Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Lezúzta a parkoló autót, majd lelépett

2009.07.01. 18:47 :: SilentSound

Sajnos igen jellemző Magyarországon, hogy ha valaki parkoló autónak okoz sérülést - és sok ilyen van a nagy mennyiségű vezetni nem tudó, ámde ezzel mégis próbálkozó sofőrök miatt -, minél előbb lelép a helyszínről, hogy ne kerüljön neki pénzbe. Macsek egy ilyen esetnek volt szemtanúja és szóvá is tette, hogy talán nem kéne lelépni, persze ezzel minden bizonnyal nem ért el semmit.

Nap, mint nap idegesítem magam Budapest útjain, leginkább tehetetlenségemben, ezért úgy döntöttem, hogy lehetőségeimhez képest igyekszem dokumentálni és terjeszteni az általam látottakat/megélteket, hátha ezzel javíthatok valamit - de legalábbis úgy érzem, tettem valamit.

Ma reggel szokásosan a Bem József utcán mentem a Bem rakpart irányába. A Fő utcánál piros volt a lámpa. Előttem 3-4 autóval egy Skoda Octavia/Superb (nem tudom pontosan) próbált beparkolni egy viszonylag kicsi helyre. Nem igazán sikerült neki, és olyan erővel tolatott a mögötte álló Astrának, hogy az beleremegett. A mellette várakozó sofőr rá is dudált. Emberünket nem zavarta, folytatta a manővert.

Valószínűleg elől is nekimehetett valaminek, mert amikor kiszállt a kocsi ELEJÉT kezdte vizsgálni. Ekkor zöldre váltott a lámpa és mellé gurulhattam. Mondom neki "Nekiment az Astrának, nem kéne legalább egy névjegyet odarakni?" Erre a középkorú, teljesen normálisnak kinéző férfi visszakérdezett "Hol?". Ettől kicsit eldurrant az agyam, hogy ne mondja már, beleremegett az autó, többen látták!

Ő meg csak azt hajtogatta, hogy mutassam meg, hogy hol látszik ez az Opelen. Sajnos eközben a roppant "türelmes" és "toleráns" autóstárs mögöttem már folyamatosan nyomta a dudát, hogy haladjak (nem tudom, ha az ő parkoló autóját zúzzák le, nem lenne-e hálás egy olyan embernek, mint én?).

Erre én látványosan felírtam a Skodás rendszámát (INB-266), és mondtam, hogy tegyen belátása szerint, de megjegyeztem. Fogalmam sincs, hogy egy fiatal nő meg tud-e ijeszteni egy ilyet annyira, hogy az emberi tisztesség és becsület alapvető szabályai szerint járjon el, és azt sem tudom, hogy tehettem-e volna többet.

Én egyszer mentem bele parkoló autóba, HÁROM helyen hagytam a névjegyem, hogy tutira megtalálja!!! 

 

71 komment

Címkék: budapest autó baleset hülye béna parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TAXI 2009.07.01. 18:52:42

Lehet, hogy sietett, és nem volt névjegye? -Szegény Astra-

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.01. 18:54:17

@TAXI: És nem tudott kérni bárkitől egy tollat meg egy papírcetlit. Vagy írni nem tudott. Vagy nem tudta, mi a telefonszáma és hogy hol lakik. Vagy ezek tetszőleges kombinációja...

TAXI 2009.07.01. 18:59:45

@SilentSound: Ha lehet, akkor ebben a sorrendben... Vagy biztos "félt", hogy visszaélnek az emberek az adataival, vagy hasonlók... Made in Magyarhon

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.01. 19:02:13

@TAXI: Vagy vak volt, azért nem látta, hogy hol sérült meg a másik kocsi.

TAXI 2009.07.01. 19:06:21

@SilentSound: Lehet, ma már semmiben sem lehetünk biztosak. Ki tudja, lehet, hogy valami Gyuri Geller típusú volt az illető, kiszállt, ránézett az autóra, mondta, hogy "Mukoggy", és eltűnt minden nyom. :D

randomuser1 2009.07.01. 20:34:55

én már toltam meg autót úgy h beleremegett, de attól még nem történt vele semmi, a műanyag lökhárító csodákra képes ám...

trixilw 2009.07.01. 20:47:40

Érzékenyen érint a téma. A híres Újlipótvárosi rakparton jött bele egy ilyen vezetni nem tudó barom-állat a kiskocsimba. Hátsó lökhárító kiolvasztása, oldalsó lemez kikalapálása, hegesztése, fényezése és bal hátsó lámpa cseréje. Közel 100 ezer forint. Szóval egy idióta barom, 100 ezer forintos kárt okozott nekem azzal, hogy az ecserin vette a jogosítványát. Nem a csúnya állam bácsi volt, nem egy bkv-ellenőr, csak egy idióta tapló.

Ezek után érzékenyebb lettem a témára, hagytam volna a mögöttem lévőt dudálni és kiszálltam volna. De egy törékeny nő tényleg más. Tisztelet, hogy legalább mertél szólni neki.

@XXXXXXX: Akkor is illik otthagyni valamit, mert te azt első látásra nem tudhatod.

vhm 2009.07.01. 21:00:06

ezért nem kell behúzni a kéziféket, csak sebességben hagyni, akkor van egy kb félméteres hintázása... sokkal nehezebben törik, ha valaki nekimegy parkoláskor...

a vonóhorgot meg úgy megadóztatnám, hogy tömegesen szereljék le. ugyanis a többségnek csak azért van, mert így leszarom-tolatok módszerrel parkolhat. az a szar, meg nagyon megrongálja a másik kocsit, ai amúgy normál lökhárítók koccanásánál meg sem sérüne még..

laposmacska 2009.07.01. 21:05:07

Szerintem meg annak a k.anyját, aki a dudát nyomta. Nem tudom, hova a kurva anyjába siet mindenki mindig?! Ha délelőtt megyek valahova akkor is tele a város kocsival, ha délután, akkor is, senki nem dolgozik?

Emmett Brown 2009.07.01. 21:05:10

@vhm: pontosan tudom miről beszélsz:(
nekem is így nyomták be vonóhoroggal a kocsi elejét, nem tudom hogy mennyivel ment neki, de még a rendszámtábla is kicsit meghajlott. Természetesen semmilyen elérhetőséget nem hagyott az illető...

JGabor · http://segitazautoszerelo.hu/ 2009.07.01. 21:11:04

Végül is nem lenne olyan nagy falat akármelyik autós kiegészítőket gyártó kisebb cégnek kifejleszteni egy mozgásérzékelő vezérelte kamerarendszert. Egy hátránya talán, hogy erősebb akkumulátor kell hozzá, mivel álló helyzetbe is fogyasztó, nem lenne sokkal bonyolultabb egy tolatóradarnál.

Az ötlet adott, nincs köztünk egy vállalkozó szellemű elektromossági szerelő, aki megvalósítja?
Kereslet van rá, sztem szépen megélne belőle!

Ro3 2009.07.01. 21:17:49

RESCTEPPA! Mármint a hölgynek, aki a posztot írta. Ettől függetlenül persze hüje (aki a dudát nyomata), és ezért tart itt a zország.
Amúgy szvsz ez a követendő példa, mindenféle bosszú nélkül felírnia rendszámát, esetleg megkeresni az astrást, h tanúskodik, ha kell. A többi a rendőrség/ügyészség dolga.

randomuser1 2009.07.01. 21:18:11

@Emmett Brown: a rendszámtábla elég könnyen hajlik, személyes tapasztalat, attól még nem feltétlen sérül más. mondjuk én sosem húzom be a kéziféket így csak arrébbtolják az autómat de eddig még törték meg...

Ro3 2009.07.01. 21:19:44

@JGabor: Hát nem. Egy ilyen rendszer súlyos 200-300e Ftba kerülne fogyasztói szempontból, ennyit kb azok fizetnének ki, akik belepakoltatják az infrakamerát az 5ös bömösbe.

Ro3 2009.07.01. 21:21:42

Elég egyébként a lökő aljába vízszintes 30-50cm-es tüskéket szerelni, aki túl közel jön, az cserélhet kereket >:D

chris_mi 2009.07.01. 21:44:11

@TAXI: Heh, nekem is lezuztak egy forgalommentes mellekutcaban a sarvedot, majd tavoztak, szerintem ez teljesen normalis ma Magyarorszagon :/

cso zsi 2009.07.01. 22:15:41

@XXXXXXX: "a műanyag lökhárító csodákra képes ám.."
Ja.
Suzukin, Opelen gyakorlatilag elemcsere, mert a rögzítőfülek letörnek.
Olcsójánosok gipszkartoncsavarral átmenetileg megoldhatják, de csak elodázzák az új beszerzését.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.07.01. 22:17:36

A 13. kerületben havi rendszerességgel mennek neki a kocsimnak parkolás közben..9 különböző helyen kapott sérülést fél év alatt ebből egyetlen egyszer volt tanú, aki megadta az adatokat...és a vicc: INDEX.HU-s céges Focus akart beállni egy kispoláknak is kevés helyre, ahol ráadásul egy 20cm-s padka van..átugratott tolatva a padkán neki a kocsimnak majd elhajtott...felhívtam az indexet mondták ááá nem a mi autónk...szerencsére a festés nem sérült csak úgy néz ki a kocsi eleje mintha felpofozták volna...ezt hívják szopásnak?? :)))

csak john 2009.07.02. 00:00:25

A budapesti közlekedés már csak ilyen. Az első pár ilyen eset után még nekiálltam javítgatni a kocsimat, kinyomkodtam a lemezt, javítottam a festéket, melengettem a műanyagot, ha már betétlapot nem hagytak. De aztán abbahagytam. Az autó kezd elég veszélyesen kinézni, nincs egy ép elem sem rajta.
A másik kisautóm állt a ház előtt, egy vad szilvafa alatt. Reggel amikor lementem látom, hogy valaki az éjszaka annak a tetejéről szedte a gyümölcsöt. Vérdíjat is kitűztem az illető fejére, de nem lett meg.
Szóval éljenek abszurdisztán lakói!

Ro3 2009.07.02. 00:57:44

@csak john: Azért megnyugtatlak, h Bécsben is gyakran lökőtől lökőig parkolnak...

Integrált Szerverterror 2009.07.02. 01:39:52

Egy középkorú, teljesen normálisnak kinéző férfi úgysem olvassa ezt a blogot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.02. 01:46:33

Hát, én egyszer zúztam le az autó elejét (nem nagyon) egy házfalon :D
A házon nem hagytam névjegyet :D

csak john 2009.07.02. 01:48:01

@Ro3: Ettől nem leszek nyugodtabb. A -tól -ig még elfogadható, de benne???
Ezek szerint fertőző a mentalitásunk. :(

DonnaNyányó 2009.07.02. 06:19:19

Ilyen nekem is volt:

Tolattam és belegurultam a mellettem-mögöttem álló autóba, jól behorpadt az oldala. Természetesen azonnal kiszálltam a smartomból és megnéztem a kocsimat, de szerencsére nem lett semmi baja. Megnyugodva visszaültem és továbbmentem. Persze épp siettem, így nem értem rá, de én bizony megmutattam volna a gyökérnek, hogy mé kell mögém parkolni :D Jó lenne, ha az ilyen balfaszok megtanulnák, hogy smart mögé 6-7 méterrel nem parkolunk!!

Remélem jó sokat fizetett a javíttatásért! A gyökér!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.02. 08:24:29

Ezért kell mindenféle találkozókon összeszedni a névjegyeket, hogy legyen mit odarakni. :-)

ihatethisindapassthingy 2009.07.02. 08:26:10

Nekem is lezúzta egy gyakorlott a parkoló autómat - a sérülésekből ítélve valószínűleg tolatott az egyirányú utcában egy kisteherrel vagy pick-uppal (45 fokos parkolás), szép guminyomok/karcolások a lökhárítón és betört hátsó lámpatest.

Mindegy, van ilyen. Kedves ember lévén hagyott egy cetlit egy olvashatatlan és egy olvasható telefonszámmal, ez utóbbit felhívva egy jókedélyű hölgy jelentkezett, aki elmagyarázta, hogy ő egy tanyán él és 10 éve nem járt Budapesten.

Először nem is értettem a dolgot, aztán rájöttem, hogy mivel a zsúfolt, tanúkkal teli belváros délutánja volt az időpont, inkább felfirkantott valami kamu számot a parasztja, nehogy valami jószándékú ember hagyjon egy másik cetlit a delikvens rendszámával. Na ehhez kell igazi acélkemény harcedzett felelősségteljes arcnak lenni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.02. 08:27:00

@XXXXXXX:
Nem műanyag lökhárító kell, hanem keskeny nyomtávú sínből hajtogatott dögtoló. :-)

DonnaNyányó 2009.07.02. 08:28:51

@ihatethisindapassthingy: ez a mekkora ötlet!

Bevesszük a fegyvertárba :D

ihatethisindapassthingy 2009.07.02. 08:33:17

@Deluxe the ForumTroll: Nincs új a nap alatt, járt már így másik ismerősöm is. Az autóm meg vonzza az ilyen arcokat, szinte nullkilométeres korában gyakorlatilag gazdasági totálkárra törte egy részeg sofőr, aki egy jól irányzott mozdulattal kibontotta három parkoló autó oldalát, majd kiszállt és hazament aludni, a rendőrök költötték fel.

Muddy 2009.07.02. 08:45:33

@newtehen: A keskeny nyomtávú sín az milyen?

George Jung 2009.07.02. 08:53:34

Nagyon egyetértek a posztolóval.
Én mondjuk hagytam volna egy névjegykártyát az autón. Ha felhív, elmondom Neki, ki baszta el az autóját.
És erre mondjuk bíztatnék is minden jóérzésűt.

DonnaNyányó 2009.07.02. 09:04:21

@George Jung: ha otthagyod a névjegyed, lehet kérdezés nélkül megkeres és agyonrúg :D

Emmett Brown 2009.07.02. 09:23:51

@newtehen: OKé, de miért jobb ebből hajtogatni? Hacsak nem talpfástól teszed föl, akkor nem számít, mert a sín ugyanúgy acélból van, nyomtávtól függetlenül :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.02. 09:25:41

@Emmett Brown:
De vékonyabb, és könnyebb, mint a másik. viszont ugyanúgy hatásos. Persze csinálhatod rendesből is, csak egy 300 kilós dögtoló már elég durva... :-P

Jánoska 2009.07.02. 09:28:05

Mikor lefújtam mattfeketére a lökhárító sarkán levő ütköző műanyagokat, egy héten belül mind a két fele meg volt húzva. Azóta nem fújom, minek? Egyszer lezúzták az indexemet, és várt egy kedves papír, hogy a káromat megtéríti, telefonszám, minden. És úgy is lett! Szóval van még remény, hogy nem haltak ki a normális emberek.

Ottopappa 2009.07.02. 09:51:33

@vhm: Gratulálok, látom, használod az eszedet... Szóval ha valaki esetleg mégis azé rakatna fel vonóhorgot, hogy utánfutót húzzon vele, az adózzon, mint állat? Gratula. Vagy esetleg nem szoktál néha fordítva gondolkodni? Hogy valaki nem azért rakatja fel, mert ő a béna, hanem hogy belé ne menjen hátulról valami állat? Használd már egy kicsit az eszedet, mielőtt baromságokat böfögsz be ide...

Rong 2009.07.02. 10:32:23

Nem adóztatni kell a vonó horgot, hanem szerelhetőt tetetni fel. Ismerősömnek olyan van. Ha nem kell húzzon semmit akkor csak kikapja a csapszeget, és a vonóhorog kihúzható. Nagyjából 20 mp-es a művelet.

PitBuli 2009.07.02. 10:40:09

Előre leszögezem, tök egyetértek a posztolóval, nekem is eldurran az agyam, amikor úgy megyek vissza a kocsihoz, hogy azon otthagyta az előttem/mögöttem/mellettem parkoló a nyomát!
De, nem biztos, hogy ezekkel foglalkozni kellene. Mostanság próbálok én is szemléletet váltani, és "megbarátkozni" ezzel. Végül is a lökhárító bizony ezért van. Európaibb nagyvárosokban bevett szokás, hogy lazán lökdösik egymást az autósok.

Rong 2009.07.02. 10:45:12

@PitBuli: "Európaibb nagyvárosokban bevett szokás, hogy lazán lökdösik egymást az autósok."

Az én kocsimat ne lökdösse senki, mert mondjuk az olaszoknál ez bevett szokás. Én úgy szeretem az autómat ahogy van. Horpadások és karcolások nélkül. Az asszonyt sem verem, mert az máshol szokás. Őt is úgy szeretem ahogy van. Törések és monoklik nélkül :)))

DonnaNyányó 2009.07.02. 11:22:35

@Rong: a kocsi és asszony használati tárgy, egykutya :D

Mmacsek 2009.07.02. 11:27:30

Persze, hogy használati tárgy, de ÉN fizettem, ÉN használom, úgyhogy ÉN zúzhatom le. :) Ami engem bosszant, az a mások tulajdonának a tiszteletben nem tartása, ill. az, hogy nem figyelnek oda egymásra az emberek. Hovatovább, úgy vélem a kötelező biztosítást ilyen esetekre találták ki.

Rong 2009.07.02. 11:32:05

@Deluxe the ForumTroll: jaaaa, ezért ha valamelyiket lezúzzák szeretném tudni, hogy ki és lesz szíves a károkat megtéríteni. :D

Dester 2009.07.02. 11:42:16

Egyszer az egyik Auchan parkolójában húzott meg egy teherautó egy kisautót. Épp akkor mentem vissza az autóhoz, láttam az egészet. Vártam egy picit, mi lesz. A faszi végig benn ült, telefonált.
Pár perc után odamentem hozzá, hogy ugye nem hagyja annyiban? Mondta dehogy, sőt, azért telefonált, hogy hozzanak utána betétlapot, mert nála épp nincs, és meg akarja várni a tulajt, hogy együtt kitöltsék. Mondta, nincs vesztenivalója, mert a teherautó céges, van rajta biztosítás, de nem akar a másik autó gazdájával sem kitolni. (Egyébként azon az oldalon volt már rajta több plezúr is, ez már majdnemhogy fel sem tűnt.)

Muddy 2009.07.02. 11:49:27

@newtehen: A nyomtáv a sínek gerincvonala közt van a sín pedig a vasdarab oldalt. Vagyis két kurvanagy sínt is lehet közel tenni és keskeny lesz a nyomtáv és ugyanez fordítva is. Szóval a nyomtáv nem minősíti a sínprofilt.
Nem kötözködés akart lenni csak műszaki ember vagyok és szeretek pontosan fogalmazni. :)

George Jung 2009.07.02. 12:23:55

@Deluxe the ForumTroll:
Kérdezés nélkül megkeres, és MEGPRÓBÁL agyonrúgni.
És én addig mit csinálok?

DonnaNyányó 2009.07.02. 12:34:04

@George Jung: jó, téged nem féltelek, megoldod :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.02. 12:39:04

@Muddy:
Lehet, de nem szokták, mert így a szabványos. Mint ahogy elvileg lehet a folyókon hosszában is hidat építeni. Csak azt sem szoktak.

and/or 2009.07.02. 13:02:25

@newtehen:
Nem kekeckedésnek, de:
lehet és szokták is, de attól kezdve a folyó "kanális" vagy "csatorna" névre fog hallgatni.

randomuser1 2009.07.02. 13:45:08

szerintem a legtöbb gond abból van h idehaza valamiért beleverik az emberbe h parkoláskor be kell rángatni a kéziféket, így a legkisebb parkolóhelyi lökdösődés is komoly károkat okoz, én csak sebességbe teszem, ha valaki el akarja tolni, tegye, pár centin nem múlik, a rendszámtáblám elől salátalevél formájú, hátsó lökős mintha szögesdróttal lenne polírozva de egészében repedés vagy törés nincs rajta. mondjuk ahhoz is lenne pár szavam aki kitalálta a fényezett lökhárítót városi autóra...

DonnaNyányó 2009.07.02. 14:53:44

@XXXXXXX: azért verik bele az emberekbe, mert ha otthagyod üresben és pl nekigurul a másiknak, az rögtön viszi a samukalapácsot, rommáveri a saját lökhárítóját aztán téged húz le, hogy micsoda kárt tettél a kocsijában. Na ezért kell odabetonozni a verdát minden parkoláskor.

randomuser1 2009.07.02. 15:18:03

@Deluxe the ForumTroll: üresben jó hogy elgurul...
idehaza amúgy mind1, de egy téli külföldi túránál marhára zavaró lehet h csak áprilisra enged ki a csillagos éjjelen egybefagyott kézifék.

somewhere_around_nothing 2009.07.02. 15:42:12

@XXXXXXX: jha, de ha nem használod a rögzítőféket, akkor berozsdásodik a bowden :)

somewhere_around_nothing 2009.07.02. 15:54:46

Amúgy meg nem értem Mo-n ezt a nagy autófetisiszta bagázst. A gépjármű egy használati tárgy, mely arra szolgál, hogy elvigyen ember(eke)t/tárgy(aka)t A-B-be.

Ha valaki az utcán közlekedik, akkor óhatatlanul hozzáérnek, belebotlanak netalántál le is öntik. Aki korpa közé keveredik, ne csodálkozon, ha megeszik a disznók. Féltse az autóját, mert akármiért, de akkor rakja be egy nitrogénnel telített vitrinbe és ne használja.

Jha és jöhet a sünizés, de én mindig úgy parkolok, hogy kocctól-koccig. Volt olyan is,h a mögöttem levő autó megremegett, de látható sérülés nem történt.

Úgy kell beparkolni, mint ahogy a munkához kell hozzáállni: Lehetőséget kell adni másnak,h odaálljon. Agyamon jön ki, amikor mikroautók állnak 1.5 parkoló helyen.

randomuser1 2009.07.02. 16:39:07

@somewhere_around_nothing: azért nem árt tudni h idehaza egy átlagvacak autó többéves kuporgatás eredménye, így nem csoda h nálunk inkább státusszimbólum mint használati tárgy, és nem opció h a fekete műanyag kikandikáljon a kolbászzsírmetál színű családi kedvencen...

somewhere_around_nothing 2009.07.02. 16:55:52

@XXXXXXX: Igaz, no meg az is gusztustalan, amit az autógyárak művelnek. Pl. a Mondeom valami magasabb felszereltségi szintűként (Trend vagy Ghia) vettem, de az oldacsík az ajtóra nem volt elérhető. "mert így szebb"
kiafszt érdekel? Drágább egy ajtó fényezése mint 200 db kis gumicsík

Normális vagyok? 2009.07.02. 17:25:50

@csak john: Nem is lehetett olyan vad az a szilva fa, ha egyszerűen engedte, hogy le szedjék rólla a gyaümölcsöt :D (ha a gyümölcsfáról beszélünk akkor egybe kell írni, hogy: vadszilva fa, különben elég vicces:))
Sajnos sokan nem törődnek más értékeivel, pláne, ha az ővék értékesebb!

csak john 2009.07.02. 17:54:14

@Normális vagyok?: Bocs, csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit.
Szerintem nem engedte olyan egyszerűen, a tetőn látható nyomokból ítélve elég komoly harc volt ott. Lövészárkok, bombatölcsérek, mélyszántások.

vwxyz (törölt) 2009.07.02. 17:54:35

@somewhere_around_nothing: Akár meg is tanulhatnál parkolni ahelyett, hogy másokat szídsz.

RaveAcE 2009.07.02. 18:17:05

Én odamentem az ott (szabálytalanul) parkoló rendőrhöz, amikor láttam, hogy megzúztak 1 kocsit a parkolóban. Finoman szólva elhajtott a p*csába. Nem érdekelte dolog.
Azért húznak el (húzhatnak el) minden további nélkül, mert a rendőr sem foglalkozik vele.

randomuser1 2009.07.03. 09:31:42

@somewhere_around_nothing: pedig rakhattak is volna rá, ügyelve arra h gyárilag fényezett legyen, a nyers műanyag meg maximálisan elüssön a kocsi színétől :)

Jó Estét 2009.07.03. 10:56:52

nem lehet hogy tenyleg nem lett semmi baja az Astranak? :) Nekem is Astram van, sok mindent kibirnak am, egyszer belemjott hatulrol egy peugeot, vmi regebbi, teljesen elhajlott a lokharitoja, Astran meg nem is latszott semmi... Persze vannak parasztok is, huztak mar meg oldalrol parkoloban, persze en sem kaptam nevjegyet...

sor6 2009.07.03. 20:11:26

@somewhere_around_nothing:
Nem tudom, nekem elég bunkóságnak tűnik más vagyontárgyát lökdösni. A te kocsidat használd úgy ahogy szereted, két villanyoszlop között pattogj akár egésznap, de más kocsiját ne lökdösd. Különben sem értem, miért nem tudsz normális módon, lökdösés nélkül beállni, ha nem férsz be ne állj oda. Azt meg, h ki hogy vigyázz az autójára, jobb ha mindenki maga dönti el. Mondom a magadéval azt csinálsz amit akarsz, csak más tulajdonát ne vond bele az akcióidba. Egy tömött sorba is úgy állsz be, h a mögötted állót könyökkel az elötted lévőt ököllel odébb "lökdösöd" kicsit? Aztán meg is magyarázhatod,h az a kék foltocska hamar el is múlik meg az élethez ez is hozzátartozik...

jónévez 2009.07.03. 23:20:41

@sor6: Pedig de! :)
Mármost miért nem hiszed el neki, hogy az autó az bizony nem vagyontárgy (kéne, hogy legyen), hanem bizony: közlekedési eszköz. (vö: az autó nem státusz-szimbólum, hanem közlekedési eszköz).
Sőt, ő sem azt mondta, hogy direkt lökdös autókat, de bizony az ilyen, -amikor végül is egy karc sem látszik-, előfordul.

Fel lehet vágni azzal, hogy kinek milyen drága kocsija van, aztán ha baj történik vele, ki sem tudja fizetni a javíttatást, és akkor képes még inzultálni is a másik embert, aki pedig semmi rosszat nem akart neki, arról meg egyáltalán nem ő tehet, ha valaki májerkodásból többször drágább járművet vesz, mint amire szüksége és valós lehetősége van. Szánalmas, hogy többet költötök a kocsitokra, mint a gyereketekre.

sor6 2009.07.04. 06:27:50

@jónévez:
Teljesen mindegy mire való, milyen értékű, saját tulajdon és még 1 kis értékű autó sem a legolcsobb tulajdonunk általában. Az egésznek semmi köze a felvágáshoz státusz-szimbólumhoz, más tulajdonához nem nyúlok, nem piszkálom, nem megyek neki.Egyébként ő maga írja,h nála ez a természetes "de én mindig úgy parkolok, hogy kocctól-koccig"
Különben ilyen szempontból teljesen mindegy, h májerkodásból van vkinek olyan kocsija, akkor sem megyek neki.Elítélni, cikizni, röhögni rajta joga van, ahogy a szerinte hülye féltős tulajon is, (és még lehet igaza is van) mint ahogy ahhoz is, h a sajátját leamortizálja, csak ebből más tulajdonát hagyja ki. Ez a nem történt semmi baj is relativ valakinek egy karc semmi, van aki lehídal tőle + soxor a pillanat "hevében" nem látszik semmi, késöbb kiderül eltört a lökhárító tartó, a patentek vagy épp 1 müanyag borítás, aztán jön a jé egy kis horpadás mégis lett, csak ott nem látszott. Szerintem a leg1xübb,ha mindenki oda áll, ahova betud ugy állni, h ne koccoljon. Saját tapasztalatom ez irányban nincsen, életem során nem sok helyen laktam hosszabban, összessen 4 lakáshoz volt szerencsém ( 2 budai és 2 pesti cím) és ez szerencsére sehol nem volt divat, sőt igazából nem is hallottam eddig igazán erről.
Lehet, hogy szánalmas, számodra v sokak számára irritáló aki többet költ a kocsira, sőt még igazad is van, de neki menni akkor nem kéne.

SLacc 2009.07.06. 11:45:56

Lehet, hogy már volt, de az összerondított autós tudtára kell valahogy hozni a genyó rendszámát. Bár ha odarakod az ablaktörlő alá, valószínűleg tahóka leszedi, mikor elmész.

vhm 2009.07.06. 22:40:29

@Ottopappa: abból a szembszögből igazad van, de nézz szét bp-en a belvárosban milyenek a vonóhorgok az autókon. SOHA nem volt használva, látszik rajta... nem karcos, semmi. némelyik még le is van festve :D
SOHA semmit nem vontatott...
szívás, hogy kitolna azokkal, akik tényleg használják. lehet... tudom én is. de ez is egy megoldás a sok közül.

Alex3000 2009.07.07. 12:07:36

Sajnos ritka az olyan mint a posztíró, de köszönjük!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása