Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A mocskos szájú kamazos is nevelhető

2009.07.17. 14:21 :: SilentSound

Az ember nem válogathatja meg a szomszédait, akkor sem, ha szívás van valamelyik miatt. Kati is ember, úgyhogy ő sem. Az alábbi sztoriban tulajdonképpen a probléma okozója nem is jelenik meg, de a kötelező teherautósofőrös anyázás nem marad el. Utána meg a hepiend és függöny le.

Győr egy szűk, kertvárosi utcájában lakunk. Velünk szemben egy vállalkozó lakik és dolgozik, 4 jókora dobozos autóval jár, amelyek kinn parkolnak a ház előtt. Én is a saját házam előtt parkolok, sőt a férjem is itt szokott állni.

A kishaszongépjárművek és a személykocsik között elég szűk hely marad így, azért az átlagos autó lassítva elfér. Viszont ez egy kertváros, nem is baj, ha lassítanak a ház előtt, hiszen kutya-cica-gyerekek futhatnak ki az útra a házakból. Egyik nap éktelen dudálást hallok az utcáról.

Kinézek, látom, hogy egy bazinagy kamaz érkezik és ugye nem fér át. Visszaslattyogok, előszedem a kocsikulcsot, kimegyek – erre a Kamazos nekiáll anyázni. Mosolyogva rászóltam, hogy legyen kedves először is hangosan köszönni, majd megkérni engem, udvariasan, hogy álljak egy kicsit előrébb, majd megköszönni, ha megteszem.

Kamazos nagy csodálkozva rájött, hogy vagy emberként viselkedik – és átjut, vagy parasztbunkó marad, de tolathat vissza, utca hosszatt. Inkább megemberelte magát. Egyébként csak eltévedt, nem az utcában volt dolga.

Mázlija volt, hogy itthon voltam. Persze még majdnem neki állt felljebb. Néha nem árt egy kis népnevelés – a kamazost meg, ha olvasná, csókoltatom, és tényleg szépen tud köszönni, ha előveszi az emberi énjét…

73 komment

Címkék: közlekedés autó hülye teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.07.17. 14:30:38

csak a fejét, hogy meg ne sántuljon! :B

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.07.17. 14:35:44

Ha egy Kamazom lehetne, ó, istenem :) Micsoda nevelési körutakat tennék felénk :D

ipari_fostalicska 2009.07.17. 14:39:58

Kérdezném a posztírót, hogy miért annyira biztos benne, hogy ha nem áll odébb, akkor a Kamazos kénytelen lett volna visszatolatni. Egy gázfröccsel simán leküzdötte volna az akadályt :)

FDToth 2009.07.17. 14:42:14

Ezért jó az a megodás, amit pl. Práizs egyes külkerületeiben alkalmaznak: 2 hetente váltják egymástz az utcában parkoló autók, úhy, hoyg egyik 2 hétebn csak a jobboldalon áll mindenki, a követkzeőben pedig csak a balon. Nem hülyeség...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.17. 14:44:21

@FDToth: És ez a váltogatás tulajdonképpen miért jó? :)

missouri 2009.07.17. 14:50:07

@SilentSound: biztos nem tudnának megegyezni, melyik oldal legyen az állandó parkoló, így inkább váltogatják, biztos náluk is minden utcában van legalább egy szomszéd, aki mindenbe beleköt.
szerintem jó az ötlet, így mindig van szabad sáv, nem kell szlalomozni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.17. 14:52:29

@KuKori: Hát most így elképzelem, hogy vasárnap éjfélkor mindenki lerohan a kocsijához és átparkol az utca túloldalára. :)

Yoli87 2009.07.17. 14:52:58

Biztosan csak tetszett a kamazosnak a posztíró hölgy ..... :D:D:D:D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.17. 14:55:22

"Én is a saját házam előtt parkolok, sőt a férjem is itt szokott állni."
Miért nem engeded be? :-)

Yoli87 2009.07.17. 14:55:37

@KuKori: ....sőt a férjem is itt szokott állni.... ebből gondoltam

ganyager 2009.07.17. 15:02:02

na végre egy jó heppy endes poszt!

toyotaska 2009.07.17. 15:05:08

Persze foglald el a szembelakóval az utat és még te okoskodjál a szabályosan haladni próbálónak. Én ugy lezuztam volna az autodat meg a szembelakó dobozosait is. És te irsz erről, szégyelni kellene inkaább magadat.

toyotaska 2009.07.17. 15:06:41

ja és "Mázlija volt, hogy itthon voltam". bazz ha nem vagy otthon simán elfér:)

craft75 2009.07.17. 15:13:40

Kitaláltam a megfejtést, a kamazos a férjed volt.

Matrix_ 2009.07.17. 15:14:31

@SilentSound: mindkét oldalát egyformán meghúzzák, és így szimmetrikus lesz az autó. Az meg fontos:))

gatsy 2009.07.17. 15:28:45

@toyotaska: na ezen bekészültem :D

tocibacsi 2009.07.17. 15:30:34

Én azt nem értem, hogy a kertvárosi részeken (én is ott lakom) mi a halálért nem lehet az udvaron parkolni?! Oké, van, aki nem tud, nyilván nem őket kérdezem, hanem a többit. Kertvárosi viszonylatban széles út, de a szélén parkolnak így nem lehet elférni, lehet szlalomozni, satöbbi, csak azért, mert lusta kinyitni a kaput és beállni.

Másrészről:
Megállás
40. §
(5) Tilos megállni:
b) ahol a jármű és az úttesten levő záróvonal vagy a jármű és az úttest másik szélén álló jármű között legalább három méter széles hely nem marad;

Egy teherautó kábé 2.5m széles. Kérdés van még? Valaki szabálytalanul parkolt, vagy a postoló, vagy a vállakozó. Tény, hogy lakott területen belül dudálni is tilos, de a kamazos rendőrt is hívhatott volna. Nem jobb így?

Persze a bunkó stílusára nincs mentség, nem tudhatja, hogy ki parkolt szabálytalanul.

Nikorene 2009.07.17. 15:32:16

"A kishaszongépjárművek és a személykocsik között elég szűk hely marad így, azért az átlagos autó lassítva elfér."

őőő... haloványak az emlékeim, de nincs valami szabály a KRESZben, ami megakadályozná, hogy túl kevés hely maradjon két autó egymással szemközti oldalon történő parkolása esetén?

tocibacsi 2009.07.17. 15:37:21

@Nikorene: de végre valaki más is gondolkozik szájtépés helyet :D :D Üdv a csapatban! :)

TAXI 2009.07.17. 16:08:56

@tocibacsi: , @Nikorene: Én veletek tartok! :) Legalább 3 méter helyet kellene szabadon hagyni...

"A kishaszongépjárművek és a személykocsik között elég szűk hely marad így, azért az átlagos autó lassítva elfér." -jó vicc- Majd egyszer nem lesz otthon a posztíró, és akkor @toyotaska-nak lesz igaza. Úgyis elfér, ha akar...
(zárójelesen egy "átlagos"-nak nevezhető személyautó kb 1,8-2 m széles... Teherek meg 2,5 körül
Hajrá KAMAZok!

Zsola777 2009.07.17. 16:33:09

A kint állóknál az a hunyó, aki később érkezik, mert nem tud úgy megállni, hogy ne akadályozná a forgalmat. Sok ilyen utca van a városban, nagyon sok. De lehetne kamaztesztet csinálni...

kalandrover 2009.07.17. 16:51:55

@SilentSound: @KuKori:

Igen. Magyar embernek furcsa szokás ez.

Azért nagy ötlet az egyik héten itt, a másikon ott, mert akkor hatékonyan végig tud dzsanászni a seprőautó az út szélét is szépen megpucolva.

Azok a mocskos imprejalisták kicsit másképpen élnek.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.17. 16:59:58

@kalandrover: Jaaa, hogy ott van seprőautó? Márminthogy kettőnél is több? :) Erre valóban nem gondoltam. Vajon miért...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.07.17. 17:25:38

@kalandrover: ne is mondd... Az utcakosz és a por naponta a kocsidon is hungarikum, megjegyezném. Érdekes, hogy ahogy hazaértem, egy nap alatt olyan mocskos lett a kocsim, mint egy hét alatt sem... ehh, le se írom, hol.

poiuzf 2009.07.17. 17:44:18

Majd a posztíró miatt ég le 100m messzebb egy ház mert éppen nem lesz otthon amikor jönnek a tűzoltók. Vagy a főcsővezető nem lesz elég udvarias. Nem véletlen a 3mes szabály, sem a kereszteződéstől 5men belül megállni tilos.

Zsola777 2009.07.17. 17:47:43

@poiuzf: A tűzoltók nem fognak habozni, ha drága dolgok égnek, és az autójában nagyságrendekkel kisebb kár esik a manőver folytán. Meg is értem őket.

jónévez 2009.07.17. 18:15:29

Újabb arrogáns posztoló: "Mosolyogva rászóltam, hogy legyen kedves először is hangosan köszönni, majd megkérni engem, udvariasan, hogy álljak egy kicsit előrébb, majd megköszönni, ha megteszem."
Tetszik nekem ez a hozzáállás, elparkolja az utat, aztán ő oktat ki másokat. Mire kellett volna "megkérnie", talán ő vot az, aki akadályozott másokat? Abban sem vagyok egészen biztos, nem-e ezután jött a kamazostól az anyázás?
Aztán, kedves Kati, mennyit fizettél az utcáért, hogy elállhasd? Miért hiszik egyesek azt, hogy ahol ŐK laknak/dolgoznak, ott Ők elállhatják mások elől az utat, bezzeg ha mások máshol teszik ezt, őket akadályozva, akkor rögtön tudják, hogy ez tilos. Most akkor a biciklista hajbókoljon a kerékpárutat elállóknak, a gyalogos rimánkodjon a járdára állóknak, az áruszállító a rakodási területet ingyenparkolónak használókat virágcsokor átadása közben kérlelje? Csak azért, mert azok (bár szabálytalanul parkolnak) ott laknak/dolgoznak?

De hosszút írtam már megint...
Leírom rövidebben: Te egy hülye, arrogáns, kivagyi, és még a szabályokat is felülbíráló picsa vagy.

Zsola777 2009.07.17. 18:39:37

@jónévez: Ha ő állt oda előbb, a túloldalon lévő meg később, akkor végülis mégis ő tesz szívességet, hiszen korábban még szabályosan parkolt, a szemben megálló okozta az útszűkületet. Akkor pedig tényleg szívességből áll el. Nemde?

jónévez 2009.07.17. 19:05:46

@Zsola777: első blikkre igen, de ha azt nézzük, hogy tudja (ő írta):"4 jókora dobozos autóval jár, amelyek kinn parkolnak a ház előtt", akkor emberileg nulla a posztoló, mert nem élből elállja, csak tesz róla, hogy el legyen állva az utca. (vö: nem szarik a kútba, csak a kávájára)
Ha világos számára, hogy oda fog állni az, aki oda szokott, akkor vagy lentebb áll, vagy beáll az udvarba, még akkor is, ha ő érkezik előbb. Ő lakik abban az utcában, ne másokat szívasson tudatosan, úgy téve, mintha ő tehetetlen lenne ebben a dologban.
Vagy megbeszéli a szomszéddal, hogy ennyi teherautót ne itt tároljon. Ez volna a legegyszerűbb, csak nem mer a szomszédjával konfrontálódni, most sem írta egy szóval sem azt, hogy a szomszédja kicsit is bűnös lenne, simán arra számítanak, hogy aki nem fér, az másik utcát válasz, mert az az ÖVÉK!!!

randomuser1 2009.07.17. 19:10:34

ki az a lúzer aki 2009-ben kama3 szovjet teherautóval járkál ?

Zsola777 2009.07.17. 19:17:12

@jónévez: Egyetértek, de az utca kisajátítása puszta feltételezés. De ha még hülye is, akkor is lehet elsőre illendően - aztán ha bizonyítja, lehet anyázni. A kamazos így alászaladt a zsugának.
@XXXXXXX: jó cucc az, meglásd, ha jön a jégkorszak, akkor is beindul :)

jónévez 2009.07.17. 19:19:40

@XXXXXXX: Ömlesztett, nagytömegű cucc arrébbvivésére (rövid táv) nem sok jobb van, ami jobb, az aránytalanul drágább.
De van aki a drágábbal csinálja ua. az "aljamunkát", aztán ő szidja a legjobban az adórendszert, a többi fuvarost, meg akit meglát, hogy él. :)

randomuser1 2009.07.17. 19:21:52

végülis, csak ne legyen nekem szélirányban, akkor tőlem gőzmozdonnyal is pöföghet...

jónévez 2009.07.17. 19:22:32

@Zsola777: Kertvárosban nőttem fel, ismerem az ilyen "nem tiltatjuk ki a tanáccsal, csak úgy állunk be, hogy más ne itt járjon" praktikát.

Zsola777 2009.07.17. 19:37:25

@jónévez: Igaz, már az én autómat is karcolták meg azért, mert nem álltam be barátomnál a lakóparkba, hanem a közvetlen közelében lévő kis utcában. Aztán meg jött a papír, hogy ők előbb laktak ott. Hely meg volt dögivel.

DonVincenzo 2009.07.17. 20:02:14

Kedves posztíró! Te kinek hiszed magad? Mi az,hogy mázlija volt,hogy otthon voltál? És ha egy tűzoltó akar ott elférni mert siet akkor tolasson az is vissza és kerüljön más irányból? Csak azért mert esetleg nem lesz mázlija veled? A legnagyobb "parasztbunkó" itt te voltál!!! És még nagy arccal reklámozod is...

sreetfighter 2009.07.17. 20:57:02

Ez a posztoló enyhén szólva primitív. Azért mert ő csendes utcában lakik lezárhatják az utcát, hogy egy teherautó ne férjen el??
Mit csinálna ez a beképzelt HP. ha a tűzoltó jönne oltani a szomszéd házát?

Secnir 2009.07.17. 21:12:03

@sreetfighter:
a kérdés rossz:
Mit csinálna ez a beképzelt HP. ha a tűzoltó jönne oltani az Ő házát?

Donor 2009.07.17. 21:13:49

@tocibacsi: Én is így emlékszem...szóval a posztoló a hülye :D

Donor 2009.07.17. 21:19:18

@Zsola777: A tűzoltók akkor sem haboznak ha az autóban több kár keletkezik mintha hagynák porig égni a házat.

Nekik ugyanis az első hogy emberéletet mentsenek, utána eloltsák a tüzet, majd ez után jön az értékmentés....magyarul a nyitott ajtón is csákánnyal fognak bemenni...bár ha jól tudom ennek is megvan az ésszerű oka.

Donor 2009.07.17. 21:22:24

@Zsola777: és fűthető a platója, ezért aszfalt szállításra ideális.

Donor 2009.07.17. 21:27:49

@jónévez: mondjuk van értelme hogy lakó övezetben ne legyen átmenő forgalom, mert a jobbkezes utcáknál lendületből gyorsabb mintha a főúton a lámpákat kivárná.

Erre mondjuk jók a fekvőrendőrök, szlalombetonok, 30-as övezet tábla.

jónévez 2009.07.17. 21:51:33

@Donor: Van bizony, csak az ne önkényes legyen, hanem akkor (ahogy írod is) legyenek lassítók.
Megértem, sőt, támogatom azt, hogy a kis utcákban ne legyen száguldozás, de a "mi kis utcánk" kisajátítása, illetlenség.
Vagyishát egyetértünk.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.07.17. 22:12:02

@SilentSound: Mi az a seprőautó? Én még nem láttam olyat. Nem is vagyok sikeres.

jónévez 2009.07.17. 22:38:14

@Tanácstalan: Most akkor: tényleg nem láttál, vagy csak mostanában nem? :))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.07.17. 22:50:18

Én már tudom ki a hüjje, de nem mondom meg.

Nekem rémlik valami olyasmi szabály, hogy az úton min 3 métert kell hagyni, szóval nem is a kamazos volt a hülye. Ezek után nem értem a posztolót, hogy miért van felháborodva azon, ha elküldik a jóédes anyucikájába. És abban sem lennék biztos, hogy a kamazos szerencséje, hogy a posztoló otthon volt. Ha nem lett volna otthon, akkor lehet, hogy most nincs autója :)

Szóval, ha nem a kamazos a hülye, akkor ki?

Pistike911 2009.07.17. 22:54:11

Kellet is vagy 40 komment míg a "happyendes sztori, jajj de ügyi vagy"-tól eljutottunk a "qrva anyád, te önelégült g.ci"-ig.

Pistike911 2009.07.17. 22:57:20

"Mosolyogva rászóltam, hogy legyen kedves először is hangosan köszönni, majd megkérni engem, udvariasan, hogy álljak egy kicsit előrébb, majd megköszönni, ha megteszem."

Erre a kamazos szégyenében elbújt a műszerfal mögött, majd pár másodperccel később, mikor felegyenesedett, már egy felnikulcs volt a kezében.

A többit majd holnap leírom, mert jön az oszt.vez. főorvos és nem szereti, ha az intenzíven wifizek, mert zavarja a műszereket és a kanülöm is folyton kiesik.

Haddel · http://zastava.gportal.hu 2009.07.18. 00:39:52

"Erre a kamazos szégyenében elbújt a műszerfal mögött, majd pár másodperccel később, mikor felegyenesedett, már egy felnikulcs volt a kezében"
:DD Na most kezdtem sírni a röhögéstől! :DD

tibidanny 2009.07.18. 09:48:44

zero post. mindennapos eset...

puffancs 2009.07.18. 11:36:09

nekem a posztolo tolal unszimpatikus, pokhendi, es raadasul meg igaza sincs. volt tilto tabla x meretnel nagyobb kocsik szamara?

vagy azt hiszi, a szokasjog ("itt SZOKTAM parkolni) feljogositja arra, hogy gatolja az athaladast?

meg nagyon nem szeretem azt a stilust, ami masokat "udvariassagra" tanitana, mikozben o maga ordas paraszt.

puffancs 2009.07.18. 11:42:32

a lakoovezetekben valo lassu kozlekedeshet annyit hadd tegyek hozza, h londonban pl ugy mukodik, h parkolni kizarolag ott lehet, ahol felfestes van, es a ketiranyu utakon is csak egy auto fer el egyszerre, igy ha valaki szembol jon, akkor vagy te engeded el ot, vagy o teged, ahogy a helyzet engedi, es nincs panaszkodas. ja es szlalomozni kell a parkolo autok kozott.

ja es a sajat hazad elott is fizetned kell a parkolasert (persze nem, ha sajat kocsifelhajtod van vagy neadjisten garazsod). otthon ki fizetne az utcaban parkolasert? mindenki fel lenne haborodva.

AtoszMester 2009.07.18. 11:42:36

Itt több hibás és hülye van a történetben, de egyik sem a Kamazos. Én is anyáznék a helyében.

1. Hülye volt az építéstervező, aki ilyen szabálytalanul építette meg az utakat. A szabályok szerint a két parkoló autó mellett még kb. 2,5 méter helyet kellene kihagyni, annyi a legvastagabb gyártható jármű szélessége. Tehát ha van 2,60 cm hely akkor el kéne férnie.

2. T vagytok a hülyék bazzeg Kati. Én egyrészt félteném az autómat, ha ilyen szűk teret hagyok az elmenőknek. Egy két tükörtörés elengedhetetlen.

3. A kukásautó hogy megy el nálatok. Vagy mi az bazzeg, kispolszki? :D

CApa (törölt) 2009.07.18. 11:51:18

Kérdés, mekkora jókorák azok a dobozos teherautók. Mert 3,5 tonna felett tilos az utcán/közterületen tárolni őket. Kisebbet is, ha 10-nél több van belőlük.
89/1988. (XII. 20.) 7.§ MTR, a közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti jármûvek üzemben tartásáról
Asszem ez érvényes most is, országosan. De helyi rendeletben szoktak ennél szigorúbbak is lenni, lehet hogy Győrben is így van - akkor pedig a szemben lakó vállalkozó bizony tilosban parkol.

kispista2 2009.07.18. 13:16:41

Valaki garantáltan szabálytalanul parkolt. Kertvárosi mellékutcába is jöhet bármikor teherautó, kukásautó stb.

kispista2 2009.07.18. 13:28:31

@AtoszMester: Az utat nem az építésvezető tervezi. De itt 99% hogy nem az út a hibás, hanem az, aki szabálytalanul parkol. Ha az úttest pl. csak 3 m széles, akkor egyik oldalon sem szabad parkolni, csak az útpadkán, ha van.

j311 2009.07.18. 14:10:05

Sünt a faszul parkoló posztolónak!
KRESZ: Nem állhat meg járművével olyan úton, ahol az úttest másik szélén álló jármű és az Ön járműve között 3 méter széles hely nem marad.

A Kamazos joggal küldött el melegebb éghajlatra.
Ha kicsit tovább gondolom: valakinek leég a háza, mert TE faszul parkolsz és nem fér át egy tűzoltó.

paker 2009.07.18. 14:32:59

Rendben, hogy nem kell azonnal mindenkit az anyjába küldeni, de egyrészt, ha valaki sofőrködéssel keresi kenyerét, néha kicsit besokal az átlag autós ökörségein, másrészt, ha jól veszem ki, ott vki. szabálytalanul parkolt. Persze hogy a teherautók, ki más, de szabadon kell hagyni az utat parkoláskor- nem tudom pontosan mekkora helyet, de mondjuk legalább egy 2,5 métert biztos- vagy ha nem is annyit, akkor humánus gondolkodással legalább egy ilyen probléma elkerülésére elegndő helyet.

McK (törölt) 2009.07.18. 17:44:35

Szégyen gyalázat,hogy ilyen sötét vagy,és még büszke is rá.
Kezit csókolom a KRESZ-ről tetszett hallani?!
Kend,vagy a szomszéd szar helyen parkol!

Ne is mond..tudom.. a szomszéd.
Én megoldottam volna a problémádat.

Kitekertem volna 3 szeleped,és utána dudálok éktelenül.
Akkor nem csak apu szopatott volna meg..mert megérdemled.

McK (törölt) 2009.07.18. 17:46:05

Jah..és a kamazos csak azért nem szólt semmit,mert látta,hogy menthetetlenül hülye vagy.

Tier 2009.07.18. 18:53:32

@DonVincenzo: Már lelőtték itt a poénot, de többeknek nem jött át:

Ha nem lett volna otthon a főhősnő, akkor azért fért volna el bárki ugyebár, mert ha ő sincs otthon akkor az autó sem ; )

(valaki még írta, hogy majd ha legközelebb nem lesz otthon akkor majd átmennek az autóján : ), ami ugye nincs ott : )

Tier 2009.07.18. 18:56:33

@j311: nyilván nem ismerjük az utcát, de ez így valóban szabálytalanul hangzik.

viszont akkor sem az anyázás a megoldás.
oké dudáljon majd kérdezze meg NORMÁLISAN, hogy miért parkolnak szabálytalanul.

Ennyi azért elvárható nem ?

Ellenőrző szerv · http://indexfuck.hu 2009.07.18. 21:14:13

Csatlakozom az előttem szólókhoz.
A poszt írója nagyon hülye.
Egyrészt azért mert hülye, másrészt mert azt hiszi magáról hogy nem, sőt ő a jófej...

jónévez 2009.07.18. 21:17:40

@AtoszMester: Nem is az építészek (várostervezők) tervezik így az utcákat, nálunk is 8 méter széles utcák voltak, majd (kb 20 év után) aszfaltozás következett. Na, onnantól az utcák 3 méter szélességűvé váltak, azonban még egy darabig lehetett lehúzódni a szembejövők elől. De aztán eljött az az idő, amikor sövények, virágágyás települt az aszfalt mellé, és most ott tartunk, hogy én az aszfaltról lehúzódva, a kapu előtt parkolok, de ha a szembeszomszédhoz bárki jön, a virágágyás miatt csak úgy tud leparkolni, hogy senki át nem fér. Mondjuk (mint már fentebb is írtam) a p.fejűeknek ez is volt az álma, szó szerint megmondták -nekem is-, "álljunk be midig úgy, hogy idegenek el ne férjenek".

jónévez 2009.07.18. 21:24:51

@jónévez: És én szoktam (utólag) kiállni, tolatgatni, stb, mégsem azt anyázom, oktatom ki, aki áthaladna, bár a szembeszomszéddal már nem vagyunk beszélő viszonyban. (nem díjazta, amikor hozzávertem a virágágyása védelmére kihelyezett karót) :)

jónévez 2009.07.18. 21:42:39

@Tier: Nem biztos ám, hogy ő anyázott először.
Próbáld ki. Keresel valamit (üzletet, fodrászt, állatorvost), egy utcát eltévesztesz, de lehet, hogy nem is, csak amit keresel azon az utcán van, ahol elállták az utadat, csak éppen a másik végén. A sokadik ilyen után udvarolsz az akadályozónak? Nem. Bizony ingerülten kéred számon a dolgot. Ha ezen még ő sértődik meg, hát az legyen az ő szívfájdalma, meg írjon posztot, de az nem változtat a helyzeten. Öntörvényű, másokat akadályozóan parkoló, akiknek a kocsiját jogosan szállítanák el.
És nem hiszem el a posztoló dumáját, mert az igazi anyázás pontosan az ilyen kioktató duma UTÁN!!! szokott következni, amit ő eleresztett.

Integrált Szerverterror 2009.07.20. 03:14:55

Szerintem a kamazos budapesti. A konfliktuskezeléséből kiindulva.

csz0 (törölt) 2009.07.20. 08:43:30

Elfoglalja a közutat és csodálkozik, hogy káromkodnak neki. Tipikus nemtörődöm, önző, nagyképű, beképzelt, mindenkit a kapcájának néző magyar maca prototípusa.

Ráadásul egy csepp gondosság sem szorult bele, én féltem az autóm olyan szűk helyen hagyni, ahol bármikor lezúzhatja a fél oldalát egy nem túl ügyes autós.

a távoli rokon 2009.07.20. 11:25:36

Tulajdonképpen csupán egy különbség van a közted - kedves posztoló - és a kamazos közt. Ő ismeri a kreszt.

tigrisbigris 2009.07.23. 15:54:00

A posztoló egy nagy barom!Ja és tuti, hogy az ilyen barmok miatt vannak a dugók is!!!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása