Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kérdezz Belváros-Lipótváros vezetőitől!

2009.05.14. 14:46 :: SilentSound

Talán valami jó irányba indul el Budapest V. kerületében. Arról bizonyára mindenki hallott - hisz elég nagy port kavart -, hogy a helyi parkolási társaság repült a Ferrari botrány miatt nagyon helyesen és az önkormányzat veszi át a feladatait.

No de nem is ez az, amiért ez a kis poszt megszületett, hanem az, hogy nem sokkal ezelőtt megkeresett minket a kerület önkormányzata, hogy nincs-e kedvem egy kötetlen beszélgetéshez, mert olvastak több őket érintő, helyi projekteket boncolgató posztot, és téma lehetne a belváros új főutcája, a helyi parkolási helyzet, vagy bármi más, ami érinti az autósokat, a közlekedést.

A találkozón az önkormányzat sajtóreferensén kívül jelen lesz a főépítész és a kerületi közterület-felügyelet vezetője is, akik várhatóan sok kérdésre választ tudnak adni, ami korábban felmerül.

Kérlek titeket, hogy ha van bármilyen kérdésetek, javaslatotok, kritikátok a témában, tegyétek fel itt komment formájában, hogy aztán az arra érdemeseket személyesen is felvethessem a találkozó alkalmával!

35 komment

Címkék: budapest közlekedés autó parkolás belváros

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex3000 2009.05.14. 14:54:07

Egyszerű kérdés: miért kell a parkolást egy olyan cégre bízni, aki a bevétel 60% zsebre teszi, és nem forgatja vissza a közterület rendbetartására. pl.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.05.14. 14:55:37

Végre egy értelmes ötlet és kezdeményezés!
)A posztolót most inkább ne szapuljuk:)

trixilw 2009.05.14. 14:59:34

Akkor is a posztoló lesz a hülye :) :) :) :)
Gratulálok. Végre valami, így kezdődnek a politikai karrierek. Aztán majd elkussoltatnak mint a Veke vezetőjét (vicc)

Blokkolnám 2009.05.14. 15:01:24

Dejó ötlet!

Minél több fát és zöldet a belvárosba, mert így élhetetlen a város.
Kocsikat száműzni, mélygarázsokat építeni. Más nem kell :)
Ja, hogy kérdés kell?
Ok!
1. Lehetne még zöldebbé tenni a belvárost?
2. Látnak arra valami esélyt, hogy több mélygarázs lesz a belvárosban ill környékén?
(Szerény véleményem szerint a sok parkoló autó is elcúfítja a városképet.)

Na csocsi!

George Jung 2009.05.14. 15:19:29

Eszemben sincs kérdezni Belváros-Lipótváros vezetőitől!
Porhintés, szemfényvesztés, parasztvakítás.
Jobb egyszerűen nem lehet, mert nem AKARJÁK.

beste 2009.05.14. 15:19:45

lehetne egy kicsivel több (folyamatosan ürített) kukát rendszerbe állítani?
Javaslatom: a kukákra akasszanak nejlonzacsikat (pl. azt a letépős fajtát, amit bármelyik tecsóban van), hogy a kutyagazdák a kutyák hátralékát összeszedhessék.

Bocsi, ez nem feltétlen autós téma, bár ha én megállok valahol, és van valami szemét a kocsiban, akkor tuti kukába teszem, és nem az út szélén hányom el...

irónika 2009.05.14. 16:26:52

Kérdés:
- Buda felől az Erzsébet hídon át szeretnék eljutni a Váci útra. Az, hogy a Petőfi Sándor utca most használhatatlan, rendben van, de ha elkészül - úgy hallom az átmenőforgalom korlátzásra kerül. Milyen útvonalat javasolnak ezt követően?

2009.05.14. 16:35:51

@irónika: Ez könnyű: a 7-es buszt és a 3-as metrót javasolják.

kovk 2009.05.14. 16:57:50

Mi a véleményük a Demszky-féle szmogrendeletről?

Én a sárga plakettes autótulajdonosok nevében azt mondanám, hogy ez a rendelet kihúzza a lábunk alól a talajt. (Az a része, hogy októbertől márciusig nem lehet behajtani pl. az V. ker-be sem.) Ugyanis ennek következtében elértéktelenedik a még jó állapotban tartott autó is (ami esetenént nem is szennyez annyira, és nem is megy annyit, mint egy széthajtott zöldplakettes céges), így még kevesebb esély van a cserére. Ez ténylegesen az ilyen autóval rendelkező, többnyire kispénzű emberek, szerintem indokolatlan megkárosítása. Bűnbakkeresés kevés politikai kockázattal, mivel ilyen autóból ismereteim szerint relatíve kevés szaladgál az utakon. Tehát kevés embert is érint, de mégis keményen és jól hangzik, hogy KITILTJUK! Csak épp nem old meg semmit, ettől lényegesen nem lesz kevesebb a környezetszennyezés.

A környezetszennyezést miért nem az autó használathoz kötik?

Én is alapvetően a forgalom mérséklése mellett vagyok, de szerintem jobb lenne egy, a használathoz kötött, szofisztikáltabb rendszer, ami azt is figyelembe veszi, hogy ha muszáj autóval menni, akkor lehessen, de alapvetően ne érje meg. Mondjuk pénzért behajtás vagy egy autóra nézve adott időszakban korlátozott számú bejhajtás.

RaveAcE 2009.05.14. 19:04:03

Akkor majd valami fix százalékot visszaforgatnak parkolóház építésre?
Hehehe.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.14. 19:22:40

Takarítottam egy kicsit, erre a posztra tényleg csak értelmes kérdéseket várok kommentként, minden mást kiveszek innen. Még saját magamat is moderáltam most. :)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.05.14. 19:44:28

Komolyan rá akarják a felújított díszburkolatra (még ha korlátozottan is -ez mégis mit fog jelenteni?) az autókat???

DonnaNyányó 2009.05.14. 19:44:34

Egy laza 15 komment ment az ablakba :D

Na hogy én is mozdítsam a szekeret:
Mennyiben lesz bonyolultabb, hogy az önkormányzat veszi át a parkolást? Lesz-e áremelés?

vhm 2009.05.14. 22:12:18

Kérdés: Nagy Ignác utcában épült egy új hotel. Kb egy hete kitettek elé egy várakozni tilos 20m táblát. Azaz max 5 perc mindenkinek, mert nincs kivétel alatta, semmi. Ennek ellenére hosszú órákat állnak ott szinte mindig ugyanazok a kocsik, bólyákkal foglalják a közterületet, elküldik az autósokat. Namost, mivel kivétel nincs, a mozgássérültek kivételével ez mindenkire vonatkozik. Mégis kb mintha a hotel fenntartott helye lenne, mert ha valaki megáll, kijönnek és elküldik...
Ezek megvettek ott 5 helyet? Akkor miért nincs ott, hogy kivéve hotel/engedéllyel.
De ha ez így is van, akkor sem tehet ki közterületre bólyákat!? Vagy már ezt is lehet? Esetleg sűrűn járhatnának arra a rendőrök a beépített kamerás kocsival, ami a kerületben szokott mozogni...

ui: egy apróság Balaton u-ban felfestették a járdára egy múltkori post után, hogy meddig lehet igénybe venni várakozásra. Aztán felbontották a járdát - gondolom az építkezéssel összefüggésben valakik, majd visszaaszfaltozták, felfestés azóta sem... Így az aknafedlapokon ott a vonal, az aszfalton nincs... Esetleg valakik nem a terveknek megfelelően végezték a járdacserét??

cso zsi 2009.05.15. 00:45:31

@Blokkolnám: Úgy van, zöldeket a Belvárosba.
Hogy van most a Váci utca sétáló - kiülős részein megoldva néhány apróság?
A butikosról még fel tudom tételezni, hogy 5-10 farmert, blúzt egy szatyorban elvisz a parkolóházból az üzletig. Bár szerintem a főnök tilosban parkolva, elakadásjelzőt kirakva "teríti" az árut. A 7-es buszon simán lemarkecolnák a szállítót.
Egy kávézóban a kilós kiszerelés elfogy 1-2 nap alatt, nem tétel, de a cukor, a tejszín az már gázosabb. esetleg sütemény is kell oda. Az üdítők-sörök rekeszszám fogyhatnak. Vendéglő dettó, ott befigyel egy fél disznó, vagy 80-100 kiló marhahús naponta. A kisboltok csukjanak be, tessék mindent a csarnokban megvenni.
Iparosok, bútorszállítók a mélygarázsban letehetik autóikat, és a többit onnan megoldják kézikocsival. Ez most sincs nagyon másképp, majd' minden helyen rokkantkártyás autó áll a még forgalomra használható utcákban.
Tervezem ugyan egy helikopter beszerzését, de akkor már nem is akarok a más gondjával foglalkozni.

tangara 2009.05.15. 07:44:50

Üdv!
Erre úgysem kapok választ, de önök szerint mi a búbánat kerül a 4-es metróban 500 milliárdba?
7 km sín, 2 lyuk, meg néhány csatornanyílás... Magyar áron is 250 km autópálya...

Gontar 2009.05.15. 08:40:13

A főépítész Úrtól meg lehetne kérdezni, hogy mi a búbánatos franc is lesz a Bohém Art nevezetű szállodaféleséggel (elbontatják? mégi smegmarad?)? Az épület jellegzetességeit és az ottlakókkal kibaszást elég sokat fejtegette az index, meg a különféle kereskedlmi csatornák is, ezért nem térek ki ezekre most... De!!! Mi lesz a parkolással körülötte? Az az utca (Molnár utca: egy kis, egyirányú utcácska) most is rogyásig van autókkal, parkolni lehetetlen... a Bohém Art alá nem épül mélygarázs. Hogy a rákba fogják megoldani az ott megszállni akaró vendégek járgányainak parkoltatását? Túristabuszok hogyan közelítik majd meg a szállodát?

Secnir 2009.05.15. 08:59:59

ööö...
...én nem pesti vagyok, de néha járok pesten.
kérdésem a következő:
gondoltak-e már arra, hogy egy-két romosabb házat lebontani, majd a helyére egy olyan 3 emeletes parkolóházat építeni (azért 3 emeletes, hogy ne emelkedjen a többi ház fölé), amelynek mondjuk az alsó szintjére buszok tudnak parkolni, a felső 3 szintre pedig személyautók?
esetlegesen egy garázsszint is, ahová pedig a környéken lakók tudnak parkolót bérelni kedvezményesen.

más:
tudja-e az önkormányzat pontosan, hogy a belvárosban lakóknak hány személyautójuk van? Van-e ehhez elég parkoló? ha tudják a pontos számot, és van parkoló, akkor tudják-e hogy kb. hány ember jár a belvárosba dolgozni-ügyet intézni autóval /nap? és azoknak van-e elég parkoló?

Secnir 2009.05.15. 09:03:03

más2:
hány cégnek van bejelentett telephelye a belvárosban? tudniillik a bejelentett telephelyre elvileg bármikor bemehet teherautóval a behajtási tilalmak ellenére is.

sztroberi 2009.05.15. 09:06:01

Ha teljes egészében lezárják a Kálvin tértől a Kecskeméti, a Károlyi Mihály és a Petőfi Sándor utcát jún. 20. után, és fizikailag nem fognak tudni bejönni az autók (ahogy most a Bástya utcába, a Henszlmann utcába stb.), akkor a mentők, a tűzoltók hogy fognak nagyjából 1-1,5 évig dolgozni? Ha tűz lesz az Egyetem téren, az Astoriáról vödörrel jönnek? A kerület lakosainak átlagéletkora 70 év körül van, feltehető, hogy szükség lesz mentőre, akár meg is halhat valaki, őket hogy szállítják el?
Erről a mentőket is kérdeztem, a válaszuk az volt, hogy fogalmuk sincs. Ha nem jöhetnek be kocsival, hanem a Kálvinról, Astoriáról, Ferenciekről stb. kell berohanni, az rengeteg időveszteség.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.05.15. 09:22:00

Óhajtanak szigorítani az ellenőrzésen a behajtási engedélyes területeken? (Jelenleg a Demsz... akarom mondani Városháza téren tartott rendezvények alatt, illetve minden este tele vannak ezek az utcák engedély nélkül ott parkoló autókkal, a büntetés/bilincselés ötlet és kampányszerű. A nap bármely szakában pedig a Deák tér felől az Astoria felé haladók a Gerlóczy-Semmelweis utca felé vágják le az utat, holott a behajtás csak engedéllyel lenne szabad.)

blogsámán 2009.05.15. 10:08:30

Én úgy tapasztalom, hogy a közlekedéssel összefüggésben a belváros egyik legnagyobb problémája a zsúfoltság. A különféle koncepciókból, illetve most az új Főutca projekt kapcsán is azt látom, hogy ezzel a városházi vezetők is foglalkozni kívánnak. A Belvárosban a legnagyobb gondot a sok átmenő autó, illetve a parkoló autók jelentik. Ezzel kapcsolatban nekem 3 észrevételem lenne:

1. Azzal, hogy helyben mélygarázsok épülnek, még nem fog csökkeni a Belvárosba irányuló autóforgalom. Legfeljebb csökken az utcán parkoló autók száma, de az is csak akkor, ha anyagilag kedvezőbb lesz ott parkolni, mint az utcán. A Belvárosba irányuló forgalmat csak úgy lehetne számottevően csökkenteni, ha
a., a gyorsjáratú kötöttpályás tömegközlekedést fejlesztik és már a városszéli megállóknál P+R perkolók létesülnek,
b., ha végre megszűnik Mo-n a centralizált gazdasági struktúra, azaz nem Budapesten és agglomerációjában lakik az ország lakosságának 30%-a, illetve Budapesten belül sem a belső 4 kerületben koncentrálódna a hivatalok, irodai munkahelyek zöme, hanem több igazi városközpont tudna kialakulni.

2. Mindenkit bosszant a kiadott mozgássérült igazolványok magas száma, illetve ha azzal pofátlanul visszaélnek (pl. bazi nagy terepjáró elállja a teljes járdát). Javasolnám, hogy az utóbbi kivédése érdekében a közterületfelügyelők szerezzenek érvényt a járdán parkolás esetében a KRESZ tengelyterhelésre vonatkozó korlátozásainak (pl. lista az olyan autótipusokról, amik ezt meghaladják).

3. Ugyancsak parkolásos téma: kerékbilincs kontra elszállítás. Szerény véleményem szerint az olyan autókat, amik valóban akadályozzák a forgalmat, és balesetveszélyes helyzetet teremtenek (pl. kereszteződésben parkol az autó, akadályozva ezzel a kilátást) kerékbilincs helyett igenis el kellene inkább szállíttatni a helyszínről.

Bónusz:

Ez nem közlekedéses téma, de az élhetőbb város kialakításának másik legnagyobb gondja szerintem a kosz és dzsuva, amiben élni kényszerülünk. A közterület felügyelőktől azt kérném, hogy ne csak az autósokra koncentráljanak, hanem igenis csapjanak le a közterületen szemetelőkre, no pláne a cigarettacsikkeket elhajítókra is. Meg kellene találni annak a módját is, hogy az aluljárókból és az utcákról végérvényesen száműzni lehessen az alkalmi árusokat, illetve a hajléktalanokat, koldusokat.

.lll. 2009.05.15. 10:19:13

nagyon szép és nagyon jó lesz ez az új városkép,csak éppen alternatív útvonal nincs helyettük.
különben is autó helyett járhatnánk csónakkal,mert a Dunán van hely elég

Riska 2009.05.15. 11:07:17

Az a jó, hogy a fenti kép egy marha nagy táblán is ott van az utca elején. Legalább arra figyelhettek volna a kép készítői, hogy a bicikliző kölyök ne bukósisak nélkül és kivilágítatlanul, az utcán sréhen át tekerjen. :D :D

gmower (törölt) 2009.05.15. 11:10:38

Mikor tervezik kitiltani a kerékpárosokat a Nagykörútról?

TH 2009.05.15. 12:24:23

@gmower: azt akartad kérdezni, hogy mikor lesz kerékpárút vagy kerékpársáv a nagykörúton, ugye?

TH 2009.05.15. 12:27:17

Én kérdeznék, de ez persze nem csak az 5. kerületnek szól: rendben van, hogy sétálóutcákat alakítanak ki a belvárosban, ez szuper. Viszont a város strutkúrája úgy van kialakítva, hogy az Erzsébet hídon legyen átvezetve a közlekedés jelentős része. Nem kéne-e a Rákóczi úton mondjuk alagútban továbbvezetni a forgalmat, mondjuk a Keletiig? Hülye ötlet nagyon?

gmower (törölt) 2009.05.15. 14:09:14

@TH: Tőlem csinálhatnak bringautat, iszonyatosan szélesek ott a járdák, bőven elférne. Máshol az sem zavar, ha az úton cangáznak, ha sávon belül van hely megelőzni, nincs probléma. De valakinek tűnjön már fel végre, hogy a Nagykörút iszonyatosan szűk, életveszélyes bicajjal ott közlekedni! Szerdán majdnem sikerült kilapítanom egy nagyeszűt, a felezőn bejött a mellettem lévő és az én autóm közé, mikor a villamosmegállónál összeszűkül, az amúgy sem túl széles út... És az is nagyon érdekes, hogy valamiért ezen úton, mintha a lámpák nem vonatkoznának a bringásokra és a gyalogosokra...

ámbátor 2009.05.15. 14:35:54

Az Erzsébet téren miért parkol mindig a forgalmat zavarva az önkormányzat busza a tilosban?

kuk22 2009.05.15. 17:00:24

Ritkán járok a Városháza tér felé, de akkor nagyon irritáló, hogy félórákat kell keringeni, hogy jó messze, relatíve szabályosan le lehessen tenni az autót, a kellemes séta után (amiért 400 Ft/ó-t fizetek)meg tele üres hellyel ott vár a "csak engedéllyel" övezet!?
Erre nem lehetne valami kevésbé irritáló megoldást kitalálni?!? Pl. amit nyugaton már megálmodtak, "kurzpark zone" a neve, és max. fél, vagy 1 órát lehet várakozni. Így eltünnének a hivatali autók, több hely, a rövid idő miatt több bírság :-))

T. Péter 2009.05.16. 12:19:01

Szeretném én is egyetértésemet adni az előttem szólókhoz. A főbb problémákat már felvetették.
- sárga plakettes autó: nekem is ilyen van. Régi diesel. De úgy használom, hogy ne kormoljon (letekert adagolóval), plusz felújított motor. Döbbenten látom a Belvárosban a J-s vagy K-s rendszámú (5 évnél fiatalabb) Transitokat, és társaikat, amint vastagon eregetik a kormot - zöld plakettel. Ha környezetvédelem, akkor előbb a szemmel láthatóan kormoló dízeleket kellene kitiltani, aki füstöl, azt azonnal kiszedhesse a közterületfelügyeletes, és hatósági zöldkártyára (nem a helyi zöldkártyás...) utalhassa, mondjuk 1 hetes határidővel.
- parkolás: autó autó hátán, holott fizetni kell érte, nem is keveset. Nincs parkolóhely. De a P+R sem vígasz, ugyanis ezek is betelnek. A nagy közlekedési csomópontokban lévő parkolóházakban (Árkád, Europark, stb...) lehessen érvényes BKV bérlettel ingyenesen parkolni. Persze ez magával vonná ezen parkolóházak bővítését is, de szerintem mostanában rengeteg ilyen parkoló áll üresen, vagy félig. A lehetőség adott lenne.
- közlekedési morál: az emberek nem tudják használni pl. a körforgalmakat. Lásd Clark Ádám tér... Ezen kívül a beragadás, tolakodás is dugót okoz, nem beszélve a busszávokat engedély nélkül elfoglaló, magukat "VIP"-nek képzelő autósokról. Óriási dugókat tud okozni pl. a Körúton vészvillogóval rakodó furgon. Miért? Mert ha vannak is kijelölt rakodóhelyek, azokat elfoglálják a "VIP"-ek, vagy a "rokkant" autósok. Budapest közlekedése a Balkánhoz képest is kaotikus. Ott legalább van egyfajta rendszer. Nálunk nincs.

vwxyz (törölt) 2009.05.16. 16:08:21

Csak szerintem felesleges kerületi köztisztviselőket fővárosi és országos szinten kezelt kérdésekben számon kérni?

Kniight 2009.05.16. 23:01:38

Zöldfelületet nem beépített telken is ki lehet alakítani, nem csak főutvonal helyén.
A belvárosból ne akarjon kertvárost csinálni, mert nem ugyanaz a műfaj.
Sárga plakettes autót akkor tiltson ki ha a füstös buszt is kitiltja...

igazi hős 2009.05.16. 23:08:31

@gmower: Ez annyira lerágott csont, hogy szinte fáj leírni: nem inkább a parkolósávot kéne megszüntetni, hiszen mekkora pazarlás az egyik legfontosabb út kapacitásának egyharmadát így elpazarolni?
Egyből lenne hely a bringásoknak, aki meg azután kimegy a (2m széles!) kerékpársávból, azt büntessék meg. Ahogy azt is aki ráparkol a bringaútra, -sávra.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása