Minden bizonnyal sokan emlékeztek a Rossz helyen parkolt, kiszúrták a kerekeit című posztra. Az autó tulajdonosa, Ördög megtisztelt minket válaszával és bár érzek némi sértődöttséget a szavaiban, becsületére váljék, hogy elismeri a felelősségét a szabálytalan parkolás tekintetében, ámbár az önfelmentésre nem érzem túl jó indoknak, hogy a Hummer mellett van egy Smart-ja is, mert ugyan az önmagában biztosan nem foglal sok helyet, a csomagtartójában nehezen férne el egy ekkora terepjáró. A válaszlevél alant, ti mit gondoltok?
Nem szúrták ki a Hummer kerekeit, hanem a kompresszor rendszerem hibásodott meg és ezért eresztett le mindkét első kerekem.
A szabálytalan parkolásról meg annyit, hogy szívesen kölcsönadnám egy hétig és rögtön másképp látná a parkolást egy ekkora autóval.
A Smart-ommal sosem vetemedek ilyen szabálytalan megoldásra, de egy ekkora vassal tényleg nagyon nehéz megoldást találni a parkolásra, úgy hogy azon a helyen még egy normál méretű kocsival is nehéz parkoló helyet találni. Ezért vettem a Smart-ot, azzal gond nélkül lehet parkolni.
A Hummert meg azért vásároltam, mert gyermekkori álmom volt és amikor lehetőségem lett hozzájutni, akkor nem tétováztam. Ezt csak azért írom le, mert biztos sokakban felmerül a kérdés - "Akkor minek veszel ekkora autót, te f.sz szopó?". Elnézést kérek minden olvasójától, mert nagyrészt igazuk van és amit leírtam csak azért tettem, mert nem vagyok egy törvények felett álló kigyúrt kopasz, csak egy ember a sok közül, aki néha eltéved a budapesti parkolási dzsungelben.
Egyébként köszönöm a reklámot, bár az ajtón a [...] felírat jobban is látszodhatna. Az Önök hiteles tájékoztatásáról meg csak annyit, hogy ha ránézett volna a kocsi aljára és felkeresi a honlapunkat, akkor talált volna elérhetőséget, bátran írhatott volna nekem és talán az én álláspontomat is meg lehetett volna írni. Sajnálom, hogy így alakult és mégegyszer elnézést kérek mindenkitől, akit renitens viselkedésem joggal zavart.
A levelemet nyugodtan leközölheti, de lehet hogy így már nem lesz érdekes a dolog!?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.13. 13:42:54
Igen, minek veszel ekkora autót városba. Oda a Smart való.
Szvsz engem nem érdekel kinek miért van ekkora vagy akkora autója, ha én képes vagyok a saját (nem nagy, nem kicsi) autómat beszórakozni a szabályos helyekre (szarul vezetek, nagyon) akkor gondolom az istenkirályzseni vezetők is.
Petrodon 2009.02.13. 13:43:06
"Akkor minek veszel ekkora autót, te f.sz szopó?"
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.13. 13:45:17
Mindenesetre respect hogy elismeri a hbáját, de remélem azért keres ezután rendes helyeket.
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.02.13. 13:46:47
Mondjuk érdekes személyiség az akinek van egy kispoláknál is kisebb, furgonnál is nagyobb személyautója. :)
George Jung 2009.02.13. 13:49:59
Én szeretném kölcsönkérni a Hummert egy hétre, engem érdekelne a dolog. Hogy tudnánk összehozni?
kitt206 2009.02.13. 13:50:29
IPFighter 2009.02.13. 13:50:50
Mindannyian szabálytalankodunk néha, ami rossz. Jelenleg nincs olyan szerv vagy "hatalom", ami kényszerítené az embereket a szabályok betartására.
Sammit 2009.02.13. 13:51:47
Elromlik a kompresszor és leereszt? Akkor jól kitalálták az amcsik... Műszaki hiba miatt ott rohadsz meg dzsungelben vagy a sivatagban...
Végülis elismerte...
Ferocious 2009.02.13. 13:52:39
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.13. 13:53:44
George Jung 2009.02.13. 13:56:49
MekkMester 2009.02.13. 14:04:51
De komolyra fordítva: elismerte, ok. Még okébb, ha magába néz, elgondolkozik és nem áll többet oda.
RaveAcE 2009.02.13. 14:06:05
Azért állsz a sarkon, mert pont olyan felelőtlen vagy, mint a kortársaid.
Gyanítom, mostantól naponta fogod leereszteni a kerekeket. Lehet, hogy segítenek páran...
dr. _mmm_ 2009.02.13. 14:06:28
Te egy mekkora paraszt vagy!
rózsaszínkupakodanyomó 2009.02.13. 14:25:15
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.13. 14:35:13
Akkor minek megy vele a városba?
Ekkora dög terepre való.
George Jung 2009.02.13. 14:35:24
Egyetértek, szerintem tök korrekt az író. Csak az az ingyenreklámos rész nem kéne bele.
Én tankolok is bele egyet, leszarom, de ki akarom próbálni. Nem vagyok sikeres, nincs Hummerem, és szerintem nem is lesz, mert hülye is vagyok, meg ronda.
Ördög! Hol vagy! Reagálj már! Kölcsön akarom kérni, én majd parkolok vele rendesen.
Bobby Baccala 2009.02.13. 14:36:14
IPFighter 2009.02.13. 14:38:42
Tiszteletre méltó, ha mindig mindent szabályosan csinálsz, de nem lehet épp stresszmentes életed.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.13. 14:51:53
REPARATUR 2009.02.13. 14:58:37
Jolikám Kupak 2009.02.13. 14:59:45
www.youtube.com/watch?v=2J43DMskbc0&feature=related
itt épp indul a kis dzsokiér a zoviba.
anyámpicsáját tehetek én arról, hogy kénytelen vagyok a sok köcsög elé parkolni a körútra.
egyszer ilyennel kéne veretnetek, nem lenne ilyen nagy a pofátok.
a szükség kényszert szül vagy mi. fordítva. mindegy.
és még a köcsögöknek áll följebb, hogy nem férnek el, hát készvan az agyam megin.
ionsrác 2009.02.13. 15:27:44
most meg jön a ultratahó főgyökér, és megmagyarázza, hogy ő kénytelen volt traktort venni a belvárosba, TEHÁT kénytelen a traktorjával odaparkolni az utca közepére.
nem értitek?
ő kényszerítve van erre, nem tehet róla.
akkor ez most egy tahópárti blog lesz?
Rocko- 2009.02.13. 15:30:14
már van 1 cége és hummere.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.13. 15:32:11
Nem tudom, hogy feltűnt-e, hogy ez egy reakció egy múltkori posztra, ahol épp a mostani levélírót savazta az akkori. Szerinted csak annak a levelét rakjuk ki, akivel az utolsó szóig egyetértünk? De elég lenne csak a bevezetőmet elolvasnod hozzá, hogy ne égesd magad hülyeségekkel.
patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.02.13. 15:48:52
Walter Melone (törölt) 2009.02.13. 15:51:29
Hol kell jelentkezni? :-)
Bit Rot 2009.02.13. 15:52:14
Az, hogy német a rendszám, már elég "csalásgyanús" - de nem bizonyítható.
Az viszont, hogy "mivel nem férek el, ezért nem érdekel a KRESZ" nem lehet kifogás!
Ha nem férsz el, buszozz, vagy biciklizz!
Vagy keress mélygarázst! (Igaz, oda se fogsz beférni.)
Hát akkor: így jártál!
107! 2009.02.13. 15:56:33
Ami a H1-et illeti: még nem nagyon láttam a városban szabálytalankodni, pedig biztos feltűnne, ha így lenne. Láttam már többször a Hungária krt-on, de mindig szabályosan közlekedett. Az már más kérdés, hogy "C"-s jogsi van é, meg hogy a német rendszám miért is nem lett még magyar, és még sok aggályos részlet van, de azt meg kell vallani, hogy nincs egy szinten jól ismert Prolong-os márkatársával.
Ördög! Az oldal működésénél fogva nem Silent dolga, hogy az írásokat leellenőrizze, azokban oknyomozást folytasson, és a képet sem Ő készítette, ezért ne Őt hibáztasd, ha valótlant állított az előző írás. Általában hasznos dolgokról van szó, néha bele csúszik egy két ilyen eset is. De ez egyáltalán nem az Ő hibája, felelőssége. Amint látod, egyből megjelent a cáfolat is.
Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.02.13. 15:57:27
Javulást a kompresszorrendszernek, jobb belátást a mindennapi közlekedéshez.
B4c4rd1 2009.02.13. 15:59:55
KopaszMercis 2009.02.13. 16:00:03
Hat nem, ahhoz kell parkolo hely is. Tobbek kozott, meg olaj csere meg minden szar.
krampi 2009.02.13. 16:02:33
Ördög, jelentkezz
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.13. 16:02:56
@Rocko-: Ja hogy ő egy sikeres fiatal vállalkozó?
Ó, akkor nem szóltam. Ezek az emberek viszik előre társadalmunkat.
untitled808 2009.02.13. 16:03:17
He hummer-re van pénzed, elvontatni nincs?
Vagy már a benzinre sem maradt lé?
Idióta!
Hungeralien 2009.02.13. 16:06:19
periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2009.02.13. 16:06:25
és ne parkoljatok két kerékkel a járdára, mert nyolcezer forintba kerül. van valakinek nyolcezer forintja?
HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.02.13. 16:11:08
sunblind 2009.02.13. 16:12:17
Host 2009.02.13. 16:12:50
pistola 2009.02.13. 16:17:01
Már az is qrva nagy dolog a mai világban, ha valaki elismeri, hogy hibázott.
Aki ezek után mégis túlságosan beszól az valszeg csak irígykedik.
zsolababe 2009.02.13. 16:17:20
Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.13. 16:18:02
Kamazzal is nehéz parkolni, pont azért nem állunk vele szűk utcába. azért mert nagy, még nem gátol a gyaloglásban.
KRESZ szabály az hogy kereszteződéstől 5m. Ezt nem látom betartva. Azonkívől azért mert nagy, attól még el tudna sétálni a 100m-re lévő parkolóig. Főleg ha van annyira sportos hogy eme magas járműbe kengyel nélkül beszálljon.
Nemaza gáz ha a egyszer megáll ott mert mondjuk a nagyit hozza a kórházból, hanem ez rendszeres nemérdekelnek a szabályok, kerülj ki ha nemteccik hozzáállás. Na ez a gáz.
A fa és a luxusautó között az a különbség hogy a luxusautóban több a gyökér. Miért? Mert ahoz hogy luxusautód legyen az üzleti életben könyörtelennek kell lenned, át kell tudni gázolni másokon. Az ilyen embereknek ez a vérében van, azért közlekednek tahó módjára. Ezt szokták meg.
Ha kicsit tekintettel lenne a környéken lakókra, és nemcsak az lenne a fontos hogy 3 méterre áljon a házelőtt a járgány, talán az anyázás is csitulna :)
gonoszpok · http://gonoszpok.blog.hu 2009.02.13. 16:20:28
fokaorr 2009.02.13. 16:20:52
amugy mi a fenevel lehetne kiszurni egy hummer kerekeit?
lezerkard? izzo hegyu landzsa? minimum furogep kellene hozza :)
automentesnap 2009.02.13. 16:22:27
a saroktól kb 6 és fél méterre van egy nyilvános mélygarázs.
Hungeralien 2009.02.13. 16:22:28
Szedd le a német rendszámát, ha az volt a gyerekkori álmod!
Biztos megérti ha más is néha eltéved a parkolási dzsungelben...
Bert Sels 2009.02.13. 16:22:44
magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.02.13. 16:25:41
Szerintem el kellene olvasnod a posztokat, és ha egyedül nem megy az értelmezés, akkor kérdezni, vagy szakembertől segítséget kérni. Nem szégyen az!
Meglehetősen szánalmas az általad (is) képviselt nézet, miszerint a belvárosban autóval megforduló és parkolni szándékozó ember mind gyökér, akinek van egy Hummere, az meg kötelezően tahó. Nagyon szép dolog az egyszerűsítés, sok esetben pártolandó, itt viszont - szerény véleményem szerint - valóságtól elrugaszkodott hülyeségek születnek általa. Ha érted, mire gondolok... :)
@nális coitus 2009.02.13. 16:27:02
sikideg 2009.02.13. 16:28:27
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.02.13. 16:29:23
VW Passat hossza: 184.1 in (4676 mm)
KÜLÖNBSÉG: 6.6 CENTI.
Hummer H3 szélessége: 74.7 in (1897 mm)
VW Passat szélessége: 71.7 in (1820 mm)
KÜLÖNBSÉG: 7.7 CENTI.
Azért ezt emelem ki, mert nekem ilyen van, és mindenhova befér. Eszerint a Hummerhez még 15 centi kell, nem sok ahhoz, hogy azt mondjam: akad azért bőven parkolóhely! A magasság nem akadályoz a parkolásnál... a Zsukosokra valahogy nem kell rászólni.
- Aki más tulajdonában kárt tesz, az bunkó.
- Aki ilyen-olyan indokkal úgy áll, hogy azzal másokat zavar, az is bunkó.
- Egy-egy tulajdonságára rá lehet hibázni valakinek pusztán az autója alapján. De komplett személyiség-leírást nem lehet adni.
- Természetesen a féltékenység is szüli azt, hogy egy ilyen parkolást előbb szúr ki az átlagember.
- Aki ezt a hivalkodó autót választja, az ugyanúgy tartozékként kapja a köz nemtetszését, mint a pinamágnest. Mindkettőt el kell viselni.
Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2009.02.13. 16:30:20
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.13. 16:31:37
ave 2009.02.13. 16:33:43
De ez a kompresszor rendszerem meghibasodott duma, hat ez kesz! :)
Szabalytalanul parkolok tukreit alap behajtani.
KopaszMercis 2009.02.13. 16:37:28
Hithű ateista 2009.02.13. 16:37:41
:)
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.02.13. 16:38:00
184.5 in (4686 mm) x 86.5 in (2197 mm)
Hozzáteszem, hogy akkor viszont csak 1 centivel hosszabb, mint a Passat :))) Muháh. A szélessége kb. annyit számít, hogy mennyi lóg ki. Hát bazz az ki fog lógni, akármit csinálsz, de parkolni azt fogsz tudni, szerintem próbálgasd!
en.wikipedia.org/wiki/Hummer_H1
en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat
ave 2009.02.13. 16:38:56
Jeeez, te a teged megbunteto rendorrel milyen hangnemben beszelsz? Nem kell ezt a dumat bevenni.
A rablok, gyilkosok is igen szepen, udvariasan beszelnek a birosagon.
tyberius 2009.02.13. 16:41:41
zsolababe 2009.02.13. 16:17:20
Az, hogy valaki onbiraskodik..egy dolog... nem vagy te sem biztonsagior sem rendor.. egy biztos, ha en meglatnam, hogy valaki megut barki mast azert mert neki nem tetszik, amit csinal... letorom a kezet abban a masodpercben... en pl eleg sokat biciklizizem es idegesit, amikor egy bringas letori a bicikliuton parkolo autok tukret de kapott mar tolem pofont kerekparos mert megutott egy masik kerekparost onbiraskodasbol...
Fúbazmeg, de nehéz ezt a központozatlan szöveget szerkeszteni, meg ékezet nélkül írni :)
Egyébként meg nem b+, nagy többségünk nem venne hummert, függetlenül attól, hogy telik-e rá vagy sem. Attól, hogy nem úgy gondolkodunk, mint te, még képesek vagyunk objektíven megítélni, hogy lehet-e egy ilyen batár nagy dögöt városi közlekedésre használni anélkül, hogy lépten-nyomon megszegnénk a kreszt. Ja, és a kényszeres magyarfikázás tipikus magyar rossz tulajdonság :D
Új Nick 2009.02.13. 16:42:34
Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.13. 16:43:45
Aki irígy az úgyis útálni fog. -ezzel nemigazán lehet mit kezdeni.
Viszont vannak akik nem irígyek, és TÉNYÉLEG a szabályok semmibevétele miatt útálnak. Akkoris ez lenne ha nem ez a monstrum állna ott hanem egy 81-es Escort.
Értem én a szado-mazo játékokat, és azis egyfajta perverzió ha arra gerjed valaki hogy mindenkit magáraharagít. Csak több a kár mint a haszon. Anyagi-Idegi alapon.
Amúgymeg gratula, használja álmai járgányát egészséggel! - rendeltetésszerűen
settapesoundoff 2009.02.13. 16:43:52
elolvastam pár kommentet, biztos nem mindenki, de a legtöbb ember azért fikázza ezt az arcot, mert legszívesebben ő állna oda, sőt más trabantjának a tetejére a saját b@szott nagy terepjárójával, csak neki nincs, és ez kegyetlenül zavarja... madarak...
egyébként nem tűnt fel, hogy bp-en MINDENKI azt gondolja hogy ő az atyaúristen és a másik nem tud vezetni stb..., ember! közben a másik autóban ülő ugyanezt gondolja rólad. mindenki mindenkiről. értsétek meg kénytelenek vagyunk elviselni egymást és a sok autót mert szinte mindenkinek van.
... és mindenki szabálytalankodik, mert muszáj, nincs parkolóhely, szar a város szerkezete, gány a bkv, meg amúgy is mindenki autóval akar járni mert az olyan király...
1 hét Nápoly mindenkinek!!
Szűcslaci 2009.02.13. 16:46:26
Új Nick 2009.02.13. 16:48:52
grigorij (törölt) 2009.02.13. 16:49:37
A fszom sem tudja ki ez az ürge, de akik naponta arra jár, az legfeljebb a kivagyiságára lehet pipa...
Egy nappal az eredeti cikket követően - még ott ált a hummer, tegnap már nem - egy mezei cigány pár baszta le a Clióját a sarkon úgy, hogy a gyalogosok nem tudtak átmenni...
Érdemes lenne eldönteni, hogy a bunkó paraszt autósokról emlékeztek meg, vagy csak a szokásos "utálom a SUV-okat, terepjárókat, drága autókat" stílust generáljátok...
Бабаяга 2009.02.13. 16:49:38
Szeretném megtudni, hogy milyen adózott jövedelemből vesz valaki H1-et és Smartot? És ugyan miért jár német rendszámmal?
Nem vagyok H1 ellenes, amerre járok arrafelé a tanyákon gyakori autó. Azok szegények nem is járhatnának ferrarival, mivel ahhoz út is kell. A Hummer meg elmegy mindenfelé, és még dicsekedni is lehet. De városba ilyen autó?
Az én gyermekkori álmom egy kerek kilincses ritmo volt. Mire jogsim lett és keresetem, már tudtam, hogy mások az álmok és más a valóság.
Elég kommersz vágy. Én legalább egy baltic rousse-t szeretnék.
theshadow · http://hackstock.blog.hu/ 2009.02.13. 16:50:27
A közelben lakom és már megfordult a fejemben, hogy megpróbálok megállapodni az illetővel, hogy a garázsomba beállhasson, de jelen állapotban egy Opel Astra Caravan-nal is nehézkes a beállás - elszabott mélygarázsok. Itt még csak beállásról beszéltem, ajtókinyitás külön probléma; kisebb autóhoz is két beállót kellene vanni, hogy normálisan lehessen megállni. Nevetséges.
Hummer H1 ruleZ
grigorij (törölt) 2009.02.13. 16:51:24
Hogy megértsétek, mi is a szabálytalan...
sertésmájkrém 2009.02.13. 16:51:30
Ez azt jelenti ugyanis, hogy nem érzi magát mindenek felett állónak és nem szarik a véleményedre.
Pedig ebben az országban, itt és most, teljes lelki nyugalommal megtehetné.
Én örülök, hogy írt...
non olet (törölt) 2009.02.13. 16:52:47
vagy csuszott at (narancs)sargan, vagy ragadt be a lampas keresztozdesben, stb, stb...
...az szepen huzzon a picsaba a szabalytiszteletevel egyutt.
A TÖBBINEK aki tenyleg soha semmit nem
kovetett el van joga szova tenni barmit.
107! 2009.02.13. 16:53:16
Ahogy írtam: én még nem láttam szabálytalankodni.
De most megígérem, ha legközelebb beleesik a körzetembe a Gömb u és szabálytalan lesz, akkor feljelentem. Így megfelel?
grigorij (törölt) 2009.02.13. 16:54:09
Most lehetne poénkodni, hogy ez egy reklámautó, de inkább megkérdem:
Miért?
Miért akarsz másról olyanokat megtudni, amihez semmi közöd nincs! Ahogy nekünk sem, hogy jobb vagy bal kézzel onanizálsz, a fekete vagy vörös nőket szereted, egyáltalán a nőket szereted?
min 2009.02.13. 16:54:41
A Belgából idéznék ami az összes poszthoz hozzászólás ami itt valaha megjelent:
"Az a baj, hogy semmi közöd hozzá, az a baj!
Meg idejössz, azt' dumálsz nekem, az a baj!
És nem hagyod abba, az a baj!
És nem figyelsz, hogy nem érdekel, az a baj!
Az, amit mondasz, az a baj!
Meg illetlen is vagy, az a baj!
Mással beszélek, nem zavar?
Hogy nem vársz, amig befejezem, az is baj!
Vagy akkor kérj elnézést, abból nem lehet baj!
De hogy bunkó vagy, az nem csak neked baj!
De hogy nem tudsz róla, az a legnagyobb baj!
Én tudom magamról, ez kisseb baj!
De legalább törekszem egy kicsit, az nem baj!
Na, mindegy, ez az én problémám, ez a baj!
Csak engem izgat, az a baj!
Pedig izgathatna még valakit, az nem lenne baj!
Jól felizgathatna valakit, abból nem lenne baj!
Az jót tenne nekem is, az csak nem baj!
Hogy vágyom rá egy kicsit, szerinted, baj?"
12Rómeó 2009.02.13. 16:56:16
Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.02.13. 16:58:27
georg 48 2009.02.13. 16:58:35
Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.13. 16:58:41
Az viszont hogy leparkolok, bezárom, besétálok a házba.. nem kényszer! Lehet 3 percel többet is sétálni nemfog belehalni. (TUDATOS) lustaság
Kopasz Mercis 2009.02.13. 16:59:59
Azért az eredeti poszt sikeréhez nagyban hozzájárult, hogy nem egy 81-es Escort volt aminek kiszúrták a kerekét.
Kisköcsögök megint fikázhattak egyet.
Szabályos parkolás? Dehogy az érdekel titeket, ti vért akartok látni. A nálatok sikeresebb ember szerencsétlenségén szerettek örömködni, nektek ennyi jutott.
Ebben a blogban rendszerint nagyértékű autós követi el a szabálytalanságot, ő hibás mindenért.
A valóságban meg...
phu.freeweb.hu/
Tessék, nem az én művem, lehet rajta szemezgetni. Pesten teljesen mindegy milyen autóban ül valaki, a közlekedési kultúrája (beleértve a parkolásit is) a nulla felé tart.
lápi lidérc 2009.02.13. 17:02:32
"1992-ben jött ki. azóta 19 év telt el"
Hát remélem, nem matekból diplomáztál.
-----------
A csávó egyébként (szerintem) teljesen normálisan nyilvánult meg, más kérdés, hogy az érveivel (azért nemtud máshová parkolni, mert...) nem értek egyet.
leon, a proli 2009.02.13. 17:03:02
mopi 2009.02.13. 17:03:32
szívesen kölcsönveszem akkor 1 hétre ha lehet és utánna megosztom a tapasztalatokat. nap mint nap a bevárost járom és a barátaim szerint jól parkolok... mikor és hol tudom átvenni a járgányt? üdv: M. Csaba
107! 2009.02.13. 17:03:41
periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2009.02.13. 17:05:21
Gilderoy 2009.02.13. 17:06:40
szalmaegér 2009.02.13. 17:08:15
mi a gond? miért ne lehetne ilyen autója?
mi a bajotok?
de tényleg? mi a csudáért kell savat hányni?
georg 48 2009.02.13. 17:09:52
Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.13. 17:10:11
Egyszer egy szűk utcában megállt az előttem haladó vészvillogóval, 3,5m-re egy parkoló bejáratától. Megálltam mögötte kiszálltam, és felajánlottam segítségemet, mondván rengeteg szerszám van a kocsimban épp rá is érek, Segíthetek?
Zavart éreztem az Erőben épp annyira nem értette mint én a villogót.
BGyRacer 2009.02.13. 17:10:38
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.02.13. 17:10:38
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.13. 17:15:49
Nem vagyok sikeres, nincs Hummerem, és szerintem nem is lesz, mert hülye is vagyok, meg ronda."
hónapok óta várok erre a beismerésre, de megérte! KÖSZÖNÖM!
blogsámán 2009.02.13. 17:17:11
Én csak azt nem értem, ha valaki megteheti, akkor miért nem inkább megfelelő méretű garázst vesz/bérel, ahelyett, hogy vesz egy Smart-ot? Esetleg a kettő együtt, és akkor a H1 is biztonságban, és a belvárosi közlekedés is megoldott.
Arilian 2009.02.13. 17:19:04
Nekem ugyan jogosítványom nincs, de ekkora autóhoz gondolom az sem kell.
Dárdavető 2009.02.13. 17:22:23
Szerintem csak az a baja itt egyeseknek hogy:
- Smartja is van, de az a garázsban áll, inkább Hummerral parkol a belvárosban
- ami 7cm-errel nagyobb mint az átlag autó
- lehet hogy a farka is 7cm-rel nagyobb
- mindenki kurva féltékeny rá, pedig emiatt a csaja nem tud DT-t és popót se vállal
- rossz helyen parkol aztán még az észt is osztja a kompresszorról
- életvitelszerűen Németországban él (több mint 180 napot), és amikor nagy ritkán hazajön Budapestre, szar helyre parkol
- bocsánatot kérne, DE
- nem akar magyarázkodni, DE
- szívesen kölcsönadná a verdát, DE
- megígérné hogy máskor nem áll oda, DE
Jetstream 2009.02.13. 17:23:46
Milyen jogosítvány kell ilyen autóhoz?
Ás vagy bés? Cés? Húú....
Káposztakukac 2009.02.13. 17:26:36
107! 2009.02.13. 17:27:20
Hogy miért van rajta német rendszám???? Mert nálunk a méretei miatt nem lehetne forgalomba helyezni. De ha már ennyire körbejártuk a témát, legközelebb ha látom meg fogom állítani, és tüzetesen átvizsgálom, mennyire jogszerű a jószág (már mint a kocsi, mielőtt még...). Ha Ördög olyan rendes ember, mint ahogyan állítja, akkor biztosan rendben találok majd mindent. Ha meg nem, az elégtétel lesz minden irigykedőnek.
86c 2009.02.13. 17:28:46
magánszemályek és egyéni vállalkozók ellenőrzési főosztálya
Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2009.02.13. 17:31:07
107! 2009.02.13. 17:33:13
"C"-s mivel bőven 3500 kg felett van. Ha ettől eltérő papírt mutat, az hamis. Éppen ezért nem szaladgálnak a H1-ek kishazánkban. És pont ezért, illetve a túl széles kaszni miatt (két tükörrel meghaladja a 2,5m-t) van rajta német rendszám. Nem tudna rá magyart szerezni, csak valami nem tiszta eljárással.
Legközelebb ha látom megállítom. Ha tényleg olyan rendes ember Ördög, akkor minden rendben lesz, ha nem akkor az megfelelő elégtétel minden kedves irigykedőnek. :-)
Káposztakukac 2009.02.13. 17:34:39
107! 2009.02.13. 17:34:45
-putyin- 2009.02.13. 17:37:34
107! 2009.02.13. 17:41:52
Kinyalhatod, mert nem erről van szó!!!!!
A számos Hummerből mennyi volt 1-es széria???? Egy sem! Hogy a németeknél mit lehet és mit nem az valóban nem az én dolgom. De még egy német autóra is vonatkoznak a magyar jogszabályok, ha Magyarországon közlekedik.
Egyébként meg csak nyugodtan olvass vissza, hogy pontosan nem a cseszegetésről van szó. Ahogy fentebb már írtam többször találkoztam az autóval, és sosem láttam szabálysértés közben. Csak gondoltam a tisztelt irigyek megnyugtatására megvizsgálom, valóban rendben van e minden papírja. Legközelebb mielőtt fikázol legalább olvasd el az előzményeket. Mert ez még undorítóbb, mint amit Te feltételeztél.
Manyizga (törölt) 2009.02.13. 17:44:15
12Rómeó 2009.02.13. 17:44:55
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.13. 17:46:26
A Hummer méretei az AM general honlapjáról (alapeset)
Szélesség: 218 cm, tükrök nélkül! (van szélesebb kivitel is)
Magasság: 187 cm
Hosszúság: 484 cm (van rövid is, 455 cm)
Passat (a mostani):
Szélesség: 182 cm
Magasság: 152 cm
Hosszúság: 477 cm
Szóval alapból legalább 36 cm-el szélesebb, 7 cm-el hosszabb (kivitel függvénye) és egy jó fejjel, 35 cm-el magasabb... Plusz a tükrök is kicsit nagyobbak egy H1-en ;)
www.amgeneral.com/vehicles/
www.nf6x.net/greentruck/truck2/specs.html
forestjr 2009.02.13. 17:46:40
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.13. 17:48:28
107! 2009.02.13. 17:49:32
Ha valaki szeretne utánajárni olvassa el az 5/1990-es és a 6/1990-es KÖHÉM Rendeletet. Elég vaskos anyag, de benne van minden, ami a műszaki vizsgához, forgalomba helyezéshez kell. Nem csak a jelen poszt miatt érdekes olvasmány, egyébként is találni benne nap mint nap előforduló szabálysértéseket.
Káposztakukac 2009.02.13. 17:51:24
a tesztben szereplő h1-es gépjármű amúgy milyen rendszámmal fut, he?
totalcar.hu/tesztek/hummer/
a kommented többi része meg hülyeség. ha van német rendszáma, akkor közlekedhet magyarországon is, teljesen függetlenül attól, hogy idehaza kaphatna-e rendszámot. esetleg súlykorlátozásoknál lehet szó arról, hogy az összsúlya miatt valóban egyes lezárt helyekre nem mehetne be, de mivel a jármű nagy valószínűséggel németországban személygépjárműnek van vizsgáztatva, úgy is kell kezelni, tehát szó sem lehet kistehergépjármű féle cseszegetésekről, különben a tulaj, ha egy kicsit tökösebb, akár az eu-bíróságra is vihetné az ügyet, ahol a világ szeme láttára égetnék le a magyar rendőrséget.
107! 2009.02.13. 17:54:06
Helló KuKker! Már hiányoztál. A paraméterek az I-es, a II-es, vagy a III-as Hummeré? Én úgy tudom, hogy az I-es a legdurvább, ezért nincs elterjedve nálunk. Egyébként sokkal gizdább, mint a másik kettő. :-)
serwer 2009.02.13. 17:55:25
utána mindenki vigyorogva írná a posztokat :D
vége lenne a fikázásnak
non olet (törölt) 2009.02.13. 17:56:38
MÉG soha nem ragadtam be keresztezodesbe!
Habar allat modjara szoktak dudalni mogottem a sietos barmok, amikor NEM megyek be a gyanus helyzetbe pedig még amugy zold van...
De a keresztezdesbe beragadast nagyobb gondnak tartom mint pl. a sebesseg tullepest, vagy
a nem tul bunko modra, de tilosban parkolast...
Ezert olykor gyorshajtok, olykor huzosan parkolok, de NEM ragadok be SOHA a keresztezodesbe. Ja es mindig indexelek is...:-)))
Mondjuk tetszik ahogy a sok irigy kutya szanalmasan veri magat...
Amugy meg itt a videki varosomaban harom magyar rendszamos is van iylnebol, ugyhogy alighanem rossz duma a nem lehet forgalomba
helyezni.
Amiert német rendszam az, az inkabb az, hogy
a nemet ceg tulajdonban levo autora az ÁFA visszaigenyelheto es MINDEN koltseg is elszamolhato az autora.
Azert, hogy érdemesebb német (szlovak, stb) rendszammal jarni a magyar kormanyt kene szajba verni rendesen....
EU polgarkent a magyar ember IS!!!
- ott vesz autot ahol akar
- ott regisztralja ahol akarja
A 183 napos dologgal lehet baszakodni, de folosleges...aki megoldaj nemet/szlovak rendszamot az meg tudja oldani a 183 nap kerdeset is...legalisan...
107! 2009.02.13. 17:58:47
Nem ezt írtam ismét!!!! Nem egy német hatóság által kiadott forgalmit fogok megkérdőjelezni. De szerintem nem magyarázkodok neked, mert látom, hogy úgy is felesleges. Neked egy számít: a magyar rendőr csak cseszeget, mihaszna és még korrupt is.
12Rómeó 2009.02.13. 17:58:57
non olet (törölt) 2009.02.13. 17:59:51
...tevedsz !!!
Amit a nemet hatosag enged az ITT IS MOZOGHAT.
Mas kerdes, hogy nalunk nem engednek.
Ide johet a H1 nemet rendszammal...
innen meg mehet a Trabant oda magyarral.
Ez az UNIO baratocskam...
107! 2009.02.13. 18:01:27
Mondjuk egy USA rendszámnál elég nehézkes betartani. Nem is nagyon szokott sikerülni. :-)
lionking 2009.02.13. 18:03:32
A képet én csináltam.
A kiszúrt kerék ideológia onnan támadt, hogy NORMÁLIS ember nem hagyja - főleg a többtonnás - autóját hogy a leeresztett kerekén álljon, pl a gumi is tönkre megy. Ebből a logikából következett, hogy ha nem simán leengedett, akkor kiszúrták, a parkolási mód erre csak olaj a tűzre - katalizátorként.
Azt is megkérdezném, hogy ha a kompresszor elszáll, akkor nincs abban egy szelep, ami a kerék-kerekek leeresztéstét megakadályozná? És ha ez is a baj, a hátsó kerekekkel mi van? Azoknál másik kompresszor üzemel?
Akkor már annak a posztolónak adok igazat, aki a: szándékosan leengedte, hogy így parkolhasson- volt a mondanivalója lényege.
Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.13. 18:03:38
Igen énse szoktam behajtani ha látom h nembiztos átférek.
Index mindíg.
Sebesség na azzal lehetnek problémák. Elsősorban üres országúton.
A kereszteződésbe ragadás szerintem is az egyik legnagyobb tahóság, kb mint a záróvonalon bepofátlankodás.
Én arra céloztam hogy a beragadást el tudom képzelni úgyis hogy valaki tényleg figyelmetlen egy pillanatra, későn kapcsol az agya. Nade a parkolást azért át lehet gondolni..
non olet (törölt) 2009.02.13. 18:07:12
Mit nehez ?!
NEM az autonak kell tavol lenni...
Csak a gazdajanak kell eletvitel szeruen OTT IS elnie...vagy kettos allampolgarnak lennie.
Ha meg cege akkor ugye az egesz kerdes lenyegtelen.
serwer 2009.02.13. 18:10:35
szép kép, szép autóról
gondolom nem lett volna téma, ha egy nyamvadt suzuki lenne hasonló helyzetben?
másrészt a képen látszik, hogy az autó előtt talán egy kihajtó vagy átkelő van
ennek szabadonhagyása a kocsitulajdonos javára írható :D
a_tom 2009.02.13. 18:10:56
107! 2009.02.13. 18:11:40
Miben is tévedek???
Ahogy többször írtam, nem a német forgalmi a szabálysértés. Főleg, hogy ők annyira precízek, hogy még a gumi méret is benne van. Nagyon szigorúak, és nem is ezt kérdőjeleztem meg. De attól még a magyar jogszabályokat be kell tartani. Ha meghaladja a 3500Kg-ot (már pedig meg) akkor tök mindegy, hogy máshol minek minősítették, itt csak "C"-s jogsival lehet vezetni. Erre gondoltam többek között. Az egyéb infók csak a magyarországi forgalomba helyezésre vonatkoztak. Nem kétlem, hogy akadnak "legalizált" H1-ek, de megkérdőjelezem azok jogszerűségét.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.02.13. 18:13:41
Nem mintha parkoláskor a tükör bármiben zavarna, de lehet h nem elég teherautós a szemléletem. Ha új a kocsi, nehéz parkolni, ha 2 éve jár vele, könnyű.
lionking 2009.02.13. 18:13:43
De hidd el sokat autózom a városban, sokkal több tapló Suzukis van mint Hummeres... :)
ionsrác 2009.02.13. 18:14:19
azt elfelejtetted hozzátenni, hogy szerinted valójában MINDENKINEK az álma tankhajó, csak azért nincs mindenkinek, mert NEM TEHETI MEG, TEHÁT, akinek nincs tankhajója és nem tetszik, hogy megállsz, na mi az?
IRIGY.
:)
lionking 2009.02.13. 18:14:24
akarom mondani
107! 2009.02.13. 18:15:25
Éppen két hete volt eggyel összetűzésem, azóta talán már az APEH is nyomoz. :-) Volt Vámos, meg minden a helyszínen. (ezt csak a könnyen megoldhatóságra írom)
ionsrác 2009.02.13. 18:15:43
komolyan gondolják, hogy aki nem kamazzal jár, az IRIGY.
ennyi suttyót! :D
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.02.13. 18:16:59
Káposztakukac 2009.02.13. 18:17:26
serwer 2009.02.13. 18:19:25
ez a baj
jó lenne már a maseratisokat fikázni :D
107! 2009.02.13. 18:27:09
A probléma az egészben, hogy nem olvastad el az előzményeket! Mivel én hiszek benne, hogy rendes ember Ördög (lehet naiv vagyok), így meg is védtem az irigy támadóktól. Sőt leírtam, hogy eddigi találkozásokkor mindig szabályos volt. Utána írták, hogy rendszeresen szabálytalanul parkolt. Ekkor ígéretet tettem rá, hogy ha területem lesz az érintett kereszteződés, akkor rápillantok. Később jöttek csak a kocsi jelenlétével kapcsolatos aggályok. Ezért gondoltam, hogy legközelebb utána járok mi a helyzet vele. Nem gondolnám, hogy így ezek fényében is cseszegetésről lenne szó. (nem azt írtam, hogy rendszeresen rajta leszek, hanem azt, ha egyszer látom megnézem rendben van e minden) Szó sem volt a forgalmi engedély megkérdőjelezéséről, meg mindenféle uniós normák feszegetéséről, egy egyszerű ellenőrzés, hogy megnyugtathassam az irigykedőket.
Tulajdonképpen mind kettőnk célja Ördög védelme volt, csak Te sikeresen belemagyaráztál a hozzászólásaimba valami mást.
107! 2009.02.13. 18:32:36
Amúgy meg pont ez a lényeg! Hogy összhangban vannak e a dolgok, akkor rendben, de ha kapok egy német forgalmit, meg egy magyar "B"-s jogsit, akkor az már gáz, és van még ezer buktatója. Pitiáner dolognak hangzik, de gyakran előfordul pl. hogy nincs érvényes biztosítása...
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.13. 18:35:20
@nosferato: Modnjuk nem szívesen mennék az új plázák mély- és magas garázsaiba vele :) Nekem a 4.55 m hosszú személykocsival is sokszor óvatoskodnom kell, főleg a spirálfelhajtókon, de egy Hummerrel (H1) necc lehet a mélygarázs is, esetleg felakad a tető. Így értettem.
trewq 2009.02.13. 18:39:35
serwer 2009.02.13. 18:40:25
szánalmas...
107! 2009.02.13. 18:42:32
Erről beszéltem. Bár az adócsalás engem is zavar.
Parajpuding 2009.02.13. 18:42:46
Bobby Baccala 2009.02.13. 18:44:32
na mi van vazze...jöttél flémelni? :D
serwer 2009.02.13. 18:46:29
akkor ne tedd
vicc volt
A Hummer tulaja 2009.02.13. 18:47:40
Bobby Baccala 2009.02.13. 18:50:39
szerintem dobd fel a platóra a smartot oszt egyből van egy P+R verdád :D
107! 2009.02.13. 18:50:44
Érdekelne, hogy érted e már miről beszélek. :-)
107! 2009.02.13. 18:57:31
Milyen igazad van. Erre nem is gondoltam. Nagy átlagban a törzsgárdában már sikerült egy picit jobb megítélést kicsikarnom a rendőrség irányába, de mindig akad, aki csak sztereotípiákat hajtogat.
Ahogy írtam, már többször láttalak a Hungárián, semmi kirívó nem volt benne, sem a sebesség, sem a sávváltás... én bízom benne, hogy nem a tipikus Hummeros vagy. :-)
trewq 2009.02.13. 19:01:47
"Egy magyar csak lefikázza a másik magyar által előállított terméket és megveszi a külföldi cuccot. Ilyen a mentalitás."
Ugye a Hummer és a Smart magyar gyártmány te adócsaló senkiházi?
Hellisfitar 2009.02.13. 19:04:40
Ha olvassa Ördög, akkor elmeséli, hogy mi a fészkes fenének egy városba ekkora böhöm nagy szekér? A kivagyiságon kívül, persze...
Továbbá azt is, hogy ha fussa böhöm nagy szekérre még böhömebb fogyasztással (mennyit eszik egy ilyen izé? 25-30 litert?), akkor miért nem fussa parkolóházra, parkolóra, garázsra a környéken? Tán csak nem azért, mert az esetleges 100-200 méternyi gyaloglástól elkopik a cipő talpa, oszt arra már tényleg nem fussa (mert a böhöm szekér megissza a kereset 99%-át)?
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.02.13. 19:05:56
MOM-ba le lehet menni spirál nélkül, West Endbe fel lehet menni. Egyetlen hummeres ismerősöm van, egyszerű egy ember, hivalkodó a viselkedése és az öltözködése is, de becsületes jóindulatú ártalmatlan ember. És be tud menni a parkolóházba vele.
trewq 2009.02.13. 19:08:04
Szegénynek még adóra sem futja, azért jár német rendszámtáblával.
Tényleg, mennyibe kerül pótolni a német rendszámot, ha véletlenül elveszne?
serwer 2009.02.13. 19:10:03
"az utána kell kötni egy benzikutat" kimaradt
Hellisfitar 2009.02.13. 19:12:12
ionsrác 2009.02.13. 19:12:38
hagyd már, kényszerítették, hogy megvegye, ezért kénytelen bunkómódon parkolni.
aki nem fér el, az irigy.
ionsrác 2009.02.13. 19:14:49
ezt írta.
nem lehet könnyű ekkora taplónak lenni.
trewq 2009.02.13. 19:17:29
serwer 2009.02.13. 19:19:35
na mégegyszer:
a kommentedből kimaradt, hogy benzinkutat kéne utánakötni, ami szerintem a kisautóval rendelkezők legelterjetebb önigazolása
2000 köbcenti alatt nem is kérnék jogsit, persze autópályára se engedném fel őket
:)))
Rocko- 2009.02.13. 19:26:07
direkt nem írtam h sikeres. :)
majd eldöntitek ti.
lápi lidérc 2009.02.13. 17:02:32
17, bocs, első körben jól számoltam ki, csak rossz számot írtam. mint látod, 23-6=17. :)
Hellisfitar 2009.02.13. 19:29:00
A Hummer tulaja 2009.02.13. 19:33:16
Szánalmas kis pöcsök, akik csak a neten mertek szitkozódni névtelenül!
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.13. 19:35:20
serwer 2009.02.13. 19:35:44
még végén barátok leszünk, milyen gyártmány?
hány lóerős, mennyi a vége?
elvégre ez autósblog
Doryyka 2009.02.13. 19:36:14
107! 2009.02.13. 19:37:37
1.6 sima szívódízel 40Kw :-) Vagány????
zolee001 2009.02.13. 19:38:09
Néhány irigy (talán mert esetleg hülye hozzá) ember fikázza a német , szlovák nigériai stb rendszámot, én ugy tudom az élelmeseké a világ, ha te szeretsz fizetni a semmiért, fizess.
Szapulhatsz nyugodtan, van egy Chrysler Voyagerem 2007 , 14.000 usd, van egy Cadilac Escalade 2006-os évjárat 24.0000 usd volt, az elsön szlovák a másikon usa rendszám van (legálisan!!!), te meg csak járj a TE autoddal, vegyél Suzukit, fizesd az adokat.
Még egy dolog, sajnos elég sok balesetet látok, vegyünk egy frontálisat, a suzikikban ott halnak meg az emberek én csak csak tulélem mivel megvéd az auto 2,5 ill 3 tonnája és mind a ketten uazt a 2.5 millio forintot költöttük autora ez a külömbség.
serwer 2009.02.13. 19:38:55
nem
papugaja 2009.02.13. 19:39:08
George Jung 2009.02.13. 19:39:58
Hát nincs mit. De hogy Te csak erre várj... Méghozzá hónapok óta! Tényleg én vagyok a hobbid. Na mindegy.
serwer 2009.02.13. 19:40:41
Netuddki. 2009.02.13. 19:40:43
Vagy ha veszel is, nézegesd a garázsban, de ne bp-en próbálj vele parkolni. Ja, úgy nem lehet vele villogni.
107! 2009.02.13. 19:41:08
1000ccm V2 140 Le?
serwer 2009.02.13. 19:42:43
az a motoros blogba való, de ott vagány :))
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.13. 19:44:35
107! 2009.02.13. 19:44:44
Ha mindenki így gondolkodna, akkor földesúton járnánk, nem lennének kórházak és még sorolhatnám. Lehet mondani, hogy lehúzás az egész, valószínűleg van is benne igazság, de azért marad is az adónkból a köz javára.
A Hummer tulaja 2009.02.13. 19:44:45
Sikerült! :)
Netuddki. 2009.02.13. 19:46:52
serwer 2009.02.13. 19:46:55
107! 2009.02.13. 19:47:07
Minden nem jöhet össze. Vagy a kocsi vagány, vagy a motor. Nekem az utóbbi volt fontos. A kis pöcsömhöz erre volt szükségem, hogy jó csajt találjak. :-)
trewq 2009.02.13. 19:48:01
Tomi 2009.02.13. 19:49:43
serwer 2009.02.13. 19:50:01
nekem egy ilyenem volt:www.channel4.com/4car/media/classics/H/honda/03-large/honda-Prelude-91-si-ABS.jpg
de csak a görények buktak rá :DDD
Hellisfitar 2009.02.13. 19:50:28
107! 2009.02.13. 19:51:59
Zolee001nek azok a kis lúzer suzukisok, meg matizosok dobják össze az utat, az egészségügyi ellátást, a nyugdíjat, és minden szociális juttatást, akiket fikáz. Ha ezek a szerencsétlenek nem lennének Anarchia lenne. Remélem kihaló állatfaj vagytok Kedves Zolee.
serwer 2009.02.13. 19:55:13
"Sikertelen-e vagyok?"
nem ez a lényeg, lásd előbbi kommentemet,hanem az autó maga
egyébként a laguna is nagyon szép
és egyszer kpróbálhatnád, hogy mennyit megy :)))
107! 2009.02.13. 19:56:59
Menő, bár nem egy praktikus a jármű.
Én ilyennel nyomom:
img301.imageshack.us/img301/2047/shopcaddygl5.jpg
:-)
trewq 2009.02.13. 19:57:42
kis pittyegő barátságos zöld mütyürke 2009.02.13. 19:58:37
:D:D
Hát nálam ez a teherautós balfasz a hét suttyója!
És azt hiszi, hogy irigyek rá!
Mert JÓ NAGY a verdája. :D
Ó de egyszerű kis pöcs lehetsz.
serwer 2009.02.13. 19:59:12
szép...és praktikus :DDD
és a motor?
serwer 2009.02.13. 20:00:02
de rongálás
Pszt! 2009.02.13. 20:00:22
107! 2009.02.13. 20:07:20
www.youtube.com/watch?v=csuWNH72MrA
:-)
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.13. 20:10:13
@A Hummer tulaja: Mindjárt lesz az 200 is. Nem tudtad, hogy én karakterek után kapom a milliókat? ;D A nevemet meg remélem, hogy csak véletlenül írtad el. :P
trewq 2009.02.13. 20:12:49
zolee001 2009.02.13. 20:14:39
Ajánlom figyelmedbe az árakat:www.autotrader.com
Egy 1-2 éves Hummert találsz 2 milla körül, corvette 5 milla és válogathatsz ezek az árak vannak kinn, a segged kinyalják a veszel vmit.
Ja hogy te kiadsz x millio ft-ot egy autoért amiben extra a légkondi a metálfény stb az a te bajod.
Fizess adot, jo sokat hogy a politikusok tudjanak lopni, támogassák a cigányokat stb
Az ember ott fog gyanut hogy: biztositás itthon kb 110.000 ft/év szlovákoknál ugyanaz a cég (Alianz) 44.000 ft/ év (miért is?)
Sulyado, elvileg ebböl javitják az utakat, hasonlits, magyar uthálozat illetve a környezö országokét.(szlovákiában ismeretlen fogalom mégis jok az utak)
Regado: na ez a legjobb dolog, miért is vagyunk mi magyarok büntetve?
nehogy már egyenlö esélyekkel induljunk már mint a többi EU ország polgárai, legyen a magyar autopark europa szemétlerakata, köszönjük a mindenkori magyar kormánynak.
Még egy dolog, a cadilacet csak hosszabb utakra használom, soha nem parkolok szabálytalanul de az életben nem is fizettem parkolásért. gondolom emiatt nemcsak vagyonosodásit kérsz rám hanem mindjárt kötelet.
Miért nem fizetek? Nézz oda, a hülye szlovákoknál(pedig mi mindig lenéztük öket)
van egy törvény, fizetö parkolo csak akkor lehet ha azt megépiteték, tehát ha kirakunk eg y táblát hogy ez itt egy parkolo akkor az ALKOTMÁNYELLENES.
Érdekes nem?
serwer 2009.02.13. 20:14:40
szép moci, köszi
107! 2009.02.13. 20:19:37
SilentKutya! Serwer sem a saját kocsijáról küldött képet. Ő is csak a típust ismertette. :-)
Körvonalakban ilyen, csak a szín nem stimmel, meg az hogy nem ilyen gusztustalan sárga lámpája van. :-)
trewq 2009.02.13. 20:20:10
Ki a fasz mondott ilyet?
zolee001 2009.02.13. 20:22:35
A magyar autoárak mellett nem tudnak mást venni vagy még ezt sem.
A Suzuki gyárt egy világszinvonalu motort egy silány kasznival, ez a bajom vele.
Amennyiben nem lenne regado sokan vehetnének más, biztonságosabb tipust.
cynicalbitch 2009.02.13. 20:23:27
- szevasz Sanyikám! óriási hírem van, végre összejött a lóvé a Hummerre! ezer éve álmodom róla.
- Sanyesz, ez óriási! mi volt a deal?
- ez-az, lejárt az ifjúsági takarékbetétem, meg keményen melóztam a Mekiben.
- gratulálok! te: ez a Hummer egy kicsit szélesebb, mint az átlag verdák, nem?
- egy picit, de sebaj, német rendszámom lesz, nem lesz vele baj.
- és hogy fogsz parkolni vele?
- hát ahogy eddig. amúgy ki nem szarja le?
- és ha felnyomnak az autózz.blogon?
- hát majd elnézést kérek...
- gratulálok
playgorro 2009.02.13. 20:23:31
107! 2009.02.13. 20:23:33
Ettől még azon az úton jársz, amit mi fizetünk, azok az ápolónők gyógyítanak, akit mi fizetünk, a kölyköd azok a tanárok tanítják, akit mi fizetünk... Nem érzel némi bűntudatot? Ha annyira jó máshol miért nem költözöl oda? Ja mert magyar vagy, akkor tessék a többi magyarral együtt szenvedni, és megpróbálni a saját hazád élhetőbbé tenni. Mit követtél el azért, hogy jobb legyen a helyzet az országban? Ülni és várni könnyű, tenni valamit már nehéz.
ionsrác 2009.02.13. 20:23:53
dehát ez az.
miért gondolja egy ilyen traktoros azt, hogy irigy rá az, aki előtt leáll az út közepén?
nekem is ér ennyit a kocsim, mégsem jut eszembe, hogy ha majdnem elütök valakit a zebrán, akkor azért üvöltözik utánam, mert IRIGY a kocsimra, és ha tehetné ő is elütne engem.
én ezt nem értem.
miért gondoljátok, hogy mindenki akkora paraszt suttyó, hogy ha "tehetné", akkor ilyen dömpert venne, és kiparkolna a járda közepére?
ez a csúcs? ez az eredmény?
a siker mércéje, hogy ki mekkora suttyó tud lenni és hogy tudja ezt minél feltűnőbben hirdetni?
zubug 2009.02.13. 20:24:16
107! 2009.02.13. 20:25:18
Na ebben egyetértünk. :-)
cynicalbitch 2009.02.13. 20:26:10
fizess Szlovákiában, finanszírozd a magyarutálatot!!!! :-))))
107! 2009.02.13. 20:27:37
Nem megvenni nehéz! De tisztességesen fentartani elég drága. Tankolni, teljesítményadózni, biztosítani, alkatrészezni...
cynicalbitch 2009.02.13. 20:28:00
cynicalbitch 2009.02.13. 20:29:11
ionsrác 2009.02.13. 20:29:41
trewq 2009.02.13. 20:29:48
Szerintem meg az a szánalmas, amikor valaki felnéz valakire, csak azért, mert az impotenciája miatt nagy autóval kompenzál.
randomuser1 2009.02.13. 20:31:31
trewq 2009.02.13. 20:32:43
Tankolni nem kell, ha úgyis a sarkon áll (de haszna így is van, a prosti anyja tud benne melegedni, ha kifárad a munkában.)
És mekkora egy fostalicska lehet, ha elromlik benne a kompresszor állandóan. De aki egy hulladék amcsi romhalmazt vásárol, megérdemli.
107! 2009.02.13. 20:33:02
:-)
cynicalbitch 2009.02.13. 20:34:28
107! 2009.02.13. 20:35:28
Nem pont a H1-re gondolok, hanem általánosságban.
ionsrác 2009.02.13. 20:37:26
rossz hírem van: ha egyszer kiírod a homlokodra, hogy "BUNKÓ VAGYOK", mert jobban már nem tudod ezt bizonygatni, se hummerrel, se út közepén parkolással, no én még akkor sem leszek a taplóságra irigy. :)
trewq 2009.02.13. 20:38:13
cynicalbitch 2009.02.13. 20:39:52
trewq 2009.02.13. 20:40:28
randobrobag 2009.02.13. 20:41:15
Kevés olyan emberrel találkoztam aki meri vállalni a rendőri hivatását,és mellete a véleményét is! Egy volt osztálytártasam is rendőr érdekes volt vele a beszélgetés, mert ugye az éremnek két oldala van! A poszt is az érem másik oldala, bár szerintem a többség megelégedett volna egy "Elnézést nem állok oda többet"-tel!! Ill, ha már nem kiszurták a kerekét (aminek én személy szerint örülök, mert az autó nem választhatja meg a tulaját) akkor egy elekadásjelző háromszög elfért volna és mindjárt más a gyerek fekvése!
zolee001 2009.02.13. 20:42:31
Tudod jo látni az embereket amikor csillogo szemmel nézik az autojukat és nem akarják elhinni hogy ez csak ennyibe kerül.
Egyébként a magyar cégem adozik, ugy mint egy átlag magyar vállalkozás de lassan be kell látnom, hogy nem érdemes magyar céget fenntartani, legálisan, szabályosan szinte lehetetlen.
Miért nem költözök el? jo a kérdés, Ferink is megmondta h akinek nem tetszik el lehet menni, szoval lehet az lesz.
Miért kell nekünk ugyanazért a munkáért kevesebb bért kapnunk és miért kell joval többet adoznunk, közben nemhogy elöbbre haladnánk inkább vissza.
Egy példa, www.chrysler.com, Chrysler Voyager 23.000 usd, ha végigkattintom 212 USD befizetésével már mehetnék is az autoért.
4.5 milla a kocsi, itthon 13 milla, miért is?
Ennyivel rosszabb a mi munkánk , hogy évtizedekkel többet kell dolgoznunk egy vasdarabért?
non olet (törölt) 2009.02.13. 20:43:50
A rend kedveert es a mihez tartas vegett.
Ize..a rendőrt ADÓBÓL fizetjuk !!!
Meg még jó 2 millio masik allami alkalmazottat is....MI a nem AZ adobol fizetest kapok.
trewq 2009.02.13. 20:44:21
trewq 2009.02.13. 20:45:54
Mindenki jobban járna, ha a fajtád elhúzna.
107! 2009.02.13. 20:46:17
Nekem azt tanították, mielőtt ítélkezem a lehető legtöbb oldalról közelítsem meg a kérdést. Sajnos sok ember csak azt látja, amit látni akar, meg sem próbál utánajárni a dolgoknak.
ionsrác 2009.02.13. 20:47:13
na, nekem telik ilyenre és nem ilyenem van.
nem érted, mi?
tompika.
107! 2009.02.13. 20:51:33
Csak sejtem, mit akar jelenteni a betűk halmaza. Erre csak annyit reagálnék, hogy az én fizetésemből is vonnak. Én is közteherviselek. Igen lehet hogy ez a pénz csak papíron létezik, de a mi szemszögünkből ennek nem sok jelentőssége van. Majd ha megkapom mind a 200.000. Ft-ot (ennyi a bruttóm), akkor lehet jönni az én adómból élsz dumával. "Csak a miheztartás véget" tőlem nem a minimálbér után vonnak!!!! (mint az ország legtöbb munkavállalójától)
cynicalbitch 2009.02.13. 20:52:21
zolee001 2009.02.13. 20:54:27
A politikusok szintjén lehet van az meg nem érdekel, az emberek ideértve a szlovák nemzetiségüeket kifejezetten szivesen , barátsággal vannak személyszerint felém is és az ott élö magyarok sem tapasztalják, kérdeztem öket sokszor.
Milyed aot fizessek a szlovákoknál?
Egy adotipus van autora , bizonyos környezetvédelmi ado ami abbol áll ,hogy a nevedre adják ki, amennyiben az autodat ott hagyod az ut szélén mert nincs kedved elvinni a bontoba ez a dij tartalmazza az elszállitást.
Fontos dolog , hogy a névreszolo, tehát ha eladod a kocsid és veszel másikat akkor nem kell ujbol megfizetned mivel már egyszer befizetted.
107! 2009.02.13. 20:54:44
Én is szívesebben lennék német rendőr. Sokkal jobb nekik. De szívesebben segítek a saját anyámnak, meg a szomszédomnak, meg a haveromnak, meg az ő anyjának, meg az ő szomszédjának... még ha rosszabbul is élek mint a német kollégáim.
cynicalbitch 2009.02.13. 20:55:06
cynicalbitch 2009.02.13. 20:56:49
cynicalbitch 2009.02.13. 20:58:21
107! 2009.02.13. 20:59:15
Na erről nem sokat tudok. ???
AvgDvl 2009.02.13. 20:59:59
Ébresztő, paraszt nem egyedül vagy itt!
Nem való városba ekkora autó, én be se engedném.
Nem létszükséglet, el lehet vele menni a vadonba túlélni, de Budapestre erős túlzás.
zolee001 2009.02.13. 21:06:48
Amig a kormányok csak adokat emelik csökkentése helyett addig ne várjunk semmi jot.
A kevesebb több elvet vallom.
randobrobag 2009.02.13. 21:07:20
Háát igen szlovákoknál is van feketeleves!Nincs akkora bevétel (adók)nincs annyi kiadás! Munkanélküliség kisebb, mert nem éri meg otthon maradni!Nálunk nincsenek munkahelyek? ja azért van kétkezi munkásból hiány?!
107! 2009.02.13. 21:12:51
A román rendőrök jól élnek! 1000 euro-s fizut kapnak. A kevesebb több általában jobb is szokott lenni. De ha több fizetne, akkor kevesebbet kellene. (ez is több-kevesebb, csak egy másik megközelítésből)
@randobrobag:
Az nem biztos hogy rossz. Itt is jó lenne, ha nem érné meg lavírozni a szociális hálón.
zolee001 2009.02.13. 21:12:53
Te örömmel fizetsz , hogy eltartsák a sok cigányt akik a családi potlékért csinálják a gyereket vagy a sok bünözö akik börtönben vannak?
Börtön??? ÁÁÁ az inkább már wellness szállo mint börtön.
Szlovákiában a cigányok kussban vannak.
Azt mondom, hogy ami jo dolog , müködik, másoknak bejött azt be kellene vezetni itt is, a tanulás sohasem szégyen.
Kopasz Mercis 2009.02.13. 21:16:40
index.hu/bulvar/2009/02/12/gyorshajto_rendorokrol_kerult_ki_film_az_internetre/
cynicalbitch 2009.02.13. 21:17:26
randomuser1 2009.02.13. 21:18:11
107! 2009.02.13. 21:20:16
Ezt már a "kocsmában" kitárgyaltuk.
zolee001 2009.02.13. 21:21:16
Azt mondom én is ha lenne valami megfizethetö ado azt örömmel befizetnék az emberek, nem érné meg a fáradtságot a trükközésre.
Bokros idejében egyszer már bejött ez, kevesebb adot kellett befizetni mégis több pénz folyt be.
Egyébként már most van fogadásom ha jön Orbán akkor is csak szarabb lesz, a komcsik elkurták ezért kell összehuzni a nadrágszijjat,ez lesz a duma szoval semmi sem fog válltozni.
randobrobag 2009.02.13. 21:21:48
A szélsőséséges indulatok amiket táplálsz nem hiszem, hogy megoldás lenne!Ne felejtsük el szlovákiában utálják a magyarokat na nem itt ahatár melett ahova átrucannunk vasárnap ebédelni! Kicsit beljebb!Nem felejteték ők el 68-at!Nem véletlenül nem akarták a hídat felépíteni!
107! 2009.02.13. 21:22:42
Ha Téged egy ilyen szintű filmmel próbálnálak meg feljelenteni kinevetne az ügyész!
randobrobag 2009.02.13. 21:24:39
107! 2009.02.13. 21:25:03
Na ebbe már nem folyhatok bele. Legalábbis ezzel a névvel nem.
zolee001 2009.02.13. 21:26:03
Szerintem nincs is jelenleg, 1 év alatt pedig nem fog megalakulni vmi uj értelmes párt.
zolee001 2009.02.13. 21:32:39
Ahova az autokat viszem müszakiztatni kifejezetten szeretik a magyarokat mivel zsebbe is megy egy kis pénz, hogy ne kelljen már várni.
A mai világban egy dolog számit, tudsz e fizetni vagy sem, ha igen akkor tökmindegy milyen nemzetiségü vagy.
107! 2009.02.13. 21:34:03
Na tessék! Már a rasszizmus sem a régi. :-)
randobrobag 2009.02.13. 21:39:38
Örülök, hogy jók a tapasztalataid!Igazából csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy magyarnak születtünk ez a hazánk ezt kell szebbé-jobbá tennünk akár azzal,hogy szolunk a Hummer-esnek "Ne áljál,már így ecsém" vagy nem szemetelünk vagy csak megköszönjük, ha beenged vki maga elé! Kicsibe játszunk!"Hazádnak rendületlenül...
zolee001 2009.02.13. 21:53:59
Nem lehet megitélni valakit az alapján, hogy milyen tipusu autoja van.
Krisi 2009.02.13. 22:36:18
Ilyeneket csak az ír, aki tényleg irigyli tőle ezt a 3 tonnás szart. Én nem irigylem, és továbbra is úgy gondolom, hogy egy paraszt a tulaj.
Rohadtul szánalmas ez a mentegetőzés, de tényleg. Jómagam ha szabálytalankodok (előfordul gyakran) és ezzel másokat feltartok (na ez már csak nagyon ritkán), akkor a minimum, hogy behúzom fülem-farkam, és kussolok, eszembe nem jutna még magyarázkodni.
Attól meg nem tudom miért kell egekbe emelni, hogy elismerte a hibáját és elnézést kért. Ezek szerint ha valakinek levágom a kezét, de utána bocsánatot kérek tőle, akkor minden rendben lesz? na nemá...
ditta 2009.02.13. 22:36:39
Perillustris 2009.02.13. 23:06:24
ionsrác 2009.02.13. 23:25:16
("A válasz korrekt... fejlődőképes a tulajdonos.")
gratulálok.
Jolikám Kupak 2009.02.13. 23:26:29
szeretne tahó lenni.
izé, irigy.
Sir Zet 2009.02.13. 23:43:14
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.14. 01:41:46
Ha Buzuki lenne vajon megbaszták volna-e az első alkalommal-e?
Dulván?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.14. 01:55:13
Az bazmeg! Apám 20 évnyi melózás után tudott összeszedni 300-at egyre.
Én 2,5 év után kurvajó fizuból vagyok 500eHUF tulaja. Meg egy 800eFt-os 17 éves dögé, amit mellesleg örökségből vettem. Na jó! 2003-ban volt 800e.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.14. 02:02:03
Segíts légy szíves hogy mennyivel szoktátok visszatekerni az órákat, szeretném tudni hogy az autóm kilométerszámlálóján a 86xxx előt 1, vagy 2, esetleg 3-nak kéne lennie.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.14. 02:05:54
Lacaca 2009.02.14. 07:43:00
Lacaca 2009.02.14. 07:43:32
Perillustris 2009.02.14. 08:59:18
LOL - ilyen vád előtt meg kell hajolnom.
Szerintem igenis előremutató, hogy valaki egyáltalán veszi a fáradságod, és megír egy levelet, ráadásul a végére odabiggyeszt egy olyan mondatot, amit elég ritkán hall az ember: "Sajnálom, hogy így alakult és mégegyszer elnézést kérek mindenkitől, akit renitens viselkedésem joggal zavart."
Ha nem ez a célunk ezzel a bloggal, akkor mi? Csak dühöngőnek, gumiszobának tartjuk? Akkor készülj, az ápoló mindjárt hozza az ebédet!
107! 2009.02.14. 09:41:23
:-))))) Teljesen igazad van. 750ccm, sor4, 110 Le. Akkor jöttünk össze. Mivel még így is kicsi volt, emeltem a étet, hogy megtartsam. Na hát ennyi. A nőkért mindent. :-)
a_tom 2009.02.14. 09:49:42
Kétséges hogy komolyan gondolja a levélíró a sajnálatot, ez nem mutat előre, csak azt jelzi hogy vannak páran akik üres szavakat simán elhisznek bárkinek.(lásd még választások)
Ha én jól pofán vágok valakit, de megindokolom hogy szerintem csúnyán nézett és különben is ideges voltam, de elnézést kérek és sajnálom, viszont számítson rá hogy legközelebb, ha olyanom van ugyanúgy képentörlöm, az nem kéne hogy megnyugtassa az áldozatot.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.14. 10:39:36
B.GY. 2009.02.14. 13:34:00
Jolikám Kupak 2009.02.14. 13:35:40
a zügyvédúr meg aszonya, hogy vergődőképes vagyok, ha bocsánatot kérek.
bocsánatot kérek.
az ügyvédúr aszonta, hogy ilyent ritkán hall a tekintetes bíróság, ezért asztán így nem is baj, hogy felgyútottam aztat a sisnyást.
most akkor a zügyvédúrnak van igaza?
sántakígyó 2009.02.14. 15:14:41
Ppix 2009.02.14. 20:33:19
Ez egy skizo idióta, konstans paraszt módon szabálytalankodik, de mániás késztetés érez a mentegetőzésre is ...
Legfeljebb azt sajnálom, ha nem büntetik meg minden egyes alkalommal.
Perillustris 2009.02.14. 22:00:28
_Phoenix_ 2009.02.16. 14:35:30
parapali 2009.02.16. 15:03:13
Én vagyok 2009.02.17. 13:47:42
autobahnvignette 2009.02.18. 00:32:08
Carscache · https://www.carscache.com/ 2023.06.30. 09:53:05
Carscache · https://www.carscache.com/ 2023.06.30. 09:54:02
Visit Here - www.carscache.com/best-camera-for-car-photography/