Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Büntetett a szánalmas tuskó terepjárós

2009.04.16. 09:27 :: SilentSound

Szegény Ákos csak próbált szabályosan közlekedni, ami nem nagyon tetszett a bunkó terepjárósnak, aki előbb csak ráutaló magatartással igyekezett levélírónk tudomására hozni nemtetszését, aztán a piros lámpánál szavakba is öntötte mondanivalóját.

Egész friss történet, ma este (ami persze már nem ma volt - a szerk.) történt velem. Egy olyan ember vagyok, aki mindig igyekszik szabályosan közlekedni városban sem megyek 60-nál többel, de nem is 40-el vánszorgok.

Tehát egyszer volt, hol nem volt 2 sáv, ami összeszűkült 1-re. Jó előre gondolkodva besoroltam a belsőbe (index, hátranézés, stb. megvolt, senki nem volt közel hozzám) és a szűkülés előtti utolsó lámpa megfogott engem is, és a mögöttem jövő pár autót. Zöld, indulunk, gyorsulunk 60-al "vezetem a sort". Elfogy a 2 sáv, már csak 1 van, záróvonal.

Kb. fél perc eltetével tűnt fel, hogy egy Toyota Land Cruiser (terepjáró) kb. 1 méterre jön mögöttem, a lámpáit sem láttam már, csak egy hűtőrácsot. Gondoltam, ha neki így jó, hát legyen, se közel se távol semmi, két oldalt korlát, záróvonal, hirtelen fékeznem úgysem kell és 1 km múlva ismét két sáv lesz az egyből, egészségére így hát vonatozva közlekedtünk.

Rettentően idegesíthette, hogy se nem büntető fékezek, se nem gyorsítok se nem mutogatok (minek, attól jobb lesz?), így a 2 sávos rész előtt kb. 200 méterrel már villogott is (ezt csak onnan tudom - mivel a lámpáját sem láttam, olyan közel volt - hogy a kocsija eleje világosabb/sötétebb lett) és "ugratta" a kocsiját, amiben a kb. 10 éves dízelmotor elég szánalmasan kerregett.

No, kb 20 másodperc elteltével két sáv lett az 1-ből, kisoroltam, ahogy kell (index, körbenézés, blabla) és felkészültem rá, hogy itt engem még ma meg akarnak "büntetni". És ekkor jött a legszánalmasabb büntetés, amit valaha láttam.

Az ember mellém ért - kb 50 év körüli kopasz - és elkezdte rámhúzni a kocsit. Nagyon lassan "átcsorgott a sávomba, miközben egymás mellett mentünk. Majd mikor átért a kocsi kereke gondolom észrevette, hogy nem tágítok, csak megyek előre. Ekkor feltételezem, hogy végiggondolta (vagy inkább csak átfutott az agyán (hol???)), hogy az ő kocsija mégiscsak többet ér, mert igaz, hogy az enyém nem akkora, de kábé fele annyi idős.

Így abbahagyta a közeledést úgy, hogy 1 kereke az én sávomba átlógva jött mellettem. 200 métert így jöttünk: én a sávban középen, ő 1 kerékkel átlógva (továbbra is szabályosan 60-al). Aztán nekem fékezni kellett, mert utolértem valakit, ekkor támadt annyi rés, ahová befért a terepjárójával.

Lassan elindult át a sávba, pont úgy, mint amikor valaki nagyon komótosan visszasorol. Ekkor egy hosszabb dudálással felhívtam a figyelmét, hogy talán index nélkül ez így nem egészen szabályos és rendőrrel amúgy sem játszunk ilyet, még akkor sem ha civil autóban ül és nincs szolgálatban...

Meg amúgy is meguntam a szórakozást, menjünk haza, felejtsük el egymást. Dudaszóra abbahagyta a "sávváltást", egy darabig a két sávban ment egyszerre, majd visszasorolt a belsőbe, neki mégis csak az jár.

Piros lámpa. Mellégurultam, leengedtem az ablakot, mire ő is és nagyjából a következő párbeszéd zajlott le:

- Ő: a jó ...... meg a...... és a..... széjjel ba.... meg a ku.... stb.

- Ekkor félbeszakítottam: Ne haragudj, hogy megkérdezem, de mi a problémád?

Fény derült a hatalmas igazságra, ami már legalább 2 km óta nyomta a szívét:

- Bevágtál elém és utána végig olyan lassan jöttél ba..... mint egy fa..... nagymama ba....meg.

- Nem vágtam be, indexeltem, nem volt közel senki, sávot váltottam.

Gondolom érezte, hogy az első érv megdőlt, így a másodikra hajtott:

- És akkor ba..... így kell fogni azt a ku.... kormányt mint egy vén fa....? Ha ilyen pö... vagy takarodjál le az útról ba.....

- 60-al jöttem, ennél többel szerintem nem "lehet".

Ezzel gyakorlatilag az összes érv elfogyott, amit felhozott így csak ennyi maradt hátra:

- Kiszállok és szétba.... azt a mocskos.... kur.... meg a fejeted a ..... stb...

Ekkor felhúztam az ablakot és elmentem. Egy darabig még "büntetőleg" pont mellettem jött, aztán megszegve a sebességkorlátozást, elhúzott. Én meg leszartam.

A tanulság? A kedves olvsóknak az, hogy vigyázzanak, lehet hogy valaki nem kapott azon a héten fizetést vagy nem dughatta meg az asszonyt és indokolatlanul rajtunk akarja levezetni a mérgét. A provokációnak ne üljünk fel, mert csak magunkat idegesítjük.

Az agresszívan közlekedőknek? Az, hogy egy kamerával felszerelt civil rendőrautó előtt nem váltunk szabálytalanul sávot, betartjuk a követési távolságot, nem próbáljuk meg leszorítani és a sebességkorlátozásokra is figyelünk, pláne ha előtte a rendőrbácsit minden ok nélkül felidegesítettük. Mert mi van, ha a rendőrbácsinak is rossz napja volt, mert nem kapott azon a héten fizetést vagy nem dughatta meg az asszonyt?

És mindenkinek, aki közlekedik? Igenis lehet normálisan közlekedni és tessék is törekedni erre. A videót elég nehéz a bíróságon kimagyarázni...

65 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye büntetés veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrodon 2009.04.16. 09:52:41

Ezek szerint lekameráztad?
Remélem...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.16. 09:54:21

Velem a múltkor egy bömös tereojáró akart leszórítósat játszani, de féltik ezek a saját autójukat, nem kell beijedni azonnal.

Sara 2009.04.16. 10:03:20

.... saját autó???? ha ha ha!!!! vagy céges (de lehet, hogy már nem sokáig) vagy 6-8 éves hiteles!

kedvencem a platós luxus jep! budapesten!!! gyereket bölcsibe vinni, meg a műkörmöshöz beállni .... nagyon kell és biztos hasznos is!!!

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.04.16. 10:14:37

Jól értem, hogy a posztoló rendőr? Akkor meg miért nem helyezte szolgálatba magát közúti veszélyeztetés tényállásának fennforgása miatt jogosítványt-forgalmit-jónapot kívánok alapon?

Mert nem horpadt a lemez, nem folyt vér? Meg kell ezt várni?

indapass90210 2009.04.16. 10:16:51

Hehe, most tényleg hüje a posztoló... szánalmas dízelmotor a landcruiserben :DDDDDD

Na ezért tart itt az ország, ahol!

Marcellusca 2009.04.16. 10:17:18

Mondom én, hogy alacsony az a kerítés! :D

Azt sem értem, ha annyira sürgős volt, hogy a szabályos tempó lassú, akkor hogy volt mégis ideje büntetni?

Marcellusca 2009.04.16. 10:21:23

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:

Szerintem nem ő a rendőr, hanem csak azt kívánja az ilyen "közlekedőknek", hogy legközelebb egy jelöletlen, kamerás rendőrótóval játsza ezt el!

De tudjuk, hogy minimális erre az esély. Sajnos!

Marcellusca 2009.04.16. 10:24:09

@Dövan: De lehet, hogy Te vagy a hüjjje! :D
Honnan tudod, hogy nem egy 1,5 millió km-t futott dízel vót abba' a krúzerbe'? :)

Úgyhogy Miattad tart itt ez az ország! xDxDxD

indapass90210 2009.04.16. 10:26:24

"Így abbahagyta a közeledést úgy, hogy 1 kereke az én sávomba átlógva jött mellettem. 200 métert így jöttünk: én a sávban középen, ő 1 kerékkel átlógva"

Ezt most úgy kell érteni, hogy driftelt, és átlógótt a hátuljára csapott pótkerék? Vagy hogyan tudott még csak 1 kerék átlógni?

indapass90210 2009.04.16. 10:31:42

@Marcellusca: onnan tudom, hogy Magyarországon nincs használt autó 70ezer kilóméternél többet futott (na jó, ha 10 éves, akkor van amelyikben már 120E is van)! Ja, és már abból is látszik, hogy a poszt fotosop, mert Mo.-n csak vidéki nemdohányzó nők vezetnek autót! Nézzétek csak meg a használtauto.hu-n!

Marcellusca 2009.04.16. 10:35:31

@Dövan: LOL!

Akkó télleg fotóbót. :)

Marcellusca 2009.04.16. 10:40:02

@Dövan: Az úgy volt, hogy a nemdohányzó, orvosfeleség kicsit megzúzta a garázsba álláskor és pöppet elcsavarodott az alváz. Így csak a jobb első vagy hátsó lógott át az ő sávjába. :)
Egyébként a zótó sérülésmentes, ha érdekel. :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.16. 10:47:27

Most akkor egy nem dohányzó orvos jól karbantartott feleség második autója volt, amiben a garázst tartották?

kovka 2009.04.16. 10:47:36

Nem is értem én ezt a terepjárós....Lehet h csak posztszereplő akart lenni : )

Kifordított kacagány 2009.04.16. 10:59:01

azt én sem értem, hogy ha rendőr küldte ezt az irományt, akkor miért nem állította magát szolgálatba és büntette meg, vagy jelentette fel a fent vázolt barmot. ha jól tudom ez a szolgálatba helyezésesdi nem csak opció, hanem kötelesség is.

\\\'Doni\\\' 2009.04.16. 11:11:41

A nyugodtságát irigylem, és remélem, ha én megyek /persze véletlen :)/ 60-al lakott területen, akkor ugyanilyen elnéző lesz velem szemben, mikor igazoltat.
Esetleg az volt a probléma, hogy egyedül volt?
Csodálkoznak, ha inkább a kezembe veszem a hülyék nevelését, mikor még a rendőr is hallgat, mint sz@r a gazban?
Milyen jó is lett volna, ha jól megfingatja a posztoló, és utána már nem esne neki senkinek a hülyéje, mert esetleg rendőr is lehet.
Szomorú, hogy a mai rendőrök csak a tüntetőket bírják bevinni, akik "életveszélyesen" kiabálnak, meg tojást dobálnak.:(
Persze adott esetben, ha kiszállnék és profánvágnám a kopaszt, bizti lecsuknának.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.16. 11:17:42

@\\\'Doni\\\':
Igen, egy 40 kilós egyetemistát könnyebb leteperni hárman-négyen miután megfújták könnygázzal, mint egy terepjáróssal konfrontálódni, még ha már 50 éves is.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.04.16. 11:26:27

mielőtt nagyon elkanyarodnánk, most akkor rendőr, vagy rendőr?

Ez Fontos!

Grg76 2009.04.16. 11:28:30

Hát ha rendőr akkor elég ciki ez a poszt...őrá nézve

Marcellusca 2009.04.16. 11:30:30

@Dövan: MegaLOL!

A környékről származom, úgyhogy ismerős a hely. Még jártam is arra, a Mezőtúr - Orosháza (Mezőhegyes) vonalon. Igaz, több mint 10 éve, de már akkor is siralmas volt.
A kihasználatlan vasútvonalak megszüntetése ellen ezen a környéken (is) nagy volt a közfelháborodás.

kalandrover 2009.04.16. 11:55:05

Először nemértem miért hülye az író? Aztán látom rendőr. Tehát minden rendben.

"A provokációnak ne üljünk fel, mert csak magunkat idegesítjük." Akkor miért dudál, miért tekeri le az ablakot?

Mégiscsak felült? Ha közúti veszélyeztetést lát, miért nem intézkedik? Lehet, hogy még így is az író a rendőrök krémje?
Nincs több kérdésem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.16. 12:04:00

Ákos! Mé nem csaptad ki a yard igazolványt, he? Oszt szarrá büntetni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.16. 12:06:17

@KuKori:
Á, ugyan. Egy terepjáróst megállítani? Láttál már ilyet? De bezzeg a kismamát, akinek bent ül hátul a két üvöltő gyerek! Azzal az igazi előszedetni az izzókészletet!

DonnaNyányó 2009.04.16. 12:17:36

Hülye az ország és ezért tart itt a posztoló!

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.04.16. 13:14:40

@newtehen: izzókészlet, háromszög, eüdoboz, kukásmellény:

Mind elfér a jobb első ülés alatt, az ülés hátán lévő zsebben, vagy a külön üléshuzat alá begyűrve.

Ki sem kell kötni magad, úgyis elérsz mindent.

Ui.: a háromszöget meg az eüdobozt amúgy is elérhető helyen kéne tartatni az autósokkal. Baleset esetén kurva jó, ha a szokásos helyén, a csomagtartó oldalában, vagy az ülések tövében van, rajta meg ott figyel a havi bevásárlás, vagy kéthetes családi nyaralás minden kelléke...

brujah 2009.04.16. 13:22:12

Ez kimaradt:rendőr persze sehol!Mármint normális!:D

aszfaltbetyar 2009.04.16. 13:39:03

@Dövan: de azok is mind garázyban állnak, nem mennek sehova

Zsola777 2009.04.16. 13:39:52

Nem az volt a baja, hogy nem dughatta meg az asszonyt: dughatta, csak nem tudta. Ez a baj.
A sztorira most nem mondhatjuk, hogy Rendőr persze sehol!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.16. 13:50:00

@Zsola777: Miért, hát rendőr az ilyen? :P

Tehát:

RENDŐR PERSZE SEHOL!!! :D

indapass90210 2009.04.16. 13:52:58

Azon gondolkodom, hogy volt-e már itt olyan poszt, ahol jól jött ki a posztoló a dologból???

Marcellusca 2009.04.16. 14:14:14

@Dövan: Az itten nem létezik, ollan Isten nincs! :D
Hát, már azé' hüjjje, mer' megí'ta a posztot. :)

hatesz 2009.04.16. 14:21:00

hogy milyen kedves elnezö emberek ezek a rendörök, ha nincsenek szolgälatban...
Remelem a felettese is olvassa a posztot es jol megdorgalja amiert NEM INTEZKEDETT! Aszongya nem büntetöfekezett... De rendes...
Amugy hol van olyan utszakasz Mo-n ahol 60(!) a megengedett legnagyobb sebesseg????
keremkapcsojjaki

potha 2009.04.16. 14:27:26

@Dövan: Nem emlékszem, hogy lett volna.
talán még a legelején :D
A legelső posztok között talán :D
De amúgy itt ugye a sok "majdénjólmegmondom" meg "sosemszabálytalankodom" ember miatt nehéz olyan posztot írni amire nem kattannak :D

blogsámán 2009.04.16. 14:29:35

@hatesz: Mindenhol, ahol 60-as tábla van kitéve.

Marcellusca 2009.04.16. 14:31:53

@potha: Dehát én sosenemszokomszabálytalankodnyi, ezé' majdénjólmegaszondom mindenkinek! :)
Hol itt a probléma? :D

dekás dezső 2009.04.16. 14:39:58

nem értem ezt a "nem dughatta meg az asszonyt és levezeti a mérgét" dumát
én pont akkor vagyok pofátlan agresszív jaszkari macsó, amikor "jól megdughattam az asszonyt". mivel büszke vagyok magamra - márminthogy ugye micsoda remek kan vagyok - enyém a világ, mert kihaénnem. nem?

hatesz 2009.04.16. 14:49:05

@blogsámán: Hu de okos vagy. 70-es van, 50es van, de nagyon ritka a 60-as. Erre utaltam. Utoljära hol lättäl 60ast? Kössel mär bele mindenbe, mert ez a blog lenyege.

aszfaltbetyar 2009.04.16. 15:00:55

@blaireau: ha nem dugsz akkor meg bringával mész vagy bkvzol?

dekás dezső 2009.04.16. 15:11:19

@aszfaltbetyar: jaja, ezért bkv zom már 15 éve állandóan;)

Nikorene 2009.04.16. 15:18:24

@hatesz: Üllői út FTC Stadionnál a felüljáró előtt :)

aszfaltbetyar 2009.04.16. 15:34:39

hát gyakori mint a 80-as tábla

potha 2009.04.16. 16:39:01

@Marcellusca: Probléma? Nincs.

Miről is beszélünk? xD

missouri 2009.04.16. 16:50:45

@hatesz: keresztúri út szinte végig, kozma utca végig - csak ahol én minden nap járok (pedig az nem sok!)

blogsámán 2009.04.16. 16:52:04

@hatesz:
Nem kötekedni akartam, de a hozzászólásod alapján a magyar nyelvtan szabályai szerint az következett, hogy szerinted nincs egyáltalán ilyen hely Mo.-n.
Egyébként ahogy láthatod az előző hozzászólásokból, van ilyen hely, nem is kevés.
Szerintem ilyen hely a 6-os út bevezető része is egy elég hosszú szakaszon, sőt tapasztalataim szerint ott is alkalmazzák, ahol előtte magasabb volt a megengedett sebesség, de valamilyen akadály miatt biztonságosabb csökkenteni ezt (pl.: M3 Szerencs u. előtt, vagy az összes Autópálya, ahol megszűnik a pálya, és a végén hajtűkanyar van).

hatesz 2009.04.16. 17:11:01

@blogsámán: na akkor van egypär, köszi sräcok!:) (en azt bätorkodtam irni, hogy ritka, vagyis több van pl a 70esböl)

mea culpa

vhm 2009.04.16. 19:27:26

@Dövan: "onnan tudom, hogy Magyarországon nincs használt autó 70ezer kilóméternél többet futott (na jó, ha 10 éves, akkor van amelyikben már 120E is van)!"

Lehet, hogy ez azért van mert itt senki nem venne meg egy 250e km-es de tökéletes állapotú, jól szervízelt csupa új kopóalkatrészes kocsit, mert abban sok a km... Ilyen hülye néphozzáállással ne csodálkozzunk, hogy 2-3-4-5 százezerrel is 120-ig tekerik... Arról nem is beszélve, hogy ha kell 20.000km-en kinyírom úgy a kocsit, mintha 200 lenne benne... Kevés km nem jelent semmit a világon, a sok sem sokkal többet. Az állapot számít, meg az hogy hány donorból lett összekókányolva 3 totálkár után...

(ui: nem helyeslem, sőt. de azért ez is benne van...)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.16. 19:44:02

@valami hidralika mittudomén: Meg az a baj, hogy sokan akarnak venni 10-15 éves kocsit, max 100 ezer km-rel...

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.04.16. 20:31:20

Bazzeg, miattam tart itt ez az ország, ahol!

Don Blasius 2009.04.16. 21:09:09

@Dövan:
Húha, akkor én lehet, hogy csak álmodom, hogy minden nap vezetem az immár 72 ezer km-t futott 2 és fél éves autómat? Talán én is fotosop vagyok?:)))

B! 2009.04.16. 23:47:20

Off: A rendbontó g*ci tüntetők megérdemlik, hogy több darabból álljon össze a csontozatuk, mint az biológialiag elő van irányozva. Miért kell csodálkozni azon, hogy kigyullad az ij lámpa? Szerintem nem elégszer. Ha gyorsan megyek azt' megbüntetnek? Csaltam, nem jött be, fizetek. Másrészt ugye nem csak a zsetonról szól a dolog. Élettani hatások is lehetnek. Ugyanez a rendbontással tarkított tüntetésre is igaz.
A posztoló nem vót rendőr, vagy ittasan vezetett, azt' nem merte magát szolgálatba helyezni. Persze ezt nem gondolom komolyan.
Ha valaki a s*ggembe jön már nyomom is a féket, márkafüggő, hogy mennyire. Aztán meg padlógázzal odakormolok, aztán várom, hogy elég volt-e a játékból. Tudom, majd egyszer a kopasz állat kiszed a kocsiból azt' szétver... Majd meglátjuk, kell az adrenalin...

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.04.17. 08:26:18

Azért nem helyezte magát szolgálatba, mert idézem:

"a héten kapott fizetést"

továbbá:

"megdughatta az asszonyt"

hatesz 2009.04.17. 14:06:28

@audista kisfiú: gratula a nevedhez!

Most lätom hogy posztiro mennyire elvezte a helyzetet:
"Ekkor felhúztam az ablakot és elmentem..."

HitElemér · http://www.credithill.eu/ 2009.04.20. 14:42:45

Igen, valóban nagyon féltik a talicskájukat, jobban, mint hinnénk!!!
Agymosásra is szükségük volna a hasonló sofőröknek vagy egy új személyiségre, de arra már nem futja nekik :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása