Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Jól megszívtam a tankolást

2009.03.18. 07:27 :: Kisikasa

Miklós alábbi sztorija sokakat ráébreszthet arra, hogy milyen kiszolgáltatottá válhat az, aki nem a készpénzes fizetési módot választja amikor tankol. Történetünk főszereplője még szerencsésnek is mondhatja magát, hogy ilyen könnyen megúszta.

Évek óta ugyanarra a benzinkútra járok tankolni. Mindig magam tankolom meg a kocsimat, még akkor is, ha sietve odajön a kútkezelő, udvariasan megköszönöm és azt szoktam mondani neki, hogy most pihenjen nyugodtan.

Minap megint tankolnom kellett, ezért még indulás előtt hajnalban a neten megnéztem a bankszámlámat, hogy mennyi pénz van még a számlámon, nehogy többért tankoljak. A számlámon akkor 16.000 Ft volt. Álltalában 10.000-12.000 Ft-ért szoktam tankolni, szóval megnyugodtam. Elindultam a munkába, de a forgalom miatt késében voltam, így csak ebédidőben tutam elszaladni tankolni. Mindig OTP-s hitelkártyával fizetem a tankolásokat, soha nem is volt vele gond.  Most is miután megtankoltam kb 12.000-ért, bementem a pénztárhoz, és kártyával akatam fizetni.
 
A pénztáros szokás szerint lehúzta a kártyát és vártunk a gép visszajelzésére de az kb. 5 perces várakozás után sem adott semmi visszajelzést. A pénztáros tanácstalan, próbálja nyomogatni a gombokat a készüléket, de semmi sem történik. A készülék teljesen lefagyott. Kihúzza a vezetékeket a készülékből, majd visszadugja, megvárja míg feléled, majd újra lehúzza a kártyát. Most viszont már jött a visszajelzés, hogy a tranzakció elutasítva. Erre közli vlelem, hogy nincs elég pénz a számlámon. Mondom neki, hogy itt valami nem stimmel, mert reggel még bőven volt rajta. Erre megint lehúzza a kártyát, megint elutasítva, harmadszorra is megpróbálja, de akkor is elutasítva. Határozottan állítja, hogy nincs elég pénz a számlámon. Ebből először egy kisebb vita alakult ki.
 
(Közben a másik pénztárnál is gond volt egy kártyás fizetéssel, ott sem volt elegendő a számlán lévő összeg. A kút vezetője ezért azzal a másik vevővel kocsiba ült és elmentek egy bankhoz. )
 
Mondtam én is a pénztárosnak, hogy ellenőrizzük le a számlámat, mert tudom hogy 16.000 Ft volt reggel rajta, most 12.000-ért tankoltam, tehát ha a gép levonta az összeget akkor már csak 4.000 Ft van a számlámon, és ezért nem tudta másodjára már levonni, ezért utasította el a tranzakciót. Azt mondta a pénztáros, hogy ilyen nem létezik, mert minden esetben ad visszaigazolást a gép, de ha lefagy akkor nem vonja le a tranzakció összegét a számláról. Kb 10 perces vitatkozás után az egyik kútkezelő felajánlotta, hogy elvisz egy OTP automatához ahol lekérhetem az egyenleget.

A kút vezetője még nem ért vissza. Az én autómat lezártam, majd beültünk az ő autójába és elindultunk a jó pár km-re lévő bankautomatához. Az automatánál megálltunk, lekértem az egyenleget, és látom a kinyomtatott egyenleg papíron, hogy csak 4.000 Ft van a számlán, tehát a rendszer levonta az összeget, de már nem tudta visszajelezni a kút felé mert közben valahol lefagyott.

Mutatom a kinyomtatott egyenleget a kísérőmnek, de ő erre azt mondja, hogy menjünk be egy OTP fiókba és ott kérjük le a tranzakciókat, mert ebből ő nem tudja megállapítani hogy tényleg levonta -e a rendszer az összeget vagy csak kamuzok. Ebbe beleggyeztem, újra beültünk a kocsijába, majd elindultunk a legközelebbi OTP fiók felé. Már féluton jártunk amikor csörgött a telefonja a kisérőmnek. A Kút vezetője hívta, hogy visszaért a kúthoz a másik vevővel és hogy leellenőrizte a bankban a benzinkút számláját és azon megjelent az átutalt összeg, szóval minden rendben van.

Megnyugodva mentünk vissza a kúthoz, ahol megkaptam a tankolásról a pénztárblokkot, aminek a hátuljára kézzel ráírta a kút vezetője, hogy a fizetés rendben megtörtént, aláírás és pecsét is volt rajta. A pénztáros természetesen nem kért elnézést sem, csak annyit mondott, hogy ilyen eset még nem fordult elő. Ősszeségében kb 80 percet tartott ez a huzavona.
 
Miután elindultam viszafelé a munkahelyemre, akkor gondolkodtam el azon, hogy mi lett volna, ha nem csak 16.000 Ft van a számlámon hanem mondjuk 50.000 Ft akkor a második lehúzásnál is levonta volna akkor már másodszor a fizetendő összeget. Azon is elgondolkodtam, hogy mi történt volna ha ez mondjuk hétvégén történik amikor zárva vannak a bankok, vagy éjszaka, akkor nem engedtek volna el a kútról az autómmal, mivel elmondásuk alapján már nagyon sok autós becsapta őket, és nem vitték be a tartozásukat a kúthoz hasonló esetben amikor nem volt elég pénz a kártyájukon, ezért ilyenkor az autót addig nem vihetem el amíg nem fizetek.

Én ezt az esetet most szerencsésen megúsztam, talán tanulság is van benne, például az, hogy ne legyen túlságosan sok pénz a kártyánkon amivel fizetni akarunk, csak annyi, amennyit el szeretnénk költeni.
 
Nem is igazán tudom, hogy ilyenkor milyen joga van a kútnak illetve az autósnak, egyáltalán mi az eljárás menete. Mi a véleményetek  az ilyen esetekről, mi a teendő?

79 komment

Címkék: közlekedés autó benzinkút lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

záporjózsi 2009.03.18. 07:39:02

"de ő erre azt mondja, hogy menjünk be egy OTP fiókba és ott kérjük le a tranzakciókat"
A OTP-nek van olyan telefonos ügyfélszolgálata, ahol a pénztáros le tudja kérdezni a tranzakció szám alapján, hogy levonták-e a számládról.

Marcellusca 2009.03.18. 07:39:25

Hát, ez "jó"! Ilyenre még nem gondoltam, pedig én is jártam már így, csak én nem tudtam, hogy pontosan mennyi van a számlámon. Nem húzattam le mégegyszer, hanem kifizettem kp.
Lehet, hogy így húztak le engem?
Azé' sikeres-e lehetek-e? :D

sish 2009.03.18. 07:56:46

tankolni csak készpénzben és pont annyit adni amennyi a tankolás értéke!!

LittleIdiot 2009.03.18. 08:01:38

ŐŐŐŐ - vérzik.

1. "a neten megnéztem a bankszámlámat, hogy mennyi pénz van" ---- "indig OTP-s hitelkártyával fizetem a tankolásokat"
Egyik banknál sem azonos a bankszámla és a hitelkártya számla. Ugye a hitelkártya számlán nincs pénz, maximum tartozás - a limit erejéig lehet vásárolni.

2. Kártyalelvasó készülék oldalán/hátulján ott a telefonszám, hogy ilyen esetekben kit kell hívni. Ők pedig megmondják, hogy megtörtént-e a tranzakció vagy sem.

Marcellusca 2009.03.18. 08:03:13

@sish: Erre már sokan rájöttünk. :D

naveed 2009.03.18. 08:05:28

Most akkor hitelkártya vagy bankkártya?
Ha bankkártya, akkor az OTP már sms-t sem küld a vásárlásokról? Na ezért örülök, hogy otthagytam azt a bankot.

Marty Mcfly 2009.03.18. 08:05:39

igen, sajnos ha több lóvéd lett volna a kártyán, azt is lehúzta volna!!!
tanúlság, tipp:
kérj sms-visszajelzést minden tranzakcióról, így ott a bizonyíték a kezedben!!!

Marty Mcfly 2009.03.18. 08:06:54

@naveed:
az egy külön szolgáltatás, de már én sem vok otépés! posztírónak második tanács:
VÁLTS BANKOT!!!

Marty Mcfly 2009.03.18. 08:08:27

@sish: @Marcellusca:
semmi baj a kártyás fizetéssel (de tény, h a készpénz a fix), csak Magyarországon vunk... ezt ne felejtsétek el!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.18. 08:20:53

Írd fel egy cetlire a telebankod számát (ha netbankod van telebank is). Ilyen esetekben azonnal hív. Ők tudnak segíteni.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.03.18. 08:22:26

Nekem egy gyógyszertárban azt mondták, hogy rövid időn belül kétszer nem tudják lehúzni a kártyát. (Fizetés után jutott eszembe, hogy kéne még valami, azért is a kártyával fizettem volna, de nem tudták elfogadni, fentiekre hivatkozva.)

Ezen kívül egyszer egy ótómata nem adta ki a pénzt (általában blokkot nem kérek). Lehúztam még egyszer - siettem - ekkor már kiadta. Pár nap múlva a bank minden előzetes jelzés, vagy paláver nélkül utalta a hiányzó összeget.

Szóval ez a kétszer lehúzás szerintem annak sem olyan könnyű, aki esetleg megpróbálná.

schnee 2009.03.18. 08:25:14

Egyszer nekem is volt hasonlo esetem, hogy elszallt a terminal. Ott a kutas telefonon egybol leellenorizte. Tanulsag: csak akkor engedd a kartyat masodszor is lehuzni, ha a terminal egyertelmuen hibat jelzett. Ha elszallt vagy barmi mas gond van telefonaljon a kutas.

k.p. sucks, hasznalj hitelkartyat (ne bankkartyat)! Hitelkartya eseten van ido ketseg eseten az ellenorzesre es a reklamaciora. Es addig is a bank penze ul ott. :)

Én lennék terrorista! 2009.03.18. 08:33:56

Nem töltöttem volna el egy percet sem ezzel, nemhogy 80-at, meg idegen autóba beülni. Jobbra el, ha perelnek még kapok is kártérítést (de ilyet úgysem fognak, mert sárosak)

Tron65 2009.03.18. 08:35:41

Záporjózsi!
Ha nincs visszaigazolás, nincs tranzakciószám se, amire rá lehetne kérdezni. Megfelelő telebank kóddal viszont le lehet kérni, történt-e valami mozgás.
Van internetbank is, tuti, hogy a kúton találtak volna egy netezni tudó gépet.

ALTR!
Cserélj kártyát, bankot vagy boltot. Nekem többször megtették a pénztárnál, hogy "ja még kellene ..." és kb 1 perc különbséggel kétszer is lehúzták (más összeggel) a kártyát. Eddig mindig sikeres volt.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2009.03.18. 08:39:27

Egyszer nekem is volt egy hasonló esetem. Ott a kártyámat nem fogadta el a lehúzó berendezés.
(a kártya jó volt, és lesem volt járva). Annyit mondtak, hogy felírják a rendszámom, és menjek el autómatához pénzért.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.18. 08:41:31

Amúgy a legjobb ilyenkor az SMS. Vettem már ki ezért eladó kezéből kártyát.

Marty Mcfly 2009.03.18. 08:43:48

@newtehen:
elkéstél, ezt már leírtam :-)

reader613 2009.03.18. 08:44:52

azért nem mindenhol olyan paranoidak a benzinkútnál sem, hogy ha nincs pénz, autó marad.

Egy alkalommal jártam így, akkor az egész tárcám (pénz, kártyák, iratok) maradt otthon. Tök korrektül közölték, hogy hagyjak ott valamit arra az időre, felajánlottam a munkahelyi belépőkártyámat, rögtön elfogadták (és nem, nem öt perccel azelőtt mondtam fel :-)). Autóval haza, pénzzel vissza, köszönték, köszöntem.

záporjózsi 2009.03.18. 08:46:41

@Tron65: A banknál az olvasó száma alapján is meg tudják mondani, történt-e tranzakció. A hibánál van szám, azzal rá lehet kérdezni.

Marty Mcfly 2009.03.18. 08:57:22

@reader613:
hehe munkahelyi belépővel fogok tankolni ezentúl... álnéven... :-)

ZON 2009.03.18. 09:10:03

@Marty Mcfly: Egy eredeti Putyilov Művek belépő ér annyit, mint platina bankkártya?:)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.03.18. 09:11:56

A kétszeres lehúzás szerintem akkor se menne, ha lett volna elég pénz a számládon. A bankok eleve figyelik, ha két egymás utáni tranzakció ugyanonnan ugyanarról az összegről szól. Ráadásul a benzinkút csak egy aláírt számlabizonylatot tud felmutatni. Ha netán mégis ráterhelik a számládra, akkor reklamálni kell, kivizsgálják és visszateszik a pénzt.

A benzinkút viszont valóban nagyon homár módon járt el, mi az, hogy 80 percedet elveszik egy ilyen marhaság miatt, ahelyett, hogy a bankot hívnák fel (ahogy ezt korábbi kommentekben mondták...). Megosztanád velünk, hol találjuk ezt a képzett személyzettel rendelkező, vevőbarát üzleti egységet?

Válts benzinkutat!

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.03.18. 09:17:22

@Tron65: Nehogymá' egy benzinkút számítógépéről kelljen bejelentkeznem a bankomba. Esetleg ne írjam fel rögtön a PIN-kódomat is a kutasnak?

záporjózsi írja jól, akinek terminálja van, az fel tudja hívni a bankot és le tudja ellenőrizni, hogy történt-e levonás. És ezt is kell tenni, nem a kuncsaftot csesztetni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.03.18. 09:36:25

Oh, azok a jóféle analóg modemes Pinpad-ek meg a láma személyzet.

Nekem egy OMV-nél voltak kedvesek, mikor otthon maradt a bankkari, és volt nálam kb. egy százas; otthagytam a személyim és elcsorogtam haza a kártyáért, tök normálisak voltak.

Dester 2009.03.18. 09:39:06

Nekem is egyszer "besült" egy fizetésem, igaz nem kútnál, hanem internetes vásárlásnál. A bank ügyfélszolgálatosa elmondta, hogy két dolognak kell teljesülnie bankkártyás fizetés során: 1. el kell küldeni a pénzt, 2. a fogadónak kérnie kell a banktól az átutalt összeget. Nálam a második nem történt meg. A címzett azt mondta, hozzá nem érkezett meg a "felhívás", hogy "kérje" a banktól a neki fenntartott, zárolt összeget.
Ezért végül beragadt a pénz, zárolt összegként jelentkezett a számlámon. Feloldani nem lehetett, viszont van egy olyan biztonsági intézkedés, hogy a zárolt összegek 30 nap után újra elérhetők lesznek. Így is történt, a pénzt újra megpróbáltam elküldeni. Másodjára már sikerült és minden ment a megszokott módon.

Viszont mivel itt az átutalás csak átment, nem nagyon lehetett ilyenről szó... mindenképp érdekes.

Alex3000 2009.03.18. 09:39:27

Szar a rendszer, az hogy ez véletlen vagy direkt, az már más kérdés. Mindenesetre én már régen otthagytam az OTP-t, egy nagy vízfej az egész és e mellett pofátlanul drága.

Rav Antal 2009.03.18. 10:03:35

És tényleg Rahul Joshinak hívják a postolót? Mert ha nem akkor ...

Marty Mcfly 2009.03.18. 10:20:27

@ZON:
hajjaj, azzal még szmártpontokat is kapsz! :-)

janikahhh (törölt) 2009.03.18. 10:31:07

Én még mindig nem értem, hogy hogyan fér el abba a kis kártyába az a sok pénz... és hogy veszik ki belőle? Biztos valami űrteknológia lehet...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.18. 10:43:28

Érdekes, hogy most többen is azt hangoztattátok, hogy csak készpénz, mert az a biztos. A múltkori benzikutas átbaszós posztnál meg azt mondogatták sokan, hogy kártyával kell fizetni, akkor nem ver át a pénztáros. Na most akkor ilyenkor mi van? :)

Marty Mcfly 2009.03.18. 10:46:18

@SilentSound:
ezt hívják anyázásnak... :-)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.03.18. 11:27:27

@SilentSound: Mindig az hangos, aki úgy véli, hogy a történet az ő igazát támasztja alá. :)

hatesz 2009.03.18. 12:13:51

apäm, ezt a javaslatot!: "tanulság is van benne, például az, hogy ne legyen túlságosan sok pénz a kártyánkon amivel fizetni akarunk, csak annyi, amennyit el szeretnénk költeni"

Szerintem a kutasok amugy korrekten järtak el, vagy szerintem el kellett volna hinniük a Te bemondäsodra, hogy reggel meg 16 volt a szämlädon? Amugy ha kicsit gondolkodsz, tök felesleges volt elmenni a bankautomatähoz.
Gyors megoldäs:
Ilyen esetben az OTP terminalon van egy hotline telszäm, azt kell felhivni es egyböl közlik a tranzakciokat, melyet ezutän az üzlet ha kered leir, aläir lepecsetel, majd 24 ora mulva ellenörizni a bankszämlät (tranzakciokat) es ha gäz van, akkor visszamenni.
A kutasnak fel kellett volna hivnia a megadott szämotott be kellett volna adnia a terminal szämät, az idöpontot es egyböl mondtäk volna a kifizetett összegeket es a stornokat is! De a bankszämlädon azonnal tök fölöskleges megnezni, hogy mi törtent.
Tehät: ha azonnal bemesz a bankba, akkor lehet hogy valoban a levonas megtörtent DE A STORNO CSAK 24 ORA MULVA!!! Azaz a kutas megszivta, mert lehet hogy 24 ora elteltevel visszavonta a bank az ätutaläst, ami könnyen lehet, mert ugye "Most viszont már jött a visszajelzés, hogy a tranzakció elutasítva"; es ez meglehet hogy azt jelenti, hogy azert lett elutasitva, mert hiba lepett fel, es ezert automatikusan törölve lett a tranzakcio.
Erthetö voltam???
Tehat a kutas nem volt bunko, hanem szegeny nagy valoszinuseggel megszivta...

Geitenbeffer_ 2009.03.18. 12:16:28

Ha vitás eset van, rendőrt kell hívni, ilyenkor ő fizeti a tankolást.

hatesz 2009.03.18. 12:23:39

remelem erthetö voltam
SMS visszajelzes:
Detto, a levonäst egyböl kapod, de a tranzakcio esetleges törleseröl csak kb 1 nap mulva kapsz sms-t!
Vagyis lehet hogy kapsz 2 SMS-t, hogy levontäk ugyanazt az összeget 2szer is, de hogy közben az egyik stornirozva lett, ARROL NEM KAPSZ AZONNAL SMS-T!!! Ilynekor MINDIG EGYBÖL A TERMINALON LEVÖ SZAMOT FELHIVATNI!!! Tehät nem egyböl kiakadni hogy te szemet ge*i ätba**äl, mert lehet hogy a rendszerben valami hiba lepett fel es automatice törölve lett a tranzakcio. Remelem ez nemcsak postironak, hanem masoknak is jo tanacs. Ja, a pult masik oldalan (nem benzinkut) szereztem tapasztalatot a temaban.

Kedves posztolo, tedd majd meg, hogy megnezued a bankszamlad, mert lehet hogy a tankolas összeget visszautaltak, szoval ingyen tankoltal, na persze akkor mar nem fogsz höbölögni...

hatesz 2009.03.18. 12:28:23

mär majdnem felhivtam a fönököt, hogy ne utaljon mär annyit a bankszämlämra, mer ätba***nak a kuton:)

Marcellusca 2009.03.18. 12:31:09

@SilentSound: 18! vazze! xD
Akkor a kutasokat szidtuk, most pedig a rendszert. Mármint az ámítógépest. :D
Egyébként, tényleg paranoid a helyzet. :D

hatesz 2009.03.18. 12:35:56

@Marcellusca: "Mármint az ámítógépest"
:DDDD

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.03.18. 13:09:30

ez nem szívás :)

ausztriába utaztam éppen jó pár éve, gondoltam még megtankolok a magyar oldalon, akkor még itt ócsó vót :D adom a kártyát közlik nincs fedezet, próbálják 47x akkor sem... hadd ne mondjam az utolsó forintokból szedtem össze a pénzt kb még 100 forintom maradt... bank felhív, közlik, hogy leállt a visa európai szervere! (na nehogy ne...) mondtam a picsának lesz szives kitipegni a BPi irodájából és kifizetni a számlát... nagyon kerekedett az arca! most el lehet képzelni, ha mondjuk bécsben járok így, forintot nem eszik, kártya nem müxik.. remek...

relhist 2009.03.18. 13:13:15

A besült kártyás vásárlásnál két dolgot lehet tenni alapesetben:
- kártyakibocsátó, pos üzemeltető segélyvonalát felhívni, tájékozódni a tranzakcióról. A stornót tényleg csak napi zárás során küldik a POS-ok.
- jegyzőkönyv kiséretében lehúzni ismételten a kártyát (a többszöri -3 fölött- próbálkozás elutasítása csak sikertelen tranzakciónál van), majd a jegyzőkönyv alapján lehető leghamarabb kifogást emelni a tranzakció ellen a számlavezetőnél.
Nekem is volt ilyen, a kútszemélyzet és vevő belátásától függ, hogy mi a megoldás.

alte trottel 2009.03.18. 14:58:05

Nehogy már néhány ilyen izé miatt pont a legbiztonságosabb fizetési módot hanyagoljam! Zaragozától Székelyudvarhelyig, Rigától Palermoig gond nélkül működik, nem kell szarakodni a váltással és az SMS-visszajelzés tökéletes biztonságot ad!

ganyager 2009.03.18. 19:26:35

Hmm, Volt nemek is egy hasonló bankártyás fizetésem.

Én is akkor épp teletankoltam a kocsimat, majd befáradtam a kasszához. - Montam hogy kártyával fizetek, illetve a kút számát! - Beütötték az összeget, leokéztam, majd jött egy hibaüzenet: - a kutasok sem tudták mire véljék. Én is montam nekik, hogy valami nem stimmel, mert a mobilomra nem jött a banktól SMS, hogy a tranzakcio megtörtént volna! - Kiderült, hogy nem...! - újrapróbáltuk utána ugyanez a szitu..! - Mondtam nekik, hogy 3adjára már nem próbálom meg, mert ha letiltodik kártyám akkor nekem egy tortura lesz az ügyintézés, mert mozgássérült vagyok, így ezt nem válalom be...! - Megkérdeztem, hogy hol van legközelebbi bank, posta stb! - Felirták a rendszámomat, autó tipust, színét. És így elengedtek a legközelebbi postára, majd visszatérve kp-ban kifizettem az összeget!

- Azóta is ott tankolok, és kártyával fizetek! :)

Tilcsák Bea (törölt) 2009.03.18. 21:40:18

a teendő: a kút vegye szépen elő a banktól kapott elfogadóhelyi kézikönyvet, abban szépen le van írva, mi a teendő.
megsúgom előre: nem az, hogy 80 percig szopassa Az Ügyfelet.

Don Blasius 2009.03.18. 21:45:45

Nekem egyszer az erzsébeti Tesco-kútnál vonták le négyszer a tankolásomat. A csaj négyszer húzta le, nem akarta bevenni az istennek sem, csak negyedszer. Az sms meg fél órával később jött, de négy. A második után már kezdtem agyfaszt kapni.:P Visszamentem a kútra, mondtam mi van. Addigra mondta a csaj, hogy nem vagyok egyedül, sajnos a műholdas kommunikáció akadozott. Felhívtuk a bankot is, másnap utalta is vissza a többit. Aznap este elég sokan jártak így.

B.GY. 2009.03.18. 22:05:20

Üdvözöllek Balkánon!Na nekem ezért nincsen bankkártyám.Magyarország még nem képes feldolgozni az ilyen modern dolgokat:)Azt is imádom mikor a tecsóba,meg az ósánba sem tudják levonni a lét a kártyáról.Aztán ott állok fél órát,amíg harcolnak a géppel.Azt nem tudom miért nem csinálnak külön kp-s,meg kártyás pénztárt,mint némely patikában.Néha bekiabálok a pénztárnál,hogy fizet-e valaki kártyával,mert akkor nem állok ebbe a sorba.Csúnyán szoktak nézni az emberek.Faszért nem vesz ki pénzt előtte az automatából mielőtt bemegy kacatolni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.18. 22:07:45

@Don Blasius: Műholdas kommunikáció? A bank meg a benzinkút között??? :)

Don Blasius 2009.03.18. 22:40:42

@B.GY.:
Ez nem az emberek hibája. Hanem a lassú rendszereké. Nyugaton teljesen természetes, hogy kártyával fizetsz és még gyorsabb is, mint számolgatni a pénzt.

@SilentSound:
Erre hivatkoztak. Aztán persze valszeg sima mobil kapcsolat volt...

B.GY. 2009.03.18. 23:10:47

@Don Blasius:

Nem is az emberek hibája.Na de a kártya nem megy el egyedül bevásárolni meg tankolni:)Ember is kell hozzá.Én meg úgy vagyok vele,ha valami nem megy nem kell erőltetni.A párom kártyára kapja a fizetést,mert közalkalmazott.Ahogy átutalják neki,már veszi is ki az egészet.Így csak egyszer vonnak kezelési költséget,vagy mit.

Don Blasius 2009.03.18. 23:16:52

@B.GY.:
Nem vagyunk egyformák. Én például nem szeretek egyszerre sok pénzzel mászkálni, csak amennyi kell.

Én a rendszerre értettem, hogy lassú. De már gyorsítottak rajta. Pl. aláírás és PIN-kód sok helyen már nem kell egyszerre. Apró pici változás, de egyszer csak gyorsabb lesz.

B.GY. 2009.03.18. 23:31:08

@Don Blasius:

Én sem szeretek sok pénzzel mászkálni.Az meg relatív kinek mi a sok.Néha van nálam elég sok pénz.(Anyagbeszerző vagyok.)Na meg azért is jó ha kp.ban fizetek,mert akkor nem kapok vérszemet,hogy mindent megvegyek.Igaz ez inkább az asszonyra vonatkozik:)Amennyi pénz van nálam annyiból gazdálkodok.

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2009.03.18. 23:57:53

@B.GY.: Az eberek azért nem szeretnek kp-ban fizetni mert akkor a kp felvételért fizetniük kell a banknak. Ha meg kártyával fizetsz akkor nem a vevő fizeti a tranzakciós díjat, hanem az eladó!!!! Jó ha ezt tudod, talán pár száz vagy rosszabb esetben ezer forinttal több pénzed marad egy hónapban. Ha hétvégén, pld szombat renggel fizettsz kártyával akkor csak hétfőn bank fiók nyitás után kerül levonásra a számládról a kártyás fizetés, addig viszont neked kamatozik a pénz a számládon.

Én nem is hordok magamnál kézpénzt csak max 1 db 100-ast meg 1 db 20-ast amivel a teskós bevásárló kocsit használom. Csak kártyával fizetek, ott meg nem vásárolok ahol nem lehet kártyával fizetni.

Én is jártam már így bankkártyás fizetéssel hajnali 1 óra körül, mondtam a kutasnak, hogy hívja fel a kártyakezelő központot és ő érdeklődjön megtörtént-e a tranzakció. Próbálta telefonont de az is süket volt. A kártyámat meg nem akarta visszaadni addig amíg nem fizetek. Természetesen a mobilom le volt merülve, a kutasnak meg nem volt mobilja csak az a hibás vezetékes telefonja. Kb 2 órát vártunk a kútnál, mire jött egy vevő akinél volt mobil telefon és odaadta egy hívás erejéig. Sajnos nagyon szemetek a kutasok, sokan nem is értenek hozzá, mi a teendő ilyen esetben. Az egyik kutas ismerősöm mutatott kb 15 db személyi igazolványt amit otthagytak neki fizetés fejében, meg egy rakás mobiltelefont, karórát, stb, amikért persze sohasem jöttek vissza. Ezért nem akarják elengedni a kútról a nemfizetőket, csak akkor ha a kocsiját otthagyja.

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2009.03.19. 00:07:20

Az sms tranzakció visszajelzés jó dolog, de csak akkor ha azonnal megkapod az sms-t. Ha perceket vagy esetleg órákat kell rá várni akkor nem ér semmit az egész. Én ezért mondtam le az sms-előfizetésről a banknál, mert rendszeresen több órával a fizetés után kaptam meg az sms-t.

hatesz 2009.03.19. 09:30:22

@Don Blasius: 4szer levontäk (igen, sajna elöfordul a rendszerhiba), es Te valoban csak erröl ertesülsz (nem csak SMSben, hanem ha bemesz rögtön a bankba akkor is). Termeszetesen a rendszer ilyenkor mindig küld tranzakcio törles parancsot is, jelen esetben az elsö 3 sikertelenröl. De mivel a bankba berkezö parancs egyböl elinditja a folyamatot, a bankszamladrol egyböl levonas indul. Aztan jön a storno, ami viszont 1 napot vesz igenybe (talan mert a nap vegen vegzi csak el a banki rendszer a törlest? nemtudom), ugyhogy arrol mind SMSben, mint a bankszamla aktualis egyenlegen csak masnap jelentkezik. De mint mondom, ez automatikus folyamat. Szoval nem azert utaltäk vissza az elsö 3-at, mert te felhivtad a bankod. Gondolj csak bele: felhivod a bankod, hogy "itt volt keremszepen 4 levonas, de csak egyszer tankoltam becsszora, az elsö 3-at utalja mär vissza!"
Jobb pelda, veszel egymas utan 4 doboz cigit, majd felhivod a bankot, hogy csak 1et vettel, a többit vonjäk vissza?
Legyszi olvassatok el amit fejjebb irtam, hasznos lehet kartyas fizetesi problema kezelesere (javaslat, ahogy postiro is kerte).

@kgl: sajna nem jo dolog az SMS ertesites, vagyis nem teljeskörü, a tranzakcio törleserol mindig csak 1 nap mulva ertesülsz, fent emlitettek miatt. Amugy melyik banknäl tart ez oräkig? Akkor iräny mäsik bank! En Magyarorszagtol kb. 10000 km-re vettem fel KP-t egy automatäbol magyar bank VISA kärtyäjäval, max. fel perc mulva mindig jött az sms a mobilomra, ami szinten ugyanolyan messze volt, vagyis nälam!

En amugy mindig hordok a zsebemben legalabb egy tizest, sose tudhatom mikor veszem hasznät:)

@ganyager: "Mondtam nekik, hogy 3adjára már nem próbálom meg, mert ha letiltodik kártyám..."
Jo lenne mar tisztaban lenni a kartyahasznalattal kapcsolatban. Amugy ajänlanäm mindenkinek, aki bizonytalan a temaval kapcsolatban, irja össze az összes kerdeset egy papirra es menjen be a bankjaba, kerdezze meg! Meghogy 3 tranzakcios probalkozas utan letiltodik a kartya... Ha mindig jo PINkodot ütöttel be, akkor miert tiltanäk le?????

hatesz 2009.03.19. 09:37:08

@kgl: "Az emberek azért nem szeretnek kp-ban fizetni mert akkor a kp felvételért fizetniük kell a banknak"
Nekem a fizetésem mellé plusz juttatás a cégtöl egy kisebb összeg, amit pont az ilyen tranzakciok fedezésere ad extra a cég! Jo, mi? Merthogy nehogymár a fizetésemhez valo hozzaférésért fizetnem kelljen...
Ja, Németországban élek...

Amugy itt mégis mindenki kártyával fizet, de specko EC kártyával, itt a VISA kártyámra csak lestek az ALDIban amikor kijöttem ide. És SMS értesítest senki sem használ, minek...

hatesz 2009.03.19. 09:43:01

@kgl: a kutas sztoridhoz: Azert eleg durva ha egy kutnal nincs müködö telefon, nem? Ejjel 1kor, 2 ora mulva jött a következö ügyfel...
Es ha kiraboljak? Megvarja mig jön egy ügyfel, hogy: "elnezest, elkerhetnem a telefonjat egy pillanatra? 2 hivast szeretnek megejteni, egyet a zsaruknak, hogy fegyveres rabläs volt itten keremszepen 2 oraja, a masikat a mentöknek, hogy mar 2 oraja verzik a lött sebem..."
Respect a türelmedert...

Gbatchee 2009.03.19. 10:03:28

B.GY.: Elég elavult nézeteid vannak a pénzforgalomról a 21. században, de a te dolgod, ha azért perkálsz a banknak (illetve jelen esetben a párod), hogy kivedd a saját pénzed. Bár vannak bankok, ahol havi egy kivétel ingyenes. Azt pedig nem tudom, hogy milyen állás az, ahol csak kezedbe nyomják a lóvét, mert ezek szerint számlád sincsen. Vagy ha van is, akkor meg a bankfiókban veszed ki a pénzed? Ami még többe kerül?

Én személy szerint kgl módszerét követem, bár azért szokott nálam lenni egy kisebb összeg vész esetére, de alapjában véve kártyával fizetek mindenhol, ahol csak lehet. Ne én fizessek a pénzemért, hanem a kereskedő. Amúgy meg jó dolog, ha esetleg több kártyája van az embernek, mert már volt velem is olyan, hogy egyikkel nem tudtam fizetni (bár biztosan volt rajta pénz), a másikkal meg igen. Utólag kiderült, hogy a bank rendszerével volt gond, mert éppen egyesítették egy másik bankéval, amit éppen megvett.

hatesz 2009.03.19. 10:16:46

@B.GY.: Amugy postironak alapvetö problemai vannak a banki kartak es hasznalatuk teren, el kene dönteni, hogy bankkärtyärol, vagy hitelkärtyärol beszelünk. Mert ha hitelkärtyÄval fizetett ("mindig OTP-s hitelkártyával fizetem a tankolásokat"), akkor minek nezte meg az aktualis bankegyenleget?

@B.GY.: Azt meg megneznem hogy egy egesz havi fizut kiveszek az automatabol, es nanä, hogy nem irja ki, hogy milyen bankjegyek ällnak rendelkezesre, es a havi Xe Ft fizut X db ezresben adja ki. Jobb esetben törli a tranzakciot, rosszabb esetben megprobalja kituszakolni a vekony nyilason az x db ezrest. Meghogy kivenni egyben, ekkora hülyeseget ne ajänlgassäl mär...

erpé 2009.03.19. 12:50:49

Hasonló eset velem automatás pénzfelvételnél történt meg. Pont tranzakció közben bekrepált a gép, pénzem sehol. Hívom az automatán látható számot, mondják, hogy semmi gond automatikusan stornózzák az ügyletet, no para. Az ügy nem hagyott nyugodni gyorsan beugrottam egy közeli bankfiókba, hogy nézzék már meg az egyenlegem. Természetesen az összeg rá volt terhelve, de azt mondták legkésőbb 2 nap múlva biztosan stornózva lesz. Persze nem így történt. Némi reklamáció és asztalverés után 2 héttel később vissza is kaptam -az amúgy egész jelentős- összeget.

hatesz 2009.03.19. 17:21:37

@erpé: eleg jelentös összeget automatäbol felvenni?????? Csak nem az asszony fizujät akartad felvenni, mint elötted egy kommentezö?:)
Jelentös összegnel elöfordul hogy ha pl csak ezresek vannak a gepben es mondjuk ha 100ezret akarsz kivenni, elkezdi leszämolni majd kituszakolni azon a vekony nyiläson...
Amugy lehet, hoyg a bankautomata nyiläsa berhelve volt! azaz leepsz, jön valaki, kiszedi a speci pöcköt es a penzeddel elszaladgäl!

Max abbol veszek ki, ami a sajät bank fiokjänäl van beepitve, de inkäbb a bankban ha lehetseges. Pölö ha ott beragad a kärtyäd az automatajukban, vissza tudjäk adni, külsö vagy mäsik bank automatäjäbol nem.

ganyager 2009.03.19. 18:22:59

@hatesz: Így belegondolva a kérdésedbe, jó kérdés! - Mert csak akkor tiltják, ha rosz PIN-t adok meg! + 1 pont neked!

B.GY. 2009.03.19. 22:12:37

@hatesz:

Egy egész havi fizut nem tudsz kivenni az automatából,mert ha jól tudom csak 60 ezret lehet egy nap kivenni.Ezért megyünk be a bankba és kivesszük egyszerre.

B.GY. 2009.03.19. 22:20:37

@Gbatchee:

Igen nincsen számlám.Egy épitőipari cégnél dolgozom ahol a főnök a kezembe nyom egy pár kilót minden hónap 10-én.Mi ezzel a gondod?Hogy nem a zsidók kezelik a pénzem havi pár ezerért?Például ha lemegyek a kocsmába meginni egy sört,jól kiröhögnének a kártyámmal együtt.Na meg én azért nem spórolnék a kártyával,mert ha tudom hogy van rajta bőven,akkor az asszony minden szart megvenne.Így meg mondom neki,hogy van nálam egy tizes,akkor annyit költünk.Máris bőven spóroltam a fizuból:)Akkor mögétek sem állok a tecsóban:)Amúgy nincsen semmi bajom a 21.századdal,csak ebben az országban még nem tartunk ott sajnos.

hpty 2009.03.20. 01:27:09

@SilentSound:
Igen, néha műhold is van...
De tényleg, mindig elmegy a kérés a fő kártyatársasághoz (Visa, ECMC stb.), Ő leosztja a kibocsátó bankhoz (kártyaszám első 6 karaktere alapján), majd a bank válaszol, hogy engedélyezi-e a tranzakciót. Vissza az út ugyanaz. Tehát ha BÁRHOL (!!!!) van szakadás, akkor transaction failed, de ha a visszaúton van a gigszer, akkor a bank zárolja az összeget.
Ezt 3 módon lehet megszüntetni.
1. Elfogadó kéri a bizonylat alapján - zárolás megszűnik, összeg átutal (1-2-3 banki munkanap)
2. 15-30 napos a zárolás, utána feloldódik, visszakerül a felhasználható egyenlegbe
3. elfogadó faxos lemondó nyilatkozatával, hogy Ő nem tart rá igényt (ez a legritkább, de ki lehet "verni" belőlük).

Banknál küzdök, naponta több ilyen eset is van, SŐT!!! :):):):)

hatesz 2009.03.20. 08:48:20

@B.GY.: Annyit veyzel ki egy nap, amennyit a banknäl engedelyezel. Mert ugye nehogymär a bank mondja meg, hogy mennyit ad oda egy nap a penzedböl...
Ezek mind Te ältalad beällithato, elsösorban biztonsägot szolgälo korlätozäsok, amit lehet hogy alapbol a bankodban 60e Ftra ällapitanak meg, de ez te persze megvältoztatod. Az olyan butusoknak van ez kitalälva, aki a kärtya mellett tärolja a PINkodot es egyszer elhagyja a penztarcajat...
Ja ertem, szoval a bankban veszed fel, igy ok.
"Egy egész havi fizut nem tudsz kivenni az automatából,mert ha jól tudom csak 60 ezret lehet egy nap kivenni"
Felvetesedre välaszul: sajna valaki az ältalad felvetett korlät ELLENERE fel tudnä venni a fizujät, ha pl 60e Ft-näl kevesebbet keres:((

hatesz 2009.03.20. 08:52:22

@B.GY.: "főnök a kezembe nyom egy pár kilót minden hónap 10-én" APEH indul:)

B.GY. 2009.03.20. 22:44:59

@hatesz:

Indulhat az APEH:)Amúgy minden hivatalos a cégnél.Bevagyok jelentve 8 órára.Kapok rendesen fizetési papírokat,meg mindent.Azt én nem tudom,hogy hogyan és miként lehet kivenni a lóvét az automatából,mert nem is érdekel.A nejem az Ersténél van és ott 60 ezret lehet kivenni egy nap.Annyit pont el is költ az nap.De amúgy egy tecsóban lévő bankban veszi ki a pénzt,mert az van nyitva 6-ig.

Bikk 2009.03.22. 10:38:58

kommenteket nem olvastam, csak a bejegyzésre reagálnék.

dolgoztam hasonló helyen, egyszerűen visszautalják a mádojára levont összeget. én is követtem el ilyen hibát mikor még kezdő voltam, maximum egy hét alatt rendeződik a dolog. (persze ez függ a főnök hozzáállásától is, de ha jól látom, itt normálisan állt hozzá a vezető)

aadri 2009.06.10. 13:09:46

@sish:
én ezért használom azt a szolgáltatást a banknál, hogy ha levonás, vagy jóváírás, mindig azonnal kapok róla sms-t!!!!

jónévez 2009.06.10. 22:03:15

@Bikk: Igen, így gondolják korrektnek ezt a dolgot emberek, de majd ha a te bankszámládról húzzák le tévedésből az utolsó pénzedet, akkor a visszautalásig eltelő egy hét tudod milyen hosszú lesz?

szaGértő 2009.06.12. 08:02:43

@B.GY.: Butaságokat beszélsz. Annyit lehet kivenni, amekkora limitet beállítasz saját magadnak. Ha a 60 ezer kevés, akkor állítsd nagyobbra.

Az automata pedig max. 20 vagy 25 DARAB bankjegyet ad ki, nincs olyan, hogy beszorul a zsé a lukba.

Ha nem tudja kiadni, mert a bankjegyek száma a limitnél több, akkor nem adja ki.

szaGértő 2009.06.12. 08:05:02

@B.GY.: Ha nincs bankkártyád, akkor nem magyarázd a működését olyanoknak, akinek van. :)

akitnemnevezunkneven 2009.08.21. 17:02:11

Amúgy a legelső bankkártyákat úgy bocsájtották ki,hogy amikor megkaptad mellékelve volt egy használati utasítás ugye.Namármost ebben le volt írva,hogy legyen nálad mellé készpénz,hogyha ilyen fordul elő....

NGA 2009.08.22. 08:42:09

@hatesz: Itt meg Mo-on a sokat szidott O...P-nél havonta 2 alkalommal INGYEN vehetk le pénzt. Ez vonatkozik B.GY.-re is. Minden bank egyébként általában havi 1 vagy 2 ingyenes levételt biztosit. Pont emiatt. Hihetetlen, hogy az emberek a saját számlájuk költségével nincsenek tisztában. El kéne olvasni talán. Ha meg levonnak, akkor más bankhoz kell menni. Nekem a netes számláról pl ingyen utalok neten éjjel 2-kor is bárhova. A csekkeket is igy fizetem ki. Leülök a gép elő és 5 perc alatt befizetem az összes csekket. Postára nem is járok. Nekem semmi bajom az o...p-vel.

@B.GY.: Én bankkártyával sem kapok vérszemet, hogy mindent megvegyek. És sohha nem zavar, hogy bankkártyával fizetnek elöttem. Ja és nem járok te...oba. Normális boltokba járok, ahol normális árut lehet kapni. És ha élelmiszert akarok venni, nem kell elöbb végigmennem a ruha és játékosztályon, és nem rakják tele a pénztárat a legdrágább csokival, hogy a gyerekes szülő megvegye...

Én mindig kártyával fizetek tankoláskor, boltban, mert igy nem basznak át, és nem kell borravalót adnom. Soha semmi baj nem volt. Most vagy mázlim volt eddig, vagy lehet mégsem olyan szar az o...p.

2010.03.02. 12:08:46

Volt hasonló ügyem külföldön egy hotelben. Nem jött meg a visszaigazolás rendesen, a csak le akarta húzni még egyszer, de végül másolattal meg lett oldva. Ettől függetlenül ha egy papírt írsz alá, akkor csak a banknak a felelőssége, hogy téged értesítsen a bizonylat nélküli tranzakcióról. Ha hitelkártyáról megy a dolog, akkor egyszerű, csak figyelni kell a számlaterheléseket. A foglalás azonnal látszik, de a terhelés csak napok, esetleg hetek múlva. Addig lehet intézkedni.

macrowave 2010.03.02. 13:58:05

Hi,
az én bankomnál MINDEN pénzfelvétel ingyenes, bárhol bárhányszor. És ingyenes az átutalás, a bankba készpéz felvétel és berakás (mellesleg a havidij is 0), ennek egyetlen feltétele hogy 150ezret minden hónapban utaljon vki(tipikusan fizetés).
lehet bankot váltani is ám!
nem reklámozom, de rákereshet bárki (nulla forintos bankszámlának hívják)

Ja és sms miden tranzakcióról jön, természetesen, és ez nekem eddig mindig működött.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.02. 14:00:58

@macrowave: És általában szerinted az keres nettó 150-et, akinek problémát jelent az, hogy 5000 Ft helyett teletankot kell kifizetnie?

Take-it-Easy 2010.03.02. 14:22:30

Nekem régen a telefonszámlám ATM-en ker. történő befizetésénél írta ki az automata, hogy sikertelen a tranzakció. 3x próbálkoztam, feladtam. Aznap délután kaptam 3 értesítést a tel.szolgáltatómtól, hogy köszönik a befizetést - háromszor! Persze reklamáltam. A végén még nekem kellett telefonálgatnom, és nagy kegyesen 30 nap után visszaadta a bank a pénzt. Utálom.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása