Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Csempét szállítani bosszantó

2009.06.22. 11:19 :: SilentSound

Legalábbis annak a Citroen tulajdonosnak mindenképpen, aki a nagy sietség közepette szakított arra időt, hogy ráfékezgessen Ferenc autójára, miközben ő épp egyben szerette volna hazajuttatni az új csempéit. A példa ismét megerősíti, hogy nem csak nagyon olcsó és nagyon drága autóban ülnek bunkók és hogy nem csak a fővárosban vannak ideggyenge autóvezetők.

A következő történetet szeretném megosztani veletek. Tegnap Június 15.-én elmentünk egy szegedi barkácsáruházba csempét vásárolni. Találtunk is szépet, jót, csak egy probléma volt, hogy csomagolást csak nyomokban tartalmazott. Semmi baj, utánfutót kartonpapírral kibéleltük és felpakoltuk. Elindultunk, négyen ültünk a kocsiban + az utánfutó teli törékeny csempével.

Próbáltam óvatosan menni, hogy a csempe túlságosan ne rázkódjon, de azért nem tartottam fel a forgalmat, ami egyébként is vasárnap délután eléggé gyér volt. Az Izabella hídra érve - kövezzetek meg -, hamarabb besoroltam a balra kanyarodáshoz a belső sávba, mert ott simábbnak tűnt az út, de nem másztam, szabályosan 50-nel mentem.

Ekkor történt, hogy a semmiből egy Citroen Xsara Picasso a külső sávban megelőzve elémvágott és vadul dudálva mutogatni kezdett. Először azt hittük, hogy elhagytunk valamit, de nem. Nyomott előttem három satuféket, (közben mutogatott) amit elég nehéz volt a megterhelt utánfutós kocsival kivédeni (persze a csempék a nagy fékezés miatt hátul rendeződtek).

A fájdalma az lehetett, hogy a belső sávot használtam, és neki biztos sietős volt az útja, de a nagy sietség közben még ráért engem fegyelmezni, és a mögöttem lévőket is veszélybe sodorni. (különben gond nélkül a külső sávban kikerült). Nagyon bátor lehetett, mert láthatta, hogy négyen vagyunk, plussz terhet cipelünk és így fékezget előttünk. Ha nem tudok megállni, és belemegyek, még én leszek a hibás.

Sajnos a rendszámát nem tudtam megyjegyezni, de egy 50 körüli őszes hajú férfi volt egy ezüst színű Picassoban. Kívánom neki, ha majd egyszer valami törékenyet és drágát visz, egy kamion fékezzen előtte és dúrja le az útról, mert esetleg a megengedett sebességel halad, és nem akarja összetörni a szállítmányt.

Az eset után továbbhajtott normális tempóban és elkanyarodott jobbra a következő kereszteződésben, nekem esélyt se adva arra, hogy megkérdezzem, mi a francot képzel magáról, hogy csak így veszélyezteti több ember biztonságát.

Nem egy nagy történet tudom, de elég szomorú, hogy nemcsak a kopaszmercis és társai, hanem már az idősebb korosztály is indokolatlanul agresszív az utakon.

103 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TH 2009.06.22. 11:25:03

A posztolónak igaza lenne (igaza is van), de mi a tökömet csinált a belső sávban? A KRESZ betűje szerint talán nem szabálytalan, de alapvető, hogy aki lassan megy, az igyekezzen ne feltartani a forgalmat, és a külső sávban menni!

Don Blasius 2009.06.22. 11:29:21

@TH:
Az Izabella hídon elég posvány a külső sáv. Valahol megértem, hogy a törékeny cuccal nem akart ott menni. Ott én is a belsőben megyek, de inkább rágyorsítok. Igaz, csempét még nem szállítottam arra.:)

trixilw 2009.06.22. 11:35:46

@TH: 50-el ment, nem poroszkált, a Kresz szerint lakott területen kívül van jobbra tartás, a hidat figyelembe véve indokolt volt a belső sáv használata, de amúgy is ő a hibás... Egyéb kérdés?

Perillustris 2009.06.22. 11:36:13

@TH: 50-nel ment. Ennyi a megengedett maximum.

gecofeco 2009.06.22. 11:38:31

Érdekes, de azt vettem észre, hogy ez a korosztály (50-60), az akik a legkevésbé előzékenyek.

TH 2009.06.22. 11:39:29

@Don Blasius: Ha szar a külső, akkor ez valóban teljesen érthető.

@trixilw: köszi, a KRESZ-t ismerem. A KRESZ szerint ha egy gyorsabb jármű utolér, akkor le kell húzódni - lakott területen belül is - a külső sávba.

@Perillustris: Azért dinamikában egy utánfutós kocsi nem veszi fel a lépést a közlekedéssel. Ezért nincs helye a belsőben, még akkor sem, ha a végsebessége el is éri a megengedett maximumot. Másrészt te is nagyon jól tudod, hogy a tempó inkább 60 körül szokott beállni lakott területen belül, nem pedig 50-nél.

TH 2009.06.22. 11:40:34

@tamas74: én ilyet nem vettem észre. Mondjuk eddig nem készítettem ilyen jellegű statisztikát kor szerinti bontásban. :)

Seth Gecko 2009.06.22. 11:42:54

Üdv a hétfői ráérőknek!
Ott tényleg inkább a belsőben mentem volna csempékkel. Egy-két perc egy másik autós drága életéből, vagy az, amit a kiizzadt fizetésemből vettem meg és nem elittam... Inkább az ő ideje, kövezzetek meg.
Ha már lehagyom, akkor örülök, hogy mehetek, nemhogy még szivassam fékezgetéssel. Ezek szerint mégsem volt sietős...
Ehh, mindegy. Aki itt olvassa, az ezzel tisztában van, a gyökerek sajnos ritkán tévednek ide.
Az itt a baj, hogy sokaknak fájna egy kis tolerancia, neadjisten empátia.

Zsola777 2009.06.22. 11:43:49

25. § (1) Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak, továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.

Ergo ha 15 méterrel előbb besorol, mert kívül éppen szar az út, arra tekintettel lehet lenni. Arra persze nem, amikor a Hungárián kilométereken keresztül a belső sávban cammog egy kamion vagy busz.
Jobbról meg nem előzünk, ha a belső sávban lévő betartja a sebességet. De ha mégis, akkor sem fékezgetünk egy láthatóan hosszabb fékúttal (utánfutó/pótkocsi) rendelkező jármű előtt. Mutogatni meg lehet, de minek? Mindenki csak ideges lesz, pláne hétfőn...

TH 2009.06.22. 11:45:52

@Zsola777: Jobbról lakott területen belül el lehet haladni gyorsabban a belső sávban menő mellett.
És a szar útminőség valóban indokolhatja a belső sáv használatát, mert nem hiszem, hogy az útkezelő kifizetné az összetört csempék árát (pedig ugye ők felelnek érte végülis...).

TH 2009.06.22. 11:47:58

@Seth Gecko: aki gyökér, az nem fog rájönni, hogy ő gyökér. Hiszen amikor ő legutóbb így büntetgetett fékezéssel, az INDOKOLT VOLT. ééérted...szóval hiába jön ide, kicsi az esélye, hogy magára ismerjen...

Matrix_ 2009.06.22. 11:53:39

"[...]Nem egy nagy történet tudom, de elég szomorú, hogy nemcsak a kopaszmercis és társai, hanem már az idősebb korosztály is indokolatlanul agresszív az utakon."
Ugyanitt törött csempe eladó!
érdeklődni.:...
:)

Devil 2009.06.22. 11:56:29

"Nyomott előttem három satuféket,"
En ilyenkor azt szoktam csinalni hogy az elso satufek (vagy mas agressziv megmozdulas) utan szepen lelassitok 20-ra es/vagy hagyok 50 (lakott teruleten kivul 100) meter kovetesi tavolsagot. Ugy mar nehez megegyszer ram-satufekezni. Valahogy hiteltelenne teszi a nagy sietseget ha megall 20-rol satufekkel :) Persze a sietseg eleve minden ilyen esetben hiteltelen de ezt hagyjuk.
Igen, mas ezkoz nincs az onvedelemre, nem, nem luzerseg, nem, nem rangatom ki a kocsijabol es nem hivok rendort (minek)? Hacsak o meg nem probal kirangatni (kozpontizar!) mert akkor fenykep (mobil)+rendszam+feljelentes - igaz ez az elmelet, mert gyakorlatban ilyesmire meg sohasem volt szuksegem.

Zsola777 2009.06.22. 11:59:54

@TH: Jajj, megint jobbról előzés, kellett szólnom :)

36. § (4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel __jobbról el szabad haladni__, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.

(7) Ahol valamelyik forgalmi sáv megszűnik, annak a járműnek van elsőbbsége, amelyik terelővonal átlépése nélkül haladhat tovább.

Addig tehát ok, hogy korán ment be, mert mondjuk az út gáz volt, és a másik is szabályosan haladt el mellette, de "bevágott" elé, hirtelen fékezésre meg nem kényszerítheti. Attól a pillanattól kezdve már a Citronyos volt a hunyó.

Don Blasius 2009.06.22. 12:04:23

@Matrix_:
Ami a kamionról leesett?:))

_ng_ 2009.06.22. 12:05:50

@TH: "A KRESZ szerint ha egy gyorsabb jármű utolér, akkor le kell húzódni - lakott területen belül is - a külső sávba."

Kivéve, ha az adott útra megengedett legnagyobb sebességgel halad (mint itt) vagy kanyarodásra készül fel (mint itt).

kezq1988 2009.06.22. 12:06:02

és mi lett a csempével?

Zsola777 2009.06.22. 12:11:20

@kezq1988: Tényleg, mi lett a csempével? Csak a képen van törött. Jó a papíros "rögzítési technika"?

Matrix_ 2009.06.22. 12:13:23

@Don Blasius: az nem úgy "esett" le:)
és már be van építve!

TH 2009.06.22. 12:29:25

@_ng_: kétségtelen.

@Zsola777: csak a "Jobbról meg nem előzünk, ha a belső sávban lévő betartja a sebességet. "
Ez nettó hülyeség. A többit meg senki nem vitatja.

Zsola777 2009.06.22. 12:44:45

@TH: Ha megelőzöl egy, a maximális megengedett sebességet betartó autót, akkor máris gyorshajtasz. Mást mentségemre nem tudok felhozni, legyen bruttó inkább! :)

JMC 2009.06.22. 12:50:36

Legközelebb forgasd kicsit balra a kormányt, tedd vissza másodikba, és padlógáz. Told bele a köcsögöt a Tiszába. Mire a Fekete-tengerbe ér lesz ideje gondolkodni.

Hargita 2009.06.22. 13:06:04

Nekünk is összetört kocsiban a járólap a múlt héten, de nem kellett hozzá másik autó, csak a Nagy Lajos király útja, majd a Thököly út...

TH 2009.06.22. 13:14:35

@Zsola777: OK, ebben igazad volt. :) Az valóban gyorshajtás. :)

@Hargita: Remek útvonalválasztás, gratulálok. :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.06.22. 13:20:08

Hargita 2009.06.22. 13:06:04
meg egy gagyi autó, gyártáshibás járólappal...

Don Blasius 2009.06.22. 13:32:32

@TH:
Én még cucc nélkül sem megyek arra.:P Pedig az autó jó, csak szeretném, ha később is az lenne.:)

TH 2009.06.22. 13:34:32

@Don Blasius: a Thökölyt én is elkerülöm, ha lehet. Pedig igen hasznos útvonal lenne, ha út lenne...

Don Blasius 2009.06.22. 14:01:00

@TH:
Nézd meg a BKV Volvoit milyen állapotban vannak, köszönhetően a szuper útnak...

scottish 2009.06.22. 14:03:30

Tegnap nem is 15.-e volt. Szerintem photoshop.

KaPé 2009.06.22. 14:09:29

@_ng_: "Kivéve, ha az adott útra megengedett legnagyobb sebességgel halad (mint itt) vagy kanyarodásra készül fel (mint itt). "

Láthatnánk azt a Kresz paragrafust, ami ezt így kimondja?

okostojgli (törölt) 2009.06.22. 14:09:57

Legközelebb mit teszel?:
- nem veszel törékeny csempét
- abban a boltban nem veszel csempét
- egyáltalán nem veszel csempét
- rögzítetlenül nem szállítod
- utánfutóval nem szállítod
- rögzítetlenül az utánfutóban nem szállítod
- balra nem kanyarodsz
- Szegeden nem közlekedsz
- Izabella hídon nem közlekedsz
- gyalog mész
- ezüst színű Xsara Picassót elkerülöd az 50-es sofőrrel
- minden Xsara Picassót elkerülsz 50-es sofőrrel
- 50-es sofőrt elkerülöd
- Gyurcsány a hibás.

kéjenc 2009.06.22. 14:16:02

tegnap nem is június 15.e volt

Don Blasius 2009.06.22. 14:21:30

@kéjenc:
Az hagyján, de vasárnap, pedig június 15. hétfő volt.:)

scottish 2009.06.22. 14:26:49

@Don Blasius: Mondom én, sántít az egész. Ha meg június 15.-e Vasárnap volt, akkor meg 2008-nak ekllett lenni. Viszont akkor meg az 50 körüli őszes férfi volt egy évvel fiatalabb.

Nyugtass meg kedves posztíró! Legalább volt búcsúszex?

TH 2009.06.22. 14:30:50

@KaPé: Kresz paragrafus nincs, van helyette a jogszabály megfogalmazói által írt értelmezés hozzá, ami aszondja, hogy: "lakott területen belül a belső sávon folyamatosan haladó gépkocsi és motorkerékpár akkor nem akadályozza a mögötte haladók forgalmát, ha az útra engedélyezett legnagyobb sebességgel halad".

ge-za (törölt) 2009.06.22. 14:45:26

barkácsáruházban csempét venni?
Nem is kár érte.
Elmentél volna egy szaküzletbe és díjmentesen kiszállítják a minőségi árut és nem történik ilyen csúnyaság veled.
És még1
fékezget előtted,mutogat és egyikőtök se tudja megjegyezni a rendszámát?
egy süni simogatás azért a posztírónak is jár!

tacsikutya 2009.06.22. 14:55:39

felismertem! nem az Elszo-s Dudás volt?

kg-- 2009.06.22. 15:13:47

@TH: "A KRESZ szerint ha egy gyorsabb jármű utolér, akkor le kell húzódni - lakott területen belül is - a külső sávba."

Ez akkora mondat, hogy be kellett idézzem :)

Belső sávban max. sebességgel menve nehéz szabályosan közlekedő járművet akadályozni. Kivétel a megkülönböztető jelzését szabályosan használó jármű.

A gyorshajtás a legveszélyesebb szabálysértések között van. Megvalósítása automatikusan veszélyeztetésként értékelendő.
Az agresszív vezetési stílus sem javít a képen. (Ha esetleg bíróság elé kerülne az ügy.)

A bizalmi elv alapján feltételeznem kell, hogy a közlekedés többi résztvevője ismeri és betartja a szabályokat - köztük a sebességkorlátozást is. Igaz, ez csak addig tart, amíg be nem bizonyítja a kedves közlekedőtárs, hogy nem fogja betartani a szabályokat.

És akkor ott tartok, hogy egy veszélyeztető magatartást meg tudok szüntetni egy akadályozással, ha nem húzódok le előle. Amíg én nem veszélyeztetek senkit, de engem - és a többi közlekedőt - veszélyeztetnek, addig a dilemma csak annyi, hogy én állítsam meg az ámokfutást, vagy hagyjam a többiekre. Mivel megvan az a helyzeti előnyöm a többiekkel szemben, hogy én észrevettem egy potenciális veszélyforrást (míg a többiek esetleg nem), így praktikusan nekem kell mielőbb megszüntetnem a veszélyhelyzet lehetőségét.

Tehát a KRESZ szerint a gyorshajtót a belső sávban max. sebességgel haladva akadályoznom kell :)

Van ebben valahol logikai hiba? (A végén én is meglepődtem, de ez jött ki :) )

tangara 2009.06.22. 15:14:08

Ember, hagyjuk már ezt a: ".. semmiből egy Citroen Xsara Picasso a külső sávban megelőzve elémvágott .."
Ilyen nincs. Simán nem figyeltél barátom.

TH 2009.06.22. 15:28:33

@kg--: olvasd el a többi kommentemet is, lécci. Addig nem reagálok inkább.

majdazteneldontom (törölt) 2009.06.22. 15:36:35

Amennyiben a francia fostalicskás valóban "elkanyarodott jobbra a következő kereszteződésben" akkor valójában ő volt az akinek semmi keresnivalója nem volt a belsőben. Mi értelme volt a belsőbe vágnia, ha utána úgyis jobbra fordult el a külsőből? Csak azért, hogy férgeskedjen? Igen.

Alf (törölt) 2009.06.22. 15:45:08

párhuzamos haladás emberek, simán lehet a belsőben előzni, ez nem autópálya... nem kell dudálni.

petrocelli111 2009.06.22. 15:50:00

Utánfutós looser!!! Legközeleb kérjél kiszállítást.Ingyen kiviszik csak borravalót szoktam adni a szállítónak. Egy verést megérdemeltél volna ,nem azért mert vétettél volna a kressz ellen, hanem azért mert sóher vagy.

Aggie 2009.06.22. 15:50:25

Miota vezettem egy Tranzitot koltozeskor megrakva a cuccainkkal, nagyon empatikus lettem es soha nem vagok be sem kis sem nagy teherauto ele.
Szerintem minden ur- es holgyvezetonek ki kellene probalnia, nagyon-nagyon tanulsagos!

Integrált Szerverterror 2009.06.22. 15:54:09

@Alf: Nyugtass meg mindenkit hogy csak elírtad:)))

Integrált Szerverterror 2009.06.22. 15:59:26

Éés mi lett a csempéveeel?:))

majdazteneldontom (törölt) 2009.06.22. 15:59:41

@Alf: "fostalicska a suzukid. "
Melléfogtál kisköcsög, jóval komolyabb vasam van. :)
Ennél jobban csak francia autó feltételezett tulajdonlásával lehet megsérteni. Mondjuk azért már ölök.

TH 2009.06.22. 16:05:03

@majdazteneldontom: És milyen autód van? Peugeot vagy Renault? ;)

nyjozsi2 2009.06.22. 16:15:49

Csempét, padlólapot, ilyesmit élére állítva kell szállítani, nem lapjával halmozni, így töredékére esik a törési lehetőség. Az Octaviámba a múlt héten berámoltam 350kg-nyi padlólapot, a hátulja le is ült koppig, a kormény pörgött, mintha tripla szervója lenne, és hazáig 30km keresztül eléggé óvatosan és lassan közlekedtem. Érdekes módon mindenki ki tudott kerülni és senki sem satuzott. Ezek szerint Szentendre környékén nem lakik Citronyos 50-es őszülő típusú versenyző...?! :-)

TH 2009.06.22. 16:17:55

@majdazteneldontom: Ééén, dehogy! ;) Az kizárt dolog, mert nem tudom. Csak nem tudtam kitalálni, hogy Twingóval vagy Pug 106-ossal jársz-e. ;)))

@nyjozsi2: Töredékére törnek a törési esélyek? :)

aGinger 2009.06.22. 16:18:15

Erre az esetre jó a "Csempét viszek, nem sietek" kiírás egy A4es lapra a hátsó ablakban...beválik :)

Integrált Szerverterror 2009.06.22. 16:22:35

Velem is történt ilyen. Zeg.-en a felüljárón játszotta el ugyanezt egy birka egy hiányos öltözetű civic-kel. Igaz nem volt utánfutó meg meg szűnik a sáv de a csóka úgy gondolta hogy nekem nincs jogom előtte bemenni a körforgalomba. Mondjuk ő legalább láthatóan sietett. Ezért nem értem a citromost.

Ja és csak azért nem mentem utána mert a nagymama ott ült mellettem. De tényleg!:)))

TH 2009.06.22. 16:22:57

@aGinger: biztos elég az A4-es lap? elég közel kell menni, hogy olvasható legyen...és még egy utánfutó is ott van közben...

Integrált Szerverterror 2009.06.22. 16:28:16

Vagy ráírni az utánfutóra:
„Nitroglicerint viszek nem sietek!”

majdazteneldontom (törölt) 2009.06.22. 16:36:21

Egyébként semmi bajom a francia autókkal, de tényleg, csak tudom, hogy mindenütt van 1-2 ideggyenge aki ráugrik ha fikázni kezdek. Ne mindig a suzukisokat bántsuk már, elég baj nekik, hogy azzal kell járniuk! :)
Mindenesetre ezúton felhatalmozom a jelenlévőket, hogy ha 50 évesen olyan nyomi leszek, hogy csak egy Citroent fogok tudni felmutatni és az lesz a legnagyobb boldogságom, hogy satuzgassak az utánfutós kolléga előtt lelőhettek, mint egy kutyát, mert az ilyen azt érdemli! :)

seatdealer 2009.06.22. 16:42:02

@tamas74: Én elmúltam 50, de nem vagyok ekkora paraszt. A fiatalok se piték...
Egyébként a Xarás xarjon sünt!

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2009.06.22. 16:46:26

@JMC: Őő, az Izabella-híd nem a Tisza fölött visz át ;-)

TH 2009.06.22. 16:46:46

@majdazteneldontom: bántják itten az ódisokat, a béjemvéseket és a merciseket is. :)
Azt hiszem, a VW és a japán autók azok, amik leginkább kimaradnak a szórásból, ők nem keltenek erős érzelmi hullámokat itt. :)

aGinger 2009.06.22. 16:50:13

@TH: Jogos...akkor az utánfutó végére. :)

JGabor · http://segitazautoszerelo.hu/ 2009.06.22. 16:56:39

Az autó márkája kezd egyre kevésbé fontos lenni.

majdazteneldontom (törölt) 2009.06.22. 16:57:38

@TH: Amennyire követni szoktam az eseményeket szerecsére még az én autóm típusa (nem, nem Talbot kedves endruboy79) sem merült fel mint fikázandó. :) Nem japán, nem német, nem francia. Mondjuk én igyekszem is nem szégyent hozni a márkatársaimra.

TH 2009.06.22. 17:01:16

@majdazteneldontom: ok, a dél-koreai, olasz, svéd, angol és amerikai autók se kapnak olyan sok fikázást itten. :)
Köztük van a tied származási helye? :)

majdazteneldontom (törölt) 2009.06.22. 17:03:18

@TH: Közte! A dél-koreai-nál felszisszentem, Te tényleg kötöszködsz! :)

TH 2009.06.22. 17:03:20

@JGabor: szerintem soha nem volt fontos.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2009.06.22. 17:12:03

Asszem sokan nem jártak még Pesten kocsival a kommentelők közül:ha én tudom h ha pl 500 méter múlva balra akarok fordulni 1 kereszteződésnél akkor bizony időben átsorolok,aki gyorsabb elözzön meg jobbról,leszarom,de nyilván nem húzódok le jobbra mert akkor hogyan is fordulnék balra,és nyilván nem a lámpa előtt 20 méterrel kezdek 3-4sávot balra megyegetni...

TH 2009.06.22. 17:13:03

@PEACOCK: basszus, hogy te milyen okos vagy!!! lehidalok teljesen.
Bocs, de miért nézel mindenkit hülyének? Ki mondta, hogy kanyarodáshoz nem lehet időben besorolni?

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.06.22. 17:13:10

paraszt volt a (be)xarás... Ha látom, hogy valaki valamit szállít azt nem sz.patom, örül ha rendben célhoz ér a pakolt cuccaival.

PitBuli 2009.06.22. 17:16:24

Engem zavarnak a belső sávban poroszkáló áruszállító, bazi nagy, és igen is lassú teherautók. És te is ez voltál, sajnos ilyenkor tarts jobbra van, és ha szar az út, ott a jobb sávban mehetsz lassabban is.

SLacc 2009.06.22. 17:19:01

Munkahelyi problémák, kapuzárási pánik, potenciazavarok nyilván mind okozhat ilyet. Vagy csak tahó. Kompenzálni márpediglen kell.
Ugyanakkor ha cuccot viszel, oldd meg a megfelelő rögzítését. Talán (!) egy kicsit te is hibás vagy. De igaz az is, hogy 50 a megengedett. Tudod, valószínűleg szült a felesége, és rohant az OMV-hez (vagy mi van ott) benzinért, mert már nem lett volna elég a kórházig, aztán meg a másikig, ahol ott a nagymama. Jaj, istenem, hol a fejem, hol a fejem. :)
Mivel ott gyakr(abb)an van trafi, engedni kell az ilyet... :)

Integrált Szerverterror 2009.06.22. 17:30:43

@majdazteneldontom: tudom csak vicceltem lemaradt a szmájli.
Amúgy ha megfigyeled akik gyakran írogatnak ide nem fikázzák a másik autóját. Ez a blog nem erről szól. Itt az emberi hülyeség a téma. Meg a hülye emberek. Szerintem.

TH 2009.06.22. 17:32:09

@PitBuli: és törje szét a csempéket a szar úton? A szar út lassan is szar. Szerintem ez indokolja a belső sáv használatát. Főleg, ha 50-el ment...

rezsöatya 2009.06.22. 18:09:51

Ja, lehet fikázni a posztírót, de nem hiszem, hogy sóherségből viszi az árut utánfutóval. Nekem is van utánfutóm, használom is, ha szükségem van rá.
Amúgy velem meg a következő történt: Tetőcsomagtartón vittem 4 m-es hajópadlót (nem sóherségből, hanem mert van tetőcsomagtartóm, meg csak egy köteggel = 10 szál, ahhoz meg nem kell pótkocsis kamion, csak azért, hogy ne legyek sóher!), szóval a Szentendrei úton, külső sáv, tudom, hol vannak a bukkanók, ezért időben lassítok, hogy a 4 méteres szál ne lengjen ki, a mögöttem lévő, meg azt hitte, hogy őt szivatom, azért fékezek. Elém vág (ismétlem, külső sáv a háromból!), ráfékez, úgyhogy én hiába vigyáznék a lecekre. Szóval megértem a cikkírót, tudja be annak, hogy mindenki magából indul ki, el kell felejteni, ne rágódjon... azért a csempéket sajnálom, nyilván nem törés céljából vette...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.06.22. 18:23:01

és mi lett a csempékkel?
összetörtek? vagy megmaradtak azért?

BKV reszelő 2009.06.22. 18:29:52

Hmmm. Utánfutót lecsatolni, citromnak utánaeredni, négyen egyszerre ütni, rúgni az "urat", majd a csempe árát és a borravalót elvenni. Ez lenne a hatékony megoldás. Sajnos törvénytelen.

Ja ! Nem a csempe miatt, hanem a szándékos veszélyeztetés miatt.

ekkoraszart 2009.06.22. 18:30:55

Kicsit furi, hogy az ilyen történetekben mindig van egy autó ami a "semmiből" tűnik elő.

BKV reszelő 2009.06.22. 18:42:31

@rezsöatya: Nos, utánfutózni jó, mert olcsóbb módja a hazafuvarnak, mint a bérfuvaros. Én is használom az utánfutómat, ha kell és bizony amikor 80 nm padlócsempét vontattam haza, én kitettem a vészvillogót és egy papundeklit is az utánfutó végére, hogy: HÁROMSZOROS FÉKÚT !

Nem büntetett senki. Ha tette volna, akkor sem próbáltam volna fékezni, mert értelmetlen lett volna.

11-es egyébként viszonylag jó út, de szentendrétől én teherrel bizony a sáv belső oldalán megyek, mert a széle az nem gépjárműbarát. Menjen ott akinek sok pénze van a napi szervizelésre.

Zsola777 2009.06.22. 20:00:30

@BKV reszelő: a forgalmidban amúgy benne van, milyen nehéz terhet vontathatsz fékezett/fékezetlen póttal - ha ezt túlléped, az bizony szabálytalan, pont a hosszú fékút és a kanyarban megnőtt esélyű bebicskázódás miatt. A felirat amúgy jó ötlet!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.22. 20:39:56

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

Nejkem egy kicsit gyanús, egy ilyen semmiség miatt ritkán szoktak fékezgetni mások előtt az emberek. Szívesen meghallgatnám a citroenes verzióját is, lehet, hogy a végén még kiderülne, hogy egyáltalán nem úgy volt, mint ahogyan a posztban van. Ha netán mégis, akkor tényleg köcsög volt a citroenes.

jónévez 2009.06.22. 20:53:53

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Hát neked mindenki gyanús? Gonosz mítoszromboló vagy te! Felépítenek itt szép meséket, te meg csak benyögöd: gyanús. Pedig mennyit görnyednek itt emberek, hogy úgy írják meg, ők hibátlanok voltak.
Ijgum-bujgum! :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.22. 21:00:38

@jónévez: Hát igen, eleve mindenki gyanús, aki szabályosan közlekedik :) Az valóban igaz, hogy mostanában sokat dolgoznak a posztírók azzal, hogy leírják, hogy ők mennyire szabályosan közlekednek :)

jónévez 2009.06.22. 21:14:30

@...::: Flúgos Kamionos :::...: És van is alapja a gyanúnak. Az Izabella-hídnál az a szokás, hogy csorognak a belső sávban, én meg megelőzöm őket a külsőben, és még arra is van időm, hogy besoroljak a balrakanyarodóba. Nem olyan rossz ott a szélső sáv, csak a belsőben szokás menni. Csak azért nem a Metro-tól jött ott, mert bentebb vette a csempét. És lehet, hogy bal tükre sem volt.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.22. 21:24:31

@jónévez: Hát igen, lehet, hogy a bal tükör hiánya miatt kellett a belső sávban mennie. Akkor viszont érthető :)

vhm 2009.06.23. 00:12:00

"Nagyon bátor lehetett, mert láthatta, hogy négyen vagyunk, plussz terhet cipelünk és így fékezget előttünk. Ha nem tudok megállni, és belemegyek, még én leszek a hibás."

Nem te lettél volna a hibás. Ugyanis, ha bevág eléd és úgy fékez, akkor ő a hibás. Még 3 tanud is lett volna helyből. Követési távolságot nem kell tartani másik sávban haladó mögött, ő pedig úgy vágott be eléd, hogy nem biztosította az elsőbbségedet...

Szerintem semmire, de semmire nem elfogadható a bevágok elé aztán fékezek egy nagyot és közben veszélyeztetem a többieket mentalitás.

Az ilyet kívánom hátulról tolják meg egyszer úgy, hogy aztán nyaktól lefelé lebénulva legyen pár éve gondolkozni vajon megérte-e...

Integrált Szerverterror 2009.06.23. 02:20:16

@vhm: Szerintem semmire de semmire nem elfogadható ok olyat kívánni hogy valaki nyaktól lefelé lebénuljon.:/

Integrált Szerverterror 2009.06.23. 02:25:32

Nem tudom kérdezte-e már valaki de mi lett a csempével?

SLacc 2009.06.23. 07:35:26

@endruboy79: Hidd el, tudsz mondani olyat, aki megérdemelné. Mi van azokkal, akik részegen családokat nyírnak ki?

Integrált Szerverterror 2009.06.23. 14:21:31

@SLacc: Hja vagy akik józanul. Bár azoknak megfelelőbb büntetés lenne ha elküldenék szexrabszolgának egy afrikai börtönbe. Akkor legalább fizikailag is fájna neki egy kicsit.

Mondjuk én is tudok egy okot az elévágás+befékezés kombóra: tegyük fel a szemem láttára elrabolja a családom egy embercsempész banda egy nagy fekete autóval. Biztos megpróbálnám megállítani még ha ezzel közúti veszélyeztetést követnék el ill. azt kockáztatnám hogy nyaktól lefelé megbénulok. És itt bezárult a kör.

22-es csapdája?

indapass90210 2009.06.23. 16:33:53

Szerintem kamu a poszt, mert az elején az van, hogy tegnap június 15-én, holott tegnap 22 volt!

Ezért tart ott az ország, ahol!

igazi hős 2009.06.23. 22:07:46

@nyjozsi2: aztá mi lett volna, ha az anyósülés elé is raksz pár dobozt? Akkor egyenletesen ült volna, futóműnek is jobb, vezeti is könnyebb. Tudom, próbáltam, én is újítottam/újíttattam már.

Zsola777 2009.06.24. 01:48:59

...és a csempével mi lett?

scottish 2009.06.25. 13:22:06

sz@rok ezek a francia autós csempék.
Jut eszermbe: mi lett a csempével?!?

jónévez 2009.07.09. 19:57:50

Vajon megtudjuk-e valaha, mi lett a csempével?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása