Pocok története már-már szürreális a számomra is, bár sok beküldött levelet olvastam már, olyanra nem emlékszem, hogy valakit egy zebrán elgázoljanak és még az autós üsse meg mindezek után. Volna egy-két ötletem, hogy mit tudnék csinálni az ilyen emberrel, de valószínűleg mindért börtönbe csuknának, úgyhogy inkább nem részletezem...
Bár sokan írtak hasonló cikket, de azért gondoltam leírom az esetem, mivel van rendszámom hozzá. Remélem kit tudod tenni. És bár vér nem folyt, de majdnem.
Szóval a történet: Ma (2010.február 6.) délelőtt elmentem párommal egy kis ebéd előtti sétára a városligetbe. A ligetből visszafelé az Erzsébet Királyné útján kíséreltük meg az átjutást a Hungária körúton.
A középső járdaszigetig minden gond nélkül átjutottunk, amikor viszont mentünk volna át az aluljáró felé a Hungárián, akkor egy addig álló autó, hirtelen megbolyhosodva az épp átkelő gyalogosok közé száguldott. Mivel én már a zebra közepén tartottam, folytattam utam, de így az oldalával letarolt az autós.
Ez abban nyilvánult meg, hogy kicsit elfordultam, kb. 90 fokkal a tengelyem körül. A vicc az egészben, hogy ezzel a történetnek még nem, volt vége. Az autós visszatolatott, majd számon kérte, hogy miért rohanok bele az autójába, amit összeharácsolt, lopott magának. Én csak annyit mondtam: "Ember, zebra volt".
Megjegyzem én bőven teli zöldön mentem át, ő pedig kanyarodott kis ívben balra a Hungáriára, szintén a városliget felől. Tehát a zebra miatt és a kanyarodás miatt is nekem lett volna elsőbbségem. A felesége is ott pampogott azt anyós ülésen, mintha bármi köze lenne a dologhoz. Hátul meg még ketten ültek.
A sofőr oda jött hozzám, ordított egy sort, majd behúzott egyet az arcomra, úgy hogy nem is számítottam rá. Egy szót sem tudtam sem előtte, sem utána szólni. (naiv voltam, hiába olvasom a blogot) Ezek után gyorsan visszaült a kocsijába és elhajtott csikorgó kerekekkel. A rendőrséget nyomban hívtam, de azt mondták, hogy csak személyesen tudom megtenni a feljelentést.
Majd délután vagy holnap ezt meg is teszem. Szerencsére egy két tanúm van, de jó lenne egy-két autós tanú is. Aki esetleg 2010.02.06. 12:15-kor járt a Hungária körúton, és látta az esetet kérem Silentnél adja meg valamilyen elérhetőségét, hogy tanúként beidézhessük.
Az autó egyébként egy tűzpiros Opel Corsa. A rendszáma: JEW-562
brujah 2010.02.07. 13:19:34
Tarkólövés és ennyi!
potha 2010.02.07. 13:38:24
OK, amúgy gáz, hogy ilyen van, de én ilyen rendszámmal nem szívesen közlekednék ebben az országban :D
misitcom 2010.02.07. 13:53:24
Balage85 2010.02.07. 13:54:51
Yoli87 2010.02.07. 13:59:52
Büntessék meg az ilyen buzikat!!!!
De maga az ember milyen volt? Kigyúrt kopasz?
De a rendszáma úgy is mindent elárult a gazdájáról!!
RaveAcE 2010.02.07. 14:00:59
Egyébként nem cserbenhagyás, mert meggyőződött róla, hogy nem fogsz elvérezni.
Ha van látható nyoma rajtad (karcolás, zúzódás, keréknyom a cipődön), akkor mentőt kellett volna hívni (elsősegély+látlelet), az meg hivatalból kihívja a rendőrt helyszínelni. Akkor nincs olyan, hogy majd hétfőn személyesen.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 14:09:27
Ez bazeg...
Tök mindegy, hogy zebra, vagy kisfaszom, de nekimenni az autónak...
Ez pont olyan, mintha direkt elütném a szabályzalan helyen lévő gyaleszt, biciklist.
Akkora hülye vagy mint egy... Ilyen nincs is.
cork77 2010.02.07. 14:16:15
Rahsid 2010.02.07. 14:18:13
cett · http://cettblogja.blogspot.com 2010.02.07. 14:21:13
DonVincenzo 2010.02.07. 14:27:13
"streetfighter" 2010.02.07. 14:33:47
Hátulról fordult elé az autó! Az azért más mint ha oldalról jött volna.
Azért nehogy már a gyalogos legyen a hibás.
misitcom 2010.02.07. 14:40:11
bikila 2010.02.07. 14:42:27
mizrolist 2010.02.07. 14:48:15
sosem 2010.02.07. 14:53:59
cett · http://cettblogja.blogspot.com 2010.02.07. 14:55:17
röntgenszeműlány 2010.02.07. 14:55:43
Vagyis láttad, hogy jön, de úgy gondoltad, hogy te leszel az erősebb.
"A felesége is ott pampogott azt anyós ülésen" Most vagy rá volt írva, hogy "feleség", vagy azt pampogta magáról. Nem inkább az anyósa lehetett?
"A rendszáma: JEW-562"
Elértünk tehát a történet lényegéhez. A hasonló kitalált ügyekkel a kuruc.info foglalkozik hivatalból, próbálj szerencsét velük a rendőrség helyett.
szaGértő 2010.02.07. 14:57:04
Pepe135 2010.02.07. 14:57:42
Ha az én autómnak tolnák a biciklit én is pofánvágnám az illetőt!
A zebra nem örökös hűbérbirtok! Bizony néha az autó is átmegy rajta, ráadásul neki is pont zöldet jelez a lámpa! (innentől a gond az, hogy a kresz szerint, mindkettőtöknek joga volt az adot időben áthaladni. ugyanis elsődleges a rendőri karjelzés, ezt követi a lámpajelzés, ha nincs akkor az útjelző tábla, és csak ezeknek hiányában szabályozzák az útburkolati jelek(pl. zebra) az elsőbbséget)!
Anno apám 2x szidott le: egyszer mert pofonvágtam valakit, másodszor mert nem adtam vissza!
Ne attól legyél keménytökű biciklis, hogy szétsírod a szád, utána meg a sünökhöz futsz védelemért!
Adtad volna vissza ott, a helyszínen!
vagy legalább tanuld és használd a kreszt!
szaGértő 2010.02.07. 14:58:36
Nem. Úgy gondolta, hogy neki van elsőbbsége. És igaza volt.
1kutya 2010.02.07. 14:59:01
kis apró kerek sipka vót é a pofozóson?:DDD
szaGértő 2010.02.07. 14:59:37
Terry Wrist 2010.02.07. 15:01:16
(ja meg a poszté is, bicikliről ugyanis szó sincs benne... hát, akkor lehet, hogy inkább egy kis értőolvasás-tanfolyamra lenne legelőször szükséged)
1kutya 2010.02.07. 15:01:22
dov 2010.02.07. 15:01:22
lol
potha 2010.02.07. 15:01:47
A lényeg a JEW-on van azon belül is h W-vel van :)
De nem mindenki érti a szóviccet
Jim Raynor 2010.02.07. 15:03:16
de csak a gyalog után, kisköcsög. a zárójeles részben általad írtak pedig bizonyítják, hogy a jogsidat - ha van egyáltalán - apucitól kaptad érettségire.
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:03:31
Kíváncsi vagyok a sztori folytatására.
Én nem rendőrt hívtam volna hanem mentőt, és bevitettem volna magam megfigyelésre az ügyeletes kórházba, majd saját felelősségemre távoztam volna, úgy már tuti megáll a cserbenhagyás is és akkor bizony letöltendő.
bátor Sir Robin 2010.02.07. 15:04:16
Pepe135 2010.02.07. 15:04:37
Az író a "párommal" kifejezést használta, zsigerből az jött le, hogy megint egy kerékpáros!
Kérném a biciklis szót figyelmen kívül hagyni 4
ettől még a többi megáll!
ui. A gyalogosnak is meg kell győződni a zebráralépés előtt, hogy szabad-e az áthaladás ( az elsőbbségtől függetlenül)
misitcom 2010.02.07. 15:04:51
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:05:37
Mondd, hogy neked nincs jogosítványod, lécci!
Vagy ha van azt mondd, merre közlekedsz és melyik napszakban, hogy elkerüljem még az időzónát is.
Jim Raynor 2010.02.07. 15:06:17
köszönjük, hogy a corsa jobb kettes ülésének utasaként hozzászóltál.máskor nyugodtan használj egyes szám első szeméylt, pl. így: "talán rám volt írva, hogy feleség?...."
At 2010.02.07. 15:07:10
ZÉ 2010.02.07. 15:07:43
Bírom ezeket a szőrszálhasogató hülye kommenteket... majd ha te jársz így, kíváncsi leszek rád
Jim Raynor 2010.02.07. 15:08:00
"ettől még a többi megáll"
hát a karimangós lónak a faszát, azt.
szaGértő 2010.02.07. 15:08:22
Rejtélyes 2010.02.07. 15:08:30
Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.02.07. 15:09:07
szaGértő 2010.02.07. 15:09:28
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:09:36
Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.02.07. 15:11:09
szaGértő 2010.02.07. 15:11:27
misitcom 2010.02.07. 15:13:21
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:14:00
Vicceltem.
StZ 2010.02.07. 15:14:15
sosem 2010.02.07. 15:15:26
Pepe135 2010.02.07. 15:16:04
1/1975 KPM -BM rendelet 21§ 6 bekezdés
"A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyzdött annak veszélytelenségérl. Az úttestre váratlanul nem
léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járm/vek
vezetit megzavarhatja vagy megtévesztheti."
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:16:41
Engem is frusztrálna.
StZ 2010.02.07. 15:17:21
Autósnak meg arról, hogy vannak-e a zebrán, vagy le szándékoznak-e lépni. És olvasd el mégegyszer: már a zebrán volt a posztoló!
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:18:01
hawkeye 2010.02.07. 15:18:11
Te tényleg 1 hülye MDF-es vagy (kép)?
Azért kreáltál zsidózást a posztban említett rendszámból?
Na akkor örülj kutya:
HAJRÁ MDF-SZDSZ, HAJRÁ BOKROSLAJOS!
Remélem sikerült széppé tennem a vasárnap estédet!
A többi, normális kommnetelőtől pedig elnézést!
Pocok: ne hagyd annyiba, egy korzásnak nincs annyi pénze meg hatalma, hogy hamis tanúkat vegyen, még ilyen rendszámmal sem!
Ha audista lett volna, félhetnél, hogy a tasnádié...
:)
misitcom 2010.02.07. 15:18:53
StZ 2010.02.07. 15:19:13
Az autósnak meg arról, hogy van-e a zebrán valaki, illetve le szándékozik-e lépni. És olvasd el mégegyszer, már a zebrán volt a posztoló!
ZÉ 2010.02.07. 15:20:08
csintapala (törölt) 2010.02.07. 15:20:09
Bisi 2010.02.07. 15:20:17
StZ 2010.02.07. 15:20:18
mizrolist 2010.02.07. 15:21:21
misitcom 2010.02.07. 15:23:19
sosem 2010.02.07. 15:23:29
Pepe135 2010.02.07. 15:27:24
Mivel az autós szabályosan idul a zölddnél, egysdzerre ér kb a zebrához az út középvonalánál, mint a gyalogos. De ez még nem jelenti azt, hogy a semmiből jelenik meg!!!
Ezért én azt írom, hogy a gyalogos a felelős amiért oldalról nekiment. Ha a gyalogos márpozícióban lett volna, akkor a lökhárítóval szemből ütik el, és most nem lenne vita!
Elégedett panelproli 2010.02.07. 15:28:00
Hogy te milyen hulye vagy...
a katona fehérben 2010.02.07. 15:29:35
Lipi1945 2010.02.07. 15:29:42
Erről szól az igasság szolgáltatás.
Ha jól értem akkor szerinted az összes gyilkost futtni kéne hagyni?
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:31:23
Hoppá!
Ha kiszállt volna, érdeklődött volna elviheti e a - figyelmetlensége okán - megsérült gyalogost a közeli Bethesda kórház sürgősségi osztályára biztos nem ez lenne a véleményem.
De így...
Pepe135 2010.02.07. 15:31:38
Lipi1945 2010.02.07. 15:31:53
Tese gondolhatod komolyan!
röntgenszeműlány 2010.02.07. 15:31:59
@ZÉ: Nincs is jobb, mint a törvény által támogatva szándékosan neki menni egy szabálytalankodó kocsinak. Ehhez azért nem kicsit kell hülyének lenni. Feltéve, ha egy szó is igaz.
@hawkeye: Nem tudom, szűröm az avatarokat, a sajátomat se látom. Te melléd is csak hozzáképzelni tudok egy fess, fiatalkori képet Szálasi atyánkról. A vasárnap estém mindig szép, amíg a hozzád hasonló slájm ilyen kiváló műsort szolgáltat. Csak a bombagyár megszűnését sajnálom.
@misitcom: Vagy arra kérjük meg a posztírókat, hogy ne hazudjanak bele a pofánkba.
Semper Fidelis 2010.02.07. 15:33:35
Szerintem a nagy részének kocsija sincs, és nem töltötte be a 14-et sem. Különben nem írnátok ilyen ordenáré baromságokat.
Mindenesetre ajánlom minden nagyszájúnak, üssön el engem a zebrán bátran, aztán húzzon be egyet. Remélem lesz tanú rá, mert úgy megverem, hogy a tulajdon anyja is véres hurkának nézi. Az avatar képemen én vagyok, gondolom látszik, hogy van hozzá fizikumom. Pár évig kidobóként is dolgoztam félmunkaidőben, gondolom ez se hátrány.
Astronomy Domine 2010.02.07. 15:33:35
Reménytelenül hülye vagy, fiam.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 15:33:36
ZÉ 2010.02.07. 15:34:11
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:34:59
Ettől viszont mindannyiunknak jobb lesz.
Pepe135 2010.02.07. 15:35:33
atila68 (törölt) 2010.02.07. 15:37:49
Remélem soha nem kerülök veled egy időzónába.
Jim Raynor 2010.02.07. 15:38:21
kérlek, ha majd felnősz, menj el egy kresztanfolyamra.
Jó Estét 2010.02.07. 15:38:40
zala 2010.02.07. 15:39:23
trocadero 2010.02.07. 15:40:05
Pepe135 2010.02.07. 15:40:29
Mondjuk az autó álló helyből indul. A Corsa négy emberrel éppen csak, mivel gyönge a motra picurnak, ezért gyakorlatilag még lépésben halad a kanyar után.
Ha a zebra nem túl széles, egy figyelmetlen gyalogos pl. aki a párjával van elfoglalva, simán nekigyalogol.
Rob67 2010.02.07. 15:41:13
Apuka mondjuk büszke lehet :)
Mindent amit a fejedbe lehetséges volt betömni, azt átadta :)
Ennyi sikerült, úgy tűnik.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 15:42:29
Az autóst ez persze nem mentesíti semmilyen szinten.
Feltéve, ha az egész igaz.
Pepe135 2010.02.07. 15:43:24
Lacaca 2010.02.07. 15:44:34
ZÉ 2010.02.07. 15:47:08
OFF:
Én sem szeretem amikor éppen gyalogosan mozgolódok, ha épp vki fitogtatni akarja az az "erőt", hogy ő egy autóban ül. Még szerencse, hogy én is szoktam a bal 1-ben ülni és eszembe jutnak azok a helyzetek amibe mondjuk előző nap belekeveredtem egy zebrán. A legtöbb gond alapja, hogy az igazi agresszív-suttyó-paraszt-kopasz az életben nem látott még tömegközlekedést, gyaloglást meg főleg nem, hagyjukmá...30méterre van a szoli, nehogymá gyalogoljon
brujah 2010.02.07. 15:48:57
Pepe:a lábbal hajtós kocsidat nem kell tankolni!Ha meg ennyit sem tudsz,hogy kanyarodó autónak addig kell állni a zebránál,mig a gyalogok el nem mennek,jelentsd fel magad többszörös gyilkossági kisérletért!
zala 2010.02.07. 15:50:27
Bisi 2010.02.07. 15:53:11
A másik: azért a gyilkosokat ne keverjük már össze egy pofonnal.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 15:58:00
@ZÉ: És mit szólnál mondjuk egy kis személyes bosszúvágyhoz a rendszám tulajdonosával szemben, indítékként hazudozásra? Azért fenntartással kell kezelni ezeket a történeteket.
_John_Doe_ 2010.02.07. 15:58:24
Kedves Pepe, biztosan hallottad már, mit mondott egy előző miniszterelnök: El lehet menni!
Könyörgöm, fogadd meg!
trocadero 2010.02.07. 16:05:39
el. 2010.02.07. 16:08:32
JEW-562 - OLDSMOBILE 1,2 (2004)
atila68 (törölt) 2010.02.07. 16:10:59
KoboldMatyas 2010.02.07. 16:11:27
atila68 (törölt) 2010.02.07. 16:12:04
McK (törölt) 2010.02.07. 16:15:41
Aha..
Már meg ne sértődj,de mi vagy Te bazmeg,gyalogkakukk,hogy egy haladó autónak oldalról nekimész?
Balra..NAGY ívben nincs elsőbbséged,valaki hazudik..
Ugyanis valaki piroson ment át.
Vagy ő,vagy te..
Sanda gyanúm,hogy te.
Ergo kijárt a pofon.
hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2010.02.07. 16:15:58
zala 2010.02.07. 16:16:32
a ZÉ-nek címzett reagálásodhoz pedig annyit fűznék hozzá, hogy persze lehet, hogy a posztoló minden szava hazugság, ugyanakkor eddig nem ez volt a téma, hanem a fent vázolt forgalmi-szociális-mentális-tornagyakorlat. amennyiben a fent leírtakból semmi nem igaz, úgy valóban lehet hogy a Budapest-Prága Malév járat navigátorának van igaza a posztolóval szemben. Vagy talán az opelesnek.
Ha a posztot kívánjuk megvitatni, akkor talán maradjunk az abban leírtaknál, ha pedig szabad a vásár akkor talán nem is a posztoló hazudik, hanem te.
Ugye, hogy így is lehet? Na ugye!
MrZed001 2010.02.07. 16:20:15
"Azt mondtam, hogy HA a posztíró részéről azzal elkerülhető lett volna az egész konfliktus, hogy megáll 1 másodpercre vagy visszalép egyet,"
Ezt annyira, de annyira vártam már ... a liberálisok mindenhol ott vannak.
A gyalogos zebrán ment át? IGEN
A gyalogosnak volt elsőbbsége a kanyarodóval szemben? IGEN
A gyalogosnak zöldje volt? IGEN
A gyalogos ha csak nem nekifutott a kocsi oldalának NEM lehet bűnös (akkor sem mindig).
Nem kiszámíthatatlan pályán mozgott, és nem takarásból lépett le, hanem egy járdaszigetről, és nem lelépéskor hanem félúton forgatta meg az autós (azt nem írja, hogy előtte vagy mögötte ment el az autós, lényegtelen is).
Ennyi.
[cinizmus ON]
Persze ha a gyalogos eleve otthon marad, vagy csak a negyedik zöldön megy át a kanyarodó autósokat mind egy szálig elengedve ...
[cinizmus OFF]
Sosem fogom megérteni azokat, akik mindenáron a sértettet akarják kihozni, mint vétkes.
közlekedő edény 2010.02.07. 16:20:48
Ezért hülyeség nagy városban élni, a másik ember csak egy tárgy lesz. Kisebb helyeken ismered, aki átmegy előtted a zebrán és csak akkor ütöd el, ha már megint tartozik neked a suttyó, vagy mert lenyúlta az asszonyt, bár lehet h akkor inkább meghívod egy italra, kettőre, ha nem hozza vissza.
BushDoctor 2010.02.07. 16:22:34
Te sem lehetsz egy túl nagy darab ember barátom :), ideje elkezdeni kondizni!!
theveryguest 2010.02.07. 16:23:50
sosem 2010.02.07. 16:26:40
csintapala (törölt) 2010.02.07. 16:27:48
doktor.dikhed 2010.02.07. 16:27:54
Zebrán, zöld jelzésnél haladok, elsőbbségem van a kanyarodó autóval szemben, aki le is lassít, aztán hirtelen a gázra tapos, és épp csak el tudok ugrani előle.
Visszanézek, odaszólok, és a letekert ablak miatt látom, hogy a sofőr, egy nő, meglepve néz rám, és a telefont még mindig a fülénél tartja. Valószínűleg, a telefonálás miatt lassított...
Amúgy van jogsim, de biciklivel közlekedek, mert olcsóbb. Hihetetlen, hogy egyes autósok mennyire vakok, ha egy biciklisnek kell megadni az elsőbbséget. Két eset:
1. Mindkettőnknek elsőbbségadás kötelező tábla van. Elengedjük, akit el kell, aztán haladnánk tovább. Én folytatom az utam egyenesen, ő indexel, hogy balra kanyarodna. Elsőbbségem van, indulok, erre ő rámhúzza a kormányt és elviharzik előttem. Szerencsére időben fékeztem.
2. Haladok az úton, szélről kisebb úton kanyarodna fel egy autó, elsőbbségadás kötelező tábla mögül. Szétnéz, látom, hogy rám néz(!), és fogja magát, kikanyarodik elém, úgy hogy hajszál választ el az ütközéstől.
Ezek után csoda, hogy ha elsőbbségem is van, lelassítok, megnézem, mit csinál az autó, és csak utána megyek. Néha rámdudálnak, hogy menjek már. Ilyenkor, ha nem lenne szabálytalan, megállnék az úton, és elmagyaráznám neki, hogy ha én abban bíznék, hogy az autós betartja a KRESZ-t, már rég halott, vagy nyomorék lennék. Csak azért élek, mert eléggé körültekintő vagyok...
Szomorú. Mostanában már számolom is munkába menet... Pl.: elsőbbségadás kötelező tábla mögül jobbra kanyarodó autó, csak akkor adja meg az elsőbbséget az egyenesen haladó gyalogosnak, vagy biciklisnek, ha az előtte áll már. Ha van még egy kis hely, beletapos a gázba. Kb. 30 autóból egy adja meg az elsőbbséget, és gyakran az is troli, vagy busz.
Persze, az autósnak könnyű. Nekik egy biciklis, vagy gyalogos csak egy horpadás motorháztetőn, esetleg bírság, vagy 1-2 év börtön, de másik félnek az életébe kerülhet.
Ja, és ez még csak Szeged. Mi lehet Pesten.
DonVincenzo 2010.02.07. 16:29:33
Nagy divat lett mostanában ,hogy minden "hűdeszabályos" emberke betolja ide a másik rendszámát. De persze ők sosem csinálnak semmi inkorrekt dolgot mert ők a szabálytartók mintapéldányai!
Gondolkozzon már el minden ilyen ember,hogy ő tényleg ekkora májer a közlekedésben,hogy sosem csinál(t) hülyeséget?
És most nem a cikkben szereplő Corsás felelősségét kérdőjelezem meg!
Nade 2010.02.07. 16:31:46
kukatr 2010.02.07. 16:32:12
theveryguest 2010.02.07. 16:32:37
Mellesleg ilyen időben nem nehéz elpörgő kerekekkel indulni, mondjuk a csikorgást kiprovokálni az már nehezebb.
Az is vicces, amikor nem lép le a gyalogos, akkor azért nem állnak, meg, mert hát nincs a járdán, ha át akar kelni lépjen le. Ha meg lelép és elütik/elsodorják, akkor meg rosszkor lépett le, meg nem bír 10 másodpercet várni.
bucek 2010.02.07. 16:32:55
A zebrán mindig a gyalogosnak van elsőbbsége pláne ha a lámpa még neki is zöld.Az új kresz szerint neked már akkor is meg kell állnod a zebránál ha a gyalogos még le sem lépett.Talán nézz utána mielőtt hülyeségeket írkálsz ide.
Silent Bob 2010.02.07. 16:35:26
atila68 (törölt) 2010.02.07. 16:35:38
atila68 (törölt) 2010.02.07. 16:37:38
Miről beszélgetünk?
Tessék vigyázni rájuk!
Ennyi.
@Silent Bob: ...és még az arányos önvédelem is megáll a bíróság előtt, lévén ő egy 800 kilós vassal volt te meg puszta kézzel.
pcmci 2010.02.07. 16:40:22
Picitures doktor 2010.02.07. 16:40:43
csintapala (törölt) 2010.02.07. 16:41:07
Jaja, milyen dolog már ez?! Inkább tessék meghunyászkodni, rendszámot gyorsan elfelejteni, nem panaszkodni, rendőrt és feljelentést is gyorsan elfelejteni, ha jót akarsz. Zebrán máskor vigyázni, a pofon azért volt, hogy megjegyezd: a zebránál a zöld csak egy lehetőség, ha nem jön autó, akkor esetleg átmehetsz!
Így gondoltad?
dzsekwolf 2010.02.07. 16:42:14
JA!! ÉS HA ZEBRA VAN, RAJTA GYALOGOSSAL AKKOR MEG KELL ÁLLNI!!! pamut vagy sem akkor is.
sosem 2010.02.07. 16:42:30
Silent Bob 2010.02.07. 16:43:11
sosem 2010.02.07. 16:44:46
röntgenszeműlány 2010.02.07. 16:46:06
1. A posztoló és az autós is seggfej, feltéve, ha igaz, amit állít.
2. Lehet, hogy nem igaz, amit állít. Lásd: a Hungáriára kisívben balra kanyarodó piros Oldsmobile Corsa.
@kukatr:
Manapság még az a szokás, hogy az bizonyít, aki állít valamit, nem pedig az, aki megkérdőjelezi azt. Nyugi, alkotmánymódosítással ez is orvosolható lesz.
DonVincenzo 2010.02.07. 16:46:59
De inkább arra gondoltam,hogy itt mindenki a saját szemszögéből adja elő az okosságot és ebből itélkeznek a többiek. Én ha pl. beírom egy haragosom rendszámát és kreálok hozzá egy hihető történetet akkor ez is egyfajta kibaszás lehet vele szemben.
Itt pedig erre mindenki szeret rábukni mint gyöngytyúk a takonyra.
dzsekwolf 2010.02.07. 16:47:21
röntgenszeműlány 2010.02.07. 16:47:43
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 16:51:30
"A középső járdaszigetig minden gond nélkül átjutottunk, amikor viszont mentünk volna át az aluljáró felé a Hungárián, akkor egy addig álló autó, hirtelen megbolyhosodva az épp átkelő gyalogosok közé száguldott. Mivel én már a zebra közepén tartottam, folytattam utam, de így az oldalával letarolt az autós."
A posztoló saját bevallása szerint szándékosan ment neki az autónak.
Ez szándékos közúti veszélyeztetés, amit nem ment az, hogy az Opeles szabálytalankodott, a pofánvágást meg nem menti az, hogy veszélyeztetett.
Én is nagyon remélem, hogy ebből rendőrségi ügy lesz, és ezt a posztot is megtalálják a nyomozás során.
Picitures doktor 2010.02.07. 16:51:48
dzsekwolf 2010.02.07. 16:52:45
igaz ha egy pasi üt el akkor rendszám és jöjetnek sündörök
röntgenszeműlány 2010.02.07. 16:53:02
Silent Bob 2010.02.07. 16:53:25
Picitures doktor 2010.02.07. 16:54:33
zala 2010.02.07. 16:55:35
további szép napot neked
Picitures doktor 2010.02.07. 16:55:59
Picitures doktor 2010.02.07. 16:57:11
dzsekwolf 2010.02.07. 16:57:39
vannak olyan emberek mint pl az ügyben forgó sértett, és habár én sem hagytam volna ,hogy lezuzzanak a zebrán egy sallrrel, azért nem itélem el azt aki békésen beszopott egy pofont egy tahótól.
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.02.07. 16:58:39
esélyünk sincs ellenük
dzsekwolf 2010.02.07. 17:01:38
jaafar 2010.02.07. 17:01:48
Picitures doktor 2010.02.07. 17:02:19
Picitures doktor 2010.02.07. 17:03:44
dzsekwolf 2010.02.07. 17:08:42
röntgenszeműlány 2010.02.07. 17:08:56
dzsekwolf 2010.02.07. 17:10:27
hawkeye 2010.02.07. 17:12:30
Lesett:
SOCIETAS
Így már értem... :(
Bögrét, vagy pólót kapsz a kommentedért?
röntgenszeműlány 2010.02.07. 17:15:41
Dax 2010.02.07. 17:17:40
zebrán elütni valakit kanyarodva pedig ősi román szokás
ági anyu 2010.02.07. 17:23:08
Picitures doktor 2010.02.07. 17:25:14
röntgenszeműlány 2010.02.07. 17:25:30
dzsekwolf 2010.02.07. 17:26:11
jobb ha tudod, hogy romániában ha nem állsz meg a zebránál úszott a jogsid. ott a gyalogosoknak paradicsom van, ha másban nincs is az.
szóval a zebrákon biza ők az urak.és meg is állnak az autók. ami a román ősi szokáasokat illeti pl az amit te csinálsz: szidod a másik nemzetet. ha meg is érdemlik, de neked nem kéne szidni őket mert (akkor) te is olyan vagy mint ők
csintapala (törölt) 2010.02.07. 17:26:26
A rendszám közzététele még se nem felbujtás, se nem önbíráskodás, csupán tényszerű közlés volt. A kromofágos bosszúállás egyelőre csak te fantáziád szüleménye. Sem a "sértett" nem kért ilyesmivel senkitől, sem más nem hozta eddig szóba. Szóval ha már jogászkodunk, akkor egyelőre Te vádolsz alaptalanul.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 17:27:15
atila68 (törölt) 2010.02.07. 17:27:55
röntgenszeműlány 2010.02.07. 17:32:05
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 17:32:43
Faszikám, még nem élünk olyan országban, ahol a magadfajták osztogatják a szólás lehetőségét.
zala 2010.02.07. 17:34:51
dzsekwolf 2010.02.07. 17:37:20
dzsekwolf 2010.02.07. 17:38:10
"streetfighter" 2010.02.07. 17:39:38
Te nagyon nem vagy képben.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 17:40:12
bolomba (törölt) 2010.02.07. 17:48:17
szoval amit ideztel az UTTESTre valo lelepesrol beszel.
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.KPM
21§ (6)
a kovetkezo pont azaz a 7. ami a sztoriban is talalhato "gyalogosátkelőhely" -en (masneven zebra) valo athaladasrol szol.
21§ (7)
csak mond, hogy megertetted.
bikila 2010.02.07. 17:48:34
"... ő pedig kanyarodott kis ívben balra a Hungáriára, szintén a városliget felől."
Ebből úgy értelmezem, hogy a gyalogos, mivel már bőven a zebrán volt, ahol az autós még csak nem is zavarhatja próbálta érvényesíteni az elsőbbségét, amit az opeles magasról leszart, és elé kanyarodott, közben elsodorta/hozzáért stb...
Persze nem kizárt, hogy én nem értek valamit jól, de én így látom a dolgot.
Ilyesmit csináltak már velem úgy hogy a járdán gyalogoltam és oda állt fel a jóember autóval, nekem eszem ágában sem lett volna megállni, ő erre meg elém kanyarodott - és ha nem állok meg, el is sodort volna, mert ott látott valami szabad helyet magának és még neki állt feljebb amikor megkérdeztem tőle, hogy mégis mi alapján merte ezt csinálni (persze kiszállni nem mert, csak bent volt nagy az arca)... Akkor csak az tartott vissza a tettlegességtől, hogy nem éri meg ezért rendőrségre, bíróságra stb.-re járkálni egy ilyen szar alak miatt.
Serenicc 2010.02.07. 17:49:45
Picitures doktor 2010.02.07. 17:49:51
porthosz 2010.02.07. 17:52:35
Hát ugyan nem az én tisztem eldönteni a sztory valódiságát, de nekem ez nem életszerü. Láttam már elég sok bunkó autóst, olyat is amelyik a zebrán babakocsit toló anyukát akart elütni, de megmondom őszinten, olyat még sosem hogy valaki ezt álló helyzetből csinálta volna. Szóval olyat már sokat láttam, hogy valaki rágyorsitott, kivágott a gyalogos elé stb stb, de olyat még sosem hogy egy álló autós hirtelen a zebrán lévő gyalogosok közé hajt...
Persze ettől még lehet a történet igaz, de tényleg kicsit furcsa.
nonolet (törölt) 2010.02.07. 17:56:20
...ez hol is van az új KRESZ-ben ?!!
Nincs benne...jobb ha megtudod...
Funkerman 2010.02.07. 17:57:15
De ettôl még lehet, hogy a történet kamu és a gyalogos rohant neki a zautónak, a zautó megpördült 90fokot...
bolomba (törölt) 2010.02.07. 17:58:47
el se tudom kepzelni, de neha az az erzesem, hogy egyesek ugy gondoljak, a villamosra varok a zebra elott.
Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.02.07. 17:59:00
Agresszív kismalac Opelest lefúj...
Szaladás...
Gera 2010.02.07. 18:01:39
bikila 2010.02.07. 18:02:36
Aztán meséld már el, hogy a gyalogosnak miért nincs a zebrán elsőbbsége, amikor már rajta van? Ebben az esetben szó sincs arról, hogy a gyalogos téblábolt a zebra közepén, beszélgetett, telefonált, stb... - át akart menni és kész.
Az idős néniket, bácsikat, vagy akiknek bármi baja van, amiről neked fingod sincs - őket is sürgeted a zebrán, hogy szedjék a lábukat, ha szerinted nem mennek át elég gyorsan?
"streetfighter" 2010.02.07. 18:04:03
Az az igaz, hogy sok bunkó paraszt gyalogos van, és némely autós elveszt hezi az önkontrollját.
Én is voltam már úgy, hogy legszívesebben közéjük hajtottam volna, de győzött a józan ész.
Például az Oktogonnál nem tudsz normálisan kikanyarodni a sok gyalog miatt.
aachi2 2010.02.07. 18:05:50
a múltkori posztnál is gondolom az autóst hibáztattad amiért elindult a neki zöldben egy biciklis meg a zebrán érkezve nekiment.
"streetfighter" 2010.02.07. 18:07:08
Benned is lehet hiba, nem gondolod?
atila68 (törölt) 2010.02.07. 18:08:22
csárli hárper 2010.02.07. 18:08:27
csintapala (törölt) 2010.02.07. 18:11:52
Hátpersze.
"Nem poénból jelölik monogrammal a médiában a bűnügyi eljárás alatt állókat. "
Jajj, ezt hogy sikerült idekeverni? Olvass picit utána, hogy azokat miért takarják ki.
A rendszám nem személyes adat.
efhábé 2010.02.07. 18:14:33
A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI
Rendszám: jew-562
Gyártmány: OPEL
Típus: CORSA C 1.2
Szín: PIROS
A jármű körözés alatt áll?: NEM
aachi2 2010.02.07. 18:16:13
Ez szándékos közúti veszélyeztetés, amit nem ment az, hogy az Opeles szabálytalankodott, a pofánvágást meg nem menti az, hogy veszélyeztetett."
te nem vagy éppelméjű.
aachi2 2010.02.07. 18:20:29
ugyanúgy ahogy egy autós.
McLaurin 2010.02.07. 18:22:45
Picitures doktor 2010.02.07. 18:26:46
Picitures doktor 2010.02.07. 18:28:11
röntgenszeműlány 2010.02.07. 18:32:38
abiweb.obh.hu/abi/index.php?menu=mediaszemle/aktualis/2006/09/06&dok=11654
potha 2010.02.07. 18:35:42
Tessék, ha lehet mutasd meg.
Élj vissza vele!!
Ombudsmannal is ez a baj, minden szart felfújnak.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 18:35:49
A Google ugyancsak unalmában kockázza ki az összes rendszámot a street view-n, pedig ott még gyanusítgató levelek sem jelennek meg mellette. Olvasgassál, drága, olvasgassál.
Gera 2010.02.07. 18:41:17
Poll 2010.02.07. 18:43:47
aachi2 2010.02.07. 18:45:31
röntgenszeműlány 2010.02.07. 18:45:54
aachi2 2010.02.07. 18:46:23
röntgenszeműlány 2010.02.07. 18:52:04
csintapala (törölt) 2010.02.07. 18:54:20
Ennyi erővel letakart rendszámmal kéne járnod, nehogy valaki meglássa és felírja.
A rendszám az autót azonosítja, abból egyrészt sem a tulajdonos kiléte nem ismerhető meg átlag halandónak (csak hatóságnak), másrészt a tulajdonos nem feltétlenül egyenlő a sofőrrel, harmadrészt a tulajdonos nem csak természetes személy lehet.
Van még kérdés?
Poll 2010.02.07. 18:55:13
Reggie 2010.02.07. 18:57:25
röntgenszeműlány 2010.02.07. 18:57:39
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 18:59:24
Ezek szerint vagy kilinccsel előre közlekedett az autó vagy a gyalesz ment neki.
Azt is írta, hogy azért nem reagált arra, hogy jön az autó, mert ő már a járda közepén volt.
"A középső járdaszigetig minden gond nélkül átjutottunk, amikor viszont mentünk volna át az aluljáró felé a Hungárián, akkor egy addig álló autó, hirtelen megbolyhosodva az épp átkelő gyalogosok közé száguldott. Mivel én már a zebra közepén tartottam, folytattam utam, de így az oldalával letarolt az autós."
Legalábbis, ez az én nyelvi kompetenciám szerint azt jelenti, hogy láttam, hogy jön, de szartam rá, mert én vagyok a király, isten, főzsidó.
Nah, most ez eléggé Darwin díjas hozzáállás, mindemellett még a KRESZ is tiltja.
Ez pontosan az a dolog, mint az, hogy ha látom a gyalogost átmenni a piroson, és a gázra lépek, hogy biztosan eltaláljam.
És mindez, amit leírtam, nem menti fel az Opelest.
De az annyira öntudatos gyalogos, amelyik képes meghalni vélt vagy valós igazáért, szerintem szánalmas.
Főleg, ha még szabálytalankodni is hajlandó azért, hogy meghaljon.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 19:01:16
Poll 2010.02.07. 19:02:17
- az autó nem csúszhat meg oldalra
- mivel a postban ilyen nem szerepelt, az autó sima kanyar ivet vesz (tehát, ha jobbra kanyarodik, akkor a gyalogos után nem tekeri balra a kormányt)
- a gyalogos egy helyben áll (lévén éppeszű ember megáll, ha látja, hogy egy autó elmegy előtte, akár elsöbbsége van akár nem)
szürke_tag 2010.02.07. 19:04:35
Sajnos én is jártam így egy Román fazonnal, ráadásul a zebránál ő jobbra kanyarodott én mikor észrevettem visszaugrottam és nem sérültem de elsodort. Erre ráfékez a büdös állatja és kiugrott, gondoltam megakarja kérdezni, hogy nem lett e bajom, de nem a szőrőstalpú betakart és románul ugatott. Akkor vettem észre, hogy ömlik a vér a fejemből és mint kiderült az ütése következtében. Ő visszaült és elhajtott. Vérző fejjel felhívtam a 112 őt és elkezdtem a rendőrnek diktálni a rendszámot, mert még láttam erre ő leugatott, hogy inkább azt mondjam mi történt, aztán mondhattam volna a rendszámot de addigra már nem láttam. Nem is fogták el. A szemem fölötti részt pedig 5 öltéssel varrták össze.
aachi2 2010.02.07. 19:05:25
"rajzold már fel egy papirra, okoskám az autó ivét kanyarodás közben és mutasd már meg, egy álló gyalogost hogyan üt el az oldalával?"
a gyalogos nem állt. szövegértés általános iskola alsó.
img707.imageshack.us/img707/6631/aaaar.jpg
az "egyenes" nyíl a gyalogos haladási iránya. a görbe nyíl az autós.
óvoda, kiscsoportos foglalkozás.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.07. 19:05:35
A rendszámot is ki lehetne írni.
Amúgy simán elmegy csebenhagyásos gázolásnak.
"ő pedig kanyarodott kis ívben balra a Hungáriára, szintén a városliget felől."
Mer' ő SIET!!! Még akkor is, ha utána visszajön verekedni. Érted.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 19:06:37
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.07. 19:08:33
Poll 2010.02.07. 19:08:57
röntgenszeműlány 2010.02.07. 19:09:14
aachi2 2010.02.07. 19:09:25
az autós is önként vállalja a kockázatot amikor kihajt az utcára. ugyanúgy kinyomozhatják a tulajt rendszám alapján, mint ahogy téged nick alapján.
"Ráadásul engem még nem rágalmaztak meg a nicknevemen egy posztban sem eddig"
oké. te vezetted a postban szereplő kocsit. na most meg vagy rágalmazva.mehetsz az ombuccmanhoz :))
"A nicknévről nem olvastam állásfoglalást, de meglehetősen szűk azok köre, akik vissza tudnának keresni, ellentétben egy rendszám láthatóságával."
rendszám láthatóságát hasonlítod a nick visszakereshetőségével. kevered a szezont és a fazont. visszanyomozni a kettőt kb ugyanakkora nehézség.
intruderjani 2010.02.07. 19:10:21
sosem 2010.02.07. 19:10:29
csintapala (törölt) 2010.02.07. 19:10:59
Tomi1973Wien 2010.02.07. 19:11:24
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 19:13:26
És tényleg nem.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 19:13:38
@ColT: Nyilvánvaló, nem az autós barom voltáról szól a vita.
intruderjani 2010.02.07. 19:13:45
sosem 2010.02.07. 19:13:51
Gera 2010.02.07. 19:15:44
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.07. 19:18:11
Amikor meg a gyalogosnak zöld, akkor neked piros, ill. ha egyszerre enged el, akkor meg nézzen már oldalra a két fél... És ne menjen az autós mint állat.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.07. 19:18:51
sosem 2010.02.07. 19:18:59
Poll 2010.02.07. 19:20:07
Balra meg minek tekerte volna a kormányt a gyalogos után, de akkor is inkább a lábán tudna átmenni, kizárt, hogy úgy elüsse, hogy megpördüljön a gyalogos. Biztos, hogy nem állt meg a baromja, ami még nem lett volna baj, ha a sors épp nem egy másik barommal hozza össze a corsa-ban... :)
röntgenszeműlány 2010.02.07. 19:20:50
FeroxX 2010.02.07. 19:24:15
CyranodeBergerac 2010.02.07. 19:25:03
anyahajókabinajtóhajtogató 2010.02.07. 19:26:45
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.02.07. 19:28:27
Maskor korultekintobben kene atmenni a zold jelzesen.
En pl. csak akkor lepek le a jardarol a zebrara zold jelzesnel ha mar minden auto megallt a lampanal.
Lehet beszari vagyok, de jobb felni, mint megijedni.
intruderjani 2010.02.07. 19:28:28
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 19:30:53
Szóval el lehet ütni egy álló dolgot akár az oldalával is egy kéttengelyes járművel.
Persze minél közelebb van egymáshoz a két tengely, és minél közelebb ül a sofőr a tengelytáv feléhez, annál nehezebb.
A Corsával valószínű sokat kell gyakorolni egy ilyen bravúrhoz, és a maximális elmozdulásod kb 6-8 centi lehet kerékcsószás nélkül, előrefelé.
röntgenszeműlány 2010.02.07. 19:31:39
Gondolatkísérlet: Egyenesen haladó autó, menetirány szerinti baloldalon álló gyalogos. Miután az autó első kereke elhaladt a gyalogos mellett, a sofőr balra tekeri a kormányt. Eredmény: a kocsi a hátsó kerekei körül elfordul, az autó oldala telibekapja gyalogost.
Poll 2010.02.07. 19:39:19
@röntgenszeműlány: "Miután az autó első kereke elhaladt a gyalogos mellett, a sofőr balra tekeri a kormányt. Eredmény: a kocsi a hátsó kerekei körül elfordul, az autó oldala telibekapja gyalogost. "
Kizárt. Durva esetben a hátsó kerék átmegy a gyalogos lábán, az életben nem löki fel. 4 azaz négy méteres autóról beszélünk, könyörgöm, nem buszról :)
Poll 2010.02.07. 19:41:06
A szerelő 2010.02.07. 19:43:04
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 19:46:17
Reggie 2010.02.07. 19:48:35
indapass90210 2010.02.07. 19:49:04
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 19:51:36
esef 2010.02.07. 19:52:23
A GOJ rendszám jobb lenne? :D
Amúgy ott, abban a kereszteződésben sok autós azon van, hogy kanyarodáskor bedarálja a gyalogosokat (sokszor 3-4 kanyarodó autó áll egymás mellett és várják, hogy átmenjenek a gyalogosok), de a gyalogosok is rájátszanak néha. A két kiskecske most egymásra talált...
közlekedő edény 2010.02.07. 19:53:33
Nemrég majdnem hasonló helyzetet láttam. Zebrán zöld jelzés, előttem páran már majdnem átértek, mikor a piros lámpához közelítő autós lassít, majd látja, hogy a két gyalog között van hely, kövér gáz az ezer éves autójából és átslisszan. Én a zebrát néztem, felkaptam a fejem, ejha, ez mi volt. Előttem az idős néni szép szitkokat kezdett szórni az autós felé. Kérjük az autóst jelentkezzen önkényt a rend. kapitányságon.
Poll 2010.02.07. 19:56:44
@Reggie: akkor a gyalogos valószinűleg nem a körülményeknek megfelelően választotta meg a sebességet, azaz gyorshajtott, ezért nem tudott megállni :))
misitcom 2010.02.07. 19:57:00
bikila 2010.02.07. 20:01:06
Ettől függetlenül véleményem szerint aki képes leszarni a zebrán a gyalogos elsőbbségét és csak azért is átmegy előtte, vagy épp ahogy kijön, az nem való a kormány mögé...
kamushamus 2010.02.07. 20:02:23
Nem értem,nem értem
Dax 2010.02.07. 20:02:49
esef 2010.02.07. 20:03:13
Azért az én seggem alatt a legjobban a PRTKL-1 forgalmi rendszámú Audi mutatna...
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 20:04:33
Egy lemming.
Aztán itt sikonyál.
Olyan fajta, aki megverette magát az iskolában, hogy azt, akit utált megbüntessék.
szürke_tag 2010.02.07. 20:06:30
Reggie 2010.02.07. 20:06:40
gecofeco 2010.02.07. 20:08:56
Reggie 2010.02.07. 20:09:21
kamushamus 2010.02.07. 20:09:36
potha 2010.02.07. 20:09:39
Nincs adatbázis amiből nevet, lakcímet meg tudnál nézni.
Csak bizonyos körök férnek ilyen adatokhoz hozzá, gondolom pl.: a rendőrség.
potha 2010.02.07. 20:11:11
A jew meg az.
Persze, ez mind csak poén :)
indapass90210 2010.02.07. 20:11:38
Gera 2010.02.07. 20:11:43
changebug (törölt) 2010.02.07. 20:14:07
múlt héten a mexikói útnál futott össze egy ilyen köcsöggel. az is pattogott mikor mentem át a zebrán és közel kerültem az autójához. kicsit sem zavarta, hogy nekem van elsőbbségem. lehet ugyanaz volt.
Lassan viszek magammal egy kalapácsot és minden paraszt autójára rávágok egyet amelyik nem képes felfogni, hogy a zebrán elsőbbséget KELL adni. ez nem opcionális lehetőség, hanem kötelesség.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 20:18:36
De bazeg, nekimenni egy autónak...
Hogy valaki annyira ne foglalkozzon az életével, hogy elüttetné magát, az ilyen az nettó elmebeteg.
Ha az autó nagyon jön, és látszik, hogy nem fog megállni, akkor elugrani kell előle, nem elélépni kockáztatva azt, hogy az ami jön egy toyotabelsejű opel éppen beragad gázzal egy amerikai rendőrrel a fedélzetén.
Vagy csak egy sima mezei ámokfutó, akinek éppen árverezik el a házát, és most akar bosszút állni a világon.
Vagy bármi.
Eszem faszom megáll, főleg, hogy itt pátyolgatódik a lelke, ahelyett, hogy arról szólna a diskurzus, hogy lehet, hogy hülye, a corzás, de ha így folytatod hősi halott leszel posztolócska.
Poll 2010.02.07. 20:22:51
Poll 2010.02.07. 20:31:16
aachi2 2010.02.07. 20:53:36
kicsi lány. nem a tekintélyre kell hivatkozni, hanem értelmes logikus érvekre.
aachi2 2010.02.07. 20:55:03
szövegértésből megbuktál. mehetsz visza ált. isi alsóba.
"streetfighter" 2010.02.07. 20:55:44
Lehet, hogy rád nem vonatkozik, csak egyszerüen nem volt szerencséd, de egyesek olyan helyeken állnak meg, hogy garantált az, hogy előbb vagy utóbbi meghúzzák az autóját.
aachi2 2010.02.07. 20:59:55
az ovis fizikával nem vagytok tisztában, és a szöveget sem tudjátok értelmezni: az autó elsodorta a gyalogost nem pedig ELÜTÖTTE.
"...az oldalával letarolt az autós.
Ez abban nyilvánult meg, hogy kicsit elfordultam, kb. 90 fokkal a tengelyem körül."
aachi2 2010.02.07. 21:03:17
fel tudod bontani az auto sebességvektorát egy az úttal párhuzamos, és egy erre merőleges a gyalogos felé mutatóra? na ez utóbbival ütötte el a gyalogot. de már le is rajzoltam neked, úgy se megy kicsim?
egyittlakó (törölt) 2010.02.07. 21:03:25
Nagyon rosszul tette, remélem, hogy elveszik a jogosítványát és jól megbüntetik.
Különben az autó nem "megbolyhosodott" (az úgy érdekesen nézne ki), hanem megbokrosodott (mint a ló, nem a Lajos). A bolyhozás egy textilipari művelet, de a Corsa megbokrosodott vezetője megérdemelné, hogy áthúzzák egy bolyhozógépen (elegendő egy kör is, hogy ne maradjon rajta irha).
:-)
d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.02.07. 21:04:29
Ja és tudom, hogy hülye vagyok.
aachi2 2010.02.07. 21:05:37
img707.imageshack.us/img707/6631/aaaar.jpg
az "egyenes" nyíl a gyalogos haladási iránya. a görbe nyíl az autós.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 21:09:57
"addig álló autó, hirtelen megbolyhosodva az épp átkelő gyalogosok közé száguldott. Mivel én már a zebra közepén tartottam, folytattam utam,"
Ez szeriintem azt jelenti, hogy láttam, hogy jön, de szartam rá, és mentem tovább...
Ez egy lemming.
Egy öngyilkosjelölt.
Pszichopata.
Poll 2010.02.07. 21:11:15
Hú b+, ez kemény volt :)))
aachi2 2010.02.07. 21:13:22
aachi2 2010.02.07. 21:14:47
röntgenszeműlány 2010.02.07. 21:15:57
Lol. Fizikus vagyok. Te viszont szellemileg visszamaradott.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 21:16:59
Szerinted az a normális reakció, hogy ha lát a gyalesz egy olyan autót, ami _nem_ _akar_ _megállni_ akkor elé kell vetnie magát?
aachi2 2010.02.07. 21:26:10
te? az oviban megválasztottak? :D és nem tudod elképzelni, hogy egy kanyarodó autónak van olyan sebességvektora ami a gyalogos felé mutat?
ha a gyalog és az autó haladási iránya a merőlegesnél kissebb szöget zár be, akkor az autó oldalával való elcsapás lehetősége adott. kanyarodnia sem kell!(sebességvektort bontsd fel fejben az uttal párhuzamos és a fentmaradó részre, ez utóbbival lesz elütve a gyalogos, aki szintén halad..)
lerajzoljam ezt is cica?
aachi2 2010.02.07. 21:28:04
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 21:29:52
DonVincenzo 2010.02.07. 21:33:02
Most akkor elsodorta vagy elgázolta? Ha már ezen vitatkoztok...
Ha neki sem megy az ovis fizika akkor miért gondolja mindenki,hogy egyáltalán korrekten tudja leírni mi is történt vele?
aachi2 2010.02.07. 21:37:18
aachi2 2010.02.07. 21:38:16
olvasd el a szöveget, iq 30 felett rájössz.
Logan Grimnar 2010.02.07. 22:01:39
Az autós baromállatsága nem kérdéses, de a posztoló viszont minél hamarabb sajátítson el valamilyen küzdősportot vagy hordjon magával valami önvédelmi eszközt, mert különben máskor még jobban rá fog pacsálni :-)
Devil 2010.02.07. 22:03:51
A másik oldalról az egész úgy mézett ki hogy apuka kissé idegbeteg (nem csak)mostanában, nehezen kezeli az indulatait (de ezzel a családban nincs egyedül lsd. anyuka) és az a fránya A oszlop!!! bizony könnyen kitakarja a gyalogost különösen ha nem az utat nézzük, nem vesszük észre a zebrát, nem tudjuk a zebránál mire kell figyelni, sőt, lehet hogy azt sem tudjuk kinek van ott elsőbbsége, meg külömben is vérbunkók vagyunk és egy makarenkói pofon nem csak a gyerkőcöt teszi helyre hanem a földre lökött gyalogost is.
Tibike15 2010.02.07. 22:14:58
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 22:20:39
Mellesleg ez az egyetlen dolog, ami nem tud megtörténni.
Már, hogy a balra kanyarodó autós, aki a gyalesz _mögött_ megy, (tehát szabályosan kanyarodik!!!!) a jobb oldalával elcsapja, elsodorja azt.
maestro75 2010.02.07. 22:26:54
mókuscickány 2010.02.07. 22:28:32
Bénító Mussolini 2010.02.07. 22:37:29
A rohadt zsidaja. ;)
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.07. 22:39:46
Ez beteg dolog. Valami torz öntudat, amit kezelni kell, mert bele fog halni.
bikila 2010.02.07. 22:49:38
Az persze megérne egy témát, hogy manapság ebben az országban mennyien tesznek arra a közlekedésben, hogy az adott helyzetben "gyengébb"-re rákényszerítsék az akaratukat és baromira szarnak a szabályokra és az emberi jóérzésre - és itt nem csak a gyalogosokról beszélek.
vagyok59 2010.02.07. 22:57:32
Jól ismerem ezt a kereszteződést. A Hungária krt meglehetősen széles 2x3 sávos út. Ebből következik, hogy a zöldön eléggé kell iparkodni. Gyengébbek kedvéért a zebrán a gyalogosnak MINDIG elsőbbsége van, lámpás kereszteződésnél mint ez is, alapból a kis és nagyívben a Hungáriára forduló autók esetében él ez, a többieknek ugyanis piros.
A dolog elég jól rekonstruálható. A posztoló értelemszerűen tempósan ment, lsd. fentiek miatt, egy fasz a Városligetből meg még át akart csúszni előtte jobbra kanyarodva. A gyalogos egyszerűen nekiment az autójának, ezt nem fogják fel páran.
És ha valaki most azzal jön, hogy miért nem nézett körbe, kivánom, legyen a gyalog helyében. A gyalogos elsősorban a lámpát nézi - ez ott nagyon ajánlatos is - autóra nem számít, de tökmindegy is, ha valaki kisívben 30-al elékanyarodik, reagálni sem tud. "Ott termett egy autó".
A rendszám nyilvánosságra hozatala teljesen jogos, már a további esetleges tanúk miatt is, (a posztoló további tanúkat keres) de a járművezető magatartása miatt is, ugyanis kapásból cserbenhagyás, hiszen megverni ment vissza, nem pedig segíteni. Tehát ez NEM egy sima szabálysértés, ez a csóka nem köszöni meg a büntetést, de a posztoló helyében polgári peres eljárást is indítanék ellene, egy ilyen farok ha lehet, felejtse el az autót.
Én autós vagyok és elmondanám, hogy ez BP egyik legmelegebb kereszteződése a gyalogosok rövid lámpája miatt.
Devil 2010.02.07. 22:58:50
Sajnos rajzot nem kaptunk a helyszínről.
united skates 2010.02.07. 23:02:23
(akinek nem világos: kommunista mszp-szdsz népnyúzó söfőr az illető.)
hátul meg két aljasul megbúvó mdf-es ülhetett, le merem fogani.
a csomagtartó pedig igaz magyar emberek kiontott vérével volt tele.
aachi2 2010.02.07. 23:02:49
ezt arról amit itt művelsz, is írhatta volna valaki más. pontos diagnózis :))
Devil 2010.02.07. 23:03:10
"Ha a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője a helyszínen nem áll meg, illetve onnan eltávozik, mielőtt meggyőződnék arról, hogy valaki megsérült-e, avagy az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt segítségnyújtásra szorul-e, amennyiben súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő."
"streetfighter" 2010.02.07. 23:07:22
Te fordítva ülsz a lóra!
Itt a gyalogos igaz önérzetes volt, de nem annyira, hogy kinyírassa magát.
Ő ment a saját tempójában az autó pedig elé fordult pofátlanul.
Az autós sem sokat kockáztatott, mert ebből nagy gond nem lehet gondolhatta, a gyalogos majd megáll.
A posztolót öngyilkos betegnek lefesteni erős túlzás ebben az esetben, és ezzel csak magad járatod le.
"streetfighter" 2010.02.07. 23:11:03
Ez pontosan így történt a leírás alapján.
Devil 2010.02.07. 23:11:21
hu.wikipedia.org/wiki/Gar%C3%A1zdas%C3%A1g
simán belefér...
vagyok59 2010.02.07. 23:13:54
P.A.N. 2010.02.07. 23:18:04
Marhajól rekonstruáltad, csak nem biztos, hogy igaz. Mindenesetre megdöbbentőnek tartom, hogy a Totalcar bármilyen szinten a nevét adja egy ilyen silány bloghoz, ahol az autósok gyilkosok immár sokadik esetben, a gyalogosok pedig körültekintően közlekednek. Nincs igazad egyébként sem abban, hogy a gyalogosnak nem kell számítania autóra, hisz HA TUDÁ a kreszt, tudná, hogy egyazon időben van zöld neki és a kanyarodónak, és kizárlag azon múlik, hogy ki hogyan jut át, hogy a másodperceket ki hogy tudja kihasználni. Valóban a gyalogosoké az elsőbbség, de mikor a forduló autó oldalába megy, fut, rúg...stb a gyalogos, akkor erősen fennáll a kérdés, hogy pontosan hogy is zajlott a dolog. Ugyanis előfordult már olyan velem is, hogy csúcsban, nem sikerült teljesen elhagynom zebrát a dugóban, emiatt aztán egy népnevelő gyalog a kocsimra ütött pl. És persze kiszálltam... (mellesleg a gyalog is elvárja, hogy ha nem sikerül neki időben elhagyni a zebrát, ne üssék el... Szóval akkor ítélkezz, ha ott voltál.
A rendszámközlés pedig ebben az esetben személyes adat, alkalmas a tulajdonos beazonosítására. Ha hivatalos feljelentésben szerepel, majd a rendőrség körözteti, akkor randben van a közlése. Itt azonban a prioritás az ineterneten való vádaskodás volt, feljelentés nem történt.
Ez egy hisztiblog a "másik fél" szemszögének permanens mellőzésével. Kár érte egyébként, mert lehetne jó is. Így viszont elég primitív kis köpködő....
vagyok59 2010.02.07. 23:19:29
Devil 2010.02.07. 23:20:08
De amit zebránál autósok művelnek az förtelem, alig állnak meg, ha megáll valaki azt jobbról(!) sokszor a buszsávban(!!!) megelőzik a zebrán(!!!!) és ha a gyalogos nem áll meg nekik, hát ők nem fognak, nem is tudnának mert olyan sebességgel jönnek... a saját terhes anyukájukat is így engednék vajon át?
Devil 2010.02.07. 23:23:59
Azért szerintem gondols át mégegyszer hogy ez így megtörténhetett-e. Az autós baleset utáni viselkedéséhez van hozzáfűznivalód?
vagyok59 2010.02.07. 23:25:17
Ez egyértelmű, gyakran megyek ott autóval, ott csak az autós tud vigyázni a gyalogosokkal. Sok a gyerek, az öreg, hiszen köpésre a Városliget, a másik oldalon rohannak at 1-es villamoshoz. De tökmindegy is, NEM NEKED VAN ELSŐBBSÉGED ha bárhonnan is a HUngáriára kanyarodsz, innen indulj ki.
A rendszám meg tök jogos, szerinted mit érdemel az olyan, aki elüti és még visszatolat pofánbaszni?
P.A.N. 2010.02.07. 23:29:58
Nem állítottam, hogy nekiment (hol tettem ilyet???), hanem bátorkodtam felvetni, hogy bőven benne van az is a pakliban egy ilyen lehetőség is, mivel egy oldalrl ismerjük a sztorit.
nemnormális 2010.02.07. 23:31:22
vagyok59 2010.02.07. 23:34:53
vagyok59 2010.02.07. 23:35:52
P.A.N. 2010.02.07. 23:41:43
Mellesleg a ki mit érdemel kérdése hülyeség. Létezik jog is. Te ott voltál? Tudod mit érdemel? Tudod, mi az igazság? Amíg nincs bizonyítva semmi, addig senki nem ÉRDEMEL semmit. Te mit szólnál, ha valaki akár csak az itteni nickedet megvádolná egy egyoldalú sztorival?
P.A.N. 2010.02.07. 23:48:12
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 00:01:26
@"streetfighter": az aki szánt szándékkal nekimegy egy előtte lévő, nálánál nagyobb, keményebb és erősebb dolognak, az beteg.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 00:03:59
Sőt!
Látta, hogy behajt a gyaleszok közé.
Ezt írta az a lemming.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 00:11:08
nemnormális 2010.02.08. 00:19:22
nemnormális 2010.02.08. 00:20:27
Poll 2010.02.08. 00:21:47
Az emberi hülyeség határtalan...
explorer68 2010.02.08. 00:24:45
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 00:27:31
Ez pedig az.
Bemondásra kiadni személyes adatokat, illetékteleneknek, nem kicsit súlyos dolog.
nemnormális 2010.02.08. 00:30:28
RaveAcE 2010.02.08. 00:34:07
Ha téged sodor el legközelebb, akkor meg te fogsz itt rinyálni, de senki nem fog sajnálni.
Ne felejtsd el, te is gyalogos vagy néha. Remélem, nincs autód. Hogy jogsid nincs, azt látjuk.
Poll 2010.02.08. 00:37:21
Poll 2010.02.08. 00:39:11
Első mohikán 2010.02.08. 01:13:23
Majd a sírkövedre is ezt írasd.
Aki hülye, haljon meg.
csiribi (törölt) 2010.02.08. 05:26:04
Nincs ott térfigyelő kamera?
intruderjani 2010.02.08. 06:26:36
atila68 (törölt) 2010.02.08. 07:05:29
aachi2 2010.02.08. 07:06:34
ebbőől kifolyólag te a főutvonalon úgy haladsz mintha minden keresztutcából egy kamion érkezne aminek pont elromlik a féke, ugye? nem ?! akkor miért jár a szád?
aachi2 2010.02.08. 07:08:49
atila68 (törölt) 2010.02.08. 07:12:50
Ezek után félve kérdem, hogy ha valaki a kötelező haladási irány tábla ellenére bekanyarodik jobbra a mindkét irányból behajtani tilos táblával védett útra, majd onnan a másik végén körültekintés nélkül kihajtva nekem jön jobbról akkor én vagyok a hibás mert nem adtam neki elsőbbséget miközben onnan nem is jöhetett volna?
ON
aachi2 2010.02.08. 07:15:04
te valami kisegítő intézetből írogatsz ugye ?
P.A.N. 2010.02.08. 08:04:48
Három eset lehetséges.
1. Blöffölsz és nem kértél le semmit.
2. Egyike vagy a törvényeket magára nézve nem kötelezőnek tartó BM ingyenélő macskajancsiknak.
3. Van egy rendőr haverod és az ő számlájára kínálsz fel személyes adatokat.
Bármelyik igaz, ha jó emberrel kezdesz ki, meg tud fingatni. Persze ehhez nem a rendőrségen kell az ügyet indítania, vagy nem csak ott.
Továbbra is csodálom, hogy a Totalcar a nevét adja egy ilyen bloghoz, ahol ilyenek megjelenhetnek, remélem inkább, hogy nem tudnak róla.... Még...
zed911 2010.02.08. 08:15:43
Keress egy kamerát és kérd meg, hogy rakják el a felvételeket rendőrségi nyomozás miatt.
indapass90210 2010.02.08. 08:39:17
indapass90210 2010.02.08. 08:42:07
Az is lehet, hogy "nemnormális" csak az emlegetett corzás, és így akar további pofonok kiosztása céljából hozzáférni a posztolóhoz :)
Plumper 2010.02.08. 08:45:03
ivanolsen 2010.02.08. 08:50:37
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 08:53:08
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 08:54:01
intruderjani 2010.02.08. 08:54:03
indapass90210 2010.02.08. 08:54:39
ivanolsen 2010.02.08. 09:00:31
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.08. 09:07:13
indapass90210 2010.02.08. 09:17:50
Poll 2010.02.08. 09:21:15
atila68 (törölt) 2010.02.08. 09:22:04
A gyalogos a KRESZ, és a Sünök szent tehene, és különben is mi/ti autósok vettük/vettétek el tőlük a teret.
Gondolkozzatok már egy kicsit mit mond a KRESZ mielőtt lefordított hüvelykujjal mondtok ítéletet akár egyetlen gyalogosra is!
Ha ez feldolgozhatatlan akkor javaslom a rákeresni a "veszélyes üzem" kifejezésre és elolvasás után megérteni mit is vállalsz mikor autóba ülsz. Mert érdekes módon ez senkinek nem jutott eszébe, hiába vártam rá.
A gépjármű vezetése veszélyes üzem, innen nincs miről beszélgetni, a corsás megy a sittre.
Diktaturha 2010.02.08. 09:22:47
A lemmingező kommentelőknek:
bizonyított tény, hogy a lemmingek nem maguktól ugrottak abban
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 09:24:24
Azt semmi nem tiltja, hogy kettesével menjenek a zebrán, egyenletesen elosztva.
Egyszer nekiálltam szervezni egy zebrademonstrációt (igaz legfőképp csak fejben), aminek az lett volna a lényege, hogy csúcsforgalomban negyven gyalesszel egy zebrán tíz-tizenöt percre le kellene állítani a forgalmat, hogy felhívja erre a figyelmet.
Mert itt, Pécsett van olyan zebra, amin fizikailag képtelenség áthaladni nappal szabályosan.
Egy széles négysávos út, zebra, nincs járdasziget, a galesz elindul, és mire átér, elindul a következő, aki előtt ugye nem szabad átmenni.
És ez így folytatódik kb. este nyolcig.
atila68 (törölt) 2010.02.08. 09:27:54
Én kérek elnézést, de úgy érzem ez az a vonal amit könnyedén fel tudsz dolgozni. Ha nem, akkor pedig jöhet amire senki nem számít, a spanyol inkvizíció.
(ez ilyen humor akart lenni, ha nem jön be, akkor bocsánat, nem nekem nincs humorérzékem)
atila68 (törölt) 2010.02.08. 09:29:59
intruderjani 2010.02.08. 09:32:53
indapass90210 2010.02.08. 09:38:26
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.08. 09:38:27
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.08. 09:40:46
atila68 (törölt) 2010.02.08. 09:59:11
atila68 (törölt) 2010.02.08. 10:00:11
atila68 (törölt) 2010.02.08. 10:01:18
ivanolsen 2010.02.08. 10:05:45
intruderjani 2010.02.08. 10:07:01
"Innentől kezdve még mindig a gépjármű vezetője a veszélyes üzem PONT "
--- A gépjármű vezetője a veszélyes üzem. Ezzel nem tudok vitatkozni, ugyanis nem értem. PONT - ezt sem. Amire a szegényes szóalkotási képességeddel utalni próbáltál az az, hogy a jog szerint veszélyes üzem az autóvezetés ti. pillanatok alatt fegyverré válhat az autó az azt vezető "kezében". Ez idáig rendben is lenne, szerintem senki sem vitázott ezzel, csak szeretném ha fel tudnád fogni, hogy a világ nem fekete-fehér és bizony az elütött gyalogosokon sem segít az, hogy ki volt a felelős. Rajtuk az segít(het) in advance, hogy odafigyelnek átkelés előtt/közben, mint ahogy "mi" is odafigyelünk rájuk. Persze okoskodhatsz, de ettől nem lesz olcsóbb a kenyér...
indapass90210 2010.02.08. 10:11:24
.lll. 2010.02.08. 10:24:16
aachi2 2010.02.08. 10:31:22
menthetetlenül hülye vagy.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 10:33:58
SÜN 2010.02.08. 10:34:27
Lipi1945 2010.02.08. 10:38:01
Nekem eddig ilyen problémám még nem volt ebben a városban. Itt is tanultam vezetni, és akkor ugye szabályosan kell, és akkor se találkoztam ezzel a problémával.
Ami necces eszembe jut, az ott asszem a zsolnai szobornál(?) amit azóta átalakítottak körforgalommá. Az télleg rohadt hosszú zebra volt, és gyalog is volt bőven, de mégis mindig sikerült átjutnom rajta szabályosan.
Egyébként nekem annó úgy tanították, hogy azt nem kell megvárni míg a gyalog átér. Csak előtte nem szabad átmenni a zebrán, de mögötte már mehetek. A vizsgán ezért nem vágnak meg, szal gyanítom ez így szabályos. És logikus is, minek várjam meg míg átér?
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 10:40:10
"streetfighter" 2010.02.08. 10:43:00
"Aminek a kocsi oldalával nekimennél előre menetben, azt már a kocsi elejével elkaszálod, kivéve, ha a hátsó túlnyúlás hosszabb, mint az első"
Miről beszélsz?
Ez a kocsi balra kanyarodott hátukról a gyalog elé!
"streetfighter" 2010.02.08. 10:47:14
Mivel már írtam, hogy kanyarodott az autó, ezért nem olyan egyértelmű, hogy a gyalogos ment neki, mint ha egyenesen ment volna.
Lipi1945 2010.02.08. 10:52:05
aachi2 2010.02.08. 10:53:04
Lipi1945 2010.02.08. 10:57:06
Illetve ma már a kocsik eleje kb félkör alakú szal kérdéses honnantól van a kocsi eleje és honnantól az oldala.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 10:58:02
Ez teljesen biztos.
@Lipi1945: Ha átmész a gyalesz előtt, nem is lesz soha.
Teljesen veszélytelenül meg lehet tenni, lévén kb negyven méterre van tőled, amikor elindul valószínű nem is látod.
@"streetfighter": Azt írta a posztoló, hogy észlelte, hogy jön, csak nem érdekelte, mert a zebrán úgyis neki van elsőbbsége.
Lipi1945 2010.02.08. 11:13:47
P.A.N. 2010.02.08. 11:21:07
"streetfighter" 2010.02.08. 11:31:40
Igen nagyon öntudatos volt, ez tény, de az autóval kanyarodás közben, ha az elejével el is kerülöd a hátuljával elsodorhatsz egy álló embert.
Tulajdonképpen én azon háborodtam föl legjobban, hogy az autósnak állt feljebb ezek után.
Az autóban semmilyen kár nem keletkezhet, sőt ő cseszheti össze a gyalogos ruháját.
Kibolyhosíthatja a kabátját.;)
"streetfighter" 2010.02.08. 11:38:15
"A kocsi oldalával nem lehet bal kanyarban a kocsitól jobbra lévő dolgot eltalálni"
Ha a teljes hosszról beszélünk, akkor a jobb hátsó sárvédővel lehet, főleg ha nagy a hátsó túlnyúlás!
aachi2 2010.02.08. 12:18:41
"A kocsi oldalával nem lehet bal kanyarban a kocsitól jobbra lévő dolgot eltalálni.
Ez teljesen biztos."
schumacher úgy látszik képes a lehetetlenre is:
www.youtube.com/watch?v=y7cnS-Z2aeA
aachi2 2010.02.08. 12:19:53
Ez teljesen biztos."
www.youtube.com/watch?v=DCRLbE6YejI&feature=related
indapass90210 2010.02.08. 12:30:40
megint 2010.02.08. 12:41:24
ivanolsen 2010.02.08. 14:02:17
Esteleg a sértett nem tudja melyik a jobb és melyik a bal keze?
Devil 2010.02.08. 14:18:26
Devil 2010.02.08. 14:22:26
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 15:24:17
A gyalogosnak a leírás alapján az autó balról HÁTULRÓL ment neki."
Örülök, hogy revideáltad eddigi nézetedet.
@aachi2: a Crosa nem kilinccsel előre közlekedett, ellentétben Schumival.
És még ez elején volt egy kitétel, hogy ha a kerekek nem csúsznak.
@"streetfighter": a Corsa esetében felette valószínűtlen az, hogy hátrafelé sok a túlnyúlás, tekintve, hogy a hátsó kerekek majdnem az autó végén vannak, plusz a kerékívek után erőteljesen befelé folytatódik az autó. Vagy mi a fene az a gyösz.
Abban persze van okosság, hogy mi az autó oldala.
A hátsó sarka az oldala-e, vagy sem, meg ilyesmi.
Mindenesetre, ha közvetlenül odaállsz egy fal mellé, és elkezdesz onnan kikanyarodni, nem kell nagyon figyelned arra, hogy le ne üsd az autót, mert egy normál (nem létraszállító) autó túlnyúlásának kanyarodási iránnyal ellentétes elmozdulása általában kisebb, mint a hátrész szűkülése a kerékívhez képest.
ui.
Az autós hülye volt, eddig sem vitattam.
Csak azt bátorkodtam megjegyezni, hogy nem biztos, hogy az a megfelelő hozzáállás a gyalogos részéről, hogy ha észlel egy szabálytalanul haladó autót, akkor neki elősegítenie kell a balesetveszélyes szituáció kialakulását, nem pedig megpróbálni azt elkerülni.
Szóval az a lényeg, hogy nem tudja senki, hogy az autóban egy bunkó ül, vagy egy olyan ember, akit éppen megbaszott egy éces nigger, miután Bajnaival libázott egyet Sárazsadány szőlejéből kifelé, és most kullog hazafelé hallgatva egy neoprotestáns szekta istentiszteletét, amikor is az őt éppen megszálló Szentlélek sugalmazására hajt-e be a tömegbe.
Szóval ha látja a gyalesz, hogy jön, és nem elugrik, akkor egy lemming.
Ezt bátorkodtam elmesélni, aminek eredményeképpen én vagyok a hülye, bunkó, agresszív, meg faszomöccse, mert a gyalogosnak igaza van.
Azt majd ez lesz a fejfáján is, ha egyszer erre jár, és felújítják azt a jó szokást, amit kb húsz éve hagytak abba Pécset, miszerint jön a busz a Mecsekről, és az áruházban parkol.
Biztos annak is simán nekimegy majd, mert neki van elsőbbsége.
"streetfighter" 2010.02.08. 17:39:31
Én általánosságban beszéltem a kanyarodási témánál, mert a poszthoz eleve nem lehet köze, mivel ott a gyalog a bal oldalon volt.
aachi2 2010.02.08. 17:43:12
www.youtube.com/watch?v=EkWcO_e-iO0
szerinted itt az ellenkező oldalával megy-e neki a falnak mint amerre kanyarodik? nem csúszik.
Devil 2010.02.08. 18:27:16
atila68 (törölt) 2010.02.08. 19:35:29
atila68 (törölt) 2010.02.08. 19:37:53
@Dövan: Ha leparkolsz valakit (engem parkoltak le) és elmész (engem hagyott ott) már ott is megáll a cserbenhagyás (ott a határozat a szekrényemben). Pedig ügyvéd volt a lelkem.
Ro3 2010.02.08. 20:43:46
Komolyan: az h valakit elütsz, majd otthagyod mint eb a Szaharát, az cserbenhagyás. Ha kiszállsz, látod jól van, majd lekensz neki egy sallert, h annyira mégsem legyen jól, az nem cserbenhagyás. Valszeg ha kifordult belekkel agonizálna akkor nem kevernél le neki 1et, hanem hívnád a mentőket, még ha állat is vagy.
atila68 (törölt) 2010.02.08. 21:06:33
Ro3 2010.02.08. 21:54:01
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.11. 12:38:36
Igazad van, a járdán átmenni nagyon veszélyes üzem! Sokkal veszélyesebb, mint mondjuk a favágás, vagy a magasépítészet, vagy a bányászat. De hogy jön ez az én mondanivalómhoz?
atila68 (törölt) 2010.02.28. 08:03:52