Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Pár perc alatt eljutottam az idegbajig

2009.11.20. 08:12 :: SilentSound

Úgy tűnik, arra is jó ez a blog, hogy általa kidühöngje magát aktuális posztolónk, aki ezúttal Misimókus lesz. Nem is nagyon csodálom, hogy felhúzta magát, engem is nagyon tud bosszanatani, amikor én állok a dugóban, mások pedig paraszt módon, szabálytalanul kikerülve a sort előnyhöz jutnak, mindezt pedig természetesen az én rovásomra.

Gondoltam, meglátogatom ismerősömet a MÁV kórházban, de ehhez át kellett vágnom az egész városon. Aki próbálta ezt már csúcsidőben, tudja, hogy lehetetlen, ezért később indultam, 10:00-kor. Szépen el is jutottam a Bécsi útig, ahonnan az Árpád hídra kellett volna felkeverednem valahogy. Nem egyszerű.

Gondoltam, a Kiscelli utcán megyek végig... Amint bekanyarodtam, azonnal láttam, hogy nem fog menni, mert olyan hosszú volt a sor, hogy igazából be sem tudtam kanyarodni.

A Kiscelli utca és a Pacsirtamező utca sarkán levő lámpa 6-7 autót enged át, szóval azon lehetetlen átjutni, és -mint este hazafelé menet kiderült-, a Szőlő utca is le volt zárva, mert feltúrták.Gyerünk tovább. Reménység, Zápor, Gyenes utca... És itt a meglepetés, akkor a sor a Vörösvári úton az Árpád hídra, hogy a Zápor, Gyenes sarkán állt a sor vége...

Egy csatolt kép:

És innen ment fel bennem a pumpa, nyílt ki a bicska a zsebemben! A neveletlen bunkó, sötétagyú vagyis inkább agyatlan sofőrök miatt, akik képtelenek kivárni egy sort.

Amikor az első elment mellettem, azt hittem, hogy csak Teszársz Károly utcába akart bekanyarodni, mert kirakta a jobbra indexet, mialatt elment a szembejövő sávban a sor mellett.

DE! Amikor a második is így tett, elővettem a fotóapparátot, beizzítottam, és csak nyomtam az expozíciós gombot... Nézd meg a csatolt felvételeken. És ha a készítés időpontját is megnézed, az első és az utolsó között 2, azaz kettő perc telt el! Na jó, számoljunk rá még 1 percet, míg elővettem a gépem, de akkor is csak 3 percet álltam a sorban!!!

Azt nem képesek felfogni ezek az idióta barmok, hogy ezzel mindenkit veszélyeztetnek, a gyalogosokat, akik nem számítanak egy sűrű dugóban a szembejövő sávban előző gyors autókra, a másik autóst, akik ugyancsak bekanyarodnának, de szembe jön velük egy ilyen istenbarma, azt az autóst is, aki ettől ideges lesz, és ő is megpróbálja,... és még sorolhatnám...

Az első kettő is taxis volt (sajnos nincs róluk kép), és az első, akit megörökítettem, egy sötét taxis volt, az autója is, egy Skoda Superb, EBV-720-as rendszámmal. Ezt végigkövettem bekanyarodásig.


A többit képzeljétek hozzá 5 méter különbségekkel

A következő versenyzőnk egy piros Skoda Fábia volt, rendszáma sajnos nem olvasható, csak az arca, ahogy vezet...


Hát azért neki sem kell aggódni a személyiségi jogai miatt...

Egy kimaradt, egy Citroen valami turbo, rendszám EVH-886, sajnos csak akkor készült el a kép, amikor már beállt legelsőnek.


A Focus rendszáma itt még azért homályos, mert naívan azt gondoltam, ő nem lesz hunyó

Viszont most jött a legjobb versenyzőnk, egy PANNON-os kolléga nyomta neki, mint állat, és nem elég, hogy leelőzte az egész sort, még a kanyarodót előz kanyarodót is leelőzte, lásd a képet. Ezt a Pannonost később utolértem, készült még egy kép róla.

Majd egy bordó Suzuki SX4, KHZ-110, és már látszik a távolban a következő taxis.


Az az SX4 inkább Swift...

Ez a bordó Citroen Picassós taxi, EBL-656, utas nélkül sietett valahová, és ő beállt NEGYEDIK kanyarodónak(!!!) a parkolón és járdán keresztül!

Egy fehér Opel Astra a következő, ISU-253.

NAh, ezek után már az Vörösvári útra kanyarodtam fel a busz sávra, amit azonnal el akartam hagyni, de szokás szerint mindenki összezárt, így nem ment a dolog, tartottam az előttem haladó sebességét, amikor észrevettem, hogy a mögöttem jövő taxis ( ki más lehetne? ), már egy ideje rám nyomta a reflektorát, és csak azért nem vettem előbb észre, mert 10 centire volt mögöttem.

Rendszáma EBE-577, a jobbra kanyarodó sávból, amikor már piros váltott a lámpa, ment át két sávot balra, és így jutott fel a hídra.

Gratulálok! Biztos haldokló anyjához rohant, hogy még egyszer utoljára megb@ssza...

Természetesen nemcsak autósok szabálytalankodtak ezen 6 perc alatt, amíg fotóztam, hanem még egy Volánbusz is, akik ismeri a helyet, tudja, hogy a Serfőző utca felé haladva be lehet kanyarodni az Árpád hídra felkanyarodó sávba, és ez olyan jól sikerült a busznak, hogy fékezés nélkül megoldotta, csak akkor fékezett, amikor a sort utolérte...

Egyszerűen nem értem a rendőrség hozzáállását! Semmit sem csinálnak, szarnak az egész közlekedésre, csak a biztos pénzszedő helyekre állnak be, ahelyett, hogy fenntartanák a rendet, vagy annak látszatát a közlekedésben!

Jól kidühöngtem magam, a fényképezőgép helyett egy kamerát szerelek a tükör alá... és csak úgy magamnak gyűjtögetni fogom a szabálytalanságokat!

86 komment

Címkék: budapest közlekedés autó veszélyes kresz dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonnaNyányó 2009.11.20. 08:17:04

Oszt mé nem szálltál ki és kérdezted meg várakozás közben, hogy ezt hogy gondolják?

Ja, kattingatni és frusztráltan nekivadulva blogra írni könnyebb...

Az ítélet: a posztoló PÖCSFEJ!!

szaGértő 2009.11.20. 08:35:24

@Deluxe the ForumTroll: Ha megyek 30 kilométert a fedélzeti kamerámat bekapcsolva, tuti összejön egy millányi szabálytalanság. Mindegy, hogy hol megyek, a pusztát kivéve. Bár ott sem indexelnek a tehenek. :D

pickapu 2009.11.20. 08:36:27

Az a piros "Fábia" inkább Felicia...

tibcsi_san 2009.11.20. 08:38:00

Hozzá kell szokni, ez Magyarország.
Változás sose lesz, ez még sajnos a balkán.
Nem szabad idegeskedni, mert olyankor az is veszélyessé válhat ki nem az.
Kitartás

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.11.20. 08:40:16

Hiába száll ki, az ilyen agyatlan barmoknak felesleges bármit elmagyarázni, úgysem értik meg, hogy miért szabálytalan és pofátlanság, amit csinálnak.

cork77 2009.11.20. 08:44:28

Mikor megcsinálták az Árpád-hídra felhajtó második sávot, a buta rendőrök vagy 2hétig ott posztoltak a járdaszigeten. Az autóból nézték hogy a sok paraszt hogyan előzi be pofátlanul a sort. De nem tettek semmit. Az a környék most ilyen lesz, mindaddig míg vissza nem kapjuk a Margit-hidat, mi halandók is.
Az ilyen ősbunkókat nem szoktam beengedni,rohadjon meg ott, vagy menjen neki a villamos,leszarom. Nem érdemes idegesíteni magam-magad a parasztok miatt!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.20. 08:46:01

@Deluxe the ForumTroll: Mert nem az ő dolga, nagyon sok pénzért tartunk fent erre egy külön hatóságot. Csak sajnos az nem látja el a feladatát. :-(

Jim Raynor 2009.11.20. 09:02:54

@Deluxe the ForumTroll:

bezzeg ha így tenne, te lennél az első, aki beírnád, hogy köcsög pöcsfej önkéntes rendőr a posztoló :D :D

mercurius 2009.11.20. 09:08:54

heheh mondom én, nekünk csak virtuális rendőreink vannak.

PC előtt öüldögélve teljesítik a büntetési limitet. Forgalmat irányítani meg egyik sem tud már.

Felelősségre vonni meg egyik sem mer már.

Impotens brigád ez, nem rendőrség.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 09:36:07

@cork77:

"Az a környék most ilyen lesz, mindaddig míg vissza nem kapjuk a Margit-hidat, mi halandók is."

El kell, hogy keserítselek. Akkor is hasonló a környék egy négyzetméterre eső bunkók száma, ha történetesen nincs lezárva egyetlen egy híd sem. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.20. 09:42:51

@mercurius : Szavakkal könnyű dobálózni, de arra nem gondoltál még, hogy ez a helyzet nem azokon múlik, akik ott vannak kint az utcán, hanem azokon, akik eldöntik, hogy hová menjenek és mit csináljanak? Pl. amikor egy nem közlekedési rendőrt kiraknak forgalmat irányítani, az neki meg az autósoknak is jó nagy szivatás, ellenben ha rendes közlekedési rendőr vagy rendőrök irányítják a forgalmat egy csomópontban, az autósoknak legalább a fele nincsen tisztában azzal, hogy mi mit jelent, meg van, aki simán le is szarja az egészet. Szóval ilyen helyzetben szerintem pont a nagyon szidott rendőr az, aki a legkevésbé tehet arról, ami miatt ő ott van és integet.

randomuser1 2009.11.20. 09:55:05

mondjuk biztos nincs igazam de szerintem ennyi ember nem tévedhet, széles az ucca, sok autó megy egy irányba, ha mindenki figyelne a másikra egy kicsit simán lehetne két sort csinálni egy sávból úgy h a szembeforgalom is elférne egy kicsit szűkebb sávon. ez tipikus balkáni megoldás, túlélési stratégia egy olyan környezetben ahol az infrastruktúra nem elősegíti hanem hátráltatja a közlekedést, de ezért nem az egyszer autós a hibás.a pannonos meg valszleg azért siet h a sok lámának legyen térereje és ne unatkozzon a dugóban...

Franky4fingers 2009.11.20. 10:01:05

@SilentSound:

Azért ez nem egészen így működik. A rendőröknek nem kell mindig mindenütt ott lenni, de ha már egyszer odaküldték valahová akkor figyeln/büntetni kell. Az emberek (főleg BUdapest faluban) úgy működnek, hogy elrettentő példa híján szabálytalankodnak.

Példának hoznám fel, hogy egy időben a Nyugatinál a felüljáró alá mindig betorlódtak a kanyarodó autók, akadályozva ezzel a Szt Istvánról Vácira kanyarodókat. Kiálltak a rendőrök, büntettek egy hétig, utána rend lett. Hónapokig.

Ugyanez pl. a Bimbón lefelé a buszsáv, vagy a Lánchíd felhajtó Roosevelt tér, vagy Alkotás buszsáv.Az emberek ilyenek. HA van retorzió félnek. És egy hét büntetés után hónapokig.

Ellenben ha ott a rendőr és le se szarja a szabálytalankodókat az egyértelmű üzenet (sajnos) a bp-i tahóknak, hogy lehet szabálytalankodni.

Megvan az a pár kardinális csomópont Bp-n, ahová csak időnként kéne odaállni, és rend lenne.

sreetfighter 2009.11.20. 10:02:39

Ilyenkor be kell kapcsolni a jó kis zenét és kizárni a külvilágot, ha nem nagyon sűrgős a dolog.
Ez a szerencsétlen posztoló össze vissza fotózgatott halálra idegesítette magát és mit ért el vele?
Agyvérzést fog kapni, ha tovább így folytatja.
Ha valakinek sűrgős a dugóban továbbjutni, akkor ott farkastörvények uralkodnak!

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 10:02:55

@XXXXXXX:

Ha nincs felfestés miből gondolod, hogy a sok tudatlan tud közlekedni? A Pannonia utca egy irányú, jó széles, és mégsem lehet a paraszt mellett elférni, mert beterpeszt középre kemény 30-al :)

peter256 2009.11.20. 10:10:07

Én pedig utálom azokat, akik a forgalmat a kis utcákon akarják levágni, és ezzel az ott lakókat zavarják. Én pl. arrafelé lakom, és ha az oviba akrom vinni a gyerekemet, végig kell állnom a sort, akik az Árpád hídon akarnak átjutni. Ha meg haza szeretnék menni, nem tudok a garázsomba beállni, mert ott állnak és ráadásul dudálnak, nem állnak meg a zebránál, 60-nal mennek a 30-as övezetben stb. Tudom, sok autós nem bunkóságból csinálja ezt, csak nem veszi észre, hogy ez mennyire zavarj másokat. De gondolom senki nem szeretné, ha az utcájában folyamatos autósor állna az átmenő forgalomból.
Péter

randomuser1 2009.11.20. 10:12:18

@Mityu: és akkor húzódik ki jobbra ha balra akar kanyarodni, szigorúan 12km/h-val:)

Ferocious 2009.11.20. 10:16:09

@Jim Raynor: Pontosan. Nem is szeretjük az önkéntes rendőröket...

Ferocious 2009.11.20. 10:20:33

@peter256: Első körben szögezzünk le valamit: az utca nem a tiéd, meg az enyém meg a Józzsi nénié, hanem mindenkié/a város része. Utálom azokat, akik a saját tulajdonuknak tekintik az utcát...

Másodszor meg, csak azután járjon a szád, ha te még soha az életben nem kerültél ki dugót kis utcában, addig kuss.Mert én biz MINDIG ki fogom kerülni és nem érdekel senki nyígása, nem vagyok hajlandó feleslegesen állni a dugóban ha van más alternatíva... és nagyon tudlak sajnálni.

forrórágógumi 2009.11.20. 10:24:18

"Gratulálok! Biztos haldokló anyjához rohant, hogy még egyszer utoljára

forrórágógumi 2009.11.20. 10:31:51

Ez a dugó dolog egyébként számomra egy felfoghatatlan dolog. Vallom azt hogy nem azért van mert sokan vannak az úton hanem azért mert simán balfaszok az emberek és nem hajlandóak gyorsabban menni. Igen, ezt úgy hívják hogy szűk keresztmetszet. Ha nem gyorsítjuk fel, akkor szopás!!! Mint a homokóra közepe, egy megoldás van gyorsítani. De ezt képtelen felfogni bárki is és tötymörög bazmeg, persze hogy dugó lesz. Lámpánál is úgy indulnak el az emberek mint ha ők lennének egyedül az úton, ráérünk arra még módszerrel. Tipikus példa az autós társadalom béna hülyeségére az M3 kivezetőre való felhajtó a vidámpark mellett az árpád híd felől. Ott áll bazmeg mindenki egész a domusig, amikor se lámpa se semmi a felhajtónál, csak mindenki buziskodik felfelé egyesben. Még ha be is kell engedni a középsőből pofátlankodókat akkor is folyamatos lehetne a haladás. De nem. Hülyék maradunk mi még pár évtizedig.

randomuser1 2009.11.20. 10:34:16

@peter256: ez is egy nézőpont, lehet hegy méretű fekvőrendőrt építeni az uccába meg kinthagyni az autót az úton h maximálisan akadályozzon az egyenes haladásban(nálunk újpesten ez a szokás) de attól még a forgalom arra fog elmenni, erre csak egy gyógyír van, ki kell költözni tanyára egy földút végén.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 10:36:28

@Ferocious:

Azért dugót kikerülni ki lehet ám ésszerűen és a lehető legtöbb szabály betartásával. Hogy csak egyet említsek: Hungária krt. tejbegríz-szerűen beállt forgalmát Ajtósi Dührer - Stefánia út - Ifjúság útja - Kerepesi út - Asztalos Sándor utca útvonalon kerülöm. S nem árkon bokron mindenkit és mindent leszarva.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 10:39:44

@forrórágógumi:

Alapvető vezetéstechnikai tudás hiánya. Nem egyszer látom "cipzározás" helyett megáll sávot váltani. Persze ehhez kell másik két három barom aki a "nehogymábegyereelémvazze" alapigazságot szentségnek tartja.

Na meg a másik, amikor nem számít arra az elsőnek álló, hogy zöldre fog váltani a lámpa... :D

Ferocious 2009.11.20. 10:39:56

@Mityu: Néha csak árkon-bokron keresztül megy.

Azért senki se várja már el, hogy várjak ha nem muszáj...

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 10:43:01

@Ferocious:

Szoktam tapasztalni. Egyirányúba szembe meg társai.... :)

Franky4fingers 2009.11.20. 10:43:46

félig off:

Friss hír:

www.origo.hu/itthon/20091120-tomegbaleset-tortent-az-m1esen.html

A baleset idején problémát okozott a leállósávban is feltorlódott kocsisor, ami miatt a mentõk "furmányos módon" a szembesávokon közelítették meg a baleseteket - mondta a szóvivõ.

MEgkérdezném a rendőrség szóvivőjét, hogy furmányos módon, mi a faszért nem büntettek meg mindenkit aki "véletlenül" feltorlódott a leállósávban?????

Mondjuk 100,000 HUF + feljelentés, mivel akadályozta a mentést??? De leginkább kocsi értékének 10%-a????

Erről beszéltem az előbb is. A rendőrök basznak rá, hogy a leállósávban mennek az emberek, aztán amikor baj van, akkor elővesszük a furmányokat. NEm ám a baj okát szüntetjük meg.

MOndjuk felelősségre vonnám az illetékes autópályarendőrséget, hogy hogy a bánatba van, hogy nem szoktatták le az embereket a leállósávban közlekedésről

randomuser1 2009.11.20. 10:44:15

@Mityu: aztán mögötte a többi is meglepődik a lámpától, egyesével, komótosan, sorban :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 10:48:13

@Franky4fingers:

"MOndjuk felelősségre vonnám az illetékes autópályarendőrséget, hogy hogy a bánatba van, hogy nem szoktatták le az embereket a leállósávban közlekedésről"

Tudomásom szerint már nincs autópálya-rendőrség.

Franky4fingers 2009.11.20. 10:54:17

@Mityu:

Akkor kik azok a srácok RS Octaviával meg Audi TT-vel a leállósávban?

Ferocious 2009.11.20. 10:54:20

@Mityu: Azért az már a gusztustalan kategória, ennyire még én sem vagyok pofátlan...

MrZed001 2009.11.20. 10:58:24

Én REND párti vagyok, én kötelezően bevezettetném az autókba a 360 fokos (3-6) kamerával kiegészített feketedobozt.
Aki szabálytalankodik, az fizessen.
Az ombuciman meg b.kaphatja ...

Franky4fingers 2009.11.20. 11:10:49

@Mityu:

Akkor kik azok a srácok RS Octaviával meg Audi TT-vel a leállósávban?

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 11:12:25

@Franky4fingers:

Az eszközök megmaradtak, ha jól tudom a megyékhez kerültek az "autópályák".

peter256 2009.11.20. 11:19:18

@Ferocious: Köszi az értékes hozzászólást! Remélem a Te utcádban is állnak majd az autók saroktól sarokig. Csak azt felejted el, hogy jelen esetben pl. az Árpád híd áteresztő képessége adott, és attól hogy előre mész nem tud több autó átmenni rajta. Tehát ezzel másokat is lassítasz amelett, hogy zavarod az ott élőket. Ha Te csak magadra gondolsz, az a szíved joga, a lelkiismeretedel neked kell elszámolni. A sajnálatodra pedig nincs szükségem.
Péter

Kuss pedig neked, amíg nem tusdz normális hangnemben reagálni. Azt hiszem semmilyen okot nam adtam erre a hangnemre. És én nem szoktam átmenni a lakóövezeten és 30-as övezeten, csak ha célforgalom vagyok. Lakóövezetnél ez egyébként szabály is.

peter256 2009.11.20. 11:26:34

@XXXXXXX: A fekvőrendőrt nem tartom jó megoldásnak. Nálunk is van, és mi történik: Jö9n az autó 50-nel, nagy fékezés, két nagy döccenés, nagy gázadás. Mondjuk, mivel a zebra elött van, legalább ott lassan mennek. És nem akadályozom autóval sem a közlekedőket, sőt, kínosan ügyelek parkolásnál is, hogy ne akadályozzak másokat.

Nem csak az a gyógyír, hogy kiköltözünk tanyára. Egyrészt lehet jobban figyelni másokra, észrevenni, hogy ez másokat zavar, és nem menni be a kis utcákba, hogy levágjunk egy lámpát. Ezen kívül lehet lakóövezetet is kialakítani. Forgalomkorlátozó eszközöket kitenni. De ezekben nem nagyon bízom. A fekvőrendőr nem jó semmire, főleg, hogy nálunk mindenki céges kocsival meg furgonnal rohangál, és nem érdekli, mi lesz a kocsijával. Leginkább azt tudom elképzelni, hogy az utcáknak a végét egyszerűen lezárjuk, ne lehessen kihajtani a másik oldalon.

Péter

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 11:31:54

@peter256:

Nálatok kezdjük. Az utcák végét lezárjuk. Se ki se be senki autóval. De kerékpárral sem! :)

Marcellusca 2009.11.20. 11:47:12

@Mityu: Mos' mé' árúttad el? :)
Eddigis egyre többen használták és majdnem mindegy volt, hogy hol megyek.
Ezek után meg főleg! :D

randomuser1 2009.11.20. 11:55:26

@peter256: megveszed egészében az uccát oszt lezárod, aki városban él ne sírjon már h nagy a forgalom, majd ha az erkélyeden keresztül jár valaki, ott szívózhacc h a te tulajdononod, komolyan már...

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 11:56:25

@Marcellusca:

Úgyse tudja merre menjen a legtöbbje... :D

PitBuli 2009.11.20. 12:05:39

Minap autozz!tam egy osztrák piros nemtommi mögött, egy hasonlóan dugós helyzetben. Persze én 5 centire mögötte, nehogy már valakit is beengedjek, harc van a pozíciókért, vérre megy a dolog, tartottam a megszerzett 6952. helyemet. Aztán a bajor beengedett valakit, aki be akart jönni, később még egyet, meg még. És itt elszégyelltem magam, mert ő példát mutatott, és én beláttam nem jó amit csinálok.

peter256 2009.11.20. 12:18:59

@XXXXXXX: De én a város egy lakóövezetében élek! Bár forgalmi szempontból nem az, de használati szempontból az. És nekem az a véleményem, hogy az ilyen területek nem arra valók, hogy az átmenő forgalom itt menjen, arra való a Vörösvári út, meg a Bécsi út, meg a Pacsirtamező út. De nem a Szőlő utca, meg a Tímár utca. Én mondjuk magasan lakom, de földszinten lakók valóban úgy érezhetik, hogy az erkélyükön megy a forgalom.

Péter

FDToth 2009.11.20. 12:24:15

Muszáj így közelkedni, mivel a közlekedők bnagytöbbséégnek a reakcióidje lassú, ezért ois van az, hoyg a lámpáknál csak 3-4 megy át, miközben ha mindeki figyelné a lámpát és rögtön elindulnánka, akkor 8-9 i sátmehetne. De nem, nézelődni kell és bámészkodni. Aki haladni akar, annak erőszakosnak kell lennie. Ez sok országban működik is.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 12:38:08

@FDToth:

Egy balesetnél segítettem egy tűzoltóval forgalmat terelni. Amikor félreálltunk "cigiszünetre" a következőket hallottuk: fékcsikorgás, duda, duda, fékcsikorgás, duda.... Visszaálltunk. Csend lett és nyugalom. Igaz csak hárman akartak keresztül menni rajtunk... Óvoda vazze!

peter256 2009.11.20. 13:04:23

@Mityu: Gyalog azért hazamehetünk?

Marcellusca 2009.11.20. 13:09:29

@peter256: Nem!
Felvered a port a lábaddal. :D

Ferocious 2009.11.20. 13:15:59

@peter256:
"És én nem szoktam átmenni a lakóövezeten és 30-as övezeten, csak ha célforgalom vagyok. Lakóövezetnél ez egyébként szabály is."

Meg is érdemled a saját sorsodat, ha csak ennyi eszed van. Várjál csak az ítélet napjáig a dugóban, de én inkább a családommal tölteném az egyébbként kevés és drága szbadidőmet...

A kuss-lebaszás jogos, csak egy kicsit felizgattál az "én utcám" dumával!

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 13:16:39

@peter256:

Pcsmöccse, nem a te ötleted volt az utcák lezárása a járműforgalom elől? :D

randomuser1 2009.11.20. 13:23:05

@peter256: én is féltucat lakóövezeten megyek át melóba menet pedig csak a szomszéd kerületbe járok,a nempestiek mind a főutakon tolonganak és meg ismerős vagyok erre, az utca nyilvános, akkor meg miért ne mehetnék?

Uaz469 2009.11.20. 13:28:39

@forrórágógumi: Az M3-as példa szerintem nem jó. Sokat járok arra sajnos. Ott azaz 1 sáv egyszerűen kevés, van ilyen. És ugye jobbról folyamatosan jönnek, teljesen szabályosan a Reitter Ferenc utcáról. Plusz balról is tolakodnak, kevésbé elegánsan. Azaz kb. 2,5 sáv szűkül 1-re.
Amúgy is, nem nyomni kell, hanem folyamatosan haladni, azaz a fékezgetést is fontos lenne elkerülni. Ehhez viszont tartani kellene követési távolságot.

peter256 2009.11.20. 13:32:30

@XXXXXXX: Ha kint van a lakóövezet tábla, akkor csak célforgalom hajthat be max 20 km/h val. Ha nincs tábla, akkor bemnehetsz, semmi nem tiltja. Csak vannak olyan utcák, amik ne főútvonalak, nem is úgy lettek tervezve, hogy nagyobb forgalmat bonyolítsanak, de sokan, akik le akarják vágni a dugót, átmennek itt, és ezzel megkeserítik az itt élők életét. Ezért én inkább nem megyek be ilyen helyekre és egész jól elközlekedem így is.

peter256 2009.11.20. 13:34:49

@Mityu: fszmatyja, az átmenő forgalom elől lehet lezárni a forgalmat. Így haza tud jutni, aki ott lakik, de nem mennek át a kis utcákon mások.Szerintem ez Bp. sok területén hasznos volna, és valószínű a forgalmat sem akadályozná annyira. Mert ha nem vágják le sokan az utat a kisforgalmú utakon, akkor gyorsabban tud menni a főút.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.11.20. 13:35:34

Ja, ez a kornyek mindig ilyen. Mar szombaton is ugy lehet bejonni a 10- en, hogy a pilisborosjenoi teglagyarig all a sor. 10 eve meg nem ilyen volt, akkor csak reggel volt dugo befele.
Szerencsere az en uticelom altalaban Kobanya, ugyhogy a Megyeri hidon at jarok inkabb. Kerulo, de idoben nem vesztek semmit es folyamatosan haladhatok - amig ossze nem tornek. :(
A Volanbusz soforjenek vedelmeben: nekik a lampa elott van megallo es dugoban nincs az az Isten, hogy onnan konnyen a hidra vezeto savba tudjon besorolni. Menetideje meg szabott, azt meg nem fizetik nekik, ha kesnek. Egyszeruen ra vannak kenyszeritve, hogy igy "okoskodjanak". Szomszedom pont egy ilyen jaraton van evek ota, jart mar ugy, hogy 20 perc alatt ert at a lampan. Akkor oda a pihenoje, borul a menetrend, idegesek az utasok. Ezert ezt megertem, bar NEM helyeslem.

OFF

SILENTSOUND!

A szavazasnal valami nem stimmel, tegnap mar leszavaztam, erre ma is lehet...

ON

peter256 2009.11.20. 13:39:49

@Ferocious: Nem szopktam sokat várni a dugóban, mert inkább gyakran kerékpárral megyek. Ha meg kocsival, akkor igyekszem kikerülni a fő közlekedési időszakot és így kényelmesen mehetek. Viszont előfordul, hogy dugó nélkül majdnem hazajutok, de nem tudom a családommal tölteni az időt, mert az utcában állnak az autók, akik az Árpád hídra akarnak följutni. Egyébként jó példa a Pozsonyi utca, ahonnan a Margit hídra mentek az autósok, és emiatt nem tudták az utcát az ott lakók használni. Aztán lezárták az utca végét ezzel megakadályozva az átmenő forgalmat és most lehet ott élni.
Az én utcám pedig azt jelentette, hogy én ott lakom. Ez a szófordulat a magyar nyelvben szokásos. Ennyi eszem van, hogy az ilyet nem értelmezem félre.

labi 2009.11.20. 13:43:58

Én annak a gagyixenon-es kék suzukisnak szeretnék gratulálni aki mögöttem jött este az Elem utcában. Először azt hittem hogy az X-aktákba csöppentem és éppen el fognak rabolni az ufók, úgy öntötte el az éles fehér fény a kocsim belsejét, plusz a tükreimből a pofámba így dolby surround kaptam. :)

A rendszámát nem láttam, mert semmit nem láttam...

randomuser1 2009.11.20. 13:51:54

@peter256: én meg arra megyek amerre gyorsabb oszt annyi. persze hozzátenném h a tímárucca környékén ritkán járok, ha dugó van, semmi értelme kerülgetni a környéken mert mindenképpen szívsz egy félórát az árpád felhajtójánál, bármerről is próbálod becserkészni.

forrórágógumi 2009.11.20. 14:13:51

@Uaz469: Azt magyarázd meg kérlek, hogy pont a felhajtó lábánál amikor már nincs útcsatlakozás, meg aki be akart pofátlankodni az már megtette, mégis mindenki egyesben gyöknullával megy felfelé az m3-ra? MIÉRT?? A tökömért nem lehet nyomni felfelé? És akkor lenne hely mögöttük, lehetne folyamatosan beengedni a pofátlanokat és a sor is egyenletesen haladna. Ráadásul 50-es tábla van kint, amit ha betartanának mint minimum bőven jó lenne. Szóval szerintem tökéletes iskolapélda. Persze ez a fórum nem az egyetértésről szól :)

Ferocious 2009.11.20. 14:24:45

@peter256:
"Az én utcám pedig azt jelentette, hogy én ott lakom"

Na ez így már sokkal jobb megfogalmazás én is így gondolom.

Uaz469 2009.11.20. 14:28:45

@forrórágógumi: Tényleg nem értek egyet :), mert az esetek nagy többségében azt tapasztalom, hogy onnan aztán meglódul hirtelen a forgalom. Addig megy a tötymögés ezerrel, bár nem véletlenül. Kiváncsi lennék, ha húznának oda egy falat, hogyan változna a sor hossza, és a haladás sebessége.

Marcellusca 2009.11.20. 15:10:24

@Tanácstalan: Hehe!
Én naponta 3-4-szer szavazok. :)))

Upsz! Elszóltam magam. :DDDD

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.20. 15:32:39

@Marcellusca: @Tanácstalan: Pls. az ilyeneket inkább a legutóbbi pólós posztban: autozz.blog.hu/2009/11/19/megerkezett_a_polo_prototipus

Szemét leszek és itt nem is válaszolok. :P

Marcellusca 2009.11.20. 15:37:21

@SilentSound: Télleg szemét vagy, mer' mán szavaznyi senem lehet. :DDDD

autosave 2009.11.20. 15:49:36

ezen így megakadni, idegbetegnek lenni és fényképezni... komolyan mondom szánalmas.

vegyél csak kamerát, dobd ki rá a pénzedet és az idődet azzal mikor megnézed a felvételeket :D

autosave 2009.11.20. 15:51:56

@peter256: van kint behajtást tiltó tábla????

isti77 2009.11.20. 16:08:27

A Margit híd lezárása nélkül sem túl rózsás arra a helyzet, bár kétségtelen, hogy az Árpád hídon a "sávelhúzások" is rátettek egy lapáttal. Meg a napi néhány baleset a hídon, mondjuk utóbbiért nehéz lenne a városvezetést hibáztatni.
A Szőlő utca egyébként azért van feltúrva, mert körforgalom épül, ami a Kiscelli utcai dugón nem fog segíteni, de legalább nem lesz annyi baleset, ha csak egy irányba kell figyelni (bár láttam már, hogy valaki szemből bement a körforgalomba az autópálya felett. Világos, arra rövidebb).

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.20. 16:31:56

@forrórágógumi:

"mégis mindenki egyesben gyöknullával megy felfelé az m3-ra? MIÉRT?? A tökömért nem lehet nyomni felfelé?"

Volt egy elég hosszú időszak amikor oda járt ki a fotószakkör rendszeresen táborozni. Valószínű az arra járók egy része vagy tud erről vagy hallott róla. A másik fele meg a benzinspórolós a buzuki/pözsó/opelkorza 5,5-ös fogyasztását még le akarom szorítani 4,3 ra egyedek.

Nem fogod elhinni, van olyan eset amikor egy nagyobb kereszteződésen nem jutsz át egy ilyen tarisznya arc miatt egy lámpaváltás alatt... :))))

Húzzunk bele! 2009.11.20. 23:44:31

Oszt talán, ha annyi képet csináltál, mikor vezettél?:D

Asziszem, még szerencse, hogy nincs autóm, nem vagyok idegbeteg legalább.:P

Húzzunk bele! 2009.11.20. 23:46:02

@Mityu: Nahát.
Hova kell sietni?
Induljatok el előbb.

2009.11.21. 10:40:55

@Húzzunk bele!: Bírom mikor mindenki azt mondja hogy előbb el kell indulni.
Csak vannak zavaró tényezők,az asszony az utolsó pillanatban is kitalálhatja hogy hülyén néz ki az új ruhában,vagy a gyerek az utolsó pillanatban összemoslékolja a ruháját,vagy akármi.
Ha nem egyedül élsz akkor egyszerűen képtelenség mindig időben elindulni.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.11.21. 11:22:03

@SilentSound: No de ha egyszerűen csak ennél a posztnál sikerült kommentelnem? Pógári kötelezettségű bejelentés volt. :)

Kicsi79 2009.11.21. 14:34:24

Hát igen, az emberi bunkóság is határtalan. Lakó-pihenőbe meg tényleg csak célforgalom mehet be. Ki kell bulizni az önkormányzatnál, hogy minősítsék át a környéket. :-)

Off:
Ha valakit érdekel: lehet nálam rendelni autós kamerának is megfelelő minikamerát olcsón. A nevemre kattintva jöhet a mail!
On.

Bocs Silent, de gondoltam hátha Téged is érdekel.

Szilizoli 2009.11.22. 12:01:45

Hála a jó istennek, egy héten csak egyszer kell a városba mennem (egyébként Érd környékén rovom a köröket). Nem is értem, hogy vagytok képesek ezt az őrületet minden nap elviselni...
A dugók nagy részét szerintem a balfaszok okozzák és itt nem csak a Suzukisokról beszélek. Egy 600-as Matizzal is lehet haladósan autózni, csak kéne tudni vezetni, meg átlátni a forgalmat. Tökéletes példa rá a 6-oson a Campona után befelé a belső sávban baszakodó és a külsővel egyforma sebességgel haladó láma aki, ha rávillantasz, még integet is. A faszé nem értik meg az emberek, hogy a belsőben a gyorsabbak haladnak, a külsőben a lassabbak. Aki előzött, az meg nem marad belül, hanem kimegy a szélére!
Viszont a lakóövezetes sráccal nem értek egyet. Dugóban mindenki kerülni akar, vagy a közelben van dolga. A célforgalmas táblákkal meg úgy vagyok, hogy nekem az a célom, hogy előbb hazaérjek. Bocs :) Aki nyugalomra vágyik, költözzön vidékre!

flea 2009.11.22. 17:09:20

Szerintem a megoldás beültetni két tanút a kocsiba, aztán feljelenteni az összes ilyen állatot. Valahogy úgy, mint a zebraakciósok csinálják, csak ők gyalogosként:

zebraakcio.blog.hu/

autosave 2009.11.22. 18:40:52

@flea: "Szerintem a megoldás beültetni két tanút a kocsiba, aztán feljelenteni az összes ilyen állatot. Valahogy úgy, mint a zebraakciósok csinálják, csak ők gyalogosként:"

HA-HAA-HAAA....

flea 2009.11.22. 19:01:23

@autosave: kifejthetnéd bővebben...

Kro 2009.11.23. 10:13:47

posztolonak: miert idegeskedsz ezen? te szabalyos voltal? igen. akkor meg? sajat magukrol allitanak ki szegenysegi bizonyitvanyt a bunkok, de ha mar annyira meg akarod valtani a vilagot, az ilyeneknel egyenkent szallj ki, es magyarazd el nekik, mit hogy merre. (jeleznem, remenytelen feladat lenne..) de az, hogy fotozgatsz, es a blogon ereszted ki a gozt...ertelmetlen, akkor inkabb jarj gyurni, abbol legalabb meg hasznod is lehet.

peter256 2009.11.24. 11:30:27

@autosave: Ha ki van téve a lakóövezet tábla, az azt jelenti, hogy csak célforgalom mehet be és max 20 km/h-val szabad menni. Nincs szükség külön táblára.

autosave 2009.11.24. 22:13:27

@peter256: de kint van? ez a kérdés! ;)

autosave 2009.11.24. 22:14:00

@flea: kicsit bővebben: szánalom. feljelentők országa vagyunk már így is.

peter256 2009.11.25. 10:06:10

@autosave: Nálunk nincs kint a tábla, ezért írtam is korábban, hogy nincs tiltva a kresz által. Csak én úgy gondolkodom, hogy engem zavarnak azok, akik behajtanak ide, és ezért én próbálom elkerülni, hogy behajtsak lakóövezetbe, mégha táblával nem is nyilvánítják annak. És próbáltam itt jelezni másoknak is, hogy az áthajtás zavarja az ott lakókat. Ha csak páran ezentúl próbálnak inkább a főútvonalakon haladni ahelyett, hogy levágnák az utat a kis utcákon keresztül, nekem már megérte.

Ahol korábban laktam, volt egy sarok, ahol le lehetett vágni egy lámpát. Sokat nem lehetett nyerni vele, esetleg megelőzni azt a két-három autót, akik a lámpánál akartak bekanyarodni. De akik mégis átvágtak, azok nagy része nem tudta, hogy jobbkéz szabály van, és rendszeresen csináltak balesetet.

Általában úgy látom, hogy aki inkább levágja az utat, az mindig próbál gyorsan is menni, nem figyel a zebrára, meg az iskolát jelző táblára. Nagy gázzal gyorsít a fekvőrendőrig, aztán erősen fékez, amivel tovább fokozza a zajterhelést és a büdöset.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.25. 12:13:49

@peter256: "ztán erősen fékez, amivel tovább fokozza a zajterhelést és a büdöset. "
Hogy kell büdöset fékezni?

flea 2009.11.25. 12:39:16

@autosave: most akkor 2 eset van:

(1) általában az zavar, hogy fel lehet jelenteni másokat, és szeretnéd, ha ilyet egyáltalán nem lehetne
(2) az zavar, amikor unatkozó emberek feljelentenek másokat csak azért, hogy szar legyen nekik, ill. saját magukat valamiben janinak érezzék (tipikus példa: az egész társasházat rettegésben tartó besavanyodott nyugdíjas)

Ha (2), akkor azért nem értünk egyet, mert azzal a céllal írni feljelentéseket, hogy ezzel növeld a hatóság hatékonyságát és közvetve neveld a népet (ráadásul a siker reális reményével!) baromira nem ugyanaz, mint amikor a cél egyedül az, hogy kellemetlenséget okozz, meg te legyél a kakas a szemétdombon.

Ha véletlenül (1), akkor még kevésbé értünk egyet.

peter256 2009.11.25. 14:12:18

@newtehen: Mondjuk, ha a gumik füstölnek. Egyébként arra gondoltam, hogy amikor nagy gázzal gyorsít, pedig a fekvőrendőr miatt nemsokára úgyis fékeznie kell, akkor feleslegesen pufog ki egy csomó gázt. A mondatom első felére vonatkozott ez a megjegyzés, de Te csak a második felét idézted. A dízel autókból ilyenkor jön ki a nagy fekete füstfelhő. Az átlagsebesség egyébként alig nő ettől.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása