Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Miért az út közepén megállva kell igazoltatni?

2010.02.08. 11:15 :: SilentSound

Magpet küldött már be néhány olyan sztorit, amik kiváló vitaalapok voltak annál fogva, hogy sokak szerint ő volt a hülye, hasonlóan sokak szerint pedig másik fél. Most is egy ilyen szituáció leírását kaptuk meg tőle fényképpel együtt. Szerintetek ő volt türelmetlen, vagy a rendőrök voltak bunkók? Esetleg az egyirányú utcában szembe jövők a fő bűnösök? Mert ha ők nincsenek, nem lett volna probléma sem.

Gödöllő lehet a világ legbiztonságosabb városa. Ezt abból gondolom, mert a helyi rendőrség munkatársaival minden bizonnyal a legfontosabb feladatuk teljesítése közben sikerült összefutnom. Az egyetem kollégiumához igyekeztünk, elég sok cuccal megrakva. Az épülethez egy kb. 30m-es, befelé egyirányú utacska visz.

A terület leginkább egy park-félére hasonlít, tehát olyan a helyzet, mintha valaki a saját kertjében a garázs felé menet jelölne ki bölcsen egyirányú szakaszokat. Ezért aztán nyilván sokan nem is észlelik a táblát, ami persze súlyos hanyagság. Az egyirányúsításban tehát kevésbé érezhető a logika, hacsak nem a kassza feltöltésének szükségessége. De ez mellékszál, lépjünk is túl rajta, az út okosan egyirányú, legyen így. Messziről láttuk a kék lámpát, itt bizony intézkedés folyik.

Utasaim említették, hogy a rendőrök gyakran felbukkannak errefelé, és vadásznak az egyirányú utca szentségét lábbal tipró bűnözőkre. Most is ez történt, épp a szembejövő autó papírjaival voltak elfoglalva. Ez teljesen jogszerű, jogkövető állampolgárként egy szót sem szólhatok. De vajon miért az út kellős közepén történik mindez? A képen látható, hogy a rendőrautó pontosan az út közepén áll. Ha 5 métert tolatna, akkor a forgalom is mehetne zavartalanul, ők pedig békében szolgálhatnának és védhetnének.

Már álltunk pár perce, mikor kiszálltam, és odaballagtam érdeklődni, hogy vajon tartós lezárás van, vagy csak intézkedés? A vezető helyen ülő rendőr finoman lenyomta az ablakot, majd az anyósülésről kiszólt a rendőr hölgy, hogy pár perc, és mehetünk. Láthatólag nagyon el voltak foglalva, nem akartam őket kérdésekkel zaklatni, netán a tolatási opciót felvetni.

Bevallom, tartottam tőle, hogy aki ilyen komolyan veszi ezt az intézkedést, az bizonyára megsértődik, ha ezt szóvá teszem, és bár minden papírom rendben van, a fenének sincs kedve ezzel szórakozni a hidegben. Visszaballagtam hát az autóhoz, és vártunk, közben égett a gázolaj. Végül már majdnem felszabadult az út, mikor egy újabb elvetemült érkezett szemből (ez a pillanat látható a képen), ami természetesen újabb intézkedés foganatosításának kezdeményezését vonta maga után (jól írtam?). Ekkor már a rendőr úr is érezhette, hogy nem elegáns, amit művel, és nagylelkűen hátrébb gurult a Focussal. Íme, felszabadult hát az út!

Posztolóként nyilvánvalóan hülye vagyok, a megoldás pedig a kerékpár és a BKV lenne. De akkor is: ez normális? Tényleg ezzel kell foglalkoznia két rendőrnek ilyen terjedelemben? Ha pedig igen, akkor ezt csak úgy lehet megtenni, hogy közben még azt is szopatják, aki épp jó irányban használná az utcát?

169 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr büntetés kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyittlakó (törölt) 2010.02.08. 16:55:45

posztoló: "Már álltunk pár perce, mikor kiszálltam, és odaballagtam érdeklődni, hogy vajon tartós lezárás van, vagy csak intézkedés?"

A posztoló hülye. Addig is ráért volna bevinni gyalog a cuccot, 30 méter nem sok. Vagy maradhatott volna a kocsiban, pár perce mindenkinek van. De ebből ügyet csinálni... ezért tart itt ez az ország.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.08. 16:57:22

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Műhiszti, mi?
Hát sajnos a környéken élőknek nem annyira mű...

@zar116: Lehet, hogy a lámpája miatt állították meg, és a kép épp a helyszínen történő kivégzés előtti pillanatokat ábrázolja... De csak nem???
Strettfighter!
STREETFIGHTER!
STREEEEETFIGHTEEEER!!!!!
Csak csönd... Pedig mondtam Neki, hogy cserélje ki...

indapass90210 2010.02.08. 17:03:25

Hüje a posztoló! Járjon inkább békával vagy biciglivel!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 17:04:09

@911 Turbo: Ne haragudj, de ez nem igaz!

Amikor rendőrködnek, az esetek legnagyobb részében úgy szokott bekövetkezni, hogy attól a forgalom szinte zavartalanul folyhat.

Az, ami itt látszik, ami le lett írva egyáltalán nem szokványos dolog.
Ez az elbaszták kategória, nem pedig a rendszer.
Az lehet, hogy Te utálod a rendőröket, mert szerinted rosszul végzik a munkájukat és mert Zsanettot szoktak dugni, de az, amit leírsz, hogy igazoltatás, büntetgetés címén direkt akadályozzák a forgalmat, egyszerűen nem igaz.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.08. 17:04:20

@107!: Az hogy valaki nem csinál valamit az nem azt jelenti, hogy nem tudná esetleg jobban csinálni, hanem azt, hogy nem akar leereszkedni addig.
Amúgy aki meg csinálná helyettetek, (pld a gárda,) annak meg nem hagyjátok.

indapass90210 2010.02.08. 17:06:29

Az sem derül ki a posztból, hogy volt-e tartalomjegyzék az elsősegély-csomagban!

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 17:07:34

@107!: Volt párbeszéd. Mikor megérkeztem a helyszínre, és az esettől pár méterre megálltam, a Focusból mindkét kolléga kitekintett, és láthatólag felfogták, hogy jött egy autó, ami arra menne tovább. Ezen a ponton máris gurulhattak volna hátra pár métert. Pár perc után odasétáltam, és érdeklődtem, ez is kevés volt. Valóban elfelejtettem konkrétan megkérni őket, hogy álljanak hátrébb. Naívan azt feltételeztem, hogy a percek óta az ablakukon bevilágító lámpám, valamint kérdésem nyomán maguk is arra a következtstésre jutnak, hogy bizony hátrébb lehetne gurulni. Tévedtem, legközelebb próbálok egyértelműbb lenni. :)
Szerintem nem értettük félre egymást, csak kicsit más irányból nézzük a kérdést. Te szigorúan a szabályok mentén, én pedig inkább a józan paraszti ész irányából.
Én nem azért nem járok lopni, mert tiltja a BTK, hanem mert nem illik elvenni a másét, és ezt magamtól gondolom így. :)

misitcom 2010.02.08. 17:08:01

@Dövan: De még csak az sem,hogy most tört fehér volt-e.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.02.08. 17:09:38

Ha az 1irányú ucca "másik végén" nincs jelezve, h 1irányú, akkor honnan kéne tudnom, hogy az? Elmegyek a másk végéig és megnézem a fehér nyilat a kék kockában? Esetleg megnézhették vóna rendőrék is...?

cork77 2010.02.08. 17:10:10

@egyittlakó: Na figyelj,te nagyon hülye!
Ha megvárom míg kijön a birka az egyirányuból fordítva,utána mehetek én szabályosan-legyen 30mp.De ha a rendőr ott állítja meg és úgy hogy én nem tudok bemenni szabályosan,akkor várhaok míg megbünteti-legyen 5perc. Melyik a jobb?

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.08. 17:11:53

@PEACOCK:

Ezt a rendőrnek is el tudod mondani normális ember módján, ha ez a történés. Sőt! Meg is tudod mutatni neki. Volt már rá példa. :)

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 17:12:07

@cork77: de a 30 sec-es kijövő figura SZABÁLYTALAN, a rendőri intézkedés meg SZABÁLYOS! Ne aggyal nézd, hanem bamba arccal, a jogszabályokat lapozgatva! :)

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 17:14:07

@Mityu: ez érdekes kérdés. Ha legközelebb arra járok, alaposan leszemlézem a terepet, hogy hol milyen tábla van. Természetesen hosszú posztban fogom megénekelni a történteket, geotagelt fényképekkel tarkítva. Mindezt rollerrel, hogy ne sértsem a KRESZ-t. Most szabad szemberollerezni az egyirányúban?

indapass90210 2010.02.08. 17:15:38

@magpet: "Te szigorúan a szabályok mentén, én pedig inkább a józan paraszti ész irányából."

Azért rendőr, hogy szigorúan a szabályok mentén járjon el. Sajnos, sőt salynos, a szabályok meg azért kellenek, hogy a társadalom működőképes maradjon, vagyis ne hagyjuk, hogy a minimum 50% idióta anarchiába döntse az egészet.

indapass90210 2010.02.08. 17:17:16

@misitcom: a rendőrkocsiból lehetett volna, ha nem nyúl a posztoló!

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.08. 17:17:39

@magpet:

Most alapesetben mit szeretnél pontosan? Hülyét csinálni magadból? Esetleg azt hiszed poén átjön? Ne adj isten felemeljük a 10-es pontozótáblát? Alapvetően nem jön át, hogy mit szerettél volna kifejezni ennyi betűvel és írásjellel. :))

misitcom 2010.02.08. 17:19:02

@magpet: de a 30 sec-es kijövő figura SZABÁLYTALAN, a rendőri intézkedés meg SZABÁLYOS! Ne aggyal nézd, hanem bamba arccal, a jogszabályokat lapozgatva! :)

Vagyis majd te leszel az aki mindenki fölé helyezi magát és meg mondod,hogy melyik a fontos és melyik a kevésbé fontos szabály.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.02.08. 17:20:37

@Tzupi: @Mityu:
"@Tzupi:

Igen. Ott helyben meg kellett volna állnia. A rendőri utasításnak megfelelően. Emlékszünk ugye a tanultakra: rendőr, lámpa, tábla, felfestés, szabályok. Ismerni illene az idevonatkozót mielőtt kérdőre vonunk bármit is, nem? :)"

Igen. Pl:

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet

a közúti közlekedés szabályairól
6. §
(2) Ha a rendőr a forgalmat nem útkereszteződésben irányítja,

a) a járművek megállítására

aa) karjának vagy fehér szegélyű piros tárcsának függőleges feltartásával, piros vagy fehér fény körbeforgatásával, illetőleg síppal ad jelzést,

ab) menet közben a megkülönböztető fényjelzést használó gépkocsiból, illetve motorkerékpárról ad jelzést, karjának, fehér szegélyű piros tárcsának, piros vagy fehér fényű lámpának fel-le mozgatásával, illetőleg hangszórón vagy a megállásra felhívó szövegű felirattal;

b) a megkülönböztető fényjelzést használó gépkocsiból vagy motorkerékpárról, illetőleg rendőrségi helikopterről hangszórón keresztül adott, a követendő közlekedési magatartásra vonatkozó utasításának megfelelő módon kell az úton közlekedő jármű vezetőjének eljárnia.

Ha villognak mögötted, el kell engedned. Ha okoskodik, azonosítót kérsz az intézkedés végén, plusz felírod a rendszámot, időpontot.

"streetfighter" 2010.02.08. 17:21:36

@Mityu:
Amíg a hülyézés a legkomolyabb érved addig te sem vagy jobb.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.08. 17:22:40

@"streetfighter":

Fentebb elég sok mindent leírtam már, most minek kell játszani az értetlent? :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.08. 17:23:37

@Brigi \"B. A.\" főnöke:

S ez most hogy illik a képbe? Ugye nem fogod kifejteni? :)))

Mojito_Junior 2010.02.08. 17:24:45

Én is jártam már erre párszor, lehet én nem vettem észre, de ahogy tudom itt csak az egyirányú úton lehet kifele is jönni, vagy esetleg a füvön...

=Daniken= 2010.02.08. 17:27:23

Add on story:

tavaly nyáron elején éjjel 1-kor mentem hazafelé, Béke úton a Shell kútnál kiugrik elém egy rendőr lézerhadonászóval, előttem 40 méterrel, jöttem 50-el...odaérek, jóestét kívánok, hová álljak? mögöttem jöttek még vagy 4-en...hát ide félre. többiek hátul satufék, bedugul, kikerül...
A félre az pont a benzinkút bekanyarodó sávja volt, na oda a szélére, rendőrök még egy métert elfoglaltak belőle...
Papírokat odaadtam, nagyon udvariasan megkérdeztem, hogy ne álljak-e két méterrel előrébb és félig a járdára, hogy ne akadályozzuk a forgalmat a tök sötétben?? ümm, ááá, nem kell...jóezígy.
szeszesital, biztosítás...hol a csekk...tessék nézni, ott a nemzetközi ződkártya, júlis 30-ig érvényes, ezt akkor adja ki a bizto, ha be van fizetve a díj...láthatja hogy fél évre van kiadva...de hogy hol a csekk, mondom a csekk otthon lefűzve...de ha gondolja, tessék, ott a szám, hívja fel a biztosítót, vagy a BM központi hivatalát...hátha vki megmondja éjjel...
Te Béla, mi legyen? Hát, akkor jó ha nemzetközin rajta az érvényesség..hümm-hümm..okés.
Köszönjük, de azért szelíden rákérdezek: mondja, miért kell az út mindkét oldalára 6-6 (!!!) db rendőr az igazoltatáshoz? hát mert ez most ilyen kampány...kérdeztem, hogy pár utcával beljebb nem akarnak-e kampányolni így 12-en? mert ott heti szinten két autót lopnak el és sosincs rendőr a környéken...ja, azt ő nem tudja...na akkor jóestét, könnyes búcsú, hellóka...gratulálok....
A fasza az volt, hogy így sem a két sávos úton nem fértek el az autók, sem a benzinkútra nem lehetett befordulni rendesen, a celebszállító kék villogós Transit meg pont a járda szélén állt, tehát ha kiugrott vmelyik rendőrmackó, lehet hogy pont elcsapod,hiába a lézerhadonász eszköz...a kis kukacoskodáson kívül normálisak voltak, semmi baj nem volt.
de ezt miért nem lehet normálisan???

Mojito_Junior 2010.02.08. 17:28:06

úgy tudom igen,a kollégium mellet van fogorvos is, ott voltam párszor és sosem tűnt fel, hogy lenne másik.. (bár ha van úgyis mindjárt kiderül és kapok hideget meleget ;) )

"streetfighter" 2010.02.08. 17:44:52

@kolbászoszsömle:
Pécsen lehet, de Budapesten én is láttam már pár pofátlan igazoltatást.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.02.08. 17:46:12

@Mityu: Csak röviden: Lehülyézel valakit, hogy nem ismeri a szabályokat, miközben épp te vagy az, akinek fogalma sincs róluk.

107! 2010.02.08. 17:47:17

@magpet:

Nagyon szép dolog, hogy magadtól nem lopsz! De nem mindenki van ezzel így. Van akit a rendőrnek kell eltéríteni ezen szándékáról. Persze megtehette volna az anyja is, ahogy nekem, vagy neked megtette, de mégsem így történt. Akkor pedig viselje a következményét.

A várakozásra én csak annyit mondanék. Ha Te megtisztelsz másokat a szabályok betartásával, akkor elvárható ez visszafelé is. Inkább várok öt percet, hogy közelebb kerüljünk a rendhez, mint elmegyek egy apró szabálytalanság mellett, ami előbb vagy utóbb már természetessé válik, nem vesszük észre, akkor majd a nagyobb szabálytalanságokkal szemben is elnézőbbek leszünk, és lassan már azt sem vesszük észre.

Gondolj csak bele. Ki szól neked egy jelzőlámpa előtt történt sávváltás miatt (általában ott záróvonal van) szerintem már senki. Szinte elfogadottá vált, hogy ott "át lehet lépni" Ez a hallgatólagos beleegyezés. Ha ma megengedjük, hogy szembejöjjön 30-al, akkor holna Téged fog ledudálni, hogy nem engeded el 50-el.

Ja igen, akkor legyen. Balf@sz volt, mert nem tolatott egyből hátrébb!

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.02.08. 17:52:57

@Mityu: Dehogy, mindig a "válasz erre" gombot nyomom.

Write-only?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.02.08. 17:55:24

@911 Turbo: Kaptál egy hét kimenőt. Kérlek, hogy ez után se sértegess és személyeskedj. Kösz.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.02.08. 18:04:53

@Mityu: Pedig olyan jól szórakozok. :-)

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 18:18:52

Nagyon vicces, hogy páran mekkora hülyeségeket találnak ki azt találgatva, hogy vajon mire gondol a poszt írója. (Ez epersze nem csak ennél a posztnál van így, minden írás körül nyüzsögnek a szöveget kicsit nehezebben értelmezők.) Számukra tájékoztatásul közlöm, hogy a poszt írója nem kívánja minden szabály eltörlését, sőt önmagát sem akarja mindenki más - esetleg a törvények - fölé helyezni. Olvassunk figyelmesen! A poszt arról - és nem többről! - szólt, hogy a rendőr kicsit hátrébb állhatott volna, mert ez nem kerül semmibe. Mindezt úgy, hogy közben minden szabály maradéktalanul be van tartva.
Aki ebből a sátán anrchista segédjének földi eljövetelét véli kiolvasni, annak minimum szövegértési problémái vannak.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 18:27:23

@magpet: sátán anrchista segédjének földi eljövetelét véli kiolvasni,

Az már itt van.
A CM az egyháza.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 18:28:10

@107!: igazából capslock-kal kéne írnom, de akkor Silent kicsap kiabálásért: nem a szabállyal és a büntetéssel volt a bajom. Mint írtam, tudomásul vettem, hoyg az utca egyirányú, ez a szabály. Mellékszálként bátorkodtam megjegyezni, hogy szerintem az ott hülyeség, de a dolgot tudomásul vettem. Sőt, kipakolás után eszembe se jutott szembe legurulni az egyirányú utcán most sem, és korábbi látogatásaimkor sem. Tisztában vagyok vele, hogy egy általunk hibásnak vélt szabály megváltoztatására tett kísérlet nem úgy kezdődik, hogy minden lesz*rva megszegjük azt. Esetleg finoman jelezzük, ennyi.
A problémám azzal a fölösleges fennakadással volt, amit kollégád okozott. Hogy milyen megfontolásból, azt talán csak ő tudná megmondani.
Szerintem semmilyen nézetkülönbség nincs közöttünk. Te azt mondod, hogy az ég kék, én meg azt, hogy a fű zöld. Én már régen tudomásul vettem, hogy az ég kék, sőt a beszélgetés előtt is sejtettem. :)

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 18:33:56

@kolbászoszsömle: jahogyúgy. Azért én tudok sátánibb rémségeket is erről a beteg bolygóról. De ez itt nagyon OFF, ne szidalmazd a bringásokat! Inkább beszéljünk arról, hogy hülye-e a posztóló!
(Silent: beszéljünk már valami kis zsebpénzt letöltésenként! :)

107! 2010.02.08. 18:34:05

@magpet:

Oké, értem én. :-)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 18:34:15

@"streetfighter": De azok pestiek, a pestiek meg mint tudjuk, bunkók.
Nem azért, mert rendőrök, hanem mert pestiek... XD :))))))

Bár, azon el lehet gondolkozni, hogy igazából lehet, hogy minden pesti egyben rendőr is, kivéve, amelyik buszsofőr vagy biciklista...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 18:36:13

@magpet: Persze.
Ilyenről ír posztot, amikor tele van az út gyalogossal, meg biciklissel.
Azok sokkal jobban akadályozzák a közlekedést, mint az a pár rendőr, amelyik nem azt lesi, hogy mikor törik fel éppen az autómat, hanem azt, hogy mennyivel megyek, meg, hogy azon az úton megyek-e még visszafelé, amelyiken még nem loptam el a táblát...

A posztoló hülye. Ez alap.

107! 2010.02.08. 18:38:36

@kolbászoszsömle:

Nem! A legtöbb pesti rendőr vidéki. Én is. Túlnyomó részt Borsod és környéke. (Na én nem)
Ide mindig kényszerítik az embert. Akit megfog, az itt marad (mint én), akinek nem tetszik meg, az ahogy tud lelép.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 18:43:30

@107!: Akkor csak asszimilálódni próbálnak. ;)

Vagy az is lehet, hogy a pusztán azt szokták meg, hogy mindegy, hova áll, ha nem a krumpliszedőkombájn útjában van. :D

Annak kell örülni, hogy nem pécsiek mennek fel, mert itt olyan a helyzet, hogy pár éve egy ember vasvellával törte be a mekdonálc ablakát.

107! 2010.02.08. 18:50:11

@kolbászoszsömle:

Volt egy kollégám, Ő Pécs (környéki) volt, de már haza ment dolgozni. Tény, hogy Pesten a legkevesebb a pesti rendőr.

Személy szerint jobban érzem magam így. Nincsenek haverok, rokonok... Senki nem ismer (bár a hét év alatt már pár embert megismertem). Sokkal jobb így dolgozni.

misitcom 2010.02.08. 18:53:39

@magpet: Akkor a kukáskocsi kurvaanyát is.A szűk utcákban nem kéne kukákat ürítgetni mikor arra járok.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.08. 18:57:22

@107!: Ezt simán megértem. A testmeleg kapcsolat a lakossággal nem lehet kellemes.
Már olyan szempontból, hogy ismeri az ember azt, akivel szemben intézkedik, az meg nekiáll mondani, hogy dehát Józsi, te necsináld má...
Ha rendőr lennék, tutira öt-hat évente költözgetnék az országban.

teddybear01 2010.02.08. 18:57:39

@107!: Először is. A gödöllői kollégáidra szerintem te sem lennél büszke, ha közelebbről is ismernéd őket. Nekem volt már szerencsém a gyalog és autós járőreikhez, hidd el könnyedén alulmúlták a pesti átlagot.

Ami pedig a konkrét helyszínt illeti, semmi sem indokolja az egyirányúsítást, mert az út normális két sávos, csak a képen nem látszik, mert a helyi egyetemi karbantartók még nem takarították el a havat. Ráadásul a kollégium bejáratánál található egy parkoló, amely a látogatóknak van fenntartva. Szóval sok a tájékozatlan. És ahogy más is mondta, az út felső végén nincs behajtani tilos, vagy kötelező haladási irány.

Ez a helyi zsaruk egyik alibi munkahelye. Van ilyen még máshol is a városban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.02.08. 19:01:14

Az senkinek nem esett le, hogy hiába áll arrébb a rendőr, attól még a két táblafóbiás tulok továbbra is eltorlaszolja az utat?

Miért kell akkor már megint a rendőröket basztatni?

misitcom 2010.02.08. 19:04:14

@KuKori: Ez kézen fekvőbb.Évek alatt még senkit nem rúgtak ?icsán a rossz táblázásért.Nem is okoz problémát senkinek.

misitcom 2010.02.08. 19:11:29

Ez nem az a bizonyos intézmény amiről már jött egy poszt, amiben a portás elzavarta a mozgássérülteket?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.02.08. 19:16:27

@Dövan: Na ja :) Autója válogatja :) Egy MAZ már nem férne el :DDD

(bár annak nem is kell út...)

Marcellusca 2010.02.08. 19:20:45

@KuKori: Mert nincs rajtuk sapka. :)
Ja, nem. Mert van rajtuk sapka. :D

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 19:22:12

@misitcom: szövegértés 1-es, leülhetsz.
A kukáskocsi nem tehet mást, ott a kuka, oda kell mennie érte, az út szélén autók parkolnak, nem tud lehűzódni, széles nagy darab vas, megtelik vele az utca, stb. A rendőr hátra tudott volna gurulni. Érzed a finom különbséget?

107! 2010.02.08. 19:23:14

@teddybear01:

Ha nincs behajtani tilos, akkor bírság sincs. Ha valaki tábla nélkül is aláírja a csekket, akkor meg is érdemli. Ha pedig még azt sem tudja, hogy volt e tábla vagy nem, akkor még jobban, mert még veszélyesen figyelmetlen is.

Ami a helyi erők respektjét illeti passzolok. Egyrészt nem vagyunk egyformák, másrészt a rólunk kialakított kép erősen szubjektív. Kirakatban vagyunk, az a dolgunk, hogy egyesek fejére koppintsunk, és a politika sem kímél minket. Hálátlan egy helyzet.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 19:26:13

@KuKori: kezdetben csak egy tulok. A második abban a 10 percben jött, amíg az 1-es számúval ment a maszturbáció.
Nem basztattam rendőröket. Egy emberpéldány tevékenyésgével kapcsolatban fejeztem ki nemtetszésemet, aki véletlenül épp rendőr.

"streetfighter" 2010.02.08. 19:26:15

@misitcom:
Na azok is nagy bunkók tudnak lenni, úgy mint itt a rendőrök.

"streetfighter" 2010.02.08. 19:32:03

@107!:
"Ha pedig még azt sem tudja, hogy volt e tábla vagy nem, akkor még jobban, mert még veszélyesen figyelmetlen is."
Azt azért tisztázzuk, hogy ez nem egy komly forgalmi csomópont.
Állítólag valai kollégium gyér forgalmu "utacskája".
Még az egyirányúsítása is nevetséges lehet, nemhogy ezen lovagolni!

misitcom 2010.02.08. 19:36:28

@magpet: szövegértés 1-es, leülhetsz.

Akkor most nekem tökre szar?

indapass90210 2010.02.08. 19:37:22

@KuKori: azzal nem is kell elférni, legfeljebb döccen egy picit amikor elhalad felettük!

107! 2010.02.08. 19:38:28

@"streetfighter":

Jó, túloztam. :-) De azért nem árt figyelni a táblát. Lehet belőle következtetni. :-)

teddybear01 2010.02.08. 19:41:24

@107!: Ha megnézed a fényképet, te sem fogsz semmilyen táblát látni a felső végén az útnak. Hogy miért fizetnek? Mert a rendőr mutogatja az alsó táblát, meg azt hiszik, hogy igaza van. Meg azért, mert ilyen szemét eljárásra nem gondolnak.

Egyébként, ha szabályosan akar az ember kijönni a kolesz területéről, akkor a felső úton kéne a szántóföldek között kimennie az egyetemi bekötő útra, de ezt az útvonalat kevesen ismerik, és mivel a belső utakról sem takarították még el rendesen a havat, ezt az úthoz majd a többi után fognak kezdeni.

Annak idején idehelyezték a Gepárd-csoport főnökét, az ordítozott a járőrökkel, hogy nem fogad el ilyen alibi bírságcetliket a normális munka helyett. Persze hamar mennie kellett a pasinak innen is.

atila68 (törölt) 2010.02.08. 19:46:23

A rend éber gödöllői őrei néha jogilag megkérdőjelezhetetlen, erkölcsileg már nem annyira, módon tudnak büntetni.
Odaállnak valahova egy-két órára, és ha megvan a napi kvóta továbbállnak.
Megjegyzem a péceliekhez képest ipari tanulók.

107! 2010.02.08. 19:54:33

@teddybear01:

Nem ismerem a környéket. De még csak Gödöllőt sem. Viszont ha ez ennyire nem jó így, akkor érdemes lenne az illetékes hivatalt megkérdezni, hogy mi indokolta a kialakított forgalmi rendet, és hogy van e lehetőség átértékelni. Egy egyetemen aláírást is könnyen, gyorsan lehet gyűjteni.

@atila68:

"Odaállnak valahova egy-két órára"
Erről csak vidéki (még iskolai gyakorlat során) szerzett tapasztalataimat tudom elmesélni. Ott ugyanis a járőr körzet úgy volt kijelölve, hogy bizonyos időben álló ellenőrzést kell tartani. Nem lehetőségként, kötelességként. Nem biztos, hogy maguktól csinálják.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 20:07:58

@teddybear01: így van, a felső szaksz kevésbé van takarítva, sőt leginkább egyáltalán nincs. De megoldottam, és teljesen szabályosan hagytam el a helyszínt. Két tracklogom is van, tisztelt bíróság. :)

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 20:10:02

@misitcom: dehogy. Neked most nagyon jó. Sőt, boldog vagy. :)

egyittlakó (törölt) 2010.02.08. 20:11:33

@cork77: "én nem tudok bemenni szabályosan,akkor várhaok "

Ahogy mondod. Vagy kerülő úton mész, IQ-bajnok... Legalább addig is mozgásban vagy, ami serkenti az agysejtjeidet (ha mondhatom egyáltalán többesszámban).
:-)

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 20:13:27

@107!: árulj el valamit, ha nem szolgálati titok! A járőrök mennyire kapják precízen a feladatot? Csak annyi az utasítás, hogy menjetek ki kicsit bírságolgatni, esetleg a "műfaj" meg van határozva (pl. a mai program: a záróvonalon előzés)? Netán nagyon konkrét uaz tasítás (14-16h között a kollégium egyirányú utcáinál csekk-osztogatás)?

egyittlakó (törölt) 2010.02.08. 20:16:32

@atila68: "Odaállnak valahova egy-két órára, és ha megvan a napi kvóta továbbállnak."

Érdekes, hogy egy-két óra alatt összejön a napi kvóta, ami alátámasztja azon elméletemet, hogy a magyar autósok többsége nagyon hülye.
Ettől hülyébbek már csak a bringások lehetnek (persze, a robogósokról sem feledkeztem meg: azok kretének).

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.08. 20:19:10

@egyittlakó: és aki felváltva jár gyalog, rollerrel, bringával, robogóval, kicsi személyautóval és furgon-féle izével, az mekkora olcsó b*zi? Vagy az csak hülye posztoló? :)

szaGértő 2010.02.08. 20:20:13

@Mityu: Sőt, újabban a polgárőr is. Joga van forgalmat irányítani.

107! 2010.02.08. 20:24:11

@magpet:

Vannak akciók, amikor kifejezetten egy témakörre állítanak rá, de ilyenkor sem kell elnézni más szabálysértéseket, és van amikor csak az útirány a mérvadó. Hogy azon milyen helyszínek vannak feltüntetve, az megint más és más. Ettől többet nem tudok mondani.

Megjegyzem egy közrendes kollégától nem a közlekedési bírságot és feljelentést várják el (kellene elvárni) Előző helyemen ki is nevették azt, aki ilyesmivel ment be meló végén.

Fentieket csak saját tapasztalataim alapján mondom, máshol nem tudom mi az elvárás.

atila68 (törölt) 2010.02.08. 20:24:26

@egyittlakó: Az elméleted nem, az előítéleteid valóban alátámasztja.
Nem fogom listába szedni hova és mikor álltak be, mert vélhetően bárki tudna ilyet rittyenteni, engem tíz év alatt egyszer vettek le (ki a hülye?).
@107: Minden bizonnyal (mint minden hasonló testületnél) parancsra teszik amit.

107! 2010.02.08. 20:31:38

@atila68:

Azért van különbség parancs és parancs között.

Lehet azt is parancsolni, hogy r1 a területre és ott rend legyen, vagy azt, hogy fejenként öt csekk nélkül be ne gyertek. (ez utóbbit nem lehet hivatalosan követelni, de hallottam már ilyet kollégáktól)

atila68 (törölt) 2010.02.08. 21:02:27

Megjegyzem (hátha fülekre lel) Gödöllőn a Török Ignác utca Hajós Alfréd Általános Iskola alsó tagozatos épülete mellett elvezető szakaszát mikor egyirányúsítja végre a hatalom a Honvéd utca felől, hogy ne nekem kelljen elmagyarázni az IQ50 alatti évente 2000 kilométert vezető anyukáknak, hogy merre mennyi és különben is?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.02.08. 21:09:54

@Mityu:

Ha három gondolatot - amit három bekezdésbe szedtek neked - nem tudsz értelmezni, akkor nem biztos, hogy a fejeden kívül van katyvasz.

indapass90210 2010.02.08. 21:12:35

@107!: el tudom képzelni, hogy van hüje, aki ezt le is írja (5 csekk) :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.09. 08:26:33

@107!: Az a helyzet, hogy ismerem a környéket. A másik felén az útnak tényleg nincs kin a behajtani tilos. (a képen is látszik. Illetve pont hogy nem látszik) És nem is ez a baj, hanem az, hogy a környéken több ilyen is van, hogy az egyik felén "lemaradt" a behajtani tilos, jellemzően olyan helyeken, ahol nem helybeliek járnak. A hivatalos közeg pedig kaszál.
(Amúgy azt, hogy parancsra teszi a Nürnbergi per óta nem fogadják el mentő körülménynek... )

Picujka 2010.02.09. 20:08:09

"Posztolóként nyilvánvalóan hülye vagyok, a megoldás pedig a kerékpár és a BKV lenne."
:DDD Ez jó.

jozsika1111111 2010.02.10. 15:47:27

@Mityu: Csak annyit, hogy rendőrként fokozottan észben kellene tartani, hogy "én vagyok a polgárokért, és nem ők értem". Ezért még ha joga is van úgy megállni, attól függetlenül gondolhat(na) a többi közlekedőre. Ezt alapvető udvariasságnak hívják, és a posztoló is erre gondolhatott, amikor a bejegyzést írta.

107! 2010.02.10. 15:57:56

@jozsika1111111:

Pontosan azért intézkedtek! A POLGÁROKÉRT. Hogy ezt nem tudják a levegőben lógva csinálni, azért bocsi. Kicsit sok már, hogy soha nem tud várni a tisztelt polgár, és zavarja, ha a rendőr, mentő, tűzoltó a munkáját végzi. Mindig mindenki jobban ért a dolgokhoz, mint akinek a szakmája, hivatása.

Igen, lehetett volna kicsit körültekintőbb, hogy elférjenek mellettük, de ez nem olyan óriási bűn, nem tiporta sárba senkinek az emberi méltóságát, vagy a jogait. Egyszerűen figyelmetlen volt. Amit mellesleg pár percen belül orvosolt.

A másik része a dolognak, hogy a kedves polgárok között is akad olyan bíííírka, aki az egyértelmű jelzés ellenére nem képes ott megállni, ahová mutatták neki, így itt is előfordulhatott, hogy picit fentebb szerették volna félreinteni, de nem jött össze.

Az is unalmas, hogy jelen esetben két autó együtt okozza a fennakadást, de senkinek nem jut eszébe azt hibáztatni, aki szabálytalanul jön szembe. Mindenkinek egyértelmű, hogy az a szemétláda rendőr a felelős. Igazatok van, egyszerűbb őt okolni.

"streetfighter" 2010.02.10. 16:14:06

@107!:
Sajnos ez a helyzet, nem az a helyzet, mert itt igen rősen megkérdőjelezhető a POLGÁROKÉRT mentalitás.
Itt a szivatás a lényeg és még az ártatlanokat is feltartja.
A szembejövők mellett el lehetne férni, főleg, hogy le is húzódnának.
Egyébként a rendőr autó sofőrje bennt ült, tehát bármikor simán hátra tolathatott volna.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.10. 16:42:37

@107!: "Az is unalmas, hogy jelen esetben két autó együtt okozza a fennakadást, de senkinek nem jut eszébe azt hibáztatni, aki szabálytalanul jön szembe."

Szerintem a félszemű autótól el lehet férni, még akkor is, ha szabálytalan. Ám ugyanez nem mondható a képen látható szabálytalanul parkoló rendőrautóról....

107! 2010.02.10. 16:57:51

@"streetfighter":

Igazatok van. Ha el lehet férni a szabálytalankodótól, akkor már nem is baj, hagy csinálják.

Mi lett volna, ha elgurulnak mellettük. Vagy még előzékenyen ki is engedik őket. Nehogy sérüljön a kedves honpolgár önérzete.

Úgy látom, nem érdemes itt már csinálni semmit. Úgysem tetszik nektek!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.10. 17:07:15

@107!: Két kérdést tennék fel, de a választ meg sem várom:
-Mennyire tekintendő bűnösnek az, aki egy olyan szabályt sért meg, mint pld az egyértelműen a kaszálás miatt odatett másik oldalról nem jelzett egyirányúsítás?
-Milyen erkölcsi jogalapja van a rendőrnek intézkedni, miközben ő is szabálytalanul, a forgalmat akadályozva parkol?
-A fennakadást jelen esetben VALÓBAN a rendőr okozza. demagóg duma, hogy az a forgalmi helyzet a szembejövő miatt alakult ki. NEM. Az az utca 60 évig kétirányú volt, és ilyen SOHA nem történt.

"streetfighter" 2010.02.10. 18:29:50

@107!:
Én az írásaid alapján korrekt rendőrnek tartalak és örülnék, ha mindegyik kollégád ilyen lenne.
Ebben az esetben szerintem értelmetlenül véded a mundér becsületét.

"Úgy látom, nem érdemes itt már csinálni semmit. Úgysem tetszik nektek!"
Ez pedig nem igaz! EZ nem tetszik.

107! 2010.02.10. 19:10:30

@"streetfighter":

Köszi. :-) Azt kell, hogy mondjam, nem könnyítik meg a helyzetünk. Egyik oldalról az elvárásaitok sem egyformák, másrészt az elmúlt hónapokban a megszorítások mellett egyre nagyobb hülyeségekkel traktálnak minket fentről.

Olyan panaszokat vizsgálnak ki, ami egyszerűen felháborító.
(Csak egy példa: Járőrünk megérkezik a kereszteződéshez, ahol sárgára vált a lámpa. Tisztelt polgár nagy hévvel mögötte, alig tud megállni, hiszen Ő még áttolta volna, majd feljelenti a rendőrt, hogy hirtelen fékezésre kényszerítette. Pár évvel ezelőtt a szitu alapján a polgár kapott volna büntetést, ma meg a rendőrnek kell megmagyarázni, mi is történt) Na ezek az esetek nem erősítik az emberben a munkakedvet. És akkor még anyagiakról nem beszéltünk. Kb. a 2005-ös fizetésem volt ennyi, amennyit most haza hozok. Szégyen!!!

107! 2010.02.10. 19:21:01

@"streetfighter":

Ja. És szerintem ez még mindig csak figyelmetlenség. Nem olyan nagy tragédia. Van ettől nagyobb baj is a cégnél.

A kihelyezett tábla meg ott van, el kell fogadni, illetve írtam mit lehet tenni az ügyben. Ez a pénzbeszedős kifejezés meg butaság. Én nem vagyok érdekelt benne, hogy szét gyilkoljam a népet, mivel nekem attól se több, se kevesebb nem lesz. Viszont aki megérdemli, az megkapja a büntetést.

teddybear01 2010.02.10. 19:43:41

@107!: Szóval a gödöllői rendőrök többsége nem hivatástudatból lett rendőr. A legtöbb Galga-menti parasztgyerek, aki a kapanyél elől szökött az egyenruhába. Ez így van már évtizedek óta. Ilyen szempontból mások, mint akikhez te szoktál, Borsodban tudtommal nem sok a normál munkalehetőség. Gödöllő környékén viszont akad, ha máshol nem hát Pesten, vagy Hatvan környékén.

Sok közöttük a szimpla bunkó. Meg olyan is, aki nem tarja be az előírásokat.
Ami pedig a járőröket illeti, egyszer úgy tíz éve betörtek a helyi szakmunkásképzőbe. az éjjeliőr még éjfél előtt felhívta a kapitányságot. A seriffek be is állítottak úgy fél négy körül, tarkóra tolt tányérsapkába, zsebre vágott kézzel. A távolság a kapitányság és a helyszín között legfeljebb 5-10 perc!

107! 2010.02.10. 19:56:49

@teddybear01:

Inkább gondolkozz úgy, hogy nagy részük. De biztos nem az összes. Tudom, hogy hagy kívánni valót jó pár kollégám viselkedése, de ez ellen nem könnyű tenni. Nálunk is van olyan, aki bár jó rendőr (segítőkész, aktív, tisztességes) Mégis néha bunkó. Nem alapjáraton, csak nem tudja otthon hagyni a magánéleti gondjait. Természetesen ez az emberek szemében lényegtelen, de hát mi is csak emberek vagyunk.

Mindig rossz ilyen tapasztalatokat hallani, én csak annyit kérek, hogy az esélyt adjátok meg, hogy normális lehessen a rendőr. Ha nem az, akkor kell viszonozni, ne előre!

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2010.02.11. 18:05:58

höhö
gödöllői vagyok
végre van poszt innen is
:)

adaam20 (törölt) 2010.02.15. 21:26:24

ismerem a rendőröket gödöllőn, grande punto abarth-al tartom őket rettegésben :DDD

tisztelet 2010.02.15. 21:38:22

JOBB HA TÖRVÉNY ŐREIT TISZTELED!

ŐNEKIK MINDIG IGAZUK VAN!

HA követelik pl-ul a biztosítási igazolólapod január 10.-én körbe ki kell nyalni a se.....ket, hogy ne büntessenek meg.

Tudom, hogy nincs igazuk, de ők az erősebbek!

Bármit megtehetnek!

Jobb a békesség, alázattal egy törvény tisztelő becsületes adót fizető állampolgár. Havi nettó 150.000 2-gyereket árván nevelő jövedelemmel rendelkező.:(:(:(

atila68 (törölt) 2010.02.28. 07:55:20

@tisztelet: Egyetértek, moderátornak, rendőrnek mindig igaza van.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása