Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Csak ököllel vehetek revansot?

2009.05.16. 15:50 :: Kisikasa

Valószínűleg már sokan kerültetek olyan helyzetbe az úton, hogy úgy éreztétek a mögöttetek lévő foglalkozására nézve feltehetőleg urológus lehet, mert mindenáron közel akar kerülni hátulról. Ace is egy hasonló perverz álodzata lett, de történetébe mégsem ez a legbosszantóbb.

Az én esetem nem olyan nyakatekert, mint némelyik másik itt a blogon, de úgy gondolom, hogy érdemes elolvasni.

Barátnőmmel döntöttünk úgy május 14-én este 6 körül, hogy Tatabányára megyünk át. Nekem egy 2105-ös Lada ezeröcsim van, akiről szó van, annak pedig egy 1.8-as új Opel Vectra. Vezetési stílusomról annyit, hogy nem szoktam gyorsan hajtani, de a korlátozásokat kihasználom mindig, így a forgalmat sem tartom fel. Tatabánya előtt a megengedett 90 km/h tempóval csorgunk lefelé az országúton, mögöttem 3-4 autó mire meglátom, hogy az Opeles a kanyarban, záróvonalnál végig előzi a kocsisort, majd kénytelen volt besorolni mögém, mivel jöttek szemből. Követési távolságot nem tartotta, kb. 30 centire volt a seggemben. Fékeztem egy kisebbet, ami látszólag nem hatotta meg, mert még közelebb ért. Erre fékeztem még egyet, mire az Opeles is belesatuzott. Ezt követően, mikor már meg tudott előzni, nagyban mutogat, hogy álljak félre, majd bevág elém, és intenzív fékezéssel megállásra kényszerített (jajj de hivatalos ez így). Kiszállok, ő is kiszáll, majd megindult felém, és közölte, hogy egy utolsó g*ci vagyok, majd levert egy pofont, amitől lerepült a szemüvegem, majd közölte, hogy egy fa**szopó vagyok, és visszaült és elment. Felírtam az ürge rendszámát, majd hívtam a 107-et, ahol röviden felvázolva a történetet azt tanácsolta a diszpécser, hogy menjek be a kapitányságra feljelentést tenni.

Bementem, vártunk másfél órát mire valaki ráért. Jegyzőkönyvbe vettek mindent, majd kimentünk a helyszínre fényképezni. Én nem értettem minek, mert nem volt ott se keréknyom, se károkozás, meg közvilágítás sem és tök sötét is volt már. Kimentünk, mire a járőr közölte, hogy a távolság ami alatt megálltunk, az nem minősül közúti veszélyeztetésnek, továbbá kikerülhettem volna, és tovább mehettem volna. Erre megkérdeztem tőle, hogy és az hogy beláthatatlan útszakaszon kocsisort előz, a követési távolságot nem tartja, majd megállít az országút kellős közepén, ami elég forgalmas, az maguk szerint nem balesetveszélyes? A válasz az volt, hogy az semmi, az nulla.

Nem vagyok jogász, és nem is az a hobbim, hogy boldog-boldogtalant feljelentgessek, de azt gondolom, hogy azért mert én nem álltam le ezzel az emberrel vitatkozni, hanem igyekeztem jogi úton megvédeni az igazamat nem megvetendő. De az tényleg felháborít, hogy több órás várakozás és vallomástétel után ez az ember még egy bírságot sem fog kapni. A mai világban tényleg bármit meg lehet tenni? Aki nem primitív, kigyúrt állat az már meg sem tudja védeni az igazát? Egyáltalán egy ilyen ember mire kapta a jogosítványát? Ennyit szerettem volna megosztani a nagyérdeművel.

81 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak rendőr sztereotípia veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vwxyz (törölt) 2009.05.16. 16:00:19

Ha nem kezded el nevelni, nem villogtatod a féklámpádat, akkor rövidesen megelőz, és soha többet nem találkoztok.

2009.05.16. 16:20:50

@vwxyz: Feltalálták a KRESZ nevű -mamár fakultatívan alkalmazott- valamit, amiben fehéren feketén le vagyon írva, hogyan kell szabályosan közlekedni. Az hogy valaki 3 centire közlekedik mögöttem, olyan szakaszon ahol esély sincs az előzésre, SZABÁLYTALAN, balesetveszélyes, és nem utolsósorban az emberek 99%-át idegesítíti.

Egyébként abban igazat adok a postírónak hogy a jogi út felesleges. Valóban az, időhúzás, és végül még örülni kell, ha nem a feljelentőt büntetik meg valamiért. A megoldás, vissza kell baszni egy vascsővel, azt mehet mindenki a dolgára.

vwxyz (törölt) 2009.05.16. 16:46:56

És most így sokkal jobb Ace-nek, ugye?

vhm 2009.05.16. 16:49:58

Mi a halál f*száért előzgetett így, ha aztán mégis ráér... Az ilyet nem értem.
ui: te meg mi a francnak szállsz ki!!

libraSVK 2009.05.16. 17:01:34

@vhm:
Ha lesz idod, ezen az oldalon nezd meg a 2 videot:
http://cafe.loveme.cz/video/hovado-za-volantem-na-ceskych-silnicich-rychla-jizda-autem/

Utana eszedbe sem jut majd ilyet kerdezni - de lehet, hogy volan moge sem ulsz majd par napig...
Forditas: prva cast - elso resz; druha cast - masodik resz :)

vwxyz (törölt) 2009.05.16. 17:15:43

És ez a BMW-s őrült meggyógyulna attól, ha valaki villogtatná előtte a féklámpáját?

-d(-_-)b- 2009.05.16. 17:19:15

Szal nemtom, mire számítottál, amikor kiszálltál?

Én a két szemmagasságban levő hátsó ködlámpát szoktam bekapcsolni ilyenkor, az általában hat. Leszorítani még nem akartak, de valószínűleg nem is hagynám -- a másik sem akarja összetörni az autóját. Ha mégis, az enyémet 20ezerből ki lehet kapalálni.

Don Blasius 2009.05.16. 17:43:56

@-d(-_-)b-:
A 2105-ösön ráadásul még rendesen két hátsó ködös van, ami féklámpának is hihető.:)

gomboc-artur 2009.05.16. 17:50:44

probálj meg legközelebb egy rohadt nagy kamion elött fékezgetni te köcsög

Morzsamondja 2009.05.16. 17:58:21

Hali mindenkinek!

Lehet, hogy nem kellett volna fékeznem, lehet, hogy nem kellett volna megállnom majd kiszállnom a kocsiból, és lehet hogy feljelentést se kellett volna tennem. De azt gondolom, ha nem teszünk soha semmit, akkor az ilyen primitív emberek lassan azt fogják képzelni, hogy bármit megtehetnek. Egyébként azóta már tartok egy paprikasprét és egy 46-os villás kulcsot az anyósülés alatt hasonló esetekre.

Mellesleg nem lett volna az egészből semmi, ha mindenki szépen betartja a követési távolságot (ami 10 Km/h-ként 1 méter legalább), ami jelen esetben 9 méter lett volna. Nem véletlenül lett kitalálva.
És nem azt kell leköpni, aki betartja a kreszt!

-d(-_-)b- 2009.05.16. 18:06:49

Hát ööö és a sztori melyik résztvevője tartotta be a kreszt?

:)

l69 2009.05.16. 18:14:10

@!Ace!: Ha nem akarsz megállni, akkor fölösleges az ilyeneknek féklámpával villogtatni, úgy is gyorsan megszabadulsz tőlük. Ha meg megállítanak mindig tarts annyi távot hogy tudd kikerülni. Közben meg meg kell jól ijeszteni. Mire visszaszáll azok is kikerülik akiket nehezen de megelőzött.

irónika 2009.05.16. 18:47:46

Hát már megint nem leszek népszerű.
Ace! Az Opeles szabálytalanságára, csupán oktatási céllal szabálytalansággal válaszoltál! Amit Te tettél, a kresz pontosan ugyanolyan mértékben tiltja! A tetejébe - ha kicsit belegondolsz - az általad elkövetett szabályszegés, azon túl, amit az opeles okozott a többi, azaz raktatok kívűlálló autósnak, további, megjegytem az előzőnél akár váratlanabb balasetveszélyes helyzetbe hozta őket, ugyanis egy a többi autósnál határozottan gyorsabban közlekedő részéről sokkal kisebb mértékben vársz, azaz számítassz hirtelen, váratlan és semmivel nem indokolható fékezést. Márpedig az drenalin szintjét magasan tartó, sietős sofőr sokkal gyorsabban reagál az ilyen esetekre, mint. "hétvégi" autós

l69 2009.05.16. 19:10:10

@irónika:" Márpedig az drenalin szintjét magasan tartó, sietős sofőr sokkal gyorsabban reagál az ilyen esetekre, mint. "hétvégi" autós"
Ezért kell-ene nekik ezt bekalkulálniuk.

Póktalicska (törölt) 2009.05.16. 19:19:41

@irónika: Akkor ezek szerint ha a seggemben jön valaki, akkor eszembe ne jusson a fékpedálhoz érni, mert az szabálytalan? Mióta számít az oktatásnak és szabályszegésnek, ha valaki felvillantja a féklámpát, he? Talán jelzés, vagy ilyesmi, nem? Büntetésnek vagy oktatásnk lehetne nevezni azt, ha valaki ok nélkül beletapos a fékbe, az felelőtlenség. Na de nehogy az legyen már, hogy ilyenkor még a szabályos autós igazodjon a mögötte jövő f@szhoz!

Chucky in Dubai 2009.05.16. 19:27:03

Igaza van a posztolonak hogy ez idegesito de sajnos manapsag sose tudod ki mennyire idiota a masik kocsiban es ha mar jatszol vala akkor ne csodalkozz ha o is "jatszik" a maga modjan.
Ha meg akarod mutatni hogy marpedig te vagy a kiraly akkor legyel keszen minden percben, akkor is ha meg akarnak utni

l69 2009.05.16. 19:27:46

@Póktalicska: Igazad van, a féklámpa villogtatást régebben tanították is az ilyen esetekre, ma nem tudom tanítják-e.

Póktalicska (törölt) 2009.05.16. 19:36:10

@l69: Az én oktatóm nem tanította, édesapámtól ismerem a módszert, bár én nem szeretem alkalmazni, de ha valaki így jelez előttem, akkor megértem.

2009.05.16. 19:42:02

@gomboc-artur: "probálj meg legközelebb egy rohadt nagy kamion elött fékezgetni te köcsög"

Inkább a másik fél próbáljon 3 centire autózni egy 6 köbméter szarral megrakott kamaz mögött, akinek vicces fékezgetős pilótája van.

S***ci 2009.05.16. 19:58:51

Ha már megvillantod a féklámpát, akkor kezdj el jobbra indexelni, hogy lássa, hogy menjen a fenébe, persze csak már ha lehet előzni...
Egébként meg sose szállj ki az autódból, inkább ablak felteker, ajtó bezár, és ha lehet továbbhajt...

kozlekedo 2009.05.16. 20:11:08

Sok itt a rendör. Ha valaki baszakszik miért nem mondja az okítás (nevelő jelleggel) helyett hogy szopa**a (élvezettel)? He?

Ymmi 2009.05.16. 20:17:55

Az ilyen prosztókat remélem minnél hamarabb kivonja a sors a forgalomból örökre (mármint az opelost)és nyugodtan közlekedhetünk

Ymmi 2009.05.16. 20:19:52

Fletó nem te voltál??Akkor ne csodálkozz.

kozlekedo 2009.05.16. 20:20:12

Sok itt a rendör. Ha valaki baszakszik miért nem mondja az okítás (nevelő jelleggel) helyett hogy szopa**a (élvezettel)? He?

Csigabá 2009.05.16. 20:23:09

Ahogy elnézem, arról már rég lekéstünk mind, hogy "hülye a posztíró, azért tart ott az ország, ahol". :) Inkább nézzük mindezt az Opeles szemszögéből.

Feleségemmel döntöttünk úgy május 14-én este 6 körül, hogy Tatabányára megyünk át. Nekem egy 1.8-as, viszonylag új Opel Vectrám van (az új Vectra az Insignia). Nem rossz autó, de nem is szoktam száguldozni, mert arra nem alkalmas. Vezetési stílusomról annyit, hogy nem szoktam gyorsan hajtani (főleg ha a gyerekek is az autóban vannak mint azon a délutánon), de ahol lehet, ott igyekszem a forgalom ritmusát felvenni, esetleg még előzök is néha, így a forgalmat sem tartom fel, én sem kések el mindenhonnan. Tatabánya előtt a megengedett 90 km/h tempóval csorgunk lefelé az országúton, a lassabban szédelgőket néha, amikor az teljesen balesetveszélyes volt (záróvonal van, de belátható a kanyar és az út többi része is elég hosszú távon), előzgettem, viszont a kanyarban vettem észre, hogy az előttem 3-4 autóval haladó Ladás csigatempóban araszol, időnkén fékezgetéssel hecceli a mögötte haladókat, majd mivel kénytelen voltam besorolni mögé, engem is. Minimális követési távolságot tartottam, kb. 3-4 méterre haladtam mögötte, mert a hátam mögött haladó 1300-as Dácsiás eléggé határozottan nyomult, pár centire az autóm fenekétől. Eközben az előttem levő Ladás fékezgetéssel próbálgatta népnevelői szárnyacskáit, ami nem igazán hatott meg, láttam már elég hozzá hasonlót. Amikor viszont satuzott egyet, kénytelen voltam én is fékezni, mire mögöttem az egész autósor ádáz fékcsikorgatással reagált. Ezt követően, amikor már meg tudtam előzni a Ladást, intettem neki, hogy álljon félre, majd amikor láttam, hogy esze ágában sincs, sőt, középső ujjas egyezményes jeleket mutogat, beálltam elé, majd előtte fokozatosan lassítva, hogy ne veszélyeztessem, leállásra kényszerítettem. Kiszáll a Ladából egy félszemélyire jogosult szemüveges informatikusféle, erre én is kiszállok. Megindult felém, közben folyamatosan szájkaratézik, hogy így meg úgy seggberúgja a számat, letépi a fejem és beleköp a nyakamba és hasonlók. Erre közöltem vele, hogy NEM egy utolsó geci (csak, hogy ha elnézésekre kerül sor, visszavonhasssam), majd levertem neki egy enyhe pofont, mert nem igazán akartam bántani. Ettől lerepült a szemüvege, engem meg elkapott a röhögés, ő pedig ordítozva közölte, hogy egy fa**szopó vagyok. Erre már nem reagáltam, inkább visszaültem és elmentem, Tatabányán már vártak. Minden eshetőségre készen viszont felírtam az ürge rendszámát, majd hívtam a 107-et, ahol röviden felvázolva a történetet azt tanácsolta a diszpécser, hogy menjek be a kapitányságra feljelentést tenni.

Bementem, azonnal fogadtak, majd szóltak, hogy a Ladás kolléga is itt van, inkább menjek a dolgomra, majd szólnak ha van valami. Aztán, mint mondta a haver (aki ott dolgozik járőrként), szolídan megvárakoztatták az ürgét, majd egy fiktív jegyzőkönyvbe vettek mindent, utána ő vitte ki heccből a helyszínre fényképezni. Ganakodott a fickó, mert nem volt ott se keréknyom, se károkozás, még közvilágítás sem és tök sötét is volt már, de a haver meggyőző volt. Aztán látva hogy, a távolság ami alatt megálltunk, az nem minősül közúti veszélyeztetésnek, szólt is a jóembernek, hogy kikerülhetett volna, és mehetett volna tovább ha dolga van, nem kell kiugrálni az autóból ha nem akar mindenáron verekedést kezdeményezni. Erre a kötekedős Ladás megkérdezte tőle, hogy az hogy beláthatatlan útszakaszon kocsisort előz valaki, vagy a követési távolságot nem tartja, majd megállít valakit az országút kellős közepén, ami elég forgalmas, az a rendőrség szerint nem balesetveszélyes? A haver meg szelíden rákérdezett, hogy mióta a Ladások szerepe a közúti rendfenntartás, erre a fickó káromkodva eloldalgott.

(Még mielőtt valaki rákérdezne: nem vagyok Opeles, nem tudom, hot történt az eset és hogyan. :) Csak kíváncsi voltam, hogy nézne ki a sztori az Opeles szemével nézve, ezért írtam át. Elnézést ha valakit megsértettem ezzel. Amúgy meg nem érdekel, kinek van igaza ebben az esetben. Én nem akarom, hogy igazam legyen, ha ez azzal jár, hogy időnként leütik a szemüvegem. :D)

B! 2009.05.16. 20:41:40

Beszarás. Vajon megköszönni állította félre?
Ha egyszer így megállítanának, úgy szállnék ki a kocsiból, hogy az ellenfél csak akkor nyer, ha pisztolya van. Én is szoktam sietni, de nem úgy, hogy másokat veszélyeztessek. Autópályán (vagy az M3 bevezetőjén...) is csak a belső sávban előzök...
A múltkor egy németrendszámos bmw haladt nyócvannal befelé. Rendesen 2 percen át villogtam rá türelmesen, az utolsó fél percig már folyamatosan égett a távolsági, de nem zavarta. Na őt megelőztem jobbról, aztán olyan koromfelhőt adtam rá, hogy öröm volt nézni (a fogyasztásmérőt...). És mennyire leszarom, hogy most veszélyeztettem-e valakit vagy se. Ejnye-bejnye.

vhm 2009.05.16. 21:48:28

@libraSVK: Megnéztem a linket. Nagyon nem kéne így közlekedni, de tud vezetni. Látszik az autó mozgásán, hogy előre gondolkozik.
Nem kéne. Abszolút nem. Egyértelmű, de nem egy hétvégi sofőr az biztos :)
ui: sajnos aztán sokan meg nem tudnak és utánozzák az ilyeneket... lásd pécsi motoros baleset a szerpentinen tavaly/tavalyelőtt.

Zsola777 2009.05.16. 21:52:03

@Csigabá: fárasztó volt elolvasni 2x a történetet, de ha pártatlanul kell ítélni, ebben nincs semmi extra. Max poén :)
@B!: Ha az autópályán mész, az bizony lakott területen kívül van, használd legközelebb a dudát! Mellesleg ez is mutatja, hogy akinek német/angol/holland blablabla rendszámos autója van, az nem feltétlenül vezet jól. Már a külföldiek is tudják, hogy itt azt csinálnak, amit akarnak (meg az adókerülők), hát ezért nem ment le.

A poszthoz: tényleg nem kell kiszállni, inkább kikerülni. A rendőrségről viszont jó képet festett, legalább megnézték, hogy satuzott-e előtted (nem).
Jó, hogy a KRESZ nem tartalmazza, de mondjátok már meg, hogy honnan való, hogy a túl közel jövőnek a féklámpa felvillantásával lehet jelezni a túl kicsi követési távolságot? Én is hallottam, de már olyan régi, hogy nem rémlik. Valami okos kreszkönyv, netán az oktatók terjesztik?

B.GY. 2009.05.16. 21:52:09

Öcsém te mekkora majom vagy,ha nem tudsz visszaütni akkor ne játszd az eszed.Ha meg tudsz akkor bazd szét a fejét.Ha ezeröcsid van,akkor úgy taposs a fékbe,hogy a szaros kocsiját a csomagtartódból szedjék ki.Aztán kapsz egy betétlapot,és veszel egy másik Ladazsigát.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.16. 21:54:55

Ekkora egy hülyefasz lúzert, mint a posztíró...

Régen röhögtem ennyit!

Szánalom anyja ne hagyj el...

Dancsa 2009.05.16. 21:58:13

Nekünk oktatáson (1 éve) tanították, hogyha az elöttünk lévő villogtatja a féklámpáját, azt jelenti, hogy túlságosan a seggében vagyunk. Ahányszor olvastam itt hogy bármilyen jelzésre autós megelöz, rádsatuz, kiszál, anyutminősít, pofoz, nem mernék jelezni ilyen miattXD, de jogosnak tartom, hogy ilyenkor féklámpázzon az ember (nem is tartom kresz ellenesnek, mivel azzal hogy meggyúlad a féklámpád) Leszarom, hogy fékezésnél összetöri a kocsiját, ha én nekem hirtelen fékeznem kell, de hagyja békén a lökhárítomat.

Zsola777 2009.05.16. 22:08:18

Akkor lehet, hogy amióta én végeztem (bő 15 év), még mindig tanítják. De akkor nem mindenhol? Vagy hogy van ez?

Póktalicska (törölt) 2009.05.16. 22:19:43

@Zsola777: Tiltja valami, hogy felvillantsd a féklámpát? Nem.

vwxyz (törölt) 2009.05.16. 22:45:20

Csak a történelmi hitelesség kedvéért: a szerző nem villantotta a féklámpát, hanem fékezett. Van különbség.

pakesz (törölt) 2009.05.16. 23:10:19

1., a poszt iroja biztosan 90 km/h -val ment? le kell merni olyan helyen ahol kiirja, altalaban 10 % -al tobbet mutata az ora
2., egy picivel mindig tobbel kell menni, szoval ha valaki beall valodi(ld. elso pont !!!) 95 km/h -ra, akkor az egy jo fej csavo, aki meg valodi 80 km/h -val megy az egy barom, nem csak azert mert a tobbieket elozesre kenyszeriti, hanem mert sajat magat is veszelyezteti, azzal hogy ot elozik.
3., fenyites: szoval en is szoktam fenyiteni, tenyleg nagyon szep, amikor allok a dugoban megyek 10 km/h -val es eppen ramhuzzak, na en akkor nagyon ideges szoktam lenni es kemenyen befenyitem, ja ennel csak anyagi kar lehet (aze aki pofatlankodna be elem!!!) es szemelyi kizart (na jo nem, utkozes eseten lehet hogy agyonvereti magat a delikvens :)), de NEM VESZELYEZTETEK MASOKAT!!!
80 km/h -nal szivozni a fekkel, hogy a mogottem levo satuzzon, raadasul ha o satuzik, es belemennek, akkor az aki csinalta a balhet az csak ugy elgrasszaljon hat ez undorito
4., a zsarunak igaza volt, ha 8 napon tul gyogyulod lett volna, akkor hivatalbol koteles eljarast inditani, de ugye nem akartad volna az orrodat torni??? mert akkor elkaptak volna az agresszort

yellowcsirke 2009.05.16. 23:30:43

A KRESZ-ben az is bennevan, hogy, ha valaki balesetveszélyes műveletet hajt végre, akkor te mindent megteszel annak érdekében, hogy baleset ettől függetlenül ne történjen meg. Ergó te vétkes vagy, mert fékezgetsz, mikor tisztában vagy azzal, hogy akár baleset is lehet belőle.

Ace: szerintem ne akarj nevelni, maximum akkor, ha elég tökösnek érzed magad

aggresszor: ez már pszichológia, a kresznek ehhez semmi köze

konklúzió: hülye posztíró

B! 2009.05.16. 23:40:32

@Zsola777: Az eset lakott területen belül történt, ezért nem dudáltam az M3 bevezető szakaszán (aminek nincs másik neve, igaz cso zsi 2009.05.09. 01:37:00?)
Tehát a bmw vezetője a megengedett legnagyobb sebességgel haladt szabálytalanul a belső sávban. Hűha, na ez mit jelent?

_Toto_ 2009.05.17. 00:50:56

1. Azért kíváncsi lennék a másik oldal verziójára is.
2. Aki vadbarom, azt felesleges a közúton nevelni, ha már az édes anyukájának nem sikerült, neked sem fog.
3. A fékezgetés pláne hogy ez balesetveszélyes! A hátsó ködlámpa villogtatással ugyan azt éred el.
4. Ha ilyen helyzetben megállsz és kiszállsz, akkor beszálltál a ringbe. Az ő utcájába mentél, ahol az ő szabályai szerint (ökölszabályok)rendezed a kérdést.
5. A paprika spray közterületen tiltott (az autód nem magánterület!) a villáskulccsal pedig meg is ölheted, ha nem vagy gyakorlott verekedő.
6. Minden ilyen baromállat előbb-utóbb egy hasonló baromállatba botlik, akivel majd szétütik egymás arcát úgyis.
7. Ha megtalálják, sanszos hogy rádvall egy haverjával, hogy voltaképpen te támadtad meg őt.
8. Utólag mindenki kurva okos itt a fórumon - de a legokosabb tényleg az ilyet kikerülni.

_B_ 2009.05.17. 00:51:58

A fékezgetés tényleg veszélyes játék. Én a vészvillogót szoktam benyomni ha valami paraszt belemászik a csomagtartóba.
Sajnos nem egy köcsög van, aki annyira fogyatékos, hogy nem látom a fényszóróját a tükörben, olyan közel van. Mindezt 140-es tempóval belső sávban, úgy, hogy a küslőben 100 körül halad a sor, és előttem is mennek.

Zsola777 2009.05.17. 02:12:54

@Póktalicska: persze, hogy nem, nem is vitatom.
A tévében meg már hónapokkal ezelőtt (évekkel?) nevesítették, hogy tilos a "nyomulás" is, vagyis a követési távolság be nem tartása. Azt persze elfelejtették, hogy jobbra tarts (már átbeszéltük ezerszer, vannak kivételek, persze, ne írjatok).

@B!: ajjajj, ez már megint oda vezet, amiről én is posztoltam (hülye vagyok :)) - mert ha a megengedettel halad, az nem feltartás. Viszont ha mögötte gyorsabb jön, függetlenül attól, hogy az gyorshajt-e, le kell húzódnia. Vannak néha ostoba önkéntes rendőrök.
Reakciódban csak a koromfelhőt nem szeretem. Szoktál légszűrőt cserélni? Főleg, ha szívódízel?

Esetünkben a legjobb, ha a mögöttünk lévő csak ránk tapad és nem jelzi előzési szándékát (index, fényszóró villantás, duda), ha a hátsó ködlámpát villantjuk fel.
Ha a külső sávban nálunk lassabb, tömött sor van, akkor a belső indexet, ha pedig van hely, a külső indexet használjuk, majd kihúzódunk. Ennyi: nem hullik ki senkinek a haja, nem kap agyvérzést.

2009.05.17. 09:28:32

@libraSVK: Mi volt ebben a videóban a döbbenetes ?
Jól ment a srác, gyors kocsija volt, simán vette az akadályokat. Egyetlen dolgot lehetne ellene mondani, hogy feltételezte a váratlan helyzetek elmaradását. Hogy minden résztvevő marad a sávjában és tartja a sebességét és a manővereit így jól kiszámította.

2009.05.17. 09:33:51

@Csigabá: Ez nagyon jó volt ! Ennyi lenne a sztori, hogy néha megnézzük a másik oldalt is.
És igazatok van, aki beszáll a ringbe az e rinyáljon, ha pofont kap. Én biztos nem szálltam volna ki.
aláírás: egy szemüveges, nyápic informatikus :)

kozlekedo 2009.05.17. 10:27:17

@Kulics: ...döbbenetes ?
Jól ment a srác, gyors kocsija volt, simán vette az akadályokat... ...így jól kiszámította.

Ha meg nem akkor marad utána egy egy halott apa egy halott anya meg három halott kiskorú gyermek. Jobb esetben egy kiszakadt szalagkorlát vagy deformálódott IFA lökhárító.

Real_Infidel 2009.05.17. 11:04:33

Gyúrjál koma, én is azt teszem. Isteni látvány, mikor az anyázós köcsög szemében meglátom a félelmet. Általában egy szót sem kell szólnom...

Mondjuk a gyúrás kétségkívül idő és akarat igényes, de én minden nap csinálom, beépítettem a napirendembe, így tökre meg lehet szokni.

.lll. 2009.05.17. 11:54:02

mindenki gyúrjon és egyen busafejlevest!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.17. 13:22:06

ha idegesít hogy valaki a seggemben van (vagy a szemembe világít a fényszórója) akkor az alábbiakból választok, helyzettől függően

- lassítok szigorúan fék nélkül, hagyom hadd menjen a picsába
- vészvillogóval jelzem a nemtetszésemet. semiképpen sem féklámpával!!!
- megunom és a sebességhatárt kissé túllépve elhúzok előle (kb 110-ig gyorsítva), majd ha már nem látom a tükörben visszaállok normál tempóra (ez utóbbi nyomulós teperős autósoknál nem jó módszer)

isti77 2009.05.17. 13:28:03

"Gyúrjál koma, én is azt teszem. Isteni látvány, mikor az anyázós köcsög szemében meglátom a félelmet. Általában egy szót sem kell szólnom..."

Egyetértek, bár én inkább az egészség miatt csinálom, nem azért, hogy arcoskodjak, nem is nagyon viszem túlzásba, heti 3x1,5 óra nekem elég, hogy jól érezzem magam (+úszás, futás).
Viszont az biztos, hogy ha egy surmó indokolatlanul besatuzna előttem, és én belecsattannék emiatt hátulról, bár hivatalosan én lennék a felelős a balesetért, mire a rendőrség kiérne, agyonverném a tanító bácsit, már csak azért is, mert én általában nem adok okot a parasztkodásra, nem szoktam "szélárnyékban" követni senkit, de arra nem számítok, hogy indokolatlanul befékez előttem (elég magas autóval járok mostanság, az átlagméretűek fölött átlátok, így aztán meg tudom ítélni, hogy indokoltan fékez-e vagy sem).
A gyorshajtás és szabálytalan előzgetés gondatlan veszélyeztetés, az indokolatlan satuzás és bármilyen más "nevelési eszköz" SZÁNDÉKOS veszélyeztetés.
A pofánvágás teljesen indokolt volt, mivel a bunkóságod kifejezetten neki szólt, holott ő nem azért akart megelőzni, mert nem tetszett a pofád, hanem mert sietett.
Add vissza a tanári diplomát, vagy kérj inkább egy katedrát a Zsigulid helyett, kevésbé veszélyes, ha ott osztod az észt.

Tier 2009.05.17. 13:30:28

Ace, igazad volt.

Ugyanezt csináltam volna, azzal a különbséggel, hogy a kiszállás pillanatában már a kezemben lett volna a 9-es vas a golf bag-ből.
(pedig konfliktuskerülő vagyok)

Viszont egyre több ilyen post-ot olvasva most már tényleg komolyan gondolkodom a paintball puskán, pink festékkel : )

Tier 2009.05.17. 13:33:25

@isti77:
"az átlagméretűek fölött átlátok, így aztán meg tudom ítélni, hogy indokoltan fékez-e vagy sem)."

Már hogy tudnád megítélni, hogy indokolatlanul fékez-e ??

Te látnok vagy?

Szerinted ha épp infarktust kap vagy belátogat hozzá egy darázs akkor már indokolatlanul fékez, mert nincs előtte senki?

Tier 2009.05.17. 13:37:46

Figyelmetlen voltam bocs.
Fékezni valóban veszélyes. Ha ilyen van akkor csak hozzáérek a fékpedálhoz, hogy villanjon fel a féklámpa.

Ha nem használ akkor vészvillogó 2x, végső esetben a 2 db ködös.

1x fordult elő, hogy szépen lassítottam és lehúzódtam útjára engedve a 90 megengedettnél 100-at kevésnek ítélő kollégát.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.17. 13:52:08

"Vezetési stílusomról annyit, hogy nem szoktam gyorsan hajtani, de a korlátozásokat kihasználom mindig, így a forgalmat sem tartom fel. Tatabánya előtt a megengedett 90 km/h tempóval csorgunk lefelé az országúton, mögöttem 3-4 autó mire meglátom, hogy az Opeles a kanyarban, záróvonalnál végig előzi a kocsisort, majd kénytelen volt besorolni mögém, mivel jöttek szemből."

Ha az ember kilencvennel megy, nem szokott sort gyűjteni.
Ha a forgalmat nem tartja fel, pláne nem gyüjt sort maga mögé.
Az lehet, hogy beáll egy sorba, amelyiket nincs kedve megelőzni, de az elején nem megy.
Ez tapasztalat.

"Követési távolságot nem tartotta, kb. 30 centire volt a seggemben. Fékeztem egy kisebbet, ami látszólag nem hatotta meg, mert még közelebb ért."

Harminc centire...

Ha Te úgy fékezgetsz, hogy ez őt meg nem hatja meg, akkor reakcióidőn kívül autózott.

"Erre fékeztem még egyet, mire az Opeles is belesatuzott."

Satuztál, mert _szerinted_ túl közel jött hozzád az opelos (így kell írni, kisbetűvel, mint a tulajdonnévből képzett mellékneveket általában), aki nem ment neki az autódnak, hanem, képes volt kezelni a helyzetet.

Ez husibogár azt jelenti, hogy csak szerinted volt közel hozzád, hiszen sikerrel vett még egy olyan akadályt is, amire józanul mérlegelve nem kell számítani: mégpedig azt, hogy egy faszkalap satuzik, mert úgy gondolja, hogy satuznia kell.

Magyarán Te egy fasz vagy, egy hulladék, az utak réme, aki szándékosan veszélyeztet másokat, aki a vélt igazáért akár ölni is képes.

Ez mellett meg egy csiga is vagy,aki itt rinyál, ha a bunkóságáért a jól kiérdemelt maflását megkapja...

kispista 2009.05.17. 15:02:46

Amikor leszorított, és kiszállt a kocsiból, miért nem vetted elő az ülés alól a bekészített vascsövet? Pár ütés a térdére és egy ideig nem veszélyeztet másokat?

Zsola777 2009.05.17. 15:07:41

Miért az IFA az utak királya? Mert mindig a sor elején megy.

Paladin 2009.05.17. 15:11:42

Ace: Én igazán nem értelek. Te oktattad a Vectrást, ő pedig befizette a tandíjat. Hol itt a hiba? Kevesled? Sokallod? (Úgy látszik tényleg nehéz az embereket boldoggá tenni)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.17. 16:39:02

peig nem is ököllel vettem revansot :D

Póktalicska (törölt) 2009.05.17. 16:41:49

@Paladin: És egy ilyet szituációt miért kell oktatásnak venni? Miért nem lehet úgy értelmezni, hogy az elöl haladó jelezni akart valamit? Miért nem lehet figyelembe venni, hogy nem egyedül vagyunk az utakon? Miért kell agresszívan reagálni mindenre? Mi lenne, ha az emberek nem lennének olyan önérzetesek? Megszűnne ez a blog...

Morzsamondja 2009.05.17. 17:11:59

Minden kommentet elfogadok, jót és rosszat egyaránt. Csak még annyit fűznék hozzá tisztázásképpen, hogy a 2 fékpedálra lépésem által legfeljebb 85 km/h-ra lassult vissza a kocsi. Ettől függetlenül ilyen helyzetekre sosem lenne szükség, ha mindenki betartaná a követési távolságot, vagy legalább a felét... Ez pedig pont azért van, hogy ha BÁRMI miatt vészfékeznék is, mindenki meg tudjon állni ütközés nélkül.

Ui: Paintball puskát támogatom!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.17. 19:26:32

@!Ace!: neked ment? Meg tudott állni?

Igen-nem

Tehát betartotta a követési távolságot?

Igen-nem

Secnir 2009.05.17. 19:43:59

@!Ace!:
"Mellesleg nem lett volna az egészből semmi, ha mindenki szépen betartja a követési távolságot (ami 10 Km/h-ként 1 méter legalább"

akkor szerinted 120km/h-nál a követési távolságnak min. 12 méternek kell lennie?
kockaladád és szemüveged van, ok. és jogsid?

jónévez 2009.05.17. 20:31:25

@!Ace!: Kár is volt elveszíteni a nyugalmad, féklámpát villogtatni, stb... Így csak az agressziót hozod ki az "ellenfél"-ből, mint ahogy meg is kellett tapasztalnod. A lehető legrosszabb választ adtad az ő ellenséges viselkedésére, és ezután még meg is álltál, ahelyett, hogy elhúztál volna mellette, mikor megállt előtted. Ne értsd úgy, hogy leszólni akarlak, csak hát nem vigasztal az senkit, hogy a másiknak sem volt igaza.

jónévez 2009.05.17. 20:58:24

@Secnir: "akkor szerinted 120km/h-nál a követési távolságnak min. 12 méternek kell lennie?"
Ha jobban belegondolsz, a nyugodt, folyamatos haladáshoz kell is ennyi, ha nem akarod állandóan meredten bámulni az előtted levő féklámpáját, felvillan-e. Persze, előzésre felkészüléskor kicsit közelebb húzódsz, de nem annyira, mint Ace "ellenfele".
Itt mindketten rosszul döntöttek, és hogy egy pofozkodással megúszták, még a szerencsésebb eset, még ha nem is esett jól szegénynek.

B! 2009.05.17. 22:05:46

@Secnir: Mé, Te menté' má kilóhússzal? :-)
Nem butaság az a követési távolság. Az átlag helyzet biztosan lekezelhető kisebb távolságon belül is, de hát csak egyszer kell nagyobb bajba kerülni, jöhet a RedBull...

vwxyz (törölt) 2009.05.17. 22:30:27

Ezt a 120-nál minimum 12 métert komolyan gondoljátok? Az 0,36 másodperc különbség, ami bőven kevesebb mint a reakcióidőtök.

Anno úgy tanultam, hogy 2 másodpercnél közelebb csak az önjelölt donorok menjenek. Az 120-nál 67 métert jelent.

jónévez 2009.05.17. 23:20:59

@vwxyz: De itt követési távolságról van szó, tehát az is megy közel annyival, mint a követő. Persze értem a felvetésed, a 12 méter (egy nyergesvontatónyi hosszú) követési távolság is rövidnek tűnik nagy sebességű haladásnál, de 67 métert szerintem te sem szoktál tartani, mert egyszerűen fölösleges. Az előtted fékezőnek is van fékútja, nagyjából akkora, mint neked nem azonnal áll meg.
Ha LEGALÁBB ekkora (egy nyergesvontatónyi/pótos teherautónyi) távolságot tartasz a követett jármű mögött, akkor az ő hirtelen fékezése esetén is meg tudsz állni mögötte, csak a megállásotok pillanatában már ez a távolság pár méterre csökken. De ez is volt a cél, nem az, hogy 12 méterre állj meg mögötte.

jónévez 2009.05.17. 23:58:06

Főleg, ha hozzávesszük, hogy a viszonyítást elírtam, mert a nyergeseknek a hossza több mint 16 méter.
Sokadszorra bebizonyosodott: nem vagyok ám tévedhetetlen. :)
De azt hiszem, értitek a lényeget, nem kell a métereken (méreteken) lovagolnom.

Csigabá 2009.05.18. 01:31:19

@!Ace!: Nem akarok én itt senkit (meg)bántani, csak ugyanazt mondom mint pár hónappal ezelőtt (egy olyan poszt esetében amely - épp ellenkezőleg - arról szólt, hogy "mé' nem megyünk mán ezerrel, ha van út is meg autó is?!"). Nem lehetne megoldani valahogy azt, hogy mindenki a saját autóját vezesse, ne az előtte/mögötte/mellette haladó autókat? Mert értem én, hogy figyelmesek, toleránsak, kedvesek valamint népnevelők vagyunk, de azért egyszerűbb lenne minden ha nem bonyolítanánk állandóan a dolgokat. (Ezt jól megasszontam. :D) Mennek a zemberek az úton, halad az ország, megyünk mi is, mindenki heppi, mindenki hazaér, nem PVC zsákban viszik. Olyan rossz ez?
Egy szónak is száz a vége :), a lényeg az, hogy nem értek egyet sem az indokolatlan fékezgetéssel, sem az autóból kipattogással, de a szemüveg leverésével sem. A Vectrásnak szólnia kellett volna, hogy pofon érkezik, jó lesz levenni a szemüveget ("vesd le az ingedet komám, hogy ne vérezzük össze"-féle elegáns de praktikus stílusban). :D

Nikorene 2009.05.18. 09:29:54

"mögöttem 3-4 autó mire meglátom, hogy az Opeles a kanyarban, záróvonalnál végig előzi a kocsisort, majd kénytelen volt besorolni mögém, mivel jöttek szemből. Követési távolságot nem tartotta, kb. 30 centire volt a seggemben. Fékeztem egy kisebbet, ami látszólag nem hatotta meg, mert még közelebb ért. Erre fékeztem még egyet, mire az Opeles is belesatuzott."

És az a 3-4 autós hirtelen hova lett? Vagy nekik is satuzni kellett? Tehát az első oktatófék az nem csak az Opelest, hanem a mögötte jövőket is veszélyeztette?

Paladin 2009.05.18. 10:49:42

@Nikorene: Nagyjából erre gondoltam én is. Ehhez képest az 1 pofon tandíj még nem is volt sok...

TML001 2009.05.18. 13:52:37

Ájj kár volt ez a postod Ace. Csak lejáratod a Ladásokat...

vwxyz (törölt) 2009.05.18. 14:46:51

@jónévez: Nem a 2 másodpercet én sem feltétlenül tartom, bár békés vonatozáskor nem sokkal kevesebbet hagyok. Ettől függetlenül nem is akkora butaság. Az eredeti logika abból indult ki, hogy ha az elöl menő satuzik (számos példa bizonyítja, hogy ez autópályán is előfordulhat), a mögötte jövő akkor is biztonsággal meg tudjon állni. Na ebből a 2 másodpercből legalább egy a reakcióidő, meg fékkésedelmi idő, meg miegymás. És akkor ne beszéljünk arról, ha a hátul menő épp a tükörbe néz, a mellette/mögötte ülőre néz, eszik, iszik, dohányzik, cd-t cserél, sms-t ír, alszik...

Integrált Szerverterror 2009.05.18. 15:01:20

Kedves posztíró!

Csináltál egy hülyeséget. Megkaptad érte a büntit. Intelligens embernek ebből az jön le, hogy ˝hüha balfasz voltam ilyet többet nem csinálok!˝ te ellenben rendőrségre rohangálsz meg gázspray-t tartasz magadnál a köv. ilyen esetre. Szerintem át kéne értékelned egy-két dolgot a fejedben.

Amúgy tényleg nem illik megütni egy szemüveges embert

Seth Gecko 2009.05.18. 17:53:32

"Erre fékeztem még egyet, mire az Opeles is belesatuzott."
Jólesett a lelkednek?
Sokakkal egyetemben engem is zavar, ha valaki a hátsó lökhárítómon lévő porszemet szeretné az elejével leseperni. Ilyenkor nem büntetőfék, hanem szép fokozatosan gázpedálról lelépés, jobb index, minél előbb balhémentesen menjen a dolgára. Hogy jövök ahhoz, hogy ráfékezzek, és ezzel fokozzam a veszélyhelyzetet, aminek minimum én a tudatában vagyok? Ha belém jön, mert seggfej volt, akkor nekem mosolyra húzódik a szám?
Feleslegesen nem nevelem a népet... Amelyiket nevelni kell, annak már valószínűleg késő, akit meg nem kell nevelni, az tud közlekedni.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.05.18. 23:35:36

Ez utóbbival egyetértek, a legjobb javaslat.

TH 2009.05.19. 11:05:16

@Seth Gecko: egyetértek én is, bár én annyira hozzá szoktam érni a fékhez, hogy felvillanjon a féklámpa, de fékezgetni nem szoktam elkezdeni. Így általában észhez tér a mögöttem jövő, de mégsem fokozom a veszélyhelyzetet.

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.19. 16:45:39

Két megoldás van:
1 - ne állj meg. Vagy ha meg is állsz, és előtted száll ki, üsd el :)
2 - ha kiszállsz - tudj is valamit! Vagyis gépeld le.

Én meg tudom védeni magam, de az életbe nem szállnék ki, mert aki megállít, az mind egy elmebeteg. Fogadd el és hajts!

Silverf@x 2009.05.20. 14:17:12

Népnevelő majom...mert te biztosan tutira jól tudod az összes kresz szabályt... beteg mép a magyar.

anarcho78 2009.05.20. 17:26:22

@vwxyz:

alkattól függetlenül nagyon sokat segít egy jó vastag 40-50 cm hosszú villamos kábel. lehetőleg 4-5 cm átmérőjű. nem minősül fegyvernek, ha azzal szállsz ki és pofán vágod, nem fog szívózni. olcsó, gyors és nem kell hozzá nagydarabnak lenned.

2009.05.21. 13:09:11

Belinkeltek egy videót amikor az Audis gyerek gyorsan megy.

Na itt a folytatása is. Egy huszonnégyessel csapatnak, az utsó 5-10 másodperc a lényeg csak szólok.

http://auto.cafetime.cz/auta/bmw/bmw-a-smrtelna-nehoda-na-dalnici/

Aki nem értené a cikkben levő fotókat: jött egy hasonlóan jól vezető gyerek, a Darwin elmélet győzött, a hülyegyerek a kiégett kocsijában.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.05.21. 15:32:10

@Matiz: Megjegyzem a másik videón 330-as bmw volt nem audi.
Amúgy szerintem tuti nem ugyanaz a csávó, mert a bmw-s elég profin vezetett - bár életveszélyesen - rögzített kamerával stb. Ezen meg valami pöcs mercis gyerek van aki max utánozni próbálta. Mint a mecsekben a csávó a ghostrider-t. Fail...

ErEr 2009.05.21. 15:33:50

A magyar rendorseg csak akkor letezik ha tuntetest kell biztositani egyebkent lazan megolhetnek akar az uttesten akar mashol utana meg te leszel a bunos is. Szanalmas abszurdisztan.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.07.02. 19:30:22

"Erre _fékeztem_ még egyet, mire az Opeles _is_ _belesatuzott_"

Megérdemelted.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása