Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Add vissza a jogsid, mama!

2009.08.07. 17:35 :: SilentSound

Kekecke az, akivel mindig történik valami, ha épp nem történne, akkor ő gondoskodik róla. Rendszerint jól meg is kapja érte a magáét kommentelőinktől, de úgy kell neki, aki ennyire mazochista, hogy többször is bevállalja, az meg is érdemli. A beszólós-elnézéstkérős sztori alant.

Már megint itt vagyok, remélem,még nem mentem az agyadra (agyatokra)... De mit csináljak, ha valóban vonzom a hülyéket, meg a hülye helyzeteket! Ma már amúgy is volt egy éles helyzetem (a Homárba való, remélem kiteszik, de ők nem nagyon szokták az enyémeket...), így kellőképpen indulatban voltam.

Motorral jártam-keltem a városban, sokkal gyorsabb így. Miután a bankban felhúzott a hülye, büdösbunkó (a büdös szó szerint értendő!!!) biztonsági őr, eléggé ideges voltam. Kis ívben kanyarodtam egy kereszteződésben, ahová egy Mitsubishi Lancer is igyekezett - nagy ívben. Niná, hogy elém mászott, alig tudtam fékezni, a motor csak úgy rázta a seggét alattam!

A lámpánál másik sávba állt át, és feltűnően keresett valamit az anyósülésen, csakhogy oldalra ne kelljen néznie...

Nekem már mindegy volt mára, így átordítottam, hogy "add vissza a jogsid, mama!" - merthogy egy idősebb, nagyobb darab nő vezette az autót.

És láss csodát! A nő elszégyellte magát és nem győzött bocsánatot kérni. Még nem hagytam annyiban és jeleztem, hogy két keréken nehezebb hirtelen megállni, mint négyen...

Még egyszer elnézést kért, hogy valóban sajnálja, ne haragudjak. Mit tehettem volna ezek után..? Megcsóváltam a fejem, és hagytam.
Mégiscsak tudnak valamit a nők.. :-)

Na, hát ennyi volt. Utána még kétszer próbáltak leszorítani az útról (lehet, hogy láthatatlan vagyok?!) hazafelé jövet, mindkettő pasi volt. Egy sem kért elnézést...

76 komment

Címkék: motor közlekedés autó sztereotípia béna női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sreetfighter 2009.08.07. 18:32:45

Ha már egyszer elnézést kért, akkor miért kell tovább pofázni! Én a helyében másodszorra a francba küldtelek volna! Még kétszer próbáltak leszorítani, de te olyan ügyes vagy, hogy természetesen nem sikerült nekik.
Gratulálok Te motor virtuóz!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.07. 19:06:51

Esetleg valami poszt?

Én meg ma autóztam, és megelőztem két kombájnt, miközben az ég világon semmi sem történt. Írjak róla poszt?

BKV reszelő 2009.08.07. 19:34:41

Szegény motoros ! Szar napja volt. Úgy viselkednek vele, ahogy ő a többiekkel. De szar !

sandor26 2009.08.07. 20:14:48

már bocs, de elég bunkónak tűnsz srác
Az efféléktől mentsen az Isten a forgalomban!

kiraaaaa 2009.08.07. 20:15:13

Nekem is jutott ma egy motoros, Megyeri út-Fóti út kereszteződése, balra kanyarodó sávból telezöldnél naná,hogy egyenesen megy tovább, Váci útra való kikanyarodásnál naná,hogy össze-vissza csalingázik.
Beértem a Váci úton, mert beszorult az autók közé és nagyon reklamált,hogy nem tud imbolyogva továbbmenni, szlalomozva haladni az autók között, valami csoda miatt az autók szabályos rendben mentek, nem volt helye, vagy csak béna volt:))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.07. 20:23:34

@sandor26: Hát még ha tudnád, hogy az a srác nő :)))

gz 2009.08.07. 20:50:54

Egy nap alatt 2 pasi meg egy nő is "meg akart veled ismerkedni"? Nagyon kíváncsivá tettél, van valahol a neten fénykép Rólad, Kekecke? :-)

belekotty 2009.08.07. 20:55:44

Ha mindenki blogot nyitna minden anyázásáról és hülyéről akivel összehozta a sors az aszfalton, akkor hamar bedugulna az internet.
Mi vagyunk a hüjék hogy reagálunk rá.

qmatch 2009.08.07. 21:31:07

Na, 2kerék....
Tegnap megállok a pirosnál, mellettem símán átzúg egy biciglis ( igen, "g"-vel )...aztán gyorsan még egy...az már 2 szabálysértés 3 másodperc alatt. De, hogy ezek az autósok mekkora faszok!...ugye.
Az elsőnek utána dudáltam, valamit visszapofázott....a második meg "visszacsengetett" a drága :) ...
Nyílván nekik volt igazuk, mert ők a zöldek, a sportemberek, a korszerűek, a trendik, én meg csak úgy elnézést kérek.
De ha egyszer egy ilyen fasz elém jön, és ezért én elkések valahonnan, hát még vissza is tolatok rá.

Walle 2009.08.07. 21:55:23

Legnagyobb sajnálatomra, nem egy vágottcsövű shotgunt keresett a hölgy az anyósülésen, amivel szétlőhette volna azt az arrogáns hombár fejed.

jónévez 2009.08.07. 22:10:30

Nem utálom én a motorosokat, sőt, nagyon szerettem motorozni, és fogok is még.
De aki egyetlen útja alatt (a saját elmondása szerint) három olyan konfliktusba tud keveredni, hogy az annyira tartós deformációt okoz a lelkivilágában, hogy még akkor is érdemesnek tartja leírni, amikor már rég lezajlott, az gondolkodhat azon is: én biztos nem hibáztam?

T2006 2009.08.07. 22:13:54

Úgy látom itt mindenki szubjektív szempontok alapján alázza a posztert. Leszek kivétel - én nem ismerem! - ha tényleg így történt akkor azért megértem a felháborodását. Ha nagyon megijedt, akár a bocsánatkérés utánit is. Van aki két nap múlva is durrog egy ilyen eseten.

viktor134 2009.08.07. 22:16:25

megköszönted a néninek?

Húzzunk bele! 2009.08.07. 22:46:56

Az összes fröcsögő kommentelő szarjon sünt:-)
De ne olyan szépet, valami ultra brutál tüskéset amit egy hétig szoktak szarni.

HgGina 2009.08.07. 22:47:52

Igen így van. A nők valamit tudnak.
Autót vezetni viszont nem.

cso zsi 2009.08.07. 22:58:37

Telihold van. Mindenki hülye.


Vannak nők az életemben, akik tudnak vezetni. Aludni is merek mellettük (a kocsiban is).
Volt olyan is, ki mellett pár km városi haladás közben a körmeim erősen meglátszottak a tenyeremben.
Majd a visszautat felkínálván (én azt elhárítva), bájosan megkérdi, hogy olyan borzasztó volt?
Nem bántottam meg.

forumuser 2009.08.07. 23:03:57

"Autót vezetni viszont nem."

Azt, hogy valaki hülye volt, nem lehet egyszerűen azzal magyarázni, hogy hülye volt?

jónévez 2009.08.07. 23:26:21

@trollkotze: Pedig így van. Időnként mindenki elkövet hülyeséget, és azt mások kénytelenek kivédeni. Ez emberi dolog, mindig lesz ilyen, bármelyünkkel.

Azt szeretem én, amikor valaki előáll azzal, hogy ő még nem okozott balesetveszélyes helyzetet.
Dehogynem!!!
Csak arra is képtelen volt, hogy észlelje a saját hülyeségét.

moto.sapiens 2009.08.07. 23:39:29

Ez inkább autós hely, itt akkor se panaszkodjon motoros, ha piroson áthajtó kalapos Suzukis veszélyezteti.
Autósokat szidni én is a motoros haverjaimmal szoktam...

Integrált Szerverterror 2009.08.08. 00:44:58

Látod látod ha nem nőből lennél nem a fejedet csóváltad volna. Mindjárt érdekesebb volna a szitu.

Pistike911 2009.08.08. 11:04:19

Én azért elolvasnám az anyósülésen matató nő "Ma belémkötött egy hülye motoros" c. posztját, vagy a két manus irományát a gyujccsukfel.blog.hu-n, hátha:
a. azok érdekesebbek,
b. nagyobb rálátást kapnánk az esetre.

Egyébként biztos, hogy a posztolónak volt igaza (mert ő motorral volt, a motorosok nem hibázhatnak, mert az autók nagyobbak és erősebbek és....)

Persze minden történetnek három oldala van: a nőé, a férfié és az igazság.

Sokat segít a végső ízvilágon, ha a zöldségeket az elején, kevés olajon lepírítjuk, majd csak utánna öntjük fel vízzel.

Emlékszem, amikor 72-ben Nha Treng-ből tartottunk a kambodzsai határ felé egy vietkong utánpótlási útvonalon.....

Kekecke! Ne legyél má' annyira kekecke! BE COOL!

www.imdb.com/title/tt0377471/

Simet 2009.08.08. 11:39:04

Most ez mi?
Láthattad rajta, hogy nem egy Fittipaldi, mi a fenének ragoztad tovább?
Miattad kezdem utálni a motorosokat.

TH 2009.08.08. 14:44:59

@Simet: "Miattad kezdem utálni a motorosokat." Az ilyen faszságokat te el is hiszed magadnak? :)))
Eddig szeretted a motorosokat, de most elolvastad ezt a posztot, és: "hű, de utálom én ezeket a geci motorosokat!!!"...na ne vicceljünk. :)

Touch-Kó 2009.08.08. 15:43:42

Sokan abszolút nem ide vágót írtak, olyanok is akik sosem ültek motoron, halvány fingjuk sincs az ilyen dolgokról..
Ezeknek gratulálok:"hülyemotoros, szarjál sünt" stb.
Azért megnézném,hogy autóval mennyire ugatnátok,ha egy kamionos majdnem szarrá tört titeket a konzervdobozaitokban.
Ti biztos mosolyogva mentetek volna tovább, sőt még meg is köszönitek,hogy nem szabálytalankodott akkorát, hogy az életetekbe kerüljön.
Ezt szimplán "közúti veszélyeztetésnek" hívják..
Embereket ezekért büntetni szoktak a rendőrök.
Reméálem sok nevető faszfej mind kerülni fog hasonló szituba.
Sok képmutató gyökér...

Simet 2009.08.08. 16:33:20

Pöcsök.
Régen motoroztam, tudom milyen.
Egy kamionhoz meg ne hasonlitsd a szitut, mennyivel ment a mama 20-al??
Szánalmasok vagytok.

Normális vagyok? 2009.08.08. 16:44:08

@Simet: Neked meg elgurult a gyógyszered...

Simet 2009.08.08. 19:05:38

@Normális vagyok? (Sir Jackue): Kifejtenéd?
Tényleg nem tudom miért...

toto92 2009.08.08. 20:28:18

Jön a sok zsigerből-utálom-a-motorosokat-kommentelő, aztán még ők vannak felháborodva, ha esetleg hülyének nézik őket. Beszarok :)

Pistike911 2009.08.08. 22:08:22

A kommentelők nagy része nem a motorosokat utálja (sic!), hanem a kifordított szemléletet, miszerint a motoros kisebb, sérülékenyebb, az autósok alapvetően bunkók és veszélyeztetik őket, ergo bármi is történik, az autós a hibás.

Tény, hogy kicsiny hazánkban - mint sok minden másnak úgy - a motorozásnak sem fejlődött még ki a kultúrája a fejekben és a fejek alatt hangsúlyozottan minden érintett felet értek. DE! Ha valami történik, nem feltétlenül a motorosnak van igaza, ne mosdassuk már a motorosokat zsigerből. (Tudom, reakció, mert más meg zsigerből fikázza őket).

Ebben a posztban is volt három hülye autós és egy vétlen motoros. Nem voltam ott, nem tudom, ténylegesen mi történt, de nem most jöttem le a falvédőről.

Egyébként meg szerettem motorozni. Jó dolog is az....

igazi hős 2009.08.09. 01:16:02

Nem szeretem az ilyen elfogult véleményeket. Én elfogulatlanul utálom a motorosokat, a többi autóst és a nálam is szabálytalanabb biciklistákat. Kekecke története meg annyira átlagos, unalmas, hogy akár én is írhattam volna...

J_W 2009.08.09. 13:58:07

Ez aztán hatalmas sztori. Érdemes volt beküldeni...Ha már feltűnési viszketegségben szenvedsz, és azt szeretnéd hogy minél több blogon, minél többször szerepelj, akkor legalább találj ki valami jót...

belakis 2009.08.09. 15:21:34

Ma szabályosan átgurultam a városon motorral. Indexelve, sávokat, követési távolságokat tartva.


Senki sem kötött belém, senki sem akart leszorítani, mindenki észrevett...

(és még mielőtt hülyének néztek: a fogyasztására voltam kiváncsi a motornak, milyen az, ha nem tiltáson pörög végig )

Így is lehet közlekedni, tiszta biztonságos érzés volt.

jónévez 2009.08.09. 17:19:37

@belakis: Na, ezt fogják még itt majd cáfolgatni.

Touch-Kó 2009.08.09. 18:25:14

@belakis:
Akkor elmesélem amikor én közlekedem szabályosan.
Honda CBR 900RR em van elég jó sportdobbal full nyitott rendszerrel, ami elég szépen visszadurrog, így nem kell állandóan a gázt cibálnom.Fontos,hogyha akarnék jóval gyorsabb lennék,1-esben gyorsabban megyek mint a városi autók nagy részének a végsebessége..
Kitaláltam,hogy szabályosan fogok közlekedni,és betartok minden szabályt amit ép ésszel be lehet(seb határ, index,jobbratartás,stb).
Az útvonal:Budán lakom,III ker.,onnan Békásmegyer, majd vissza a városba,Árpád híd,Váci út Nyugati Oktogon Andrássy út, Váci út Árpád híd, és onnan haza.

Szentendrei út,AGIP kút,a Bogdáni útig semmi gond nem volt.Megyek a városból kifelé, a szélső sávban, hiszen jobbratartás kötelező.Mivel a Szentedrei út főút, emiatt elsőbbséget élvezek(nék).
Egy terepjáró az AGIP kútról kanyarodik ki,nekem kellett vészfékeznem, mert a barom kivágott elém az utolsó pillanatban.
Ok, dudálok,de semmi bocsi, vagy valami.A felüljáró túloldalán egy STOP tábla van azoknak akik a rakpart felől jönnek a szentendreire.A kis hatchback-ben egy csaj ül aki nem látta a táblát,és a felfestést sem.Szintén kivágott elém.Ez annyira nem volt húzós,de azért dudáltam,hogy van egy tábla, meg tükröd is kettő, használd.A csaj oldalra sem nézett,fel sem tűnt neki,hogy dudálok, mutogatok.Ekkor toltam egy kövéret,(elég hangos, az utcánk végén hallják anyámék mikor indulok(kb5-600méter.A 'kedves' autós nem hallotta 1 méterről..Az ilyennel sem tudok mit kezdeni..biztos süket volt.
Békásig már gond nélkül kiértem,persze mondani sem kell hogy én voltam a leglassabb.Még egy kamion is elment mellettem.Pedig én csak annyival mentem amennyivel szabad.
Jövök vissza, Auchannál van egy lámpa.Egy gyökér Honda Civic mögöttem próbált ugrasztani a kocsijával a lámpánál.Majd mikor hátranéztem látszott rajta hogy gyorsulni akart.A zöldnél intenzívebb gázt adtam, mert sejtettem,hogy tolni akar majd a 80 lovas roncsával.Így is lett csikorgó gumikkal indult el,szerencse,hogy kövérebb gázzal indultam el,különben simán elbaszott volna.
Az Árpdá híd pesti oldaláig semmi.A Váci úton lámpák hada,de semmi.Az Oktogonnál, egy autós nem látta hogy jövök,ezért kiugrott a parkoló sorbólsávváltással tudtam elkerülni a balesetet.
A Váci úton hazafelé,egy szürke Reenault os csávó jött a sávomba index nélkül.Dudáltam de semmi,csak hirtelen belefékezett.Ellátok a kocsik felett, láttam,hogy ok nélkül fékezget elég nagyokat.Ekkor odamegyek mellé,látom szemüveges,tipikus olyan ember akit az élet rendesen megvert, gondoltam hagyom a faszba, van elég baja.Majd a következő lámpánál is bele fékezett, hátha nekimegyek címszóval.Ekkor a zöldnél már mentem utána, hogy ennek most lebaszom a tükrét.Kicsit túlléptem a seb határt, de a Renault-os faszi annyira megijedt hogy a következő lámpánál(Nyugati felüljáró előtt) már a pirosban ment át.Ekkor én nem követtem,hagytam hagy meneküljön:)
Majd utolsó esetem már a garázstól 100 méterre volt.Egy autós 30 aal ment, gondolom keresett egy házszámot, ekkor én kielőztem őt, de látom,hogy egy kombi Opel épp kanyarodik ki.Főúton haladtam megint nem kaptam elsőbbséget.

Ok, az tény,hogy ennyi gyökérrel még nem találkoztam egyetlen nap alatt, de a táv nem volt 20km.Ezen a 20km en engem számtalanszor néztek levegőnek(csak autósok) és csak a rutinomon múlott,hogy nem törtem össze magam azon a napon 5-ször.

Ezek után ne csodálkozzon senki,ha nem megyek mindig, mindenhol szabályosan.

Neked mákod volt, vagy csak gyér volt a forgalom, de tény hogy nekem ilyen tapasztalatom van, mikor KRESZ szerint közlekedem.Amikor intenzíven megyek, és kicsit gyorsabban mint a forgalom akkor nem veszélyeztet semmilyen hülye gyökér, és fontos az is,hogy én sem veszélyeztetek senkit.

TH 2009.08.09. 18:29:58

@Touch-Kó: Jó volt a sztori, két megjegyzésem van:
1) ha gyorsabban mész, jobban észrevesznek???
2) "A zöldnél intenzívebb gázt adtam, mert sejtettem,hogy tolni akar majd a 80 lovas roncsával.Így is lett csikorgó gumikkal indult el,szerencse,hogy kövérebb gázzal indultam el,különben simán elbaszott volna."
Azért ezt erősen kétlem. Nem hiszem, hogy áthajtott volna rajtad, ha nem lősz ki rendesen.
A Renault-ost meg jó lett volna inkább megkérdezni, hogy mi motiválja arra, hogy fasz legyen, és mi a célja ezzel az életben. :)

jónévez 2009.08.09. 18:51:05

@jónévez: Ugye mondtam, hogy cáfolás várható? ;)
Csak azt nem volt lelkem odaírni, hogy újgazdag a Honda CBR 900-at minden kommentjébe beleszövő "több éve motorozó" tacskó fogja tenni. :D
De megtette.

TH 2009.08.09. 18:58:17

@jónévez: Ettől még amit leírt, az tanulságos, nem? :)

jónévez 2009.08.09. 19:11:21

@TH: Igen. Tanulságos. :D

SLacc 2009.08.09. 19:40:38

Azvót, hogy aszongya, a motoros biztosan gyorshajtott má' megin'. Öccázzaaaa érkezett. :-)

jónévez 2009.08.09. 20:01:47

@SLacc: Szerintem ammárvót. :)
De én még mindig tartom, akit egy nap HÁROM balesetveszélyes helyzet érint, az maga is gondolkodjon.
Engem ha egy héten egy ilyen ér, akkor sokat mondok, bár nem igazán tartom számon (ahhoz nagyon ijesztőnek kell lennie). És azt sem mondom, én nem hibázom sosem.

SLacc 2009.08.09. 20:44:54

@jónévez: Ha az ember úgy érzi, hogy mindenki hülye körülötte, érdemes elgondolkodnia... :-) Kb. heti egynél tartok én is, kivéve front esetén, akkor sűrűbb. És én is hibáztam már. Az asszonnyal vitáztunk az autóban kulturáltan külföldön, ismeretlen helyen. Hámajnem nem adtam meg az elsőbbséget. Rossz érzés volt.

belakis 2009.08.09. 22:52:18

@jónévez:
Érdekes :)

Motoron ülve sose használtam még a dudát, nincs sport rendszer sem a gépen - így is hallható, ha az ember lehúzott ablakkal figyel rá.
Onnantól hogy az autós felhúzza az ablakot, és berakja vmi jó kis zenét, onnantól mehet a motoros kipufogó nélkül is, észrevétlen marad egy vak, de jó fülü embernek is. A motoros persze azt hiszi, hogy mindenki hallja őt, így elvárja, hogy gázadásra szétrebbenjenek az autók.

Nekem megvan autóval az évi 30-40 ezer km. Nem kiugróan sok, de magán célból nem rossz. Ezek után ülök motorra, és próbálok deffenzíven vezetni - csak úgy mint autóval.

Így mikor felülök rá, fel se merül, hogy az autós észre fog venni. De nem is alapozok erre. Én figyelek, én korrigálok, ha valami - tök mindegy melyik oldalról - történik.

Nagyon jól tudom, hogy a motoros jóval észrevehetetlenebb, mivel a befásult átlagautós a mai napig!!! nem számít arra, hogy 20nál többel jöjjön az a bizonyos kétkerekű, és nem érti, hogy miért van olyan erős villogó a bringa elején...


Ez van, figyelni kell! Aki nem teszi, csak a többi jóindulatára számít, ami nem jön be, utána posztokat fog irogatni... :p

Touch-Kó 2009.08.09. 23:05:27

@TH:
1) ha gyorsabban mész, jobban észrevesznek???
-Sok autós így áll hozzá sajnos:
'Ahh az a motoros úgy is lassan jön, maximum lepattan rólam...
De ha gyorsan megyek, sajnos tapasztalatból mondom nem mernek kivágni elém.
Valszeg ezért:"-Úhh bazzeg hülye motoros, inkább elengedem"

"A zöldnél intenzívebb gázt adtam, mert sejtettem,hogy tolni akar majd a 80 lovas roncsával.Így is lett csikorgó gumikkal indult el,szerencse,hogy kövérebb gázzal indultam el,különben simán elbaszott volna."

-Ha mondjuk nem egyből zöldnél indultam volna el, akkor telibe vágott volna.Csikorgó gumikkal indult el felém, szóval valószínűleg nem tudott volna megállni az agyonspoilerezett konzervdobozával,1-2 méteren belül..

"A Renault-ost meg jó lett volna inkább megkérdezni, hogy mi motiválja arra, hogy fasz legyen, és mi a célja ezzel az életben. :)"

Az ember abban a szarban, még észre sem vett,vagyis rám se nézett.Továbbá próbálj meg beszélni a motoron valakivel ha a motor éppen jár.Túl hangos, nem lehet.Motorozáskor haverom sem érti amit mondok neki..

Touch-Kó 2009.08.09. 23:07:34

@jónévez:
Először is, én nem személyeskedtem..
Csak annyi tiszteletet adok neked mint amennyit te nekem te majom geci.
'újgazdag' ?
Milyen szó ez? Talán ismered az anyagi helyzetemet?
Azért a motorért én elég rendesen megdolgoztam, szóval jobb ha inkább befogod a pofádat.

TH 2009.08.09. 23:44:19

@Touch-Kó: jónévez úgy látom betalált a megjegyzésével, különben nem sértődtél volna meg ennyire. Szerintem ne égesd magad ezzel a stílussal...

Touch-Kó 2009.08.10. 10:16:39

@TH: Milyen stylussal?
Te miről beszélsz? Olvass már vissza,hogy én milyen hangsúllyal írtam, aztán Ő milyen hangsúllyal reagált.
Szerintem nem biztos hogy önmagam égetése az, ha bizonyos emberek stílusát felveszem, és abban a stílusban válaszolok, amiben ő írt.

Tudod, van egy olyan iratlan szabály, hogy csak annyi tiszteletet kapsz, amennyit TE is adsz..

cso zsi 2009.08.10. 10:32:52

@Touch-Kó: "Akkor elmesélem amikor én közlekedem szabályosan.
Honda CBR 900RR em van elég jó sportdobbal full nyitott rendszerrel, ami elég szépen visszadurrog,"

Egyszer majd talán felfogod, hogy az előtted haladók ezt nem hallják.
Viszont aki mellé állsz vele, vagy aki elé mész, az frászt kap a hangjától, és vagy hagy elmenni, vagy megpróbál otthagyni.
Öreg dízel furgonnal is volt, hogy a "kövér gáz" az kevés volt a motorosnak.
Van egy Váci úti ismerősöm, úgy látja, éjszakánként meg kéne sétáltatni a sörétest, hátha nagyobbat szól, mint a nyitott rendszerek nyélgázon.
Kacsára, és más egyéb alacsonyan repülőre már van szezon.

Touch-Kó 2009.08.10. 16:40:41

@cso zsi: Nagyon rosszul látod:)

'Egyszer majd talán felfogod, hogy az előtted haladók ezt nem hallják.'

Érdekes...
Anno mikor megnéztük,már 4-5 autóval előtte lehetett hallani,hogy jövök a sorban.Ezt elég sokan hallják mert mostanában ha a sorok között megyek, és húzok egy kövérebb gázt, akkor van autós aki odébb áll.
Valószínűleg itt a te autódnak nagyon jó a hangszigetelése,vagy a hallásod rossz.Aztán lehet hogy max hangerőn hallgatod a zenét..De az meg szopás,hiszen ha egy mentő megy,nem fogod hallani hogy jön,vagy ha mondjuk a vonat azért dudál,hogy állj meg a sorompónál,és pont nem hallod..Szóval kész balesetveszély :)
Továbbá amikor kocsival megyek én állandóan hallom hogy valaki jön motorral,illetve néha a tükröt is kellene nézni.

'Viszont aki mellé állsz vele, vagy aki elé mész, az frászt kap a hangjától, és vagy hagy elmenni, vagy megpróbál otthagyni.'
Tök fura, általában az emberek tudják(vagy tudniuk kellene) hogy pl a sorokban van-e mellettük, előttük ,mögöttük valaki.

'Van egy Váci úti ismerősöm, úgy látja, éjszakánként meg kéne sétáltatni a sörétest, hátha nagyobbat szól, mint a nyitott rendszerek nyélgázon.
Kacsára, és más egyéb alacsonyan repülőre már van szezon.'

Most akkor lehet hallani vagy nem lehet hallani?
Mert ha már ezt írtad hogy:' hátha nagyobbat szól, mint a nyitott rendszerek ' akkor ti nem tudjátok eldönteni,hogy melyik volna a hangosabb.
3 sorral feljebb azt írtad,hogy nem hallja senki.

Amúgy nemcsak a full nyitott rendszer van ám autókon is.Múltkor asszem pont ott volt egy nagy baleset, mikor kivitte az oszlopokat a parkoló autóknál, mert épp gyorsulni akartak.Vannak olyanok akik még egyenesen sem tudnak menni..
Épp ismerősöm volt ott helyszínelni..

Pistike911 2009.08.10. 18:40:41

En Garde ! Prêts ? Allez ! :D

cso zsi 2009.08.10. 21:38:03

@Touch-Kó: Van némi különbség a nappali forgalom magasabb szintű zajában benne lenni, egyeseknek klímás felhúzott ablakú autójában zenét hallgatva, és az egyébként csendes, viszonylag kisforgalmú éjszakai közlekedés mellett a meleg miatt nyitott ablaknál pihenni-aludni vágyás közt.
Míg az első esetben csak egy dugóban állva hallani nyitott ablaknál, hogy jön egy herélt,
addig éjjel a Révész utcai lámpa zöldjéről elstartoló versenyzők hangját a felüljáró püpja tompítja.

Igen, én is írtam korábban, hogy autóshalál már volt a Vácin, igaz az a Tesconál, de kisebb esemény a felüljáró Dunyov utcai végénél is akadt.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.11. 08:11:19

@Touch-Kó: bocs, hogy csak most válaszolgatok, de elvoltam.
A sztorid majdnem az enyémmel egyezik meg. Annyi a különbség, hogy amikor rájönnek, hogy nőből vagyok (ez a szerelésből nem mindig derül ki), méginkább szívóznak. És bizony, aki nem motorozik, az el sem tudja képzelni, hogy milyen koncentrációt - és egyebeket - kíván az embertől egy veszélyhelyzet megoldása.
Engem itt azért utálnak, mert nagy a pofám.
De a közlekedésben az vajmi keveset számít, hogy kinek mekkora pofája van.
A motorosra vigyázni kell (kivéve, ha donorjelölt az illető).
Az autósok meg biza sokszor visszaélnek a biztonsági fölényükkel.
És nem tetszik nekik, ha ezt a motorosok zokon veszik,uram bocsá' még itt szóvá is teszik...

Mennyire voltál ideges ezután a napod után? :-)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.11. 08:14:00

@jónévez: oké, gondolkodtam, de sokra nem jutottam.
A mamis sztorit már ismered. A másik (amit a posztban említettem) felüljáróra felhajtásnál balról óhajtott valaki leszorítani, mert későn kapott észbe... Mire kéne rájönnöm?
A harmadik: szintén sávváltás, a tükrök majdnem összeértek, mert a fiatalember bele volt merülve a mellette ülő nő személyiségébe...
Mire kéne rájönnöm?
Taníts, mester!

Touch-Kó 2009.08.11. 12:47:07

@cso zsi:
Az utcaneveket amiket írtál,nem nagyon ismerem.
De a "herélt kipufogók" tulajdonosa nem biztos,hogy épp motoros..
Simán lehet autós is. Továbbá az,hogy nyitott rendszer van feltéve a motorra, sokszor mentett már meg balesettől(pl nem beláthaó kereszteződésnél, húzok egy kövérebbet, és hallják hogy jövök, elsőbbséget adnak)

Az,hogy egyeseket zavar a hang éjjel aláírom biztos,hogy igaz, nálunk is van egy tuningműhely, és lehet hallani 400 méterre,hhogy jön az agyonspoilerezett széthajtott 80 lovas Honda Civic-el a gyerek,vagy éppen egy LADA-val próbál pörögni a körforgalomban a fogyatékos 20 éves gyökér..
Zavar engem is de megtanultam együtt élni vele.
Jah igen 3 kerben lakom légifolyosó felett, így éjjelenként,nyaranta 20 percenként elrepülő repülőgépek is hallatszanak,ha nyitott ablaknál alszom.Mégsem próbálom légvédelmi rendszert rendelni az EBAY-en,hogy le tudjam lőni az utasszálító gépeket,mert nem tdok aludni.
Szerintem próblémái mindenkinek vannak.

Touch-Kó 2009.08.11. 12:50:52

@kekecke:
Annyira hogy aznap már nem is ültem motorra.
A kommentek többsége amúgy tudod hogyan alkot véleményt arról amit leírtál a POST-ban:
-életében nem ült motoron, de még szerintem biciklin sem.
Sajnos ebből rengeteg van,csak annyit lát,hogy ő rohad a dugóban és a motoros meg elmegy a sorok között.
De olvastam már olyat is,hogy azért utálja a motorosokat, mert a motorral jól lehet csajozni, meg a nők szeretik a motorosokat...
Ilyen érvekkel te mit vársz az ilyen emberektől?

Amúgy te sztem CSAM-os vagy nem?

cso zsi 2009.08.11. 13:45:32

@Touch-Kó: Ugyanaz a légifolyosó a Váci útnál is, azzal a plusszal, hogy két irányból van ráfordulás a Róbert K. fölé. Hallatszik az éjjel 1 órási gép, de ő nem kapja egykerékre, nem húzza nyélgázra.
Hasonló népek vannak a 6-os úton is, akiket nem érdekel, hogy üdülőterület miatt van 60-as korlátozás (kitehetnének alá egy 22:00-06:00-ot, az tény, nappal nem látni értelmét), így mindegy hány kereke van, 100 alatt nem megy.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.11. 15:12:02

@Touch-Kó: bocs, most hülyének fogok tűnni, de vállalom. Mi a franc az a CSAM?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.11. 15:16:03

@kekecke: na, azóta megnéztem: CSajokAMotoron.
Ugye?
Na, ahhoz semmi közöm.

Touch-Kó 2009.08.11. 15:27:14

@kekecke: ok, akkor nem szóltam, csak valahonnan ismerős a neved.
Vagy onnan vagy a sportmotor-ról..
Mindegy:)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.12. 09:11:02

@apuc: köszi, ha nem szólsz, elfelejtem megnézni!
Elolvastam, még most is röhögök a kommenteken.
Istenem, de könnyű manipulálni egyeseket!
Bár elismerem, előfordul velem is, hogy konzumidióta vagyok...
:-D

hatesz 2009.08.12. 15:31:46

Mégiscsak tudnak valamit a nők.. :-)
Ja Kekecke, de Te nem
A stílusod itt is mindent elárul rólad. Biztos a nagy agyad miatt gyógyult rá a fejedre a bukó, amit ugye sose veszel le...
@Touch-Kó: na azért KICSIVEL több az éjjel kurvahangosan motortbögetö motoros mint autós...

@belakis: "Ma szabályosan átgurultam a városon motorral. Indexelve, sávokat, követési távolságokat tartva.


Senki sem kötött belém, senki sem akart leszorítani, mindenki észrevett...

(és még mielőtt hülyének néztek: a fogyasztására voltam kiváncsi a motornak, milyen az, ha nem tiltáson pörög végig )

Így is lehet közlekedni, tiszta biztonságos érzés volt."
kár hogy ezt csak a fogyasztásmérés miatt csináltad...
amugy MIÉRT NÉZNE BÁRKI IS HÜLYÉNEK HA A KRESZ-T BETARTVA MOTOROZOL???

apuc 2009.08.12. 21:10:21

@kekecke: ;o)
Az igaz hogy jól nyomod.. ;o))

Nem vízöntő vagy véletlenül??

apuc 2009.08.12. 21:13:24

@kekecke: Jók a fotóid!!
csak a deviant-on vagy fennt,flickr-ön nem?

Touch-Kó 2009.08.12. 23:58:20

@hatesz:
:)
Jót nevettem megint:D köszi.De nehogy már azt mond hogy hangosabb motorbókl több van mint autóból..
Szerinted hány gyökér tesz fel sportdobot a Lada,Honda BMW,OPpel,Suzuki-ra?
És hány tesz fel motorra.Már csak a számokat nézd..Elmegyek motorozni valahogy több autót hallok mint motort.

Tovább, nem is tudom melyik Post-ban éppen ti mondtátok,hogy autóból 20x annyi van mint motorból....
"MIÉRT NÉZNE BÁRKI IS HÜLYÉNEK HA A KRESZ-T BETARTVA MOTOROZOL??? "
Engedd meg,hogy válaszoljak erre én:
-Közlekedtem már szabályosan, olvass vissza a következményekre...
Rengeteg ismerősöm perecelt szabálytalankodó autós miatt.10-ből kb 7-8 szabályosan ment.

Touch-Kó 2009.08.13. 00:01:16

@apuc: Látom Canon 500D-d van.:)
Kicsit OFF sorry.

belakis 2009.08.13. 00:56:01

@hatesz:
Amiatt. Mivel továbbra is azt vallom, hogy ha be akarok állni a sorba, akkor autóval megyek, pont ugyanannyit fogyaszt, és kényelmesebb, főleg araszolni.

apuc 2009.08.13. 07:16:31

@Touch-Kó: Igen,ímádom hogy tudok videózni is vele..
Off

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 12:50:48

@apuc: bocs', de ezt nem értem...
Sehol sem vagyok fent, nem lehet, hogy keversz valakivel?

apuc 2009.08.13. 20:18:18

@kekecke: bocs,de lehet..
:oŰ)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása