Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha nincs vonóhorog, a csomagtartóban áll meg

2009.09.25. 11:48 :: SilentSound

A megértés nagykövete újra hallatott magáról, mert vele mindig történik valami, ezúttal kollégája autója volt útban valakinek, aki biztos valami Óz fanatikus, mert mindenáron a sárga köves útra szeretett volna parkolni, csak nem sikerült neki arrébbtolni a már ott álló autót. Még jó, hogy volt rajta vonóhorog, különben könnyen lehetett volna belőle egy kis festékcsere is.

Nem erről akartam írni még tegnap, de sajnos amikor már kezded azt hinni, hogy az idióták nem okoznak elég kárt a társadalomnak, akkor az élet nagyon gyorsan rádcáfol. Ma reggel is ez történt, mikor az egyik munkatárs jön be és újságolja, hogy valaki kicsit bénán parkolt le az egyik kolléga autója mögé.

Az előadásmódon felbuzdulva már mentünk is ki a fényképezőgéppel, hogy megörökítsük a dolgot. A harmadik kattintásnál jön oda egy csávó és vadul kérdezgeti, hogy van-e valami probléma. A következő párbeszéd zajlott le:

- Van valami probléma?
- Nincs, csak valaki ügyesen parkolt...
- Jó, de van valami probléma???
- Hát szerinted ha nekimegy valaki az autódnak, akkor az baj?

Ekkor világlott ki, hogy az valószinűleg az ő autója, de a párbeszéd innen csak durvult... Odajött, megnézte és kérdezett a kollégától:

- Szerinted ez most nekimenés? Lett bármilyen károd?
- Hát nézd, tulajdonképpen a csomagtartóban parkolsz
- Jó, akkor ti se parkoljatok ide a VIACOLOR-omra!!!! Amúgy is megállni tilos van az egész utcában!
- Nem, a megállni tilos 30m-ig, a felfestett vonalig tart - tettem hozzá.
- Nem! Nem addig tart! Az egész utcában tilos és akkor feljelenthetném az egész sort és minden autót vinnének a picsába!
- Jó, de ez nem változtat azon a tényen, hogy nekimentél az autómnak - folytatta a munkatárs.
- De most lett valami károd???? Én így parkolok, érted?!
- Hát honnan a tökből tudjam egyelőre még az autóm hátuljában parkolsz...
- Jó de ti is miért itt parkoltok, tudjátok, hogy ez az én autóm! Miért parkoltok ide a viacoloromra?!!?

Itt kezdtük lélekben feladni, nem hittük el, hogy vannak ennyire hülye emberek. Aztán még ők beszélgettek egy kicsit, én röhögtem nagyon, majd mindenki sarkon fordult és hagyta a gecibe a dolgot. Most éppen azt beszéljük, hogy mennyi fog maradni az autóinkból. :) A képen meg van örökítve az idióta közveszélyes autója, sőt maga a személy is, jobb hátul az a világoskék inges alak.

 

135 komment

Címkék: autó hülye béna parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tron65 2009.09.25. 11:54:44

Viacoloromra???
Mi az, hogy viacoloromra?
Az utca közterület, még ha valaki carrarai márvánnyal is rakja ki.

babel 2009.09.25. 11:54:58

"Vidd el a viacolorodat, nekem jó az alatta lévő föld is, majd azon parkolok!" :D :D :D

gecofeco 2009.09.25. 12:05:41

Na, én az ilyen idióta barmok miatt nem veszem le soha a levehető vonohorgot a kocsimról.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.09.25. 12:17:32

Nem elég hogy alacsony a kerítés, még lukak is vannak rajta!

Ja, hát szomszédommal is volt ilyen vita. Én lefüvesítettem a kerítésem előtt, Ő ráparkolt a kisteherrel. A fű nem nőtt, én durcultam. Azután megbeszéltük. Ő letérkövezte azt a 10 métert és most ott parkol. Kivéve, ha valaki odaáll. Akkor hallom az ehhez hasonlatos párbeszédeket.
Itt csak az a különbség, hogy magánterület, az enyém, ez ki is van táblázva és Ő a beleggyezésemmel parkol ott. Mások nem.

De ez? Hát jóbarát! Az közterület! Volt engedélyed leviacolorozni?!!! He? Mennyen a közterületes brigád? He? :-D

babel 2009.09.25. 12:18:32

Megjegyzem a velünk szemben lakó banya rohadt almával dobálta meg régebben a kocsikat, amik eléje mertek parkolni. (Zöldövezet, szűk utca, nyaralóövezetből lett lakóövezetté nyilvánítva, így elég kevés a parkolóhely, az utca is szűk.) Soha nem fogta fel, hogy semmi köze hozzá, ki parkol a háza előtt a közterületen. Azóta már "megoldotta", csináltatott egy kaput, ami elé ugye nem szabad állni. (Pedig kintről is jól látható, hogy kamrának használja és mivel tele van a mögötte lévő putri tüzelőfával, onnan a büdös életbe ki nem jön autó, de be se megy.) A maradék részt pedig beültette valami szúrós cserjével, így csökkentve kettővel a lehetséges parkolóhelyek számát. Persze a legszebb az egészben, hogy 3 fia is van, akik már mind elköltöztek. (Ezt nem is csodálom...) Mindnek van autója, és ha egyszerre jönnek hozzá sátoros ünnepnapon, akkor csak egy tud (szabálytalanul) a kapu elé állni, a másik kettőnek más háza előtt kell parkolnia.

Gratulálok a banyának ez úton is a negatív IQ tesztjéhez!!! :D

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.09.25. 12:34:45

A posztoló a hülye, nyilvánvalóan beletolatott a rönóba, aztán meg kitalál ilyen kamu beszélgetős sztorit...

:)

Na jó, csak vicceltem...

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.09.25. 12:35:33

@babel: Erre mondja egy barátom, hogy szeretne egy lakatlan szigetre költözni.

mercurius 2009.09.25. 12:45:09

feljelenteni, mert szándékosan okozott kár
az én mindíg így parkolok, az beismerés.

Érdemes megnézetni a vonóhorog felfogatási pontjait van-e sérülés.

Még a kupakot is kifizettetném vele.

vwxyz (törölt) 2009.09.25. 12:45:35

Egyébként engedi arrafelé tábla a járdán parkolást?

Evil1979 2009.09.25. 12:50:35

Csak azért állt olyan közel, hogy más is elférjen mögötte!
Erre nem gondolt senki?
Egyébként meg szüljenek sünt az ott parkolók!

RaveAcE 2009.09.25. 13:06:06

Egyébként a pinceajtón áll. Próbáld ki a 25 kilós kalapács vs pinceajtó játékot.

McKelek 2009.09.25. 13:06:17

Majd ha kiállsz, mindenképpen tolatással kezdd ;)

Öreg Sam 2009.09.25. 13:06:47

megoldás:
beparkolni mögé valami roncs rozsdaboglyával,és elballagni sörözni.
Egyszercsak haza akar menni a véglény.
Te meg életedben először BKV,vagy taximaxi.

Ocsy 2009.09.25. 13:10:18

Ehhez hasonló parkolózseniket minden nap látok (térkövezés se kell hozzá...). Pl. olyat, hogy koppra ráparkol a mögötte állóra, és lesz*rja, hogy annak van-e annyi helye, hogy ki tudjon állni. Múltkor is állt itt az utcában valami kis egyterű (amúgy teljesen szabályosan), mögötte 1 centire az egyik, előtte meg a másik úgy, hogy hozzáért a rendszámához. A tulaj már ott volt, és jobb híján telefonált a kocsi mellett állva. Hogy a rendőröket hívta, a köztereseket, vagy a főnökét, hogy ne várja egyhamar dolgozóba, azt nem hallottam...
De van ennél durvább is: pár napja néztem végig az ablakból a következő történetet (típusokat direkt nem írok):
Állt a túloldalon, párhuzamosan a járda mellett, szabályosan egy fehér alsóközepes autó. Előtte (amúgy szabálytalanul, orral a forgalommal szemben) egy másik, kék. Köztük egy hasonló méretű autónak való hely. A kék autó tulaja akkor érkezett, pakolt. Egyszercsak megjelent egy bordó, jókora középkategóriás szedán (amúgy típus és rendszám alapján vadiúj), és elkezdett betolatni a számára rövid helyre. Ment, ment, még mindig ment... Csatt, neki a fehérnek. Különösebben nem érdekelte, berakta egyesbe, igazította az orrát. A kéknek nem mert nekimenni, mert annak a tulaja még mindig ott állt. Ezek után kiszállt, megnézte, hogy a fehér egyáltalán nem tud kiállni tőle, ha akar, mert alig maradt 1-2 centi hely köztük, majd kivette a csomagtartóból a táskáját, és mint aki jól végezte dolgát, távozott. Ez eddig szokványos, de nincs vége... Kisvártatva a kék autó elhajtott, a bordó szedán előtt így maradt egy hely. Érkezett is rögtön egy újabb fehér, a másikkal azonos típusú, de céglogóval ellátott autó. Az elkezdett betolatni a kék helyére, a bordó szedán elé. Mivel kombi változatról volt szó, elég szűk volt neki a hely. Ment, ment, még mindig ment... Csatt, neki a bordó szedánnak. Sebaj, betette azért nagy nehezen a helyre a fehér kombit. Kiszállt, megnézte, hogy a bordó szedán egyáltalán nem fér ki, mert ő saját maga mögött nem hagyott helyet, előtte meg a fehér kombi állt pár centire. A kombi sofőrje kivette a táskáját, majd, mint aki jól végezte dolgát, távozott. És még mindig nincs vége. Pár perc múlva a bordó szedán tulaja visszatért. Egy pillanatra megállt a kocsi mellett, aztán a fejét vakargatva nézegette elöl is, hátul is. Majd bepakolta a cuccát, beszállt, és nekiállt telefonálni. Gondolom, ekkor közölték vele, hogy ha most azonnal nem indul el, akkor emberek ezrei halnak meg (más indokot nem tudok elképzelni arra, ami ezután történt). Letette a telefont, és indított. Először nekitolatott a mögötte álló fehér autónak. Nem volt szerencséje, sebességben volt és/vagy be volt húzva a kézifék, nem mozdult. Ekkor előre indult, nekiment a kombinak is. Az sem gurult el. Ezután elkezdett toligálni, lökdösődni, ide-oda hintáztatta az autót, mandénert véve mindkét fehér járgányon. Az előtte álló különösebben nem izgatott, mert az is bunkó volt, de a mögötte álló nem tehetett semmiről. De annak ment neki többször, ráadásul mintha bénázott is volna, mert amikor már félig kiállt az orra, és előre kellett volna mozdulnia, mintha félreváltott volna, és mégis hátra indult. Ilyen miatt is nekiment a hátulsó autónak vagy 3x. Itt már nekiálltam felírni a rendszámát. Aztán addig lökdösődött, míg ki tudott állni, és elhúzott, anélkül, hogy vetett volna egy pillantást is akár a saját autójára, akár a másik kettőre. Ezután szépen lementem, odaballagtam, és megnéztem a hátulsó fehér autó első lökösét. Szerencsére nem sérült meg (valószínűleg az ütéseket a rendszámkeret fogta fel; egyébként a lökös ránézésre újra volt már fényezve egyszer), így nem hagytam cetlit a szélvédőjén, csak a fejemet csóváltam egy darabig. Ha az én autóm állt volna ott, akkor az első kocc után kirángatom a fazont az autójából, az biztos. Milyen jogon tesz kárt más tulajdonában, csak azért, mert neki sürgős dolga van? Ha akart volna, találhatott volna olyan helyet kicsivel odébb, ahová simán befér.

kalment 2009.09.25. 13:19:36

valaki magyarazza mar meg nekem, hogy milyen kart lehet okozni gyokketovel valo tolatas kozben a lokharitoban? ami amugy mire is valo, talan lokest haritani?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.25. 13:24:44

@kalment: Ha nagyon óvatosan mész koppig, akkor lehet, hogy a lökhárító nem sérül (max kicsit karcos lesz, de az sem jellemző), viszont ha mindenki biliárdozósan parkolna, akkor egyfolytában szólnának a riasztók. Ami sem az autótulajoknak, sem az ott lakóknak / dolgozóknak sem egy felemelő élmény hosszabb távon...

PitBuli 2009.09.25. 13:39:16

@kalment: Teljes fényre-fújt lökhárító javítása cca. 40 rugó. Egy darab nyamvadt karc ködölése egy 10-es. Sajnos tudom, sok az ilyen "valaki magyarazza mar meg nekem" típusú barom az utakon! Lezúzza a kocsit, aztán meg elhajt. Sünt nekik!

Ocsy 2009.09.25. 13:49:21

@kalment: A modern autókon az, amit lökhárítónak hívnak, valójában nem lökhárító, hanem lökhárító borítás. Ami semmitől nem véd. Ha láttál már lebontott orrú mai autót, akkor láthattad, hogy a borítás alatt van keresztben egy fémdarab, na, az a lökhárító. A borítás pedig törékeny, és a fényezésén látható sérülést hagy a koccanás is. A cseréje 6 számjegyű (gyári alkatrésszel), de csak a fényezés sem olcsó. Egy gumibabával felszerelt króm Zsiguli-lökhárítóban valóban nem tesz kárt, ha nekikoccansz, vagy akár végighúzod. De az 30 évvel ezelőtt volt...
A kár fogalma meg relatív. Van, akinek addig, amíg az autó gurul, addig semmi baja, hiszen működik. Az ilyenek szokták azt mondogatni, mint a posztban szereplő fickó is, ha nekimennek valaminek (most nem koccanásról van szó). Jaj, hát nem is látszik rajta semmi, nincs itt kár, na és? Egy kis karcolás. Aztán a szerviz leveszi a kicsit karcos (az is kár!!!) lökösborítást, aminek szanaszéjjel törtek a tartófülei, alatta egy tucat törött műanyag pöcök, meg a horpadt "valódi" fém lökhárító, amit a rugalmas borítás miatt kívülről nem is lehet látni. Aztán kijön a javításról a számla, ami 3-400e Ft. Ez már csak kár...?

labi 2009.09.25. 14:02:17

@Tanácstalan:
Hm? A kerítésed előtti járda a te saját magánterületed? Mutassad csak a tulajdoni lapot és a térképmásolatot had nézzük már. :)

Ha így van akkor a helyedben én bizony azt is elkeríteném.

kalment 2009.09.25. 14:03:15

@SilentSound: ahol en lakom, ott sokkal kevesebb a parkolohely, ezert az autok ertelemszeruen surubben allnak, igy teljesen megszokott a "billiardozosan" parkolas (ha nincs lejto, akkor meg a kezifeket sem huzzak be), riasztot megis ritkabban hallani, mint otthon

@Ocsy: nyilvan nagy kulonbseg van az ovatosan koccig menes, billentgetes es az izombol nekitolatassal lehuzas kozott (akinek ezt magyarazni kell, annak talan nem is erdemes...)
nekem is volt mar szemmel nem lathato karom hatulrol belemenes kovetkezteben, de ilyet parkolas kozben nehezen tudok elkepzelni...

randomuser1 2009.09.25. 14:10:18

mekkora poén volt már kitalálni a színrefújt tökmásalapszínű műanyag lökőst...

Ocsy 2009.09.25. 14:19:18

@kalment: Nyilván. De mivel felétek teljesen megszokott az ilyen (persze, én is láttam ilyet. Egyiptomban...), így neked talán szintén nem érdemes magyarázni. Én viszont úgy vagyok vele, hogy tudatosan nem teszem tönkre, ami a másé, mert az a másé. Tehát nem próbálok beállni erőszakkal olyan helyre, ahová nem férek be (egy szedánnal járok, nem miniautóval), vagy csak úgy, hogy azzal mást akadályozok a kiállásban. Akkor megállok két utcával lejjebb (szerencsére nem vagyok rokkant, így a rokkant helyeket sem kell igénybe vennem, ráadásul van két jó lábam, amivel sétálni is tudok), vagy bemegyek egy parkolóházba, ha van a környéken. Azért nem fogok lökdösődni, hogy 300 Ft-ot megspóroljak a parkoláson. Közben meg jót röhögök azokon, akik már a 18. kört teszik meg a háztömb körül, helyet keresve, aztán végül otthagyják az autót valahol második sorban, vészvillogóval, keresztben-kasul a járdán, kapubejáróban az azzal, hogy ők nagyon sietnek, miközben 1 saroknyira üres a fél utca.

MrZed001 2009.09.25. 14:19:58

@kalment:
"valaki magyarazza mar meg nekem, hogy milyen kart lehet okozni gyokketovel valo tolatas kozben a lokharitoban?"
Nos, ha a designolt szárnyas csapottelejű gyári spoilersetnek nekimegy, akkor az bizony el/letörik ... a kár 6 számjegyű és nem 1-essel kezdődik.

Ocsy 2009.09.25. 14:20:34

@XXXXXXX: Szerintem az évszázad találmánya a színrefújt oldal(ajtó)védő gumicsík. Az mindent visz.

and/or 2009.09.25. 14:23:32

@kalment: Nem tudom, láttad-e már a mostani "lökhárítók" felerösítését közelebbröl?
Amit kívülröl látni, az nem lökhárító, hanem karosszéria elem. Ez néhány müanyag-kapoccsal van rögzítve, az elsö koccanásnál vagy leesik, vagy ronyggyá görbül, vagy szilánkokra törik, típusa válogatja, de minden esetben ki kell cserélni és természetesen a karosszéria színére festeni.
Az igazi lökhárító az alatta van. Eldugva. Vagy egy komoly vasdarab, mint az enyémen, vagy egy komolytalan, de nagyon ellenálló üveg/szénszálas epoxy. Ez nem görbül, de ha elérte a töréshatárát, akkor törik. A vasat ki lehet kalapálni, de az epoxyt ki kell cserélni.
Na ezeknek a felfüggesztése az, ami megsérülhet, ha megtolnak úgy eröböl, elsönek nem látható sérülés nélkül.

fehso2 2009.09.25. 14:24:46

A mai lökhárítók - legalábbis esztétikailag - nagyon sérülékenyek.
Régebben fekete műanyag volt. Az simán kibírt kisebb nekimenéseket. Aztán színre fújták...aztán jött a színre fújt lökhárító védő fekete lökhárítópótlék. Ilyen van a képen is. És manapság már ezt is színre fújják! Miért?????

Ocsy 2009.09.25. 14:32:33

@fehso2: A védőt védő védőt védő védőre is lehet védőt kapni. Persze amerikai találmány. És milyen szép.
www.eurobumperguard.com/

Pignon 2009.09.25. 14:33:37

Azt nem értem, ha ott voltatok minimum hárman (csak gondolom, abból amit írtál), akkor mi a faszért nem téptétek le az arcát annak a köcsögnek? Azt kellett volna, nem pedig itt sírni mint egy fürdős kurva.

Christon 2009.09.25. 14:34:28

Sziasztok! A Renault az enyém! És én álltam rá a kedves blogger társunkra. Csak a sztori egy kicsit árnyaltabb, mint ahogyan az elő van adva.
Ráadásul még elnézést is kértem, hogy a rendszámtáblával hozzáértem a vonóhorgához. Viacolor és egyebekről kicsit később. Mással is kell foglalkoznom. Egyébként ezúton is elnézést, ha ezzel megbántottam autós társamat. Bár az lenne a korrekt, ha legközelebb objektívan írna le egy történetet. Nem vagyunk egyformák.

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2009.09.25. 14:38:38

Hát ja,ilyennel nem érdemes vitatkozni.

"Én így parkolok", én meg így verlek szájba.

Nekem egy pár éve a főnököm tolatott rá a kocsimra a luxusverdájával, mondjuk velem rendes volt, mert szóltam és rendeztük. Persze elgondolkoztam, hogy másét meg simán arrébb löki, hisz neki akkor a havi jövedelme 10 guriga felett volt, nem izgatta, ha megkarcolja a 7-est.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.25. 14:41:54

"- De most lett valami károd???? Én így parkolok, érted?!"
Ha megroppan a kaszni a felfogatási ponton, az gyakorlatilag egyenlő egy totálkárral, sosem tudják normálisan megcsinálni.

Ocsy 2009.09.25. 14:42:03

@Joe-ból is megárt a shock !!!:
"Nekem egy pár éve a főnököm tolatott rá a kocsimra a luxusverdájával, mondjuk velem rendes volt, mert szóltam és rendeztük."

Aha. Milyen gyorsan találtál másik melót? :-)))

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.09.25. 14:42:27

hát ez nevetséges :) vicc, hogy ilyenek tényleg vannak :)

and/or 2009.09.25. 14:42:29

@Ocsy: Jól megnézted? Az amcsik találták ki, de miért? Mert a mások azt hiszik hogy soha nem lesz ilyesmire szükség, meg különben is nehezíti a kocsit, rontja a gyorsulást és növeli a fogyasztást.
Csakis hülyén megtervezett európai és angol autó látható a reklámban!
Az amcsi autók már gyárilag el vannak látva igazi lökhárítóval és ajtóvédö karosséria elemmel, nem kell külön tartozékként megvenni.

Pignon 2009.09.25. 14:42:33

@Joe-ból is megárt a shock !!!:

"a havi jövedelme 10 guriga felett volt, nem izgatta, ha megkarcolja a 7-est. "

Na és mit "gályázott" szegény ember, ha szabad megkérdezni? :D

Kicknick 2009.09.25. 14:45:15

Erről az agresszív kismalac jut eszembe, mikor elborul a buciklivel.
"Kuss én így szoktam leszállni!"
Amúgy a Fábiámon van egy fekete műanyag csík a színre fújt lökhárítón, az ilyen faszkalapok ellen véd egy keveset...

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2009.09.25. 14:48:24

@Ocsy:

Csak fél évre rá jöttem el. Addig tartott míg kidobta azt a 10 rongyot :-)

@Pignon:

3 étterme van, meg még ki tudja milyen más érdekeltségei, szerintem a havi 10 még kevés is, csak ahol én voltam onnan jött átlagban havi 6 (belváros, 5. kerület)

ChPh 2009.09.25. 14:57:03

hm, a rendszám alapján: Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban...

fura

Ocsy 2009.09.25. 14:59:10

@and/or: Van abban igazság, amit mondasz, de szerintem annak, hogy csak európai (japán is van) autók láthatók a hirdetésen, inkább a marketing célzottsága lehet az oka. Az európai autók odaát elég drágák. Aki vesz magának egy BMW-t, az általában vigyáz is rá. Egy középkategóriás amerikai autót feléért-harmadáért az ember után vágnak, főleg mostanában. Nyilván, hogy az ilyen védőcuccokat azok fogják inkább venni, akiknek drága autójuk van. Így érthető a reklám célzása. És abban sem értek feltétlenül egyet, hogy az USA járgányokon gyárilag több védelem lenne. Ez leginkább a taxikra és a rendőrautókra igaz, de manapság az amerikaiak is műanyag, színrefújt lökhárítókkal adják ki a modelljeiket. Hacsak a SUV-okat nem nézzük, amiken gyakoribbak az egyszerű, fekete elemek, de ez az európaiakra is igaz.

dagger 2009.09.25. 15:06:34

@Christon:

"- Szerinted ez most nekimenés? Lett bármilyen károd?"

Hehe, ha én vagyok a posztoló, akkor ez után a mondat után már a motorháztetődet nézted volna meglehetősen közelről...Az orrod hegyével...
És még be is gyömöszöltelek volna a két autó közé, hogy közelebb lásd mit csináltál te keccseg!
És ne szabadkozz, hogy ki mit ad elő bazmeg, erre nincs mentség, esetleg ha egy harmadik autó lökött volna neki, akkor.
:D

indapasssucks 2009.09.25. 15:08:11

mi van szoftegerek, nem mertétek leverni a köcsögöt? :))))

Amúgy simán ostobák vagytok, mert a kiscsóka bármikor előjöhet azzal, hogy ő parkolt ott előbb, a kollégád ment neki, neki rendszámtáblát kell cserélnie, fizess 50khuf-ot. Aztán jön a visitópicsa csaja, és tanuskodik, te meg mit csinálsz?

fizetsz.

dagger 2009.09.25. 15:10:17

@indapasssucks: megoldás: lásd eggyel feljebb :D:D

kalment 2009.09.25. 15:10:28

@Ocsy: nem egyiptomrol van szo, hanem egy olyan nyugat europai nagyvarosrol, ahol megallnak a pirosnal, beengednek ha indexelsz es nem utnek el a zebran... es nem onti el a voros kod az agyukat, ha valaki gyokketovel nekikoccan a lokharitojuknak

Phrascarica 2009.09.25. 15:16:26

@kalment: olyan kb 100.000 Ft-osat...

Kniight 2009.09.25. 15:18:57

@labi:
Sok ilyen van, főleg falun. A porta előtti rész is telekkönyvileg a ház tulajdonosáé, csak a szokás és a történelem ködébe veszett okok miatt a kerítést jóval hátrébb rakták. Ha valaki előre kitolná a kerítését, akkor meg ronda lenne ezért minden marad úgy ahogy van.
Ültetnek fákat, tuját, füvet, kiskertet, hogy szép legyen...

Alf (törölt) 2009.09.25. 15:22:54

szerintem a Viacolor gerillakampánya, én gyorsan törölném a posztot...

egy maréknyi dollár 2009.09.25. 15:27:20

@Ocsy: Igy ki lehet állni két behúzott kézifékű/sebességbe tett autó közül?Nem is tudtam.

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2009.09.25. 15:28:53

@Alf:
Gratulálok, ezt most miért kellett.
Hetekig gondolkoztunk, hogy mi legyen az alapsztori!

Köszi!

:DDDDD

Ocsy 2009.09.25. 15:33:44

@kalment: ... és évente cserélik az autójukat, ezért tesznek is rá magasról. A kretén KáEurópai nepperek így is elviszik, kicsit kiglancolják, aztán rásózzák valakire otthon. Tudom, ismerős a sztori. Én ugyan gyarló magyar vagyok, Magyarországon élek, mégis megállok a pirosnál, beengedem az indexet használni tudókat, és általában én vagyok az, aki megfogja a sort a zebra előtt, hogy a gyalogos át tudjon kelni (tudom, sünt nekem, amiért másokat akadályozok a sietős haladásban). Jah, és ezen felül nem parkolom rommá más autóját azért, mert nekem pont ott kell megállnom, ahová ő előbb érkezett. És mindezekhez még csak el sem kellett költöznöm innen, ment magamtól is. Gyerekszoba kérdése az egész. Itthon is élnek ám rendes emberek, akiktől az ilyesmit meg lehet tanulni, és a nagy "nyugaton" is vannak olyanok, akiket nyugodt szívvel lehet szemenköpni. Attól, hogy valami "nyugati", még nem jobb. Ha "nyugaton" szeretik tönkretenni parkolással más autóját, tegyék. De ezt nem kell feltétlenül megtanulni tőlük. Bár én bejártam fél Európát, és nem emlékszem arra, hogy tömeges szokás lenne egymás kocsijának lökdösése. Egyszer ugyan Svájcban nekünk jött parkoláskor egy Ford, mert kicsit szűkre vette a fordulót, de azonnal odajött, megnézte az autónkat, és amikor látta, hogy nincs komolyabb baj, elnézést kért. Ebből nekem az jön le, hogy arrafelé sem magától értetődő a dolog. De semmi gond, csak ezen a környéken ne parkolj ezzel a jó "nyugati" mentalitással. Vannak itt már elegen, akik eltanulták a módit.

Ocsy 2009.09.25. 15:36:56

@egy maréknyi dollár: Jobb későn, mint soha. Én most elmondtam: lehet. Emiatt már nem kell kipróbálnod. :-)

M_R 2009.09.25. 15:37:27

A megoldás qrvaegyszerű: amikor távozol, a vonóhorgodra "véletlenül" ráakad az ő első rendszáma. Aztán mondjuk a "fennakadt" rendszámot beejted a Dunába... A viacoloros parkolózseni meg letámaszthatja otthon az autót arra a kb. másfél hónapra, amíg a mindeféle mindenhatóságoknál kijárja magának az új első rendszámot. És persze külön öröm ha közben belefut egy ellenőrzésbe - mint tudjuk az első rendszem hiányával trükköznek a gonosz csalók az ojjektív felelősség ellen :)

Tomzone 2009.09.25. 15:58:24

Nem tudom mi olyan nagy ugy. A multkor epphogy nem fertem be 2 auto koze, ugyhogy a hatsot ugy 15cm-rel hatrebb toltam, epphogy nekiertem, majd ovatosan noveltem a toloerot. Semmi baja nem lett, en meg szepen befertem. Azt mar viszont tenyleg nem tudom, hogy az egyel mogotte levo auto hogyan allt ki, mert az teljesen szendvicsbe kerult, de ez mar az o problemajuk, jatszak le maguk kozott...

metal · http://electric.blog.hu 2009.09.25. 15:59:47

@dagger: Mentség nincs rá, csak bocsánat lehet, de ahhoz megbánóan kell viselkedni.

Sanyi 2009.09.25. 16:00:42

hahaha, az en viacolorom :)

akkor meg, mondjuk, az en margithidamon senki mas nem mehet at

Sanyi 2009.09.25. 16:15:14

@kalment: ilyet europaban max. olaszorszagban tudok elkepzelni, ott sem mindenhol

twilight.struggle 2009.09.25. 16:15:55

mi a f*szom az a viacolor?

Sanyi 2009.09.25. 16:16:30

@kalment: de ott nem allnak meg a pirosnal es a dupla zarovonalon is fordulnak. meg is lehet nezni az autok allapotat...

fidoone 2009.09.25. 16:18:53

Béna volt aki feltehetően csak magának okozott kárt, húzzon hátrébb és semmi gond. Viszont mi a szarért kell minden kocsira fix vonóhorog? Lehet, hogy tévedek de mintha szabálytalan lenne. Láttam már olyan "házi" felberhelést ami legalább 25 centivel lógott ki a kocsi síkjából. Nyilván egy ilyen tökös lökős majom volt a tulaj. Viszek magammal fűrészt és ha nekemtolat a túlméretezett fogasával akkor levágom neki és beleállítom a motorházfedelébe. Na akkor majd nézegetheti menet közben.

TH 2009.09.25. 16:28:59

@PitBuli: @Ocsy: És kit érdekel, ha karcos a lökhárító? műtárgy ez vagy mi a tököm???

hatesz 2009.09.25. 16:33:47

Franciaországban pl. szinte minden autóra (na jó a régebbiekre) tesznek elöre és hátulra 2-2 gumi ütközöt, ami pl a régi Wartburgokon is volt. Mer ök kocc-kocc módon parkolnak (ösi parkolóradar).
@fidoone: Ausztriában durván megbüntetnek ha vontatmány nélkül fenn van a vonóhorgod. Magyarországo´n még legjobb tudásom szerint sajnos nem büntetik.
Ez volt egy kis nemzetközi kitekintés, köszönöm a figyelmet

2009.09.25. 16:39:02

„...Én így parkolok, érted?!”

Ez mekkora! :-D

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2009.09.25. 16:42:28

@hatesz: És mit kezd a nem leszedhető vonóhoroggal?

toodark 2009.09.25. 16:49:48

Ha a vonóhorognak gondot okoz, hogy óvatosan nekikoccolnak, akkor hogyan megy át a műszakin? Vontatás közben jóval nagyobb terhelést is el kell viselnie.

A belvárosban, ahol amúgy is centiről-centire lehet csak parkolni, elég nagy kitolás másokkal a vonóhorog. Akkor is könnyű benézni, ha valaki nem akar nekimenni a másiknak.

Egyébként az osztrák haverok is előszeretettel koccolva parkolnak.

beszélő 2009.09.25. 16:58:45

Ajánlom mindenkinek, aki teheti szereltessen fel vonóhorgot, mert a vonóhorog néhány sérüléstől megóvja autóját, ha nincs a vonóhorog levizsgáztatva akkor is véd, legfeljebb nem vontatható vele utánfutó.
Egyszer hátulról belém jött egy tökorrú indián, és még neki állt feljebb: mondta, hogy túl gyorsan fékeztem.Az eszébe se jutott, hogy nem tartotta be a féktávolságot.Mind ez a VI. kerületben kb. 25 km/ó sebességnél.A hűtővize elfolyt, ameddig győzködött hogy mégis adhatnék egy betétlapot.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2009.09.25. 17:00:31

A vonóhorog kis sérüléstőlmegvédi az autót, de nagyobb csttnál több kárt is tud okozni. A felfogatási eltolják a hátsó nyúlványokat/alvázat.

dan72 2009.09.25. 17:12:22

Párizsban mindenki így párkol. Kicsit arébb is tolják egymás autóját a lökhárítóval, hogy csináljanak helyet. Ott minden centi ki van használva.

toodark 2009.09.25. 17:18:35

@beszélő: fordított esetben (mert a feleséged benézi a mögötte parkoló autót) meg Te okozol aránytalanul nagy kárt. A vonóhorog kis felületen adja át az energiát, ezért szúr, szakít - míg a lökhárító (még a mai gagyi megoldások is) jelentősen elvezeti azt.

A kocsi orrára meg gallytörőrácsot javasolsz?

fidoone 2009.09.25. 17:18:45

@dan72: Nyilván az sem zavarna ha az étteremben vagy a moziban az öledbe ülne valaki (nem egy csinos hölgyre gondoltam) a jobb helykihasználás miatt.

schdl (törölt) 2009.09.25. 17:24:43

@kalment: Elmész az anyádba az ilyen kérdéseiddel! Nekem valami paraszt meghúzta a lökhárítómat. Fényezett. Új kocsi. Szerinted? Te egy igazi barom vagy. Remélem egyszer összetalálkozunk, akkor bemutatlak a barátomnak, Samunak, aki történetesen egy 1 méteres vascső. Majd megbeszélitek egymás között. Gyökér

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.09.25. 17:28:57

ChPh · chph.blog.hu/2009/04/30/tuning_world_bodensee_2009 2009.09.25. 14:57:03
te tényleg nem látod, hogy nincs forgalomban, mert parkol!? :DD

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.09.25. 17:31:34

ha senki se huzna be a kezifeket es tartana a kocsit sebessegben, en kezzel tolnam odebb az autokat, csak hogy beferjek neha

sokan nem tudnak parkolni, ezert 50-50 centi helyeket hagynak a biztos parkolas erdekeben. 10 autonal ki lehet szamolni, mennyivel tobben tudnank parkolni (megoldas: minden utcasarokra parkoloor, aki kezzel tologatja a kocsikat elore-hatra. legalabb megdolgoznak a penzukert, kozben tobb autot tudnak parkoltatni ugyanazon a feluleten. a sikerdijat kernem utalni a kovetkezo szamlara...)

schdl (törölt) 2009.09.25. 17:34:58

@Tomzone: Neked is hasonlókat, mint kalmentnek...

TH 2009.09.25. 17:37:11

@schdl: és ez hatással volt a kocsid bármilyen tulajdonságára, leszámítva persze a tökéletes esztétikai külső kérdését? mert az utóbbi gondolom nem olyan fontos egy hétköznapi tárgy esetében, ami ráadásul az idő jelentős részében elöl van az utcán...

maaat 2009.09.25. 17:38:33

1. Milyen hiteles az a felháborodás, amelyben leírja a sértett félhez tartozó,miszerint "ők beszélgettek kicsit, én röhögtem nagyon"!? Ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy jó móka ez az egész, talán még ki is provokál az ilyen egy-két helyzetet, csak hogy legyen elég anyag..unalmas péntekekre
2. Felháborít az, hogy hiába vállalja fel valaki, hogy hibázott, ennek ellenére olyan reakciókat vált ki, hogy "miért nem téptétek le az arcát?" "így verlek szájba" "kecseg" és hasonlók. Úgy vélem, hogy inkább ezek miatt az emberek miatt kell itthagyni az országot! (Persze, erre is nyilván zúdulni fog az ocsmányság.)Mellesleg megjegyzem, biztos makulátlan előélettel rendelkezik az ilyen kommentelő, soha semmilyen hibát nem követet még el....na persze... azt gondolom, soha nem tudta bevállalni, és mindent ilyen "kulturáltan" old meg.
3. A környéket ismerem, és úgy látom néhány ember figyelmét elkerülte az a vázolt tény, hogy azon a szakaszon -kifejezetten a viacoloros szakaszon- tilos megállni! Azt, hogy mennyi kárt okoztak az autók azon a részen azzal, hogy a kocsik súlya miatt feltöredezett a viacolor, az is tény! Nyilván csak azt a pár embert zavarja, aki ott vett lakást a környéken, és nap mint nap arra jár el...nos, végre tudom, hogy ki teszi tönkre azt a részt! Erről is lehetne beszélni ugye?

fidoone 2009.09.25. 17:39:15

@gergo: Jusson eszedbe a javaslatod amikor kijössz a színházból és egy szutykos, kormos vagy latyakos terepjárót kell eltolnod a csinos öltönyödben. Esetleg elcsúszol közben, vagy csak nikilököd egy másik autónak (amiből remélem a 100 tagú zenekar pislog).

schdl (törölt) 2009.09.25. 17:39:46

@gergo: ezzel csak az a baj, hogy a KRESZ szerint rögzítened kell a gépkocsidat megállás után. Lásd azt az esetet, amikor a kocsi gyerekestül gurult a Dunába a kompátkelőnél...

TH 2009.09.25. 17:42:34

@schdl: ez lakott területen, sík úton roppant valószínű...

TH 2009.09.25. 17:43:55

@TH: úgy értettem, hogy mondjuk Budapest belvárosában pl....vagy egy lakótelepen, ahol ilyen problémák elő szoktak jönni, hogy a barom módon parkolók miatt nincs elég hely.

schdl (törölt) 2009.09.25. 17:44:09

@TH: persze nem volt hatással a műszaki körülményekre. Másrészt DIREKT tönkretenni más tulajdonát (itt a posztra utalok) egyszerűen elfogadhatatlan.
Egy másik szempont: az illető nem hagyott semmiféle papírt, még annyit se, hogy "bocs", arról nem is beszélve, hogy KÖTELES lett volna meghagyni a telefonszámát, hogy később rendezni tudjuk a betétlapot. Tehát az illető nem csak egy oltári bunkó, aki ráadásul sunyi is, de még szabálysértést is követett el.
Ha tegyük fel, hogy egy 3 gyerekét egyedül nevelő anyuka volt a tettes, biztos nem töltettem volna ki vele betétlapot: pont azért, amit írtál.

schdl (törölt) 2009.09.25. 17:44:42

@TH: Ez nem valószínűség kérdése, hanem előírásé...

TH 2009.09.25. 17:48:52

@schdl: "Másrészt DIREKT tönkretenni más tulajdonát (itt a posztra utalok) egyszerűen elfogadhatatlan." Teljesen egyetértünk ebben, ez nem kérdés. Én csak azt akartam mondani, hogy szerintem nem gáz, ha az ember beáll a szűk helyekre a bénán parkolók miatt, ha óvatos, akkor max. hozzákoccan a másikhoz, attól nem lesz nagy kár, szerintem ez ilyen kevés parkolóhellyel megáldott városban, mint amilyen Budapest, teljesen normális dolog. De az nem,hogy direkt nekimegyek a másiknak meg ilyenek...

kalment 2009.09.25. 17:52:22

@Ocsy: ha szerinted a gyokkettovel lokharitonak koccanas = tonkreteves, akkor nem erdemes folytatnunk a tarsalgast, mert nagyon elbeszelunk egymas mellett...
meroleges parkolasnal szukre vette a forduloval nekimenes nem ugyanaz a kategoria, mint a lokharito koccantas

@Tomzone: pontosan errol beszelek en is, ha 2-3 cm hely van elol-hatul, akkor mar gond nelkul be/ki lehet allni

@hatesz: @dan72: parizsrol beszelek en is ;) a regi miniken es hasonlokon pedig azert van utkozo, mert alacsonyan vannak a mai kocsik lokharitoihoz kepest

@maaat: nicsak, valaki elolvasta a postot, raadasul meg is ertette ;p a masodik ponttal pedig sajnos teljesen egyetertek :/

kispista2 2009.09.25. 18:02:29

Csak engem zavar, hogy a képen az ÖSSZES autó a JÁRDÁN, szabálytalanul parkol (mert nincs felfestés és nem maradt 150 cm a falig).
2 hülye összeveszett a szabálytalan parkolóhelyen. Mintha két szellemileg rokkant vitázna a teszkó előtt, hogy melyik foglalja el a rokkantparkolót.

A vonóhorognak nem árt ha nekikoccan valaki. A másik autós jár rosszul, ha véletlenül az előtte lévő rükvercben indul.

Amúgy is ki találta ki a színrefújt lököst? Ennyi erővel a gumit is lefesthetnék ezüstmetálra.

fidoone 2009.09.25. 18:03:09

@kalment: A házfal firkálás meg művészet ugye?
Nem keletkezik károd mert nem dőlt össze a házad. 2-3 cm az meg egy marhaság. Forgalmas út mellett próbálj kiállni úgy. Majd a sokadik tili-toli után megkérdezik a forgalmi sávban várakozók, hogy jól vannak-e a kedves szüleid.

TH 2009.09.25. 18:10:27

@fidoone: igen, 20-25 centi elöl-hátul szerintem is kell, ha mondjuk a Nagykörútra akar az ember kihajtani...de az az 1-2-3 méteres távolság, amit egyesek szoktak hagyni, az enyhén szólva túlzás. :)

Lipi1945 2009.09.25. 18:20:41

@TH: Ja rohadtjó lenne ha mindenki 20-25 centire parkolna, pick-uppal már sehova se férne be az ember, vagy lehet, hogy nagyobbacska kombik se. Ha mondjuk én beállok kicsikocsival valaki mögé 20 centire, és jön valaki aki mögém beáll 20centire akkor egy normál méretű autó már nem fér be oda. És azért az ország autóparkjának nagy részét kisautók teszik ki. Jó nekem mindegy én kicsikocsival járok városba, és a terepgép se különösebben hosszú (407cm).

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.25. 18:50:44

"Én így parkolok, érted?!"

megvan az a vicc, amikor az agresszív kismalac nagyot taknyol a bringájával az erdőben? odalép hozzá a jótündér és empatikusan kérdezi:
- nagyon fáj...?
- kuss! így szoktam leszállni!

Fernando Torrent 2009.09.25. 19:11:57

@TH: igazad van, én pl. ezért nem cserélem le egyetlen ruhámat se már évek óta, lehet, hogy koszos-olajos egy kicsit, meg szakadt/kopott itt-ott, de a hidegtől megvéd, meg mégse pucéron járok, és végülis ez a lényeg, nem?

sreetfighter 2009.09.25. 20:04:22

Ez a megértés nagykövete és a kollégája egy hülye. Az autójukban semmilyen kár nem keletkezett. A másik fél okozott magának kárt, de láthatóan ez őt nem zavarta.
A posztoló legfeljebb nem tud a kocsija mögé állni és bepakolni, ennyi!

Tornado86 2009.09.25. 20:50:46

Totál egyértelmû a helyzet: fénysérült lett egy rendszámtábla, rosszabb esetben a tartója is, ha meg nincs vonóhorog, megállítja a kocsit anyagi kártól mentesen a lökhárító, tudniillik elég nagy a felülete hozzá.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.09.25. 21:20:04

@labi: Igen, mert az előző tulaj 2 méterrel beljeb húzta a kerítést az utcától - így tudott csak ráfordulni a kapura. :-D
Én meg lusta dög vagyok és nem csinálom újra.
Meg így könnyebb is befordulni a kapun nekem is.
Járda meg nem van, mert a rablóbanda nem csinál.

Drdnght 2009.09.25. 22:14:06

@Ocsy: Nem ertunk egyet, az ott elol tovabbra is lokharito, csak mar mas elven mukodik, a kisebb lokeseket (es csattanasokat is) a feladata haritani, megpedig deformacioval (ki van altalaban belelve habbal. amit mondtal az a kereszttarto, felul pedig a zarhid van, ezeket az elemeket ovja kisebb utkozeseknel. Nyilvan nem az a cel hogy karcolas nelkul atveszelje:))

igazi hős 2009.09.26. 01:17:37

@RosszQtya: Ez már fáj. Bárki lekérdezheti neten (magyarorszag.hu).

igazi hős 2009.09.26. 01:18:41

@igazi hős: Bocs visszavonom, nem figyeltem a szmájlikat. (Korán van már.)

Secnir 2009.09.26. 07:46:19

ha jobban megnézem a fenti képet, elgörbült a vonóhorog?
ha jobban megnézem az alsó képen a megáne hátsó lökhárítójának jobb oldalát, nem először teszteli mások autóit?

"...és akkor feljelenthetném az egész sort és minden autót vinnének a picsába!"
igen, ezt a típust ismerem, a régi feljelentős családból származik, azt hiszi, hogy ő betelefonál -odaföntre- és akkor elviszik az egész utcát.

"De most lett valami károd?"
pofon. kettő.
"tudjátok, hogy ez az én autóm!"
miért, ki vagy te? világoskék ing letép.
"Miért parkoltok ide a viacoloromra?!!?"
területfoglalási engedély az önkormányzattól felmutat, geodéta által hitelesített földmérési jegyzőkönyv pontos koordinátákkal átad. kék ing kipufogóba begyűr.

kispista2 2009.09.26. 11:13:02

A megane fenyegetőzik feljelentéssel, miközben a járdán parkol forgalomból kivont autóval?

Rendszám: hgh-226
Gyártmány: RENAULT
Típus: MÉGANE 1.4 RN
Szín: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

misitcom 2009.09.26. 12:14:43

Lehet ,hogy csak egy megrögzött biciklis.Már megszokta ,hogy a járművét le kell támasztani parkoláskor.Ha jobban körbejártad volna még a biciklizárat is megtaláltad volna.

sreetfighter 2009.09.26. 13:39:18

@Secnir:
Te nem csak vak vagy, hanem kemény is, mi?

sreetfighter 2009.09.26. 21:59:30

@Secnir:
Gondolom az elgörbült vonóhorog vicc volt, de
a többi nem tünt annak. ( pofozkodás, ing letépés)

Secnir 2009.09.26. 22:34:23

@sreetfighter:
hát nem tudom.
ha megnézem a képet, a lökhárító függőlegesen van a képen. ergo a vonóhorognak vizszintesnek kéne lenne - a képen.
de ferde.
nem valószínű, hogy a ferdeség azért van, mert maga a vonóhorog síkja ferde.

sreetfighter 2009.09.26. 22:44:46

@Secnir:
Komolyan gondolod, hogy attól a kis koccanástól amitől egy rendszámtábla éppen hogy elgörbül, egy vonóhorog elferdülne??
Akkor már eleve ferde volt, vagy nem is ferde!

sreetfighter 2009.09.26. 22:49:50

@Secnir:
Egyébként a vonóhorog alsó síkja mindig, ferde, mert a felálló végének kell függőlegesen állnia. A rudat nem hajlítják derékszögben!

Boromir_ 2009.09.27. 10:46:33

Helo nekem is vonohorgom van es tanusithatom hogy ha nekimennek igenis kelekezhet kar. Nekem pl azota a csomagtartom kicsit nehezebben nyilik mert az egesz hatso trakutus fel minimeterel kerult beljebb. En biztos nem engedtem volna el ha van nyoma a serulesnek rendort kel hivni ha nem ad betetlapot aztan szigruan markaszervizben javitatni a deformaciot es esetleg lezsirozni egy vonohorog cseret ;)
Tanuk elot valotta be hogy nekiment hat akkor meg kesz a tenyalas.
Miutan ugrik egy bonus pontja a biztositonal talan legkozelebb elgondolkodik azon kit lok felre a bunkoja.
Z

kispista2 2009.09.27. 12:34:04

@Boromir_: A te kocsidnak gondolom nagyobb sebességgel mentek neki. Parkolásnál 5 km-es tempóval nekimenve semmi baja sem lesz a vonóhorognak, előbb sérülne meg az első lökhárítója a másik autónak.
Biztosítási csalásban meg ne gondolkodj, mert rosszul járhatsz. A biztosító sem hülye, látni fogja a másik autó sérülésén, hogy neked milyen károd keletkezhetett.

Itt egyszerűen bunkó volt a másik autós, hogy nem tolatott vissza 40 cm-t, amire bővel lett volna lehetősége. Értelmes ember amúgy sem áll túl közel egy vonóhoroghoz, mert nem tudhatja hogy nem fogja-e leszarni a másik autós induláskor.

FDToth 2009.09.27. 20:35:54

Mi a probléma? Az ő autójának arendszámtáblája sérül, nem? A vonóhorog meg vasból van, nem árt ez neki. Feleslegesen szórakozik a posztoló a parkolóval. Nincs jobb dolga, mint fotózgatni az ilyen ezrendrangú dolgokat? Tessék inkább dolgozni! Azt a szura nissan-t pedig roncstelepre, a vonóhorgot azért tartsd meg:) Háthogyha az unokáidnak meg tudod mutatni, hogy mi is törtnént szegény tárggyal. Szánalmas... A vonóhorgot talán le kellen szedni vagy behajtani, amikor nem hazsnálod! sügér..

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.27. 20:53:36

@FDToth: Persze, ha a te autódra parkolna így valaki, akkor egyből lehurrognád, hogy mit képzel, mert kárt okoz neked.

"A vonóhorgot talán le kellen szedni vagy behajtani, amikor nem hazsnálod! sügér.. "

És akkor mi van, ha a vonóhorog fix, és nem levehető?

Hogy is mondtad? Szánalmas...

sreetfighter 2009.09.28. 09:11:46

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Az isten szerelmére milyen kárról beszélsz ember???
Tőlünk nyugatabbra csak leszedhető vonóhorgot engedélyeznek! Ha nem használod le kell szedni!!

Alex3000 2009.09.28. 09:16:15

Én minimum kértem volna, hogy álljon arrébb.

Drdnght 2009.09.28. 16:03:58

@TH: Mar bocs, de van fogalmad rola mennyi az a 25cm ? szerintem nincs. ha nagyon ismered az autodat, akkor tenyuk fel osszegyujtod az 50 cm -t a kiallas hoz, es? az nem eleg hogy elferjen az auto eleje. (es ez meg csak az idealis eset amikor tenyleg A-Z ig ismered az autodat, persze az elotted parkoloet nem ui a hatadmogott parkolo -et) sztem minimum 1m -1m kell es ahoz se art ha valaki mar gyakorlotabb. (mellekesen senki se garantalja hogy a moged parkolo hagy eleg helyet, ezert nem art ha legalabb az az 1m megvan amennyire te altal meg az elotted levotol)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.28. 19:46:48

@sreetfighter: Akkor is ezt mondanád, ha valaki csak úgy, szórakozásból lebaszna neked egy közepeset? Sérülésed nem lesz, szóval akkor rendben van, ugye?

Az hogy nyugaton csak leszedhető vonóhorgot engedélyeznek, az szerintem tök lényegtelen. Nálunk létezik fixen rögzített, amit nem lehet levenni, szóval állandóan ott kell, hogy legyen az autón.

sreetfighter 2009.09.28. 22:04:45

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Mit vered itt a nyálad? Milyen közepes lebaszásról beszész?
Az hogy neki megy valaki a vonóhorgodnak az legfeljebb egy bunkó, de a szaros kocsidban kárt nem okoz! Ezért nem kell ugrálni meg fotózgatni!
A pofozkodási témát meg ne feszegessük!

misitcom 2009.09.28. 22:19:27

@sreetfighter: Nem tudom ,hogy mennyire nyugatra vannak azok a levehető vonóhorgok amire te gondoltál?Ma is nézegettem a nyugati autókat.Elég sok D A NL rendszámos autót láttam.

Tőlünk nyugatabbra csak leszedhető vonóhorgot engedélyeznek! Ha nem használod le kell szedni!!

Ha egyedül utazol a többi ülést is ki kell venni?

misitcom 2009.09.28. 22:21:35

@misitcom: Kimaradt egy sor:Fix vonóhoroggal.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.28. 22:25:27

@sreetfighter: Csak példának hoztam fel, mert ez is ugyanaz. Látom, nehéz megérteni, de hát istenem. Nem baj, vannak hülyék.

Egyébként meg honnan tudod, hogy nem keletkezik-e valami rejtett kár pl. a lökhárítóban?

FDToth 2009.09.28. 23:19:30

A lényeg it az, hogy a semmivel foglalkoztok! Dolgozzatok! De ilyen vonóhorgós-horpadt rendszámtáblás faszságokatr fotózzatok. Tipikus parasztok vagytok.
Rejtette hibaa lökhárítóban? Nem inkább rejtett hiba az agyadban? Ökrök... Magyarorszég az ilyen vonóhorgos-rendszámhorbadós fotósok miatt tart itt ahol tart. Belőletek van vagy 9 millió. Jó lenne ha mással is foglalkoznátok? Dolgozni nem kéne? :D:D:D:D (Csak poén, nehogy itt nekiálljatok engem fotózni, mert nincs vonóhorgok és a rendszámtáblám sem horpadt...) Ez kész...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.28. 23:47:26

@FDToth: Gratula Okostóni! Látom megerőltetted magad, mire összehoztad ezt a hosszú kommenetet...

A te szavaiddal élve: Szánalmas...

sreetfighter 2009.09.29. 08:05:05

@misitcom:
Az ülések kiszedése hülyeség még példának is!
Nagyon nem vagy képben!
A vonóhorog egy komolyabb ütközés során többszörös kárt tud okozni mint egy normál lökhárító, ezért kell leszedni! Hazánkban még nem tartunk itt, és nyugaton is vannak hülye emberek, akik ha még leszedhető akkor sem szedik le!

sreetfighter 2009.09.29. 08:13:19

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Nem volt barátságos a példa!
Én már tudom ki a hülye, de meg is mondom: Te!
Rejtett hiba a lökhárítóban, röhely!
Ha Te kamionos vagy, akkor a műszaki dilettantizmusod elszomorító! Hangsúlyozom, hogy a posztban szereplő esetről van szó!

sreetfighter 2009.09.29. 08:40:47

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Te tényleg flúgos vagy, ha a lökhárítóban rejtett kárt feltételezel, egy ilyen koccanás után.
A példádat pedig értettem, de roppant barátságtalannak találtam!

misitcom 2009.09.29. 17:20:28

@sreetfighter: Az Én példám hülyeség.

Amit meg Te csinálsz itt az nevetséges!Bocs,siralmas.

sreetfighter 2009.09.29. 20:12:02

@misitcom:
Naívan azt hittem megérted a lényeget. Tévedtem.

FDToth 2009.09.29. 20:43:24

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Tisztelt Flúgos Kamionos!

Ennyi? Nem sok. Vmi reakció? Vagy erekció? Az utóbbi a vonóhoroggal felszerelt autókra? Fincsi! Na mindegy, ha titeket ez a nullprobléma foglalkoztat, akkor legyetk szívesek munakhelyet változtatni. Tessék kimenni az utcára és vonóhorgos-horpadtrendszámos esetekről riportokat készíteni.

Köszönjük

Az éretlmes emberek.

u.i.: a nicknevedből tudhattam volna, hogy primitív vagy, kár volt komentelnem. A sok írástól behorpadt a billentyűzetem.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.29. 22:01:28

@sreetfighter: A köcsög hozzászólásodra ne várd, hogy barátságos választ írjak.

Attól pedig, hogy nem látod, a lökhárító tartófülei gond nélkül eltörhetnek még egy ilyen kis koccanástól is. Láttam már ilyet, de nem fogok neked itt magyarázkodni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.29. 22:05:55

@FDToth: Nem nullprobléma, de azt légyszíves ne akard már itt bemagyarázni, hogy rendben van, hogy ennyire rádparkol valaki.

Ja, persze, én vagyok a primitív. Aha. Persze. Tényleg.

sreetfighter 2009.09.29. 22:27:31

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Nem gondoltam, hogy ilyen mimóza vagy.
A vonóhorogtól hozzá sem érhet a lökháritóhoz,
ezért ne is kezdj magyarázkodni!

TH 2009.09.30. 17:59:07

@Fernando Torrent: aha, tehát azonnal veszel új autót, ha megkarcolódik? vagy azonnal viszed a karosszériáshoz? Ha igen, akkor te hülye vagy, ecsém...

bojl 2009.10.06. 00:06:23

@FDToth: belőlünk van vagy 9millió? ok. meg van még 1 millió cigány. Te hova tartozol?:D:D::D

i23kovacs 2009.11.13. 12:04:25

@sreetfighter: akkor talán nem. De mi lesz, ha el akar menni? Ha nulla távolság van mögötte, akkor mégis hogyan hajtson ki?

sreetfighter 2009.11.13. 20:07:02

@i23kovacs:
Hát nem éppen mai a poszt.
Itt a kár okozáson ment a vita, mert egy-két dilettáns azt mondta, hogy van kára a vonóhorgosnak!
A kiállás nehézségét nem vonom kétségbe! Nagyon nehéz az tény.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása