Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem adta meg a jobbkezet és még ő hőbörgött

2009.10.29. 16:36 :: SilentSound

Ismerjük mind azt az alacsony intelligenciával rendelkező állatfajt, amelyiknek fogalma sincs a KRESZ egyes részeiről, ami miatt alapvetően is veszélyesen közlekedik és ha valami hülye élne az elsőbbségével, ahogy Zoltán is ezt próbálta, akkor egy pillanat alatt leszáll az agyára a vörös köd és mindenáron, akár tettlegesen is meg akarja magyarázni, hogy a másiknak miért a büdöskurvaannyát.

A XI. kerületben a Baranyai utca és a Budafoki út kereszteződése előtt csúcsidőben mindig nagy a tumultus. A kereszteződéstől 10 méterre van egy kis utca. Abból szoktam elindulni munkába vagy éppen ahová kell. Sehol egy elsőbbségadás tábla, tehát jobbkezes.

Ma délután fél hatkor - ki az a hülye, aki ilyenkor el akar indulni valahova - elindultam. Odaértem az utca végébe a várakozó sorhoz jobbról. Tetszik tudni, sehol egy tábla, csak a jobbkéz szabály. Mikor elment a kereszteződésben álló kocsi előremozdultam, hogy jelezzem továbbhaladási szándékomat (ez eléggé hivatalos lett nemde?). Ekkor jutott el a következő Volvos kolléga agyáig, hogy valszeg elsőbbséget kellene adnia, ezért ő is előremozdult, nehogy beférjek elé.

A szemén láttam a szándékát, de ekkor már pozícióban voltam én is. Ablakot lehúzta és elkezdett kioktatni, hogy miért tolakodok be elé!!! Szavaiban néhány állatfajt  is megemlített (kis majom is volt közte, ami még kedves is lehetne) és néhány foglalkozás (paraszt).

Nem vagyok ijedős ember, ezért ablak le és kedves hangon elmondtam neki a KRESZ megfelelő passzusát, meg hogy én vagyok jobb kézről. A válasz a korábbihoz hasonló hangnemű volt, de kicsit hangosabb. erősebb. Miközben magyarázott megnyílt az út és én kikanyarodtam a Budafoki útra a Gellért tér felé és megálltam az Október 23-a utcai piros lámpánál a belső sávban, mert egyenesen kívántam tovább menni.

A kolléga el volt foglalva a kioktatással és csak 100 méteres hátránnyal tudott jönni utánam. A kb. 100 méteres úton 80-ig tolta, majd a balra kanyarodó és csakis buszoknak fenntartott sávba befékezett és kívánta folytatni a csevegést. Letekertem az ablakot, hogy hátha egy bocsánat, vagy köszönöm elhangzik, ehelyett csaholást, rokonságom szidalmazását hallottam, majd mikor az anyós ülésre áthajolva le akart köpni, de sajnos a saját kocsiját sikerült eltalálnia.

Innen nem foglalkoztam vele tovább, ezért törvénytisztelő felebarátom padlógázzal elindult a tele pirosban át az Október 23-a utcán és a következő sarokig megmutatta, hogy az ő autója 200 méteren fel tud gyorsulni 100-as tempóra is akár. Pár másodperc múlva zöldre váltott a lámpám és a következő sarokig elcsorogva utolértem. Ekkor elkanyarodott az utamból.

2 perc alatt 4 szabályszegés, amiből az utolsó kettő véletlenül halálos is lehetett volna. A kolléga valószínűleg nem olvassa ezt a posztot, mert talán nem is tud olvasni.

27 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2009.10.29. 17:00:53

Már a Volvosok is kezdenek zülleni?:(

Amikor leköpte a saját autóját, akkor röhögtem volna pofán valószínűleg:D

Bárzongorista · http://www.pecsibalazs.hu 2009.10.29. 17:19:58

"Kolléga??? Mióta vagyok én kurva?"

Marcellusca 2009.10.29. 17:27:25

Hehe!
Saját kocsiját köpködi? Biztos így akarta levezetni a frusztrációját. :)
Mekkora barom!
És nem csak emiatt. Hanem amit csinált/nemcsinált!

@Bárzongorista: Úgy, úgy!
Miért kell az ilyen kretént kollégának hívni? :)
Én még autóstársnak sem nevezném!

mercurius 2009.10.29. 17:51:55

jó. A kétbalkezesektől hogyan várod el, hogy tudja, mi az a jobbkéz szabály?

BarneyStinson · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/353-fiat 2009.10.29. 18:01:14

ez a leköpte a saját autóját fordulat nagyon jó :))) én is beleröhögtem volna a pofájába az tuti. remélem szépen végigcsorgott az ablak belső felén és után a belső kárpiton is. :D

Spikk 2009.10.29. 18:12:25

Visszafelé is létezik a dolog...
Én akkor rémültem meg egy kicsit, amikor ifjú titán kollégám vitt haza kocsival, majd amikor a macisajthoz értünk és balról elhaladt egy autó a védett úton, nekiállt ordítozni az illető jobb kezével kapcsolatban. :-D
Igaz, kicsit féltem már előtte is, mert a heelyesen megválasztott követési távolságról is eltérő fogalmaink voltak.

kamushamus 2009.10.29. 18:17:56

és néhány foglalkozás (paraszt) hihihihihehehehe.
Ez tetszik.

misitcom 2009.10.29. 19:09:39

Szóval megint csak egy átlagos hétköznap?

miako74 2009.10.29. 20:32:45

Aki naponta közlekedik autóval Budapesten vagy más nagyvárosban, az rendszeresen szembesül azzal, hogy a jobbkéz-szabály (is) sajnos egy hatalmas fekete lyuk a gk.-val közlekedők többségének agyában. Köszönhető ez az 1-2 hónap alatt megszerezhető (jó pénzért megvehető) jogosítványnak.
Azért az igazi mégis az lett volna, ha lehányja a saját kocsijának belsejét. Úgy igazán, zöldborsóval és sárgarépával ahogy azt illik.

Tornado86 2009.10.29. 20:51:59

@miako74:
Megszondáztattad volna a hányást, mi? :D

igazi hős 2009.10.29. 21:08:26

"A szemén láttam a szándékát" Ha látod, hogy hülye, akkor miért kellett hergelni. Inkább előttem legyen az ilyen, akkor látom mit csinál.

Palex 2009.10.29. 21:28:38

És az milyen utca? Mi a neve. Mert a térkép szerint nem az, hanem mondjuk egy parkoló.
lehet, hogy tévedek, de ennek nem ártana utánajárni, mielőtt az ember elhamarkodottan dönt...

Canis Lupus Libertas (törölt) 2009.10.30. 04:28:09

@igazi hős: Ebben teljesen igazad van. De akkor miről szólna a sztori? A blogoláshoz téma kell és ha az nem jön magától, elébe kell menni!

reader613 2009.10.30. 07:33:29

@igazi hős: aham, tehát ha már messziről látom valakin, hogy hülye, akkor az a helyes megoldás, hogy jól magam elé engedem, kinyalom a seggét, itallal kínálom, és az én Q anyámat, már jó előre.

kérsz egy italt? :o)

szaGértő 2009.10.30. 07:52:50

@reader613: És ezzel megerősíted benne, hogy érdemes hülye bunkónak lenni.

Grg76 2009.10.30. 08:01:48

Tipikus magyar mentalitás. :( A hibás hőbörög mindig, ahelyett hogy magába szállna...
Sajnos az élet más területein is pont ugyanez a helyzet.

Canis Lupus Libertas (törölt) 2009.10.30. 08:13:29

@reader613: Tényleg igazad van, sokkal jobb leanyáztatni magad egy surmóval! Meg hát a KRESZ is a te oldaladon áll, úh. tettél egy újabb lépést az üdvösség felé...
Erről egy ostoba vicc jutott eszembe:

- Tudod miért hajlik meg a hajópadló a rendőr alatt?
- ?
- Mert az okos enged...

SereG 2009.10.30. 08:43:03

@igazi hős: na nehogymár a takony túrja az óvodást...

babel 2009.10.30. 10:40:32

@igazi hős: Nem értünk egyet. A kíváncsiság néha jó dolog, én is szeretem olykor nézni a hülyéket, de ha egyfelé megyünk, az ilyen inkább mögöttem legyen (jó messzire), mint előttem. Mert ha előttem befékez, keresztbe áll, árokba fordul, balesetet szenved/okoz, veszélyeztet, azzal nekem valami dolgom lesz. (Mikor mi.) Ha mindezeket mögöttem teszi, akkor meg nem lesz. Egyszerű, mint a faék. Legyen mögöttem. Az a tuti. Majd nézem a tükörből, míg én is neki nem megyek valakinek... :D

babel 2009.10.30. 10:44:45

@Palex: Nézd meg a vonatkozó definíciót a KRESZ-ben, és döbbenj meg! A parkoló, mint várakozásra kijelölt / alkalmas hely, az az a hely, ahol a gépjárművek állva várakoznak. Az őket összekötő betonsáv már egy út, akár van neve akár nincs, tehát vonatkozik rá az elsőbbségadás szabálya. (Nem viccelek, ez komoly. De most megyek és megnézem még1x én is, hátha rosszul emlékeztem.)

Alex3000 2009.10.30. 10:47:10

Értelmes ember lehetett, kár hogy él.

cso zsi 2009.10.30. 11:08:36

@Palex: Tény, hogy parkolnak benne (óra is van), de attól az még ugyanúgy jobbos utca, mint az összes többi a Baranyaiban.
www.norc.hu/pano/cozShnDS/

GG81 2009.10.30. 14:01:22

tegnapi mercis sztory... megyek a pongrácon kőközpont felé, előttem busz. megállóba áll a bnv magasságában, szerencsére a terelővonal el van ott húzva így a sáv elhagyása nélkül kikerülhető lenne..., ha szemből a budzi kismercis (valami c osztályos lehetett) nem lógna át vagy 30 centivel + a tükör. mit lehet tenni, lassulok, kb. 5-re, jobbról a busz kéklik, balra a saját sávjába nem férő elitautós. átnézek, olyan te nem vagy normális képpel, lemondóan, semmi agresszió, mert azért elfértem, csak jelzésképp... mire az emberünk égtelenül elkezdett gesztikulálni, mozgott a szája, hadonászott is talán... anyu meg ott ült mellette, ilyenkor elmagyaráznám az utastársaknak, hogy a kedves ember akire az életüket bízták már egy egyszerű feladattalé sem képes megbírkózni, mint a sávban haladás, mi lesz, ha esetleg vészhelyzetet kéne megoldani... ennyi, mentem tovább és röhögtem az ideggyenge tehetségtelen barmon.

eightball 2009.10.30. 14:21:43

Apámra rátörte a vezetőoldali ablakot a csóka, és közben azt ordította hogy "MIÉRT NEM ADTAD ÁT AZ ELSŐBBSÉGET"
Szerintem az az igazán menthetetlen kategória, ez csak ilyen szoktatós történet ahhoz képest.

Ákosss 2009.10.31. 11:28:07

Évekig jártam minden reggel az említett utcából dolgozni, és elég ritkán adnak ott elsőbbséget - a véleményem szerint parkolóból - kikanyarodó embereknek. A Volvós szerint az parkoló volt, szerinted egy név nélküli utca. Nem az a lényeg. Nekem azt tanították, hogy az az elsőbbség, amit meg is adnak. Szerintem az országban nincs olyan épeszű közlekedő, aki a jobbkezes szabályt természetesnek veszi, és nem nézi meg, hogy valóban megkapja-e. Itt láttad, hogy nem kapod meg, akkor meg minek ingerelni? Ha balhét akartál, megkaptad, ez neked is ugyanúgy hibád. Hiába "törvényszegő", aki fegyverrel bankot rabol, ha elkezdesz előtte ugrálni és leüvöltöd a fejét, akkor lehet, hogy kapsz egy golyót. Itt is tudtad nagyon jól, hogy mi fog történni, tehát hiába van szerinted igazad, ugyanolyan hibás vagy az ügyben.

logikaibukfenc 2009.11.02. 00:28:00

igen vakond. majd utána megkérdezzük őt is.
lehetek az első aki posztolót hülyézi le?
nem szeretnék.
de ha a volvós úgy gondolja hogy igaza van , miért nem vagy kíváncsi arra hogy miből gondolja ? hátha mégis tényleg.
pl : ő már bent állt a kereszteződésben (kresz szakkörösök kikereshetik a pontos meghatározást), csak annyi helyet hagyott, hogy a neki szemből jövő esetleg be tudjon kanyarodni még oda ahonnan te jöttél.
te pedig még nem voltál bent, - hanem a háztömböt(térkép alapján) fél perc alatt megkerülve a sor elejére próbálsz furakodni.
(mert autónként fél-két perc várakozást spórolnál ha így lenne).

de ha te nem is, budapesten a többség jellemzően igen. ezért nem rónám fel a volvósnak ha ő a várható legrosszabbat feltételezi. te magad vallottad be hogy nem indulnál csúcsforgalomban útnak szíved szerint. hát ő se gondolta hogy te ott laksz , onnan indulsz.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása