Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Fájna bocsánatot kérni?!

2009.07.20. 08:53 :: SilentSound

Nyilvánvaló, hogy Andrea esetének akkor kellett megtörténnie, amikor éppen sietett volna valahová. Persze egyértelmű, hogy akkor probléma, a kapu elé parkolás, ha épp mennél, természetesen időre. Ilyenkor pedig indulhat a tulajdonos felkutatása, miközben a fejünk egyre inkább lilás árnyalatot vesz fel és a halántékunkon kidagadnak az erek...

A nap autós gyopárja a mi hősünket illeti meg. Egyet sajnálok csak, hogy nem csináltunk képet,de egyrészt a kora reggel másrészt a sokk miatt eszünkbe se jutott. Az egész történet tegnap este indult, mikoris két kedves barátnőnk fent ragadt Pesten, ezért nálunk aludtak.

Nincs is ezzel gond, még a hajnali hazatérés utáni kora reggeli kelést is bevállaltuk,mert Nyugatiból ment a vonatuk, mi meg ugye Érden lakunk, és innen beérni beleszámolva a dugókat, igen "vicces" dolog tud lenni. Kóma fejek ki az ágyból, csomagok össze, indulás kifele a kocsiból. Sima autókijárónk van kapuval, közvetlen a szomszéd autókijárója előtt.

Hősünk megoldotta a parkolási problémát, úgy állt keresztbe az utca szélén a drága szürke  Viessmanos opeljával , hogy se tőlünk, se a szomszédtól se ki, se beállni nem lehetett. Vér fel az agyba, ér pattan, hang életre kel (nem épp light módon).

Becsöngettünk szomszédokba, hátha ott tanyázik valahol (nálunk elég sűrűn előfordul, hogy lerakják valahol kocsit, aztán nekiindulnak gyalog szórólapozni/egyéb dolgot művelni), de sehol senki. Ekkorra már heten voltunk hősünk ellen, aki még mindig nem jelent meg.

Elkezdtünk tanakodni, mégis mit tegyünk.. Mivel a folyamatos duda szóra nem jött ki, elkezdtünk ütni-verni az autóját ott ahol tehettük (baja nem lett), hátha megszólal a riasztó. Mivel semmi hatást nem értünk el, úgy döntöttünk eltoljuk az autót, vagy elvontatjuk.

De biztosra ment a csóka, sebességbe be, kézifék. Ekkor már ott voltunk, hogy fogjuk beverjük szélvédőt/nekitolatunk, hogy kijöjjön a légzsák, hátha ezekre megszólal a riszató, és észbe kap a fazon. De azért anyagi kárt mégse okozzunk, ha már ő okoz azzal, hogy fél órája dekkolunk mert nem tudunk kiállni a saját kertünkből, és egyrészt vonatot lekésik a csajok, másrészt melóba se érünk be.

Aztán valaki észrevett egy névjegykártyát a szélvédőnél. Tesóm nem kis nyakkitekeredéssel sikeresen leolvasta a telefonszámot, amit aztán fel is hívott. Kiderült a csóka az Árpád-hídnál van,ám az nem az ő kocsija, de ad egy telefonszámot, valószínűleg a hősünké lesz.

Miután átért a szám, rögtön tárcsáztuk (itt már nagyon lécen rezgett a vonat elérése), és nekiestünk a csávónak, hogy mégis hol a fenébe van, és hogy lehet ekkora gyökér, hogy úgy áll be, ahogy tette, és ráadásul az udvarban látja, hogy bent áll a kocsi, hétköznap van, esélyes, hogy elmehet otthonról.

Hősünk rohan ki pár házzal arrébb, kezében akkor záródik a táska, bevágódik a kocsiba és indulna.

Na én itt keltem ki magamból, hogy azért a pofátlanságnak is van határa, oké h annyira gyökér balfsz, hogy alapvető gyakorlati dolgokat (mint nem állunk keresztbe más kijárata előtt és hagyjuk ott a kocsit) nem ismeri, de legalább egy nyamvadt bocsánatot kérhetne.

Nem kért, inkább elindult. Ekkor ordítottunk rá még egyet, hogy ultragyorsan kérjen bocsánatot, mert örülhet, hogy nem ezer darabban kapta vissza a kocsiját. Erre egy lassítás volt a reakció, majd egy még gyorsabb eltiplizés.

Mindegy, hála a dugómentességnek a csajok elérték a vonatot, így nem kellett két órát várniuk. De azért üzenem az Úrnak, hogy az utcát nagy ívben kerülje. Ezek után gondolhatjátok, mennyire jó volt a reggelünk.

86 komment

Címkék: autó hülye parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VizsLAjos 2009.07.20. 09:02:14

"kijön a légzsák"

Na persze, babám. Álló autóban, levett gyújtással nem "jön ki".

Egyébként az Opelos tipikus budapesti hipergyökér volt.

randomuser1 2009.07.20. 09:03:36

én megtisztelve érezném magam ha az Úr személyesen állné ell a kapubejárómat. még ha csak egy opellel is...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.07.20. 09:13:50

Én már tudom ki a hülye, de nem mondom meg.

Már megint női posztoló...lesz itt még anyázás :)

sfdrake 2009.07.20. 09:34:42

Szállodában dolgozom a garázs hétköznap 7-19 van nyitva utána a recepciós nyitja a vendégeknek. Hétvégén zárva van, persze vendégeket beengedjük. Rendszeresen el állják a ki és a bejáratot is. Mikor multkor szinesbőrű barátom észre vette hogy a kocsiját ami egy régi 520 as BMW nagyon nézem, nagyon nézett engem észre vettem kérdeztem övé akocsi? Mondta igen, kérdeztem miért áll kapu bejáróba, mondta mert zárva van, na ekkor nálam is eldurrant minden, elkezdtem vele kiabálni, és kérdeztem tőle ha a lakás ajtaja zárva van elé rakhatok e egy nagy 3 ajtós szekrényt, erre jött még egy haverja kérdezte mi baj és engem bunkoztak a végén 3 szines bőrű állt már mellettem de addig üvöltöttem velük mig elálltak onnan, de nem értették igazából hoyg ha ugyis zárva a kapu miért ne lehetne odaállni. A végén azt szajkozták már 3 an hogy igazam van de mért kiabálok mért vagyok ideges, elmagyaráztam nekik hogy minden hétvégén ilyen tuskok elállják a kaput és a vendégerket nem tudjuk ki be engedni. Mikor eljötem onnan jutott eszembe csak hoyg egyedül 3 fémgyüjtővel lehet nem kéne balhéznom, bár kb 165-170 cm-s kis köpcösek voltak én meg 184 centi vagyok, de ettől ha visszajönnek többen még fájhat szerencsére nem jöttek. Egyébként valami kérdőivvel vagy adómánygyüjtő papirral álldogáltak a közeli pláza előtt, gondolom a BMWbe kellett volna benzinre a lé :D

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2009.07.20. 09:35:38

Jobban esett volna, ha bocsánatot kér, de nem éritek el a vonatot?
(Ha áll kint autó, meg jelet próbálni azzal arrébb rángatni.)

sfdrake 2009.07.20. 09:36:05

Máskor faterom kapuját állták el, vasárnap a templomba járok mert templom mellett lakik, udvarban bent áll a busszal mert busz sofőr, szerencsére személy autóüval kifért mellettük de busszal nem fért volna, de felidegesítette hogy ilyen genyok vannak vontatókötél rá akaszt és átrántotta a szembe levő árokparta, illetve lehet picit bele is logott. Utána nem parkoltak többet oda :D Ha nála lett volna a busz kulcs nem a házban azzal tolta volna bele, de lusta volt visszamenni a kulcsért.

Secnir 2009.07.20. 09:36:43

ezér' jó egy vonóhorog meg egy kötél.
simán el lehet húzni szépen egyesben egy tíz métert, még sebességberakva is.
nálunk a művház anno a szomszédban volt. amikor bál, meg egyéb ivászatok voltak (esküvők stb), akkor mindig figyeltek arra, hogy kapubejáróba ne parkoljanak.
egyszer azonban jövök haza, s mit látok? nem tudok beállni, mert egy fiat parkol a kapuban. na, mondom, vendég jött.
csak nem hozzánk.
átsétáltam a művházba, bemondattam a násznaggyal, hogy az autó szar helyen parkol, tolja odébb a tulaj.
semmi.
vártam negyedórát, átjött apósom a bobcattel meg egy 5 m hosszú lánccal, szépen alákötötte, majd balra (a duna felé) el.
hajnalban(!) csöngetnek, hogy hol az autó?
kimegyek, két félrészeg huszonéves gyerek támasztja a csöngőt.
mondom, gyerekek, lesétáltok a dunapartra a komphoz, ott az autó.
de hát az majdnem 5 kilométer!
mondom, legközelebb nem álltok a kapuba.
azóta senki (írdd és mondd) nem parkol sem oda (már elköltöztünk), sem a szomszédok kapujába, minden ilyen rendezvényen nyomatékosan szólnak a sofőröknek, hogy macera lesétálni az autóért.

pesten is ezt kellene csinálni. szar helyen parkol? keresse az elvontatott autóját budafokon.
budai tróger parkolásnál? elvontatjuk az autóját a VIII. kerületi lerakatunkba. siessen, ha látni akar belőle még valami alkatrészt.
hamar eszükbe jutna az embereknek a rend.

Nikorene 2009.07.20. 09:43:45

rá kell hívni a sündőrséget :)

sfdrake 2009.07.20. 09:58:50

@Nikorene: Kecskeméten kijönnek de az hogy megbüntetik ha menni akarsz nem sokat ér. Nálunk az a baj nem viszik el az autókat, állítólag nincs hely, ami érdekes a Merci gyárnak taqláltak, és nem hiszem hoyg ne lenne pár hektár amit belehet keriteni páran örzik és vinnk oda a tilosban parkolókat, visszaadják a kocsit 30 ezerért 10-15 autóból a bizti őröket már kitudnák fizetni, de valami miatt senki nem csinálja, mind1. A gáz az hiába büntetnek ha nem tudom továbbra se elhagyni a garázst amit elállnak.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.20. 10:13:09

@Nikorene: Vagy ha meg akarod szivatni a szomszédot akinek a kapuja elé állt valaki, akkor a köztereseket, hogy rakjanak rá kerékbilincset. :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.07.20. 10:13:36

@Secnir: Ez mekkora ötlet! Bobcatet minden háztartásba! :-)
Mi anno egy kispolákot a kézifék és a sebváltó ellenére "kihintáztattunk" (könnyű az orra, azt még lehetett) annyira a kapuból, hogy valahogy ki tudtunk tőle állni, és még az egyirányú utca forgalma is éppen elfért mellette. Teljesen úgy nézett ki, mint aki így parkolt le, mert béna volt. Csak sajnos jött egy teherautó... Na, az aztán blokkolt mindent. Volt dudálás, anyázás (az édes, hogy az emberek 90%-a soha nem száll ki, hogy megnézze mi van, hanem egyből belefekszik a dudába. És ha baleset van? Vagy csak elesett valaki, szétszóródtak a cuccai, és épp azt kanalazzák össze az úttesten?) Szóval épp a kaput csuktuk vissza, amikor megjött a tulaj. Nagyon bután nézett, szerintem ő sem volt biztos benne, hogy nem így hagyta ott a kocsit. Azt hiszem, egy darabig nem felejti el, amit a többi autóstól kapott. Érdekes, senkinek nem jutott eszébe, hogy mi lehettünk.

Egy másik eset a cég kapuja előtt volt. Megpróbáltuk eltolni a Yarist, de kézifék+sebváltóval az már nem lehetett, pedig hárman voltunk. Kihoztam a karácsonyi buliból maradt két deci avas olajat, meg pár A/4-es írólapot. Jól beolajoztam a lapokat, betettem a kerekek alá, és azokon remekül el lehetett csúsztatni az autót a kapuból. (Egy pici ment véletlenül a szélvédőre is, de hát mindenre ugyebár nem figyelhet oda az ember fia, ha dolgozik. Megpróbáltam letörölni, de valahogy úgy sikerült, hogy csak egyenletesen szétkentem. :-) ) Ajánlom mindenkinek a módszert! Persze ha van tecsógazdaságos motorolaj, az még jobb, mert ha nem kell vele spórólni, lehet nyugodtan locsolni. Persze ne ázzon minden benne, mert szennyez is, csúszik is, de fél literrel nagyot lehet alkotni. Aztán amikor üres a placc a ház előtt, kell rá egy kis homok, hogy megszűnjön a síkosság.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.07.20. 10:14:50

@newtehen: Kijönnek, megnézik, aztán beparkolnak mögé, és megvárják, amíg megjön, akkor megbüntetik. Ez legfeljebb a lelkeden segít, a lekésett melódon nem. (Szintén a céges kapu tapasztalata.)

vape 2009.07.20. 10:15:50

Előző munkahelyemen az iroda egy társasház fsz-jén volt. Egyik reggel megyek dolgozni, látok egy A5-ös papírt a ház bejárati ajtaja mellé felakasztva.
Egy tag írta, aki előző délután beparkolt a teremgarázs kijárata elé. Elnézést kért, állítólag nem vette észre, hogy kijárat elé parkolt. És egyúttal felháborodását fejezte ki, hogy valaki bosszúból összekarcolta a kocsija oldalát.
Szerintem megérdemelte. Csak egy vak ember nem vesz észre egy 3 m széles garázsajtót. Az meg ne vezessen autót.

tocibacsi 2009.07.20. 10:16:19

velem sima parkolóban játszotta el ezt egy faszkalap pár hónapja. nem került elő, de 3 másik autó tulaját sikerült felkutatni, miután ők odább álltak, ki tudtam jönni. A biztonság kedvéért én kihívtam a rendőrséget. Nyilván valóan nem történt az ügyben semmi, noha rendőrbácsi megígérte, hogy rencám alapján fel lesz jelentve... de legalább ezzel vezettem le az indulatokat és nem egy kerékulcsal a szélvédőn...
hasonló szerencsém pedig vagy 5 éve is volt a nyugati parkolójában, akkoris rendőrt hívtam, úgyis ott az örs egy köpésre... persze akkor sem a köcsögláda mögémparkolós buzi került elő, hanem a velem szemben, szabályosan parkoló... a b.nőm a rúzsával hagyott üzit a szélvédőjén, remélem, azóta is sikálja a zsíros fotot...

Alex3000 2009.07.20. 10:56:32

Legközelebb kép rendszámmal!

imittto 2009.07.20. 11:49:28

Céges parkolónk elé egy skoda 120-al állt be egy fazon úgy hogy se ki se be...délután kettes váltásra megjött kolléga az E32 740i-vel - áthurkolta a kötelet a hátsó keréken, ráakasztotta a bajor orrán a vonószemre majd sűrű gumifüst kíséretében felvonszolta a kereszteződésbe - leakasztotta, beállt majd ráhívta a köztereseket.

Zsola777 2009.07.20. 11:50:24

Mi pár éve egy ilyen hipergyökér kocsiját nem tudtuk kirakni a Köztelek utcai parkoló bejáratából. Már sokan mérgelődtek, hogy egy vöröskereszt-matricás, Polgárőrség feliratos és Rendőr/katonai papírokat a kalaptartóra tevő vajon hogyan gondolja ezt, hogy szarik midnenkire. Persze sebesség és kézifék, még kipattogtatni se tudtuk (mint más autókat), mert nem volt hely.
Végül megjött a gyerek, aki biztosan nem volt egyik sem a megjelölt tisztségek közül. A tömeg csak anyázott, a suhanc meg köszönés és bocsánatkérés nélkül beszállt és elhajtott. Legalább érezte, hogy a nép többre is képes lett volna. Kár, hogy a gyerekben nem volt gerinc.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.07.20. 12:40:05

Lido di Jesolóba vitt az utunk Ikarus 256-tal, még boldogult gimnazistaként. Este leállt a sofőr a nagy füves placc közepére, éjjelre meg a sok digó körbeállta a placcot. 9 autót kellett odébbtologatni, míg kifért a kék bálna... :)

Amúgy kézifék, sebesség? Egy kocsi húzza, hat szomszéd tolja, megmozdul az...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.07.20. 14:50:53

Jajj, de szép történet. Felidézte az én tavaszi történetemet, majdnem tökugyanez.
Munkában voltam céges autóval, gépekkel megrakodva, zárható (!) magánterületen, egy udvarban, kapu mögött. A kaput (állami intézmény) munkaidő után (!) zárják csak be. A munkaidő végére már csak az én céges furgonom volt az udvarban, a kapu még nyitva, de ez nem zavarta az idióta f@aszt és beállt elém a kapubejáróba. Ja, és a kocsit otthagyta.
Portásnéni őrjöngött, hogy most nem tud bezárni, nem mehet haza. Én szintén őrjöngtem. Riasztó itt sem volt (pedig borogattuk volna az autót rendesen...), csapkodtuk, hátha...
Észrevettem egy munkavédelmi naplót a kocsiban, azon egy telefonszámot. Próba-szemcsere: felvették. Nem, nem az övék az autó, de tudják kié, szólnak neki.
Fél óra után jött egy 50+ fazon, aki nagyképűen közölte, hogy ő megállhat ott, ott lakik... Érdekes, hogy az igen hangos folyamatos dudaszóra sem ébredt fel? Inkább csak egyszerűbb volt az abszolút belvárosban találni egy tuti ingyen parkolót...
Elállt az autóval, és én nem voltam úrinő...

Tinman 2009.07.20. 15:15:48

"se a szomszédtól se ki, se beállni nem lehetett. Vér fel az agyba, ér pattan, hang életre kel (nem épp light módon).

Becsöngettünk szomszédokba,"

A rendőrség minek van aranyom? Ilyen esetben szépen felhívod őket, kijönnek 5 percen belül, további 10 perc és hívják a trailert. 20 perc és mehetsz utadra a csávót meg jól meghágják. Ezért vannak a törvények, tudod?

És máris bosszút álltál úgy, hogy a kezedet sem kellett bepiszkolnod. Odébb tolni a kocsit, keresni a tulajt, telefonálgatni meg egyéb ilyen fasságok... ugyan már.

kamushamus 2009.07.20. 15:38:04

Hogy a büdös pics.ba lehetnek ilyen gyökerek,hogy feltartanak embereket,a retkes autóikkal.Be kellett volna b.szni a szélvédőt,majd odabiggyeszteni egy cetlit,hogy BOCS.

fidoone 2009.07.20. 15:39:33

Szép történetek. Az olaj, a duda, a k.... anyázás az rendben, még a lökdösés is (a riasztó miatt).
Na de: 1. Elvontatás esetén, például a dunapartra már szabálysértést követ el (régebben még bűncslekmény volt ha jól tudom)a gépjármű önkényes használatával. Ilyet csak hatósági jogkörrel, vagy felkérésre lehet.
2. Ha az autóban még kár is keletkezik akkor az garázdaság ami már bűncselekmény.
Nem a pofátlan parkolót védem, de ne okozzunk magunknak több bajt.
T. Secnir: képzelje el mi lett volna ha a surmók első meglepődésükben rendőrt hívnak. Jegyzőkönyv, feljelentés.... egy kis pereskedés a láncal okozott károk miatt...
Na ez nekem nem hiányzik. De olyat már én is csináltam amikor a társasház gk. kijárata elé parkoltak, hogy egy betondarabot (úgy 25-30 kg) csúsztattam a kocsi alá. Az autóhoz hozzá sem értem.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.07.20. 15:47:24

@Tinman: Te valamelyik másik mesekönyvet olvastad. A rendőr kijön, okosan néz, majd nem csinál semmit, mert nem tud. Nincs trélere, nincs tréleressel szerződése, semmije sincs, csak jegyzetfüzete, amibe irkál, aztán büntet. Ennyi. És ez nem kitaláció, hanem személyes tapasztalat. (Bp., V. kerület)

Zsola777 2009.07.20. 15:52:59

@Csokis: A tréleressel tényleg nincs szerződése, ugyanis jutalékért, zsebre dolgoznak (tapasztalat ez is).

kispista2 2009.07.20. 15:56:36

@fidoone:
"
2. Ha az autóban még kár is keletkezik akkor az garázdaság ami már bűncselekmény."

Az legfeljebb rongálás, de nem garázdaság!
De csak abban az esetben, ha indokolatlan volt a károkozás. Ha csak arrébbhúzod, nem követsz el semmit.
És amúgy sincs bizonyíték, hogy ki volt az.

A betontömb aláhúzása ugyanolyan rongálás, ha megsérül a kocsi.

ke-cula 2009.07.20. 15:57:36

tilos parkolt? sztem igen. hívod a rend őreit. az ilyet szeretik, mert tutira mehet a bünti. mivel akadályozza a forgalmat még el is vitetik. kiscsóka meg cumizik. ennyi.

kispista2 2009.07.20. 15:59:41

@ke-cula: A villamossínről sem szállítják el a köcsögöket, nemhogy egy kapubeállóból.

Parkőr (törölt) 2009.07.20. 16:00:50

a krisztina krt elején a főpostával szemben általános gyakorlat volt, hogy az ember mögé parkoltak, és hagytak egy számot,egy autót majdnem felborítottam mire rájöttem a módszer lényegére:) nem volt gyakori, de ha mégis megesett azonnal rohant valaki, és bocsánatot kért.

Bit Rot 2009.07.20. 16:04:55

@Tinman:
"A rendőrség minek van aranyom? Ilyen esetben szépen felhívod őket, kijönnek 5 percen belül, további 10 perc és hívják a trailert. 20 perc és mehetsz utadra a csávót meg jól meghágják. Ezért vannak a törvények, tudod?"

He-he-he... Szép mesét hallottunk!

Valójában, ha hívod a rendőrséget, 5 percig fel se veszik a telefont (!!!), utána meg tojnak kijönni, ha ki is jönnek, akkor is csak nézik az autót.

A tréleres részt tartsd meg a kölyködnek, amikor este mesélsz neki.

Mária 2009.07.20. 16:06:52

Mi ebből a tanulság?

Az biztosan nem, hogy megéri nőiesen finomnak lenni, mert az meghálálják :)))

Bit Rot 2009.07.20. 16:07:21

@DrBadár:
"áthurkolta a kötelet a hátsó keréken, ráakasztotta a bajor orrán a vonószemre majd sűrű gumifüst kíséretében felvonszolta a kereszteződésbe - leakasztotta, beállt majd ráhívta a köztereseket."

Ez a szomorú: ha a te utadat állja el, akkor le vagy tojva, te átlagpolgár. Ha a kereszteződés közepén áll, akkor egyből intézkednek!

Lacaca 2009.07.20. 16:16:53

Teremgarázsunk előtt megáll a barom, haverja bent marad jobb 1-ben. Hazaérek munka után állnék be. Először csak megálltam és irányjelző, majd vakkantás a dudával. Ember rám néz és elfordul. Mellé gurulok, kérdezem, hogy felismer-e egy 3,5 m széles kapubejárót. Várjak, a haverja elment vásárolni. Annyira előregurultam, hogy fedésben legyen, kiszálltam, közöltem, hogy felmentem a lakásba vacsorázni, ha végeztem jövök, várjanak. Autó lezár, elindultam, embernél nagy kapkodás, kiderült, hogy a kulcs nála volt, és vezetni is tud, és kész lenne elállni onnan, ha kiengedném..... Nahát! :)

imittto 2009.07.20. 16:17:50

@Bit Rot: Vagy felveszik és közlik hogy nincs ember. Az M3-on 3 kanc...ny akarta rámbontani az autót a legnagyobb dugó közepén mikor a 107-en közölték hogy nincs ember, adjunk telefonszámot...közben sikerült meglépni (ha nem tud segíteni, majd megoldom...sebesség, kuplung fel, át közöttük és tipli) Negyed óra múlva hívtak hogy fennáll-e még a veszélyhelyzet mert már lenne ember...

Secnir 2009.07.20. 16:19:31

@fidoone:
" mi lett volna ha a surmók első meglepődésükben rendőrt hívnak"

na azt megnéztem volna, amikor két félrészeg suhanc felkelti az ÜTIt, és közlik, hogy nem találják az autójukat, amivel haza akarnak menni.

sfdrake 2009.07.20. 16:19:51

@Tinman: Nem mindenhol működik elszállítás, igy sok esetbe na rendőr kijön megbünteti és elmegy te meg továbbra se tudsz kiállni a garázsodból, esetleg jön a kerékbilincses ráteszi és nem elég hoyg a tulajt meg kell várnod még azt is hoyg elintézze levegyék neki a bilincset.

h_zolee 2009.07.20. 16:22:11

a kapuba állóknak egy téglát szoktam rakni a szélvédőjére. (a régi bérleményemnél). ennek rejtett üzenete az, hogy legközelebb az ülésen találja meg. szerintem "átjön", mert másodjára nem állt oda egyik próbálkozó sem.

scottish 2009.07.20. 16:23:06

nagy az Isten állatkertje, de legalább a sün gyünne belőle kifelé.

Szerencsére a csempéknek semmi baja nem lett!

vape 2009.07.20. 16:31:15

@sfdrake:
"esetleg jön a kerékbilincses ráteszi és nem elég hoyg a tulajt meg kell várnod még azt is hoyg elintézze levegyék neki a bilincset."

Kerékbilincset nem tesznek olyan autóra, ami akadályozza a forgalmat.

fidoone 2009.07.20. 16:32:09

kispista2:

Btk. 271. § Garázdaság:
(1) Aki olyan kihívóan közösségellenes, erőszakos magatartást tanúsít, amely alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást vagy riadalmat keltsen, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

(2) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha a garázdaságot

a) csoportosan,
b) a köznyugalmat súlyosan megzavarva követik el.

Pl.: Ha szétversz egy autót, és ezt ráadásul nem egyedül teszed, de ki ha nem én alapon jót röhögve a tulaj képébe is mondod. Na szerintem erre már ráhúzható.

De legyen igazad. Ki fizet több bírságot: a szabálytalan parkoló, vagy az önkényes eltulajdonító és/vagy "rongáló".
Mielőtt valaki félreértené az eltulajdonítást nem a kis eltolásra, hanem az 5 km-re történő kontár elszállításra értettem.

Egy családi ház kijárata előtt szétvert kocsi esetében eléggé gyanítható az elkövető kiléte. És honnan tudja az illető, hogy nincs egy "kedves szomszéd" aki látta a történetet.

A betonnal kapcsolatban: én nem értem az autóhoz, a beton sem ért hozzá, fizikai kontaktus csak a jármű elindulása után valósul meg = figyelmetlen volt a sofőr.

redriot77 2009.07.20. 16:33:32

@kispista2: "A betontömb aláhúzása ugyanolyan rongálás, ha megsérül a kocsi."

Már miért volna? Azt mondod hogy már 3 hete ott volt a betontömb. Bizonyítsa be, hogy utólag tetted az autó alá. Az meg nem a te hibád, hogy ő figyelmetlen, és ráparkol a kocsijával. Elég egy könnyűbetonkocka is, ami épp megakad a sebváltóban/olajteknőben és tolja maga alatt az autó. A lényeg hogy szép horzsoló/csürüszkölő hangot adjon. :)))

virgil76 2009.07.20. 16:36:26

Hét ember nem tud felemelni és arréb tenni egy ilyen autót? Aztán persze nem négy kerékre visszatenni... :-D

Franky4fingers 2009.07.20. 16:43:31

Nekem a teremgarázsban gondolta valaki úgy, hogy az én helyem úgyis üres, így odaáll. Írtam neki egy levelet, valami ilyesmi tartalommal:

T. Uram. Mint Ön bizonyára tudja, az én helyemen áll. Mint a parkolóhely tulajdonosa, sajnos nem tudom garantálni a gépjárműve épségét az itt tartózkodás alatt.

NEm állt oda többbet...

Amanitin2 (törölt) 2009.07.20. 16:44:53

@Tinman:

Te melyik országról beszélsz?
Nekem feltörték a kocsimat, a telefont komplett egy perc kicsöngés után vették fel, és négy (4) órát vártam a helyszínelőre.
A helyszínelő egy bizbasz kompakt géppel fényképeket csinált (töksötét, beépített vaku), majd pár fültisztító pálcikát végighúzott az ülések oldalán(!), majd jelentőségteljesen becsomagolta őket egy kis nejlonzacsiba.
Aztán két hónap múlva kaptam egy határozatot az eredménytelen nyomozásról. Olyan fogalmazással, mintha a Rákosi érában lennénk.

@virgil76:

Egy astra monnyuk 1200 kiló. Osszál szorozzál. Hány kiló jut egy emberre, te mennyit bírsz el, ilyesmi.

fidoone 2009.07.20. 16:50:31

kispista2 :

előző hozzászólásomat még kiegészíteném:

Elkövetés módja:
A törvény szerint csak az erőszakos jellegű kihívóan közösségellenes magatartás valósítja csak meg a bűncselekményt. Az erőszak irányulhat dologra és személyre is. A személyre irányuló erőszaknak nem kell sérülést okoznia, elegendő a másik ember testének érintése is, ha támadó szándékú. Arculütés, ütlegelés, rugdosás megvalósítja a tényállást, ha a tevékenységeket kihívóan közösségellenesség jellemzi. A dolog elleni erőszak megvalósulhat állagsérelemmel vagy anélkül is, nem feltétel a nagyobb erőkifejtés és az sem, hogy a dolog másnak a tulajdonában álljon.

A magatartásnak alkalmasnak kell lennie arra, hogy másokban megbotránkoztatást vagy riadalmat keltsen.

Megbotránkoztatás: másnak az adott cselekvőséggel kapcsolatos negatív értékítéletét fejezi ki, és nemtetszést, felháborodást foglal magában.

Riadalom: érzelmi megnyilvánulás, ami tartalmában ijedtséget, félelmet jelent.

Tehát a garázdaság megvalósulásnak 3 feltétele:

kihívóan közösségellenes magatartás
erőszakos jelleg
másokban megbotránkoztatás vagy riadalom keltésére való alkalmasság
Ha az egyik feltétel nem valósul meg, úgy a bűncselekmény nem jön létre.

Bagradjan 2009.07.20. 16:58:53

Le kell ereszteni valamelyik kerekét az ilyen autósnak, szerintem nagyjából ez az arányos büntetés.

Amanitin2 (törölt) 2009.07.20. 17:03:47

@fidoone:

"kihívóan közösségellenes magatartás
erőszakos jelleg
másokban megbotránkoztatás vagy riadalom keltésére való alkalmasság
Ha az egyik feltétel nem valósul meg, úgy a bűncselekmény nem jön létre. "

ez kurva jó, erről eszembe jutott, amikor gimis koromban harmadmagammal eldobtunk egy petárdát. Egy lélek nem volt ötven méteren belül, csak a sarkon túl a kisbusznyi bátor rendőr. Rák tudja, mit kerestek ott. Na azok rögtön tényállás fennforgását állapították meg, miszerint csoportos garázdaság.
Kíváncsi vagyok ebből a háromból melyik volt ránk igaz a magyar rend kitűnő őrei szerint.

Labasmaz 2009.07.20. 17:05:01

@Csokis: Esos idoben, vagy lathatoan nemsokara varhato eso eseten (esetleg hajnali harmatra kalkulalva estefele-ejjel) a legjobb kitolas egy fel kilo liszt a szelvedore. Annal is inkabb, mert az elso, amit a tulaj megprobal, hogy leablakmosozza. Kesz a csiriz, pillanatok alatt odaszarad, es onnentol kezdve kb. legkalapaccsal lehet csak leszedni.

Franky4fingers 2009.07.20. 17:05:42

@Bagradjan: Amúgy egyetértek, csak magadat szívatod meg azzal, hogy amíg kereket cserél, nem tudsz kiállni.

Ami jobb megoldás lehet, alkoholos filccel felirat az ablakon, vagy matrica azzal a szöveggel: Amíg ezt letakarítod kérlek gondolkodj el, hogy legközelebb hová állsz

Labasmaz 2009.07.20. 17:08:18

@Tinman: Lofaxt jonnek, csokolom. Nekem is beallt egy gyoker keresztbe a kertkapu ele egy szakast ezerotos Ladaval par eve. Rendor csak sajnalkozott, hogy nem tudnak mit csinalni. Szerencsere nem volt bezarva az auto, bar olyan redvas volt belulrol, hogy csak a kezifeket engedtem ki meg a valtot uresbe, attoltuk az utca tuloldalara. Egy het mulva eltunt.

stüszi 2009.07.20. 17:20:09

Az én garázsom és a lépcsőház bejárata között 1 méter van. Egy ideig írogattam szép leveleket a szélvédőre, lóf...szt sem ért. De mióta 15 különböző autó ablaktörlője sorakozik a garázsban megoldódni látszanak a problémák. :))

grigorij (törölt) 2009.07.20. 17:21:51

Garázs, kapukijáró elé vagy magánterületre parkolni MINDEN ESETBEN fokozottan alpári paraszt magatartás!
Nincs itt olyan, hogy "Ha majd ki akar állni" mag hasonló, mert ez azt feltételezi, hogyha nem használom a videokamerámat, akkor azt bárki elviheti, ha nem baszom az asszonyt éppen, akkor más megteheti...

A történethez hasonló úgy 1995 körülről:

Újpest, Liszt Ferenc utca, friss társasház... Vele szemben egy korábbi, benne a garázsunkkal.
Érkezünk haza a telekről - UAZ-zal... -, az EGÉSZ UTCA ÜRES!!!!
Csak egy kibaszott autó a mi garázsunk előtt!
Nosza elő a kötél, kezdem megkötni, hogy az UAZ-zal kirángatom az út közepére!

Érkezik rohanva egy közpkorú hölgy, hogy csak egy pillanatra és azért oda, mert így látta az ablakból...
És nem értette, hogy miért vagyok felháborodva amiért egy csupasz utcában a garázsom elé állt???


Igaz később egy Trabantot - hasonlóan az üres utcában a garázs elé állt - ki is rángattunk az út közepére!
Fél napig akadályozta a forgalmat, talán az ötödik rendőrjárőr kezdett intézkedni...
Mi meg jókat röhögtünk az ablakból!

grigorij (törölt) 2009.07.20. 17:23:05

Ja és az sem volt semmi, amikor szombat délelőtt a piacra érkezők minden gond nélkül álltak be a garázsok ajtajai elé!

Kollektív szelepgyűjtés történt!

pyromaster 2009.07.20. 17:47:20

Én kiláncoltam volna egy fához, azt hagy rohanjon a paraszt. Vagy pici törött porcelándarabkát basszál neki a szélvédőüvegnek, ha a törött éle találja el, berobban a picsaba... régi trükk, de ócccóóó

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.07.20. 17:52:25

@Labasmaz: Tudtam én, hogy érdemes a kommneteket olvasgatni, mindig újat tanul az ember! :-)

zauberpferde (törölt) 2009.07.20. 18:06:13

@Bagradjan: Miért egy kereket? Még azt hiszi, hogy defektet kapott. Mind a négyet leengedni, akkor talán rájön, hogy rossz helyen parkolt.

imittto 2009.07.20. 18:06:54

@Csokis: Végső esetben / óriási parasztság megtorlására alkalmazható a kipufogóba - lehetőleg jó mélyre - nyomott purhab. V2.0: Elöl a legtöbb autón találsz nyílást ahonnan az utastér szellőzéséhez szív levegőt - oda bármi ami befér és büdös és bele tud száradni (pl. záptojás...) A lisztet én sem ismertem (szerencsére?) de feljegyeztem.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.20. 18:09:00

Mindig is tudtam, hogy egyszer veszek egy régi Defendert, körbehegesztem 100x100-as vastagfalú zártszelvénnyel és nekiállok közlekedni, parkolni stb...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.20. 18:09:46

@zauberpferde: Be kell ütni a szelepet gumikalapáccsal a felni alá..., majd megtanulja...

delpierofan 2009.07.20. 19:07:00

Ha fél óra alatt sikerült észrevenni a névjegykártyát a szélvédőn, akk szerintem több gyökér is jelen van a történetben :)

kiraaaaa 2009.07.20. 19:09:44

Nem értem mért vagytok megdöbbenve, hogy nem kért bocsánatot. Hisz ma már ez nem divat az élet egyetlen területén sem.

jónévez 2009.07.20. 19:14:15

Biztosan a "megértés nagykövete" volt ott is leparkolva. Eddig a teherautósofőröket kóstolgatta a rakodóhely bejáratánál, most meg már ráfanyalodott a személyautósokra a saját kapujuk előtt. :DD
A "fasz módon parkolok" matrica meg elfogyott.

jónévez 2009.07.20. 19:18:35

@Kiraaaaaa: Miért is kéne? Nem jobb megfenyegetni/megverni, aki hozzá mer érni a drága kocsihoz? Meg kellett volna köszönni a türelmét, és hogy szó nélkül hagyta a kocsiján levő tenyérnyomokat. ... :D

kiraaaaa 2009.07.20. 19:25:36

@jónévez: így van:) Tessék küzdeni :)

Kicsi79 2009.07.20. 19:51:08

@Tinman: Te hol élsz? A Holdon? Ha egyáltalán kijön a rendőr (Érden még az sem biztos,van egyéb dolguk bőven mert adnak nekik a bodzaszedők), minimum másfél óra!
Én biztos adtam volna neki kora reggel 2 ébresztő jellegű állast.

Kicsi79 2009.07.20. 19:54:04

@ke-cula: Nem visznek el autót sehonnan! Talán nemsokára bevezetik újra.

vhm 2009.07.20. 20:01:31

hát én nem tudom, biztos ablak betör, kézifék sebesség ki, aztán eltol, kézifék be. kész. ennyi.

a dudálás miatt meg a ti kurva anyátokat kívánták a szomszédok... az biztos.

fidoone 2009.07.20. 20:06:41

Azért egyszer kipróbálnám, hogy mit produlálna egy nagy adag pattogatni való kukorica a kipufogóban. Hmmm... csodás lehet a hangja menet közben, tiszta bioautó.

imittto 2009.07.20. 20:07:37

Valamelyik blogon írta valaki (most nem keresném elő...) hogy kicsit nyugatabbra tőlünk van pl. városon kívül, főútvonalról 4-5 km-es bekötőúton megközelíthető telephely ahova ilyenkor az autót szállítják. A bekötőút magánút, az elején ott virít a "behajtani tilos", szóval az utolsó kilométereken muszály sétálni. A telephelyen csak a tulaj veheti át az autót. Na ezekkel a feltételekkel már akár egyéb pénzbünti nélkül is működhetne nálunk, én támogatnám.

jónévez 2009.07.20. 20:13:24

@fidoone: Ezt megjegyzem!!! :D
Csak az a baj, hogy akkor utána kell mennem, hogy lássam/halljam a hatást. De lehet, megérné a móka! :D

S***ci 2009.07.20. 20:22:35

Nekem mindig van "DuckTape" az autómban. Egy tekercs min. 50 méter, le lehet vele ragasztani mindent ami szellőzik, vagy nyílik egy kocsin... (pl. az összes ajtót, a motorháztetőt, csomagtartót, tankolónyílást) +lehet vele feliratozni... Ja, és olló nélkül is könnyen téphető és ha ügyesen szedik le, akkor mégcsak nyomot sem hagy - tehát nem rongálás...

NS_ 2009.07.20. 21:06:55

Hasonló sztorink nekünk is volt, ráadásul mikor elmentünk, mint aki csak szivességet tesz az arrébállással, visszaállt elénk, így kb. félóra múlva folytatódott a sztori, csak akkor befelé:).

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.07.21. 08:43:25

Egyet kérek a kedves pórul jártaktól, ne dudáljanak. Általában nem hallja a bunkó delikvens. Viszont az összes lakó felkel rá (reggel). Jártam így, az idegbeteg nő nyomta a dudát mert eléálltak korán reggel, eszébe sem jutott, hogy ha 20 perce nyomja a dudát és nem hallották meg, akkor a következő tízben sem fogják. Viszont olyan 100 embert tutira felébresztett (lakótelep), így még ő húzta a rövidebbet, mert meg akarták lincselni is és kiállni se tudott.
Persze fél perc dudálás belefér...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.07.21. 10:29:12

@Labasmaz: látszik, hogy nem vezetsz háztartást... a nyers nokedli maradékot úgy a legegyszerűbb eltávolítani, hogy hagyod megszáradni, és kikaparod. Pereg, mint a vakolat...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.07.21. 10:49:29

@Dövan: :-D
én azt hittem, ezek a dögök strapabíróbbak... :-(

Tinman 2009.07.21. 14:17:04

@Bit Rot: Van egy tapasztalatod, na bumm.

Zalaegerszegen eddig már vagy 4 alkalommal kellett a yardokat hívnom, mind a 4 esetben min. 5 perc alatt kint voltak!

Egyik esetben egy részeg fószer rugdosta a kaput, 3 yard jött ki kb. !!!!3!!!! perc alatt, intézkedtek, igazoltatták, felszólították a távozásra, majd mentőt hívtak a detox miatt.

Volt egy koccanásom is... oda is kihívtam őket. Akkor is 5 percen belül kijöttek, és nagyon korrekt intézkedést hajtottak végre. Igazságosak voltak, mondom ezt úgy, hogy végül megegyeztünk, hogy én voltam a hibás... HOPPÁ!

Aztán egyik esetben pontosan a kapubejáratot állták el. Akkor is kihívtam őket és 2-3 csengetésnél még soha nem tartott tovább. Mindig nagyon normálisak voltak, pedig különböző emberkék jöttek ki.
Visszatérve a kapus esetre... igen, kijöttek, igen megbírságolták és igen, elszállították a kocsit! Erről ennyit.

Nem kéne cigólanden élnetek és akkor lenne talán pozitív tapasztalatotok is.

Más...

Egyébként hányingerkeltő, ami sokszor ezen a blogon megy.

Baromira úgy tűnik, hogy itt okleveles KRESZ mérnökök ülnek, akik kizárólag a megengedett sebességhatár alatt közlekednek és sohasem hibáznak és persze, sohasem hajtanak gyorsan, mert mindig mindenhová időben odaérnek.
Szánalmasak vagytok gyerekek... nektek minden szar, mindent lefikáztok. Le se tagadhatnátok, hogy ezeket a hsz-eket magyarok írták.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.07.21. 14:50:30

Szerintem a postoló egy nálam is idegbetegebb balfasz.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.07.21. 17:48:46

Úgy fest, a bigék egyre harciasabbak manapság:-).

Sógornőmék kapuja elé rendszeresen odaállnak. Mondjuk nézetem szerint erről ők is tehetnek, mert annó 15 éve nem kellett volna a járdától 15 méterre építeni a kerítést. Oké, hogy milyen pofás, kis zöld a kerítés elött, utána a kerítés, meg a ház. A járda felől meg sövény, stb.
Csakhogy a kisváros csendes mellékutcája azóta parkolóvá lényegült, mindenki ott próbál meg megállni. És hiába a hatalmas tábla, hogy magánterület, megállni tilos, sokan parkolónak használják a gyepüket.
Amikor sógornőm megunta, egyszerűen beletolatott egy ilyen ott parkolóba. Azután meg arra hivatkozott, hogy szőke (tényleg az), meg bénán vezet (ez is igaz). A károsult meg csak addig pattogott, amíg megkérdezték, hogy ugyan mi a tarkaf@aszt csinált a mgánterületen, ami jól láthatóan ki is van táblázva?
És azóta rendszeresen csinálja, kapott is agy felrácsozott roskatag Pajerot.
Én évek óta mondom, hogy rakjanak kaput a felhajtóra és passz, de a sógor nyakas, miét Ő alkalmazkodjon 100000 írástudatlanhoz? Meg kell az a kis adrenalin, amikor jön haza a furgonnal, aztán ott parkolnak a népek...

sfdrake 2009.07.21. 18:24:02

@Tinman: Talán mert másoknak rosszak a tapasztalatai. Szállodában melozok vendég rinyált ellopták a laptopját, valszeg nem volt neki biztosítási csalást játszott, minden nap csutka részeg volt reggel délbe este, hívtuk a jardokat, 45 perc alatt értek ki a szemben levő rendőrségről, kijött 7-8 nyomozó 4 autóval, a nyomozók fele részeg volt és egy se beszélt nyelvet.

Másik esetnél meg csörögtünk azonnal ott voltak és intézkedtek, normálisak voltak. Sokan panaszkodnak igazoltatásnál genyo rendőrökre én még eddig mindig normálisakkal találkoztam, gyorshajtásnál záróvonalon előzésnél, stop táblánál meg nem állásnál piroson áthajtásnál is. Sok ismerősömet viszont szivatták ok nélkül, persze szerintem attól függ ki hogy beszél velük.

Ettől még nem kéne itt másokat gyökerezni a rossz tapasztalatuk miatt nekik rossz van neked jó nekem vegyes. Kecskeméten pl nem viszik el az autókat max büntetnek, pedig nem egy cigóland, ahogy te irtad

imittto 2009.07.22. 06:27:54

@Tinman: Örülök hogy nem cigólanden élsz, mindig van ráérő rendőr akit szóraakoztathatsz...

...akkor még egy tapasztalat tőlem (kicsit följebb már mmegvolt az M3-as sztori, az talán a gödöllői kapitányságon csöröghetett) Szóval a helyszín Budapest XIV. kerület. Megtaláltunk valakit, akit 1 hete köröztek a házunk felgyújtása miatt, ahol nagymamám benn égett. Hívom a sündőröket, már 5 perce csak "várjak a kezelő jelentkezésére". Másik telefon elő, gyik fülön 107 másikon 112 - na így további 15 perc!!!! Felvette valaki, mondom mi a tényállás. Kérdezte hogy hol volt a tűzeset, mondom a várost, közli hogy az nem hozzájuk tartozik, kapcsolja az xy megyei kapitányságot. Újabb 15 perc, felveszik, mondom mi van, mondja köszöni, megkéri a budapestieket hogy menjenek ki míg kijönnek emberünkért...na ezért tart itt ez az ország.

lotht 2009.07.22. 07:42:18

@Sanyci: Sokáig én is Duck Tape-nek hittem a Duct Tape-et. :))) Úgy legalább van értelme, és mókás.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.07.22. 09:10:34

@Tinman:

Nem, nem rólam beszéltél. Hanem azokról a kommentelőkről beszéltél, akiknek soha semmi nem jó, és mindent csak fikáznak.

Ha valaki olyan idióta, hogy már szinte beveri a másik szélvédőjét, meg neki akar koccanni, hogy a légzsák kinyíljon, akkor arra csak annyit tudok mondani: balfasz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.22. 09:56:36

@Darren79: Ellenben a rád vonatkozó megjegyzésével magát is belevette abba a körbe, akiket leírt. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása