Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha kövér vagy, fogyj le!

2010.01.23. 19:53 :: SilentSound

Két sarokra onnan, ahol lakom, van egy pékség, nem olyan rég nyitottak, meg is oldották a furgonjuk parkolási problémáit nagyon egyszerűen, kifűrészelték az egyirányú utca táblát és elfektették a járdán, aki nem sűrűn jár arra, az meg jöjjön rá valahogy, hogy mi a helyzet. Gondoltam is rá, hogy lefényképezem és megírom ide, de mindig elfelejtem magammal vinni a gépemet, külön azért meg lusta vagyok odamenni. Két nap különséggel jött viszont két olyan parkolós fotó is, amik variációk az általam említett témára, ráadásul a gyalogosok is akadályozva vannak általuk. Az első pár képet Zed küldte:

Az alábbi képeket 01.19.én 20:15-kor fotóztam Újpest központ metró aluljáró kijáratnál!

Elképesztő, hogy ebben az országban ma már mindent meg lehet tenni. Ha lehet tedd ki a blogra, kíváncsi lennék a véleményekre. Habár ezen nagyon nincs mit tárgyalni. :)

A másik levélben szintén olyat küldött Kornél, amiben a tömegközlekedőket szarja le nagy ívben egy furgonos, ráadásul nem csak a parkolása volt szabálytalan.

Hely: Debrecen, Erzsébet utca - Szoboszlói út sarok.
Sofőr: felháborodott.
Indoklás: Költözünk, és nehezek a bútorok!
Parkoló: 20 méterre.
Az elkövető: egy édesség nagyker. ahol nyilván nem akadt egy "béka" (gyk: kézi targonca) a raktárban.
Szopatott lények: buszon, trolin utazók, gyalogosok, babakocsisok, stb.
Hozzáállás: ki nem szarja le, a lényeg hogy nekünk kényelmes legyen.
Rendszám: P-s!
Megjegyzés: Kísérlet vagy kipróbálás céljából üzemeltetett járműre P betűjelű rendszám kérhető.
{...}Az ilyen rendszámtáblával ellátott járművel a személy- és teherszállítás, valamint a vontatás tilos. A korlátozás alól az engedélyező közlekedési igazgatási hatóság indokolt esetben felmentést adhat. Felmentés csak akkor adható, ha a tesztelés a jármű ezen jellemzőinek megismerésére irányul.{...}

Ugyanezt hátulról itt leshetitek meg.

102 komment

Címkék: autó hülye parkolás tömegközlekedés teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraaaaa 2010.01.23. 19:58:27

Rendőrt nem lehet ilyenkor hívni?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.01.23. 20:03:47

@Kiraaaaaa: Dehogynem, csak jó eséllyel ki se mennek, mert addigra elmennének, mire kiérnek.

ganyager 2010.01.23. 20:05:22

Na szép! :S - Gratulálok nekik!

Ottopappa 2010.01.23. 20:20:52

Szépen komótosan odamenni, és elkezdeni kitekerni a szelepet. Ha óbégat, pofánbaszni, és folytatni a szelep kitekerését. Ha tovább óbégat, újra pofánbaszni, és tovább folytatni a szelepek kitekerését. Rendőrt úgyse mer hívni, viszont előbb - utóbb feldereng majd neki valami...

Ottopappa 2010.01.23. 20:22:21

Mondjuk, utalva az első képre, ha adott szituációban egy nagy halom sör állná az utamat, lehet, tudnék más megoldást is a problémára... :))

WSzabi 2010.01.23. 20:36:49

@Ottopappa: hehe.. a kártérítés adja magát :D

cork77 2010.01.23. 20:45:26

A Mercedes Atego az nem furgon.Ettől függetlenül az ilyen lusta fuvarozónak elvenném az engedélyét 6hónapra.Utána mindegyik meggondolná hova parkol árúterítés céljából.

kiraaaaa 2010.01.23. 20:47:45

@SilentSound:rendszám, fotó, stb. megvan, tehát van bizonyíték, vagy mi, és a rendőrhívásról is van felvétel, nem, tehát nem rázhatnak le. VAgy igen?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.01.23. 21:00:43

az a baj hogy pakoló helyet meg nem csinálnak az áruszállítóknak,de ez akkor sem jó így

szaGértő 2010.01.23. 21:11:57

@Gyurma73: Kiskocsi, nagykocsi, lépcsőjáró kocsi. Lehet kapni a kocsiboltban. :D

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.01.23. 21:17:05

1. képhez: Gondolom a felháborodott posztoló/kommentező ugyanígy ki lenne akadva, ha a kisboltba lecsattogva nem kapna sört/kekszet/halászlékockát, mert a szállító nem tudott parkolni...

2. képhez: Na ez viszont tök egyértelmű helyzet, P-s rendszám miatt addig baszkodni, amíg tényleg be nem vonják mindenféle engedélyét/jogosítványát.

Nagy különbség, hogy míg az első szituációt a szükség szülte, az utóbbit a taplóság, a mindent és mindenkit semmibe vevő szemétállatság.

Yoli87 2010.01.23. 21:31:49

Az első képen biztosan a gyógyszertárba viszik az alkoholt....
A Mercedes pedig nem furgon hanem 7,5t-s teher...
Szegény emberek akik abban a megállóban akartak leszállni!

RaveAcE 2010.01.23. 22:01:37

Hívhatsz rendőrt, de az is leszarja.

Azért csinálhatnak ilyet, mert senki (a rendőr) nem veri le a töküket.

GiXXXer 2010.01.23. 22:17:55

Ilyenkor bízni kell abban, hogy egy járőr épp arra jár. Egyébként van értelme bejelenteni, ha épp járőrözik arra valaki, nagy eséllyel szólnak neki, hiszen szeretnek ők is baszogatni, és ez itt egy jó alkalom erre.
Mifelénk legalábbis már azért is leigazolnak, ha az út egyik szélén lévő parkolóba menetiránnyal szemben állsz be, és épp látják a folyamatot.
Ha viszont soha senki nem jelenti be az ilyeneket, akkor ki sem derül, hogy amúgy kijönnének-e... nem?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.01.23. 22:30:34

@boylepke: ugyanmár, a szabálytalanság alól normális országban ez nem felmentés. Elhiszem, hogy nehezebb megoldani, de ugyanezen indokkal elveszem a pénzed, mert neked több van, nekem meg kevesebb, és hát szükségem van rá, tessék elviselni!

Nymus 2010.01.23. 22:31:24

Maganszemely ezzel a fotoval nem indithat feljelentest?

Nymus 2010.01.23. 22:32:41

Bar mondjuk ez az onkormanyzat feladata lenne, hogy ezek ellen tegyen, mondjuk feljelentest inditson. Par sajtovisszhang, es szerintem javulna egy cseppet a moral. Bar mitakarunk azoktol az emberektol, akik ugyanugy szarnak a fejunkre, csak fentrol...

Daniel M. 2010.01.23. 22:36:49

Ha valaki buszmegállóban parkolást akar fotózni nap mint nap Non-Stop, akkor javaslom Budapest Ferenciek tere buszmegállót a budai irányba.
Sőt jó eséllyel még azt is meg lehet örökíteni, ahogy az egyes páncélautósok a gyalogos között a járdán, és a sétáló utcákban járnak a környéken.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.01.23. 22:39:37

Szerintem amíg pakolászik az ember, addig hadd álljon már úgy, hogy a szent gyalogost zavarja egy kicsit, és ne kelljen 20 méterre cipelni a szekrényt, lépcsőn békázni a paradicsomot, meg ilyesmi.

Nymus 2010.01.23. 22:42:28

@kolbászoszsömle: de egy babakocsis anyuka azert meg elferhetne. Leszarom, hogy nehez a szekreny, bocs!

taecleau 2010.01.23. 22:54:48

@Daniel M.: A páncélautó az egy külön állatfaj. Nekik a belső szabályzat teszi kötelezővé a napi minimum 1 közlekedési szabálysértést és amelyik sofőr nem hozza a normát azt a többiek viperával verik műszakváltáskor.

Közöd?? (törölt) 2010.01.23. 23:01:10

szerintem akinek nem teccik a furgonok parkolása az ajánlja fel, hogy kihordja a bútorokat helyettük. ebben az esetben biztos vagyok benne, hogy a sofőr is belátja és máris arrébb áll 20 méterre a parkolóba, max röhögnek rajtad kicsit amint odacipeled a szekrényt, de fő a szabályosság!

kispista2 2010.01.23. 23:01:33

@kolbászoszsömle: helyette a babakocsis anyuka vagy a többi gyalogos kerülje ki az úttesten?
Akár te is tolathatott volna az aluljáróba, úgy még lépcsőznie sem kellett volna.

kispista2 2010.01.23. 23:02:54

De akár az úttesten is megállhatott volna! Vagy az zavart volna titeket, csak a gyalogos van leszarva?

Közöd?? (törölt) 2010.01.23. 23:03:00

@Yoli87: megoldja a buszsofőr hidd el, pár méterrel odébb áll és mindenki mehet a dolgára.

kispista2 2010.01.23. 23:04:26

@Közöd??: Akit meg zavar a kutyaszar az szedje föl a kutya gazdája helyett, akinek a dolga lenne. Akit meg zavarnak a kátyúk, az aszfaltozza be saját maga azok helyett, akiknek ez a dolga.

kispista2 2010.01.23. 23:06:30

@WSzabi: Ha nem vesz észre van egy láda söröd, ha észrevesz akkor is ő jár rosszul, mert te semmit sem kapsz ennyi lopásért, de ő meg kap egy 30 e ft-os csekket.

kispista2 2010.01.23. 23:07:33

@Közöd??: aha, megoldja, megáll 20 m-rel arrébb, ahol az esetlegesen parkoló autók miatt nem tud az útpadkához húzódni, emiatt feltartja a mögötte jövőket, az utasok meg szállhatnak le az úttestre.

Közöd?? (törölt) 2010.01.23. 23:08:33

@kispista2: marhaságot beszélsz, de ne törődj vele, amennyire ismerlek a szokásod:-)

Közöd?? (törölt) 2010.01.23. 23:10:41

@kispista2: és akkor mi van? mindenki vár egy kicsit, alkalmazkodás sajna egy zsúfolt városban erről szól a közlekedés. persze tudom egy agy és kultúraszegény biciklis ezt sosem fogja megérteni

taecleau 2010.01.23. 23:16:40

mellesleg, egy 7,5t-s teher mióta állhat fel a járdára?

kispista2 2010.01.23. 23:19:06

@Közöd??: Értem, mindenki más várhat, mert a teherautós lusta 20 m-rel többet gyalogolni. Neki drága az ideje, a többi ember ráér.
Tőled nem is vártam mást, te is egy ilyen tapló paraszt vagy, aki lusta 20 m-t gyalogolni.

@taecleau: Még a 3,5 tonnás teherautó sem állhat fel a járdára.

csak john 2010.01.23. 23:24:11

A Ford azért áll ott, mert aki azon a hosszú és nehez járható lépcsőn fölér, az megérdemel egy ingyen üdítőt, mivel gyalog jár, ezzel is csökkentve a dugót.
A MB-nek meg simán csak le kell rúgdosni a rendszámát, mert a P rendszám pótlása igen nagyon problémás.

kispista2 2010.01.23. 23:25:48

@csak john: Lehet, hogy a választási kampány miatt ingyen sört oszt az mszp, a posztoló meg jobbikos, ezért küldte be a képet.

csak john 2010.01.23. 23:31:45

@kispista2: Minden lehet! De akár az ellenkezője is! :D

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.01.23. 23:49:53

@Nymus: @kispista2: ha egy szekrényt visz valaki, akkor is útban van a babkocsinak.

Tényleg...

egyittlakó (törölt) 2010.01.24. 00:03:58

"Szopatott lények: buszon, trolin utazók, gyalogosok, babakocsisok, stb."

Kihagytad a bringásokat meg a robogósokat. Azok is a járdán közlekednek. Különben nincs igazad: ha a gyalogosok, babakocsisok stb. úgy flangálnak az úttesten meg a gyalogos átkelőhelyen, ahogy éppen kedvük tartja, akkor az autósnak is joga van hozzá, hogy a járdát elfoglalja. Ez ilyen egyszerű. Vagy mindenki betartja a szabályokat, vagy pedig senki.

pudliho 2010.01.24. 00:28:46

Mert ha a parkolóban állna meg akkor leszakadna a hordárok keze attól a plusz 10 lépéstől ugye ? Érdekes más elbírja cipelni 10-20 lépéssel messzebbre, csak a "közöd" féle bugrisok nem

FaBRiK 2010.01.24. 00:45:31

Aki nem bír el egy szekrényt 20 méteren, az ne ezt a szakmát válassza. Én sem megyek érsebésznek.

De mit várunk? Kb. 1 éve láttam, hogy a rend őrei a Soroksárin traffiztak a járdára állva úgy, hogy egy babakocsis anyukának, le kellett mennie az úttestre (buszsáv!!!), hogy kikerülje, mert nem fért el mellette.

Én mondjuk áttoltam volna a kocsit.

Első mohikán 2010.01.24. 01:21:33

Ha jobban megnézitek az aluljárós képeket, akkor látszik, hogy a narancssárga kukánál véget ér a jobboldali betonfal.Marad néhány méter a teherautó kényelmes (akár babakocsis) kikerülésére.A platón pedig 50 literes söröshordók sorakoznak, ne várjátok már el, hogy 20-at forduljon velük a sofőr Ilyenkor 10-20 méter plussz is sokat számít, nem beszélve arról, hogy így jobban szemmel tarthatja a rakományt.
Semmi kivetnivalót nem látok a parkolásában (megállásnak számít egyébként), különösebb fáradtság nélkül tolerálható a gyalogosok részéről.
(Azok fröcsögnek ilyenkor kapásból, akikben a felgyülemlett frusztrációjuk csírájában fojtja el a minimális empátiát mások iránt.)

éshanem 2010.01.24. 02:01:50

Akinek szurja a szemét a piaszállitós tranyo elgondolkozhatna, hogy ö szerinte hova áll meg Ujpest központban, sehova mert minden sarkon buszmegálló van,kiv. ahol parkolt ott csak jobbrakanyarodo asszem csuklósok járnak, tehát a legkissebb rosszt választotta, nem a forgalmat akadályozta, hanem az öntudatos gyalogost, akinem biztos fáj egy kis kerülés.

figyelem (törölt) 2010.01.24. 02:31:24

@eshanem: nálad a pont:)És inkább a gyalogost akadályozza-ő ki tudja kerülni-mint az autóst/aki nem/

pakesz (törölt) 2010.01.24. 04:00:43

azert a koltoztetes egy fontos dolog...
talan nem is a fuvarost kellene szidni hanem az ottlakot
az ottlako meg f@szan elkuldene teged melegebb eghajlatra...
oszerinte a babakocsis tolja el a babkocsit a kovetkezo megalloig ha annyira nem tud 10 meterre felszallni
ha meg elkezdenel ervelni akkor az ottlako kifejtene hogy hat jobb is lenne neki ha nem ott lenne a buszmegallo, es ha ezt igy elerheti akkor hetente 5szor megall ott koltozkodni :)))

az Ujpest Kozpontos: mikor is tortent ez? amikor ment haza hajnali negykor a bulibol?

pakesz (törölt) 2010.01.24. 04:02:30

azert a koltoztetes egy fontos dolog...
talan nem is a fuvarost kellene szidni hanem az ottlakot
az ottlako meg f@szan elkuldene teged melegebb eghajlatra...
oszerinte a babakocsis tolja el a babkocsit a kovetkezo megalloig ha annyira nem tud 10 meterre felszallni
ha meg elkezdenel ervelni akkor az ottlako kifejtene hogy hat jobb is lenne neki ha nem ott lenne a buszmegallo, es ha ezt igy elerheti akkor hetente 5szor megall ott koltozkodni :)))

az Ujpest Kozpontos: mikor is tortent ez? amikor ment haza hajnali negykor a bulibol?

pakesz (törölt) 2010.01.24. 04:23:50

azert sajna nem ennyire egyertelmu a kozterulet hasznalata, hogy csak a gyalogosok haladhassanak el...

nem koltozkodott a fenykep keszitoje meg? vagy csak egy taskaja van amit konnyen odebb tud vinni?
nem jo poen egy olyan helyen lakni ahol a buszmegalloban hangoskodnak allandoan es amikor 20 evben egyszer koltozkodik, akkor meg beszologatnak

mi is amikor koltozkodtunk, nagykorut, kulso sav lezar...
tudom rossz volt, de megis mit tegyen aki ott lakik, mi csak azt az egyet tudtuk tenni hogy szombaton koltozkodtunk

pakesz (törölt) 2010.01.24. 04:30:28

na vegigolvastam a hozzaszolasokat...
nem a koltozteto volt a bunko hanem az ottlako...
a koltoztetot az ottlako fizeti es o nem akar duplaannyit fizetni csak mert ugy jart, hogy elotte nincsen rendes megallo
azert az ottlakonak is van joga koltozkodni nem?

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2010.01.24. 06:55:49

ráadásul újpest központban mind a 4 sarkon 2 lejárat van az aluljáróba tehát le-fel tudtak menni a gyalogosok.

StopSzmog 2010.01.24. 07:17:29

@pakesz:
nem hajnali négykor. Oda van írva: 01.19.én 20:15-kor.

Kerámia_53 2010.01.24. 08:13:41

Köcsög sofőr kerekeit kiszúrni, szélvédőjét összefújni, beszólás esetén több fület neki, mint fogat!

misitcom 2010.01.24. 08:28:37

A nagyobbik teherautó az tényleg durva.Rendszám,súly és a járda teljes kisajátítása.Az első képen valóban pofátlanság,hogy azt a rengeteg gyalogost és babakocsit toló anyukát a katasztrófa védelemnek kell kimenekíteni az aluljáróból.Jól látom,hogy Mancs is ott kutat túlélők után?

záporjózsi 2010.01.24. 08:33:53

@boylepke: Semmi szükség az elsőnél sem az odaparkolásra. A környéken lehet találni szabályos parkolóhelyet, csak sokat kell kutyagolni. Ezekre az eszközökre feltalálták már a megfelelő szállító-rakodó eszközöket. A rendőröknek igenis dolguk az, hogy az ilyen parkolást eléggé büntessék ahhoz, hogy olcsóbb legyen a lépcsőjáró hordó/rekesz szállítót vagy nagyobb fémkeretet megvenni.

@dpeti: Gondolom a gyalogosoknak pedig Te fogod megtanítani az aluljáróból ívelten felfelé nézés képességét.

@taxi33: Megállni tilos van ott érvényben, mindenképpen szabálytalan. Ha ennyire fontos az a pár méter, akkor az üzlet tulaja kérjen oda kijelölt rakodóhelyet. Pár év és meg is oldják...

isti77 2010.01.24. 08:38:23

Ottopapa: ezt a gyakorlatban is próbáltad már?
Ez maximum akkor működhet, ha a sofőr távollétében tekered ki a szelepet. Akkor meg megakadályozod abban, hogy elmenjen, theát tovább fogja a gyalogosforgalmat akadályozni.
A jelenlétében nem biztos, hogy célravezető, mert nem biztos, hogy csak óbégatni kezd, hanem lehet, hogy ő basz úgy pofán, hogy új fénykép kell a személyidbe. De ha biztos vagy benne, hogy te vagy az erősebb, akkor rajta. Szerintem erre egy átlagembernek 50%-nál kevesebb esélye van, tekintve, hogy a szállítónak a napi munkája erősen fizikai jellegű, aki naponta több tonnányi bútort/élelmiszert/akármit mozgat meg. Általában nem az 50 kilós nyúlbélák mennek szállítónak, bár biztos akad ilyen is közöttük, csak ha nem egy ilyennel akadsz össze a fenti problémamegoldási módszereddel, akkor gond van.

isti77 2010.01.24. 08:41:21

Bocs, mindig elfelejtem, hogy itt mindenki 2 méter magas, 130 kilós, és mellesleg harcművész.

theveryguest 2010.01.24. 08:47:56

A Transit gondolom abba a mocskos söntésbe viszi a szeszt, ami az aluljáróban pont ennek a lépcsőnek a tövében van. Fel kellene gyújtani az egész okádék foshalmot (a kocsit, a korcsmát, a tulajt, meg a vendégeket is) a gecibe, és a világ egy boldogabb hely lehetne.

zbzbzb 2010.01.24. 08:49:11

@pakesz: amúgy ilyenkor nem kell területfoglalási engedélyt kérni? te gondoltál erre? (kötekedés nélkül, tényleg kíváncsi vagyok)
vagy nem feltétlenül neked, hanem a fuvarosnak.
azért az mégis más, ha ki van táblázva, vagy ilyesmi, hogy elállod az utat, mint a lehajtott platószél alól éppen csak kikandikáló, alig látható vészvillogót lesni menet közben.

záporjózsi 2010.01.24. 08:51:04

@zbzbzb: Köterfoglalást a megbízónak kell kérni, de meghatalmazás alapján eljárhat a fuvarozó is.

zbzbzb 2010.01.24. 08:57:48

@záporjózsi: köszi :)
nálunk én megengedtem, hogy beálljanak a kertbe :)

zed911 2010.01.24. 09:55:24

@eshanem: Annyit hozzáfűznék, hogy az aluljáróban 2 gusztustalan talponálló kocsma van, és egy saroknyira simán meg tud állni a teherautó. Gondolom félt otthagyni a szajrét.

Másrészt meg az hogy cipelnie kell az nem indok, mert gurulós rekeszhordozón viszik és az a +30 méter nem sok. Ha meg igen akkor beszélje meg a tulajjal, hogy nem tud parkolni szállítási költség +2000Ft.

Harmadrészt meg az gyalogos szempontból elég forgalmas hely, ott egy ember elfér, de több már nem és akkor egy kis ingyentakarítás akabátoddal a szaros platóján te meg anyázol, hogy mocskos lett a kabátod...

Ez csupán alustaságról és a leszarom üzemmódról szólt.

zed911 2010.01.24. 09:56:43

@zed911: Egyébként meg a körúton a legtöbb bolt hajnali 3-4 kor szállíttat pont ezek miatt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.24. 11:06:24

Azért én próbaképp csak beszóltam volna a yardnak is...

ocsisajt78 2010.01.24. 11:13:16

@Daniel M.: En dolgoztam penzszallitokent(feher-zoldeknel nem akarok reklamot)... es igen, en is feltolattam a nagy tranyoval a bolt ele! hogy miert is? elmondom: Ott parkolni kozel lehetelen! Van egy olyan tenyezo ezeknel a sipolo kazettaknal, hogyasszondja' jardakockazati ido" !!! es ha korbenezel kedves autot csak mecsboksz' szinten tologato beszolo, akkor igen csak nehezkes a parkolas... ja igen, nagyon tavol tuti talalsz parkolohelyet... es tuti, hogy te lennel megint a legmorcosabb, ha a kazetta melletted robbanna fel, ugye-ugye?... otlet? -.-

amugy a ket kephez: a P-s rendszamu sofort agyonverni... ennyi! az mar tenyleg pofatlansag!

vérengző kismalac 2010.01.24. 11:37:24

Egyszerüen elképesztő amit egyesek művelnek.
Nem tudom fölfogni hogy lehet így viselkedni. Néha elgondolkodom, hogy az ilyen emberek így születnek, vagy az élet kacskaringós, hullámzó, rögös útjain átélt viszontakságok formálják át eleinte tiszta lelki világágukat.
Sajnos a tényen nem tudunk változtatni ilyen emberek voltak, vannak és lesznek.
Egyszerüen nem értem a fotók készítőit.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.01.24. 11:48:28

@Közöd??: Egyeseknek sajnos az alkalmazkodás egy zsúfolt városban arról szól, hogy majd mások alkalmazkodnak őhozzá. Az, hogy esetleg NEKI kellene alkalmazkodnia másikhoz egy konkrét esetben, az valahogy eszébe se jut.

A szabályok egyébként azért vannak (lennének), hogy meghatározzák, ki mikor kihez alkalmazkodjon. Tehát aki szabályt szeg szándékosan, és utána még meg is indokolja, hogy igazán alkalmazkodhatna hozzá a másik, az egyszerűen egy kurvanagy bunkó.

Csak sajna senki nem vágja őket pofán és a rendőr is leszarja...

@kolbászoszsömle: Valóban. De ilyenkor megállsz egy pillanatra, megvárod, amíg a cipekedő ember elmegy előtted és csak utána mész tovább. Ez egy olyan alkalmazkodás, ami elvárható, és amit minden jóérzésű ember meg is tesz.

Viszont az, hogy kerülgessek egy szabálytalanul álló teherautót az úttesten, az nem olyan alkalmazkodás, ami elvárható bárkitől. Pontosabban aki ezt elvárja, az egy nagy bunkó.

Ja, és egyébként mindkét fényképen úgy látom, hogy lett volna bőven hely úgy megállni, hogy ne zavarjon másokat.

pakesz (törölt) 2010.01.24. 12:03:47

@zbzbzb: nem tudom hogy kell-e
de aki ottlakik az is szeretne hasznalni a kozteruletet, amikor 5-20 evente egyszer koltozkodik
elvegre a közben o is benne van

mellesleg mi amikor felujitottunk ott a belvarosban es koltozkodtunk akkor a felujitasnal a melosokhoz(akik eppen szallitottak valamit) kijottek a rendorok es megbuntettek mivel ott van egy kamera(csak 3e volt) de ugyanezt a koltoztetesnel nem tettek meg

amugy a babakocsis erveles elegge erdekes, mert konnyen el tudom kepzelni, hogyha egy babakocsis anyuka kerdezte volna meg a koltoztetoket, akkor oneki segitettek volna felszallni is a buszra

pakesz (törölt) 2010.01.24. 12:08:53

mellesleg tenyleg nagy drabar allat 250 kilosnak kell lenni hogy ne lehessen konnyen elmenni a piat szallito auto mellett

Kalti · http://kalti.blog.hu 2010.01.24. 12:44:16

Értem én, hogy a kisteherautós futárok és a hajnali szállítók máshogy értelmezik a KRESZ-t (nincs is ezzel baj bizonyos szintig)

De ez már határozottan pofátlanság.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.24. 13:34:33

Kornélnak üzenem, hogy a fotója túró :-), ezt nézd:
vezetek.blog.hu/2010/01/24/pakolunk_6

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2010.01.24. 15:23:08

Én csináltam a debreceni képet, nem magánszemély költözött, hanem egy édesség nagyker. nyitott ott üzletet! Simán elhozhattak volna egy békát a raktárból, senkinek nem kell cipekednie! Vagy költözhettek volna éjszaka, csak hát akkor pár ezerrel többet kellett volna fizetni a melósoknak...

Rahsid 2010.01.24. 15:41:58

@Daniel M.: Lehet azért , mert nem fognak cirka 40 milliókat gyalogosok közt hurcibálni?
Istenem de sok a korlátolt!

pakesz (törölt) 2010.01.24. 16:10:10

@Tepsifan: hat ha nagyker akkor meg jogos a felhaborodas, elvegre ha ez minden heten 3szor megtortenik akkor az ellen valamit tenni kell

apukád 2010.01.24. 22:10:56

Annyira nem vagytok kreatívak. Szelep, szélvédő, mindenféle károkozás. Hülyeség.
Felülni platóra sörözni.
Ha nem kínál meg egy másikkal leborítod a következő rekeszt. Hívjon rendőrt. :D

apukád 2010.01.24. 22:14:51

Különben csalóka az a kép. Szemből látszik, hogy simán elfér mellette egy 200 kilás humanoid is.
Persze attól még szabálytalan.
Csak ne lenne ennyi önkéntes rendőr.
Aki nem tudja, hogy adott esetben komolyabb szabálysértést, esetleg bűncselekményt követ el, mint az, akit meg akar fegyelmezni.
Ez meg az érem másikja. ;)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.01.25. 09:22:20

@Ottopappa: Kíváncsi vagyok, hogy tekergeted a szelepet, ha 3 rakodómunkás, az egyenként 110 kilójával megkínál a redőnyhúzó vasrúddal...

figyelem (törölt) 2010.01.25. 12:40:03

@newtehen: 09:22:20-ez jó!Azt én is megnézném!LOL

9mmPara 2010.01.28. 08:52:06

@newtehen: Az azért vicces, hogy a feltételezett rakodómunkás azonnal nagydarab, bivalyerős emberré válik, amikor a durva szabályszegésére figyelmeztetné valaki. Csak amikor ténylegesen be kellene vállalnia pakolás közben a +20 métert, akkor gyengül el annyira, hogy össztársadalmilag óvni kell a gyenge derekát.

9mmPara 2010.01.28. 09:01:27

@boO.2.0: A pénzszállítók kötelező felelősségbiztosításában előírják, hogy milyen összeghez milyen biztosítás kell (legalábbis anno nekem előírták). Már néhány misinél kötelező volt legalább 2 ember, akiből az egyik fegyveres. Mijafrancnak van a kiképzés, ha 25-30 métert nem képes utcán biztonsággal megtenni?

Megjegyzem: '86-ban akkori 20 milliót+legalább ugyanennyi értékű valutát Szegeden sima táskában hurcolásztunk többszáz métereken minden probléma nélkül. Kinek tűnne fel egy '50-es, joviális bácsika, meg egy girhes kamaszgyerek? A kezem meg majd leszakadt a súlytól.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.29. 22:34:37

Aki szerint ez bunkóság, azt megnézném, hogy ha ő költözködik egy ilyen helyről/re, akkor hogyan oldja meg úgy, hogy mindenkinek tetsszen. Merthogy k*rva nehéz egy belvárosban parkolni akkora autóval. Pláne úgy, hogy még rakodni is lehessen rá.

Az senkinek nem jutott eszébe, ugye, hogy azt az árut nem biztos, hogy egyszerre be lehet vinni, lehe, hogy sokszor kell fordulni. Mint hogy az sem, hogy békával nem 100 százalék, hogy el lehet vinni az árut, tudniillik lézezik járdaszegély, miegymás. És arra sem gondolt senki, hogy a rendőrök éppen ezért nem foglalkoznak vele, mert tudják, hogy máshogy nem lehet megoldani?

A P-s rendszám pedig semmit sem változtat a lényegen.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.01.30. 18:24:20

@...::: Flúgos Kamionos :::...: "hogyan oldja meg úgy, hogy mindenkinek tetsszen."
Időben gondolkodva. Egy költöztető cégnek nemcsak kocsira meg hórukk emberekre van szüksége, hanem észre is. Pl. előzőleg helyet foglalni, ahol majd parkolni lehet és hasonlók.
Hihetetlenül felháborít, hogy lokális dugókat okoznak napközben azok a pakoló kisteherek, amik a két sávos út egyik sávját simán elállják. Balesetveszélyesek és ráadásul pofátlanok is. Ugyanaz a helyzet: azt hiszik, nekik szabad. Hát nem.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.30. 18:51:01

@Konrad: Egyáltalán nem biztos, hogy költöztető cégről van szó. Lehet, hogy Pisti vitte el Józsinak a zongorát az asszonyától, szóval nem biztos, hogy annyira egyszerű a dolog.

Arról nem is beszélve, hogy ha előzetesen helyet foglal, akkor vagy olyan helyet jelölnek ki, ahonnan nem tud normálisan pakolni (mert messze van, megközelíthetetlen, stb.), vagy kijelölik neki ugyanezt a helyet, és akkor a végeredmény ugyanez lesz, csak lesz róla papírja, hogy pakolhat ott.

Értem én, hogy idegesítő, de szerintem máshogyan nem tudják megoldani.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.30. 20:38:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Szerintem meg máshogy NEM AKARJÁK megoldani. Szarnak mindenki másra, és kész.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.30. 21:25:37

@bonifac: Csak azt nem tudom, hogyan lehetne máshogy megoldani úgy, hogy mindenkinek jó legyen.

Lothril 2010.01.31. 02:13:39

Az FKD-s szállító rendszeresen megáll ott. Arrafelé jártam iskolába (2-3 évvel ezelőtt) és körülbelül hetente beáll. A képen is látszik, hogy már szép kis gyakorlata van. :D

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.31. 10:07:36

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ilyen nem biztos hogy van. Sőt.

Ez esetben úgy kell megoldani, hogy mindenkinek a legkevésbé legyen rossz. Ezt nevezik kompromisszumnak.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.31. 14:31:10

@bonifac: Ez igaz, de pölö egy teherautóról hogyan tudnának máshogyan rakodni? Ha nehéz az áru, akkor biztos, hogy lehetettlen, egy 500 kilós zongorát senki sem fog a város másik végéről cipelni. A könnyebb cuccokkal sem más a helyzet, nemtudom ki tudna ciprkrdni pl. az út túloldaláról.
Említették itt a "békát" (kézi targonca), amiről tudni kell, hogy csak sima talajon használható. Elég egy 3-5 cm-es egyenetlenség, netán egy járdaszegély, és lehetetlen használni.

Tényleg kellemetlen néhány gyalogosnak, de abba is bele kellen gondolni, hogy a rakodóknak mennyivel kellemetlenebb lenne, ha nem ott állnának meg.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.31. 17:58:46

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Nem hiszem, hogy olyan gyakran az 500 kilós zongora esete forogna fenn.

És miért mindig a rakodóknak kell, hogy jó legyen, és szívjon mindenki más? Mert valahogy mindig ez van.

Nevezheted "kellemetlennek", ha a rakodóknak 10m-rel többet kell vinni a zongorát, de ha a gyalogosokat (babakocsis kismama, kerekes székes) kikényszeríted az úttestre, arra nem éppen a "kellemetlen" jelzőt használnám.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.31. 18:05:36

@bonifac: Ezzel az a gond, hogy nem mindig 10 méterrel messzebb lehet megállni, általában ez inkább több 100 méter. És innen baromi kellemetlen, sőt inkább szíváscipekedni. Nem azt mondom, hogy jó ez így, csak azt, hogy nem kellene egyből elítélni a szállítókat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.01.31. 18:21:26

@...::: Flúgos Kamionos :::...: az a bajom veled, mint ami a fél országgal. Ha az van odaírva, hogy nem szabad, akkor nem szabad. Kész. Nem az van, hogy elkezdjük keresni azt, hogy akkor mégis miért szabad (de csak nekem). Hanem akkor NEM SZABAD. Pont. Nincs de, meg nincs "csak éppen addig". És oké, vannak érveid, de akkor sem szabad. Mert ez a szabály.

Ez az ország többek között azért sem működik, mert senki nem akarja betartani a szabályokat. Próbáld meg ugyanezt svájcban, és meglátod, hogy rögtön a második alkalomkor meg fogod találni a megfelelő, szabálykövető megoldást - mert már az első alkalomkor úgy megbüntetnek, hogy alig bírod kifizetni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.31. 19:13:17

@Konrad: Tudom, hogy szabálytalan, és nem mondtam, hogy helyes, de neked is csak azt tudom mondani, amit már feljebb leírtam: aki elítéli a rakodókat, az mondjon egy helyes megoldást (olyat, ami ténylg jó). Mert gondolom te sem tudsz semmiféle megoldást, csak szörnyülködni, hogy ez milyen szabálytalan.

sreetfighter 2010.01.31. 19:15:20

@Konrad:
Sok hülye szabály van amit nem kell figyelembe venni!

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.31. 19:36:23

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Amit én linkeltem be (én fotóztam), ott pl. simán lehetett volna 2-3m-re megállni. De nem.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.31. 19:38:06

@sreetfighter: Sok hülye van, akit nem kéne figyelembe venni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.31. 19:40:46

@bonifac: Én általánosságban beszélek, nem ismerem a konkrét tényeket, csak azt tudom, hogy ha valami ilyen van, akkor mindenki azonnal felhördül, hogy mekkora köcsögség, de abba szinte senki sem gondol bele, hogy máshogy nem biztos, hogy meg lehet megoldani.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.31. 19:54:24

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Az egyik irányból nézve igazad van. De ha a másikból nézem az jön ki, hogy a rakodóknak eszük ágában sincs másik megoldást keresni, mert az a legegyszerűbb, hogy odaállnak, amilyen közel csak tudnak. Tehát oda-vissza érvényes ez a "nem gondol bele senki".

Pár hete fordult elő, hogy előttünk az egyik épületben dolgozó munkások beálltak az épület elé, bele egy kis park közepére, ahova eleve úgy kellett bemennie, hogy a villamossínen átvágva egy szűk kanyar után a járdán gurul pár métert, majd beáll a - nyáron - virágágyások közé. Így voltak olyan 2-3 méterre az ajtótól levezető lépcső aljától.

Mi néztük, hogy furcsán áll a kocsi, meg hogy mekkora köcsög. Ugyanis, ha a portásnak szól, az kinyitotta volna a hátsó kaput, beáll az udvarba, ott a hátsó lépcső kijáratához még közelebb állhatott volna.

Aztán... Isten nem ver bottal. Olyan majom is volt a sofőr - hó volt még, de olvadóban - hogy beállt egy ismeretlen terepre. Kőlapok voltak, de nem állt rá minden kerékkel, szépen megsüllyedt a jobb első, közben a kocsit - Peugeot zárt furgon volt - megrakták, és persze beragadt. Kb. 4 órán keresztül szenvedtek vele, mire kiszedték - arról is tudnék mesélni, mert ott is hülyék voltak. És azt kell mondjam, megérdemelték.

Megérte? Pár percért, hogy spóroljon pár métert (ahogy ő hitte, mert ha hátra beáll, közelebb lett volna), hogy így gyorsabban becuccoljon, 4 órát bukott. Mindezt azért, mert jó magyar szállító módjára állt meg.

Ha szán rá öt percet, megáll kint az úton, besétál, felméri a terepet, akkor nem jár így. Még ha nem jut eszébe a portás, akkor is odébb állt volna meg, kb. 10 méterre a lépcső aljától, de rendes betonon. Talán többet cipel, de hamarabb megy.

Sajnos én azt látom, az a gyakoribb, hogy csak azt nézik, hogy hogyan álljanak minél közelebb, és semmi és senki más nem számít nekik. (Nem azt mondom, hogy minden fuvarozó köcsög, általánosítok, de a többség ilyen.)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.31. 20:28:34

@bonifac: Értem én, hogy kellemetlen a gyalogosnak, de a fuvarozókat is megértem, mert ha jobban belegondolok, senkinek nincs kedve naponta 20-szor eljátszani azt, hogy olyan helyet keres, ami mindenkinek megfelel, és ő is fog tudni pakolni.

Kedvencem, mikor az áruterítőket hurrogják le, mert 5(!) percre meg mert állni vészvillogóval. Kérdem én, mit csináljon a szerencsétlen, ha mindenhova időben oda kell, hogy érjen, naponta többször mégsem játszhatja el, hogy keres egy parkolóhelyet, majd kézzel(!) odacipeli az árut.

Vannak köcsögök is, akikről te is írtál, de szerintem jellemzőbbek azok, akiknek nincs más normális lehetőségük.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.31. 21:03:39

@sreetfighter: Hát persze. Na menjél szépen csucsukálni, mert anyuci haragudni fog.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.31. 21:06:06

@sreetfighter: Amúgy miért váltottál nicket?

Vagy nem is váltottál? Én "streetfighter"-rel vitáztam, akkor meg mit szólsz bele?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.31. 21:12:21

@bonifac: Silentsound, bocs a személyeskedésért, de kihozza belőlem. Innentől ignorálom, ha nem bír értelmesen megnyilvánulni.

"streetfighter" 2010.01.31. 21:46:38

@bonifac:
Ugyan az csak javítottam.
De mi a lényeg nagyokos?
Megint csak okoskodni akarsz egyértelmü dolgokban?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása