Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Keressünk benne logikát!

2009.09.10. 17:40 :: SilentSound

Nagyon ritka, hogy ilyet kapunk, viszont számomra kifejezetten szórakoztató tud lenni, amikor két táblát úgy kombinálnak össze az okosok, hogy érthetetlen, miért is van úgy, ahogy. Most viszont egy napon kaptunk két ilyen levelet is, úgyhogy ezeket most egy posztban osztjuk meg veletek. Az első versenyzőnk Miki, aki egy zsákutca táblát kapott le egy mindkét irányból behajtani tilos, kivéve célforgalommal kombinálva. Hogy ez azért van, mert valakinek a kertjén keresztül közlekedtek az autósok, vagy mert csak van, hogy tesznek egy városnéző kört az amúgy nem oda igyekvők a zsákukcában, mindenkinek a fantáziájára bízom.

Pár hete a Balcsinál voltunk, hazafelé megálltunk Tihanynál, egy kis nézelődésre. Az alábbi két képet az egyik nem túl eldugott utcában csináltuk, jót röhögtünk rajta. Persze meg tudom érteni az ott lakókat, de azért kíváncsi lennék kinek az ötlete lehetett az táblák ilyen szintű kombinálása.

FaZon ennél is durvábbat talált, itt egy beton alappal rendelkező szögesdrót kerítésbe tilos behajtani a vízműveket kivéve. A másik irányból bárki áthajthat rajta, csak onnan elsőbbséget kell adni a kerítésen kívülieknek. Logikus, hisz ki számítana rá, hogy onnan jön valaki jobbról?

Van egy behajtani tilos tábla, alatta a kiegészítővel, csak azt tudnám hogy minek. Még jó hogy kitették ezt a táblát, nehogy véletlenül is valaki neki hajtson a kerítésnek. Habár a vízművek az behajthat ha hoz megfelelő szerszámokat, mint pl. légkalapács, drótvágó, stb...

Ha már egyszer bejutott oda valahogy a gépjármű, akkor (másik képen látszik az elsőbbségadás kötelező tábla) kifelé jövet adjon elsőbbséget is.

Ennek a táblázásnak mi értelme volt?

75 komment

Címkék: közlekedés autó hülye kresz tábla

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.10. 17:44:41

Én már tudom ki a hülye, de nem mondom meg.

A elsővel mi a gond?

A második meg valószínűleg azért van így, mert az utcát "becsinálták", a táblákat viszont elfelejtették leszerelni :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.10. 17:47:36

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Az elsővel mi a gond? Hogy mi a francnak a célforgalmas behajtani tilos, zsákutcán keresztül nemigen tud menni átmenő forgalom, tehát csak célforgalom van, az meg behajthat. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.10. 17:49:36

@SilentSound: De ha nem teszik ki a "kivéve célforgalom" táblát, akkor a célforgalom sem hajthat be, szóval az ott lakók sem. Teccik érteni? :)))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.10. 17:53:23

@...::: Flúgos Kamionos :::...: De az a kerek táblához jár, annak nincs így értelme. Ha csak kiegészítő tábla nem lenne, akkor meg a zsákutca táblának nem lenne sok értelme. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.10. 17:59:05

@SilentSound: Lehet, hogy fáradt vagyok, de nem egészen értem, mit akarsz ezzel mondani :)

Naszóval: adott egy zsákutca, amelybe csak az ott lakók hajthatnak be. Ezt úgy érik el, hogy kitesznek egy behajtani tilos táblát. Igaz, hogy csak célforgalom van, de mivel a tábla szerint senki sem hajthatna be, alábiggyeszetenek egy "kivéve célforgalom" táblát.

A zsákutca tábla csak informál, hogy a másik végén nem tudsz kijönni.

schdl (törölt) 2009.09.10. 18:25:16

@SilentSound: Ha így folytatod, Te sem nyerhetsz hangszórót :)))

Sundance- · http://oravilag.blog.hu 2009.09.10. 18:40:41

Kamionosnak van igaza.

Adott egy zsákutca, ahova nem kéne hogy mindenki kibe álljon, pld parkolni vagy bármit, mindegy, csak aki ott lakik az bemehet.

Zsákutcát ki kell tenni, tiszta sor.
nade bemehet mindenki. Ki kell tenni a behajtani tilost.
Uppsz de így nem mehet be aki ott lakik. Akkor ki kell tenni a kis táblát is. ennyi :)

Ellenőrző szerv · http://indexfuck.hu 2009.09.10. 18:42:53

Ne csodálkozzunk hogy a magánszemélyek hülye táblákat tesznek ki, mikor az erre hivatottak is nap mint nap elkövetnek hasonlókat...

misitcom 2009.09.10. 18:47:54

A két alsó képet még csak értem.Mert hát ugye a Vissza a jövőbe című filmből már tudjuk ,hogy mi is az a tér-idő kontingens.Mi csak kerítést látunk .De kitudja lehet ,hogy ezer év múlva onnan fog felbukkanni egy meghibbant tudós.És nem árt ha tisztában van a forgalmi helyzettel.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.10. 19:01:01

@Ottopappa: Az első itt sem bonyolult. Adott egy kereszteződés, ahol te vagy a főúton, és utána, a következő kerszetződésnél pedig alárendelt út lesz a főútból :)

A másodikon még gondolkodom :)

schdl (törölt) 2009.09.10. 19:08:11

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Megoldás a másodikra: egy egyirányú utca, alatta egy másik táblával, amit valószínűleg egy útfelújítás vagy építkezés miatt letakartak egy ideiglenes behajtani tilos táblával. Gondolom volt egy fekete zacskó az egyirányű táblán, amit vki leszaggatott.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.10. 19:09:37

@schdl: Gratulálunk! Ön nyert egy darab hangszórót! :)))

nyuszy 2009.09.10. 19:37:01

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Szóvalhát a kivéve célforgalom az beengedi a parkolni szándékozó turistákat is.
Rosz a gondolatmeneted :)

@misitcom:
Kontingens? :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.10. 19:41:56

@nyuszy: Hátööö...izé... :)

A célforgalomba a parkolás is beleszámít? Huppsz :)

FaZon 2009.09.10. 19:56:42

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Emlékeim szerint ott nem volt utca.Esetleg egy kocsi bejáró, de a növényzetet, és a kerítés állapotát nézve, az se most volt.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.10. 19:59:05

@FaZon: Nem tudom, nem ismerem a környéket, de valami biztos volt ott, mert az út melletti "kövezés" oda vezet.

Egu 2009.09.10. 20:05:35

@Ottopappa: na a sok KRESZ-tudor, még ezt sem bírjátok megoldani???

Első kép: a főútvonal az árkádok alatt folytatódik, mellette az egyirányú szervízúton teljesen jogosan tilos megállni...Ami érthetetlen, hogy a csürhe gyalogos miért az út közepén vonul...

Második kép: ALAPVETŐEN behajtani tilos, de ha már bementél véletlenül, akkor egyenesen takarodj ki belőle...EZÉRT VAN AZ EGYIRÁNYÚ TÁBLA MAGASABBAN!!!

Na, sok amatőr...Aztán csodálkoznak, ha a záróvonalon megelőzi őket egy forgalomtől elzárt területen parkoló taxis...:)))))

Egu 2009.09.10. 20:08:46

Az elős kombináció pedig megfigyelhető egy egyébként viszonylag forgalmas utcában, Budapesten a Lágymányosi utcában is. Ott csak annyi a szépséghibája, hogy építkeznek és a kerülőútvonalat elfelejtették kijelölni, ezért rögtön utána a Karinthy-ra balra nagyívben -TILOS!!!- fordul az autósok 25%-a...

cso zsi 2009.09.10. 20:14:06

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Gyaníthatóan a témaindító kép egy mindkét végén nyitott utcát ábrázol, ahol a feléig egyirányú, így az innen behajtó ott egy piros kör alapon vízszintes fehér vonallal találkozik, a túlsó végén "mindkét irányból behajtani tilos", és "egyirányú utca" tábla lesz.

schdl (törölt) 2009.09.10. 20:18:16

biztos egy hülye Suzukis tette ki a táblákat :D

FaZon 2009.09.10. 20:18:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Felújított,átépített, Váci út külső szakasza,Megyeri csárda felé.
Lehet látni hogy ezek vadi új kresz táblák.

nyuszy 2009.09.10. 20:24:45

@Egu:
2. Ekkora baromságot viccből nem lehet írni, szóval ezt komolyan gondoltad?

nyuszy 2009.09.10. 20:27:26

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Bele. Bármi, ami miatt te konkrétan abba az utcába akarsz behajtani, a jogszabály alapján még az is, hogy megnézd, ég-e a villany Kovácséknál.
Az viszont mindenképpen, ha neked az a célod, hogy ott parkolj.
A lakók védelmére a "Kivéve bentlakók" kiegtábla szolgálna.

_ng_ 2009.09.10. 20:41:02

@misitcom: A tér-idő kontinuumra teccet gondóni?

theveryguest 2009.09.10. 20:58:13

@nyuszy: Ennek csak az lenne a szépséghibája, hogy hogy ellenőriznék? Ott parkol egy autó, és? Ki mondja meg, hogy nem ott lakó hajtott be vele? És ha kihajtásnál nem lakó vezeti az miért lenne büntetendő? Meg létezik-e egyáltalán ez a kiegészítő tábla, a KRESZben, hogy kivéve lakók? Meg mire fel, tán megvették a közterületet, vagy bérlik? Mert egyéb esetben szerintem nem jár.

De a dolog már ott megbukik, hogy a felső tábla neve nem "behajtani tilos" hanem "mindkét irányból behajtani tilos" tehát zsákutcára nem is nagyon lehetne kitenni logikailag. A másik behajtani tilos táblát sem, mert ugye azt meg egyirányú útra szokás tenni, a haladási iránnyal szemben.

Tomi76 2009.09.10. 21:03:07

A zsákutcába hogy lehet mindkét írányból behajtani? Ott csak 1 irányból lehet behajtani, ha nem így lenne akkor nem lenne zsákutca így viszont értelmetlen. Tehát ha lenne helyismeretem tudnám melyik táblát kellene leadni a vastelepen.
Köszönöm

Matrix_ 2009.09.10. 21:14:38

lehet, hogy nem is zsákutca, és a másik végén is van egy ugyan ilyen tábla-kombó!

nyuszy 2009.09.10. 21:27:07

@theveryguest:
1. Nyilván csk "tettenéréssel" ellenőrizhető. A közterület fenntartójának meg joga van korlátozni a behajtók körét (lásd sétálóutcásítás).
2. Hülye neve van ezeknek a tábláknak magyarul. A logikus név az a "Behajtani tilos" ill. az "Egyirányú utca másik vége" vagy ilyesmi lenne :)

cso zsi 2009.09.10. 21:40:37

@FaZon: Először kihelyezték a táblákat a felújításkor, majd lezárták a kis utcát.
Előjelző.
norc.hu/pano/xtqxKR6W/
Eredmény.
norc.hu/pano/QAtZk1Ql/

cso zsi 2009.09.10. 21:44:21

@cso zsi: Még kanyarodósáv is volt kialakítva az oda beforduláshoz. A nyilakat már leradírozták.
norc.hu/pano/fqVSnR0V/

McKelek 2009.09.10. 22:00:25

Györben a "Virágpiac" nevü téren van a Klastrom szálloda. A szálloda bérel a várostól pár parkolóhelyet. Ezt sikerült úgy jelölni, hogy egy Parkolóhely tábla (kék alapon fehér P) alá kiírták, hogy "kivéve a szálló vendégei".

A györi közterületfelügyelet írástudatlanai meg nem értették, miért mondom nekik, hogy a tábla szerint bárki parkolhat - a szálló vendégei kivételével...

csak john 2009.09.10. 22:37:23

A második képsorozatra a megoldás, hogy biztosan terveztek oda valami nagyobb forgalmat generáló építményt, de az nem készült még el, így a terület eredeti kerítésén sem hozták létre az utcának/bejárónak megfelelő folytonossági hiányt.

hipokrita 2009.09.10. 22:38:04

az első tábla teljesen értelmes. ha a piros alapon fehér csík tábla lenne, akkor az azt sugallná hogy az út egyirányú, ráadásul zsákutca jellegéből fakadóan csak kihajtani lehet belőle... ez egyszerűen annyit akar mondani, hogy a mi zsákutcánkba idegenek ne jöjjenek ;D
a másodiknál meg régebben lehetett egy kapu.

igazi hős 2009.09.10. 22:39:12

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Álljon meg a menet, ha én bemegyek egy utcába, hogy ott parkoljak le, az már célforgalom, akár ott lakom, akár nem. Szóval ez így gyenge érv. Egyébként meg aki nem ott lakik az minek állna meg ott?

2009.09.10. 22:49:31

1. kép
Ha egy útszakas egyik része befele egyirányú, másik része kétirányú, és nem akarnak átmenő forgalmat, akkor az egyik végére egyirányú és minden irányból behajtani tilos, kivétel célforgalom táblák kerülnek, a másik végére pedig a fenti képen látottak - teljesen szabályos. Ha nem lenne ennek a be- és egyben kijáratra használt (zsák)útszakasznak másik, logikusan egyirányú bejárata is, akkor nem minden irányból behajtani, hanem simán behajtani tilos tábla lenne. Ebből a képből viszont minden értelmes autós tudhatja, hogy van másik bejárata is az útszakasznak, de azt is csak célforgalom használhatja.

Kniight 2009.09.10. 22:51:09

@Sundance-: Ha én abban az utcában akarok parkolni akkor behajthatok, mert akkor én is célforgalom vagyok. Az az én célom, ott akarok parkolni. Ezért leszek célforgalom, tehát behajthatok :)

2009.09.10. 22:58:44

Célforgalom az, ha az adott útszakaszon található az úticélod. Tehát ha vendégségbe mész egy ott lakóhoz, akkor parkolhatsz, viszont ha sétálni indulsz a faluba, akkor nem. Szóval kizárólag úticélra vonatkozik a célforgalom, nem általában arra, hogy van-e bármi okod behajtani.

TheSnakepit 2009.09.10. 23:04:18

Nálunk meg van egyirányú zsákutca is. Az ám az x-akta.

Yeeger 2009.09.10. 23:45:39

(3) Ha az (1) bekezdés n)-y) és z/2. pontjában említett jelzőtábla alatt elhelyezett kiegészítő táblán „Kivéve célforgalom” felirat van, a tilalom nem vonatkozik arra a járműre, melynek úti célja a táblával megjelölt úton vagy övezetben van.

A mindkét irány az n), a sima behajtani tilos, az meg z), szóval azért van mindkét irány, mert a sima alá nem lehet a célforgalmat felrakni.
Mert persze az a feltevés, hogy az egyirányúba úgyis bemész a másik irányból, akkor meg minek célozgatni. :)

Kérem a sörömet!! Vagy a kalípszó zokni!

llll5 (törölt) 2009.09.11. 01:02:48

@SilentSound: neked van igazad.
Egyébként,meg a kivéve célforgalom-általánosságban- semmit nem ér, behajt az ember, oszt, ha rendőrt lát, megáll x időre egy helyen/ha a rendőr rákérdezne, odament,stb../oszt megy tovább.Ennyi

TH 2009.09.11. 02:02:18

A poszt első képe teljesen abszurd. Ha valaki behajt oda, hogy leparkoljon (mi másért menne a zsákutcába), akkor ő bizony célforgalom, hiszen ezek szerint ott van dolga. Nem kötelező ott laknia vagy dolgoznia ahhoz, hogy célforgalom lehessen.

misitcom 2009.09.11. 06:29:48

Azok a táblák tetszenek a legjobban amiket kapukra tesznek ki.A lakó nem elégszik meg a Vigyázz gépkocsi kihajtás felirattal .Szabványos ,eredeti Megállni tilos kresztáblát szegeznek ki.Nem hiszem ,hogy ez egészen szabályos.(és lehet ,hogy valahol meg hiányzik az a tábla az útszéléről)Egyszer egy ilyen helyen álltam meg ,robogott is ki a lakó,hogy vak vagyok,nem is merem a kresz-t.Mondtam,hogy nagyjából még emlékszem rá.Az önkényesen kihelyezett megállni tilos tábla előtt állok ,vagyis rám még nem vonatkozik.Csak a lakó ,hogy a bánatban áll "szabályosan " a saját udvarán ?

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.09.11. 06:52:15

@Ottopappa: A második vélt megoldása. Ez alapvetően egy olyan utca, ahova nem lehet behajtani. Viszont vannak olyan járművek, amelyek behajthatnak a behajtani tilosba is. (pl. megkülönbözettő jelzéssel, vagy pl. politikus gépkocsija :-) )Nos, a fölső tábla őket tájékoztatja arról, hogy szembejövő forgalomra sem kell számítsanak.

Egu 2009.09.11. 07:01:10

@nyuszy: naná, hogy komoly! Mér, az nem úgy van, hogy a fontosabb tábla fent van, a kevésbé fontos meg lent?
Bár ha jól meggondolom, akkor a rövidlátó skodás/suzukis/rokikártyás pont a fontosabbat nem látná...Ehhh, módosítok: az utca alapvetően egyirányú, de az ottlakók érdekében ha nem muszáj, akkor ne hajts már be. Köszi!
Olyasmi, mint a célforgalom, csak ilyet sikerült szerezni...:)))

Egu 2009.09.11. 07:05:28

@misitcom: a lakó a hülye. A KRESZ szerint a tábla érvényessége a tábla vonalától kezdődik, ha külön nincs megjelölve, hogy milyen hosszon érvényes, akkor a következő kereszteződésig vagy a feloldó tábláig érvényes. Eccer be kéne küldeni egy kerékbilincses osztagot az udvarba és jól megbüntetni őket tilosban parkolásért, mert én udvarban még se kereszteződést, se foldó táblát nem láttam....:DDDDD

hamisnero 2009.09.11. 07:08:56

ez egy utca, amibe tilos behajtani. kivéve az ott lakóknak. ja, és zsákutca, de attól még az első mondat igaz. eddig tljesen rendben van, mert nem akarják, hogy mondjuk a turisták telelállják. persze a MINKDkét irányból, azért durva, mert hogy csak egy iránya van az istenadtának, a maga valóságából adódóan. szóval az a pók, aki a végében lakik, egyszer beáll, és többé soha nem jöhet ki. na erre kell nagyon a kivéve lakók. hogy kijöhessen.

tom sailor 2009.09.11. 07:11:43

@nyuszy: ha komolyan gondolják, akkor "kivéve engedéllyel". Engedélyt meg az ott lakók kapnak.
A vendégek elé meg majd kimennek az ott lakók...

Marcellusca 2009.09.11. 07:15:35

Szerintem nagyon egyszerű a megoldás.
Az elsőt F. Kamionos megmondta.
A másik kettőre meg két megoldás lehetséges:
1.) Ott volt a vízműveknek egy telepe/szivattyúháza, de már megszüntették, viszont megmeradt a kereszteződés és a táblák, és ezért van kerítés.
2.) Arra lesz a vízműveknek valami telepe és ismerik a területrendezési-tervet, ezért már előre megcsinálták a kereszteződést és már ki is táblázták.
Ilyen több helyen van/volt. Pölö a Megyeri út külső része, ahol megépítették az utat Káposztásmegyer II-re és ilyen, sehovasem vezető "kereszteződéseket" építettek. Majd pár év múlva kezdett kiépülni az iparipark jelleg és csak ekkor kötötték be ezeket a kis "kereszteződéseket".

okostojgli (törölt) 2009.09.11. 07:35:32

@SilentSound: "zsákutcán keresztül nemigen tud menni átmenő forgalom"

Honnan jön az ötlet, hogy a forgalom átmenő?

okostojgli (törölt) 2009.09.11. 07:37:46

@llll5:
@TH:

Igazatok van.

Le a szabályokkal!
Le a (G)kordonokkal!

Tökös Veréb 2009.09.11. 07:38:14

ez most olyan kössünk bele valamibe, mert nincs értelmesebb ötletem poszt volt!

1. van ilyen, az hogy neked ezt nem érted, erre most mit mondjak!

2. gondolom ott előtte út volt!

felesleges ez a poszt!

Kicknick 2009.09.11. 07:58:20

@Ranx: Csak egy kérdés : ki a f@szom látott már olyan zsákutcát aminek két vége van???

indapass90210 2009.09.11. 08:03:41

Namost, ha már Tihany került szóba. A tihanyiakról azt kell tudni, hogy anno a középkorban nem volt a viszonyuk felhőtlen a balatonfürediekkel. Ezért a tihanyi vezető kitalálta, hogy építsenek egy ágyút és lőjék szét Füredet. Csak mivel akkoriban igen csóró falu volt, ezért másuk nem lévén, fűzfából faragtak egy ágyút. Betöltötték, aztán tűz! Csakhogy az ágyú felrobbant, a körülötte állók pedig mind meghaltak. A falu vezetője ekkor megállapította, ha egy lövés még Tihanyban is ekkora pusztítást végzett, akkor Füreden bizonyára mindenki elpusztult.

indapass90210 2009.09.11. 08:04:34

@kiscsákó: mindenki, aki játszott c64-en a boulder dash-sal.

Kicknick 2009.09.11. 08:15:07

@Dövan: régi szép idők...azok írták a boulder dash-t is akik kirakták ezeket a táblákat?

indapass90210 2009.09.11. 08:18:04

@kiscsákó: nem, mert a bulderben pont az volt a lényeg, hogy csapdába ejtsenek, itt meg az, hogy ne menjen be senki :)

Tron65 2009.09.11. 08:23:38

m.blog.hu/8k/8ker/image/%C3%96nki/Canga%C3%96nki.jpg (a 8ker.blog.hu-ról)
Értelmezése:
A parkoló zónában várakozni tilos, kivéve a polg.mest.hiv.szolg.gk -nak munkaidőben.

Önjáró Talajgyalu 2009.09.11. 09:04:15

Szeretem ezeket a "kiveve celforgalom" tablakat. Erre szoktam mondani, hogy "nekem az a celom, hogy itt atmenjek, tehat celforgalom vagyok". :)))

elég.volt 2009.09.11. 09:12:08

Biztos meglátták Demszkyt a plakáton. Megijedtek és gyorsan feldobtak egy macisajtot.

kpetya 2009.09.11. 09:19:48

@Önjáró Talajgyalu:

(3) Ha az (1) bekezdés n)-y) és z/2. pontjában említett jelzőtábla alatt elhelyezett kiegészítő táblán „Kivéve célforgalom” felirat van, a tilalom nem vonatkozik arra a járműre, melynek úti célja a táblával megjelölt úton vagy övezetben van.

Dr. Fred Edison 2009.09.11. 09:34:45

@Yeeger:

Vagyis a jármű, és nem a sofőr úti céljára vonatkozik. Úgyhogy akkor bárki behajthat, csak nem mehet ki egyből.:-)

TAXI 2009.09.11. 09:58:38

"kivéve célforgalom" : Tehát ha behajtok, megállok egy ház előtt, lefényképezem, akkor már célforgalomként hajtottam be. Feladatomat végezvén vígan távozhatok, nem? :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.11. 10:33:12

És ha valakinek az a célja, hogy ott parkoljon, amikor nem is ott lakik? :-)

DonnaNyányó 2009.09.11. 10:49:34

Én bárhova behajtok, konflissal járok.

DonnaNyányó 2009.09.11. 11:10:40

Mostanság akarok verdát cserélni, kinéztem egy kafa tizennyolcökrös szekeret, igazi pionírverda, avval mindenkit letolok a p*csbe :D

llll5 (törölt) 2009.09.11. 11:41:04

@TAXI: így van.
@okostojgli: itt egyszerűen arról van szó, hogy rugalmasan kell értelmezni a szabályokat.Silentnek pedig azért van igaza, mivel, ha kint van a mindkét irányból behajtani tilos tábla, akkor annak az utca másik végén is ott kell lennie, ergo nem lehet zsákutca

cso zsi 2009.09.11. 23:31:05

@llll5: Ettől még jópár városban találni félig(-meddig) egyirányú utcát.
Egyik vége nyíl+karika, közepe behajtani tilos, másik vége zsák+karika.
Mindkét oldalról bemehetsz, de csak a zsák felőli végén mehetsz ki.

llll5 (törölt) 2009.09.11. 23:39:20

@cso zsi: elhiszem, de akkor elég idióta lehet a közútkezelőnél az, aki ezt jóváhagyja












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása