Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Verekedni akart, aztán nyúlcipőt húzott

2009.09.29. 14:46 :: SilentSound

Ma sem kellett annak korán kelnie, akinek a napi programja autózz! blog olvasgatásból áll, cserébe válogatott káromkodásokat olvashattok G M tolmácsolásában, úgyhogy 18 éven aluli olvasóink most fogják be a szemüket, de még a fülüket is, biztos ami biztos!

Ez a második sztorim hozzátok, remélem nem túl sok lesz még... Szitu a következő. Kisebb város, átlagos forgalom. Lámpás kereszteződés. Áll 4 autó egymás után a pirosnál, csorgok a robogómmal.

Utolérem őket, index ki, óvatosan balról 10-15 km/h-val elmegyek mellettük, a legelső autó elé bemegyek, de jobb szélre teljesen, ha esetleg sietne valaki el tudjon rajtolni mellettem, mert hát ugye a köcsög robogóst le kell nyomni. Így is volt.

Sárgára vált a lámpa, már indulok, mikor hallom a kisebb nyikkanást mögöttem, belenézek a tükörbe, régebbi kocka Ibiza 30-35 év körüli darázs napszemüveges pali, mellette vörös asszonysága. Lemegyek a padka mellé, mert látom, hogy jönnek szembe, de éreztem, hogy nem fogja zavarni. Így is volt. Elhúzott az 50es tempóm mellett 65,5el úgy, hogy hozzáért a tükre az enyémhez.

Nagyon de nagyon nem tetszett, hisz ha nem fogom a kormányt rendesen, vagy 1 centivel közelebb jön, akkor perec van a mögöttem jövőnek meg már esélye sincs megállni, talán elrántja a kormányt. De jó napra keltem, nem is siettem, épp autószervízbe mentem ahol már vártak rám, nem esett jól még bemutatni sem.

Alig, hogy visszasorol elém, 3-4 méterre lehetett, mikor látom, hogy felvillan a féklámpa és pici füst. Első hátsó tárcsafékemnek köszönhetően 5-6 centire megálltam mögötte. Láttam, hogy ez már életemre tör, mert elmentem a piros lámpás sor mellett. Csak úgy zárójelbe, ha nem sikerül megállnom, jobb esetbe csak befejelek az ablakon és a mentők visznek el, aztán a rendőrök is megbüntetnek, hogy nem tartottam kellő követési távolságot, rosszabb esetbe az üveg elvágja a torkom.

Az megint mellékes, hogy a csaj is lefejelte a műszerfalat. Nem tudtam mire vélni, de elindult és én is újra elindultam. Pár száz méter múlva körforgó. A Seat áll legelöl, mögötte senki, előtte senki, körforgó üres. Mögé érek, semmi. Gondoltam magamba biztos zacsit igazít a fékezés után rossz helyre csúszott.

Hát én naív elindultam balról, hogy kikerülöm, 2. kijáraton kimegyek és már végre a szervízbe is lassan odaérek. De ahogy lassan elhaladnék mellette, balra szedi a kormányt és gázt ad. Fékezek, nem férek el. Ki akarja nyitni az ajtót de nem tudja a mocitól, így csak ordít, hogy "K..rva anyádat csinálsz te köcsög gyerek!"

Igazándiból, a fékezéses buli után elég rendesen megijedtem és kezdtem reszketni az idegtől. Kérdeztem, hogy mit tettem. Mire a gyors válasz: "Kikerülsz a piros lámpánál buzi gyerek szétbaszom a fejed!"

Gyorsan végiggondoltam az egészet, a több 10 motoros atrocitást végre megtorlom, nem vagyok 1 hatalmas alkat, esélyem lett volna győztesként kijönni a boxból talán, de az útközepén mégsem, azt meg tudtam, hogy mekkora darab szerelő vár már rég, akit ismerek. Mondtam neki, hogy akkor verekedjünk amiért kis híján kinyírtál, gyere be a szervízbe paraszt és meglátjuk mi lesz.

Meglepődött, de válaszolt gyorsan, oké megdöglesz. Elől mentem, kb. 4-500 méterre lehetettünk célállomásomtól és végig 1 méteren belül jött a seggembe. Mélyen már nagyon vártam, hogy odaérjünk, mert hát rendíthetetlenül követett, és ha nem sikerül felvilágosítani, hogy majdnem zsákba vittek el mert idióta, akkor a csavarkulcs és munkásemberek ott majd segítenek.

Egész végig mutogatott a középső ujjával és ordibált is valamifélét. Bementem a szervízbe, ami látszólag zárva volt, de a kapu nyitva volt. Megálltam és vártam. Megállt az út közepén és lesett. Integettem, hogy jöjjön csak be bátran jöjjön.

Nézett még 1 pár másodpercet, majd nagy gázzal elhúzott. A rendszáma a fehér Ibizának HTU-XXX volt, csak ennyit sikerült megjegyeznem.

Remélem egyszer valahol összefutunk és elmondhatom, hogy ha lesittelik mert kinyír egy motorost, akkor az ánuszrózsáját karban fogják tartani....

139 komment

Címkék: motor közlekedés autó hülye erőszak veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fakof 2009.09.29. 18:33:04

soha de soha nem állok be robogóval az első autó elé, csak ha van időm teljes magabiztossággal elfoglalni elötte a teljes sávot. Ha ez nem megy akkor csak a második autó elé szabad beállni. Nemtom miért van, valami pszihomókus biztosan meg tudná magyarázni, de már én is jártam így. Szerintem valami komplexus lehet, ami egyesekben nehezen kontrollálható.

fakof 2009.09.29. 18:40:55

ja, jó a kép! Az enyim ilyen. Pont így szeretem.

szaGértő 2009.09.29. 18:40:56

@Mezőbándi: Egyszer egy újság szerkesztőségében ment a lapzárta előtti pár órára jellemző hajtás+idegbaj, amikor egy vicces kolléga benyitott, és megjegyezte: Arra vigyázzatok gyerekek, hogy a szóvégi -suk -sük mindig rövid :D

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.09.29. 18:43:35

"Sok a lopás a rablás az erőszak s végül
beléd kötnek minden ok nélkül"

o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫ 2009.09.29. 18:45:13

@indapasssucks: nem ciki, csak NE "csorogjon" előre, ha nem megy, csak 50-el, főként ne akkor, ha négy kocsi áll előtte. egyszerű, tapasztalati úton tanulható az, hogy a városban NEM 50-el közlekednek, tehát ha a robogós tudja, hogy ő 50-el közlekedik, akkor maradjon a sor végén szépen.

az persze, hogy cserébe az életét veszélyeztetik, semmiképpen nem normális megoldás. a seat-os helyében integettem volna neki, hogy álljunk félre, amit itt leírtam, tudattam volna vele, hátha legközelebb meggondolja, hogy ezzel nem magának szerez előnyt, hanem mást szopat.

Blogger Géza 2009.09.29. 18:46:00

Most marhára megérte szabálytalanul előrepofátlankodni és feltartani a kocsisort, mi? Persze a seatos egy barom, de hát mit várhatunk egy seatostól? :)

Na, most mindenkit jól kiosztottam! ):

Blogger Géza 2009.09.29. 18:53:16

@fakof: Ez így van, ha az ember "pole positon"-ben van, baromira irritáló, ha BÁRKI elépofátlankodik.

Ha a posztoló 50-es sebességnél is állandóan halásos balesettől retteg (eléggé beszari módon), végképp ne húzza ki a gyufát. Nekem az tetszett a legjobban, amikor attól parázik, hogy a szélvédőüveg majd elvágja a torkát. Kíváncsi vagyok, mondjuk az utóbbi 10 év alatt hány példa volt erre Magyarországon? (Szerintem 0.) Mert ugye ez eleve nem ablaküveg.

mukaretes 2009.09.29. 18:56:56

Én is robogós vagyok (tudom kár volt bevallani), akkor szoktam előre állni, ha:
1. nem érnék át a sor végéről első lámpaváltásra
2. lámpa után van egy kis lejtős rész, ugyanis ott a dragracereken kívül jobban gyorsulok.
mondjuk valamiért nekem még senki nem akart ily módon az életemre törni...

mukaretes 2009.09.29. 18:58:46

@Blogger Géza: jaja egy normális szélvédő szétrobban, nem csak lesz rajta egy lyuk amin benéz a bukó :)

Archenemy 2009.09.29. 19:01:07

@mukaretes: "valamiért nekem még senki nem akart ily módon az életemre törni..."

Engem még soha nem öltek meg, tehát ha valakit megölnek, az az ő hibája.

mukaretes 2009.09.29. 19:04:34

@Archenemy: azzal nem ezt akartam mondani, hanem ha mondjuk beáll urambocsá 5.-nek a sorba nem halt volna bele a 15 másodperces időveszteségbe, viszont konfliktus sem lett volna a dologból...

o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫ 2009.09.29. 19:04:46

@Archenemy: igen, egyértelműen így kell értelmezni amit írt. arról van szó, hogy vannak emberek akik nem tudnak közlekedni és ezért ha valami történik, de nem értik, hogy miért akkor bizonyára a másik a hibás.

attól, hogy a postoló nem fogta fel, mi a probléma, hogy nem versenyezni akarnak vele az emberek, csak saját tempóban haladni. ő meg előrecsorog, akkoris ha 50-el megy, akkor is, ha jó napja van, nézelődne és csak 30-al. a lényeg hogy ő semmiben nem hibás.

belekotty 2009.09.29. 19:09:50

Maradjunk abba, hogy én is utálom amikor kis szar robogóval beállnak elém jobbról, aztán mert nem bírja a kis szar én kinlódjak a megelőzésükkel. A motorossal aki elhúz semmi bajom, mert az nem tart fel.
De ettől függetlenül nem állok neki felöklelni, csak azért mert én ülök a nagyobb gépem. Volt már robogóssal afférom, én viszont kiszálltam. A robogós nem köszönte meg.

colizoli 2009.09.29. 19:14:31

Mi a francert kell egy robogosnak atlagos forgalom mellett 4 autot megelöznie a pirosnal. Reggeli-esti csucsban amikor ugyse tud az autos egy lampavaltasra atmenni akkor ok. Nagyobb motorral mikor halvany pirosnal huzza a fület akkor ok.De ilyen szituban amikor 200meteren belül ugy is visszaelözik mar csak azertis lasd seatos, akkor sok ertelmet nem latom. A seatos meg bunko paraszt.

Netuddki. 2009.09.29. 19:24:14

Sünös fakanál! Először a postolónak, mert tolakodott, aztán meg a zótósnak, mert veszélyeztetett.

Elismert író 2009.09.29. 19:25:45

"Áll 4 autó egymás után a pirosnál"
Kérdés: Miért megy előre ha csak ennyien állnak ott? EGYÁLTALÁN miért megy előre?!

"Sárgára vált a lámpa, már indulok"
Kérdés: Miért indul már a sárgára?!

"Elhúzott az 50es tempóm mellett 65,5el"
Kérdés: Miért "tartja fel" 50-el a sort?

No és persze ő szabályosan halad 50-el, a seat pedig 65,5-tel vagyis azt akarja sugallni, hogy 0,5-tel átlépte a "büntetési határt" tehát az autós a szabálytalan. És meg is kéne büntetni.

"gyere be a szervízbe paraszt"
Mert ugye egyedül nem bunyózik az utcán, csak a szervizben a debella haverja mellett...
Hát persze...

Mr.ThomAce 2009.09.29. 19:28:35

Velem szinte nap mint nap történnek hasonló esetek. Gyakran nagyon rendesek az autósok, kamionosok egyaránt. Kamionos pl. segít, hogy meg tudjam előzni, hiszen ő lassabban tud haladni mint én. Meg is köszönöm. Viszont vannak olyan ön- és közveszélyes egyedek, akikkel szinte nap mint nap találkozom Székesfehérváron. Kivágódott elém, majd szépen belassított 30-as tempóra. Jelzem, sem tábla, sem a forgalom nem indokolta ezt a tempót. Mivel párhuzamos közlekedésre alkalmas volt az úttest, én kihúzódtam a szélső sávba, majd mivel ő tartotta a 30-as tempót, én szépen elhaladtam mellette. Később visszasoroltam a belső sávba, majd mikor a kereszteződéshez közeledve ki akartam sorolni, index és minden egyéb nélkül kivágott mellém, és vagy 80-as tempóval a belvárosban elhúzott mellettem, a jobbratartást semmibevéve. Mindezt azért, hogy be tudjon állni elém a kereszteződésbe, hogy le tudjon kanyarodni jobbra. Fontolgattam a tükre lerúgását, de nem erre nevelt édesanyám.

Számtalan hasonló esettel találkoztam már, mivel minden nap motorral járok.

Na most kedves járművezető társaim, lehet fikázni. Nem azon múlik, hogy ki - milyen járművet vezet. Kamionos, autós, motoros, biciklis is lehet akkora paraszt, hogy még a föld is kiveti magából. Nem elég széles az út, hogy mindannyian elférjünk rajta? Hova vezet ez a nagyfokú intolerancia?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.09.29. 19:28:49

SS szervízben a suzuki, hogy seat-tal jársz? :DDD

Secnir 2009.09.29. 19:36:10

csendben szólok a "bukovallefejelniaköcsögöt" típusú hozzászólóknak: először próbáljátok ki.
gyorsteszt: bukót húzol a fejedre, és belefejelsz egy betonoszlopba.
utána beszélgethetünk a "lefejelni" kategóriáról.
1. ilyen esetben a bukó akkorát üt vissza, hogy pillanatokig azt sem tudja az ember, hogy melyik nap van. melyik héten.
2. a bukósisak nem fegyver. ezért nem fixen áll az ember fején, mint az orra vagy a füle, amiről tudja az ember, hogy hol van, hanem előtte-mögötte 3-4-5cm-el.
3. ha le akarsz fejelni valakit, úgy, ahogy a kocsmában csinálom, az gáz. mert akkor a plexivel fejelek az arcába. utána nem látok semmit, és lehúzni sem tudom. vagy a bukó aljával fejelem le (az állammal) vagy a tetejével (a fejbúbommal). na mindenki menjen oda az ajtófélfához és hirtelen felindulásból próbálja meg lefejelni a fejtetővel vagy az állával.

bgp 2009.09.29. 19:40:04

@megadave: Azért a ráfékezés elég anál módszer.

nem jobbikos 2009.09.29. 19:41:05

Érdekes hogy arra még senki nem ugrott rá, hogy 50-nel robogóval vajon szabályos-e közlekedni... Lehet hogy a SEAT-os csak emiatt üvöltött...:D (persze persze) Ugyanis ha jól sejtem, akkor a robogók nagytöbbsége még sm kat. ami meg max 40km/h.

Egyébként meg jah... ha valaki akkora tuskó, hogy nem tud kivárni négy autót, és beállni ilyenkor mögéjük mert ő motorral van, nah az ott dögöljön meg cipőben:)

Mr.ThomAce 2009.09.29. 19:46:38

@pifta: Kicsit a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" című nótát olvasom sokak hozzászólásából. Gratulálok! Birka nép vagyunk. Még mi Magyarok sem jövünk ki a másik Magyarral. Ezért vagyunk mi európa pöcegödre. Sorry akit ez sért, de inkább tegyünk ellene, mint anyázunk.

Skycap 2009.09.29. 19:46:54

Melyik városban történt az eset???

Kopasz Szuzukis 2009.09.29. 19:48:58

@XXXXXXX: kiccsóka nincs tisztában a normális motorok teljesítményével. Már egy 125-ös négyütemű "postásyamaha" is úgy ki tud lőni minden erőlködés nélkül, hogy a zótós csak les, mint Petya a kinográfban. Ráadásul még az olyan kettéfűrészelt óriásoknak, mint én, sem kelll pipiskedni, ha meg akarok állni.

Amúgy, meg mindkét yószág bunkótirpák volt. Egymás valagából rángassák ki a sünt.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.09.29. 19:49:31

Autós, motoros és robogós is vagyok.
Ha robogóval vagyok, piros lámpánál MINDIG előremegyek a sor mellett. Azért vagyok robogóval. Ha ráérnék/kedvem lenne tökölődni a srban, akkor autóban ülnék én is.

2009.09.29. 19:51:42

Hat basszus, valami nagyon felrement Magyarorszagon...

OrulunkVincent? · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/marketing-es-reklamugyintezo.php 2009.09.29. 19:53:05

azért néha tényleg veszélyes ez a robogós előretörtetés... persze inkább a robogósokra nézve. egyszerűen azért mert a kocsiban annyira elkényelmesedik az ember és annyira monoton, rutin módon vezet egy idő után, hogy nem figyel igazából a környezetre és egy robogós rosszkor rossz helyen bizony gondot okozhat. ettől függetlenül a poszt írója szerintem semmi durvát nem csinált, mert ugyebár nem a nagykörúti csúcsforgalom közepén ment előre, hanem teljesen veszélytelenül és odafigyelve...

Mr.ThomAce 2009.09.29. 19:53:21

@El Topo (Sgt. Elias): Pontosan ezért közlekedek én is motorral. De nem egy kis kávédarálóval. Sportmotorral, de mégis néha van egy - két tirpák, aki megpróbál versenyezni a közúton. Szar - szakadt autójukkal próbálnak egy majd 130 lóerős sportmotorral hadakozni. Én meg inkább lehúzódok, hagyom had menjen az idiótája. Csak remélni tudom, hogy nem sodorja veszélybe a közlekedésben résztvevő többi embertársa testi és anyagi éppségét.

joos 2009.09.29. 19:54:15

Elmehet a búsba a robogós! Mit pofátlankodik előre? És még büszke is a tettére! Hasonló a véleményem a bicajosokkal kapcsolatban is.
Nagymotor más, azoknak még helyet is adok...

bikila 2009.09.29. 19:55:07

@XXXXXXX:

"modern autó sokkal jobban gyorsul valós körülmények közt mint egy robogó, bicikli vagy motoros, pusztán azért, mert nem kell minden elindulásnál függőlegesbe tenni és felkucorodni rá, alapból stabilan, ugrásrakészen áll a földön, teccikérteni..."

+++Én nem nagyon értem, pedig elég sokat megyek motorral... Ha a motort "függőlegesbe kell" tenni a pirosnál, az rég rossz, mert eldőlt. Felkucorodni rá szintén nem kell, mert normál esetben rajta ül a motoros.
Ha balfaszkodik (keresei a sebességet, lefullad, nem figyel, stb...), akkor tényleg feltarthat - és akkor jogosan lehet kritizálni. De pl. hiába áll "ugrásra készen a földön" az autó, ha a benne lévő kedves vezető keresgéli a váltókart, a kuplungot, meg a gázt, vagy csak nem figyel, mikor a lámpa zöldre vált.

Szóval ez jórészben nem jármű- hanem vezetőfüggő. Egy átlag (1,4-1,6-os) autó NORMÁL indulásnál meg nem éri el gyorsabban az 50-es sebességkorlátot mint egy karbantartott 50ccm-es robogó (tudom, hogy nem mehetne ennyivel egy segédmotor, de most nem ez a lényeg) - a nagyobb köbcentis motorokról/robogókról nem is beszélve.

joos 2009.09.29. 19:57:45

Ráadásként b@szom szájba az összes robogóst, aki két kocsi visszapillantója között lavírozik mindenféle azonosítási lehetőség nélkül...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.09.29. 20:02:12

@Mr.ThomAce:

Kávédaráló... apám, egy fiatal, karbantartott Scarabeo simán megy hetvennel. Ötvenig meg úgy gyorsul, mint az olajozott istennyila. Nem létezik, hogy normál, városi közlekedési szituációban feltartsak vele bárkit is.
És városban közlekedjen 130 lóerős sportgéppel akinek két élete van!:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.09.29. 20:03:32

@joos:

Hátha egyszer össze is szarod magad az idegtől, amikor kényelmesen elgurulok melletted.:)

joos 2009.09.29. 20:07:52

@El Topo (Sgt. Elias): Ja, csak nehogy kinyíljon az ajtó mondjuk "poénból". Láttam már ilyet... Utána már senkit sem előzgetett két kocsisorban.

CBF 2009.09.29. 20:09:48

Ez eszembe juttatta, ami kb. 2 éve történt velem, csak én kicsit rosszabbul jártam.
Itt a sztori pár képpel:
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=65939231&t=9131220

Pincehelyi 2009.09.29. 20:09:59

És mé baj, ha eléd kerül valaki, főleg ha egy helyben állsz? megvetted az első helyet, vagy mi? elveszi előled a jobb helyet a moziban, vagy mi? mi a logika? hát hadd menjen, ha tud, felőlem aztán fel is tarthat pár másodpercre, nem látom, azt miért ne lehetne kibírni. Az ilyenek nemhogy közlekedni nem tudnak, de szerintem vezetni se.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.09.29. 20:10:20

@joos:

A te ajtód nyeklik előre, ha nekimegyek.

Mr.ThomAce 2009.09.29. 20:11:18

@El Topo (Sgt. Elias): Nekem is volt robogóm. Nem ez az első motorom amin ülök, hidd el. De sok autós nem nézi semminek a robogót. Kb. egyenértékű szemükben a biciklissel. Az én egykori robogóm is ott hagyott lámpánál sok autót. És akkor mi van? Versenyezni kéne a közúton? Őszintén kétlem. Keeway Hurricane-om volt. Szépen karbantartva. Simán ment az is 70-et, de városban szarnak se nézték az autósok.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.09.29. 20:11:41

@Pincehelyi:

Ez a helyes hozzáállás. Ha autóval vagyok, magam is ezt követem.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.09.29. 20:16:23

@Mr.ThomAce:

Teljesen félreértesz. Mint mondtam, motoros is vagyok.
De közértbe járáshoz, napi ügyintézéshez nekem a robogó praktikusabb. Nem versenyzek én senkivel a világon, egyszerűen azért ülök robogóra, mert:
1: nem cipelek magammal mindenhova másfél tonna vasat.
2: max 3 l üzemanyaggal megyek 100Km-t, és az jó.
3: Imádok nem beállni a mozdulatlan dugóba, hanem huszárosan előrerugtatni minden egyes lámpánál.

Sákif za morro? 2009.09.29. 20:22:44

@Mityu: Anyád megbaszom a ravatalon, ha fölöslegesen ködlámpázol, köcccsööög!!!! ;-)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 20:25:04

Az a legnagyobb baj, hogy a legtöbb jogosítványt túl könnyen odaadják. a vezetők nagy hányada meg csak személygépkocsit próbál vezetgetni. sajnos az szgk-val közlekedők nagy része bekattan, szó szerint bekattan, ha egy mocis vagy robogós megelőzi vagy mellé sorol. a nagyobb kutya baszik elven sokszor akartak leszorítani, kinyírni. ha nem soroltam melléjük mocival, hanem beálltam a sorba, akkor meg mellém próbáltak tolakodni, átlógva a másik sávba (???).

aki azt írja, hogy a robogó lassan indul, vagy "függőlegesbe kell hozni", az egy szerencsétlen idióta. A legtöbb robesz automata, mire feltolod kettesbe már a p.csában van.

fejben van a baj, fejben. tényleg, kit zavar ha megelőznek. ez nem városi forma-1, vagy egy kib.szott verseny!!! a nevében is benne van: KÖZlekedés, csoportos - nem egyedi privilégium!!!

Autóval engedem a mocisokat, úgyis 1000x gyorsabb dugóban vagy a lámpánál.

misitcom 2009.09.29. 20:27:16

21 éve szereztem segédmotorra vezetői engedélyt.Elég régen volt mér.Lehet,hogy ezért már felejtetem is a tananyagból,de arra nem bírok sehogy sem vissza emlékezni,hogy tanítottak volna efféle besorolást.Vagyis arra akarok kilyukadni ,hogy ha most motorosvizsgán ezt a manővert megcsinálod lenne-e ezek után jogsid?Azért mert fürgébb a közlekedésben a robogó nem azt jelenti,hogy vissza is kell élni vele.Vagy ha igen akkor meg ne háborogj!
Ha a te logikádból indulok ki akkor egy sportkocsi simán bevághat még a lámpa előtt kisautónak,hogy ne tartsa föl indulásnál.

A sok robogós hülye gyerekkel meg tele van a púpom.Szana-szét barkácsolja a kipufogót és húzza neki mit ha Ö lenne a király.Decibelben le is aláz akár még egy aszfaltmarót is. Csak mire is jó ez?

nem.mate 2009.09.29. 20:27:57

jó, egyértelmű, hogy a seatos a köcsög, de én is robogózok és 4 autót tényleg felesleges megelőzni, ha csak 50-nel mész, mert utána akkor egyenként megelőznek és semmi értelme

egyébként én meg mindig intek egy "köszi"-t az első autósnak ha esetleg bemegyek elé, és így még nem kerültem szerencsére ilyen helyzetbe :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 20:29:10

@Mityu: volt már ködlámpás poszt is. szerintem nem csak egy. ott is mindenki elküld mindenkit melegebb éghajlatra :)

Uzi 2009.09.29. 20:34:31

Egyik vasárnap Villányi úton állok a pirosnál, mellettem levő sávban egy másik autó, mögöttünk senki. Jön két robogós, beáll előre, egyik az egyik sáv közepére, másik a másik sáv közepére. A zöldnél persze úgy gyorsultak 35-40-re, hogy egymás mellett haladtak, így mehettem a BAH csomópontig. Robogós dugóban menjen előre nyugodtan, de ha nincs dugó akkor álljon be szépen a sorba.

sreetfighter 2009.09.29. 20:35:23

Én megrögzött autós vagyok. Komoly problémám még nem volt motorosokkal, biciklissel meg főleg. Amit a seatos csinált az egy ideggyenge emberre utal. Azzal,hogy neccesen leelőzte a motorost, már revansot vett. Miért kell veszélyeztetni? Nekem is volt, hogy felidegesített valaki a szaros kis motorjával, legszívesebben eltapostam volna, de uralkodtam magamon és kivártam,hogy leelőzhessem.
Egyébként aki robogóval közlekedik az számíthat hasonlókra!
Én húsz lóerő alatt nem ülnék motorra. Annak 110-ig szinte bármelyik autós csak a seggét nézheti.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 20:35:59

@CBF: bakker. erről beszélek! engem úgy ütöttek el, hogy az előttem közlekedő "autóstárs" (ez igen erős fogalom) egy kereszteződésben (ahol kötelezően egyenesen és jobbra lehet kanyarodni - zárovonal, táblák vannak) beindexelt jobbra, kanyarodott is. mikor oda értem, hirtelen balra kanyarodott (záróvonal!!!) és elütött. könnyebben megúsztam. a barom egy ittas nyomozó volt, én inkább hívtam másik rendőrt. ennek vagy 10 éve...

misitcom 2009.09.29. 20:36:41

@nem.mate: Sajnos itt nem értünk egyet ,mert :"ha csak 50-nel mész" Eleve szabálytalankodással kezded és még azt várod ,hogy neked adjanak igazat.Ja igen a robogós tábor ezt ki kéri magának,az autósok meg elküldenek a sunyiba.Így ebben a formában nincs igazság csak jó tanács :Próbálják túl élni és akkor nyertek.

sreetfighter 2009.09.29. 20:36:59

@Ben Zinkoot:
Gondolom, csak a hátsó zavar?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 20:40:45

@misitcom: ezt a kipufogó barkácsot én is nagyon utálom, az ember megsüketül mellettük/utánuk/előttük.

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.09.29. 20:42:43

ez a beszari magatartas eleg altalanos, mert en a kerekpart szoktam felredobni, egy esetleges utesvaltas miatt, de mindig elhuztak a, kulonben batran az eletemre toro, autosok...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 20:43:10

@sreetfighter: engem az első is zavar, ha nincs köd. mert felesleges, nem látsz többet. a szembejövő szemét meg fölöslegesen kínzod.
a hátsó is zavar, ha nincs köd. főleg éjjel, autópályán.

van, aki mindent felkapcsol, ami kapcsolható, ha gépkocsiba ül. ezeket utálom, de nagyon...

sreetfighter 2009.09.29. 20:46:09

@misitcom:
Te szerencsétlen örülj, hogy gyorsabban megy, mert kevésbé tartja fel a forgalmat!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.09.29. 20:47:43

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :):

Egy részük azt sem tudja, hogy fel van kapcsolva. Valamikor véletlen felkapcsolta a hásó zárófényeket és úgy maradt. Azóta úgy közlekedik. Tudom, mert beszélgettem már ilyennel.:)

sreetfighter 2009.09.29. 20:48:27

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :):
Kiváncsi lennék, hogy az első, hogy zavarja a szemed, mikor oldalra és lefelé világít. Persze gyáriról beszélek!

gpetersz 2009.09.29. 20:48:35

Én odáig olvastam, hogy elment mellettük "óvatosan", majd beállt eléjük...

Minek tovább? A paraszt majom feljelenti a paraszt majmot... majd mindegyik post ilyen.

czejp (törölt) 2009.09.29. 20:52:39

Nem akarok állást foglalni az itt leirt esetben, mert csak a robogós változatot olvastuk, de azért megjegyezném, hogy a robogósoknak nincs sok eszük, ha a piros lámpánál álló kocsik elé állnak, hiszen a robogó max 40-et mehet, mig a kocsik általában 50-et, azaz elkerülhetetlen, hogy előzgessék a robogóst, ami a keskeny útjainkon eléggé balesetveszélyes, de ha ez kell nekik ...

kranführer 2009.09.29. 20:54:42

@CBF: Emlékszem erre az esetre, szvsz eddig a non plus ultra. Nagy szerencséd volt hogy nem taposott szét. Simán gyilkossági kisérlet.

Velünk meg ez történt most a hétvégén:
Császárra mentünk vasárnap két haverral. Az M1-es autópályán Tatabánya előtt elkezd lassulni előttem a haver, vészvillogó ki, megállunk a leállósávon. Mondom álljunk le a fűre inkább a leállótól még volt kb egy méter széles egyenes füves rész. Széthullott neki a gázmarkolata, ráadásul abban van a tempomat is. Én láthatósági mellényt vettem és előkaptam a pár kiló szerszámot amit hordok:-))) Sikerült kb egy óra alatt összerakni, de a félelmem nem volt alaptalan, ugyanis egy Focus (osztrák rendszámú) összegyűjtötte volna a motorokat ha a leállóban maradunk, a büdös taplója ...
Húsz centire ment a bal markolatom mellett, de úgy hogy az autó teljes terjedelmével a leállósávban volt. Mindezt persze kb 150-160-as sebességgel, kamiont előzött és kisodródott a barma amikor vissza akart húzódni a szélső sávba.

dtk74 2009.09.29. 20:55:00

@misitcom: Akkor még 60-al lehett menni autóval belterületen, és tilos volt például a pótféklámpa. Változnak az idők. Nő a forgalomsürűség, alkalmazkodni kell.
Remélem a párhuzamos közlekedésre alkalmas úttestről tanultál, kis jóindulattal robogóra alkalmazhatod ennek elvét, egyébként készülőben a motorral lámpánál előre - szabály.
Ha van helyed előzni, milyen logika alapján kellene a sorban maradnod? Ha van ilyen logikád, akor kérdem én, személyautóval haladva pusztán toleranciából beállsz a traktor mögé cammogni?
Autós és motoros is vagyok, néha teherautós is, és mindig annak megfelelően közlekedm, amivel éppen vagyok. Menjen aki tud, maradjon aki nem tud.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 21:00:17

@sreetfighter: engem simán zavar. főleg a rosszul beállított gyári/nem gyári.
én meg arra lennék kíváncsi, miért kapcsolják fel (a húdemenővagyok! arcok) ha nem látsz vele többet?! és ilyenkor mekkora sebességgel közlekedsz?

dtk74 2009.09.29. 21:01:29

Ja, egy saját sztori. Megyek 40-50 között (900-as Triumph, nem 40-es a határ)) belterületen. balról kitolat egy Wartburg, majd az út közepe táján megáll, haladok tovább. Kicsit még kintebb jön, nekem gyanús lesz, kéz a fékre, de megáll, hagy egy bő mtoronyi helyet az út job oldalán. Mögé érek... elindul újra, és lezúzza a bal lábam. Motor megdől, viszakapom, nem dőlök el rutin és csoda folyományaként, 5 méterrel arrébb megállok. Féknyomn nélkül, mert lassan mentem. Wartburugos nő első reakciója, biztosan gyorsan mentem, mert ő nem látott... Engem, aki egy nyílegyenes úton fényes nappal haladok, a túlsó sáv szélén.
Mindegy, mert a motors a hülye, ez az első reakció. Mert mi mind ki akarjuk nyírni magunkat, ugye? A csizma mentette meg a lábam, ennek két hete, még bottal járok.

sreetfighter 2009.09.29. 21:08:15

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :):
Ha rosszul van beállítva az más.
Normál esetben szinte soha nem használnám, mert az olyan köd ritka, ezért csak városban szürkületben szoktam a helyzetjelzővel együtt használni.
A sebesség szerintem lényegtelen.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 21:10:51

@misitcom: nyilván a mocis nem 'csak' 40-el megy, ahogy egy autós sem megy 'csak' 50-el - hiába az a szabályos lakott területen (ha a táblák máshogy nem rendelkeznek). ez a megközelítés így sántít.

@dtk74: na, ez sem nudli. jobbulást! a legszarabb, ha el sem akarja ismerni. aztán pereskedhetsz, ha nincs szemtanú.

nem jobbikos 2009.09.29. 21:11:35

@Mr.ThomAce: A "dögöljön meg a szomszéd tehene is" lehet, hogy lejött a hozzászólásomból, de azért azt gondoltam hogy az triviális, hogy a seatos köcsög, és nem kell még egyszer elmondani, egyszerűen csak valóban a motoros tök fölöslegesen ment előre, és ráadásul bevallottan szabálytalnul haladt utána, aztán azt hiszi igaza van. Na a lófaszt van igaza. Nem avval van bajom ha egy motoros előre megy, de ilyen esetben egyszerűen nem volt értelme.

Alapesetben ez a helyzet úgy történik, ha én állok elöl, hogy jön a motoros, bejön elém, és elmegy. Az hogy vannak autósok akik nem így állnak hozzá szomorú, az hogy szabályokat szegünk, szintén, az, hogy a szabályszegő felháborodik, az hülyeség, aki meg hülye az haljon meg. (igen, én is, nyugodtan):)

Deneware. 2009.09.29. 21:20:09

A f@szom kivan a pirosnál előrelopakodó robogóstól/brinyóstól. A brinyóst újra előzhetem, a robis meg miért nem várja ki türelmesen a sorát mint mindenki rajta kívül? Csak nem azért siet mert -elsőként- 50-nél gyorsbban akar menni ??? NAGYON szabálytalan... Én ha a tükörben meglátom bármelyik kategóriát, szorosan a járdaszegélyhez állok, azt lehet a járdán tolva előzni... :o)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 21:21:23

@sreetfighter: szerintem a sebesség is számít, hiszen ködöst akkor lehet kapcsolni, ha a látási viszonyok azt indokolják. akkor meg úgy sem lehet tépni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 21:22:55

@Deneware.: gratulálok! kiállítottad a szegénységi bizonyítványod! csak így tovább :D

soseleszekelső 2009.09.29. 21:23:52

Robogósként két dolgot gyorsan megtanultam:
- Ha nincs forgalom, és kevés autó van, nem megyek előre, mert 50m után már feltartom a sort (dugóban persze nem állok be a sorba)
- Ha az autós paraszt, nem szabad felvenni a kesztyűt. Attól csak még nagyobb paraszt lesz, és az veszélyes.

Deneware, szerintem tök jó, ha szorosan a járdához állsz, akkor balról nagyon kényelmesen lehet kerülni. Bárcsak mindenki így tenne :)

sreetfighter 2009.09.29. 21:28:26

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :):
Szerintem értelmesen leírtam, hogy SZAROK arra, hogy mikor lehet KRESZ szerint használni. Én szürkületben városban használom, mert különben nincs alkalmam használni.

misitcom 2009.09.29. 21:33:40

Szerintem páran félre értettetek.Semmi bajom a motorosokkal.Csak azt akartam mondani,hogy ha egy történetben szabálysértésre szabálysértéssel válaszolunk az nem kompenzálja egymást hanem végeredményben kettő.

A Seat sofőrjét én sem értetem.Vagy tekerte volna meg a sisakot a motoros fején vagy hagyta volna a francba.Ha így közlekedik előbb-utóbb valaki úgy is eltapossa.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 21:37:08

@sreetfighter: hát, én ilyenkor SZAROK arra, hogy mit mond a KRESZ. aztán nyomok fényszórót. nagyrészt bevált!!! :D

@misitcom: arra tudunk válaszolni amit leírsz. amit hozzá gondolsz, arra nem ;)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.09.29. 21:38:55

@dtk74:

Tolató járműnek elsőbbsége más közlekedővel szemben nincs. Sebességtől független. Szerintem a körültekintés nélküli manővert óhajtotta a hölgy palástolni a "túl gyorsan jött" opció bedobásával :)

Nem egyedi eset :)

Nomante 2.0 2009.09.29. 21:48:01

Motorosnak "nekimenni" majd kihívni boxra, ősi román szokás! - viszont hülyét hülyére verni is az.

Egyébként nem tudom miért kell feltétlen leszorítani és megölni az összes motorost, aki előresompoly(j?)og a lámpánál, valószinüleg vmi rejtett kisebbségi komplexus lehet az oka, hogy ő bezzeg nem tud tolakodni, dögöljön meg a szomszéd tehén.

apócka 2009.09.29. 21:49:31

A robogós és a seatos is csak így egyszerűen: bunkó parasztok.

pakesz (törölt) 2009.09.29. 21:50:39

arra amit az a kocsog csinalt arra nincsen mentseg, feleslegesen kockaztatta mas erteket + eletet, na az ilyet tenyleg jol agyon kellene verni, vagy ha be lenne kamerazva az egesz varos, akkor feljelenteni
en nem vagyok nagy verszomjas allat, hogy szenvedjen az ilyen a bortonben, hanem egy jo kis fel millas karterites beleferhetne...

pakesz (törölt) 2009.09.29. 21:57:11

egyebkent bringaval velem is elofordult egy ilyesfele, kocsi allt, en szepen leszallok, hogy eltolom mellette, mivel a jardan kellett tovabbmenni utana elkanyarodvan, na a papa jobbra huzta es engedte elore, hogy nehogy mar el tudjak menni, ott szepen elgondoltam, hogy talan a tukret leszedem, vagy csak nekivagom a 20 eves bringat az oldalanak, de hat nem tudott annyira lenyomni, csak meg akart "leckeztetni",
aztan amikor integetett akkor visszamentem megkerdezni mi is a baja, persze akkor mar nem volt benne annyi mersz, hogy elmondja, hogy helyteleniti a dolgot amit tettem es hajlando lenne auto nelkul is megfegyelmezni, amikor ugyebar az o egeszsegi allapota is ki lenne teve kockazatnak (egyebkent a metakommunikaciom azt sugallta, hogy en szeretnem igy elrendezni a dolgot :))) )

misitcom 2009.09.29. 22:03:17

@dtk74: Szerencsésnek tartom magam,mert keveset kell városban autóznom.Van huszonhat falum,ott elandalgok párhuzamos közlekedés nélkül is.(hazudtam!Vép Bük Csepreg városok.)

labi 2009.09.29. 22:04:22

Ah, ez a kedvencem, amikor minden lámpánál elém áll, aztán tötyöghetek mögötte jó darabig amíg meg lehet előzni. Következő lámpánál kezdődik elölről...
De én nyugodt ember vagyok, így csak legyintek. Csak a loosereknek kell rohanniuk bárhová is... :)

labi 2009.09.29. 22:09:49

@sreetfighter:
mesálj erről, angem mindíg érdekeltek az ilyen egyes subkultúrákban menőnek vagy férfiasnak tartott dolgok.
Ködlámpaégetés menőnek gondolása, mobiltelefonon kihangosítva szokol rádió minőségben zenét hallgatás menőnek gondolása, lehúzott ablakkal tuc-tuc zene bömböltetés menőnek gondolása, ez mind mind olyan dolog amit nem értek.
Legalább ezt a ködlámpás dolgot tisztázhatnád, mert az átlagostól eltérés és feltűnni vágyás kényszerének kielégítésére - mert más értelmes dologban nem megy - csak akkor működne hogy ha nem csinálnák olyan sokan, mert így tulajdonképpen csak egy másik csorda tagjává válsz amitől még ezt a kis varázsát is elveszíti.

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2009.09.29. 22:11:35

Hm, a TANULSÁG:
Kisebb városokban idegbeteg, félénk, mások segítségére szoruló, nyúlkemény és bénán vezető robogósok és fehér seatosok laknak.

Sirály!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 22:12:50

@pakesz: ilyenkor szokták felhúzni az ablakot, meg nézni előre bambán (én nem csináltam semmit gondolattal a seggükben)..... szánalmas....

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2009.09.29. 22:13:16

@labi:
csakhogy ez a lényeg, ahhoz a csoporthoz és nem sima átlag néphez tartozni

sreetfighter 2009.09.29. 22:17:19

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :):
Szemben a városban??
@labi:
Szürkületben a városban mi a szart zavar, ha elöl! ég a ködlámpa a fényszóró helyett?
Este nem használom, bár szerintem akkor sem zavarna, ha jól van beállítva.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.09.29. 23:06:56

@sreetfighter:

Azok a ködlámpák zavaróak nappal is amely "hivatalosan" ködfényszóróként gyártódtak. Tudod más a kiképzése a fényszórónak, mint a tompított lámpásnak. Esőben meg kifejezetten élvezet ilyen előtt közlekedni, mert a vizes aszfalt mértanilag tökéletes szögben veri vissza a ködlámpák világát. Ilyenkor nálam is olyan érzés alakul ki, hogy mögöttem köd van és kényszert szoktam érezni a két hátsó piros retinavizsgálót bekapcsolni. Általában az eszesebbje veszi a lapot. De volt mikor Lada fényszóróval próbálkozó ifjú titánnak lett elmagyarázva közútra feleslegesek a leszállófények.... :))

Gordini 2009.09.30. 00:31:28

@joos: Ja, csak nehogy kinyíljon az ajtó mondjuk "poénból". Láttam már ilyet... Utána már senkit sem előzgetett két kocsisorban.

Sima ügy: szándékos emberölés minősített esete,gyilkosság kísérlete,stb.
Volt már ilyen nemegyszer,jellemzően két folyománnyal:
1. A motoros meghal,a kényszeres ajtónyitogatót (jobbik esetben) unszimpatikus,különböző korú és bőrszínű kanok molesztálják egy zárt ketrecben. Még jobb esetben az elkövető lelkiismerete fellázad,ezért seggberugja saját száját,úgy naponta kétszázszor,mindaddig,míg kezébe kerül egy borotva,kötél,nyitott balkonajtó,stb. és pontot tesz az ügy végére.
2. A motoros (némi szerencsével) túléli,leporolja magát és ingerülten torkon döf. Bicskával,ujjal,csizmaorral,fasszal,fékkarral - ez már gusztus kérdése. Persze,jogilag beszopja,de ez számodra már érdektelen.
Jó poén,mi ?

csak john 2009.09.30. 00:57:48

A posztoló nagyon hülye. A seatos meg a párja.
Az előre csorgó motorokkal akkor van bajom, ha a kipofogója még csak nem is hasonlít a gyárira. A parasztnak tetszik a hangja, így a lámpánál állva is húzogatja a gázt, amit roppantul lehet élvezni közvetlenül mögötte. A másik típus, aki miután előre csorgott, a zöldnél elfelejt elindulni. Esetleg ezen kettő kombinációja.
A robogósok ettől annyival rosszabbak, hogy ők még büdösek is. Őket ráadásul ha nyilt szakasz jön a lámpa után, még lehet visszaelőzni úgy, hogy közben ne nyírjam ki közben a parasztot.
A másik téma a ködlámpa. Nehezen értelmezhető, de a nevében hordozza a felhasználási területét, amit a kresz is támogat. De ez sok ember számára már bonyolult.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.30. 10:02:35

@pakesz: Ilyenkor én is mindig oldalra húzom. A motorossal nincs baj, ha előremegy. A robogós még talán, de a biciklist ne kelljen már minden sarok után kerülgetni, meg ne tartsák fel a forgalmat.

vivax 2009.09.30. 10:26:44

Életveszélyes barom döglégyszemüveges. Ismerem a típust, többször összeakadtam már ilyen elmebeteg faszfejekkel. Súlyos kilinikai eset...

pakesz (törölt) 2009.09.30. 11:04:11

@newtehen: lehet hogy diszlexia, vagy en nem fogalmaztam erthetoen :)
en eppen haladtam mellette, amikor ramhuzta, na ez ugyebar kozuti veszelyeztetes

de ami engem bant az az hogy egy kerekparost leckeztet meg aki gyakorlatilag vedtelen, leckeztessen csak sajat kategoriajaban levo autokat, amikor ott szemelyi serules kizart illetve ha nagyon tokos akkor nyomja le a kamazt vagy egy kamiont

egyebkent abban igazad van, hogy idegesito a bringast allandoan kikerulgetni meg hogy visszacsorog meg aztan megint kikerulni, de hogy rahuzza az ember a bringasra amikor a bringas halad az nem ok

o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫ 2009.09.30. 11:06:52

@sreetfighter: értem hogy mikor használod, meg úgy hogy nem zavaró. DE MI A FASZNAK? a funkciója nem az, hogy szürkületkor használd, egyszerűen értelmetlen.

vagy azt gondolod jól néz ki? tuning, hogy világít? engem nem szokott zavarni, csak nevetségesnek tartom, hogy valaki ettől lesz nagyfiú, meg a streetracing matricától

pakesz (törölt) 2009.09.30. 11:12:56

ha egy autost zavar valaki, hogy szabalytalanul csinalja a dologot, akkor autoval szemben kemenykedjen csak meg leckeztessen, elvegre csak anyagi kara keletkezik belole(en is szoktam csinalni), de ha bringassal vagy motorossal szemben all, akkor ne legyen rest kiszalljon es leckeztesse meg a bringast vagy motorost

sreetfighter 2009.09.30. 11:40:16

@bazmegbazmeg:
Őszinte leszek: gyárilag járt a kocsihoz, de mivel az előzőekben százszor leírtam, hogy jogosan szinte soha nem lehetne használni, ezért használom szürkületben, mert így jobban látható vagyok. Mellesleg tényleg jól néz ki.
Mennyivel jobb az audik fénysávja vagy a gagyi utánzatok.
Az enyém a föld közelében a kocsi szélén van, ezér a vakítás kizárt!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.30. 15:48:54

@sreetfighter: lol :D

amikor audi fénysávot szerelnek VW konszern autóira, az meg aztán mega lol :)

2009.09.30. 20:05:00

Semmi bajom nincs azzal ha a motoros előre megy a sorba,addig amíg megy. De mikor az öreg gané 50-es szarjával előre megy,majd ott tötymörög meg füstöl azt gyűlölöm. Azt hiszi hogy annyira kibaszott gyors mert nem kell váltania...

Touch-Kó 2009.10.03. 10:33:22

Éljen!!!

Végigolvastam a HSZ-eket, és megint a motoros a vétkes!! Juhééé, bakker már röhögök rajtatok:D
Az autós tök jogosan akarta kinyírni a robogóst:D Sőt, jól is van ez így.A robogós meg nemtudni mit keres a kocsisor mellett..
Európában egy csomó országban a motorosokat senki sem b*sztatja emiatt.
Jah, persze el is felejtettem...:) Olaszországban,Görögországban,Franciaországban az összes robogós szabálytalan, és száguldozik,cikázik..

Vicc ez az egész..
Az autós persze nem vétkes egyáltalán.Gratulálok a hozzászólások nagy részéhez...

vwgery 2009.10.06. 11:12:49

sikerült nekem is végigolvasni a hozzászólásokat, látszik az ország mentalitása.
azért járok robogóval, esetleg ázok-fázok, hogy haladjak. nem tartok fel senkit és hol írja a kresz, hogy nem kerülhetem ki az autósokat?
a maradék 3 autós akkor ért utól minket, mikor már a körforgalomba ugrált a pali, szóval senkit nem tartottam fel. egyébként egy aprilia sr50 a robogó, egy pár autónak odaver 70-80ig, csak, hogy végképp ne tartsak fel senkit.
a kipufogó is gyári, nem hangos, de akit zavar a cserélt tuningolt kipufogók, az is kész. ha mögött jövő kocsiból a zene bömböl annak is adnál fülest? mi közöd van hozzá, hogy milyen hangos? ha büdös húzd fel az ablakot és kapcsold be a belső keringetést.
nem értem

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.10.06. 15:27:49

Kedves akadékoskodó, mindenben a hibát kereső és 'énmindenkinéljobbanvezetek' hozzászólók!

Először is meg kéne tanulni figyelmesen olvasni és értelmezni az olvasottakat!
Itt nem az a lényeg, hogy kinek van joga ahhoz, vagy kinek nincs, hogy előremenjen balról, vagy egyesek szerint jobbról (pedig értelmesen le van írva a szituáció), hanem arról, hogy miért viseltetik ellenszenvvel az autós társadalom a robogósokkal szemben??
Aki nem viseli el, hogy a pirosnál állva elmenjen mellette egy motoros, az azonnali kezelésre szorul! Itt senki nem önjogú bíró, hogy ítélkezzen más 'szabálytalasága' felett, vagy ha már annyira ítélkezni akar, akkor menjek rendőrnek, de lehet még alulképzett hozzá...!
Az a lényeg, hogy nem kell idiótának lenni, nem kell megmutatni, hogy ki a Jani, főleg nem anyázva, mert egyszer beleszalad egy olyan 'állatba', aki tényleg kitépi az autóból és akkor leshet. Jelzem, hogy nem csak a 17 évesek robogóznak, jómagam 23 éves fejjel is egy ilyen paripát nyüstölök, és nem biztos, hogy egy 160 centis járművezető társ igényelné adott esetben, hogy ráüljek a közel 100 kilómmal! (most kérek mindenkit, hogy kommentálják, hogy: "na a nagyképű köcsög, ilyenek a motorosok, idióta, stb, köszönöm szépen!)
Senkinek nincs joha ahhoz, hogy mást a saját maga által megítélt helytelen szituáció miatt veszélyeztessen és felelősségre vonjon! Akinek nem tetszik, hogy a másik kihasználja a lehetőségeket, az nyaljon otthon szurkot! (a sün már lejárt lemez)
A sebesség megint csak egy dolog, lehet mondani, hogy egy robogó nem mehet 50nel, még városban sem, de egy autó mehet 65-tel?? Itt 50el ment a robogós, tehát feltartásról szó sincs! Városról beszélünk! Az elindulás módja (csikorogtasd meg a kereket) ítélve nem egy városi bevásárlóút kellős közepén volt szeretett seatosunk, ott már a marha és az orángután keverékének emberi képe jelent meg nála! Az, hogy 1 centire megy el a motortól, az nem probléma??!! Az ne essen rosszul a motorosnak??? Az álló sor mellett lévő elcsorgás viszont háborús bűn??
Utolsó gondolatként, én úgy gondolom, hogy egy motor egyenértékű jármű egy autóval szemben, minden esetben! Aki nem így gondolja, feküdjön úthenger elé!

u.i.: várom az anyázó, köcsög motoros kommenteket, ugyanis gyűjtöm őket!!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása