Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Menet közben akarta leverni a motoros a tükrömet

2009.04.06. 15:42 :: SilentSound

Ha már délelőtt a jó idő okán képbe kerültek a motorosok is, jöjjön most Potha levele az autózzblogbeliekhez, ami valami egészen fatális véletlen miatt egy motorost állít főszereplőként a történet középpontjába.

Gyönyörű idő volt ma vasárnap(04.05). Elmentünk kirándulni a kedvesemmel, nagyon jól éreztük magunkat. Ez kifejezetten nem fontos a sztorihoz, csak éppen nagyon jó kedvem volt, jól éreztem magam, megfeledkeztem minden gondomról, bajomról.

De ezek után sajnos vissza kellett térnem a szürke valóságba. Egy motoros nagyon elrontotta a napomat... A kedvesem édesapjának a kocsijával voltunk, vadonatúj, alig 1 hónapos.

A helyszín Komárom volt, körforgalomból kiértem arra a kétsávos útra ami Szőny irányába vezet. A belsőben egy lakókocsi ment, nem akart kimenni a külsőbe.

Vártam, vártam, de mondom oké, akkor megyek én. Sajnos nem vettem észre, hogy közben egy motoros odaért a seggünkbe és Ő is a külsőben van, nem tudom miért, lehet akkor ért oda, vagy már ott volt nem láttam a tükrökben. Gondolom ráhúzhattam, mert nagy motorbőgést hallottam meg rázta a fejét.

Intettem neki, hogy bocsi, valóban az én hibám volt, és örültem, hogy nem történt nagyobb baj.

Erre kielőzött a belsőben és lendületből akkorát beleb#&ott a visszapillantómba,ami jól előrehajlott és elállítódott, hogy hirtelen köpni nyelni nem tudtam, még a rendszámát sem írtam fel. Kellett volna... Mondom de fog örülni após(jelölt) ha elromlott benne az elektronika...

Utána sem tudtam menni, mert gyáva módon elviharzott... Pedig szívesen megbeszéltem volna vele, hogy ezt mégis miért kellett, mit képzel magáról???

Ha esetleg magára ismer, még mindig szívesen megbeszélném vele.
Már lehiggadtam, nem haragszom rá, csak nem értem miért kell ilyen primitívnek lenni.

Majd legközelebb ha bevág elém egy motoros toljam le???
Vagy, hogy megy ez? Mindig figyelek a motorosokra, elengedem Őket, leszarom ha nem köszönik meg, mert mint régebben is írták elég nehéz lenne folyamatosan integetni, megértem. Eddig sosem fordult elő ilyen. Sosem hibázhat az ember? Inkább örülhetett volna Ő is, hogy nem történt nagyobb baj.

A kedves kommentelők véleményére is kíváncsi vagyok, hátha én leszek kihozva teljes mértékben hibásnak. Hibáztam, hogy nem vettem észre, bár lehet hirtelen termett mögöttem.
De elnézést kértem, nem tudom ezért miért a kocsit kell rongálni.

Ha a sajátom lett volna lehet nem annyira vagyok pipa, de így nagyon mérges voltam.

Örülök, hogy ezt megoszthattam Veletek, és kiírhattam magamból.

Inkább vigyázzunk egymásra, ne egymást bántsuk, mindenkinek van elég baja. Illetve Én továbbra is figyelni foguk rájuk, és elengedem Őket. Nem általánosítok egy gyökér miatt.

485 komment

Címkék: motor biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyugyó 2009.04.07. 11:12:32

Egyértelmű a belsősávos majom a hibás, aki miatt történt az egész. Az annyáért nem a külsőben megy?

Agyalap 2009.04.07. 11:27:49

@A sün: Most akkor ott tartunk, hogy a bolti cukorkalopás és az apagyilkosság ugyanolyan csúnya dolog, mindkettőért életfogytigtartó főbelövést kap az elkövető?
Mi bajod van a sorok között előre motorozóval? Ugyanolyan genyó, mint a zebrán gázoló?
Belátás gyerekek! Élni és élni hagyni.
A motoros ne menjen 100-zal a sorok között, és legyen felkészülve az autósok hibáira. (Mindenki hibázhat ugye.) Lehet az autós is előzékeny, de a motoros is.

Krisi 2009.04.07. 11:31:12

@A sün: Feljebb már kifejtettem, hogy hogyan viszonyulok a szabályokhoz
Krisi 2009.04.06. 23:01:16
És igen, ha nem zavarsz és nem veszélyeztetsz senkit, akkor menj úgy, ahogy neked jól esik (de ne csodálkozz, ha megbasz a rendőr:)
Én is ezt teszem. Amúgy abból még soha nem volt bajom, hogy két sor közt megyek, vagy körülnézés után átgurulok 1-2 piroson. Akkor szokott baj lenni, ha szabályosan megyek (rámhúzzák a kormányt, bevágnak elém, bicikliúton rámnyitják az ajtót, ésatöbbi ésatöbbi)

De ha azt szeretnéd, hogy egy órán keresztül előtted pöfögjek az MZ-vel fasza 2ütemű füstöt, akkor teljesítem a kívánságodat :)

@nális coitus 2009.04.07. 11:34:48

Kirajzott ez a sok féreg motoros, a sok szemétláda agresszív tetű....

@nális coitus 2009.04.07. 11:37:09

Kirajzott ez a sok féreg motoros, a sok szemétláda agresszív tetű....

A sün 2009.04.07. 11:42:28

@Agyalap:

Na már megint a relativizálás. A szabályszegés az szabályszegés, akár bolti lopás, akár gyilkosság. Mind a kettő elitélendő. A többi csak maszlag, hogy te miért nem tartod be amit be kell.
Hogy mi a gond a sorok közt motorozóval? Pl az, hogy olyasmire is figyelnem kell amire nem kellene ha szabályos maradna.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.07. 11:51:38

@A sün:
Csináljanak Neked végbéltükrözést antik előszobatükörrel akkor mán. :-)

Krisi 2009.04.07. 11:54:34

@A sün: Miközben állsz egy helyben maximum arra kell figyelned, hogy ne nyíljon ki az ajtód, másra nem nagyon.

@cool-r: :)

Norbi 2009.04.07. 12:16:46

Na én most végig nem olvasom a kommenteket, de ídeírom, hogy ezekből a hétvégi önjelölt motorversenyzőkből már egyre jobban elegem van. Azt hiszik, hogy mindenki a 240-es tempójukhoz akar igazodni. Nyilvánvalóan észre sem vehette a kommentelő, hogy valaki utolérte, mert gondolom akkor is fénysebességgel érkezett mögé...

potha 2009.04.07. 12:24:36

@balumaci: látom, sok motoros másképp látja ezt.
te pl úgy látod, ahogy azt én láttam :)
igaz nem szeretném veszélyeztetni a motorosok életét, és eddig mindig sikerült is észrevenni őket, most sajnos hibáztam.
de én nem fogom emiatt a többit elítélni, eddig több normálissal találkoztam mint gyengeelméjűvel :)

A sün 2009.04.07. 12:29:08

@Krisi:

aham, sávot se akarjak váltani mi?!

bikila 2009.04.07. 12:30:02

@Krisi: Akkor is kell figyelned mindenfele ha állsz, ugyanis a forgalomban vagy és nem várakozol. Hátulról belédmehet egy ifa, ha figyelsz még van esélyed. Jöhet mentő stb...
És tetszik, nem tetszik motorral is elmennek melletted, ha elférnek. Ezt Ny-Európa nagy részén már elfogadott dolog elég régóta. Csak itt nem képesek a törvényhozók ezt összehozni.

bikila 2009.04.07. 12:40:42

@Krisi: Bocs, az előző hozzászólásom egy része nem neked ment.

sish 2009.04.07. 12:48:11

szerintem csak meg akarta veregetni a kocsit, hogy jól van, elfogadom a bocsánatkérést, de annál a sebességnél nem tudta koordinálni a kezét rendesen

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.07. 12:48:42

Nem kell izgulni, minden tavasszal kirajzanak a donorok; a selejtesebb hamar elhullik, nyárra kitisztul a mezőny. Aztán ősszel a hülyébbek megint elkezdenek hullani, télen pedig ismét nyugalom lesz.

potha 2009.04.07. 12:52:53

@sish: igen, ez a legvalószínűbb :D

potha 2009.04.07. 13:52:27

index.hu/belfold/hirek/2009/04/07/raszallnak_a_motorosokra/?rnd=983

ez nem kötekedés, csak gondoltam aki nem olvasná olvassa el, nehogy belefusson :)

Lunitari 2009.04.07. 14:23:25

@zsoci: Holtér mindig van, állítgathatod ahogy akarod.

Lunitari 2009.04.07. 14:26:53

@értem: Direkt az adrenalin miatt motoroznak...akkor meg inkább köszönte volna meg.....mellesleg a motoros is jobbról előzött.....

Lunitari 2009.04.07. 14:32:02

@Agyalap: A sorok közötti motorozás életveszélyes. Nem engedni, tiltani kell. Az autós kerülhet kátyut, vagy bármi mást és még a motoros lenne felháborodva, hogy fellökik (egy sávon belül)....vicc.....meg pofátlanul jönnek veled szembe a te sávodba, mert ő motoros és neki lehet....pfff

j311 2009.04.07. 14:46:05

A motorost csak a ruhája védi, ha paraszt akkor rá kell húzni a kormányt, majd az árokban elgondolkodik, hogy érdemes volt-e parasztnak lenni... Persze ehhez ki kell várni míg a motoros "kezdeményez". Nem szabad rögtön betolni az árokba, mert lehet, hogy értelmes. Bár erre nagyon kicsi az esély...

A6 2.7 TDI - a lomha tehén 2009.04.07. 15:39:32

@Közöd??: hát persze kismajom. meg van erősítve a tükröd, mert te előre tudtad... autód sincs nemhogy megerősített tükröd. mindenesetre ügyesen provokálsz, grat.

Agyalap 2009.04.07. 16:12:39

@A sün: A "relativizálás" tart életben téged is. Gyanútlanul átfutsz a piros lámpán (tudod azt még te is megteszed), a túloldalon meg megfog a rendőr, megbilincsel és már kapod is a 20 évet.
Úgyhogy ne gyere nekem ezzel a szabály az szabály dumával...

Agyalap 2009.04.07. 16:18:45

@Lunitari: Nem mennék bele kilométeres magyarázatokba, de mozgó autók között én sem megyek el. Ha megállnak előresunnyogok, de nem bízom én annyira az emberekben (meg a reflexeimben sem), hogy trükközzek a sávok közötti bakhátakon.
Sz@ratott már be motoros a német autópályán. Kb 150-nel előztem valakit, amikor még balról mellettem elhúzott vagy 200-zal. Magyar rendszámmal.
Szóval nagy az Isten állatkertje, igyekezzünk nem beletartozni.

forrórágógumi 2009.04.07. 16:23:34

Hát majdnem magamalászartam a boldogságtól olvasás közben... tavasz, kedves, vadiúj autó, problémák feledése. Örüljé bazdmeg hogy nem tapad vér az após autójához és máskor meg ne az anyósülésen matasson a szemed hanem a tükörben. Azért baszott rá hogy megtanuld használni cseszdmeg. Egyébként ha eszed is lenne és értenél hozzá (gondolom azóta sem jöttél rá) hogy a tükrök két irányban mozgathatók pont azért hogy ne törjön el. Kretén....

A sün 2009.04.07. 16:43:01

@Agyalap:

a szabály az szabály, a bünti meg legyen a veszélyességi fokhoz mért, de nagyobb mint nulla.
Ha át is megyek gyalogosként a piroson, utána nem verem büszkén a mellem, hogy nem zavartam senkit.

A sün 2009.04.07. 16:43:42

@forrórágógumi:

Mióta kötelező a tükröt használni?

potha 2009.04.07. 17:19:00

@forrórágógumi: Kedvesem!

Nem az anyósülésen matatott a szemem...
Majd remélem a Te tükrödet is le akarja b@szni valaki, kiváncsi vagyok mennyire fogsz örülni.
Amúgy érdekes a VW Transporteren valahogy nálunk nem hajlik...
Na ki a hülye?

TH 2009.04.07. 17:55:05

@potha: forrórágógumival autóztatok? csak a megszólításból gondoltam...akkor viszont ő tudja, hogy hova néztél és mit csináltál, nem? ;)))

potha 2009.04.07. 18:00:15

@TH: áhh nem eszik olyan forrón azt a rágógumit :D

bikila 2009.04.07. 19:25:45

@Lunitari: Olaszországban, Franciaországban és még jó pár helyen teljesen jól működik.
Ha esetleg voltál ezen országok nagyvárosaiban, biztos láttad. Csak intelligencia kérdése: ami autóstól és motorostól is elvárható.
Mozgó kocsisorok között tényleg veszélyes haladni, de álló kocsisorban nem az, ha nem megy gyorsan az ember...
Motorosként szégyenlem magam, ha valakit látok aki üvölteti a motorját, mert nem tud elmenni két autó között mert kevés a hely. Általában csak 10-20 másodpercet kell várni és lehet menni tovább. Sajnos ezeket a barmokat jegyzik meg az autósok (joggal...), nem azt aki megköszöni, hoyg elengedték.

bikila 2009.04.07. 19:26:46

@j311: Ahogy nálad is kicsi az esély erre.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.07. 19:35:38


Autós, motoros szemmel nézve a posztíró egy ordas barom. Nem csak a tükröt kell nézni, hanem a tök fejét is fordítani és nézni nincs-e valaki a holttérben?!!!

eszem-faszom megáll!!!

potha 2009.04.07. 20:58:33

@Da Moon iz Black (RIP Tony D): és úgyszint te is oda sorolod magad akik még soha életben nem hibáztak, és helyesnek tartod a tükörleverést :)

potha 2009.04.07. 20:59:14

bocsánat: úgy szint :)

Circus 2009.04.07. 21:43:18

Csak egy rövid, korábban már elsütöttem:

rokonék M3-ason Pest felé külsőben, ahogy kell. Belsőben előzi őket/halad el mellettük egy hölgy valami kisbigyóval, tökmindegy. Hétvége vége, sávok kb teljesen tele.
Állat elválasztóból kiugrik, hölgy megijed kormány elránt jobbra. Srác majdnem padlófék, szintén jobbra, mielőtt beért volna a leállóba motoros fénysebességgel a leállón el. Állat vissza, mindenki sértetlen, bár valószínűleg néhány héttel kevesebbet élnek majd. Kivéve a legnagyobb, de az valszeg észre se vette, mit okozott majdnem.

Egy darab másodperccel korábban történik, ma lehet, hogy gyászolok, a motoros családja biztos.

Ezt csak mindazoknak, aki szerint ha nem zavarok senkit, akkor mehetek a vonalon, meg a leállósávon, meg a mittudomén hol. EZÉRT érdemes azokat a cseszett szabályokat komolyan venni.

cso zsi 2009.04.07. 21:44:04

@Da Moon iz Black (RIP Tony D):
Ami (mint ki lett tárgyalva), egy jobbról előzés, mert ugye a motoros az teljesen ártatlanul utolér valakit, és elhalad(na) mellette.


@bikila:
Hogy mit engednek (vagy nem) odakint a szabályok, azt könnyen megtudhatnánk az odakint érvényes szabályokból.

Ami általános érvényű, az a jobbról előzési tilalom, valamint a sávon belüli előzése két nyomon haladónak bármi által.

A franciáknál különösen harapnak a rövid távon többszöri sávváltással előrejutásra, bár ezért főként autósokra ugranak.
Épp elég, hogy mindenki balkánnak tarja országunkat (jó hivatkozási alap a mopedre, amit máshol inkább a turistákra sóznak), de a közlekedési morálunk lassan észak-afrikai.

Circus 2009.04.07. 21:46:41

Namegmégegy:

kilencvennel közlekedek országúton autóval, miért jön a seggembe mindenki autós/motoros? Elég rozzant szegény, és az enyém se szebb, ráadásul utóbbit nem adom!

Itt is le kellene húzódnom az út szélére, hogy ne tartsam fel a mögöttem jövőt?

Ilyenkor is önkéntesrendőr vagyok?

:)

B.GY. 2009.04.07. 23:07:20

@Perillustris: Azért nem adunk kölcsön autót sem,mert az pont akkor szeret elromlani.összetörni mikor nem nálad van.Pénzt meg azért nem,mert nem szeretik megadni.Ha meg kéred,akkor te vagy a geci,és esetleg pofánvered,mert nem adja meg az ember,akkor te vagy a rossz.Apám mondta mindig,pénzt örökbe adj,vagy sehogy.A nőt meg értetted:)Bár az legalább nem kopik,hanem edződik:)

B.GY. 2009.04.07. 23:11:24

@potha: A vagiznit nem szó szerint értettem.Én is kipróbáltam anyós kocsiját,de nem mentem kirándulni vele.Nem jó az anyóssal összeveszni:)

potha 2009.04.07. 23:17:19

@B.GY.: nem nagy kirándulás volt ám az :)
szóval kb. ahova mentünk max 20 km-re van a lakhelyemtől :D

de mind1 ezek szerintem nem kötődnek szorosan a lényeghez :D

Perillustris 2009.04.07. 23:58:17

@B.GY.: nem akarok filozófiai mélységekbe merülni, de bármit csak annak adok kölcsön, akiben megbízom. Ha a bizalom tévedésen, rossz emberismereten alapul, akkor még az is lehet, hogy jobban jártam, mert hamarabb kiderült.

"Pénzt meg azért nem,mert nem szeretik megadni."

Sajnálom, ha ilyen barátok jutottak neked.

B.GY. 2009.04.08. 00:14:01

@Perillustris: Tévedés ne essék.A barátaim visszaadnák,de ők nem kérnek kölcsön.De a haverok már nehezebben.Volt olyan ismerősöm akinek adtam kölcsön lakbérre,hogy ne basszák ki őket gyerekestől.Aztán meg elköltözött onnan ismeretlen helyre.Amúgy meg nem bízom meg senkiben.

cso zsi 2009.04.08. 00:43:51

@B.GY.: Kólcsönkapott autóval ritkán volt gondom, de a tulaj előre szólt, ismervén autója tulajdonságát.
Kölcsönzöttel annál több.
Munkához kapott autóknál inkább az elhasználtsági fok hozta a váratlan műszaki gondokat.

Pénz, könyv, hanglemez ritkán tér vissza a gazdájához.

forrórágógumi 2009.04.08. 08:25:58

@A sün: mióta kötelező használni a tükröt?!?!?!?!?!?!?!?! Tudod mit, ne használd, remélem akkor sem fogod amikor kanyarodsz és egy kamaz előz téged 80-al. Legalább elhullik a férgese.

forrórágógumi 2009.04.08. 08:31:05

@potha: Drágám!
Ahhahhaa hogy pont az áruszállító transporteren ne hajolna a tükör hahahah. Lehet após már azt sem engedi hogy ránézz a kocsira? muhahahahah, rofl.
Nem fogják lebaszni a tükrömet képzeld. MIért? Mert inkább maradok ahol vagyok ha nem vagyok biztos benne hogy nincs mellettem, nem jön senki. A tükröt meg úgy használd hogy ne csak belepislants hanem tarsd ott a szemed hogy a hülye kis agyad felmérje, hogy valami nem csak ott van hanem a sebessége több mint aminek látszik. Szerintem továbbra is te voltál a hülye és bocsánatkérés ellenére megbüntettek, mert neki az kb a motorja és/vagy az életébe vagy valamelyik végtagjába került volna. Ha visszaintett volna legközelebb is megcsinálod, így viszont egy életre megtanultad.

alte trottel 2009.04.08. 09:04:02

@Circus:
Ha TÉNYLEG feltartod, akkor biza te is önkényesrendőr vagy!
:)
Ha meg csak béna szegény, akkor ez részéről ESP. (Egyéni Szociális Probléma)

Én ilyenkor -amint lehet- segítek szegény szerencsétlennek, hogy menjen minél gyorsabban, minél messzebb. Ha már jó messze van tőlem akkor kevés a valószínűsége, hogy pont ENGEM fog lezúzni.

A sün 2009.04.08. 09:56:32

@forrórágógumi:

Jaj picim ne stresszeld magad, mert még megüt a guta. Nyugi, meggyözödöm majd róla, hogy senki nem kezdett elözni, de sehol nincs köbevésve, hogy hogyan kell. :)

forrórágógumi 2009.04.08. 10:05:57

@A sün: stresszel a halál :). Az sincs kőbevésve hogy hogyan kell szarni (főleg sünt) de mégis ajánlott letolt gatyával.

Agyalap 2009.04.08. 10:38:53

@A sün: Elképzelem az életedet - nem lehet egyszerű...
Fejből tudod már a szabályokat, vagy reggel rögtön ki kell nyitnod a könyvet: felülés, jobb láb ki a takaró alól, bal láb utána, felállás. 90 fokos fordulat balra, 3 lépés előre, stb.
Nehogy elrontsd a szabályokat, és az értelmezéssel is vigyázz!

A sün 2009.04.08. 10:47:14

@forrórágógumi:

Az ürhajósoknak is ezt javaslod?
És akinek nincs gatyája? Te kis himsoviniszta. :)

Szabi01 2009.04.08. 11:08:14

Ezennel felszólítok mindenkit, aki szerint a motoros teljesen jogosan járt el, ha hibázik, de megússza baleset és önbíráskodás nélkül, az törje le saját tükrét!

potha 2009.04.08. 11:45:10

@forrórágógumi: már bocs de a mi tranpsorterünkön tényleg nem hajlik előre.
személyeskedés szerintem felesleges, ne alakalmazd.

Törték már le a transporterünk tükrét emiatt úgy, hogy többsávoson pesten elhúzott mellettünk egy postás kocsi, és a saját tükrével jól leverte, mert mi akkor épp álltunk.
Igaz, adtak helyette egy másikat :D
Szóval igen, a miénknek valahogy még mindig nem hajlik előre :)

potha 2009.04.08. 11:46:39

Mellesleg lehet félreértetted a történetben szereplő autó nem egy transporter :)
A történetben szereplő autónak hajlott előre ez volt a szerencse

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.04.08. 13:44:05

potha fiam,

te még mindíg egy keserves nagy fasz vagy.

ölel apósod.

forrórágógumi 2009.04.08. 14:13:49

@A sün: az űrhajósok is szarjanak sünt, nekik kicsit nagyobb problémájuk van amikor egy agresszív meteor jön mögöttük ezerrel erre ők bevágnak elé mire a meteor durcásan meghúzza az oxigéntartályt és mint aki jólvégezte dolgát elviharzik tova és nézi ahogy szökik a lég.
Sz'al süncibünci akár szoknyád van akár gatyád ajánlott nem összeszarni magadat és követni a jól bevált dogmákat... nézz tükörbe, szarj guggolva :))

forrórágógumi 2009.04.08. 14:15:49

@fag: "keserves nagy fasz" ez mekkora :)))

forrórágógumi 2009.04.08. 14:18:55

@potha: nahát ezaz, egy ilyen millenium falcon transporteren persze hogy nem, mert k. öreg. Az újabb autókon mind ilyen a tükör.
Néztem is hogy egy áruszállítóval mentek kirándulni... de legalább van hely benne hátul dugni :)

Agyalap 2009.04.08. 14:39:40

@A sün: "Hol van ez leirva?" Kérdésedre nem írnám le mégegyszer ugyanazt. De aki csak a leírt dolgokból ért, háááát...

potha 2009.04.08. 14:44:28

@forrórágógumi: ez kb asszem 7 éves, nem a legújabb de nem is az a túl kockalámpás hanem már kerekített, tudod áramvonalas :D
amúgy jó azzal is menni kirándulni :) az említett előnyök miatt :D

amúgy az előre hajló tükröket a motorosok miatt vezették be? :D

Krisi 2009.04.08. 20:45:54

@A sün: Ha melletted is egy helyben állnak, akkor hogyan váltasz sávot? Meggörbíted a teret, és a keletkezett 5 méteres fekete lyukba átteleportálsz? :)

@bikila: "Hátulról belédmehet egy ifa, ha figyelsz még van esélyed. Jöhet mentő stb..."

Ezek aztán a mindennapi életből merített példák! :)
De mégegyszer mondom, hogy álló kocsisorról van szó. Ha egy IFA jön mögötted fék nélkül, akkor hidd el, nem a sávok közt haladó biciklis miatt fogsz stresszelni.
A mentő meg úgyis a sínen megy, vagy a szembe jövő sávban. De amúgy a szirénát én is hallom, én is lehúzódok addig.

Mondom, ilyenkor egyedül az ajtókinyílástól félek. Bár a 150 kilós motor még talán leviszi az ajtót és megúszom, de biciklivel nem szeretnék szaltómortálét nyomni :)

Amúgy a kresz sok gyökérsége közül az is lázító, hogy autó a motorost (bocs, az egy nyomon haladó járművet) megelőzheti sávon belül, de motoros az autót nem előzheti meg. Lehet, hogy mégsem így van, akkor én kérek elnézést, megyek is sünt kakilni :)

Krisi 2009.04.08. 20:53:16

@potha: Indekszes cikkhez csak annyit fűznék hozzá, hogy a buszsávban nem a robogósokat kéne büntetgetni, hanem az autósokat.

Mivel a motoros nem tartja fel a buszt, az autós viszont de. Autóval sosem megyek buszsávban (csak ha kanyarodok akkor, mielőtt egy nagyokos belémköt:)

De motorral végigmegyek a buszsávban, aztán beállok a kocsisor elejére a lámpánál. Aztán váltásnál időben elindulok, és nem tartottam fel senkit. Tudom, ez nem szabályos. Akinek nem tetszik, az előtt pöfögök az MZ-vel fél órát a dugóban szabályosan, szerintem utána áldani fogja az összes buszsávban motorozót :D

touch-kó 2009.04.08. 21:01:01

szerintem biztos tanultál a dologból.
Legközelebb jobban fogsz figyelni.
A motoros meg jól tette ami tett.
Honnan tudod mennyi helye maradt a szerencsétlennek,hogy lenyomd az útról.Szerintem amíg alapvető szabályokat nem tartassz be addig nem lehet jogod reklamálni sem.Nem egy ismerősömet hasonló helyzetben szorították már le. Sajna volt aki tovább is ment, és magára hagyta a motorost.

potha 2009.04.08. 21:03:58

@Krisi: bicóval én is mindig a kinyíló autóajtóktól tartok :D

touch-kó 2009.04.08. 21:10:03

@Agyalap: Te szerintem motorozol:)
Tudtommal már nem tilos a sorok között evickélni...így már nem sértünk szabályt vele.

Krisi 2009.04.08. 22:40:55

@touch-kó: Csak akarták engedélyezni, de végül az a sok gyökér leszavazta, szóval továbbra is tilos. Mondjuk még rendőr soha nem szólt nekem miatta, sőt, általában még le is húzódnak, hogy elférjek :)
Pár hónapja meg egy rendőr motorra tapadtam rá biciklivel, aki a sorok közt ügyeskedett a szolgálati fehér BMW motorján, ő se szólt semmit.

cso zsi 2009.04.08. 23:21:39

@touch-kó: Miért ne lenne tilos?
Egyszerre követed el a sávon belüli, és a jobbról előzést.


(Két állat most repült alacsonyan a Váci úton a hangok alapján, ezek szerint nem a másik posztba írogatnak.)

potha 2009.04.09. 00:00:50

@touch-kó: nem kötekedni akarok, de melyik alapvető szabályra gondolsz?

touch-kó 2009.04.09. 09:54:20

@potha: alapveto dolog hogy figyelsz a kocsiban es probalod segiteni a nalad jobban gyorsabban haladot illetve ugyelsz a testi epsegere.
Holt ter meg amugy sem lehetne ha pontosan vannak beallitva a tukrok

touch-kó 2009.04.09. 10:03:18

@Krisi: tavaly oktoberben volt egy ilyen terv amit valoban vissza is vontak,aztam iden februarban megint felhoztak asszem azokkal a szabalyokkal hogy zebra elott lassitani kell mindig! Ezt mar be is kellett vezetni mert valamikor szezonkezdesre igertek hogy alkalmazni fogjak.
A zebras dolgokat visszavontak de errol nem erkezett hir hogy visszavontak volna.igy logikusan ervenyben van.annoen ismentem motoros rendorrel a savok kozott sot mentem sineken(mert az ukran kamionok elfoglaltak az egesz savot)a lampanal rendor volt autoval.ram sem villogott pedig rendszam sem volt lathato...

Perillustris 2009.04.09. 10:30:49

@touch-kó: "Érdekes" a gondolatmeneted: volt egy többször felszínre került terv, ami szerinted érvényben van, mert megígérték szezonkezdésre.

Tehát te már a 4-es metróval is utazol, mert azt meg 2002-re ígérték?

Mégis, melyik országban élsz?

potha 2009.04.09. 13:27:36

@touch-kó: ez a tükör beállítósdi látom nagyon megy :)
nem tudom, vhogy ezt többen is írták, hogy nem lehet úgy beállítani a tükröt h ne legyen holttér :)

TH 2009.04.09. 13:31:20

@touch-kó: ugye nem vezetsz???
"Holt ter meg amugy sem lehetne ha pontosan vannak beallitva a tukrok"...

..::: Flúgos Kamionos :::.. (törölt) 2009.04.09. 14:47:56

@touch-kó: A holtteret csak csökkenetni lehet, teljesen megszűntetni nem.

kpetya 2009.04.09. 15:41:43

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

te egész biztos hogy kamionos vag? vagy rátok nem vonatkozik az eu direktiva? Vagy csak én olvastam rosszul?

..::: Flúgos Kamionos :::.. (törölt) 2009.04.09. 16:49:09

@kpetya: Hidd el, akármennyi tükröt szerelsz a kamionra, mindig lesz holttér. A fülke melletti tér már megoldott, de pl. ferdén jobbra-előre, tehát a jobb oldali A oszlop irányában még mindig elég nagy. Igaz, hogy nem közvetlenül az autó mellett van, de zavaró tud lenni. Letéréskor nem gond, de pl. sávváltáskor nagyon kell figyelni, mert az a rész gyakorlatilag "láthatatlan", és nemcsak a régebbi kamionokon, de a vadiújakon is. Mostanában kisérleteznek a kamerával, lehet, hogy az jó megoldás lesz, de egyenlőre még csak kevés gyártó alkalmazza.

kpetya 2009.04.09. 16:57:15

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Pont nálad. Látszik, hogy még nem vezettem kamiont.

touch-kó 2009.04.09. 17:04:03

@Perillustris:
Nos úgy tudom,hogy ezt elfogadta a patlament és mivel nem a 4 es metróról van szó, hanem motorokról autókról, így a kommented teljesen értelmetlenné vált:)

touch-kó 2009.04.09. 17:06:41

@potha: Ha meg valahogy is van holt tered,akkor az esetleg a nyakad körbetekerésével tudod csökkenteni.
Érdekes motoron valahogyan én is tudom mozgatni a fejem.Igaz ott nincs 'C' oszlop, de ha már autót vezetsz kutya kötelességed fejben tartani a forgalom további résztvevőjének a pozicíóját.

touch-kó 2009.04.09. 17:11:45

@TH: De vezetek képzeld,motorosom, én évek alatt sosem okoztam veszélyes sziutációt másnak,pedig valamikor nem 100 at megyek a városban sem,persze ott ahol lehet.Viszont autóst nem egyszer dudáltam már le, mert nem adott elsőbbséget, vagy mert egyszeűen pl. nem látott (a sorban én előtte voltam.)
Biztos neki is a holt terében közlekedtem...
Akkorát fékezett hogy csikorogtam a gumijai, mikor hátra néztem, éppen telefonált.
Jelen esetben neki aláírom a holttér a telefonja volt.
Vagy ha pl valami autós ismerősömmel, családdal megyek motorral mögötte,érdekes, Ő pontosan tudja hol vagyok a motorral az autójáhozz képest.

TH 2009.04.09. 17:14:59

@touch-kó: OK, de látod: nem vezetsz. Szóval holttér van, és igen, a fejed elfordításával tudod megnézni, hogy mi van ott. De csak a tükrökre hagyatkozni nem szabad...

TH 2009.04.09. 17:15:30

@TH: mármint nem vezetsz AUTÓT, bocs....hülye vagyok mán teljesen...

alte trottel 2009.04.09. 19:34:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
@kpetya:
Sokat segítene, ha még az oktatás előtt beültetnék a pácienseket egy kamion, busz, villamos vezetőfülkéjébe, hogy legyen fogalma, mekkora területeket NEM látni egy ekkora döherből.

Krisi 2009.04.09. 19:56:00

@alte trottel: Főleg a kétkerekűeket, motorost meg biciklist. Bár még nem vezettem kamiont, de azt azért átérzem, hogy körbe van falazva, és hátra meg oldalra csak a tükrökkel lát. Addig általában amúgy nem is szoktam elmenni mellette, amíg nem látom a tükörben a szemén, hogy észrevett.

..::: Flúgos Kamionos :::.. (törölt) 2009.04.09. 21:42:07

@alte trottel: Hát, nem lenne rossz :)
@Krisi: Te honnan látod, hogy észre vett-e? Látni a szemét a tükörben? Jó tudni :)))
Egyébként csak a fülke körül van holttér-veszély, tehát a kamion legelső részénél, a pótkocsi mellett ELVILEG nem lehet gond :)

touch-kó 2009.04.09. 22:45:35

@TH: DE képzeld,vezettem autót:)Nekem valahogy mozgott a nyakam, biztos azért mert nem telefonáltam...
Tudtam hogy hol vannak az autók.

touch-kó 2009.04.09. 22:48:08

@TH: Ez lemaradt:) Ne haragusj.
Autót jó ideje nem vezettem már.Nem érzem szükségét.Nos motort jóval technikásabb, és nehezebb vezetni mint autót(pedig ott csak 2 tükör van,és nem hinném,hogy csak a véletlen műve hogy mindig az autósok okoznak kellemetlen meglepetéseket.
Valahogy motoros még nem akart leszorítani, nem anyázott..

Krisi 2009.04.10. 10:19:06

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
:)
A két szép szemét nem feltétlen, de azért lehet sejteni, hogy lát-e avagy sem.
Amúgy régebben még váltós biciklivel mentem sokszor kamion szélárnyékában, hát ott biztos, hogy nem látott az illető, pedig mögötte voltam :)

potha 2009.04.10. 10:59:54

@touch-kó: értem én :)
tudom hogy forgatni kell :)
itt egy véletlen szitu volt, de asszem, már nem írom le amit annyiszor leírtam :)
de amúgy amit írtál abban igazad van, de holtteret tükörrel megszűntetni nem lehet :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása