Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hol jelenthetek be szabályszegést?

2009.06.02. 20:30 :: SilentSound

Egy rendőr barátom - nem, nem az, aki itt a blogon szokott kommentelgetni, akad egy pár - volt olyan kedves nemrégiben és önszántából összeszedte nekünk azokat a budapesti elérhetőségeket, ahová fordulhattok közlekedési szabálysértések és bűncselekmények kapcsán, legyen az elkövető akár civil, akár rendőr, vagy egyéb hivatalos személy.

Fontos tudni, hogy csak akkor érdemes emailt írni, ha alá is tudod támasztani, amit írsz, akár fényképekkel, akár videófelvétellel, amelyen látszódnia kell utcanév-házszám táblának is, hogy pontosan beazonosítható legyen a hely, vagy fotó esetén az EXIF információk között a dátum és idő mellett GPS koordináták is jó ha ott vannak.

Ha ezek a lényeges információk rendelkezésre állnak, akkor egy email alapján is ki fogják vizsgálni az ügyet.

És akkor a lényeg, ha nem tudod, melyikhez tartozik, inkább küldd el több címre is, biztos ami biztos:

BRFK Bűnügyi Szervek: bunugy.brfk@budapest.police.hu

BRFK Rendészeti Szervek: kozbiztonsag.brfk@budapest.police.hu

Kerületi kapitányságok: pl: 01rk@budapest.police.hu (rk előtt az adott kerület számát kell beírni értelemszerűen 01-23-ig)

BRFK Közlekedésrendészeti Főosztály: kozlekedes.brfk@budapest.police.hu

BRFK Központi Ügyeleti Főosztály: ugyelet.brfk@budapest.police.hu

BRFK Központi Panaszfelvevő Iroda: panasz.brfk@budapest.police.hu

 

94 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr büntetés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.06.02. 20:42:39

Házmesterek, spiclik, leninfiúk és keretlegények előre!

gyiik0 2009.06.02. 21:25:36

ha-ha, egy elmarasztalt (közlekedési)rendőrrel se találkoztam... pedig kapásból tudnék mutatni 2-3-at. Veszett ügy.
A lekezelő stílusukkal sem lehet mit kezdeni ugyanúgy, mint azzal, hogy a szolgálati autót miért húzatják 1-esben 60-ig városon belül 2 lámpa közt, utána satufék, ja benne utaztam, nem kötöttek be, bilincsben, ami ismét úgy érzem jogtalan volt mivel szabálysértést követtem csak el és együttműködtem, normális voltam. Vicc. Hagyjuk.

sfdrake 2009.06.02. 21:32:05

@gyiik0: Nekem a tapasztalatom az a rendőrökkel hogy ahogyan te állsz hozzájuk úgy állnak hozzád ők is, ha normálisan köszön az ember és nem lenézően bukon beszél velük rendesek, aki arcoskodik azt szivatják, persze biztosan vannak kivételek eddig én normálisan beszéltem velük velem is azok voltak de láttam már arcoskodót meg azonnal rendőr ismerősért telefonáló okos embert akiről kiderült autó nem az övé jogsiját el vették folyik ellene eljárás és a végén akart nyalizni mert ismerőse ne mtudta elintézni a dolgot de akkor már mind1 volt az igazoltató rendőrök szivatták rendesen

megint 2009.06.02. 21:38:30

Az hiányzik még, hogy önkéntes, túlbuzgó civil rendőrnek képzelő, kövér pattanásos suzukisok elkezdjék játszani az önkéntes igazságosztót, mint valamelyik barom itt, aki állítólag fekete vectrával kamerázza az autósokat, és még büszke is rá a szerencsétlen barom.

HöZsö 2009.06.02. 21:38:37

@kolbászoszsömle:

:DDDD Pont ezt akartam írni, jelentgessük fel egymást jól!

gyiik0 2009.06.02. 21:39:54

írtam, normális voltam, nem vagyok annyira hülye, hogy magam ellen tennék fakabátokkal. Volt már nekem is jó, sőt nagyon jó tapasztalatom. Ez meg ilyen volt. Írásom lényegét abban látom, hogy az ilyenek ellen semmit, de semmit nem lehet tenni. Mert ha akkor vonom őket kérdőre, akkor még jobban "bekeményítenek".

megint 2009.06.02. 21:43:31

Rendőrök egy része normális tényleg, nálam is enyhítettek már a büntetésen, teljesen normálisak voltak, de a nevelés nem tartozik bele a munkakörükbe, ugyanis miután jogosan megbírságolt, még oda is kiabált az IQ király, hogy vegyem ki a zsebemből a kezem, mi a fax köze van neki ahoz, hogy nekem hol a kezem?

gyiik0 2009.06.02. 21:47:22

filozofia tanárom zsebretett kézzel minden órán - egyszer elmagyarázta, hogy zsebretett kézzel nem beszélünk.
Fenti esetben viszont még a kezem se volt a zsebemben...

Sutty ! 2009.06.02. 22:11:40

Jobb ha kivered a fejedből!!!!!!!!!!!!!!!

Először tanulmányozd ezt:

:http://autozz.blog.hu/2009/02/21/uldozobol_aldozati_barany

vwxyz (törölt) 2009.06.02. 23:01:11

Hadd játsszon, aki ezzel akar. Miért lenne gázabb a rendőrségen feljelentgetni, mint itt?

hogen 2009.06.03. 05:53:01

Ez az e-mailes feljelentgetés a veszett fejsze nyele értelmével és a sötétbenbújkálórémhíreketterjesztőellenforradalmár egyenességével bír...
Konkrét, szemüket kiszúró esetekben nem intézkednek a rend őrei (példa: kis városom, hajnal 6, gyorshajtó a 4sávoson velünk szemben. Mellettünk rendőrautó, átnézek rájuk, látták-e az esetet, erre szinkron vállrántás...aztán eszembe jutott, ez már a szoli vége lehet, be kell menni éjszakából, ki tököl ilyenkor gyorshajtóval??? Másik: pár éve ellopták a robogóm, bejelentem személyesen, első kérdés: rendszáma? Mondom, hogy robogó, erre a kolléga: akkor mit akar itt???), ki képzeli, hogy egy e-mailt, GPS-gridekkel, időponttal, résztvevők anyja nevével ki fognak vizsgálni?
Bocs, ha hitetlennek tűnök, de ez a tapasztalat...

Bladika 2009.06.03. 05:54:10

"aki állítólag fekete vectrával kamerázza az autósokat, és még büszke is rá a szerencsétlen barom."

Ilyen tényleg van?

Mellesleg édesapámnak pont fekete vectrája van. Jobb, ha utána nézek! :)

pengusz 2009.06.03. 07:38:53

@megint: Rá is férne az olyan faxkalapokra, akik azt hiszik, hogy mert ők bmv-ben ülnek, ezért bármit megtehetnek, rájuk semmilyen szabály nem vonatkozik, és az ismerősük úgyis elintézi...
Mert lehet, hogy a pattanásos suzukisnak elborul az agya, és fejbelövi a bmv-st, mert nem lát más kiutat :(
Egyébként néha én sem látok más megoldást, csak az önbíráskodást, főleg azért, mert tudom:törvényes úton semmit nem érnék el.

aszfaltbetyar 2009.06.03. 07:56:34

már az utca nem is jó nekik gps koordináta kell? Videó meg csak HD minőség mi?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.06.03. 08:15:21

@aszfaltbetyar:
Igen, csak nehogy dolgozni kelljen nekik véletlenül is..
@sfdrake: Ritka szerencsés vagy. Kívánom, hogy továbbra se fuss össze velük,.

aszfaltbetyar 2009.06.03. 08:39:42

@newtehen: pedig nekem is jó tapasztalatom van, eddig kb 10x állítottak meg, beleköthettek volna 4-5 dologba és nem az elsősegély csomagra gondolok de kimagyaráztam magam, békénhagytak

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.06.03. 08:55:33

@aszfaltbetyar:
Azért azon gondolkodj el, hogy állításod szerint is az számít jónak, amikor épp nem kötekednek. Milyen a semleges, vagy akár a rossz? :)
Bár úgy látom a jelen levők tapasztalatai alapján is kimerül a rendőrség tevékenysége a közlekedők molesztálásában.

aszfaltbetyar 2009.06.03. 09:15:06

@newtehen: osztom a véleményt hogy hozzáállás kérdése, nekem jónak számít az ha a sötétítés miatt amiről akkor még nem volt papírom éjfélkor továbbengedett a rendőr mert igen szerettem volna már hazaérni, de ott tarthatta volna a kocsit

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.06.03. 09:20:23

@aszfaltbetyar:
Tényleg irigyelem a rendőrség dolgát, hogy az a legfontosabb dolguk, hogy milyen fólia van a kocsidon. Komoly szakmunkát végezhetnek.

aszfaltbetyar 2009.06.03. 09:48:56

@newtehen: de mégis van annyi hatalm hogy ha nincs róla papír akkor azt mondja lehet gyalog továbbmenni... ne érts félre nem szopkodom őket szerintem is lenne ezer más dolguk amivel inkább foglalkozniuk kellene

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.03. 10:09:14

@newtehen: @aszfaltbetyar: Az a baj, hogy sokan megint nem a lényeget fogták meg és nem a pár nappal ezelőtti Margit hidas verekedős, majd lelépős posztra gondolnak egyből, hanem hogy majd akkor most a sok spicli elkezdi feljelentgetni a szomszédját, akinek az autója átlóg 20 centivel a várakozni tilos tábla utánra, pedig pont nem ez a lényeg.

Előjött ez a közlekedésben baszogatás kérdés. Persze, hogy ezt emlegeti a legtöbb autós, mert jó esetben akkor találkozik évente egyszer rendőrrel, amikor közúti ellenőrzéskor megállítják. Sokan ezt is csesztetésnek veszik, pedig akinek mindene rendben van, annak nincs mitől tartania. Fóliáért pedig nem baszogatnak már jó ideje, ha nem 5%-os fényáteresztésű, mert az már tényleg balesetveszélyes. 5-6 éve járok fóliázott autóval, az előzőnek és a mostaninak is 20% áteresztésű fóliával vannak sötétítve az oldalablakok és egyetlen alkalommal sem kifogásolta a rendőr, még csak meg sem említette. Ahhoz szerintem gecizni kell egy rendőrrel, hogy ilyesmibe belekössön, meg izzókészletet ellenőrizzen. Amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten... Hülye köcsög persze akad függetlenül attól, hogy rendőr, vagy autós, de nem ez a jellemző.

missouri 2009.06.03. 10:29:21

Érdekes, én nem vagyok fölháborodva azon, hogy valaki esetleg engem fog följelentgetni a megadott email címeken. Vajon miért lehet ez? Talán mert nem szoktam olyan szituációkba kerülni, ami miatt jogosan följelenthetnek? Érdekes...

Marcellusca 2009.06.03. 10:31:59

@SilentSound: Ugyan hagyd már! Sok a funkcionális alfabéta. :)

Évente egyszer rendőri igazoltatás? Az már zaklatás! :) Engem ötévente egyszer, ha megállítanak.
Pedig még a zótóm is jól le van fóliázva. :)

Marcellusca 2009.06.03. 10:40:02

@missouri: Én is vagyok a dologgal.
Sőt! Engem az sem érdekelne, ha az egész város be lenne kamerázva. Nem járok a tilosban, ezért nem érdekel.

blogsámán 2009.06.03. 10:42:57

@SilentSound:
Ne érts félre, tényleg nagyszerű dolog, hogy felkerültek ezek a linkek, és igazából nincs is miért panaszkodnom, mert én is a fővárosban élek. DE! Ha már egy ilyen linkgyűjteményt összeállítunk, hasznos lenne azt is beletenni, hogy mit csináljanak azok, akik viszont nem. Az ország 70%-a azért még nem Budapest és vonzáskörzetében él.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.03. 10:50:31

@blogsámán: Tervezem, hogy utánanézek ennek, BRFK-s ismerőstől kaptam ezeket, de szerintem összeszedi a vidékieket is, ha megkérem.

Marcellusca 2009.06.03. 10:55:10

@blogsámán: Nem tudom, hogy működik-e, de ha a brfk-t felcseréli orfk-ra, vagy a megyeire, pölö pmrfk vagy csmrfk ..., lehet, hogy úgy is jó.

aszfaltbetyar 2009.06.03. 11:01:56

@SilentSound: pesten nem foglalkoznak vele, de a vidéki rendőrök ráérősebbek... hát az én fóliám balasetveszélyes.. lenne másnak de én már megszoktam

blogsámán 2009.06.03. 11:02:49

@Marcellusca:
Az orfk-s ötleted sanszos, de azért egy megerősítés jó lenne.

craft75 2009.06.03. 11:02:50

A képek (exif tartalom is) és a videók mind szerkeszthetők - még 1 bites felhasználók is meg tudják csinálni. Elég ha meg van egy picit zúzva a kocsid eleje, finom emberek lefotózzák, kicsit megszerkesztik majd feljelentenek hogy TE törted össze a kocsijuk seggét/oldalát majd leléptél, e bizonyítékok alapján (mellékelnek 30 fotót).
Sok sikert a rendőröknek a nyomozáshoz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.03. 11:28:55

@kolbászoszsömle: Szóval ha te látod, hogy valaki megver egy másik embert, aztán simán beül az autójába és elhajt, de te láttad a rendszámát, akkor inkább megtartod magadnak, le van szarva az a szerencsétlen, aki mondjuk annyit tett, hogy nem engedte be maga elé a másikat? Inkább ne legyenek kiszűrve az ilyen állatok, mert akkor spicli lennél? Szerintem ez hülyeség.

TH 2009.06.03. 11:30:05

@kolbászoszsömle: akkor az autólopást és a gyilkosságot bejelenteni is spicli dolog?
Jó, van, amikor tényleg spicliskedés csak, ha valaki senkinek nem okoz valós kárt, csak szabálytalan, azt feljelenteni tényleg nem helyes, de az, aki másokat durván akadályoz vagy veszélyeztet, akkor indokolt lehet a feljelentés, nem? Nem mondom, hogy könnyű meghúzni a határt, de azért van olyan súlyos közlekedési szabálysértés, amit már én is bejelentenék esetleg...

TH 2009.06.03. 11:30:40

@SilentSound: egyetértek.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.06.03. 11:41:48

@SilentSound: "Szóval ha te látod, hogy valaki megver egy másik embert, aztán simán beül az autójába és elhajt... "
Ez NEM közlekedési szabálysértés/bűncselekmény.

Ide KÖZLEKEDÉSI szabálysértéseket várnak.
Legalábbis ezt írtad.
Olyanokat, hogy valaki 20 centivel a tábla után, előtt parkol, meg olyanokat, hogy lefulladt autósat játszol a haveroddal a zebra előtt, és fotózzátok a titeket kikerülő autókat, mint zebrán előzőket, záróvonalátlépőket, esetleg zöldön megy be, de már piros a lámpa mire kijön a kereszteződésből, avagy Perillusztis kolléga közuti veszélyeztetéseit a zebránál.

@TH:
Bármikor elő tudok állítani egy olyan szitut, amelyikben mindenki szabályosan viselkedik, és százezerre büntetik utána az embert a fénykép alapján.

Matrix_ 2009.06.03. 11:45:50

@kolbászoszsömle: nincs neked egy kis üldözési mániád?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.06.03. 11:47:39

@Matrix_: Nincs.
Engem tényleg el akarnak kapni...

Marcellusca 2009.06.03. 11:50:43

@kolbászoszsömle: Aha! A hangok is megerősítenek benne, mi? ?)

TH 2009.06.03. 11:55:04

@Matrix_: én nekem is ez jutott eszembe. :)

TH 2009.06.03. 11:55:40

@kolbászoszsömle: ja, de ilyet minek csinálnál? egyébként meg nem hiszem, hogy olyan egyszerű. a fénykép önmagában még nem bizonyíték azért, ha a szituációra több magyarázat is lehet.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.06.03. 12:12:45

@Marcellusca: @Matrix_: @TH: Ezen el lehet poénkodni, de vagy semmit nem ér ez az egész, és csak parasztvakítás, vagy arra fogják használni és úgy, ahogy azt fent kifejtettem.
Ez itt MAGYARORSZÁG. MAGYAROKKAL.
A néplélek pedig az aljas szemétláda manifesztuma.
Itt mindenki besúgott mindenkit, az irigység és a rosszindulat mozgatja az emberek nagy részét.
Túl sok olyan embert ismerek offline-ban, aki a majd megmutatom, hogy szopni fogsz hozzáállással rendelkezik. És ezt túl sok nethuszárról tudom elképzelni.
Pl az olyanokról, akik direkt fékezgetnek, ha valaki _szerintük_ túl közel megy hozzájuk.
A kisfaszú/baszatlan lúzerek közé ilyet bedobni szándékos aljasítás.

Matrix_ 2009.06.03. 12:31:33

@kolbászoszsömle: a túl sok, és az a pár 10vagy100 vagy akár 1000 kisfaszú/baszatlan lúzer, az még nem mindenki. Az hogy Te hülyékkel vagy körbevéve az szomorú, de semmiképpen nem ok az általánosításra.
Szeritem!

Devil 2009.06.03. 12:52:14

Van olyan fenykepezogep ami a GPS koordinatakat is rogzit?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.03. 12:56:11

@Devil: Persze, az összes kamerás gps-es telefon, meg az újabb fényképezőgépek egy része.

TH 2009.06.03. 13:10:16

@Matrix_: egyetértek...
@kolbászoszsömle: túlliheged a dolgot...lassan azért változnak a dolgok...néha jó irányba is. :)

megint 2009.06.03. 13:17:17

pengusz, és ez szerinted változtatna azon,hogy elintézik az ismerősök a dolgot? Itt minden így működik.

Nikorene 2009.06.03. 13:30:50

@SilentSound: és hogy toom ellenőrizni, hogy pl az én telefonom belepakolja-e a fényképbe a cuccost? Vagy a videóba? (mondjuk gondolom be kéne hogy legyen kapcsolva a gps fotózás közbe... vagy mi... )

pengusz 2009.06.03. 13:50:35

@megint: Viszont ha a mélben megemlítem, hogy ha megpróbálják "elintézni" a dolgot, akkor az ügyészségre is megy levél? Mondjuk ha ott is van embere, akkor már mind1 :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.03. 13:53:19

@Nikorene: Fogsz egy olyan képnézegető programot, ami tud exif-et mutatni (pl. ACDsee photo manager) és megnézed, hogy benne van-e. Nyilván a gps-nek bekapcsolt állapotban kell lennie hozzá, meg telefonfüggőek a beállítások. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.03. 13:57:58

@kolbászoszsömle: Nem szelektív egy kicsit a látásod neked?
"ahová fordulhattok közlekedési szabálysértések és bűncselekmények kapcsán"
Értem én, hogy az előző rendszerből ránk maradt ez a besúgósdi, de az 20 éve véget ért, értsd már úgy, ahogy szeretném, hogy értsd, anélkül, hogy kiforgatnád a mondanivalómat. Az előző neked szóló kommentemben egyértelműsítettem, hogy mire gondoltam, de te kötöd az ebet a karóhoz. Lehet, hogy téged nem győzlek meg soha az életben, hogy ennek értelme is lehet, ez viszont nem jelenti azt, hogy nincsenek rajtad kívül sokan mások, akiknek hasznosak ezek az információk.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.06.03. 14:38:23

@SilentSound: Most akkor közlekedési szabálysértéseket várnak azokon a címeken, vagy garázdabillegetőket, betörőket (feltéve, ha van autójuk)?

Meert értem én, hogy _szerinted_ mire való az, de a magyarázatod NEM közlekedési szabálysértések esetére vonatkozott.

Az, ha kikapja a Józsit a szuzukiból a Béembéla, és seggbetöcsköli, ha hülyeségeket csinált, NEM KÖZLEKEDÉSI SZABÁLYSÉRTÉS.
A pofozkodás sem.
Sőt, az autó rugdosása sem.
A feltörése sem.

Ide -feltéve, ha tényleg közlekedés szabálysértések bizonyítékait lehet beküldeni- a táblán húsz centivel átlógó autó fényképét várják, meg meg az út baloldalán közlekedő zebránáthajó fényképét várják, meg az efféle cuccokat.

Feltéve, ha igaz az, amit a poszt elején írtál.
Ha meg nem, akkor mindegy.
Túl sok olyannal kell beszélnem, aki nem képes elmondani azt, amit akar, mert nem tud magyarul, és úgy kell kitalálni, hogy mi a faszt akar a hülyéje.

@TH: Jah, mint a telefontanú...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.03. 14:44:20

@kolbászoszsömle: Mindenféle bejelentést fogadnak a fenti címeken, nem véletlenül van ott a bűnügy és a közlekedésrendészet egyaránt. Szerintem fölösleges ennyit lovagolni a témán, nem nagyon érzem, hogy volna értelme újra és újra ugyanazt leírnom neked.

Matrix_ 2009.06.03. 14:45:14

@kolbászoszsömle: nézzed meg alaposan azokat a címeket és neveket azt rágyüssz

Nikorene 2009.06.03. 14:46:05

@kolbászoszsömle: most nem azé, hogy beszójak, de neked nem kurva mindegy? :) Ha Te úgyse küldesz semmit, akkor mé foglalkozol vele? AKi meg küldeni akar, akkó az küldi, oszt majd odaát kiválogassák, hogy foglalkoznak-e valamelyikkel, vagy nem. Bekűdi azt is, hogy átlógott 20 centit, meg bekűdi azt is, hogy orrbabaszták.

anarcho78 2009.06.03. 15:03:25

Sziasztok!

Elnézést az offért, de eszembe jutott valami, hátha tudtok segíteni. Ha a kedves szerkesztő kirakja külön posztba, az se baj:) - hozzáteszem, hogy munkahelyi gépről nem lehet nem hivatalos emilt küldeni, ezért írok csak kommentet -.

Elég sokat autózom az országban és marha sok kamerát látok az autópályákon.

Segítsetek már annyiban, hogy pl. az M7-esen a pálya széléről belógó, magasban elhelyezett kamerák sebasség mérésére alkalmasak? Vagy az összes pályán lévő, az út felett átívelő információt közvetítő nagy táblák alatti kamerák csak forgalmat / matricát néznek?

És mi a helyzet az M0-val? Eddig egy sebességmérőt láttam ott, az M6 - M7 közötti szakaszon. A Megyeri-hídon lévő kamerák mit néznek (a 80-as korlátozásoknál)? Ugye ezeknél volt az, hogy egy Suzukis forgalommal szemben közlekedett és nem tudták a rendszámát beazonosítani...

Egy motoros ismerősöm szerint csak az a kamera mér sebességet, amelyik előtt erre figyelmeztető tábla van kihelyezve "RADAR CONTROLL" felirattal.

Tudom, tudom, menjek lassabban, miegymás, de azért megkérdezném...


Köszönöm, sziasztok,

Zoli.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.03. 15:11:02

OFF
@anarcho78: Az M0-on tudom, hogy vannak belógó traffipaxok, a régi szakaszon ki is van táblázva, az új szakaszon, ha jól tudom, akkor talán nincsenek. Az M1-en a két pályatest között van oszlopon fix traffipax, az M7-ről fogalmam sincs.
ON

anarcho78 2009.06.03. 15:40:11

@SilentSound: ja, M1 stimmel, ott kis is van táblázva, az "rendben" van

Marcellusca 2009.06.03. 16:49:56

@kolbászoszsömle:
Akkó, hogy értsed: közlekedésből származó/eredő más szabálysértések és bűncselekmények.
Így már okés?

Komolyan mondom, hogy kevés ilyen fafejjel találkoztam. Csakazértis lovagolsz a szavakon, természetesen a neked tetsző/kedvező formákon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.03. 16:52:19

@hogen: Na ja, kíváncsi vagyok, e-mailre mit válaszolnának :D

TH 2009.06.03. 17:03:13

@kolbászoszsömle: sok tapasztalatod van a telefontanúval? egyébként meg hülyék mindenhol vannak, de azt a rendőrök is ki tudják válogatni, nem?

Ro3 2009.06.03. 18:08:40

@kolbászoszsömle: Tudod mit Zsömi? Spiclik vagyunk itt mind! Oszt akkor most abbahagytad? :P

Sutty ! 2009.06.03. 18:10:40

Mit értek azzal el, hogy fényképeztek bizonyítékokat viszitek a rendőrségre?

Ott egyből töröltetik veled, majd téged b@sznak meg!

Legjobb megoldás bármit látsz hallasz, vaknak süketnek és közömbösnek lenni. Sajnos ez van.

Ha nem hiszitek utalok a következő intő példára:http:

//autozz.blog.hu/2009/02/21/uldozobol_aldozati_barany

107! 2009.06.03. 20:40:59

@Sutty !:

Komolyan mondom, Te biztos EMO-s vagy! Figyelgetem már jó ideje az irományaidat, de hogy mindig erre a végkifejletre kell jutnod. Igazi vesztes típus lehetsz!!!

kispista 2009.06.03. 23:59:42

Akkor feljelentést is tennék egy köcsög sztrítrészeres rendőr ellen:

puruttya.blog.hu/2009/06/02/puruttya_grandmasta_pete_megaszar

Sutty ! 2009.06.04. 02:11:31

107, és Matrix, a zagyva irományotok köszönő viszonyban sincsen a témával kapcsolatban!:D

Szerintem valami kisebbségi komplexben szenvedtek.

És ilyenkor a természetes reakció amit írtatok, minősít benneteket.

Csak sajnálni tudlak érte titeket.

De én higgadtan semmivel nem bántalak meg.

Ha így vagdalkoztok felelőtlenül, milyen (emberek) lehettek???????

Én csak a való világot közöltem, ti pedig már
kikeltetek magatokból. :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.04. 09:00:35

@Sutty !: Szerény véleményem szerint te egy személyiségzavaros idióta gyökér vagy. Szerinted nem bántasz meg senkit? Semmi mást nem teszel, csak folyamatosan fikázol mindent és mindenkit. Szerintem inkább maradj csöndben, mindenkinek jobb lesz. Rajtad kívül legalábbis midenki másnak egész biztosan.

Matrix_ 2009.06.04. 10:05:17

@Sutty !: HA neked ez kikelés amit hozzászóltam, akkor majd legközelebb megmutatom milyen az ha kikelek magamból, hogy legyen összehasonlítási alapod. Engem nem bántottál meg, fel se bosszantottál, csak egyszerűen ostobának tartalak. Lehet, hogy nem így van de egyenlőre a hozzászólásaid nem bizonyítják az ellenkezőjét!
Szerintem!

u.i.: Köszönjük, hogy felnyitottad szemünket és megmutattad milyen is a való világ. 1 példán keresztül.

TH 2009.06.04. 10:21:11

@Sutty !: 107 és Matrix hozzászólása minden volt, csak zagyva nem. Végképp nem értem, mi lett volna az írásukban a zagyva. Neked súlyos mentális problémáid vannak, amivel jó volna pszichiáterhez vagy pszichológushoz fordulnod. Nem viccelek, nem gecizésből vagy gonoszkodásból mondom, de elég ijesztőnek tűnik az állapotod. A probléma az, hogy emiatt ezt el sem hiszed nekem, neked különben sem lehet bajod, mindenki más az őrült, így aztán soha nem fogsz orvosi segítséghez jutni...sajnos EZ tényleg így megy ebben az országban.

Matrix_ 2009.06.04. 10:25:31

@TH: Azért 107! EMO-s megjegyzése az szerintem kicsit erős volt :D

TH 2009.06.04. 10:39:36

@Matrix_: jaja, az mondjuk tényleg aláz. :)))

107! 2009.06.04. 10:42:41

@Matrix_:

Ez egy gyűjtő fogalom. Azok a srácok és csajok tartoznak a kategóriába, akiknek bár nem kellene (mert rendezett családi körülmények között, legalább tűrhető, de inkább jobb körülmények között tengetik életük), mégis letargiában, óriási bánatban, depresszióban töltik mindennapjaik. A világ történéseit csak a sötét oldalról látják, és minden cselekményben összeesküvést vélnek felfedezni. Sutty barátunk rendelkezik ezen fura tulajdonságokkal. Ezért mertem megvádolni a betegséggel.

Ami pedig a szekálást illeti, írtam is, hogy régóta figyelem "munkásságát", és nagyon sokszor nem reagáltam rájuk, amikor vérlázító hülyeséget írt. De erre a fenti megjegyzésére már nem tudtam csendben maradni. Idegesít, hogy mindig, minden történéssel kapcsolatban arra a megállapításra jut, hogy a rendőrök szemetek, korruptak, és ha segítségre szorulsz, ők lesznek az elsők, akik kiszúrnak veled.
Nem érdekel, hogy neki ez a véleménye, de ne traktálja már állandóan a nyomorék felfogását másokra. Ráadásul ezt mindig olyan szerencsétlen, esetlen módon tálalja, mint aki rögtön belehal a bánatba...

Röviden ennyi, ígérem többet az életben nem fogok róla semmit írni, de még csak tudomást sem veszek a kommentjeiről!

Igen, ez engem minősít! Bocsánat, ilyen vagyok!

Matrix_ 2009.06.04. 10:46:00

@107!: nem kell a duma! már késő :)))))

TH 2009.06.04. 10:56:35

@107!: kicsit most tényleg túlreagáltad a dolgot, ne szívd már ennyire mellre! én sem akadok ki, ha szídják valahol a programozókat...:)

107! 2009.06.04. 12:35:34

@TH:

Nem. Tényleg nem ez volt a legdurvább megállapítása. De én még tőle MINDIG csak ilyeneket láttam, bármilyen témáról is volt szó. Ha kellett, akkor írt egy bevezető kommentet, ami áthidalta, hogy végre megírhassa a rendőrpocskondiázós hülye kis gondolatait. Láttam már olyat, aki utálja a rendőrséget (itt van pl.: Kolbászoszsömle és társai), de ilyen idióta módon, mint kedves barátunk, még senki nem csinálta. Egyszerűen csak besokkoltam tőle, és még a hangulatom is olyan volt, hogy nem bírtam kihagyni a reakciót.

Ismeritek, ismertek! így láttam jónak. :-)

Tényleg többet nem foglalkozom vele, ahogy fent megígértem.

Hát pedig a programozó is egy társadalmilag kirekesztett foglalkozás. Ott van közvetlenül a BKV ellenőr mögött a rangsorban. Nem is ismerek olyat, akinek pozitív véleménye van a programozókról. :-)))))

107! 2009.06.04. 12:38:37

Visszaolvastam a saját írásom, és megdöbbentem, hogy két sor ilyen indulatokat és érzelmeket vált ki. :-) Talán a vesztes kifejezés volt a legudvariatlanabb, és bántóbb szó a monológomban.
:-)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.06.04. 14:12:52

@107!: Én nem utálom a rendőrséget...
Ezt honnan szeded? :o

Én a spicliket utálom.

107! 2009.06.04. 14:26:29

@kolbászoszsömle:

Csak kellet egy név, akivel rendszeresen összetűzésbe kerülök, mégsem olyan hülye álláspontal rendelkezik, mint az említett Blogtársunk. Azt hiszem ez elismerés volt részemről feléd. Már mint, hogy tudom tisztelni a máshogy gondolkodókat, ha normális ész érvekkel vitáznak. Nem negatív példaként hoztalak fel. (legalábbis a szándék nem az volt)

TH 2009.06.04. 14:32:50

@107!: ok, ok, értelek én. :)
Igen, a programozó az egy gyűlölt szakma, minden rendszer elindulásakor céltáblái ők mindenféle szidalmaknak. :)

Sutty ! 2009.06.04. 17:21:04

@SilentSound:
Az írásoddal saját magadat minősítetted, mert kulturálatlan és hirtelen meggondolatlan nem emberhez méltóan viselkedsz!

Ha valamit nem tudsz, akkor milyen jogon ítélkezel?

TH 2009.06.04. 17:25:12

@Sutty !: ezt magadról írtad?

TH 2009.06.04. 17:26:01

@Sutty !: viszont TÉNYLEG gondolkodj el azon, hogy pszichiáterhez elmenj kivizsgálásra.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.06.04. 17:35:52

@Sutty !: Bameg, Téged is el akarnak kapni AZOK???

Sutty ! 2009.06.04. 17:39:40

@TH: Erről az írásodról pedig az jut eszembe, hogy nem olyan régen egy fiatal egyetemista légzési panaszokkal fordult orvoshoz, és a zárt osztályon kötött ki.

A MIKOR KIENGEDTÉK PEDIG MÁSIK ORVOS TÜDŐ PROBLÉMÁT ÁLLAPÍTOTT MEG!

De ti a régi igazi átkosnak mondott rendszere tesztek utalást, mert aki az igazságot hangoztatta elmegyógyintézetbe rakták.

Hát ti sem vagytok különbek a Deákné vásznánál!

Csak sokkal rosszabbak!

Ha egy csepp jóindulat lenne bennetek, akkor a dolgok igazi részletes bizonyítható igazságra lennétek kíváncsiak.

De ehelyett mocskolódtok.

Én az asztalra sokat tettem mindenféle dologban, csak az az egy bajom van, hogy az igazságtalanságot gyűlölőm.

És látom, tapasztalom ha nem vagyok képmutató akkor az igazság rámutatása során, darázsfészekbe nyúlók.

Ezt most élő példaként be is igazoltátok.:)

TH 2009.06.04. 17:46:04

@Sutty !: ha tudnád, hogy én hányszor hallottam ezt. sajnálom, hogy te sem fogsz orvosi kezeléshez jutni. szar dolog a skizofrénia.

TH 2009.06.04. 17:46:51

@Sutty !: idézz bármit egyébként, ami mocskolódás volt!

Sutty ! 2009.06.04. 17:56:00

@TH: Szinte látom, hogy a falat kaparod dühödbe, de engemet nem tudsz felhúzni, mivel emberből vagyok. És tudok uralkodni magamon.

De látom te nem állsz a helyzet magaslatán?

Egyébként, te a fától nem látod az erdőt.

Egyfolytában dühöngsz, ha nem hiszed olvastassad el valakivel azt amiket irkálsz.:D:D:D:D:D

TH 2009.06.04. 17:58:05

@Sutty !: inkább no komment. :)
Egyébként én őszintén mondom, hogy csak sajnállak, sajnos nekem családon belül volt szerencsém közelről látni a skizofréniát, és annak összes tünetét, hidd el, elég nagy nehézséget jelent a családnak, és a betegnek egyaránt. De tudom azt is emiatt, hogy nem hiszel senkinek, aki téged betegnek tart, ezért állapotodban nem nagyon várható változás soha. Ez van, tényleg sajnállak téged és a családodat is, így ismeretlenül.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása