Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kamuzott a kereskedő

2009.04.10. 11:31 :: Kisikasa

Mikor az ember autó vásárlásra szánja el magát a lehető legjobb megoldást keresi és persze a pénztárcájához mérten a legolcsóbbat. Az is fontos, hogy megfeleljen az igényeknek és praktikus legyen. Csaba igazi szerelmese a Volkswagennek és majdnem meg is találta a tökéletes darabot.

Körülbelül 10 éve történhetett, akkoriban Golf VR6-ot hajtottam. Gyarapodott a család és nagyobb autóra volt szükségünk. Szemellenzős VW fan voltam, a sportosságrál sem akartam teljesen lemondani, úgyhogy megszületett a döntés: nekem 1,8 Turbó Passat kell. Elkezdtem nézegetni a hirdetéseket, amikben csak elvétve akadt nekem megfelelő(nek) tűnő darab.

Ezek azonban rendszeresen ezért-azért megbuktak a szemrevételezésen. Lassan kezdtem feladni a keresést amikor úgy tűnt rám mosolygott a szerencse. Az egyik hirdetési újságban találtam egy jónak tűnő példányt. Futásteljesítmény, felszereltség, műszaki állapot a hirdetés alapján rendben. A színe nem volt valami főnyeremény (akryl zöld) de gondoltam ennyi kompromisszumot nekem is be kell vállalnom.

Nosza, elő a telefonnal és érdeklődtem személyesen. Mint kiderült az autó a kecskeméti Volvó márkakereskedésben áll, ők számították be új autó vásárlásánál. Ez újabb biztató jelnek tűnt, és az értékesítő is nagyon korrektnek tűnt, kérdésemre az autót sérülés mentesnek mondta.

Megegyeztünk, hogy még aznap délután lemegyek megnézni az autót, és ha megfelelő kp-ben kifizetem és el is hozom. Felhívtam a barátomat aki eddig is figyelemmel kísérte az autóvásárlási törekvéseimet és megbeszéltem vele, hogy délután eljön velem Kecskemétre. Azt hozzá kell tennem, hogy Egriek voltunk és onnan indultunk. Indulás előtt fél órával belémbújt a kisördög és újra felhívtam a kereskedést.

Mondtam, mi indulnánk, de mivel úgyis festékréteg vastagságmérővel érkezünk jó lenne ha ők is lemérnék az autót, mivel az engem csak és kizárólag sérülésmentesen érdekel. A kereskedő biztosított róla, hogy márkakereskedés lévén ők is rendelkeznek rétegvizsgálóval, és a biztonság kedvéért rögtön leméri.

Újabb tíz perc elteltével visszahívtam és azt a megnyugtató választ kaptam, hogy mindenhol gyári értékeket mért, tehát jöjjek nyugodtan. Nosza VR6-ba be és  a sebességkorlátozásokat nem mindig betartva (mea culpa) elmentünk Kecskemétre. Megtaláltuk a Volvó kereskedést, beálltunk az udvarra, és egyből szembetűnt a használtautó udvar. Ott virított a Passat. Az irodába be sem mentünk hanem egyből hátrasiettünk megnézni az autót. Ekkor jött a hidegzuhany: még mielőtt bárhol is mértünk volna rögtön kiderült, hogy nem ez lesz az én autóm, hiszen a jobb hátsó "C" oszlopán úgy volt újrafestve, hogy nem hogy nem ködölték, hanem még az elragasztó szalag lehúzása után a polírozást is elmulasztották, így szabályosan megakadt rajta a körmünk...

A barátomnak sem kellett több (204 cm, 120 kg) körbemérte az autót, és írd és mondd az egész kocsin egyetlen egy elem, a jobb első ajtó volt gyári értéken. Rögtön bementünk az irodába és kerestük a használtautó értékesítőt. Előkerült az emberünk, és mondtuk neki, hogy vegye elő a saját rétegvizsgálóját, és legyen szíves jöjjön velünk. Kimentünk és a barátom mondta neki: itt mérj, itt mérj, itt mérj... körbe mérette vele az autót. Innentől az amúgy jámbor barátom nagyon agresszívvé vált, mert azt nagyon utálja, ha hülyének nézik. A következő párbeszéd zajlott le közöttük:

-Azt mondtad az autó sérülésmentes.
-Úgy tudtam az.
-Azt mondtad, személyesen lemérted.
-Egy kollégámat küldtem ki mérni, ő mondta, hogy rendben van.
-Ugye tudod, hogy ez az autó így nekünk nem kell?
-Majd jön rá madár aki megveszi.
-Szólj légyszíves a főnöködnek!
-Nincs bent.
-Akkor, mivel egyértelműen becsaptál bennünket, fizesd ki az úti költségünket, és még úriember is vagyok, mert a kettőnk elcseszett délutánjáról nem beszéltem.
-Én nem tudok fizetni.
-Akkor hívd ide a főnöködet!
-Ő nincs bent.
Akkor adj 5000 forintot az útiköltségre! (majd 400 km, nem épp 7 literes fogyasztással, 10 éve)
-Én nem tudok pénzt adni.
-Akkor én ezt az autót most összekarcolom!
Az ember szerintem nem vette komolyan, mert megszeppenve csak annyit mondott:
-Karcold!

Ekkor a barátom (204 cm, 120 kg) elővette a kulccsomóját, komótosan kiválasztotta belőle a leghegyesebb kulcsot, és két nagyon mély, lemezig ható csíkot húzott a Passat egyetlen addig ép elemébe, a jobb első ajtóba.

-Na, ez biztosan többe fog kerülni 5000 forintnál! Szia!

Ezzel beültünk a Golfba és hazajöttünk. Ha eszembe jut a mai napig jókat mulatok a sztorin, bár már nem vagyok rá annyira büszke mint akkor. A tanulság csak annyi, a "nagy nevű" autókereskedésekben sem bánnak mindig korrekten az emberekkel.

218 komment

Címkék: autó hülye sztereotípia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lunitari 2009.04.10. 14:03:15

@aszfaltbetyar: Nem baszhatnak meg, mert téged valóban átbasztak és erre tanud is van.......

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.10. 14:03:19

Ilyenkor szokta a 204 cm 120 kilóst egy 160 centis 45 kilós gerincentolni elektromos sokkolóval, és addig ugrálni az arcán, amíg mozog.

Lunitari 2009.04.10. 14:03:52

@stoppard: Ha már úgyis rászánta a napot gondolom szabin volt....vagy hétvége...stb

Lunitari 2009.04.10. 14:05:21

@newtehen: A sokkoló illegális, amelyik nem az meg semmit sem ér........

aszfaltbetyar 2009.04.10. 14:05:34

@Lunitari: szerinted ki nem fogja leszarni hogy átvertek telefonban? Ne viccelj már kit hívsz ki a fogyasztóvédelmet?

molniya 2009.04.10. 14:05:58

Egyébként úgy lett volna korrekt, ha a megengedett sebességre vonatkozó átlagfogyit fizettetik meg, arról ui. nem tehet a kereskedő, hogy a paraszt 200-zal süvít, mert annyira türelmetlen..

Unter Bahn (törölt) 2009.04.10. 14:07:50

Nos, sok komment után mi ebből a tanulság?

1. Én 122 kiló és kopasz vagyok (sajnos nem kigyúrt, hanem csak amolyan "hájas"), de vannak kecskeméti ismerőseim, sőt ha a weben érdelődöm, vannak "lúzerek", akik elmennek és megnézik helyettem (ld: VW-topik, Passat-topik stb-stb).

2. Nemrendőrthívni és kulccsalkarcolni rongálás vétsége vagy btte, a kárértéktől függően.

3. Rendőrt hívni és csodára várni: lúzerség bűntette, szigorú elzáás és szabadulás előtti kényszerkezelés...

4. Mégiscsak megbízható ismerőssel kellene körüljárni ez az ótót... különben NEMSÜN, csak olyan mint az ÉN esetem egy más márkával: lúzerség...

Lunitari 2009.04.10. 14:07:53

@aszfaltbetyar: Ezért rögzítek minden beszélgetés nepperekkel és felhívom a figyelmüket is erre ;) Már ha épp autót akarok venni.....

Fideszes 2009.04.10. 14:10:52

én erre nem lennék büszke..

aszfaltbetyar 2009.04.10. 14:12:19

@Lunitari: hát ez is csak félmegoldás, ez olyan mintha felhívnád és megkérdeznéd hogy ha neked nem tetszik az autó kifizetik e hogy odafáradtál megnézni... én értelek de vicc hogy ilyenekhez kell folyamodni

Unter Bahn 2009.04.10. 14:07:50

Ez egész jó megoldás, nálunk is működik calisoknál :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.10. 14:12:31

Ilynkor úriember igazít a válltömésén, visszaballag az autóba, és hazamegy.
A tahóparaszt meg frusztráltan törzúz, mert ennyi tellik neki.

aszfaltbetyar 2009.04.10. 14:16:42

jobb helyeken egyébként küldenek további képeket kérésre... (XXI. század)

Rousboy 2009.04.10. 14:20:09

Jó nagy tahó paraszt módjára oldottátok meg a dolgot, az biztos. Persze, értem én, ha más egy aljas szemét, akkor erre ugyanúgy kell válaszolni.
Győztes ember az ilyen nem lehet, de még azt is megérdemeltétek volna h képen lőjön a csávó egy gázpisztollyal, aztán haverod bedughatta volna a hegyes kulcsát a hátsójába...

Unter Bahn (törölt) 2009.04.10. 14:20:42

@aszfaltbetyar: Bocsánat a tájékozatlanságért: Calis... mi???

forrórágógumi 2009.04.10. 14:21:58

Egy zsák szar annyit nem ér a posztoló meg a kisbuzi haverja. Egy szaros v6 golfra vered mi?? ha?? te kis nyomoronc hogy veretném any..dat teherbe. Ne találkozzunk az utcán mert talán nem marad lábad meg pofád mosolyogni ezen az egészen, a haverod meg ott feküdne feldarabolva a v6 csomagtartóban. Kis kisebbségi komplexusokkal vagy tele, szerintem egy kurvát csináltál fel és úgy gyarapodott a család, megjegyzem tényleg kár ilyet örökíteni. Korlátolt fasz!

Lunitari 2009.04.10. 14:22:29

@newtehen: Ki mondta(írta) ezt? Én nem.

aszfaltbetyar 2009.04.10. 14:22:49

@Unter Bahn: calibra :) bár ez egy elég összetartó márka-társaság

dr. orter 2009.04.10. 14:25:24

A posztíró egy hatalmas gyökér.

Unter Bahn (törölt) 2009.04.10. 14:26:16

Különben meg: szinte minden márkának, sőt alfajnak van külön honlapja. Nehogy már valaki - akinek net-elérése van - ne tájékozódjon előbb két-három napot a honlapokon, hátha érkezik érdemleges észrevétel.

Nem titkolom: ha 850-es Volvót akarton venni, kérdezzétek a márka-honlapot: azt fogjátok megtudni, hogy tisztázatlan eredetű, ámbár törött autó, nyugodtan" vegyétek... (mert a tulaj idegei kissé kivannak... persze nem az autó miatt)... bár nem árt a gyanakvás, lehet hogy a végrehajtó árulja:-(((

lápi lidérc 2009.04.10. 14:26:34

Eger-Kmét-Eger 400 km?
Közben bele volt toldva egy kis országnéző túra is?

aszfaltbetyar 2009.04.10. 14:27:21

De tényleg jut eszembe ha én szeretek egy autómárkát, abból is egy típusra áll fel a fütyim, és eggyel "átakarnak baszni" akkor sem lennék akkora gyökér hogy az autót húzom végig

Unter Bahn (törölt) 2009.04.10. 14:30:12

@aszfaltbetyar: Óh, bocs... kollégámnak volt... rosszat mondani nem tudok róla... mármint az autóról... kolléga FŐNÖKE akart valamiért kiszállni anno, pedig mentek vagy 200-zal... aztán hazafelé már BÉKE volt:-)))

NO ÍGY KELL OSZTÁLYVEZETŐI POZÍCIÓT KIHARCOLNI:-DDD

Lunitari 2009.04.10. 14:33:02

@newtehen: Nem is beszélünk. Írunk.

aszfaltbetyar 2009.04.10. 14:33:03

@Unter Bahn: én tudnék de hát használtan vettem :) és nem mai darab de speciel ezzel engem is átbasztak, a hibák később jöttek ki de nem gyujtottam rá az eladóra a házat

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.04.10. 14:33:33

az a baj hogy olyan mentalitással él itt mindenki, hogy ha megdöglött a tehenem akkor dögöljön meg a másé is.

kár hogy nem jelentették fel őket rongálásért.

egyébként meg milyen alapon kértétek a pénzt? csak? ha elmegyek a boltba kenyérért, és nincsen akkor mániázzak a pénztárossal hogy fizesse ki a az 1 db bkv jegyemet?

milyen hozzáálás ez már baszod? remélem a rétegvizsgálatkor a műszer által elhasznált 0,002 A áramot is megpróbáltátok behajtani, illetve a kocsi körbejárásakor lekopott cipőtalpat is. persze értékarányosan arányosan.

nem azért mentél le mert azt mondta hanem azért mert meg akartad nézni. nem az autó tehet róla hogy törött volt. ha leordítod az ügyintéző haját, hogy hogy merészelt hazudni az jó. de hogy a költségeken tökölni, és bosszúból karcolni az parasztság.

aszfaltbetyar 2009.04.10. 14:37:37

@Hurrá Torpedó: az lehet de akkor most nem lenne min felkapni a vizet :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.10. 14:39:00

@Hurrá Torpedó:
Az elektromos berendezések fogyasztását kw/h -ban adják meg, nem amperben. :)
Bocsánat. nem voltam mindig ilyen csúnya kötekedős, itt tanultam. :-P

indapasssucks 2009.04.10. 14:49:03

Szerintem korrekt volt, ha tényleg így történt.

vasbetonszerelő (törölt) 2009.04.10. 14:49:26

szerintem nem is a család nőtt meg, hanem már kényelmetlen volt a golf hátsó ülése amikor a 204 centis benga buzi barátját pakolta seggbe, ezért kellett a nagyobb kocsi.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2009.04.10. 14:52:23

LoL úgy ír a haverjáról mint egy tenyészbaromról -- méret és súly ... =)) mondjuk az IQ-ja is kb. passzol ... imádom ezt az országot !!!

cooper (törölt) 2009.04.10. 14:52:42

Gyökerek, bunkók országa ez, minek taglalni :D:D:D

Vegyi Ali 2009.04.10. 14:57:58

@vasbetonszerelő: Az se rossz, de szerintem csak megfialta az asszony még gyorsan nyolcadik előtt a nyári szünetben a negyedik purgyét. Meg valószínű, hogy azé' is kellett a Turbó Passzát, mer' annyira szétkokszolták magukat a haverok, hogy ha beültek hátra az ültetett Golfba, akkor leért a földre a sportkipufogó.

Draco3D 2009.04.10. 14:59:29

@Hurrá Torpedó: Nem tudom,ha te felhívnád a kereskedőt hogy kéne az autó de csak akkor ha nem törött,majd kamuzik hogy megvizsgálta,és minden rendben majd lemész és elbaszol 1 napot 1 roncsra...Én biztos ideges lennék.

Yeeger 2009.04.10. 15:02:27

@newtehen: Persze a fogyasztása kw/h, de kw-ért fizetsz, mert ügye nem mindegy, hogy hány percig mérsz vastagságot. :)

Rousboy 2009.04.10. 15:05:03

@Draco3D: Nyilván ideges vagy, vagy legalábbis ingerült. De azért feltételezem h aki 1.8 turbo Passatot vesz, azt nem vágja földhöz 5000 Ft benzinköltség. Ergo fel lehet fogni az egészet egy kirándulásnak, ahol jót dumálsz a haveroddal, esetleg beugrotok valami útszéli csárdába kajálni egyet. Aztán pedig 1 hét múlva röhögtök az egészen.

aszfaltbetyar 2009.04.10. 15:07:54

@Rousboy: esteleg meghívták volna a csárdába a neppert is

marosy 2009.04.10. 15:09:03

De miért a kocsin kellett bosszút állni?

TH 2009.04.10. 15:10:15

@Hurrá Torpedó: Szerintem a költségeket visszakérni jogos, mert oda se ment volna, ha a telefonban nem hazudnak. Karcolni pedig ősi sünös szokás.

Draco3D 2009.04.10. 15:11:22

@Rousboy: Én inkább meghívtam volna a neppert valami közeli tóhoz,pár kiló beton társaságában :DDD De komolyan,nyilván 5000 Ft nem nagy pénz,de akkor is szar,meg nem is a pénz,az idő.De minden ember más,én 1 "taslit" adtam volna neki.;)

newdawn 2009.04.10. 15:12:08

Javaslom ezentúl mindenki csak magassága, súlya és tenyér illetve ököl átmérője megadásával regisztrálhasson. Ja meg ha igazolni tudja, hogy van egy nála nagyobb haverja.

Füstkarikagyáros 2009.04.10. 15:14:26

tehénnek meg a másik fizikusnak üzenem, hogy a teljesítményt mérjük watt-ban (W, kW, stb), a felhasznált energia (munka) meg a teljesítmény és az idő szorzata (pl. kWh), ha elektromos készülékekről van szó. ld. még: 60 W-os izzó, villanyszámlán egységár, stb... kW/h esetleg az energiafelvétel változásának gyorsasága lehetne, de ilyet mezei felhasználó nem mér.

_B_ 2009.04.10. 15:16:48

Gratulálok a parasztozóknak, IQ tesztjük eredménye negatív.
Igenis jogos volt a karcolás, bár annyi baj van vele, hogy túl könnyű eltüntetni.
Valaki ajánlotta a szélvédő beverést, szerintem is érdemes lett volna megejteni :)

____ 2009.04.10. 15:18:09

a legdragabb volvot kellett volna vegighuzni, elvegre volvo kereskedes nem?
es a mellette levo masikat is,
aztan lelocsolni benzinnel es felgyujtani az egeszet, es korbetancolni. rohogve amig el nem alszik az utolso korpusz is, majd lepisalni az egeszet es rohogve vissza se nezni soha tobbet

AvgDvl 2009.04.10. 15:18:39

A tajparaszt prosztóság dícsérete ez a cikk.

A55ho1e 2009.04.10. 15:22:13

Sztem a posztírót most dobta ki a 10 évvel ezelőtt még 204/120 - talán most 204/160 - barátja, mert már nem tudta kielégíteni.. És bánatában megírta ezt az eposzt.

A55ho1e 2009.04.10. 15:25:10

Sztem a posztírót most dobta ki a 10 évvel ezelőtt még 204/120 - talán most 204/160 - barátja, mert már nem tudta kielégíteni.. És bánatában megírta ezt az eposzt.

A55ho1e 2009.04.10. 15:26:10

Sztem a posztírót most dobta ki a 10 évvel ezelőtt még 204/120 - talán most 204/160 - barátja, mert már nem tudta kielégíteni.. És bánatában megírta ezt az eposzt.

Macskanátha 2009.04.10. 15:28:19

"két nagyon mély, lemezig ható csíkot húzott a Passat egyetlen addig ép elemébe, a jobb első ajtóba.
-Na, ez biztosan többe fog kerülni 5000 forintnál!"

Azért erre ne vegyél mérget! Mármint, hogy a kereskedőnek ez egy fillérjébe is belekerült. Elmondom miért: egyetemista koromban egy nyáron 2 hónapot dolgoztam egy Üllői úti használtautó kereskedésben. Nem értékesítőként, hanem átírást, útvonalengedélyt, ilyesmit intéztem nekik, de ez most nem érdekes. A lényeg: az egyik eladó srác sikeresen beletolatott egy BMW bal hátsó ajtajába, úgy, hogy az behorpadt. Balhé azért nem lett belőle, mert a főnök egyik fia volt ilyen ügyes, de azt mindenki biztosra vette, hogy az autó mehet a lakatoshoz, fényezőhöz, és emiatt az eladásán lévő hasznot el lehet felejteni. Nem így történt. A főnök levette a kocsi tábláját, amin 2 millió Ft. állt, és betett egy újat, amin 2,3 millió forint volt, gondosan áthúzva, melette nagy számokkal az "új" ár: 2 millió, és hatalmas betűkkel ráírva, hogy REKLÁMÁR!!! Aki bejött, mindenkit megtámadott ezzel az autóval, odavitte a kocsihoz, agyba-főbe dícsérte, és megesküdött az anyja életére, hogy egy fillért nem engedne a 2,3 millióból, ha nem történt volna vele egy kis baleset, és ezzel megmutatta a behorpadt ajtót. Aztán az a szöveg jött, hogy persze el tudnám tüntetni nyom nélkül, de ÉN nem az a fajta nepper vagyok, aki átkúrja a tisztelt vevőt. Inkább bukjak rajta! Eredmény: a kocsi még azon a héten elkelt, behorpadt ajtóval, az eredeti 2 milliós áráért, és a vevője szerintem azóta is áldja a szerencséjét, amiért egy ilyen korrekt, becsületes kereskedőt fogott ki a sok hiéna között... :-))

Silverf@x 2009.04.10. 15:30:29

Nem az autót kellett volna összekarcolni, hanem az arcot. Ez azért kicsit parasztság volt. Ráadásul ő meg úgyis leszarja...magyar ország, magyar paraszt.

stellaz1 2009.04.10. 15:34:04

A vevő konrétan közölte az igényét, az eladó pedig konrétan hazudott. Miért nem fizette ki az utiköltséget? Jól szájon kellett volna vágni.

theutat villám 2009.04.10. 15:39:04

Sok kecskeméti autókereskedést üzemeltető, néha kissé "olajszagú" embereket ismerve azért valóban nagy bátorság volt - pláne 10 éve - kulccsal meghúzni azt a passatot (még ha igazad is volt, hozzáteszem). 120 kiló gyorsan elvész, láttunk már rá példát.

Rav Antal 2009.04.10. 15:41:04

Az autó az csak egy autó. Megkarcolni, tükröt letörni lehet róla. Nem fáj neki. Nem érdekli. Nem személy, nem élőlény.

Amiért ezeket a dolgokat csináljuk, az az, hogy ezzel kellemetlenséget okozzunk a tárgy tulajdonosának, de semmiképpen ne őt sértsük meg, mert az nagyobb büntetési tétel.

Szóval autót karcolni simán lehet, mégha a sok tárgyfetisiszta aberrált más véleményen is van.

Draco3D 2009.04.10. 15:47:32

@Rav Antal: A probléma az hogy ezzel nem biztos hogy nagy kellemetlenséget okozott neki.Viszont ha kitöri 2-3 fogát....

balage_81 (törölt) 2009.04.10. 15:55:14

találós kérdés: mi van ha ilyen szituban a kereskedő elismeri hogy az autó törött volt, a vevőt így is érdekli, azonban a kereskedő hazudik abban hogy pontosan hány km van az autóban, milyen a színe és a gumik állapota, stb, stb, stb. hol van az a határ ahol már lehet karcolni, mert "erkölcsileg" ez kijár?

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.04.10. 15:56:21

Ha ez így történt akkor teljesen rendben van, mindenki elégedett lehet. :) A hazudozónak megmaradtak a fogai, hőseink is kielégítették kalandvágyukat.
Ha 204/120 lennék hasonló IQ-val, akkor én is ezt tettem volna :) Persze vannak ennél jobb módszerek is, ha valaki bosszúálló típus :) Mosolyogva távozni és harsogni, hogy "áááá nem baj, úgy is erre jártunk". Majd felnyomni őket névtelenül az APEH-nál :) Az biztosan többe kerül, mint 5000 Ft-t. Persze egy feljelentéshez nem elég ha valaki 204/120, ahhoz nem árt írni is tudni :)

Azoknak üzenem, akik az autót sajnálják, hogy az autó az csak egy TÁRGY! Nem fájt neki.

kalandrover 2009.04.10. 15:57:23

A kedves író, meg a haverja elég béna, és kicsinyes.

Sérülést nem észrevenni, adásvételit megírni -sérülésmentes- 1.000.000. foglalót letenni.
Majd egy hét múlva az átvételkor felfedezni a sérülést, szerződéstől elállni, 2.000.000 forintért a kasszához fáradni.

2 ekkora idiótát! :-)

evko27 2009.04.10. 16:03:44

Aki ilyen helyen vesz autót, sikeres ember nem lehet...
Minden autokereskedésben átbasznak.
Osztom a vélemény, szerintem is a 3 bunkó üzleti találkozása címet kellett volna adni.
Nem vagy olyan büszke már erre a sztorira?
Szerintem erre egyetlen épp eszű ember sem lenne büszke.
Az pedig, hogy milyen magas, hány kg a barátod, szerintem senkit nem érdekel, egy 50kg-os ember is ugyan olyan karcolást tud ejteni....

Szép napot!

Inda-Labs 2009.04.10. 16:03:48

204 cm és 120 kiló voltam, de lefogytam 70-re a szteroidok miatt kapott gyomorfekélytől.
Most akkor még karcolhatok, vagy meg leszek baszva?

Peetee 2009.04.10. 16:15:31

Volt velem is hasonló, de én autót adtam el.
9 éves dízel Saxo, 260.000km, sok fotó, h.autó.hu
Részletekbe menően megbeszéltem a fickóval telefonon,h milyen az autó, nálam 3 éve van, ezeket vettem újat, műszakira ki kellett cseréni ezt-és-ezt...stb.
760.000Ft-ért hirdettem, indulás előtt hív a majomember,h 730 kp lesz nála, annyiért odaadom? mondom: oda, jöjjön.
Jött.
Körbemérte v.mi 100éves szarral, 2 bal-oldalajtó volt sérült, a többi gyári !!!

Erre aztmondja: 600.000.
Mondom: Felejtse el.

Szó-szót követett, 20 perc nézegetés, meg hibakeresés (beindít-leállít...stb.) után 615eFt-ról beszélt, mondtam: FELEJTSE EL !

Végül azzal állt elő,h adjak neki 30.000 (!!!) Ft-ot, mert ő eljött Gyöngyösről, és az útiköltség, meg az ő munkadíja (!!!) ennyi.
Ez valami birka apu-anyu 1 gyerek család volt, akik egész idő alatt emg se szólaltak, ez az okosmadár meg nyomta a hülyeséget,h ő hetente jár németbe meg svájcba autóért, és Ő tudja mi a jó.
Mondtam neki: Akkor hozzál kintről autót a barátaidnak.

Végül otthagytam őket, (benzinkútnál találkoztunk) kis közjátékkal (autó elé állt, ordított,h TOLVAJ ?!)

Utánna felhívott,h fel fog jelenteni, mert több tízezer forint kárt okoztam neki.

Hát normális az ilyen???

Zsola777 2009.04.10. 16:16:37

A legjobb, hogy a postban szereplők is túlélték egymást, a madár meg kapott egy szar autót, amivel elkaristolt egy ideig...
Sünt mindenkinek!

Peetee 2009.04.10. 16:17:17

Hoizzáteszem az kb. 3-4 éve volt, szerencsére semmit nme hallotam azóta erről a beteg f@szról
másnap eladtam az autót, korrekt vevőnek 750ért :)

flatus 2009.04.10. 16:20:35

Kiváncsi vagyok , hogy mIkor fog megszületni az első olyan levél amelyben említés szintjén fog szerepelni:
Valuev haverommal mentünk aznap(213 cm, 150 kg).

execute 2009.04.10. 16:28:21

és ki a facct érdekel, hogy egy ajtó át lett festve?? Nevetséges a sok barom, aki ezt nézegeti. Fúúú.. meg volt törve.. ÉS?? Nagyobb lesz a légellenállás?

w a s d 2009.04.10. 16:34:34

@execute: Nem, de lehet, előbb kezd rohadni.

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2009.04.10. 16:37:52

én egyszer elmentem megnézni egy sérülésmentesnek mondott kocsit a légzsák meg lógott ki a kormányból. nem karcoltam lehet, hogy nem is vagyok sikeres.

2009.04.10. 16:38:42

Törött autó nem autó, max szekír! :D Csak akkor gáz a törés ha totálkár volt, vagy egy teljes motorcserével járó dodzsem! :D Amúgy az elemek azok csak akkor gáz, ha javítva voltak, ha nem szépen lettek összerakva!


Haver azért nem tudta eladni csak fél-egy év után a verdáját, mert az ilyen sok okos rétegvastagságmérem még a heréidet is emberek állandóan mértek, és nem hittek egy szalon számlájának, ahol a haver festette gyilkos mód szép gyöngyház-zöldre!
MErt az a feték vaskosabb mint a sima, ezért mindenhol a gyári fölött volt jócskán és a sok agytalan mind okosan állította az igazát.

2009.04.10. 16:44:57

Ja, és a tuti megoldás az egy állas. Az mindent megold! A főnökkel lett kibaszva az autó karcolás miatt, nem a gyíkgyuri kamugéppel.

Közöd?? (törölt) 2009.04.10. 16:48:14

jó ez a blog, mindig kiderül, hogy a magyarok mindig tudnak mélyebbre sűlyedni, egyszerű patkány nép ez, genetikailag halálítélve

2009.04.10. 16:55:39

@Közöd??: De szerencsére van egy két mintapéldány, mint te is.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.10. 17:22:01

@Andie: Láttál már engem szórakozóhelyen? De én csak 70 kg vagyok! :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.10. 17:26:21

@execute: A következő csattnál a túlélési esélyeket jelentősen rontja a megbarkácsolt kasztni körülötted. Főleg, ha esetleg az előző "gáláns" tulaj (ha már a fényezése ilyen fillérbaszó, milyen lehet a lemezek alatt?!) még a légzsákszetten is akart valami pénzt spórolni. Mert két első lufi + indító + műszerfal + szélvédő + övfeszítők és övek (bár a Passat nem tudom, hajlamos-e rá, de pl. a Mondeonál mindig kibassza az anyóslufi a szélvédőt) belefájna úgy 4-6 kilóba (bontva is)...

Telepito · http://telepito.dolgok.com 2009.04.10. 17:50:24

Hogy mekkora parasztok vannak! 10 éves szemét sztori, egyre szarabb tényleg ez a blog! Pedig olyan jól indult! :(

ohmyFgod 2009.04.10. 18:15:18

Van arca valakinek kifogásolni a posztoló eljárását? Egy érthető reakció volt a gennyláda kereskedő hazugságai, és a feleslegesen megtett út miatt.
Inkább a kedves kereskedő fejével kellett volna betörni a szélvédőt, minimum két oldalon. Utána lehet, hogy kétszer meggondolná, hogy még egyszer megpróbál-e átbaszni valakit.
És csak azért kellett volna ilyen finoman bánni vele, mert úriemberek vagyunk, egyébként péppé kellett volna verni a fejét.
Ez a társadalom - és a néhány commentező madár - számára hasznos lett volna, mert a patkányok csak az ilyenekből tanulnak.

hozzaszolo 2009.04.10. 18:16:10

Akkoriban passatot kerestem körülnéztem de nem találtam semmi jót, ám ez nagyon megtetszett így elmentem barátommal 70 centi 105 kiló csupa izom de ez most mellékes. A színe viszont tragédia volt (élőben még inkább) de ezt előre tudva vittünk festéket amúgy is festők vagyunk gyorsan el kezdtük festeni az értékesítő tudtával. Már csak egy ajtó volt hátra mikor megláttam egy 204 centis embert kb. 120 kiló és elszaladtunk. Másnap visszamentünk de meg volt karcolva a kocsi és inkább vettünk máshol. (Egy suzukit).

anarch 2009.04.10. 18:32:10

A papagáj sem döglött hanem csak alszik...

kangep 2009.04.10. 18:34:45

@DocBulywood: Ó, a kedvencem az újautóbuzi ember. Aki szerint az új autó nem lehet törött, mert az új autó tökéletes. Aki azt hiszi, hogy a garancia mindentől megvédi. Aki nem számolja ki, hogy a pénz, amit az új autót eladó kereskedésnek (értékcsökkenés ugye), banknak (hitel ugye) és a márkaszerviznek ad (kötelező szerviz ugye), valójában mennyi mindenre elegendő lenne.

Persze egyszerűbb hinni a mesékben, mint beismerni, hogy nem értesz az autókhoz, és keresni valakit, aki viszont igen, és azzal elmenni autót venni.

Nekem aztán tényleg nem kedvenceim a nepperek, de az, hogy náluk minden autó szakadék, az csak annyira igaz, mint az, hogy minden új autó hibátlan.

Amúgy meg összekarcolni egy autót tényleg ordas paraszt dolog, és akinek ezt magyarázni kell, azt csak sajnálni tudom.

anarch 2009.04.10. 18:44:59

@KuKori: execute-nak. Totálkárra tört és újra összerakott verda Vs új. frontális ütközés-teszt video

www.youtube.com/watch?v=NWEdlUT17PI

Dulván eltérő túlélési esélyek.

alte trottel 2009.04.10. 18:52:19

@kangep:
Újautóbuzi vagyok. Buzi-e vagyok?
Leszarom az értékcsökkenést! És leszarom a bankokat is, kp-re szoktam vásárolni. A garancia már a kevésbé elmebeteg hirdetésben se véd meg, legföllebb a veszett emberevő mutáns lápi pócok támadásától. És ha valakinek gondot okoz a márkaszervíz munkadíja, az járjon lőcsös szekérrel. És nem értek az autókhoz. Érdekes módon a gázkazánhoz sem. Meg a mosogatógép szereléséhez sem. Viszont vannak emberek, akik megfelelő díjaz ellenében HELYETTEM értenek hozzá. Lúzer-e vagyok-e?
Ha a járgány elmúlt 5-6 éves, NEKIADOM valamelyik rokongyereknek, ő meg csinál vele amit akar. Sikeres-e lehetek-e?

kangep 2009.04.10. 19:16:04

@alte trottel: Nem teljesen értetted a mondanivalót...csak azt írtam, hogy az új autóban sem szabad vakon hinni. És igen, ha nem értesz hozzá, vigyél szakembert. A sikernek ehhez semmi köze. ;-)

Krisi 2009.04.10. 20:07:40

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy a VR6-os Golf az egy jó autó. Németországban van pár hely, ahol kettesgolfba varázsolják bele ezt az aggregát, na az még jobb :)

potha 2009.04.10. 20:21:46

@Macskanátha: nah ezen majdnem neszartam :D
ez olyan mint az összes többi akció kb :D
de ez nagyon odatesz :D

alte trottel 2009.04.10. 20:28:30

@kangep:
Nem baj. Az új autó szerintem sem lehet törött. Ha nem is tökéletes. Kivéve ha Suzuki. Vagy BMW. Vagy Opel. Vagy Sanyo. Ja, bocs, az más. De azért tökéletes. Már ha új. Vagy nem.

Kétféle ember van. Aki szerint kétféle ember van és aki szerint nem. 10 féle ember van.

(bocs, Silent, már abbafejeztem, pedig nem offabb mint sok komment)

B.GY. 2009.04.10. 22:19:00

Szalonban kell új autót venni barátom,és akkor nem kell méregetni meg karcolgatni.Ha meg 20 éves szart veszel akkor ne méregess hanem mérlegelj.Kereskedésbe meg ne tedd be a lábad.Átbasznak.

zako 2009.04.10. 23:30:43

Szerintem is paraszt volt a nepper is meg a karcolgato is. Remelem bucsuszexeltek is egyet a vegen.

(azokat is karoba huznam, akik Nyiregyhazan nemreg egy este osszekarcoltak 160 autot. Fe'rgek.)

Matrix_ 2009.04.11. 13:24:50

@alte trottel: Asszem mink rokonok vagyunk!
Szólj ha 5-6 éves lesz az autód!! ;)

alte trottel 2009.04.11. 14:49:38

@Bobby Baccala: @Matrix_:
Van egy hajadon lányom. Nem túl fiatal (nem látszik többnek mint ötvenöt ha a háta mögött van a lámpa) viszont kötekedő, nagyszájú, olyan a hangja mint egy libáskofába oltott pávának de legalább nem házias és főzni se tud. Ja, és ban-dogokat tenyészt.
Van egy nőtlen fiam is, de ő most nem partiképes mert épp előzetesben van Dusanbe városában valami apróbb stikli miatt. Korángyalázás, szemérem elleni erőszak (valami fátyolszaggatás vagy mi) no meg fegyvercsempészés. Ja, a sikkasztás már elévült.

Melyikük elérhetőségére vagytok kíváncsiak?

Matrix_ 2009.04.11. 15:20:33

@alte trottel: keresztapámnak fogadlak vazze! ezen ne múljék :)

alte trottel 2009.04.11. 20:06:20

@Matrix_:
Jó. Akkor a legközelebbi találkozón keresztapának nevezel, letérdelsz elém és kezet csókolsz, én meg kérek tőled valamit...

Matrix_ 2009.04.12. 00:12:13

@alte trottel: Viszek neked előlegben 3 valamit is! És ha csak kezet kell csókolnom térdelve azért az autóért... Legyen :)

Kakimaki 2009.04.13. 11:06:37

Eger egy jó város :)
Ja és nagybácsi lettem :)

Illes 2009.04.14. 21:20:49

Sajna ha nincs hátránya a hazudásából (és károkozásából) az eladónak, nem fogja abbahagyni. A rongálást (karcolást) bizonyítani lehet, ráadásul a tulajt károsították meg, nem a hazudót. Ha ketten voltatok, simán le lehetett volna kenni neki egy kövér sallert miután bejelented hogy csak egyet kap és mindenki megy dolgára (tehát tudja hogy részedről nem lesz folytatás).
Taplóságnak hangzik, de a karcolás bizonyítható, a pofon nem: ha csak pirul még látleletet se lehet felvetetni. Tudom, mert egyszer egy jószándékú viselkedésért kapott tasli után rendőrt hívtam és vonakodtak jegyzőkönyvet felvenni, ráadásul még ők voltak felháborodva hogy miért hívtam fel őket és különben is felejtsem el hogy ilyen apróságért feljelentést tegyek.
...mondjuk én voltam hülye hogy egy útburkolás-vezetőnek (nem kormos földmunkás, elsőre tiszta kezű tanult(féle) embernek látszott) miután artikulátlanul üvöltözni kezdett megálltam és szép szavakkal magyarázni kezdtem hogy azért csöngettem rá, miközben kétirányú kerékpárút szemközti oldalra húzódva kikerültem, mert a fél méter füves sávval elválasztott párhuzamos járda helyett a kitáblázott, felfestett kerékpárúton cseverészik a haverjaival, gondoltam biztos nem vette észre, inkább megsugom hogy miért is piros a járda.
Tanulság annyi hogy nem, sajnos nem naívság miatt taplók az emberek és a rendőrségben sajnos bízni nem lehet, magyarisztánban amíg maradandó sérülést nem okoz valaki tárgyban, emberben (tehát tudja meddig mehet el), mindenki szabadon addig terrorizál ábrkit amíg jólesik neki és idegileg bírja. A sértettnek plusz büntetés ha a védelemben vagy jogbiztonságba, kulturáltságban bízva védeni próbálja az igazát: csalódni fog, nem ér el semmit és még a drága idejét is bőségesen elfecsérli.
Jó reggelt Magyarisztán!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása