Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Titkos mozgássérült parkolók

2009.05.09. 11:02 :: SilentSound

Nem vette el Magpet kedvét az újabb sztori elküldésétől az sem, amit a múltkori belvárosi cölöpös, meg a kerékbilincses rambós posztjáért kapott tőletek többszáz részletben. Aktuális problémánk ezúttal nem az V. kerületben, hanem egy kicsit zöldebb környéken lelhető fel. Hanyagságról van szó, vagy ez is egy módszer a jóhiszemű autósok lehúzására?

Biztosan én vagyok a hülye posztoló, de szívesen olvasnék értelmesnek tűnő magyarázatot az alábbi jelenségre.

Városliget, Széchenyi Fürdő. Előtte 3db. mozgássérülteknek fenntartott parkoló, nagyon helyesen. Látogatják is gyakran a helyet a közterületesek, és bilincselnek. (A bilincsnek a pénzszedésen túl sok értelmét változatlanul nem látom, de ezt már sokszor átrágtuk.) Ami itt izgalmas, az a helyek jelölése.

Az Állatkerti körút kétirányú, az érintett szakaszon se zebra, se záróvonal, se vasúti átjáró, se megfordulást tiltó tábla. Megeshet tehát, hogy valaki az M3 lehajtó felől érkezik, meglátja a szabad helyet, majd beáll. Ha így tesz, nem fog találkozni a táblával, ami a mozgássérült parkolót jelezné.

A másik irányból (Dózsa György út felől) a helyzet világos, ott a tábla a 3db. helyre vonatkozóan. (Ez a tábla egy szép kövér oszlopra van rögzítve, így hátulról szinte észrevehetetlen, hogy van ott valami.) Az útburkolati jelek láthatólag 1975-ben koptak le végleg, azóta senki nem pótolta. (Tudom, a rohadtköcsög mégavécéreis autós barom tartson egy terepszemlét parkolás előtt!

Sőt, legjobb, ha az önkormányzatnál érdeklődik a földhivatalból kikért helyszínrajzon bejelölve, hogy hol szándékozik parkolni. Az autós a hibás, egyértelmű.)

Kérdésem: ha valóban az a cél, hogy itt legyen 3db. parkoló a mozgássérültek részére, akkor nem kéne mindkét irányból táblával jelezni és felújítani a felfestést?

Ha jól saccolok, akkor ezek a munkálatok 1-1.5 kerékbilincs „szolgáltatási díj”-ból fedezhetők lennének. Persze ha nem ez a cél, akkor maradjon minden így, mert pénzt valóban jobban termel egy ilyen verzió.

58 komment

Címkék: budapest közlekedés autó parkolás kresz mozgáskorlátozott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diessel 2009.05.09. 11:27:06

hi
itt a cél az autosok sz*patása :(

Marcellusca 2009.05.09. 11:30:46

Há', télleg hüjjje vagyol. :D

Az észrevételed jogos. Már más is jelezte, ezért pályázatot írtak ki a felfestés felújítására és a tábla pótlására. De! Azt ki kell majd fizetni valamiből, úgyhogy addig megy a bilincselés. Meg nem is sietnek, mert egy kis plusz bevétel mindig jól jön. Ja, meg a kötsög ótósok is tanújják mán meg a rendet! :D

Valami ilyesmire gondolok. :)

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.05.09. 12:25:33

Idióta kitáblázás és lekopott felfestés tipikus esete, amiért kivételesen tényleg nem az autós hibáztatható, amennyiben jóhiszeműen parkolt oda, tehát valóban nem vette észre a jelzést. Persze lehet magyarázkodni, úgyis szarnak rá. De ilyen dologért büntetni nagy szemétség, kerékbilincs meg pláne. Ennél jobb csak az lenne, ha a járda felé nézne a tábla.

Egy megjegyzés:
Szerintem a Széchényi Fürdőnek is érdeke lenne, hogy a mozgáskorlátozottak könnyen közlekedjenek, a tévedésből oda parkoló vendégek pedig ne bosszankodjanak, ezért ők is léphetnének valamit az ügy érdekében. Ha tényleg "lehúzás" a dolog, akkor a saját vendégeiket is szivatják. Tisztában vagyok vele, hogy a fürdő múködtetője a fővárosi önkormányzati tulajdonban levő Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt, tehát túl sokat várni nem lehet tőlük... Pedig nem kerül olyan sokba az a nyamvadt felfestés meg egy normális tábla, csak nem 20 alvállalkozón keresztül kellene megvalósítani.

Nagy áruházak parkolóiban látni olyan mozgáskorlátozott parkolót, amely teljes egészében kékre van festve. Elhiszem, hogy több pénzbe kerül, de ez messziről látható és jódarabig nem kopik le, az tuti. Na ilyen kellene mindenhová.

Lolalal 2009.05.09. 12:29:21

haverom forgalmi vizsgán tökéletesen parkolt párhuzamosan... egy roki helyre

Nikorene 2009.05.09. 12:35:32

khm... főv. önkorm. + sün + végbél, a többit találjátok ki.

vhm 2009.05.09. 13:25:33

ha szemközti oldalra parkolsz, saját érdekedből el kell menni az első sarokig, hogy van-e tiltó tábla, roki parkoló tábla, stb!

nem mentesít, a tábla vonatkozik ugyanúgy.

csak a pontosítás végett.

ui: azért igazán felfesthetnének három jelet az aszfaltra!

vhm 2009.05.09. 13:26:37

@Lolalal: de kurva nagy lett volna, hogy mikor a vizsgabiztos megvágja, előkapja a saját nevére szóló rokikártyát a zsebéből :DDD

yxcvbnma 2009.05.09. 13:45:52

@Lolalal:
Ha megvágták ezért, akkor reklamáljon. Mivel csak megállt, és nem várakozott. Persze feltételezem, hogy nem állt ott több mint 5 percet, nem hagyta ott a járművet, stb, mivel forgalmi vizsgán ez nem jellemző

indapass90210 2009.05.09. 13:52:02

@Marcellusca: már csak az hiányzott a posztból, hogy ezért tart ott az ország, ahol!

Marcellusca 2009.05.09. 13:56:45

@Dövan: Ezt az észrevételt meghagytuk Neked. :)

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.05.09. 14:03:24

Annyira tipikus...
Ha egyszer megtalálom megmutatom nektek a képet amit Aquincum mellett lőttem.
Szentendrei útról lehajtasz jobbra az összekötő híd előtt a kis utcába, az utca végén mehetnél egyenesen ill. jobbra is. Az egyenesen folytatódó utat elzárták a kocsik elől jobbra pedig behajtani tilos. És hogy oldott meg a táblázást???
Szentendreiről lekanyarodva egyirányú utca majd a végén szembe behajtani tilos tábla, jobbra behajtani tilos tábla...oldd meg vazze:) LoL

Ui.: Kedves rohadtköcsög mégavécéreis posztoló, te meg szarjál szifiliesz sünt és műttess magadnak röntgenszemet ha annyira béna vagy, hogy nem látsz át a zoszlopon, meg egyébként is mindjárt jön Cyric aki jól megmondja majd neked...az előző két posztodat is jól átlátta....xD

Nyúlontúli 2009.05.09. 14:13:00

Írni kell a közterület fenntartónak, hogy hiányzik az útburkolati jel és rokik nem találják a parkolót.
Legalábbis én így szoktam, ha hibás a rendszer jelezni kell nem pedig várni a változást.
Annó amikor engem forgalmin kisvárosunkban megvágtak, mert nem adtam meg az elsőbbséget egy jobbkezesnek, ami amúgy földút csak az első három-négyméteres bevezető van leaszfaltozva.
Akkor hazamentem egyből írtam nekik. Hogyha ez egyenrangú út akkor gáz, mert nincs kint elsőbbség adás tábla, és előző kettő becsatlakozó földút így az amúgy kétsávos nagyforgalmú, bár nem fő úton mindenki úgy közlekedik mintha védett út lenne, nem készül föl az elsőbbség megadására ezért ez baleset veszélyes.
Egy héten belül kint volt egy elsőbbség kötelezős tábla.
Szóval kaptam valamit a pótvizsga díjamért.
Úgymond megvan az elégtételem, hogy jóhelyre került a pénzem. Javaslom a postolónak ő is irjon. Ha a kerékbilincse árán újra festik a parkolóhelyet nem ő is elégedett lesz, hogy egy az ő pénzén felfestettek három parkolóhelyet?
(Persze én kisvárosban lakom nem budapesten itt gyorsabbak a dolgok.)

potha 2009.05.09. 14:13:17

DE nem volt máshol hely!

indapass90210 2009.05.09. 14:13:40

@Marcellusca: Még fejlődnek picit a posztolók, ezt is beleírják maguktól, és már nem is lesz rám szükség:(((

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.05.09. 14:13:57

@Marcellusca: Hát ez az...
Azt meg se említem, hogy abból a lóvéból átfesthették volna az egész fővárost basszák meg.
És most jöhet megint, hogy "Ezért tart itt az ország" :)

huncut_kata 2009.05.09. 14:18:35

Jókai téren ugyanez a helyzet, ha a Jókai utca felől jösz, és beállsz a tér végébe, pont nem látod, hogy ki van táblázva a Mozsár utca felőli sarkon, hogy ott van egy roki hely (felfestés nincs). Kaptam is szép piros bilincset emiatt, hogy rohadnának meg.

Don Blasius 2009.05.09. 15:00:08

@huncut_kata:
Ott is merőleges parkolás van ugye? Anno kb. 8 éve arra a helyre én is beálltam éjszaka, kurvára nem látszott. Csak amikor fél óra múlva visszamentem a kocsihoz, akkor tűnt fel. Mert a tábla valahol ott bent volt leszúrva már a parkba. Tudom sünt nekem.:)
Egyébként, ha a Dózsa felől jössz, akkor sem biztos, hogy könnyen kiszúrod a posztban szereplő táblát, ha történetesen például egy furgon/SUV parkol előtte, akkor sincs esélyed észrevenni.

huncut_kata 2009.05.09. 15:04:02

@Don Blasius:
igen, az lesz az. Ráadásul vagy 6-8 autónak van hely, és csak az utolsó rokis a tábla szerint, de persze emiatt nem tettek ki külön oszlopot a konkrét hely elé.

Az mondjuk külön megérne egy posztot, hogy este 7 után a bilincselők direkt utaznak itt a Terézvárosban a színházak környékén a kicsit rossz helyen parkolókra. A Paulay utcában az Új Színháznál egyik este vagy 6 bilincset tettek ki. Mocsok egy dolog ez is.

nemuccaszoc 2009.05.09. 15:21:04

Itt meg Mcdonaldsot építenek és lakott területen kinn a 30-as tábla, pedig az úttol vagy 50 méterre van az építkeés. a feloldó tábla meg egy akácfába eldugva.

serwer 2009.05.09. 15:24:31

Ha vidéki vagy, akkor nézzél szét.
Ha még mindig vidéki vagy, akkor kezdj gyanakodni, ha a tuti helyen nem áll senki :D

MP 2009.05.09. 15:46:55

Szerintem meg ha jogtalan a dolog akkor harcolni kell. Tudom kell a kocsi meg nincs idő de amíg nem harcolunk az igazunkért nem fog változni semmi. S itt nem a politikára gondolok hanem csak és kizárólag az ilyen mindennapi ügyekre.

Don Blasius 2009.05.09. 15:54:35

@huncut_kata:
Ja estére utaznak, sokan nem számítanak rá. Múltkor én is mondtam az ismerősömnek (akkor mi is színházba mentünk), hogy nem állok a tilosba, hiába van este, szerintem dolgoznak. Amikor kiálltunk a szabályos helyről, láttuk a szemben lévő oldalon (Csengery u.) a bilincselt autókat. Ugye nekem volt igazam?:)

Tilosban parkolásért OK a büntetés* (nem a bilincs), hiába színházba ment az illető. Hogy miért van tiltás, az már más kérdés, mert valóban sok helyen felesleges lenne.

*nagyon nem értek egyet a bilincseléssel, hogy ha valaki veszélyes helyre parkol vagy akadályozza a gyalogos, kerékpáros, autós forgalmat, akkor miért rögzítik le inkább? Fotózzák le, objektív felelősség, aztán fizet a tulaj, majd megtanulják.

Ellenőrző szerv · http://indexfuck.hu 2009.05.09. 16:05:51

Sajnos a posztíró a hülye, ugyanis ha egy úton megállni tilos akkor sem mondhatja hogy tegyék ki húszméterenként a táblát hogy aki megfordul az is lássa ... (Meg amúgy a táblák hatálya a következő kereszteződésig tart általában )

Don Blasius 2009.05.09. 16:16:18

@Ellenőrző szerv:
Ha ott merőlegesen parkolnak, akkor feltételezhetően nincs megállni tilos. Ha mégis, akkor nagy baj van.

Mr_inc · http://www.autostat.hu/component/content/article/140-alfa-brera 2009.05.09. 16:18:00

a kerékbilincsnek nem csak a pénzszerzés a célja, hanem az elrettentés is...

boldii9 2009.05.09. 17:15:00

Ugyanilyen tábla van a Ferenc körúton a Blaha irányában a vegyszerbolt közelében. Ott annyiban érdekesebb a dolog, hogy egy fa még el is takarja a táblát, szóval semmi nem látszik belőle. Én is csak onnan tudom, hogy visszatérve az autóhoz hátulról vettem észre a táblát. Szarul éreztem magam, még ha meg sem büntettek (és fizettem is a parkolásért), de tényleg nem lehet látni rendesen egy ilyen kicsi, rosszul elhelyezett táblát.

R.Emil (törölt) 2009.05.09. 17:18:36

lehet fikázni, hogy mennyire nem egyértelmü, hogy hol meg hogyan vannak a rokiparkolok, de azt se tessék elfelejteni, hogy az autosok 99%-a (többek közt valoszinüleg a kedves posztolo is) annyira taplo, hogy kurvára nem érdekli öket, hogy hova és hogyan parkolnak, aztán meg az a gyenge duma, hogy a másik iránybol nem látszik... nevetséges. csak azért mert derogál pár sarkot gyalogolni.
hajrá lustaság mindenek felett!

Don Blasius 2009.05.09. 17:21:26

@egyenlítő:
Ha balra parkoló autókat látok és mégis tilos parkolni/megállni, akkor megszívtam, mert a sok hülye bevitt az erdőbe. Erre írtam, hogy ilyenkor baj van. De ha ki is van alakítva a parkoló, akkor nagy valószínűséggel nem tilos. A mozgássérült helyet pedig ebben az esetben felfestéssel lehetne megoldani, illetve egy olyan táblával, ami merőleges beparkoláskor is látható, mivel semmi nem tiltja, hogy balra beálljak merőlegesen.

kasu 2009.05.09. 17:54:56

Herminamezőn, a Korong u. elején, a töltésnél kutyasétáltató középső sáv: aki nem ismeri feláll ás tovább megy BKV-val, vagy a mozgássérült kezelésre viszi be a gyermekét. Mire kijön ott a bilincs. Utaznak rá a mocskok, ez nem közlekedésszervezés, csak lehetőség kaszálni.
Korábban kiírtuk, hogy "Ne állj ide, mert bilincselnek" de letépkedték a feketeruhás vasgyáriak. Azóta megint láttam valaki lelkes kitette a papírt és láss csodát ennek ellenére a kiírás alatt állnak, nem sokára bilincsben. Csókoltatok mindenkit mindkét oldalról, persze a harapós lóval.

Lolalal 2009.05.09. 18:34:11

megvágták, pedig sztem van otthon igazolványuk és tényleg csak annyi időre álltak meg, hogy a v.biztos begbuktassa :D

Normális vagyok? 2009.05.09. 18:50:09

(off) Hülye kötsög Föv.-i önkormányzat, menjen a p.-ba!!! A mi környékünket jövőre akarját szétk.rni. Ja és Dövan már megmondta!(/off)

Netuddki. 2009.05.09. 19:03:25

@Marcellusca: Szerintem ha valaki bíróságra vinné a dolgot, akkor nem a fenntartó nyerne.
Az a minimum, hogy a kocsival beállva tisztán látható legyen, hogy ez egy mozgássérülteknek fenntartott hely. Vagy tábla, vagy felfestés.
K@cs@g aki ilyen helyre áll, de az is aki nem jelöli ki rendesen aztán meg büntet(ne).

Marcellusca 2009.05.09. 19:18:00

@kovi1970: Persze, de nem biztos, hogy helyszíni tárgyaláson lehetne bizonyítani, hogy vétlen vagy. Ráadásul mire elkezdődne a tárgyalás (ismerve a hazai viszonyokat) lehet, hogy már nem parkoló, hanem egy pláza lenne a helyszínen.

nopasaran (törölt) 2009.05.09. 19:23:39

@Don Blasius:

FELFESTETT parkoló hely,
ill. a kirakott P tábla OLDJA
a "Megállni tilos!"-t...

nopasaran (törölt) 2009.05.09. 19:30:09

@Don Blasius:

Pontosan!

HA nem tilos az úton megfordulni
és felfestett parkolóhely van, a "másik"
odalon, akkor ott kizárt a megállási tilalom

Azaz joggal parkolok balra nagy ívben...
HA eközben a roki hely jelzés vagy
akár a fizetős jelzés nem látható meg
akkor nem jogszerű a büntetés.

Mivel NINCS elsétálási és körölnézési kötelzettségem.

CSAK azok a táblák érvényesek RÁM, amikkel szabályosan közlekedve SZEMBŐL találkoznom KELLETT kellő figyelemmel közlekdve...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.05.09. 20:50:20

Régóta nem értem, hogy picsába engedélyezhetnek ilyen kis méretű táblákat? Nincs egy minimális szabványméret? Jó hogy nem a kreszparkból szerelik fel a közutakat...

pakesz (törölt) 2009.05.09. 21:14:12

be kell menni es elintezni
persze ez megint idokieses, es valojaban az lenne a legjobb, ha polgari perben lehetne a sajat elvesztegetett idot perelni
ha meglenne, akkor valoszinuleg nem allanodan "elfeledkeznenek" a korrekt, KRESZ szerinti megjelolesrol

magyari 2009.05.09. 22:34:08

@Nyúlontúli: Én írtam. A XIII. kerületi polgármesternek - hogy NEM mozgáskorlátozottak parkolnak a nekik fönntartott helyeken. Írásos választ kaptam, nagyjából pontosan idézem: "Nem tehetek róla, a demszky tehet róla." Na?
Más. Szentendrei rendőrkapitányság, falra fölfestve a jel. Alatta egy fehér autó, NINCS - még vásároltan sincs! - mozgáskorlátozott cetlije. Bemégyek a rendőrkapitányságra, recepciósnak mondom (neve Link!), nem tudok e helyre állni, csináljon valamit. Vállat von, ő ugyan nem! Eredmény: a minap kaptam 10 ezer forintnyi büntit, hogy én, a mozgáskorlátozott (nem vettem a cetlit, TÉNYLEG fáj a járás!), rossz helyen parkoltam. Ok? AZ a parkoló "illegális" mozgássérült parkoló. Én: "Mért?" Válasz a linktől: "Mert nincs fölfestve." Én: "Jó, akkor hozok festéket."Képesek voltak "ezek" és 2008 szeptembere óta fölfestették a földet. Most már NEM illegális mozgássérült parkoló ez. De engem MOST akarnak megbüntetni 10 ezer forintra, mert - szerintük - rossz helyen parkoltam. Hát hol parkoltam volna, ha nem tudok 200 méternél többet menni?
Kérdésem: Most micsináljak? Merthogy ez ügyben már több ezer forintos levelezésem volt! NEM fogadom el, hogy a nem-hibázásomért fizessek, ez elvi kérdés - nálam. A szentenrei rendőrök meg az ügyészség, meg a bíróság? "Ügy" vagyok, melyben levelezni "kötelesek". Hiába kínáltam föl internetes ÉS mobilos elérhetőségemet. A "hivatal" az hivatal. És a borzasztó az, hogy MI fizetjük - ezeket! Akik nem képesek a gyilkost, a tolvajt elkapni. Bezzeg a mozgáskorlátozottat! Na-ja, az nem tud rohanni.
Csókok, é

Zsola777 2009.05.09. 23:01:41

Az ilyen helyekre szemmagasságba, a járda szélére, kifelé néző táblát kellene tenni, az minden irányból látható, egyértelmű (lehet magasabb a pénzbüntetés), és felfesteni sem kell. Volt már pár hely, ahol láttam ilyet.

@magyari: Ha még a hivatal is rá fogja, akkor neki kellene küldeni egy levelet. Ha nem hoz jó rendelkezéseket (vagy töketlenkedik), akkor meg le kell váltani. Úgyis láttuk már egyirányú utcába fordítva behajtani, tilosban parkolni...

mohusssska 2009.05.10. 08:57:40

ez csak nemtörődömség....és lustaság
nem direkt szopatás....

nopasaran (törölt) 2009.05.10. 10:16:19

@magyari:

hmmmmm... KRESZ elég sok TÖBBLET lehetőséget ad Neked a normál autoshoz képest parkolás ügyben.

Abba belefér az eseted...?
Mert akkor jogos a háborgás...


Ha esetleg még ebbe a bővített körbe sem fér bele akkor viszont kár levelezni. Mert aki még a többlet lehetőségei ellenére is tilosban parkol....az ne akarjon felmentést az állapotára hivatkozva sem....

MrZed001 2009.05.10. 10:38:43

Hasonló sztori itt is:
Váci-Dózsa kereszteződés közelében Kassák Lajos út. Van ott valami gyógyszertár vagy mi.
Előtte parkoló, ott egy hasonló póznán egy roki x3 tábla ... természetesen szépen elrejtve a fakoronába.

CSAKHOGY, a tábla az ÚT felé néz, tehát amikor állnál be van szembe veled ... NODE akkor mégis melyik azza 3 hely ami roki?
Jobbra 1,5 és balra 1,5? Nem egyirányú út, tehát akkor balra 3 és jobbra 3 is büntetett hely. Felfestve útra TERMÉSZETESEN NINCS, hogy melyik helyre vonatkozik.
Na itt álltam balra 3-ba, és lettem megbüntetve (a jobbra 3-as is UGYANAKKOR)
Szóval ezek a csak táblák a tipikusan autósszivató, úgyismegbüntetünk helyek, mindenkinek elkerülésüket javaslom (a közterületeseknek meg SÜNt)

Netuddki. 2009.05.10. 10:47:35

@magyari: "És a borzasztó az, hogy MI fizetjük - ezeket!"

Mindíg is azt mondtam, hogy gyakorlatilag a rengeteg befizetett adónkból azokat fizetjük akik minket szopatnak. A legtragikusabb, fel sem fogják ezt a tényt. Amikor majd elküldik a férgesét menni fog a sírás-rívás. De előbb-utóbb el jön ez is.

Netuddki. 2009.05.10. 10:52:10

@MrZed001: Szerintem meg simán fel kell jelenteni őket. Ha sokan így tennének, a rendőrség talán intézkedne. Ha mégsem, akkor ügyészség vagy ombucimaci. Ha ez sem megy, tábla letép.
Ha meg megbüntetnek egy jó ügyvéd.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.05.10. 11:15:16

Örvendetes, hogy még erről a posztról is néhány embernek az jut eszébe, hogy a köcsög posztoló meg a többi köcsög lusta autós mindenhol megáll, mert akkora parasztok. :)
Komolyan remekül szórakozom, köszönöm! :)

(Biztosan hihetetlen, de még sosem kaptam kerékbilincset. Sőt, azt is ki merem jelenteni, hogy nyilvánvaló paraszti parkolást sem követtem még el. Nem állok buszmebállóba, zebrára, mozgássérült helyre, rakodóhelyre, stb. Csak egy ócska, lusta görény vagyok, aki időnként autóval is jár. Elnézést kérek az érintettektől! :)

Chilly 2009.05.10. 14:40:47

...mint már párszor említettem, rendszeresen járunk arra közteresekkel "ellenőrizni"... és persze ők büntetnek is rendszeresen. Az autósok (vagy a tulajok) meg hozzám jönnek panaszkodni, hogy ha a másik irányból érkeznek a fürdő elé, akkor honnét kellett volna tudnia, hogy roki parkoló van ott. Azt már más is leírta, hogy vissza kell sétálni a parkolási oldalon mert jobboldali közlekedésnél és kétirányú forgalomnál a jobb oldalra kihelyezett táblák a mérvadóak. Tény, hogy a felfestés segít(ene) tájékozódni erről, de a tábla megléte alapján használható csak rendeltetésszerűen a parkoló. Arról nem is beszélve, hogy télen pl. a hó alól, avagy saras útnál mennyi látszódik a felfestésből... Egyszerű paraszti logikával kikövetkeztethető, hogy ha egy intézmény bejárata előtt vannak szabad helyek, akkor lehet, hogy nem véletlenül hagyták őket szabadon, esetleg lehetne gyanakodni, hogy talán mozgássérült parkoló van ott, hogy még a fekete mercis is máshol állt meg?!

MrZed001 2009.05.10. 15:03:55

Chilly: már megbocsáss, de a szabály, az szabály. Ha arról NINCS kitéve az a tábla, akkor márpedigleg az onnan érkezőkre NEM ÉRVÉNYES és kész.
Sétáljon tovább? MENNYIT? Pár métert, 10 métert, 100 métert, 1 kilómétert, vagy a következő bármilyenmesszi kereszteződésig?!?
Mondjuk jó darabig nincs kereszteződés, akkor sétáljon pár kilómétert, csak hogy ott meg tudja nézni, hogy mit tettek oda?

Nincs záróvonal, szabályos parkolóhely, arról érkezve nem tiltott számára a parkolás, ennyi.
Felfestés meg érdekes módon havas úton is észrevehető, mint ahogy a parkolóhelyek felfestései is (nem keresztbe állnak ott télen sem, ugye?)

Ymmi 2009.05.10. 17:38:44

Úgy hallottam hogy a parlament elé is kiakarnak alakítani 386 férőhelyes rokkant parkolót

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.05.10. 17:51:26

@Chilly: öröm lehet Veled városban vagy erdőben sétálni! Mikor egy kereszteződéshez érsz, elszaladsz minden irányban az út túlsó végére, hogy nincs-e véletlenül egy "magánterület", vagy "fokozottan védett természetvédelmi terület, belépni tilos!" tábla? Természetesen az elszaladás körbe értendő, mert hátha mégis tilos oda belépni, a szabály felderítéséért pedig nem szegheted meg a SZABÁLYt! :)

vhm 2009.05.10. 22:39:09

@MrZed001: De, érvényes. Ha szembe oldalra parkolsz, akkor azon az oldalon lévő táblák vonatkoznak rád. Megállsz, megnézed van-e tábla. Ha van, elmész onnan.
ui: fel kellene festeni, ok. De attól a tábla még érvényes.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.05.11. 08:42:20

Ha Lillafüredre Eger felől (a bükki szerpentinen érkezel), látsz egy csomó autót parkolni az út bal oldalán.

Megfordulsz, beállsz, ahogy másik 30 autó áll a belátható kb. 200 m-en, majd otthagyod a kocsit.

Visszaérve fél nap múlva csekkjutalom (legalább nem bilincs), tiltott helyen parkolásért! WTF???

Ha beszélsz a lángossütőkkel, azok megmondják, hogy a tó mellett van egy "Megállni tilos, mert kőomlás, 1 km hosszan" tábla".

Tehát még 800 m-t kellett volna lemenned, hogy meglásd a táblát, ami megtiltja a parkolást...A megfordulást pedig nem tiltotta semmi...

lotht 2009.05.11. 10:01:07

@Zsola777: Szemmagasság nem túl nyerő, ezt egy magasabb építésű személyautó, SUV, van, bármi eltakarja. És buszokról még nem is beszéltünk, vagy 10 éve emiatt jártam pórul.

Perillustris 2009.05.12. 00:49:14

Napos hétvégén érdemes ellátogatni a Városligetbe. Járdán, füves részeken, mindenhol autók.

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.05.13. 17:33:42

Szokjuk meg. Az autós a legjobb fejőstehén. Újabb pénzt lehet így leakasztani a büntetésekkel, és mosolyog állam bácsi. A lényeg, hogy úgyis megvágnak. Kár filozofálni.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása