Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ököllel belevágott a tükrömbe

2009.06.25. 10:52 :: SilentSound

Hogy egy rettentően rossz szóviccel indítsak, úgy tűnik, Békés megye sem mindig olyan békés, ahogy azt László történetéből is látni fogjátok.

Békés megyében élek, szinte kizárólag itt is vezetek, két számjegyű főutakon, meg néha városban. Eddig nem írtam meg a sztorimat, mert úgy gondoltam, mi ez a nagy pesti dugós, vagy autópályás esetekhez képest. De a csempeszállítós eset meghozta az önbizalmam.

23 éves vagyok, és nem igazán sportos vezető. Persze kanyarokban inkább odalépek, de hosszú egyenes úton 100 fölé nem nyomom, és a cérnám se nagyon szakad el. Viszont tavaly novemberben valaki rendesen eltépte, persze én rendes hülyéhez illően, belementem a játékba.

Békés városában csordogált előttem egy jó tizenéves bordó Fiat Tipo, 30 körüli sebességgel. Gondoltam, ezt tök meg tudom előzni a kanyarig, és még az 50-et se lépem túl. Szokásommal ellentétben nem irányjeleztem. Lehet ez volt a baj. A Tipó vezetője amint mellé értem, rágyorsított, a kanyarban pedig feltűnt egy szembejövő, kénytelen voltam mögé visszaállni.

A vezető, olyan kézmozdulattal, ahogy a kisgyereket dorgálják, hátramutogatott. Erre elgurult a gyógyszerem. Én, ha előznek, még ha valami látványosan erősebb autó is, elveszem a gázt, ez olyasféle reflex. A városból kivezető kb. 2 km-es szakaszt mintegy másfél cm-es követési távolsággal teljesítettük. 

Aztán a táblát elhagyva mögötte felgyorsultam kb. 110-re, vissza, hármas, padló, állvahagytam. Persze hátraintettem, hogy 1:1 legyen. Nem tudtam elhúzni, mert kifogtam egy romos áruszállítót, amit csak addigra tudtam megelőzni, mire a közben betapadó Fiat utolért. Kb. 120-ra álltam be, és látom, hogy a Tipós nem sorol vissza, engem is meg akar előzni. "Jól van, b*meg, tőlem mostmár azt csinálsz amit akarsz, de ha menni akarsz, akkor nyomjad!" - mondtam magamban és nem vettem el a gázt. Aztán a közeledő kanyarban feltűnt egy szembejövő. Láttam, hogy emberünk nem éri fel ésszel, hogy ha nem akarom, nem előz meg, ezért beengedtem magam elé, nem kell maradni helyszínelni. 

Csakhogy ő ezzel nem érte be, bevágta a féket előttem. Hallottam már korábban, hogy van aki besatuz más előtt, de á, a helyi hülyék nincsenek ennyire kreatívak, gondoltam kiment elé egy fácán. Gondolom vágjátok, hogy fácánról szó sem volt. Vészfék, a kocsi beriszál, megállunk. A manus kiugrik a Tipóból és elindul felém.

Ha kiszállnék és kitaposnám belőle a... az lenne az igazi, csak ugrana a büntetlen előélet (komolyan azt mérlegeltem, hogy ha nem lehet erkülcsi bizonyítványom, akkor már többek között köztársasági elnök sem lehetek). Úgyhogy szégyen a futás, de hasznos alapon visító gumival balra nagyívben kikerültem őt. Az ív nem volt elég nagy, mert ököllel belevágott a jobb tükörbe, ami szerencsére behajtható.

Emberünkről csak annyit, hogy 50-es évei végén járó, korához képest fitt férfi, aki ezt a nagyszerű kaszkadőrmutatványt egy fiatal nővel a jobb egyben, és gyerekülésben ücsörgő kisgyerekkel hajtotta végre.

Én is hülye voltam, elismerem. De nyugtassatok meg, hogy ő volt a nagyobb hülye (de az építő kritikát is szívesen fogadom). 

190 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak béna veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonnaNyányó 2009.06.25. 13:02:50

Majd tanultok türelmet, hogy nem kell mindig előzni.

fvipera 2009.06.25. 13:03:35

azt nem tudjuk, ő milyen volt valójában, de azt igen, hogy te nemcsak hülye, hanem gyáva is vagy.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.06.25. 13:03:46

@wzoli:
"Erre az egyik nem engedte be, de közben jöttek szembe. Elfért a három autó egymás mellett :)"

10 evvel ezelott en is igy viselkedtem volna.
Csakhogy azota
1. sajnalnam a biztositas onreszet
2. es mint a posztiro, en is a 'buntetlen eloeletre" gyurok. ugyanis buntetett eloelettel bizonyos ( igen jol fizeto ) allasokba egyszeruen nem vesznek fel.

Megjegyzem : az ember esze megall, hogy mik nncsenek ma Magyarorszagon.

pablophone 2009.06.25. 13:04:39

Alapeszmék :

1. Úton , ha nem muszáj nem küzdünk.

2. Ha mégis muszáj, vagy elég helyünk, vagy elég komoly autónk legyen.

3. Ha 1. es és 2.es nem működik, akkor legalább tekintsük meg a konkurenciát, és annak elemzése után cselekedjünk. ( Ha baj van merek e kiszállni, vagy csak nagy arc kis tehetség , és az erkölcsivel takarózom )

4. Ha kiszállsz az még nem biztos hogy "attttaaak" mert a fellépés is sokat jelent.

5. Ha lehet kerülj el, mert 300 LE és 130 kg vagyok, és ha azt látom hogy gyereket vagy kutyát veszélyeztetsz, akkor nem lesz szemtanú amikor megállítalak ...

6. UFF

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:05:00

@Scaramella va alla guerra:
az egyes kettes elég vicces, egészítsük ki:
sajnálod a kis fika életed :)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:06:03

pablophonnal egy újabb erőemberrel ismerkedhettünk meg.
A 2 millió Fekete Laci hazája :)

BéLóg 2009.06.25. 13:06:12

@TH: wzoli annyira bátor, hogy már nem is mer az "arrogánspöcs" témába ilyet írni, kénytelen itt kiélni magát.
Ott ugyanis visszaszólnak, itt meg senki nem tudja mégis melyik az...

Ismerős, az ilyen otthon belerúg a kutyájába ha elvesztett egy fogadást a munkahelyén...

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:08:08

@BéLóg:
Bélóg én inkább arra emlékszem hogy verbálisan hátraszorultál. Sajnos én dolgozok is, így 3-4 (!) órát követően dolgom volt, nem mindenki veri egész álló nap.
Már megint kóstolgatsz, aztán megint ajánlhatom a Xanaxot, hogy tudjál aludni. Kis méregzsák.

Silent Bob 2009.06.25. 13:08:10

Szerintem ha nekiállsz keménykedni, ne szarj be a végén hanem szállj ki.

casey rybak 2009.06.25. 13:10:05

@pablophone:
mondj nagyobbat,talán reggel óta híztál 3 kg-ot vagy morcosítottad a kocsid lámpáit(+2 LE):)
szánalom

pablophone 2009.06.25. 13:13:49

@wzoli:

Próbáltam kulturáltan fogalmazni, de látom nem érintette meg a szürkeállományod ...

Akkor lerágom a csontot :

1. es és 2.es pont számomra és értelmesebb egyedeknek fontos.

5. pont jelenti azt, hogy megoldhatnám másként, de NEM szeretem.

Ha a gyermek vagy a kutyaallergiámon szórakozol, akkor meg egy HULLADÉK vagy, és gyere beszéljük meg ....

pablophone 2009.06.25. 13:16:31

@casey rybak:

HA wzoli felveszi a kesztyűt jöhetsz leltározni az adatokat ... ( de utána etikusan beírod ide is ugye ? )

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:16:47

@pablophone:
engem meg szórakoztat a netes kemény legények beszólása. Reggel felkelsz, anyukád megcsinálja a kakaód, leveszed a csíkos pizsit, 7 diós szemüveged, kapsz két pofont anyucitól, mert nem mostál fogát és rádszól, hogy egyél rendesen, mert még 50 kiló se vagy. Kicsit sírsz, majd odaülsz a géphez és kompenzálod a fusztrációid.
Komolyan azt hiszed, hogy kemény vagy? :)

Cyric 2009.06.25. 13:17:03

Na végre megjött a heti aktuális vandál blog! Csütörtökig kellett várni? Ejnye bejnye!

Mindenesetre romlik a színvonal, hiányolom belőle a fekete terepjárót és a kopasz fejű kigyúrt vadállatot. :)

Mindenesetre a gyerekülésben ülő gyerek eddig még nem látott eleme a mesének. Gratula. ^^

Az eredeti postból csak ennyit emelnék ki:

"persze én rendes hülyéhez illően, belementem a játékba"

Itt vége is a történetnek. :)

TAXI 2009.06.25. 13:18:49

@TH: Milyen kocsid van, wazz?? :D Belefér a baseball ütő a kesztyűtartóba... Nekem is kellene egy, hátha valamikor gyakorolni támad kedvem a csíkosbolt parkolójában, vagy egyéb helyeken :D

Lipi1945 2009.06.25. 13:19:49

@pablophone:

Alapeszmék:

1. Az én apukám erősebb!

2. Az én pöcsöm hosszabb!

3. És még szerény is vagyok!

pablophone 2009.06.25. 13:20:01

@wzoli:

Valahogy éreztem, hogy ide szeretnél eljutni :)

Akkor megkérdezem a többiek előtt ! Valahol egy randi élőben ? Semmi attak, csak egy kávé, és utána ideírod az élményeid rendben ?

casey rybak 2009.06.25. 13:21:11

@pablophone:
mondom én,hogy szánalom..

pablophone 2009.06.25. 13:21:15

@Lipi1945:

1. Akár lehet is :)
2. Honnan tudod, hogy nekem van olyan ? :)
3. Egyértelmű :)

pablophone 2009.06.25. 13:21:57

@casey rybak:

Oké, ezek szerint arc van , leltár nincs ...

Nem lepődtem meg

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:24:16

Most nyilván ha azt írom, hogy hülyékkel nem foglalkozok, akkor én leszek a gyáva.
Őszintén! Semmi bajom nem lenne a kávéval, főleg ha értelmes emberről lenne szó, de szerinted van az embernek ideje ilyenekre mint Te???

De még ha 130 kiló lennél is (volt egy kolléganőm aki 180 volt és persze egy kiló izom se volt rajta :) ), miből gondolod, hogy nem vagyok 150, vagy miből gondolod, hogy ez a kurva nagy vagyok és megmutatomból nem csak az jön le hogy ostoba vagy?

Ezekről az emberekről süt le a hülyeség, komolyan azt hiszed, hogy nálad nincs erősebb?
Nézd meg az eddigi kommenteket, amiket kaptál. Elgondolkoztál mért kaptad őket?

Zsola777 2009.06.25. 13:24:51

"De ovónéni, különben is a Pisti kezdteeeee!"
Nőljön föl a posztoló is, ne amögé bújjon, hogy kisebb baromságot csinált, mint a másik! A sün jár mindkettőnek!

É2I 2009.06.25. 13:26:32

Gyaggyant kötsög, aki harminccal joyridedol(;), majd, ha meg akarják előzni odalép.
De, hagyni kell, nem ér meg egy agyvérzést. Recskázzon csak a tipójában.

Viszont nincs olyan, hogy ki a hüjébb. Hüjék vagytok és kész.

Földim! Napi tapasztalat, hogy kisbékés tele van vezetni nem tudó, rutintalan, dinamizmust a vezetésben nem ismerő, a tükröt még fel nem fedezett autóssal. Hogy a megyszékhelyről ne is beszéljek.
Sajnos. De ez van.
(Amúgy sem érdemes vigéckedni, hisz szinte mindennap elbújva mérnek rendünk őrei.)

pablophone 2009.06.25. 13:31:59

@wzoli:

Kedves WZoli ,

Nézd, én írtam 5 pontot, amivel nem akartál vitatkozni, és összesen a 130 kg-t és a 300 LE-t láttad meg.

A cinket te kezdted, a kesztyűt TE NEM veszed fel, pedig leírtam előre, hogy "no attak"

Szépet, pizsiset írsz nekem, pedig semmit nem írtam olyat amivel kóstolgatlak ...

Ja, és igen szavaztasd meg a posztolókkal, hogy legyen e randi vagy nem.

Enélkül minden amit írsz kamu :)

libraSVK 2009.06.25. 13:32:54

@TH:
Ugyanez az eset, amikor sebesseg korlatozas vegenel kezd el ellozni, amikor mar en is gyorsulnek a max. megengedett sebessegrol max. megengedett sebessegre. Na, akkor engem sem erdekel, 90ig gyorsulok, utana tartom.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:32:57

@pablophone:
végülis a lényeget leírta az egyik komment (nem én),
szánalmas vagy
a netben ez a legrosszabb, tele van szájkarate bajnokkal
Te milyen öves vagy?

*Lujzi* 2009.06.25. 13:33:31

Szegénykém! A 23 éveddel lementél Pestről, hogy oszd az észt? Ha igy haladsz, tuti te nem leszel fitt 50-es!! Nagyon kemény gyerek vagy! Majd játszd el ugyanezt Borsodban! Várnak rád! Pl Olaszliszkán.

pablophone 2009.06.25. 13:35:24

@wzoli:

Akkor nincs randi ? ( pontosan ki is a szájkarate bajnok ? )

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:37:20

@pablophone:
Te, hiszen Te provokálsz és hencegsz a kilóiddal, meg hogy randizzunk
akkor ki a szájkarate bajnok?
így vagy vagy 2 danos

gmower (törölt) 2009.06.25. 13:38:27

@wzoli:
"Egyszer láttam ilyet 6-oson, kb. 150-200 méterre voltam lemaradva. Elég sűrű sor volt, a köcsög csak előzgeti a sort, bár látszott, hogy annak nincs vége (Pest felé). Erre az egyik nem engedte be, de közben jöttek szembe. Elfért a három autó egymás mellett :)"

"Tévedsz, már elnézést!
Nem véletlen írtam, hogy Pest felé (ekkor még M6 nem volt). Ez talán Ercsi környékén volt, na most ha sokat jártál arra (mondom, ma talán más az M6 miatt, erről fogalmam sincs), akkor tudod, hogy Pestig simán állt a sor!!! Azt hiszem erre mondhatni, hogy nincs vége (vagy eleje)!"

A Pest felé ugye akár lehetne Bohnyhádnál is.... Egyszer halad a sor, egyszer áll, Te tudod valójában mi történt egyáltalán? :D

Az M6 csak annyiban változtatott a 6-os út forgalmán, hogy le kell lassítani a körforgók miatt. Én szoktam használni azt a pöcsömnyi kis autópályácskát, de elég magányosnak érzem magam rajta, a városi bevezetőn meg ténylegesen is érkeztem meg tök egyedül vasárnap késő délutáni csúcsforgalomban. Hát hatalmas volt íven venni a kanyarokat a három sávon keresztül :D Én imádom ezt a pályát :D

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:38:30

@pablophone:
"5. Ha lehet kerülj el, mert 300 LE és 130 kg vagyok, és ha azt látom hogy gyereket vagy kutyát veszélyeztetsz, akkor nem lesz szemtanú amikor megállítalak ..."
Ki kezdte, ki a szájBruceLee? :)

pablophone 2009.06.25. 13:40:02

@wzoli:

Akkor L A S S A N kérdezem : )

Randi, vagy csak a szád nagy ?
Nem szeretnélek terhelni, oda megyek ahová kéred :)

Áll az alku ?

Komment nem kell, csak egy egyszerű IGEN vagy NEM :)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:41:56

@gmower:
valóban nem részleteztem a helyet, de tény a sornak ott már nem volt vége, illetve igen, egészen Pesten (már abban az irányban, amerre én mentem) a Gyálinál
Azért kérdeztem változott e valamennyit, mert amióta M6 van, 6-oson nem voltam (illetve Dunaújváros után természetesen igen). Tény, nagyon jó a pálya, emlékszem pár napja volt nyitva, amikor mentem Bátaszékre, 2 (kettő!) autóval találkoztam a pályán!

pablophone 2009.06.25. 13:42:59

@wzoli:

Idézet hibátlan !

Olvasd el még egyszer : kutya vagy gyerek !!!

Ezt amíg élek fenntartom ! Két nagy kamasz lányom van, akikért bármit, ha te nem így gondolnád, az nem az én szégyenem ...

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:42:59

@pablophone:
ócska provokatőr vagy ennyi, és körülbelül ennyit lát belőled mindenki más is, ezt fogd fel a mogyorónyi agyaddal
szívassalak, mondjam hogy este 8 Kálvin tér? :)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:43:32

@pablophone:
Akkor L A S S A N kérdezem : )
"5. Ha lehet kerülj el, mert 300 LE és 130 kg vagyok, és ha azt látom hogy gyereket vagy kutyát veszélyeztetsz, akkor nem lesz szemtanú amikor megállítalak ..."
Ki kezdte, ki a szájBruceLee? :)

pablophone 2009.06.25. 13:43:57

@wzoli:

Ebből melyik volt a válasz ? Már hogy az igen vagy a nem ?

BéLóg 2009.06.25. 13:44:53

@wzoli: Ha nincs más, beizzíthatnád a hirtelen regelt klónokat, nyugodtan itt is.

Szerintem ha OTT van mondandód, nem IDE kéne írni, nem? Mert ez utóbbit szokták (ha jól ismered a xanaxot, nyilván azokat is akik neked felírják) a szakemberek "kényszeres kompenzációnak" nevezni.

Arról nem is szólva, ha OTT kivesszük a sajátjaimat a tieidet meg benthagyjuk, úgy számolom, a szóbanforgó sofőr még akkor is több elismerést arat mint fikázást.
Ha neked lennék, legalább ezen elgondolkodnék.

Cyric 2009.06.25. 13:45:16

@pablophone:

Most már kezd tényleg szánalmas lenni ahogy ezt a találkozás dolgot erŐlteted ... tudod bár nem érzem magam gyávának de hasonló helyzetben én is csak röhögnék ha valaki egy blogos kommentelős összetűzésben azzal akar keménynek látszani hogy: Akkor találkozzunk kistáska.

Ha ennyi felesleges erőforásotok van inkább gyertek le Szentgotthárdra a vonatállomásra zsákokat pakolna.

Na fogadjunk eggyikőtök se jön csak arcoskodtok? :D

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:48:37

@pablophone:
Természetesen így gondolom, de az sem az én szégyenem, hogy hangemberkedem a neten (lásd idézet és azokra mások kommentje), ez a legtöbbeket visszataszít.
Sőt, nekem még tengerimalacom is van, nem kutyám, két buta kis állat, egy dolog érdekli őket, a KAJA. De ahhoz sem engednény, hogy valaki hozzányúljon.

Az ilyen ember mint Ter addig hangos, amíg nem talál egy nagyobbat, aki meg nem csapja. Méert hiszed, hogy Nálad nincs nagyobb? Ezért a mogyoróagy a hibás vagy mi? Komolyan, irónia minden egyéb nélkül kérdem.

Erre láttam élő példát is. Egyik előzni akart, a másik balra kanyarodni. Hogy volt e index, vagy sem, nem tudom, csak a csattanást hallottam. Az egyikben volt egy kigyúrt nagy darab állat, a másikban egy öreg (70 év körüli cigány) két vékony cigány és egy nagy kancigány). Persze a vékonynak volt nagy a pofája, így a vékony cigu és a kigyúrt állat összeugatott, hogy ki miatt lett a baleset. Míg nem a kigyúrt olyat kapott (a vékony cigutól), hogy megcsókolta a földet. Utána már az csöndesen beszélt. A saját ostobasága miatt kapott egy maflást. Persze örültem, hagy hulljon a férgese...

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:49:30

@BéLóg:
Húha, nagyon elborulhatott az elme, mert a mondatok is kuszák, némelyik olyan zavaros, alig értem :)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 13:50:50

@Cyric:
Hagyjad, egyszerűen annyira nem érti...
Egész megmosolyogtatott ő is...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 13:51:33

@wzoli: @BéLóg: El ne kezdjétek itt is egymás verbális cséplését, kérlek! Köszi! Írjatok egymásnak emaileket, vagy valami. Nickre kattintva tudtok egymásnak üzenni. :)

pablophone 2009.06.25. 13:52:09

@Cyric:

Hol volt a kemény ? Írtam : " no attak"

Összetűzés nem volt, ő irt dioptriát-pofont-frusztrációt-50 kg - t :)

Gondoltam jöjjön leltározza le.

Ennyi, látod nem jön :)

Vagy az a gond, hogy sem a gyermekeimet vagy másét, sem a kutyámat vagy másét nem hagynám veszélyeztetni ?

hulyemagyar 2009.06.25. 13:54:59

Hajrá, hajrá! Abba ne hagyjátok, jól szórakozok!

pablophone 2009.06.25. 13:55:35

@wzoli:

Akkor téged lezártalak, ennyi vagy :)

De legalább olvasta mindenki :)

pablophone 2009.06.25. 13:56:07

@hulyemagyar:
Csak neked, csak érted, csak most :)

gmower (törölt) 2009.06.25. 13:57:22

@wzoli: Mondjuk én akkor is szoktam előzni, ha már csak fél km-re vagyok a céltól, vagy ha tudom, hogy nincs vége a sornak. Miért ne? Azzal is előrébb vagyok. Pesrze én az általad leírt egyénnel ellentétben az égvilágon senkit sem veszélyezetek közben, gyorsan, határozottan, biztonságosan előzök, a franc se akar megdögleni.

Cyric 2009.06.25. 14:00:30

@pablophone:

Nem az a lényeg hogy verekedni hívtad vagy nem.

A lényeg hogy úgysem mennek el az emberek ilyen találkozókra, van aki tényleg mert fél, van aki meg tényleg azért mert lehet hogy 10 percre van tőle a megbeszélt hely de egyszerűen nem ér meg annyit neki.

Ha találkoznátok is valahol miről beszélgetnétek amiért megéri elmenni? :)

Mondom én gyertek le Gotthárdr szétpakoltok 100 zsákot és már le is ment a felgyülemlet feszültség mindkettőtökből. ^^

TH 2009.06.25. 14:00:42

@pablophone: ugye nem baj, ha másnak nem ez jött le belőle, mint neked?

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 14:00:46

@gmower:
Talán egyet is értenék, de szerintem fölös kockázat. Legalábbis ritka a nagy szembe szünet már ilyenkor (most a leírt példa alapján).

TH 2009.06.25. 14:01:38

@Cyric: Igen, egy ilyen találkának nem tudom, mennyi értelme lehet. :)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 14:07:49

Inkább maradjunk az autós blognál.

Egyszer majdnem meghaltam. Szintén 6-os, az én sávomban volt egy sárga traktor szerá munkagép. Szemben jött egy kamion és villantott kettőt. Gondoltam, jelzi, hogy jöhetek, index, szembe vele, mire látom, hogy gyorsít! Esküszön nem volt 2 méterre sem (ami szerintem rohadt kevés) mikor visszarántottam a kormányt (padlózva), mivel végre elhagytam a sárga jármávet.
Még hátranéztem, török volt, nekem meg kellett állnom félre, mert az adrenalinom égbe szökött, kézremegés miegymás. Persze első dühömben nekem is felmerült utánamegyek, kettétépem, arconszarom, stb., de ezek aztán elmúltak.
Később ötlött fel (majd megerősítették), hogy a törököknél a villogás egész mást jelent. Persze előlről nem látni, hogy török e vagy sem...

Akkor ki a hülye?

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 14:08:34

bocsi, volt pár elírás, de a lényeget értitek...

gmower (törölt) 2009.06.25. 14:09:20

@wzoli: "de szerintem fölös kockázat." Mondom, hogy nem kockáztatok, ha van bőven elég hely előzök, ha nincs, nem. Nincs ebben semmi kockázat. Egyébként ha az úton lévők 90% nem vezetne olyan szarul, mint most, én sem előzgetnék annyit.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 14:11:36

@gmower:
Oké vettem, ha van hely, akkor előz az ember, ez rendben van.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 14:13:16

@gmower:
de nem úgy mint egy ismerősöm, aki mellett állandóan halálfélelmem volt.
Rendszeresen kielőzött egy teherautó mögött. Vagyis egy teherautó megelőzött valakit, ő meg előzés közben mögé állt, aztán persze izgult, vajon szemben érkeznek e, mert hogy nem látott semmit. :)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

gmower (törölt) 2009.06.25. 14:15:26

@wzoli: Mit jelent náluk a villogás?

Lipi1945 2009.06.25. 14:19:15

@wzoli: Ha szemből villognak országúton az nálunk leginkább azt jelenti, hogy rendőrök igazoltatnak vagy mérnek. Vagy legalábbis nekem eddig csak ezért villogtak.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 14:20:24

@gmower:
az én ismerősöm azt mondta, azt jelenti sok országban:
vigyázz, jövök! (és ekkor valóban így is volt)
Lipi, igen, itthon sokan jelzünk így egymásnak.

É2I 2009.06.25. 14:27:53

@wzoli:
Nekem villoghat, ha nincs meg az előzésre való táv, nem megyek.
De, nálunk is villogással is jelzik a trafipaxot, én erre gondoltam volna ;)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 14:41:22

@É2I:
amikor elindultam még volt, de aztán gyorsított!
mondjuk ennyi esze lehetett volna, ha látja (hogy szerinte) hülye vagyok, akkor csak nem gyorsít, folyamatosan gyorsított még akkor is, amikor közeledtem felé
lazán kinyírt volna

st37 2009.06.25. 14:43:59

Te voltál a hülye, minek engedted be.
Hadd fékezzen.
Mögötted.

Silent Bob 2009.06.25. 14:51:58

Ne feszüljetek már, posztoljatok iwiw adatlapot aztán meglátjuk ki mekkora. :D

TH 2009.06.25. 14:53:52

@Silent Bob: tényleg, ez milyen jó ötlet, és mennyivel egyszerűsíti a dolgot!:)

LaMeRick 2009.06.25. 14:56:41

@wzoli: A szömed jó e? Nem kötekedésből, de az eddigi földi pályafutásom alatt még senki sem villogott szemből, hogy "gyere előzz, még távol vagyok" max egy jobbra indexet tudnék elképzelni, de azt sem a szembejövőtől. Ha nekem szemből villogtatnak akkor az első, hogy a közeg áll az úton vagy, hogy nem ég a tompítottam és valahol legutolsók közt fordulna meg a fejemben, hogy azért villog, hogy előzhetek. Osztán meg minek villogna, ha van szemem, hogy lássam beférek e.

A másik, meg hogy kamionost/buszost sem láttam még lassítani azért mert jön vele valaki szemben.

Nem voltál túl bölcs.

É2I 2009.06.25. 14:56:57

@wzoli:
Mondjuk kamionoknak akkor se hinnék, ha kérdeznének ;)

Nyilván azért villogott, mert látta, hogy ki akarsz menni elébe, de nem volt kedve elvenni a gázból. Sőt inkább gyorsított. Sajnos tipikus román, ukrán, lengyel, török szokás :(
Na meg a vonatozás, aka úgy mennek egymás mögött, hogy közéjük ne férjen be senki, csak hogy tartani tudják egymás tempóját.
Ezt, alacsonyabb rendű utakon kifejezetten tiltanám és szigorúan büntetném.

victor vacendak 2009.06.25. 15:07:38

6-os út, forgalom sehol, 70-nel tötymörgő csótánygolf (Mark I, C) megpróbálom megelőzni. Melléérek, kb 95-100, látom, hogy nem hagyja magát, sőt vigyorogva átinteget. Jönnek szembe, visszaállok mögé. Visszavesz 75-80-ra. Újra szabad az út. Lejtő jön, lendöletet veszek, másodpercek alatt 140 (ő kb 110-ig nyomja megint), lehagyom. A rámdudál, a visszapillantóban látom, villogtat is. Aztán leesett. Egy iredenta barom (két nagymagyarország matrica - ablakban és lökhárítón), akinek nem tetszett, hogy román rendszámú autó előzi.

Zsola777 2009.06.25. 15:15:16

@wzoli: nem csak a törököknél, egész EU-ban a "fénykürt" veszélyhelyzetre hívja fel a figyelmet. Csak nálunk van trafi/gyere/kelj át a zebrán értelme.
Mondjuk furcsán néznek/lassítanak egyesek, amikor lakott területen kívül villogok a fényszórót nem használóknak.

Zsola777 2009.06.25. 15:16:41

@É2I: Azért egy többtíz tonnás nyergest nem egyszerű megállítani, ez nem szokás kérdése.

victor vacendak 2009.06.25. 15:27:17

@Zsola777: a fénykürt egész európában használatos a traffira figyelmeztetésként, vagy udvariassági gesztusként, ha előzékeny akarsz lenni. Miért lenne ez pusztán magyar hóbort?

repecs 2009.06.25. 15:34:58

Két hülye találkozott. Bár az idősebb kezdte ezt feltétlenül jelezzék a keresztfán ha ugy alakul.

j311 2009.06.25. 15:38:37

Gratulálok a posztolónak is meg a Tiposnak is. Ilyen az amikor két hülye találkozik.

TH 2009.06.25. 15:42:18

@casey rybak: @j311: @repecs:
@Hoppázó Beléndek:
@zulu: na, szerintem ezt most már elegen leírták. Vagy még valaki szeretné elmondani, hogy ilyen az, amikor két hülye találkozik?

Netuddki. 2009.06.25. 15:43:12

Sírfeliratok:
Mutogatott az ótóban Ottó,
előtte jött Béla a kigyúrt
kopasz és satuzott.

Mez 2009.06.25. 15:53:06

@Deluxe the ForumTroll: Hát ezen beszartam. :ASD:AS:DA:SDA:SD:ASD

Miss Marple 2009.06.25. 16:05:43

@i hate the police: Na jó, csak kicsit komoly. De kicsit azért igen. És nem okozok.
@casey rybak: Szia, tipós! Remélem, szépen bekötötte anyu a kezedet az eset után?! ;)
(Az "elmeroggyant" pedig nagyon szép szó, megveszem. Aztán eladom a Szlengblogba, 'negyvenes értelmiségi nő, akinek néha sajnos felb..sza az agyát valami tapló macsó' jelentéssel.)
@potha: Igen.

casey rybak 2009.06.25. 16:11:42

@Miss Marple:
szerencsétlen,menj bkv-val az való neked..
elmeroggyant...

2009.06.25. 16:22:55

Valaki megint arcoskodott es alulmaradt, majd a netre jott erkolcsi tamogatasert miutan minden ismerose lehulyezte. Vigasztaljon az, hogy valszeg megfajdult az ipse keze.

i hate the police (törölt) 2009.06.25. 17:17:09

@Miss Marple: helyes:)@casey rybak: ne bántsd Miss Marplet, csak viccelt:)A kérdésemre nem válaszolsz?Már néhány órája feltettem:)

Zsola777 2009.06.25. 17:45:02

@victor vacendak: Ja, tényleg, a horvátoknál helyiek jeleztek... jó, de azt, hogy "gyere, segítelek", ritkán jelenti kint.

SLacc 2009.06.25. 18:17:45

200 000 Ft-ból tuti jó kis autóverseny-szimulátort kapni. Vagy a PC mellé egy jó kis kormány mondjuk 20 000. És ott lehet törni-zúzni, anyázni, káromkodni, megölni, fröcsögni, köpködni, közben inni (!), cigizni, drogozni - és észrevenni, hogy az eredmények nyugodtan, józanul a legjobbak. Plusz kikapcsolódás. A közúton felelősség van, nincs olyan, hogy de. De ő volt a nagyobb hülye. De. Persze. De.
A köcsög kollégámat, aki oktatni akart (közben nem tudtam, hogy ő ül a kocsiban) én is a munkahelyünkön baxtam le. Nem kicsit. De nem közlekedés közben, ami veszélyes üzem.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.25. 18:55:16

@Zsola777:
valószínűleg én is rosszul döntöttem

de nem azért gondoltam, hogy villant, hogy előzzem meg (a szembejövőt, ahogy írta valaki), hanem gondoltam milyen figyelmes, látja a sávomban a sárgajárműt, figyelmes, jöjjek nyugodtan

ha nem gyorsít, be is fértem volna kényelmesen

az okés is, hogy félreértettem, én vagyok a hülye, de ha már látja hogy hülye vagyok, faszért hasal a gázpedálra

É2I 2009.06.25. 21:28:44

@Zsola777:
Így van, de ha látja, hogy mégis kielőz a szembejövő, és inkább a gázra lép - mintsem elveszi a lábát a gázról-, hogy a szembejövőnek szepegjen a segge. Egy "hivatásos" vezetőtől mérhetetlen bunkóság. Csak ugye ő van a nagy autóban, ergó mindenki takarodjon.
Szóval a balkán ettől kezdődik, függetlenül attól, hogy helyileg hol is van.
Mondom ezt úgy, hogy egy kicsit ismerem belülről is a kamionos életet, annak minden külső és belső hatásaival együtt. Egyszerűen a "keleti" sofőrök nagy többsége kőbunkó.
Sajnos.
Elejét lehetne venni ennek a tahóságnak, ha a rendőröket erre is idomítanák, mint olaszban, nem csak a kényelmes trafizásra. Persze ez álom :(

Integrált Szerverterror 2009.06.26. 02:51:18

@wzoli: Rendőr-e vagy hogy traffipax van a kocsidban?

Integrált Szerverterror 2009.06.26. 02:59:10

@É2I: Az olaszban az Olaszországot jelent? Akkor ezt ne. Én ott élek és pont ugyanolyan trafi mellett hűsölő, faszátrázó, intézkedni képtelen tökhülye rendőrök vannak mint Mo.-n. Sőt még intézkedni képtelenebbek tökhülyébbek. Vagy te Olaszliszkára gondoltál?

Integrált Szerverterror 2009.06.26. 03:16:34

Ja van itt egy poszt is! A posztíró a hülyébb mert beírt a blog.hu-ra. Behozhatatlan hendikep.

É2I 2009.06.26. 10:09:00

@endruboy79:
Bocsi, hogy csak most. Olaszországra gondoltam.
Elhiszem, hogy ott is megy a seggvakarás a rendőröknél.
Viszont a kamionosokra igencsak figyelnek. Ismerek egy pár fazont, akik beelőztek a pályán kamionnal. Tíz percen belül kivették és fél évre kitiltották őket a szabálytalanságuk miatt. De a németek is szigorúak, nem érdemes vigéckedni.
Ha nálunk is működne ez, talán kevesebb lenne a szabálytalan, bunkó kamionos.

victor vacendak 2009.06.26. 21:40:57

@Zsola777: romániában is ezt jelenti. Sőt angoliában is. Sőt, akárhová mész a világon.

autobahnvignette 2009.06.28. 21:43:42

@pablophone: a te fajta embereknek itt mind 300loero feletti az autojuk, es 120kilo feletti a testsulyuk, kivancsi lennek az igazsagra is.. lehet pablofon egy 8eves matizt vezet a 160centijevel, amin van meg 140honap reszlet? a kilo ettol fuggetlenul stimmelhet.. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása