Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Uram, ön kárt okozott nekem szabálytalan besorolásával

2009.04.18. 12:06 :: SilentSound

A címben szereplő mondat egy piros lámpánál történt beszélgetés során hangzott el, Ákost úgy meglepte, hogy nem is tudta nagyhirtelen, hogy reagálhatna le egy ilyet.

Az alábbi eset tegnap történt velem, gondoltam megosztom a közzel, hátha lehet okulni belőle...

Tegnap délután Óbudáról tartottam hazafele. A Pasaréti tér - Hűvösvölgyi utat keresztezve a Budakeszi út irányába tartott az utam. A Pasaréti térről a Kelemen László utcán a hűvösvölgyi útig áll a sor. Tegnap nagyon siettem, késésben voltam egy plusszmunka miatt, és el kellett érjem a klímást, ezért a Sodrás utcán kikerültem a dugót (szabályosan), majd balra nagy ívben fordultam rá újból a Kelemen Lászlóra.

A lámpaváltások lehetővé teszik az élelmes sofőr számára a gond nélküli besorolást, volt is kis rés a kifele induló autók közt a kereszteződés miatt, de Emberünk, egy nagy sárgásdrapp talán Citroen Berlingoval (nem tudom, nem néztem meg jobban) és valami irdatlan vontatmánnyal elég lassan indult meg, ezért még őt is kikerültem, mert nem akartam keresztben állni, mikor a Hűvösvölgyiről elkezdenek befele özönleni az autók.

Ahogy elhaladtam mellette, elönthette a méreg, hogy megelőzöm, vagy megtalálta a jobb szélsőt, nem tudom, nem óhajtom semmivel sem vádolni, de minden esetre bejöttem féligmeddig elé úgy, hogy igyekeztem a kereszteződés adta hatalmas teret kihasználni, és véletlenül sem ráhúzni a kormányt.

Ez napi rutin, a Hűvösvölgyire jobbra kanyarodókat is mindíg ki lehet így kerülni. Szépen haladtam tovább a Bognár utcán felfele a Budakeszi út irányába. Előttem kb 40-el haladt egy másik autó, én azt követtem. Emberünk pedig jócskán mögöttem folyamatosan egyre jobban lemaradva, tán 30 km/h körüli tempóval követett.

Felértünk a Budakeszi úthoz, a tűzoltóságnál (Kuruclesi út). Minket pont megfogott a lámpa, megálltunk. Nem tudom, mennyi idő telt el, mire Emberünk utolért. Ha nincs az az irdatlan vontatmánya, tán fel se tűnik, hogy ő az. Fél perc talán nem volt, de nagyon sok...

Ülök bambán, várom a zöldet. Erre Emberünk kiszáll, téblábol az autója mellett, majd odajön, és közli velem: "uram, Ön kárt okozot nekem a szabálytalan besorolásával" - hát nem tudom, de az egész olyan szürreális volt, hogy azt hittem, kandi kamera...

Kárt okozni gondolom úgy lehetett volna, ha a 2 autó összeér.... Namost ennek hangja szokott lenni, zene nem szólt és sem én, sem a haverom nem vettünk észre semmit. Ezt a tényt vele is közöltem. Erre azt mondja, nézzem meg az autóját...

Hát mondom az aztán sokat nem jelent. Lezúzhatta bárhol. A lámpa váltott, így udvariasan, de közöltem vele, hogy más madarat keressen magának, mással szórakozzon, én erre momentán nem érek rá... Elindultam, szép békésen, tán még valami feljelentéssel próbált fenyegetőzni, de amint a tükörben láttam, ő is szépen visszaült az autójába és ment rovább a dolgátra a másik irányba...

Hazaérve lecsekkoltam azért a kocsit. Sehol semmi sérülés, vagy a lagapróbb nyom sem volt rajta...

A kosz is úgy állt rajta, mint reggel. Áttöröltem azért az egész lököst, megnéztem úgy is... semmi.

És akkor a kérdés a közhöz: Létezik az, hogy meghúzok egy másik autót úgy, hogy a metálfényem plussz a kosz rajta érintetlen marad?! :D Mindezt hang nélkül?

Az egésszel kapcsolatban egy dolog merül még fel... Ha meghúzok valakit mégis, és nem veszem észre, akkor kábé azt várom, hogy dudál, villog, le akar szorítani, legalábbis utolérni, aztán az Anyámat emlegeti mondjuk feltételezett foglalkozáskörével együtt.

Vagy bármi hasonló. De nem az, hogy kullog mögöttem, lemarad, majd 1 kilométerrel odébb, félperces csúszással megérkezve eljátsza, hogy én húztam meg a kocsiját... Egy vicc! :D

Vélemény?

65 komment

Címkék: közlekedés autó hülye kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SLacc 2009.04.18. 12:15:58

Meg akart szivatni. Elsőre ez tűnik fel.

Marcellusca 2009.04.18. 12:28:57

Volt egy sérülése, talán ugyanilyen színű és típusú autónak köszönhetően és megpróbált bepalizni.
Lehet, hogy számodra észrevehetetlenül meghúzol valakit (nem, nem a hátsó ülésen :D), de az otthoni átvizsgáláskor kiderülne, hogy karcos lett az autó. :)

eRobi 2009.04.18. 12:45:01

Olyan szó nincs, hogy "lereagálni". Reagálni lehet valamire, de semmiképpen sem "le".

UrsulA 2009.04.18. 13:15:12

@eRobi:
De van. Sőt, még olyan is van hogy "ráreagál".
www.youtube.com/watch?v=CjhTWv5J4y8

potha 2009.04.18. 13:20:58

Nekem egyenlőre felületetésnek tűnik.
Szoktak néhányan ilyenekre hajtani.
Ha tényleg minden sértetlen a Te kocsidon elég valószínűtlen, hogy kárt okoztál.

eRobi 2009.04.18. 13:24:28

@UrsulA:

Ja, hogy ezek a szép szavak innen erednek!

Így már okés! :D

nyergibergi 2009.04.18. 13:47:29

összetörted vazzeg! azé mostad le a dzsuvát, mert csak azon látszódott ! NEKI van igaza, majd jól levadász! DDD

Kicsi79 2009.04.18. 14:13:40

:-))) Azért én lehet, hogy eljátszottam volna hogy hiszek neki. Ezen jót röhögtem!

vhm 2009.04.18. 14:39:21

ilyenkor ott a helyszínen kellett volna megkérdezni tőle, hogy ha az övén sérülés, akkor az enyémen miért van még a kosz is sértetlenül??

ha ez nem elég, akkor a most rendőrt hívunk szöveg a nyerő...

indapass90210 2009.04.18. 14:56:12

Szerintem a (hüje) posztoló kifelejtette a posztból, hogy egy камаззал volt, és a lökhárító helyére szerelt rozsdás szögvas 10-10 centit kilógott mindkét oldalon, most pedig az egyik oldalon már csak 9,9 centit lóg ki... és ezért tart ott az ország, ahol!

Marty Mcfly 2009.04.18. 15:16:14

A posztoló szabálytalan volt besorolásnál, ráadásul meghúz egy szerencsétlen, vétlen autóst is, aki aztána vontatmány miatt alig bírja a következő lámpánál utolérni a tettest... és még a poszt írója magyarázza a szart, hogy nem láttam, nem hallottam semmit... ejnye-bejnye! :-)

Netuddki. 2009.04.18. 15:21:15

"A lámpaváltások lehetővé teszik az élelmes sofőr számára a gond nélküli besorolást,"

Az emberek 99%-a utálja az élelmes sofőröket. Szerintem örülj neki, hogy csak kedélyesen eltársalgott veled. Amikor akár le is lőhetett volna.
Ez lebegjen a szemed előtt, amikor legközelebb az élelmes sofőrt játszod.

tartlev 2009.04.18. 15:45:58


"A lámpaváltások lehetővé teszik az élelmes sofőr számára a gond nélküli besorolást"

Gondolom te az a típusú faszagyerek lehetsz, aki a bankban is kilopja a szunyókáló öregasszony kezéből a sorszámot, mert olyan élelmes vagy...

"Tegnap nagyon siettem, késésben voltam egy plusszmunka miatt, és el kellett érjem a klímást"

Aha, mindenki más viszont úri passzióból közlekedett...
Utálom az ilyet, hát érd el a klímást másnap baszod, én is sietnék, de szabályosan...

nius 2009.04.18. 15:57:05

Erkölcsi kárt okoztál.

2009.04.18. 15:59:14

Valószínű hogy az "irdatlan rakomány" miatt nem tudott gyorsan elindulni Te pedig az Élelmes fasz "rajtam kívülmindenkihüje" elévágtál és a rakománya védelmében fékeznie kellett. Ez olyan amikor leesik a hó a gyalogosok pedig ugyanolyan ütemben közlekednek stb. mint száraz időben. Az autósnak meg égnek ál a haja ha van.

gabor4x 2009.04.18. 16:05:10

Kárt nem csak a karosszéria meghúzásával lehet okozni. Lehet, hogy a "szabálytalan besorolás" miatt hirtelen fékeznie kellett, amitől eldőlt a vontatmány vagy a csomagtartóban a porcelánváza, esetleg úgy meglepődött, hogy a kezében tartott kóla ráömlött a drága öltönyére stb. :)

.lll. 2009.04.18. 16:05:48

élelmes ország-élelmes sófőrökkel
azé kakiklhatnál néha pár sünt:D

liliana13 2009.04.18. 16:31:59

Na, én ott lakom. A Sodrásról úgy jössz ki, kisszívem, hogy balra indexelsz, és megvárod, hogy vki beengedjen, aki a Pasaréti tér felől jön, ez velem mindig meg szokott történni. Pláne, ha kissé kitolod az orrod, vki mindenképp be fog engedni, mielőtt megindul a szembeforgalom, van azért a kettő között pár perc. Úgyhogy te szépen bevágtál a rakományos elé, mert kurvára türelmetlen voltál, ennyi. Már csak azért is így lehet, mert ha volt időd arra, hogy a Sodrás-Kelemen László kereszteződéstől elértél a Hűvösvölgyi-Kelemen László kereszteződésig a szembesávban, ugye, mert előztél, úgy, hogy a szembeforgalom nem indult meg, akkor lett volna időd bőven megvárni, míg a Citroen vagy akármi elindul. Idióta.

Emmett Brown 2009.04.18. 16:42:47

DE én siettem!
DE Nekem sürgősebb!
DE hát még volt hely!
DE nem fogok "balfaszokra" várni!

A közlekedésben sincsen "DE"!

Ferre 2009.04.18. 17:00:11

@liliana13: teged apukad dugott kiskorodban hogy ilyen hulye lettel?

Taxomükke (UK) 2009.04.18. 17:10:59

Vélemény?
Az a véleményem, hogy siralmas, hogy ilyenek kikerülnek a szebb napokat látott Index honlapjára, meg hogy (ez nem ide tartozik, bocs) az Index ennyire "jobbra tart" (bár az nem is jobboldali, csak azt hiszik, na inkább hagyjuk).

kihanemén 2009.04.18. 17:16:46

mindig az kettő darab rövid i, és nem mindííííg vááááá

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.18. 17:22:28

Nem tudom pontosan mi volt, és hogyan, de legalább nem ku*vaanyázott, és nem kiabált. Fejlődünk :)

betépett felhasználó 2009.04.18. 17:28:43

Ákoskám, a tököm tele az ilyen élelmes sofőrökkel.
Dugulj el kérlek.
A sok élelmes fasztol nem lehet normálisan élni.
és meg van képed ki is írni...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.04.18. 17:29:05

Az egy dolog, hogy ki a szemes vagy szemtelen, és az is egy dolog, hogy ki kit húz meg. Kéretik külön tárgyalni.

OrbanseggenLorincz 2009.04.18. 17:46:39

ott lakok a párhuzamos utcában, és minden reggel ott kanyarodok ki ahol kárt "okozott".

LILIANÁNAK van igaza teljes mértékben,kicsit auto orra kidug, hogy lássák hogy tényleg kijönnél, és lám, kiengednek. éljen a második kerületi közlekedési morál. talán a legtöbb amire eddig várnom kellett az 3 autó volt, a negyedik beenged. mikor zöldre vált a lámba szépen ki kell csorogni. mire odaér az induló szembeforgalom a hüvösvölgyiröl rég beengedtek. kivéve mikor a parasztbanda elindul rohanva a buszról a villamosra, ott nem nézik mennyivel jönnek a kocsik muszáj megállni. amúgy korrekt kereszteződés, aki ott balfaszkodik gyujtson be jogsijával :)))

jónévez 2009.04.18. 17:48:46

Uram, ön kárt okozott nekem, mert merészel vanni/lenni/létezni/autózni/felkelni hatkor, pedig én utánfutót húzok...stb. Haláli figurák vannak tényleg!

váj mí 2009.04.18. 17:59:02

@potha:
Egyenlőre Dexter fog vági téged, ha a kezei közé kerülsz. A szó, amit nem ismersz, az az egyelőre.
(Bocsi, nem korrektor blog, tudom, de akkor is, minimális nyelvi igényesség).

Ami a posztot illeti, nos.
Az egy dolog, hogy valószínűsíthetően csak palimadarat keresett az autóstárs egy régebbi sérülés.
A másik dolog meg az ilyen sietős, furakodós lófaszjóskák, mint a posztíró is, aki -saját bevallása szerint- kemény fél percet nyert a hatalmas sietésével és bemászásával. Hát igen.

Az már volt, hogy ezért tart itt ez az ország? Mert ha nem, akkor ezért ;)

nius 2009.04.18. 18:04:00

@váj mí: A fenti név helyesen: Lófasz József

nius 2009.04.18. 18:05:32

@Tibi bácsi: Tévedni tetszik, jobbra húz de balra nyal! Nem abból látszik ami van, hanem ami nincs!

hawkeye 2009.04.18. 18:28:52

A posztoló majd egyszer előttem sunyiskodjon, majd megtudja milyen az, amikor 30 - 40 tonna masszírozza a lábaszárát!

Isten bocsássa meg nekem, de nagyon utálom az ilyen tolakodó görényeket...!

hawkeye 2009.04.18. 18:30:33

Ja, és amit csináltál, azt úgy hívják, hogy a helyszín elhagyása, ha személy is sérült, az meg cserbenhagyás.

potha 2009.04.18. 18:47:42

@váj mí: mindig eltévestem bocsánat :)

de mi az a vági? :D

(irónia...)

potha 2009.04.18. 18:48:17

@potha: akarom mondani eltévesztem :D

jónévez 2009.04.18. 19:40:25

@valami hidralika mittudomén:"akkor a most rendőrt hívunk szöveg a nyerő..." Ez tényleg bejön mindig ilyen esetben, bár a renomé megőrzése érdekében még eleresztenek egy "én nem akarok bajt NEKED"- et, és gyorsan otthagynak.

Zsola777 2009.04.18. 20:51:20

A feleségét szülni vivők, a Győzikeshow-ra igyekvők közé fel kell vennünk a klímásokhoz sietőket is.
Amúgy pedig sűrű forgalomban kereszteződésben nem szép dolog sávot váltani, mert ezzel előre nem látható szituációt idézel elő, így többen bentragadhatnak - az eredmény dugó. Gratula :-/
Amúgy meg mondd, hogy jelentsen fel, majd szemlézik az autót és kiderül, hogy te voltál-e. Az adott szín nem számít, pontosan ugyanannak a festéknek kell lennie.

vhm 2009.04.18. 21:50:15

@jónévez: ja, majd elfelejtettem :)

nemnagyember 2009.04.19. 07:04:58

Több ilyen f@szkalap furakodó okozott már úgy kárt az autómban, hogy igazából nem is ért egymáshoz a két autó:
1. furgonomban a gyümölcsösrekeszek elborultak a sávváltó miatti hirtelen fékezés hatására. Túl azon, hogy a gyümölcs megütődött és eladhatatlanná vált, az egyik rekesz megrepesztette az oldalablakot. Persze ő mindent tagadott, így rendőrhaver rendszám alapján megkereste, kicsit visszaélt az egyenruhával, így a delikvens azonnal megtérítette a kárt. Tudom, nem szép dolog visszaélni egy rendőr barátságával, de nélküle a kihaénnem soha nem ismeri el.
2. Nescafé feliratú focussal a sietekmertbezáranonstop hölgyike hirtelen irányváltással kikerüli a jobbra tökölődve kanyarodót, így én is hirtelen irányváltásra kényszerültem, aminek következtében az utastérben szállított néhány tálca tojás elmozdult, és az utastér szőnyegén landolt. A többi elképzelhető. Persze nemsokára jött a hölgyike hozzám is üzletet kötni. Persze a károkozást nem ismerte el, de legalább a nevét megtudtam és bemószerolhattam a cégénél, ahonnan elnézést kértek helyette és kaptam legalább egy repi csomagot.
Tudom, rögzítsd a rakományt, meg sünszarás, és ezért tart itt ez az ország...

Secnir 2009.04.19. 07:20:37

Szerintem a citroen sofőrje hozzá volt szokva, hogy ő otthon a basszájba, és azzal, hogy lealáztad "uram, Ön kárt okozot nekem a szabálytalan besorolásával". A lelki károkar nagyon nehéz helyreállítani, Csernus dokinak is gyakran hetekbe telik.
Képzeld el, hogy egy maffiózó egy bömös terpeszkedve lenéz a pórnépre, és akkor beáll mellé egy nagyobb, hosszabb, drágább bömös, és abból lenéznek RÁ.
az neki kész lelki törés, otthon már duplaadag viagra kell, a 4*5*15 cm-es kutyuskája is a cipőjébe vizel, szóval nincs visszaút.
megértem őket. nehéz esetek.

@nemnagyember:
igen, rögzíteni kell. Ha valamit összetörsz az autódban, azért nem fogja más kifizetni, mert te vagy a hülye...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.19. 09:30:40

@nemnagyember: micsoda egy balfasz vagy... :o

Azért tart ott az ország ahol, mert senki nem végzi el úgy a feladatát, ahogy az elő van írva.

A balfasz szállítós nem rögzíti a rakományt, mert ő "megoldja".
A kőműves is "megoldja", az kátyúzó is "megoldja".

Tele van a faszom az ilyen emberekkel.
Utána meg más a hibás.

Hát a kurvaanyátok.

Agyalap 2009.04.19. 09:56:51

Nem tudsz mit csinálni a furakodókkal, ha el tud menni elmegy. Kicsit még fejlődni kell az agyaknak... Emberünk próbálkozása nem volt rossz, de nem jött be.
@nemnagyember: Mekkora arc vagy :) még le is írod, hogy biztos lehülyéznek - és tényleg.

indapass90210 2009.04.19. 10:12:13

@nemnagyember: tényleg szarjál sünt, de a rendőr haverod is! Azóta rögzíted a rakományt?

indapass90210 2009.04.19. 10:17:22

Mit alázza ez a tróger palik a gyulát....

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.19. 11:07:21

@Dövan: Remélem egyszer Gyulám leba...izé...pofánvágja Palikot :)

indapass90210 2009.04.19. 12:06:45

@...::: Flúgos Kamionos ::...: Már ráférne, de szerintem Gyulám féltené az állását palik "autósportbanmindenható 180alborultam asivatagban" Lászlótól... bicskanyitogató, ahogy csicskáztatja a srácot...

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.04.19. 12:48:04

És ha a csórikámnak nem volt minden szabályos az utánfutóval, de a tolakodástól tényleg kár keletkezett a rakományban, akkor mi van? Akkor már el lehet menni? Faszi kihívja a rendőrt, az felveszi a jegyzőkönyvet, emellé még a sértettet meg is bünteti azonnal az utánfutó miatt, jó pénzre.

És mi az, hogy nem száll ki a posztoló, hogy tényleg megnézze a dolgot? Otthon, vazzeg?

Szarjon az ilyen ember sünt, ezek mennek át a brngásokon is védett szakaszon, mert ő úgy gondolta, hogy nagyon siet.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.19. 12:53:15

@Dövan: Hát igen, sajnos "Paliklászló" nem a hozzáértése miatt kommentátor :(

DonVincenzo 2009.04.19. 15:01:31

Nemnagyemberrel annyiban egyetértek,hogy esetleg a rakományban keletkezett kár. De itt a szövegértéssel a többségnek problémái vannak,a posztolónak meg főleg. A Berlingós ürge nem állította,hogy meg lett húzva az autója. Csak károkozásról szólt a "vád",de itt mindenki meghúzásról rinyál.

A szállítmányrögzítésről pedig külön lehetne vitát nyitni. Egy buszon nem lehet ugyebár utast rögzíteni (kötekedők kedvéért:az állókra értem). De az ilyen mások elé bevágósokat ez sem érdekli. Az a lényeg,hogy 20 méterrel előrébb legyen és otthon láthasson a mónikasóból egy mondattal többet.

Forest (törölt) 2009.04.19. 15:59:20

Hát, elég szar helyzet. Én alapvetően nyugodtan vezetek, de néha bizony (tegye fel a kezét aki nem) elkövetek olyasmit, hogy kimegyek a jobbszélsőbe, holott tudom hogy fél km múlva elfogy. Mentségemre legyen mondva, hogy soha nem bunkóskodok. Elfogy a sáv. Irányjelző ki, és várok. Amikor már sokat vártam, néha összeteszem a kezem és igyekszem megtört pofát vágni, erre általában beengednek :)
De megtörtént már az is hogy én voltam a jó sávban, jobbról jön a kis golfos ember, elmegy a sor mellett, és próbál bejönni. Ablakok letekerve, állunk a sorban. Lámpaváltáskor mutatom neki udvariasan hogy jöjjön be. Azt mondja vigyorogva: Köszi, nem tudtam hogy elfogy a sáv :) Mondom neki, oké, jó duma, de az se baj ha tudtad, velem is előfordult már ilyen.. :)
Negatív történet is van, 2*2 sávos úton az tűnt fel hogy a busz is a belsőben megy, gondoltam ennek oka van.
Besorolok én is a belsőbe. Hamarosan látom hogy a külsőben nagy piros nyilakkal terelik az autósokat a belső felé, útfelújítás folyik.
A hátam mögül kivágódik egy fekete audi (elég agresszívan nyomja, majd kezdi az autómra húzni a kormányt)
Ha valaki paraszt, nem szívesen vagyok én sem segítőkész. Haladtam tovább normál tempóban a sávomban. Szerintem nem lehetett több 2 mm-nél a két autó között amikor belátta hogy nem terem neki itt babér (odaért a táblához, vége volt a sávjának) így letekerte az ablakot és átüvöltött: "Hogy te mekkora egy f@sszopó vagy!"
Egy darabig gondolkodtam rajta hogy mit tegyek a sráccal, (ránézésre volt vagy 21 éves) de mellettem ült "anya" hátul meg a két gyerek, így kianalizáltam, és arra jutottam, hogy az ő pöttömnyi anarchikus világában pontosan ez volt a normális és elvárható viselkedés.
Agresszív autó, agresszív sofőr, agresszív jobbról előzési próbálkozás az esélytelenség ellenére, agresszív betörési kísérlet a másik sávba (hogy kimerítette a veszélyeztetés fogalmát az nem kétséges) és a sikertelenség kezelése hasonló agresszivitással.
Tulajdonképpen az ő nyelvezetében a következő lépésként annak kellett volna következnie hogy felveszem a kesztyűt, és tettlegesen vagy más szinten de tovább hergeljük egymást "játsszuk le bazzeg"
Bár jobb lenne ilyenkor előhúzni a rendőrigazolványt, szolgálatba helyezni magam és - ha már úgy is sietünk - módszeresen átnézni a típuskönyv szerint az izzókészletet, stb. De nem vagyok rendőr, nem is tisztem az ilyen kis pöcsök büntetgetése.
Apuci audit rakott alá, hát ki lenne az "istencsászár" ha nem ő?
A lényeg: néha siethet az ember, és elmehet a sor mellett, de tudja a helyét, és viselkedjen úgy hogy a többiek elnézzék neki a bunkóságot.
A KRESZ pedig - ha jól emlékszem - egyformán vonatkozik minden autótípusra, tehát utolsó információim szerint a Trabantra ugyanazok a szabályok érvényesek mint az Audira a BMW-re, vagy a Mergára. EZT is tudatosítani kellene a "népben" mert valamiért mintha sokan másképp emlékeznének.

jónévez 2009.04.19. 16:47:06

@Forest: "A lényeg: néha siethet az ember, és elmehet a sor mellett, de tudja a helyét, és viselkedjen úgy hogy a többiek elnézzék neki a bunkóságot." Na , tényleg itt volt a lényeg.

Ellenben pedig: akinek pedig összeborul az áruja, az ne másokat hibáztasson, az mindig az ő dolga, hogy rögzítse a rakományt, olyan esetekre is számítva, amikor hirtelen kell fékezni. Tudom, a tojást nem lehet spaniferezni, de úgy berakni igen, hogy támaszkodjon.
Elfogadjátok ezt a tanácsot egy teherautósofőrtől, vagy valakinek a "rendőrhaverja" ehhez is jobban ért?

vhm 2009.04.19. 17:25:05

Az a sáv azért lett leaszfaltozva pénzért, hogy használják végig. Ha meg szűnik, ha nem. Nem bunkóság az álló sor mellett végigmenni a megszűnőben. Bárkinek szíve joga van ugyanúgy...
Ha nem csinálja és inkább vár a 100m-rel hosszabb sorban, akkor várjon, ő baja... De akkor ne szövegeljen...

Optimális az lenne, ha mindenki a rövidebb sorba állna mindig, függetlenül, hogy melyik szűnik meg. Akkor kb ugyanolyan hosszú lenne, nem lehetne vita senki részéről.

De hát ha ez a szokás én csak örülök, mert ehhez képest nyerek mindig időt a megszűnővel :)

subtotal 2009.04.19. 18:33:31

Megszűnő sávot használni magyar nem nagyon tud. Nyugaton tanítják, hogy a végéig menni és besorolni a cipzár alapján.
A BMW téma: ha kultúráltan viselkednek, meglepődik a többi autós/gyalogos. Tapasztalat.

vhm 2009.04.19. 18:41:16

@subtotal: "Megszűnő sávot használni magyar nem nagyon tud. Nyugaton tanítják, hogy a végéig menni és besorolni a cipzár alapján. "

Na ja. De a magyarok irígyek egymásra és dögöljön meg a szomszéd tehene is... Nehogy már a másiknak jobban menjen, mint nekem - gondolja a többség bármiről is legyen szó (autós dolgok közül pl: autótípus, sebesség, parkolóhely, stb :D).

Kész röhej... Sajnos.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.04.19. 22:18:31

Egyszer utánam jött valaki, hogy megkarcoltam a kocsiját. Mondtam nem. De igen. Anyáztam már vele. Feljelentett. Büntetést kaptam. Persze nem én csináltam, csak arrafelé, mellette mozogtam. Tanúm volt rá. A szabálysértési sün jól dolgozott. Egy vígasztal: a húzás még ott maradt a másikon.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.20. 09:38:42

@nemnagyember:
nem sokkal vagy különb a szenyvítez az úton folyató szippantós ifánál, vagy a konténeresnél, aki úgy üríti ki a konténert, hogy megy egy kört Vele úgy, hogy nem takarja le.

tocibacsi 2009.04.20. 10:31:58

@Kicsi79: igen, gondolkoztam rajta, csak baromira siettem :)

@valami hidralika mittudomén:
én is így gondolom... ha azonnal szól, jelez, bármi, akkor elbeszélgetek vele, hátha csak unatkozott :)

@Dövan: mazda 6, gyári állapotban. De kössz a feltevést...

@Marty Mcfly: hát, azért nem egészen :D meg van duda és refi, ha akar valamit, de lassú...
Ez nyilván való vol, hogy akkor jutott eszébe :)

@kovi1970: tudod, Barátom, ha lenne annyi jószándék az emberekben, hogy egy mellékutcából be lehetne máshogy sorolni,igazad lenne. Így sajnos nincs...
És ne feledd: én azt mondtam, hogy be lehet úgy sorolni, hogy jóesetben SENKIT nem tartasz fel...

@liliana13: egyszerű: nézed a lámpát a hűvösvölgyin. Mikor az sárgul, elidnulsz, és az esetek 90%-ában már a sineken vagy, mire a Suzuki megmozdul az akkor már zöld lámpától...

@betépett felhasználó: tudod, az a fura, hogy megjött a jóidő, és egyszerre 2x annyi az autó az utakon... Van egy tippem: egyesek nem mernek autóba ülni, hacsak egy bárányfelhőt is meglátnak az égen... Na, talán ezeknek kéne otthon maradni, mert TŐLÜK nem lehet normálisan közlekedni...

@Wander: reggel nincs is forgalom arrafele, ilyenkor totál igazatok is lenne...
De baromira nem ez a lényeg. A konkrét szituban Emberünekt azért kerültem meg, mert nem idnult el. Beengedtek volna. A kereszteződésbe nem állt be valaki (szabályosan) így volt hely oda is besorolni, csak az körülményesebb, mert kvázi önmagam elé kellene merőlegesen betenni a verdát. Kézifékk illetlen, jobbról meg benn állt a busz... ha meg tökölök, feltartom a befele jövőket.

tocibacsi 2009.04.20. 10:46:25

@hawkeye: kedves tőled! tudod az a baj, hogy egy dolog egy dugóban végigelőzni a leállósávon, meg egy másik dolog úgy kiekrülni egy lassabb autót, hogy sose látnak többet (mármint nincs előtte semmi, mész, és nem tartod fel...)
helyszín elhagyása: te minden előzés után kiszállsz és megkérdezed, hogy bocs, uram, nincs vélatlenül valami sérülés az autója bal oldalán, amit rám szeretne kenni? aligha...
És a helyszínt ő is elhagyta. Ismerősömmel tölrtént hasonló, de őt télelg meghúzták... Megállt, és ott helyben hívott helyszinelőt, mert megnézte a rendszámot... Ez megoldás. Megtehette volna ő is, ha valóban történik bármi... És akkor most ott lenne a nyoma a kocsimon. DE NINCS! Nem volt, és nem értem hozzá.

@nemnagyember: Neked is tök igazad van (rakományrögzítéstől is eltekintek) de ha téged simán megelőznek, akkor egyből nyomod a satut? aligha...

@DonVincenzo: akkor pótolom... valami félmodattal utalt rá, meg az autója bal elejét nézegette... nem vagyok diktafon, annyira meg nem volt érdekes a figura, hogy ittam volna a szavait

@subtotal: ez off, de teljesen igazatok van... egy autó innen, egy autó onnan... namost könyörgök, ahol enniy tyúkeszű ül autóban, csodálkozunk, hogy a szinte álló autót kikerülöm? Ne ezen lovagoljunk már... :D azért nyilván nem küldök be postot, hogy HÚÚ KIEKRÜLTEM EGY IFÁT!

@Tombolda: köszi, na erről van szó...@A Lesből Támadó

Ruhaszárítókötél: tudod Barátom, egyfelől valóban. Utolért. És? Mi köze ennek bármihez? Ha szépen bevárom, besorolok, satöbbi, akkor az rossz esetben akár +2 autó a hűvösvölgyiről és +2 a pasaréti felől, akik MIATTAM ragadnak be a következő pirosnál...

tocibacsi 2009.04.20. 11:03:23

Még pár mondat a témához és részemről vége:
Jogosan kérdezte valaki, hogy mér csak otthon néztem meg a kocsit... Én máshogy közelítem a dolgot. Pontosan tudtam, hogy nem lehet rajta semmi sérülés. Nem is akartam vele foglakozni, de aztán az jutott eszembe, hogy ha a melóhelyem előtt parkolva valaki engem húzott meg még napközben, akkor még a végén mégis én kerülhetek szarba...

Lehet, hogy én defenzíven vezetek, nyomom a gázt, és megelőzök mindenkit (ez amúgy nem igaz). És biztosan szent az a suzukis, aki az 50es táblánál 40el megy, soha nem előz, 2 órát áll egy kereszteződésben, mert nem mer kimenni (mögötte már 2 km a sor hossza), de hát ő ugye biztosra megy és megfontolt. A másik oldalon pedig a középső sávban megy az M7-esen, nem veszi észre a jobbkezes utcát, és gond nélkül halad keresztül a zebrán, és nem veszi észre az járdán toporgó gyalogost... De csak 45-el megy el a jobbkezes mellett és csak 45-el megy át a zebrán... és áll be a lámpánál úgy a sorba, hogy blokkol vele egy másik kereszteződést... mert bizony barátaim, sok autós fel se fogja, hogy mi van, csak bámul ki előre a fejéből. Néz, de nem lát. Lassan megy és ő ettől máris biztosnágosan és megfontoltan vezet... na persze... csak így tovább, bíztassuk őket!

Nikorene 2009.04.21. 09:52:08

@tocibacsi: ez az utolsó bekezdés elég szánalmasra sikerült. Nem hinném, hogy csak a tötymörgő szuzukis és a bevágó, kereszteződésben sávot váltó, tolakodó, kanyarodósávból egyenesen menő két véglet létezik az utakon. Sztem van olyan is, aki betartja a szabályokat (többnyire, azt ugyanis én se gondolom, hogy van, aki MINDENT MINDIG betart), és észreveszi a jobb kezet. Szóval azzal védekezni, hogy van egy másik véglet, aki esetleg rosszabb adott esetben, mint Te, elég elbafott dolog.

tocibacsi 2009.04.22. 14:28:46

@Nikorene:
1) ki mondta, hogy nincs köztes?
2) ki mondta, hogy a bunkón tolakodó az jó?
3) ki mondta, hogy bunkón tolakodom?

DE ENGEM speciel sokkal jobban idegesít a tötymörgő, mint a tolakodó... tötymörgőből sokkal több van.

Tegnap haza az M7-en... 3 sávos rész, belsőben jön a bajor kilo70 körül, én 135-el akartam előzni a közéspőben menő akármilyen autót, ami kb 110-el haladt. Rávillantottam. Ekkor húzott el mindkettőnk mellett a bömö... persze semmi nem történt, fékkeznem kellett, ezután megelőztem balról rendesen. Dudált és visszavillogott, és az sem zavarta, hogy én ezután lehúzódtam jobbra, majd ez előtte menő 2 másik társát külsőből 2 sávot váltva be a belsőbe majd vissza külsőbe manőverrel előztem...

én az ilyenekről beszélek...

Nikorene 2009.04.23. 10:13:11

@tocibacsi: Nem mondtad, hogy nincs köztes. Nem is azért írtam. De ha ezexerint tudod, hogy van köztes, akkor miért nem teszel érte, hogy beletartozz? Erre próbáltam rámutatni, hogy amikor az egyik véglet a másik véglettel takarózik, hogy az sokkal idegesítőbb, miközben tartozhatna a köztes rétegbe is, az szánalmas. Remélem így már érted.
Nálam az "élelmes autós" és a bunkón tolakodó egy kategória. Az élelmesek mennek egyenesen a kanyarodósávból, vagy fordítva, kanyarodnak az egyenesen menő sávból, mert így egy lámpaváltást spórolhatnak, és még sorolhatnám.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása