Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Autóvadászat félig-meddig élőben

2009.11.06. 21:58 :: SilentSound

[Utoljára frissítve: 21:58]

[7:57] Ma olyan lesz itt a blogon, ami eddig még nem, folyamatosan fogom frissíteni ezt a posztot, ugyanis autóvadászatra indulok egy rakás másik emberrel. Még épp reggeliznek, hamarosan következik az eligazítás, aztán ha minden igaz, mindenféle autóban és helyszínen megfordulok itt Dél-Pesten és amikor csak lehetőségem van, tudósítok is az eseményekről.

[9:46] Volt egy kis eligazítás polgármesterrel, kispesti rendőrkapitánnyal, akik lefutották a szokásos köröket, aztán kiosztásra kerültek a dossziék, hogy ki kivel hova megy, mit csinál, végül Vezda Laci tartott egy kis prezentációt, hogy a rendszámoknál mi az, amire nagyon oda kell figyelni, milyen tipikus stiklik vannak.


Sánta László eligazít


Amikre oda kell figyelni...

[10:02] Elindultam három rendőrrel vadászni:


Így figyeljük a rendszámokat menet közben

[10:08] Az első két fogás, mindkettő hölgyvezetővel:


Jól megijedt, pedig csak a biztosító állította ki az igazlást rossz rendszámra


Az ő autóját a bank kereste, hitel törlesztési gondok miatt

[10:19] Az első lopott autó, a kiindulóhelyünk melletti parkolóban, többször csavarozott hamis német rendszámmal, olasz rendszámkerettel, eltávolított alvázszámmal:


Olaszországban körözik, csak nem ezzel a rendszámmal


Az alvázszám helye a szélvédő mögött

[11:29] Nemrég volt Kispesten egy autós üldözés, a vadászok találtak egy lopott fekete Skoda Fabiát, de eddig elkapni nem sikerült, KITT-et megszégyenítő méretűt ugratott fekvőrendőrön, átszáguldott a piros lámpán, majdnem elcsapta egy kamion, de mázlija volt és meg tudott lógni végül. A rendszáma: KOL-583. Ha volt egy kis eszük a tolvajoknak, akkor valahol letették, aki látja az autót a mai napon bárhol, kérem, hogy jelezze kommentben!

Jártunk közben a Nagykőrösi úton, de ott különösebb esemény nem volt, most a Gyömrőin a Shell kútnál van egy pár perces pihenő, legalább hányinger nélkül tudok posztolni így, hogy nem menet közben kell. A két helyszín között pedig visszatértünk a lopott Daewoo Evandához, amit épp akkor tettek emelőre és szállítottak el:

Idő közben az is kiderült, hogy Vecsésről lopták el, olasz tulajdonostól.

[13:18] Tartok egy kis szünetet, aztán nemsokára megyünk vissza cirkálni. Közben kiderült, hogy az elszállított autó tulajdonosa román, igazán nemzetközi történet, Olaszországban forgalomba helyezett autó német rendszámmal, román tulajdonossal és Magyarországon lopták el. Várom már a folytatást, remélem, hogy ott tudok lenni még egy-két érdekes fogásnál...

[14:55] Nemrég voltunk a kispesti rendőrkapitánysággal szemben az Ady Endre úton, ahol egy autó hátulján ugyanolyan rendszám volt, mint pár utcával arrébb egy másikon. Elöl egyiknek sem volt semmi, viszont a szélvédő mögött a piros csodánál gyönyörű, szigetelő szalagból ragasztottak fehér papírra egy tájékoztató jellegű rendszám utánzatot.

[15:38] Újabb fogás az Üllői úton. Kikanyarodáskor a BMW vezetője agresszívan dudálta le a civil vadászautót, majd miután megelőzte, a rendszámfelismerő rendszer kidobta, hogy körözik az autót bűncselekmény miatt. A sofőrt már elvitték, mire odaértünk, ha jók az értesüléseim, akkor több milliós sikkasztás a vád.

[15:53] Valószínűleg az utcán ez lesz az utolsó esemény, ezúttal egy egyedi azonosító jel meghamisításról van szó, ugyanis az Astrán lévő rendszám egy Wartburgé és természetesen csak a hátsó van rajta, a másik nyilván az eredeti helyén lelhető fel. Nemsokára megyünk vissza az eredményhirdetésre, csak a környék megköveteli a fokozott létszámú jelenlétet, amíg az Opelt elszállítják innen.

[21:58] Vége a vadászatnak erre a napra, ezeket a sorokat már itthon írom, annyira nem akartam geek lenni, hogy az eredményhirdetésről és a vacsoráról evés közben állok neki képet szerkeszteni és feltölteni. Megvolt az eredményhirdetés is öt óra felé, a legjobb eredményeket elért civil csapatokat és a velük dolgozó rendőröket egyaránt díjazták, íme a 3. és 2. helyezettek, a nagy pörgés miatt nem tudtam követni, hogy ki kivel hányadik lett a dobogó alsó fokain, aki esetleg lemaradt róla, annak ugyanúgy gratulálok:

És ha jól fogtam az eseményeket, akkor ők voltak a győztes csapat, bár mintha a civil fele hiányozna a képekről, az eredményhirdetésnél is olyan gyorsak lehettek, mint a villám, ahogy munka közben is egész nap.

Bár nem tudom, én mit tettem a közbiztonságért azzal, hogy kattogtam a fényképezőgépemmel össze-vissza mindenhol, én is kaptam egy emléklapot:

Aztán jöhetett a vacsora, amire szintén meghívást kaptam, igazából nem bántam, mert már marha éhes voltam, amikor a levest kihozták, Vezda Laciról csináltam még egy fotót, aztán feladtam végleg és a finom főétel és desszert már nem került dokumentálásra.

Olyannyira elfáradtam a végére, hogy miután hazajöttem és megsétáltattam a kutyát, fel sem tűnt, hogy teljesen jól vagyok lakva, úgyhogy megvacsoráztam mégegyszer jóízűen, aztán csak most esett le, hogy dupláztam. Mozgalmas nap volt, ezúton is köszönöm a meghívást a Zsaru-car csapatának, élveztem minden percet!

156 komment

Címkék: biztonság közlekedés rendszám autó rendőr autólopás autóvadászat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rong 2009.11.06. 08:58:46

'oszt puska van-é nálad? :)

SereG 2009.11.06. 09:28:09

Na, ez egy igazán jó ötlet :)

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.11.06. 10:01:08

lehet már fikázni a postolót, hogy miért nem dolgozik inkább pénteken? :):):)

az, hogy én miért kommentelek, az más teszeta :P

2009.11.06. 10:05:39

@boylepke:
Mondjuk, hogy délutános vagy / tanítási szünet van, akkor van alibid. :-))

\\\'Doni\\\' 2009.11.06. 10:19:00

Köszönjük, hogy megosztod velünk, /már a rádióban is hallottam, hogy lesz nagy autó ellenőrzés Bp.-en/. Köszönöm azt is, hogy azok is tudomást szereznek róla, akik ellen történik mindez!
Nem lehetne ezt utólag leközölni, hogy a tolvajok java belefusson az ellenőrzésbe? Így jópáran inkább még pihentetik a vasat. Bezzeg arról nem közölnek semmit előre, hogy hol várható menetközbeni sebességellenőrzés.
Légyszi hírdessétek ki azt is, hogy kihez mennek a közeljövőben házkutatásra, vagy ki az , akit épp figyelnek.:(
Persze érdekel majd az eredmény, de röhely, hogy előre kihirdetik az ellenőrzéseket.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 10:21:08

@\\\'Doni\\\': Engedélyt kaptam rá, ilyenkor már nincs jelentősége a szervezőség szerint, nem mozognak a lopott autókkal, mert a rosszfiúk is tudják reggel óta.

\\\'Doni\\\' 2009.11.06. 10:21:25

Még:
A sebességmérő autók egyben ellenörzik is az összes rendszámot a rendszerben?
Amennyiben nem, mert csak a sebességtúllépés számít, akkor magukat a seggükbe... már mint sünt / jó kövéret/.:)

\\\'Doni\\\' 2009.11.06. 10:22:24

@SilentSound: Engem inkább a tegnapi bejelentés idegelt fel.Már akkor közölték a rádióban, hogy mi lesz ma.

\\\'Doni\\\' 2009.11.06. 10:22:58

Jah, és kösz a gyors választ!:)

vérengző kismalac 2009.11.06. 10:33:51

Az elkapott gépjármű tolvajok és rablók vallatásáról, kínzásáról exkluzív képes beszámolót várunk, ha már a véres poszt elmaradt!!
Az elkobzott autókat pedig sorsoljátok ki a blog olvasói között!

ex-dr. vuk 2009.11.06. 10:35:42

Riszpekt! Ezt miert nem lehet a rendorseg altal folyamatosan az egesz orszagban? Fix kamerakkal? Minden hataratkelonel?

Lehet, hogy nem kene annyira fosni az autolopasoktol?

\\\'Doni\\\' 2009.11.06. 10:39:00

Az a pár száz traffi fontosabb volt, amit nemrég vettek, vagy bérelnek. Abban van a pénz! A tolvajokat elkapni csak meló, meg pénzkidobás...... nekik odafennen!
/de rem nem sokáig. :)/

vérengző kismalac 2009.11.06. 10:40:56

@SilentSound:
"nem mozognak a lopott autókkal, mert a rosszfiúk is tudják reggel óta."
Akkor Ti mit csináltok? Egy jó kis buli szombat elött??

potha 2009.11.06. 10:48:54

Várom a folytatást, együtt izgulok itt veled :D

szaGértő 2009.11.06. 11:09:25

@vuk_: Nekem is van az autóban, de nem kamerás, mert az k.drága, csak kézi, arra volt keret. Naponta, ha ráérek, kiállok a főútra vadászni. Volt már olyan fogásom, amelyik üldözésbe csapott át...

laposmacska 2009.11.06. 12:15:19

Silent, ti üldöztétek a Fabiát?

107! 2009.11.06. 12:16:47

Üdvözlöm a srácokat Silent!!!! Ha itt van a dunaföldvári csapat, akkor azokat külön is! :-)

_Toto_ 2009.11.06. 12:30:33

@szaGértő: lehet h félreértettem, de ilyen autóvadász ketyerét sima civilként is lehet venni, birtokolni?

Az adatokat neten keresztült töltik fel rá, vagy hogyan?
Engem érdekelne, nem komálom a tolvajokat, nekem is okoztak már kárt.

Hajrá autóvadászok!!!
Az előre bejelentést én sem értem, de biztosan van valami logikus oka, azért a viccekkel ellentétben a rendőrök nem teljesen hülyék ám.
Én arra tippelek, hogy már maga a bejelentés jelentősen lecsökkenti az autótolvajok tevékenységét egy pár napra. Annyival kevesebb autót visznek el addig is...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 12:41:13

@laposmacska: Nem, azt csak rádión hallgattuk.

@107!: Nagyon sokan vannak, nem tudom, hogy ki honnan. :)

@_Toto_: Civileknek és rendőröknek is van ilyen kütyüjük, gondolom az alapítványon keresztül.

mr_x 2009.11.06. 13:04:48

Engem erdekelnenek hogy "a rendszámoknál mi az, amire nagyon oda kell figyelni, milyen tipikus stiklik vannak".
Valamint az is, hogy ha ilyet talalok es eleg gyanus a kocsi, akkor hova lehet bejelenteni.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.06. 13:08:22

Mindig csak ezek az olaszok...

lemil.blog.hu/2009/11/04/vendegoldal_sacra_corona_unita

Egy kis kiemelés:

"Amikor egy albán rendőrrel beszélgettem, aki azért volt itt, hogy azonosítson néhány nehézfiút, csak annyit mondott mosolyogva kérdésemre, miszerint szerinte Magyarországon ott van-e az SCU (a legfiatalabb olasz maffia - ALTR)?

"Kelet-Európában Albánia, Szerbia, Montenegro, Horvátország, Szlovénia, Románia, Bulgária, Ausztria, Ukrajna, Oroszország biztosan fertőzött. Na, mit gondolsz naiv fiú?" "

PitBuli 2009.11.06. 13:19:20

Nekem is loptak el már autómat Kispesten. Ha megadom a rendszámát megkeresitek azt is? Igaz volt már vagy 20 éve, de hátha meglesz ezzel az új, hiper-szuper űrtechnológiával :)

Kalányos Márió 2009.11.06. 13:24:27

Ha KWY-412 fehér Suzuki Sx4-et láttok, akkor kövessétek mert lopni járnak vele!

szaGértő 2009.11.06. 13:36:20

@_Toto_: NÍem, polgárőrként van jogom használni. Napi frissítéssel megy.

Acmee 2009.11.06. 13:38:55

Hajrá srácok!

Egy kérdés! Országszerte a SÜNök miért nem ilyen ketyerével állnak az út szélére trafi helyett?

ugyanolyan "kényelmes", mégis hasznos, nem is kicsit.

Másik: a pályákon a fix kamerák -ha jól tudom, akkor - azonnal küldik az infót a központba. Akkor miért nem lehet a rendszámellenőrzőre kötni őket, aztán ha lát vmit mondjuk a tatai, akkor Bicskéről már riaszta is az elfogót, fényképpel, rendszámmal, stb...

Kedves SÜNök!

Itt az ideje, h a forintvadászatról átálljatok a hasznos munkára!!!

szaGértő 2009.11.06. 13:41:07

@Acmee: Mert 300 ezer körül van darabja, plusz laptop, plusz kamera.

Kalányos Márió 2009.11.06. 13:46:27

@szaGértő: Mi az a 300 ezer Ft? 5 perc vadászat egy 30-as táblánál! ;)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.06. 13:48:06

@szaGértő: És behozná az árát?

Inkább erre költsenek, mint plexipajzsra, meg könnygázgránátra...

Kalányos Márió 2009.11.06. 13:50:13

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Mellesleg a biztosítók is összedobhatnák rá röhögve azt a pár tíz millát...

szaGértő 2009.11.06. 13:53:27

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Ahogy vesszük. Nem a rendőrség keresne rajta, hanem a biztosító. Logikusnak tűnne, hogy a biztosítók vegyék meg a cuccot, a rendőrség így is csóró.

Tisztában vagyok a pénzügyi helyzettel, ezért állíthatom, hogy nem fognak venni ilyet.

Az érdekes az, hogy a nagy hohoho janem, autóvadász fejpénzt kap a megtalált autókért állítólag, de nem osztja meg azzal, aki megtalálta.

Pedig a működő pénzügyi konstrukció az lenne, hogy az autó értékének x százalékát az kapná meg, akik megtalálta, ebből lehetne finanszírozni egyrészt az induló 1 milla körüli befektetés megtérülését, másrészt az üzemeltetés költségeit (munkaidő, benzin, amortizáció, frissítések költsége, stb.)

Kalányos Márió 2009.11.06. 13:54:05

@szaGértő: Eleve annyi rendszámellenőrző szerkezet van már az utakon. Lásd matricafigyelő fixek, és járőrök. Mibe kerülne, ha ez a meglévő rendszer a rendszám leolvasása után azt is megnézné, hogy körözés alatt áll-e?

Nem mondom, hogy miden autót el is kapnának így, de ha az éppen arra járó rendőr tudná, hogy kit kell kiszedni a sorból, akkor néhányan biztos horogra akadnának.

szaGértő 2009.11.06. 13:56:11

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: A plexipajzs meg a könnygáz azért olcsóbb, mint a koporsó meg a virág...

Arra is gondolj, hogy ha nem basznának a rendőrhöz macskakövet, nem lenne szükség a pajzsra. Ha majd a te autódat gyújtják fel a faszagyerekek, akkor tuti más lesz a véleményed.

szaGértő 2009.11.06. 13:57:37

@sbronzo: Simán meg lehetne oldani, mivel a szoftver legdrágább része a rendszámfelismerő modul. És az már megvan. Bizots lehetsz benne, hogy ha fejpénzt fizetnének amegtalált autókért, akkor az autópályások is bevezetnék a körözési lista ellenőrzését.

csak john 2009.11.06. 14:14:43

@szaGértő: "Az érdekes az, hogy a nagy hohoho janem, autóvadász fejpénzt kap a megtalált autókért állítólag, de nem osztja meg azzal, aki megtalálta."
Ezt légyszíves fejtsd ki bővebben, mert nem egészen világos a konstrukció!

szaGértő 2009.11.06. 14:19:02

@csak john: Nem szeretném, de ha eljössz holnap a talira, szóban elmondom. Nem szeretnék rágalmazási pert, én is csak hallottam.

Marty Mcfly 2009.11.06. 14:27:18

újabb internettörténeti fordulópont!!! minden seggnyalás nélkül gratulálok 'csendeshang', ez nagyon király!!!
csak így tovább! üdv a fakabátoknak

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 14:57:48

Megint ment egy frissítés, most rendszámos. :) Meg lesz egy lefoglalt sikkasztós BMW is, csak le vagyok maradva, azt még gépre kell másolni. :) Most útban vagyunk azóta egy új helyszín felé.

csak john 2009.11.06. 15:30:46

@szaGértő: Nem ígérem, de megpróbálom. Igazából jobb úgy anyázni valakinek, hogy nem ismerem. :)
@SilentSound: Gratulálok! Az üldözős részt egy kicsit bővebbre is vehetnéd!

2009.11.06. 15:41:43

A dupla rendszámos manust valahol megértem. Egy ilyen Sierrához olcsóbb venni egy forgalomból kivontat, alkatrésznek, mint folyamatosan etetni alkatrésszel. Viszont, ha Bp-n lakik, hol tárolja? Hát megoldotta, egy rendszámmal a kettőt. Rendszám nélkül ugyanis nem lehet közterületen autót tárolni... Az alkatrészbázis meg magában az autóban van jó helyen. Kap egy közteres bírságot szt jóvan.

De: nyugodjatok meg, vannak sokkkkkkal durvább esetek is rendszámokkal. Tippeket nem adnék, ha Silent találkozik velük, úgyis beírja.

Egyébként meg köszönjük a munkátokat, így ismeretlenül is. Mi akik minden nap természetesnek vesszük, hogy az aut ott van, ahol hagytuk, nem tudjuk elképzelni azt, amikor ellopják. És azt sem, amikor jön egy telefon, amikor már minden remény elveszett, hogy MEGVAN...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 15:42:20

Sikkasztós béemwésessel bővítve.

@csak john: Nem tudok egyelőre többet róla, sajnos csak annyit hallottam, amit rádión mondtak.

Don Blasius 2009.11.06. 15:44:32

@SilentSound:
Ez a BMW-s nagyon komoly. Mekkora marha, még le is dudál.:D

Avatar 2009.11.06. 15:47:40

"Kikanyarodáskor a BMW vezetője agresszívan dudálta le a civil vadászautót, majd miután megelőzte, a rendszámfelismerő rendszer kidobta, hogy körözik az autót bűncselekmény miatt."

Ezen olyan jót derültem, hogy nomég. ;D

Sobrijóska 2009.11.06. 15:49:02

Nekem is van egy történetem egy ilyen rendszámfelismerős polgárőrös "lopottautó" begyűjtős felhevülésről :-)
Történetesen vettünk egy régebbi Fordot, aminek a rendszámát "körözi" a rendőrség, aztán mint kiderült, az autó tiszta, mert egy német motorkerékpárt köröznek ezzel a rendszámmal, csak hát a rendőrségi nyilvántartás 3 betű, 3 számjegy, kötőjel nuku,a német rendszám meg még folytatódik valahogy. Persze lelkes polgárőrök rögtön lecsaptam, befaroltak a garázsunk elé, hogy sehova nem megyünk, mindjárt itt a jard. Én ugyan mondtam, hogy nyugi, én már az átíratásnál végigszívtam, a rendőrség nem fog kijönni. Aztán elmentek :-).
De azért hajrá!

Marty Mcfly 2009.11.06. 15:49:20

@SilentSound:
vittél kamerát? vehetnéd, mint a "cops"-ban az eseményeket, majd egy kis videóbeszámolóval bővülhetne a poszt! :-)
Lövöldözést akarunk!!!

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 15:50:18

@Avatar:

Azért a meglepett arcát megnéztem volna. Bár már láttam egy-két "ilyen" arcot... :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 15:51:21

@Marty Mcfly:

"Lövöldözést akarunk!!!"

Szerintem inkább ne akarjunk! :)
Hidd el, mindenkinek jobb.... :)

kyanzes (törölt) 2009.11.06. 15:52:17

BMW:

"Vazzeg, csak annyit kellett volna tennem, hogy nem vagyok tahó, és nem dőlök meg" :)))

Vagy valami hasonló járhatott a fejében.

reader613 2009.11.06. 15:54:28

@kyanzes: áh, rájönni, hogy tahó volt? ez ellentmond a bmw-s definíciójának.

Marty Mcfly 2009.11.06. 16:01:59

@reader613:
a kaptárban lesz ideje rájönni... :-)

HPL 2009.11.06. 16:02:00

15:38-as BMW fogás üt mindent. :) Az viszont meglep, hogy magyarországi a rendszáma. :P :)

csibu 2009.11.06. 16:16:38

Legutóbbi nagy razzia, Okt.4, bemondja a rádió, 57000(!) járművet ellenőriztek, vépop, sün, közterület, mindenki és 90(!) körözött akadt fenn.Brutál píár érték, másnap guglizom, ebből ugyan mennyi a lopott vagy a banké. Na 20-ból egyhelyen írták meg: 1 lopott, 89 bank. Muhaha

egyittlakó (törölt) 2009.11.06. 16:21:55

"Kikanyarodáskor a BMW vezetője agresszívan dudálta le a civil vadászautót, majd miután megelőzte, a rendszámfelismerő rendszer kidobta, hogy körözik az autót bűncselekmény miatt."

Ilyenkor miért nem kerül elő az RPG? Gyors, adminisztráció mentes megoldás, a bűnözőt (vagy adócsaló újgazdag majmot) talán még hamvasztani sem kell, arról nem beszélve, hogy tisztulna a magyar közérzet (és a génállomány is).
:-)

indapasssucks 2009.11.06. 16:24:20

istenek vagytok, csak így tovább!

Lipi1945 2009.11.06. 16:25:42

"Kikanyarodáskor a BMW vezetője agresszívan dudálta le a civil vadászautót, majd miután megelőzte, a rendszámfelismerő rendszer kidobta, hogy körözik az autót bűncselekmény miatt."

Nagy pofával jónagy pofára esés! :) Azt hinné az ember, hogy akit köröznek az meghúzza magát.

Riska 2009.11.06. 16:26:26

A BMW-s nagyot szopott :D

Marty Mcfly 2009.11.06. 16:30:24

@Lipi1945:
ja, ez inkább szomorú, h ilyen sikkasztó gennyláda és még gondolom büszke is rá...
majd büszkén veheti fel a szappant a kaptár fürdőjében! bár az ilyen úgyis kihazudja magát a szituból, ne felejtsük el, hol élünk...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.06. 16:36:44

Hát igen a pofátlan béemvésen én is derültem.
Az tényleg beszopta. Az hitte neki mindent lehet!

csak john 2009.11.06. 16:41:02

@SilentSound: Az eredményhirdetésen faggasd ki az üldözőket.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.11.06. 17:17:54

@Acmee: majd hasznosnak talalod te is a trafipaxot, ha egy gyorshajto kivasalja valamelyik szerettedet a zebran...

vagy amikor te vasalsz ki mondjuk egy gyereket es ejszaka zokogva alszol el a lelkiismeretfurdalastol, akkor azt fogod kivanni, inkabb lottek volna le trafival 300ezerert...

szaGértő 2009.11.06. 17:22:08

@sbronzo: Csakhogy azt nem a rendőrség kapja, nem az ő bevételük.

OkoskaTo:rp 2009.11.06. 17:23:57

@SilentSound: Azt tényleg megkérdezhetnéd SÜN!-éktől, hogy ha már adott a rendszámfelismerős kamera egy csomó helyen (pl. autópályamatrica-ellenőrzés), mi a francért nem lehet az abból kijövő adatokat egyből összevetni a listával. Kb. nulla költség, hiszen a kamera, a laptop és a rendszámfelismerő szoftver már megvan.

Mondjuk nekem az is alap lenne, hogy Schengen ide vagy oda, az összes határátkelőn legyen egy-egy ilyen.

Kalányos Márió 2009.11.06. 17:28:46

@az igazi Sipi: Te már tudod, hogy ez így lesz? Érdekes...

Kalányos Márió 2009.11.06. 17:30:22

@szaGértő: Akkor csinálja meg a rendszert az, akinek a bevétele. Ki az? Biztos nem én, hanem valami állami szerv/önkormányzat, stb.

Rocko- 2009.11.06. 17:33:01

[15:38]
:DDDDD
ahahahaha, meghalok. akinek vaj van a füle ögött az n pattogjon.

Marty Mcfly 2009.11.06. 17:33:22

@OkoskaTo:rp:
nem értek hozzá, de sztem az már vmilyen személyiségi jogokba ütközik! gondolj bele, ha az 'autópályamatricanézőkamerákat' másra használnák, mint amire teremtették, még lehet, te is kicsit furcsán éreznéd magad, hogy állandóan figyel a big brother!
ez így a hivatalos. gondolom...

OkoskaTo:rp 2009.11.06. 17:38:39

@Marty Mcfly: Az adatvédelmi ombudsman sok-sok éve állt neki kötözködni azért, nehogy a telepített kamerákat az ÁTLAGsebesség mérésére használják az autópályákon. Pedig ugye a 130 feletti _átlag_ sebesség lényegesen veszélyesebb, mint ha épp a kamera előtt előzöd ki az előtted cammogót. Az nem különösebben zavarja, hogy sok más országban (pl. Nagy-Britannia) ez az általánosan elterjedt mérési mód.

Különben meg nem hinném, hogy személyiségi jogokba ütközne a lopott autók kiszűrése.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 17:41:01

@Marty Mcfly:

Az autópálya díjfizetést-ellenőrző kamerái téged nem is igazán látnak. Csak az autó rendszámát. Amúgy meg sok félni valóm nincs attól, hogy figyel a Nagy Tezsvír, ha nem igazán követek el olyan dolgot, ami miatt rám kéne mozdítani a legközelebbi járőrt.
:))

Marty Mcfly 2009.11.06. 17:43:57

@OkoskaTo:rp:
akkor a tippem, h ez pusztán bürokrácia!
ha lopott autót akarsz kiszűrni az autópályán, akkor a matricanéző kamera mellé kéne egy 'lopottautórendszámnéző' kamera is, amely adatainak elemzését egy külön lufthivatal látná el műkörmeiket reszelgető picsákkal! A sebesség mérő kamera megint egy másik, de lehetne még 'elkeseredett-férjeket-autóikban-kurvák-leszopó-néző' kamerát is kihelyezni! :-)

Kalányos Márió 2009.11.06. 17:43:58

@Marty Mcfly: Milyen jogba ütközik, ha csilingel, ha lopott rendszámot lát? A szabad tolvajlást gyakorlók jogai sérülnek?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.11.06. 17:44:48

@sbronzo: mi az erdekes..?
az, hogy van ismerosom, akit nyomorekka tort egy gyorshajto? hogy egy gyereket 150nel gazolt halalra a nagykorosi uton 2-3 eve egy gyorshajto es a csavo ongyilkos lett utana?

autotolvajok ellen is kuzdeni kell es a gyorshajtok/ittas vezetok/veszelyes muszaki allapotu jarmuvel autozok ellen is.

autot tudsz venni masikat, ha ellopjak?
es gyereket, anyat, szerelmet ha eluti valami jaszkari?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.11.06. 17:45:49

@az igazi Sipi: ja mellesleg nekem is loptak el automat...

ha valaki belefut egy EVU-594es rendszamba az tudja, hogy az az en jo oreg passatome volt, a zold sarkanye;-)

Wilson11 2009.11.06. 17:47:32

Rég volt szerencsém ilyen jó poszthoz magyar blogon, grat és jöhet még...

Egyébként nemrég volt egyik dokcsatornán egy műsör miszerint London belvárosában teljesen automatikusan figyelik és dolgozzák fel a kamerák a rendszámokat, a rendszer pedig jelzi épp hol van egy adott autó, pláne mikor valami nem stimmel a rendszámával...

Addig viszont amíg ide el nem jutunk sok sikert nekik.

monticello (törölt) 2009.11.06. 17:48:22

könyörgöm, vazze, amerikai rendszámon magyarázza hogy mire kell figyelni. NA DE MI A LÓF.SZT keres egyáltalán amerikai rendszám az úton nálunk? Átúszott? Komolyan, felkötöm magam, ilyen hülyékországa nincs mégegy a világon mint kishazánk!

Marty Mcfly 2009.11.06. 17:50:28

@sbronzo:
így kezdtem a gondolatomat, ha kicsit figyelnél: "Marty Mcfly 2009.11.06. 17:33:22
@OkoskaTo:rp:
nem értek hozzá,"
egyáltalán nem védek semmilyen csaló-rabló szarfaszút, félreértés ne essék...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.11.06. 17:50:57

@velkedravce: "NA DE MI A LÓF.SZT keres egyáltalán amerikai rendszám az úton nálunk?"

kozlekedik...
mert megteheti. plane miota nincs vasfuggony.

es igen jo trukk kamu amerikai rendszamot feltenni, hiszen azt kevesse ismerik, ergo sokkal inkabb hisizk valodinak.

Volkov 2009.11.06. 17:51:49

Azért tudnék tippeket adni még, pl nagy ingyenes parkolók. Elég lenne pl. a felvonulási téren parkoló sok száz autó között szétnézni egy hétköznap kora délután.
Van ott pl. egy fehér HDY-os kocsi, amiben hónapok óta hajléktalanok laknak.

Nem tudom létezik e olyan lehetőség, hogy a körözött autók aktuális rendszámait meg lehessen a neten nézni, mert sokszor azért hasznos lenne - meg ugye a "marinéni security" is besegíthet néha.

Azért egy rövid videóriport összeállítás is jöhetne legközelebb.

stand.by 2009.11.06. 17:52:04

király a blog és maga az akció is, le a béemvés orkokkal!

halaloszto 2009.11.06. 17:57:07

@sbronzo: a palyamatricanezo kamera csak a rendszamot nezi, semmi mast. pl nem is szines.

az autovadasz ennyi info alapjan nem sok mindenkit kapcsolna le. a cikkben is szo van rola, hogy azt is figyeli hogy az auto szine, tipusa passzol-e, hogy latta-e mar masik auton, stb.

vajk

Kalányos Márió 2009.11.06. 17:57:31

@az igazi Sipi: A jós tehetséged az érdekes, amivel megjósolod, hogy @Acmee is ilyen borzalmakba fog keveredni. Ez korántsem biztos! Sőt!

stand.by 2009.11.06. 17:58:20

Amugy meg minden 12 millánál drágább autót meg kéne állítani és utánanézni a sofőr háza táján. A felük tutira hogy adócsaló / gyilkos / drogdíler / strici / bodzaszedő cigány / ATM fosztogató / végkielégített közszolga / korrupt állami pénzen elhízott köcsög.

min 2009.11.06. 17:58:54

Engem az érdekel, hogy ez a rendszer miért nincs napi használatban cicil rendőautókban? Miért csak ilyen kampányszinten van használva?

Kalányos Márió 2009.11.06. 17:59:59

@halaloszto: Értem. Ezt mondjuk elég könnyen kijátszhatnák a tolvajok.

Drdnght 2009.11.06. 18:05:53

@velkedravce: Kosd fel magad:) meg csak nem is amerikai, kanadai...

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 18:06:03

@HPL:

"elsőként alapítanunk kell egy céget az USA-ban, ami aztán megvásárolja az autót."

"Így az áfát máris megúsztuk, ha pedig kellően dörzsöltek vagyunk, egyből Coloradóban gründoljuk a kamucéget, ahol még műszaki vizsga sincs, erre sem kell majd figyelnünk itthon."

Azért az újságírói faszság itt is fellelhető. Ha céget rendesen létrehoztuk értsd: megalapítottuk, az miért "kamucég"?

szaGértő 2009.11.06. 18:06:38

@min: Ezeket a cuccokat nem a rendőrség vette, hanem maszek autóvadászok (többségében polgárőrök) saját vagy polgárőrség által finanszírozott cucca. Amit persze nem adnak oda másnak, mert millás tétel. A tulaj pedig - mivel ingyen, szabadidejében műveli a dolgot - nem mindig ér rá, mert dolgoznia is kell. Ezért 1-2 havonta összejön a csapat, dolgozik a vadászösztön, és nyomulnak.

Bambano 2009.11.06. 18:58:00

milyen szép már, ledudálós beintős leszorítós bmw-s lesittelős:))) rotfl

Szőke kisfiú 2009.11.06. 19:12:01

Végre nem csak urban legends sztorikat másolsz ide...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.11.06. 19:20:30

sbronzo 2009.11.06. 13:24:27
szegény SS, most lophat rá új rendszámot! :-)

Marty Mcfly 2009.11.06. 19:38:49

silentsound elveszett a rendszerben... a béjemvés bosszúja :-)

cso zsi 2009.11.06. 19:53:10

@halaloszto: Ennek eléggé ellent mond az, hogy a tréleren szállított jármű rendszámát is beolvassa módszeresen, és küldik rá a csekket szorgalmasan.
Tehát manipulált, vágott képet kap a tulaj, amin semmi mást nem mutatnak, mint a rendszámtáblát.
Az meg bármin lehet.
Kb fél éve volt, hogy még a karakterek sem stimmeltek, azt küldték a csekket a (hasra ütök) piros autósnak, miközben látszott, hogy a hamisított rendszám egy fehér autón van.

Ugyanez a svéd, litván rendszámokkal is előfordulhat, utóbbinál inkább, mert méretben, betűtípusban teljes az egyezés a hazaival.

worldlicenseplates.com/jpglps/EU_Lithuania_GI.jpg

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 20:10:10

Itt Hjúszton! Föld hívja SilentSound-t! Jelentkezz! Kettő-kettő-három-kettő-egy! Vétel!

:)))

min 2009.11.06. 20:16:48

@szaGértő: Hát sajnos ez a szomorú, hogy a rendőrség munkáját civilek végzik szabadidejükben...

szaGértő 2009.11.06. 20:46:37

@min: És nemcsak, hogy ingyen, de komoly pénzbe kerül.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 21:05:32

Nemsokára jön a nap befejezéséről, az eredményhirdetésről és vacsoráról egy rövid szösszenet így a végére.

107! 2009.11.06. 21:07:56

@min: @szaGértő:

Azért ez nem teljesen így van!!!

Pl.: a mai naphoz ugyan úgy kellettek a rendőrök. Nélkülük ugyanis csak mérgelődés lett volna, nem elfogás.

A gond inkább az, hogy a civileknek van ilyen kütyüjük, nekünk meg nincs. Mint ahogy sok másra is igaz ez.

Aztán nem kell azért annyira sajnálni sem a szabadidejüket feláldozó civileket. A bankon nem maradnak hálátlanok egy egy lízinges autó elfogásáért!!!

Félre ne értsétek, nagyon jó dolog ez így, de nem "a rendőrség munkáját civilek végzik szabadidejükben..." a helyes kifejezés.

Mondom ezeket úgy, hogy már több ilyen vadászaton vettem részt. Igaz "csak" a munkaidőmben pénzért, de a meló oroszlán része mindig a miénk volt.

A cél, amiért ez a nap volt közös. Nem szabad csak a rendőrség feladataként felfogni.

efhábé 2009.11.06. 21:15:21

Honnan lehet tudni, hogy a BMW-s agresszívan dudálta le a vadászokat? Másképp szól a duda, ha nem agresszívan nyomja?

toolate 2009.11.06. 21:19:10

@efhábé: Lehet, h csak a Slágerért és Danubiusért szimpátia tüntetett. És szimplán csak peche volt... :)

szaGértő 2009.11.06. 21:32:47

@107!: "Aztán nem kell azért annyira sajnálni sem a szabadidejüket feláldozó civileket. A bankon nem maradnak hálátlanok egy egy lízinges autó elfogásáért!!!"

Én is fogtam már lopott autót, és egy kanyit sem kaptam seknitől... :)

Természetesen elfogás nin cs a rendőrök nélkül, de a vadászok nélkül se nagyon, mert a rendőrök csak azt az autót kérdezik le, amit már valamiért megállítottak. Szükség van ezekre az akciókra, biztos vagyok benne.

107! 2009.11.06. 21:44:50

@szaGértő:

Ezt mondom én is. Jó az összefogás, de nem kell mártírt csinálni senkiből. A rendszer a nagy számok törvénye alapján működik. Sok lekérdezésből talál néhány problémás autót. És még azoknál is lehet, hogy csak valami adminisztrációs hiba van.

Ami pedig a bankokat illeti, igenis fizetnek, ha lízingcsalásos autót fog a vadász.

Tényleg csak azért írtam az előbb, mert kicsit szemrehányásnak éreztem a rendőrséggel szemben, holott a két oldal együttes munkája kell az eredményes befejezéshez!

Szerinted én mit kaptam a lopott motor üldözést követő elfogásáért??? :-)

107! 2009.11.06. 21:50:24

@szaGértő:

Mondjuk elém legalább nem fordultak be keresztbe, és nem akartak elfenekelni. :-))))

Na a lényeg, hogy mi a fene lett az eredmény????

Szerintem Silent már túl van a beavatásbulin. Ő ma "Stüszivadász" volt. (Sánta Lacibácsitól szabadon)

szaGértő 2009.11.06. 21:53:23

@107!: Gyömrő visszaverte, elfogultság miatt. Csütörtökön megyek monorra, tanúkihallgatzásra. Meg a másik három srác, akik jöttek segíteni.

szaGértő 2009.11.06. 21:54:10

@107!: Ja, és a járőrök biztos imádnak, mert a monori kapitány ukázba adta, hogy a járőrútvonal része a házam. Kötelezően. :)

Marcellusca 2009.11.06. 21:56:00

@szaGértő: Jajmán!
Az csak egyszerű rendőri védelem. :)

szaGértő 2009.11.06. 21:57:08

@Marcellusca: A súlyosabb lett volna, kértem volna a személyi védelmet... :)

Még előfordulhat, olyan a munkám.

szaGértő 2009.11.06. 22:05:57

@SilentSound: Mit kell elkövetnem, hogy az alulról a 3-4. képen levő rendőr foglalkozzon velem? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 22:13:21

@csak john: Sajnos nem tudom, kik voltak az üldözők, de sokkal többet élőben sem tudtak volna mondani, mint rádión, sajnálom, hogy nem sikerült elcsípni az autótolvajt, de első a biztonság, ha ezt nem tudják garantálni, akkor tilos üldözni. Így is majdnem baj lett belőle.

@OkoskaTo:rp: Szerintem itt a fő akadály a bürokrácia és a minden változástól rettegő felsővezetés. De ez személyes vélemény.

@velkedravce: Hajón, konténerben azért simán hozhatnak át tengerentúlról autót, a gyanús az, amikor valami roncson van ilyen rendszám, aminek az értékénél a szállítás költsége sokkal több lenne.

@Volkov: Logikus, ők is végignézik az ilyeneket, ilyen nagy parkolókban szokták "pihentetni" a lopott autókat.

Marcellusca 2009.11.06. 22:17:57

@szaGértő: Hehe!
Attól a hdgy.-tól már elviselnéd a személyi védelmet, mi? :)))
Főleg, ha jó szorosan védene! :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 22:18:20

@SilentSound:

"Kitettem a legvégét is. :)"

Ennyi ember előtt? Kisikasa mit szól hozzá...?!

Malac!

:)))

107! 2009.11.06. 22:21:50

@szaGértő:

Mit akarsz attól a körszakállas manustól? :-)))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 22:22:59

@Szőke kisfiú: Gyere el holnap találkozóra, ha nagyon érdekel, akkor szólj és viszem a gépemet és bármelyik beküldött leveles poszt eredeti levelét visszakeresem neked. Azért, mert valami nem történik meg veled, még nem biztos, hogy kamu. Hajmeresztő dolgokra képesek az emberek, még ha néha hihetetlen is. Nem értem, mi a francért kell a pozitív kommentre egy adag fikát is rákenni...

@Mityu: Hjúszton, itt SilentSound, sikeresen végrehajtottuk a leszállást. ;)

@107!: Így van, ma a civilek és a rendőrök együtt, egymást kiegészítve dolgoztak, általában úgy, hogy a civil autóban ott figyelt a kamera, ha sáros autó jött, akkor azt jelezték a közeli rendőrnek, aki kivette a forgalomból és intézte a hivatalos részt.

Hogy tévhiteket eloszlassak, egyedül a bankok adnak pénzt az általuk köröztetett és megtalált autókért, ha még szükségük van rá, rendszerint 15 000 Ft-ot a megtalálónak. Másért nem jár senkinek semmi plusz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 22:25:53

@Marcellusca: Vacsora után Vezda Laci odarángatott az emlegedett hölgyhöz, hogy fényképezzem le a kezében a bort is, amit kapott. Na persze, a bort, mi? :D Amúgy azok a képek ritka szarok lettek, ezek viszont jók, amiket ide kitettem róla. Gondoltam, hogy sikert fog aratni az a két fotó. ;)

@Mityu: Neki nem mondom el és nem lesz semmi gond! ;D

szaGértő 2009.11.06. 22:28:23

@SilentSound: Melyik kapitányságon dolgozik? :D

107! 2009.11.06. 22:29:40

@SilentSound:

Én sem írtam mást!!!

Tudom, hogy zajlik, szeretek ilyen vadászatokra járni. (csak munkaidőben) :-)))
Érdekes dolgok szoktak kiderülni. Mindig tanulok valami újat.

"Stüszivadászoztak", vagy csak mint média voltál jelen?

Vezda Laci hogy viselte, hogy a fényképező másik oldalán van? Eddig még csak Ő tudta lefotózni a kéklámpám világítás közben. :-))))

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 22:29:41

@SilentSound:

"Neki nem mondom el és nem lesz semmi gond! ;D "

Oké, akkó' titokban tarcsuk...! :)

Egyéb (publikus) fotókat told majd fel holnap az indára. Oszt jónapot! :)

107! 2009.11.06. 22:30:32

@szaGértő:

Ha jól látom XIX. :-)))

107! 2009.11.06. 22:33:02

@szaGértő:

"Csak a Kispest" Ezt meccsen hallottam. Bp. XIX. Ady E. utca. Szép egyedülálló sarki épület. Van bentlakásos része is. :-)))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 22:34:20

@107!: Igen, XIX. kerületi kapitányságon van.

@szaGértő: ...és tudom a nevét is... ;P

@Mityu: Kapok még mások által készített érdekes képeket holnap, majd valahová kipakolom őket, csak nem tudom, hogy mikor, mert este meg találkozó.

Egyébként Vezda Lacit meghívtam holnap estére, nem ígérte biztosra, de ha tud, akkor eljön.

107! 2009.11.06. 22:39:17

@SilentSound:

Kitörölheted vele a ... Kisi úgy is elver érte, ha csak picit is pozitívabb jelzőket használsz rá. :-))))

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 22:40:30

@107!:

Kisikasa ilyen agresszív tigrisféle? Hmm Lehet SilentSound Tigris szelidítő? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 22:42:26

@107!: Éppen ezért egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsojjaki. :)

@Mityu: Még jó, hogy nem rögtön állatidomárt írtál. :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.06. 22:43:53

@SilentSound:

Hát ööööö.... megmondom őszintén elsőre az jutott eszembe... ohm izé.... fejembe! :))

107! 2009.11.06. 22:46:37

@Mityu:

Hát ha még sokáig forszírozod, Silent hiába simogatja, leharapja a kezét. :-)))

Amúgy nem látszik rajta, de 3 évig teketóriázott! :-)))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 22:48:15

@107!: Mit teketóriáztam én 3 évig??? :)

107! 2009.11.06. 22:54:19

@SilentSound:

Nem Te!!! Kisi! :-))) Azért kell vigyázni vele. Kemény sport!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 23:11:14

@107!: És ő mivel teketóriázott 3 évig? Tényleg nem vagyok képben. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.06. 23:11:49

@107!: De inkább a kocsmában válaszolj, mert teljesen szét offoljuk a témát...

tocibacsi 2009.11.06. 23:21:15

@efhábé: Te szoktál vezetni? :)
Csak feltűnt már a difi a kettő közöt:
1) megpöccinted a dudát, hogy a másik is vegye észre a szitut
2) rádőlsz a dudára és addig nyomod, amíg még áramlik a vér a karodban, közben a "b+ a q*a anyádat" szavakat lehet leolvasni az ajkadról, nyálad a szélvédőre fröcsög...

rémlik? Na, a 2. az agresszív, az első meg a... mondjuk úgy, hogy építő jellegű ;)

esef 2009.11.06. 23:39:43

OFF:
A 66-os úton egy pickup nyomult mögöttem, agresszívan kielőzött, majd úgy 1 km múlva leállt a padkára... Mi értelme volt?

@SilentSound:
Én holnap tutira nem megyek blogtalira sajnos, de üdvözletemet küldöm Baranyából. Végre ki tudtam szabadulni Nagyfaluból 7végére. A következő blogtalin ott leszek, feltéve, hogy lesz...
ON:

A BMW-s az nagyon nagy lehetett! Átjött!

reader613 2009.11.06. 23:58:04

ohh, a rendőr hölgy valóban roppant csinos, így másfél kép alapján.

pink75 2009.11.07. 00:16:48

csóró sierrást muszáj volt leszopatni?

ergerberger 2009.11.07. 02:12:52

A kis rendőrlány milyen egy cukorfalat!

szaGértő 2009.11.07. 07:30:07

@SilentSound: És nem járőr, ha jól látom, r.hdgy.

107! 2009.11.07. 07:42:59

Hihetetlenek vagytok Ti civilek. Ha egy nő belebújik az egyenruhába, akkor már rögtön beindul a fantáziátok... :-)))

misitcom 2009.11.07. 08:06:59

@107!: Ezt kikérem magamnak mint civil.Nincs bennem semmi hátsószándék ....,bár ha egy bilincset pörgetne és egy bárpult tetején krómozott csövön tekeregne....,na hagyjuk!

Rocko- 2009.11.07. 08:30:39

@107!: gondold el hogy beindulnak az emberek, ha KIBÚJIK belőle.

hawkeye 2009.11.07. 08:30:53

Az ilyen autóvadász eksön nem lehetne permanens...?

Sokat tisztulnának az utak...

A ledudálós BMW-s díszpéldány meg remélem azóta is a priccsen fetreng!
Bár az összes hasonló ott lenne már....

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.11.07. 08:49:34

Az én autóm a Havannán lett meg. Azt mondta egy ott lakó, hogy nyáron, fényes nappal, ott a parkolóban fújják át...

szaGértő 2009.11.07. 09:22:28

@107!: Nem az egyenruha tetszik, hanem ami benne van...

szaGértő 2009.11.07. 09:26:59

@107!: Neked nem kéne lassan készülődni? :D

GRX 2009.11.07. 11:36:13

Á, ez a BMW-s történet tuti hogy photoshop volt :-)))))

Marty Mcfly 2009.11.07. 12:01:27

Rendőrcsajt nagyon blokkolnám! Gondolj bele, egy ilyen megbüntet! :-) yesss

Spikk 2009.11.07. 13:34:04

@107!: Nem, nem az egyenruhat eszi, egyszerűen nagyon csinos arca és kedves mosolya van a hölgynek, vizuálisan kellemes élmény ilyen fotókat látni (köszönjük!). Aztán lehet, hogy egy vadállat szunnyad benne, de a képen annak nyoma sincs. Ha mégis így lenne, remélhetőleg vadmacska az az állat. ;-)

Kro 2009.11.09. 00:38:59

@velkedravce: Ontario egy állam, Kanadában található, s nem Amerikában..

Acmee 2009.11.09. 10:25:05

@az igazi Sipi:

Hmm... sztem rossz helyre csengetsz... Nem vagyok notórius gyorshajtó, inkább azt mondanám, hogy objektíven kezelem a sebességkorlátot (értsd: szikrázó napsütésben 50 helyett max. 60, de ha szakad az eső, hó, köd van, akkor inkább 40).

Azt Én is szeretném, hogy a városban 100+-al száguldozókat lekapják, de azt baromira nem szeretem, mikor 30-as táblát, vasúti átjárót fotóznak...

Spikk 2009.11.10. 10:37:24

@Kro: Őőőőő. Szerintem Kanada igenis Amerikában található. :-D
Igaz, nem az Amerikai Egyesült Államokban.

@Acmee: A vasúti átjáró és a 30-as tábla mellett fotózni szerintem teljesen indokolt lenne, ott csak fotózzanak szépen, de ne legyen 30-as tábla, ahol nem indokolt és szedjék fel a sínt (de minimum szűntessék meg a táblákat) ott, ahol megszűnt a vasúti közlekedés.

Acmee 2009.11.12. 08:24:19

@Spikk:

Igen, ebben egyetértünk! Amúgy a melóhelyem közelében van egy óvoda/iskola párosítás elég szerencsétlen helyen, egy nagy kanyar után közvetlen. Minden reggel arra járok, ott már a kanyar előtt ki van rakva a 30. 35körül szoktam azon a részen átmenni, totálisan indokoltnak tartom ilyen helyeken a korlátozást, de -mint tudjuk- van pár hely, ahol felesleges. Azt viszont nem értem, hogy az ilyen helyekre miért nem tesznek vmi külön figyelmeztető táblát, mert ha a hülyéje a szabályokra szarik, talán gyereket gázolni nem szeretne és legalább ez miatt lassít.

Tényleg, lehet tudni vmit arról a jelentsd-be-a-szar-táblát akcióról? Ért vmit?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása