Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha előzök, ne adj gázt!

2009.11.25. 11:56 :: SilentSound

Más megközelítésből, ám szintén autós témákkal foglalkozó bloggerkollégám, boylepke hozott egy rossz döntést és robogóval próbált meg közlekedni. Naná, hogy lett is egy kis incidense egy autóssal. Azt meg mindenki különösen szereti, ha a másik félnél beakad a lemez és bármit mondunk, ő csak ugyanazt hajtogatja, mint ahogy jelen esetben is.

Én a boylepke vagyok és már küldtem be neked ezt-azt, de csak ilyen csip-csup marhaságokat. Tegnap (2009.11.23.) viszont olyasmi történt velem, ami kiverte a biztosítékot, pedig kifejezetten nyugodt, előzékeny ember vagyok.

Történt ugyanis, hogy meló után szokásomhoz híven hazaértem, felszaladtam a lakásba az táskámért és elindultam edzésre... robogóval. Budaörsön lakom, az edzőterem pedig ennek az amúgy sem túl zsúfolt városnak szinte már a külterületén van. Két irányból lehet megközelíteni: Egyrészt az 1-es főútról lekanyarodva (ez még fontos lesz), illetve "hátulról" egy csendes mellékutcán.

A mellékutca a Decathlon parkolója melletti körforgalomból nyílik (erről a szakaszról már volt szó egy korábbi postodban), ahol már észleltem, hogy jön valahol mögöttem egy autó, de sebaj, itt nem divat a száguldozás...mi bajunk lehet? Az említett út a körforgalom után gyakorlatilag az edzőteremig, illetve a főútra nyíló kihajtóig nyílegyenes, azzal az aprócska hibával, hogy rögtön az elején egy villanyoszlop miatt a szembesáv szélessége kevesebb, mint felére csökken. Ezt a szemből érkezőknek jelzik is egy fasza terelőtáblával, nekünk viszont nem, mert mit keresnénk ott ugyebár?

Ahogy 40-50-es tempóban elértem a szóban forgó útszűkületet a szemem sarkából kiszúrtam, hogy a korábban még mögöttem battyogó Renault Laguna (???) ezerrel kivág és nekiáll előzni ott, ahol ugye kvázi elfogy a szembesáv. Én a képzeletbeli felezővonalon tartózkodtam, tehát kb. akkorát kellett kerülnie, mintha egy autót előzött volna, de biztos felmérte a távolságokat és nekivágott a manővernek. (A kukacoskodóknak üzenném, hogy az út jobb oldala tiszta kátyú, ezért úgy gondoltam, a semmi közepén igazán behúzódhatok balra.) Beszartam, mert 50-nel a vizes, kátyús úton nem egy leányálom robogóval vészfékezni a kolléga meg gondolom kiszúrta, hogy "hoppá, nincs sáv" és pánikszerűen vágott be elém, mindezt egy nyomorult kertváros közepén.

Na itt borult el az agyam és kezdtem kitaposni a robogó belét, hogy utolérjem az állatját. Gondoltam vagy a fenti lakóparkba megy (akkor a parkolóban megbeszéljük) vagy kikanyarodik a főútra (a kereszteződésben megállítom), esetleg ő is edzésre jön. A második eset jött be, mellé is álltam és intettem, hogy húzza le az ablakot:

- Mégis mi a faszt csinálsz?!
- Háhéhá, ha előzlek, miért adsz gázt? Indexeltem!
- Jártál már erre, basszalak? Gondolom észrevetted, hogy elfogy a sávod, nem?
- De miért adsz gázt, ha előzök?
- Kertváros baszki, hova sietsz?
- Ha előzök, ne adj gázt!
- Na húzzál, mert elkésel...

Meddő vita volt, nem volt értelme folytatni, meg álltak is már mögöttünk. Mint már mondtam, 40-50 km/h körül "toltam neki", ekkora sebességről egy 50-es Piaggio egy 100 kilós emberrel még akkor sem ugrik akkorát, ha esetleg meg akartam volna szopatni a delikvenst. De nem akartam. Helyismeret nélkül minek arcoskodni?

Ki volt a hülye, és miért?
Helyismeret nélkül minek arcoskodni?

Na ennyi lenne a történek, csatoltam két képet. Az egyik a Google Maps-en ábrázolja azt a bizonyos útszűkületet, a másikat pedig még akkor este csináltam, hogy lássátok, tényleg necces ott elférni.

206 komment

Címkék: motor közlekedés autó hülye veszélyes előzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Silent Bob 2009.11.25. 16:22:53

@Mérvadó Béla: "ki az a segg aki ehez egyáltalán hozzászólást ír? "
Gondolom már más is mondta, de például te.

Marty Mcfly 2009.11.25. 16:23:47

@EMP:
"Az indokait lesz*rom. " ez így jogos.
Csak egyet kérek:
amikor megelőzünk 50es táblánál egy 45-50-el haladó kocsit, tisztában vagyunk vele, hogy te szabályosan haladsz, mi meg túlléptük a sebességhatárt, így könyörgöm(!!), a piroslámpánál NE vágjátok azt az önelégült arcot, hogy mégis beértetek minket! ez annyira magyar...

bunkó · http://bunko.blog.hu 2009.11.25. 16:28:29

Javítsatok ki ha tévedek:
A segédmotoros kerékpár az út szélétől számított 1 méteres sávban közlekedhet, maximum 40 km/h sebességgel.
Mivel bárki bármikor elHALADhat mellette, ezért megELŐZni jogilag lehetetlen.

pet77 2009.11.25. 16:34:27

Hihetetlen, hogy egy ilyen káromkodásokkal teli párbeszéd akárcsak a blogok között is megjelenhet...
Egyébként a robogós egy barom,erről mindent elmond, hogy "megyekedzeniköcsögök, énvagyokahegykirálya!"..tudjátok, hogy a szteroidok mellékhatása a fokozódó agresszió?

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.11.25. 16:37:21

@bunkó: "A segédmotoros kerékpár az út szélétől számított 1 méteres sávban közlekedhet"
Ez jókora bullshit, ember.

Eleve nem lehet sikeres ember főhősünk, ha 50-es robogót társít 100 kilós testéhez. Azt is fenntartásokkal kezelem, hogy megy alatta 50-et az a szerencsétlen motor.

Miért adsz gázt, ha előzlek?
Könyörgöm, hova adna gázt azon a motoron? Elég káosz az egész történet, de sebaj, mert megint van min puffogni.

Mike36 2009.11.25. 16:37:37

@yerico1: "Csak a többség elfelejti, hogy motoros nem mehet belső sávban, és a külsőnek is csak a jobb szélén." ezt a faszságot meg honnét szedted?

pet77 2009.11.25. 16:37:48

" 50-es Piaggio egy 100 kilós emberrel "

...vajon abból mennyi az agyvelő? 0.11 dkg?
Ha simán utolérted egy 50-es robogóval,akkor biztos egy ámokfutó volt nem???:)))

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.11.25. 16:38:53

@pet77:

Mert az evidens, hogy aki edzeni jár, azt szteroidokat szed.
Alap

pet77 2009.11.25. 16:40:48

Ha a robogón nincs rendszám akkos smkp!
Tehát max negyven km/h!
A jobbratartás pedig mindenkinek kötelező

\\\'Doni\\\' 2009.11.25. 16:44:03

"Helyismeret nélkül minek arcoskodni?"
Erre légy büszke HVCS!

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.11.25. 16:45:48

@yerico1:

Ezt a kommentet nagyon gyorsan ki kéne törölni a Föld színéről, mert minden szava oltári baromság.

Jesszus

pet77 2009.11.25. 16:47:05

@Diego46:
A tulzott önbizalomból fejtettem meg!
A szteroidok mellékhatása!Megyek az utközepén smkp-vel,oszt mindenki bekaphatja,aki errejár...
Ha meg valaki meg akar előzni és helyismeret hiányában elszurja, akkor utánamegyek oszt minősithetetlen szavakkal kérdőrevonom...
evidens!Valszeg a lagunás ámokfutó, mikor egy 50-es piaggoval utolérem kihalt úton!
Evidens
Majd, az emberkedésemet tetézve még meg is irom egy blogon!
Evidens!
Lagunás rendszámát is ide kellett volna irni!
Evidens!
Akár szed valamit, akár nem,itt valami hormonzavar lehet a háttérben!
Evidens!

Mike36 2009.11.25. 16:47:17

@BKV reszelő: jó duma ez a pajszerrel
a sitten meg elgondolkodnál, hogy mégiscsak el kellett volna menni agresszióterápiára

É2I 2009.11.25. 16:48:29

@Manyizga:
Ha többel szeretnél menni, vizsgázz le nagy motorra, vegyél, oszt' mehetsz gyorsabban. (Rendszámmal ;) És igen, így jó a szabály.
Most is száguldozik néhány agyalágyult a járdán, rendszám nélkül, megfoghatatlanul, akár tök csövön. Ott már a negyven is sok.

És igen bakker, sokszor megyek közúton traktor, munkagép, lassú jármű mögött a kefét rágva, hogy nem valók oda.
De ugyanakkor nem szoktam leszorítani a pocsolyákat kerülgető, visszapillantót nem használó segédmotorosokat sem, éppen úgy ahogy nem szoktam traktorost sem "tanítani", pedig egy némelyik megérdemelné, hogy belehajtsam a tükrét az arcába. (Egyrészt felesleges (+iq-t ettől nem kap), másrészt nem ér annyit egy-két perc. Illetve tudom, hogy ennyi a max sebessége.)

autosave 2009.11.25. 16:49:02

@Marty Mcfly: "aki siet, az nem csak 2 lámpa között siet, hanem az előtte való úton is, így lehet, hogy összegészében mégiscsak nyert valamicskét. A részben barom azért, mert valóban, látszólag 2 lámpa között hiába sietett..."

pontosan. nem ritka a nem sietősen 3-3.5 órás út 2-2.5 lesz ha halad az ember. közben biztos van 3 kocsi, aki néha lámpánál utolér és örül a fejének hogy én se haladok jobban... hát ott éppen lehet nem, de összeségében biztos.
ugyanez pesten is. ha csak 1 lámpával később fog meg a piros, akkor máris nincs előttem az a pár kocsi, aki az előző lámpánál bejött volna és így tovább...
Pesten a belvárosban kb 15-20-as átlag jön ki, mégis ha csak 20-30-al mennék végig, akkor ez az átlag biztos 10 alá csökkenne :D

Mike36 2009.11.25. 16:51:40

H1-gyel kell közlekedni :)
nem szorít le senki

még viccesebb lenne, én a rendőrség helyében csinálnám is, szimpla polgári autónak álcázva vadászni a gyorshajtókra.
pont a büntetési határon menni tempomattal, aki megelőz, kiszedni

Pepe83 (törölt) 2009.11.25. 16:56:47

@Mike36:

"pont a büntetési határon menni tempomattal, aki megelőz, kiszedni"

Ez csodás lenne. Tegyük még lehetetlenebbé a közlekedést.

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.11.25. 16:57:37

@pet77:

Így van, hormonzavar. Vagy mégis inkább valamilyen frusztráció, vagy idegesség, vagy akármi, ami bárhonnan fakadhatott akkor éppen.
Ha kicsit kultúráltabb, akkor hagyja elmenni egy szó nélkül. De tudjuk, hogy a dolgok nem így működnek.

sreetfighter 2009.11.25. 17:01:02

@Mike36:
Nem te találtad ki! A köcsögök csinálják ezt hidd el, hogy rohadnának meg veled együtt!

Pepe83 (törölt) 2009.11.25. 17:04:50

@sreetfighter:

Nem ezt csinálják. Követnek, tolnak, levillognak és mikor idegességedben 65 km/h fölé mész akkor fényképeznek.

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.11.25. 17:10:53

@Nűnű:

Szerintem nem értetted meg a lényeget.
Ha a nagy teljesítményű motorokat külön pályára küldenéd, akkor mi a helyzet a nagy teljesítményű autókkal, amik lazán mennek 200 fölé. Ami ugye kishazánkban tilos mindenhol. Közúton. Érted.

Egyébként elég sok ilyen autó van.

Makkasz 2009.11.25. 17:11:41

Esőben? Gödrös úton? Előző autó? Elfogyó sáv? Ezek neked mind ismert vagy várható külső körülmények (beleértve a másik hülyeségét), tehát ne utána tekerj, hanem vigyázz magadra, lassíts előre, ne vészfékezz! Komolyan.
Szerintem szegény reanault-os hibázott, de ez vigasztal téged ha kivasal? Imádom az ilyeneket, benn ül három kiskölyköm, a háromliteres verdámban, emelet magasan, hibázok (nem alázok, nem akarom bántani), integetek, mondom hogy bocs-bocs, az meg oktat, én meg hogy küldjem el az anyjába?
A másik a dudálós, sávot váltani nem engedős. Na azoknak csak nyomom én is a dudát. 3 hete van meg a böhöm kocsim, 6000 km van benne, már 6-7szer dudáltak le (előtte évente ennyiszer) mert irritálok ha lassan megyek, irritálok ha gyorsan megyek.
Ha énmellém érsz reklamálni, és nincsenek benn a gyerekek, minden korábbi sérelemért bosszút állok, előre is bocs:))))!

sreetfighter 2009.11.25. 17:12:41

@Pepe83:
Ekkora szemétséget még én sem feltételezek róluk, de a fene se tudja.
Őszintén szólva velem ilyet nem tudnának csinálni mert nem tartom be a sebességhatárokat.
Én inkább megelőzöm a "lassú" autókat.

Makkasz 2009.11.25. 17:17:20

É még valami, évente 70.000 km-t megyek sokat közúton, településeken, Romániában. Imádom a HMCS faszokat, akik 30-al akarnak menni, mert csak két sarokra a cél, nekem meg 1000 km-re. aaaah

É2I 2009.11.25. 17:21:31

@Pepe83:
Azt még hozzátenném (bár lehet urban legend), hogy azt hallottam; most alakítottak egy kft-t, amelyik (civil) autóinál helyeznek el kb. ötszáz sebesség mérőt. Mely eszközök nem láthatók.
Na, ha ez igaz, akkor lesz minden autós halálra szopatva. (Feltételezem ezt abból, hogy a mostani mozgókból készült csekkek mellé sem küldik, hogy pontosan hol mértek be. Max annyit, melyik számú útvonalon történt a malőr.)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 17:27:49

@É2I:

Tavaly szeptember - október között 3 traffipaxot úsztam meg. Csupán azzal, hogy nem száguldoztam eszetlenül...Ez is egy módja a "szopás" elkerülésének :)

sreetfighter 2009.11.25. 17:32:30

@Mityu:
Igazat beszélsz!
Száguldozni ésszel és körültekintéssel lehet, kivéve amikor néha nem sikerül.

É2I 2009.11.25. 17:32:44

@sreetfighter:
Ez viszont simán belefér. Az itteni posztok is bizonyítják, hogy sok civil autóból villognak rá, szorítanak le autósokat rendőrök. Ha ezt képesek megtenni, ez már csak egy nüansznyi lépés.
És azt ugye tudjuk, hogy mára már csak jelzés nélküli, civil rendszámosból trafiznak...
Szóval egy a lényeg; nem a forgalmi rend fenntartásáért, mindinkább a mind magasabb befolyó összegekért küzdenek rendünk büszke őrei.

killermoney 2009.11.25. 17:33:26

Ez tényleg nagyon vicces h csomóan azt osztják hogy márpedig a robogónak 40-el kéne mennie. Próbáljanak meg mondjuk csak autóval minden sebességhatárt betartani, az eredmény sok sok duda és anyázás lesz a többiek részéről, na most robogóval a 40 az kicsit más ugyanis fel is borítanak biztos ami biztos ergó életveszélyes.
Ennek nagyon egyszerű oka van mégpedig hogy ezt a szabályt akkor találták ki amikor egy "kicsit" kevesebb és lassabb jármű volt az utakon de mint sok minden ezt sem modernizálták....

pacagánycsök 2009.11.25. 17:33:32

nagyon szepen kernem a sok agyatla kommentelo idiotat, mutassatok mar meg nekem, h HOL GYORSITOTT A ROBOGOS? ilyen egyaltalan nincs a postban.

H apedig majnem elbasznak 1 autoval, az a minimum, h qrvanyaddal kezdek.

nem mentseg a sotetse, csuszos ut stb. Ne kezdj elozni ha nem lathato elore h be tudod fejezni vagy sem.

sreetfighter 2009.11.25. 17:48:52

@É2I:
Bármennyire is utálom a trafipaxokat, azt még nem feltételezem, hogy azért villognak és tólnak hátulról, hogy utána, ha gyorsabban mész lefényképezzenek. Baleset veszélyes is. A rendőrség balesetbe nem hajszolhat ártatlan autósokat!
Azt igen, hogy direkt lassan mennek, hogy kiprovokálják az előzést, ami nem sokkal kisebb mocsokság.

Balage85 2009.11.25. 17:51:12

Sok okos ember úgy okoskodik itt, hogy nem is ismeri a helyet. Miért ne húzhatná neki ott a robogós? Ha nem húzza visszagurul mert az út ott emelkedik, emellett arra a 20 méterre fogy el a másik sáv. Ergo simán várhatott volna az autós, mert utána jön egy 500 méter hosszú nyílegyenes út.

É2I 2009.11.25. 17:51:23

@Mityu:
Nem vetted le a lényeget. Bár egyszer beírtam, de elszállt, uh. nem írom le még egyszer. Majd rájössz, ha úgy fog működni a trafizás, mint a parkolás.

@killermoney:
Rossz érv, mivel az autósokra érvényes kreszt sem modernizálták lényegében azóta. De a Te érvelésed alapján akkor száguldozzunk a belvárosban 130-al? Az autók többsége tudja ;)

indapasssucks 2009.11.25. 17:53:40

az előzésre vonatkozó szabályok egyértelműek.
Ha nem tudod megelőzni ne tedd.
Akkor se, ha szerinted feltartja a forgalmat.

A lehúzódásról meg annyit, hogy a lehetőségekhez mérten kell. Kell. A lehetőségekhez mérten. Az út nem az enyém vagy tiéd, hanem közlekedünk rajta. Ha megy valaki előtted, és nem tud lehúzódni, mert nincs hova, nem előzöd meg, pláne nem ott, ahol erre az út nem alkalmas.

Már csak azért se, mert lehet, hogy eddzésre megy, és az nem biztos, hgoy versenytánc. :)):

sreetfighter 2009.11.25. 17:53:53

@fene_vad:
Nem éppen, ha tudta, hogy gond lesz és nem tett semmit!
Nem lassított, nem húzódott jobbra, csak a pofája járt késöbb!

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 17:55:26

@É2I:

"És azt ugye tudjuk, hogy mára már csak jelzés nélküli, civil rendszámosból trafiznak..."

Azért ennyire ne legyél ebben olyan biztos. :)

@killermoney:

"Próbáljanak meg mondjuk csak autóval minden sebességhatárt betartani, az eredmény sok sok duda és anyázás lesz a többiek részéről"

Rendszeresen megteszem. Eddig egyetlen egy taxis próbálkozott leugatni a Margit hídon. Szépen elmagyaráztam neki, hogy abban az esetben, ha gyorshajtásra kényszerít, alá kell írnia a nyilatkozatot, hogy ő vezette az autót. S máris rendben vagyunk. :))

Kurvára nem érdekel, hogy 30-as övezetben 80-a szeretne valaki repeszteni. Ha tud akkor előzzön meg szabályosan, oszt húzzon az anyjába. De nem óhajtom fél napra sem leadni a jogosítványom. :)

Marty Mcfly 2009.11.25. 17:58:23

amúgy meg jobbra tarts! vagy ha már nem, akkor pofázni sem kéne...

É2I 2009.11.25. 17:59:11

@sreetfighter:
Nem keresem vissza, de volt itt olyan poszt, amikor egyirányúba szembe jött egy civil, rendőrökkel teli autó, és még nekik állt feljebb amikor megkérdezték tőlük, "hogy ezt így akkor, most hogy" (sic!). Innentől a jóhiszeműség leányálom.
Nem is beszélve arról az esetről (Tékozló Homár), amikor a trafis képen a rendszámtáblát retusálták a rendünk őrei....

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.11.25. 17:59:13

Én, mint kétkeréken gyakran közlekedő megkövetem a posztolót. Agresszív idióta vagy, semmi több!

BKV reszelő 2009.11.25. 18:01:13

@Nikorene: Nem, de érdekes módon tudok normális hangnemben beszélni...te meg ha így szólsz a másikhoz, mit vársz ? Lesüti a szemét vagy visszakáromkodik ? Érted-e ? Nem, mi ?

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:01:49

Általában az ilyen helyzetekben mindig az a legnagyobb gond, hogy a két partner egymás ellen óhajt közlekedni és nem egymás mellett, közösen. Nem az egymás segítése, hanem egymásnak betartani-szándék vezérli mind kettőt. Ez alapozza meg az általános közlekedési morált is. Dögöljön meg a szomszéd tehene fíling. Szóljon valaki, ha tévedek.

:))

(Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!) hüjeablogmotor! :)

pacagánycsök 2009.11.25. 18:01:56

@sreetfighter: nem lassitott, mivel eleve 40-50-el ment. Mire eszrevette, h a csavo elozni akar altala NYILVANVALOAN belathatatlan korulmenyek kozott, mar nem volt ra ido. Nem ment ki a szelere, mert mert balesetveszelyes lett volna a katyuk, eso miatt.

De most komolyan, mindenki reflexbol elozi a robogost, akkor is, ha nem latja h mi van elotte?

BKV reszelő 2009.11.25. 18:02:43

@Darren79: Tök értelmetlen, amit írtál. Kövessed meg inkább azokat, akik elolvasták és hess vissza az elsősök közé magyarul tanulni !

pacagánycsök 2009.11.25. 18:02:45

@Mityu: szolok. olvasd el meg egyszer lecci a postot.

ehpkb5 2009.11.25. 18:02:53

mint budaörsi, mint aki az utcát ismeri (és szokott is arra járni mind autóval mind bringával) és mint aki boylepkét is ismeri, pár adalék a sok agyatlan kommentelőnek:

az a szűkület az úton kb 50 méterre van a körforgalom végétől (= a körforgalom kihajtója utáni, a zebrát védő és a visszafordulást tiltó záróvonal végétől); ebből két dolog következik:
1, hogy a robogó (bármilyen nyüzüge is), addigra minimum 30-al megy
2, és ebből következőleg ha a lagunás meg tudta úgy előzni még a szűkület előtti 50 méteren, hogy még be is tudott vágni elé (bármilyen szabálytalanul és a robogóst veszélyeztetve) akkor a lagunásnak bizony tövig kellett nyomnia a gázt - ergo bizony egy tapló aki később megijedt, hogy majdnem kinyírt valakit, ezért akadt meg nála a lemez

a szűkületnél a kátyúkon túl van két hosszanti borda is elég nagy szintkülönbséggel amit én eleve maximum 20-25 km/h-val szoktam venni

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:03:42

@indapasssucks:

"Már csak azért se, mert lehet, hogy eddzésre megy, és az nem biztos, hgoy versenytánc. :)): "

Azért ez ne legyen már a közutakon szempont. Ha kigyúrt kopasz mercis vagyok attól még közlekedhetek értelmes ember módján, nem? :)

É2I 2009.11.25. 18:05:41

@Mityu:
Persze, hogy nem vagyok ennyire naiv. :)

Ja a taxis sztorira meg ott az objektív felelősség nevű csoda. Adhatsz Te oda bármilyen nyilatkozatot, Te fizetsz, aztán polgári pereskedhetsz a taxissal ;p

Az anyjába húzást a kötshögnek én is támogatom :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:08:49

@fene_vad:

"De most komolyan, mindenki reflexbol elozi a robogost, akkor is, ha nem latja h mi van elotte? "

Gurultam én már 25-el kerékpáros után a Dohány utcában elég hosszú szakaszon. Kibírtuk. Ha mögöttem dudaszó lett volna, lehet én állok meg megkérdezni - egy kilós tűzoltókészüléket kézbevéve -, hogy mi a baj, tűz van? :)

Mivel hely nem volt kikerülni-megelőzni és ugyanolyan jogon közlekedik ott, mint én vagy bárki... Nem olyan nehéz megtenni.

BKV reszelő 2009.11.25. 18:14:01

@ehpkb5: Sajnos az adalékod nem érdekelt az agyatlan szótól kezdve. Itt jegyzem meg, a kedves nővéred az agyatlan. Ezért kezdődik kettessel a személyiszáma. Szerintem te a húga vagy.

É2I 2009.11.25. 18:19:49

@ehpkb5:
Bár nem ítélem el az ismerősöd, azt azért fogni kellene, hogy a KRESZ nem hagy lehetőséget számára az út közepén való közlekedésre. Értem én, hogy marha volt az autós, de ezt ne írja már le egy szintén szabály szegő másik közlekedő.
Motorosunknak az út és a látási viszonyoknak megfelelő sebességgel kellett volna közlekednie és akkor nincs poszt.
Viszont, ha bekerül a rendőrségi jegyzőkönyvbe, hogy - bármennyire is sajnálatos a haláleset, az autós hibázott- de a nem a viszonyoknak megfelelően közlekedett...
(Ami _mindig_ be szokott kerülni ;( )

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:20:18

@É2I:

Nem kell semmiféle pereskedésbe fogni, mert ha traffiztak is volna, nem megyek többel max 5-tel. Taxis egyed meg sokat nem szólt utána. Gondolom tudta miről beszélek. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:25:18

@É2I:

Az OF-el látom van némi félreértés. Az nem arról szól, hogy akkor is a jármű tulajdonosa fizet, ha megvan és elismerte a szabálysértő a cselekményt. Érdekes is lenne.

(Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra! )

EMP 2009.11.25. 18:32:26

@É2I:
kresz: "25. § (2) Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, kerékpárral, állati erővel vont járművel, kézi kocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni."

Szo nincs arrol hogy motorral is szorosan az uttest jobb szele mellett kene haladni mar csak azert sem mert nem szamit lassu jarmunek az adott uton ha az 50es sebessegkorlatozasnal tud 50nel menni.

Az az ut meg annyira katyus a szelen hogy balesetveszely nelkul nem tud ott haladni a motorral akkor igenis bentebb huzodhat ("az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva ")
Ha eszlelte a mogotte jovo autot lentebb huzodhatott volna, de ha ezzel azt kockaztatja hogy felborul egy katyuban akkor inkabb az autonak kellett volna megvarnia amig tud elozni ugy is hogy a motor kozepen halad.
Kiveve persze ha szandekosan ki akarta nyirni a robogost. Akkor nyugodtan figyelmen kivul hagyhat barmilyen biztonsagra iranyulo szabalyt. :P

sreetfighter 2009.11.25. 18:34:18

@fene_vad:
Ha én megyek a robogós után akkor lehet, hogy én is így teszek. LEHET! nem biztos!
De mivel én nem ismerem a helyszínt, elkezdem előzni. A robogós pedig ismeri, és tudja a buktatóit akkor nem arcoskodik, hanem segíti a megkezdett előzést a saját érdekében, hogy ne kelljen őt leszorítani. Egy normális motorosnak főleg sötétben látnia és hallania kell az előzés megkezdését, ezért bőven van ideje egy rossz előzést segíteni!

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:40:08

@EMP:

"Szo nincs arrol hogy motorral is szorosan az uttest jobb szele mellett kene haladni mar csak azert sem mert nem szamit lassu jarmunek az adott uton ha az 50es sebessegkorlatozasnal tud 50nel menni."

A varázsszó a "jármű" a motor pedig robogó formában is annak számít. :)

EMP 2009.11.25. 18:41:45

@Mityu: nem, a kulcsmondat az az hogy "ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik"
Az utviszonyok nem tettek lehetove..

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:45:22

@EMP:

A fenti általam idézett mondatod hibás. Amihez semmi köze az út-, és látási-, forgalmi viszonyoknak. Az teljesen külön fogalom. :)

EMP 2009.11.25. 18:51:22

@Mityu: "szorosan az ut szelen" (amit itt tobben rakenyszeritenenek a motorosokra) azt jelenti hogy kozvetlen a padka mellett.
A jobbratartas alapjaban veve meg azt jelenti hogy az ut jobb oldali savjaban jobbra huzodva amennyire biztonsagos. Nem ugyanaz.

Motorral szorosan az ut szelen haladni mar onmagaban is balesetveszelyes mert az ut szele egyenetlenebb, a motor ket kerekebol adodoan meg instabilabb mint egy auto. Hianyzik az neked hogy egy motor csak azert mert lekenyszerited az ut szelere megcsusszon a padkan es beessen eled az ut kozepere?

sreetfighter 2009.11.25. 18:55:23

@EMP:
"Én a képzeletbeli felezővonalon tartózkodtam"
Annyira nem lehet rossz az út!
Jó hogy nem a másik sávban lavírozik.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:57:38

@EMP:

Azért autóval se szoktam általában bombatölcsérbe hajtani. Senki nem óhajt ilyet egy motorostól sem.
Arra próbáltam rávilágítani, hogy a motor, mint közlekedési eszközt nem kéne a jármű fogalma alól kikeverni. Többféleképpen nem írom le. :))

EMP 2009.11.25. 18:57:47

@sreetfighter: jo hat en az elvvel vitatkozom, hogy a motorosok az ut szelere. Meg azt allitom ha *tenyleg* olyan rosz az ut, akkor meg lehet magyarazni miert volt az ut kozepen.
Ugyanakkor en sem jartam meg arra szal ettol fuggetlenul meg lehet a motoros a hibas.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 18:59:14

Viszont ha belekezdtek az előzésembe, az adott akadály kikerülését nem kezdhetem meg. Minek ezt túlbonyolítani?

:))

sourcerror 2009.11.25. 19:00:47

@newtehen: @Lesből Támadó Szárítókötél: robogó != segédmotors kerékpár
500 ccm-s robogót is csinálnak.

EMP 2009.11.25. 19:02:50

@Mityu: jah, en meg arra akartam ravilagitani hogy jarmuvekre a jobbra tarts van ervenyben, a tobbire (lassu jarmu, stb) meg a szorosan az ut szele fele jobbra tarts.
A motor jarmu, de nem a lassu jarmu kategoriaban szal ugyan jobbra tarts van de semmi nem kotelezi a motorost arra hogy 3 centire a padkatol motorozzon. En is a savom kellos kozepen szoktam motorozni mert ott a legbiztonsagosabb.
Szal igazabol mi mind a ketten ugyanazon az oldalon vagyunk de azert jol elvitatkozunk rola fel oraja lol.

sreetfighter 2009.11.25. 19:03:03

@EMP:
Nem csak a motoros a hibás szerintem sem!
De túl nagy arca volt, sőt még posztot is ír a hülyeségéről.
Az előzést segítenie kellett volna!

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.25. 19:05:29

@EMP:

Túlbonyolítod. Semmi más baj nincs. Egyszerűsíteni kell általában a helyzeteket, nem túlbonyolítani. Mondom, senki sem óhajtja a motorostól, hogy lavírozzon az aszfalt szélétől 2,5 centire. :)

EMP 2009.11.25. 19:10:37

@Mityu: inkabb arrol van szo hogy en inkabb motoros vagyok mint autos es ha egy autos meglenget valami olyat hogy "motorosok az ut szelere" meg hogy "motorral nem hasznalhatom a belso savot" az olyan mint a voros poszto :)

Egyebkent egyetertek:egymas kolcsonos segitese az uton sokkal celravezetobb mint az izomkodas. Altalaban hasonlo helyzetben hagyom hadd menjen, az o autoja, az o elete. Arrol nem is beszelve ha o szabalytalan kocsival en meg nem a motorral attol meg en halok bele nagyobb valoszinuseggel ha nekem jon, szal inkabb menjen, usson el mast...

Bladika 2009.11.25. 19:12:41

Én ismerem az adott helyet! Ott olyan az út állapota és a szélessége, hogy, ha lehúzódott volna a motoros, akkor sem állok neki az előzésének. És amúgy se húzódjon le. Alapvetően ez egy hülyeség attól még, hogy a KRESZ ezt mondja. Amellett, hogy az út széle szar, pont az ilyen okosok neki állnak előzni amikor szemből "csak" egy kamion jön. Pont emiatt én totál középen megyek motorral! (mondjuk enyém 125) de 1-2szer megtapasztaltam azt a kellemes érzést amikor kb belöknek az árokba mert nem képes megvárni, míg elmegy a szemből jövő. Na azóta mindenki kivárja szépen, mert mellettem nem megy el.

Mellesleg a posztoló egy paraszt! Az egyiknek helyismerete a másiknak meg kultúrája nincs!

//VV\ 2009.11.25. 19:13:01

Amikor sietek és amúgy üres úton 50-el a "képzeletbeli felezővonalon" puttyog egy idióta robogós, aki ráadásul még a pokol angyalának képzeli magát, nekem is az a célom, hogy mielőbb elé kerüljek...

Ha pedig nálam így indítottál volna ezek után egy beszélgetést, akkor szépen kiszállok a kocsiból és úgy bas zslak szájba a direkt ilyen célokra is megfelelő 4 góliátos Mag-lite zseblámpával, hogy lehetőleg legyen minimum három hónapod a rekonstrukciós szájsebészeti beavatkozások időtartama alatt gondolkodnod azon, hogy mi az a két "k" betűvel kezdődő szó, amit Te az életedben nem hallottál. Az egyik a Kresz, a másik meg a kultúra...

SpeedFreak · http://speedfreak.blog.hu/ 2009.11.25. 19:13:32

Zsák meg a foltja.

Ha régóta motorozol, tudod, hogy érdemes elengedni (értsd: magadat a vas mögé befékezni) az autókat, főleg egy kismamákkal és managerekkel tömött kisvárosban, mert a tükröt hírből sem ismerik és mindenki telefonál - tisztelet a kivételnek. Idézném az egyik kommentet egy másik poszt alól:

"Az utcai versenyben az nyer, aki hazaér élve." Mivel motoron erre egyre kisebb az ember esélye, érdemes kicsit előzékenyebben bánni a többi közlekedővel...

Mondjuk a Lagunás is megér egy marék molylepkét, ha a gógyiját firtatjuk...

Marty Mcfly 2009.11.25. 19:18:09

@//VV//:
a "pokol lovasa" barátom, a "pokol lovasa"! :-)

killermoney 2009.11.25. 19:33:51

@É2I: nem nem modernizálták ez tény és az is kurva nagy baj, viszont lássuk be hogy a 40 helyett 50 nem egészen ugyanaz mint az 50 helyett 130 egyrészt másrészt meg nem is nagyon tartatják be ezt a törvényt ergó semmi változást nem jelentene.

killermoney 2009.11.25. 19:40:07

@Mityu: ezt őszintén kétlem hogy mindig és mindenhol 100%-ig de ok legyen igazad attól még teljesen más egy guruló sámlin átélni mint egy 1,5t-ás kocsiban. De most komolyan szerinted ha te mész városon kívül 90-el és mondjuk vmiért kicsit később veszel észre egy kis robogót az út szélén (szemedbe süt a nap, sötét van, rádiót állítottál tök mind1) akkor az a jobb ha 40-el csoszog tehát a sebességkülönbség elég jelentős vagy mondjuk megy 60-70-el amire a legtöbb újabb robogó már képes és máris csak egy kicsit kell fékezned és nem baszod el a delikvenst. Persze ez nem tipikus eset mert robogó általában városon belül megy de ott se ritka a 70-es korlát ahol az autók nem feltétlen 70-el mennek.

É2I 2009.11.25. 19:48:33

@Mityu:
Hát pedig de. Te kapod a csekket és nem érdekli a yardot ki fizeti be. Ha nem fizeti be más, neked kell és mehetsz elismervényt lobogtatni a bíróságra, persze polgári peresen. ;)

@EMP:
Senki nem mondta, hogy a padkára kelljen simulnod. De azt sem, hogy ismerve az útviszonyokat, az úttest közepén grasszálj, csak azért mert. Pontosan amennyiben tudod, hogy szar az út, annak megfelelő sebességet kell megválasztanod, nem annak megfelelő kifogást.
Aki mögötted jön honnan tudja, hogy Te csak azért szélesíted az úttestet, mert ismered a terepet, vagy éppenséggel úgy döntöttél, hogy "tanítod" a mögötted jövőket?
Annó én még úgy tanultam, hogy nézem a tükröt és ha valaki előzésembe kezd -nemtől, kortól, eszköztől, identitástól, szabálytalanságtól függetlenül-, kicsit lehúzódok, akár lassítok, és elengedem. Aka okos enged, hülye megdöglik alapon. ;P
Főleg akkor, amikor tudom, hogy néhány méterre útszűkület lesz. ;) Már csak a saját testi épségem is ezt kívánja.
De mindenki úgy csinálja, ahogy akarja, sokan várnak új vesére ;PPPPPPP

É2I 2009.11.25. 19:59:56

@killermoney:
Egy szóval válaszolnék: önigazolás.
Azaz a törvény be nem tartása senkit sem mentesít.
Ugyanakkor a negyven km/h óra védi az életét is az sm-nak is. Nem mindegy, hogy egy ilyen -viszonylag- labilis járművel mekkora sebességgel esel el. Az a csekélynek minősített -10 km/h megmenthet 1-2 életet.(Reakció idő, ütközési sebesség, hadd ne soroljam tovább.)

ehpkb5 2009.11.25. 20:20:45

@BKV reszelő: ez azt hiszem, téged minősit. talán tedd túl magad a külsőségeken és figyelj oda a tényszerű körülményekre mert más objektive nemigen számit

@É2I: motorosunk az útviszonyoknak megfelelően, a kátyús padka miatt a sáv közepén közlekedett, mint ahogy erre a KRESZ lehetőséget is ad. ezen felül az időjárási és látási viszonyok is lehetővé tették mert az adott útszakaszon jobb oldalt a körforgalomtól a szűkület utánig zárt kerités húzódik, bal oldalon pedig felhajtók után házak - ergo fizikailag nem teremhetett ott semmiféle zavaró tényező, ami amúgy vészfékezésre kényszerithetne

japanautos 2009.11.25. 20:40:04

Hülye motoros nagyarcú buzi

Bladika 2009.11.25. 20:44:25

amúgy aki szerint nem veszélyes ezeknek a motoroknak engedélyezni a 70-80at, meg hogy nem változtat semmit. Igen ez így van a mi esetünkben, de ugye nem felejtettétek el, hogy hányévesen lehet ezekre felülni? 70-80? Csak KRESZ és 13,5év!!!! Biztosak vagytok benne?

Közöd?? (törölt) 2009.11.25. 20:55:56

tulajdonképpen semilyen törvény sincs amely tiltaná a robogósok agyonlövését, ideje lenne elkezdeni kedves autóstársak!

ehpkb5 2009.11.25. 21:05:49

@Közöd??: robogóst pont annyira tilos agyonlőni, mint téged

efhábé 2009.11.25. 21:06:33

@newtehen: Nem, ezt nem Petőfi írta.

Ő azt írta, hogy:
"Foglalod a kurv'anyádat,
De nem ám a mi hazánkat"

És így még a szótagszám meg a rím is stimmel :)

efhábé 2009.11.25. 21:14:04

@vuk_: Aki azt mondja biciklisnek, hogy "ott a járda", annak jár a méretes faszkorbács.

Én megrögzött autóista vagyok, meg természetesen gyalogos (sőt, sokat tömegközlekedem is), de mindig jobban érzem magam, ha autósként találkozom a kerékpárosokkal, mint gyalogosként. A kerékpárnak az úton a helye, semmi keresnivalója a járdán.

É2I 2009.11.25. 21:14:59

@ehpkb5:
"Beszartam, mert 50-nel a vizes, kátyús úton nem egy leányálom robogóval vészfékezni a kolléga meg gondolom kiszúrta, hogy "hoppá, nincs sáv" és pánikszerűen vágott be elém, mindezt egy nyomorult kertváros közepén."

Khmm!
Olvastad-e a posztot?
Ami a fenti idézet szerint minden, csak nem az útviszonyoknak megfelelő körülmény, már posztolónk szerint sem.
Azt kell megérteni, hogy bár kátyút kerülgetni szar dolog, akkor sem jelenti azt, hogy beállok középre oszt' hajrá.

Arra is szeretnék rávilágítani, hogy mi van akkor, ha a mögötted haladónak nincs helyismerete és Te takarod az akadályt? (Egy kátyút sajnos nem nehéz)

Az tuti, hogy az autós megijedt a figyelmetlenségéből adódóan és rátaposott a fékre, ez hiba, nem is vitatom. Viszont egy helyismerettel közlekedőnél furcsa, hogy bárkitől elvárja, hogy a másik ugyanúgy ismerje a környéket, mint ő. Ugyanakkor elvárja, hogy tolerálják -az egyébként nem biztos, hogy érthető- a viselkedését.
És akkor még nem minősítettem az ez utáni számonkérést, annak milyenségét. (Mondjuk azért is, mivel ilyen helyzetben nincs az akinek nem megy fel a vérnyomása az egekbe.)

kalapácstollú 2009.11.25. 21:21:13

Jójó, de ha előz, miért adsz gázt?

ehpkb5 2009.11.25. 21:23:57

@É2I: tájékoztatásul; két kerékkel semmilyen sebességnél nem leányálom vészfékezni, 30 km/h-val ugyanúgy meg lehet csúszni, mint 50-el
a lényeg itt az, hogy a laguna nyélgázzal, türelmetlenül, úgy előzött, hogy nem győződött meg arról, biztonságosan be tudja-e fejezni
és ez független attól, a robogó a sávján belül hol és mennyivel haladt
mindemellett az 50 szerintem is sok volt; mint mondtam, én autóval is csak 25-el veszem azt a részt

kalapácstollú 2009.11.25. 21:23:58

@É2I: Olvastam a posztot. Nekem nem az derült ki, hogy elvárja a környék ismeretét.

Clearvoyance 2009.11.25. 21:26:23

@EMP:
Én nem integetek soha nekik. Igaz nekem csak Steed.
Bár amikor a Hősök Terén az alkoholista fejü banya szemrebbenés nélül a sávomban elment mellettem jobbról, nekem rebbent a szemem...
Meg tegnap este amikor a jaszkarigyerekek be akartak előzni a kanyarodó sávba az egyenesen haladóból csak mivel lekésték a sárgát majdnem felborítottak.

ehpkb5 2009.11.25. 21:28:57

@É2I: a robogós ez esetben nem azt várta el az autóstól, hogy átlásson rajta vagy hogy ismerje a terepet, hanem hogy ne veszélyeztesse
a reakció meg érthető következménye a veszélyhelyzetnek

efhábé 2009.11.25. 21:32:39

@Mike36: És a büntetési határon hogyan lehet autózni? Mármint úgy, hogy az minden kétséget kizáróan a büntetési határ legyen? Az autó sebességmérő műszere alapján? Ami nem hogy nem hiteles, de nem is pontos, kicsit sem?

"Joghatással járó mérés csak a mérési feladat elvégzésére alkalmas hiteles mérőeszközzel (hiteles anyagmintával), vagy használati etalonnal ellenőrzött mérőeszközzel végezhető. A Magyarországon kötelező hitelesítésű eszközöket a módosított 127/1991. (X. 9.) Korm. rendelet 2. sz. melléklete sorolja fel."

És abban a 2. sz. mellékletben van egy ilyen:
14. Közúti ellenőrzésre szolgáló járműsebesség-mérők

É2I 2009.11.25. 21:45:42

@ehpkb5:
Mivel szoktam két keréken is, azért voltam bátor fentebb is írni a sebesség/kerék viszony KRESZ-ben szabályozott értelmét.
Ugyanakkor továbbra sem értem a robogós pártfogását -ha csak nem Te vagy az-, mivel írod is, hogy autóval is 25-el mered bevenni.
Ennek alapján is ketten voltak hülyék egy két résztvevős futamban. (Ezt eddig és ezután sem vitattam-, vitatom.)
Az, hogy valaki minket barom módon előz; na kérem, aki erre fel tud készülni, az alkalmas a közúti közlekedésre. ;D

@kalapácstollú:
Hát mit ne mondjak; az ördög nem csak részletekben, de akár mögöttes tartalomban is rejtezhet. :)
Persze értheti félre is az embernek fia, azaz én én is. ;)

/off
Na mindenkinek jó éjt! És baleset mentes évezredet!
"O"

ehpkb5 2009.11.25. 21:50:53

@É2I: muti, hol fogtam a pártját
ott, ahol irtam, hogy az 50 szerintem is sok?
ritka az olyan közlekedési konfliktus, ahol csak az egyik résztvevő hülye

2009.11.25. 23:12:21

@ehpkb5: azert annyira nem ritka. Pl.: en sose vagyok hulye! : ))

killermoney 2009.11.26. 00:48:31

@É2I: Nekem nem kell igazolnom magam nem robogóval járok :D.
Amúgy meg ha csak vakon be tartjuk a törvényeket igen azt is lehet de nem biztos h célravezető hosszútávon. Erre azt tudom mondani hogy aki 50-el nem tud biztonságosan közlekedni egy robogóval az majd lassabban megy vagy nem ül fel rá, vagyis az h mehet annyival nem egyenlő azzal hogy annyival kell. Autópályán sem kell 130-al menni vannak nagyon sokan akik nem érzik magukat biztonságban ilyen "szédítő" sebességnél szíve joga mondjuk csak 100-al menni (a külső sávban persze :) )

Touch-Kó 2009.11.26. 16:17:47

Elolvastam egy csomó HSZ-t..
Most is vannak akik szerint a motoros a hibás :D
LOL!!

A többi az vagy k*rvaanyázik(sokan így egyben), vagy b*zdmegol..

Erre én egyetlen receptet ismerek, igaz ehhez erősebb motor kell, hogy utólért.
Fogod utóléred és lerúgod a tükrét.

sreetfighter 2009.11.26. 20:32:43

@Touch-Kó:
A te hozzáálásod miatt utálják sokan a motorosokat!
Az agresszivitás agresszivitást szül, ezért jobb lenne, ha átértékelnéd a véleményedet!

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.11.28. 08:47:55

Arról az utcáról csak annyit, hogy azért olyan szűk ott a hely, mert tudtommal a sarkon lévő telek kedves telektulajdonosa úgy építette annak idején a kerítést, hogy az nem szabályos, a sarok kilóg a telekhatárról, (ha valaki megnézi a szomszéd telket, akkor láthatja, hogy annak a kerítése sokkal beljebb van) emiatt le kellett volna belőle adnia, de nem tette. Pont emiatt az őszirózsából kikanyarodni is életveszélyes, mert rohadtul nem látni semmit, illetve pont a jobb oldali kátyúk miatt lehúzódni is elég kellemetlen.

Tehát itt most a nem motoros-autós vitáról van szó, egyszerűen ott nem lehet biztonságosan előzni még egy bringást se, mert nincs hely. Egyébként meg a fasz kivan azokkal, akik azon az egyenesen állandóan száguldoznak....és sajnos sok ilyen barom van.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása