Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Előztem, megszívtam, megelőztek, azt is

2009.03.24. 10:50 :: SilentSound

Levente baja a lenti KRESZ táblával (asszem valami olyat jelent, hogy piros és fekete autóval egy időben mindkét irányból behajtani tilos) gyűlt meg, nem is egyszer. A sztori első felével nem is értem, mi volt a baj, záróvonalon, tilosban előzött, a rend éber őrei meg pont ott voltak és annak rendje és módja szerint megbüntették. A történet másik részében viszont - mondhatnánk, hogy Isten nem ver bottal - egy könnyen bepöccenő baromállattal hozta össze a sors.

Március 15-én úgy döntöttem lemegyek vidékre és kipihenem fáradalmaimat. Utam ilyenkor mindig az M7-es és M70-es teljes szakaszát érinti. Levelemben két dologról írnék, az egyik tanulságos és saját hibámat szeretném elmesélni másoknak is ne essenek bele. A másik meg újabb bizonyíték, hogy még mindig vannak őrültek a Földön és így az országban, akik továbbra is sajátként kezelik az utakat.

Az M70-es nevéből ellentéve nem olyan mint az M7-es amiből kiindul. Ugyanis a pályán két lehajtó van itt található csak 2X2 sáv a többi szakasz 2X1 sáv. Ennél a kétszer két sávos egyik szakaszon ért a rossz.

Ugyanis itt rendszeresen szoktak traffipaxozni (az elmúlt kb. 20 alkalommal amikor lementem, legalább 10 alkalommal találkoztam eme berendezéssel és egyenruhás kezelőivel). Éppen egy kocsi besorolása miatt mentem a belső sávba, de a leszűkülés egy sávra egyre közeledett, így hát előzésbe mentem át, amit sajnos rosszul tettem.

A szűkülés előtt kb. 80-90, de lehet, hogy 100 méterrel ki van téve az előzni tilos tábla. Logikusan jelezve, hogy bizonyos sebesség mellett ne kezdjél előzni mert egy sávba folytatódik az út. Én még a tábla előtt kezdtem előzni, de már a tábla után fejeztem be, amit én akkor nem vettem észre.

Szépen intettek le, én meg persze megkérdtem miért is állítottak le, hát elmondták. Tudtommal a KRESZ-nek megfelelően van kitéve a tábla (másoknak is elmondtam sztorimat és ők is azt állították a tábla megfelelően van kitéve ebben az esetben). Ezúton szólok mindenkinek ezen a szakaszon vigyázzon és figyeljen oda az előzni tilos táblára. Bármennyire is logikus, hogy van hely előzni, ne tegyük minden esetben, mert a végén büntetés lesz a vége. Még hozzáadnám, hogy amikor az út egy sávról, kettőre bővül és fordítva, 80-as sebesség korlátozás van.

Utam ilyenkor Tornyiszentmiklós és Letenye között folytatódik. Ez a szakasz a Szlovén oldalon lévő autópálya befejezéséig tele volt kamionnal, ezért is meg a rendkívül éles kanyarok miatt 40-es és 50-es sebesség korlátozás van, főleg a két síkán résznél. A sztori lényege, hogy pont a sikán kezdeténél, az 50-es tábla után, záróvonalnál előztek meg, hírtelen oldalra pillantottam és az anyós ülésen ülő női nemhez tartozó egyén a "mi a f..t bámulsz", "mi a f...t nem mész gyorsabban" és ebbe a kategóriába kerülő tekintetekkel figyelte kocsim leelőzését.

Én ekkor nagy kacajba kezdtem, kezemmel homlokomra csaptam majd hüvelykujjammal jeleztem elégedettségemet, hogy ehhez tényleg kell ész, illetve, hogy pont ilyenkor nincsen rendőr, bezzeg én kicsit nem figyelek oda és máris elkapnak. Csak megmondom, lassan 5 éve van jogsim, ez az első büntetésem és mikulás zacsit is csak kétszer kaptam a szélvédőmre.

Na ekkor jön el a fordulat. A kocsi ami megelőzött a szemben lévő sávban maradt és lassítani kezdett. Anyós ülés oldalán az ablak lehúz majd elkezdett szlalomozni. Kb. 40-es tempóra lelassultunk én ekkor kicsi gázt adtam, hogy elhaladjak mellette éreztem, hogy viselkedésemet nem díjazta.

Amikor elhaladtam mellette ő is felgyorsult ám jött a következő sikán és én ekkor lelassítottam, mire ő úgy kezdett ismét az előzésbe és a kanyar bevételébe, hogy a záróvonalat és a sebesség határt is átlépte. Végül elhajtott.

Bevallom utóbbinál, egyéb reakcióim nélkül talán másképp alakult volna a dolog.

78 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye rendőr büntetés béna veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daniferi 2009.03.24. 11:30:58

chicane - sikán (két gyors irányváltoztatás egymás után)
www.vezess.hu/forma1/forma_1_szotar/12184/

mercurius 2009.03.24. 11:32:53

Hol a baromállat? Mi a könnyenbepöccenés? Minek mutogatsz át más kocsijába ha nincs nálad puska? Lehet, hogy a csajnak eleve ilyen inelligens az arcberendezése.

vhm 2009.03.24. 11:35:22

Hát öregem, megszívattak a rendőrök. Párhuzamos közlekedés van, te ott nem előztél, hanem csak elhaladtál a másik mellett, mivel tartósan már a belsőben mentél...

Bobby Baccala 2009.03.24. 11:36:39

hááálják meg...ez elég zavaros

vhm 2009.03.24. 11:38:29

"Éppen egy kocsi besorolása miatt mentem a belső sávba, de a leszűkülés egy sávra egyre közeledett, így hát előzésbe mentem át, amit sajnos rosszul tettem."

"előzésbe mentem át" >> ilyen nincs!

"A szűkülés előtt kb. 80-90, de lehet, hogy 100 méterrel ki van téve az előzni tilos tábla. Logikusan jelezve, hogy bizonyos sebesség mellett ne kezdjél előzni mert egy sávba folytatódik az út. Én még a tábla előtt kezdtem előzni, de már a tábla után fejeztem be, amit én akkor nem vettem észre."

"előzni tilos tábla." - "ne kezdjél előzni"

De te nem kezdtél ott előzni, egyszerűen csak haladtál a sávodban... Az előzne, aki sávot váltana majd vissza.

Ez a tábla nem jelenti azt, hogy mind a 6 sáv muszáj, hogy tartsa a leglassabb autó sebességét. Csak annyit, hogy nem kezdheti meg az előzést senki, illetve aki előz az fejezze be. De te nem előztél csak haladtál a sávodban.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.24. 11:39:07

@Bobby Baccala: Pedig a vesszőket már én raktam bele a mondatokba! ;)

indapass90210 2009.03.24. 11:41:27

Szerintem mindkettő takszis volt, ódival!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.03.24. 11:50:19

14 év alatt se egy mikulás csomesz, se egy bünti... évi 100 ezer fölött megyek jócskán...

@Bobby Baccala: zavaros hát. a srác azt hitte, az F1-en van, és a Ferrari szponzorálja. oszt kiderült, hogy még sem :)

Marcellusca 2009.03.24. 11:53:11

@SilentSound: Akkor nem csak a post író a hüjje! :D

@Dövan: Én skodás vagyok, de nem ám olyan, sőt, még tasszis se vagyok. :)
Ezé' tart itten a zország! :)

Kedves, Levente!
Írásodból az tűnik ki, hogy az utakat versenyzésre használod. (Én még egyetlen sikánnal sem találkoztam az utakon, csak a tévében láttam. Én is szeretem a Forma-1-et.)
Megszívtad, majd megszívattak és nem tudod benyelni. Ennyi. Remélem - most, hogy kiírtad magadból - nem marad benned frusztráció és nem akarsz mégnagyobb Suhamér lenni!

TH 2009.03.24. 12:07:03

Magyarórákat a posztírónak!!!! Ha majd megtanulta a nyelvet, megírhatja újra az egészet, addig nem foglalkozom vele, mert egy büdös szót sem értek. Ez szánalmas.

Pepe83 (törölt) 2009.03.24. 12:14:32

@SilentSound:

Nem teszel ki egy színvonalasabb posztot, amin lehet jókat vitatkozni?:))))

RaveAcE 2009.03.24. 12:28:05

Rajzos posztot kérek!
Amolyan kinek-van-igaza régen volt már.

Leventének nem piros kocsija van? Merthogy azzal ott nem lehet előzni.

Mókusélet 2009.03.24. 12:55:44

.......ejjjj, a fene!Itt is hígul a társaság :-)

rózsaszínkupakodanyomó 2009.03.24. 13:07:22

Nem értem mivaaaan? Ezmiez? Mi?

Petrodon 2009.03.24. 13:27:28

"Csak megmondom, lassan 5 éve van jogsim, ez az első büntetésem és mikulás zacsit is csak kétszer kaptam a szélvédőmre."

Ejha! Ez nem semmi... Igazi vérprofival van dolgunk... :))

Matrix_ 2009.03.24. 13:31:20

elmés egy poszt. Ilyet én is tudok:
mentem előre, néztem jobbra balra. Aztán sehol semmi. Majd jött egy ilyenolyan és azthittem rosszul látok. De nem! rájöttem, hogy az emésztésem rossz. Nem gondoltam volna, és mégis megtörtént. Kár hogy így jártam. A sikán tehet mindenről. Meg a buszmegálló. Legközelebb a boxutcába megyek inkább.
Várom a véleményeteket, és jöhetnek a fikázó kommentek.

(smiley)

blogsámán 2009.03.24. 13:35:58

@SilentSound:
Azt már megszoktam ebben az országban, hogy egyesek, főként a fiatalabb korosztályhoz tartozók képtelenek magukat érthetően kifejezni, de könyörgöm, az ilyeneknek miért adunk teret? Ez a post totális káosz, semmit nem lehet érteni belőle. Javaslom, legközelebb kérd meg az illetőt, érthetően írja le a történetét, mert egyébként úgyis csak saját magát járatja le.

Pepe83 (törölt) 2009.03.24. 13:40:22

"főként a fiatalabb korosztályhoz tartozók képtelenek magukat érthetően kifejezni"

Kikérem magamnak:))))

.lll. 2009.03.24. 13:41:25

hú baz,ez olyan izgalmas volt,hogy össze kakiltam mgam:D

George Jung 2009.03.24. 13:43:19

@Mókusélet:
Szívemből szóltál! De még mennyire!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.24. 13:44:10

@blogsámán: Ó, hányszor és hány módon járatták már le itt magukat a levélírók... ;)))
Azt mondjuk már én is furcsállom, hogy ez index címlapra ment, mert amúgy tényleg nem az a fajta poszt, amit beleraknánk egy válogatáskönyvbe... :)

George Jung 2009.03.24. 13:44:25

@TH:
Lehet, hogy Te ki vagy akadva?
TTTEEE? TE?

kafferbivalybalamber 2009.03.24. 13:49:51

Át mertek nézni a másik kocsiból, te meg erre elkezdtél mutogatni? Remélem, legközelebb jól össze is vernek az ilyenért, büdösgyökér.

ex-dr. vuk 2009.03.24. 13:51:46

Mar 5 eve van jogsid? Wow. ;)
Engem 14 ev alatt egyszer buntettek meg, 40 helyett 55-tel, olyan helyen, ahol a telepulestablara van kiteve a sebessegkorlatozas (tehat az egesz telepulesre ervenyes), igy elfelejtettem :)
Ezen kivul mas nem volt. Ja jo ez nem igaz, egyszer bukosisak nelkul simsonoztam a toltes tetejen ;)

Szoval a szoveg, hogy 'bezzeg mast nem kapnak el, engem meg egybol, pedig eletemben eloszor eloztem igy' eleg erdekes.
Kb olyan, mint amikor a kutyaszaratora raszolok akkor mutogat h bezzeg mennyi szemet van, mikor szemetelore akkor meg hogy mennyi kutyaszar.

Sajat hazunk tajan kene szetnezni, emberek!

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.03.24. 13:52:24

Számomra ez a post elég értelmetlen.
Mi köze van az öt éves jogsinak, a mikuláscsomagnak és a jó vezetésnek egymáshoz?
Nekem qrva sok mikicsomagom van, de semmi köze ahoz, hogy hogyan vezetek. Ott az autó csak áll, kérdés, hogy le tudok-e menni időben újabb két órára bedobni.
Láttam én már 20 éves jogsival emberkét, aki pest határában átül az anyósülésre, mert zavarja a forgalom.

STS 2009.03.24. 13:54:09

Szerintem nem a koron múlik,hogy ki,mennyire jól fejezi ki magát.Elég sok olyan idősebb ember van aki akkor sem tud összerakni egy értelmes mondatot vagy szöveget ha van rá 1 órája.Az viszont könnyen előfordulhat,hogy a szerző "enyhén" kapkod és nem nézi meg mit csinált.

TH 2009.03.24. 14:03:27

@blogsámán: Egyetértek!
SilentSound, olvasókat fogsz veszteni, ha ez a színvonal marad...

TH 2009.03.24. 14:04:11

@George Jung: Eztet most nem értem...kifejtenéd?

Lacaca 2009.03.24. 14:09:53

@insert_click: lehet, hoyg jól vezetsz, de kurva szarul állsz! :)

Zsola777 2009.03.24. 14:10:08

...és aki még okosabb, könnyen ki tudja találni, mire gondolt gyengeelméjű felebarátja.

A rendőr néha megbüntet (ha van, néha), néha nem; A "visszaelőztem" és "befékeztem" pont olyan magatartás, amit kerülni kell, mert veszélyhelyzetet okoz; A "mitnézel" ne zavarjon, szard le, csak így élheted túl a hülyéket;
A vezetés nem csak arról szól, hogy gyorsan be tudod venni a kanyart (pedig még az ódisok és társai sem tudják nyomni, mert jó gumira nem tellt - tk.), hanem arról, hogy mások helyett is tudsz gondolkozni, az ők esetleges hibáját ki tudod védeni. Így talán senkit nem ér baj, és ez lenne a cél.
Nekem is kb. 10 évembe tellt, mire megtanultam felismerni a szigorúan KRESZ-ben nem lévő viselkedést (pl. sávváltás előtt nézelődik, orientálódik). No persze, ha mindenki betartaná, ezzel nem kellene foglalkoznunk. De sajnos kell.

Manyizga (törölt) 2009.03.24. 14:10:59

Hát magyarból nem kellett volna kegyelemkettessel átengedni a poszt íróját...

(Büntettek meg 2-3x gyorshajtásért 20 év vezetes alatt, de mikuláscsomagot egyet se kaptam, mert nem parkolok tilosban/olyan helyen ahol fizetni kell...)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.03.24. 14:14:23

@Lacaca: Én mindig jól állok, közterületes, rendőr még nem büntetett, csak türelmetlenek a 8 általánost végzett SEAT-omat Skodának rögzítő kékruhások.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.03.24. 14:16:32

@Manyizga: Tilosban én sem parkolok, erre mindig figyelek, sőt mozgássérült helyre sem állok, még akkor sem álltam oda, amikor fateromat hordtam tolókocsival, mert úgy voltam vele, hátha jön olyan emberke, aki egyedül van és neki nagyobb szüksége van egy közeli helyre a bolthoz/kórházhoz/rendelőhöz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.24. 14:19:43

@insert_click: Nekem egyszer Csornán sikerült egy parkolási bírságot összeszednem, ami szerint nekem piros autóm van, pedig narancssárga, csak szegény parkolóellenőrnek vagy 2 bites a színskálája, vagy csak simán színvak volt. :) Azért befizettem a büntit, mert nem szeretek kekeckedni. :)

STS 2009.03.24. 14:29:11

@insert_click: Erre egy megoldás van.Sprint az automatáig meg vissza.:)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.03.24. 14:36:00

@STS: Volt olyan, megálltam otthon anyámnál, mikor kiértem a kocsihoz, az én órám szerint még rendben volt minden, de a parkolóőr már dugta a csomagot a kocsimra, mert szerinte egy perce eljárt (pár éve történt, még nem volt türelmi idő) kicsit kiakadtam és megemeltem a hangom, szerencsétlen elkezdett szaladni előlem rémületében, pedig nem vagyok nagydarab, 181cm, 82-85kg, kopasz fej, bőrkabát. ;)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.03.24. 14:39:20

kikerült a post a Zindex nyitólapra... túl sok a komment, nem hagyhatják figyelmen kívül ;)
No, akkor mikor jó sofőr egy sofőr?
1. Ha 5 éves a jogsija
2. Ha nem kap mikuláscsomagot
3. Ha a kanyart sikánnak hívja

Ki mire szavaz?

Pepe83 (törölt) 2009.03.24. 14:42:17

@insert_click:

Hasonló esetem már nekem is volt, ott is elszaladt az őr, pedig nem is vagyok kopasz:)))

pd_ 2009.03.24. 14:42:30

A sikán az magyarul S-kanyar. Imádom a Palikékat amiért ezeket a szép magyar szavakat sikerült bejuttatniuk a magyar nyelvbe.

További kedvenceim tőlük a rajt-célvonal (magyarul rajtvonal), a szpojler (magyarul szárny), a granpri (verseny, futam kinekmiteccik), a pitsztop (bokszkiállás). Most több nem jut eszembe, de már alig várom a hétvégi futamot, akkor felelevenedik a többi gyöngyszem is.

TH 2009.03.24. 14:53:06

@pd_: Már bocs, de túlzásokba esel. Azért ezeket a szavakat bizony átvette a magyar az eredetiben is, nem hiszem, hogy problémát jelent. És főleg az idióta Palik nem sokat tehet róla...:)

@nális coitus 2009.03.24. 14:58:29

De ócska poszt, kis majom, 5 éves jogsival még csak most büntették meg és csak 2 mikulást kapott? Menj a büdös p..ba! Sokan lenyomnak 20 évet és nem kapnak semmit te gyökér!

Zsola777 2009.03.24. 14:59:50

Hova tűűűűnt Daemon Hill!?

pd_ 2009.03.24. 15:02:27

@TH: Hát a szóhasználatról talán tényleg nem a Palik (meg a többi jómadár a stúdióban) tehet, de ha ők a magyar szavakat használnák, talán azok terjedtek volna (terjednének) el jobban.

A legtöbb Forma-1-es kifejezést úgyis tőlük hallja a jónép.

TH 2009.03.24. 15:06:20

@pd_: hát de ezeket a szavakat már akkor használták, amikor Palikot még nem engedték volna mikrofonközelbe. :)

vhm 2009.03.24. 15:07:45

@cool-r: Nekem 8 év alatt van egy pár mikulás csomag is meg pár szabsértési helyszíni.
Nehogy azt mond, hogy attól függ jól vezetek-e. Nekem egyszerűen megér ennyit a kényelem. Megbűntet, tegye, ki lesz fizetve és kész... Leosztom km-enként 0,5 Ft vagy annyi sem, ennyit megér ha így nézem...

BJani 2009.03.24. 15:09:34

Biztos van értelme ennek az írásnak, csak én nem tudok magyarul.

Amiért megbüntettek, kedves Levente: ha előzöl, akkor az előzést be kell fejezned az előzni tilos tábláig / záróvonalig. A leírtakból nem 100%, de lehet, hogy inkább elhaladás volt, amit műveltél, s nem előzés. Ha szóban is hasonlóan kommunikálsz, mint írásban, akkor megértem a rendőröket, hogy megbüntettek.

A második rész számomra még zavarosabb. Gondolom, ennek az lenne az értelme, hogy "bezzeg mást nem büntetnek meg, bár veszélyesebb részeken szegik meg a szabályokat". Ez így van, s mindig is így lesz. (Lásd még: peches napom volt / szerencsés voltam, hogy megúsztam.)

pd_ 2009.03.24. 15:13:40

@TH: Vagy még a torpedóban nyomta az ipart. :)

Ja, hát úgy egyébként ebben igazad van, hogy régebb óta így mondják már, de sosem késő változtatni! Meg most ők használják, úgyhogy ők irritálnak vele. :)

TH 2009.03.24. 15:18:26

@pd_: jaja, ott is hasonlóan kitűnő munkát végzett! :DDDD

Alf (törölt) 2009.03.24. 15:36:28

az van, hogy nem értettem. voltak ezek a szavak, de az utsó bekezdést már csak fonetikailag követtem, semmilyen jelentés nem jött át.

fáradt vagyok?

Alf (törölt) 2009.03.24. 15:39:03

@SilentSound:Jó helyen vannak azok a vesszők? Komolyan nem értem, 2. nekifutásra sem :)

George Jung 2009.03.24. 15:43:17

@TH:
Semmi extra, csak megmosolyogtam, hogy "kiakadtál" egy poszt miatt. Nem szoktál.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.24. 15:44:05

@Alf: Nem csak azon múlik sajnos, átírni meg nem akarom senki levelét, mert az úgy már nem hiteles akkor.

TH 2009.03.24. 15:53:10

@George Jung: Azon akadok ki, hogy ezt SilentSound megjelenteti. Ez egy vicc.

proton1701 2009.03.24. 16:17:53

Kezdődik ott , hogy a mai ált. intelligencia mellett nem adnék 20 alatt jogsit senkinek!!
2, Hülye szopóskurvákkal ne foglalkozz csak Te leszel ideges, és-vagy :előre nagy gallytörő és véletlenül nekimész ha le akar satuzni előtted.
3, Sajna ilyen az élet.Azokat szívatja akik csak néha szabálytalankodnak.Ezt sajnos a saját bőrömön tapasztalom....

Kopasz Mercis 2009.03.24. 16:18:11

Több mint 20 éve vezetek, volt vagy két tilosban parkolásom, mikuláscsomag több tucatnyi, gyorshajtás is vagy tucatnyi, előzni tilosnál előzés csak egy. Nyertem?

PitBuli 2009.03.24. 16:19:04

Én a "másképp alakult volna"-ra szavazok, szerintem az volt a hülye. No meg a posztíró.

Kopasz Mercis 2009.03.24. 16:22:11

Ja, egyszer szálltam ki, hogy megruházzam a közlekedőtársam, egyszer engem akartak megverni, és egyszer a saját hülyeségem miatt majdnem meghaltam.

Természetesen béemvével és ódival nyomom.

STS 2009.03.24. 17:09:10

@insert_click: hát sajnos ez tényleg így megy erkölcsileg mélységes szegénységben lévő országunkban.Velem még ilyen nem,volt hála istennek,de a Dohány utcában egyszer kellett futnom,hogy megelőzzem a "jómunkásembert"

Tiborc2008 2009.03.24. 17:21:55

Istenem, micsoda izgalmak érnek vezetés közben. Megszeged a kreszt és megbüntetnek. Hát ez pech. Biztos vezetsz már vagy három hónapja, hogy egy más által elkövetett szabálysértés ilyen hatással van rád. Itt a fővárosban mész 50 km-t, 15 hasonlót látsz. Az, hogy a másik autóban a csajszi milyen tekintettel nézett, csak te képzeled, vagy azt gondolta, vagy mást. Az integetést meg végképp nem javaslom, mert ha olyan bunkóba futsz bele, aki fizikailag is meg akarja bosszulni, ráfázol. Egy kamionos ismerősömet bézbólütővel verte meg egy elötte keresztbe álló terepjáróból kiugró intelligens egyed, csak mert akkor ott a kamionnal annyival lehetett menni és sokáig nem tudta megelőzni.

Tiborc2008 2009.03.24. 17:26:48

Ja, a fővárosban nem sikánt látsz 15-t, hanem záróvonalon átlépőt, kanyarodó sávból egyenesen elédvágót, stb.

STS 2009.03.24. 17:30:42

@Tiborc2008: és akkor még túlságosan átlagos dolgokat mondtál

bunkó · http://bunko.blog.hu 2009.03.24. 17:37:16

Ha a jogosítvány megszerzéséhez fogalmazásból is vizsgázni kellene, akkor nem lennének itt ilyen nyomorúságos posztok.
Azért, mert a posztírónak soha nem lehetne jogsija, így nem lenének ilyen vérfagyasztó kalandjai.

Tiborc2008 2009.03.24. 17:43:02

Félreértések elkerülésére, nem a posztolót akarom megszólni, mindannyian voltunk kezdők és régen könnyebb volt kezdőnek lenni, mint ma. Úgy a 100. záróvonalas előzésnél már ő is rezignált belenyugvással fogja konstatálni a tényeket.

vhm 2009.03.24. 17:52:02

"Úgy a 100. záróvonalas előzésnél már ő is rezignált belenyugvással fogja konstatálni a tényeket. "

Erről jut eszembe az örök igazság.
ZáróVONAL, tehát nem betonfal...

Cseber Lajos 2009.03.24. 17:53:26

Azt szeretem nagyon, hogy állok a zebra előtt (sokszor percekig, ha nem jön senki), aztán amikor lelép valaki, akkor megpöccintem a gázt. Nagyon szeretem ezt csinálni. Kikapcsol és megnyugtat.

victor vacendak 2009.03.24. 18:09:25

@pd_: a bokszkiállás sem magyaros...ökölvívás kiállás lenne az, vagy a kerékcsere/tankolás...:-D

Бабаяга 2009.03.24. 20:10:23

16 éve van jogsim, azóta naponta vezetek, nem is kevés km van mögöttem. Még egyetlen egyszer se bűntettek meg, sőt budapestiként se kaptam még soha mikuláscsomagot. Akkor én sikertelen vagyok?
Mellesleg már a duplazáróvonalon való előzésen, sőt az azon keresztül való kanyarodáson se lepődök meg.

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.03.24. 21:35:12

Eddig elég jó volt ez a blog, miért kell így elrontani?

STS 2009.03.24. 22:50:31

A minap a blogmban leirtam 1 kalandomat a rendőrökkel 1 záróvonalas előzés illetve kikerüléssel kapcsolatban.Egy olyan lakóterület voltahol széles az út és ember alig van ráadásul este volt.5 ezer volt.Az egyik kommentelő szerint nem kiskategóriás merthogy ő iet soha 80 al nem előzget lakóterületen.Persze ez így van nem előzgetünk 80 al 30 as övezetben vagy a délutáni csúcsforgalomban és egyéb tényezők között.Akár kezdő valaki akár 20 éve vezet,záróvonalon mindenki ment már át akár 40 el akár 80 al akár itt akár ott.Nem kell szenteskedni,főleg nem arra fogni,hogy most csinálta először.A záróvonal egy olyan dolog amin még a legnagyobb szabálybuzi is átmegy néha...

Бабаяга 2009.03.24. 23:18:29

@STS: Püspökhatvan előtt záróvonal mellett van egy akkora kátyú, amit kitábláztak, hogy kerüld ki. Ugye a táblát senki nem akarja elvinni, a gödör pedig nem csak mély, hanem széles is. Nincs más megoldás, mint a kanyarban átmenni a záróvonalon. Mekkora poén lenne, ha ott álna a fa mögött a rendőr. Az elmúlt egy héten háromszor is jártam arra, mindig az járt az eszembe, hogy itt aztán tudna kaszálni a közeg.

STS 2009.03.24. 23:34:40

És még hány ilyen terület van az országban...

vhm 2009.03.25. 18:27:19

@Бабаяга: Nem tudna! Kikerülést végre szabad hajtani záróvonalon is. Ez szabály.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása