Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Legközelebb nem szarakodsz annyit!

2009.06.06. 11:39 :: SilentSound

Gábor, amint azt majd az epilógusából látni fogjátok, az anyatejet is homárcsecsből szívta magába, így már alig várta, hogy az ő életét is kockáztassa valaki. Mivel nem valami bank vagy távközlési cég szivatta meg, hanem egy mazdás balfasz, akinek vagy nem volt gyerekszobája, vagy ha azt is mondták neki, igazából egy karám lehetett az. Így eshetett meg, hogy végül nem a víz alatti páncélos kollégának küldte a történetet, hanem nekünk, hogy tovább romolhasson a színvonal.

Alapvetően utálom a türelmetlen és minimális empátiával sem bíró autósokat, de ezzel együtt igyekszem nem konfrontálódni velük. Már csak a saját lelkivilágom és satnya testfelépítésem okán sem. Ezzel együtt tegnapelőtt sikerült úgy felb*....ni az ideget, hogy elhatároztam legközelebb megüttetem magam. A XVI. kerületben lakom, délután gondoltam egyet, mondom elszaladok a Csömöri verebes Tescoba.

Kerepesi - Veres Péter folytatása a Szabadföldi út, ami megy ki Kistarcsa felé. Én Cinkotán lakom, a Gazdaság utcából lámpás kereszteződésből fordulok rá a Szabadföldire. Az út 2x1 sávos kb 2-300 méteren, aztán a temető mellett az emelkedőn 2 sávossá bővül az én részem. Miután ráfordultam, mögöttem ezerrel Mazda3-asban egy kis köcsög.

Nyom, tülekszik 30 centire a seggemben. Tekintettel arra, hogy emelkedőre mennénk fel, alapvetően nem voltam lassu (kb 65-70) de most hogy nehogy azt higgye, hogy szívatom, rálépek én is. 90-el csapatok fel a dombra, mennék ki a külsőbe, hogy a marhája had zúgjon el a francba ha annyira siet.

Poroszkáló sávban 2 teherautó, épp kanyarodnának le az Agip kútra. Kénytelen vagyok még kb. 1-1,5 mp-ig a belsőben rongyolni, hogy elhaladjak mellettük, utána index egyből ki, és megyek le a szélsőbe. Mazda beér mellém, és húzza rám a kocsiját. Kb 3-4 centire lehetünk, amikor úgy érzi, hogy kellőképpen megfegyelmezett és elszáguld mellettem. Természetesen domboldal tetején lámpa pirossal. Megáll, én meg mellé csorgok.

Mondom magamban, kedves leszek, érdeklődöm. Ablak le, ő is.

Kérdem - Áruld már el barátom, hogy neked mi a bajod?

Válasz: Majd leközelebb nem szarakodsz annyit azzal, hogy lehúzódj!

Azzal lámpa zöld, emberünk két szlalommal bevág az előtte és előttem álló kocsik elé, majd ezerrel elvágtat Kistarcsa irányába. Nekem agyam fel, Auchanba vörös fejjel dobálom a zacskós levest. Közben töprengek.

Hamarabb lehúzodni max úgy tudtam volna, ha fogom magam és leparkolok az út szélén. Én értem, hogy vannak eberek akik sietnek (én is szoktam) de ha valaki szándékosan nem tart fel, azért nem ajánlok fel neki proktológiai vizsgálatot.

Mindenestere ennek a balfasz kis abberrált nyikhajnak üzenem, hogy minden héten pénteken/szombaton arra járok, bekészítettem egy varrógépet a csomagtartóba, ha megint arcoskodik, akkor betolom a pofájába, és addig hajtom amíg  rá nem varrom az összes belét a májára!

Készülve az esetleges kommentekre: sikeres nem vagyok, enni minek eszem, pláne Auchanból, és tudom, hogy inkább bicikliznem kéne baccc papucsban. 

43 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak veszélyes gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacaca 2009.06.06. 11:48:46

nem szabad 90-nel menni. Teherautó mellett a teherautó tempójában ideális. Így maximum elpusztul agyvérzésben, de nem öl meg senkit.

American buttfall 2009.06.06. 12:16:42

Azona szakaszon járok minden nap. Reggelente megyek fel azon az emelkedőn. Olyan szar minőségű a külső sáv, hogy nem is érdemes lehúzódni oda, mert az autód bánja, úgyhogy az ilyen F1 pilóták max. jobbról leelőznek, de a lövészárok méretű kátyúkba nem fogok belehajtani (még azt is leszarom, ha már elhagytuk a BP táblát). Állítólag mostanában újítják fel a szakaszt.

pickapu 2009.06.06. 12:26:23

Fel bírsz emelni egy varrógépet?

RaveAcE 2009.06.06. 12:59:04

Ne húzd fel magad. Manapság minden fogyinak osztanak jogsit.
Kórház mellett lakom, minden héten 2-3 ilyennel kevesebb lesz.

Bladika 2009.06.06. 13:24:28

Azért ez a varrógépes, bél/máj varrós fenyegetés kemény! Tutira nem sikerülne, mert amikor ezt elmondod az illetőnek az előbb hal bele a röhögésbe! :)

@pickapu: Szerintem arra a kis utazó varrógépre gondolt! :)

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.06.06. 13:28:19

Az ilyen ember egy vérbeli gumicsizmás faszparaszt. Ha lassan mész, az a baj, ha gyorsan mész az a baj. Ha nem húzódol le vagy későn húzódol le az is baj. Biztos Belga rajongó volt a fazon:)

Ezen tényleg nem érdemes idegeskedni. Előbb-utóbb úgyis találkozik egy megfelelő emberrel, aki a szart is kitapossa belőle. Vagy egy útszéli fával...

TH 2009.06.06. 13:40:16

Nagyon durván meg lett fenyegetve a mazdás, szerintem most otthon retteg szegény. Na mindegy, ilyenen kár ennyire idegeskedni. ott le kell ordítani a haját, és mindenkinek szebb napja lesz.

Don Blasius 2009.06.06. 13:43:15

@American buttfall:
Igen, az a külső sáv ott életveszély. Én sem szoktam lehúzódni ott (úgyis van, akinél gyorsabb vagyok), inkább odalépek. Van egy-két hely, ahol amúgy is borzalmas(abb) a külső sáv, pl. KÖKI-felüljáró (külsőben így is elég sok a busz). Ott inkább belső sáv és gáz, hogy ne tartsak fel senkit.

kezq1988 2009.06.06. 13:45:08

a varrógépes dolog jó nagyon tetszett :)
az ilyen kis köcsögökön soha nem idegesítem magam,nem ér annyit,h agyvérzést kapjak ilyen fiatalon.

és ne egyél zacsis levest,nem valami megészséges :)

hogen 2009.06.06. 14:15:57

Ez megint csak az "Ez igazán kár volt..." rovatba illik...

Kicsi79 2009.06.06. 14:33:58

@pickapu: miért? az olyan nehéz? Én is megteszem ha kell.

isti77 2009.06.06. 14:58:24

Nekem az tetszik a legjobban, amikor a kanyarodáshoz, vagy leparkoláshoz készülőt (és ezt az indexszel egyértelműen jelzőt) dudálják le, amikor lassít.

schdl (törölt) 2009.06.06. 15:01:37

Végre nem egy hülyeszuzukisviftesh! :)

Azért ez a varrógépes duma jó volt!

Don Blasius 2009.06.06. 15:16:48

@isti77:
Vagy a belvárosban a parkolóhelyet keresőt. Esetleg a kukásautót.:P

.lll. 2009.06.06. 15:20:23

a pesti rakparton haladtam mikor elémkerült egy tötymörgő hondás.
aztán a hátsó ülésen megláttam egy gyereket és rájöttem,hogy parkolóhelyet keresnek.
aztán könnyezni kezdtem saját magam nagylekűségén,hogy nemdudáltam le a fejüket:)))

pickapu 2009.06.06. 15:49:57

@Kicsi79: A posztoló utalt bizonyos "satnya testfelépítésre". Egy Singert betolni valaki száján, beleket varrni nem kis teljesítmény, pláne negyvenkilósan :)))
Közben az áldozat meg újságot olvas...

mercurius 2009.06.06. 16:58:30

Baranya megye, Magyarszék. 66-os út, Pécs felől érkezve. A falu egy naaaagy kanyarral búcsúzik, egy szép emelkedőben folytatódik az út, ahol kapaszkodó sáv is van.

Haverék Pécsről jöttek Sásdra pg406-ban, négyen, éppen paintballozni voltak.

Szóval mennek szépen, Komló felől a vasúti átjáró után egy régebbi full fekete (ablakok is) merga áll be mögéjük pár cm-re, és menne el mellettük, ám a szembeforgalom nem engedi. Sebaj, majd lehúzódnak a kapaszkodósávon, gondolta a sofőr, ha már úgy tülekednek. Csakhogy a kapaszkodósávban egy busz+kamion kombó haladt éppen felfelé, úgyhogy inkább mégsem húzódtak le, 110 dízel paci tempósan indult el a dombnak. Merga mögöttük a lökhárítón. Amikor éppen előzték a buszt, a merga elkezdett dudálni, meg villogni. Erre, noha az emelkedőnek majdnem vége, azért elhúzódtak a fiatalok, elengedik a nagyobbat. Merga el, jobb1 ablak lent, tetkós kopasz cseppet sem nagydarab figura mutogat, valamit beszél, erre a srácok jól kiröhögték a kocsiból.

Merga elment, de nem akart gyorsan menni, csak ment előttük, 90-100-zal, ők meg utána, amikor is a merci átment a másik sávba, és az ablakból szemetet dobáltak a pözsóra. tesco-s szatyor, felvágottas zacsival, cigarettacsikkekkel, szal amit valszeg ennyi idő alatt össze tudtak szedni a mergában. Az egyik szatyi megakadt az ablaktörlőben. Kocsi félreáll, merga elhúz, gondolom, most ők röhögtek.

Kis takarítás, indulás tovább. Köv falu Oroszló. Falu derekán kocsma előtt áll a merga... Srácok szentségelnek, hogy el kellett volna hozniuk a szemetet, és most rá lehetne borítani.

Jobb ötlet támad. Gyorsam egy(etlen) kereszteződésnél megfordul, vissza a falu elejére, mégegyszer végiggurulnak a falun, majd a kocsi mellett elhaladva két fegyverből sárga és piros paint pöttyök a merci szélvédőire. Csak törölgessék.

A srácok úgy gondolták, a dolog el van rendezve. Röhögött is mindenki, és takarított is mindenki.

Én úgy gondolom, így két hét után, hogy ez egy lépés volt. Naaagy lépés abban az irányban, hogy nemsokára mindenki mindenkit büntetni fog. És ha a büntetésed nem lesz elég hathatós, bosszúra számíthatsz. Mi lesz, ha majd ezek a srácok évek múlva majd vadászatból jönnek hazafelé? Kipusztulnak a köcsögök az utakról? Vagy majd nem merünk közlekedni?

kranführer 2009.06.06. 19:16:47

Szia Gábor!
Valószínű itt lakunk egymástól pár percre gyalog, ismerős a szitu a városból kifelé, ilyenek vannak. Velem kb 2 hónapja szintén ugyanez volt csak akkor én láttam a traffipaxot a benzinkút magasságában, a májer meg nem mögöttem, és amikor kivágott jobbra, még volt ideje anyázni, meg mutogatni, de mire visszanézett már a rendőr intette ki. Én szigorú ötvennel, rezzenéstelen arccal (de belül mosolyogva) haladtam tovább. Mivel a városhatár a domb tetejénél van, ott lehet kicsit gyorsítani, de max 70 mert az út rossz.
Üdv
kran
(ha olvasod dobj egy üzit privátban, holnap iszunk egy sört a 15-ösben...:-)))

Ottopappa 2009.06.06. 19:23:37

Osánba csak akciós Kőbányai sörért megyünk, nem zacsislevesért. És egyél hagymásbabot a'la Bud Spencer, mert az jó, és ha evés után kb 2 órával kocsiba ülsz, az ilyen szitukat is könnyen el tudod majd intézni... Egyébként én a postolóval ellentétben szerencsésnek mondhatom magam, 184 centi, 101 kiló (bizony izom!), tizenéves sport múlt, és 26 eltetlt év - a legszebb kor! :). Na jó, az a + egy kiló legyen a mostani gyakoribb sörvedelés következménye, de akkoris a lényeg, hogy én ezen okok miatt hálistennek nem szoktam aggódni. Volt már nekem is, hogy a seggemben kotort a kocka hajtóslada, és mikor piros lámpához értünk, kiszálltam... Persze, eszem ágában sem volt semmi erőszakhoz folyamodni, de nem is kellet volna, mert a kiszállás már meggyőzte a bézbolsatyis gyermeket, és kalimpálni kezdett, hogy elnézéstbocsánatneharagudj... Perszepersze, egyszer én is belefuthatok valami elefántba, de addigis: nyugodtság van gyerekek.

pickapu 2009.06.06. 19:31:14

@Ottopappa: Fénykép alapján tanúsítom! :)
Ja, és nőügyileg is jól el vagy eresztve!

Ottopappa 2009.06.06. 19:49:33

@pickapu: Köszönöm a megerősítést, most hízik a májam! Ettől is, és a Kőbányaitól is... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.06. 21:45:42

Én is utálom az ilyeneket. Megyek ötvennel, jön a seggembe szombat reggel ötkor, nyom le... Bent a család, és még néz át miközben előz meg (záróvonalon, mondjuk az út tök üres, de akkor is) hogy mit nyugizok én ablakba rakott kézzel - hja, melóba nem fogok sietni :D
És miért? Hogy megálljunk a pirosnál. Gratula.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.06. 21:57:37

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Na szóval az előbb félbeszakított a meló.

Szóval miért nem lehet kibírni azt az 1-2 percet, sosem nem értettem.

Zsola777 2009.06.06. 22:03:08

A mazdás a lámpánál bizonyította be, mekkora balfasz. Ha nagyon siet, inkább köszönte volna meg, hogy lehúzódtak előle (amúgy szabályosan).
Gábor meg ne b*ssza fel az agyát, az ilyenek miatt nem éri meg. Főleg, hogy az idegesség tárgya egy egyszerű kérdésre sem tud válaszolni. Tényleg hagyni kell a surmókat, inkább ő legyen ideges - ha akar -, ne te!
Amúgy a "rálépek a gázra, hogy az már biztosan jó" - biztosan nem jó. Nem figyeltétek meg, ha lehúzódtok, a mögöttek jövő, még ha csak 1 másodpercig is volt egymáshoz "közötök" a forgalomban, máris gyorsítani kezd. Még akkor is, ha totál felesleges.
Azt viszont mindenki eldöntheti, hogy ő lesz-e ideges, vagy hagyja másra.

froton 2009.06.06. 22:17:54

"satnya testfelépítésem" Talán télleg nem zacskós levesen kellene élned...:D Vegyél inkább csirkét, répát, fehérrépát, petrezselymet, + egy fej vöröshagyma, 1-2 szem krumpli, só ételízesítő, meg víz, azt kész a finom húsleves...Az ilyen nyikhajok miatt egyébként nem bánnám, ha lenne gallytörő az autómon...:D

Zsola777 2009.06.06. 22:26:46

@froton: kihagytad a csirke(aprólékot), marhalábszárat... anélkül csak zöldségleves :)

Zsola777 2009.06.06. 22:27:29

@froton: bocsesz, inkább megyek aludni, ez az ír kávé... :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.06. 23:06:28

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

Minek kell ilyeneken idegeskedni? Magadban jót röhögsz rajta, hogy mekkora idióta, és reménykedsz benne, hogy ez lesz a legnagyobb öröme az életben. Teljesen fölösleges egy hülye miatt felhúznod magad.

apukád 2009.06.06. 23:24:43

Velem az M3 kivezetőjénél történt ugyanez pár hete olyan 150 körül, csak az a baj, hogy bizonyos helyen önvédelemből anno belémvertek fontos dolgokat. Többek közt azt is, ha valaki le akar szorítani automatikusan nem el, hanem rárántok én is - ugyanis védelmi helyzetnél nem az autó, hanem az úton maradás a lényeg. Szóval ez reflexé kellett, hogy alakuljon. Az Accordos köcsög kicsit meglepődött, majdnem a szalagra tettem úgy beszart, hisz nem vagány csak nagyarc volt. A csatt neki nem volt benne, tehát akkorát rántott vissza, majdnem fejreállt. Aztán még kapott egy keveset különböző formákban, nem részletezem. Szerintem legközelebb türelmesebb lesz mindenkivel.
Valahogy az emberek türelmenetlenek mostanság. Nem is értem, néhányan mintha a sárga házból érkeznének egyenesen. Mindenesetre az ilyen álmájerek szórakoztatóak, kellemes unaloműzők. :D

NagyA. 2009.06.07. 00:39:19

Az írónak teljes mértékben igaza van!

Tron65 2009.06.07. 09:58:44

Tegnap:
Börs, Auchan -> Törökbálint út, M7 felüljáró. A lámpa után még vagy 100 méterig lakott terület (50), amúgy tovább 200 méter után lefordulnék Kamara felé, úgyhogy maradtam a szabályos 50-nél. Ütődött nyomul mögöttem, majd záróvonalat, egyebet nemnézve megelőz. Intettem neki, menjencsak. MEGKÖSZÖNTE! Tette ezt akkor, amikor visszasorolt és ott, ahol egyébként már szabályosan megelőzhetett volna.

AzHofi 2009.06.07. 13:05:51

bekészítettem egy varrógépet a csomagtartóba, ha megint arcoskodik, akkor betolom a pofájába, és addig hajtom amíg rá nem varrom az összes belét a májára! Azért ez odabasz rendesen.

DonVincenzo 2009.06.07. 14:22:26

Ez az utólagos "namajdlegközelebb jólmegmutatom" szöveg annyira szánalmas. Miért nem akkor és ott vagy kemény? És szerinted mennyi az esély,hogy újra ilyen szituban találkozol ugyanazzal a majommal?

farkasgabi (törölt) 2009.06.07. 21:53:49

Zinger varrógépemet keresem, a megtalálónak jutalmat adok.

B.GY. 2009.06.07. 23:02:02

Szerintem nem a súly/kg.arány számít ha valaki arcoskodik az utakon.Hanem az adrenalin.Láttam én már 60 kilós gyereket,aki úgy állba rugta a mázsás delikvenst,hogy talicskával tolták haza.Úgyhogy óvatosan az utakon,mert hiába nagydarab országlakos valaki,ha a másik egy antiszociális mizantróp elmeroggyant.

Gontar 2009.06.08. 07:38:30

65-70... aztán meg 90... Sokszor járok arra: sok fasz már az emelkedőn felfelé menet elkezdi nyomni mint állat. Az emelkedő tetején (a temetőnél) meg ott a LÁMPÁVAL NEM VÉDETT ZEBRA, ahol sokszor GYALOGOSOK TÖMEGE menne át a túloldalon levő buszmegállóba.

MI A FASZÉRT KELL EGY, MÉG A LAKOTT TERÜLETEN BELÜL LÉVŐ (igazából ha lakott területen kívül lenne sem számítana - a zebra az zebra) ZEBRÁT 65-70, VAGY MÉG NAGYOBB TEMPÓVAL MEGKÖZELÍTENI???

A posztólónak javasolm, hoyg legközelebb ne a gázt kezdje el nyomni ott. Végig 50, az emelkedő tetejéhez közeledve meg lehet lassítani a zebr amiatt. A mazdás és a hasonló faszkalapok meg nyugodtan kaphatnak agyvérzést, ki nem xarja le.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.08. 13:39:04

"Bekészítettem egy varrógépet a csomagtartóba, ha megint arcoskodik, akkor betolom a pofájába, és addig hajtom amíg rá nem varrom az összes belét a májára!"

Ezt meg kéne rajzoltatni Grafitemberrel a Napirajzra! 8-)))

mr_x 2009.06.08. 19:37:58

Angliaban azt tanitjak, hogy ha nagyon nyomul mogottem, akkor lassitsak.
Ha van elottem masik auto akkor meg foleg hagyjak legalabb dupla kovetesi tavolsagot, hogy ha elottem veszfekeznek akkor is meg tudjak ugy allni hogy a seggretapados nem tori ossze a fenekemet.
Ha nincs elottem senki akkor meg azert hogy hamarabb tudjak reagalni az esetleges esemenyre, mivel a fektavom megno ha ket auto lenduletet probalja az en fekem felemeszteni csak mert a mogottem jovo keson reagal es megtol.

jónévez 2009.06.08. 22:15:52

@mr_x: Ezt itt is így tanították, ha valaki mindenáron elém akar erőszakolódni, legjobb helyet csinálni neki, lejjebb is húzódni, hadd menjen.
Nem csak Angliában vannak okos emberek, látod? (Igaz amit mondtál, csak az állandó nyugattal példálózást viselem egyre nehezebben.) Ott is csak emberek élnek.
És ezt az ún. defenzív vezetést körülbelül annyian tartják ott is szem előtt, ahányan itt. Nem azért halnak kevesebben az útjaikon (a megtett úthoz és az autók számához viszonyítva), mert szabályosabban, előrelátóbban vezetnek, hanem azért, mert (a jobb életkörülményeik miatt) nem kénytelenek életveszélyes, tizenéves autókkkal tömegesen közlekedni. Egy feleakkora átlagéletkorú gépkocsiállománynak pedig várhatóan:
-rövidebb a fékútja
-kevésbé lóg a kormánya
-biztosabb, hogy kinyílik a légzsák
-a biztonsági öve úgy működik még, ahogy kell
-stb...
magyarul: könnyebb elkerülni, de ha bekövetkezett is, megúszni ép bőrrel (kisebb sérüléssel) a balesetet.

mr_x 2009.06.09. 01:37:18

@jónévez: "Egy feleakkora átlagéletkorú gépkocsiállománynak"
Hat, a feleakkora atlageletkor pont nem stimmel, mert rengeteg a matuzsalem.
Nemreg talalkoztam egy bentley blower-el, epp amikor szembe jott egy rolls-royce silver ghost.
Azt sm tudtam hogy merre nezzek :-)
Kulonben epp most van olyan akcio, hogy ha tiz evnel idosebb autod van es legalabb egy eve a tied akkor alloami tamogatast adnak uj auto vetelekor. Csak azt tudnam hogy akinek csak tizeneves autora telik az hogyan fog ujat venni meg ha kap is ra 15-20% kedvezmenyt (egy kiskocsi eseten ennyire jon ki, persze nagyobbnal kevesebb % az a 2000 font)

Viszont ha mar a "nyugattal peldalozasnal" tartunk.
Mivel jopar eve elek angliaban itt is le kellett vizsgaznom vezetesbol.
A vizsgan kaptam egy hibapontot, amikor megalltam sargara valto lampanal.
(azt mondjak londonban a harom szin a kovetkezot jelenti: zold - mehet, sarga - mehet, piros - na meg harom-negy atfer)
A kovetkezo hibapontot akkor kaptam amikor a lampatol elindulva befordultam es ismet megalltam mert a kozepso jardaszigeten egy babakocsis anyuka allt. A vizsgabiztos szerint "nekem johettek volna hatulrol hogy ilyen roviddel indulas utan megalltam, a gyalogos raert ot kozepen nem is akart atjonni :-o.

záporjózsi 2009.06.09. 09:19:20

@American buttfall:
1.: a külső sáv nem rossz, csak 50 km/h-val kell menni.
2.: lakott területen kívül nagyon rövid távon van 90 km/h, utána 60 és 70. Arra is jó az út, az M0 csomópontnál pedig új.
3.: A felújítás már a mátyásföldi szakaszon kezdődik.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása