Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Itt lakom, enyém az utcai parkolóhely

2009.04.19. 11:49 :: SilentSound

Nem is olyan nagyon rég az egyik poszt kommentjei között jött elő a közterület önkényes kisajátítása parkolási célra. Zsuzsanna sztorijában ugyan rendszám nem volt felfestve a hely elé és semmi sem utalt rá, hogy valaki azt már jól kinézte magának, de a csöppet sem udvarias férfi mégis kikelt magából, mert ő ott lakik és neki előjogai vannak.

Szeretném elmesélni, hogy mi történt velem tegnap.

A Madách téren akartam leparkolni, abban az U alakú parkolóban. Be is mentem, pont jól időzítettem, mert éppen tolatott ki egy autó, ki is engedtem, és beálltam a helyére. Éppen örültem, hogy nem kellett 20 percig köröznöm a helyért, amikor valaki bekopogott az ablakomon. Megjegyzem a szívbaj jött rám, ahogy ott termett az a férfi.

Lehúztam az ablakot, és egyből elkezdett velem ordibálni, hogy hogyan képzelem, hogy beállok a helyére, ő már fél órája ül a kocsiban, várta, hogy valaki elmenjen. Hogy ő itt lakik, és joga van ehhez a helyhez.

Hát engem ez annyira váratlanul ért, hogy vannak ilyen idióták, hogy csak annyit tudtam motyogni, hogy "ezt lehetett volna kérni is, nem utasítani", és inkább átadtam a helyet, mert a végén még előszed egy baseball ütőt a kocsijából, és agyonver...

Szóval megtörtént a beavatásom a pesti közlekedési morálba - 3 év után. Legközelebb, ha arra járok, inkább beállok a CP mélygarázsába, csak hogy ne kelljen ilyen hülyékkel találkoznom.

137 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2009.04.19. 15:03:40

Mondjuk az ilyen helyfoglalósdi kétélű dolog. Az ilyen gyökerek vajon mennyi gumileeresztődés után jönnének rá, hogy nem egészen helyes amit csinálnak?

Netuddki. 2009.04.19. 15:06:03

@uni1002: Lásd előző hozzászólásomat. Ha azok akiknek ez lenne a dolguk nem képviselik a jónép érdekeit, akkor a saját kezetekbe kell venni az irányítást.

Káposztakukac 2009.04.19. 15:19:00

@uni1002: hát nem tudom. egy hülye szomszédom a kertvárosban parkolta mindig a teherautóját. a közterület felügyelet eléggé ugrott rá:)

uni1002 2009.04.19. 15:23:55

@kovi1970: A gond, hogy ha konkrétan teszek ellene valamit, ünnepelhetem az esetleges győzelmemet a rejtélyesen összetört autómmal.
A hatóságot nem érdekli, mert nem a szabályok betartatásában, hanem a jól tejelő traffipaxos, és kerékbilincselős dolgokban érdekeltek. Úgy tudom, elég rendes százalékot kapnak utána.
Ők is szokták kerülgetni ha nagy ritkán arra autóznak, de nem éri meg nekik a golyóstollkoptatást sem.

webshark 2009.04.19. 15:26:00

Uni:megkértek rá egy ZIL tulajt az öreg verdájával, hogy ugyan húzza meg picit mindkét gépet- persze úgy hogy ne legyen rá tanú--.-
tuti megy a busz meg a teherautó is a fenébe.
A fenébe elég ha pici kromofág kerül mindre...
vagy 50es csavar a kerék alá

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 15:31:52

A kurva anyátokat, ti bunkók! Mégis mit képzeltek, azért, mert éppen nem jár arra rendőr, ti bárki vagyonában kárt okozhattok, ha nem tetszik benne valami?

indapass90210 2009.04.19. 15:35:24

@Androsz: Köszönjük Emese! Kérem kapcsolja ki!

pickapu 2009.04.19. 15:38:20

@Dövan: Különben is ezért tart itt ez az ország:D

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2009.04.19. 15:56:34

@pickapu: ezért, bizony, mert rendületlenül AUTÓZZik!

húzás a kritikustömegre!

mármint autóval, nyomjuk le a sok köcsög gyerekkocsist, a múltkor is rámentek a lábamra a teszkóban!

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2009.04.19. 15:57:22

@Dövan: Ki az az Emese? The1 itt kéremszépen a helyzetet fokozza?

nopasaran (törölt) 2009.04.19. 16:07:34

Az OTT lakók tipikusan azt hiszik vannak előjogaik az utcai nyílt parkolókra, de az bizony KÖZTERÜLET....

Ha sajat fix parkolást akar valaki akkor vegyen magának garázst!!! vagy építessen pl. a ház alá...mint mondjuk Párizsban, Bécsben, stb.

Vicces amikor a közterületre formál valaki igényt csak mert ott lakik....nem érdekel.

Az én adóm éppúgy benne van abban a közterületebn mint az övé.

Tehát azonos jogaink vannak a parkolóra.

Még a kedvezményes "ott lakó"-knak szóló parkoló bérlet is szúrja a szemem.
Miért is olcsóbb neki, mint nekem a parkolás?!

vhm 2009.04.19. 16:13:24

Az ilyennek nem szabad átadni a helyet. Még elkönyveli, hogy ez az alaptalan agresszió hasznos.

Hát kapja be: KÖZTERÜLET!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 16:20:20

@nopasaran: "Még a kedvezményes "ott lakó"-knak szóló parkoló bérlet is szúrja a szemem.
Miért is olcsóbb neki, mint nekem a parkolás?!"

Tény, hogy a városi parkolás helyzete teljesen életszerűtlen, elfogadhatatlan, helyenként elviselhetetlen. Próbálkoznak olyasmi bevezetésével, mint a dugódíj, de ez jellemző módon már megint csak annyit jelent, hogy a gazdag olyan jogot kap, ami a szegénynek nem jut. Ebben a zűrzavarban érthető az ott lakók mérge, ha utcákkal odébb tud csak leparkolni, főleg ha csak az időlegesen ott állók miatt. Végül is az önkormányzat és az állam különféle adókat követel tőle azért, mert ott lakik, ezért cserébe az utcai parkolás lehetőségét szokták követelni talán a legtöbben. Hát az önkormányzat úgy dönt, hiszen megteheti, hogy az ott lakókat, mint helyieket némi előnyben részesíti. Te is elvárod a saját önkormányzatodtól nagyjából ugyanezt, az a sejtésem. Ennyi.

Abban van igazság, hogy a legzsúfoltabb központi városrészekben nem lenne mindenkinek szükséges kocsival járnia, az ilyen területeken azért a tömegközlekedés sem olyan rossz, mint a peremkerületeken, ahol már menetrend szükséges a buszokhoz, miután fél kilométer gyaloglással elérted a legközelebbi megállót. De ellenvetésül teljes joggal felhozható, hogy milyen jogon várják el, hogy kocsi nélkül menjen a belvárosba, aki egy külső területről vagy a városon kívülről kocsival jött el a dolgát intézni. Ehhez elsőként elegendő, és ŐRZÖTT parkolókat kellene teremteni az elfogadható tömegközlekedésű terület peremén. Az meg nincs. Marad, hogy mindenki szív. Ennyit a fővárosi önkormányzat atyai gondoskodásáról, például.

vhm 2009.04.19. 16:21:09

Ja de mit képzel az ilyen? Ott áll, mint fasz a lakodalomban és akkor ő most 30 helyre vár? Mert ő már ott áll? Figyelje ki megy el és álljon be mögé indexelve, stb. Akkor ő volt ott előbb és nem lesz aki elé beáll.

De ha 20m-re csak úgy áll, hogy majd valaki elmegy és elvárja, hogy őt oda beengedjék, hát KI NEM SZARJA LE.

Én biztos nem mertem volna otthagyni a kocsit egy ilyen után. De kiállni sem szabad, mert akkor elkönyveli hogy nyert és örökké ezt fogja csinálni. El kell küldeni az édes jó anyukájába és figyelni kell kicsit messzebbről...

Egyébként is közterület az közterület. Az én helyem az maximum közforgalom számára meg nem nyitott magánterületen értelmezhető + garázsbeállóban, kapubejáróban, stb.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 16:24:47

@valami hidralika mittudomén: Ez így igaz, és a közösségben elfogadható elvek szerint ez illene is tudomásul venni. Csak aztán jönnek azok a véglények a kromofágjukkal, akik itt is bőven hallatták hangjukat. Aztán humorosak, hogy ezért tart itt ez az ország. Igen, ezért.

casey rybak 2009.04.19. 16:27:05

Sziasztok!
A témával kapcsolatban két dolog fogalmazódott meg bennem.Az egyik,hogy ha nem adja át az ember a helyet,a baromállatja esetleg még kárt tesz benne..a másik,hogy nehogy már több joga legyen egy ott lakónak vagy egy boltosnak arra,hogy foglalja a helyet székkel,dobozzal,testével.
Mindegyikkel volt dolgom,az eszközöket szépen félre dobálom ilyenkor a parkoló helyről és beállók,szoktam furcsán nézni,de ennyi.
ez egy igazi gyökér pesti szokás lefoglalni a helyet.Próbálna meg vki szólni az az ő doboza kisbolt előtt,hát szarom le.

Prius 2009.04.19. 16:27:18

@Androsz: Ezt az ablak alá akarok parkolni, mert így tudom csak biztonságban az autót, mert mivan ha lopják dolgot ideje lenne befejezni.
Ha lopják éjszaka az autódat akkor vajon mennyi esélyed van megakadályozni azt még ha észre is veszed a nyolcadik emeleti ablakodból?

indapass90210 2009.04.19. 16:29:33

@Androsz: "mint a peremkerületeken, ahol már menetrend szükséges a buszokhoz, miután fél kilométer gyaloglással elérted a legközelebbi megállót"

Írd rendesen, az nem kevesebb ám, mint 500, azaz ÖTSZÁZ méter!!!!!!! Aztakurva, én még nem is hallottam olyanról, aki ÖTSZÁZ métert egyvégtében legyalogol!!!

indapass90210 2009.04.19. 16:31:54

@tranq: Csak azt tudom róla, hogy itt kommentel mindenféle neveken! A színvonalról lehet felismerni!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 16:32:49

@Prius: Kevés. Én azt a keveset nem szívesen hagyom veszni, persze ez még nem ad jogot ahhoz, hogy erőszakosan kényszerítsem ki a megfelelő helyet. De tudod vettem én észre már olyat, hogy feltörték más kocsiját, de ma már megtehetik, hogy utána nem szaladnak, mert úgysem figyel már oda az ilyesmire senki. Hányszor hallod, hogy visít a kocsi éjjel, és a tulajdonos le sem szarja. Egyébként kihívtam a yardot, és még ott találták a faszit, amint kicsit odébb szöszmötölt a zsákmánnyal. Kicsi az esély, de nem nulla. Ez a különbség lényeges tud lenni annak, aki össze tudott rakni egy autóra valót, de ez még egyszer már nem fog sikerülni neki.

Ha pedig unod, nézz körül a többi blogon.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 16:36:49

@Dövan: Nézz meg egy várostérképet a XVIII. vagy XXIII. kerületről. Azok is a város részei. Nem a legközelebbi buszvonalhoz kell gyalogolni annyit, hanem ahhoz, amelyik legalább arrafelé visz, amerre készülsz. Rendeztem én már gyalogtúrákat ilyen környéken, amikor arra kényszerültem. De legyen, egyezzünk ki 350 méterben. Így jó lesz? Te szoktál 350 métert gyalogolni a kocsidig, amivel aztán csak negyedóra múlva indulhatsz el?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 16:44:32

@Dövan: "én még nem is hallottam olyanról, aki ÖTSZÁZ métert egyvégtében legyalogol!!!"

Azt nem tudom, hogy te ezzel kizárólag városi emberekre gondoltál-e. Én egy Pest megyei gimnáziumba jártam, és a kedvesem az órák végeztével sokszor gyalog ment haza, a szomszéd faluba, a négy kilométernyire levő házukig. Hamarabb ért oda, minta kivárta volna a buszt. És ez a példa még csak nem is kirívó, csak te túlságosan kényelmes közlekedéshez vagy szokva. Én is, ezt nem is tagadom. De én is mentem már haza onnan gyalog egypárszor, akkoriban.

indapass90210 2009.04.19. 16:51:13

@Androsz: azt hiszem élnek emberek a 18. meg 23. kerületen túl is :D
Legalábbis van egy barátom, aki már találkozott valakivel akinek egy ismerőse onnan túlról való volt!

kujoon 2009.04.19. 16:53:28

Itt a svédeknél ez úgy van kitalálva (Köcskemét méretű kisváros belvárosa) hogy a lakásokhoz tartozik számozott parkoló (van amelyik utcaszint, van amelyik föld alatti) amiért persze fizetni is kell, de garantáltan üresen vár, mikor hazaérek, senki nem áll a helyemre, én se a másik helyére.Persze ehhez kell az itteni kultúra is.Az igaz viszont, hogy ez a Madách téren nem megoldás, legföljebb a föld alatt...

pickapu 2009.04.19. 16:55:58

@Androsz: Az "ezért tart itt az ország" Dövan ügyeletes mondata, ezért mertem viccesen felhozni (bocs Dövan). A magam csendes módszere pedig kimerül az ordibáló emberfajta magasról történő leszarásában, de ha ez nem elég, akkor is én vagyok a halkabb, csak akkor már nem az ingerültségtől ordít a delikvens, hanem a fájdalomtól.
A kromofágot én is elítélem.
A jogos önvédelmet viszont nem!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 16:56:49

@Dövan: Igen, az én térképemen is vannak üresen hagyott foltok, ahová ez van írva. :-)

trixilw 2009.04.19. 16:59:51

@nopasaran: Mert aki ott lakik és nem tudja máshol hagyni az autóját, az ne fizessen már egész nap. Vagy mert fizetős övezet lett, el is kéne költöznie onnan? Aki nem autóval jár az napi ezer forintot fizessen, hogy egész nap áll az autó? Ez hülyeség. Előjogai nincsenek, de fizetnie még jó hogy nem kell.

Más: nálunk meg irodaházak lettek felépítve (Duna Plaza környéke) és azóta minden dolgozó itt parkol. A vicc, hogy az irodaházak két utcányira vannak, de ahol parkolnak az már lakó-pihenő övezet. Mégis itt állnak meg, pedig nem tehetnék meg. Én meg megértem őket, mert máshol sajna nincs hely. Bár néha bassza a csőrömet, amikor az utcát is elállják már...

vhm 2009.04.19. 17:08:15

@trixilw: "vicc, hogy az irodaházak két utcányira vannak, de ahol parkolnak az már lakó-pihenő övezet."

Be sem hajthatna, hát még a parkolás...
Csak erre se rendőrség, se objektív izé. Szóval a tábla mondjuk úgy szart sem ér.
Pedig oda csak az mehet be személyautóval, aki ott lakik vagy oda szállít embereket - jóval erősebb, mint a célforgalom. Teherautó pedig sehogy, csak áruszállítási (menetlevél) célból.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 17:08:26

@pickapu: Név szerint nem is említettelek, de ez a megjegyzés kicsit unalmassá vált az utóbbi napokban, nekem. Bocs.

A dühöt nem mindig lehet lenyelni, az felgyűlik, és kitör. Rendben, emberek vagyunk, sok a baj, stimmel. A jogos önvédelem joga is jár, egyetértünk, és kár, hogy egyre többször kénytelen az ember szembenézni olyan helyzettel. Az önbíráskodás vágya is könnyen feltör az emberben, bennem is, mert túl sokan tartják felesleges kényelmetlenségnek az írott és íratlan szabályokat. De az, hogy itt általános véleménnyé formálódott egy olyan hozzáállás, ráadásul a csak ingerült, a saját házuk tája elfogadható használhatóságát akarok ellen is, amely mellesleg bűncselekményre is buzdít, az állatias primitívség. Épp ez az, amiért a jogos önvédelem igénye egyre többször merül fel a kevésbé bunkó, de az életet feladni nem akaró emberek életében. És ez az, amiből már kurvára elegem lett. Bocs.

indapass90210 2009.04.19. 17:13:59

@pickapu: ah, majd ha bejegyezték a mondatra a kopirájtomat, akkor utólag mindenkitől beszedem a pénzt, aki valaha szájára vagy billentyűzetére vette! És kérni fogok minden adathordozó után jogdíjat, mert ez egy csomó eszköz böngészőkessébe bekerül amikor valaki elolvassa! Azt hiszem, hogy ez már csak azért is jogos, hiszen a szövegkörnyezetből mindig kiderül, hogy miért tart ott az ország, ahol!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 17:16:36

@trixilw: Amikor a morált siratják, könnyen legyint rá sok ember, hogy öreg ember nyavalygása, siratja a fiatalkorát. Pedig ezek azok az esetek, amelyekről olyankor szó van. Ez már mindannyiunkat érinteni szokott, még a bunkót is, amikor egy másik bunkó betart neki. Csak a két dolgot a kis borsónyi agyában nem tudja összekapcsolni. "Ezért tart itt ez az ország."

vhm 2009.04.19. 17:17:46

@Dövan: Szerintem mindenki billentyűzetére intézz valami fizetős jogdíj matricát, mert valószínű használni fogja...
Forgalomba hozni se lehessen enélkül billentyűzetet, mert meg kell élned neked is valamiből :D

nopasaran (törölt) 2009.04.19. 17:36:20

@trixilw:

Aki autót vesz annak LEGYEN hozzá saját táróló helye is!!!!

Vannak a világnak részei ahol addig meg sem veheted, amíg nincs tároló helyéd hozzá NEM közterülten.

Ilyen alapon kirakhatom a lomjaimatis az utcára raktározni ingyen...mert ninc elég hely a lakásomban...ugye ?

Hiszen ott lakom, csak kevés a helyem
a saját területemen, pont mint az autónál..igaz?

Szóval SEMMI alapja NINCS a közterülten az autó TÁROLÁSNAK!!!!!

A parkolásnak talán igen.
De azt is úgy kéne díjazni, a
az utcai/közterületi esetben,hogy
erősen durvuljon a díja az idővel és így megérje a parkoló házakat is működtetni/használni ...

pl.
1. óra grátis!
2. óra 1X Ft
3. óra 2X Ft
4. óra 5X Ft
5. óra 10X Ft

A parkoló házabn pedig a lineáris
pl. 200-300 ft/óra, akármeddig....

Így a rövid, mindennapi kis ügyek intézése nem lenne gond, a tartós várakozás viszont kb. értelmetlenné válna....közterületen.

Vicces amikor pl. a Madách tér környékén köröznek az utcai helyekért, miközben a parkoló házak szinte ÜRESEK :-))))

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 17:55:54

@nopasaran: itt az utca egyik oldalán a családi házas terület kezdődik, amíg a szem ellát. Ott nemhogy garázs, még telek sincs eladó. A másik oldalon egy nagy lakótelep. Itt még egy újságosbódé építése sem lenne egyszerű hivatali mulatság, nemhogy száz garázs felépítése hirtelenjében. A kerületi tanács így rendezte el hajdan az építési területet, mint mindenhol. Esetleg tárolhatom a kocsit a pincében, de csak alkatrészenként. Parkolóház a környéken nincs és ebben a században nem is várható. Te mit javasolsz? Te hol tartod az autódat éjjel? Havi átlag 144 ezer forintért egy parkolóházban? Bizony kínos lehet.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.19. 17:56:35

@Kangörény_: injekciós fecskendőből kiválóan és feltűnésmentesen lehetne dekorálni a fényezést. Csak elsétálsz mellette és sprickolsz :)

subtotal 2009.04.19. 18:03:32

@nopasaran: súlyadó? az nem erre való? vagy ha nem akkor mi is a magyarázata?
A lomjaidat hogyan adóztatnák az utcán?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.19. 18:08:06

@subtotal: Adóhoz magyarázatot keresni már rég haszontalan passzió. De nopasaran példája persze szerintem sem jó.

Menjünk, inkább nézzük meg a pacit. Annak persze jut garázs.

mokas_gizi 2009.04.19. 18:34:52

Ebben az országban az egyik legnagyobb probléma ,hogy sok a bunkó rosszindulatú ember, ez az egyik ok amiért itt tart ez az ország...
Ezenfelül honfitársaink egyik kedvenc időtöltése feljelentgeti ember társait különböző állami hatóságoknál...ez a nagyszerű "szórakozás" alighanem még a kommunizmusból maradt vissza...

mokas_gizi 2009.04.19. 18:39:32

A cikkben írt esetben meg jobb elmenni, még mindig jobb mintha összekarcolják az ember autóját...ez nem gyávaság szerintem...

vhm 2009.04.19. 18:58:40

@mokas_gizi: "A cikkben írt esetben meg jobb elmenni, még mindig jobb mintha összekarcolják az ember autóját...ez nem gyávaság szerintem..."

Szerintem meg pont ezért tette meg és teszi majd meg ezt legközelebb is a tahó parasztja...
(Én sem merném otthagyni a kocsit, de ha nem sietek, biztos várnék pár percet mielőtt elmegyek onnan)

Boo 2009.04.19. 19:03:37

Ezek szerint mindenhol laknak ilyen bunkók. Én a kocsimon reggel borítékra írt üzit találtam. Választ is írtam rá, és odaragasztottam a ház falára. Estére leszedte valaki XDDD.

KilgoreT 2009.04.19. 19:11:28

Lehet nyugodtan kiröhögni és megnézni az autót, hogy mit művel vele, amikor visszamész ... lesavasva, kerék kiszúrva, összekarcolva, zár szetbarmolva .... én nem rizokóznék.

Telepito · http://telepito.dolgok.com 2009.04.19. 19:27:29

@-Flatley-: Tényleg nem nagyon van más megoldás!

-d(-_-)b- 2009.04.19. 19:47:49

Egy megoldás lehet:

Ha van kéznél fényképező, akkor a kedves "helyfoglalóról" kell készíteni egy portrét, és hozzátenni, hogy így, arcképpel, meg hogy tudod, melyik házban lakik, elég könnyű lesz megtalálni, ha a kocsiddal bármi történne.

japanautos 2009.04.19. 19:52:09

Na akkor elmesélem: én csak leparkoltam. SDe jelzés, se doboz, kuka vagy egyéb. Este mentem az automért: le volt öntve parketta lakkal. Állok idegbajt kapva, mire egy öreg csajszi odaslattyog és így szól: "most legalább megtanulom hogy ő itt SZOKOTT poarkolni és többet nem állok oda". Nem álltam többet oda. Egy névvel bövült a listám...

vhm 2009.04.19. 20:04:21

@japanautos: Nekem nem csak a listám bővült volna miután ennyire egyértelműen felvállalta...

zOzOO 2009.04.19. 20:08:32

Szerintem simán meg kellene szüntetni az összes ingyenes parkolási lehetőséget Budapesten. Az államnak az a feladata, hogy utakat építsen és a közlekedést fejlessze az adónkból, nem pedig hogy minden gyökérnek legyen parkolóhelye...

zOzOO 2009.04.19. 20:11:53

@japanautos:
Én olyan szinten elintéztem volna a momzert, hogy utána csak egy fajta kocsit tudott volna használni életében, azt a fajtát, amit kézzel hajtanak....

indapass90210 2009.04.19. 20:11:54

@valami hidralika mittudomén: Most komolyan srácok, mit lehet tenni egy ilyen kriptaszökevénnyel? Megverünk egy öregasszonyt? Vagy elvesszük a nyugdíját? Vagy tönkretenni a kocsiját, aztán esetleg nem tud elmenni orvoshoz? Normális emberek számára ez a 22es csapdája... Kb mint az én esetemben. Beverte az öreglány az ablakot, nem álltam többet oda, vettem egyet bontóban, 25ből megvolt az egész. Még azt sem lehet kívánni, hogy költsön ennyit gyógyszerre, mert alapból ezt teszi... Utálatos amikor valaki visszaél a korával meg a helyzetével ilyen aljas módon...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.19. 20:14:07

@zOzOO: én pont a kezeiből hajtogattam volna csákót :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.19. 20:15:34

@Dövan: Ha megverni nem is, de arányos kárt okozni azért illik -mintegy viszonzásul a kedvességért- ha már máshogy nem lehet.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.19. 20:22:27

@Dövan: Sajnos ez a gond, hogy nem tudsz vele mit csinálni. Ha netán megvered (persze, ha nem nő :)), akkor feljelenthet, te pedig nem tudod bizonyitani, hogy ő rongálta meg a kocsidat, pedig egyértelműen tudod, hogy ő volt.
Amúgy meg miért érdekeljen, hogy mivel jár orvoshoz? Ha ő tönkreteszi az enyémet, akkor őt sem érdekli, hogy én mivel járok. Persze a rongálás az nem megoldás, dehát valamit tenni kell ellenük, ha az én kocsimat rongálnák meg, biztos, hogy nem hagynám annyiban.
Igaz, én sem állnék vissza, az ő "helyére", de biztosan megpróbálnám valahogy a tudtára hozni, hogy nem egészen tetszett, amit csinált.

indapass90210 2009.04.19. 20:22:27

@KuKori: Ezzel meg azért kell vigyázni, mert onnantól megállhat az önbíráskodás, aminek sokkal súlyosabb lehet a büntetési tétele, mint egy sima rongálásnak.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.19. 20:27:36

@Dövan: Ő is önbíráskodott, megjegyezném. A "ha már máshogy nem lehet" frázis azt jelenti, hogy a hivatalos út nem működött. ;)

Szőke kisfiú 2009.04.19. 20:31:53

Azért az elég érdekes, hogy elég kevés hozzászólónak jutott eszébe, és tűnt fel, hogy mit mondott a másik autós... fél órája ott áll, és várta, hogy legyen szabad hely...
Tehát azt a kis apróságot ne felejtsük el, hogy előfordulhat, hogy a levélíró nem vette észre, hogy már valaki vár ott a parkolóhelyre...
Persze a legegyszerűbb lebunkózni bárkit:)

A Blues01-es rendszámot meg szerintem ne bántsa senki, mert úgy tudom, hogy az a gój motorosok fő embere... ő állhat ott:)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.19. 20:36:54

@Szőke kisfiú: ahogyan ez stílusosan hangzik:

who gives a flying fuck, huh? :)

indapass90210 2009.04.19. 20:51:10

@...::: Flúgos Kamionos ::...: nincs más megoldás, ki kell költözni egy tanyára, ahol nincsenek szomszédok :)

2009.04.19. 21:04:08

"Lehúztam az ablakot, és egyből elkezdett velem ordibálni"

Fiatal jogász csaj ismerősöm ilyen szitukban szokta könnyedén, de határozottan kinyitni az ajtót, aztán a földön fetrengő autóstárstól kedves mosollyal megkérdezni, hogy mi is a probléma? :)
Olyan egyszer volt, hogy be is nyúlt egy tahó a lehúzott ablakán, akkor gyorsan felhúzta a delikvens kezére, és nagy gázzal indulásra készen kommunikált vele. Bámulatosan udvarias volt a tag onnantól kezdve, elnézést kért, és kezicsókolommal köszönt el, amikor végre lehúzta a csajszi az ablakot. :o)

cso zsi 2009.04.19. 21:04:49

@nopasaran: @zOzOO:
Van egy elképzelésetek a világról...
Ti ugye egyedülálló belvárosi fiatalok vagytok, akik egy sarkot sétálnak a munkahelyükig/iskolájukig?
Autótok nincs?
Nem futja rá, vagy a jelenlegi életformátok nem kívánja meg?

Ahol bejelentve lakom, netán autót tartok, ott tejelek ám rendesen a helyi önkormányzatnak.
Tavaly felmerült magasabb szinten ugyanez a zöldség, hogy parkolási díj minden kerület minden utcájára.
A családi házas övezetben csak akkor lenne bevétel, ha a vendégek autója az utcán kényszerül parkolni.
A lakóhelyemen még nincs (de a közeljövőben lesz) fizetőparkolás. Igény nincs rá, gyakorlatilag mindig van hely 50 méteren belül.
Ha bevezetik, lesz hely, mert a parkoló kocsik tulajai többségében albérlők.
(Télen még több, mert a sárga környezetvédelmi matricásokat is kiebrudalják fél évre)

Ha majd lesz család, és lesz épp elég fizetnivaló, akkor egy-két apróságot felülbíráltok az ötleteitekben.

blöff 2009.04.19. 21:05:53

@nopasaran: te akkora hülye vagy, hogy ki kéne adni az írásaidat és mutogatni. Az aki olyan helyen lakik, ahol van parkolási díj, az akkor fizessen ugyanúgy és még tárolója is legyen, ugye, az, aki pedig olyan helyen lakik, ahol nem kell parkolásért fizetni, az olcsóbban, vagy ingyen megússza a dolgot. Tehát diszkrimináljunk csak ugye?
Ahol laksz, az önkormányzat lehúz száz dologgal, lehetnek elvárásaid.

Inkább neked kéne mindenütt hülyeségadót fizetni.

2009.04.19. 21:06:33

Egyébként ilyen esetekben miért nem bérli ki a lakóközösség az adott parkolót az önkormányzattól?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.19. 21:17:09

@Dövan: Mennyivel békésebb is lenne ott az élet...:)

cso zsi 2009.04.19. 21:24:47

@tff: Milyen parkolót? Milyen "lakóközösség"?
A Hungárián belül nagyrészt 80-150 éves házak vannak, részben önkormányzati bérlemény, részben társasház jelleggel, ebből a "legjobb", amikor kb fele-fele arány van egy házon belül.
Ott az életben nem mozdítasz előre semmit, viszont bármiben megvétóznak.
Persze vannak "új" 40 éves, és még újabb építésűek.
Garázs csak a 10 éve épültekben, és újabbakban van.
Akik oda születtek, felnőttek.
Rossz, gonosz emberek, "ingyen" akarnak parkolni.

WUT (törölt) 2009.04.19. 21:38:42

akinek autója van, fizessen. egyre többet, lehetőleg.

parkolási díjakat, dugódíjat, környezet-terhelési adókat, stb. kell fokozatosan bevezetni, és utána fokozatosan emelni is ezeket.

mondom ezt úgy, hogy van autóm..

de sajnos ebben a városban egyre több autó van, és kezd kritikus lenni a helyzet. nincs más megoldás, el kell kezdeni sarcokat kivetni.

a poszthoz annyit: nem érdemes ilyen helyzetben otthagyni az autót, sokba kerülhet.. még akkor is, ha idegesítő, hogy egy ilyen gyökérnek engedünk. utána persze visszamehetünk, és csinálhatunk valamit az ő autójával, ha ettől jobban érezzük magunkat.

cso zsi 2009.04.19. 21:52:26

@WUT:
Havi 300bruttó családi összjövedelem, 2 gyerek, és 1000-es Suzuki, vagy jobb kondíciók mellett?

zOzOO 2009.04.19. 22:48:06

@cso zsi:

Hát én a lakhelyemen vettem magamnak mélygarázshelyet és a munkahelyem mellett lévő parkolóházban parkolok havi 40k-ért. Nekem ez természetes, de talán csak azért, mert évekig éltem Japánban, és ott nem vehettem úgy autót, hogy nem vittem papírt arról, hogy van saját tulajdonú parkolóhelyem. Néha furcsa ahogy itt gondolkoznak az emberek...

mokas_gizi 2009.04.19. 23:09:07

@valami hidralika mittudomén: Jó mondjuk az sem hülyeség ha mielőtt el megy az ember máshová parkolni jól szájba verdesi a Droidot abból valoszínű, hogy tanulna...csak ezt nem akartam le írni mert sok embernek nem tetszik...de sok ember csak ebből tanul sajnos vagy még ebből sem...

mokas_gizi 2009.04.19. 23:11:47

@zOzOO: Bocsánat, de akkor te havi 50.000Ft-ért parkolnál a saját lakásod előtt...?
Mert kb ilyen parkolási díjak vannak Magyarországon, ami több mint felháborító...
(Egyébként nincs autóm tehát nem érint a téma csak furcsa volt amit írtál...)

vhm 2009.04.19. 23:16:38

@zOzOO: hát itt inkább roki kártyát vesznek, így ingyen parkolnak korlátlanul aztán ők anyáznak mennyi a kocsi és nincs hely...

mokas_gizi 2009.04.19. 23:16:53

@zOzOO: Ez pl jó ötlet lenne, ha nem 80.000-100.000Ft-ot keresnének az emberek...
Mondjuk ha 300.000-500.000 fizetések lennéek akkor alapból természetes lenne hogy az emberek parkolóházat is társait használnák... :)

vhm 2009.04.19. 23:18:26

@mokas_gizi: Én nem írtam szájba verdesést ;)
A lényeg, hogy nem kell azonnal elmenni onnan, mert még hozzászokik, hogy ezzel a (szánalmas) fellépéssel ő a jani...

mokas_gizi 2009.04.19. 23:31:06

@valami hidralika mittudomén:
Tudom hogy nem írtál, de ez elég hatásos megoldás...

A másik duma amivel ilyen fizetős parkolásos témánál jönni szoktak az okoskák, hogy tömegközlekedést kell használni...
Apámék vidékről járnak be dolgozni és tömegközlekedéssel fizetik a drága bérletet mind ketten, de van olyan hogy kocsival kell bejöjjenek, vagy mert bevásárolnak vagy mert bent kell maradjon dolgozni 15 órákat...
A parkolás meg felháborítóan drága, olyan árak vannak kb mint nyugat Európában FULL szánalom az egész... Ezenfelül a parkolási cégek Magyarországon elég érdekes cégek elég érdekes emberek kezében, tehát a bevétel kis része marad az állam kezében…
Tehát ilyen is csak nálunk létezik…

Zsola777 2009.04.20. 00:00:19

Felháborító!
Megint csak el kell mondanom, hogy jogok és kötelességek együtt járnak. És nem külön. És egyesek nem csak a kötelességeikkel, de a jogaikkal sincsenek tisztában :(
Az ott lakónak semmi plusz joga ott parkolni. Ellenben kötelessége kitenni az indexet, jelezvén, hogy meg akar állni. Ha meg nem jelzett, akkor tehet egy szívességet. Sün!

B.GY. 2009.04.20. 00:27:26

Ilyesmi eset velem is előfordult.A panel elöl akartak elzavarani,hogy az az ő helye.Mondtam neki:Akkor pereljél be bazdmeg,hogy elfoglaltam a parkolód.Na meg azt is,hogy megjegyeztem a rendszámát,és ha mire visszajövök,és valami rendellenes dolgot találok a kocsimon,megkeresem és rágyújtom a házát a családjára.Nem is érte sérülés a kocsimat,bár egy 1200-as Lada volt az.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.20. 00:53:30


@mokas_gizi:

14. Én elvenném a jogsiját és cafatokra tépném!
88. Sose voltam fotosopp!

He?!

kard73 2009.04.20. 05:51:21

@B.GY.: Illik arrébb állni, ha MEGKÉRNEK rá.
Ha jobb lenne a közbiztonság senki sem foglalkozna ilyen -látszólag- pitiáner dolgokkal, de komoly segítség lehet. A megszokott helyeknél tudod ki áll melletted, nem veri le a kocsi oldalát az ajtajával, szól ha valami szokatlant lát.
Nálunk (lakótelep) régebben összejöttünk páran (8-10-en) megbeszéltük, fel is festettük a helyeket rendszámmal. Nem kiszorítósdi volt, van hely bőven és még csak nem is a tömbhöz legközelebb.
Szóltunk egymásnak, hogy figyi lapos a gumid, kaputelefonon felszóltak, hogy lentfelejtettem az ablakom, éjjel felhívtak, hogy piszkálják a kocsim (cigányok levettek a tetejéről valamit, utolértem őket, kézifékessel keresztbe satuztam előttük az Üllőin, úgy megijedtek/meglepődtek -ketten voltak- hogy ők maguk rakták vissza :))

Szóval ez egy jó dolog, összefogásról és nem valami kisajátításról szól. Álljatok el, ha megkérnek és a jogi dumát dugja fel magának aki ezt nem érti.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.20. 11:17:57

Régen én is kaptárban laktam, és nekem is jól esett, ha a saját házam előtt tudtam parkolni. De eszembe nem jutott volna ezért mást elküldeni onnan, ha nem volt helyem....

efhábé 2009.04.20. 11:52:26

@ton-ton: Már persze azon kívül, hogy a közterület nem köztulajdon, van annak tulajdonosa, úgy hívják, illetékes önkormányzat. Ha le akarod térkövezni az önkormányzat tulajdonát, tőle kell tulajdonosi hozzájárulást kérned, továbbá építési engedélyt.

efhábé 2009.04.20. 12:43:46

@kard73: összejöttünk páran (8-10-en) megbeszéltük, fel is festettük a helyeket rendszámmal. Nem kiszorítósdi volt

Én az ajtódra szeretném felfesteni a nevemet, nem kiszorítósdi, hiszen annyi üres lakás van a városban.

Mit nem lehet azon felfogni, hogy a közterületen található parkolót a tulajdonosa a köz céljára alakította ott ki? Én sem pampogok, ha pont a házam elé parkol valaki, attól, hogy az én házam előtt van az az utcaszakasz, attól még nem az enyém (pedig a füvet is én nyírom ott). Ez pontosan ugyanígy van lakótelepen és belvárosban is.
Természetesen be lehet sétálni az önkormányzathoz és felvetni, hogy ti szeretnétek 10 helyet megvásárolni és azon magánparkolót kialakítani. Ha ez megtörtént, akkor lehet rendszámot felfesteni.

Az összefogás nagyon szép, de attól, hogy fel van festve az a rendszám, ami a kocsin is látható, még fogja senki tudni, hova kell felcsöngetni. Ha viszont tudja, adott kocsi kihez tartozik, akkor felfestés nélkül is tudni fogja, csak a rendszámtáblát kell elolvasnia, úgyhogy nagyon nem releváns ez a felcsengetős sztori annak igazolására, hogy jogos volt a felfestés.

efhábé 2009.04.20. 12:46:37

@newtehen: Pontosan. Régen belvárosban laktam, ráadásul szórakozónegyedben, az utcánkban volt kb. 8 vendéglátó-egység, blueskocsma, étterem, pizzéria, kávézók stb. Normál hétköznap délután kb. 25 perc keringési idővel lehetett számolni, mire helyet találtam, hétvégén 40-45 perccel. Mégsem balhéztam, keringtem, cipeltem a cuccokat néhány saroknyit. Aztán, ahogy lehetőségem adódott, kiköltöztem onnan. Nem kötelező autózni avagy ha az ember autózik, nem kötelező a belvárosban lakni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.20. 13:43:32

@efhábé:
Én az ilyen felfestésekkel sosem törődök. A Lányom is rajzol krétával a földre, meg is hülyülnék, ha mindet értelmezni akarnám. :)

kard73 2009.04.20. 14:05:56

@efhábé: Látom a szövegértés és a gondolkodás nem az erősséged. Egymást értesítettük te géniusz! Telefonon sem tud felhívni egy idegen.
Összefogás: nagyobb az esélye 8-10 családból, hogy felébred a riasztóra és felkapja a telefont vagy leszalad egy-két emeletet mert tudja kit kell riasztani.

Az ilyen "közterület" meg "jogom van" szövegelők a legnagyobb kretének. Eltakarítottam a havat majd mentem dolgomra, és mesélték, hogy rohant le átállni mert a munka az büdös de neki jogai vannak.
Na ezek megkapták a kellő szivatást és lehiggadtak. Ráálltam a két oldalára és két napig nem kocsikázott.
Természetesen nem zavargatta senki el a dolguk miatt ide jövőket, azok úgyis elmennek ha végeztek.

Sehol sem írtam, hogy magánterület, a MEGSZOKOTT az nem azt jelenti.

TH 2009.04.20. 14:11:50

@kard73: Nem akarok a vitába beleszólni, de annál nagyobb kreténséget, mint hogy közterületen valaki egy parkolóhelyet magának kisajátít, így most hirtelen nem is tudok mondani.

HitElemér · http://www.credithill.eu/ 2009.04.20. 14:46:56

Nekem is volt hasonló klassz tapasztalatom. Nekem többször is kifejezetten szép szóval sikerült megoldanom, bár a düh fortyogott bennem és ha ismert volna az illető, akkor tudta volna, hogy mondanivalóm jó része cinizmus, de nem tudta szerencsére...

jdgirI 2009.04.20. 15:01:37

Lehet, hogy itt, ebben az esetben nincs igazam, de...
Én a Madáchon dolgozom 2 éve. A parkolás úgy megy, hogy ha nincs hely, akkor megállunk a parkoló autók mögött, és várunk, hogy felszabaduljon egy hely, sokszor én is rostokolok így 20 perceket. Előfordult már, hogy vki ugyanígy beparkolt előttem, de szóltam neki, hogy én is helyre várok már x ideje, legyen szíves... Persze, nem voltam bunkó sosem, csak akkor, ha az illető is. Mivel aki nem jár arra minden nap, az nem tudhatja, hogy aki ott vár, az mire vár, persze, hogy beáll a megürült helyre. Ezért nem kéne bunkón üvöltözni, ennyit a parkoló hölgy védelmében. Viszont, szerintem itt nem azon volt a hangsúly, hogy az illető ott lakik, inkább a várakozási idő miatt lehetett, gondolom ezt azért, mert még soha nem hallottam a 2 év alatt, hogy ilyenből vita származott volna, pedig volt már nekem is 1-2 ilyen, meg a kollégáimnak is, de arról még ott nem hallottam, hogy vki helyet sajátított volna ki azért, mert ott lakik.

B.GY. 2009.04.20. 23:18:06

@kard73:
Én pont leszarom,ha megkérnek rá,hogy álljak arréb.Milyen jogon illik elállni onnan.Akkor én meg megkérlek a tecsóba,hogy engedj magad elé.Némelyik paraszt,ha eladná azt az autót,amivel oda akar állni,ahol más áll,akkor vehetne egy családi házat,és aludhatna a kocsijával is az ágyban.Most tudom jön a hitelre vette duma.Akkor fizesse a családi házra a hitelt,és ne puccoskodjon a panel előtt a 20 milliós autójával.Én 15 éve sem laktam panelban és Ladával jártam,most sem lakom ott,de ha ott van dolgom nem fogok gyalog menni,hogy a brigád megállhasson a vélt helyén.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.21. 10:49:29

@kard73: uhh. Én olyat látok, hogy fel van festve valami rendszám a parkolóban, úgy oda szoktam állni rá, mint az állat...
Aztán, ha pampog, gyalog/taxival megyek haza, és a másik autómmal járok egy darabig...

Egyik haveromnál valami öreg tata még rokkantosította is a helyét, meg ráírta a rendszámot.
Aztán dudált.

Mert az teljesen természetes, hogy kialakul valamiféle parkolási rend az utcán.
A fa alatt a Józsi, a bokor mellett a Béla, a sarkon a Magdi.
Így mindenkinek van "helye".
Nade amikor azt elkezdik felfesteni, akkor éppen valami olyan dolog készül, amit nem szabad tűrni.
Mert ma a parkolót fested fel, holnap azt hiszed, hogy tied az utca, és azon más nem járhat.

TH 2009.04.21. 11:03:02

@kolbászoszsömle: Vagy mint az egyik lakótelepen, a földszinti lakó lekerítette magának a ház előtti füves terület egy részét, így most van neki kertje. Ha én lennék a szomszédja, ezt az ötletet gyorsan elfelejtené, de az ott lakók tűrik valamiért...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.21. 14:51:40

@kolbászoszsömle: Ennél már csak az jobb, amikor a boltosok kiteszik a tejesrekeszet az utcán a parkolóba, hogy az az ő helyük, 3-4 helyet is lezárva így. Persze, ha odaállsz, véletlen megkarcolódik az autó, vagy ráesik pont egy tégla...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.21. 14:53:33

@TH:
Ne haragudj, de én ezt nem hiszem. Talán ha kicsit kiszíneznéd, hogy jobban hihető legyen.. :-)

(jójó, ne haragudj, be is fejeztem már, csak nem tudtam kihagyni!!!) :-)

Lunitari 2009.04.21. 15:23:25

@kolbászoszsömle: Ezzel vigyázz, mert az önkormányzattól ki lehet bérelni a helyet és akkor szépen elfognak szállítani ;)))

efhábé 2009.04.21. 15:33:53

@kard73: Kedves kard73, köszönöm szépen, hogy bár rendkívül lekezelő és gusztustalan stílusban, de megerősítetted, amit leírtam (és amit képtelen voltál megérteni, de sebaj).
Pontosan azt írtam, hogy a felfestés teljesen irreleváns, ugyanis felfestés nélkül is pont úgy tudtak volna értesíteni téged, hiszen az autódat ismerték fel, nem pedig a magad által önkényesen kijelölt parkolóhelyet.
Köszönöm továbbá, hogy felhívtad a figyelmem arra a tényre, amit jómagam írtam le, miszerint az ott nem magánterület. Még szerencse, hogy ezzel te magad is tisztában vagy, mégis megpróbáltad kisajátítani azt.
Megjegyzem, attól, hogy nagybetűvel írod, hogy MEGSZOKOTT, attól még azt nem fogja tudni egy olyan ember, aki nem ott lakik, ergo a legnagyobb nyugalommal fog odaparkolni a "te helyedre", hiszen az KÖZTERÜLET, amin pontosan annyi joga van parkolni, mint neked.
Szép dolog, hogy letakarítottál egy parkolóhelyet, amit ugye, erősíts meg, hogy jól értem, hiszen én szövegértési nehézségekkel küszködöm, ellentétben veled, elhagytál. Amikor elhagytad a KÖZTERÜLETEN kialakított parkolóhelyet, azt valaki más elfoglalta, amin te kiakadtál és napokig akadályoztad a jóembert jogos tulajdona használatában.
Eddig csak a közterület önkényes kisajátítása volt, most ezt megtoldottad még önbíráskodással is. Szerintem mesélj még pár tanulságos történetet igazságod vélt teljes tudatában...

És akkor azt már csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy érzek némi ellentmondást a felfestés ténye és aközött, hogy szerinted az nem kiszorítósdi volt, hiszen a tömbtől távolabb festettétek fel.
Ha annyira sok üres hely volt, hogy a felfestés nem jelentett "kiszorítósdit", akkor mégis miért volt szükség a felfestésre? Ha ott mindig annyi szabad hely volt, miért éreztétek szükségét annak, hogy néhány helyet kijelöljetek magatoknak? Jó-jó, tudom, ti ott laktok, tehát az nektek JÁR.

TH 2009.04.21. 17:43:25

@newtehen: te hülye vagy...:)))) ezúttal pozitív értelemben. :)

TH 2009.04.21. 17:44:22

@efhábé: teljesen igazad van, de gondolod, van esély rá, hogy meggyőzd?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.21. 17:57:55

@Lunitari: ha van tábla, hogy megállni/várakozni tilos kivéve KGB 134, nem fogok megállni.
Ha nincs, leszarom.
Ráuszítom a DAS-t.

@newtehen: jah. Mondjuk vannak ilyenek is.
De az még mindig jobb, ha a bolt előtti parkolóban áll meg a fuvaros, mintha a bolt előtti úttesten. :D

@TH: hihi. Földszint panellakás előkerttel. :D

Gtimon 2009.04.25. 00:20:23

Sziasztok !

Bár tehette volna normális hangnemben is, de szerintem igaza van az ott lakó formának.
Elöttünk sincs túl sok parkolóhely és marha idegesítő tud lenni ha valaki olyan áll oda aki nem is ott lakik, hanem egy utcával arrébb.(csak ott már nincs hely) És még bosszantóbb ha ferdén, két helyet elfoglalva állnak be. Sokszor találkozom ilyenekkel. Ezeket szépen(hangsúlyozom SZÉPEN) el kell küldeni az anyjukba.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása