Az élet minden területén adódhatnak olyan helyzetek, amikor az ártatlanok bűnhődnek olyanért, amit el sem követtek, a bűnös pedig röhög a markába és mintha mi sem történt volna, mennek tovább. József segítségért sietett a rendőrségre, és a végén majdnem próul járt.
Ma 2009.02.06.-án 9 óra,40 köröl, Győrben az Aradi Vértanúk útján, ahol a taxi állomás van, a gyalogátkelőhelyen parkolt egy furgon. Ezt én észlelve gondoltam, hogy úgy csinálok, mintha lefényképezném, hogy lássa az "úr" is. (nem dudáltam, és nem is mozgott a szám, de még ferdén sem néztem rá)
Erre fel utánam jött, és mindenáron le akart szorítani az útról úgy, hogy a felüljáró előtt még a járművek elől elzárt területre is ráhajtott. Innentől kezdve személyemet veszélyeztette és szabadságomat korlátozta. Aztán úgy gondoltam, hogy egy csavarral lerázom, de nem sikerült. Mivel én nem szerettem volna szabályt sérteni. És úgy döntöttem, hogy a városi kapitányságnál fogok landolni. Majd ott segítséget kapok:(TÉVEDTEM) Ott én engedéllyel leparkoltam a várakozni tilos táblánál, majd a levakarhatatlan "vad" is leparkolt engedély nélkül. Én közben már bementem a rendőrségre, ő pedig utánam kiabálta, hogy: "te buzi meleg agyonverlek". És eltelt vagy öt perc, mire kijött egy rendőrnő és az ügyeletes parancsnok. Miközben mivel mindenképpen bántani akart, bemenekültem a panaszirodába.
Ekkor jött a feketeleves, mert annak ellenére, hogy én nem is akartam őt jelenteni (megjegyzem semmi értelme nem is lett volna) a rendőröknek bepanaszolta, hogy ő a gyalogátkelőhelyen parkolt, és töröljem ki a gépből. És erre fel, hogy ő legalább öt súlyos szabálysértést követett el, amit ő le sem tudott volna tagadni. Ráadásul részben tanuk voltak a történtekre. A gyalogátkelőhelyen való parkolást meg a rendőr parancsnok nem találta szabálysértésnek, mert azt a védekezést fogadta el tőle, hogy ő a társasházban egy vízórát cserélt a belváros közepén. És ő a gyalogátkelőhelyen parkolhat. A rendőrparancsok át akarta kutatni a kocsimat, ha nem törlöm a képet. És engem vont ellenőrzés alá, aki menekült az üldöző elől a rendőrségre. Ekkor közöltem vele, hogy ügyvédet kérek. Na erre minősíthetetlen megalázó kiabálásos válasz jött. És akkor végül is engedve a nyomásnak töröltem a nem létező képet. De előtte a személyes képeimet a telefonba és a fényképezőgépembe nekik kiszolgáltatva átnézték.Gondolják végig, hogy milyen megalázást és kiabálást rendezett velem a szolgálati ügyeletes parancsnok, aki akár, az üldözőm is, a gyerekeim lehettek volna. De végül is kibujt a szög a zsákból! Mert közölte velem, hogy utálja azokat, akik a rendőrautókat fényképezik. Most rajtam állt bosszút! DE ÉN NEM RENDŐR AUTÓT FÉNYKÉPEZTEM? Pedig én csak jót akartam, mert aki ismeri ezt az ominózus csomópontnál levő gyalogátkelőhelyet, az tudja, hogy Győrben az egyik legveszélyesebb gyalogátkelőhely. Pláne ha még egy autó is ráparkol. A kerülgetése a gyalogosok által meg egyenesen halálos.
Lehet most ezek után vagy eltesznek láb alól, vagy a halálba hajszolnak. Igaz Budapestre megtettem a bejelentést! Remélem, hogy mivel olyan magas rangú tiszt vette fel a panaszomat, aki rögtön közölte velem, hogy teljesen átérzi és megértette a jogos panaszomat.1. gyalogátkelőhelyen parkolt!
2. üldözés közben veszélyeztetett!
3. szabálytalanul a tűzoltóság előtt ráhajtott a járművek elől elzárt területre! (körforgalom után)
4. a rendőrség előtt kiszállt az autójából, és szabálytalanul várakozott a tiltó tábla ellenére!
5. a rendőrségen letegezve kiabálta, hogy buzi, meleg, meg agyonverlek (erre a panaszomra az ügyi. tiszt azt mondta, hogy nem sértő. Pedig ő is hallotta. Az csak annyi, mintha azt mondta volna, hogy, idézem: (van rajtam sapka, vagy nincs rajtam sapka) Vicces volt mi?
6. NEM UTOLSÓ SORBAN, A SZEMÉLYES SZABADSÁGOMBAN KORLÁTOZOTT. NEM SZERETTEM VOLNA, HOGY VEREKEDJEN, VAGY AKÁR A KOCSIMBAN KÁRT OKOZZON!
Bízom a budapesti orfk. példamutató eljárásában!
Még annyit, hogy a szabálysértőt előbb elengedték. És még mondta, hogy ne legyen semmi ügye, mert most válik a feleségétől. Majd válaszolta a parancsnok, hogy nem lesz. Velem szemben a parancsnok igyekezett erőfölényével visszaélni, amikor szerettem volna felírni a nevüket. Ami nem sikerült, mert féltem tőle ahogyan durván beszélt velem. Gondoltam ha most felírom a nevüket, képes lesz arra is, hogy szándékosan hozzám érjen és hivatalos személy elleni erőszak (ürügyén) még le is tartóztasson. Sajnos ilyenről már hallottam. És akkor az árva gyermekeimre gondoltam.
De úgy éreztem, hogy a tisztességes autóstársaimmal meg kell osszam ezt az esetet, hogy ne járjanak úgy, mint én.
janikahhh (törölt) 2009.02.21. 12:56:26
billkapitány 2009.02.21. 13:01:26
Secnir 2009.02.21. 13:07:31
miért nem hívtad fela párod? vagy vmi nagydarab haverodat? biztos van ilyen.
vagy mentél volna be a munkahelyedre, oda nem egy utánad.
variáció volt bőven.
kölönben ha bemész a rendőrségre, azzal, hogy üldöznek, és egy pisztolynak látszó tárggyal megfenyegetett, akkor asszem még a seggébe is belekukucskálnak.
phaidros 2009.02.21. 13:08:37
vilska 2009.02.21. 13:09:45
Én lennék terrorista! 2009.02.21. 13:10:15
lionking 2009.02.21. 13:10:34
Azért van az, hogy minden baromarc auts azt tesz amit akar, mert így gondolkodik a többség mint te...
Ha 10-15 normális autós körbeállná az ilyen parasztot, akkor nem lenne ekkora pofája.
A gond csak az, hogy nekem is volt, hogy az EGYIRÁNYÚ utcából szembe jött egy autó, én nem tudtam menni, megállta, és velem ordítoztak a mögöttem levők, hogy mért nem engedem már el a - szemből szabálytalan vadbarmot- mert mennének... gratula nekik is innen. Ha pl mindenki mellém vagy mögém áll, és együtt küldjük oda ahová kell, akkor ha végigtolatta a kb 200 métert majd legközelebb meggondolja a dolgot, jelzem tudta, hogy szabálytalan...
BGyRacer 2009.02.21. 13:21:53
@lionking: Teljesen igazad van. M1ek is a garázsba! Új bizniszbe fogok: aki szükségét érzi, írjon nekem, és szívesen gyártok neki amerikai rendőrautós ütközőkost a kocsi elejére...
A posztolóval pedig 1ütérzek, mélységesen fölháborodtam!!!
fingerbangs 2009.02.21. 13:26:08
mekkora balfasz ember irta ezt a levelet...
isti86 2009.02.21. 13:26:24
wiener 2009.02.21. 13:32:28
mármint aki írta a levelet
biztos ilyen 40 kilós szemüveges makifejű
:D
Lacaca 2009.02.21. 13:36:57
ChPh 2009.02.21. 13:43:39
Devil 2009.02.21. 13:55:38
Bar szeritnem csak te akarsz a vadnyugaton elni, mi maradnank inkabb itt.
Manyizga (törölt) 2009.02.21. 14:02:02
Devil 2009.02.21. 14:04:18
Erdekes hogy minden igazsagtalansagrol szolo ilyen hirre jon valaki a 'sotet oldalrol' aki az eroszak es az onbiraskodas patjan all, esetelg a postiro hulye es eljen a vadkelet!
Erre mar regota felfigyeltem itt az autosok kozott, most ezek vagy szandekos provokatorok, vagy csak egy ember klonjai (ennyi ido alatt 3 hozzaszolas bah!) aki szandekosan provokal. Vagy tenyleg vannak ilyen orultek, akik tulsagosan hangosak.
Mindenesetre kivancsian varjuk az ORFK valaszat, remelem a postiro megosztja majd velunk.
Ne feledjetek: a torvenyt masokkal betartatni (torvenyes uton) neha nagyon faraszto. De ha nem teszed meg, elszaporodnak az ilyen furgonos fergek, meg a kotelesseguket a sertett karara ertelmezo rendorok, es a gyerekeid anarchiaban lesznek kenytelenek elni - vagy elmenni innen.
Pala 2009.02.21. 14:05:23
Gera 2009.02.21. 14:06:53
Mike36 2009.02.21. 14:12:18
hulyemagyar 2009.02.21. 14:12:35
aachi2 2009.02.21. 14:13:25
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.02.21. 14:17:38
Jó sokan leírták, de én sem tudom megállni!
Ekkora egy balfaszt!
Alapvető gettóigazság: akkor kötekedj, ha erőfölényben és ha végig tudod játszani a meccset.
Bameg...
Legyél inkább besúgó! Az a neked való hivatás. Ahhoz nem kell arc, csak kötelességtudat!
lionking 2009.02.21. 14:17:47
És valóban az segíti az ilyen autós terroristákat, hogy még ahivatalos szerv, akinek az állampolgárok védelme -is- a dolga lenne, nem teszi, mert nem óhajt konfrontálódni.
Vagy csak nála is ez a hülye szerelte a vizet...
Sákif za morro? 2009.02.21. 14:18:11
Nem erre mondják, hogy a fagyi visszanyalt? :-DDDD
Avatar 2009.02.21. 14:19:02
nagyzee 2009.02.21. 14:22:06
Sákif za morro? 2009.02.21. 14:22:41
Sákif za morro? 2009.02.21. 14:24:08
Apropó képek... Nem azt mondta hogy nem készült kép? Vagy ez csak illusztráció, és elkerülte a figyelmemet?
Pángalaktikus-gégepukkasztó 2009.02.21. 14:28:24
Persze azért fizetek adót, h az ilyen arrogáns, agyoncsapni való seggfejeket védjék a zsernyákok!
Hogy mekkora faszok vagytok ti is!!!!
Ha már Győr, saját szememmel láttam:
Rutin ellenőrzés a belvárosban, szúrópróba szerű leállítás. Egy merdzsós cigó leáll közvetlen a rendőrkocsi mögé! a járdára ahova nem lehet felparkolni. A két, egyenként 160 magas, max 19 éves hobbit-zsaru nézi hulla arccal, szótlanul. Erre az öreg bronzos odaszól nekik: "Minnyágyövök"...hulla arc tovább...De hogy még szebb legyen a történet, 5 perc után a visszaérkező pali nem tudott lehajtani a mercivel biztonságosan, nem látta be az utat, és mit gondoltok kik segítettek neki??? Igen, a segítőkész rendőreink készségesen leállították a forgalmat, és fedezték barátunkat míg lehajtott a járdáról, majd folytatták az alsó és középosztály szúrópróbás basztatását. Persze azért arra figyeltek, h Touareg-est, X5-öst véletlenül se állítsanak le!
Hát nem fasza?
Lacaca 2009.02.21. 14:33:24
trewq 2009.02.21. 14:39:07
Következő alkalommal meg fényképezés helyett rúgd szét az összes köcsög fejét, aki a zebrán parkol! Vagy csak törd szilánkosra a térdét!
Sákif za morro? 2009.02.21. 14:40:16
trewq 2009.02.21. 14:41:09
Sákif za morro? 2009.02.21. 14:41:32
úgyse 2009.02.21. 14:45:16
Pángalaktikus-gégepukkasztó 2009.02.21. 14:45:41
Amúgy igaz, nem lehet mindenki ilyen tökös mint te, h az orra helyén is fasz van:DDD
Gera 2009.02.21. 14:46:10
Döglött Guminyúl (törölt) 2009.02.21. 14:48:06
Sákif za morro? 2009.02.21. 14:50:20
Sákif za morro? 2009.02.21. 14:51:10
RaveAcE 2009.02.21. 15:05:21
aachi2 2009.02.21. 15:16:25
"Ráadásul részben tanuk voltak a történtekre. A gyalogátkelőhelyen való parkolást meg a rendőr parancsnok nem találta szabálysértésnek, mert azt a védekezést fogadta el tőle, hogy ő a társasházban egy vízórát cserélt a belváros közepén."
"Velem szemben a parancsnok igyekezett erőfölényével visszaélni, amikor szerettem volna felírni a nevüket. Ami nem sikerült, mert féltem tőle ahogyan durván beszélt velem."
RENDŐRSÉG ??? EZ ???
ex-dr. vuk 2009.02.21. 15:20:18
Az atyauristen sem toroltetheti ki veled a kepeket. Jelentsen fel a fenykepezesert, ha akar. Oszt jonapot.
Gera 2009.02.21. 15:20:53
Jazzos 2009.02.21. 15:27:43
Perillustris 2009.02.21. 15:32:32
Nem az.
Winettou (törölt) 2009.02.21. 15:32:33
balance 2009.02.21. 15:33:32
Winettou (törölt) 2009.02.21. 15:37:38
Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.02.21. 15:40:24
a kertész tömlővel 2009.02.21. 15:41:50
furák ezek az itteni rendőrök,,kedd éjjel 2 kor elindultam haza az egyetem melletti szórakozóhelyről autóval haza,,nem ittam alkoholt meg az autóval is minden rendbe,beszélgetni voltunk barátokkal.épp hogy kiküzdöm magam a befagyott parkoló helyről(a hótól erősen 1 sávos lett az út mer jól letolták,középen :) erre beáll velem szembe a zseka,,amikor ott van egy mini megfordulási lehetőség szigettel elválasztva,elfért volna,várok,nézek,h na mi lesz,nagy nehezen elenged,megfordul ,majd jön villogva utánam,kis hídnál megállít,,mondja papírok, én meg h most miért állított meg,,erre:
ez a dolga, túl sok volt a verekedés meg a késelés itt a környéken a bulik miatt és ez a dolga h ellenőrizzen,
mondom engem aki autóval épp indul haza?
(röhög)
miközbe nézegette a papirokat elmeséltem neki egy ilyen verekedős szorit ami itt történt de nem lett belőlle ügy mert épp akkor sehol se voltak, pedig egy igencsak közismert ember fiát támadták (nevet nem irok,,nehogy lemenjenek a részvényei a srác apjának)
nézett nagyot a zseka azt elengedett.
ennyit roluk,,nekem különösebb bajom nincs velük csak tényleg azt látom h a sima embert basztatják,,aki meg lopcsalbünöz azt meg nem találják.
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.02.21. 15:47:11
"Fenykepet kesziteni kozteruleten SZABAD!"
Nem! Pontosabban ennek is megvannak a korlátai. Közterületen való fénykép készítése is a Ptk. 80. § hatálya alá tartozik. Egyelőre több erre vonatkozót nem találtam.
Aszongya:
A képmás nyilvánosságra hozatalának tilalma nem vonatkozik a nyilvános eseményekről, rendezvényekről, táj- és utcarészletekről készült felvételekre, amikor tehát az ábrázolás módja nem egyéni, amikor a felvétel összhatásában örökit meg a nyilvánosság előtt lezajlott eseményeket. A nyilvánosságra hozatalhoz a felvételen ábrázolt személy hozzájárulására van viszont szükség, ha - az összes körülményre tekintettel - megállapítható a felvétel egyedisége, egyéni "képmás"-jellege. [Ptk. 80. § (1) és (2) bek.]
Shopping 2009.02.21. 15:48:48
Hivatali kötelességük lesz eljárni, a furgonos ellen!!!
Megbasszák, és az minimum 30 rugó.
Én ezt tenném.
Gera 2009.02.21. 15:50:36
nevem 2009.02.21. 15:59:40
Utcarészlet, autó fotóját engedély nélkül is nyilvánosságra szabad hozni.
Elkészíteni, otthon nézegetni pedig mindenképpen szabad a képet, akárki is legyen rajta.
hyydra 2009.02.21. 16:00:07
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.02.21. 16:11:19
Valaki annyira beszari, hogy nem csinál végig egy arcoskodást, akkor az egy balfasz.
Az ilyen ember veri otthon az asszonyt meg a gyereket.
Amikor hatalmaskodni van mersz, de arra nincs, hogy ha ellenállás van, akkor -tudván a jogait- kiálljon értük.
Az ilyenek építették a kommunizmust.
Én meg sajnáljam?
Hát a lófaszt.
hyydra 2009.02.21. 16:18:26
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.21. 16:19:12
Hellisfitar 2009.02.21. 16:25:36
Kérem szépen, bejelentést tenni a rendőri eljárás miatt (már ha ez eljárás), de ne a rendőrségen, hanem az ügyészségen! Ez nagyon fontos! Szépen leírni/elmesélni a teljes történetet, az említett tanúkat felkutatni, és ezen a módon valóban végigvinni azt, amibe belekezdett; még akkor is, ha nem így képzelte el a zebrán parkolás lefotózásának végkifejletét.
BKV reszelő 2009.02.21. 16:26:20
"billkapitány 2009.02.21. 13:01:26
ez nevetséges:DDD miaz h félt? meg bemenekült a rendőrségre? a kislányok ne emberkedjenek, mert ez lesz a vége! sajnos ez így működik, ha nem tudsz kiállni magadért akkor ez van.
Válasz erre Secnir 2009.02.21. 13:07:31
hát ez kész. :)
miért nem hívtad fela párod? vagy vmi nagydarab haverodat? biztos van ilyen.
vagy mentél volna be a munkahelyedre, oda nem egy utánad.
variáció volt bőven."
Szóval azt tapasztalom, hogy manapság az a normális, ha az embernek nagydarab (érdekes a két enyingi füstös esetében ez negatív jelző volt) haverjai vannak, akik a tapló stílusukkal és erőszakosságukkal majd megoldják a problémákat. És még ez a két kis buzi buzizik és kislányozik ! :) Hát ki a buzi kedvesem ? Csak nem ti, akik futkostok a nagydarab haverokhoz ha bántottak ? ...és mit kérnek ellenszolgáltatásként a nagydarab haverok ? ...költői volt, ne válaszoljatok ! Úgyis kiderül a következő meleg méltóság felvonuláson !
Gera 2009.02.21. 16:26:56
georg 48 2009.02.21. 16:26:59
EBEUSS-2 (törölt) 2009.02.21. 16:29:05
Gera 2009.02.21. 16:30:43
hawkeye 2009.02.21. 16:30:53
De!
Azon is gondolkodjatok el, hogy kik, és miért züllesztették - szerintem szándékosan - ilyen mélyre!
BKV reszelő 2009.02.21. 16:32:29
alternat 2009.02.21. 16:32:45
Mi a faszra játszod meg magadat, ha utána meg beszarsz.
Ha én lettem volna a Rendőr szájbavertelek volna.
Gera 2009.02.21. 16:33:14
hyydra 2009.02.21. 16:33:34
whiteCat 2009.02.21. 16:36:44
Amúgy együttérzésem. Fel kell jelenteni minden szereplőt. A rendőrt is.
BKV reszelő 2009.02.21. 16:38:27
Gera 2009.02.21. 16:39:07
Hellisfitar 2009.02.21. 16:39:30
BKV reszelő 2009.02.21. 16:40:16
whiteCat 2009.02.21. 16:40:21
Aki nem tartja be az inkább ne vezessen. Ennyi és nem több.
Gera 2009.02.21. 16:43:08
hyydra 2009.02.21. 16:46:02
BKV reszelő 2009.02.21. 16:47:52
Ha erről egy rendőr - egy igazi és nem a győri buzi köcsögök - tudomást szerez, megfogja a furgonos prosztót és beviszi vérvételre, hogy addig is higgadjon, gondolkodjon, ha ellenáll, elveri és beülteti a gondolkodóba. Érted ? Egy furgonos vadbarom, aki írni-olvasni sem tud, tílusa mint majkáé a sikersorozat előtt, a az ne akajon fegyelmezni. Az kussoljon. Pláne ha vaj van a fején. A rendőr meg lesse őt.
Gera 2009.02.21. 16:48:52
BKV reszelő 2009.02.21. 16:49:20
BKV reszelő 2009.02.21. 16:50:53
histar007 2009.02.21. 16:51:21
Utólag nem nagy ügy lezúzni pár ilyen faszkalapot. De előbb a faszkalap fog lekverni mondjuk a lányodnak. Akarod? Vagy a fid is egy lúzer kisköcsög?
Gondolkozni csodás dolog!
hyydra 2009.02.21. 16:52:21
Gera 2009.02.21. 16:54:05
Gera 2009.02.21. 16:56:09
BKV reszelő 2009.02.21. 17:00:11
Olyan közbiztonság pedig mindenhol van a világon, hogy ha bemegyek a rendőrhöz, mert fenyegetnek, akkor a rendőr pofánbassza az őrjöngő fenyegetőt és nem engem dorongol le. Tudod ? Sajnálom, hogy a kínált kiskapu ellenére ragaszkodsz ahhoz, miszerint egyszerű vagy mint gy szög, mint egy furgon sofőr.
hyydra 2009.02.21. 17:02:11
whiteCat 2009.02.21. 17:06:11
Amúgy meg már, nehogy a zebrán parkolónak legyen már igaza és nagy mellénye. Nem is értem a rendőr viselkedését. Vagy az nem érti mi a KRESZ vagy elnézte a foglalkozását.
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.02.21. 17:08:18
Nekem is volt már pár apró történésem a közterületen fotózásból. Legutóbbit el se mesélem.... :)
hyydra 2009.02.21. 17:11:11
whiteCat 2009.02.21. 17:19:14
Ezen kellene valahogy változtatni. Amúgy tapasztalat az, hogy a rendőr pofára büntet. Engem ugyan még nem büntetett, de pl a tök szabálytalanul parkoló merci mellett símán elhalad az egy pillanatra megállt mozgássérültet pedig lebüntette. Mikor jeleztem neki, hogy 5 méterre a mercis már jó ideje nemhogy megállt, de régóta ott parkol elhajtott, hogy foglalkozzak mással majd ő eldönti mi a szabálytalan és mi nem az.
Ennyit a rendőrökről.
hyydra 2009.02.21. 17:27:44
FallingStar 2009.02.21. 17:34:56
hadrianus 2009.02.21. 17:35:39
Ha össze akadok egy ilyen sötét suhanccal, nem megyek el előle. ha rm akarja nyitni a kocsi ajtaját, hát tessék, kap kettőt a szeme közé aztán viccelődhet.
figyusz ! 2009.02.21. 17:39:46
Ha még egyszer elolvassátok az írásom, akkor fogjátok tapasztalni, hogy semmiféle rosszindulat nem történt részemről.
Sőt, ellenkezőleg! De a fotó készítése tiszta véletlen videó formátumban következett be, ami
"ISTENI" csodának köszönhető volt.(valódiak)
A gk-i pedig a rendszám kivételével akár pontos dátum cég birtokában kideríthető./ezért a rendszám is/ A másik, hogy a menetlevelet sem vezette gondolom a hajkurászásom közepette.
Itt a kötekedő önbíráskodó hajlamú embereket kivéve, jó és megértő igazságos megítélést kaptam.
Ezután ígérem, hogy a rendőrségtől még akkor sem kérnék segítséget, ha megölnének.
A válasz bp-ről: A rendőrtiszt azt a választ adta amikor este felhívott telefonon, hogy a az ügyeletestiszt nem tudta megállapítani, hogy szabálysértés történt- e vagy sem. Vagyis Győrben ködösítettek.
Én egyébként a katonai főügyészségre, orfk- ra ombucman hivatal, Igazságügyi és rendészeti minisztériumba (ennél is több bizonyítékokkal) megtettem a panaszomat.
Különben régi posztoló vagyok, csak nem ezen a néven.
Én is voltam 110kg-os, és mégsem éltem az erőfölényemmel.
Tisztelet a többség kivételnek, miért kell mindig a kk-án a csomót keresni?
Tisztelettel: József
yard (törölt) 2009.02.21. 18:10:24
Mélyen egyet érzek veled, de szerintem (ha igaz a történet) egy oltári nagy f@sz vagy!
1. "Ezt én észlelve gondoltam, hogy úgy csinálok, mintha lefényképezném, hogy lássa az "úr" is."
-Ezt minek (pláne, ha nem csináltál képet)?, Nincs jogod ilyesmihez, egyrészt fenyegető (sztem görény) magatartást tanúsitottál és sértetted a személyiségi jogokat. Ha engem fényképezgetnél az utcán én is "félreérteném". Ha az igazság bajnoka vagy, nyugodtan rendőrt hívhatsz (zebrán parkol), az Ő joga az intézkedés (azért van).
2.A leszorítósdi, ha nem fantáziálsz nem igen bizonyítható, sztem csak simán "besz@rtál".
3."Ott én engedéllyel leparkoltam a várakozni tilos táblánál" -?????? Milyen engedéllyel?
(kizárólag szolgálati járművel?)
4."Ekkor jött a feketeleves, mert annak ellenére, hogy én nem is akartam őt jelenteni"
-akkor minek mentél oda, menedékjogért?
5." A rendőrparancsok át akarta kutatni a kocsimat, ha nem törlöm a képet." -helyesen, mert személyiségi jogokat sértettél.
6."De előtte a személyes képeimet a telefonba és a fényképezőgépembe nekik kiszolgáltatva átnézték." -sajnos ez ezzel jár.
7. "Még annyit, hogy a szabálysértőt előbb elengedték." -szerencsédre, gondolom nem várt meg:D
8."Gondoltam ha most felírom a nevüket, képes lesz arra is, hogy szándékosan hozzám érjen és hivatalos személy elleni erőszak (ürügyén) még le is tartóztasson. Sajnos ilyenről már hallottam. És akkor az árva gyermekeimre gondoltam. " -ezt leírni durva, (vádaskodás, becsültsértő)és könnyen lehetsz alperes.
-Gondolom a mellékelt képek csak "illusztrációk".
Egy valós képet felnyomhattál volna- a sajátodat.
Magam részéről javaslom a hivatalos formában történő feljelentés. Természetesen az összes "vádpontra" vonatkozóan tanuk megnevezésével. Sztem nem lesznek.
Tanulság: ne akarjunk igazságot szolgáltatni, ne játszuk a hatóságot.
Ha kamu volt, akkor az egész nem aktuális.:D
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.21. 18:14:55
Sutty ! 2009.02.21. 18:25:29
Látom nagyon érzékenyen érintett téged ez az igazság! De én nem tartozok közétek, és nem írók olyan hülyén mint te! Látom a hatalmadat fitogtatod, és még garázdálkodol is mi? Szerintem te beteg vagy!:DDDDD
Mylady 2009.02.21. 18:29:42
Még röhögtem is, hogy mekkora poén már ilyen nevet választani...
yard (törölt) 2009.02.21. 18:30:13
Hétfőn megkapod pontosan (ezen a gépen nincs jogtár).
A lényege, hogyha téged, házadat, kocsidat stb. lefényképez valaki, és te tudomást szerzel róla (fontos, hogy tudomást szerezz róla)kérheted a kép "törlését".
Ez az általam írt "személyiségi jog sérelmének" lényege. Mert nem tudható, hogy képedet később mire használják fel. Szintén törvényi felhatalmazás alapján, viszont van aki képet készíthet pl. a kocsidról (parkolás).
Amúgy ezen fotók készítése utalhat akár (nagyon sarkítva) bűncselekmény előkészítésére is.
Azt azonban végképp nem értem, miért kell úgy tenni mintha fényképeznék.
ps. USA, hosszú utazás, fotó a hidon. A híd végén már várnak, és udvariasan megkérnek, töröld a képet. ha bunkó vagy, elveszik a gépet, ha még bunkóbb....hát inkább ne legyél.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.02.21. 18:31:36
Az a baja a történetednek, hogy
A; fotosopp
B; szánalmas vagy...
Betment játszol gumiruciban...
yard (törölt) 2009.02.21. 18:33:08
Te f@szkalap. Többször leírtam nem vagyok rendőr, semmi közöm hozzájuk.
A név onnan származik, hogy valamikor egy tervnél nem a méterrel számoltam, mint hosszmértékkel.
Úgyhogy hülye vagyok.
Dr Kangörény 2009.02.21. 18:33:28
yard, te egy tudatlan baraom vagy. Személyiségi jog megsértése egy autó lefényképezése? Baszki, mielőtt leírsz valamit, legalább nézz utána!
Rendőr perdig nem nézheti meg a fényképezőgépemet, csak, ha eljárás folyik ellenem.
Úgyhogy a nicked alapján valszeg te vagy az a tapló, vagy egy ugyaolyan tapló vagy, mint akit a posztoló említett.
Seggfej, kerüljek veled össze, ha így intézkedsz munka közben, hamar munkanélküli leszel.
yard (törölt) 2009.02.21. 18:36:54
" A másik, hogy a menetlevelet sem vezette gondolom a hajkurászásom közepette."
Naná, honnan tudod? Sztem 2 kuplungolás között megtehette:D
Látod ez megint nem bizonyítható.
yard (törölt) 2009.02.21. 18:38:38
Érzem a szagodat..
yard (törölt) 2009.02.21. 18:41:08
A képmás és a hangfelvétel az ember külső megjelenése, a személyiség megnyilvánulása a külvilág felé. A technika fejlődésének köszönhetően az emberekről igen gyakran készülnek fényképek, film-, videó- és hangfelvételek, melyek az érintettek beleegyezése - akár hallgatólagos tudomásulvétele - esetén nem jogellenesek. Tilos azonban a más képmásával vagy hangfelvételével kapcsolatos bármiféle visszaélés. Különös súlya van ezek esetében is a nyilvánosságra hozatalnak. A képmás vagy hangfelvétel nyilvánosságra hozatalához - a nyilvános közszereplés kivételével - az érintett személy hozzájárulása szükséges . Vannak azonban olyan élethelyzetek, amikor nem kell ezt a hozzájárulást beszerezni. A törvény alapján a hatóság engedélyével az eltűnt, valamint a súlyos bűncselekmény miatt büntetőeljárás alatt álló személyekről készült képmást (hangfelvételt) nyomós közérdekből vagy méltánylást érdemlő magánérdekből fel szabad használni. Az ilyen felhasználást az eltűnt személy felkutatását vagy körözését elrendelő, illetőleg az a hatóság (ügyészség, bíróság) engedélyezheti, amely előtt a büntetőeljárás folyik .
yard (törölt) 2009.02.21. 18:42:44
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.02.21. 18:43:12
Említettem már. A képmással való visszaélést a Ptk. 80. § -a szabályozza.
"Amúgy ezen fotók készítése utalhat akár (nagyon sarkítva) bűncselekmény előkészítésére is."
Gondolatrendőrség intézményébe illik. Sehova máshova.
A 8. pontban idézett sorok sajnos 2006 októbere után nem is olyan elképzelhetetlen. Sajnos igazolni tudom a posztíró által leírtakat. Volt már hasonló tapasztalatom.
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.02.21. 18:46:54
ex-dr. vuk 2009.02.21. 18:47:58
Olvasd el megegyszer azt a jogszabalyt. :)
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.02.21. 18:49:53
ex-dr. vuk 2009.02.21. 18:57:27
Konyorgom...
Aaahhh.. Meg se eri leirni. Hol eltek ti? Sztalin mar meghalt!
Alf (törölt) 2009.02.21. 18:59:12
Sutty ! 2009.02.21. 19:00:01
Látom te az az állatfajta vagy yard, aki 10 fillérér ölne! Vagy a becses hajad szálát görbítené, agyon ütnéd, mi!!
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.02.21. 19:01:18
Szerintem annyi a történet, hogy van aki tud valami törvényfoszlányt, s azt próbálja minden történésnél felhasználni. Személyesen ismerem azt a pressfotóst, akit egy focimeccs után megagyaltak a rendőrök. Ott is egyértelműen kiderült, hogy nem volt jogalapja a rendőrnek a fotózás miatt kényszerítő eszközt alkalmazni.
Ez a 80. szakasz nem új keletű törvény. Már réges-rég létezik.
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:04:18
- He te! Miert fotozod a kocsimat??
- Mi kozod hozza? Mert kedvem van.
- De nem engedtem meg!
- Es? Nem is kertem engedelyt ra.
- De akkor nem fotozhatod, csak ugy!
- Kozteruleten van. De igen, tehetem.
- Torold ki azonnal!
- Nem torlom.
Es puffogva elmegy.
De volt aki eloszor kicsit fenyegetozott, hatha osszeszarom magam (nem szokasom)
yard (törölt) 2009.02.21. 19:06:02
@yard:
Említettem már. A képmással való visszaélést a Ptk. 80. § -a szabályozza. "
meg ez, meg még több..
Ptk. 75.§ (1): “A személyhez fűződő jogokat mindenki köteles tiszteletben tartani. E jogok a törvény védelme alatt állnak.”
"fényképek, film-, videó- és hangfelvételek, melyek az érintettek beleegyezése - akár hallgatólagos tudomásulvétele - esetén nem jogellenesek."
Sztem a csávó nemhogy hallgatólagosan nem egyezett bele, hanem határozottan tiltakozott.
Csak erre utaltam, lehet hülyézni. Abszolut nem derült ki, hogy csak a kocsit fotózta, hiszen mindjárt "üldözés" lett a szankció. Gondolom előtte volt némi szóváltás.
A dolog elintézési módja szerintem az lett volna, hogy szól a gyereknek, hogy álljon odébb.
Az a tapasztalatom, hogy az esetek nagy többségében (másodiknak parkoló, kapubejáróban álló estében) a normális hangnem bevállik.
De a kérdésem továbbra is az, hogy miért tett úgy, mintha fényképezne. Bár kiderült, nem csak úgy tett.
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:06:44
- Elveszem a gepedet aztan majd nezhetsz!
- Igen? Probald meg. Az rablas, 1-3 ev borton. Megeri?
(alternativ befejezese: - ja, hogy 3-an vagytok? Az mar csoportos, 2-5 ev. ;))
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.02.21. 19:07:11
lol
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:08:42
az esetek tobbsegeben az illeto pontosan tudja, hogy szabalytalan. ha ekkor szolsz neki, akkor altalaban a 'mi kozod hozza, huzzalkurvaanyadba' szofordulatot hallhatod.
Tapasztalat.
yard (törölt) 2009.02.21. 19:08:57
Vazze!
Az egész eset bizonyított? Valaki előad egy mesét, ami elég zavaros. Mondjuk vitát generálni jó. (meg szidni a rendőröket, ők meg lesz@rják)
yard (törölt) 2009.02.21. 19:10:52
Persze, hogy tudja. De ha normálisan szólsz sztem bejön, na nem mindig. De könyörgöm, ha elküld anyádba akkor végképp ne kezd videózni!
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:11:13
De hat motorost kovetni eleg eselytelen. Atmentem egy karokkal lezart reszen es otthagytam :)
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.02.21. 19:11:52
Közterületen történt ezt ne felejtsd el. A felvétel az addig nem került közszemlére. Személyiségi jogokat pedig egy vasdarab lefotózásával nehezen lehet sérteni.
Amúgy tényleg próbáld már meg megfogalmazni mit is sértett a fénykép
k é sz í t é s e.
Merthogy eddig csak a szövegkörnyezetből kiragadott részeket idéztél. Nem véletlen nem idéztem be, hanem csak a paragrafust jelöltem meg.
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:19:11
Igaz, neha anyazas elott elofordult, hogy "nem fersz el bazmeg???" es csak utana anyazas.
Es de, pont ezutan igenis lefotozom. Legalabb fosson a kovetkezmenyektol (birsag). Es persze siman teheto szabalysertesi feljelentes a fotoval a kezedben. Szoval nem alaptalan a felelem (ojjektiv felelosseg).
yard (törölt) 2009.02.21. 19:20:10
Én meg a 75-öst, de olvasd végig. Szerintem nem csak az autót fotózta. Valahogy ezt veszem ki a dologból (és nem belemagyarázás, ismerem az igazság bajnokait).
De kérdezném a "figyusz"-tól, miért tett úgy "mintha", bár nem csak mintha lett volna.
Meg akarta ijeszteni? Egy furgonost?
Mégegyszer beidézem: nem tilos, de ha az illető nem egyezik bele..Sztem itt ez volt.
Miután a furgonos ott volt a kocsinál (ez úgy valahogy kiderül), feltételezte, hogy őt is lefotózták. Vili?
De idézem, értelmezd azt az 1-2 sort:
"A képmáshoz és hangfelvételhez való jog
A képmás és a hangfelvétel az ember külső megjelenése, a személyiség megnyilvánulása a külvilág felé. A technika fejlődésének köszönhetően az emberekről igen gyakran készülnek fényképek, film-, videó- és hangfelvételek, melyek az érintettek beleegyezése - akár hallgatólagos tudomásulvétele - esetén nem jogellenesek. Tilos azonban a más képmásával vagy hangfelvételével kapcsolatos bármiféle visszaélés. Különös súlya van ezek esetében is a nyilvánosságra hozatalnak. A képmás vagy hangfelvétel nyilvánosságra hozatalához - a nyilvános közszereplés kivételével - az érintett személy hozzájárulása szükséges . Vannak azonban olyan élethelyzetek, amikor nem kell ezt a hozzájárulást beszerezni. A törvény alapján a hatóság engedélyével az eltűnt, valamint a súlyos bűncselekmény miatt büntetőeljárás alatt álló személyekről készült képmást (hangfelvételt) nyomós közérdekből vagy méltánylást érdemlő magánérdekből fel szabad használni. Az ilyen felhasználást az eltűnt személy felkutatását vagy körözését elrendelő, illetőleg az a hatóság (ügyészség, bíróság) engedélyezheti, amely előtt a büntetőeljárás folyik "
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.02.21. 19:20:17
Bazeg
Itt vannak a hívószavak: gyalogátkelőhelyen állt, lefényképeztem, a rendőr meg nekem állt feljebb, és mindjárt lehet szidni a köcsög autóst, rendőrt, stb...
Lehet, hogy csak én vagyok túl érzékeny, de aki ilyen szar szöveggel jön, mint ez a poszt, abból én mindent kinézek.
A posztíró HAZUDIK.
Mindjárt az elején.
Miért mondana igazat később?
yard (törölt) 2009.02.21. 19:23:36
Öreg az elektronikus fotózás koráben ez nem igazán bizonyíték, próbáltad már? (beküldöd a mem. kártyát?)
Mert ugye, ha valakit feljelentesz, akkor értesítenek az eljárás eredményéről. Hány "sikered" volt?
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:23:47
Azt irja, hogy tilos vele visszaelni - a kep keszitese nem visszaeles.
Nyilvanossagra hozatalhoz bizonyos esetekben engedely kell - egyelore a kep KESZITESEROL beszelunk, nem a nyilvanossagra hozatalrol.
Tenyleg nem erted?.. :)
makika 2009.02.21. 19:24:23
Én meg azokat a rendöröket utálom akik azt hiszik hogy nekik mindent lehet!És azokat a szánalmas barmokat akik még védik öket!Bár szerintem azok is rendörök.Vagy csak a ratyi cimborájuk.
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:25:29
Digitalis kep is bizonyito ereju. Szerinted a kozteruletesek, rendorok mivel fotoznak? Eloveszik a SMENA-t?
yard (törölt) 2009.02.21. 19:26:49
Mégegyszer írom, mondom: nem volt hallgatólagos tudomásulvétel.
Irattkozz már be valamilyen iskolába, azután osztogasd az észt!
Nikike86 2009.02.21. 19:28:27
Sztem a csávó nemhogy hallgatólagosan nem egyezett bele, hanem határozottan tiltakozott.
Csak erre utaltam, lehet hülyézni. Abszolut nem derült ki, hogy csak a kocsit fotózta, hiszen mindjárt "üldözés" lett a szankció. (((Gondolom előtte volt némi szóváltás.)))!!!!!
A dolog elintézési módja szerintem az lett volna, hogy szól a gyereknek, hogy álljon odébb.
------------------------------------------------
Az a tapasztalatom, hogy az esetek nagy többségében (másodiknak parkoló, kapubejáróban álló estében) a normális hangnem bevállik.
De a kérdésem továbbra is az, hogy miért tett úgy, mintha fényképezne. Bár kiderült, nem csak úgy tett.
ELNÉZÉST KÉREK, DE EZ AZ TIPIKUS RENDŐRI INTÉZKEDÉS JÓL BEVETT SZOKÁSA,HOGY "GONDOLOM"
Bocsi, hogy idemásolom a szöveget az agyoniskolázott @yard: -Úrnak.:D Tanuljon meg a szövegértéssel. Amit már alsó tagozatban tanítanak!!
Itt van, tessék!
Ma 2009.02.06.-án 9 óra,40 köröl, Győrben az Aradi Vértanúk útján, ahol a taxi állomás van, a gyalogátkelőhelyen parkolt egy furgon. Ezt én észlelve gondoltam, hogy úgy csinálok, mintha lefényképezném, hogy lássa az "úr" is. (nem dudáltam, és nem is mozgott a szám, de még ferdén sem néztem rá)
yard (törölt) 2009.02.21. 19:29:04
Vazze, valóban azzal, de fingod sincs a dolgogkról. Ki tölti le a képeket, Te?. Az erdeti kártya esetleg elfogadható. De mégegyszer: hány ilyen ügyed volt? vagy csak fantáziálsz?
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:32:45
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.02.21. 19:33:32
"Tilos azonban a más képmásával vagy hangfelvételével kapcsolatos bármiféle visszaélés. Különös súlya van ezek esetében is a nyilvánosságra hozatalnak. A képmás vagy hangfelvétel nyilvánosságra hozatalához - a nyilvános közszereplés kivételével - az érintett személy hozzájárulása szükséges"
Ezt olvasd már el légyszíves. Ezt mondjuk már sokadik sor után. A KÉSZÍTÉS és a NYILVÁNOSSÁGRA HOZATAL között tegyél különbséget. A poszthoz beillesztett képeken egyetlen egy arcot nem látok. A fémszerkezet beazonosíthatatlan. Még a rendszáma alapján is.
Az engedély a
n y i l v á n o s s á g r a
h o z a t a l h o z
szükséges. :)
yard (törölt) 2009.02.21. 19:34:31
Valóban:"hogy lássa az "úr" is."
Egyébként ezért gondolkodtam (bocs):
"figyusz ! 2009.02.21. 17:39:46
ÉN VAGYOK A POSZTÍRÓJA!
Ha még egyszer elolvassátok az írásom, akkor fogjátok tapasztalni, hogy semmiféle rosszindulat nem történt részemről.
Sőt, ellenkezőleg! De a fotó készítése tiszta véletlen videó formátumban következett be, ami
"ISTENI" csodának köszönhető volt.(valódiak)"
Akkor most töröltette a gonosz rendőr, vagy mia F@sz?
Én valószínüleg hülye vagyok, de a posztíró nem.
legacy 2009.02.21. 19:38:19
yard (törölt) 2009.02.21. 19:40:51
Ez a lényeg: ( a törvény)
"A képmás és a hangfelvétel az ember külső megjelenése, a személyiség megnyilvánulása a külvilág felé. A technika fejlődésének köszönhetően az emberekről igen gyakran készülnek fényképek, film-, videó- és hangfelvételek, melyek az érintettek beleegyezése - akár hallgatólagos tudomásulvétele - esetén nem jogellenesek."
Tehát, ha nem járul hozzá, akkor jogsértés!!!!
Az, hogy valaki a vasat, vagy a mellette álló "urat" is videozza (sorozatképet készít), nem igazán derül ki a kameramozgásból, így a furgonos jogosan kifogásolta a dolgot.
De mondom, hiányzik valami: a videokészités és az üldözés között valami azért történhetett. lagalább egy anyázás, de az "kimaradt" a meséből.
yard (törölt) 2009.02.21. 19:42:42
De gondolom nem szeretnéd, ha barátnődet bárki fényképezgetné?
legacy 2009.02.21. 19:44:44
yard (törölt) 2009.02.21. 19:45:30
Olvasgass!!!
"melyek az érintettek beleegyezése - akár hallgatólagos tudomásulvétele - esetén nem jogellenesek."
Mondjuk unom már, de JOGELLENES.
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:45:37
Akkor sem jogellenes a felvetel, ha az illeto nem is tud rola, vagy ellenzi.
Na ugyan ne kelljen mar torolnom egy utcakepet mert odajon xy, hogy "rajta vagyok bazmeg, torlod ki azonnal???"
Nem tudom vilagos-e. Maradjunk annyiban, hogy a kep keszitese kozteruleten (hacsak tabla nem tiltja), nem lehet jogellenes.
Sutty ! 2009.02.21. 19:45:40
És ha még nem vette volna észre valaki, a sorozatos szabálysértőnek kíváncsi lennék a válásának okára, hogy annyira be volt szarva!
yard (törölt) 2009.02.21. 19:47:40
Ha odamegy akárki, és rajta van kérheti.
Roppant naív vagy.
Sutty ! 2009.02.21. 19:50:16
2. üldözés közben veszélyeztetett!
3. szabálytalanul a tűzoltóság előtt ráhajtott a járművek elől elzárt területre! (körforgalom után)
4. a rendőrség előtt kiszállt az autójából, és szabálytalanul várakozott a tiltó tábla ellenére!
5. a rendőrségen letegezve kiabálta, hogy buzi, meleg, meg agyonverlek (erre a panaszomra az ügyi. tiszt azt mondta, hogy nem sértő. Pedig ő is hallotta. Az csak annyi, mintha azt mondta volna, hogy, idézem: (van rajtam sapka, vagy nincs rajtam sapka) Vicces volt mi?
6. NEM UTOLSÓ SORBAN, A SZEMÉLYES SZABADSÁGOMBAN KORLÁTOZOTT. NEM SZERETTEM VOLNA, HOGY VEREKEDJEN, VAGY AKÁR A KOCSIMBAN KÁRT OKOZZON!
Bízom a budapesti orfk. példamutató eljárásában!
Még annyit, hogy a szabálysértőt előbb elengedték. És még mondta, hogy ne legyen semmi ügye, mert most válik a feleségétől. Majd válaszolta a parancsnok, hogy nem lesz. Velem szemben a parancsnok igyekezett erőfölényével visszaélni, amikor szerettem volna felírni a nevüket. Ami nem sikerült, mert féltem tőle ahogyan durván beszélt velem. Gondoltam ha most felírom a nevüket, képes lesz arra is, hogy szándékosan hozzám érjen és hivatalos személy elleni erőszak (ürügyén) még le is tartóztasson. Sajnos ilyenről már hallottam. És akkor az árva gyermekeimre gondoltam.
De úgy éreztem, hogy a tisztességes autóstársaimmal meg kell osszam ezt az esetet, hogy ne járjanak úgy, mint én.
ex-dr. vuk 2009.02.21. 19:54:33
"A technika fejlődésének köszönhetően az emberekről igen gyakran készülnek fényképek..."
Meglepne, ha ez jogszabaly szoveg lenne :)))
Igen, kerheti. En is megkerhetem, hogy kapja be, es egyikunknek sem kotelezo megtenni. Szar dolog a szabadsag :)
Sutty ! 2009.02.21. 19:55:15
Még annyit, hogy a szabálysértőt előbb elengedték. És még mondta, hogy ne legyen semmi ügye, mert most (((válik a feleségétől.))) Majd válaszolta a parancsnok, hogy nem lesz.
Sutty ! 2009.02.21. 19:57:21
És még mondta, hogy ne legyen semmi ügye, mert most (((válik a feleségétől.))) Majd válaszolta a parancsnok, hogy nem lesz.
yard (törölt) 2009.02.21. 19:58:27
yard (törölt) 2009.02.21. 20:02:06
"És ha még nem vette volna észre valaki, a sorozatos szabálysértőnek kíváncsi lennék a válásának okára, hogy annyira be volt szarva!"
Gondolom (tudom itt nem szabad): összeomlott a családi kassza a sok büntetés miatt.:D
Szsrobert 2009.02.21. 20:14:26
Ha fejeknek kell hullania, hulljanak a fejek.
Csak gratulálni tudok a cikk írójának, viselkedése követendő példa minden törvénytisztelő állampolgár számára.
Vajon mitt tett volna a tilosban parkoló, ha egy rendőr készít fotót róla civil ruhában?
Sutty ! 2009.02.21. 20:17:33
Látom itt magasról tesznek rád, egyedül maradtál?
A rendőrparancsok át akarta kutatni a kocsimat, ha nem törlöm a képet. És engem vont ellenőrzés alá, aki menekült az üldöző elől a rendőrségre. Ekkor közöltem vele, hogy ügyvédet kérek. Na erre minősíthetetlen megalázó kiabálásos válasz jött!
Szsrobert 2009.02.21. 20:23:07
Ro3 2009.02.21. 20:29:08
(2) Képmás vagy hangfelvétel nyilvánosságra hozatalához - a nyilvános közszereplés kivételével - az érintett személy hozzájárulása szükséges.
(3) Az eltűnt, valamint a súlyos bűncselekmény miatt büntetőeljárás alatt álló személyről készült képmást (hangfelvételt) nyomós közérdekből vagy méltánylást érdemlő magánérdekből a hatóság engedélyével szabad felhasználni.
Ez a törvény, amit az idióta yard cimbi írogat meg csak egy maszlag...
Ro3 2009.02.21. 20:30:57
Gomulka Béla 2009.02.21. 20:33:49
nagyzee 2009.02.21. 20:37:32
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.21. 20:44:36
OK az üldöző autós nem követett el hetelmes nagy szabálysértést, de ha azzal megy be valaki a yardra hogy valaki üldözi és fenyegeti akkor emeljék már fel a hájas seggüket és tegyék már azt amiért fizetjük őket!!!!!
Persze bazmeg ha kiégne az egyik izzóm akkor biztos be is csuknának mert ahhoz hogy autósokat baszogasanak, értenek vaze.
Szsrobert 2009.02.21. 20:46:56
Nem igazán lehet visszaélésnek nevezni, ha ezáltat törvénysértést, szabálysértést, foglalkozás körében elkövetett visszaélést dokumentálsz bizonyítékként.
(2) Képmás vagy hangfelvétel nyilvánosságra hozatalához - a nyilvános közszereplés kivételével - az érintett személy hozzájárulása szükséges.
Ha valaki meg akar késelni , és lekamerázom, írásbeli enegdélye szükséges, hogy a rendőrség felhasználhassa ellene bizonyítékként?
Azonnal szétküldeném a neten.Próbálják utána eltussolni.Nem fog sikerülni nekik.
(3) Az eltűnt, valamint a súlyos bűncselekmény miatt büntetőeljárás alatt álló személyről készült képmást (hangfelvételt) nyomós közérdekből vagy méltánylást érdemlő magánérdekből a hatóság engedélyével szabad felhasználni.
A sorozatgyilkos képét csak a hatóság engedélyévelszabad felhasználni.Hátha addig is megöl egy- két embert?
Nem igazán érdekelnek a törvénysértők, bűnözők személyiségi jogai.
Ro3 2009.02.21. 20:47:30
Itt van egy csóka aki figyelmeztetni akart valakit, h ha tilosban parkol, és nem mellékesen mások testi épségét veszélyezteti, akkor bizony megütheti a bokáját. Nem jelentette fel, mert nem olyan és csak kamuképeket csinált (de kellően béna volt és videózni sikerült). Na most egy kellőképp laza háttérrel rendelkező pszichopatát sikerült kifognia, akinek biza rács mögött lenne a helye, mert az ilyen akár testi sértésre is vetemedne, ha olyan lenne a szitu. De minimum pszichiátriai kezelésre szorulna.
Erre kifogja az "átlag által ismert zsarut", aki a bűnözőt védi.
Ez nem elég, van itt 40% f@szkalap, aki ezt a két gyökeret védi, NA EZ A MAGYAR VIRTUS!
Változzunk már meg emberek! Ha valaki balfaszkodik az autópályán és látjuk, segítsünk neki, ne ledudáljuk! Ha valaki a zebrán parkol, akkor figyelmeztessük, de ne akarjunk vele kitolni! Legyünk toleránsabbak, higgadtabbak, de ne képzeljük magunkat gettóbetyárnak, aki kemény mint a 10 napos kutyasz@r.
Épp elég baj az kis Hazánknak, h olyanok a rendőrök, amilyenek (t. a k.-nek). A Cozma (RIP) gyilkosság sem történt volna, ha a rendőrök a régóta a látókörük perifériáján (szándékosan) lévő lakásmaffiát csesztetik, nem a pógárokat. Mert a zsaruk szerint nem is volt maffia. Akármelyik normális országban rég rendőrtiszti fejek hullottak volna amiatt, h nem tettek semmit, de nem Mo-on. Itt a szőnyeg alá söpörjük. "Mert mit lehet tenni? Erősebbek!" Tán nem lennének azok, ha a sok ilyen seggfej, mint Yard is a hivatalos, törvényes utat járnák. Én megyek a NHH-hoz jövő héten, nem érdekel mennyi utánajárásba kerül, de 2000Ft-os számláért felnyomom a Pannont, mert nem tisztességes amit csinál, és olyanokkal is megteszi, akik nem számolnak a dolgok után. Nem azért mert 2000HUF földhöz vág. Azért, mert szeretném, ha jobb lenne ez a kurvaország.
Szsrobert 2009.02.21. 20:47:31
Ro3 2009.02.21. 20:49:52
Szsrobert 2009.02.21. 20:50:03
Konkrétan az a rendőr, aki ezt az egész cselekményt ekövette.Azonnal távoznia kellene a fegyveres testületből, mert viselkedésével rombolja az állampolgárokban a rendőrségről kialakult képet.
Ro3 2009.02.21. 20:52:25
"...mert viselkedésével rombolja az állampolgárokban a rendőrségről kialakult képet."
Lósz@rt, megerősíti :D
Szsrobert 2009.02.21. 20:53:54
Ez mindannyiunk érdeke: jól működő országban élni.
Becsületes, törvénytisztelő embernek nincs oka tartani a fotózástól.Engem fényképezzenek, ha akarnak.Mi károm származna belőle?Semmi.
yard (törölt) 2009.02.21. 20:59:37
1."Látom itt magasról tesznek rád, egyedül maradtál?" -ki a f...szt érdekel? Nem itt dől el a dolog. Aki itt éli ki magát, persze annak siker.
2. "úgy tettem", mintha fotóztam volna.
Azután: "Sőt, ellenkezőleg! De a fotó készítése tiszta véletlen videó formátumban következett be, ami
"ISTENI" csodának köszönhető volt.(valódiak)"
-tehát az itt közölt 3 kép "valódi".
Akkor mit kutattak-töröltek?
Számomra ezek zavaróak, így az egész történet hiteltelen.
Történt legalább igazoltatás (adatfelvétel)?
Történnie kell!!! Így nyoma marad.
Nézzük a másik oldalt.
Tételezzük fel, amit a posztoló leírt mind igaz (erős felindulásban írt, megértem, hogy ha egy két dolog kimaradt).
Az a problémám, hogy amit leírt nem fogja tudni bizonyítani (max. a zebrán parkolást, ami szabálysértés) erről fotó van, remélem nincs szerkesztve (eredeti kártyán van). Bár a készítés dátuma is vita tárgya lehet, hiszen a gép "óráját" úgy állítod be, ahogy akarod. (mondhatja egy jó ügyvéd).
A furgonos a menetlevele szerint meg éppen Szegeden volt, még tanú is lehet rá.
Mondjuk a fentiek nem igazak, akkor is:
Az üldözést, fenyegetést -ez bűncselekmény sztem nem tudja bizonyítani.A furgonos dumája az lesz: vitatkoztunk, és megállapodtunk, menjünk be a rendőrségre. Így aztán bementünk.Ennyi.De mire beértünk, már el is szállt a mérgünk. Ki a bánat tudja majd megcáfolni.
A rendőri nem-intézkedést (sztem nem lesz tanú) szintén szintén nem.
Az, hogy bántaná a rendőr, mint feltételezés "nem sikeres érv", egy per kapcsán.
Miután az időpont konkrét, kiderül kik voltak szolgálatban (jelen) az esetnél. Az Ő állításuk szemben a panaszossal..hát.
Tanácsom (mindenkinek), ha fotózgat, tegye feltünés nélkül, lehet úgy is.
A posztoló (ha minden így volt) kifogott egy barmot, örüljön (szerencsére), hogy megúszta könnyű testi sértés nélkül, a mai magyar valóság ilyen.Illetve ide jutottunk.
De ismétlem, hülye vagyok (nem kell megerősíteni:D)
yard (törölt) 2009.02.21. 21:01:32
vazze, nézd meg a jogértelmezést, bíróságon az a a döntő.
yard (törölt) 2009.02.21. 21:01:33
vazze, nézd meg a jogértelmezést, bíróságon az a a döntő.
yard (törölt) 2009.02.21. 21:03:13
Ro3 2009.02.21. 21:03:15
Ro3 2009.02.21. 21:12:41
Ad1: N I N C S S E N K I A K É P E K E N!
Ad2: A személyiségi jogok VÉLELMEZETT megsértése miatt senki sem veszélyeztetheti mások testi épségét pl leszorítással, mert az nincs arányban egyrészt, másrészt önbíráskodás. Menjen a rendőrségre, megvan a rendszám, oszt pereljen.
Ad3: A bíróságon:
Bíró: - Alperes, igaz a vád, h a telefonjával képeket készített a felperesről?
Józsi: - Nem bíró úr, a képeken csak az autója van.
Bíró: - Meg tudja mutatni?
Józsi: - Persze, tessék.
Bíró: - Rendben, az ügyet lezárom, a felperest agybeültetésre ítélem, valamint 30000Ft szabálysértési büntetésre z3ebrán parkolás miatt, amennyiben nem ismeri el, h üldözte, szabadsági jogaiban korlátozta, valamint veszélyeztette az alperest.
yard (törölt) 2009.02.21. 21:14:51
Ez a mai valóság, és dörzsölt ügyvédek még azt is bebizonyítják, hogy zöld az ég. Ja, mert olyan szemüveg volt az elkövetőn:D
Egyébbként a Törvények, magyarázat nélkül, csak lexikonok, és a kapcsolódó jogértelmezéssel "igazak". Ezért nem egyszerű a bíróságok dolga.
Ez egy "gov." oldal: :www.magyarorszag.hu/allampolgar/ugyek/csalad/szemelyisegijog - 42k -
yard (törölt) 2009.02.21. 21:18:36
Nincs senki a képen (jó letörölték, ha esetleg volt)
Kevés, a képet nem elég megmutatni (mint) írtam. Az üldözés pedig nem lesz bizonyítható.
Az egészre feljebb írtam egy verziót.
De egy ügyvéd csípőböl 10 jobbat talál.
Ro3 2009.02.21. 21:19:41
yard (törölt) 2009.02.21. 21:20:21
Ro3 2009.02.21. 21:21:59
yard (törölt) 2009.02.21. 21:23:28
Ro3 2009.02.21. 21:26:48
figyusz ! 2009.02.21. 21:27:36
De pontosan azt akartam elérni amit te feszegetsz. Mert énnekem eszem ágába sem volt lefényképezni, csak nem mertem szólni mivel annál előzékenyebb vagyok.
Pontosan ezért sikerült véletlen videóra venni, mivel csak egyszer nyomtam meg a gombot, és kamerára volt állítva. Utána meg kikapcsolt a gép.
És amikor végig nézték akkor a kezdő felvétel csak egy sötét zsebem tartalmát mutatta.
Ezek után bármilyen súlyos cselekmény tanúja lennék, akkor vak-süket-néma, és nem is jártam az adott helyen.
Ha megakarnának ölni, inkább hagynám, mert ha védekeznék még én fizetnék rá. Így előbb túlesnék rajta.
Ez van!
Sőt személyemet nem boldogítja az sem, ha valakit megbüntetnek.
Azt hiszem az írásomból is teljesen más sérelem szűrhető ki.
De az igazságtalan hatalmukkal visszaélő kiskirályokat elítélem, és ha kell mártír leszek.
Külön mindenkinek megszeretném köszönni a biztatását és a gratulációt.
Lehet ha nem távolítják el ezt a helytelenül eljáró kiskirályt, és nem kérnek minimum bocsánatot, akkor engemet tesznek el láb alól!
yard (törölt) 2009.02.21. 21:28:59
Na de az ilyen módszer -ha igaz a dolog- önveszélyes. Amint írtam nem kell észrevehetően fotózni. Pláne durva, vagy naívság: "gondoltam, hogy úgy csinálok, mintha lefényképezném, hogy lássa az "úr" is"
Bár az ilyen bizonyíték gyűjtés szerintem a rendőrség, közterületfelügyelet, tököm tudja dolga. Vagy jelentse be a rendőrségnek (ingyenes a telefon).
Kicsit, hasonlít a "jószándékú önbíráskodáshoz"- ha (mégegyszer) minden így történt.
Ro3 2009.02.21. 21:32:42
yard (törölt) 2009.02.21. 21:37:00
"
Lehet ha nem távolítják el ezt a helytelenül eljáró kiskirályt, és nem kérnek minimum bocsánatot, akkor engemet tesznek el láb alól! "
Na, azért csak nem.(megint feltételezel)
De szerintem helytelenül jártál el. De mindegy. Mondjuk minden igaz, de nem igazán lesz az egész dolog perképes (bizonyítékok).
Bár lehet, hogy vannak rejtett tartalékaid, nem tudom. Számmora még nem tiszta az a rész: " úgy tettem"..és utánna mindjárt az "üldözés". nem volt semmilyen párbaszéd?
Amit a rendőrségről írsz, az sem gömbölyű. Egy üres helyiségbe léptél be? Általában áll, vagy ül egy ügyeletes "portás", akinek, ha erőszak lett volna a furgonos részéről kötelessége azt megakadályozni.
Mondom, nekem nem gömbölyű.
Ro3 2009.02.21. 21:41:54
Nem. Az önbíráskodás az, amikor bírót játszol. Állampolgári kötelességed bejelnteni, ha bőncselekmény tanúja leszel. Ez szabálysértés volt, mivel nem olyan súlyú mint egy bűncselekmény nem kötelességed jelenteni, dokumentálni, de megteheted! Sőt, erkölcsileg fontos, h figyelmeztesd az elkövetőt.
Önbíráskodás akkor lett volna, ha kiszúrtad volna a kerekeit, vagy közzéteszed a rendszámát.
figyusz ! 2009.02.21. 21:42:08
@Ro3:
Nincs senki a képen (jó letörölték, ha esetleg volt)
Kevés, a képet nem elég megmutatni (mint) írtam. Az üldözés pedig nem lesz bizonyítható.
Az egészre feljebb írtam egy verziót.
De egy ügyvéd csípőböl 10 jobbat talál.
Válasz: minden van, ha kell vágatlanul másolás mentesen, személy, rendszám tanú, és mivel a zsebemben volt egy hangfelvevő a rendőrség előtti a rendőr által durva megalázó kiabálásának! Azt akkor kapcsoltam be amikor nem akart a rendőr bejönni a rendőrségre. De az akkor ott lévő egyének is hallották a rendőr durva modortalan kiabálását.
De már letétbe helyeztem őket eredetiben!
figyusz ! 2009.02.21. 21:49:35
DE MÉG ENNEK KIFOGÁSI HALVÁNY NYOMA SEM TÖRTÉNT!!!!!
Ahogy írtam, úgy igaz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yard 2009.02.21. 21:37:00
@figyusz !:
"
Lehet ha nem távolítják el ezt a helytelenül eljáró kiskirályt, és nem kérnek minimum bocsánatot, akkor engemet tesznek el láb alól! "
Na, azért csak nem.(megint feltételezel)
De szerintem helytelenül jártál el. De mindegy. Mondjuk minden igaz, de nem igazán lesz az egész dolog perképes (bizonyítékok).
Bár lehet, hogy vannak rejtett tartalékaid, nem tudom. Számmora még nem tiszta az a rész: " úgy tettem"..és utánna mindjárt az "üldözés". nem volt semmilyen párbaszéd?
Amit a rendőrségről írsz, az sem gömbölyű. Egy üres helyiségbe léptél be? Általában áll, vagy ül egy ügyeletes "portás", akinek, ha erőszak lett volna a furgonos részéről kötelessége azt megakadályozni.
Mondom, nekem nem gömbölyű.
yard (törölt) 2009.02.21. 21:52:27
"Állampolgári kötelességed bejelnteni, ha bőncselekmény tanúja leszel. Ez szabálysértés volt, mivel nem olyan súlyú mint egy bűncselekmény nem kötelességed jelenteni, dokumentálni, de megteheted! Sőt, erkölcsileg fontos, h figyelmeztesd az elkövetőt."
A "dokumentálni" kivételével mindennel egyet értek (sztem végig ezt írtam).Leírtam a dokumentálással kapcsolatban is a véleményemet-le is ugattak sokan, nem gond- a tények azt mutatják, hogy a furgonos provokációnak vette, nem is véletlenül: "lefényképezném, hogy lássa az "úr" is." Kár volt, kicsit nagy volt a mellény: na majd én megmutatom. Hát nem sikerült.
HA IGAZ az egész.
Ha meg virtuális a buli, jó kis vita volt, volt valaki akit közösen lehetett köpködni (ez is magyar betegség)
Ha ennyire jogkövető valaki, tegye észrevétlenül. Úgy ahogy a szabálytalan rendőr autókat fotózzák egyesek.:D.
figyusz ! 2009.02.21. 21:52:45
figyusz ! 2009.02.21. 21:53:54
@figyusz !: nem volt üres a panasziroda, mert ott volt egy tiszt, meg pontosan egy ügyfelet hallgatott ki!!!!!!!!
figyusz ! 2009.02.21. 21:56:11
figyusz ! 2009.02.21. 22:01:21
Itt a vadállat dugta a hurokba a nyakát/furgonos/ szándékosan.
A többit pedig rátok bízóm.
yard (törölt) 2009.02.21. 22:04:11
BRRRR.
Semmi szóváltás: mit csinálsz, minek, stb?
Elindultál és simán követett? Bár kérdezhetném, hogy te hol álltál, előtte, mögötte, másik oldalon? Nem igazán tiszta még mindig. Az üldözést nehéz lesz bizonyítani (ha tényleg az volt).
Mondjuk a poszt "inditásához képest", azért elég sok az eltérés, bár gondolom az erősen fedúlt állapotban készült.
Máskor, ha fényképezni akarsz, hát -bár magam részéről mást tettem volna- tedd észrevétlenül.
De a rendőrséget vádolni (remélem nem rájuk gondolsz):"Ha megakarnának ölni, inkább hagynám, mert ha védekeznék még én fizetnék rá. Így előbb túlesnék rajta."
-még feltételezés szintjén is- hát nem tudom...jó indítás -e?
yard (törölt) 2009.02.21. 22:06:35
Figyelj: "rátok bízom", nem rajtunk, rajtam múlik az egész, azt hiszem belátod.
yard (törölt) 2009.02.21. 22:13:00
"Én az a típusú ember vagyok, aki sosem jelentene fel senkit, és most sem szeretném."
Ezt sem értem: már ezer helyen bejelentetted, bizonyíték, hangfelvétel letétben, stb.
Meg ne sértődj zavarosan logikátlan, vagy logikátlanul zavaros.
Bocs de ez már...
figyusz ! 2009.02.21. 22:14:33
yard (törölt) 2009.02.21. 22:30:23
A Zrínyibe mentél?
figyusz ! 2009.02.21. 22:44:17
figyusz ! 2009.02.21. 22:50:17
@figyusz !:
"Én az a típusú ember vagyok, aki sosem jelentene fel senkit, és most sem szeretném."
Ezt sem értem: már ezer helyen bejelentetted, bizonyíték, hangfelvétel letétben, stb.
Meg ne sértődj zavarosan logikátlan, vagy logikátlanul zavaros.
Bocs de ez már...
ÉN EZEK UTÁN SZERETNÉK KIBÉKÜLNI VELE, VAGYIS JÓBA LENNI, DE AHHOZ NEKI IS KELLENE A BÜSZKESÉGÉBŐL ENGEDNI.
Hogy a fától lássa az erdőt!
Gondolom érted.
yard (törölt) 2009.02.21. 22:50:17
figyusz ! 2009.02.21. 22:52:24
Csak azért nem mondják mert részemről teljesen csont nélküli a dolog.
yard (törölt) 2009.02.21. 23:09:29
(Feltételezve, hogy igaz az egész, de tegyük fel)
Értem én, mondjuk a jószándékot is (bár ezek után szerintem elmúlt:D).Dehát mit hittél, megijed a furgonos?
Mert hidd el, -nekem tök mindegy,- de a fotózás dolog úgy van, ahogy leírtam. USA-ban még komolyabban veszik (az objektumokat is).
De az max. jogellenes buli, esetleg figyelmeztetnek.
A többi, ha bizonyítható is, eléggé necces. Szóval eléggé belebonyolódtál. Ha tényleg megtetted a bejelentéseket, akkor biztosan kivizsgálják a dolgot. Viszont akkor már nemcsak a te elmondásodat, általad vélt történéseket veszik figyelembe. Minden esetre a vádaskodásokkal óvatosan bánj.
Nem tudom érdemes volt-e ilyen "mélyen" belemenni a dologba.
(Feltételezve, hogy igaz az egész, de tegyük fel)
Továbbra is fenntartva -ahogy többen írták-, hogy hülye vagyok:D. De az indulat egy dolog, én megértem.
B.GY. 2009.02.21. 23:15:45
rcgames.ro · http://rcgames.ro 2009.02.21. 23:44:38
Azot orszagos botrany lett a dologbol, a videofelvetel nem csak blogokon hanem nemzeti adokon lathato. A ket rendort termeszetesen "megdicsertek".
Tudom, Romania mar balkan...
Circus 2009.02.21. 23:48:24
Ennyi kezdő tizenéves írkál ide? Azt hittem, ez normálisabb hely :(
Igazatok van, tényleg f@sz, aki megpróbálja betartatni a KÖZÖS játékszabályokat. Ha mégegy valamelyik istenbarma közületek legközelebb leírja, hogy ezért tart itt az ország, a szarjon óriássünt.
Mertcsak 2009.02.22. 01:32:25
Télleg ennyire sötét emberek járnak köztünk autóval bazmeg?!
Mijafaszomér lenne má a postoló a hülye???
Remélem az összes rendőrt kirúgják a picsába,aki az ügyben érintett!
Persze most engem lehet a mókusok elé vetni!
Szánalmas barmok.
vhm 2009.02.22. 02:24:31
Felhívom a figyelmet a nyilvánosságra hozatal a tiltott, nem a készítés!
PTK
"80. § (1) A személyhez fűződő jogok megsértését jelenti a más képmásával vagy hangfelvételével kapcsolatos bármiféle visszaélés.
(2) Képmás vagy hangfelvétel nyilvánosságra hozatalához - a nyilvános közszereplés kivételével - az érintett személy hozzájárulása szükséges.
(3) Az eltűnt, valamint a súlyos bűncselekmény miatt büntetőeljárás alatt álló személyről készült képmást (hangfelvételt) nyomós közérdekből vagy méltánylást érdemlő magánérdekből a hatóság engedélyével szabad felhasználni."
egyébként is olyan nincs, hogy törölje most rögtön... maximum szívességet kérhetnek, de hogy rendőr kvázi kényszeríti - röhej.
Figyelem: követelheti (a bíróságon polgári perben). nem kikényszerítheti azonnal.
"84. § (1) Akit személyhez fűződő jogában megsértenek, az eset körülményeihez képest a következő polgári jogi igényeket támaszthatja:
a) követelheti a jogsértés megtörténtének bírósági megállapítását;
b) követelheti a jogsértés abbahagyását és a jogsértő eltiltását a további jogsértéstől;
c) követelheti, hogy a jogsértő nyilatkozattal vagy más megfelelő módon adjon elégtételt, és hogy szükség esetén a jogsértő részéről vagy költségén az elégtételnek megfelelő nyilvánosságot biztosítsanak;
d) követelheti a sérelmes helyzet megszüntetését, a jogsértést megelőző állapot helyreállítását a jogsértő részéről vagy költségén, továbbá a jogsértéssel előállott dolog megsemmisítését, illetőleg jogsértő mivoltától megfosztását;
e) kártérítést követelhet a polgári jogi felelősség szabályai szerint.
(2) Ha a kártérítés címén megítélhető összeg nem áll arányban a felróható magatartás súlyosságával, a bíróság a jogsértőre közérdekű célra fordítható bírságot is kiszabhat.
(3) E szabályok irányadók akkor is, ha a jogsértés tilos reklám közzétételével történt."
Figyelem: a bíróság.
"85. § (1) A személyhez fűződő jogokat - a (2) és a (3) bekezdésben foglalt kivételekkel - csak személyesen lehet érvényesíteni. [...]
[...]
(4) Ha a jogsértést valószínűsítették, és a késedelem jóvá nem tehető kárral járhat, a bíróság ideiglenes intézkedést tehet; ennek során elrendelheti a jogsértés eszközének bírósági zár alá vételét is."
UI: egyébként nyugodtan töröljétek ha kényszerítenek, megvan az egyszerű módja annak, hogy vissza lehessen állítani minden törölt fájlt. Csak törlés után nem szabad használni az adathordozót, nehogy a törölt területre írjon közben.
UI2: szerintem bizonyítani nem lehet a leszorítósdit, de ha mégis, akkor közúti veszélyeztetésért kellene feljelenteni nagyon jó jogi háttérrel és akkor jó ideig nem vezethet majd és fizetni is fog talán...
eszetlen 2009.02.22. 08:34:15
Miről megy itt a vita?
Tegye fel a kezét akinek a (magyar)rendőrségről pozitív gondolatai támadnak!(védelem,igazság,biztonság,stb...)
Senki? Hmmm...?
Na erről van szó.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.22. 09:41:21
Szsrobert 2009.02.22. 09:46:16
Önbíráskodás akkor lett volna, ha az őt leszorító kőagyu tulkot úgy rugta volna fejbe, hogy annak fogorvosa helyreállítási munkájából kifolyólag magasabb adósávba esik.
Szsrobert 2009.02.22. 10:04:14
A cserét a parlamentben kell kezdeni.Utána jönnek azok a parancsnokok, akik nem rendőrként küzdötték fel maguk, hanem XYZ jóbarátai.És így sorban lefelé.
De a rendőrök sértegetésével nem jutunk előrébb.Inkább segítsetek nekik.
ex-dr. vuk 2009.02.22. 10:20:13
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.22. 13:11:21
1. az említett Aradi u. már 25 éve balról egyirányú, kábé 15 éve jobbra behajtani tilos kategória (belváros, buszforduló, taxiállomás).
Jobbról nem takart el a kisteher forgalmat, max a túloldali gyalogos forgalmat.
A közlekedő poszt megírójának Állj, elsőbbségadás kötelező táblája van. Ergo a jobbról érekző túloldali gyalogosokat is láthatja, nem lendületből érkezik.
Akkor meg mi a frászkarikáért csinált magának ekkora plusz stresszt. sokkal rosszabban parkoló autók, kisteherek nehezítik a mindennapokat.
másrészről bátor volt a furgonos is, kábé 60 méterre van a belvárosi rendőrőrs, a belvárosi kamerarendszerrel....
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.22. 13:24:09
figyusz ! 2009.02.22. 14:46:57
Da Moon iz Black 2009.02.22. 13:24:09
a posztíró taxis? vagy van külön behajtási engedélye? mert akkor ő is elkövette a szabálysértést...
Válasz: ha taxis lettem volna, akkor azt hiszem a furgonos most a az intenzíven lenne!
De félre téve a viccet, a virágpiacnál szerettem volna vásárolni, ami meghiúsult a vadállat miatt!
Egyébként azért mertem feltenni az ügyet, mivel nagyon súlyos, és annak is a duplája mozgásszervi plusz csontozattal összefüggő betegségben..........................ami miatt életem már nem ér egy lyukas két fillért sem.
vhm 2009.02.22. 20:02:11
Akkor meg mi a frászkarikáért csinált magának ekkora plusz stresszt. sokkal rosszabban parkoló autók, kisteherek nehezítik a mindennapokat."
azt fényképez közterületen amit akar, nem ő csinálta a stresszt. (azt fényképez, amit akar. csak kitakarés nélkül nyilvánosságra nem hozhatja bizonyos esetekben)
a stresszt az csinálta, aki üldözte és többszörösen veszélyeztette a postírót!
Ro3 2009.02.22. 21:01:55
figyusz ! 2009.02.22. 21:04:40
Mivel a zsebembe volt. És tisztán érthetően az ügyeletestiszt azt mondta, hogy miért nem álltam meg ott ahol megállásra akart kényszeríteni a vadállat.
És intéztük volna el egymás között. Ezt az ott jelen levő rendőr hölgy is hallotta!
ex-dr. vuk 2009.02.22. 21:41:20
(semennyire, mivel egyaltalan nem jogellenes cselekmeny)
ex-dr. vuk 2009.02.22. 21:42:18
Ro3 2009.02.22. 23:46:37
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.02.23. 08:22:49
Sailor 2009.02.23. 11:36:44
A francba, senkinek sem szúrta ki a szemét? Ez a norma? Magyarország egy gettó szintjén és törvényei szerint működik? Na ne már!
Ha meg tényleg ez van: monnyon le a rendőrség, ügyészség, bíróság - az egész állam!
Akármilyen nyúl béla valaki - a rendőrségnek az a dolga, h megvédje, nem pedig lealázza.
Mindegy, h a posztoló magától mászott a szarba, v belelökték.
Ha így megy tovább, a fuldoklóra is csak rá fogtok legyinteni: minek ment a vízbe?
ÉBRESZTŐ, emberek!
A leírt sztoriban sem a posztoló, sem a furgonos nem gáncs nélküli lovag. De, ha így történt minden,ahogy le van írva, akkor a rendőrség az, aki sünt érdemel, meg ügyészségi vizsgálatot.
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 11:46:30
akkor mégegyszer: van neked behajtási engedélyed az Aradi lezárt részébe? ha nincs, akkor te is szabálysértést követtél el.
Rendőrség viselkedése minősíthetetlen. Autóstárs viselkedése minősíthetetlen.
Ha Te is szabályt sértettél, akkor a viselkedésed minősíthetetlen.
üdv és szép napot!
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 11:51:00
Persze nekem is van egy sztorim, ahol a győri rendőrség gyakorlatilag helyszínt és bizonyítékokat hamisított, a veszprémi "szakértő" hülyeséget szakértett - a bíróságon meg kiderült az egész turpisság.
szóval kinézek én bármit, balkánon vagyunk...
de azt sem tartom helyesnek hogy ismét a feljelentgetők országa lettünk....
KF. 2009.02.23. 12:51:21
Ha nem fotozod le, nem megy utánad:)Ha meg lefotozod,vállalod, akkor meg légy férfi!!:)
figyusz ! 2009.02.23. 13:04:57
De szerintem neked valami szövegértelmezési problémáid lehetnek! Bocsi!
ide másolok egy részt: TESSÉK!!!!!!!!!!!!!
Majd ott segítséget kapok:(TÉVEDTEM) Ott én engedéllyel leparkoltam a várakozni tilos táblánál, majd a levakarhatatlan "vad" is leparkolt engedély nélkül
Vienna 2009.02.23. 14:01:39
A rendor szolt nekik, hogy a nyikhaj akkor most kitoroli a kepet, es huznak haza mindketten, nem csinaljak a fesztivalt. Erre nyikhaj visszapofazott a rendornek is, hogy neki jogai vannak. Fuvaros erre tovabb szivozott, hogy marpedig kep az torolve lesz.
Ment vagy 15 percig a szajkarate, mire nyikhajunk hajlando volt bevallani hogy meg ahhoz is gyava volt hogy tenyleg csinajon egy kepet a fuvarosrol. Fel ora hoborges a kapitanysagon a nagy budos semmirol.
Ha legkozelebb posztolsz, eccerubb lenne roviden annyit irni, hogy hoborogtel, aztan tele lett a gatya, es kinodban sipakolni kezdtel mindenfele hulyeseget.
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.02.23. 15:34:59
A fenébe már ezzel a sok köcsög emberrel. Nem elég, hogy segítséget várnak az adójukból eltartott rendőröktől, ha végigkergeti őket egy idióta a városban, még jogaik is vannak. Miért nem lehet csak egyszerűen közéjük lövetni, nem igaz?
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 15:35:18
Ha van ilyen engedélyed, akkor nem sajnos. Ha meg nincs, akkor sajnos szabálysértést követtél el - messziről jött ember meg azt mond amit akar....
Nincs semmi szövegértelmezési problémám: nevelni akartál de nem sikerült. Azt jóccakát!!!!
figyusz ! 2009.02.23. 16:48:44
Te valóban agyoniskolázott lehetsz!
Azért sajnos, mert bár az egészséges jól erőben mozgásában nem korlátozott emberekhez szeretnék tartozni!
Vagyis örüljél mostan, ha ezt akartad hallani.
Egészségedre!
De én legalább elmondhatom, hogy öt gyermeket tisztességesen, ráadásul árván felneveltem.
És érdekes módon mindegyik mindig dolgozott az iskolájuk befejezése után.
Kivéve a még tanuló 16 éves, aki 1,5-éves korában lett árva.
Én tettem az asztalra!!
És nyugodtan kötekedhetsz, mivel már tudom, hogy kivagy! (kitaláltam)
figyusz ! 2009.02.23. 18:02:06
Az igazság mindenek felett!
Ha fejeknek kell hullania, hulljanak a fejek.
Csak gratulálni tudok a cikk írójának, viselkedése követendő példa minden törvénytisztelő állampolgár számára.
Vajon mit tett volna a tilosban parkoló, ha egy rendőr készít fotót róla civil ruhában?
figyusz ! 2009.02.23. 18:06:47
@ColT: Nem a rendőrök a hibások.
Konkrétan az a rendőr, aki ezt az egész cselekményt ekövette.Azonnal távoznia kellene a fegyveres testületből, mert viselkedésével rombolja az állampolgárokban a rendőrségről kialakult képet.
figyusz ! 2009.02.23. 18:08:07
nem kicsit lennék kiakadva, ha bárki az én hozzájárulásom nélkül (illetve bírósági végzés nélkül) megnézné a telefonom, illetve fényképezőm tartalmát. Senkinek semmi köze hozzá, és nem szeretnék élvezetet okozni a barátnőmről készült fényképekkel senki másnak. :)
figyusz ! 2009.02.23. 18:11:09
Ez nem a furgonosról szól, bunkó emberek vannak és lesznek. Ez a rendorségrol szól. Mint az áram, a legkisebb ellnállás irányába mennek. Csak az áram nem kap fizetést ezért. Ismeros valakinek a Moldova által megénekelt eset, mikor a kamionos a lerobbant Rábát otthagyta Gyor szélén valami 'Ede megdoglott, a hotelben leszek' felirattal, és a rendorség ment érte, felségsértés miatt. Lehet hogy ugyanaz a rendor most a parancsnok?
figyusz ! 2009.02.23. 18:14:16
Az igazság mindenek felett!
Ha fejeknek kell hullania, hulljanak a fejek.
Csak gratulálni tudok a cikk írójának, viselkedése követendő példa minden törvénytisztelő állampolgár számára.
Vajon mitt tett volna a tilosban parkoló, ha egy rendőr készít fotót róla civil ruhában?
figyusz ! 2009.02.23. 18:16:55
@billkapitány: Te rohadt balfasz! Gondoldgozz, mielött beszélsz! Még az a hülye, aki próbál valamit tenni? Hülye nyomorék vagy, jobb, ha tőlem tudod!
@lionking: Teljesen igazad van. M1ek is a garázsba! Új bizniszbe fogok: aki szükségét érzi, írjon nekem, és szívesen gyártok neki amerikai rendőrautós ütközőkost a kocsi elejére...
A posztolóval pedig 1ütérzek, mélységesen fölháborodtam!!!
figyusz ! 2009.02.23. 18:19:59
Nem vagyok tisztában a szabályokkal, tényleg tilos fényképezni a szabálytalankodót? Viszont ha három tanút összeszedek azok hitelesebbek, vagy hogy van ez?
figyusz ! 2009.02.23. 18:28:16
inkább ezekre a részekre koncentráljatok:
"Ráadásul részben tanuk voltak a történtekre. A gyalogátkelőhelyen való parkolást meg a rendőr parancsnok nem találta szabálysértésnek, mert azt a védekezést fogadta el tőle, hogy ő a társasházban egy vízórát cserélt a belváros közepén."
"Velem szemben a parancsnok igyekezett erőfölényével visszaélni, amikor szerettem volna felírni a nevüket. Ami nem sikerült, mert féltem tőle ahogyan durván beszélt velem."
RENDŐRSÉG ??? EZ ???
figyusz ! 2009.02.23. 18:33:03
érdekes sztori, felsőbb szintre kell menni
figyusz ! 2009.02.23. 18:41:33
na annak aki azt mondja hogy balfasz a postíró, annak kivánom hogy saját háza fényképezésekor belelógjon a képbe egy merga, és a kiszálló kopasz 190/140 kilós ukrán akcentusú fiatalember tegye vele ugyanezt. és akkor majd lehet nem rendőrségre rohanni meg haverokat hívni, gettóigazságozni... iszonyatosan balkáni sötétek vagytok, a rendőrökről meg nem mondok semmit mert úgyis mindenki tudja.
figyusz ! 2009.02.23. 18:44:24
billkapitány 0 postot írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2008.09.30. óta tag.
Erdekes hogy minden igazsagtalansagrol szolo ilyen hirre jon valaki a 'sotet oldalrol' aki az eroszak es az onbiraskodas patjan all, esetelg a postiro hulye es eljen a vadkelet!
Erre mar regota felfigyeltem itt az autosok kozott, most ezek vagy szandekos provokatorok, vagy csak egy ember klonjai (ennyi ido alatt 3 hozzaszolas bah!) aki szandekosan provokal. Vagy tenyleg vannak ilyen orultek, akik tulsagosan hangosak.
Mindenesetre kivancsian varjuk az ORFK valaszat, remelem a postiro megosztja majd velunk.
Ne feledjetek: a torvenyt masokkal betartatni (torvenyes uton) neha nagyon faraszto. De ha nem teszed meg, elszaporodnak az ilyen furgonos fergek, meg a kotelesseguket a sertett karara ertelmezo rendorok, es a gyerekeid anarchiaban lesznek kenytelenek elni - vagy elmenni innen.
figyusz ! 2009.02.23. 18:47:20
a rendőrök felháborítóan és valószínűleg törvénysértően is cselekedtek.
vhm 2009.02.23. 18:49:27
Én értem. De azért az, hogy csinál látszólag pár fényképet (valójában videot, mindegy) az nem önbíráskodás, az gyakorlatilag semmi, ő kb. egy turista. Ha felteszi valahova arccal, az már PTK szerinti dolog, de az sem komoly.
Viszont autóval leszorítani, fenyegetni az már nem legyintsünk azt' jól van dolog...
figyusz ! 2009.02.23. 18:51:02
Remek, igazán fasza arány: 6 hozzászólásból 1 értelmesre telik! Kiválóan tükrözi az országunk szellemi állapotát, intelligencia szintjét.
Persze azért fizetek adót, h az ilyen arrogáns, agyoncsapni való seggfejeket védjék a zsernyákok!
Hogy mekkora faszok vagytok ti is!!!!
Ha már Győr, saját szememmel láttam:
Rutin ellenőrzés a belvárosban, szúrópróba szerű leállítás. Egy merdzsós cigó leáll közvetlen a rendőrkocsi mögé! a járdára ahova nem lehet felparkolni. A két, egyenként 160 magas, max 19 éves hobbit-zsaru nézi hulla arccal, szótlanul. Erre az öreg bronzos odaszól nekik: "Minnyágyövök"...hulla arc tovább...De hogy még szebb legyen a történet, 5 perc után a visszaérkező pali nem tudott lehajtani a mercivel biztonságosan, nem látta be az utat, és mit gondoltok kik segítettek neki??? Igen, a segítőkész rendőreink készségesen leállították a forgalmat, és fedezték barátunkat míg lehajtott a járdáról, majd folytatták az alsó és középosztály szúrópróbás basztatását. Persze azért arra figyeltek, h Touareg-est, X5-öst véletlenül se állítsanak le!
Hát nem fasza?
figyusz ! 2009.02.23. 19:00:44
@kolbászoszsömle: és ha balfasz? és ha beszari? önbíráskodni akkor sincs senkinek joga, a rendőrségnek meg kutya kötelessége megvédeni mindenkit aki hozzájuk fordul. Kiállt a jogaiért erre jól megszopatták. Vagy mit kellett volna csinálnia? Hagyni hogy szarráverje az az állat, vagy kiszedni a lefűrészelt sörétest a kesztyűtartóból? Akkor jól végigcsinálta volna szerinted? A feltételezéseid meg teljesen nem ide tartoznak.
figyusz ! 2009.02.23. 19:06:01
Nagyon egyetérteni nem tudok azokkal, akik most felelősségre vonják a posztolót, hogy ha már "izmozott" a gépével, akkor utána miért lett nyuszi? Egyszerű: látott egy közlekedési szabálysértést, gondolta dokumentálja, majd elküldi mondjuk az autózz! blognak, mert azt sokan olvassák, helyt ad az efféle eseteknek, és amúgy is remek blog (öles nyelvcsapás :)) ), de kifogott egy pszichopatát. Nem agresszív ember, fontos a testi épsége, szeretett volna aznap este otthon makarónit vacsorázni, hiszen nem kedveli az orrszondán át történő kórházi táplálást, azonban úgy érezte a furgonos vadbarom egyenesen az életére tör. Vagy legalábbis a testi épségét veszélyezteti. Hát akkor irány a rendőrség, ahol meg... Nos, ezt olvashattuk.
Kérem szépen, bejelentést tenni a rendőri eljárás miatt (már ha ez eljárás), de ne a rendőrségen, hanem az ügyészségen! Ez nagyon fontos! Szépen leírni/elmesélni a teljes történetet, az említett tanúkat felkutatni, és ezen a módon valóban végigvinni azt, amibe belekezdett; még akkor is, ha nem így képzelte el a zebrán parkolás lefotózásának végkifejletét.
figyusz ! 2009.02.23. 19:13:41
Rögtön az első pár hozzászólás mutatja, hol is tart a magyar (?) társadalom, idézem:
"billkapitány 2009.02.21. 13:01:26
ez nevetséges:DDD miaz h félt? meg bemenekült a rendőrségre? a kislányok ne emberkedjenek, mert ez lesz a vége! sajnos ez így működik, ha nem tudsz kiállni magadért akkor ez van.
Válasz erre Secnir 2009.02.21. 13:07:31
hát ez kész. :)
miért nem hívtad fela párod? vagy vmi nagydarab haverodat? biztos van ilyen.
vagy mentél volna be a munkahelyedre, oda nem egy utánad.
variáció volt bőven."
Szóval azt tapasztalom, hogy manapság az a normális, ha az embernek nagydarab (érdekes a két enyingi füstös esetében ez negatív jelző volt) haverjai vannak, akik a tapló stílusukkal és erőszakosságukkal majd megoldják a problémákat. És még ez a két kis buzi buzizik és kislányozik ! :) Hát ki a buzi kedvesem ? Csak nem ti, akik futkostok a nagydarab haverokhoz ha bántottak ? ...és mit kérnek ellenszolgáltatásként a nagydarab haverok ? ...költői volt, ne válaszoljatok ! Úgyis kiderül a következő meleg méltóság felvonuláson
figyusz ! 2009.02.23. 19:36:41
Hmm, hmm a hatályos törvények alapján közterületen vagy közterületről bármikor bármit fotózhatsz illetve filmezhetsz. Miért is kellett a nemlétező képeket kitörölni? A rendőr is törvényt sértett ha erre kötelezett.
Amúgy együttérzésem. Fel kell jelenteni minden szereplőt. A rendőrt is.
figyusz ! 2009.02.23. 19:40:06
tényleg valós a helyszíni fotó,,lehet másik sztori is volt már itt? :)
furák ezek az itteni rendőrök,,kedd éjjel 2 kor elindultam haza az egyetem melletti szórakozóhelyről autóval haza,,nem ittam alkoholt meg az autóval is minden rendbe,beszélgetni voltunk barátokkal.épp hogy kiküzdöm magam a befagyott parkoló helyről(a hótól erősen 1 sávos lett az út mer jól letolták,középen :) erre beáll velem szembe a zseka,,amikor ott van egy mini megfordulási lehetőség szigettel elválasztva,elfért volna,várok,nézek,h na mi lesz,nagy nehezen elenged,megfordul ,majd jön villogva utánam,kis hídnál megállít,,mondja papírok, én meg h most miért állított meg,,erre:
ez a dolga, túl sok volt a verekedés meg a késelés itt a környéken a bulik miatt és ez a dolga h ellenőrizzen,
mondom engem aki autóval épp indul haza?
(röhög)
miközbe nézegette a papirokat elmeséltem neki egy ilyen verekedős szorit ami itt történt de nem lett belőlle ügy mert épp akkor sehol se voltak, pedig egy igencsak közismert ember fiát támadták (nevet nem irok,,nehogy lemenjenek a részvényei a srác apjának)
nézett nagyot a zseka azt elengedett.
ennyit roluk,,nekem különösebb bajom nincs velük csak tényleg azt látom h a sima embert basztatják,,aki meg lopcsalbünöz azt meg nem találják.
figyusz ! 2009.02.23. 19:42:43
na annak aki azt mondja hogy balfasz a postíró, annak kivánom hogy saját háza fényképezésekor belelógjon a képbe egy merga, és a kiszálló kopasz 190/140 kilós ukrán akcentusú fiatalember tegye vele ugyanezt. és akkor majd lehet nem rendőrségre rohanni meg haverokat hívni, gettóigazságozni... iszonyatosan balkáni sötétek vagytok, a rendőrökről meg nem mondok semmit mert úgyis mindenki tudja.
figyusz ! 2009.02.23. 19:47:03
Nagyon egyetérteni nem tudok azokkal, akik most felelősségre vonják a posztolót, hogy ha már "izmozott" a gépével, akkor utána miért lett nyuszi? Egyszerű: látott egy közlekedési szabálysértést, gondolta dokumentálja, majd elküldi mondjuk az autózz! blognak, mert azt sokan olvassák, helyt ad az efféle eseteknek, és amúgy is remek blog (öles nyelvcsapás :)) ), de kifogott egy pszichopatát. Nem agresszív ember, fontos a testi épsége, szeretett volna aznap este otthon makarónit vacsorázni, hiszen nem kedveli az orrszondán át történő kórházi táplálást, azonban úgy érezte a furgonos vadbarom egyenesen az életére tör. Vagy legalábbis a testi épségét veszélyezteti. Hát akkor irány a rendőrség, ahol meg... Nos, ezt olvashattuk.
Kérem szépen, bejelentést tenni a rendőri eljárás miatt (már ha ez eljárás), de ne a rendőrségen, hanem az ügyészségen! Ez nagyon fontos! Szépen leírni/elmesélni a teljes történetet, az említett tanúkat felkutatni, és ezen a módon valóban végigvinni azt, amibe belekezdett; még akkor is, ha nem így képzelte el a zebrán parkolás lefotózásának végkifejletét.
figyusz ! 2009.02.23. 19:52:59
"mert közölte velem,hogy utálja azokat akik a rendörautokat fényképezik"
Én meg azokat a rendöröket utálom akik azt hiszik hogy nekik mindent lehet!És azokat a szánalmas barmokat akik még védik öket!Bár szerintem azok is rendörök.Vagy csak a ratyi cimborájuk.
figyusz ! 2009.02.23. 19:58:45
Amúgy meg érdekes azoknak a lelkivilága akik épp a szabálysértőt védik. Tőlük is el venném a gépjármű vezetés lehetőségét (jogát) A jogosítvány átvételekor elfogadtál egy szerződést is mi szerint be tartod a hatályos KRESZ szabályokat.
Aki nem tartja be az inkább ne vezessen. Ennyi és nem több.
figyusz ! 2009.02.23. 20:01:17
Na a jó kurva anyját az ilyen rendőröknek.
OK az üldöző autós nem követett el hetelmes nagy szabálysértést, de ha azzal megy be valaki a yardra hogy valaki üldözi és fenyegeti akkor emeljék már fel a hájas seggüket és tegyék már azt amiért fizetjük őket!!!!!
Persze bazmeg ha kiégne az egyik izzóm akkor biztos be is csuknának mert ahhoz hogy autósokat baszogasanak, értenek vaze.
VISSZAMÁSOLÁSOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
figyusz ! 2009.02.23. 20:02:56
A hangfelvételt mostanra sikerült tisztán vissza hallgatnom, ami nem kis munkámba került.
Mivel a zsebembe volt. És tisztán érthetően az ügyeletestiszt azt mondta, hogy miért nem álltam meg ott ahol megállásra akart kényszeríteni a vadállat.
És intéztük volna el egymás között. Ezt az ott jelen levő rendőr hölgy is hallotta!
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 20:04:09
De könyörgöm, hogy jön ez ide???? az általad indított történetnek vajmi köze van a családodhoz.....
Tudod ki vagyok???! álmodj csak :D ez már szánalmas! nincs neked kis üldözési mániád??
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 20:07:49
Csak ismételni tudom magam:
"Da Moon iz Black 2009.02.23. 11:46:30
@figyusz !: 'vásárolni akartam a virágpiacnál'
akkor mégegyszer: van neked behajtási engedélyed az Aradi lezárt részébe? ha nincs, akkor te is szabálysértést követtél el.
Rendőrség viselkedése minősíthetetlen. Autóstárs viselkedése minősíthetetlen.
Ha Te is szabályt sértettél, akkor a viselkedésed minősíthetetlen.
üdv és szép napot!"
maradok tisztelettel!
Ro3 2009.02.23. 20:17:08
Figyusz egy rokkant, akinek nagyon rossz állapotban van az egészsége, ezért ven engedélye.
figyusz ! 2009.02.23. 20:29:53
Nem akarok modortalan lenni, de most bizonyította be /Da Moon iz Black/ azt ,hogy milyen igazam volt az első másodperctől kezdve!
Javaslom az alsó tagozatba iratkozzon be az 1-ő osztályba.:D Da Moon iz Black
dwdHU 2009.02.24. 15:14:26
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.24. 17:35:28
a másik. tudomásom szerint a belváros elzárt részeiben csak az ott lakók, illetve a bolthelyiséggel rendelkezők kapnak behajtási/parkolási engedélyt.
ehhez tényleg nehéz felfogás kell....
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.24. 17:41:45
"Rendőrség viselkedése minősíthetetlen. Autóstárs viselkedése minősíthetetlen.
Ha Te is szabályt sértettél, akkor a viselkedésed minősíthetetlen."
sőt, genyó leszek és megtoldom mégeggyel - de figyelj mert ez biztos leveri a biztosítékot:
Ha a rokkantságod miatt kompenzálni akarsz és neveled a közlekedő társakat, akkor viselkedésed minősíthetetlen.
Ennek ellenére kívánok sok egészséget és balesetmentes közlekedést!!!!
Ro3 2009.02.24. 18:09:45
"Azért sajnos, mert bár az egészséges jól erőben mozgásában nem korlátozott emberekhez szeretnék tartozni!"
Ez eléggé 1értélemű.
Ráadásul gonoszkodsz is. Szóval szerinted aki valamiben eltér az átlagtól az ne csináljon semmit, mert csak "kompenzálni akar"? Gratulálok. Nincs több kérdésem.
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.24. 22:38:04
A gonoszkodásról: ez tényleg nagy genyaság volt részemről, picit bánom is. Én még nem találkoztam komplexus nélküli sérült embertárssal, noha én őket 100%-os embernek tartom/nézem/kezelem.
Ro3 2009.02.25. 18:14:39
Szerintem nem volt ott fogalmazásbéli probléma.
Alex3000 2009.02.26. 16:33:37
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.26. 23:40:47
SiKom 2010.08.04. 14:17:16
"Meg tudja védeni magát, de azt hitte, hogy egy normális országban a rendőrség segít neki és nem a bűnöző haverokat védi. "
Így van.
Ha Ausztriában történt volna zebrán parkolás, akkor a rendőr azonnal megbünteti, esetleg telefonos beszólásra kijön, és büntet.
Mivel Magyarországon vagyunk, ezért nem baj, ha bárki megsérti a KRESZ-t és zebrán parkol, de az baj, ha valaki a törvénytelenséget szóvá teszi.
Ráadásul a rendőr a szabálysértőt (csalót, gyilkost, stb.) fogja megvédeni.
sajna 2011.06.23. 22:48:29
Indult eljárás az ügyi tiszt ellen, de szépen eltusolták, mert a mai napig nem kért bocsánatot tőlem (amiért jogellenesen megalázott), és még csak arra sem méltattak, hogy közöljék velem, hogy hogyan zárták le az ügyet!