Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Külön sávjuk van a pofátlanoknak

2009.02.16. 07:23 :: Kisikasa

A becsületesen közlekedők gyakran szenvednek hátrányt amiatt, hogy igyekeznek a szabályokat betartva előre haladni. Közben meg lehet szörnyülködni azon, hogy a kevésbé szabálytisztelők például a leállósávot használják a gyorsabb haladás érdekében, ami nem csak pofátlanság, de nagyon veszélyes is. Schnee megunta, hogy ezt naponta végig kell néznie úgy, hogy közben senki nem tesz semmit azért, hogy ez megváltozzon.

Egészen friss a történet, amihez néhány képet mellékelve szeretnék megosztani veletek. Maga a jelenség nem új Magyarországon: száguldás a leállósávban.

Ma reggel az M3-as budapesti bevezetőjén a szokottnál nagyobb torlódás alakult ki a Szerencs utca előtt, köszönhetően a lámpának és az egyik sávot elfoglaló elromlott Volán busznak. Ez nem is lenne nagy probléma, hiszen a forgalom nem állt le teljesen, kb 30 km/órával haladt.

Azonban volt pár eszement, nagyon sietős és feltételezhetően nagyon fontos ember, aki a leállósávon előzte a sort. Ezek láthatóak a fényképeken. Azon kívül, hogy szabálytalan amit csinálnak, még életveszélyes a többiekre nézve. Ráadásul akik szabályosan próbálnak a Szent Mihályi utcára fordulni nem tudnak, hiszen a leállósávból érkezők ezt "megakadályozzák".

A kérdésem, hogy mivel ez mindenapos a környéken a rend éber őrei mért nincsennek itt. Itt tényleg nagyot tudnának kaszálni és még a többség támogatná is őket. Vagy az fiziakai jelenlétet igényel és nincs rá ember? Tudtommal ez is az új objektív felelőség körébe tartozik, így esetleg egy kamera kihelyezésével is meg lehetne oldani?

És most jöhetnek a "hülye postíró" jellegű kommentek...

121 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó rendőr veszélyes autópálya kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.16. 07:34:59

kabaré, ami ott megy reggelente :-/

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.16. 07:35:45

hopp kimaradt... kéne oda tenni 50 méterenként 1-1 beton elemet, azt akkor megszűnne ez...

Szendwich 2009.02.16. 07:57:19

@RosszQtya: Jo otletnek hangzik. Elsore. Aztan amikor valaki eleteert probalna szaguldani a mento, akkor a beton elemek miatt nem tudna.
Itt egyszeruen szemlelet mod valtas kellene, de ebben a rohadt orszagban ilyen nem lehet! Ha buntetnek az a baj, ha nem buntetnek az a baj. S a kedvencem azert szegek szabajt mert... Unalmas es szanalmas.

Marty Mcfly 2009.02.16. 08:12:49

Hülye a posztíró :-))

Petrodon 2009.02.16. 08:18:49

107!

Nem tudsz odaszólni a "kollégáknak", hogy itt lehetne zsebet tömni? :)

reader613 2009.02.16. 08:42:34

hiányoltam a postból a teherautós önjelölt rendőrt, aki úgy haladna a külső sávban 30-cal, hogy azért félig belelóg a leállósávba is, jó alaposan megrendszabályozva ezzel a sok renitens bűnözőt. mert azért a magyar autós kultúra teljes képéhez ez a karakter is hozzátartozik. :))

@nális coitus 2009.02.16. 09:01:03

Én is minden reggel itt jövök be, csak kb. 6:15-kor. Akkor is vannak ilyen barmok, pedig a forgalom is dinamikusan, 80-90 tempóban halad és lerobbant busz sem fogja vissza.

KaPé 2009.02.16. 09:04:46

Azt azért megnézném, amikor a leállósávban jövő megakadályoz abban, hogy szabályosan besoroljak a kanyarodósávba :-))

Sákif za morro? 2009.02.16. 09:15:36

@reader613: Én is hiányolom. De csak a többi, "élelmes" autós köcsögsége miatt szívó autós miatt. Ugyanis, akik betartják a szabályokat, ennyivel később érnek el a céljukhoz. (Nyilván nem lineáris az egyenlet, de akkor is bosszantó)

Bélabá01 2009.02.16. 09:16:11

@RosszQtya:
Naív vagy. Ellopnák a betonakadályt.

csimpi_ 2009.02.16. 09:25:04

En arra gondoltam, hogy ki lehetne tenni ilyen aszfaltszintbol kiemelkedo acelelemeket. Ha mento jon egy szenzor erzekeli es visszahuzza. Persze ez dragabb mint a szemleletvaltas, de hatekonyabb is.

diktatorikus kleptokrácia 2009.02.16. 09:25:30

hasonló az M1-M7 bevezetőjén is megy reggelente. viszont ott olykor-olykor kint állnak a kékbe öltözött kaszások, s biza, olyankor aratnak :) a minap is yót nyerítettünk a kölkökkel az egyik ilyen isten barmán, aki az egér úti felüljáró után úgy gondolta, neki tartják fent a leállósávot. 6-8 autóval előttünk a külső sávban csoszogott egy rendőrautó a barom c-max-os vesztére. lehetne sok-sok ilyen helyet találni abszurdisztánban.

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2009.02.16. 09:32:05

Aki ott kanyarodik a Szentmiályira, az minek várja végig a sort? Ha 100m-rel korábban a leálósávban kerül, akkor te is hamarabb célba érsz, mint akkor, ha ott tartja neked a sort még vagy 10 percig. Ez logikus forgalomszervezés nem eszement száguldozás és éleveszélyes szabálytalanság (42km/h-val, hűha!). Ugyan már! Sok helyen igaza volna a posztolónak, 130-cal leállósávban száguldani a zárt pályán tényleg nem okos dolog, de az adott helyen és időben inkább azon kéne elgondolkodni a közlekedés szervezőinek, hogy kanyarodósávot csináljanak a leállóból mondjuk a Shell kúttól a Szentmihályiig. Az értelmes volna. Ez a poszt felesleges, magad idegesítésére szolgál, ráadásul nem is ad megoldást: talán nem ez a rendőrség legégetőbb problémája manapság. (hogy pár ember értelmesen, bár nem szabályosan old meg egy közlekedési helyzetet) Aki egyenesen megy tovább onnan (nem emléxem, hogy lehet-e) azt meg azonnal húzzuk karóba! de tényleg! Igazam-e van-e? Igen-e?

"azta" 2009.02.16. 09:33:26

hülye posztíró! :D
ezek egyébként rendőrök, látni a kék villogót - és nekik ezt szabad csinálniuk... ;)

ave 2009.02.16. 09:35:03

>50 méterenként 1-1 beton elemet

Nem is rossz az alapotlet. Persze nem betonelemmel kell megcsinalni es 50meter is edeskeves a lefekezeshez, ill. felgyorsitashoz.
De biztos meg lehet azt oldani, hogy ott haladni ne lehessen.

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2009.02.16. 09:35:38

Az M1-M7 bevezető teljesen más: ott nem tudsz lekanyarodni, hanem vélhetően az "Osztyepenkónál" fogsz bepofátlankodni a többiek elé. Az tényleg a zárt pályán keresünk nem létező egérutat esete, mellesleg pofátlanság a többiekkel szemben. Az M3-on, ha lekanarodsz,azzal nem zavarsz senkit, inkább könnyíesz a helyzeten. Ne gyere azzal, hogy aki későn kapcsol nem tud lekanyarodni: 3-4 sávos úton megtanultál-e sávot váltani ügyesen, okosan? Na látod!

schnee 2009.02.16. 09:35:59

@Popeye76: A éefényképezettek 40% kanyarodott le. A többi egyenesen ment a felüljáron. Igen lehetne korábban kezdeni a kanayródó sávot, de jelenleg ott kezdődik. Ráadásul mint írtam, a forgalom folyamatosan haladt nem állt!

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2009.02.16. 09:37:27

Kinaban mindenki ezt csinalja ha dugo van, demokratikus, mert mindenki hasznalja, tobb sav tobbet lat... Magam reszerol Pesten azt csinaltam amit a buszsavnal, felig a sajat savomban felig a kulsoben, dudaljanak csak, mig eszre nem veszi oket egy rendor :)

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2009.02.16. 09:38:20

Betonelem pedig halálveszélyes! A leálló menekülésre is van: ha baleset, hirtelen megállás stb fenyeget! A szabálykövetés miatt tennétek ki életveszélynek embereke! Ez nem előrmutató gondolkodás: ez egyszerű hülyeség, (ha nem gondoltad végig) vagy megengedhetetlen, kegyetlen cinizmus (ha végiggondoltad)

Matrix_ 2009.02.16. 09:39:02

néha szoktak rendőrök ácsorogni a leállóban. olyankor nincs is renitens.
A baj az, ha az ember menne át a kanyarodóba, egy ilyen barom meg rongyol a leállóból, szintén a kanyarodóba. Szóval, nem árt figyelni olyankor!

nem beton elem kellene oda, hanem 1-10 kamera. oszt küldeni a csekket.
Nem vagyok a Big Brother híve, de nemigaz hogy ezt a kurva várost nem lehet bekamerázni 2009-ben! Mikor egy kisujjnyi szaron elfér több 10 Gigabájt adat, ezt még mindig nem tudja megoldani a városvezetés. Félelmetes mennyire le vagyunk maradva.

scsaba1 2009.02.16. 09:40:38

"Hülye posztíró..." meg " Elegem van a hozzád hasonló önkéntes rendőrökből"... :D (Csak, hogy meglegyen a napi adagod... :D)

Egyébként meg kamera kontroll. Nem lehet minden leállósávhoz rendőrt állítani. De kamerát igen. Bűnhődjenek a bűnösök, a rosszakat el kell ítélni, ahogy Oláh Ginó is megmondta. Kevesebb gógliból és wikipédiból összeollózott kamutanulmányt, több kamerát... (Asszem elmegyek ilyen kampányszöveg-írónak, vagy minek)

AzHofi 2009.02.16. 09:43:03

@reader613: az ilyen kamionosok nem l'art pour l'art jönnek létre, hanem mert igény van rá. Nem menne be az a leálló sávba, ha az üres vón.

Marty Mcfly 2009.02.16. 09:43:39

@schnee:
amúgy jó a gps-ed! nekem is ilyen van, csak az sajna céges... :-)

scsaba1 2009.02.16. 09:47:45

@Matrix_:

off:
Erről a helyi önkormányzat jut az eszembe... A helyi Eu-kompantibilis játszóteret álandóan megrongálják, eltünedezik a gumitégla meg ilyenek, ill. város közepén előszeretettel tördelik ki a gömb-szivarfákat, amelyek közadakozásból (is) lettek ültetve.
Felvetettük a helyi fórumon, hogy kamera kellene. Erre az egyik képviselő eleresztett valami teljesen idióta szociológus-dumát, hogy a kamera nem megoldás, az emberek értelmére kell hatni, meg nemzedékeken keresztülmutató nevelésre van szükség, és majd idővel (mondjuk 10-20 év) majd nem fogják ellopni a gumitéglát a játszótérről... Lol... Szociológus ne szóljon bele rendészeti kérdésekbe...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.02.16. 09:47:53

Engem egyszer azért akartak majdnem megverni, mert a leállósávban valóban lerobbant autómmal elálltam az ott közlekedni vágyók útját.

Walter Melone (törölt) 2009.02.16. 09:47:56

@schnee:

Ez a gyakorlat évek óta. Nem hiszem, hogy neked jobb lenne, ha ezek az autók mind a te sávodban állnának előtted.

Lehet, hogy szabálytalan amit csinálnak, de hasznos, a forgalomban résztvevők szempontjából.


Az pedig, hogy vannak akik így akarnak előbbre jutni, és befurakszanak később szerintem sem fer a többiekkel szemben.

Mindenesetre ezen ne idegesítsd magad reggelente...

Közöd?? (törölt) 2009.02.16. 09:48:13

hát igen a magyarok roszabbak mint a cigányok.

Werwolf 2009.02.16. 09:48:14

@ken_edemsz: a boxos ellopna az acelelemet is, meg a szenzort is.:))

Aqweren 2009.02.16. 09:48:59

Minnyá gyün majd valami okos és megmagyarázza hogy a leállósávban közlekedőnek elsőbbsége van azzal szemben aki kanyarodik, mert jobbkézszabály meg egyenesen halad XD

Walter Melone (törölt) 2009.02.16. 09:49:48

@schnee:


Mindig akartam kérdezni:

Napi munkába járáshoz minek GPS?

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2009.02.16. 09:50:32

Minden nap ez van ott, ha megfelelő időben érkezel. Amúgy nem is azokkal van a baj, akik lekanyarodnak a Szentmihályira, hanem azokkal, akik továbbmennek egyenesen. Meg lehetne oldani, hogy az M3-as benzinkúttól ne legyen leállósáv, hanem nyitni egy harmadik sávot, ami lekanyarodna a Szentmihályira. A felüljáróra viszont kellene valami beton, mert ott aki egyenesen megy, az tényleg balesetveszélyes helyzetet teremt.

schnee 2009.02.16. 09:54:11

@Walter Melone: Kösz. Idegesíteni nem szoktam magam ezen (már megszoktam, csak zavar, hogy egyesek egyenlőbbnek képzelik magukat)

A GPS nem munkábajáráshoz kell, azt máskor szoktam használni: a hazajutáshoz :)

@D=M=C: Szerintem is jó és saját :)

Matrix_ 2009.02.16. 09:55:16

@scsaba1:
Begin
OFF
a közlekedésben is ez a magyarázat, hidd el. Nem eszközökre költenek, hanem szemléletváltásra buzdítanak. Csak ugye melyik mennyi idő alatt eredményes...
End OFF

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.02.16. 09:55:19

@Matrix_:
A beton elem szerintem az jobb megoldás, mert az fizikailag megszünteti a balesetveszélyt, megvédi a szabályosan közlekedőt. A kamera nem vígasz az esetlegesen balesetben elpusztult családnak, hogy "de küldtünk csekket a vétkesnek"
Én jobban támogatom az ilyen aktív védelmet a passzív, inkább pénzszerzésgyanús megoldásoknál.

scsaba1 2009.02.16. 09:56:15

@Walter Melone:

Mondjuk tmc... Meg sok térkép-buzi van (mint például én is), akinek spontán orgazmusa van, ha látja az autóját jelző nyilacskát mozogni GPS kijelzőjén, meg látja, ahogy egymás után villannak fel az utcanevek... stb.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.16. 09:57:07

@Walter Melone: Különben a kocsma felé kanyarodna :D

Ferocious 2009.02.16. 09:57:43

Amióta megvan az M0 keleti része minden reggel arra járok és nem egyszer láttam majdnem csúnya balesetet emiatt a mocskos pofátlanság miatt...

A probléma csak az, hogy majd valami szerencsétlen kihajtó autóst fognak szilánkokra törni ártatlanul!

Az összes leállósávban kölekedőtöl helyben elvenni jogsit és megalázni őket egy kövér sárga csekkel (nagyon hosszú csúnya számmal)...

Zz_ 2009.02.16. 09:57:58

Azért tényleg nem semmi hogy az ilyen szarokat is jönnek "kimagyarázni". Sose lesz itt semmi és jelentős részt az ilyen kimagyarázók miatt.

Ferocious 2009.02.16. 09:59:06

@reader613: nagyon szeretjük az ilyen teherautós kollégát! :))

Ferocious 2009.02.16. 10:00:39

@Sparhelt: és ezt méghozzá rendszeresen meg is teszik...

scsaba1 2009.02.16. 10:01:00

@Matrix_:

Igen, de a népnevelésnek az egyik eszköze a kamera is. Meglehetősen rövid idő alatt lehet vele(meg néhány szép sárga csekkel) elérni ugymond szignifikáns változást a szemléleten.

ipari_fostalicska 2009.02.16. 10:01:01

Gratulálok a "betonelemet a leállósávba) elvek képviselőinek. Mint előttem sokan helyesen leírták, a leállósáv többek között arra szolgál, hogy vészhelyzet esetén lehessen hová menekülni, másrészt meg ha már megtörtént a baj, ezen a sávon könnyebben jut el a mentő, tűzoltó, rendőr a balesethez. De leállósávot folyamatos haladásra használni civilként bármilyen esetben is indokolatlan és szabályellenes (kiv. terelés). Viszont ha én jobbra akarnék kanyarodni és csak 100 méter választana el a kanyarodó sávtól, akkor bizony használnám.
Tehát nemsoká jönnek a, "szabály az szabály, ki vagy te, hogy 100 métert is menj rajta" emberek :-)

Matrix_ 2009.02.16. 10:02:09

@newtehen: igen valóban jobb, de ha tényleg jön a mentő vagy a rendőr, akkor miccsináljon? Árok?
A balesetben elpusztult családnak semmi sem vigasz sztem.

És ha beton akkor milyen sűrűn legyen? Arról nem is beszélve, hogy indokolt esetben, meg is lehet nyitni a leállósávot, forgalmi sávnak.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.16. 10:05:00

@scsaba1: Bázeg, népviseletnek olvastam :DDD

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2009.02.16. 10:05:00

Trethon Judit, a hazai sci-fi élet nagyasszonya, a Galaktika Baráti kör alapítója, sok irodalomrajongó által mélyen tisztelt asszony tavaly a leállósávban, elromlott kocsijában ülve halt meg.
Valaki belerohant.
A leállósávban.

Gonosztörpe 2009.02.16. 10:05:36

Külföldön elég sok helyen, -pl. a párizsi körgyűrűn- ezt úgy oldják meg, hogy dugó,vagy nagy forgalom esetén, lámpával szabályozva megnyitják a leállósávokat a forgalom előtt. Ha jól tudom ezekben a forgalomirányító készülékekben kamera is van. Talán egy ilyen megoldáson is el lehetne gondolkodniuk az illetékes elvtársaknak..

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.16. 10:09:42

@Gonosztörpe: Ami nincs ingyen, ellenben nem lehet vele lekvárt kaszálni, arra nem bólintanak rá még fél éves rajtaücsörgés után sem. Welkám tu Hungarisztán.

Matrix_ 2009.02.16. 10:11:09

@KuKori: a reggeli feles mi? :)

non olet (törölt) 2009.02.16. 10:14:45

@scsaba1:

A navi GPS alapu sebessegmeroje PONTOS kmora is egyuttal (+-0,18km/h pontossagu) igy segiti a limitek minel jobb kihasznalasat...

Megfelelo beallitssal figyelmeztet amikor atlepi az emberfijja a limitet.

non olet (törölt) 2009.02.16. 10:17:13

@Gonosztörpe:

Bizony....OTT gondolkodnak is.

Nalunk meg a nép nyitja meg a kulon savot amikor szukseges a szabalyt leszarva...
Mert kell es kesz!

A szükseg (szar)törvényt bont, ahogy a régiek mondják.

gbacskai 2009.02.16. 10:17:37

Majd amikor a gyerekedert menne a mento es bedugul a leallosav valamiert, akkor persze jolett volna gondolkodni ... es pont az a 10 perc kellene a mentonek is.

lamed 2009.02.16. 10:18:58

A leállósávon közlekedő "élelmes" köcsögök látszólag nem zavarnak senkit (persze kivéve pl az útra felhajtókat, akiket a nem várt helyről érkezve veszélyeztetnek), mindaddig, amíg az a sáv is be nem dugul váratlanul.
Akkor aztán a mentő, tűzoltó már sehol sem tud elmenni.
De persze ez simán megéri a fontos embereknek, ők sietnek, nem érnek rá fel-alá autókázni, mint mindenki más.

Kopi3.14 2009.02.16. 10:20:09

Nemeteknel is bevett gyakorlat a lehajtasnal igenybe vett leallosav: amennyiben pl nem tudnak egybol tovabbmenni es dugo alakul ki ott, akkro a palyat inkabb nem terhelik, a lealloban sorolnak amig ki nem ernek. Szerintem korrektebb, mint egy belso savot is elfoglalni, es a palyan tovabbhaladokat is dugoban allasra kenyszeriteni.

kasu 2009.02.16. 10:20:59

Sajnos ilyen ország a mienk. A kaszálás mindennapos, ravasz,tutira csak a beszedés miatt, forgalomszervezés nulla. Az autós még mindig a hatóságok ellensége, pedig rájöhetnének már, hogy csak közlekedés! A média meg támogatja, lásd lejárt mentődoboz hisztéria. Traffipax mindenhová, kamera is, de nem ám segíteni, hanem még jobban kaszálni, ember se kell, mert a rendszer küldi a csekket automatikusan. Ez a terv, ezt kommunikálják, hogy féljél. Persze köznépi játék a leállósáv, a vad és eszetlen gyorshajtás (pl. a Szerencs utcánál, 100-al cikáznak az 50-es táblánál és mutogatnak a fejükre, miért mész lassan. Hát azért mert 50-es tábla van, mire beérsz sárga/piros lesz és itt már sokan meghaltak. Mondjuk ide valóban kéne egy állandó kamera!)De mennyivel egyszerűbb a szép egyenes, belátható szakaszokon méricskélni, esetleg kinn felejteni egy felesleges 30-as táblát...

avus · http://avus.blog.hu 2009.02.16. 10:26:14

@Walter Melone:

"Ez a gyakorlat évek óta."

Kösz, ezt majd visszafelé érvként használom, ha legközelebb autós-bringás vitában találkozunk.

monyon le 2009.02.16. 10:30:57

Ronda dolog na - de azé igazán gyomorforgató, hogy a Szerencs u. kereszteződést kellene vagy átépíteni, vagy a forgalmi rendjén változtatni.

1. A lámpa előtti buszmegállót megszüntetni, vagy beljebb tenni, hogy a buszok normálisan meg tudjanak állni!

2. Szerencs utcai kereszteződésben a lámpa hosszúságát megváltoztatni (főleg csúcsforgalomban) - mivel egy picsa utca ahonnan is kb. 10-15 autó fordul rá a bevezetőre, feltartja gyorsforgalmit! Azé ez is gyomor forgató

EÖ (törölt) 2009.02.16. 10:34:30

nem lehet mindenhol rendőr
akkor Enyingen ki marad?? :)

EÖ (törölt) 2009.02.16. 10:35:23

mondjuk egy térfigyelő kamera kb. 3 perc alatt behozná az árát,
utána már csak hasznot termelne

dr. Bértollnok 2009.02.16. 10:36:44

Témához illik, velem történt:
Úgy két éve egy vasárnap délután araszoltam sokad magammal hazafelé az M7-en a Balaton felől.
Én elől, mögöttem a nejem. Előző pénteken volt szervizben a kocsim és mint kiderült egy csatlakozót rosszul dugtak össze, egyszóval egyszer csak se kép, se hang, motor leáll. Szégyen ide, szégyen oda, le kellett tolnom az autót a leállósávba. A kocsisor gyakorlatilag állt, a belső sávból a külsők szépen átengedtek. Na de a leállósáv! Menőék húztak 40-50-el, mint vadliba. Ők nem láttak (nem is néztek). Én meg nem tudtam a kézzel meglódított autót visszafogni... Igen kicsin múlott, hogy nem sikerült összehozni egy csúnya balesetet. Valószínűleg nekem annyi lett volna, hiszen a parasztja pont rám tolta volna a kocsimat (a vezető oldalon toltam). Ezek után még el is küldött a k... anyámba.

Ez még nem minden...
Állok az út szélén és keresem a hiba okát, telefonálgatok, mert a turbodiesel javítása nem útszéli tevékenység.
Mögöttem pedig (a leállósávban!) persze elkezdett torlódni a sor. A szélső sávba persze nem akarták beengedni a pofátlanokat, de nem is nagyon tudták volna, hiszen gyakorlatilag állt a sor. Nyomták ám a dudát a mögöttünk beszorulók és anyáztak. Voltam én minden, csak értelmes jóravaló nem... Nem hiszitek el, kinek volt a legnagyobb pofája! Egy nagy nehezen engem megkerülő BMW anyósüléséről kihajolt 35-40-es nő nyakán kidagadt erekkel és vöröslő fejjel küldött el a p...ába, hogy miért állok az útban ezzel a szarral.
Én telefonban voltam, így válaszolni nem állt módomban. Szerencsére velem volt a nejem, akinek ha szópárbajról van szó, nincs párja, én sem vagyok ellenfél... :-)
Minden jó, ha vége jó, fél óra múlva megtaláltam a szétcsúszott csatlakozót, aztán azóta sem volt gondom a kocsival.

TuskóHopkins 2009.02.16. 10:40:54

Nem betonelem kell...

Föl kell marni a leállósávot és beszántani, hogy aki 10 km/h-nál gyorsabban akar menni benne, az legközelebb meggondolja kétszer is...

EÖ (törölt) 2009.02.16. 10:49:29

a múltkor az M6-os leállósávjában állt egy kocsi, mert a benne ülők bodzát* szedtek a korláton túl


*tényleg!!!

Perillustris 2009.02.16. 10:50:05

@ken_edemsz: "En arra gondoltam, hogy ki lehetne tenni ilyen aszfaltszintbol kiemelkedo acelelemeket."

Nagyon balesetveszélyes lenne. Fix kamera kell, s hamar helyreáll a rend (legalábbis jobb lesz a helyzet).

dr. Bértollnok 2009.02.16. 10:52:42

@wellsystem:
Forgalomtechnikával anno foglalkoznom is kellett, ezért válaszolnék a kérdésedre.

A lámpaváltás intervallumát nem biztos hogy lehet, vagy célszerű hosszabbra venni. Budapest lámpáinak nagy része egy számítógépes hálózatra van kötve. A bevezető utak meg mindegyik. A lámpák váltási sebessége attól is függ, hogy mekkora a forgalom, de nem csak a kereszteződésben. Éppen ezért gyakran látszólag meghágja a logikát, hogy a kevesebb ideig engedi a bejövő forgalmat. Nincs értelme ráengedni az autókat esztelenül a belső utakra. Ha tehát a rendszer (aszfaltba elhelyezett forgalomszámlálói), vagy a kameraman (diszpécser) észleli, hogy egy irány bedugult, akkor az oda bevezető utakat a szoftveresen a lámpák segítségével korlátozza.
Semmi értelme nincs, hogy beálljanak még jobban a belső területek útjai, mert a menetidő még hosszabb lenne és ez ténykérdés.

Ezt a világon minden nagyvárosban így csinálják. Vannak sokkal fejlettebb rendszerek is, de az elvük ugyanez.

kasu 2009.02.16. 10:56:11

Van valamilyen pszichológiai magyarázata, hogy a leállósávban előszeretettel ütnek el embereket, meg tarolnak le autókat. Külföldön is, lásd USA-beli rendőrkamerás filmek. Alapszabály: ki az autóból és el az autótól. Lehetőleg korláton kívülre. (Na erre van egy eset... amikor megállás után bölcs autósunk átugrotta a korlátot, de 3 m-t esett, mivel olyan volt a terep...lábtöréssel megúszta). Szóval ki az autóból, a gyerekeket is mielőbb, legfeljebb megfáznak, de órási a veszély, hogy elsodorják az autót. Persze ha a leállón sprintelnek egyesek, akkor tuti...

Perillustris 2009.02.16. 11:00:35

Nem kéne feltalálni a spanyolviaszt: dubaipromenade.blog.hu/2008/11/13/dubai_survival_1

"Most jön, ami számomra nagyon érdekes. Miután gyorshajtottunk és a kamera ezt rögzítette, a fotónk és a bírság adatai még abban a pillanatban bekerülnek az adatbázisba, és mire hazaérsz, akár láthatod a rendőrség honlapján a fotód.
Ott ha megadod a rendszámod, már látod is, hogy hol történt a dolog, mennyivel lépted túl a határt, hány hibapont jár ezért és ami a legfontosabb: egy PAY FINE gomb. Ha erre rákattintunk eldob a fizetős oldalra, ahol a hitelkártyánk megadásával megválthatjuk bűneinket."

banyika 2009.02.16. 11:00:57

Állítólag ugyebár a rendőrségnek kevés a pénze. Na most akkor miért nem gyűjt az ilyen helyeken??? Egy rendőr a havi fizetése itt (meg még másik 100 helyen, előre tökéletesen kiszámolható időpontban) egyetlen óra alatt kitermelhető lenne, azt még mindig maradt egy teljes hónap (minusz egy óra), hogy rengeteg pénzt termeljen az egész szerv büdzséjének örömére. Akkor miért nem? Miért? Maradna pénz a többi bűnöző üldözésére is... Vagy ez magyar politikus/rendőr-észnek túl logikus? Túl egyértelmű?

"azta" 2009.02.16. 11:01:44

" Egyéves Önkéntes 2009.02.16. 10:49:29
a múltkor az M6-os leállósávjában állt egy kocsi, mert a benne ülők bodzát* szedtek a korláton túl


*tényleg!!!"


na! a nap kommentje! :D

Elnok ur 2009.02.16. 11:02:18

Negy eve minden nap ezen az utvonalon jarok be. Eddig egyetlen egyszer lattam rendort a szakaszon kameraval. Nem gyoztek felreallitani a leallosavon kozlekedoket. Amugy szerintem nem olyan zavaro a leallosav hasznalata ha megfelelo sebesseget valaszt a delikvens. Tovabbmegyek, szerintem meggyorsitja a forgalmat (pl a Szentmihelyi utra rafordulok nem kenyszerulnek a szerencs utcai lampa miatt kialakult dugoban acsorogni). Amugy az uj M0 szakasz megnyitasaval a leallosav hasznalata -a dugokkal egyutt- gyakorlatilag megszunt.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.16. 11:02:34

@banyika: Hányszor elmondták már itt sokan, hogy a rendőrség nem saját kasszába bírságol... Vagy esetleg úgy értetted, hogy tegyenek ki valami perselyt a leállósáv mellé, hogy adakozzanak a rendőrségnek? :P

diktatorikus kleptokrácia 2009.02.16. 11:03:40

agyarország, így itt hiába is születne megoldás a leállósáv használatára/korlátozására, mindig akadna valaki, aki 'faszagyerekségből' kijátszaná, megmutatni, hogy ő a törvények felett állna.
kamera yó ötlet, nem is volna olyan hű de drága, de lehetne pld 50 méterenként fekvőrendőr is.

banyika 2009.02.16. 11:08:04

@SilentSound:
Ehhez kéne ugyebár a politikus, aki megoldja, hogy a rendőrség saját kasszának bírságoljon ilyen ügyekben. Tán még motiválná is a munkavégzésben. Mert ha nem, akkor mi motiválja??? Központi terv, hogy mennyi a havi bírságkvóta, amit ki kell rónia, azt mehet a szunya?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.16. 11:12:59

@banyika: Szerinted az jó megoldás volna? Szerintem marhára nem, mert akkor sokkal nagyobb lenne az esély arra, hogy nem rendőrség, hanem pénzcsináló gépezet lenne az egész, nem lenne tiszta.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.16. 11:13:16

SilentSound · autozz.blog.hu 2009.02.16. 11:02:34
@banyika: Hányszor elmondták már itt sokan, hogy a rendőrség nem saját kasszába bírságol..."
hanem saját zsebbe! apró különbség! :))

Mérgező Hulladék 2009.02.16. 11:13:54

Egyszerűen nem lehet minden hasonló helyre rendőröket állítani. Pedig tényleg elkelne, mert az alapvető mentalitásunk nem változik. A Roosevelt téren például hónapokig (évekig?) álltak rendőrök, hogy a buszsávot csak a buszok (és taxik) használják. Aztán már nem mindig, majd egyre ritkábban, most meg szinte egyáltalán nem. Meg is lett az eredménye: újra áthajtanak a Roosevelt utcán, mennek a buszsávban, bepofátlankodnak a belsőből a hídra kanyarodóba. Nekünk még(?) tényleg kényszerítés kell, mert szarunk a normákra.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.16. 11:14:14

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2009.02.16. 10:50:05
Fix kamera kell, s hamar helyreáll a rend (legalábbis jobb lesz a helyzet)."
xart se ér! lásd buszsávokat figyelő kamerák...

lamed 2009.02.16. 11:14:45

@Perillustris:
Külön érdekes:
"Nincs kibúvó, mert a számítógépes rendszerek össze vannak kötve. Ha nem fizetsz bírságot, nem hagyhatod el az országot, mert a reptéren a gép kidobja hogy refes vagy. Ha parkolási bírságod, rezsitartozásod van, szintén. Nincs menekvés. Ezért veszik itt ezeket a dolgokat komolyan."

Nálunk miért nem lehet megcsinálni az EU határain? Belül pedig minden állam rendőrjárőre látná a helyszínen on-line a lejárt tartozásokat, és addig elkobozná az autót, amíg be nem fizeti a delikvens.

Persze mindjárt jön, hogy ez nácizmus.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.16. 11:15:16

@RosszQtya: Embere válogatja. Ha volna komolyabb belső ellenőrzés (amit nem lehet szintén megvesztegetni), akkor vissza lehetne azt is szorítani. Kérdés, hogy kinek mik az érdekei. Jó rendőr is van, meg rossz is, sok.

kasu 2009.02.16. 11:15:49

A nálunk ismert durva fekvőrendőr civilizált országokban ellentétes a joggal, mert a nemzet tagjainak tulajdonát veszélyezteti, tönkreteszi. Tábláznak, kamera van, jelenlét van, de nem a b**gatás céljából, van-e izzókészleted (ami izzót nem is tudsz egyszerűen kicserélni, mint régen, csak márkaszervíz, mert le kell bontani egy csomó mindent) és mindenekelőtt számítanak az igen tisztelt állampolgár szabálykövető magatartására. Ami nem a miniszterelnök tisztelete jeléül nyilvánul meg ("a magyar ember tudja" idézet Gy.F.től) hanem AZ EMBEREK SAJÁT JÓL FELFOGOTT ÉRDEKÉBŐL adódik. Rengeteg szabályszegő meghal a saját ostobasága miatt, és rengeteg vétlen. Mind teljesen feleslegesen

degreen 2009.02.16. 11:17:07

én rendszeresen a Szentmihályin megyek le, és mindig nézem a jobb tükröt az ilyen köcsögök miatt.....

min 2009.02.16. 11:18:30

Azon az szakaszon tényleg felesleges a leállósáv és már régen kanyarodóvá kellene tenni a shell kúttól.

Perillustris 2009.02.16. 11:26:14

@RosszQtya: "xart se ér! lásd buszsávokat figyelő kamerák"

Ahol köztudott, hogy vannak kamerák, ott sokkal kevesebben mennek a buszsávban, mint előtte. Persze mindig lesznek, akik bevállalják.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.02.16. 11:28:15

Szénné bírságolni mindet. Ha a hülye másból nem ért...

KF. 2009.02.16. 11:32:24

Balesetveszélyes dolog a leállósávot használni, de!!!!!!!!! jelen esetben az m3as bevezető, ujpesti kihajtónál van. Ahol ha megengede nem várom végig az 1 órás dugót, hanem , azon az 500méteren igénybeveszem....

Humgor 2009.02.16. 11:35:23

Ha már nincs ott egy db rendőr sem, ha már tonna számra jönnek a leállón, akkor én a következőt szoktam lépni:

Szépen kihúzódok a külső sávból a leálló felé, úgy hogy még éppen NE férjen el a leállóban egy előzni akaró emberke sem. Kicsit ilyenkor idegesek, de az akciómat látván mindig van egy -két ébredő kamionos vagy autóstárs, aki szintén ráhúzódik a vonalra segíteni, és akkor bezárt a leálló sáv. És mindenki szépen halad ahogy kell....

Káposztakukac 2009.02.16. 11:42:28

kultúrállamokban, ha a közlekedési viszonyok szükségessé teszik, akkor a leállósávot megnyitják a forgalom előtt. ez kétségtelenül ilyen eset. persze nálunk szarrábírságolni, szívatni, stb. a menő.

bocage 2009.02.16. 11:48:08

@KF.: Az a baj, hogy az autósok egy jelentős része nem alkalmas arra, hogy mérlegelje mikor logikus és mikor veszélyes és pofátlan a leállósáv használata!
Hányszor lehet hallani, látni, hogy valaki hajmeresztő dolgot csinál azzal a felkiáltással, hogy az logikus!

kitt206 2009.02.16. 12:00:54

Kint szoktak lenni a felüljárón a rendőrök és filmezik a szabálytalankodókat és ha jól tudom 150 000 Ft-os csekket küldenek.
Egyik ismerősöm faterja járt így.

Norbi 2009.02.16. 12:23:20

Namost ez nemtom mennyire vág ide, de Vértesszőlősnél van egy nagyon eszes megoldás, hétvégén találkoztam vele. A település elején van egy negyvenes tábla, meg egy sebességmérő meg egy lámpás gyalogátkelő. Namost ha gyorsabban mész a kelleténél, akkor rádordít a kijelző, hogy lassíts!, és közben pirosra vált a lámpa pár méterrel arrébb. Épp mire megállsz (2-3 másodperc), ismét zöld lesz. Szerintem nagyon vicces megoldás, mert én is 50-nel mentem (volna), de így a ketyere feltartott (hiszen a piroson azért nem megyek át). :)
Szóval lehet ötletes megoldásokat kitalálni mindenre.

Bilux67 2009.02.16. 12:35:40

A leállósávot nem véletlenül találták ki, ahogy a buszsávokat sem.
Persze, mindet át lehetne alakítani rendes sávvá, mert nekem úgy kényelmes. Ezenkívűl hozhatnánk egy szabályt hogy amikor én közeledek, akkor mindenki takarodjon, mert nekem úgy kényelmes (BMW-sek már alkalmazzák is).
A felállított szabályok és korlátozások nem mindig tűnnek ésszerűnek, de ha nem tartjuk be azokat, azzal sokkal több gondot okozunk a(z autós) közösségnek.

Off:
Jó kis HP 2210, mi?
Az enyém túlélt öt év alatt rengeteg munkát, egy gameboy emulátort két gyerekkel súlyosbítva, most ő a második GPS-em CF-es vevővel és gyakorlatilag semmi baja. Csak az a fránya gumi az oldalán ne nyúlna ki!

schnee 2009.02.16. 12:46:09

@Bilux67: OFF a gumi helyett lehet pöpec oldalat rendelni a h2210-hez hongkongból kb 5 eFt volt az enyémhez postával együtt 2 éve :) ON

Bilux67 2009.02.16. 12:53:40

@schnee: Off
Köszi, de jelen állapotjában a tartó fogja két oldalról, így nem akkora probléma :-)
Amellett 5 eFt két kis műanyagdarabért? Annál sokkal skótabb vagyok! :-)

schnee 2009.02.16. 13:10:35

@Bilux67: Off
ja a műanyag az kb 1000 Ft volt a többi postaköltség :(

vhm 2009.02.16. 13:12:42

kamerázni kell, aztán megkapja majd a 100eFt/alkalom leállósávos csekket egy hónap múlva.

KF. 2009.02.16. 13:26:52

@Humgor: Pont ezt csinálja az, akinek kisebségi komplexusa van.. Tipikus paraszt dolog!! Ha már én nem csinálom akkor a másik se csinálja..
Én meg leszarom!Menjen mindenki ott ahol akar.Ha kockáztat 150ezret, menjen..
De gondolom Neked Humgor kurva nagy élvezet, ha más feltartasz, és mással foglakozhatsz...
A buszsávos és leállósábv használata sztem is gáz, de ez a példa nem feltétlenül szemlélteti jó, mert sajnos a közlekedés attól is ilyen kaotikus mert a sok idióta köti az ebet a kreszhez, és kicsit sem tudnak rugalmasok lenni...

Bilux67 2009.02.16. 13:31:01

@KF.:
"sajnos a közlekedés attól is ilyen kaotikus mert a sok idióta köti az ebet a kreszhez, és kicsit sem tudnak rugalmasok lenni..."
sajnos a közlekedés attól is ilyen kaotikus mert a sok idióta tojik a kreszre, és kicsit sem tudnak szabálykövetőek lenni...

Bilux67 2009.02.16. 13:33:16

@KF.:
"Én meg leszarom!Menjen mindenki ott ahol akar.Ha kockáztat 150ezret, menjen.."
Sajnos nem csak a saját szaros pénzét kockáztatja! Ezt miért nem látod?

Johnny M. 2009.02.16. 14:01:41

@KF.:

Azt is leszarod hogy mind eléd fog bepofátlankodni és ezzel még tovább fogsz szopni a dugóban? Mert kicsit hosszabb távon sem ártana gondolkodni.

Passzivista 2009.02.16. 14:13:35

Ezert tart itt ez az orszag... ;)

Bilux67 2009.02.16. 14:19:20

Egyébként elmagyarázná valaki aki kicsit jobban ért az emberi lélektanhoz, hogy ugyanaz az ember aki a patikában nem lökne ki senkit a sorból hogy hamarabb végezzen, miért tolakszik másfél tonna vassal a segge alatt, ezzel esetleg életveszélyes helyzeteket okozva?
Tényleg! Tiltsuk be az acél karosszériát! Velorexet mindenkinek!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.02.16. 14:23:04

@Bilux67:
Azért, mert a kocsi kissé arctalanná tesz, a karosszéria védelme mögé el lehet bújni.

Matrix_ 2009.02.16. 14:55:30

@Bilux67: honnan tudod, hogy nem szoktak ott is tolakodni?

Bilux67 2009.02.16. 15:10:40

@Matrix_:
A patikában nem mindennapos látvány hogy az emberek egymást anyázva lökdösődnek.
De írhattam volna orvosi várót, tecsó pénztárat, stb... :-(

Aqweren 2009.02.16. 15:20:18

@Bilux67:
Buszon szoktak, hogy rohadnának meg :S Pedig az nem arctalan :S Ja, meg a teszkóban pl. :P
De csatlakozom amúgy newtehen meglátásához, h. azért mert arctalan...nem is a másik embert látja esetleg hanem egy másik autót...

T7 2009.02.16. 15:29:15

@Norbi: Hasonló rendszerbe futottam Portugáliában. Minden piros után be akartam hozni a lemaradást. Pár pirosig eltartott mire felfedeztem az összefüggést. :)

Nikorene 2009.02.16. 15:48:36

@Popeye76: de nem Magyarországon. Ha ott már a Shell kúttól kanyarodó sáv lenne, akkor a sok pöcsömöccse, aki egyébként egyenesen akar menni, az lemenne a kanyarodó sávba, és a végén bepofátlankodna az egyenes sávba. Mint annyi más helyen Budapesten.

Mókusélet 2009.02.16. 15:53:20

@KF.: nem, ne vedd igénybe arra az 500 méterre sem!...mert nem lehet és kész.A piroson is átmész, mert utánna 30 méterre el fogsz kanyarodni???

kuf 2009.02.16. 17:29:03

pedig annyira qrva egyszeru lenne a megoldas.. betontömböket a leallovasba, X meterenkent..de leginkabb a feluljarora kene a szentmihalyi lehajto utan!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.16. 19:39:40

Tök egyszerű lenne az is, amit máshol láttam. Rendőr autó a leállósávban végigbünteti az összes barmot. ezt megcsinálják minden másnap, és lesz rend rövidesen.....

Kopasz Mercis 2009.02.16. 20:09:45

@schnee: oszt lopott ájgó vagy mi van rajt?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.16. 20:22:51

@kuf: Automata rakétavető. Ha nincs kód, lő is. Nem lenne másnapra próbálkozó, garantált a hatás :)

Csigabá 2009.02.16. 20:38:54

@Norbi: Az ötlet jó, az Egyesült Államokban helyenként tesztelték is kamerával összekötve. A kamera csak akkor lép működésbe, ha valaki piroson megy át. Szóval nincs semmi gond, lehet menni akár ezerrel is, csak épp a következő lámpa tart majd helyben épp addig, amikorra odaérnél a sebességkorlátozást betartva. Tehát a gyorshajtás nem nagy ügy, bevállalhatod azon az ötven méteren, de ha piroson átmész, akkor szénné büntetnek. Egyszerű és hatékony. :)

Shitman (törölt) 2009.02.17. 12:58:51

Miután a Szentmihályi útra kanyarodok le, ezért szemrebbenés nélkül kimek a leállósávba ha bedugul az a szar. Nem értem hogy mit pamog a sok majom miatta ha én elgurulok ott 30-al, majd a végén ha valaki kimegy a lekanyarodóba akkor az megy el előbb ,és csak utána én. Azt mondani erre hogy életveszélyes az maga a vicc. Nem fogok ott várni 20 percet a dugóban ha eltok menni 2 perc alatt is. Jó napot!

Gabesz81 2009.02.17. 14:05:08

@Hófehér: akkor mosolyogj gyakran, hátha fotóznak! :-)

Azzal pedig egyetértek, hogy amíg nem hiavatlos sáv, addig nincs arra keresnivalója senkinek, csak mert gyorsabb... tessék a hivatalos szerveknél kérvényezni, akár tömegesen és akkor elgondolkoznak rajta!

akela1978 2009.02.18. 22:40:54

Hófehér, én meg éppen minden reggel leszarom, hogy jön e leállósávban valaki, ha jön a szaggatott vonal ráhúzom a jobbra tartó sávra... nincs gond, csak 30-cal gurolok arra aki ott jön...
Még nem mértem le, de átlagosan kb 3-4 perc lehet az út a shell kúttól odáig. Gratulálok!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.02.19. 08:37:37

A motorom általában elfér a két sáv között, kocsival pedig nem megyek arra.

KF. 2009.02.19. 13:30:40

@akela1978: Az ilyen embert fogom egyszer szájonb@szni, és majd elgondolkodsz, hogy csak a magad f@szával foglakozz, ne máséval!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása