Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az újságos írta fel a cserbenhagyó rendszámát

2009.07.18. 12:40 :: SilentSound

A megértés nagykövete mostanság néhányszor tiszteletét tette egy-egy levéllel itt a blogon és ennek megfelelően sokszor el lett küldve még a mostaninál is melegebb éghajlatokra, ennek ellenére még mindig nem adta fel és ismét jelentkezett, ezúttal a parkoló autót lezúzós és aztán gyorsan elsunnyogós témakörben írt.

A skodás-parkolós storyról jutott eszembe még az, hogy mennyire szükség van az ilyen emberekre, akikben van annyi tartás és együttérzés, hogy segítenek annak, aki nincs a helyszínen és éppen szétzúzza az autóját valami istenbarma. Egy időben még mi is csináltunk egy "polgári-engedetlenségi" mozgalmat, amikor fekete alapra nagyon szép glossy betűkkel kiírtuk, hogy FASZ MÓDON PARKOLOK és gyönyörű 10cmx5-cm-es tuningmatricákat gyártottunk belőle.  Azután bárhol láttunk járdán-falig, bal-ajtóra ráparkoló, keresztbe-hátadmögé beálló és hasonlóan balfasz módon parkoló autósokat, azonnal nyomtuk is a matricát a típusjelzések alá.

Ez azért vicces dolog, mert a tulajdonos általában nem veszi észre, azért fekete, mert a legtöbb "fasz módon parkoló" fekete autóval jár (jó, én is azzal járok és én is parkoltam már úgy, hogy megérdemeltem volna a matricát :D) viszont a forgalomban tök vicces, amikor előtted megy egy ilyen. A matrica lényege, hogy könnyen eltávolítható legyen és ne okozzon sérülést -> ne legyen rongálás, ne legyél támadható jogi úton, ha esetleg rajtakapnak, hogy éppen tapasztod fel.

Na de nem kalandoznék el, mert amúgy a cserbenhagyásról akartam írni, én egy olyan helyen lakom, ahol a főúttal párhuzamosan fut egy kis szervízút és az egyben a főúton található üzletsor "rakodóterülete" is. Persze kialakított parkolók is vannak végig, hiszen az egy utca, csak használják a teherautósok is.

Mivel azonban elég szűk, ezért gyakran megesik, hogy a teherautók nem tudnak egyből bekanyarodni, hanem csak hosszas manőverezés meg tolatgatás után sikerül, közben persze mindkét irányból feltartják a forgalmat és akkora járműoszlop torlódik fel reggelente, hogy az majdnem megbénítja a főút forgalmát is. De ha még ez nem is sikerülne, akkor teljes szélességében elállják az utcát és akkor meg ott nem lehet tőlük közlekedni.

Viszont nem mindig jutnak erre a szintre és már a befordulás is gondot okoz, amióta ott lakom az autómat kétszer érte baleset az idióta teherautósok miatt. Mindkét esetben szabályosan parkolt. Az egyik még akkor történt, amikor az újonnan vásárolt autó betöltötte az első hónapját. Egyik hétvégén arra ébredtem reggel, hogy a tűzoltók csengetnek és vadul keresik az autó tulajdonosát.

Lementem, még mindig ott parkoltam, ahol tegnap, csak az autóra volt döntve egy kurva nagy fa. Kiderült, hogy a balfasz bejött az utcába egy nyerges vontatóval amivel nem fért el, beleakadt a fa lombkoronájába, majd úgy gondolta, hogy megoldja erőből és kidöntötte a fát a gecibe, pont rá az autómra. Akkor csak a gyors rendőri intézkedés mentette meg az életét, viszont legalább a biztosító sem minősítette totálkárra a V alakban beszakadt tetőt és az összevissza görbült ajtókat meg oszlopokat.

A másik eset tavaly nyáron történt, amikor a sarokhoz parkoltam, minden irányban megtartva a KRESZ által előírt távolságot. Megyek le hétfőn az autóhoz, előtte héten csattant nekem egy idióta motoros piros lámpánál, ezért meg volt húzva az autó jobb hátulja, így nem is tűnt fel, hogy mi van. Jön ki az újságos, akinél mindig vásárlok, hogy nézzem meg az autómat, mert szombaton elütötték. Nézek rá bután, besétálok az autó mögé, a lökhárító félig letépve, a csomagtartó megzúzva, hátsó lámpa betörve. A balfasz be akart tolatni a rakodáshoz, de elmérte és legyalázta az autó hátulját.

Csak az újságosnak köszönhetem, hogy egyáltalán meglett az ember. Felírta a rendszámot (FIY-981 ha jól emlékszem) és az alapján az ottani közérten és a fuvarozó vállalaton keresztül (fél nap telefonálgatással) eljutottam az emberig, aki az ottani diszpécser szerint már jó pár ilyen eseten túl van.

A csávó egy ilyen 50hez közelítő figura, aki alig mert megszólalni és remegett, mint a nyárfalevél, de amikor az újságos még szombaton megkérdezte tőle, hogy nem kéne-e valami papírkát hagyni, akkor azt mondta, hogy "nem..." és visszaszállt a teherautóba. Sajnos az ilyen férgekből még mindig több van, mint a postolóhoz hasonló becsületes emberekből.

55 komment

Címkék: közlekedés autó baleset parkolás teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reader613 2009.07.18. 13:16:22

így jár, aki más becsületes emberek autójára trágár matricákat ragasztgat!

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.07.18. 13:16:44

Az illusztráció már megint nagyon jó! Honnan veszitek ezeket a képeket?

Secnir 2009.07.18. 13:20:52

1. "megkérdezte tőle, hogy nem kéne-e valami papírkát hagyni, akkor azt mondta, hogy "nem..." és visszaszállt a teherautóba"

hát ennek alapján szerintem vágd pofán, és kérdezd meg, hogy "elég volt?" "nem"
és mehet tovább az ütleg.
amúgy mi lett a vége? fizetett?

2. szvsz bérelj garázst a környéken, olcsóbban megúszod...

3. szeretnénk a betört tetejű roggyant B oszlopú autód rendszámát megtudni, nehogy megvegyük az autópiacon véletlenül törésmentesnek...

the as · http://thelongestlistofthelongeststuffatthelongestdomainnameatlonglast.com/ 2009.07.18. 13:28:10

secnir a rendszamot nem veletlenul nem irta oda.. talan mar meg is vetted :D

huncut_kata 2009.07.18. 13:39:01

@the as: az a teherautó rendszáma
(értő olvasás)

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.07.18. 13:43:40

Korábban az "először anyámmal közösültem" matrica volt a divat...

Secnir 2009.07.18. 13:47:54

"Sajnos az ilyen férgekből még mindig több van, mint a postolóhoz hasonló becsületes emberekből."

mondja a postoló.
ja.
:)

Hatto 2009.07.18. 13:54:11

@huncut_kata: értő olvasásnak az értésével hogy állunk? :)

SakiCitizen 2009.07.18. 14:01:58

@huncut_kata: csatlakozom Hatto-hoz, te nem érted :P

DonVincenzo 2009.07.18. 14:08:04

Kata te kis huncut. Értő olvasás mi? :)))

vég béla 2009.07.18. 14:24:39

Már csak azért sem értem az ilyen hozzáállást, mert tudomásom szerint a haszonjárműveknél nincs bonus-malus rendszer, ( cáfoljatok, ha nincs igazam)ezért elvileg semmi hátrány nem érheti, ha elismeri a felelősségét.

svejk_a_derék_katona 2009.07.18. 15:04:55

kata te huncut ezt a megszólalást végig kellett volna gondolni.
béla én is cáfollak.
a teherautó sofört feljelenteni

kisgyuresz 2009.07.18. 15:05:51

A motoros is idiota a teherautós is te meg oda parkolsz ahol összetörtek már egyszer.
Hogy is van ez????
Mongyuk lelépni tényleg szemét dolog.

@vég béla:
Nincs bonus-malus de a flotta bizti az emelkedik és a fönökök nem igazán szokták be nyelni.(veled fizetetik ki)

vwxyz (törölt) 2009.07.18. 15:34:10

@kisgyuresz: A flottáknál gyakorlatilag a járműfajtától függetlenül nincs bonus, de egyéni szerződéseknél a tehergépkocsikon is van.

craft75 2009.07.18. 15:37:49

Ilyen esetben amikor a bunkó állat összetöri, majd lazán elhajt - miért ne lehetne az okozott kár dupláját gyorsított eljárással ráverni, plusz a jogsit bevonni 6 hónapra.

Hithű ateista 2009.07.18. 16:11:45

1. Valahol a blogok közt már olvastam, hogy ezt a Cyntaxa-t SPAM-elés miatt megfenyítették...

2. Kisgyuresz, nem hiszem, hogy ha tudta volna, hogy összetörik reggelre a kocsiját, akkor odaparkolt volna. Ezt előre senki sem tudja megmondani, meg aztán, mi van, ha már csak ott volt hely????

Craft75 ötlete szimpatikus, egyetértek.

T2006 2009.07.18. 16:54:14

Nem értem! Mit nem ért Kata a huncut?!

Pripyat Zone' 2009.07.18. 16:54:34

@huncut_kata: befizetlek általános iskolába

Big-B 2009.07.18. 17:31:40

Veszprémi Egyetem parkolójában hagytam a kocsim reggel, mire délután visszamentem, valaki már szépen belehajtott a bal elejébe. Persze se cetli, se semmi. Bal sárvédő csere, ajtó kiegyenget plusz fényezezés. Azóta az ablakemelőm sem oké.

vég béla 2009.07.18. 17:39:17

Ok., akkor elnézést kívánok!

nyface (törölt) 2009.07.18. 18:00:09

Látom nem csak én szívtam az új autóval. 18. születésnapomra kaptam egy új Seat Cordobál, az első fél éveben történt, hogy volt egy nagy vihar és ahogy az udvaron álltam, ráesett pár cserép szép kis horpadásokat okozva. Ez 2007 ben történt. Mondanom sem kell h a biztosítók még a mai napig sem egyeztek meg h kinek is kell fizetnie. Megcsináltattuk Cascora. Miután kész lett parkolásnál meghúzták az ajtót és mivel pont úgy találták el a merevítést, az egyész ajtót ki kellett cserélni. Ezt szintét Cascora csináltattuk..
Én egyszer a Hősök tere közelében parkoltam és ahogy vártam haveromat láttam h egy parkolni próbálő ML mercis nő úgy telibe várta a mögötte álló autót h annak leszakadt a lökhárítója. A rendszámot felirtam és odatettem egy cetlit a szélvédőre.. Ezt a módszert akár többen is alkalmazhatnák. :)

vwxyz (törölt) 2009.07.18. 18:07:42

@nyface: "volt egy nagy vihar és ahogy az udvaron álltam, ráesett pár cserép szép kis horpadásokat okozva. Ez 2007 ben történt. Mondanom sem kell h a biztosítók még a mai napig sem egyeztek meg h kinek is kell fizetnie."

Ez így nehezen hihető.

csak john 2009.07.18. 18:15:25

Egy rokonom parkoláskor meghúzott egy autót, mivel elnézte a hely méretét. Pár autóval odébb sikerült leparkolnia. Visszament, hogy beszéljen a szemtanuval és hagyjon valami papírt. Közben az idegességtől rájött a hasmars, mondta a tanunak, hogy beszalad a szemben lévő buszpályudvar toalettjébe és mindjárt jön. Pár perccel később visszaért, de a tanu és a sérült kocsi is eltünt. Gondolta másnap a rendszáma alapján valahogy megkeresi. Hazament, ahol már várták a rendőrök és vitték magukkal cserbenhagyásért. Fél év bíróságra rohangálás után kapott pénzbírságot és egy időre jogsi bevonást.
Az én előző autómat kb 8-10 alkalommal törték, húzták meg tanuk nélkül. A harmadik eset után természetesen felhagytam a javítgatásokkal. Elég bestiálisan nézett ki a végén a jószág.

randomuser1 2009.07.18. 18:27:40

hol lehet ilyen matricát kérni? kéne nekem is 1...

pxaba 2009.07.18. 18:32:37

Sok esze van annak, aki a KRESZ szabályait fontosabbnak tartja a parkoláskor, mint azt az elhanyagolható körülményt, hog yott a teherautók forgolódnak a sarkon.
Jómagam sosem parkolok le egy szűk egyirányú utca utolsó autójaként. Abból a megfontolásból, hogy ugye, ott nagyobb a sansz , hogy meghúzzák. Ha a másik oldalon csak 10 centivel bénábban parkol le valaki, vagy közelebb a kereszteződéstől akkor az ív beszűkülése miattaz én autóm is veszélyben van...
Persze az hogy egy fát rádöntenek, az más, de sarkon parkolni amatőrség!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.18. 19:00:19

De méééénem rúgják ki ha nem tud parkolni?
Honnan van PÁVja? :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.18. 19:03:16

@csak john: Azért ez is mekkora faszság, hogy gyorsan eltűnik, az miért jó neki? Pénzt nem kap belőle, cd legalább jól leszopat valakit még.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.18. 19:04:18

@vwxyz: Hát ismertve néhány biztosítót, hihető :/

Lehet MÁVos volt? :D

jónévez 2009.07.18. 22:02:33

@TirolSoldier: "nem hiszem, hogy ha tudta volna, hogy összetörik reggelre a kocsiját, akkor odaparkolt volna. Ezt előre senki sem tudja megmondani, meg aztán, mi van, ha már csak ott volt hely????"
Minden ilyen butagyerek ezt érdemelné. Tudja, világos előtte, hogy abba a közértbe árut fognak teherautóval vinni, de azért odaparkol, mert ő "faszacsávó".
De ha nem kapná meg reggel a zsömléjét, akkor sírna.
Bár már régen nem hordok élelmiszert, de azért imádkozzatok, hogy ne menjek majd nyugdíjba, mert előtte egy héttel az összes ilyen hülyegyerek kocsiján keresztülhúzom a pótot, aztán nyöszöghettek.
De erre még van 25 évetek.

csak john 2009.07.18. 22:06:35

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Melyikre gondolsz? A rokonomnál a tanu nem lett meg, nem mondta meg csak a rendszámot, aztán lelépett. A nyomok az autókon meg egyértelműek voltak. Az meg a kutyát nem érdekelte, hogy nem lelépés volt, hanem "egészségügyi" sünet.
A nekem kárt okozók meg nem fizetnek magasabb kötelezőt. De a ku...anyjukat!

csak john 2009.07.18. 22:12:56

@jónévez: Minden furgonos/teherautós/buszos baromi büszke magára, hogy ő milyen gyors, milyen kis helyeken is elfér,és különben is milyen ügyes.
Ha valaki szabályosan parkol, akkor joggal elvárhatja, hogy a töketlenek ne menjenek neki az autójának.

jónévez 2009.07.18. 22:46:42

@csak john: Majd nézd meg azokat a közértkapuknál "szabályosan" parkolókat, és képzeld magadat egy teherautó volánja mögé. Majd próbálj meg beállni pl. az Árkádnál beállni rakodni a MM-hoz. És amikor kioktat egy ott parkolni (szabálytalanul) kívánó taknyos, "mert ő a Herlitz-nél dolgozik," ő akar ott parkolni, ahol te várod a kapunyitást kíváncsi lennék, ezután mi lenne a nagybecsű véleményed.

csak john 2009.07.18. 23:16:12

@jónévez: Ha szabályosan parkol, akkor így jártam. Ha nem, az még ok arra, hogy összetörjem a kocsiját. Akkor anyázok egy nagyot, aztán megoldom máshogy.

Zsola777 2009.07.18. 23:25:28

Azért ha lesz megint engedetlenségi mozgalom, csak hirdesd meg, legyen kevésbé vulgáris pl. Ostobán parkolok felirat, én rendelni fogok tőled jó pár matricát! Aztán ha mindenkinél lesz néhány darab, egy napon egyszerre "elszórjuk" őket, akkor lesz hatásos!

csak john 2009.07.18. 23:43:34

@csak john:Mégegyszer nekifutok:
Ha szabályosan parkol, akkor így jártam. Ha nem, az még NEM ok arra, hogy összetörjem a kocsiját. Akkor anyázok egy nagyot, aztán megoldom máshogy.

jónévez 2009.07.18. 23:49:58

@csak john: Egyik sem szabályosan parkol, csak ő hiszi azt. A Közért rakodási kapujára úgy parkoló, hogy a beállási ív nem marad szabadon, az szabályt sért (mellesleg szemét), az Árkádos példánál pedig az egész rakodási terület. Nem ingyenparkoló.
Abban igazad van, egyelőre én is csak anyázok -magamban. De majd 65 évesen egy öntörvényű takony csilivili autócsodája sem fog érdekelni.
Énnekem már nem lesz vesztenivalóm, ők meg tanulhatnak tisztességet, ha másként nem megy, ha hiába beszélünk itt nekik, mégis azt hiszik, hogy az őket szolgálók egyben a szolgáik is.

jónévez 2009.07.19. 00:15:27

@csak john: És azt látom, megpróbáltad magad beleélni a helyzetbe. De gondold csak tovább...
Ha azok a kisemberek várják a kaját, akik abba a Közértbe járnak, de te nem tudod nekik odavinni, mert nem tudsz beállni, az utca közepén pedig nem mindennap tudsz lepakolni, mert vagy a rendőr, vagy a munkába siető polgártársad zavar el, akkor biztos vagy abban, hogy a kapuban, a rakodási területen parkoló nem akadályoz senkit?
Ha ezeken a bizonyos napokon, amit említettem, a te nagymamád, vagy egyéb, neked fontos ember nem kap enni, az megoldás?
Jó, rá lehet mondani: demagóg duma! Minden dumára azt mondják, demagóg, amely nem a bankárok, ügyeskedők hasát hizlalja.

Ezzel különben minden tejes, kenyeres, és a sokat szidott "fehér furgonos" tisztában van, csak a "szabályokat rugalmasan kezelők" nem szeretik tudomásul venni.

csak john 2009.07.19. 00:29:04

@jónévez: Szerintem mi elbeszélünk egymás melett. Én azt mondtam, hogy a SZABÁLYOSAN parkoló autós elvárhatja, hogy ne törjék össze az autóját. Ha pedig mégis, akkor hagyjanak ott betétlapot vagy elérhetőséget.
Ha valaki nem tartja be a szabályokat, az vállalja annak a kozkázatát, hogy problémái támadhatnak. De a szándékos rongálás szerintem akkor sem elfogadható!
Én alapvetően azt nem értem, hogy páran mitől gondolják többnek magukat a másik embernél.

kisgyuresz 2009.07.19. 07:41:44

@TirolSoldier:
2 Én ha tudom hogy ott állandó az áru szállitás és teherautok jönnek mennek akkor nem állok oda nem vagyok lusta 30méterrel odébbállni és kicsit gyalogolni. Ha valakinek van jogsija akkor csak fel tudja mérni hogy mennyire akadályoz egy kiállást vagy egy beállást. (ha szabályosan parkol ha nem)

Elismert író 2009.07.19. 09:26:07

Nekem is volt olyan eset, hogy barátaimmal szemtanúja voltam, ahogy valaki lezúz egy parkoló autót majd elhajt. De felírtuk a kocsi típusát, színét rendszámát egy cetlire és kitettük a szélvédőre. Utálom az ilyen köcsögöket.
Mellesleg tényleg nem célszerű árupakolási terület mellé parkolni pontosan az ilyenek miatt. A teherautósok a kamionosok pedig főleg sokszor észre sem veszik,ha nekimennek valaminek. Főleg táblákat szoktak kanyarodás közben elgörbíteni, aztán mennek tovább. Kész.

Egyébként milyen szó már az, hogy "közért" ?!
Ezt csak a fővárosban és környékén használják, máshol ez simán bolt. :-)

vwxyz (törölt) 2009.07.19. 12:40:53

@nyface: Mert ez jogilag a lehető legegyszerűbb károk közé tartozik. Vagy van rá biztosítási fedezet, vagy nincs, de ezt a kérdést bármelyik ügyintéző fél perc alatt el tudja dönteni. Vagy akár te is, ha megnézed a társasház biztosításának feltételeit, keresd benne a felelősségi károkra vonatkozó részt.

Azt már jobban el tudom képzelni, hogy a ház nem kért ilyen fedezetet a biztosítótól, csak ezt neked nem merik megmondani, és inkább a CoIT-féle biztosító-anyázós szövegekkel vakítanak téged.

A megértés nagykövete 2009.07.19. 20:32:35

A félreértések elkerülése végett: Az ominózus terület NEM rakodóterület. Egy darab tábla/felfestéts nincs, ami ezt jelölné, annál inkább van P betű.

A közért/hentes/zöldséges sor mögé amúgy sem szoktak nagyon állni, mert raklapokkal "foglalják" azt, pontosan azért mert nincs kijelölt rakodóterület.

Azzal én is egyetértek, hogy aki szabálytalanul parkol közértkapukba azt agyon kéne büntetni, egyetemben azokkal, akik egy utca forgalmát bénítják meg azért, mert ugyan van hely, de lusta kettőt beállni a másik teherautó mögé, mert az plusz 2 kormánymozdulat. Viszont szétkúrni valakinek az autóját csak azért mert a tied nagyobb, majd féreg módon elhúzni, az egyik leggusztustalanabb dolog, kb egyenértékű a kulccsal meghúzgálós szemétséggel.

jónévez 2009.07.19. 22:09:30

@A megértés nagykövete: Nem húznék el sosem, ha beleakadnék az autódba. Nem félek én attól a fenyegetésedtől: "Akkor csak a gyors rendőri intézkedés mentette meg az életét". A te életedben az rendben van, hogy nem tartasz rendet ahol laksz, nem nyesed meg a veszélyes fát??? Persze, hiszen te is arra hivatkozhatsz (szerintem), hogy az NEM a tiéd, hanem SZERVIZÚT.
Azonban a szervizút lényege (szó szerint) a kiszolgálás, a parkolás tűrése, megengedése csak a szükséges rossz. Nem az elsőrendű cél.

A te szóhasználatoddal élve pedig "féreg módon" elálltok egy szervizutat, jót röhögtök a miattatok szerencsétlenkedő kiszolgálóitokon "gusztustalan módon". Ha eközben kárt okoz, akkor meg elereszted a fenti nagyképű dumádat?

Ugye, hogy minden éremnek két oldala van?

És melyik fenyegetés a pofátlanabb,
-A tied, amellyel életet fenyegetsz?
-Az enyém, amellyel csak tárgyak rongálását helyezi kilátásba?

Olyan nagykövete vagy te a megértésnek, mint a kutyám.

A megértés nagykövete 2009.07.19. 22:58:52

@jónévez: Tudtam, hogy lesz egy okosabb. :D

Lehet, hogy annak hívják, de gondolom a kialakított felfestett parkolóhelyek nem azért vennak, mert MEGTŰRIK a gonosz ottlakókat. De lehet, hogy én látom rosszul.

Én nem fenyegettem senki életét, csak elindultam határozottan az "elkövető" felé.

A tárgyak rongálása relatív, ha az én tárgyamat rongálja valaki, akkor úgy érzem jogosan csapkodom orcán. Gondolom te azonnal azt vizsgálod, hogy mennyire van igaza a másiknak amikor éppen legyalázza a járművedet spontán figyelmetlenségből és nemtörődömségből.

Balfasz. :)

jónévez 2009.07.20. 19:11:58

@A megértés nagykövete: Nem fenyegetted? Akkor ez mi? : "a gyors rendőri intézkedés mentette meg az életét". Te írtad, nem én.

Amikor pedig úgy álltál le, hogy nem tudtak tőled beállni a kapun, kitetted-e a saját magad által gyártott matricát?

A megértés nagykövete 2009.07.20. 19:56:16

@jónévez: Te nem vagy okos, ne haragudj. Nem, kicsit sem.

Kaput kb soha nem álltam el, nyomorék módon álltam már be parkolóhelyre, úgy, hogy ferdén álltam, rálógtam a másik helyre stbstb.. de idiótán bárki tud parkolni, szerintem te is.

Most, hogy minden kreált indokból, és a saját álomvilágod által generált kérdésekből kifogytál, jöhet a személyeskedés. Hajrá, nézem, röhögök. :)

jónévez 2009.07.20. 20:05:57

@A megértés nagykövete: Én nem személyeskedtem, nem én mondtam rád: "Balfasz", te tetted.
Én csak, mint mindenki, abból indulok ki amit te írtál le, ezért ne támadásként vedd.
Azt hittem, ha neked belefér a rossz poén, akkor nekem is.
Egyet sosem fogunk ebben a helyzetben érteni, de a felütött labdádat nem bírtam kihagyni. :)

A megértés nagykövete 2009.07.20. 22:39:23

Ennek ellenére balfasz vagy, sajnálom :)

jónévez 2009.07.21. 23:43:10

@A megértés nagykövete: Te meg hülye.:)
Na, erre igyunk egy virtuális Unicumot, aztán majd összeveszünk máskor is.;)

and/or 2009.07.22. 16:22:32

Ez a sok szöveg meg sem jelent volna,
- ha lenne, mint illenék, minden kereskedö egységnek saját vagy többnek egy közös rakodó területe, amire természetesen normális ember nyitvatartási idö alatt nem parkolhatna.
- ha az áruterítés nem lenne megengedve 40 tonnás pótkocsis szörnyekkel a városban.
- ha lenne hely parkolni moindenhol mindenkinek.
Tulajdonképpen, miért nincs mindez?
Valakinek van rá válasza?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása