Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Üldözőből áldozati bárány

2009.02.21. 12:07 :: Kisikasa

Az élet minden területén adódhatnak olyan helyzetek, amikor az ártatlanok bűnhődnek olyanért, amit el sem követtek, a bűnös pedig röhög a markába és mintha mi sem történt volna, mennek tovább. József segítségért sietett a rendőrségre, és a végén majdnem próul járt.

Ma 2009.02.06.-án 9 óra,40 köröl, Győrben az Aradi Vértanúk útján, ahol a taxi állomás van, a gyalogátkelőhelyen parkolt egy furgon. Ezt én észlelve gondoltam, hogy úgy csinálok, mintha lefényképezném, hogy lássa az "úr" is. (nem dudáltam, és nem is mozgott a szám, de még ferdén sem néztem rá)

Erre fel utánam jött, és mindenáron le akart szorítani az útról úgy, hogy a felüljáró előtt még a járművek elől elzárt területre is ráhajtott. Innentől kezdve személyemet  veszélyeztette és szabadságomat korlátozta. Aztán úgy gondoltam, hogy egy csavarral lerázom, de nem sikerült. Mivel én nem szerettem volna szabályt sérteni. És úgy döntöttem, hogy a városi kapitányságnál fogok landolni. Majd ott segítséget kapok:(TÉVEDTEM)  Ott én engedéllyel leparkoltam a várakozni tilos táblánál, majd a levakarhatatlan "vad" is leparkolt engedély nélkül. Én közben már bementem a rendőrségre, ő pedig utánam  kiabálta, hogy: "te buzi meleg agyonverlek". És eltelt vagy öt perc, mire kijött egy rendőrnő és az ügyeletes parancsnok. Miközben mivel mindenképpen bántani akart, bemenekültem a panaszirodába.

Ekkor jött a feketeleves, mert annak ellenére, hogy én nem is akartam őt jelenteni (megjegyzem semmi értelme nem is lett volna) a rendőröknek bepanaszolta, hogy ő a gyalogátkelőhelyen parkolt, és töröljem ki a gépből. És erre fel, hogy ő legalább öt súlyos szabálysértést követett el, amit ő le sem tudott volna tagadni. Ráadásul részben tanuk voltak a történtekre. A gyalogátkelőhelyen való parkolást meg a rendőr parancsnok nem találta szabálysértésnek, mert azt a védekezést fogadta el tőle, hogy ő a társasházban egy vízórát cserélt a belváros közepén. És ő a gyalogátkelőhelyen parkolhat. A rendőrparancsok át akarta kutatni a kocsimat, ha nem törlöm a képet. És engem vont ellenőrzés alá, aki menekült az üldöző elől a rendőrségre. Ekkor közöltem vele, hogy ügyvédet kérek. Na erre minősíthetetlen megalázó kiabálásos válasz jött. És akkor végül is engedve a nyomásnak töröltem a nem létező képet. De előtte a személyes képeimet a telefonba és a fényképezőgépembe  nekik kiszolgáltatva átnézték.

Gondolják végig, hogy milyen megalázást és kiabálást rendezett velem a szolgálati ügyeletes parancsnok, aki akár, az üldözőm is, a gyerekeim lehettek volna. De végül is kibujt a szög a zsákból! Mert közölte velem, hogy utálja azokat, akik a rendőrautókat fényképezik. Most rajtam állt bosszút! DE ÉN NEM RENDŐR AUTÓT FÉNYKÉPEZTEM? Pedig én csak jót akartam, mert aki ismeri ezt az ominózus csomópontnál levő gyalogátkelőhelyet, az tudja, hogy Győrben az egyik legveszélyesebb gyalogátkelőhely. Pláne ha még egy autó is ráparkol. A kerülgetése a gyalogosok által meg egyenesen halálos.
 
Lehet most ezek után vagy eltesznek láb alól, vagy a halálba hajszolnak. Igaz Budapestre megtettem a bejelentést! Remélem, hogy mivel olyan magas rangú tiszt vette fel a panaszomat, aki rögtön közölte velem, hogy teljesen átérzi és megértette a jogos panaszomat.

1. gyalogátkelőhelyen parkolt!
2. üldözés közben veszélyeztetett!
3. szabálytalanul a tűzoltóság előtt ráhajtott a járművek elől elzárt területre!  (körforgalom után)
4. a rendőrség előtt kiszállt az autójából, és szabálytalanul várakozott a tiltó tábla ellenére!
5. a rendőrségen letegezve kiabálta, hogy buzi, meleg, meg agyonverlek (erre a panaszomra az ügyi. tiszt azt mondta, hogy nem sértő. Pedig ő is hallotta. Az csak annyi, mintha azt mondta volna, hogy, idézem: (van rajtam sapka, vagy nincs rajtam sapka) Vicces volt mi?
6. NEM UTOLSÓ SORBAN, A SZEMÉLYES SZABADSÁGOMBAN KORLÁTOZOTT. NEM SZERETTEM VOLNA, HOGY VEREKEDJEN, VAGY AKÁR A KOCSIMBAN KÁRT OKOZZON!
Bízom a budapesti orfk. példamutató eljárásában!

Még annyit, hogy a szabálysértőt előbb elengedték. És még mondta, hogy ne legyen semmi ügye, mert most válik a feleségétől. Majd válaszolta a parancsnok, hogy nem lesz. Velem szemben a parancsnok igyekezett erőfölényével visszaélni, amikor szerettem volna felírni a nevüket. Ami nem sikerült, mert féltem tőle ahogyan durván beszélt velem. Gondoltam ha most felírom a nevüket, képes lesz arra is, hogy szándékosan hozzám érjen és hivatalos személy elleni erőszak (ürügyén) még le is tartóztasson. Sajnos ilyenről már hallottam. És akkor az árva gyermekeimre gondoltam.

De úgy éreztem, hogy a tisztességes autóstársaimmal meg kell osszam ezt az esetet, hogy ne járjanak úgy, mint én.

270 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak rendőr sztereotípia parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ro3 2009.02.21. 21:03:15

@yard: Persze ez mind igaz amit írtál, de ha meg sem próbálunk fellépni az ilyen ellen, akkor már az is jobb, ha saját magunk verjük agyon/késeljük meg/adjuk el rabszolgának/... a saját gyerekünket.

Ro3 2009.02.21. 21:12:41

@yard:
Ad1: N I N C S S E N K I A K É P E K E N!
Ad2: A személyiségi jogok VÉLELMEZETT megsértése miatt senki sem veszélyeztetheti mások testi épségét pl leszorítással, mert az nincs arányban egyrészt, másrészt önbíráskodás. Menjen a rendőrségre, megvan a rendszám, oszt pereljen.
Ad3: A bíróságon:
Bíró: - Alperes, igaz a vád, h a telefonjával képeket készített a felperesről?
Józsi: - Nem bíró úr, a képeken csak az autója van.
Bíró: - Meg tudja mutatni?
Józsi: - Persze, tessék.
Bíró: - Rendben, az ügyet lezárom, a felperest agybeültetésre ítélem, valamint 30000Ft szabálysértési büntetésre z3ebrán parkolás miatt, amennyiben nem ismeri el, h üldözte, szabadsági jogaiban korlátozta, valamint veszélyeztette az alperest.

yard (törölt) 2009.02.21. 21:14:51

@Ro3:
Ez a mai valóság, és dörzsölt ügyvédek még azt is bebizonyítják, hogy zöld az ég. Ja, mert olyan szemüveg volt az elkövetőn:D
Egyébbként a Törvények, magyarázat nélkül, csak lexikonok, és a kapcsolódó jogértelmezéssel "igazak". Ezért nem egyszerű a bíróságok dolga.
Ez egy "gov." oldal: :www.magyarorszag.hu/allampolgar/ugyek/csalad/szemelyisegijog - 42k -

yard (törölt) 2009.02.21. 21:18:36

@Ro3:
Nincs senki a képen (jó letörölték, ha esetleg volt)
Kevés, a képet nem elég megmutatni (mint) írtam. Az üldözés pedig nem lesz bizonyítható.
Az egészre feljebb írtam egy verziót.
De egy ügyvéd csípőböl 10 jobbat talál.

Ro3 2009.02.21. 21:19:41

@yard: Attól, h gov oldal attól váltaozatlanul nincs senki sem a képen. Plussz max a bírósághoz mehet jogorvoslatért, nem leszorítani avtóval az uccán...ezt kéne megérteni.

yard (törölt) 2009.02.21. 21:20:21

Fene tudja, vannak-e térfigyelő kamerák, az esetleg! segíthet:D.

Ro3 2009.02.21. 21:21:59

@yard: Ez igaz, mint írtam, h kevés, de ha minden nomrális polgár az ilyen viselkedés ellen fordul, akkor lesz 10 tanú is, és a zsarukra is nyomás nehezedik, h ne a kisebb ellenállás felé mozogjanak a munkájuk során. Addig míg a magyarok birkanép, és minden probléma más problémája, és hülye az, aki tenni akar ellene, addig nem fog változni a kép. És marad Mo. a 3millió adócsaló, és a 7millió strucc országa.

yard (törölt) 2009.02.21. 21:23:28

Nekem ne magyarázz, nem állok egyik oldalon sem (qrvára, hidd el), de ez az egész lehet hogy "erkölcsileg tiszta", de jogilag rohadtul nem gömbölyű.

Ro3 2009.02.21. 21:26:48

Jogilag nem az, de nem jogilag kéne csűrni-csavarni, hanem erkölcsileg és morálisan elítélni a forgonost és a rendőrt azoknak, akik élhető Mo-ot akarnak. Nem vagyok se ügyvéd, se jogász, se bíró, h a jogi oldallal törődjek, de ilyenek és rosszabbak történnek otthon, és ezt rossz nézni. És ez onnan indult, h "Géza lopja a cégtől a fűtőolajat a kocsijába." "Hagyd a picsába, mi meg majd felvizezzük a mézet, ő meg átveszi kiváló minőségűnek."

figyusz ! 2009.02.21. 21:27:36

@Ro3: Talán nem értelmeztem félre az írásodat.

De pontosan azt akartam elérni amit te feszegetsz. Mert énnekem eszem ágába sem volt lefényképezni, csak nem mertem szólni mivel annál előzékenyebb vagyok.

Pontosan ezért sikerült véletlen videóra venni, mivel csak egyszer nyomtam meg a gombot, és kamerára volt állítva. Utána meg kikapcsolt a gép.

És amikor végig nézték akkor a kezdő felvétel csak egy sötét zsebem tartalmát mutatta.

Ezek után bármilyen súlyos cselekmény tanúja lennék, akkor vak-süket-néma, és nem is jártam az adott helyen.

Ha megakarnának ölni, inkább hagynám, mert ha védekeznék még én fizetnék rá. Így előbb túlesnék rajta.

Ez van!

Sőt személyemet nem boldogítja az sem, ha valakit megbüntetnek.

Azt hiszem az írásomból is teljesen más sérelem szűrhető ki.

De az igazságtalan hatalmukkal visszaélő kiskirályokat elítélem, és ha kell mártír leszek.

Külön mindenkinek megszeretném köszönni a biztatását és a gratulációt.

Lehet ha nem távolítják el ezt a helytelenül eljáró kiskirályt, és nem kérnek minimum bocsánatot, akkor engemet tesznek el láb alól!

yard (törölt) 2009.02.21. 21:28:59

@Ro3:
Na de az ilyen módszer -ha igaz a dolog- önveszélyes. Amint írtam nem kell észrevehetően fotózni. Pláne durva, vagy naívság: "gondoltam, hogy úgy csinálok, mintha lefényképezném, hogy lássa az "úr" is"
Bár az ilyen bizonyíték gyűjtés szerintem a rendőrség, közterületfelügyelet, tököm tudja dolga. Vagy jelentse be a rendőrségnek (ingyenes a telefon).
Kicsit, hasonlít a "jószándékú önbíráskodáshoz"- ha (mégegyszer) minden így történt.

Ro3 2009.02.21. 21:32:42

@figyusz !: Sok sikert és kitartást kívánok! Értesíts minket a fejleményekről, akár a legújabb posztban is, mert a régieket nem szoktuk elővenni.

yard (törölt) 2009.02.21. 21:37:00

@figyusz !:
"
Lehet ha nem távolítják el ezt a helytelenül eljáró kiskirályt, és nem kérnek minimum bocsánatot, akkor engemet tesznek el láb alól! "
Na, azért csak nem.(megint feltételezel)
De szerintem helytelenül jártál el. De mindegy. Mondjuk minden igaz, de nem igazán lesz az egész dolog perképes (bizonyítékok).
Bár lehet, hogy vannak rejtett tartalékaid, nem tudom. Számmora még nem tiszta az a rész: " úgy tettem"..és utánna mindjárt az "üldözés". nem volt semmilyen párbaszéd?
Amit a rendőrségről írsz, az sem gömbölyű. Egy üres helyiségbe léptél be? Általában áll, vagy ül egy ügyeletes "portás", akinek, ha erőszak lett volna a furgonos részéről kötelessége azt megakadályozni.
Mondom, nekem nem gömbölyű.

Ro3 2009.02.21. 21:41:54

@yard: "Kicsit, hasonlít a "jószándékú önbíráskodáshoz"- ha (mégegyszer) minden így történt. "

Nem. Az önbíráskodás az, amikor bírót játszol. Állampolgári kötelességed bejelnteni, ha bőncselekmény tanúja leszel. Ez szabálysértés volt, mivel nem olyan súlyú mint egy bűncselekmény nem kötelességed jelenteni, dokumentálni, de megteheted! Sőt, erkölcsileg fontos, h figyelmeztesd az elkövetőt.
Önbíráskodás akkor lett volna, ha kiszúrtad volna a kerekeit, vagy közzéteszed a rendszámát.

figyusz ! 2009.02.21. 21:42:08

@yard: yard 2009.02.21. 21:18:36
@Ro3:
Nincs senki a képen (jó letörölték, ha esetleg volt)
Kevés, a képet nem elég megmutatni (mint) írtam. Az üldözés pedig nem lesz bizonyítható.
Az egészre feljebb írtam egy verziót.
De egy ügyvéd csípőböl 10 jobbat talál.

Válasz: minden van, ha kell vágatlanul másolás mentesen, személy, rendszám tanú, és mivel a zsebemben volt egy hangfelvevő a rendőrség előtti a rendőr által durva megalázó kiabálásának! Azt akkor kapcsoltam be amikor nem akart a rendőr bejönni a rendőrségre. De az akkor ott lévő egyének is hallották a rendőr durva modortalan kiabálását.

De már letétbe helyeztem őket eredetiben!

figyusz ! 2009.02.21. 21:49:35

@yard: Higgyél nekem semmilyen párbeszéd de még annak bármilyen formája sem történt.

DE MÉG ENNEK KIFOGÁSI HALVÁNY NYOMA SEM TÖRTÉNT!!!!!

Ahogy írtam, úgy igaz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


yard 2009.02.21. 21:37:00
@figyusz !:
"
Lehet ha nem távolítják el ezt a helytelenül eljáró kiskirályt, és nem kérnek minimum bocsánatot, akkor engemet tesznek el láb alól! "
Na, azért csak nem.(megint feltételezel)
De szerintem helytelenül jártál el. De mindegy. Mondjuk minden igaz, de nem igazán lesz az egész dolog perképes (bizonyítékok).
Bár lehet, hogy vannak rejtett tartalékaid, nem tudom. Számmora még nem tiszta az a rész: " úgy tettem"..és utánna mindjárt az "üldözés". nem volt semmilyen párbaszéd?
Amit a rendőrségről írsz, az sem gömbölyű. Egy üres helyiségbe léptél be? Általában áll, vagy ül egy ügyeletes "portás", akinek, ha erőszak lett volna a furgonos részéről kötelessége azt megakadályozni.
Mondom, nekem nem gömbölyű.

yard (törölt) 2009.02.21. 21:52:27

@Ro3:
"Állampolgári kötelességed bejelnteni, ha bőncselekmény tanúja leszel. Ez szabálysértés volt, mivel nem olyan súlyú mint egy bűncselekmény nem kötelességed jelenteni, dokumentálni, de megteheted! Sőt, erkölcsileg fontos, h figyelmeztesd az elkövetőt."
A "dokumentálni" kivételével mindennel egyet értek (sztem végig ezt írtam).Leírtam a dokumentálással kapcsolatban is a véleményemet-le is ugattak sokan, nem gond- a tények azt mutatják, hogy a furgonos provokációnak vette, nem is véletlenül: "lefényképezném, hogy lássa az "úr" is." Kár volt, kicsit nagy volt a mellény: na majd én megmutatom. Hát nem sikerült.
HA IGAZ az egész.
Ha meg virtuális a buli, jó kis vita volt, volt valaki akit közösen lehetett köpködni (ez is magyar betegség)
Ha ennyire jogkövető valaki, tegye észrevétlenül. Úgy ahogy a szabálytalan rendőr autókat fotózzák egyesek.:D.

figyusz ! 2009.02.21. 21:52:45

@figyusz !: nem volt üres a panasziroda, mert ott volt egy tiszt, meg pontosan egy ügyfelet hallgatott ki!!!!!!!!

figyusz ! 2009.02.21. 21:53:54

@yard: igyusz ! 2009.02.21. 21:52:45
@figyusz !: nem volt üres a panasziroda, mert ott volt egy tiszt, meg pontosan egy ügyfelet hallgatott ki!!!!!!!!

figyusz ! 2009.02.21. 21:56:11

De én sosem voltam sunyi!!!!!!!!

figyusz ! 2009.02.21. 22:01:21

Én az a típusú ember vagyok, aki sosem jelentene fel senkit, és most sem szeretném.

Itt a vadállat dugta a hurokba a nyakát/furgonos/ szándékosan.

A többit pedig rátok bízóm.

yard (törölt) 2009.02.21. 22:04:11

figyusz ! 2009.02.21. 21:49:35
BRRRR.
Semmi szóváltás: mit csinálsz, minek, stb?
Elindultál és simán követett? Bár kérdezhetném, hogy te hol álltál, előtte, mögötte, másik oldalon? Nem igazán tiszta még mindig. Az üldözést nehéz lesz bizonyítani (ha tényleg az volt).
Mondjuk a poszt "inditásához képest", azért elég sok az eltérés, bár gondolom az erősen fedúlt állapotban készült.
Máskor, ha fényképezni akarsz, hát -bár magam részéről mást tettem volna- tedd észrevétlenül.
De a rendőrséget vádolni (remélem nem rájuk gondolsz):"Ha megakarnának ölni, inkább hagynám, mert ha védekeznék még én fizetnék rá. Így előbb túlesnék rajta."
-még feltételezés szintjén is- hát nem tudom...jó indítás -e?

yard (törölt) 2009.02.21. 22:06:35

@figyusz !:
Figyelj: "rátok bízom", nem rajtunk, rajtam múlik az egész, azt hiszem belátod.

yard (törölt) 2009.02.21. 22:13:00

@figyusz !:
"Én az a típusú ember vagyok, aki sosem jelentene fel senkit, és most sem szeretném."
Ezt sem értem: már ezer helyen bejelentetted, bizonyíték, hangfelvétel letétben, stb.
Meg ne sértődj zavarosan logikátlan, vagy logikátlanul zavaros.
Bocs de ez már...

figyusz ! 2009.02.21. 22:14:33

Leszorításos módszerrel megállásra akart kényszeríteni. De olvassad el még egyszer a röviden tömören a levelemet. Köszi!

figyusz ! 2009.02.21. 22:50:17

yard 2009.02.21. 22:13:00
@figyusz !:
"Én az a típusú ember vagyok, aki sosem jelentene fel senkit, és most sem szeretném."
Ezt sem értem: már ezer helyen bejelentetted, bizonyíték, hangfelvétel letétben, stb.
Meg ne sértődj zavarosan logikátlan, vagy logikátlanul zavaros.
Bocs de ez már...


ÉN EZEK UTÁN SZERETNÉK KIBÉKÜLNI VELE, VAGYIS JÓBA LENNI, DE AHHOZ NEKI IS KELLENE A BÜSZKESÉGÉBŐL ENGEDNI.

Hogy a fától lássa az erdőt!
Gondolom érted.

yard (törölt) 2009.02.21. 22:50:17

Hát, mondjuk nincs messze, de egy "üldözés" -elvileg- belefér. Csak azért érdekelt a dolog, mert Győr valamikor "közel állt" hozzám. Térfigyelő kamerák nincsenek arra (azóta)?

figyusz ! 2009.02.21. 22:52:24

@yard: szerintem 100% hogy van!

Csak azért nem mondják mert részemről teljesen csont nélküli a dolog.

yard (törölt) 2009.02.21. 23:09:29

@figyusz !:
(Feltételezve, hogy igaz az egész, de tegyük fel)
Értem én, mondjuk a jószándékot is (bár ezek után szerintem elmúlt:D).Dehát mit hittél, megijed a furgonos?
Mert hidd el, -nekem tök mindegy,- de a fotózás dolog úgy van, ahogy leírtam. USA-ban még komolyabban veszik (az objektumokat is).
De az max. jogellenes buli, esetleg figyelmeztetnek.
A többi, ha bizonyítható is, eléggé necces. Szóval eléggé belebonyolódtál. Ha tényleg megtetted a bejelentéseket, akkor biztosan kivizsgálják a dolgot. Viszont akkor már nemcsak a te elmondásodat, általad vélt történéseket veszik figyelembe. Minden esetre a vádaskodásokkal óvatosan bánj.
Nem tudom érdemes volt-e ilyen "mélyen" belemenni a dologba.
(Feltételezve, hogy igaz az egész, de tegyük fel)
Továbbra is fenntartva -ahogy többen írták-, hogy hülye vagyok:D. De az indulat egy dolog, én megértem.

B.GY. 2009.02.21. 23:15:45

Nem lehet hogy a rendőrnek cserélte le a villanyóráját?:)Én egyszer egy talált rendszámot vittem be a rendőrségre.Majdnem hogy elzavart a szerv onnan.Ő már menne haza azt mondta,meg miért nem vittem be az önkormányzathoz.Mondtam neki mert este 7 óra van,azért nem veszek ki egy nap szabit,hogy napközben bemenjek mikor nyitva van az önkormányzat.Aztán mondtam neki,hogy már tudom miért a kerítésekre,meg az oszlopokra van felakasztva a sok elveszett rendszám.Aztán nagynehezen felvette a jegyzőkönyvet,meg ellenőrizte,hogy kié a rendszám.Úgyhogy én többet nem megyek be az örsre,csak ha visznek:)

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2009.02.21. 23:44:38

Sracok, par napja volt romaniaban egy hasonlo eset - rendorauto tilosban, csoka fenykepezi. Rend derek orei beultettek az autoba, ficko vegig vette a musort. Bevittek az orsre, elbeszelgetni - ficko nem ment be, ugyanis total jogellenesen ultettek be a rendorautoba.

Azot orszagos botrany lett a dologbol, a videofelvetel nem csak blogokon hanem nemzeti adokon lathato. A ket rendort termeszetesen "megdicsertek".

Tudom, Romania mar balkan...

Circus 2009.02.21. 23:48:24

Basszus, ennyi idiótát... először történt meg, hogy nem olvastam végig a hozzászólásokat, mert kb a tizedik után felállt a szőr a hátamon.

Ennyi kezdő tizenéves írkál ide? Azt hittem, ez normálisabb hely :(

Igazatok van, tényleg f@sz, aki megpróbálja betartatni a KÖZÖS játékszabályokat. Ha mégegy valamelyik istenbarma közületek legközelebb leírja, hogy ezért tart itt az ország, a szarjon óriássünt.

Mertcsak 2009.02.22. 01:32:25

Hát én itt most csak beleolvastam a kommentekbe.

Télleg ennyire sötét emberek járnak köztünk autóval bazmeg?!
Mijafaszomér lenne má a postoló a hülye???

Remélem az összes rendőrt kirúgják a picsába,aki az ügyben érintett!

Persze most engem lehet a mókusok elé vetni!
Szánalmas barmok.

vhm 2009.02.22. 02:24:31

készíteni lehet képet, nyilvánosságra hozni nem lehet, illetve lehet de csak kitakarva.
Felhívom a figyelmet a nyilvánosságra hozatal a tiltott, nem a készítés!
PTK
"80. § (1) A személyhez fűződő jogok megsértését jelenti a más képmásával vagy hangfelvételével kapcsolatos bármiféle visszaélés.

(2) Képmás vagy hangfelvétel nyilvánosságra hozatalához - a nyilvános közszereplés kivételével - az érintett személy hozzájárulása szükséges.

(3) Az eltűnt, valamint a súlyos bűncselekmény miatt büntetőeljárás alatt álló személyről készült képmást (hangfelvételt) nyomós közérdekből vagy méltánylást érdemlő magánérdekből a hatóság engedélyével szabad felhasználni."

egyébként is olyan nincs, hogy törölje most rögtön... maximum szívességet kérhetnek, de hogy rendőr kvázi kényszeríti - röhej.

Figyelem: követelheti (a bíróságon polgári perben). nem kikényszerítheti azonnal.

"84. § (1) Akit személyhez fűződő jogában megsértenek, az eset körülményeihez képest a következő polgári jogi igényeket támaszthatja:

a) követelheti a jogsértés megtörténtének bírósági megállapítását;

b) követelheti a jogsértés abbahagyását és a jogsértő eltiltását a további jogsértéstől;

c) követelheti, hogy a jogsértő nyilatkozattal vagy más megfelelő módon adjon elégtételt, és hogy szükség esetén a jogsértő részéről vagy költségén az elégtételnek megfelelő nyilvánosságot biztosítsanak;

d) követelheti a sérelmes helyzet megszüntetését, a jogsértést megelőző állapot helyreállítását a jogsértő részéről vagy költségén, továbbá a jogsértéssel előállott dolog megsemmisítését, illetőleg jogsértő mivoltától megfosztását;

e) kártérítést követelhet a polgári jogi felelősség szabályai szerint.

(2) Ha a kártérítés címén megítélhető összeg nem áll arányban a felróható magatartás súlyosságával, a bíróság a jogsértőre közérdekű célra fordítható bírságot is kiszabhat.

(3) E szabályok irányadók akkor is, ha a jogsértés tilos reklám közzétételével történt."

Figyelem: a bíróság.

"85. § (1) A személyhez fűződő jogokat - a (2) és a (3) bekezdésben foglalt kivételekkel - csak személyesen lehet érvényesíteni. [...]
[...]
(4) Ha a jogsértést valószínűsítették, és a késedelem jóvá nem tehető kárral járhat, a bíróság ideiglenes intézkedést tehet; ennek során elrendelheti a jogsértés eszközének bírósági zár alá vételét is."

UI: egyébként nyugodtan töröljétek ha kényszerítenek, megvan az egyszerű módja annak, hogy vissza lehessen állítani minden törölt fájlt. Csak törlés után nem szabad használni az adathordozót, nehogy a törölt területre írjon közben.

UI2: szerintem bizonyítani nem lehet a leszorítósdit, de ha mégis, akkor közúti veszélyeztetésért kellene feljelenteni nagyon jó jogi háttérrel és akkor jó ideig nem vezethet majd és fizetni is fog talán...

eszetlen 2009.02.22. 08:34:15

A BTK szerint fényképezőgépet gyártani tilos!Sőt látóideggel születni bűn a Vatikán szerint!
Miről megy itt a vita?

Tegye fel a kezét akinek a (magyar)rendőrségről pozitív gondolatai támadnak!(védelem,igazság,biztonság,stb...)
Senki? Hmmm...?
Na erről van szó.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.22. 09:41:21

@Szsrobert: A fegyveres tesstület meg lesz szíves rendben tartani magát a mi pénzünkből. OK?

Szsrobert 2009.02.22. 09:46:16

"Önbíráskodás akkor lett volna, ha kiszúrtad volna a kerekeit, vagy közzéteszed a rendszámát."

Önbíráskodás akkor lett volna, ha az őt leszorító kőagyu tulkot úgy rugta volna fejbe, hogy annak fogorvosa helyreállítási munkájából kifolyólag magasabb adósávba esik.

Szsrobert 2009.02.22. 10:04:14

@ColT: Normális esetben rendben tartaná magát.De sajnos nem tudja, mivel hierachikusan épül fel.Az építő szándékú járőr nem parancsolhat a feletteseinek.Ha próbálkozna, kirugják, vagy bíróság.Vagy eljárás indul ellene, mert lebilincseli a 20-szoros tolvajt, vagy mert leszorításkor eltörik a rájuk lövöldöző többszörös gyilkos kisujja.
A cserét a parlamentben kell kezdeni.Utána jönnek azok a parancsnokok, akik nem rendőrként küzdötték fel maguk, hanem XYZ jóbarátai.És így sorban lefelé.
De a rendőrök sértegetésével nem jutunk előrébb.Inkább segítsetek nekik.

ex-dr. vuk 2009.02.22. 10:20:13

@Ro3: Rendszam kozzetetele miert is onbiraskodas? Vilagosits fel kerlek.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.22. 13:11:21

Valamit nem értek:

1. az említett Aradi u. már 25 éve balról egyirányú, kábé 15 éve jobbra behajtani tilos kategória (belváros, buszforduló, taxiállomás).

Jobbról nem takart el a kisteher forgalmat, max a túloldali gyalogos forgalmat.
A közlekedő poszt megírójának Állj, elsőbbségadás kötelező táblája van. Ergo a jobbról érekző túloldali gyalogosokat is láthatja, nem lendületből érkezik.

Akkor meg mi a frászkarikáért csinált magának ekkora plusz stresszt. sokkal rosszabban parkoló autók, kisteherek nehezítik a mindennapokat.

másrészről bátor volt a furgonos is, kábé 60 méterre van a belvárosi rendőrőrs, a belvárosi kamerarendszerrel....

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.22. 13:24:09

a posztíró taxis? vagy van külön behajtási engedélye? mert akkor ő is elkövette a szabálysértést...

figyusz ! 2009.02.22. 14:46:57

@Da Moon iz Black:
Da Moon iz Black 2009.02.22. 13:24:09
a posztíró taxis? vagy van külön behajtási engedélye? mert akkor ő is elkövette a szabálysértést...


Válasz: ha taxis lettem volna, akkor azt hiszem a furgonos most a az intenzíven lenne!

De félre téve a viccet, a virágpiacnál szerettem volna vásárolni, ami meghiúsult a vadállat miatt!

Egyébként azért mertem feltenni az ügyet, mivel nagyon súlyos, és annak is a duplája mozgásszervi plusz csontozattal összefüggő betegségben..........................ami miatt életem már nem ér egy lyukas két fillért sem.

vhm 2009.02.22. 20:02:11

@Da Moon iz Black: "
Akkor meg mi a frászkarikáért csinált magának ekkora plusz stresszt. sokkal rosszabban parkoló autók, kisteherek nehezítik a mindennapokat."

azt fényképez közterületen amit akar, nem ő csinálta a stresszt. (azt fényképez, amit akar. csak kitakarés nélkül nyilvánosságra nem hozhatja bizonyos esetekben)
a stresszt az csinálta, aki üldözte és többszörösen veszélyeztette a postírót!

Ro3 2009.02.22. 21:01:55

@vuk_: Verdiktet mondasz felette: nézzétek, ő az a köcsög. Nem tudod az indokait, csak büntetési célzattal közzé teszed a rendszámát.

figyusz ! 2009.02.22. 21:04:40

A hangfelvételt mostanra sikerült tisztán vissza hallgatnom, ami nem kis munkámba került.

Mivel a zsebembe volt. És tisztán érthetően az ügyeletestiszt azt mondta, hogy miért nem álltam meg ott ahol megállásra akart kényszeríteni a vadállat.

És intéztük volna el egymás között. Ezt az ott jelen levő rendőr hölgy is hallotta!

ex-dr. vuk 2009.02.22. 21:41:20

@Ro3: Es ez mennyiben meriti ki az onbiraskodast?
(semennyire, mivel egyaltalan nem jogellenes cselekmeny)

ex-dr. vuk 2009.02.22. 21:42:18

@figyusz !: Ez bizonyitek. Tehetsz panaszt a rendorok ellen. (bizonyitekkent valo felhasznalas nem szamit sem visszaelesnek, sem nyilvanossagra hozasnak).

Ro3 2009.02.22. 23:46:37

@vuk_: Erkölcsileg önbíráskodás, nem mondtam h jogilag...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.02.23. 08:22:49

Abnszurdisztánban élsz-e? Mit vársz? Ezek csak rendőrök, nem intelligens lények.

Sailor 2009.02.23. 11:36:44

@kolbászoszsömle: Azt írod, "gettótörvény".
A francba, senkinek sem szúrta ki a szemét? Ez a norma? Magyarország egy gettó szintjén és törvényei szerint működik? Na ne már!
Ha meg tényleg ez van: monnyon le a rendőrség, ügyészség, bíróság - az egész állam!
Akármilyen nyúl béla valaki - a rendőrségnek az a dolga, h megvédje, nem pedig lealázza.
Mindegy, h a posztoló magától mászott a szarba, v belelökték.
Ha így megy tovább, a fuldoklóra is csak rá fogtok legyinteni: minek ment a vízbe?
ÉBRESZTŐ, emberek!
A leírt sztoriban sem a posztoló, sem a furgonos nem gáncs nélküli lovag. De, ha így történt minden,ahogy le van írva, akkor a rendőrség az, aki sünt érdemel, meg ügyészségi vizsgálatot.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 11:46:30

@figyusz !: 'vásárolni akartam a virágpiacnál'

akkor mégegyszer: van neked behajtási engedélyed az Aradi lezárt részébe? ha nincs, akkor te is szabálysértést követtél el.

Rendőrség viselkedése minősíthetetlen. Autóstárs viselkedése minősíthetetlen.
Ha Te is szabályt sértettél, akkor a viselkedésed minősíthetetlen.

üdv és szép napot!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 11:51:00

@valami hidralika mittudomén: lényegében igazad van, nekem picit úgy jött le hogy posztíró lát valami sérelmet, oszt önbíráskodásba kezd, majd hoppon marad és menekül a rendőrségre - ahol furmányos oknál fogva Őt hozzák ki bűnösnek.

Persze nekem is van egy sztorim, ahol a győri rendőrség gyakorlatilag helyszínt és bizonyítékokat hamisított, a veszprémi "szakértő" hülyeséget szakértett - a bíróságon meg kiderült az egész turpisság.
szóval kinézek én bármit, balkánon vagyunk...
de azt sem tartom helyesnek hogy ismét a feljelentgetők országa lettünk....

KF. 2009.02.23. 12:51:21

:))))Idióta. Mondtam, mindenki a maga f@szával foglakozzon:)
Ha nem fotozod le, nem megy utánad:)Ha meg lefotozod,vállalod, akkor meg légy férfi!!:)

figyusz ! 2009.02.23. 13:04:57

@Da Moon iz Black: Sajnos van olyan engedélyem!

De szerintem neked valami szövegértelmezési problémáid lehetnek! Bocsi!

ide másolok egy részt: TESSÉK!!!!!!!!!!!!!

Majd ott segítséget kapok:(TÉVEDTEM) Ott én engedéllyel leparkoltam a várakozni tilos táblánál, majd a levakarhatatlan "vad" is leparkolt engedély nélkül

Vienna 2009.02.23. 14:01:39

A rendor szemszogebol ez kb igy nezhetett ki: Egy kis nyikhaj beszalad a kapitanysagra, utana egy felboszult fuvaros, aki kikerte maganak hogy nyikhaj minek fenykepezgeti.

A rendor szolt nekik, hogy a nyikhaj akkor most kitoroli a kepet, es huznak haza mindketten, nem csinaljak a fesztivalt. Erre nyikhaj visszapofazott a rendornek is, hogy neki jogai vannak. Fuvaros erre tovabb szivozott, hogy marpedig kep az torolve lesz.

Ment vagy 15 percig a szajkarate, mire nyikhajunk hajlando volt bevallani hogy meg ahhoz is gyava volt hogy tenyleg csinajon egy kepet a fuvarosrol. Fel ora hoborges a kapitanysagon a nagy budos semmirol.

Ha legkozelebb posztolsz, eccerubb lenne roviden annyit irni, hogy hoborogtel, aztan tele lett a gatya, es kinodban sipakolni kezdtel mindenfele hulyeseget.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.02.23. 15:34:59

@Vienna:
A fenébe már ezzel a sok köcsög emberrel. Nem elég, hogy segítséget várnak az adójukból eltartott rendőröktől, ha végigkergeti őket egy idióta a városban, még jogaik is vannak. Miért nem lehet csak egyszerűen közéjük lövetni, nem igaz?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 15:35:18

@figyusz !: ez most mitől lett sajnos????

Ha van ilyen engedélyed, akkor nem sajnos. Ha meg nincs, akkor sajnos szabálysértést követtél el - messziről jött ember meg azt mond amit akar....

Nincs semmi szövegértelmezési problémám: nevelni akartál de nem sikerült. Azt jóccakát!!!!

figyusz ! 2009.02.23. 16:48:44

@Da Moon iz Black:

Te valóban agyoniskolázott lehetsz!

Azért sajnos, mert bár az egészséges jól erőben mozgásában nem korlátozott emberekhez szeretnék tartozni!

Vagyis örüljél mostan, ha ezt akartad hallani.

Egészségedre!

De én legalább elmondhatom, hogy öt gyermeket tisztességesen, ráadásul árván felneveltem.

És érdekes módon mindegyik mindig dolgozott az iskolájuk befejezése után.

Kivéve a még tanuló 16 éves, aki 1,5-éves korában lett árva.

Én tettem az asztalra!!

És nyugodtan kötekedhetsz, mivel már tudom, hogy kivagy! (kitaláltam)

figyusz ! 2009.02.23. 18:02:06

Szsrobert 2009.02.21. 20:14:26
Az igazság mindenek felett!
Ha fejeknek kell hullania, hulljanak a fejek.
Csak gratulálni tudok a cikk írójának, viselkedése követendő példa minden törvénytisztelő állampolgár számára.
Vajon mit tett volna a tilosban parkoló, ha egy rendőr készít fotót róla civil ruhában?

figyusz ! 2009.02.23. 18:06:47

@Szsrobert: Szsrobert 2009.02.21. 20:50:03
@ColT: Nem a rendőrök a hibások.
Konkrétan az a rendőr, aki ezt az egész cselekményt ekövette.Azonnal távoznia kellene a fegyveres testületből, mert viselkedésével rombolja az állampolgárokban a rendőrségről kialakult képet.

figyusz ! 2009.02.23. 18:08:07

@legacy: legacy 2009.02.21. 19:38:19
nem kicsit lennék kiakadva, ha bárki az én hozzájárulásom nélkül (illetve bírósági végzés nélkül) megnézné a telefonom, illetve fényképezőm tartalmát. Senkinek semmi köze hozzá, és nem szeretnék élvezetet okozni a barátnőmről készült fényképekkel senki másnak. :)

figyusz ! 2009.02.23. 18:11:09

@Gomulka Béla: Gomulka Béla 2009.02.21. 20:33:49
Ez nem a furgonosról szól, bunkó emberek vannak és lesznek. Ez a rendorségrol szól. Mint az áram, a legkisebb ellnállás irányába mennek. Csak az áram nem kap fizetést ezért. Ismeros valakinek a Moldova által megénekelt eset, mikor a kamionos a lerobbant Rábát otthagyta Gyor szélén valami 'Ede megdoglott, a hotelben leszek' felirattal, és a rendorség ment érte, felségsértés miatt. Lehet hogy ugyanaz a rendor most a parancsnok?

figyusz ! 2009.02.23. 18:14:16

@Szsrobert: Szsrobert 2009.02.21. 20:14:26
Az igazság mindenek felett!
Ha fejeknek kell hullania, hulljanak a fejek.
Csak gratulálni tudok a cikk írójának, viselkedése követendő példa minden törvénytisztelő állampolgár számára.
Vajon mitt tett volna a tilosban parkoló, ha egy rendőr készít fotót róla civil ruhában?

figyusz ! 2009.02.23. 18:16:55

@BGyRacer: BGyRacer 2009.02.21. 13:21:53
@billkapitány: Te rohadt balfasz! Gondoldgozz, mielött beszélsz! Még az a hülye, aki próbál valamit tenni? Hülye nyomorék vagy, jobb, ha tőlem tudod!

@lionking: Teljesen igazad van. M1ek is a garázsba! Új bizniszbe fogok: aki szükségét érzi, írjon nekem, és szívesen gyártok neki amerikai rendőrautós ütközőkost a kocsi elejére...

A posztolóval pedig 1ütérzek, mélységesen fölháborodtam!!!

figyusz ! 2009.02.23. 18:19:59

@isti86: isti86 2009.02.21. 13:26:24
Nem vagyok tisztában a szabályokkal, tényleg tilos fényképezni a szabálytalankodót? Viszont ha három tanút összeszedek azok hitelesebbek, vagy hogy van ez?

figyusz ! 2009.02.23. 18:28:16

@aachi2: aachi2 2009.02.21. 15:16:25
inkább ezekre a részekre koncentráljatok:

"Ráadásul részben tanuk voltak a történtekre. A gyalogátkelőhelyen való parkolást meg a rendőr parancsnok nem találta szabálysértésnek, mert azt a védekezést fogadta el tőle, hogy ő a társasházban egy vízórát cserélt a belváros közepén."

"Velem szemben a parancsnok igyekezett erőfölényével visszaélni, amikor szerettem volna felírni a nevüket. Ami nem sikerült, mert féltem tőle ahogyan durván beszélt velem."


RENDŐRSÉG ??? EZ ???

figyusz ! 2009.02.23. 18:33:03

@ChPh: ChPh · chph.blog.hu/2009/02/20/tuning_vilag_lotus_elise_s2 2009.02.21. 13:43:39
érdekes sztori, felsőbb szintre kell menni

figyusz ! 2009.02.23. 18:41:33

@hyydra: hyydra 2009.02.21. 16:00:07
na annak aki azt mondja hogy balfasz a postíró, annak kivánom hogy saját háza fényképezésekor belelógjon a képbe egy merga, és a kiszálló kopasz 190/140 kilós ukrán akcentusú fiatalember tegye vele ugyanezt. és akkor majd lehet nem rendőrségre rohanni meg haverokat hívni, gettóigazságozni... iszonyatosan balkáni sötétek vagytok, a rendőrökről meg nem mondok semmit mert úgyis mindenki tudja.

figyusz ! 2009.02.23. 18:44:24

@Devil: Devil 2009.02.21. 14:04:18
billkapitány 0 postot írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2008.09.30. óta tag.
Erdekes hogy minden igazsagtalansagrol szolo ilyen hirre jon valaki a 'sotet oldalrol' aki az eroszak es az onbiraskodas patjan all, esetelg a postiro hulye es eljen a vadkelet!
Erre mar regota felfigyeltem itt az autosok kozott, most ezek vagy szandekos provokatorok, vagy csak egy ember klonjai (ennyi ido alatt 3 hozzaszolas bah!) aki szandekosan provokal. Vagy tenyleg vannak ilyen orultek, akik tulsagosan hangosak.
Mindenesetre kivancsian varjuk az ORFK valaszat, remelem a postiro megosztja majd velunk.
Ne feledjetek: a torvenyt masokkal betartatni (torvenyes uton) neha nagyon faraszto. De ha nem teszed meg, elszaporodnak az ilyen furgonos fergek, meg a kotelesseguket a sertett karara ertelmezo rendorok, es a gyerekeid anarchiaban lesznek kenytelenek elni - vagy elmenni innen.

figyusz ! 2009.02.23. 18:47:20

@aachi2: aachi2 2009.02.21. 14:13:25
a rendőrök felháborítóan és valószínűleg törvénysértően is cselekedtek.

vhm 2009.02.23. 18:49:27

@Da Moon iz Black: "lényegében igazad van, nekem picit úgy jött le hogy posztíró lát valami sérelmet, oszt önbíráskodásba kezd, majd hoppon marad és menekül a rendőrségre - ahol furmányos oknál fogva Őt hozzák ki bűnösnek."

Én értem. De azért az, hogy csinál látszólag pár fényképet (valójában videot, mindegy) az nem önbíráskodás, az gyakorlatilag semmi, ő kb. egy turista. Ha felteszi valahova arccal, az már PTK szerinti dolog, de az sem komoly.

Viszont autóval leszorítani, fenyegetni az már nem legyintsünk azt' jól van dolog...

figyusz ! 2009.02.23. 18:51:02

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: Pángalaktikus-gégepukkasztó 2009.02.21. 14:28:24
Remek, igazán fasza arány: 6 hozzászólásból 1 értelmesre telik! Kiválóan tükrözi az országunk szellemi állapotát, intelligencia szintjét.

Persze azért fizetek adót, h az ilyen arrogáns, agyoncsapni való seggfejeket védjék a zsernyákok!
Hogy mekkora faszok vagytok ti is!!!!

Ha már Győr, saját szememmel láttam:
Rutin ellenőrzés a belvárosban, szúrópróba szerű leállítás. Egy merdzsós cigó leáll közvetlen a rendőrkocsi mögé! a járdára ahova nem lehet felparkolni. A két, egyenként 160 magas, max 19 éves hobbit-zsaru nézi hulla arccal, szótlanul. Erre az öreg bronzos odaszól nekik: "Minnyágyövök"...hulla arc tovább...De hogy még szebb legyen a történet, 5 perc után a visszaérkező pali nem tudott lehajtani a mercivel biztonságosan, nem látta be az utat, és mit gondoltok kik segítettek neki??? Igen, a segítőkész rendőreink készségesen leállították a forgalmat, és fedezték barátunkat míg lehajtott a járdáról, majd folytatták az alsó és középosztály szúrópróbás basztatását. Persze azért arra figyeltek, h Touareg-est, X5-öst véletlenül se állítsanak le!
Hát nem fasza?

figyusz ! 2009.02.23. 19:00:44

@hyydra: hyydra 2009.02.21. 16:18:26
@kolbászoszsömle: és ha balfasz? és ha beszari? önbíráskodni akkor sincs senkinek joga, a rendőrségnek meg kutya kötelessége megvédeni mindenkit aki hozzájuk fordul. Kiállt a jogaiért erre jól megszopatták. Vagy mit kellett volna csinálnia? Hagyni hogy szarráverje az az állat, vagy kiszedni a lefűrészelt sörétest a kesztyűtartóból? Akkor jól végigcsinálta volna szerinted? A feltételezéseid meg teljesen nem ide tartoznak.

figyusz ! 2009.02.23. 19:06:01

@Hellisfitar: Hellisfitar 2009.02.21. 16:25:36
Nagyon egyetérteni nem tudok azokkal, akik most felelősségre vonják a posztolót, hogy ha már "izmozott" a gépével, akkor utána miért lett nyuszi? Egyszerű: látott egy közlekedési szabálysértést, gondolta dokumentálja, majd elküldi mondjuk az autózz! blognak, mert azt sokan olvassák, helyt ad az efféle eseteknek, és amúgy is remek blog (öles nyelvcsapás :)) ), de kifogott egy pszichopatát. Nem agresszív ember, fontos a testi épsége, szeretett volna aznap este otthon makarónit vacsorázni, hiszen nem kedveli az orrszondán át történő kórházi táplálást, azonban úgy érezte a furgonos vadbarom egyenesen az életére tör. Vagy legalábbis a testi épségét veszélyezteti. Hát akkor irány a rendőrség, ahol meg... Nos, ezt olvashattuk.
Kérem szépen, bejelentést tenni a rendőri eljárás miatt (már ha ez eljárás), de ne a rendőrségen, hanem az ügyészségen! Ez nagyon fontos! Szépen leírni/elmesélni a teljes történetet, az említett tanúkat felkutatni, és ezen a módon valóban végigvinni azt, amibe belekezdett; még akkor is, ha nem így képzelte el a zebrán parkolás lefotózásának végkifejletét.

figyusz ! 2009.02.23. 19:13:41

@BKV reszelő: BKV reszelő 2009.02.21. 16:26:20
Rögtön az első pár hozzászólás mutatja, hol is tart a magyar (?) társadalom, idézem:


"billkapitány 2009.02.21. 13:01:26
ez nevetséges:DDD miaz h félt? meg bemenekült a rendőrségre? a kislányok ne emberkedjenek, mert ez lesz a vége! sajnos ez így működik, ha nem tudsz kiállni magadért akkor ez van.

Válasz erre Secnir 2009.02.21. 13:07:31
hát ez kész. :)
miért nem hívtad fela párod? vagy vmi nagydarab haverodat? biztos van ilyen.
vagy mentél volna be a munkahelyedre, oda nem egy utánad.
variáció volt bőven."


Szóval azt tapasztalom, hogy manapság az a normális, ha az embernek nagydarab (érdekes a két enyingi füstös esetében ez negatív jelző volt) haverjai vannak, akik a tapló stílusukkal és erőszakosságukkal majd megoldják a problémákat. És még ez a két kis buzi buzizik és kislányozik ! :) Hát ki a buzi kedvesem ? Csak nem ti, akik futkostok a nagydarab haverokhoz ha bántottak ? ...és mit kérnek ellenszolgáltatásként a nagydarab haverok ? ...költői volt, ne válaszoljatok ! Úgyis kiderül a következő meleg méltóság felvonuláson

figyusz ! 2009.02.23. 19:36:41

@whiteCat: whiteCat 2009.02.21. 16:36:44
Hmm, hmm a hatályos törvények alapján közterületen vagy közterületről bármikor bármit fotózhatsz illetve filmezhetsz. Miért is kellett a nemlétező képeket kitörölni? A rendőr is törvényt sértett ha erre kötelezett.
Amúgy együttérzésem. Fel kell jelenteni minden szereplőt. A rendőrt is.

figyusz ! 2009.02.23. 19:40:06

@a kertész tömlővel: a kertész tömlővel 2009.02.21. 15:41:50
tényleg valós a helyszíni fotó,,lehet másik sztori is volt már itt? :)

furák ezek az itteni rendőrök,,kedd éjjel 2 kor elindultam haza az egyetem melletti szórakozóhelyről autóval haza,,nem ittam alkoholt meg az autóval is minden rendbe,beszélgetni voltunk barátokkal.épp hogy kiküzdöm magam a befagyott parkoló helyről(a hótól erősen 1 sávos lett az út mer jól letolták,középen :) erre beáll velem szembe a zseka,,amikor ott van egy mini megfordulási lehetőség szigettel elválasztva,elfért volna,várok,nézek,h na mi lesz,nagy nehezen elenged,megfordul ,majd jön villogva utánam,kis hídnál megállít,,mondja papírok, én meg h most miért állított meg,,erre:

ez a dolga, túl sok volt a verekedés meg a késelés itt a környéken a bulik miatt és ez a dolga h ellenőrizzen,

mondom engem aki autóval épp indul haza?

(röhög)

miközbe nézegette a papirokat elmeséltem neki egy ilyen verekedős szorit ami itt történt de nem lett belőlle ügy mert épp akkor sehol se voltak, pedig egy igencsak közismert ember fiát támadták (nevet nem irok,,nehogy lemenjenek a részvényei a srác apjának)

nézett nagyot a zseka azt elengedett.

ennyit roluk,,nekem különösebb bajom nincs velük csak tényleg azt látom h a sima embert basztatják,,aki meg lopcsalbünöz azt meg nem találják.

figyusz ! 2009.02.23. 19:42:43

@hyydra: hyydra 2009.02.21. 16:00:07
na annak aki azt mondja hogy balfasz a postíró, annak kivánom hogy saját háza fényképezésekor belelógjon a képbe egy merga, és a kiszálló kopasz 190/140 kilós ukrán akcentusú fiatalember tegye vele ugyanezt. és akkor majd lehet nem rendőrségre rohanni meg haverokat hívni, gettóigazságozni... iszonyatosan balkáni sötétek vagytok, a rendőrökről meg nem mondok semmit mert úgyis mindenki tudja.

figyusz ! 2009.02.23. 19:47:03

@Hellisfitar: Hellisfitar 2009.02.21. 16:25:36
Nagyon egyetérteni nem tudok azokkal, akik most felelősségre vonják a posztolót, hogy ha már "izmozott" a gépével, akkor utána miért lett nyuszi? Egyszerű: látott egy közlekedési szabálysértést, gondolta dokumentálja, majd elküldi mondjuk az autózz! blognak, mert azt sokan olvassák, helyt ad az efféle eseteknek, és amúgy is remek blog (öles nyelvcsapás :)) ), de kifogott egy pszichopatát. Nem agresszív ember, fontos a testi épsége, szeretett volna aznap este otthon makarónit vacsorázni, hiszen nem kedveli az orrszondán át történő kórházi táplálást, azonban úgy érezte a furgonos vadbarom egyenesen az életére tör. Vagy legalábbis a testi épségét veszélyezteti. Hát akkor irány a rendőrség, ahol meg... Nos, ezt olvashattuk.
Kérem szépen, bejelentést tenni a rendőri eljárás miatt (már ha ez eljárás), de ne a rendőrségen, hanem az ügyészségen! Ez nagyon fontos! Szépen leírni/elmesélni a teljes történetet, az említett tanúkat felkutatni, és ezen a módon valóban végigvinni azt, amibe belekezdett; még akkor is, ha nem így képzelte el a zebrán parkolás lefotózásának végkifejletét.

figyusz ! 2009.02.23. 19:52:59

@makika: makika 2009.02.21. 19:24:23
"mert közölte velem,hogy utálja azokat akik a rendörautokat fényképezik"

Én meg azokat a rendöröket utálom akik azt hiszik hogy nekik mindent lehet!És azokat a szánalmas barmokat akik még védik öket!Bár szerintem azok is rendörök.Vagy csak a ratyi cimborájuk.

figyusz ! 2009.02.23. 19:58:45

@whiteCat: whiteCat 2009.02.21. 16:40:21
Amúgy meg érdekes azoknak a lelkivilága akik épp a szabálysértőt védik. Tőlük is el venném a gépjármű vezetés lehetőségét (jogát) A jogosítvány átvételekor elfogadtál egy szerződést is mi szerint be tartod a hatályos KRESZ szabályokat.
Aki nem tartja be az inkább ne vezessen. Ennyi és nem több.

figyusz ! 2009.02.23. 20:01:17

@ColT: ColT 2009.02.21. 20:44:36
Na a jó kurva anyját az ilyen rendőröknek.
OK az üldöző autós nem követett el hetelmes nagy szabálysértést, de ha azzal megy be valaki a yardra hogy valaki üldözi és fenyegeti akkor emeljék már fel a hájas seggüket és tegyék már azt amiért fizetjük őket!!!!!
Persze bazmeg ha kiégne az egyik izzóm akkor biztos be is csuknának mert ahhoz hogy autósokat baszogasanak, értenek vaze.

VISSZAMÁSOLÁSOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

figyusz ! 2009.02.23. 20:02:56

@figyusz !: figyusz ! 2009.02.22. 21:04:40
A hangfelvételt mostanra sikerült tisztán vissza hallgatnom, ami nem kis munkámba került.

Mivel a zsebembe volt. És tisztán érthetően az ügyeletestiszt azt mondta, hogy miért nem álltam meg ott ahol megállásra akart kényszeríteni a vadállat.

És intéztük volna el egymás között. Ezt az ott jelen levő rendőr hölgy is hallotta!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 20:04:09

@figyusz !: Gratulálok a gyermekekhez, hozzád képest én tényleg egy senki vagyok ilyen téren.
De könyörgöm, hogy jön ez ide???? az általad indított történetnek vajmi köze van a családodhoz.....

Tudod ki vagyok???! álmodj csak :D ez már szánalmas! nincs neked kis üldözési mániád??

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.23. 20:07:49

@valami hidralika mittudomén:

Csak ismételni tudom magam:

"Da Moon iz Black 2009.02.23. 11:46:30
@figyusz !: 'vásárolni akartam a virágpiacnál'

akkor mégegyszer: van neked behajtási engedélyed az Aradi lezárt részébe? ha nincs, akkor te is szabálysértést követtél el.

Rendőrség viselkedése minősíthetetlen. Autóstárs viselkedése minősíthetetlen.
Ha Te is szabályt sértettél, akkor a viselkedésed minősíthetetlen.

üdv és szép napot!"

maradok tisztelettel!

Ro3 2009.02.23. 20:17:08

@Da Moon iz Black: De nagyon nehéz neked a felfogásod, segítek:
Figyusz egy rokkant, akinek nagyon rossz állapotban van az egészsége, ezért ven engedélye.

figyusz ! 2009.02.23. 20:29:53

@Ro3: Köszönöm szépen Ro3!

Nem akarok modortalan lenni, de most bizonyította be /Da Moon iz Black/ azt ,hogy milyen igazam volt az első másodperctől kezdve!

Javaslom az alsó tagozatba iratkozzon be az 1-ő osztályba.:D Da Moon iz Black

dwdHU 2009.02.24. 15:14:26

majd leszoksz rola h masokkal gecizzel, en agyon is vertelek vna ..

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.24. 17:35:28

@Ro3: ezt honnan kellene tudnom. a posztban nincs róla egy szó sem, több száz hozzászólást meg nem fogok átnézni. gondolatolvasó sem vagyok - ez az egyik része.

a másik. tudomásom szerint a belváros elzárt részeiben csak az ott lakók, illetve a bolthelyiséggel rendelkezők kapnak behajtási/parkolási engedélyt.

ehhez tényleg nehéz felfogás kell....

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.24. 17:41:45

@figyusz !: lehetsz modortalan, nekem nem számít. azt sem vontam kétségbe, hogy igazad van. csak levontam az alábbi következtetést, akkor mégegyszer mert elég nehéz a felfogásotok:

"Rendőrség viselkedése minősíthetetlen. Autóstárs viselkedése minősíthetetlen.
Ha Te is szabályt sértettél, akkor a viselkedésed minősíthetetlen."

sőt, genyó leszek és megtoldom mégeggyel - de figyelj mert ez biztos leveri a biztosítékot:

Ha a rokkantságod miatt kompenzálni akarsz és neveled a közlekedő társakat, akkor viselkedésed minősíthetetlen.

Ennek ellenére kívánok sok egészséget és balesetmentes közlekedést!!!!

Ro3 2009.02.24. 18:09:45

@Da Moon iz Black: Azért vagy nehéz felfogású, mert vissza sem kellett volna olvasnod, ezt neked írta:
"Azért sajnos, mert bár az egészséges jól erőben mozgásában nem korlátozott emberekhez szeretnék tartozni!"
Ez eléggé 1értélemű.
Ráadásul gonoszkodsz is. Szóval szerinted aki valamiben eltér az átlagtól az ne csináljon semmit, mert csak "kompenzálni akar"? Gratulálok. Nincs több kérdésem.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.24. 22:38:04

@Ro3: a posztban azt írta, hogy korlátozni akarták a szabadságában, üldözték, leszorítotték - én az általad említett faramuci mondatra erre interpretáltam. Javaslom az általános iskola 2-dik osztályt, ott kezdik a fogalmazást.

A gonoszkodásról: ez tényleg nagy genyaság volt részemről, picit bánom is. Én még nem találkoztam komplexus nélküli sérült embertárssal, noha én őket 100%-os embernek tartom/nézem/kezelem.

Ro3 2009.02.25. 18:14:39

@Da Moon iz Black:
Szerintem nem volt ott fogalmazásbéli probléma.

Alex3000 2009.02.26. 16:33:37

Amúgy meg ne csodálkozzunk ha az emberek egymásnak esnek az utcán, és maguk közt elintézik a dolgokat, ha rendőr nem képes rendet tartani!!! De akkor midnek fizetünk a rendőrökért???

SiKom 2010.08.04. 14:17:16

@trewq:
"Meg tudja védeni magát, de azt hitte, hogy egy normális országban a rendőrség segít neki és nem a bűnöző haverokat védi. "

Így van.

Ha Ausztriában történt volna zebrán parkolás, akkor a rendőr azonnal megbünteti, esetleg telefonos beszólásra kijön, és büntet.

Mivel Magyarországon vagyunk, ezért nem baj, ha bárki megsérti a KRESZ-t és zebrán parkol, de az baj, ha valaki a törvénytelenséget szóvá teszi.
Ráadásul a rendőr a szabálysértőt (csalót, gyilkost, stb.) fogja megvédeni.

sajna 2011.06.23. 22:48:29

@SiKom:

Indult eljárás az ügyi tiszt ellen, de szépen eltusolták, mert a mai napig nem kért bocsánatot tőlem (amiért jogellenesen megalázott), és még csak arra sem méltattak, hogy közöljék velem, hogy hogyan zárták le az ügyet!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása