Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem zavart senkit, hogy lezárt úton mennek

2009.11.09. 10:17 :: SilentSound

A közlekedők igen jelentős részei olyanok, mint a birkák. Egy megindul valamerre, aztán megy utána a többi is, mintha az lenne a világ legtermészetesebb dolga. Ha útlezáráson keresztül, akkor úgy. Ha a kamion nem fér el, akkor lezúzza a táblát is, de megy tovább. Maybe sztorija remek rajzokkal és enyhén zsizsikes éjszakai mobilfotókkal alant.

Régen írtam már a Nektek, de most kb. fél órája olyat láttam, amit magam sem hittem el. A helyszín Gödöllő, a Dózsa György út és a Kossuth Lajos utca kereszteződése.

A történet háttere, hogy lámpát építenek a kereszteződésbe, plusz át is alakítják egy kicsit, ezért fel van marva az autópálya felé vezető sáv (ld. mellékelt kép). Egy kis torlódáson kívül ez nem okozott különösebb gondot, ugyanis a szembejövő sáv van olyan széles, hogy nyugodtan elférjen egymás mellett két autó, óvatosan a kamionok is.

A felmart rész előtt terelőtábla, de a tábla mellett hagytak egy kis helyet, hogy aki a Kossuth L. utcában lévő éjjel-nappali kisboltba szeretne menni, az lerakhassa valahol a kocsiját, az így keletkezett "öblöt" ideiglenes parkolónak használják a környékbeliek.

Ma este (nov. 4.) beugrottam a kisboltba, ismerősöm a képen látható módon várakozott rám a kocsiban, hogy ha esetleg valaki ki akar tolatni az "öbölből", akkor odébb tudjon gurulni. Eközben egy rendkívül intelligens úriember/hölgy leparkolt a terelőtábla elé.

Ugyan nem takarta el teljesen, de ez épp elég volt, hogy a helyszínre érkező T betűvel optikailag feljavított személygépjárművel rendelkező, feltehetően tanuló hölgy beszáguldjon a felmart részre, majd felakadjon a kiemelkedő csatornafedeleken.

No para, helyet cserélt a mellette lévő úrral, aki padlógáz és gumifüst kíséretében megszabadította az autót a gonosztól, majd indultak tovább. Ekkor jött egy kisbusz, hasonló lendülettel. Majd még pár autó. Majd egy egész kocsisor. Mindenki szépen lepusziltatta az autó aljával a csatornafedeleket, majd ment tovább dolgára.

Nekünk meg a k.rva anyánkat, mert az út közepén parkolunk. Ami ugyan jelen esetben nem út, de ez nem baj. A tábla elé parkoló autós közben eltűnt, de a kocsisor csak hömpölygött tovább. Terelőtábla, mi az nekünk, hát a többiek is arra mennek, nem?

Kitolatni, odébb állni persze nem tudtunk, úgyhogy folyamatosan kaptuk az anyázást. Próbáltam integetni az embereknek, hogy nem erre kéne jönni, de szemlátomást sz*rtak ezek bele mindenbe, csak az előttük lévőt nézték. Na ekkor jött a java. Kamion. Ahol egy személyautó elfér, ott egy kamion nem.

De ő elfért. A pótkocsival lerombolt táblákat/kordonokat meg majd újjáépíti valaki. Pár perc múlva volt egy kis szünet, valószínűleg a hév foghatta meg a sort, úgyhogy gyorsan kitolattunk, és beljebb rángattuk a terelőtáblát az út közepe felé. Ezek után már tudták, hogy merre kell menni. Hihetetlen.

A mellékelt über minőségű telefonos képeken látszik a tábla, a csatornafedelek, a felmarás, ill. a kamion által lerombolt egyik korlát. Nem tudom eldönteni, hogy kínomban sírjak-e, vagy nevessek...

Jah, ami lemaradt, hogy ahol a parkoló autók álltak, az az utca teljesen le volt zárva, tehát nem akadályoztak senkit a közlekedésben.

 

49 komment

Címkék: közlekedés autó hülye parkolás kresz teherautó útlezárás útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny M. 2009.11.09. 10:48:27

Ha van hely behajtani oda be is mennek. De hogy az útfelbontást és a csatornafedőket ne vegyék észre már jóval elötte az már tényleg nagy birkaság.

Marty Mcfly 2009.11.09. 10:59:12

amúgy nem kellett vna azt a kis helyet meghagyni a kordon és a terelő között a boltba menő, ideiglenesen parkoló embereknek, mert így számítható vt, h vki-vkik majd arra is fognak menni. Teszem azt vki, aki nem ismerős a környéken, inkább lehúzódik a felmart útra, minthogy szembeforgalommal menjen, mert nem tudja, milyen széles is az út. Az már 1 másik kérdés, hogy tahó módon (gyorsan, korlátokat bontva halad át)! Ugyanis a boltban vásárlók, akik oda parkoltak, azoknak is ki kell menni vhol, nemde?!

isti77 2009.11.09. 11:18:16

Mostanában a III.kerületben, a Vihar utcában is történnek hasonló dolgok. A Vihar-Váradi-Raktár kereszteződésben most csinálják a körforgalmat, ezért egy sarokkal feljebb, a Veder utcánál dél felé haladva ott a behajtani tilos tábla, de az autósok 90%-a ezt olyan szépen lesz.rja, hogy öröm nézni.
Pedig elég jól látható helyen van, ráadásul a Vihar utca éppen ott válik osztott pályássá, középen parkolóval, tehát észak felől még egy jobb-bal "sikánon" is át kell menni.
A legjobb az egészben, hogy vannak jó néhányan, akik egy pillanatra megállnak (tehát észrevették a táblát), aztán csak meggyőzik magukat, hogy rájuk az nem vonatkozik.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.11.09. 11:19:14

@Marty Mcfly:
Ők kitolattak.
Egyébként egy személyautó simán kifért a végén is, csak ott már tele volt tankcsapdával az út. A rajzot ilyen szempontból elcsesztem, ahol mi álltunk, odáig pont be lehetett menni mindenféle tereptárgyak érintése nélkül :)

dinyus 2009.11.09. 12:04:27

@isti77: pont ez jutott eszembe nekem is a poszt kapcsán :) minden reggel látom, hogy simán mennek be az emberek, ma pl én voltam az egyetlen, aki "balek" módra elkanyarodott jobbra, és kerülővel jutottam el az utca végére...

Tornado86 2009.11.09. 12:27:31

@Johnny M.:
Tipikus magyarázata annak, miért is van kereslet a kartervédõkre :) Esetleg lehet hogy jó páran a "Sofõrök" adásából tanultak meg vezetni :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.09. 12:43:58

"Egy kis torlódáson kívül ez nem okozott különösebb gondot"
Mindennaposak a dugók, én is arra járok.
Ráadásul az a lámpa nagyon nem kéne oda. mielőtt hozzányúltak 20 mp-nél sosem kellett többet várni.
Gémesinek valami lámpagyáros ismerőse van, mert minden kis földúthoz lámpákat tesznek, amik véletlen sincsenek összehangolva, és sokszor percekig mutatnak minden irányba pirosat.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.09. 12:46:29

Azon kívül azt a kis részt nem a parkolás megkönnyítésére hagyták, hanem a lezárt utcában lakók bejutására hagyták, illetve van ott gyógyszertár, bölcsi, pékség, sok, sok üzlet, ahova árut kéne szállítani. Csak kéne, mert a posztoló-féle autisták szerint az parkoló. :-)

esef 2009.11.09. 12:48:42

@isti77:
Ezt a helyet akartam megírni én is. Megy mindenki mint a birka. Hozzáteszem, hogy mielőtt elkezdték építeni a körforgalmat, semmivel nem volt jobb a helyzet...

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.11.09. 12:55:24

@newtehen:
Nem tudom, feltűnt-e a képen, hogy volt hely bejutni bárkinek, aki be akart jutni ;)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.11.09. 12:56:40

@newtehen:
Azzal viszont egyetértek, hogy f.szág oda lámpát építeni. Bár reggel elég nehéz kikanyarodni a Kussuthról, az tény.
Így viszont a Dózsa fog még jobban bedugulni...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.09. 13:06:09

@Maybe_: Igen, félő, hogy a sor vége a hévsíneken fog állni. Összefüggő kocsisor várható még a tescoig, illetve a Petőfi térig.

MantaMann 2009.11.09. 13:38:49

:D
Mennyi gödöllői/környékbeli...

brien 2009.11.09. 14:25:31

Hmm..hmm...nagy az isten állatkertje. Nálunk is ez van most, az ecseri út végét telerakták fekvőrendőrökkel + jobbkezes lett minden + 30-as lakó pihenő övezet kb. 2 hete. Azóta volt crx-es ugratásos szikrázós leérkezős kb. 90-el, lakó pihenő övezet tábla belehajtogatása az aszfaltba, a későn észlelt fekvőrendőr kikerülési manőver közben és még sorolhatnám. Jah, jobbkéz?Azmegmijazakijazakinekaijenje? :D

Franky4fingers 2009.11.09. 14:40:36

Pár éve Pannónia utcában Skoda Superb taxi (kb vadiúj) pofátlanu el a sor mellett, beálla sor elejére. (Thurzó utca után erre van hely, csak szabálytalan) Lámpa zöld, taxis fullgáz baromi gyorsan végig a Pannónián, olyan 100-120-ra tippeltem a tempót. Egyszer csak, a már tisztes távolságban lévő taxi alatt szikraeső, iszonyatos csattanás. Utólértem, addigra ott állt az út szélén, mellette-mögötte a csatornafedélen olajtócsa és fémdarabok. Letépett karter(?)

Nem volt arányban a bünti, de egy életre megtanulta, hogy a Pannónián 50 a max.

isti77 2009.11.09. 14:54:13

esef: persze, de addig nem volt tilos a behajtás.
Az már szinte csak apróság, hogy lezárástól függetlenül rendszeresen akad olyan birka, aki észak felől egyszerűen továbbmegy a járda megkerülése nélkül az említett helyen - ami sajnos akkor már a szembejövő sáv (bár kint van a kötelező haladási irányt jelző tábla a járdaszigeten).
De van olyan is, akinek túl éles a "sikán", szándékosan megy tovább egyenesen, majd az amúgy elég gyéren kihasznált parkolón vág át a helyes oldalra. Ez csak akkor gáz, ha éppen akad valaki, aki ugyanakkor szabályosan megkerüli a járdát, és egyszerre érkezik a spórolóssal.

theveryguest 2009.11.09. 15:02:58

Ez alapján az egy szál terelőtábla alapján kellene rájönnie az embernek, hogy mi az aktuális szituáció, vagy van rendes sárga sávelhúzást jelző tábla meg sárga záróvonal, ami átvezet a másik oldalra, és jelzi a szemből közlekedőknek is, hogy nem igazán kellene a korább ibelső sávban kolbászolni?

teddybear01 2009.11.09. 15:24:25

Ami a gödöllői Dózsa-Kossuth kereszteződést illeti, hétköznap nem lehet egykönnyen áthaladni. Főleg nem a Kossuthból bármelyik irányban. A Dózsa Györgyön akkora a forgalom, hogy egyszerűen a Kossuth utcaiak nehezen jutnak tovább. A Dózsa köti össze az M3 lehajtót, a régi 3 főúttal. Azután ott vannak a gyalogosok is, akiket vagy átengednek az autósok, vagy nem.
Aki mást mond, az vagy nem jár erre csúcsidőben, vagy hazudik.

A legjobb lenne a régóta ígérgetett városi kerülőutat megépíteni, de az csak választási ígéret szokott lenni, a városi stranddal együtt.

trixilw 2009.11.09. 15:24:25

@isti77: Oda építenek körforgalmat??? Mi a fenének? Egyszerű, széles, belátható kereszteződés. Vagy ekkora gondja van az embereknek a jobbkéz fogalmával? Hihetetlen...

teddybear01 2009.11.09. 15:25:04

@theveryguest: Nem egy tábla van, de annál több autós bunkó.

teddybear01 2009.11.09. 15:26:27

@trixilw: Ide nem is érdemes építeni, mert úgy járnának vele, mint a Clark Ádám téren. Oda is inkább egy normál lámpás kereszteződés kéne.

mercurius 2009.11.09. 15:28:48

Mindegy, mivel jelzik, FIGYELNI KELL. Ha táblát raknak, egyetlen egyet, miszerint az egyik sáv le van zárva, de sávlezáró tábla nincs, a sávot NEM használhatod. Itt terelő tábla is volt.

Vaksi ne kapjon jogsit.

heliox 2009.11.09. 15:36:15

@Franky4fingers: Valóban nem volt arányban a bünti. Több kellett volna. Jogosítvány el, csak három hónapra. Aki 50 helyett 120-szal tép az éhezzen. Engem nem csuknak le ha fordítva kötöm be a védő vezetőt meg a fázist?

Canis Lupus Libertas (törölt) 2009.11.09. 16:05:06

Nem a hülyék védelmében, csak az ezen a blogon szerzett tapasztalatok alapján sajnos nem engedhetem, hogy itt lehülyézzenek bárkit! Mert a fotón is látható, hogy behajtani tilos tábla az nincsen, azaz mindenki előre! - ráadásul a táblának megfelelően jártak el, hiszen a terelőtábla áll, mindenki kitért, senki nem ment neki. Azaz a terelés létrejött...

MantaMann 2009.11.09. 16:13:59

@teddybear01: Szerintem az elkerülő csak a 3-as forgalmát csökkentené. A Dózsa György útét nem. Sajnos.. De nem vitatkozni akarok, mert tényleg kellene az elkerülő! Körforgó meg ugye itt -a Dózsán- "nem" játszhat...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.09. 16:33:41

@teddybear01:
Szerintem meg Te hazudsz. 20 mp-nél tovább nem kell várni sosem. Jobbra pedig szinte egyből lehetett kanyarodni. Persze egy -egy szuzukis tatter, vagy jariszos anyuka érdekes negyedórákat tudott ott nézelődni, de az nem a kereszteződés gondja.

A gyalogosokról meg annyit, hogy Gödöllő tipikusan az a hely, ahol a gyalogosok körülnézés nélkül mennek át az úton, olyan természetes, hogy átengedik őket.

Egu 2009.11.09. 16:43:51

Isteni grafika! Csak a tábla került kicsit közelebb a padkához, mint a valóságban, meg szélesebb is...Ugyanis talán a sötétkék doboz férhet át a lukon, többiek max betolathattak, illetve forgalommal szemben behajtottak...:)))
A világoskék tahó, aki elvitte a táblát (reccs!!!), külön megér egy tapsot...

Autozz.hu szabványos, érthető, az úthibák elhelyezkedését tekintve kicsit túlzó rajz. 4/5, hoz6od az ellenőrződet.

Viszont felhívnám a tisztelt olvasók figyelmét a szabvány egyik alapvető hiányosságára: nem látszik, melyik autónak melyik az eleje, mindössze a haladási irány van feltüntetve! Erre ki kellene dolgozni valamilyen ábrázolási technikát.
Köszi! :)))

Egu 2009.11.09. 16:45:10

Ja, és a hosszabbik sötétkék téglalap erősen balra tart, lehet, hogy ezért halad a pasztellszínű sor a kordon déli oldalán...:)

Silverf@x 2009.11.09. 17:14:44

Nem véletlenül szokták az ilyen tereléseket hülyebiztosra megcsinálni. Ha hagynak akkora rést, ahol egy autó befér, akkor úgyis bemegy valaki... gány munka.

efhábé 2009.11.09. 17:18:42

Posztoló a terelőtábla mellett behajt, ok, mert neki halaszthatatlan dolga van a kisboltban.
Más a terelőtábla mellett behajt, a jókurvaanyját, hát nem tudja, merről kell kerülni a táblát?

No viszlát...

TH 2009.11.09. 17:24:45

@efhábé: hasonló gondolataim támadtak nekem is a dologgal kapcsolatban...:)

gertom 2009.11.09. 17:27:37

Szegeden tömegközlekedés nagyprojekt miatt van terelés jópár helyen, az egyik a hősök kapujánál. Alaphelyzetben autósók számára egy T kereszteződés, ahol a villamos (és csak ő) a T szárából egyenesen megy tovább. A T kalapjának bal oldaláról érkezve így alapesetben két sáv van: egy egyenesen tovább, egy pedig jobbra a T szárába. A vágányfelújítás miatt a T szárát lezárták, a villamospótló buszok a kalap bal oldaláról érkeznek, és fordulnak be nekik balra, a T "fölé". Az eredeti egyenesen és jobbra sávok így átalakultak (hivatalosan, táblával és sárga felfestéssel jelezve) balra és egyenesen sávvá. Plusz a T kalapja a kereszteződés közepén ebben az irányban egy sávra szűkül, ami nem lenne gond, a buszok hamarabb befordulnak. Én a terelés szerint a jobb oldali egyenesen sávból mentem volna tovább egyenesen (a szűkület miatt kicsit balra húzódva), ha a kedves sporttárs a balra kanyarodóban be nem jön mellém. Szerencsére számítottam rá. De ahogy rámnézett, tutira meg volt győződve arról, hogy neki van igaza.

(Utólag végiggondoltam. Előttem-utánam mindenki a balra kanyarodóból ment egyenesen. Lehet, hogy ilyenkor kell inkább a többiekkel együtt birkamód szabálytalankodni, mert az kevésbé veszélyes?!)

Ugyanaznap 1 órával később, szintén terelés. Egy eredetileg minden irányban 2x1 sávval megáldott kereszteződésben az egyik beérkező irányt egyirányúsították a kereszteződés felé (1x2), és a tőle balra lévőt szintén 1x2 sávvá tették kifelé. Így két sáv kanyarodik párhuzamosan balra, amit szép sárga zárovonallal ki is jelöltek. Na ezen jött át kanyarodás közben a "belső" sávból a "külsőbe" egy másik sporttárs, szerencsére jobbra volt helyem, és ő is időben visszarántotta.

Szóval, nem csak arrafelé nem tudják a tereléseket értelmezni.

Tornado86 2009.11.09. 17:49:28

@mercurius :
Ott a pont. És tudnék ennél cifrábbat is mesélni, azt hiszem be is fogom küldeni.

nanogyo 2009.11.09. 17:58:38

Nemcsak a tereléseket. :)
Budapest, Ferdinánd-híd, Podmaniczky utca felé haladva. A végén vagy egyenest továbbmész vagy jobbra kanyarodsz. Felfestés, tábla van, egyértelmű. Igaz, a jobb oldali az busz (troli)sáv, na de a kanyarodás miatt a végén persze belehaladhatsz. A kanyarodáshoz külön zöldnyilas lámpa is van, mert előbb lehet jobbra kanyarodni, mint egyenesen át, keresztezve a Podmaniczkyt.
Állok a "buszsávban", zöldre várva. Bekövetkezik. Indulok, mire is a mellettem álló Octavia csikorgó gumikkal startol és elémvág - jobbra kanyarodik. Előtte persze semmi nem utalt ebbéli szándékára, úgymint pl. index, ablak le, szépen megkér, stb. Mert eltévesztette vagy mittomén. (Jelzem, mögöttem senki nem volt...)Kicsit meglepődtem, de gondoltam, nem normális, hagyjuk. Aztán lelassult, én meg el mellette. Mire is rálép a gázra és elémvág. Ebben a történelmi pillanatban leszaladt két 20 körüli srác a járdáról, át a Podmaniczkyn, ez a barom meg majdnem elütötte őket, kb. 90-nel. OK a fiúk is szabálytalanok voltak, de egy ilyen ökörre nem számítottak. Persze satu, gumifüst - én meg tudtam állni, tekintve hogy normálisan mentem, de azért megjelent lelki szemeim előtt egy mozi.
Mondanom se kell, hogy még a bunkónak állt följebb. A pirosnál képes volt kiszállni és odajönni anyázni nekem... Hogy én vagyok a hülyemarha és a felmenőimet. Hogy képzelem, buszsávban közlekedni és elékanyarodni!!!

Szerintetek??? Köpni-nyelni nem tudtam, nem hittem el, hogy valaki ilyen marha lehet. Tényleg azt hitte, hogy egy tőlem balra lévő sávból kell jobbra kanyarodni, miközben a troli egyenesen megy tovább???

Aztán már röhögtem.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.11.09. 18:05:39

@efhábé: Nem írtam szerintem, hogy a jókurvaanyját. Senkinek sem.
Az, hogy mi bemegyünk (kérdés, hogy szabályos-e, de a kutyát nem zavarja, és a rendőrök sem szólnak, mert nem lehet máshová rakni az autót + ugye ahogy írták, laknak is páran arra, akiknek nem telik helikopterre vagy tankra) egy dolog. Az, hogy valaki vak, vagy a tábla elé parkol, az egy másik dolog. Szerintem.

Matrix_ 2009.11.09. 19:08:24

Jakérem akinek MI van a kocsijában...
"KITT gyere értem mer végeztem a bevásárlással!"
"Májkell! Nem tudok kitolatni mert a jómunkásemberek tiltott zónában közlekednek és nem tudok kitolatni Májkell!!"
"óóóbazz! Mesterséges Intelgencica mi?"

Eh.

esef 2009.11.09. 19:22:02

@trixilw:
Nem oda, kicsit odébb. A Raktár utca és a Vihar utca kereszteződésbe, ahol bónuszként még jön a Váradi utca is. Egyszer a Váradiból mentem volna át szembe a Raktár utcába, a nekem balról jövő Toyota meg nem igazán akarta megadni a jobbkezet. Még magyarázott, hogy stoptáblás kereszteződés...

efhábé 2009.11.09. 20:30:56

@Maybe_: Persze, hogy nem írtad, én tömörítettem a mondanivalót.

A terelőtábla forgalomtól elzárt területet jelez.
Tekintve, hogy az forgalomtól elzárt terület, teljesen mindegy, hogy miért hajtasz be oda szabálytalanul, parkolni vagy áthaladni. Nincs rajta kint a Kivéve célforgalom szöveg, ugyebár.
Ezek után vicces szörnyűlködni azon, hogy mások áthajtanak ott, ahová te is behajtasz, szintén szabálytalanul.

czejp (törölt) 2009.11.09. 20:55:55

Nincs ezen mit csodálkozni. A pesti autósok már rég megszokták a felmart utakat, a kiemelkedő csatornafedelekkel és a véletlenül ottmaradt, vagy félig letakart közlekedési táblákat.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.11.09. 23:25:11

@efhábé: Akkor bizony nekem a kurva anyámat :)

Alex3000 2009.11.10. 12:20:45

Tipikus marha nép, ha valaki beugrik a kútba utána ugranak....

efhábé 2009.11.10. 12:58:25

@Maybe_: Ez így nem pontos :)

A pontos megfogalmazás IS, neked IS :)

jónévez 2009.11.10. 21:15:08

Érdekes ez. Beparkolni a tilosba fasza dolog, áthajtani (másoknak) ugyanott nem fasza dolog. Nem-e gondolod, hogy ha te bent vagy, akár abból is gondolhatták a többiek, hogy be lehet menni? (hiszen te is bemehettél)
Az a tábla ugyanis nincs ott, hogy "behajtani csak helyi ügyeskedőknek, a többi kerüljön".

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.12. 08:44:03

@jónévez: Jaja, így igaz. A kirakott "megállni tilos" tábláról pedig említést se tegyünk. :-)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása