Nem lehetett túl kellemes élmény, mikor TT meglepődve konstatálta, hogy békés autózgatása közben fegyverrel követik a közlekedőket. Nem tudom mennyire gyakori ez a jelenség, de levélírónk több kérdést is felvet a történet végén. Ti mit gondoltok?
A héten kétszer volt részem ugyanabban az élményben, és ez engem kicsit nyugtalanít.
Történt, hogy hétfőn reggel (június 15) jövök be Budapestre az M7 felől, és épp a Hegyalja úton haladok az Erzsébet híd felé, amikor megkülönböztető jelzéseket használó rendőrségi konvoj ért utól. A többiekkel együtt lehúzódtam hogy elengedjem őket. Három rendőrautó volt, kettő Mondeo (ha jól emlékszem), a harmadik pedig egy szintén rendőrautó Nissan Patrol.
Az érdekesség ebben volt: a lehúzott ablakon keresztül a hátsó ülésről egy fegyvercső lógott ki az autósok felé. A hátul ülőknek a sziluettjét láttam csak, ők mintha kevlár sisakot viseltek volna. Ma reggel (június 17) ugyanebben az "élményben" volt részem, most az M7 bevezető szakaszán. Ugyanígy három autó, az utolsóból kilógó fegyvercsővel.
Alapvetően békés ember vagyok, nem szeretem a balhét, és eddig még elkerültem, hogy fegyvert fogjanak rám. Nagyon nem jó érzés volt ezt a szüzességet elveszíteni, főleg úgy hogy semmit nem csináltam csak vezettem az autóban a napi forgalomban. Néhány kérdés megfogalmazódott bennem:
- Mi lehet a három autóban, amit így kell védeni? Politikus/közjogi méltóság? Nem utaznak ilyen autókban, nincs ok őket úgy védeni, hogy fegyvert fognak másokra. Rabot visznek? Arra van a rabszállító. Értékes rakomány? Akkor miért nem péncélautót használnak? Nincs más ötletem.
- Mennyire elfogadott/jogszerű, hogy akár egy nagyértékű, vagy fontos anyagot szállító járművet úgy védenek, hogy fegyvert fognak a véletlenül ottlevőkre?
- Mást is zavart ez a jelenség?
Zsola777 2009.06.19. 16:23:41
Első?
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.06.19. 16:48:50
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.06.19. 16:50:04
jónévez 2009.06.19. 17:06:12
De lehet, nem is fegyvercső volt az, csak a posztoló hitte úgy.
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.06.19. 17:06:31
mr_x 2009.06.19. 17:08:39
Rocko- 2009.06.19. 17:09:46
tboykaa 2009.06.19. 17:10:54
tboykaa 2009.06.19. 17:12:06
craft75 2009.06.19. 17:42:05
Bobby Baccala 2009.06.19. 17:49:58
travelnyuszi 2009.06.19. 18:02:39
Zsola777 2009.06.19. 18:02:41
2. Jogszerű, de nem fogták senkire (az másképp néz ki);
3. Úgy tűnik, eddig senkit;
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.19. 18:08:41
Végre ezt is megértük, keményebb rendőri jelenlét, és szigorúbb fellépés van az utcákon :)
Nem lehet, hogy csak a kipufogócső volt? Esetleg a posztoló szabálytalan volt, és ez nem tetszett a rendőröknek?
Amúgy ma nem történt velem semmi különös. Írjak róla posztot? :)
guga 2009.06.19. 18:36:23
Egyébként a kommandósok nem mindenhatók, hasmenéstől ugyanúgy kifekszik, oszt foghatja a hülye pisztolyát bármire.
a\' ördög 2009.06.19. 18:37:42
A helyében befizetnék egy egyhetes koszovói vagy valamilyen afrikai útra. Chekpointokon elsírja majd magát? LOL
hablabla 2009.06.19. 18:39:36
efhábé 2009.06.19. 18:41:21
A radikáljobberek sírták tele a világot azzal, hogy a rendőrség fegyvert fogott rájuk, gondolom, akkor a formállogika szabályai szerint Jobbik-szavazó a poszt írója.
És ha liberális, miért lenne azonnal hülye parás?
Annyira jó, amikor kb. 3 agysejttel bíró fikanickek azt hiszik, a liberális az egy szitokszó. Elárulom neked, egyelőre mindegyik parlamenti párt vallja a liberális alapelveket. Az új parlamentben sem lesz ez másképp, a Jobbik nem fog nekimenni az alapvető liberális értékeknek, tudod, olyan mint szólásszabadság, emberi méltóság és egyebek...
salted 2009.06.19. 18:43:00
majd ha egyszer tényleg fegyvert fognak rád - mert ez kurvára nem az volt -, akkor rádöbbensz a nüansznyi különbségekre.
bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.06.19. 18:45:13
totyatotya 2009.06.19. 18:45:18
velvet.hu/blogok/helyszinelo/2009/06/17/kiraboltak_egy_bankot_az_ulloi_uton/
én is találkoztam a konvojukkal, és abszolút nem látok kivetnivalót a dologban. rohantak a dolgukra, esetleg helyezkedtek a kocsiban, ez van. nyilván nem a postolóra fogtak fegyvert. baromság a post.
a szomszéd cigányember 2009.06.19. 18:49:49
min 2009.06.19. 18:51:33
flimo13 2009.06.19. 18:53:03
pickapu 2009.06.19. 18:53:53
bervas · http://mt10.blog.hu 2009.06.19. 18:55:46
A napokban másik konvojt is láttam. Ezt katonák terelgették, és három böhöm fehér turistabuszból, meg pár kocsiból állt. Itt nem volt se maszk, se fegyver, tőlük nem ijedtem meg. A felvezető kocsi használta a hangosbeszélőt, ügyesen csinálta a helyet a csúcsforgalomban.
ügyfélszolgálatos 2009.06.19. 18:56:11
Szendwich 2009.06.19. 18:57:40
indapasssucks 2009.06.19. 18:57:46
felvagyokháborodva 2009.06.19. 18:58:00
Cactus71 2009.06.19. 19:02:20
Ez már érdekesebb sztori.....
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.06.19. 19:03:18
redriot77 2009.06.19. 19:04:52
A Patrol azért magasabb a legtöbb személyautótól, nem hinném, hogy a kommandósnak kényelmes úgy tartani a géppisztolyt, hogy a csöve lefelé kimutat az ablakon. Ahhoz meg kéne emelnie a fegyvert, és ha még lenne is egy ilyen idióta kommandós (azért ezek nem átlag mezei zsaruk) a mellette ülők azért valószínűleg megakadályoznák egy ilyen akcióban.
Cactus71 2009.06.19. 19:05:06
Te meg hülye vagy. Dél-amerikai diktatúra...
Persze, nyugodtan sétálgass este 10-kor a VIII. kerületben, és akkor láthatsz jópár benszülöttet is. Akkor sírnál, hogy hol vannak a fegyverlóbáló Nissanosok....
vwxyz (törölt) 2009.06.19. 19:05:13
Archenemy 2009.06.19. 19:07:41
.
.
.
:p
hablabla 2009.06.19. 19:09:37
Zsola777 2009.06.19. 19:18:50
MogmondomZazOszintet 2009.06.19. 19:24:12
andreasue (törölt) 2009.06.19. 19:27:37
Szegény Budaházyt is maszkos faszkalapok viszik. 3 molotovért. RÖHEJ!
wasabii (törölt) 2009.06.19. 19:29:57
thedealer (törölt) 2009.06.19. 19:34:24
ugy hivjak, hogy EROSZAK szervezet! azert vannak, hogy akik visznek a birosagra azt ne az elotted halado autobol probaljak megolni/kiszabaditani.
Ha lelonek egy ilyen akcioban, jobb ha tolem tudod - se a biztositod nem fizet se karteritesre nem szamithatsz! (tok jogosan.. shit happen's man)
casey rybak 2009.06.19. 19:37:16
Teljesen igazad van!!
És gondolom nem konkrét személyre fogjuk,csak oldalt kell ülni ha kifelé akarnak nézni testtel.akkor tudnak reagálni.Ha nézi az előtte ülőt,mit csinálna?
Látom csak egy-két buta ember vergődik ezen,a többi érti megvan ennek az oka mait nem kötnek minden egyes ember orrára...
casey rybak 2009.06.19. 19:37:56
lor 2009.06.19. 19:39:32
de vannak olyan szallitmanyok /szemely targy mindegy/
hogy folyamatosan ott van a fegyver es mogotte a bacsi. azert mert barmelyik pillanatban elojohet az a helyzet amiert ok ott vannak.
es akkor nem lekapni vallrol celozni ...
hanem csak elesiteni celra es loni kell.
tasnadit vagy melyik arcot szallitottak igy.
elso szelvedon puska cso folyamatosan kilogott es mogotte a bacsi mindenre keszen.
casey rybak 2009.06.19. 19:42:59
Michael Collins 2009.06.19. 20:09:24
Lolita999 2009.06.19. 20:10:31
Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.19. 20:15:53
szerintem egyébként a felső szervek is túl sok amerikai filmet néznek..
DownQ · http://letoltes.freebase.hu 2009.06.19. 20:15:59
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.06.19. 20:16:09
peelou75 2009.06.19. 20:17:32
casey rybak 2009.06.19. 20:17:56
hogy esne ki,ha nyakába,vállára van akasztva??
te nézel sok hülyeséget talán..
Kutyafüle 2009.06.19. 20:24:18
okostojgli (törölt) 2009.06.19. 20:46:47
Az egyiket seggedbe szánta szegény Budaházy.
@wasabii: "de nincs olyan esemény Budapesten"
No, te meg ezt honnan tudod?
okostojgli (törölt) 2009.06.19. 20:52:10
Parajpuding 2009.06.19. 21:03:19
casey rybak 2009.06.19. 21:06:09
na kit és hová visznek?mesélj.
te megtámadnád így őket?
szánalmas irigy emberek..
min 2009.06.19. 21:07:23
Hát vazze, csöve volt, tusa volt. Aztán, hogy légpuska vagy más volt e azért nem lassítottam le, hogy jobban megnézzem de felhívtam a rendőröket, hogy az ilyen meg ilyen teherautóban nézzenek körül.
ekkoraszart 2009.06.19. 21:08:42
Zsola777 2009.06.19. 21:10:27
C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.06.19. 21:14:04
ZON 2009.06.19. 21:17:56
Nem zavar.
Wyatt Earp.
hoseman 2009.06.19. 21:32:40
Csontos Szigfrid 2009.06.19. 21:35:33
algi 2009.06.19. 21:35:38
Uninvited 2009.06.19. 21:49:17
A sok sírós buzi meg menjen ki amerikába azt nézze meg milyen az igazi erőszakszervezet.
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.06.19. 21:55:47
Netuddki. 2009.06.19. 21:58:30
Muhaha! Hogy sajnálom szegényt! :rofl:
hulyemagyar 2009.06.19. 22:00:01
Azt hiszem nem értettétek meg a lényeget, nem egyedi esetről van szó, hisz két esetet is látott a postoló. Eszerint kezdünk átmenni egy dél-amerikai diktatúrába"
Jó nagy hadibarom vagy.
scooby08 2009.06.19. 22:00:15
Te egy idióta joober köcsög vagy. De ha te szereted, én szívesen belenyomom abba a csökött agyadba a stukkert, ha ennyire élvezed...
scooby08 2009.06.19. 22:00:51
M1rage 2009.06.19. 22:11:56
Ha két kommandós között egy védett személy ül, akkor természetesen a várható veszélyforrás felé, tehát ablakon kifelé áll a cső úgy, hogy azonnal viszonozni lehessen a támadást. Baszakodni a helyezkedéssel (csak mert júzernek nem tetszett a szívószál az ablakban) az 1 sec bukó, ha arra kerül a sor. Az meg pont arra elég, hogy ne is legyen kit védeni:)
zoldtea 2009.06.19. 22:20:19
1. gyorshajtók
2. nincs bekötve a biztonsági övük
3. mobiliznak vezetés közben
4. másokat leszorítanak az útról
5. kidobják a csikket az ablakon
Szóval az ilyen autóvezetőkre vadásznak. A konvoj első autójában ülők kiszúrják a delikvenst és rádión értesítik a többieket. Az utolsó autóban ülők pedig kilövik.
Ha te egyik vétséget se szoktad elkövetni, akkor nincs félnivalód.
kívülálló 2009.06.19. 22:29:00
Sajnos ma már nálunk is szükség van az éberségre. Horváth Ágnesre egyszer ráfogtak egy majdnem pisztolyt, a ligetben meg majdnem megsorozták szegény Gyurcsányt vízipisztollyal.
Járhatnának kidugott csővel Siófok, Enying, Érd stb. felé.
kranführer 2009.06.19. 22:33:36
szvsz 2009.06.19. 22:48:18
müszi 2009.06.19. 22:51:28
Yeto 2009.06.19. 23:08:20
apukád 2009.06.19. 23:19:25
Amúgy lehet valami libes politikus tejet vett Olaszliszkán oszt arra vigyáztak.
jónévez 2009.06.19. 23:25:02
A poszthoz (és hsz.-ekhez) még: Mark Twain óta tudjuk, az arab olyan egy kiállhatatlan agresszív lény, aki nem szereti, ha fegyverrel közelítenek hozzá. Mi lesz, ha a mi népünk közt lesz olyan, aki megijed és vissza (ne adj isten, elsőnek) lő? Terrorista az, aki meg akarja védeni az életét az ismeretlen fegyverlóbálótól? Ezért nem egészséges, ha fegyvercső lóg ki az ablakból, bármi is legyen a cél. Tessék legalább azzal úgy pásztázni, hogy azt az átlagpolgár ne lássa.
És ettől még mindig nem hiszem, hogy tényleg az volt, amit a posztoló látni vélt, csak elképzeltem, amit páran természetesnek tartanak. Képzeld el, terád mutat a fegyver. Akkor is természetes? Természetes, ha néhány nagykutya védelmére hivatkozva téged fenyegetnek, aki csak arra jársz? Nem-e ezt szoktuk inkább az elmaradott, hatalmukat féltő diktátorok bűnéül felróni?
suha 2009.06.19. 23:37:41
guszti 2009.06.19. 23:56:19
Engem sokkal jobban idegesít amikor a fél várost lezárják, mert olyan méltóság érkezik valamelyik országból, akinek valamiért félnie kell. Kiszámolta valaha valaki hogy egy ilyen látogatás mennyibe kerül nominálisan egész várost nézve, plusz dugó, plusz benzin, plusz szmog? A világ talán legparásabb országelnökének - azóta lemondatták és elítélték talán kiskorú megrontásáért - kíséretében az egyik páncéllimuzin majdnem felkent a falra, és nem csak ezért hörögtem, de azért is, hogy ne hozza ide a köcsög háborúját, ne körözzenek helikopterek a házam fölött, ne fogjanak rám puskát páncélautóból, és egyáltalán: ne paráztassanak, ne terrorizáljanak nyíltan, hatalmi pozícióból, békeidőben. Már csak azért se mert még azt találom gondolni hogy a fegyverkereskedő-lobbinak dolgoznak. Ha neki ennyire félnie kell, megértem, biztos nem az ő hibája (bár a japán császár még integetett is a limuzin lehúzott ablakán, ahogy szemben bringáztam vele az üllőin, érdekes, ő miért nem félt tőlem annyira hogy kisebb hadtestet kelljen tartania maga körül?), de ha már így alakult, az ilyen szervezze a diplomáciai találkozóit szuper védelmet biztostó katonai támaszpontokra, mi meg majd a híradóban megnézzük, hogy jópofizik, ha akarjuk...
Thorwald 2009.06.20. 00:00:36
Ha valakire fegyvert fognak, akkor kifejezetten es konkretan raceloznak azzal a celzattal, hogy barmikor hasznalhassak a fegyvert.
Az meg amikor a "SWAT"osnak az a dolga, hogy azt a szallitmanyt, aminek kiseretevel 4 komolyan felfegyverzett/kikepzett tulajdonkeppen elit rendort biznak meg vedje meg es tudvan, hogy nem veletlenul biztak meg oket a feladattal egy aktataskas kuldonc helyett, azaz elviekben fel kell keszulniuk az oket ero tamadasra.... szoval felkeszul es a fegyverevel "pasztazza" a kornyeket...
A ket dolog kozott nem kis kulonbseg van.
Ez a media altal hasznalt felnagyitas nagyon hatasos...
Mellesleg en sem szivesen neznek egy "SWAT"os kezebol figyelo fegyver csovebe meg ha csak pasztazik, akkor sem. De ez a dolga, nem ok nelkul civilben meregette a celkereszttel az autosokat.
Liberalis vs nem liberalis
Vannak emberek akik mindenhez jogot akarnak es a jogokat hangoztatjak es kovetelik, viszont a kotelessegrol (ami ugye egy normalis allamban a joggal karoltve kellene, hogy jarjon) egy budos szot nem ejtenek... Pedig szerintem aki nem teljesiti a kotelesseget annak csorbitani kellene a jogait is.
Jobbos vs kék
Erdekes, hogy ahogy belebelepislogtam a "jobbosok" vedik a rendoroket es a "kék"ek kardoskodnak a rendorok korlatozasa mellett.
Erdekes, hiszen a jobbosok koreben joval gyakoribb azon velemennyilvanitas aminek koszonhetoen a rendorseggel valo osszetuzes biztositott. Ugyanakkor altlaban ilyenkor a kékeket vedik a rendorok.
Amikor az ilyen vedesek utan van szo a rendorseg megrovasarol vagy kerdore vonasarol erdekes modon az itt a rendorseget fikazo kekek egyike sem emeli fel a hangjat a rendori tulkapasok ellen.
Erdekes ez a mi vilagunk... attol fugg, hogy mit latsz ugyanazon dologbol, honnan nezed:)
M1rage 2009.06.20. 00:27:03
Egyik kommandós vagy ügynök sem tartja úgy a fegyverét, hogy az "valaki" felé néz. Azért legyünk már eszünknél, a cső másik végén álló is ember, és rohadtul nem szeretne emberre lőni - aztán persze a naív paranoiások hisznek amit hisznek.
Lehet menni rózsaszín pónilovakkal játszani a zöldövezetbe, azt ott csinálni a hisztit meg-nem-esett sérelmek miatt.
Személyes véleményem: posztoló életében először látott automata fegyveres embert, és ezt azon nyomban kikérte magának, majd idejött hisztizni, hátha talál rokonlelkekre. Fel kéne nőni az élethez, és nem állandóan panaszkodni.
BiG_ 2009.06.20. 00:36:31
Nos, túléltem, nem vizelek be éjszaka, alva sem járok (bár későn - vagy korán? - kommentelek, az tény). Tegyük túl ezen is magunkat és el holnapra.
Üdv!
i hate the police (törölt) 2009.06.20. 00:50:35
i hate the police (törölt) 2009.06.20. 01:04:55
Mikrobi 2009.06.20. 01:43:26
i hate the police (törölt) 2009.06.20. 01:53:24
i hate the police (törölt) 2009.06.20. 01:57:53
thedealer (törölt) 2009.06.20. 02:09:15
A fegyveres keszenleti egysegek egyebkent csak akkor csinaljak ezt ha az illeto kiszabaditasa miatt tartanak fegyveres tamadastol.
Szerintetek csak a filmben van ilyen, de en elmeselem neked, hogy eleg sok eset volt amikor egyesek tervezgettek kulonbozo "nagyfiukat" eroszakkal kiszabaditani valahonnan.
Pontosan az ilyen hatarozott fellepes kell ahoz, hogy az olyan fazonok mint pl. Tasnadi, feketesereg vezetoi stb. ne tudjak loterre valtoztatni a belvarost.
A kommandosok nem janiznak a fegyverrel. Nekik elo van irva, hogy milyen korulmenyek kozt milyen intezkedeseket kell foganatositani. Neked is van munkarended - ha te nem tartod be akkor az azert van, mert valoszinuleg nem is vegzel olyan minosegu munkat amit elvarnanak toled.
i hate the police (törölt) 2009.06.20. 02:45:06
Szűcslaci 2009.06.20. 04:53:51
Haaat1 2009.06.20. 06:43:12
Egyre színvonaltalanabb ez a blog (is).
Végén már minden kutyaszart felszedtek csak, hogy legyen valami az oladlon?
mingyá beszólok! 2009.06.20. 06:53:35
Aaaaannnyira gyökerek vagytok, hogy az már agydonorért kiált! A Budaházyt szállította a sok sündörgő vakond... :) Ki más lenne olyan rettegett szállítmány hogy még a felröppenő falevélre is fotonágyút kapjon elő a hőn szeretett sündőrség? Terrorfenyegetett országban élünk, szopjatok hozzá! ( izé..., ja, ez tényleg szopás... :))
na pá
BKV reszelő 2009.06.20. 07:11:44
szalmaegér 2009.06.20. 07:35:16
Amikor ezeket a balfaszokat látom, mindig az jut eszembe, mennyi filmet meg kellett nézniük ehhez, hogy ennyire beleéljék magukat szánalmas szerepükbe.
Semmivel sem jobbak, mint azok a balfasz kormányőrök, akik a senki által komolyan nem fenyegetett, kutyaütő minisztereiket úgy igyekeznek megvédeni a város utcáin mindenütt leselkedő veszélytől, hogy leszorítják az útról az arra közlekedőket.
Szerintem szarjon mindegyik sünt. Rendőrségit, mert az nagyobb.
KAJ624 2009.06.20. 07:46:18
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.20. 07:54:42
fostaliccska 2009.06.20. 07:57:01
totalbike.hu/tesztek/yamahafz1s/.
"Formálisan halálraítélt"-nek tartja, gondolom a rendőrségünket akarja ezzel minősíteni, de hát ezzel a kis bevezetővel ő is aktívan hozzájárult hogy megtalálják az illetőt. :(
zolee75 2009.06.20. 07:59:22
Thorwald 2009.06.20. 08:06:58
Azt birom, hogy elvarasok meg jogok utan kiabalas az megy, de... eh szar ez az egesz.
na__most__akkor 2009.06.20. 08:22:46
Négy (4, four, vier, csetire) helyen láttam rendőrt géppisztollyal állni. Az egyiket egy bizonyos utca végén, ahova gyalog se lehetett bemenni (Prime Minister's London Residence, 10 Downing Street, Westminster, London, England )
Senkit nem érdekelt, senki sem tiltakozott. Az első kettőt lefényképeztem, őket sem érdekelte, hogy fényképezek (az egyik szemmel láthatóan azt gondolta, hogy na, még egy hülye túrista). A másik kettő már engem sem érdekelt.
Sorkatona koromban én is utaztam védett konvojban (17. kocsi, 2. pad, 3. hely) és marhára örültem, hogy van forgalomirányítás (minden más autót leállítottak fegyveresek, lőszer nélkül) mert így öt perccel előbb odaértünk és végre le lehetett szállni.
Mi is volt a téma? Látott valaki egy kilógó csövet?
hubertusz 2009.06.20. 08:29:26
na__most__akkor 2009.06.20. 08:36:29
Ma a hírekben kétféle rendőr van.
1. Impotens : nem tud rendet csinálni (bezzeg a csendőrség annak idején ...)
2. Visszaél, túllép, indokolatlan : amikor sikerült rendet csinálni (vagy éppen randizik egyet Zsanettel ...)
respecta /01 2009.06.20. 09:10:46
Nagyon igaz! Valahogy nem is félek tőlük (nekem inkább érdekes, amikor látom őket).
Inkább megállt bennem minden és udvarias "bocs', parancsoljon uram" jelzéssel adtuk tudtára a fekete autó kopasz vezetőjének az M7-en, hogy a mienkkel hasonló sebességű autójának valóban szabad az út, amikor egy fegyvernek látszó tárggyal kérte az előzés lehetőségét egy idő után..
Mérgező Hulladék 2009.06.20. 09:17:15
Írta valaki a három turistabuszt rendőri vezetéssel, megkülönböztető jelzéssel, láttam tegnap én is. Az például mi volt?
Szigliget 2009.06.20. 09:25:34
Én értelek, és szerintem teljesen jogos a felvetés. Rendőrállamban élünk, némi mázzal a tetején. És lesz ez még rosszabb is.
casey rybak 2009.06.20. 09:30:48
szevasz cimbora:)
nem,nem buktam le.
nem hinném,hogy bibsiket viszenek,a valóság inkább közelebb állhat Thorwald,thedealer hozzászólásához..
Aki meg megállapítja,hogy ilyenre nincs ok,az buta,tájékozatlan ember.De neki nyilván nem is az a dolga,hogy a titkos,szigorúan titktos dolgokról tájékoztassák.
Ha ennyien láttak,ennyi konvojt,akkor ebből hány embert lőttek le az ablakból,amitől annyira félnek??
De ez egy eljárás lehet,mert így kell valószínűleg csinálni,ha az előtte lévő fejtámláját nézné s nem ki,akkor a reagálni is jóval később tudna bármire!És nem vagyok sün haver,mielőtt megint erre következtetsz..:)Csak a tények,következetesség tudod:)
Martian (törölt) 2009.06.20. 10:05:31
:))
vwxyz (törölt) 2009.06.20. 14:19:19
Ölik a magyart! Gyilkosok! Hazaárulók! De ezt nem hagyhatja az igaz magyar nő, ezért Morvai nagyasszony majd megment bennünket, amikor elmondja mindezt az EU-parlamentben. Hadd nyíljok ki végre a világ szeme, tudják meg, hogy minden nap milliók halnak meg Magyarországon az önkény terrorja miatt!
i hate the police (törölt) 2009.06.20. 14:19:58
B.GY. 2009.06.21. 00:36:56
rózsaszínkupakodanyomó 2009.06.21. 09:34:51
www.youtube.com/watch?v=vCMAQ5seKvM
A történet annyi, hogy valami elvetemült embereket keresetek a kommandósok, azonban elsőre nem a megfelelő ótóra csaptak le:)
izémizé 2009.06.23. 10:53:04
izémizé 2009.06.23. 10:53:39
hatesz 2009.06.23. 17:02:14
"A héten kétszer voltam részeg..."
Gondoltam, ez igen, lévén még csak kedd van...
Chaby83 2009.06.25. 11:44:00
Amennyiben valóban autópályán másik kocsira szegeződött egy fegyver:
Hm.. voltak itt olyan hozzászólások, h. az esetet megjegyző illető nyuszilelkű, nem járt reptéren, finom csávó stb. hát elárulok egy érdekes dolgot, semmilyen közterületen, épületben sem fognak az emberre fegyvert :) köszöntésül, jelzésül, figyelmeztetésül, mert belépett oda, elhaladt ott stb.. ezért az a barom aki úgy közlekedik kocsiban, h. lógatja kifele a puskacsövét a kocsiból, gondolkodjon el egy kicsit, mennyire szabályszerű az. Inkább fogja magára a puskáját, akármilyen szervezethez is tartozik. Ez felveti a jogot, h. bárki fegyverviselési engedélyével kocsiablakon kilógó puskacsővel cirkál... Abszurd.... Betíltanám a csávót...
Ha pedig az égbe mutatott a puskacső, akkor kit érdekel, lehet, h. hobbi vadászok és így követték a vadludakat... az már nem érdekel, ha nem rám fogják a fegyvert... asszem ez a két oldala van a dolognak. Bár a postokat végigolvasva nem meglepő, h. Magyarországon a legnagyobb munkaadó "cég" a rendőrség, katonaság és társszervezeteik.. Ha megnézzük Szerbiát, itt dupla annyi a rendőr és rendvédelmi szervezet és bűnüldöző egység fajták száma...De mégsem hasítanak sehol úgy h. kilóg a kocsiból a gép pisztoly :) sosem láttam :) ... ha látni, akkor az "erős srácok" kezében a föld felé mutatnak a csövek... üdv
kispesti 2009.08.21. 09:52:21