Friss kommentek

  • PIi: @amatőr: Amúgy csak viccelek. Válaszoltál úgyhogy úgy látszik igazad van. Ezek szerint én tévedtem... száműznöm kell magam ... (2021.07.13. 12:07) Mit keresnek teherautók a belső sávban?
  • kincsőrző: Kicsit megkésve, de a kérdést az FMSZ 1.12 döntheti el. "Az olyan úton, ahol a KRESZ 155. és 156. sz. ábra szerinti útburk... (2021.01.04. 18:16) Fogalmuk sincs, kié az elsőbbség
  • Arcade Macho: jelen pillanatban jelentem, hogy sikerult P+R -et csinalni Csikos kollega elott sikerult a mesterterv, igaz 10 evet kellett... (2020.10.15. 14:13) Sosem tudhatom, lesz-e másnap parkolóhelyem
  • Koszpek Ferenc: @városjáró: :) Bocsánatot kérek, FB posztban volt a link. ...na de ha már... :D Jelenleg Debrecen autósainak idegeit tépem ... (2020.06.09. 19:15) Járda, forgalomtól elzárt terület vagy parkoló?
  • Arcade Macho: igyekezni kell feltartas nelkul a belso savban menni, de ha nagy a forgalom akkor ugyse fog tudni a 180as versenyzo sokat n... (2019.08.06. 12:29) A belső sáv joga
  • Rugovicsvalagba: @MiKE: A KRESZ nem ismer olyant, hogy szervizút. Vagy szilárd burkolatú az út, vagy nem. Ha a két kereszeződő út szilárd bu... (2019.07.05. 01:34) Jobbkezes vagy nem?
  • Reactor: Nincs ezen mit csodálkozni, a Balkán közelebb van hozzánk, mint London vagy Helsinki. Az utak mentén gyűlő szemétkupacokon ... (2019.05.06. 20:39) Szemét szemetelők

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nagy pofájú kisautósok

2009.05.07. 10:28 :: Kisikasa

Attila egy újabb fajt fedezett fel az autós társadalomban. Eddig főként a nagy autósok nagyon bunkó akciói voltak terítéken, ám ezúttal pedig a kis autó, nagy pofa elv látszik érvényesülni, ráadásul nem egyedi esetről van szó.

Azt kellett észrevennem az elmúlt napokban, hogy a VW Polo tulajdonosok  megelégelték, hogy viszonylag kicsi autójuk miatt alsóbbrendűnek számítanak  (gondolják ők), és úgy döntöttek, átveszik az uralmat. Két epizód a  forradalomból, tömegközlekedési eszközről megfigyelve:

1. Időpont csütörtök (április 30.), este háromnegyed hét környéke,  helyszín Buda, Bécsi út - Nagyszombat utca kereszteződés, itt van a 17-es villamos Nagyszombat utcai megállója. Helyzet: villamos jött északról, a Vörösvári út felől, éppen áll a megállóban. Ha majd mehet, akkor egyenesen fog (illetve a valóságban enyhén jobbra, tovább a Bécsi úton).

Autósok is jönnek északról, két sávban. Az egyik sáv megy egyenesen, amerre a villamos is megy. A másik sáv megy balra a Nagyszombat utcán, keresztezve a villamos pályáját. Autósoknak besárgul a lámpa, a balra kanyarodó sávban szürke Volvo fékez, megáll, még sárga a lámpa (igaz, akár tolhatott volna egy padlógázt is, és átmehet a "narancssárgán", de a sofőr nem abba az iskolába járt). Mögötte főhősünk, a fekete Polo vezetője. Egyébként nő (de ez most mindegy), akkora napszemüvegben, mint két palacsintasütő, kézben tartott mobiltelefonnal.

És ledudálja a Volvot! Az se volt rest, ha valaki ennyire siet, ő bizony elengedi, biztos fontos dolga van. A Nagyszombat utca felől senki nem jön, szóval a Volvo beugrik a jobb oldali sávban várakozók elé, a Polo meglódul (ekkor már természetesen az autóknak piros van, a villamosnak pedig szabad jelzés)! Polo tépi a kormányt balra, a villamos nyom egy satut és csilingel, a Polo rémülten szintén satu, megússzák.

Villamos elmegy, Polo kivárja, amíg a szemből jövő autók elmennek, majd végrehajtja az annyira vágyott balkanyarját (visszafordult a Bécsi úton észak felé). Kérdem én: Mit hitt? Eleve, a sárgán csak akkor megyünk át, ha nincs más lehetőség (9. szakasz 3. bekezdés c) pont). Ha valaki megáll a sárgánál, akkor a mögötte jövőnek kuss. Pirosban nem kanyarodunk semerre sem, de balra meg aztán pláne nem, sőt, egyáltalán sehová sem megyünk. Ha befért volna, és a villamos nem tapossa laposra, megtették volna a szembejövők.

2. Időpont péntek (május 1.), kora délután három körül, helyszín a Dózsa György út. Helyzet: megy a 20E busz a Keleti felé, előtte Ignis, előtte főhősünk, a szürke Polo. Ballag a forgalom tempósan (itt a 20E nem mindig megy a buszsávban, mert ott a lassabb nem-E buszok és a trolik feltartanák), egyszer csak a busz nyom egy hihetetlen satut, utazóközösség dől-repül előre.

Hát az történt, hogy a drága Polo hirtelen úgy döntött, hogy neki el kell mennie jobbra. Ezért állóra fékezte magát, majd kisorolt jobbra és elkanyarodott. Az Ignis emiatt szintén satu, és a busz is. Meg mögöttünk mindenki. Simán összejöhetett volna egy ráfutás, méghozzá a legvalószínűbb az lett volna, hogy a busz töri az Ignist (légfék késése), meg valaki még hátulról megtalálja a buszt, csak hogy rosszabb legyen.

A Polo persze ment a dolgára, mintha ez lenne a világ rendje. Kérdem én: Olyan mocskos nehéz továbbmenni és kitalálni egy új utat? Autó van a segge alatt, nem kell fáradnia, csak ülni és gondolkodni. Vagy az a fárasztó?
Szóval, mi történt? Rendszerváltás jön? Széles, hosszú német autók helyett keskeny, rövid német autók veszik át az uralmat?

143 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó sztereotípia veszélyes kresz villamos női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.07. 12:07:36

Ez elég durva általánosítás volt.
2 eset alapján rögtön ítéletet kell hozni egy adott típus tulajdonosaira?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.07. 12:09:25

@Deluxe the ForumTroll: A kritikával semmi problémám, csak az idióta beszólásokkal. Annak külön örülök, hogy nem látszik meg rajtam a kor. :P Részemről a téma lezárva, neked is javaslom, hogy inkább csak olvass, mindenki jobban jár.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.07. 12:11:19

A posztoló amúgy melyik Polót vezette? Az elsőt, vagy a másodikat?

SsPL71 (törölt) 2009.05.07. 12:14:03

Egyszer egy társkeresőn keresztül felhívott egy csaj, hogy randit beszéljünk meg.
2006 Októberben volt az eset.
Aztán kérdeztem tőle, hogy miről ismerem majd fel a megbeszélt helyen.
Mire ő azt mondta, hogy egy fehér pólóban lesz.
Erre én: de nem fogsz fázni? xD

Na, jó, ez szar volt.

TooKooL 2009.05.07. 12:16:42

Egyébként személyes tapasztalat alapján mondom, hogy ha ezek a polosok érdekesek a postoló számára, akkor látogasson el Marokkóba, elsírná magát :D

www.youtube.com/watch?v=zK9joTgepNo
www.youtube.com/watch?v=QSZjIg7W1mM

Altaj 2009.05.07. 12:17:01

Jajj, neee. Silent silent, hibát követtél el. Miért reflektálsz, amikor tudod, hogy a beírónak igaza van, ez egy megélhetési gumianyag. És még felülsz egy olyan provokálásnak, amivel le akarják szűrni, hogy milyen a kritikai érzéked.

egy kolléga

metal · http://electric.blog.hu 2009.05.07. 12:22:40

1. tiszta sor, hülye autós, de ez nem függ az autó méretétől, se a márkájától!

2. A ráfutásos balesetet mindig a hátsó jármű okozza, mert nem tartja be a követési távolságot! Persze indokolatlanul nem szabad hirtelen fékezni, de akkor sem ő okozza a balesetet, hanem a hátsó, jelen esetben a busz! A légfék nagyobb reakcióidejét is be kell számítania a buszsofőrnek a követési távolságba!

kyozozo 2009.05.07. 12:23:51

@Deluxe the ForumTroll:
Off. Seggfej, Silent 26 eves es kapcsolatban el. Olvasd el az adatlapjat, elerheto. mellesleg igaza van. On.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.05.07. 12:23:54

Az első sztoriban a csaj biztos egy projektmenedzser volt, azért sietett. Tehát jogosan veszi semmibe a szabályokat :)

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.05.07. 12:24:45

Pedig milyen kiváló alkalom így nem várt pénzhez jutni!

Bilux67 2009.05.07. 12:32:41

@Deluxe the ForumTroll:

Motoros-gyalázó posztot?

Poszt nincs, nézzé' vigyejót!

www.youtube.com/watch?v=x0PrnwU8IW0

túrógombóc 2009.05.07. 12:38:38

@Bilux67:nehezen olvasom a szövegedet.mi az a nézzé'vigyejót! ?

Bilux67 2009.05.07. 12:43:47

@túrógombóc:
Nézd kérlek, én megtanultam írni, mindenki más tanuljon meg olvasni. :-)

túrógombóc 2009.05.07. 12:47:35

el tudom olvasni.talajparasztul van.gyalázkodásra pont kiváló.ide meg pláne.gratulálok hozzá!

Bilux67 2009.05.07. 12:56:41

@túrógombóc:
Gyalázkodás? Ajaj, mit értettél félre?
Csakazértis: :-)

kopaszállat 2009.05.07. 12:58:27

@Dövan: ez az komám, itt a lényeg!!!! :)
Ledudálni, megismerkedni vele, elhívni randizni éééééééés utána rettenetesen megbüntetni a "köpőlégyszeműt"!!!!!!!

peca1000 2009.05.07. 13:01:18

Én nagypofájú kis Corsás vagyok. Az autóban, nagy a szám, haza megyek otthon is, amíg rám nem szólnak. :)

Rousboy 2009.05.07. 13:09:01

Aki Polo-val jár sikeres ember nem lehet.

Valahogy kompenzálni kell az 1.4es 65 lóerős motornak nem nevezhető gyenge erőforrást.

janikahhh (törölt) 2009.05.07. 13:18:16

@Deluxe the ForumTroll: www.langlovagok.hu/html/galeria/3147.shtml

Ne. Ez egy hülye volt, pl. R1 fórumban írták, hogy 250-300 km/h-val ment.

na__most__akkor 2009.05.07. 13:18:43

" A légfék nagyobb reakcióidejét is be kell számítania a buszsofőrnek a követési távolságba! "

Aztán jön egy nemlégfékes személyautó, és besorol elé. Aztán jön a következő ...

És ezek mind, mind a busz követési távolságát zabálják fel. Ha végül fékezni kell, a busz utasai dominót játszanak. Aki meg az egészet előidézte, az szépen elhúz.

Invictus 2009.05.07. 13:19:04

@Rousboy: Akkora autónak elég az...
Kompenzálni meg a fáma szerint a nagyautósok szoktak valamit...

trixilw 2009.05.07. 13:21:16

Nekem nem nagy a pofám, csak néha verem a fejem a kormányba, hogy mennyire idióta emberek vezetnek.

Na de a követési távolságról:
én nem tudom közületek hányan vezetnek pesten, de itt követési távolságról beszélni, az kb olyan kategória, mint dromedár hátúszóbajnoksáról. Ha meghagyod a követési távolságot, akkor biztos lehetsz benne, hogy fél percen belül valaki oda bepofátlankodik. Ha lassítasz és lemaradsz tőle is, akkor jön mégegy. És ez így tovább...
Szóval hagyjuk már a követési távolságot pesten, mert ez olyan biztosítós-hárítós duma.

TH 2009.05.07. 13:24:44

@Rousboy: Na, az 1.4-es 80 lóerős azért.
Az 1.2-esből van 60 és 70 lovas csodaerős verzió. :)))

TH 2009.05.07. 13:26:46

@trixilw: Bpesten én mindig betartom a követési távot. Az nem jelent annyi helyet, ahova besorolhatna bárki, legfeljebb ha 70-80-al megyek a Hungárián mondjuk, akkor meg hadd gyüjjön. 40-nél ha tartasz mondjuk 6-7 métert kb., akkor oda azért nem fognak befurakodni nagyon, de távnak bőven elég...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.07. 13:27:34

@trixilw: Tény, hogy Pesten ez a szokás, de akkoris a hátsó autós a hibás, ha baleset történik. Azért közel menni az előttünk lévő autóhoz, hogy ne jöjjenek be elénk elég nagy felelőtlenség.

TH 2009.05.07. 13:30:24

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Egyrészt nagy felelőtlenség, másrészt bőven lehet tartani biztos követési távot úgy, hogy ne jöjjön be boldog-boldogtalan az ember elé. csak persze tényleg figyelni kell, és nem bambulni...

potha 2009.05.07. 13:30:43

@SilentSound: Na ezt most jól megkaptad :D

Editor Bob 2009.05.07. 13:32:39

Azt én is megfigyeltem, hogy egyesek az 1,4-es Poloikkal úgy nyomják a forgalomban, mintha legalábbis valami 150 lovas kis "méregzsákban" ülnének. Főleg magukat trendy öltözködésűnek tartó lányok és néhány csávót látok így vezetni. Érdekes, hogy a konszerntárs Fabiával meg csak lomhám haladó kispolgárokat, és nagyon siető cégautósokat látok.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.07. 13:33:35

@TH: Sajnos sokaknak fontosabb, hogy még véletlenül se menjen be valaki elé, mint az, hogy biztonságosan vezessen.

a rekettyés 2009.05.07. 13:37:49

Eddig csak azt hittem azért vagyok "köcsög" mert motorozok ezért dögöljek meg adjam a vesém másnak stb... erre kiderül azért is mert polom van...ehh nagyon nem vagyok sikeres. Megyek is felmászok valamelyik hid tetejére.

janikahhh (törölt) 2009.05.07. 13:38:43

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Na, ezt aláírom. Ilyen lehetett a projektmenedzserasszon is... de velem is számtalanul előfordul az ilyen, hogy mentek volna moziba a szüleik helyette.

Baszkikám 2009.05.07. 13:39:19

Elég kevesen vállalják be, h nagy kocsijuk és nagy pofájuk van.

TH 2009.05.07. 13:41:17

@Baszkikám: Én bevállalnám, de nincs nagy autóm. :)

metal · http://electric.blog.hu 2009.05.07. 13:43:06

@trixilw: "n nem tudom közületek hányan vezetnek pesten, de itt követési távolságról beszélni, az kb olyan kategória, mint dromedár hátúszóbajnoksáról. Ha meghagyod a követési távolságot, akkor biztos lehetsz benne, hogy fél percen belül valaki oda bepofátlankodik. Ha lassítasz és lemaradsz tőle is, akkor jön mégegy. És ez így tovább...
Szóval hagyjuk már a követési távolságot pesten, mert ez olyan biztosítós-hárítós duma. "

Ez mekkora faszság, én betartom a követési távolságot, még soha nem mentem neki senkinek, pedig volt már pár satu előttem, és nem szoktak befurakodni elém. A követési távolság városban nem 50 métert jelent. Ja és elég sokat vezetek Pesten.

n_gyula 2009.05.07. 13:47:07

A második esetbe milyen hibát követett el a Poló ?? Én nem értem . Ő ment elől, A buszsáv,- a magyar felfestések szerint nem használható, csak a sarok előtt kb 3 méterrel. HA keres egy utcát azt csak a középsőbe teheti. Mögötte meg tessék figyelni. A buszost meg külön üdvözlőm. Tartson nagyobb követési távolságot .!
Esetleg felül lehetne vizsgálni a buszsávok felfestését, illetve a rendőrség büntetési gyakorlatát. Sajnos itthon nem csak a közlekedők miatt katasztrofális a közlekedés !

metal · http://electric.blog.hu 2009.05.07. 13:55:31

@n_gyula: A buszsáv akkor használható, ha a következő kereszteződésnél jobbra akarsz kanyarodni, sőt nem használható, hanem onnan kötelező kanyarodni, de eltévedni lehet, és ha a követési távolság be van tartva, akkor nincs is ilyen probléma! Tehát a második esetben nem a polos volt a hülye, hanem a buszsofőr, mert ő ráadásul tudja, hogy utasokat szállít, tehát úgy kell neki közlekedni, hogy kerülje a hirtelen fékezéseket. Ha nem tartja be a követési távolságot, akkor ez nehéz.

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2009.05.07. 14:10:28

Tisztelt Attila! Te meg egy f*sz vagy! 2 eset alapján általánosítani... gratulálok!

hulyemagyar 2009.05.07. 14:11:18

A szavazás alapján 66%-nak csak itt nagy a pofája. :)

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.05.07. 14:18:58

Na nyomtam egy "kis autó - nagy pofát", hadd legyen olyan is. Van pofám tartani a 130-at autópályán, belső sávban, meg ilyenek. :D

DonnaNyányó 2009.05.07. 14:25:01

Autópályán belső sávba átsorolni nagy parasztság. És ha épp akkor esek be mögéd a városi csatahummeremmel 190-nel??? Akkor micsinász?? Ezek miatt tart ott az ország és rendőr persze sehol, hogy a belső sávban ballagókat kiszedje!

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.05.07. 14:26:33

Sajnos minél kisebb az autó, annál nagyobb a pofa! Ha meg nő vezeti akkor mégnagyobb!

Altaj 2009.05.07. 14:33:08

@lacalaca:
1. A belső sáv sehol a világon nem folyamatos haladásra való (szóval szabálytalankodsz), kivéve ha a forgalom megköveteli annak használatát
2. A magyar autópályák alkalmatlanok arra, hogy vki 200km/h-val közlekedjen, annak irány Németország. Na, ha ott a belső sávban közlekedsz kivégeznek a 250km/h-ek. És még meg is ölnek :) mindezért
3. Nincs joga senkinek villogni rád, ha 130km/h-val előzöl Magyarországon.
4. Miért gondolod, h attól vagy fasza ha neveled az embereket? Teljesen fölösleges ;)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.07. 14:42:01

Lassan kéne készíteni egy sorrendi listát az utált járművekről és vezetőikről: Polo, Swift, Mercedes, Ford Transit, robogó, motoricikli, Trabant, stb.

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.05.07. 14:45:17

@Altaj: természetesen csak előzésre használom, de ebben az esetben is csak 130-al mehetek, nem? :) A kettessel tökéletesen egyetértek.

Nevelni valóban hülyeség (pl. fékezgetés).

DonnaNyányó 2009.05.07. 14:47:17

Itt a szabálytalansági sorrend:

- motorosok
- taxisok
- fehér furgon
- bringások (félkegyelműek, a kreszt sem tudják)
- bmw/audi/suv gyökér
- mindenki más

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.07. 14:47:37

@metal:
A buszsáv a jobbra kanyarodáshoz való FELKÉSZÜLÉS-re vehető igénybe. Az nem az előző saroktól van. De amúgy be sem tudsz oda sorolni, mert záróvonal van, csaka végén szaggatják meg, pont ezért.
Mondjuk éáttam már olyat is, aki folyamatosan indexelt jobbra, és ment szépen előre a buszsávban, egy csomó kereszteződésen át.

Ottopappa 2009.05.07. 14:47:44

Szerintem a Volvos csak azért állt félre, hogy beengedje a villamos elé a hülye nőt. Sajnos nem jött össze, de ne adjuk fel... :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.07. 14:48:11

@Gee Halen: Vagy egy olyan listát, amin azok az autók vannak, amelyek vezetőit nem utáljuk. Elég rövid lenne.
Egyébként meg nagyon nagy hülyeség két eset alapján általánosítani. Ráadásul a második esetben a Poló nem is volt hibás...

Reggie 2009.05.07. 14:51:16

"Hát az történt, hogy a drága Polo hirtelen úgy döntött, hogy neki el kell mennie jobbra. Ezért állóra fékezte magát, majd kisorolt jobbra és elkanyarodott."

Es ebben mi volt a szabalytalan?

Győ 2009.05.07. 14:56:00

Ezek nem kirívó esetek, de ha valaki a belső sávban sétál és még hirtelen meg is áll a sárgánál, az felválalja azt, hogy dudálnak rá stb.
Aki pedig az autópályán a belsősávban 130-al nevelőszándékkal sétálgat, és mikor megteheti nem húzódik le, az ne csodálkozzon, ha jobbról elhúznak mellete. Ugyanis tapasztalatból tudom, hogy ilyen után menni veszélyesebb, mint gyorsan elhúzni melette, és törje össze más.

monyon le 2009.05.07. 15:26:03

"Aki pedig az autópályán a belsősávban 130-al nevelőszándékkal sétálgat, és mikor megteheti nem húzódik le, az ne csodálkozzon, ha jobbról elhúznak mellette. Ugyanis tapasztalatból tudom, hogy ilyen után menni veszélyesebb, mint gyorsan elhúzni mellette, és törje össze más."

Rohadjon meg az ilyen - miatta (miattuk) álltam az M3-on vasárnap 5órát dugóban!!!

redriot77 2009.05.07. 15:30:30

Miért pont a Polo? Yuppie-nőknél tényleg nagyon elterjedt márka, de annyira azért nem durva a helyzet, hogy így mutogatnám a mellettem ülőnek hogy: nédda' hogy megy aza barom, tipikus pólós, hádde'nem?

Vannak jellegzetes típusok, és jellegzetes viselkedésformák, de hiba mindig a sztereotípiák alapján ítélkezni. Tök meglepődöm rajta magam is, hogy pl. engem legtöbbször Renault Scenic, Zafira, C-Max jellegű autók szoktak zebrán majdnem elütni. Nem mafia-BMWk, nem boyracerek, nem kalapos-suzukisok, hanem olyan autók, amiket elvileg jómódban élő családos emberek vezetnek.

A múltkor pedig elémkanyarodott egy mellékutcából - úgy hogy igen konkrétan fékeznem kellett - majd alig gyorsított egy... Nem Suzuki, nem Dacia Logan, hanem egy szép metálzöld Saab 9-3. Most ezek után mondjam azt, hogy a saabosok úgy vezetnek, mint egy leszedált, Parkinson-kóros csiga? :)

szmoker (Homo Trollicus) 2009.05.07. 15:31:44

Kis ótó, van, nagy pofám, és kurva nagyot tudok ütni a vascsővel.

TH 2009.05.07. 15:44:34

@wellsystem: azok miatt álltál dugóban, akik 130-al mentek? :)

metal · http://electric.blog.hu 2009.05.07. 15:51:56

@wellsystem: "Aki pedig az autópályán a belsősávban 130-al nevelőszándékkal sétálgat, és mikor megteheti nem húzódik le, az ne csodálkozzon, ha jobbról elhúznak mellette. Ugyanis tapasztalatból tudom, hogy ilyen után menni veszélyesebb, mint gyorsan elhúzni mellette, és törje össze más."
Ha ő 130-al megy, és te elmész mellette, akkor te vagy a veszélyes, de nagyon! Az ilyeneknek kellene egytől-egyig elszedni a jogosítványát!

indapass90210 2009.05.07. 15:56:56

@metal: maradjunk annyiban, hogy az a veszélyes, aki sávot vált tükör nélkül...

wp 2009.05.07. 16:04:00

ooo most jol kitoltatok velem... ha egy honappal elobb irtok skodat veszek :))

Reggie 2009.05.07. 16:10:14

@metal: meg azoktol is el kene szedni, akik a belso savot nem csak elozesre hasznaljak.

metal · http://electric.blog.hu 2009.05.07. 16:17:21

@Reggie: "meg azoktol is el kene szedni, akik a belso savot nem csak elozesre hasznaljak. "
Pontosan, de ez nem ment fel a jobbról előzés, és a gyorshajtás alól!
@Dövan: "maradjunk annyiban, hogy az a veszélyes, aki sávot vált tükör nélkül.."

Ez hogy jött ide!

indapass90210 2009.05.07. 16:25:55

@metal: Hát valahogy úgy, hogy ha valaki használja a tükrét, akkor tök mind1, hogy ki melyik oldalon, és bizonyos határok között mennyivel megy el mellette.....

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.07. 16:26:51

@Dövan: Á, a szabály az szabály, azt mindig be kell tartani! :)

DonnaNyányó 2009.05.07. 16:28:20

@consigliere: muhaha, méghogy suzukis

Ne szórakozz velem, A8-asokat eszek reggelire, a többire meg fel se figyelek.

TH 2009.05.07. 17:08:37

@Deluxe the ForumTroll: attól még, hogy autót eszel, lehet bármilyen kocsid. :)

janikahhh (törölt) 2009.05.07. 17:14:40

@redriot77: A SAAB csak a lógópöcsű vénembereknek való.

redriot77 2009.05.07. 17:27:38

@Tipli: :D
Igaz is, a férfiak autója az Ariel Atom, a KTM X-bow, esetleg még a Radical SR8. :)

shadet 2009.05.07. 17:28:07

@Deluxe the ForumTroll:

ha néznél is, esetleg gondolkodnál mellé, látnád, hogy Silent minden bizonnyal 1982-es születésű...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.07. 17:32:04

@shadet: Hagyd, nem kell az ilyesmit felvenni, én sem teszem. :)

indapass90210 2009.05.07. 17:41:37

@Deluxe the ForumTroll: várj, kitalálom! présgépkezelő vagy a roncstelepen?

shadet 2009.05.07. 17:41:46

@majdazteneldontom:

miért volna szaktekintély? Két indoka is van a szóhasználatnak:

1. választékosabb mint az, hogy "buszbó' nézve".

2. a posztoló két esetet ír le, egyszer ülhetett villamoson, egyszer pedig buszon, így általánosított. Te meg ebbe kötsz bele? Gratula. Igen, nekem meg rengeteg időm van hülyeségekre választ firkálni; különben is leültek a kommentek, dobjuk föl egy kis személyeskedéssel... :P

na__most__akkor 2009.05.07. 17:56:50

1. Nekem Suzukim van, és mindenkit leszaŖok aki krtizálja.

2. Nincs is.

3. Nem tetszik? Menj a
____________________

hehehe

Győ 2009.05.07. 18:25:53

@wellsystem: Nem te amiatt álltál aki nem húzódott le. Meg se próbál senki jobbról előzni, ha nem kényszerítik rá.

bak-ponyva · http://bakponyva.hu 2009.05.07. 18:57:10

Nekem 95ös Polo-m van, mégse vagyok köcsög.
Most akkor hogy van ez?!

bak-ponyva · http://bakponyva.hu 2009.05.07. 19:13:46

@mxplanet: aki sikeres, az köcsög?! :)

szülők nélkül diploma előtt, suli mellett melózva szerintem ez nem szar azért

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2009.05.07. 19:25:21

ez a mai poszt tényleg gyenge, dehát nincs máson csamcsogni, mér nem irtok valami jót?

majdazteneldontom (törölt) 2009.05.07. 19:39:11

@shadet: Úgy értettem a "szaktekintély"-t, hogy a buszról pofázik bele, hogy mit csinálnak az autósok, teeee! :) Nem a megfogalmazásra értettem, az gyönyörű szép, választékos.
A 2 esetből történő általánosításról pedig csak ennyit: Tegnap éjszaka néztem a tévét. Két nőt is láttam. Mindkettő faszt szopott. Ergo minden nő fasszopó. :)

Unter Bahn (törölt) 2009.05.07. 19:43:00

He-he: az új súlyadó-tv-tervezet szerint luxusautóm van (166 kW, bár 16 éves) és ezért szavaztam arra,hogy nagy autóban nagy a pofám (hátha az emelt súlyadó, biztosítás és üza-fogyi mellé kapok a trafikból 10-20 km/ó kedvezményt... de úgy néz ki hogy nem...)

Szóval tetszett a sztori 1. epizódjának Volvós húzása: mennyél vazze... Komolyan mondom, hogy legközelebb az ilyen ideótákat úgy fogom tovább engedni akárhol, ahogy csak bírom, még ha rendőrautót is kell miattuk leszorítani:-)))

MOST...most tanultam valamit:-D

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.07. 20:34:02

Igazából nem a méret a lényeg, hiszen a tapasztalatok azt mutatják, hogy hiába járnak a kopasz k@ts0g0k audival, nagyon nem ugrálhatnak, hiszen egy ócska suzukival is össze lehet törni az audit ha a zember nagyon akarja. Inkább az idegrendszer dominál, ugyan ne akarjon már a tuareges fitymaszűkületes vadparaszt azért a földbe döngölni, mert nem kapott anyutól az este uncit. Ha bírod idegekkel, nem nagyon tud veled mit kezdeni.
Ja igen: renault clio. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.07. 20:34:32


ha ilyenek felakadnék, naponta írhatnám ide a történeteket.

djsms 2009.05.07. 21:03:10

Postok elolvasása nélkül:
követési távolság!!! Mivel betartották, nem lett baleset. Ha lett volna minimum 50%-ban hibás a hátul jövö, de inkább több.
Persze indokolatlanul vészfékezni ősi román szokás és az ilyen carjon baccpapucsos kohósalakon nevelkedett sünt.
A jaj itt kell jobbra mennem miatti satuzás pedig akkor is indokolatlan és veszélyeztetés kategória!

Don Blasius 2009.05.07. 22:25:12

@djsms:
Kérdés, indexelt-e fékezés előtt a 2. eset Polója. Ha igen, akkor tuti nem veszélyeztetés. Egyszerűen nevetséges, hogy nem nagyon hagynak helyet sokszor a kisoroláshoz, ha buszsávból kell jobbra kanyarodni. A Rákóczi úton is láttam már jó pár balesetet ebből.

A legszarabb, ha a Blahánál az Akácfa utcába akarsz menni: ott a körúti kereszteződésnél buszsávtól egy sáv jobbra ez ok. De utána még mindig van egy ilyen sáv. Ha itt jövök, akkor elvileg kereszteződés után sorolhatok csak ki a buszsávba, de onnan még egy sávot tovább. De addigra már jönnek azok, akik már a körút előtt a buszsávból indultak. Nem tartom túl biztonságosnak. Jobb lenne, ha már a megelőző kereszteződésnél ki lehetne sorolni.

Zsola777 2009.05.08. 00:46:43

Hm... azon a részen mintha engem is ledudált volna egy luvnya, kisautóval és nagy napszemüveggel. Talán ugyanaz volt? Küldjünk neki egy rezgő gumisünt! :)

shadet 2009.05.08. 00:51:00

@majdazteneldontom:

és édesanyád nem csavarta ki a kezedből a távirányítót?? Ejnye.

naxx · http://alhirek.blogter.hu/ 2009.05.08. 13:33:34

Á, ilyet minden nap látni. Lehel utca, 14-es villamos? Róbert Károly krt előtt van egy kis kereszteződés, na ott mindig szépen a sínen landolnak az autósok. Szerintem inkább "autóm van és nagy a pofám", de persze tisztelet a kivételnek. A legjobb az "ember vagyok, nagy a pofám".

kacsa118 2009.05.08. 19:31:52

Csak egy megjegyzés! A Nagyszombat utcában lakom (1. eset helyszíne)! Ott bizony nem lehet balra kanyarodni!!!!! Úgyhogy itt kezdődik a baj! Amúgy az első eset ott mindennapos, nem tudom mit van mindenki úgy fennakadva! Naponta nézem az ehhez hasonló eseteket végig!

Don Blasius 2009.05.09. 15:59:57

@kacsa118:
Bécsiről balra a Nagyszombatra miért is ne lehetne?

skipy 2009.05.09. 22:38:41

Gyors megjegyzés... a minimális követési távolság a reakcióidő alatt megtett út (ami 0.2-0.5, ha sokat FPS ezel lemegy az 0.1 re... :D) + amíg eléred a féket...
kellően rossz esetben ez 1 mp.
de mivel én olyan autót még nem láttam, ami 40ről lemegy 0 ra azonnal (persze ha fának megy akkor igen, de akkor nem a követési távolság miatt kell aggódni.. :D) szal 1 mp alatt tudjon 20 km/h át lassítani...

akkor egy kis fizika.. a lassító autó átlagsebessége 30km/h=8.3 m/s a tied 40km/h=11.1 m/s a különbség: 2.81m szal kb 3 (HÁROM) kell...

oda meg max 1 smart fér be, de az is szűken... :D

kacsa118 2009.05.10. 07:27:42

@Don Blasius: Bocs, benéztem, azt hittem a nagyszombatról a bécsire akar balra menni! mert bár nem lehet, azért szokták!
amúgy ebben a kereszteződésben elég sok vicces dolgot szoktam látni!

Silverf@x 2009.05.11. 12:15:21

Mindig a legkisebb autóval jár a legnagyobb pofa...

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.05.13. 17:43:37

Egyetlen örök szabály van a KRESZ-ben: a villamosnak MINDIG elsőbbsége van. Mert neki van 50 tonnája meg acél ütközői.
Amúgy meg én nem kacérkodnák egy ilyen sárga halálmadárral, nincs az a gördeszka, ami azzal eséllyel összecsaphatna.
A Volvo pedig alapból páncélozott, hozzáteszem

russell 2009.05.14. 07:47:07

Hmm... Mennyire igaz ez a poszt.

Amíg kis autóm volt (feleség C3-ja) addig a nagy autósok akartak folyamatosan megölni. Mivel a szülők 250 km-re laknak így egy-egy ilyen út felért egy túlélő túrával.

Most egy nagy autóval járok. Jelzés nélküli E Class. Érdekes módon azóta eltűntek a nagy autók, viszont előkerültek az Swiftek, Ignisek, Fabiák, Lanosok és frusztrált, kisebbségi érzéssel küszködő tulajaik. Valahogy ezeknek mániájukká vált, hogy bebizonyítsák, hogy Ők is autóban ülnek.

Nekem viszont nem kell. Én elhiszem.

:-))

Harcimaci 2010.09.29. 16:11:20

@a rekettyés: ne fogd vissza magad :DDDD de éjjel tedd,hogy ne okozzál nagy dugót.:DDDDDD












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása