Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A betegszállító nem tököl helyezkedéssel

2009.03.20. 08:21 :: SilentSound

Én is jártam már hasonlóképpen, mint Dániel, bár szerencsésebb voltam, én az irodánk mélygarázsába nem tudtam egy drága betegszállító-sofőr jóvoltából beállni, mert bár az épület előtt több hely is volt, neki pont a 140 férőhelyes garázs bejárata előtt kellett megállnia pont úgy, hogy senki se ki, se be. Levélírónk rosszabbul járt, akkor szívta meg, amikor épp indult volna erősíteni amúgy is gyengélkedő nemzetgazdaságunkat.

Március 13-án (persze péntek) történt velem, hogy párommal munkába indultunk (volna). Azonban a ház előtt ez a kép/képek fogadott (lásd csatolva).

A betegszállító szakember feltehetőleg hozott valakit a házba, és úgy sikerült megállnia, hogy kb. egy motor fért volna el közte és a parkoló kocsik közt. Sajnos azonban mi kocsival próbálkoztunk. Közben persze simán felállhatott volna a járdára, vagy a járda mellé, esetleg a ház mögé is, egy csomó hely volt.

Mindezt nyilván reggel fél 8-kor, mikor máskor hoznák haza a beteget.

Hozzátenném még, hogy mindezt egy zsákutcában sikerült, tehát dudáltunk kicsit, és vártunk (ekkor készültek a képek). Eltelt 5-10 perc. A hangulatunk pedig az idő múlásával egyre fokozódott...

Amikor megjöttek a szállító szakmunkások, kissé ingerültem meg is említettem nekik, hogy ezt most hogy??

A válasz abból állt, hogy megtanított köszönni (épp nem volt hangulatom nekik jókat kívánni, ezért bunkó módon ezt lehagytam), és közölte, ne én tanítsam őket parkolni, meg különben is, nem látom, hogy ők beteget hoztak??

Néhány keresetlen szóban közöltem velük, hogy ez bizonyára rájuk férne, tekintve, hogy fogalmuk sincs a parkolásról. Megemlítettem azt is, hogy talán okoskodás helyett legalább bocsánatot kérhetne, ahelyett, hogy kioktat.

Ezt némileg szarkasztikus hangon meg is tette, így aztán (miután sikerült egy kormánymozdulattal félreállnia, hogy elmehessünk) véget is ért az affér.

Én csak azt nem értem, hogy úgy vélte, itt az utcában nem lakik senki, aki szeretne kiállni? Mert a parkolásra nem sikerült 5mp-et sem szánnia. A mentőst egy hasonló helyzetben megérteném, hiszen siet, életet ment (bár szerintem egy mentős jobban parkolna). Egy hazahozott betegnél ezt nem annyira tudnám elképzelni...

64 komment

Címkék: autó hülye béna parkolás mentő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marty Mcfly 2009.03.20. 08:29:59

Paraszt volt a betegszállító, ráadásul megint egy olyan eset, amikor a munkájával takarózik és feljogosítva érzi magát bármire!
És igen, egy mentős eleve nem így állt vna meg...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.20. 08:51:18

Figyelmetlen köcsög, akit nem érdekel a munkája, szarik rá, csak arra jó, hogy legyen valami. Az előnyeit messze besöpri, a kötelességeit, hátrányait leszarja.
Ha megfordul, ahogy szabályos, és leáll párhuzamosan, akkor nem csak, hogy nem állja el az utat, hanem a beteget is az út helyett a járdára teszi ki. Ezek azok a plussz dolgok, amikre oda kell figyelnie szerintem valakinek, akinek ez a munkája.

kovka 2009.03.20. 08:52:39

a posztoló biztos tudja mert ott volt, de amúgy honnan tudod ennyire h ez "csak" betegszállító, és nem mentős. Csak mert az oldalán "sürgősségi betegellátás" van...Nyilván én nem vagyok jó informált

Marty Mcfly 2009.03.20. 09:03:42

@kovka:
ha mentős lenne sem kéne paraszt módon beállnia, vagy pedig használjon megkülönböztető jelzést!!! akkor hidd el a posztírónak sem lenne egy szava sem!

kovka 2009.03.20. 09:07:40

Persze a mentősnek sem kellene tahó módón megállni, de mondjuk azért tőle elfogadnám ezt , mivel ő (feltehetőleg) életet ment. De egy betegszállítótól ez tényleg egyszerű nem törödömség

Pepe83 (törölt) 2009.03.20. 09:08:50

@Marty Mcfly:

Ne adjunk ötleteket a betegszállítóknak, mert a végén még úgy fogják megoldani ezeket a helyzeteket, hogy bekapcsolják a villogójukat, miközben szabálytalanul parkolnak:))

alte trottel 2009.03.20. 09:12:26

@kovka:
Nyilván.
A kép teljesen áttekinthető, minden LÉNYEGES információt tartalmaz a helyzetről. Áruld már el, mi a sütőipari szakmunkás gabonaőrleménytől fehérlő ivarszerve miatt nem lehetett 1.5 usque 2.0 métert előbbre gurulnia annak a piroscsíkosnak?
No azon túl, hogy uraságod és a "magafajták" mindenben és mindennek az ellenkezőjében megtalálják a kimagyaráznivalót?
A betegszállító vezetője FURKÓ VOLT! Punktum!

Marty Mcfly 2009.03.20. 09:16:29

@kovka:
ha feltehetően életet ment, bekapcsolja a megkülönböztető jelzést (mert erre való, és mert a mentős is úgy tudja, hogy te úgy tudod, hogy akkor mit csinál) :-)
@Pepe83:
ja... de legalább a vészvillogót bekapcsolta vna a barom!

RaveAcE 2009.03.20. 09:18:15

A betegszállító hogy kap kék villogót? Ez valami kft, ami leszerződött a tb-vel. Soha nem fog részt venni sürgősségi betegellátásban, csak álmodik róla.

kovka 2009.03.20. 09:19:32

@alte trottel:
A betegszállítós tahó volt! Az volt fura h tényként kezelték h betegszálíltó.A véleméynem annyi h egy mentőst nem kezdenék leugatni aki lehet h az egyik hozátartozómhoz ment! de ez már csak szarrágást!
Ebben ahelyzetben a betegszállító leszarta hogy nem férnek el mellette. A mentősökre tértem ki, nem erre az esetre.

kovka 2009.03.20. 09:20:48

Kicsit túlspiráztuk ezt a mető vs. betegszállítót!
egy betegszállítónak ne legyen már kékvillógója, mert akkor én is kérek egyet! : )

Pepe83 (törölt) 2009.03.20. 09:22:01

A betegszállító végül is nem más mint egy speciális taxi....és mint tudjuk a taxisok.....:)))))

alte trottel 2009.03.20. 09:27:34

Tapasztalataim szerint az IGAZI mentős hasonló helyzetben gond nélkül beáll a szabad helyre még akkor is, ha ütőeresen több helyen vérző, infarktust kapott, politraumatizált kerékpáros várandós nő koraszülését kell a helyszínen levezetnie.

Gera 2009.03.20. 09:30:41

Ha már a jobban parkoló mentős szóba került: én egyszer vagy 200 métert tolattam egy kanyarodó, parkoló autókkal tarkított szűk utcában amiatt, mert a mentősöknek nem volt kedvük egy lendülettel beállni egy kb 10m (tényleg!) hosszú helyre, hanem inkább megálltak az út közepén és nem lehetett kikerülni őket. Persze nem szóltam be, mégiscsak valakinek az életéről van szó, de azért magamban morogtam, mert tényleg semmibe nem került volna normálisan megállni.

alte trottel 2009.03.20. 09:36:28

@Gera:
Az IGAZI mentősről beszélek.
Én is (sajnos) tapasztalom, hogy a mentős állomány IS hígul.

Marty Mcfly 2009.03.20. 09:47:09

@Gera:
nem tudom honnan veszitek ezt a szar "végülis életet ment" dumát?! Persze, de akkor villog baszod, amúgy meg a mentős is megállhat egy jó zsíros fánkot venni nemde? :-)

Pepe83 (törölt) 2009.03.20. 09:58:26

@Marty Mcfly:

amúgy meg a mentős is megállhat egy jó zsíros fánkot venni nemde? :-)

Na ez az amit soha nem fognak ellenőrizni, mint ahogy azt sem, hogy a reggeli csúcsban száguldó mentős a gyerekét viszi-e suliba, vagy sem.
Ennyit szerintem el lehet nézni nekik, a lényeg, hogy akkor is gyorsan jöjjenek mikor baj van....

blogsámán 2009.03.20. 10:13:53

Először is valóban hülyén állt meg az autó, de azt nem tudom, honnan veszitek, hogy ez egy mezei betegszállító. Amint azt már megírtátok, a betegszállítón nem kéne kék villogónak lennie, ezen pedig van. Ráadásul az oldalára "sürgősségi betegellátás" felirat van ráaplikálva, ami szerintem magyarra fordítva az "ügyelet". Persze lehet, hogy tévedek, de innen nézve mégiscsak egy mentőnek, vagy legalábbis egy ahhoz hasonló szervnek szóltatok be.

kovka 2009.03.20. 10:15:10

Nekem a posztból az jöt le h haza szállítottak beteget. És ha hihetünk a posztolónak akkor...

blogsámán 2009.03.20. 10:18:01

@kovka:
"A betegszállító szakember feltehetőleg hozott valakit a házba..."

A hangsúly a "feltehetőleg" szón van.

kovka 2009.03.20. 10:20:37

Hát igen, így nehéz ítélkezni...
de asszem most mindenki tisztában van vele h mely esetben pöcsösködés melyik estben "jogos"

Marty Mcfly 2009.03.20. 10:21:33

CSENDESHANG!
kérünk szépen egy új posztot, ez befulladt!
Lehetőleg olyat, ahol lehet anyázni! :-)

TH 2009.03.20. 10:21:36

Én nem tudom, de sürgősségi esetben nem az Országos Mentőszolgálat nevű intézmény illetékes? Én legalábbis őket hívnám, nem valami maszek céget...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.20. 10:24:02

@blogsámán: persze feltehetőleg. de az is lehet hogy a driver csak hazaugrott szarni.

nyilván amikor visszajött a kocsihoz nem volt beteg vele, azért írta azt a posztíró hogy feltehetőleg hozott valakit. mindenesetre az biztos hogy nem vitt.

kovka 2009.03.20. 10:26:05

@Marty Mcfly: vmi jó taxis rendőrös bmw-s suzukist, nyamiii : )

blogsámán 2009.03.20. 10:28:06

@TH:
Nem vagyok én sem szakember, de szerintem nem csak az OMSZ funkcionál mentőként (gondoljatok a különféle alapítványokra, amik pl. koraszülött mentőket üzemeltetnek). Nyilván az OMSZ-hez futnak be a bejelentések, ott a diszpécserközpont, de adott esetben mindig a feladatra alkalmas legközelebbi egységet riasztják (egyébként ha jól tudom a mentőautóknak is 3 felszereltségi fokozata van).

Pepe83 (törölt) 2009.03.20. 10:29:43

@blogsámán:

egyébként ha jól tudom a mentőautóknak is 3 felszereltségi fokozata van:

Classic, elegance, executive:)))))

blogsámán 2009.03.20. 10:31:46

@Hurrá Torpedó:
Ebben neked igazad van, mint ahogy az is lehet, hogy valakinek valamilyen rohama volt, és beadtak neki egy injekciót. Ennyiből ezt nem tudhatjuk. A fő kérdés az, hogy csak sofőr volt, vagy volt-e vele valaki más is. Ha csak sofőr volt, akkor a te verziód a valószínűbb.

blogsámán 2009.03.20. 10:33:02

@Pepe83:
Nem egészen, de remélem, nem kell megtudnom pontosan a különbségek mibenlétét.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.20. 10:37:15

@Marty Mcfly: Hát rossz hírem van, ha vért akarsz, péntek délutánra (mert délelőtt másik már nemigen lesz) viszonylag ritkán szoktam durva sztorit választani, ma sincs ez másképpen, készülj fel lélekben, hogy ne csalódj akkorát! ;)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.20. 10:51:48

@blogsámán: ha valakinek rohama van akkor nem a betegszállító megy. ezek nem orvosok, nincs orvosi felszerelésük. gyakorlatilag egy taxi :)
olyan embereket visznek-hoznak akik egészségügyi ellátásra szorulnak, de körülményes egyéb módon eljutniuk a kórházba.

pl törött lábú néni hazavitele. 80 éves bácsika orvosi kontrollra vitele. tolókocsis ember fizikoterápiára szállítása. jórészt olyan emberek akiknek nem szükséges a gyors orvosi ellátás. tehát az 5 másodperc parkolás belefér. sőt a 3 perc is. (ezek úgy működnek hogy körjárat van akit elsőnek vesznek fel beteg, az végigutazza azt az időt amíg felvesznek még 3 másik embert is, tehát utazik vagy 3 órát amúgy is)

blogsámán 2009.03.20. 10:59:26

@Hurrá Torpedó:
Mindezzel én is tisztában vagyok, de az én kiinduló felvetésem az volt, miből tudjuk, hogy ez az autó valóban csak betegszállítást végzett, amikor a külső jelek alapján (kék villogó, sürgősségi betegellátás felirat) ettől többre is alkalmas.

blogsámán 2009.03.20. 11:00:49

@blogsámán:
Az előző kommentem helyesen kérdőjellel zárul.

Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2009.03.20. 11:42:27

@blogsámán: Talán onnan is lehet tudni, hogy maga is mondta, hogy beteget hozott.:-) Olvassuk el a posztot, sokat segít.

Zsola777 2009.03.20. 11:47:29

A villogót kellett volna használnia, és jobban felállnia - persze nem látjuk a túloldalát, lehet, hogy csak onnan tudott valaki kiszedni, és a másik autótól nem volt helye...

A vészvillogót senkinek nem javaslom, engem pl. kifejezetten zavar, ha a parkolókkal párhuzamosan megáll vki, vészvillog, és mivel csak a belső indexe látszik, úgy tűnik, mintha el akarna indulni. Ha ki is van fordítva a kereke, külön figyelni kell rá, lassítani, ezzel zavarja a forgalmat. Körútról és társairól beszéltem.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.20. 12:51:14

@blogsámán: passzolom :)
de az biztos hogy az úton keresztben leállni nem gyorsabb mint párhuzamosan parkolni, vagy ha már ferdén akkor 1 méterrel beljebb gurulni a járdára.

107! 2009.03.20. 13:13:23

Nekem is van erre egy sztorim.

Átlag szolgálat a Margit krt.-on. Nem történt semmi, a forgalom is csak közepes volt. A körút Moszkva tér felé vezető oldalán a szélső sávban megállt egy szintén jó képességű betegszállító. Nem ugrik be pontosan az utca neve, de nem sokkal a Mammut előtt, valami motoros boltnál. A lényeg, hogy tettem máér egy jó pár kört, eltelt kb. másfél óra, de még mindig ott állt a szekér. Közben meg szépen kezdett feltorlódni mögötte a sor. Toleráns szoktam lenni az ilyen esetben, de ezt már durvának tartottam, főleg úgy, hogy az említett kis utcában volt hely, ami ugyan szintén nem szabályos, de legalább senkit nem zavar és nem akadályoz. Néztem a gép oldalán telefonszámot, és felhívtam a központjukat. Szépen bemutatkoztam, és megérdeklődtem, hogy milyen műtétet végeznek a kollégák a Margit krt.-on. Picit neheztelő választ kaptam, de ígéretet kaptam a helyzet gyors rendezésére. Öt perc múlva nagy duzzogás közepette lefáradt a tisztelt sofőr, és odébb állt. Végre fellélegezhetett a körút. Megjegyzésként odabökte, hogy egy komplikált beteget próbálnak ellátni a közeli orvosi rendelőben.

A tanulság ebben szerintem csak annyi, hogy néhányan szeretnek visszaélni az emberek jóhiszeműségével, ezáltal szégyent hozva a többi kollégájukra is.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.03.20. 13:17:47

én lezártam volna kocsit és távoztam volna egy 20 percre! volt már rá példa... jómultkor a veréb végigülte a bajcsyn míg megvacsoráztunk a donpepében... na az se áll többet olyan helyre, amiért más fizet az tuti :))

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.03.20. 13:19:20

jah az kihagytam meglehet nézni, hogy melyik cég mentőautói állnak meg így! egy OMSZes képes lett volna megállni ott a bajvívóban a járdával párhuzamosan... én látatlanba mondom, hogy ezeknél a felének tuti nincs még PÁVja sem...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.03.20. 13:20:49

107! 2009.03.20. 13:13:23
látod gonosz rendőr, megzavartad őket az ultipartiban! :))

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.03.20. 13:25:33

Nézzük az információkat amiknek birtokában vagyunk.

1. Emberünk látta, hogy a betegszállítóba kik szálltak be. Beteg nem volt.
2. A történetben szerepel, hogy a betegszállítók jelezték, ők beteget hoztak.
3. Ha jól tudom, egy mentőautónak megvan némi minimális felszerelése, elsősegélyt nyújt, stb. a betegszállításhoz nyílván nem kell ennyi, de az is lehetne sürgős, az is életet menthet. De nem amikor hazaviszik a beteget.

Amúgy azt hiszem, a személyzet is különbözik, stb.

4. A mentőautó sofőrje nem azért nem állja el az utat mert jófej akar lenni, hanem azért, mert baromi kellemetlen, ha elálta az utat, az előtte, utána kialakuló torlódás miatt esetleg ő nem tud haladni. Ha valaki emiatt hal meg az neki is kellemetlen.

107! 2009.03.20. 13:35:12

@RosszQtya:

Ulti? Az jó, én a Kossuth téren tanultam meg. Fél év alatt "Középfokú C" képesítést szereztem belőle. :-)))

Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2009.03.20. 14:14:06

@RosszQtya: Ezt nem értem, hol kellett volna hagyni a kocsit? Vagy ez nem a posztnak szólt? Ahogy tudod (és jól látod a képekből), a Bajvívó erősen zsákutca, munkába menés helyett menjünk pizzát reggelizni, vagy mi?:-)

blogsámán 2009.03.20. 15:13:00

@Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak:
Valóban sokat segített. Valahogy efelett elsiklottam.

Seth Gecko 2009.03.20. 15:25:33

@alte trottel:

Van egy szöveged, jót derültem a megfogalmazáson :)

alte trottel 2009.03.20. 19:44:31

Muszáj körülírni, mert a durva szavakért kimoderálnak!

Ugye, Silent?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.20. 19:49:25

@alte trottel: Mérlegelés után megvan az ilyesminek is az esélye, leginkább az aktuális hangulatomtól függ. ;P

107! 2009.03.20. 21:19:45

@SilentSound:

Ez nem hangzik túl demokratikusnak! :-)

alte trottel 2009.03.20. 22:01:27

@107!:
Viszont rákényszerít a stílus csiszolására, a szókincs fejlesztésére.
Szóval, több az előny mint a hátrány.

Ugye, mégis csak másként hangzik az, hogy "lépjen Ön, kedves polgártársam incestuosus orális szexuális kontaktusra a legközelebbi nőnemű felmenőjével" mint az a pórias B.Sz.K.A.

107! 2009.03.20. 22:10:19

@alte trottel:

Én is csípem az ilyesmit. IQ kérdése az egész. Ez olyan, mint ahogy az ideges embert is a nyugodtsággal lehet a legjobban kihozni a sodrából. Nap mint nap alkalmazom azzal, aki megérdemli. :-)

B.GY. 2009.03.20. 22:51:43

Én tudom miért nem állt a járdára a betegszállitó.De nem mondom meg:)

WindowsNT 2009.03.21. 21:54:09

RaveAcE


Kell a kék villogó, mert kórházból kórházba is szállítanak beteget különböző vizsgálatokra, és, ha rosszul van netán a beteg vagy helyzete rozszabodig akkor muszáj bekapcsolni nincs mese, nem feltétlen a törött lábú nénire bácsira kell gondolni, különböző betegségekkel szállítanak betegeket akiknek különböző súlyú betegsége van.

Van szerződésük az OEP-el és ennek keretében történik a betegszállítás, sőt egyes esetekben sürgősségi szállítást is végezhet + minden sofőr rendelkezik a megfelelő PÁV vizsgával.

Kéretik ne általánosítani, vannak köztük jó fejek is, és rengeteget dolgoznak reggeltől estig sőt még éjszaka is.

Valamikor én is maszekoltam és bizony elég idegesítő volt a parkolóhely keresése mert amíg a kereséssel tököltem addig már rég kicseréltem volna a zárat, de én nem használhattam maszekként kék lámpát vinnyogóval, szóval dolgoznak és tényleg, ha Ti lennétek a helyükbe akkor nektek se lenne időtök parkolót keresni, mert már menni kell a következő betegért.

------------------------------
Na ki használ itt a kommentezők közül jogtiszta Windows-t?

Válasz 98% nem!

Mindjárt le ellenőrzöm.

DonVincenzo 2009.03.22. 16:45:33

Sziasztok!
Én az "ellenséget" képviselem mert én is betegszállító vagyok. Igaz nem a fővárosban hanem egy kelet-magyarországi megyeszékhelyen.
Érdekes dolgokat vetnek fel egyesek,akiknek persze fogalmuk sincs a témáról de osztják az észt. Akinek kérdése van a témában arra szívesen válaszolok.

Circus 2009.03.22. 20:32:30

@DonVincenzo:
Akkor légy szíves, mondd meg, miért kell így leparkolni, illetve leállni az utca közepén?

B.GY. 2009.03.22. 22:54:45

@Circus:

Azért nem állnak a járdára,mert a beteg feljelenti őket.Nem láttad egy pár hónapja a híradót?A mama feljelentette a betegszállitókat,mert ráálltak a járdájára,és eltört a beton:)Beteg volt az kívül belül:)

alte trottel 2009.03.23. 07:35:49

@B.GY.:
Agyalásnak közepes, kifogásnak morvára gyenge.

vhm 2009.03.23. 21:02:09

@WindowsNT: gondolom azt nem látod a képen, hogy egyszerűen baszott legalább az oszlopig előremenni, ott hagyta az út közepén! Vagy párhuzamosan állt volna a szegélyhez. De nem. Keresztben középre. Erről volt szó, nem általánosításról. Mert ez bunkóság és pont.

Circus 2009.03.23. 21:17:04

@valami hidralika mittudomén:
nem igazán tudom, hogy a beteget hátul, az emelőlappal (vagy valami hidraulikával, mittudomén) tették le vagy oldalt lőtték, ki, de egyik esetben sem ÍGY kellett volna parkolni.

Izé... és ha csak nem jó a rögzítő/kézifék és kigurult az utca közepére, mi meg leanyázzuk szegényt, pedig mennyi baja van? (tudom, egy, a szerb határ környékén)

Circus 2009.03.23. 21:17:59

mármint mert nem logikus ÍGY parkolni.
fáradt vagyok

vhm 2009.03.25. 00:12:26

@Circus: lehet, hogy tényleg valami hidraulikával, mittudomén :DDDD

alte trottel 2009.03.25. 18:22:43

Fotosopppp!

Gőzmozdonnyal vagy rakétacirkálóval lenne igazán kúúúúúl!

efhábé 2009.03.26. 11:31:49

@Pepe83: Megállhat egyjó zsíros fánkot venni, de ahhoz előbb engedélyt kell kérnie a központtól. Ha engedély nélkül áll le, akkor kétféleképpen is lebukhat, egyrészt nem válaszol a rádióhívásra, másrészt bármikor járhat arra ellenőr. Megkülönböztető jelzés használata dettó, nem fogja használni, ha nincs rá komoly oka, mert az állásával játszik.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása