Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Sértegette a rendőröket, mégsem büntették meg

2009.11.23. 09:24 :: SilentSound

Nincs is nagyobb bók egy cég részéről, mint amikor annyira népszerűvé válik a blog az ott dolgozók körében, hogy tiltólistára teszik időről-időre. Marty Mcfly épp két ilyen tiltás közötti állapotban van, úgyhogy reméljük, pont tud munka helyett figyelni a fontosabb dolgokra is, mint például a saját posztjához fűzött kommentekre. Azon még gondolkodom, hogy a most következő sztoriban a haverját akarja leégetni, a rendőröket, hogy túl puhányok voltak, vagy simán csak nem meri bevallani, hogy ő maga az a haver. De majd ti úgyis megmondjátok!

Hű olvasója vok a blognak, ahogy azt észre is vetted, mindaddig, míg le nem tiltanak megint a munkahelyen az oldalról! (ugyanis tavasszal már egyszer megtörtént)

Itt van egy vicces sztori, ami a minap a barátommal esett meg. Biztos megosztja az embereket a stílusa miatt, de tanulság is van benne! Nem beszélve arról, hogy erre biztos sok komment fog érkezni!

Egy szombat este a barátom hazafelé tartott kosáredzésről, (ahol orrbanyomták a labdával, így kellőképp fel volt spanolva) mikor is egy kis Toyota - nem tudja a típusát, de tényleg kicsi volt - elkezdett rá villogni, meg dudálni kilómétereken keresztül, mígnem egy kétsávos szakasznál mellé húzódott és egy, az óvodából is jól ismert „kalauztányért” (aminek a közepén STOP felirat van), tartott ki az anyósülésen utazó.

A barátom félreállt, majd kipattant, hogy mi a .... van már. Kiderült, hogy a Toyotában civilruhás rendőrök voltak. A következő beszélgetés zajlott le (elég pontos leírást kaptam, így jól lehet idézni):

- Jó estét uram! Rendőrök vagyunk, papírokat kérnénk.

- Én kérném a papírokat, honnan tudjam, hogy maguk rendőrök? Megkülönböztető jelzés? 3 M matrica? Láthatósági mellény? Nem is látom, hogy kik maguk.

- Civil autóval vagyunk.

- Igen? Én is civil autóval vagyok, akkor én meg tűzoltó vagyok?

- Tudja, hogy miért állítottuk meg?

- Nem maguk állítottak meg, én álltam meg.

- Nem vett figyelembe egy táblát, ahol kizárólag jobbra lehet menni, de maga balra kanyarodott le.

- Hol?

- A ….. utcában.

- Arra nem is jártam.

- A kollégám is látta.

- Ja… 2 állítás egy tagadás? Akkor idehívok én is egy csövest és egálban leszünk.

- Menjünk vissza, nézzük meg!

- Kivel? Hívjuk a 107-et, majd rendőrrel visszamegyek!

- Szeretnénk látni a papírokat!

- Én meg szeretnék látni egy rendőrautót, de legalább egy villogót!

(közben a barátom engedett és odaadta a forgalmit és a jogosítványt)

- Megnézhetem én is a Toyota forgalmiát?

- Maga miért ennyire okos? (cinikusan)

(itt még a barátom sértegette őket, majd az egyikük visszadobta a papírokat):

- Elegem van magából! Viszlát! –mondta a rendőr és elmentek.

A barátom elég szabadszájú, ami nem feltétlen és mindenkinek szimpatikus. A történet emiatt mégis vicces, de tanulság is van benne.

Nem szabálytalan (még ha rendőrről is van szó) „levillogni” és ledudálni egy másik kocsit?

A barátom szabálytalan volt. Akkor miért hagyták mégis elmenni? Mert bunkón beszélt? Most ha egy családapáról van szó, aki elnéz egy táblát és kevésbé áll ki magáért akkor őt durván megbüntetik?

Hol itt az igazság és az igazságszolgáltatás? Mit kell tudni egy ilyen helyzetben az embernek? Nektek mi a véleményetek?

Várom a „hülye a posztoló”, meg „milyen barátai vannak” típusú hozzászólásokat!

99 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trixilw 2009.11.23. 09:32:30

Hülye a posztoló, mert csak :), de a barátja jófej és ha így történt legalább vicces. Addig amíg a rendőr tényleg nem igazolja, hogy rendőr, addig mondhat nekem akármit, otthagyom a p**sába. Gondolom erre ők is rájöttek és inkább hagyták a fenébe. Az utolsó kérdésedre a válasz igen: ha valaki nem áll ki magáért megbüntetik és örülnek, hogy gyarapodott a napi büntetési kvóta.

Mellesleg első és örülök.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.11.23. 09:33:59

elsőként azt mondom hgy jogos az autós felháborodása. így rendőr nem állíthat meg igazoltatásra.

jöjjön rendőrautóval, villogva szirénázva, és csinálja úgy. (rendőrautóval seggembe dudálgatva sem vagyok köteles megállni)

álljon az útszélén, és intsen ki szabályosan.

igazából az autós helyében én nem álltam volna meg. miért kellett volna? egy civil autóból egy civil ember anyósülés ablakon lobogtat egy stop feliratú nyalókát. hát a jóbüdös nagy szart álltam volna meg.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.23. 09:34:11

Milyen barátai vannak a posztolónak? :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.23. 09:46:36

"Hol itt az igazság és az igazságszolgáltatás? Mit kell tudni egy ilyen helyzetben az embernek? Nektek mi a véleményetek?"

Ha megállok ilyen helyzetben, egy jelleg nélküli autóban integető civilnek látszó rendőrjárőrnek: Alap első kérésem, hogy egy szolgálati igazolványt szeretnék látni. Feleslegesnek tartom a pattogást, a cinikus helyzet teremtést. Ha nem hajlandóak magukat ilyen formában igazolni, akkor vagy a közrendvédelmiseket hívom fel, vagy simán a 107-et. Állítottak már meg engem is civil rendőrök. Mindketten igazolták rendőri mivoltukat. Kulturált emberhez méltóan meg tudtuk beszélni a felmerült kérdéseket.

Dester 2009.11.23. 09:51:37

Ismerem a helyzetet. Engem Szegeden prüttyögött le egy kék civil Astra, mezei rendszámmal, villogó nélkül. Mentem jódarabig, aztán a sokadig prüttyögésre már hagytam, hadd menjen, ha akar, de nem: megállt mögöttem. Ablak csak egy szűk résnyire lenn, ajtók zárva, sebességváltó egyesben, kinyomott kuplung. Addig így is maradtam, amíg nem igazolták magukat. Aztán jött persze a szonda, mindenáron meg akartak fingatni, hogy ismerjem el, hogy ittam - persze nem ittam, hiába buliból jöttünk, én voltam a sofőr, ilyenkor sosem iszom egy kortyot sem. A részletes sztori talán megérne egy posztot... :)

Valamint hallottam már olyat is, hogy négy (egyébként civil ruhás rendőr) kopasz akart autópályán levillogni valakit, mire az 200-zal menekült el helyszínről, úgy megijedt. Csak az erősítésre hívott rendőrök tudták megállítani blokáddal. Én is megijednék, ha négy kopasz mutogatna nekem autópályán, hogy húzódjak le... És én is inkább megszöknék.

Hutchington 2009.11.23. 09:52:43

A barátod nem véletlenül Dr. House? Mert a stílus arra vall. :D

Tron65 2009.11.23. 10:05:25

Hasonló sztorim nekem is volt:
Előzmény: kasznistól vittem hazafelé a kocsit (lakott területen belül, pár km).
A mögöttem jövő magán rendszámos autó elkezd villogni, dudálni, a soför integetni.
Jópár sarkot mentünk, amig meguntam, megálltam, mert kezdtem aggódni, hogy mit láthatnak hátulról, amit én eddig nem vettem észre.
Hát nem redőrök voltak?
Igaz, a sapkát csak akkor vették fel, amikor kiszálltek, addig csak a fehér ing látszott.
A fentihez hasonló beszélgetés:
- Mért nem állt meg?
- Mért kellett volna megállnom?
- Villogtam.
- És???
- Hol van a rendszámtáblája?
A kezébe adtam :-)
- Ennek az autón kellene lennie.
- Most jövök a kasznistól, még nem volt időm felcsavarozni.
- Nem szabad felcsavarozni.
- De szabad! Vagy csináljam úgy mint a maguké? Ha belerúgok, leesik?
- Maga csak ne rugdossa!
- Mondom: HA.
Végülis megnézték a papírokat és mindenki ment tovább.
Amennyire tudom, egyik se ez, se a posztban leírtak nem tartoznak a hivatalos közúti ellenőrzés forgatókönyvébe.

Lipi1945 2009.11.23. 10:11:29

Nem szabad felcsavarozni? Nekem az első rendszám a lökhárítóhoz van szegecselve, ha nem úgy lenne, terepen elég gyakran elhagynám. Meg minden cimbinek csavarozva vagy szegecselve van.

GG81 2009.11.23. 10:12:15

már nem azért, de...
a kreszben mintha lenne olyan, hogy mozgó autóból tárcsával is leállíthat a rendőr. bár, ember legyen a talpán, aki egy piacos Police feliratos tárcsát meg tud különböztetni főleg egy civilautóból mutogató civilnek kinéző kezében... persze a mögöttes villogás és dudálás az meredek, arra nem kell megállni és elég balkáni, de hát ott is vagyunk társadalmilag.

de... ha már megállt az illető és azok tényleg rendőrök voltak, simán lehetett volna más a beszélgetés fekvése, ha azzal kezdi a posztoló barátja, hogy megmutatnák-e a jelvényeket, mert ezt kötelesek. és a jelvényre már mégannyira szó nélkül lehet iratokat adni főleg annak tudatában, hogy semmi rosszat tényleg nem tett... vagy új a 107/112-n és tárcsázni az igazi rendőrökért...

Lipi1945 2009.11.23. 10:14:44

Nem lehet rendes lökhárítót(dögtolót) feltenni, egy csomó terepgumit nem lehet közúton használni és má a rencámot se lehet csavarozni?

reader613 2009.11.23. 10:28:03

ha nem hiszi el, hogy rendőr, miért adja oda mégis a papírokat?

Tron65 2009.11.23. 10:28:15

@Lipi1945:
De lehet, ha utána elmész a KPM-hez és újra levízsgáztatod, mert nem gyári felszerelés.
Arról, hogy terepgumit közúton nemlehet, eddig nemhallottam, csak a szöges van tiltva, de úgy általában mindenütt.
A rendszámot meg fel szabad csavarozni, de csak úgy, hogy a betű-szám jelzések egyértelműen olvashatók maradjanak továbbra is.

Lipi1945 2009.11.23. 10:36:20

@Tron65:

Olvastam a szabványt vagy jogszabályt, hogy milyen bozótrácsot lehet felszerelni. Olyat aminek értelme is van olyat nem lehet. A szart se érő krómozott szarokat, amik csak dísznek jók azokat lehet.

Tudtommal vannak olyan terepgumik amiket nem lehet használni, multkor volt valami eus lista hogy mik azok a gumik amik szerüntük elég halkak. Hát szűk kis lista volt ha jól emléxem.

Jolvan akkor a rendszám maradhat. :)

szaGértő 2009.11.23. 10:45:07

@Lipi1945: Lehet. Csak nem szabad... :D

j311 2009.11.23. 10:48:16

Mióta a műanyag tartóból ellopták a rendszámot, azóta csavarozva van. Elég drága mulatság ahhoz, hogy mégegyzser elvigyék.

Lipi1945 2009.11.23. 10:48:55

@Lipi1945:

i420.photobucket.com/albums/pp282/swbmqcraig/Picture075-1.jpg

Ilyesmi kéne, de erős a gyanúm, hogy nem menne át a KPM-nél.

@szaGértő: Ja, hát ja. :)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.23. 10:53:53

Ilyen tárcsája a gyereknek is van, az oviban van fehér tetjű (közlekedésis) tányérsapka, egyszer elviszem már kocsikázni, kezébe adom a tárcsát, oszt lengessed fiam.

Rendőri intézkedésnél alap, hogy igazolja magát. Addig még sünnek sem tekintem.

Take-it-Easy 2009.11.23. 10:56:41

A posztoló (mert úgyis tudjuk, hogy ő volt) helyesen járt el. Milyen jogon igazoltat bárki, aki nem tudja igazolni rendőr mivoltát? Ha tényleg azok, akkor nem probléma felmutatni egy igazolványt. Én az első kör után visszaszálltam volna a kocsimba, és elhajtottam volna, azt hiszem. Sőt, ha belegondolok, a közelmúltban egy rendőrigazolvány-félét mutogató civil autóst hagytam ott kacagva. Eccerűen nem hittem el, hogy rendőr :)

stellaz1 2009.11.23. 11:00:12

Én anno egyszer egy szakadt trabival rallyztam a haverommal a hóban egy üres parkolóban, és már nagyon büszke voltam magamra, hogy kézifék nélkül is milyen gyönyörű sodrós kanyarokat tudok venni, mikor wgy civil lada kombi megjelent és megpróbált szemből leszorítani. Én rutinosan a fák közé hajtottam és kikerültem mikor szólt a haverom, hogy álljak meg mert ezek rendőrök :)

Miután megfordultak nagy nehezen odajött és vigyorogva kérték a papírokat (ami nem volt persze), majd elég annyi, hogy karácsony másnapja volt, ezért valahogy kisírtuk magunkat, de mikor távoztak még kiszóltak az ablakon, hogy legközelebb nincs kegyelem. Erre csak annyit mondtam, hogy köszönjük szépen :)

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.11.23. 11:09:05

Miről ismerem fel a valódi rendőrigazolványt?
Évekkel ezelött láttam, képen. DE nem emléksze.
Mi van, ha hamis és csak kirabolni akarnak?
M van, ha a feleségem ül a kocsiban a gyerekekkel? Nem tudom, Ő hogy an reagálna, biztos megállna, mert betartja a szabályokat és elhinné, hogy rendőrök.

MatseQ 2009.11.23. 11:24:50

Jártam már hasonlóan bár én nem voltam tiszteletlen. (Még az objektív felelősség sötét korszaka előtt, kb '96-ban) Közepesen tuningolt (semmi optika csak motor, kipu) 2T Trabival mentem Veszprém-Fehérvár között a 8-ason amikor is megláttam az integető szervet az út szélén, félreálltam.
Kicsit zavartan nézett a kolléga majd nagy nehezen kibökte, hogy 131km/órával haladtam a megengedett 90 helyett. Mondhattam, volna, hogy az ki van zárva, nézze már meg ez csak egy kombi Trazsant ;) de akkor nem tudtam ellenállni és végtelen örömmel megkérdeztem ,hogy készült e fénykép mert akkor abból feltétlenül kérek egy példányt! :) Na engem ekkor küldtek el a pics@ba :DDD

bunkó · http://bunko.blog.hu 2009.11.23. 11:26:13

Mit kell ezen csodálkozni?
A posztírót megállították, mert pénzt akartak keresni.
Amikor látták hogy ez nem fog menni, továbbálltak.
Naponta talán ezerszer is lejátszódik ez a jelenet az utakon, valószínűleg mindenkinek volt már ilyen élménye, aki nem csak belvárosban közlekedik.

MatseQ 2009.11.23. 11:26:51

...vagy 80 helyett? Tudja valaki, hogy mióta van lakotton 60 helyett 50 és azon kívül 80 helyett 90? Totál elfelejtettem.

209heavy 2009.11.23. 11:31:40

Ezt a faszságot, hihetetlen, hogy milyen barmok vannak. Olyanok, akik ilyeneket írnak és olyanok, akik fel is tesznek ilyen írásokat!!! Barmok vagytok!!!!!!!!!!!!!!!

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.23. 11:34:09

@209heavy:

Köszönjük e hihetetlen fontos, és eddig általunk nem ismert információt! Gyere holnap is vazze! :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.23. 11:38:49

@Mityu: Már szinte hiányzott egy ilyen... :)

Ejoy 2009.11.23. 11:43:00

Szerintem mint ahogyan páran már írták, ez gyakran előfordul rendőrök/ál rendőrök részéről, hogy meg akarják vezetni az embert, hogy pénzt sajtoljanak ki belőle. Gyors hajtással jártam így, a készülék épp nem rögzített semmit, úgyhogy "örüljön, hogy elengedjük" volt. Na persze...

Egyébként meg uraim! Ki az aki egy országúton, vagy kihalt városrészen, főleg éjjel megállna egy civil, totál jelzés nélküli autóból, civilruhás alakok által lógatott "stop" táblára, mikor a kocsiban ott ül a család, a gyerekek? ÉN NEM!!!

Mókusélet 2009.11.23. 11:46:06

Nemrég velem is megesett egy hasonló.
Az Egressy-re kanyarodtam ki egy mellékútról.Nekem macisajt. Kinézek sehol senki, a belső sávban kb,20 méterre jön egy szürke swift. Szépen kikanyarodok jobbra kisívben, mikor hallom ám, hogy mint állat dudál a swift.Mellém ér és mutogat, majd szép lassan rámhúzta a kormányt.Majd bő gáz elém vág és padlófék.Megálltunk.Kiszállt belőle egy 40 körüli nagydarab állat és közli,hogy én veszélyeztettem őt. Mondom mivel? Kikanyarodtam elé. Mondom neki, ez az út 2 sá,v te a belsőben jöttél, én a külsőbe kanyarodtam. Erre azt mondja, hogy ő úgy érezte, hogy át fogok lógni és különben is ne vitatkozzam, mert szolgálatba helyezi magát. Na akkor már ordítottam. Mondtam,hogy és akkor mi lesz? Erre megint, asszonyom ne vitatkozzon,mert szolgálatba fogom helyezni magam.Erre én, ok. hívjuk a 107-et.Te rámdudáltál, leszorítottál,büntetősatuval megállítottál mit szólnak a kollégák?Válasz ismét, ne vitakozzon,mert szolgálatba helyezem magam.
Nyomtam egy bő gázt, kedvesen felemeltem a középső ujjam és ott hagytam az út szélén.
És tudjátok mi a bosszantó? Az,hogy lehet,hogy tényleg zsaru.

beste 2009.11.23. 11:48:13

Évekkel ezelőtt hasonló szitu volt. Csak a hitves kilengette nekik először a fináncigazolványát, aztán az öklét.

Marcellusca 2009.11.23. 11:52:06

@SilentSound: Nem!
Kötsög motoros. :)
Mer', mint tuggyuk, minden motoros kötsög. :D

Ja, és nékije még "roki" kártyája is van. :DDDD

elég.volt 2009.11.23. 11:55:06

Valószínű csak keménykedni akartak, már ha egyáltalán tényleg rendőrök voltak. Ha azok lettek volna be kellett volna vinniük a haverodat.

Bár az a baj, hogy nálunk ha egyenruhásoknak adja elő magát akkor se b****ák szájba a gumibottal. Szóval semmi értelme az egésznek.

Dester 2009.11.23. 12:02:58

@Mókusélet: baszki. Ez nem normális... Lehet, hogy tényleg érdemes lett volna rendőrt hívni.

Deuce Bigalow 2009.11.23. 12:15:24

nem az az örök tanulság, mint minden ilyen esetben, hogy: szemaforral integető majomnak nem állunk meg?
"Hol itt az igazság és az igazságszolgáltatás?" ez pedig egy igen vicces kérdés volt..

min 2009.11.23. 12:16:28

Kb én is hasonló hangnemben kezelem a rendőröket mint a posztban szereplő egyén. Mert megérdemlik. Baszogtás helyet ténylegesen a dolgukat végezhetnék és ha csak feleannyit szabálytalankodnának még hitelesnek is tekinteném őket intézkedés közben.
Kedvenc kérdésük amitől falra mászok:
"Tudja miért állítottuk meg?"
Én vissza szoktam kérdezni:
Hát ha már maga se tudja...

Riska 2009.11.23. 12:17:05

@Mókusélet: Biztos szex közben is ezt mondja az asszonynak: "Ezaz, mindjárt szolgálatba helyezem magam!" lol

Peetee 2009.11.23. 12:18:40

Pénzt akartak szedni vacsorára, asszonynak virágra, gyereknek sportcipőre...
Ha a 12 órás műszak felében félóránként megállít így valakit, és abból minden második Lúzer, az könnyedén 20-50e Ft/fő/szolgálat.
Ebből már fussa mindenre, a családban felvett közalkalmazotti hitelek a kereskedelmi bankok szintje alatt van 20-50% (!!!)-al, meg állami kezességvállalás, megaf@szom...pár év alatt kialakulnak ezek a trendek, mert megszokják,h a járőrautóval egy jó szombat este alatt össze lehet kapni 30-40ezret fejenként+3kaja a mekiben+a kisgyereketől lefoglalt 3g füvet is el lehet adni másnap...
Aztán mikor kiküldik őket civil autóval, akkor vérszemet kap mindegyik,h nem jut hozzá a pénzhez meg zabálnivalóhoz...

2009.11.23. 12:19:16

Kicsit demagog, de azert szerintem van abban valami, hogy az ember lehet "konnyebben" merne megallni egy dudalo + villogo civil autonak, ha a kozbiztonsagot jobbnak tudnank erezni, es nem attol kene ilyenkor felni, hogy kirangatnak az autobol, leutnek, es integetve viszik el a verdat Ukrajnaba, vagy csak kirabolnak, esetleg betorik a szelvedodet, lerugjak a tukrot, ilyesmi...

Riska 2009.11.23. 12:20:32

Azért az is vicc hogy ezen a police.hu-n ahol az igazi rendőröket mutatják be nem tudtak találni egy olyan embert akin nem áll röhejesen a rendőrruha. Helyette találtak kettőt, akiken lehet röhögni.

2009.11.23. 12:27:34

@min: talan ha normalisan allnal hozzajuk, akkor ok is normalisabban allnanak hozzad. Tudod, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten.
Eddig egyszer buntettek meg, hajnal 2 lehetett, a 2x2 savos uton nem szabadott volna jobbra fordulnom, de hat arra rovidebb volt hazafele, es allitom rajtam + a rendorauton kivul senki nem volt a kornyeken. Elfordultam, tudtam, hogy szabalytalan, az oreg Murphy dolgozott, es megjelentek mogottem a rend eber orei. Villogtak, megalltam. Kulturaltan udvozoltuk egymast, keres nelkul mutatta a jelvenyszamat, es kerdezett:
-tudja miert allitottam meg?
-igen tudom, nem szabadott volna jobbra fordulnom.
-szoval elismeri, hogy szabalytalanul fordult le?
-elismerem

Elkerte a papirokat, es kerdezte, hogy 3000 forintos helyszini birsaggal elintezhetjuk-e? Mondom persze. Kitoltotte a papirokat, majd mindenki ment tovabb a dolgara.

Most persze lehet tolni a dumat, hogy ilyenkor baszogatnak, amikor az egadta vilagon senkit se veszelyeztettem a kis ivu jobbra kanyarodassal tok ures 2x2 savos uton, de bezzeg amikor fenyes nappal a cigany kessel fenyegetozik, akkor meg rendor sehol. Ebben talan van is valami, de a szabaly, az szabaly...

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.23. 12:32:21

Én is kb. így reagáltam volna az adott helyzetben, majd ha a rendőr igazolja magát, hogy rendőr, akkor én is! Ennyi!

min 2009.11.23. 12:33:55

Mikor 10-ből 8x az orrom előtt szabálytalankodik a rendőr akkor számomra hiteltelen egy bagázs.
És valóban előfordúl, hogy nem tudom miért állít meg a faszkalap.
-Jó estét kívánok ön itt ezt meg ezt a szabálytalanságot követte el. Elismeri?
Ez normálisabb hangnem.
Nem vagyok én egyik haverja sem, hogy jopofizzak nekik

Peetee 2009.11.23. 12:34:53

@ruskyy:
Gratulálok Te mintapolgár.
A pénzedből a kerületi rendőrkapitány kislánya kapott új tüllszoknyát az ovibalettra másnap délután! Megérte becsületes-bevállalósnak lenni???
Leközelebb ha kiesik a cigarettacsikk a kezedből addig ne is mozdulj onnan, amíg nem jár arra 1 közterületes hívd oda, és büntettesd meg magad.
LÚZER!

2009.11.23. 12:39:02

@Peetee: te jo eg :D
Ez most komoly? Te nyilvan elkezdesz menekulni a villogo rendorauto elol, nem?
Szabalytalankodtam, mert nem lattam se rendort, se mast az utakon, erre megjelentek mogottem, elismertem, kaptam egy lofasz 3000 forintos csekket, es mindenki ment tovabb. De latom ez a luzerseg. Aki tokos gyerek, az elkezd menekulni a varosban a yard elol :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.23. 12:41:38

@Peetee:

Megérte, mivel az együttműködés szabálysértés esetén enyhítő körülmény szokott lenni.

Azért, mert normális emberi módon állt hozzá lúzernek nevezni, nem kicsit IQbajnok hozzáállás. Gratulálok :)))

The Green Manalishi (törölt) 2009.11.23. 12:43:18

De minek leállni vitázni, okoskodni addig, amíg nem igazolták magukat?

Rtv.:

20. § (1) A rendőrt az intézkedés során
a) az egyenruhája és azon elhelyezett azonosító jelvénye vagy
b) szolgálati igazolványa és azonosító jelvénye
igazolja.
(2) A rendőr az intézkedés megkezdése előtt - ha az a rendőri intézkedés eredményességét veszélyezteti, az intézkedés befejezésekor - köteles nevét, azonosító számát, valamint az intézkedés tényét és célját szóban közölni.

A posztoló kérdésére, a rendőr elvileg köteles intézkedni, akár szolgálaton kívül is:

13. § (1) A rendőr jogkörében eljárva köteles intézkedni vagy intézkedést kezdeményezni, ha a közbiztonságot, a közrendet vagy az államhatár rendjét sértő vagy veszélyeztető tényt, körülményt vagy cselekményt észlel, illetve ilyet a tudomására hoznak. Ez a kötelezettség a rendőrt halaszthatatlan esetben szolgálaton kívül is terheli, feltéve, hogy az intézkedés szükségességének időpontjában intézkedésre alkalmas állapotban van.

Lehet persze mérlegelni, hogy egy egyszerű, kisebb közlekedési kihágás esetében indokolt-e az intézkedés.

A barát helyében én ragaszkodtam volna ahhoz, hogy igazolják magukat, de utána sem éreztem volna kötelességemnek "szellemeskedni". Ez olyan piti dolog. Minek? De fasza gyerek voltam, jól megmondtam a hülye rendőröknek? Végülis - ha jól vettem ki - nem történt semmi különös.

Azt is valószínűbbnek tartom, hogy normális hangnemű, udvarias kérésre megmutatták volna az igazolványukat.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.11.23. 12:43:32

Csak kinézték az adatait. Pár hét múlva jön a meglepi. Vagy megy...

akibenneél 2009.11.23. 12:44:15

istenem, legalább pár ember tudná, hogy miről beszél...
1, mi a garancia arra, hogy a posztiró igazat beszél?
2, miért gondolják azt páran, hogyha megállít egy rendőr, akkor tuti pénzt akar beszedni a saját zsebére?!
3, Nem a rendőr tehet arról, hogy a jelenlegi civil kinézetű, de rendőrségi gépjárművek semmilyen megkülönböztető jelzéssel nincsennek felszerelve.
4, Pénzátadás a helyszínen nincs, de a postai csekket is helyszínbírságnak hívják.
5, A fenti illetők feltehetőleg civil ruhás nyomozók voltak, egy egyenruhás civilben is bevállalta volna, hogy feljelenti a szabálysértőt és ezért lett elengedve, mert mivel nem a szakterületük nem igazán tudták mit csináljanak.
Feltételezem valami akció lehetett, amelynek a végén eredményt kell beszámolni...
6, sajnos jól gondolják páran, valóban van kötelező bírság, amit elvárnak a rendőröktől.
Hozzá kell tenni, amilyen szabálytalan az átlagember, ez nem is biztos hogy baj...
Hirtelen ennyi.

min 2009.11.23. 12:45:35

@The Green Manalishi: AZzal kéne kezdeniük, hogy megmutatják...

Peetee 2009.11.23. 12:47:19

@Mityu:
Amennyiben ennek az volt a lényege,h elismerte és ezért "csak" 3000Ft járt, akkor megérte.
Nem volt 1értelmű.

beste 2009.11.23. 12:48:08

@akibenneél:
teljesen igazad van, de a 3. ponthoz hozzáfűzném, hogy igazolványa csak van, amivel Ő KÖTELES igazolni magát!!!! Kábé a köszönéssel egyidőben!!!!

izémizé 2009.11.23. 12:52:38

Megnéztem az említett police.hu oldalt arról, hogy mi az igazi meg mi a kamu. Hát gyerekek! Valóban röhejes hogy ilyen képeket raknak ki!Legalább most már Tudom, hogy az igazi rendőr úgy néz ki, mint egy szedett vedett kisdobos, vagy mint egy jóltáplált napközis. De ha már ott jártam, megnéztem a főoldalt is. Ott találtam ezt:

www.police.hu/nyitooldal/cikkek/orf091119_02.html

Ezek szerint végre meglehet majd este különböztetni a rendőrt szórólap osztogatóktól, a kéregető hajléktalantól, az útépítőktől, meg a látsazni akaró bringásoktól. Ha jól emlékszem, kb 10 éve nagy divat, majd sok helyen kötelező is lett itthon a láthatósági mellény. Csak sikerült észbe kapniuk! Viszont, hogy jót is mondjak, szerintem a mellény tetszetős, meg a fotók is egészen elfogadhatóak. De a videó! Hát a videó az gáz! Nem a minősége, hanem az amit mondanak rajta. Illetve próbál mondani rajta az inkább kellemes megjelenésű, mint értelmezhetően beszélő hölgy. Gondolom rettentően izgult. Erre abból következtetek, hogy soha nem néz azok felé akikhez beszél, vagy ha igen, becsukja a szemét. Úgy vettem ki, ő valami ruhatervező vagy mi, nem is a tájékoztataás a feladata. Akkor meg miért nem a szóvivő beszél?

2009.11.23. 12:53:35

@Peetee: nem az volt a lenyege, hanem egy felnott ember, gerinccel a hataban nem fog tagadni egy olyan szabalysertest, amit fel perce kovetett el, sot masmilyet sem. Az csak vele jar, hogy ha emberi modon viselkedsz, akkor a rendor se felfele fogja kerekiteni a birsagot.

gonosztojás (törölt) 2009.11.23. 12:53:44

Szfehérvár kivezető az M-7 felé. Mindenkit tolakodva előzni akaró Avensis,én kényelmesen a megengedett 50-el a belsőben, mellettem egy másik.Villogás, dudálás felváltva mögöttem, majd a résen kielőzés, besatuzás előőtem, és kiugrik egy fickó divatos hosszú kabátban.Ablak le, "mi a franc van?"
Ő rendőr és fel fog jelenteni mert akadályoztam a haladásban.Vasárnap délután, látom hátul a gyerek matraccal meg az asszony.
Mondom de sietős a Balatonról..Ő meg csak ordít, meg hogy felírja a rendszámom stb.
Mondom neki, ne írja, holnap megbeszéljük a Hungária körúton (BRFK. közl rend.)az irodámban, megtalál a harmadikon.A faszi eltűnt mint a kámfor, kilőt a sorból és elfüstölt.
Persze hazudtamneki, sem rendőr nem vagyok életemben kétszer voltam BRFK-n a régi időkben autót átiratni. De egy ilyen civilben vigéckedő lófaszjancsitól akkor sem félek ha tényleg rendőr.
A postra: én nem álltam volna meg.

The Green Manalishi (törölt) 2009.11.23. 12:54:46

@min: Igazad van. Azonban én úgy gondolom, hogy jobb mindig az adott szitut, konfliktust feloldani. Itt eleve rosszul indult, majd a konfliktusgyanús helyzetet a posztoló "barátja" direkt fokozta. Ez nem meglepő, ez a jellegzetes, frusztrált magyar "denekemvanigazam!" hozzállás.
Tapasztalatból mondom: felbőszült autóstársat, büntetgető rendőrt is jól lehet kezelni a higgadt, udvarias viselkedéssel. Ez persze csak úriembereknek kötelező, bunkóknak nem.
Érdemes lenne legalább egyszer mindenkinek kipróbálnia (ui. döbbenetes, hogy mennyire nem tudnak vele legtöbben mit kezdeni) a következő mondatot:
"Igaza van uram, én hibáztam. Elnézését kérem, legközelebb jobban figyelek."
Tíz eset közül kilencszer még a legnagyobb pofájú autós is megenyhülten kezd dohogni, hogy "jóvannabaszki, csak aszittem elémgyössz" vagy valami hasonlót.
Persze, ha nem te vagy a hunyó, nem kell meaculpázni, de a hidegvér ott is hasznos.

Peetee 2009.11.23. 12:55:59

@izémizé:

Tudnád milyen balhé van ebből a mellényből!!!
Állítólag mindegyikben elrejtettek egy aranyrudat, mert a közbeszezés során sikerült olyan f@szán csemegézni az ajánlatok közzött, hogy ennek a mellénynek 27.000Ft (!!!!) darabja, úgy, hogy X-ezret rendeltek belőle.
HUSZONHÉTEZER PER DARAB!!!
Ha finoman fogalmaznék aztmondanám: Arcátlanság!

Parajpuding 2009.11.23. 12:59:28

Nem tudom, hogy létezik-e még, de ajánlom, hogy mindenki tartsa a mobiljában a MESZ (Mobil ellenőrző Szolgálat) telefonszámát. Ha ilyen van és furkó a rendőr, nem igazolja magát, emberkedik stb., nyugodtan fel lehet hívni. Ha addig az intézkedő fakabát vissza nem vesz az agarakból. Egyébként meg, civilruhás rendőr civil autóval elég nagy kockázat mellett állíthat meg, illetve ez esetben ő köteles megfelelően igazolni magát. Ha nem, akkor telefon. Meg nyugodtan lehet paraszt módon viselkedni velük, ha ők is ezt teszik (egyenruhással is), ugyanis nem sokat tudnak tenni ellene. Én diktafont tartok a kocsiban (sok mobil tudja már) és mindig rögzítek ilyesmit. Ja, valamicskét belülről ismerem a rendvédelmi szerveket, én tudom, mit lehet, mit nem, mit érdemes, mit nem.

digitime 2009.11.23. 13:02:20

Így szerintem sem állathat meg. Ha megállsz magadtól, akkor oké. De akkor el lehet kezdeni velük közötködni nyugodtan. Egyik ismerősnek ilyen beszélgetése zajlott le, hasonló eredménnyel, pedig az rendőrkocsi volt.
Rendőr: gyorsan hajtott.
autós: magának meg nincs bekapcsolva a biztonsági öve.
Rendőr: záróvonalon váltott sávot!
Autós: Maga meg reflektorral közlekedik a városban.
Rendőr: na további jó utat... :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.23. 13:03:01

@Peetee:

Én még pár napja 10 000,- ről tudtam... :)

izémizé 2009.11.23. 13:25:06

@Peetee: Banyek! Abból kivehető polár belsős kabátot veszek bármelyik sportboltban! Nem egy mellényt! Még akkor sem, ha drága a fényvsszaverő csík. Az eggyik biztonsági cégnél dolgozó haverom hagyott már el hasonlót(szerinte a kollégái lenyúlták tőle), ugyanilyen szpiszupi csíkokkal csak más feliratokkal. Tőle 3500 forintot vontak le a fizujából. Teszem azt, csak a felét fizetteték ki vele, az akkor is 7000 forint. Ráadásul a rendőrség jóval nagyobb tételben vásárol mint egy biztonsági cég. Még szép, hogy balhé van az árából! Legyen is!

izémizé 2009.11.23. 13:29:51

@Mityu: Még az is sok! Még akkor is, ha a csillivilli csíkok sokba kerülnek. Szerintem a reális az 5000 forint/darab. De csak a csíkok miatt!

Netuddki. 2009.11.23. 13:33:14

Ebből is az látszik, nem megállítani kell a szabálytalankodókat, hanem felvenni videóra és küldeni a csekket.
Arról már nem is beszélve, ha a rendőrt kérik akkor köteles igazolni magát.

GG81 2009.11.23. 13:38:26

@ruskyy: ismerős szitu, anno engem városban távolsági használatáért baxtak meg 3rugóra... akkoriban volt olaszliszka és akkor inkább már távolsági legyen egy faluban, mint helyzetjelző+ködlámpa... mindegy fenthagytam a fényt, lúzerség. éjfél után, picit már fáradt voltam, falu, nem falu, falu, nem falu, jé falu...
szóval elismerte az ember és ennyi, teljesen normálisan zajlottak a dolgok.

de erre én azt mondom, hogy ez még mindig a kisebbik rossz (a extrafény), mintha szürkületben kivilágítatlanul jaszkariznak az okosok, azokat szénné kellene büntetni!!!

betépett felhasználó 2009.11.23. 13:45:20

hülye a posztoló és milyen barátai vannak.....

Franky4fingers 2009.11.23. 13:47:54

@izémizé:

27-ért (plusz ÁFA ám!!!!) márkás téli kabátot lehet ne rendelni, úgy, hogy mindegyikre rányomják a feliratot. Sőt. Kokrétan tudom, hogy a jó nevű márkák téli túrakabátjai is megszerezhetők 15-20 körül ilyen tételben, és akkor még + 7 ért lehet rá feliratot tenni (tépőzár + felirat)

Marty Mcfly 2009.11.23. 14:13:17

na itt vok!
a sztori igaz, ennyi fért bele egy kis posztba, szóban sokkal jobban lejön!
Ja, és nem én vagyok a barátom! :-)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.23. 14:19:29

@Marty Mcfly:

Nem lehet igaz, mert nincs benne hüjemotoros és kopaszmercis... :))

trixilw 2009.11.23. 14:20:49

@digitime: A rendőröknek nem kell ám becsatolni magukat. A refi jogos, de más hülyesége nem jogosít fel arra, hogy én is hülyeséget csináljak, úgyhogy a rendőr ott nagyon-nagyon rendes volt vagy csak fáradt.

gz 2009.11.23. 14:22:07

Ööö... Most arról a láthatósági mellényről beszélünk, ami a tecsóban 500,- (ötszáz) forintba kerül? Vagy ez az 5-7-27 ezer forintos valami hiperszuper überkúl cucc???

Marcellusca 2009.11.23. 14:23:46

@Marty Mcfly:
Mer' nincs is barátod. :)
Még magaddal sem haverkodsz. :D

Úgyhogy hüjjje a posztoló, mer' csak kitanátta a zegésszet. :D

Páneurópai Harci Kos 2009.11.23. 14:26:35

lehet ide kéne másolni a "kevesebbért is tézerezték már meg a nagyanyámat a texasi rendőrök", című felvételt:)
en.wikipedia.org/wiki/Taser

Marcellusca 2009.11.23. 14:26:37

Kapja be a Kötsög BlogMotor(os)!!!!!!
Már megint szórakozik.

Marcellusca 2009.11.23. 14:29:27

Na, úgy látom, itt is 3X kell küldenem, hogy 1X megjelenjen!

@gz: Szóval: az az.
Csak raktak még rá ezt-azt plusz 500-ért, és így már mindjárt 21.000-t ér. :)
Tök jó vétel, még a hülyének is megéri.
Hátmég a rendőröknek! :DDDD

trixilw 2009.11.23. 14:41:38

De ti ezt tényleg nem értitek.
- Láthatósági mellény a Tesco-ból: 300 Ft
- Designcsapat hosszú és fáradtságos munkája mellényekre lebontva: 1200 Ft
- Különböző tesztelési folyamatok, amelyek nélkül nem jöttek volna rá, hogy a mellény visszaveri-e a fényt vagy elnyeli: 2500 Ft/mellény
- A Police és rendőrség feliratok legyártása, azok ráragasztása a tescós mellényre: papíron 2000 Ft / darab, de igazából egy kis műhelyben csinálták szakszerűtlenül, 100 Ft/ darabért.
- Mivel az előző műhely szakszerűtelnül csinálta a ragasztást, ezért új műhely keresése, akik leszedték a régi feliratot és felrakták az újat 3000 Ft / darabért.
- Egy évre aláírt műszaki telefonos segítségnyújtás az új mellényekhez 1000 Ft / darab

Tehát nettó 10 ezer forint és örülhettek, hogy olcsó volt.

vérengző kismalac 2009.11.23. 14:55:01

@Marty Mcfly:
Pont Te véresebb posztot is írhattál volna.
Nagyot csalódtam.
Ha nem a barátod, hanem Te leszel a főszereplő, akkor talán más lesz a helyzet?

gz 2009.11.23. 14:56:16

@Marcellusca: Akkor lenne vicces, ha nem nekem kellene kifizetni...

Marty Mcfly 2009.11.23. 15:00:24

@vérengző kismalac:
bocs, h csalódást okoztam, legközelebb lesz benne vmi baseball-ütős verés, vagy vmi, de sajna ez ÍGY történt! :-)
majd ha velem esik meg hasonló, ne félj, nem állunk meg anyázásnál! :-)
azért kösz a biztatást!

Marcellusca 2009.11.23. 15:04:18

@gz: Hát, igen.
Ebben az a vicc, hogy ez nem vicc!

isti77 2009.11.23. 15:40:00

Kedves posztíró, nem te magad voltál az a "barát"? Csak azért kérdezem, mert ahhoz képest, hogy állítólag nem is voltál ott, rendkívül pontosan tudod idézni az elhangzott beszélgetést...
Most pedig ki akarod puhatolni, lehet-e valami bajod belőle utólag. Nem kell szégyellni, írhattad volna az igazat is, úgysem ismer itt senki (legalábbis nem tud róla).

Szerintem lehet baj, csak nem az, amire te gondolsz.

Hát nézd, ha tényleg nem igazolták magukat a jelzőtárcsán kívül semmivel, akkor nem kellett volna odaadni a személyit (mire fel? bemondásra?), könnyen lehet, hogy nem feljelentésre kell most készülnöd, hanem mondjuk betörésre, vagy autólopásra. Talán megtetszett az autód, és kíváncsiak voltak rá, hol találják alkalomadtán (hamarosan). Vagy bármi más, hasonló indíttatású dolog lehet mögötte.

A rendőr elengedi az autóst, mert elege lett a stílusából? Ugyan már, épp ilyenkor szokták még jobban elmeszelni. Ezek nem rendőrök voltak.
Ha mázlid van, akkor csak két unatkozó surmó egy kandikamerával, akik kíváncsiak voltak, mennyire hat ez a "civil ruhás rendőr" duma.

Marty Mcfly 2009.11.23. 16:03:49

@isti77:
valószínűleg máshogyan kellett vna a posztot megírnom, mert nem te vagy az első, aki felveti, hogy én vagyok a főszereplője a sztorinak... visszaolvasva tényleg van egy ilyen hatása is, bár ehhez már rögtön gyanakvónak kell lenni! A sztori azért IGAZ mégis és tudom részletesen idézni, mert most hétvégén történt és mert a barátom olyan lelkesedéssel mesélt róla! Gondoltam, megér egy vicces és egyben tanúlságos posztot! :-)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.23. 16:49:19

@Marty Mcfly:

Lehet viselkedni is máshogyan kellene legközelebb. :))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.23. 18:09:27

@Marty Mcfly: Ja, az első én voltam. Mondjuk én poénból, mert ez mindig elő szokott jönni. :)))

Swind 2009.11.23. 18:16:57

Hulyenek probalnak nezni, es utonallnak?

Nyaron esett meg velem a sztori:
Hazunk elott beszallok a kocsiba, felesegem a sajatjaba, bekapcsolom az ovet, inditok, mikor asszony pasjatas atszol, hogy nalam maradt a telefonod. Ov kikapcs, kiszall odamegyek, atveszem a telefont. Beszallok ovet elfelejtem bekapcsolni. Elindulunk 20 meter sarokig, befordulok ujabb kb 40 meter az utca kozepeig Mikor is az epen ott utonallo rendorpajtasok kiintenek. (feleseg feher g astrajat persze nem, csak az en dragabb kocsimat, ranezesre tolem jobban lehet torvenyesesen rabolni).
A kovi beszelgetes zajlott le:
- Jonapot kivanok kozuti ellenorzes, iratokat kerem -mondta a kekruhas Rumcajsz es Csibeszke
- Jonapot kivanos, tessek itt vannak.-igy en
- Nem kapcsolta be az ovet - mondja Rumcajsz mosolyogva
- Oh nagyon sajnalom, 100 meterre lakunk, kikellett szallnom a kocsibol, masodszorra elfelejtettem bekapcsolni, koszonom, hogy figyelmeztet- mondom en remenykedve hatha jofej utonallokkal talakoztam
- Akkor ez 20.000 forint helyszini birsag lesz, elismeri hogy nem volt bekotve?
- Nem ismerem el!
- Hogyhogy nem ismeri el, most kert erte elnezest, hogy nem volt bekotve
- Tudja mit? bevoltam kotve!
- Azt bizonyitania kell!
- Onnek is biztos ur!
- Latja az utca elejen a jelzolampat? Ott van kamera az felvette, hogy nem volt bekotve! (na, itt nezett hulyenek, mert pontosan tudom, hogy nincs ott kamera, napjaba 5x megyek el arra, kozelben lakom. Masreszrol meg az a kamera ami kb 80 meterrol belat a sotet kocsiba .. na azt is megneznem)

-Rendben biztos ur szeretnem latni a kamera felvetelet, nem vagyok hajlando ezert egy fillert sem fizetni. (jol kihansyulyoztam hogy nem fizetek)
- Megnezheti a kap[itanysagon.
- Rendben kosoznom, jelentsen fel ha ugylatja jonak.
Na itt arrebb ment a 2 utonallo es susmorogtak picit, majd visszajott a rangidosebb:

-Tovabbi jo utat kivanunk, nem lesz feljelentes, de most kosse be am az ovet
- Koszonom szepen! - bekotottem magam es elhajtottam.
Lampanal ellenoriztem, az utobbi 1 oraban sem szereltek meg oda fel kamerat.

Kalányos Márió 2009.11.23. 18:20:14

@Swind: Ez a kamerás beetetés visszatérő motívum.

misitcom 2009.11.23. 18:27:20

@Marty Mcfly: Szerintem a komád jól járt el addig amíg nem adta oda az iratokat.Ha az egyik csávó azt állította volna magáról ,hogy Ö a Pápa gyónt is volna ott az útszélén?

Ismerek egypár KMB-as rendőrt akik saját kocsival szolgálnak és védenek.Szolgálatban egyenruhában vannak,szolgálaton kívül is tudnák magukat igazolni ha szükséges.

Marty Mcfly 2009.11.23. 18:51:45

@misitcom:
jaja, jogos, ezt el is felejtettem megkérdezni tőle, h végülis mi volt az a pont, amire átadta a papírjait. utánajárok...

misitcom 2009.11.23. 20:03:11

@Marty Mcfly: Lehet,hogy túl nagyot ütött a labda az orrára?

indapass90210 2009.11.23. 20:40:19

@Peetee: Muhahaha, magyar banánköztársaság zrt.

Loismustdie 2009.11.24. 00:25:44

Hiába kérném, hogy mutasson igazolványt azt sem tudom hogyan kell kinéznie egy olyannak...kb.

hatesz 2009.11.24. 11:44:41

Miért ne állíthatna meg egy civilautós rendör? Itt Németországban pl. az autópályán jópár civilhekus futkos civil 5ös BMWvel vagy E-Klasse Mercivel, simán kiszed a forgalomból egy ilyen tárcsával. Max amikor megállít köteloes a civil ruha miatt (meg egyébként is) azonosítania magát.
Amúgy egy rendör ha jól tudom bármikor ha szüséges szolgálatba helyezheti magát.
A rendörök stílusa persze kifogásolható, de maga az intézkedés (megállítás) szerintem nem. A haver BIZTOS ilyen kemény volt a rendörökkel. Amugy urban legend kategória, hallottam már ezt a "nem maguk állítottak meg, magam álltam meg" kezdetü sztorit. Ja a rendörök meg betojtak és elhúztak. Mert arról híresek...

@Swind: Be voltál kötve? Nem. Kit érdekel, hogy csak 100 méteren át nem volt az öv keresztben... ha ittasan csak 100m-t vezetsz, vagy ha csak elindítod az autót, az is ittas vezetés...
Van egy szabály amit megszegtél, nem? De.
Van ennek büntetési tétele? Van.
Örülj hogy elengedtek
Amúgy nem értem miért jöttek ezzel a kamerás hülyeséggel. Alapból is legalább 2 rendörnek kell kiállnia, ha jól értem ök is ketten voltak. Mivel a másik tanusíthatta volna, hogy nem voltál bekötve, már bukó, nem kell semmi felvétel. Mákod van, hogy nem basztak meg... Te meg itt höbölögsz

hatesz 2009.11.24. 11:53:42

@Peetee: "hogy ennek a mellénynek 27.000Ft (!!!!) darabja"

"csak" 10 875 Ft/db

vastagbor.blog.hu/2009/11/23/evekig_tesztelt_es_fejlesztett_ruhadarab#more1545762

de azért ha már beírsz valamit, elötte nézz utána ha nem vagy biztos benne

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.25. 11:32:40

@Parajpuding: Igen, a diktafonnal felvett szövegek azok, amiket a bíró elsőként lesöpör az asztalról egy eljárás során. .-)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása