Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Útközben szúrták ki a gumimat

2009.11.24. 08:04 :: SilentSound

Nem tesz túl jót az abroncsnak, ha sokat megyünk leeresztett gumival hosszabb távon, Antal sem vette észre, mert hátsó defektnél nem húz félre úgy az autó, talán nem is száguldozott, hogy feltűnő legyen. Az viszont fura, hogy oldalfalon késsel szúrt lyukat a gumis egész nyugodtan megfoltozta, mert bár nem nagyon értek a gumijavításhoz, de úgy rémlik, mintha nem volna biztonságos az ilyesfajta gyógymód.

Ma (november 23-án) Kecskemét felől jöttem be Pestre, a Gyáli út - Ecseri út keresztőzédésénél a jobbra kanyarodó sávban álltam, kb. harmadik kocsiként. A bal tükörben láttam egy robogóst, közvetlenül az autóm mellett állt (!), hátul, kb. a csomagtartó mellett.

Amikor a pillantásunk találkozott a tükörben, ráhúzta a gázt, és előre ment, majd zöldnél rögtön bekanyarodott a Főkefe telepére. Az Üllői úthoz közeledtem, a lakótelep mellett voltam, amikor megint mellém került ugyanaz a motoros, rámdudált és kiabált, hogy felnin megyek.

Én félreálltam, tényleg teljesen lapos volt a gumim, ezért bekanyarodtam a lakótelepre, és a parkolóban kereket cseréltem, majd a Bihari úton egy gumishoz bementem. A szaki megvizsgálta a gumimat, és mutatta is, hogy kiszúrták!!!

Tényleg, a bal hátsó gumi oldalán, a felső peremtől levelé kb. 5 cm-re egy mintegy fél centi széles "bemeneti nyilás" volt látható! Megjavitotta, rendben eljöttem.

Mondja meg valaki, hogy mivel senki más nem volt a közelemben autóson kivül, csak a motoros, aki mellettem állt hátul, és majd gyorsan elhúzott, ki más szúrta ki a gumimat? És főleg miért?

67 komment

Címkék: budapest motor biztonság közlekedés autó gumi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.11.24. 08:27:35

Ez a szúrás a gumi oldalfalán volt? Mert ha igen, akkor azt nem lehet javítani. Vagy ha mégis, akkor balesetveszélyes. Valami sántít ebben a postban. Ja és robogós nem egyenlő motoros:)

ZON 2009.11.24. 08:34:54

Ment dolgozni a gumisműhelybe.

Normális vagyok? 2009.11.24. 08:41:01

Az én hsz.em miért nem ment el? Mindegy mégegyszer úgy sem fogalmazom meg....

GiXXXer 2009.11.24. 08:54:50

Nekem egyszer frissen zúzottkövezett padkára kellett lehúzódnom, persze satuzva valami hülye miatt, és késes vágásnak tűnő sérülése lett a guminak. Szerencsére csak a futófelület szélébe nyesett bele, de full úgy nézett ki, mintha valaki meg akarná hámozni a gumimat, csak már az első vágásnál feladta.
Tehát élesre pattant kő is tud csinálni érdekes dolgokat.
De zúzottköves úton kaptam már defektet is, igaz biciklivel... :)

Azt meg ne mondja senki, hogy nem veszi észre, ha felnin megy! Sima tempónál bármelyik kerékből csak pár tized hiányzik, azt már érezni lehet, persze csak bekapcsolt aggyal... :)

Hati_x 2009.11.24. 08:57:28

elképzelni sem tudom , hogy ilyen létezik.
mert ennek a sztorinak akkor lenne érdekes befejezése , ha a robogós miután (tételezzük fel) kiszúrta a kereket majd egy kicsit később szól , hogy felnin mész , de Ő neki itt van gumis műhelye és segít megcsinálni.
de így lehet , hogy csak simán megpadkáztad. :)

PitBuli 2009.11.24. 09:03:29

A bankba, ahová járok, ott van kint egy ilyen esetre figyelmeztető felhívás. Bemész pénzért, kifigyelnek, defektet okoznak, és miközben kereket cserélsz, eltulajdonítják a dolgaidat. Nem kell ehhez sok, neked lehet, hogy szerencséd volt, és nem úgy alakult, ahogy ők szerették volna.

209heavy 2009.11.24. 09:06:43

Szerintem az ufók voltak. De valószínűbb, hogy szerettél volna felkerülni az autózz blogra és kitaláltad ezt a szart.

Alf (törölt) 2009.11.24. 09:19:41

bocsi de nekem is kiszúrták a bal hátsó gumit tegnapelőtt. ez valami trend???
igen, oldalfal...

caymanos 2009.11.24. 09:19:43

Ez most egy Bihari úti gumiszerelő műhely reklámja volt itten.
Aki nem vesz észre légvesztett kereket, azt a szakmában bükkfaseggűnek hívtuk, a hetvenes években.

nyjozsi2 2009.11.24. 09:22:20

Ha már a posztolót úgyis lehet, akkor érdeklődnék, hogy ha már felnin ment, akkor hogyan lehetett megjavítani gumit? Pár méter felnin menéstől pászmás lesz, szétfoszlik, kb úgy, mint a mellékelt fotón. Valami nem kerek itt....

Alf (törölt) 2009.11.24. 09:22:30

hozzátenném, hogy oldtimerem van, belsős a gumija, és kis vágás volt az oldalfalon, padkázás szóba sem kerülhet, és sajnos semmit nem lehet érezni, nekem olyan autóm van, ami 3 keréken is elmegy :/

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.24. 09:26:32

@caymanos: Hát ha az is volt, akkor csak negatív reklám, mert a büdös életben nem vinném oda egy ilyen sztori után az autómat. :)

@Alf: Velorex? :D

babel 2009.11.24. 09:33:46

@Mr. Ray: Jó, hogy mondod, mert évek óta ilyennel járok.

Az igaz, hogy nem annyira egyszerű, és nem is azzal a módszerrel javítják, mint a sima szöget, de tényszerűen maga az állítás hamis. Lehet javítani, és lehet ezt szakszerűen tenni, csak általában nem éri meg. (Cirka 30eFt feletti guminál már el lehet rajta gondolkodni. Nem vállalják minden műhelyben. Engem átküldtek máshova, pedig ahova bementem vele, az is jól felszerelt szakműhely volt, a P betűs márkáé a Budafoki úton, ők mégsem vállalták. De tudták, hova kell menni vele.)

A javíthatóság az oldalfalban lévő sérülés függvénye, vagyis minden eset egyedi, attól függ, mit vágott át, mennyit vágott át, milyen irányban tette, stb. Nekem "szerencsém" volt. (A pechben.) :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.11.24. 09:44:54

@Alf: Ha nem, akkor Citroen lesz az. Ha jól emlékszem ott volt, hogy a 60-as években valaki három keréken fejezett be egy rally vb futamot a DS-szel, mert az egyik kerék kiszakadt, vagy mi. Igaz, felső szervízben, és nem kilóhúszal, de megvolt a futam, nem esett ki.

HgGina 2009.11.24. 09:49:35

A barátom is kiszúrta a gumit.
Most együtt izgulunk.

szaGértő 2009.11.24. 09:52:49

@HgGina: Azt hittem, a Lacaca volt... :D

belakis 2009.11.24. 09:57:20

A szög kiszórása sokkal célravezetőbb :)

babel 2009.11.24. 10:00:41

@belakis: Sok vele a gond. A szög javítása tucatmeló, és nem is fizet olyan jól. :D :D :D

Lacaca 2009.11.24. 10:01:29

@szaGértő: Persze, valamiből meg kell élni. Ki akartam rabolni, de a kerékcsere idejére sem hagyott semmit az ülésen.

Ejoy 2009.11.24. 10:02:08

A piromániás is szereti nézni a tüzet amit gyújtott! Psichopata ennyi...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.11.24. 10:04:21

Megírtam egy jó hosszú hozzászólást a poszthoz, mire a kurva blogmotor lenyelte. Erre beírtam egy anyázást azt is. Most már juszt se hagyom, hogy már ne is anyázhassak a fos indexen.

potha 2009.11.24. 10:06:25

@HgGina: 72órástabi? :D

nem volt kéznél? xD

-------------------------------

Amúgy menet közbe hogy a picsába szúrná ki a gumit???

Eltörne kicsit a csuklója szerintem :D

babel 2009.11.24. 10:09:20

@potha: Neked mi van a kezedben, szögbelövő??? TESZEDLEDERÖGTÖN!!! :D :D :D

Marcellusca 2009.11.24. 10:18:40

@Alf: Ez SZÉP!!!!
A tied vagy csak fotóztad? :)

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.11.24. 10:29:58

@babel: Aki elvállalta, lehet, hogy kókler volt:) Az oldalfal javítás többnyire nem javallott. Az életem nekem többet ér, mint pár rongyos tízezres.

Ez vagyok 2009.11.24. 10:35:46

Régi trükk. A robogós kiszúrja a gumit. A társa/társai már várják az autót. Mikor a sofőr megáll kicserélni a hátsókereket, elöl kirámolják az autó utasteréből, amit szerencsétlen őrizetlenül otthagyott.

Dáwid 2009.11.24. 10:37:52

Ha menet közben egy forgó kereket kiszúrnak akkor nem szúrásnyomot találsz rajta azt garantálom. Ha csak egy pillanatra is szúrna bele valamit, akkor is a fél kerék körbe lenne vágva, hacsak nem 5-el mentél.

parapali 2009.11.24. 10:39:49

Ez vagyok Leírta a megoldást! Tavaly a Határ út környékén szintén motorosok a dugóban bedobták az oldal ablakot és vitték a cuccost az üllésről! Most szerintem megúsztad hogy kipakolják a kocsidat!!Vigyázz jobban!!!!

Alf (törölt) 2009.11.24. 10:40:32

útközben, nem menet közben:

"jobbra kanyarodó sávban álltam, kb. harmadik kocsiként. A bal tükörben láttam egy robogóst, közvetlenül az autóm mellett állt (!), hátul, kb. a csomagtartó mellett."

Grg76 2009.11.24. 10:42:11

@potha, @Dáwid:
Az elején irja, hogy állt a kanyarodó sávban...

isti77 2009.11.24. 10:42:38

Mondd, doktor, a tengelyen kell mennünk ahhoz, hogy észrevedd, hogy defekted van?

Ahhoz, hogy a robogós kiszúrja a gumit, egy kicsit azért le kellett (volna) hajolnia, nem? Meg valami segédeszköz is kellett volna, amit villámgyorsan el kellett volna tennie. És mindezt észrevétlenül.
Azért csak észreveszi a tükörben az ember, ha valaki b.szakszik az autója mellett. Azonnal észrevetted, amikor melléd állt?

Dáwid 2009.11.24. 10:44:05

@Alf:

Gyáá bocsika elnéztem. nem sikerült szövegérteni rendesen, csak ha már kedden ilyen kész vagyok mi lesz pénteken... :S Akkor lehet hogy ő vót. A hujekocsog.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.11.24. 10:46:04

@potha: Lehet, de a genetikai hibáit láthatóan örökölte tőle a motor.

ohrana 2009.11.24. 11:05:46

Ez egy bevett dolog: kiszúrják a gumit. Majd szólnak az embernek, hogy hé, lapos a gumi. Ember megáll kereket cserélni, és amíg hátul molyol, előlről kikapják a cuccost, amíg elöl molyol, addig meg hátulról kapják ki a cuccost.
Én is jártam így kőbányán: megálltam, nézem három sötét(árnyalatú) arcú alak csörög a parkolóban. Mikor megyek el, ülök az autóba, egyik gyors léptekel indul felém, én meg látom, az egyik első kerék tök lapos. A fickó mutogatja, meg mondja hogy leeresztett a kerék. Én meg odébb gurultam két sarkot, kompresszor van a kocsiban. Felfújtam, és benziknkúttól-benzinkútig elvergődtem egy gumisig. De cimborám is járt így, parkoló, száll be, jön sötét arcú úriember, hogy lapos a gumi. haverom mondja, a franc. Aztán hívott taxit, mert nincs pótkereke...
(Mondjuk, ha nem egyedül vagyok a három sötét arcúval szemben, akkor vszeg eltöröm a kezüket és feldugom a seggükbe. A genyóság az, hogy egész nap ezt csinálják, ott ülnek a parkolóban, a rendőrök meg szarnak rá.)

o

georg 48 2009.11.24. 11:22:14

Rájöttem! Megmondom a tutit!
A manus csizmájának a talpára rá volt erősítve egy kés. Pengével kifelé! Tudjátok olyan mint amilyen a fa villanypóznákra mászó szerelőknek van, csak fordítva. Így járja a várost szerencsétlen! Odagurul egy autó mellé, megáll, csak oldalra kilendíti a lábát és ennyi. Putty!
Csak ne lennék ennyire okos! Mindjárt eldurran az agyam.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.11.24. 11:27:12

Orbán a felelős a történtekért!

Húzzunk bele! Igen, Igen, Igen!
Támad szélkakas Feri, mint az Amőba a Xénia lázban.

gonosztojás (törölt) 2009.11.24. 12:23:52

A robogós szurkált.csak rábaxott, mert nem olyan helyen álltál meg hogy be tudjon nyúlni az autódba valamiért.
Neki is szopás volt nem csak neked..:)))

Frank Columbo 2009.11.24. 12:48:20

Ha a lámpára várva benn ült a kocsiban, éreznie kellett volna ahogy a motoros megböki a gumit, valamilyen kis lökést mindenképp, ugyanis igaz, hogy az oldalfal a legvékonyabb része a guminak de azért abban is van szövetréteg ami átszúrásához kell egy kis erőkifejtés.

Alf (törölt) 2009.11.24. 12:58:41

@Frank Columbo: szerintem kizárt, hogy a gumi oldalról kiszúrását valaki érezze bent a kocsiban

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.11.24. 13:02:09

Nekem meg az az elméletem, hogy lyukas gumival indultál útnak.

autosave 2009.11.24. 13:27:19

TRÜKKÖS LOPÁS kísérlete.
vagy nem volt nálad semmi, vagy túl ügyes voltál, vagy megzavaták őket (nem egyedül van az biztos)

-kocsiból kiszállásnál kulcs mindig kézben
-kerékcsere stb idejére autót bezár (lehet vicces, de igen!)
-látható érték(gyanus) dolog ne legyen látótérben, laptoptáska, stb

Bassza meg, lassan olyan lesz itt, mint Fokvárosban :SSSS

Phrascarica 2009.11.24. 14:00:55

Velem ez kb 2 éve gyakorlaitilag ugyanígy megesett, piroslámpa, motoros, aztán kb. 500m-re leeresztett a gumi. Hogy miért? Fogalmam sincs, de kb 200 m-re volt egy gumis, aki megállapította hogy kiszúrták az oldalán, aztán kaptam egy csere kereket amivel hazamentem.
Azóta nem nagyon szeretem ha a hátsókerék tájékáben megáll egy motoros, olyankor kiszállok és nézek, csúnyán :)

É2I 2009.11.24. 14:06:02

Anno nekem is kivágta valami a jobb elsőt belülről a trabin. Mivel futózott gumi volt meg volt belsőzve, így nem eresztett le. Észre se vettem, csak már amikor jól ki volt türemkedve.
Azt is meg tudták javítani, bár felelősséget nem vállaltak rá. Még mentem vele vagy nyolc ezret és akkor is kopás miatt lett lecserélve.
Tehát szerintem erősen az adott sérüléstől függ a javíthatóság.
Más. Láttam olyan vadi új gumikat, amiket szétszabdalt egy friss cserép út öt méteren. (A tulaj akkor vitte haza a vatting új kocsiját :()

Szűcslaci 2009.11.24. 14:47:19

Ha a gumis elvállata, akkor nyilván javítható volt. Csak nem óhajt egy esetleges baleset miatt éveket ő ülni. Lehet, hogy vásznat nem vágott át, lehet, hogy speckó cuccai vannak hozz... A motoros is lehetett a tettes - pl. bakancsba applikált kiszúró eszközzel. De nem hinném, hogy így volt, mert az ilyenek tutira mennek csak - ha pl. látnak benn egy értékes tárgyat, vagy követtek a banktól idáig és tudják, hogy pénz van a hátsó ülés elé letett táskában, stb.

potha 2009.11.24. 16:11:50

@isti77: Igen és sztem továbbra is eltört volna a csukólja a mocisnak :D

Gontar 2009.11.24. 18:56:23

Szemtanúként láttam már, hogy egy robogós a cipőjére applikált pengével rugdossa egy pirosnál álló járgány kerekét... Sikeresen ki is döfte. Amikor a sofőr félreállt félreálltam mellé, és mondtam neki mi a szitu, de a robogón nem volt rendszám, úgyhogy tök mindegy...

Sofőr azt mondta nem volt semmiféle konfliktusa a robogóssal előtte (dudálás, anyázás stb), úgyhogy nem érti miért tette ezt.

Kalányos Márió 2009.11.24. 19:58:53

Az sem mindegy, hogy milyen gumiról van szó! A 240-re tervezett abroncsomat nem volt hajlandó megjavítani a gumis, mert 200 feletti sebesség eléggé igénybe veszi a gumit. Nekem is oldalról állt bele egy szög.

Ugyanezt egy oldtimernél el tudom képzelni, mert ritkán szoktak száguldozni vele...

Kalányos Márió 2009.11.24. 20:19:40

@vérengző kismalac: pont, pont, vesszőcske, készen van a fejecske! :)

vérengző kismalac 2009.11.24. 20:26:02

Nemhiába nem kedveljük egy páran a motorosokat!
Ez egy nyílt hadüzenet a motorosoktól az autósoknak.
Ezt nem hagyhatjuk annyiban, mert biztos, hogy a köcsög motoros szúrta ki a gumit!
Nem szabad, hogy ez még egyszer megtörténjen bármelyik autóstársukkal!

2009.11.24. 20:35:19

a blogmotor monnyon le!
mar nem eloszor tunik el a digitalis sullyesztoben a kommentem.
de latom nem vagyok vele egyedul. ezzel nem lehetne valamit kezdeni? na word-ben kelljen mar a hozzaszolasokat is elore megirni...

AtoszMester 2009.11.25. 01:58:35

Mennyi értetlen kommentelő van itt. Le van írva, hogy ÁLLT a lámpánál, és a kerék mellett ÁLLT a robogós. Akkor miért menet közben szúrták volna ki?

A mocis megáll mellette, és a cipője orrára szerelt késheggyel belebök a gumiba.

Innentől a sztori folytatása az amit más már leírt:

"Régi trükk. A robogós kiszúrja a gumit. A társa/társai már várják az autót. Mikor a sofőr megáll kicserélni a hátsókereket, elöl kirámolják az autó utasteréből, amit szerencsétlen őrizetlenül otthagyott."

Szendwich 2009.11.25. 07:46:57

[OFF]
JPE-605, remelem jol indult a reggeled. 4 savos uton 10+ km csakis a belsosavban, ki se akartal sorolni. Majd amikor az elso auto megkozelitett es probalt jobb belatasra birni, akkor azt 50-re lassitassal honoraltad. Nagyon szep volt. Tudom ajanlani a Smith & Wessont.
[/OFF]

redriot77 2009.11.25. 08:24:37

A "felnin megy" lehet hogy csak egy májerkedő kifejezés volt a robogós részéről, szerintem nem kell szó szerint venni. Olyan mint az "elvált" a felkapcsol helyett vagy mint a "nem adta ki" a "balfasz vagyok nem tudok vezetni" helyett.

Egyértelmű hogy a ő szúrta ki a gumit. Pont annál a keréknél várakozott a lámpánál. Pont ő vette észre, hogy ereszt az a kerék. Pont 500 méterre onnan, ahol ő gyanús helyen állt. Pont volt olyan jószívű, hogy robogós ösztöneit felülírva (tolakodok-furakodok szemtelenül mint a piaci légy) és megáll csak azért, hogy jelezzen neked.

Kösz hogy leírtad, én eddig ezt csak úgy ismertem hogy benzinkútnál mókolják meg az autót, és hogy különösen autópályán jellemző.

Rossz hír, hogy gyakorlatilag menet közben, a városban is támadnak. Ráadásul rendszeresen járok az Ecseri/Bihari környékén... Figyelni fogom a robogósokat, és baszom fejbe ha csak egy újjal is hozzáér az autómhoz.

babel 2009.11.25. 10:14:50

@Mr. Ray: Lehetne, ha lenne vele azóta baj. De nincs. Kocsi megjárta vele Erdélyt, Ukrajnát, ment 180-at stb. Akkor ez már bizonyított.

Az, hogy TE félsz az ilyen megoldásoktól, a magán problémád. Kérlek, ne vetítsd át másra, ne állítsd be tényként, és akkor nekem nem lesz semmi problémám az állításoddal.

Én valami ilyesmi mondatot képzelek el: "Számomra az oldalfal javítása elfogadhatatlan megoldás." Ez tökéletesen fedi a valóságot az elmondásod alapján, és nem is lehet belekötni. (Csak mint az élő fába.) ;)

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.25. 18:32:20

Ember! Nem vetted észre, hogy defektet kaptál? Akkor honnan tudod, hogy a motoros volt? Lehet, hogy már úgy indultál el, hogy lyukas volt, nem?

Suttora 2009.11.26. 08:56:22

@s_timcsi: Az a baj, hogy a DS-ben azt se nagyon lehet észrevenni, ha kiesik a komplett kerék...

Canis Lupus Libertas (törölt) 2009.11.27. 12:15:03

Húúúú... A rohadt robogós mi? Aztán, mint minden bűnös visszatért a tett színhelyére és szólt, hogy a felnin mész. De ez sem volt elég, mert jött Superman és megszerelte az abroncsot... Világos.

satibi 2011.04.22. 16:10:38

Én ezt a bejegyzést csak ma láttam. Ugyanakkor, közel ugyanott ugyanez történt velem, beszólt a robogós, elmentem a Bihari útra a kivágott gumimmal, ahol észrevettem, hogy miközben én cseréltem a kivágott kereket, kilopták a tárcámat az autómból. Hülye voltam, mert ez egy nagyon régi trükk. Police lezárta a nyomozást a feljelentésem után, tettes ismeretlen.
Soha ne hagyd nyitva az ajtót, ha akár csak egy percre is kiszállsz!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása