Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Vérvörös fejjel ordított a kisbuszos

2009.06.30. 08:48 :: SilentSound

Jin_ke egyszer már idegesítette magát itt nálunk, de úgy tűnik, nem volt neki elég az adrenalin, úgyhogy egy kis dudaszóval párbeszédet kezdeményezett egy renitenskedő kisbuszvezetővel és megbeszélték, hogy ki kinek a rokonával mit csináljon.

Nem gondoltam volna, hogy a legutóbbi poszt után még valaha is fogok írni, de most úgy érzem muszáj, mert sajnos úgy látszik, valamiféle különleges képességgel rendelkezem, mert gyakorlatilag folyamatos kölcsönhatásban vagyok az idióta sofőrökkel.

2009.06.23-án laza 60 körül tempóval haladok az Árpád úton a felüljáró felé a belső sávban(50 es tábla), a jobb oldali sávban picivel előttem egy másik autó, ha jól emlékszem egy Opel Astra. Közöttünk akkora hely van, hogy egy izmosabb méretű sedan már nem tudna beférni. Éppen elhagyom az Árpád üzletházat, amikor is a jobb oldali visszapillantóból látom, hogy egy Mercedes kisbusz jön (pontos típust nem tudom, de kb. Renault Master nagyságú), olyan 70-80 körüli sebességgel, és hozzánk közelebb érve sem igazán akar lassítani.

Valahogy éreztem, hogy ha nem vigyázok, egy nagyon vicces történetnek leszek szereplője ahol tényleg marha nagy lesz a „csattanó”.  És láss csodát, amint a baromarcú mellém ér irányjelző és minden különösebb figyelmeztetés nélkül megpróbálja berántani a kisbuszt elém és a mellettem haladó kocsi közé. Mivel számítottam rá, hogy nem egy átlagos barommal lesz dolgom nyomtam egy izmos féket, így éppen hogy befért a marhája anélkül, hogy leépítette volna a kocsim elejét körülbelül a lábujjam hegyéig.

Természetesen  egyből rádudáltam, hogy vegye már észre, hogy nem rajta múlott, hogy nem fordított keresztbe az Árpád úton.  Erre ez a fasztarisznya mit csinál? Irányjelző nélkül bevág az Opel elé és szépen lefékez, hogy megvárhasson.  Itt már sejtettem, hogy tényleg nem átlagos hülyével van dolgom. Jobbra pillantva már látom, hogy 30-as éveiben járó napbarnított, ápolt külsejű szőrösarcú barátunknak már tajtékzik a szája és már vérvörös a feje az üvöltözéstől. Ablak leteker és menetközben a következő beszélgetés hangzott el:

(megpróbálok szó szerint idézni)

Én: - Ezért siettél annyira, hogy most nekiállj magyarázni?

Ő: - Mi a faszt képzelsz bazdmeg? Mi a faszt dudálsz bazdmeg? Mi? Mi?

Én: - Öreg nehogy már te legyél felháborodva, legalább az indexet használtad volna!!!

Ő: - Igen? Igen? Igen? Igen?

Én.: - Ja nem, csak viccelek bazdmeg!

Főhősünk biztos látta a Mad Maxet, mert elszánt tekintettel elkezdte rám húzni a kisbuszt, persze azért folyamatosan leste a kocsi oldalát.

Én: - Gyere, gyere még pár centit és készítsd ki a betétlapot!

Ő: - Te hülye fasszopó miért nem szopod le anyádat? (nem is tudom..)

És a mondatot még be sem fejezte, de már elkezd gyorsítani. Na itt kicsapta a biztosítékot a srác.

Én: (üvöltve) – Állj meg te gyökér kis paraszt, a szart is kiverem belőled!

Na ebből nem tudom mit hallott, vagy hallotta e egyáltalán, mert már csak a hátsó ajtónak ordítoztam ő már száguldozott át a felüljárón. Gondoltam, hogy utána megyek, de egy kisbusszal nem sok mindent tudtam volna kezdeni. Ráadásul időre is mentem valahova és a felüljáró mellet kellet elmennem. Ha egy kisebb autóval van simán befékezek előtte a felüljárón, kirángatom, pofán csapom és ledobom sínekre. ( Tudom, tudom én sem vagyok különb, meg primitív vagyok, Sün stb..)

Amit nem értek:

  1. Hogy lehet ilyen felelőtlenül vezetni egy ekkora járművet?

  2. Legalább tette volna ki az irányjelzőt és köszönte volna meg, akkor csak kurvaanyázok egyet az orrom alatt.

  3. Mi történt volna, ha mit ad isten, rádudálok, bocsánatot kér és megy mindenki nyugodtan a dolgára?

  4. Mi a f@szt képzel magáról az ilyen, hogy még ő áll neki magyarázni?

Sajnos a rendszámra nem emlékszem, a sajátomat is egy hét alatt jegyeztem meg. Másrészt sok mindent egyébként se tudnék vele kezdeni. Viszont, ha meglátom mégegyszer, az arcát megjegyeztem, és hogy legközelebb nehezebben ismerjem fel, tuti átrendezem. Sajnos ezt a blogot biztosan nem olvassa az illető, meg valószínűleg mást sem a betűk ismeretének hiányában, de az ért üzenem neki, hogy a jó édes kurv@....

Mindenkinek szebb napot és balesetmentes közlekedést kívánok.

144 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapass90210 2009.06.30. 11:17:44

@Jin_Ke: Szerintem nekünk autósoknak mindig össze kellene tartanunk, és pl átmenni fikázni a kerékagy blogra!

indapass90210 2009.06.30. 11:20:27

@Deluxe the ForumTroll: "hanem az összefogás és cselekvés "

Kit javasolsz az összefogás alapjául szolgáló közös ellenségnek? Mit tegyünk ellene?

randomuser1 2009.06.30. 11:21:36

@Jin_Ke: van aki tud vezetni, egy furgonos sokat gyakorol, ha úgy gondolja h befér, akkor be is fog, egyszerűbb lelépni a gázról mint idegeskedni, üvöltözni, másokat sértegetni itt a fórumon, mikor bevallottan állandóan ilyen helyzetekbe kerülsz. biztos én nem tok vezetni vagy mi a szar, de velem valahogy sose történik ilyesmi, se idehaza, se tőlünk vehemensebb balkáni országokban...

ehpkb5 2009.06.30. 11:23:16

@Deluxe the ForumTroll: szerintem írj egy posztot arról, hogy nem érdemes ide posztolni
sőt, kommentelni se
és hogy csak te nem vagy hülye
aztán vágd ki magad az önellentmondásból

Marcellusca 2009.06.30. 11:26:06

@XXXXXXX: Vazze, mindkét sáv (kb. 1 km-re onnan) felvezet a felüljáróra. És onnantól még balra sem lehet sehova lekanyarodni!

@Jin_Ke: Ne add fel!
Bár én sokáig nem tudom elviselni a hülyéket. :)

@Deluxe the ForumTroll: De, ha nem írogatnak ide, akkor honnan tudod, hogy kivel kellene összefognod?

DonnaNyányó 2009.06.30. 11:26:56

@Dövan: Sírást, posztolgatást abbahagyni, tolakodókat nem beengedni, gyávaságot nem elleplezni "nem volt időm, épp siettem" hülye dumával, stb stb stb stb.

DonnaNyányó 2009.06.30. 11:28:31

@Marcellusca: "De, ha nem írogatnak ide, akkor honnan tudod, hogy kivel kellene összefognod? "

MUHAAHAHAHAHAHA!

Ennyire még te sem lehetsz hülye...

indapass90210 2009.06.30. 11:29:23

@Deluxe the ForumTroll: ez túl bonyolult, inkább alakítsunk csak ki egy ellenségképet, és utáljuk kollektíven!

Marcellusca 2009.06.30. 11:29:39

@XXXXXXX: Azé' mer' furgonnal jár nem biztos, hogy tud is vezetni/közlekedni. Befér/beengedik, mi?
Ha ez a feltétel, akkor én is qrwa jól vezetek, mert a Kamazzal és a 20t-ás daruval is mindig beengedtek.
Mondjuk én idejében jeleztem a szándékomat és senkire nem húztam rá a kormányt!

Marcellusca 2009.06.30. 11:32:29

@Deluxe the ForumTroll: Monjuk, azt tudom, hogy Veled nem kell összefognom semmiben!

@Dövan: Dehát van! Gyalogos-biciklis-robogós-motoros-ódis/béjemvés/mercis-feketeterepjárós.
Ja, és IFA-s! :)

BéLóg 2009.06.30. 11:37:33

Én teljesen megértem, ha valaki felveszi a kesztyűt és visszabeszél.
Egyet kell csak meggondolni, természetesen utólag.
A te vérnyomásod is felmegy, a te idegeid is lazulnak. LEHET a következő pillanatban ez súlyosan hátrányos lesz rád nézve egy hirtelen helyzetben.

Megéri?

Szóval lépést (hangerőt :-) lehet, talán érdemes is tartani az idegbajos ordítozókkal, de UTÁNA menni meg effélék, értelmetlenek és veszélyesek is!

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 11:38:58

@XXXXXXX:
"velem valahogy sose történik ilyesmi, se idehaza, se tőlünk vehemensebb balkáni országokban... " na ezt nehezen hiszem el. Vagy te vagy a kiválasztott vagy csak simán nem veszed észre, ha balesetveszélyes helyzet alakul ki körülötted..De az is előfordulhat, hogy ha eléd bevág egy kisther és nyomsz egy satuféket, még te köszönöd meg, hogy nem törtek össze, na pl. ilyen felfogással nekem sem lenne sosem konfliktusom..;)
jah ennél vehemensebb balkáni ország??? olyan hoool van??? ;)

Palex 2009.06.30. 11:41:19

A posztírónak üzenem, hogy vagy menjen gyorsabban, mint a külsőben haladók, vagy húzzon a szélső sávba.
Utólag meg ne keménykedjen. Vagy ott helyben legyen "nagylegény", vagy maradjon csendben.

randomuser1 2009.06.30. 11:43:11

@Marcellusca: csak a probléma az, h a posztoló jobbra ment ki a felüljáró mellett szal a belső sáv itt a többiekkel szemben kicsit talán kevéssé előzékeny választás volt, főleg annak fényében, h a külső sávban haladó asztra is gyorsabb volt nála. kihangsúlyozom, nekem mind1, tőlem meg is ölhetitek 1mást az úton, de minden konfliktushoz 2 ember kell s Jin_Ke ebben bevallottan partner...

randomuser1 2009.06.30. 11:52:26

@Jin_Ke: ha nem venném észre, már rommátört autóval járnék, egyszerűen a legtöbb ember figyel a másikra és kb sejti előre, mivel próbálkozik körülötte a többi, fekészül rá, lereagálja. elég sok embernek mentettem meg az autóját én, és persze fordítva is, kis odafigyeléssel azért élhető a város, ha látod h jön a kiskisteher jobbról és siet, miért nem hagyod elmenni? ha a jobb sávban gyorsabban megy az asztma az kb azt jelenti h a többiekhez képest lassan vánszorogsz, menj ki a szélére és ott gurulj tovább, neked nem kerül semmibe másnak viszont segít haladni..

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 11:57:23

@Palex:
Olvasd el figyelmesen a posztot és magyarázd el kérlek, hogy miképpen kellett volna megállítanom az emberünket anélkül, hogy balesetveszélyes helyzetet okoztam volna.

Egy kis puska: Mitsubishi 950 kg, Mercedes kisteher cirka 2-2,5T..

megoldás???

Emmett Brown 2009.06.30. 11:57:26

@Jin_Ke: csak annyit kérdeznék: Neked mennyi vezeési rutinod van? Ha láttad a tükörből a faszit gyorsan jönni, és láttad, hogy előtted van hely, akkor nem számítottál arra, hogy be fog vágni eléd?

laposmacska 2009.06.30. 12:22:57

@XXXXXXX: Persze te vagy a 10-től az 1, aki tud vezetni. A forgalom ritmusa pedig valóban az, hogy a megengedett legnagyobb + 15? Mert szerintem aki azzal jön, hogy "forgalom ritmusa", az egy fasz!

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 12:23:29

@Emmett Brown:
ne már te is?
Részben számítottam rá azért tudtam lefékezni..Bár utólag belátom én voltam a hülye, hogy bíztam benne, hogy lelassít egy cseppet (utoljára említem 50-es tábla, két lámpa plusz zebra), amint mellém ér kiteszi az indexet én beengedem és megy mindenki a dolgára...:( Én is gyakran előzgetek, de mindig használom az irányjelzőt, ha valahova pedig nem férek be akkor nem férek be nem erőszakoskodom, lehet szlalomozni az autók között, de nem felelőtlenül és nem kisteherautóval főleg nem index nélkül.
Ha nem lenne vezetési tapasztalatom még most is az Árpád út közepén forognék..
(arról persze szó sincs, hogy tökéletes sofőr lennék, de vezettem már pár ezer kilométert..)

Palex 2009.06.30. 12:26:48

@Jin_Ke:
Először is nem kell ilyen szituációt létrehozni a balgaságoddal.
Ha meg keménykedni akarsz, van rá mód. Beléd jönni úgy sem fog.

Palex 2009.06.30. 12:28:54

@Jin_Ke:
Tehát láttad, hogy jön, de se nem gyorsítottál, se nem lassítottál.
Ez kb. mindent elárul.
Rosszabb vagy, mint aki "csak" figyelmetlen, és nem nézi a tükröt, mert Te TUDTAD mi lesz, ennek ellenére sikerült egy ilyen szituációt létrehoznod.

DonnaNyányó 2009.06.30. 12:29:26

@Jin_Ke: Összefoglalom:

Beégtél, az úton lenyomott a gyökér, idejössz a frusztrációt levezetni, itt meg elkenik a szádat.

Sajnos, ez nem a te napod :D

Emmett Brown 2009.06.30. 12:32:28

@Jin_Ke: nem azt akartam sugallni, hogy mérnemnyomtadráanitrót, vagy húzzálkiaszélsőbegyökketeskisköcsög, hanem csak annyit, hogy ha egyértelműen agresszívan jön vki, akkor egy sima gázelvétel is elég, hogy elég hely legyen, hogy beférjen közétek. Ezáltal megszabadulsz tőle, nem fog veszélyeztetni, és nem kell vele eszmecserébe bonyolódni, ami szintén balesetveszélyes lehet, illetve nem kell azokkal a lehetőségekkel sem számolnod, hogy nyom egy igazi büntetősatut, és Te leszel a hibás ha belemész, vagy a melléérésnél előkap valamit, és nem csak szavakkal dobálózik.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 12:32:36

@Palex: egy szó jut eszembe: baszki....

@Deluxe the ForumTroll:
Dehogynem :)
úgy tűnik nem levezetem a frusztrációt, hanem frusztrálom a vezetőket..:)

laposmacska 2009.06.30. 12:32:47

Ja, egy helyzetet szeretnék kielemeztetni veletek, kicsit jobbról előzős:

Kifordulsz valahonnan balra, egy kétsávos útra. Én ezt régen úgy tanultam, hogy ilyenkor a belső sávba fordulok, és onnan kotrok kifele a külsőbe, aztán pár éve újra beültem egy tanulóautóba, és akkor azt mondták, hogy mindegy... (Ez is érdekes...)

Többször fordult már elő, hogy fordulok balra, mögöttem jön valaki, és mire a kanyarodás közben kiteszem az irányjelzőt, hogy én bizony a külső sávba szeretnék megérkezni, akkor ő már ott van, és jobbról akar előzni. Nem egyedi eset, Debrecen. Güß!

randomuser1 2009.06.30. 12:38:35

@laposmacska: mondjuk én elfogadom a fasz jelzőt, de azért az sem egy leányálom mikor beállsz ötvenre és mindenki téged utál

Emmett Brown 2009.06.30. 12:48:11

@laposmacska: egy barátom tanul most vezetni, és neki azt tanítják, hogy a külsőbe kell a jobbratartás miatt, kivéve, ha mondjuk rövid időn belül újra balra akarsz fordulni, mert akkor lehet a belsőbe, illetve ha a külső elkanyarodik jobbra, és te nem akarsz, akkor is mehetsz a belsőbe/középsőbe.

Aki meg kanyarodás közben egyből az előzésre gondol, na az a f@sz, nem az aki a forgalom ritmusáról beszél :)

laposmacska 2009.06.30. 12:56:55

@XXXXXXX: Jaja, jogos, de ha én beállok 50-re, az többnyire a külső sávban van. Meg általában mikor én "kocsikázom" a városban, a forgalom ritmusa a 60-as táblánál is 40-50 közt van. Egyéb esetben külső sáv, mondjuk ezért is villogtak már mögöttem, mert a külső sávból nem tudtak tőlem jobbra fordulni.

Palex 2009.06.30. 12:57:13

@Jin_Ke:
... tényleg! Igazad van!
Így akartad folytatni? :)

laposmacska 2009.06.30. 12:57:47

@Emmett Brown: Nem csak egyfajta fasz van ezek szerint... :D

Emmett Brown 2009.06.30. 13:06:58

@laposmacska: de még mennyi :D

amúgy a forgalom ritmusában én személy szerint hiszek:)

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 13:10:29

@Palex:
nem, úgy akartam folytatni, hogy olvass mégegyszer ;)
(lámpától lámpáig kétszáz méter két zebra 50-es tábla ő jött közel 80-al)

de mindegy igazad van baszki:)

Matrix_ 2009.06.30. 13:11:43

ezé nem kell dudálni

Mourinho már nem a király 2009.06.30. 14:03:50

"Ha egy kisebb autóval van simán befékezek előtte a felüljárón, kirángatom, pofán csapom és ledobom sínekre."
-lehet itt okoskodni, meg biztos a posztoló volt a hülye, de én is ezt tenném.

Mourinho már nem a király 2009.06.30. 14:04:32

És igen, betartom a sebességkorlátozást, aki siet repüljön, leszarom.

Sákif za morro? 2009.06.30. 14:21:14

Akkor ezt most kiírtad magadból, megnyugodhatsz. Izgalmas sztori volt.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.06.30. 14:21:42

szerintem tök jól jártál el. a kis köcsög gondolom egész nap ezen rágta magát:)

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.06.30. 14:22:03

csak hogy feldobjam a társalgást:
minden hozzászóló gyökér
ooops, most én is? :(

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.06.30. 14:30:39

delux izé vagy hogyhívnak,

te véletlenül nem a bokker sanyika vagy? beszólásaid olyan épületesek mint az ő magyar közmondásai, mint pl.:

"Az ördögöt nem lehet utolérni, mert a részletekben van elásva." vagy "Itt van a kutyára dér." vagy "Madarat tolláról, ember embernek farkasa."

Agyalap 2009.06.30. 14:35:02

Van egy kollégám, imádom.
Az autópályán vidáman megy a belső sávban 130-cal, mert úgyis az a megengedett sebesség, a buszsávban pedig saját maga szerint ő nem zavar senkit.
Kicsit ezt érzem a post-ban is.

Agyalap 2009.06.30. 14:36:28

@Agyalap: Mindemellett imádom a jófej és türelmes, kulturált, megértő furgonosokat is. (Dugnék a fenekükbe dinamitot)

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 14:37:11

@Agyalap:
olvasd vissza a kommentjeimet ha ismered a környéket megérted miről beszélek

Agyalap 2009.06.30. 14:38:21

@Jin_Ke: Olvastam persze, nem kell fékezni. Igy már teljesen érthető.

énis 2009.06.30. 14:42:55

Akkor énis kérdezek valamit.

Mi a faszér' nem lehet sávmegszűnéskor zipzár-szerűen haladni? Miért áll meg mindig egy hülye, hogy maga elé engedjen 6 autót és miért van mindig jó pár hülye, aki csakazértsemengedembevazz'!?

megint 2009.06.30. 14:44:57

Minden napra jut egy ilyen marha érdekfeszítő porsz

saky 2009.06.30. 14:46:28

nah! egy kis közlekedés kultúra fiacskám: az egyik legnagyobb parasztság, belső sávban úgy haladni hogy éppen előtted a külsőben azonos sebességgel halad valaki (mind1 mennyivel mentek) ez azért is veszélyes mert az ilyen buzik mint akiről írsz, mind így fognak megelőzni, másrészt ily módon az előtted egy sávval kijjebb haladó tükrének a holt terében is
autózhatsz, aki ugyanúgy az autód orrára fogja rántani az ő autójának a seggét, aztán keresheted a lábujjaidat! SZÓVAL A FELHÁBORODÁSOD JOGOS, DE MEGELŐZI AZ ALAPVETŐEN FELHÁBORÍTÓ ÉS LOGIKÁTLAN KÖZLEKEDÉSI SZOKÁSOD... ha én lettem volna jobbra előtted, én vertelek volna meg téged :D na pacsker

_ng_ 2009.06.30. 14:46:45

@Emmett Brown: Szólj a haverodnak, hogy sürgősen váltson oktatót...

2009.06.30. 14:46:52

Van egy olyan sejtesem, hogy a leveliro inkabb a buszos oklevel, mintsem a lokharitojaval akarta elkerulni a talalkozast.

Emmett Brown 2009.06.30. 14:51:51

@_ng_: és akkor mi a helyes? mármint papíron...

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 14:54:24

@saky:
na még egyszer és utoljára..
"az árpád üzletháznál, pont úgy vannak beállítva a lámpák, hogy ha az üzletház előttinél időben tudsz indulni, akkor akkor a kórház előttinél nem kell fékezned, mert pont akkor fog váltani amikor odaérsz..rengetegszer járok arra szóval tapasztalat, de sokan ezt nem tudják és állandóan lefékeznek, na ezért nem szoktam külsőben haladni, ha ott már megy valaki, viszont a belső szabad"
"(lámpától lámpáig kétszáz méter két zebra 50-es tábla ő jött közel 80-al)"

ha ezek figyelembe vételével is én vagyok a hülye fizetek mindenkinek egy kör ropit.. ;)
na csoki

eklar 2009.06.30. 14:57:09

Példamutató magatartás mindkét részről. "Hogyan lehet ilyen felelőtlenül vezetni egy ekkora járművet?" És egy országot?

_ng_ 2009.06.30. 14:58:03

@Emmett Brown: Több forgalmi sávos úttestről, több forgalmi sávos úttestre bekanyarodás esetén, sávból sávba kell bekanyarodni. Ha az egyes forgalmi sávokat terelővonallal egymásba átvezetik, ez esetben az útburkolati jeleknek megfelelően kell a bekanyarodást végrehajtani. Az ettől eltérő, tehát jobbra a külső sávból a belső sávba, illetve balra a belső sávból a külső sávba történő bekanyarodás esetén a jármű egyben sávot változtató járműnek is minősül (kétszeres irányváltoztatás), és ennek megfelelően a bekanyarodás szabályain kívül a sávváltoztatás szabályaihoz is köteles alkalmazkodni.

Emmett Brown 2009.06.30. 15:00:50

@_ng_: jó, ez teljesen egyértelmű, de mi van abban az esetben, ha csak egy sávból lehet balra kanyarodni?

Don Quixote de la Ferko 2009.06.30. 15:04:27

Ajaj.

Az aktuális "amásikvoltabarom" topik.

Fék, elmegy, oszt jónapot. Vagy gáz, másik lassút megelőzni, beállni elé, aztán menjen a balfék, ha annyira sürgős neki. Ha valaki leáll a másikkal matekolni, akkor számítson arra, hogy nem csak nála vannak problémák agytájékon.

.lll. 2009.06.30. 15:07:33

Trollnak

azt kívánom,hogy mától három napig reggel 8-tól este 8-ig a Verespálnéba kocsikázzál

Sákif za morro? 2009.06.30. 15:07:57

@Jin_Ke: Látom maradt benned még tüske.... :-D

bunkó · http://bunko.blog.hu 2009.06.30. 15:12:43

Ha egy idegbeteg ordítozik veled, ne ordítozz vissza, mert csak önmagadat bünteted. Ha mindenáron vissza szeretnél vágni, jól láthatóan nevesd ki a mérgelődését. Vagy megüti a guta, vagy a következő piros lámpánál kirángat téged az autódból...

Egyébként a poszt írója ha ilyen marha nagyon ráér, akkor mi a fenét keres a belső sávban? És még csodálkozik, ha vérlázítóan nyugodt stílusával a körülötte közlekedőket halálra idegesítve életveszélyes helyzetek előidézője lesz (ő persze nem tehet semmiről).

Simet 2009.06.30. 15:13:23

Fájt volna kimenni a külső sávba?
Én is utálom, ha a sok barom egymás mellet döcög ötvennel és nem lehet őket megelőzni.
Aki akar az menjen, ne rendőrködjük kérem...

_ng_ 2009.06.30. 15:15:09

@Emmett Brown: Jó kérdés, nem tudom, ezt miért nem fogalmazták meg (mint ahogy azt sem, hogy az előbbi idézetet miért a hivatalos magyarázatba kellett betenni, és miért nem magába a rendeletbe -- ami egyébként sok helyen meglehetősen pongyola; viszont, ha jól tudom, dolgoznak rajta). Mindenesetre az elvből (hogy ha kanyarodáskor terelővonalat lépsz át, az sávváltásnak is minősül, így az arra vonatkozó szabályokat is be kell tartani) eléggé egyértelműnek tűnik: jobbra kanyarodáskor az egyetlen sávból a külsőbe, balra kanyarodáskor az egyetlen sávból a belsőbe kell kanyarodni. Általánosságban: balra kanyarodáskor annyiadik sávba kanyarodsz, ahányadik balról számítva az a sáv, ahonnan kikanyarodsz; jobbra ugyanez, csak jobbról számolva.

_ng_ 2009.06.30. 15:16:29

@Simet: És aki át akar menni a piroson, azt engedjük át (akár padlófékkel is), ne rendőrködjünk, kérem...

binary11 (törölt) 2009.06.30. 15:17:31

Most erre mit mondjak?
Mind a kettő ugyanaz a kötöznivaló, zártosztályon a helyük, nem autóban az utakon. Továbbra sem irigyellek benneteket, ez a legnagyobb gondotok...

Simet 2009.06.30. 15:19:24

@_ng_: Te miről beszélsz?

bunkó · http://bunko.blog.hu 2009.06.30. 15:20:01

@énis: "Miért áll meg mindig egy hülye, hogy maga elé engedjen 6 autót és miért van mindig jó pár hülye, aki csakazértsemengedembevazz'!?"

Az elfogyó sávból a legelöl lévő EGY DARAB autót illik beengedni (nem kötelező, de illik).
Aki viszont az elfogyó sávból a második/harmadik/sokadik autót maga elé engedi, az egy forgalomlassító, öntelt, suttyó szemétláda, ezért őt a mögötte álló autósok teljesen jogosan anyázzák/dudálják cafatosra.

Simet 2009.06.30. 15:22:27

@bunkó: Igazad van.
Pl. én ilyenkor nem tolakodok, általában előbb beengednek, mintha izmoznék.

saky 2009.06.30. 15:25:20

@Jin_Ke: szerintem a rutinos sofőr felkészül a száguldozó és meggondolatlan tuskók ámokfutására és már a lehetőséget sem adja meg a veszélyezhet és a balhé kialakulásának

Emmett Brown 2009.06.30. 15:32:32

@_ng_: elég logikusnak tűnik :)

a piroslámpánál pedig igen, engedd át akár satuval is. Jobban jársz, ha megtolnak, mintha oldalbakap vmi barom, aki valszeg már 70-nel megy, mert a sárgánál még visszaváltott, és tolt neki egy kövér gázt

Zsola777 2009.06.30. 15:33:10

Index címlap: "Vérvörös fejjel ordított a buszos" - gratulálok!

mingyá beszólok! 2009.06.30. 15:33:29

Idióta seggfejek vagytok mindannyian!

Nem sül le a pofátokról a bőr??? Munkaidőben itt lazsálni, mi? Az megy! Takarodjatok roncsderbizni a belvárosba gyökerek!


Amúgy meg balesetmentes közlekedést és szép napot annak aki nem vette magára... :)

indapasssucks 2009.06.30. 15:33:50

ABBAHAGYNI A SÜNÖZÉST, VAGY NAGY BAJ LESZ!

A sünök ügyvédje vagyok, és mindenkit szarrá fogok perelni, aki anális megközelítésbe helyez egyetlen egy védett állatot, akár csak javaslati síkon is!

Az erő a sünökkel van!!!!


:)

mingyá beszólok! 2009.06.30. 15:35:16

@indapasssucks: Szarjál sünt, de farfekvésest... :)

titkosgyilkos 2009.06.30. 15:36:50

Bárki bármit mond, kis hazákban a közlekedési kultúra javuló tendenciát mutat.
Jelen poszt szereplői is jól mutatják, akik miközben egy apróbb félreértést tisztáztak egymással, még véletlenül sem tartották fel a közlekedés többi résztvevőjét az egymás melletti sávokban szájkaratézva, urambocsá' teremtettek veszélyhelyzet. A felelősség és az empátia szép példája ez!

mingyá beszólok! 2009.06.30. 15:40:54

Gyökerek. Csak tudnám miért nem az anyjukban rodeóznak. Kéne külön leállósáv erre a célra, ahol azon melegében lejátszhatnák a dolgot, persze a forgalmat nem zavarva. Fellendülne a baleseti sebészet forgalma, és sokkal kevesebb frusztrált köcsög szaladgálna az utakon arra várva hogy megtorolhassa az egykori óvodai sérelmeit.

Gyökerek... :)

mingyá beszólok! 2009.06.30. 15:41:32

Gyökerek. Csak tudnám miért nem az anyjukban rodeóznak. Kéne külön leállósáv erre a célra, ahol azon melegében lejátszhatnák a dolgot, persze a forgalmat nem zavarva. Fellendülne a baleseti sebészet forgalma, és sokkal kevesebb frusztrált köcsög szaladgálna az utakon arra várva hogy megtorolhassa az egykori óvodai sérelmeit.

Gyökerek... :)

mingyá beszólok! 2009.06.30. 15:43:02

Na! Viszhang! Gyökér index blog... :)

mingyá beszólok! 2009.06.30. 15:48:01

@Jin_Ke: Olvasgattam az utolsó 100 beírást, és arra jutottam hogy egy tudálékos fasz vagy, aki nem bírja elviselni ha nem az övé az utolsó szó... :)

Javaslom 20 milliós vételár alatti kategóriába tartozó autóval ne indulj el sehova, ha mégis, akkor légyszíves pusztán előzékenységből két sáros lábnyomot rajzolni a mellkasodra. Csak miheztartás végett.

Tudod, a táplálékláncban nehéz megtalálni a helyet, néha még fájdalmas is. Ne nehezítsd meg legalább a saját dolgodat...

Gyökér! :)

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 16:06:49

@rettegettegérfog:

Most mér? ha lehet elsőzni, utolsózni miért nem lehet? ;)
... Egyébként meg a (blog)posztírásnak az a lényege, hogy aki írja, reagáljon kommentekre, arról nem tehetek, hogy hozzászoktatok az olyan posztírókhoz, akik küldenek egy posztot aztán le sem szarják az egészet. Ha mindenki nagypofájúan oltogat, akkor miért zavarja, ha reagálnak rá? mert az úgy fair?
Egyébként meg mindenki megmondja itt a tutit, de állítom életében nem járt arra, vagy még csak vissza sem olvasott, különben nem írogatnának ekkora gyökérségeket..Ha az a tudálékos faszkalap aki védi az igazát, vagy legalábbis ésszel próbál érvelni, akkor te egy kifejezetten sikeres ember lehetsz..
Te gyökér....

Elnok ur 2009.06.30. 16:07:03

Nem ertem a postolo, ha latta a tukorben a hatulrol kozeledo kisbuszt, miert nem huzodott le? Szerintem mar keszitette a dudat es varta a jo kis anyazast. Megerdemeltek egymast...

fred.a 2009.06.30. 16:10:03

Szerintem Igaza van a Post írónak. ATOMOT a tetves Bestiának. Atomot neki.És nem a kisbusz miatt, de a vezetője miatt annál inkább. Annyit nem neveltek a köcsögbe, hogy mire való az index kar.Ilyenkor vezetnék egy hmmmm. páncélozott Hummer-t. És véletlenül nem venném észre a .... kisbuszt .... Aztán pedig csak hallgatnám szivarozás közben a ropogó recsegő kisbuszt -- mint egy koncerten-- amint totál károssá amortizálódik.....

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.30. 16:12:08

@Elnok ur:
Drága elnök úr...azért mert a külső sávban rongyolt 80-al és egy pillanatig nem volt mögöttem, ha lehúzódok tömegkarambol...
istenem......
És én vagyok a tudálékos fasz...:/

Windchill 2009.06.30. 16:13:43

Javaslom a postírónak a KRESZ áttanulmányozását a dudahasználatot illetően. Az a bajod a buszsofőrre, hogy pont ugyanolyan tapló sofőr, mint te vagy... Megérdemlitek egymást.

diktatorikus kleptokrácia 2009.06.30. 16:15:13

lakott területen párhuzamos közlekedés, többsávos úton abban a sávban mész, amelyikben akarsz. és sokan a megengedett ALATT pöcsörögnek bármelyikben. de ha már a posztoló is gyorsabban megy a megengedettnél, s a furgonos még őnála is gyorsabban, akkor mindkettőnek didergős süncsaládot.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.30. 16:22:42

Velem egyszer az történt, hogy túl gyorsan hintáztam, és rettenetesen huzatot kapott a fülem. Mondtam a Klárinéninek hogy bizonyosan fülbemászóm van, érzem, és félek. Azt mondta kis hülye vagyok, és ha annyi idős leszek mint Ő, akkor majd megérzem hogy micsoda problémái vannak egy felnőttnek, és nem szarakszom mindenféle fülbebogarakkal. De akkor, ott abban a percben azt éreztem hogy félek, és mégis mi van ha Klárinéni egy tájékozatlan és nem mellékesen büdös szájú nő, akinek fogalma sincs a bogarakról, pedig az egyikük most éppen már az agyamat rágja? Aztán csak sót kellett tenni este rá. Elmúlt.

fakof 2009.06.30. 16:46:28

nekem is a a Mad Max volt a kedvencem.. de nekem motorom van >X

Zsola777 2009.06.30. 16:51:59

@Windchill: a dudát veszélyhelyzet elkerülése érdekében lehet használni - ergo ha ledudál egy veszélyesen vezetőt, remélhetőleg megszünteti az általa okozott helyzetet. Hol itt a problem?

HgGina 2009.06.30. 16:55:02

HA kisebb autóval lett volna...
HA nem siettál volna...
HA HA HA volna...

HA tökös lettél volna, utána mész, kirángatod, nyakig vered a betonba. Utána kis padlógázzal odaérsz időre a célodhoz.

HA meg mégis ilyen nyámnyila vakarcs vagy, akkor csak idegesítsd magad nyugodtan.

PitBuli 2009.06.30. 17:03:59

Én azt nem bírom felfogni, hogy ha valaki f@szul vezet, miért sértődik meg, ha rádudálnak! Mi van abban a nyomoronc duda hangban? Gyilkolja az agysejtjeit, vagy kódoltan kurvaanyázás van beleépítve? De ha még ez is, ki nem szarja le dudálj bazdmeg, úgy sem tehetsz mást!
Nálam is néha elgurul a gyógyszer, és átkapcsolok májkül súmakker módba, na de olyankor magasról leszarom, ha dudál a mazsi mögöttem! Sőt kifejezetten arra hajtok, hogy dudáljon, mert akkor voltam eredményes! :)

Chapell 2009.06.30. 17:18:04

Úgy kell ezt megoldani, mint múltkor a Turbópasszat az autópályán. Kamionverseny, egyik előzi a másikat, értelemszerűen csak kétsávos az autópálya. Na hősünknek nem, neki ott a harmadik sáv jobb oldalon is, amit valami furcsa hiba folytán leállósávnak hívnak. Na neki ez volt a gyorsítósáv. Szépen jobbról leelőzött mindenkit 200-al oszt elhúzott. Nem idegesített senkit, még kis elismerő "defaszagyerekvagy" megjegyzést is kapott.

Zsola777 2009.06.30. 17:28:47

@Chapell: a "faszagyerekek" korán halnak, a gond csak az, hogy miattuk a vétlenek is.

Jó Estét 2009.06.30. 18:21:57

ez annyira szep mintaja a magyar kozlekedesi kulturanak. Sztem ha latod jon valaki gyorsabban engedd el (kb 2 masodpercre elveszed a labad a gazrol) vagy ha mar paraszt miert kell paraszt stilusban tarsalgast kezdemenyezni vele, en max kirohogom ha meg ezekutan lelassit... Egyszer egy ilyen a pirosnal kiszallt uvoltozni, es mikor letekertem az ablakot es mosolyogva szep napot kivantam neki, attol annyira megijedt hogy visszault, pedig nem is vagyok nagydarab, csak nem szamitott ilyen reakciora :)

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2009.06.30. 21:28:47

hm... az a vicc, hogy ha indexelt volna, akkor is anyázott volna a mögötte lévő... Szóval ez a "legalább indexelt volna" ez gyenge. A kisbusz is tolta, a másik se akart engedni...

Mikor lesz végre értelmes közlekedési kultúra Magyarországon, ahol nem versenypályán megyünk és nem élet-halál harc a közlekedés, hanem normál aszfalton?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.30. 21:58:50

@Windchill: Úgy tudtam, hogy valami okostojás majd jön ezzel...

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.07.01. 00:43:55

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Biztos nem vezetett még Isztambulban ;)
egyébként jogos :D

Integrált Szerverterror 2009.07.01. 01:41:24

A posztírponak a külső sávban kellett volna mennie. Busszal. Érvényes jeggyel persze.

Marc0 2009.07.01. 11:51:10

Nem értem ezt a sok prolit...fel vannak háborodva h városban 50es táblánál mész mondjuk 60-al, de a mögötted 80-al jövő kedvéért nem mész ki egy sávot..a posztolónak csak annyit h én mindig beengedem azt, aki normálisan, indexelve sávot akar váltani, de a cikázós, index nélkül tolakodós köcsögöt tuti h nem fogom...ugyh a megoldás a duda mellett, egy adag gázfröccs,esetleg még rá is húzod a kormányt, ha meg ugat, rendszám felír/utánamenni..mondjuk ehhez nem árt tartani magad mellett egy pajszert/sokkolót...lehet h paraszt vagyok, de ezekkel csak a saját módszereikkel tudsz szót érteni..












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása