Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mi véd engem ilyen szituációban?

2009.09.05. 12:22 :: SilentSound

Vajon tényleg van olyan hülye, mint amilyennel Zsuzsanna közvetetten találkozott, vagy ez valami újfajta lehúzási próbálkozás? Bár amennyi idióta híre eljutott hozzánk, egy ilyenen sem csodálkoznék egy cseppet sem. Viszont ha már itt tartunk, borzalmasan idegesít, hogy itt nálunk a ház előtti parkolóhelyeken legalább felével több autó férne el simán, ha nem érkezne meg délután négykor az a két autós, aki megfelelő biztonsági távolságot tartva beáll úgy, hogy előtte és mögötte éppcsak ne férjen el egy másik, nehogymár reggel tolatnia kelljen egyszer-kétszer harminc centit. De ugyanez vonatkozik a normál, felfestés nélküli egymás mellé beállós parkolóra, ahol szintén olyan bénán bírnak beállni, hogy a fejemet fogom. Pedig csak egy kis odafigyelés kérdése lenne. Na de kicsit eltértem az eredeti témától, úgyhogy jöjjön a levél.

Régóta olvasom az autozz.blog.hu-t. Most is próbáltam visszakeresni archívumban a mai, enyémhez hasonló szituációt, de nem találtam. Így hát feltenném a kérdésem, hátha Ti tudjátok rá a választ.

A szituáció:
Délelőtt 10 óra magasságában az I. kerület, Mészáros utcában leparkolok, párhuzamosan. Kiszállok a kocsiból, behajtom a tükröket (balról autók, jobbról gyalogosok), még magamban meg is állapítom, hogy na ekkora helyre egy kamion is beférne (Corsam van). Majd besétálok a munkahelyemre.


Na ez tényleg szorosan egymáshoz közel parkolás!
 

Este fél 11-kor hazaérkezvén látom, hogy valami kis cetli lifeg az ablaktörlő alatt. Elolvasom, a gutaütés kerülget. Idézem: "Ha már rám tolatott, akkor legalább annyi legyen önben hogy felhív! XX-XX-XXX-XXXX, ui: a rendszámát felírtam!"

Persze nem tolattam neki, nem is tudom milyen autó állt mögöttem, nem is volt érdekes.

Ha zsírparaszt akartam volna lenni, és összetöröm, akkor nem állok meg nyugiban 12 órát előtte (gondolom én). Ha megállok előtte, és tudom, hogy basszus, ezt elcsesztem, rakok ki telefonszámlát a szélvédőjére.

Mi véd engem egy ilyen szituációban? Elméletileg azon kívül, hogy előtte álltam semmit nem tud bizonyítani, vagy ez már elég ahhoz, hogy "megszívjam"?

Köszönöm a válaszokat, jó lenne tudni mire számíthatok mielőtt felhívom... Mert persze felhívom...

[Frissítve: 2009. szeptember 6., 19:00]
Azóta pedig békés véget ért a történet, íme a folytatás:

Egyébként másnap, az eset után felhivtam a hölgyet, aki már higgadtan elmesélte hogy nem összetörve lett az autója, csak teljesen rá voltam "állva". Tehát az én autóm háta és az övé eleje teljesen össze voltak érve.

Ami furcsa, mert én még a csomagtartóból is kivettem egy táskát, tehát a kocsimat úgy hagytam ott, hogy volt 30-40 centi. Kicsit lejt az utca, de a kézifékem be volt húzva... most vagy engem taszitottak arrébb, vagy őt, amolyan olaszos stilusban. nem tudom. De szerencsére nagy baja senkinek se lett, csak engem vert le a viz, hogy ártatlanul mit varrnak vajon a nyakamba.

61 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye béna parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacaca 2009.09.05. 12:29:13

Semmi nem véd meg, főleg ha "tanúja" is van rá.
Ja, én írtam a cetlit.

JGabor · http://segitazautoszerelo.hu/ 2009.09.05. 12:49:46

És konkrétan mi történt? Valami baja lett az autónak?

a törrökk 2009.09.05. 12:50:12

Ennél jobbat nem tudott kitalálni, hogy leszólítson. Valószínűleg egy jellegtelen kis figura, aki kisebbségi komplexusokkal kűzd és fél nyíltan közeledni a női nem képviselőihez. Jelen helyzetben azonban sikerült a szíve hölgyének választott ellentétes neműt alárendelt helyzetbe kergetnie, aki kapásból védekezésre szorul, így érezheti magát felsőbbrendűnek az általa megalkotott szituációban. Ügyes...

Lacaca 2009.09.05. 13:05:20

Vagy valaki más beletolatott egy autóba, megkapta a cetlit és lepasszolta.

RaveAcE 2009.09.05. 13:07:44

Van sérülés az autódon? Vagy csak a közelséggel volt baja?

B! 2009.09.05. 13:23:49

Ha rátolattál és megsérült a kocsija, akkor a Te kocsidon is kell lennie az ő festékéből, meg esetleg az ő kocsiján a Tiedből. Ha Nálad nincs sérülés, akkor nyugodtabban hívhatod fel.
És ha megnézem milyen színű a kocsid, csinálok rá olyan színnel sérülést, akkor kapok erre pénzt a biztosítótól?
Hát nem. Ha lefényképezte, Te alártál betétlepot akkor van miről beszélni, de ha nem történt ilyen akkor ezt már nem tudja bebizonyítani...
Én sms-t küldenék neki: autozz.blog.hu

B! 2009.09.05. 13:25:27

Mármint a Te kocsid színével az enyémre gondoltam, hogy azt mondhassam, hogy Te jöttél nekem...

Bladika 2009.09.05. 13:51:39

Ilyen esetekben a legjobban a vonóhorog véd meg! :)

Egyébként felesleges ott "telefonszámlát a szélvédőjére" kiraknod, mert kétlem, hogy befizetné neked! :)

az a másik eb 2009.09.05. 13:54:42

Milyen cetli, milyen telefonszám? Én nem találtam ott semmit...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.05. 14:21:01

@B!: És mi van, ha a másik autós ment neki a levélíró autójának és utána védekezésül hagyott egy ilyen cetlit? Mert akkor ha feljelenti, akkor nyom az van...

TH 2009.09.05. 14:36:31

Ilyen egyszer nekem is volt. Elmentem a kocsival a szálloda parkolójából, majd amikor visszaértem szólt a portás, hogy az előttem álló autó lökhárítójának nekimentem, és szólt a tulaj. És valóban, sérült volt az övé, csak hogy négyen ültünk a kocsiban, és egyikünknek sem tűnt fel, hogy akár csak súroltuk is volna a másik autót. Mondtam, hogy talán valaki más parkolt ott, amíg távol voltunk, és az zúzta le. Végül nem lett a dologból semmi, mert én felhívtam a tulajt, hogy nézze meg, hogy a Samara lökhárítója milyen magasságban van az ő sérüléséhez képest, elég esélytelen lett volna a dolog nekem. Nem jött le, és annyiban hagyta a dolgot.

B! 2009.09.05. 14:42:06

@SilentSound: Mi ellen védekezik? Egy festéknyom nem bizonyít semmit, ha egyáltalán maradt.
Ha van fénykép, azzal talán el lehetne indulni.
Tegyük fel, hogy a felírt rendszám alapján feljelenti.
Még ha kölcsönösen is összefestették egymást az autók, vajh' be lehet bizonyítani, hogy ki a hibás? Egymásra mutogatás után ejtik az ügyet.

B! 2009.09.05. 14:44:28

Erről eszembe jutott, hogy milyen szopás lehet, ha emelkedőn visszagurul rád egy jobbképességű és utána nem ismeri el...

tulelocsomag · http://lenyeg.blog.hu/ 2009.09.05. 14:50:07

A fordított szitu - ezt azért nem lehet nehéz beismertetni:) failblog.org/2009/08/28/hit-and-run-fail/

lamed 2009.09.05. 15:29:19

@B!: Egyszer láttam egy hasonlót: megállt a stoptáblánál, de kissé belógott a kocsi eleje, ezért visszatolatott valamennyit. Miközben várt az indulási lehetőségre, mögé is beállt egy másik autó. Aztán amikor üres lett az út, az első nagy gázzal elindult, csakhogy a váltó hátramenetben maradt, így nekiment a mögötte állónak.
Na ezt megmagyarázni, hogy nem a hátsó ment bele...
Ezért nem szabadna olyan megállapításokat tenni, hogy egy szituációban "mindig" ez vagy az a hibás.

misitcom 2009.09.05. 15:29:41

ui: a rendszámát felírtam!"
Azonnal felhívnám .Szeretném tudni ,hogy rendőr vagy közterület felügyelő ? Ha egyik sem akkor ne irkálja fel a rendszámomat mert eltöröm a kezét!

währenßhöhleigkeitigchen 2009.09.05. 15:30:06

A posztoló megszívta, ha nekimentek (ott a festéknyom), és szabálysértési feljelentést tesz a levelező. Ha nincs festéknyom, akkor is lehet húzós a dolog. Saját példa, amiben nincs festéknyom:

Rendőrség beidéz, mert állítólag megnyomtam egy autót. Viszem az autót (céges), sérülés nincs rajta, rendőr körbefényképezi, húzogatja a vállát, hogy majd a szakértők eldöntik, ha végzést kapok fellebbezhetek. Végzés évekig nem jön, gondolom semmi baj. Még évvel később a cég biztosítót váltana, kiderül, hogy magasabb a bizt. összeg, mert volt egy szervizköltség, amit a céges felelősségbiztosításra terhelt visszamenőleg a "sértett" biztosítója, és ezt a váltáskor közlik. Cég értetlenkedik, mire a biztosító véleménye, hogy én nem szóltam a szabálysértésről.

Amit én tudok: végzést nem kaptam, szabálysértési bírságot nem fizettem. Rendőrségre bementem, kértem a végzést, azt mondták, már nincs meg nekik (csak két évig őrzik meg). Mivel végzés nem volt, fellebbezni sem tudtam, a cégnek ez valami 200000 ft-t jelentett bizt. költségnövekedésben, éves szinten. (Valami állat drága verda lehetett a sértett).

Ami még kiderült: a "sértett" autó lizingelt volt, és a lizingcég biztosítója közvetlenül rendezte az ügyet a mi cégünk biztosítójával, és ezek szerint a rendőrséggel is. Csak nekem felejtettek el szólni.

Tanulság nincs. Fényképezni, tanúkat szerezni ...

Bit Rot 2009.09.05. 15:39:16

@misitcom:
"Azonnal felhívnám .Szeretném tudni ,hogy rendőr vagy közterület felügyelő ? Ha egyik sem akkor ne irkálja fel a rendszámomat mert eltöröm a kezét!"

Hűű, de kemény vagy!

Megmondom, hogy mi kell egy rendszám felírásához: papír és toll.
Ennyi.

dr. Bértollnok 2009.09.05. 15:40:30

Velem kb. 4-5 éve történt, hogy a Szabadság hídon álltam a sorban. Az előttem álló autó egyszer csak elkezdett visszafelé gurulni a lejtőn (híd budai oldala Pest felé). Pillantás a visszapillantóba, mögöttem éppen rám állnak, nincs menekülésre hely. Ebben a pillanatban koppanás, megérkezett az előttem lévő... Mondtam egy cifrát, de az az igazság ki sem szálltam (volna) az autóból, mert a lökhárító kb ezért van, az ekkora koppanást vígan kibírja. Az előttem (illetve már rajtam) lévő Audi A3-ból viszont kipattant egy tüzes menyecske és rohan hátra megnézni a "kárt". Jópofi akartam lenni, lazán le az ablak és kiszóltam, hogy semmi baj, történt már nagyobb baleset Mohácsnál. Hát, erre a csaj nekem ugrott, hogy talán szálljak ki és nézzem meg, hogy mit csináltam az autójával, mert rendőrt hív, ha nem ismerem el a kárt. És különben hogy lehet az álló kocsisorba hátulról így belemenni? Gondolhatjátok, köpni-nyelni nem tudtam. Mögöttünk persze pillanatok alatt kocsisor, duda, meg minden, előtte meg már elmentek. Kénytelen voltam kiszállni. Természetesen megpróbáltam elmagyarázni, hogy talán inkább ő gurult hátra, és ha most jobban megnézzük, még mindig az én kézifékem tartja az övét a továbbgurulástól. Mutattam neki, hogy az állítólagos kára nem származhat az én autómtól, mert 10 centivel van feljebb, mint az én rendszámtáblám. Ha balekot keres, legalább erre figyeljen oda, minimum egy terepjáró legyen. :-) Amúgy meg azt csinál, amit akar, de ha kijön a jard, úgysem tud igazat tenni és legfeljebb mindkettőnket megbüntet valamiért.
Erre mondott valamit, amit nem értettem (talán jobb is), és bepattant a kocsijába és elhúzott, mint a szél.

SimiTomi 2009.09.05. 15:40:30

A parkolás magában is egy csoda. Munkahelyemen az utcán parkolok - szépen lazán körbehúzták az autót. Persze senki sem hagyott cetlit, minek az.

misitcom 2009.09.05. 15:43:06

@währenßhöhleigkeitigchen:
Nem értem hogyan szívhatja meg? Hívott rendőrt helyszínelni?(fénykép,jegyzőkönyv)Elhagyta a helyszínt.(akármikor jöhetett és mehetett a tizenkét órás megadott idő alatt)

Bobby Baccala 2009.09.05. 15:46:02

kurvára semmit nem tud kezdeni veled

szaGértő 2009.09.05. 15:48:53

@bértollnok: A haverom is ígí járt, visszagurult rá valaki, aki anyázott, és mantrázta, hogy nekiment. A srácnak elszállt az agya, visszatolatott vagy 50 métert, és kövér gázzal beleszállt a csajba, majd közölte, hogy most tényleg belementem, és otthagyta. :)

misitcom 2009.09.05. 16:06:05

@Bit Rot: Erről jutott eszembe,valahol olvastam.
Autó leakar parkolni de eltalálja a mellette álló járgányt.Sofőr kiszáll ír egy cetlit az ablaktörlő alá helyezi és elhajt.A járókelők gondolják milyen rendes figura.A lezúzott autó tulajdonosa megérkezik .Látja ,hogy mi történt a kocsijával és a cetlit is megtalálja.Elolvassa .Ez állrajt :Bocs ,hogy összetörtem a kocsidat.Az emberek most azt hiszik ,hogy megadom az elérhetőségemet,de ez eszem ágában sincs.További szép napot!

mohaa 2009.09.05. 16:20:15

Ez most megint egy ilyen nagyon bonyolult probléma?
1. Van sérülés a postoló hátsó lökhárítóján vagy nincs? Ha nincs, akkor beszélni sincs miről. (Küldenék egy SMS-t a megadott számra, "nice try" tartalommal)
2. Ha van sérülés, akkor mondja meg a paraszt, aki a cetlit hagyta, hogy pontosan mikor keletkezett. A postoló azt mondta, a munkahelyén volt egész nap. Ezt gondolom igazolni tudják a kollégái is. Ha már megvan az alibi, akkor meg fel kell jelenteni a parasztot, hogy nekiment az autódnak és még le is lépett. De ezzel se nagyon kell ám várni! (Nehogy valami mesét előadva ő menjen előbb a rendőrökhöz)

mohaa 2009.09.05. 16:22:07

Ja hirtelen még egy dolog eszembe jutott.
Ha már mész a rendőrökhöz, meg kell tőlük kérdezni, hogy térfigyelő kamera van-e a környéken. Nagy segítség lehet.

Donor 2009.09.05. 16:59:51

@bértollnok: Roppantul vigyázni kell a szőke jellegű nőkkel.
Kollégámmal indultunk el a cég udvaráról céges kocsival. A sorompónál előttünk volt egy kocsi benne a kollegina, aki vadul keresi a kártyáját.
Egyszer csak nagy lendülettel megindul hátra, pont belénk. Kocsija lefulladt, kollégám szállna ki hogy akkor megbeszéljék, erre indítózik a nő és megint belénk jön.
Nem vette észre hogy mögötte álluk, de még azt sem hogy nekiment valaminek. Másodjára már szóltunk neki ekkor felháborodottan azzal védekezett hogy "minek állunk tolató autó mögé"
Ott helyben elkezdtem röhögni rajta.

isti77 2009.09.05. 17:48:55

"Megmondom, hogy mi kell egy rendszám felírásához: papír és toll.
Ennyi."

Igen, Hofi Géza szerint a feljelentéshez is ennyi kell. Pedig akkor még nem is volt ekkora divat.
Egyébként nem lesz belőle semmi. Illetve, sajnos lehet, hogy lesz egy eljárás, ami eltart pár hónapig, esetleg egy évig, ha tényleg feljelent, lesz egy kihallgatás, talán egy bizonyítási kísérlet (bár tudtommal utóbbi csak személyi sérüléssel járó balesetnél szokás vitás esetben), tehát okoz neked fél-egy nap munkahelyi távolmaradást a "károsult", amit te tudod, hogy elenged-e a főnököd simán, vagy ki kell venned szabit, meg persze az aggódás, kellemetlen érzés, aztán lezárják az ügyet bizonyíték híján.
Tanúk? Ugyan már, ha nem azonnal jelentett fel, akkor b.szhatja. Kinek nincsenek jó ismerősei? Ha ezen múlna, mindig annak lenne igaza, akinek több van. Nem attól lesz egy állítás igaz, hogy hárman mondják.

wagabound 2009.09.05. 17:59:31

bértollnok: kicsi a világ! Ez az Audis csaj engem is megtalált abban az időben a Körúton! Leparkolt az út szélén, majd meggondolta magát, hátramenetben kitolta az Audi seggét a külső sávba, és kocc az én álló járgányommal. Neki állt feljebb, és csak akkor húzott el sűrű anyázások közepette, amikor mondtam, hogy oké, akkor jöjjön a rendőr.

A posztbeli esetre nem igazán tudok mit mondani, elég rázósnak tűnik, főleg, ha a te kocsid hátulján van valami sérülés. Sajna, nálunk mire bebizonyítod, hogy nem ló vagy, hanem nyúl, addigra megpatkolnak...

(Felirat a hátsó szélvédőn: "Elnézést, hogy ilyen közel haladok Ön előtt!")

pi314 2009.09.05. 19:03:37

Sima lehúzás: emelt díjas szám. Ha naponta csak páran felhívják, már azzal is szépen keres. Hát ha még valaki van annyira hülye, hogy zseeből bemondásra kifizeti az állítólagos kárt.

2009.09.05. 19:34:48

Ma történt előttem: BP VI.ker: WV transporter be akar állni egy Astra méretű helyre, sikerül is, de az előtte álló japán kisautót megtolja, a mögötte álló Mitshubishi Lancert eltolja. Pont az az épületből léptem ki, a nő fitymállóan nézett, a sofőr kifejezettem támadólag. Mivel tudom, hogy a japcsi egy rendöré, a lancer egy cigógyereké, nem szóltam, csak később kevés fékolajat permeteztem a szélvédőjére, mert megérdemli.

währenßhöhleigkeitigchen 2009.09.05. 20:12:54

@misitcom: Én sem. De én annó mégis megszívtam.

De igazad lehet, hogy ha nem hívott azonnal rendőrt, nehéz lesz megmagyaráznia, hogy miért nem.

De extrém esetben még kihívhatja, és mondhatja, hogy a posztoló meg elhajtott, de ő felírta a rendszámot, nézzék csak a festéknyomokat. A posztoló meg lobogtathatja a cetlit, simán letagadja, hogy ő írta. És mert a szabálysértési eljárásról csak annyit tudhatsz, hogy elkezdődött, lehet izgulni, hogy kit hoznak ki hunyónak a végén.

SLacc 2009.09.05. 20:55:43

@lamed: Az, hogy milyen magasan van a sérülés, nem utal a keletkezés módjára?

sreetfighter 2009.09.05. 20:58:28

Nem vet jó fényt a posztolóra, hogy csak megérkezéskor vette észre a cetlit. Egész úton úgy autózik, hogy az ablaktőrlő alatt nem vesz észre egy cetlit?? Akkor el tudom képzelni, hogy egy kisebb ütközést sem vesz észre. Nekem meghúzták az autómat, úgy hogy a delikvens nem hagyott semmit. Szerencsémre a túloldalon megláttam egy autót hasonló sérüléssel. Lefotóztam, és becsöngettem a társasházba ami elött állt. Szerencsémre kiderült, hogy az egyik házban lakóé a gyanús autó. Eleinte hitetlenkedett a férj, hogy a felesége ilyet tett volna, de aztán a tények, az összevetés és a feleség beismerése, hogy tényleg próbálkozott azon a parkolóhelyen, de szűkösnek találta és inkább másik helyet keresett, belátásra késztette és még betétlapot is adtak. A nő tényleg nem vette észre, hogy meghúzta az autómat, mert megállt 5m-rel arrébb, tehát nem akart elbújni!

misitcom 2009.09.05. 21:06:45

@währenßhöhleigkeitigchen: Jó rég volt már ,hogy velem is megtörtént.A postaudvarán volt egy bazi nagy kábeldob (kék színű).Sok autó volt az udvaron,meg próbáltam kimanőverezni közöttük .A Fiorinom lökhárítójának a sarka kicsit meglökte a kábeldobot.Pár nap múlva szólt a főnököm ,hogy menjek vissza az egyik helyre ahol dolgoztunk mert az egyik lakó szerint nekimentem a kocsijának.Kimentünk a helyszínre ,naná hogy kék autóról van szó.A tulaj mindenképpen meg akarta magyarázni,hogy én toltam szét a kocsiját.Képzelheted vert a víz rendesen.Csak nagy nehezen tudtam elmagyarázni neki,hogy az én kék foltom nem tőle származik.Csak akkor engedett mikor mondtam ,hogy jelentsen fel és bizonyítsa be.Erre már nem volt hajlandó...Ezek szerint szerencsém volt????????????

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.09.05. 22:13:14

Engem jelentettek fel rendszám alapján azért, mert 100.000,- Huf-os kárt okoztam úgy, hogy a saját autón egy halvány karcolás sem volt.
A delikvens bevallása szerint az autója oldalát oldalüveg törésével húztam végig.
XIII. ker.-i kapitányságra vittem be az autót szemlére. A vizsgáló is elcsodálkozott, hogy azzal az autóval bármilyen balesetet okoztam volna.
Azért kiváncsi lennék rá, mi alapozta meg a feljelentést...

inmem 2009.09.05. 22:13:25

belénk is rohantak már véletlenül piros lámpánál hátratolatva és kemény menet volt behajtani a pénzt (a vezetőoldalt nyomták meg így nem lehetett volna ránk verni a balhét, olyan egyértelmű volt). A (civilben gogo-táncos, egyébként színészfeleség) nő egyszerűen belénktolatott. Normálisnak, becsületesnek tűnt, pechje volt, a kár nem tűnt vészesnek, nem volt anyázódás plusz egy néhány hónapos gyerek aludt a kocsinkban így voltunk olyan balekok, hogy becsszóra elengedtük. Maradjunk annyiban, hogy a pasija (csak jóbarát... haha) kocsijával volt és valszeg nagyon nem akarta, hogy a férje rájöjjön a dologra (ez morfondír - lehet, hogy egyszerűen nem volt a jóbarátnak biztosítása).

A kár összegét vitatták (bagatell 70e-s tétel volt, egy pont a legrosszabb helyen összetört ajtó amit vagy lecserél az ember vagy ing és gatya - mert a nő szerelője látatlanban azt mondta, hogy 50e), aztán valami házibuher, ismeretlen szerelőhöz akartak kényszeríteni, hogy majd ő megcsinálja 20e-ért, ennyit fizetnek nekünk, nem többet. Végül a rendőrségre mentünk feljelentést tenni és így lett egy 50e-s kiegyezés (mivel betétlapot továbbra se akartak adni). A végén a pasi még felhívott és megfenyegetett minket.

Na ez egy ilyen ország.

nyekk 2009.09.05. 22:17:40

Én a 120 tonnás Caterpillar bányadömperemmel (rakottan) véletlenül átmentem egy rendőrautón. De nem vettem észre. Azóta sem. Pedig állítólag egy szakasz rendőr is ült benne.

Elveszett Angyal 2009.09.05. 22:29:27

A posztoló pontosan miért akarja felhívni a csákót?

AzHofi 2009.09.05. 22:32:22

@B!: "Még ha kölcsönösen is összefestették egymást az autók, vajh' be lehet bizonyítani, hogy ki a hibás? Egymásra mutogatás után ejtik az ügyet."

Nálunk szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban a szakértők kicsit vakarásszák a fejüket, és megmondják, hogy melyik autó mozgott, s melyik állt, amikor ez a sérüléspár keletkezett rajtuk.

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2009.09.05. 22:48:15

@sreetfighter: szerintem a Mészáros utcában lakik és gyalog jár dolgozni. Nem írta, hogy
a) autóval ment dolgozni
b) autóval ment haza a munkából

Zsuzsanna, ez a telefonszámlás ötlet tetszik! ;)

währenßhöhleigkeitigchen 2009.09.05. 22:49:12

@misitcom: Mondjuk úgy: ha a rendőrségnek kellett volna a pénz, tudtam volna fellebbezni, mert a bírsághoz mindenképpen ki kellett volna engem értesíteni. De úgy látszik, a rendőröknek nem kellett, csak a lízingcég biztosítójának, és őket zavarta volna egy fellebbezés. (Ez az amit nem értek: Állítólag olyan szabálysértést követtem el, ami 20ezernél alatt alapból nem megúszható. De engem a bírságról nem értesítenek, viszont a biztosító pár hét híján két évvel az eset után kap egy rendőrségi végzést,amit plusz egy év múlva, titkon mutat meg egy üi, melyben közlik, hogy a céges autó volt a felelős. Se a cég, se én nem kaptunk erről értesítést, a cég úgy jött rá, hogy visszamenőleg megemelték a felelősségbiztosítást. )

Tehát, ha a kék autó sofőrjének nem volt autóbiztosítási érdekeltsége, hogy - gondolom - kézkezet mos alapon egymás ügyfelein kölcsönösen behajtsanak kényelmetlen kifizetendő összegeket, amennyiben lehetőség van rá, akkor nem lehettek jobb lapjai, mint neked. Ha úgy vesszük, ez kész szerencse.

Vismajor01 2009.09.05. 23:17:10

Vmi kölcsön kapott autónak összetörte elejét/hátulját, és most próbálja rákenni vkire.
Ismerős ügy, úgy 10 éve lehetett, hogy akkori céges autóval(T4es Transporter) beálltam parkolóhelyre, mögöttem keresztbe egy fekete 2es golf, majd elmentem az asszonyér. Mire visszaérünk, azt látom h rendőrautó áll a kocsi mellett, és egy hisztérikus (kb 22-23 éves) csaj nyomatja a szöveget h én hogy neki tolattam. Namármost a golf, ami még sértetlen volt amikor én leparkoltam, egy szép nagy benyomódást viselt a bal ajtaján. És magyarázta a rendőrrel együtt, hogy az én voltam. rápislogtunk a transpim hátsó lökhárítójára, és az egyik helyen egy kb 5 centis csíkban _LEJÖTT A POR_. Arra magyarázta a csajszi, hogy az a nyoma (a golfnak kb a fél ajtaja hiányzott...)
Nevettem.
És tudjátok mi a történet apropója? hogy megbüntettek.
Úgyhogy csak óvatosan.

Dé208 2009.09.06. 09:44:15

Annyira nevetségesen pitiáner ez az egész.....

Jokkura 2009.09.06. 10:39:01

Szép napot mindenkinek!Ez Magyarország és Balkán egyszerre.Annak vezető figyelmébe ajánlom(Mészáros u),ne telefonáljon,ne írkáljon SMS-t ,meg lesz a telszáma is .Fénykép,rendőr(ha kimegy) és feljelentés a "hátsó" sőför ellen,indok lesz bőven,(pl bizt csalás kísérlete),de okosan ....!könnyen visszafelé sülhet el!I.ker azt hiszem be van kamerázva,ha működnek .

misitcom 2009.09.06. 10:39:07

@währenßhöhleigkeitigchen: Szóval ha valakit leakarok húzni egy rakás lóvéval kiállok az utcára ,írom sorban a rendszámokat és már dől is a lé.

Don Blasius 2009.09.06. 11:01:42

@misitcom:
Igen, ezt csinálta a Centrum Kft. is, amíg nem volt fotóapparátjuk, de addig is bekerültél a zárt rendszerükbe.:P

misitcom 2009.09.06. 11:16:14

@Don Blasius: Csak az a különbség ,hogy a Centrum kft. tömegesen építi az új parkolókat,télen a havat takarítja a parkolókból és vezetőség a saját családja szájától vonja el a falatot ,hogy a város infrastruktúráját fejlesszék.

McK (törölt) 2009.09.06. 11:22:29

Vagy tényleg neki ment a hölgy,és még neki áll feljebb.
Mert ugye ez is benne van..
A minap próbáltam megállítani az M3-ason egy hölgyet aki bal első(!) dafektel ment 100-al,kapaszkodva a kormányba,mint az állat..
10km múlva sikerült megállítani egy terelőnél.
Visított,hogy mit akarok,mit mutogatok.

-Defektje van hölgyem,hullanak a gumidarabok,és életveszélyes amit csinál.

Jaaaaaa,köszi..rakott egy egyet,és felnin visszament a pályára...
Aki ekkra balfasz,szerinted észrevenné,hogy horoggal megnyomta a másik autót?
Valami huppant? És? Minden parkolásnál padkáig megy,ezt szokta meg..

Nekem ez sántít,szerintm tényleg meghúzhatta a hölgy,de legalábbis ez is benne van!

misitcom 2009.09.06. 11:41:27

@McK: Sőt,ha egy kicsit jobban utána járunk összefüggésbe lehetne hozni az ikertornyok elleni merénylet végrehajtásával .

McK (törölt) 2009.09.06. 12:30:32

@misitcom: simán.
Ettől függetlenül viszont meghallgatnám a másik felet is,hátha mégse volt parkolózseni a hölgy..

Koós Miklós · http://koos.hu 2009.09.06. 13:01:59

velem a forditottja történt meg.
A cetlin (valami hasonló szöveg): "Önnek tolattam, szeretném megbeszélni Önnel, kérem hívjon fel!" Felhívtam, bár nem láttam sehol sem sérülést.....majd 10 percen keresztül valamit el akart nekem adni. Mit mondjak ügyes, az én pénzemen hirdette magát.

misitcom 2009.09.06. 17:37:01

@McK: Kihozzuk egy döntetlenre ?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.06. 19:16:11

Negyed órája tettem a végére egy kis frissítést. :)

misitcom 2009.09.06. 21:30:16

Na tessék !Jól körbe anyázunk itt mindenkit ,közben meg kiderül ,hogy egy nagy lufi az egész.Ettől függetlenül ,csak úgy eszembe jutott :Ha egy űrsikló rázuhan a parkoló kocsimra akkor a NASA beperelhet ,hogy tönkre tettem a repülőjét?

McKelek 2009.09.08. 20:43:17

Biztos tetszettél neki és a telefonszámodat akarta ;)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása