Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mégis büntetnek a havas parkolóhelyeken?

2010.02.12. 15:11 :: SilentSound

A Centrumról már sokat hallhattunk, itt is meg a Homáron is rendszeres vendég ez a kedves parkolási társaság. Rómeó is velük szívta meg. Esetleg ha valaki tudja, hogy melyik parkolós cég szünetelteti az ellenőrzést a havazás miatt, az írja meg kommentben, hogy fölöslegesen senki ne fizessen a semmiért, ha meg ellenőriznek, akkor ne kapjon büntetést a félinformációk miatt.

A minap kaptam egy pirosat a centrumtól! Sajnos jogosan van mozgássérült parkolós kártyám. Kint is volt a szélvédőm mögött az üveghez szorítva, mert egyébként lecsúszik és irtó nehéz kivenni a műszerfal és szélvédő közé ékelődésből.

Már volt hasonló afférom ezzel a társasággal. Most azt írták, hogy nem azonosítható a Pa xxxxx számú kártya. (máskor a szám nem volt látható) És természetesen fizessek x forintot, mertkülönben irgum-burgum.

Felhívtam őket, hogy most mi volt a gond. Azt mondták, hogy a hologram nem látszik, ezért nem tudják azonosítani, hogy fénymásolat-e vagy nem! Korábban ugye a szám nem volt látható, akkor az volt a baj. Azt mondták, vigyem be a kártyám, mutassam be, vagy küldjek róla egy fénymásolatot mail-ben.

Természetesen mail lesz a vége, mert, ha bemegyek hozzájuk, akkor azért tesznek pirosat, mert bevittem hozzájuk a kártyát és különben se akarok bemenni.

Kérdésem több is van, mivel tulajdonképpen nem tudtam rendeltetésszerűen használni a parkolóhelyet, mert a járda és az úttest közé pakolták valakik a hókupacokat, ami nem lenne baj. Így viszont a velem utazó és jobb oldalon ülő embereket előbb kiteszem az út közepén megállva, feltartva a forgalmat és majd utána beállok a parkoló helyre. Elinduláskor ez a folyamat megismétlődik visszafelé is. Az autós társak „jogos” felháborodásával kísért dudaszóval, hogy mi a túróér az út közepén teszem ki az utasokat.

Ha nem tudom rendeltetés szerűen használni a parkolót, akkor nem csak a fele díjat kellene fizetem, vagy esetleg semennyit? Mert így se lehetett beállni rendesen a járda mellé. Kicsit le lett szűkítve a szélső sáv a hókupac miatt.

Visszatérve a roki kártyára. Ha beküldöm a fénymásolatot, miből látja, hogy ami kint volt az ablakban az fénymásolt-e, vagy nem?

A poén kedvéért felhívtam őket még egyszer. De valószínűleg csak egy telefonos hölgy van széles e centrumban, mert ugyanaz a hölgy vette fel a telefont, mint fél órával korábban. És persze elnyomkurásztam a telefonon pár száz forintot, mert az ügyintéző kapcsolásáig szíves…bl…bla… Szóval megkérdeztem, hogy miből állapítja meg egy fénymásolatból, (amit mail-ben küldhetek el) hogy az eredeti, vagy másolat másolata. Azt mondta, hogy nyugodjak meg, meg tudják állapítani, de nem árulja el, hogy hogyan.

A hókupacos kérdésemre azt mondta a hölgy, hogy ha majd nyáron esik az eső és pocsolyák lesznek az úton, akkor meg az lesz a baj.
Erre már nem volt idegem reagálni, mert tulajdonképpen a parkolós maffiának mindegy milyen idő van, tudod-e használni a közterületet vagy sem, fizess, mert ott az övezet.

Egy szolgáltatótól nem azt várná el az ember, hogy esetleg az írják, hogy legyek olyan szíves és igazoljam valamilyen formában, hogy jogosult vagyok ingyenesen igénybe venni a szolgáltatásukat és ha nem tudom igazolni akkor irgum-burgum?

Egyébként még ott is szednének díjat, ahol tilos megállni. Mert, hogy volt ilyenben is részem. A rendőr meg akart büntetni, mert tilosban „parkoltam”, a díszes társaság meg a parkoló övezetre hivatkozva tett a szélvédőmre piros zacsit.

A kocsit aztán trélerrel vitettem el, mert tényleg beteg volt. Igazoltam a rendőrségnek, hogy nem tudtam jobb helyen elrontani az autót. A parkoló társaságot meg elintéztem, hogy nem volt ott hatáskörük.

Ennek ellenére nem fogok akkor se BKV-val járni még akkor se, ha nem lehetek szerencsés és nem ódim, vagy bmw-m, vagy mercim van és nem is terepjáró és nem is suv, de még taxi sem.

Update: A BÖP és a FÖPKT 2010. február 15-én, hétfőn reggel 8 órától újra ellenőrzi a parkolójegyek meglétét és érvényességét. (Köszönet az infóért Hawkeye-nak!)

76 komment

Címkék: budapest autó büntetés parkolás lehúzás mozgáskorlátozott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.02.12. 15:22:39

Én lassan két hete tesztelem a nemrég posztolt Barsi utcát, ott nem láttam parkolóőrt. (Centrumos övezet.)

trixilw 2010.02.12. 15:22:49

Förszt, de most hogy jön ide, hogy büntetnek-e vagy nem? Csakis akkor nem büntetnek, ha a hó beborította a szélvédőt, mert nem nyúlhat hozzá az aluliskolázott csóka, de ennek a fennállása nem derült ki az írásból.

Itt inkább az a gond, hogy másik szellemi rokkant honfitársaink elvitték az egész rokkantkategóriát egy olyan irányba mint a vészvillogót. Már senki sem hisz neki és ha tényleg szükség van rá, kutyába se veszik.

Marcellusca 2010.02.12. 15:24:11

A posztot még nem olvastam, csak a bevezetőt.
Nem a Centrom, hanem a Budapesti Önkormányzati Parkolótársaság (ha jól emlékszem a nevére) nem büntet. Állítólag.
Ők a XIII., a VII., a VIII. és asszem a IX. ker egyrészén "szolgáltatnak".
Pontosabban azt mondták, hogy kell fizetni parkolási díjat, de ha nincs nem Pótdíjaznak.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2010.02.12. 15:27:43

Pontosítok... "Egy szolgáltatótól nem azt várná el az ember, hogy..." -> számomra ők nem szolgáltatnak, hiszen mi a szolgáltatás?
- nem őrzik
- nem tisztítják
- kocsim se tisztítják

Egyetlen szolgáltatás, hogy büntetnek...

Szolgáltatják a közterületet? Vagy az aszfaltcsíkot? Miért, ők húzták oda a betont?

Szóval Szlovákoknál ezért nem lehet törvényileg szedni parkolódíjat, hiszen ha nincsen szolgáltatás, nem szedhető érte díj sem... ennyi. Majd csak nálunk is felnőnek ehhez. Addig viszont sok Mikulás hoz még sok csomagot....

egyittlakó (törölt) 2010.02.12. 15:35:23

@Balee: "Szóval Szlovákoknál ezért nem lehet törvényileg szedni parkolódíjat, hiszen ha nincsen szolgáltatás, nem szedhető érte díj sem... ennyi. Majd csak nálunk is felnőnek ehhez."

Igen, de Szlovákia Európában van, EU-s jogrenddel, Magyarország pedig a középkorban. Tőlük még azt az elcseszett nyelvtörvényt is elfogadják, tőlünk meg azt, hogy húsz bőrt húznak le az autósról. Na ez a középkor.
Különben kegyetlen vagy: ha nincsenek a parkolási társulások, akkor honnan lopnak pénzt a pártok? A békávé meg a máv már le vannak pukkantva.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.02.12. 15:35:51

@Balee: Párkányban egy ideje újra működnek a parkolóautomaták, szerintem azóta ott is találtak valami kiskaput...

záporjózsi 2010.02.12. 15:51:38

@Balee: Egyszerű a dolog: amióta jól fölment a parkolás díja mindig van a célomhoz közel hely, illetve amikor régesrég bevezették, a forgalom is sokat gyorsult. Ezt szívesen megfizetem - más kérdés, hogy milyen zsebekbe kerül, na azt nem szívesen veszem tudomásul. Ha nincs nagy cuccom úgyis BKV-val megyek, ha meg kell a nagy puttony, akkor úgyis viszek valamit, amivel közel kell megállni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.02.12. 16:01:44

@cork77: Van az a nagy parkoló majdnem a Duna partján, ha lejössz a hídról, ott jobbra, és a Fő tér után ismét jobbra. De ha bemész az éttermekhez, ott ingyenes. :)

cork77 2010.02.12. 17:11:29

@SilentSound: Na ott mindig fizetős volt,de máshol nem tudok róla.

pixie1 2010.02.12. 17:41:34

Gyerekek, dettó így jártam. Ugyanez a "Nem azonosítható a Pa xxxxx számú kártya." szöveg, csak még a kártyaszámot is elírta az analfabétája. Két évig nem volt probléma vele.
Úgy hogy valószínüleg most lett divatja ennek.

Első alkalommal belenyugvóan szkennel, e-mail-en elküld, a társaság persze nem válaszol. 5. nap eltelik, most izgulhatok, hogy esetleg 2023 myarán nem küldenek-e végrehajtót 8 millió forintért a büntető kamatokkal és az ügyvédi, postaköltséggel együtt.

Másodjára már felcsesződött kicsit az agyam, mert ugye a szkenner nem minden háztartás hagyományos eszköze, autózhatok 20 km-et a szüleimhez érte. Mert, hogy a büntető cédulát is be kell szkennelni.

Pusztán azért, mert a kedves ellenőr irástudatlan.

Ráadásul nem tudhatod, hogy a klasszul szkennelt kártyádat az ügyfélszolgálatos munkatárs mikor fog egy jóforma audis havernak lepasszolni...
Azért egy ilyen dolgot nem szivesen küldözget az ember.

pixie1 2010.02.12. 17:44:58

@Balee: ezt én sem értem, hiszen az aszfalt az autóm alatt az én adómból van.

Don Blasius 2010.02.12. 17:45:12

Kint parkol a kocsim az Erzsébet körúton. Majd mindjárt kiderül, van-e csomag. Délelőtt nem volt.

szhörnyű 2010.02.12. 17:46:26

Nem kötelező autóval járni,de aki azzal jár az köteles betartani a szabályokat!Aki meg nem akarja betartani aszabályokat,de az autójából sem hajlandó kiszállni,az forduljon fel,mint lusta szemét!

Yoli87 2010.02.12. 17:50:24

Én most hétfőn a Teve utcában parkoltam. Megvettem a jegyet. Ezek után szóltak hogy nem kellett volna. 15 perccel a lejárta után értem a kocsihoz és ott volt a kék zacsi. Felhívtam őket és mondták hogy vigyem be nekik az ügyfélszolgálatra mert csak ott tudják "semmissé" tenni. Bevittem erre mondták hogy telefonon is bediktálhattam volna a számát... Adtam a szarnak egy pofont. De legalább nem kellett fizetnem!!!

pixie1 2010.02.12. 17:51:10

@szhörnyű: Éppen arról van szó, hogy betartjuk a szabályokat, de ezek a teljesítménydíjas, aluliskolázott ellenőrök mindig újabb trükkel próbálnak plusz bevételhez jutni, nekünk meg idő, energia, pénz.
Vagy szépen elkullogsz a postára és befizeted. Mivel vannak ilyenek is, ezért próbálkoznak.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.02.12. 17:53:45

szerintem az összes roki-kártyásat büntetik zsigerből. Majd ha tisztázza magát, akkor oké... Gondoljátok, hogy a hülye parkolóőrök tisztában vannak azzal, mi a fénymásolat, meg mi a hamis/eredeti. Puff, csomag a parasztjának, aztán reklamáljon.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.02.12. 17:57:22

Kicsit OFF:
@cork77: Nem, ott se volt mindig fizetős, egy ideig le voltak takarva a táblák meg az automaták is, tavaly év végén került le újra a csomagolás róluk. De ha ott alkotmányellenes, akkor milyen jogon?

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.12. 17:59:47

@szhörnyű: szerintem is felháborító, hogy mennyire egy ostoba hülye a posztoló! Miért nem jár BKV-val vagy biciklivel? Embereket hurcol a rohadt kocsijával, aztán meg parkolni is akar, ami ugye nem állampolgári jog. Gusztistalan emberek vannak, ezért tart itt az ország.
A Centrum (áldassék a neve!) értünk dolgozik, becsületességükhöz, korrektségükhöz kétség sem férhet, aztán ez a hála. Nohiszen.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.12. 18:01:13

@SilentSound: csak tippelek: nem lehet, hogy a _kiépített_ parkolót már szolgáltatásnak lehet tekinteni, ezért ott lehet pénzt szedni, de az út szélén megállásért nem szedhető pénz?

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.02.12. 18:05:28

Pár éve szintén hóhelyzet volt, terjedt a "nem kell fizetni" hír. Felhívtam a Centrumot, ahol beszéltem egy retardálttal. A kérdésre az volt a válasz, hogy "de mindig kell fizetni". Aztán kiszedetme belőle, hogy a hóhelyzet miatt viszont nincs pótdíjazás (nem látszik a jegy a hótól, az autót meg nem babrálhatja az a kezdetleges létforma), de fizetni kell. Tehát a Centrum elvárja tőlünk a becsületkasszás fizetést. Az a Centrum, aki nem győzi a saját seggébe dugdosni a szerződéseit, nehogy valaki lássa, mi történik a közterületen beszedett pénzekkel.
OK, demagóg voltam, én kérek elnézést.

cork77 2010.02.12. 18:07:59

@SilentSound: Akkor én pont elkerültem a letakart időszakot.Bocs.De ha a sétálóuca után jobbra az 1.utcába beállsz,ott nem kell fizetni.

hgg266 2010.02.12. 18:08:20

a 13. és a 9. kerületben ma 6-ig tartott a buli, már egy hete nem kéne jegyet venni, az más dolog hogy erről senki nem tudott, aki nem nézte a honlapjukat (és miért nézegetném naponta?), én is csak a tegnapi rtl-es házon kívűlből tudom, ma ingyen is parkoltam.

Shopping 2010.02.12. 18:08:31

Most lett elegem!

400ért vettem kibaszott jegyet, lejárt.

Valszeg ott állt a hiéna, és 3 perccel később rárakta a csomagot.

4,400Ft. A semmire.

Mert ugye ennyi munkát végeztek érte.

ROKKANT KÁRTYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hgg266 2010.02.12. 18:10:07

@kolbászoszsömle: te szerencsétlen, ilyen időben az elvetemült barom liberális biciklifüggő szutykokon kívűl szted ki ül biciklire????

cork77 2010.02.12. 18:10:32

@magpet: Ebben lehet igazság(kiépített),mert itt Érsekújvárott is csak az épített parkolóban kell fizetni.Nem is sokan használják.

indapass90210 2010.02.12. 18:10:48

Nem is értem, hogy miért tűritek el, amit ez a cég művel... mi a fasz az, hogy mindenkit megbírságolnak, sokszor alaptalanul, aztán még akkor valaki saját költségén meg idején menjen bizonyítani az ártatlanságát. Az biztos, hogy második alkalommal szétbasznám az irodájukat, de nagyon csúnyán.

igazi hős 2010.02.12. 18:19:47

@egyittlakó: Eszerint Németország, Franciaország és Anglia nem EU, vagy nincs "EU-s jogrendjük". Jó, hogy megtudtam...

stars7726 2010.02.12. 18:23:18

Nápolyban is beakarták vezetni a fizetős parkoló övezeteket.majd mikor egy hét alatt 3 parkolóőrt lőttek le,eltörölték az egészet.

hgg266 2010.02.12. 18:23:22

@Dövan: engem tavaly a 13.ker-ben úgy büntettek meg, h elmentem jegyért, mire visszaértem az ellenőr ott kóslatott, de mondta h ja semmi még nem büntetett meg, és elment. Rá egy hónapra kaptam egy emelt összegű pótdíjat, mert ugye nem fizettem be 5napon belül anno amiről nem is tudtam. Bementem kicsaptam a balhét, ha határozottabban lépsz fel megmutatják a fotókat is a kocsidról. Igen ám, de a fotókon sem volt mikuláscsomag, az ügyinzétő picsa gecizett, de kiderítettem, hogy úgy érvénytelen a bünti, a mikuláscsomaggal kell lefotózni a kocsit. írtam nekik egy jó 1,5oldalas levelet, a saját fotóikkal mellékelve (mert kinyomtattattam velük), azóta (1,5 éve) nem reagáltak, tehát elévült.
Másik: a parkolóőr is ki tudja törölni, ha épp akkor érsz oda a jeggyel mire lefotózott.
Azt szokták hazudni, h központi rendszer, ők nem tudják törölni, egyszer mégis személyesen láttam h egy nagyobb darab faszi addig ordítozott az őrrel, amíg kitörölte...
Ja amúgy a budapesti önkorm.parkolási társaság volt, a centrum mellett a leggecibb lehúzós korrupt maffiaszervezet..

igazi hős 2010.02.12. 18:23:57

Ja egyébként a Centrum nem kék zacskót használ már pár éve?

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.02.12. 18:28:27

Azért arra nagyon kiváncsi lennék, hogy hogyan döntik el, főleg egy parkolási cégnél (de amúgy is), hogy egy kép az eredeti másolata vagy a másolat másolata...

egyittlakó (törölt) 2010.02.12. 18:58:24

@puffancs: Mi közöm Angliához? Skócia a kedvencem: a skótok skótok.
Hogy jön ez ide?@szhörnyű:

puffancs 2010.02.12. 19:01:41

@egyittlakó: europaisagrol beszeltel. london belvarosaban £40 font egy napra a parkolas. forintban mennyi? 12ezer?
kulsobb zonakban meguszod 15 fontbol.

rezidensi helyekre nem is parkolhatsz, mert a kamera figyel, radion/pda-n ertesiti az ort, aki kb 3 perc alatt ott van, es 60 fontra buntet.

ez europa. nem a szabadparkolas.

egyittlakó (törölt) 2010.02.12. 19:02:01

@szhörnyű: "Nem kötelező autóval járni,de aki azzal jár az köteles betartani a szabályokat!"

Áldom a bringás agyad! Rád nem vonatkozik ez a szabály, gyökérkém?

puffancs 2010.02.12. 19:03:06

@egyittlakó: skocia is UK. ugyanez a rendszer.

Arvedui 2010.02.12. 19:05:24

A taxizásra használt Bmw SUV-omat is megbüntették. ;))))

misitcom 2010.02.12. 19:11:54

@droid_: Gondolom úgy döntik el,hogy ha bemered küldeni akkor igazi.Ha hamis akkor kitalálsz valami sztorit,hogy miért is nem áll módodban továbbítani.

Karlitosz 2010.02.12. 19:29:47

a centrum vezetői lesznek az elsők között akiket lámpavasra húz a forradalom, remélem ott lehetek és foghatom valamelyik kötél végét mert amit ezek művelnek az túl megy minden határon.

vrv 2010.02.12. 19:49:46

Ezért parkolok én rokival, leszarom a törvényeket ami arra jo ,h valamelyik Joska uj Ferrarit vegyen magának...majd ha tényleg az a pénz oda megy ahova kell, ha az a minimális szolgáltatás létrejön, h ne térdig hóban szálljak ki talán meggondolom...

Don Blasius 2010.02.12. 19:52:38

Na, nem volt rajta csomag, remélem utólag sem jön. :)

@magpet:
Múltkor rossz volt a parkolókártyám, ezért a jegyekről utólag kértem számlát. Január 27. és február 5. közötti időszakról 3 darab számlát kaptam, mivel elkezdték szétszervezni a céget, a januári még Centrumos volt, de februárra már kaptam valami C-Park Kft. meg egy Erzsébetvárosi Parkolási Kft. számlát. Néztem is, gondolom semmi susmus nincs a szervezgetések hátterében...

hha96 (törölt) 2010.02.12. 19:53:08

puffancs, vaze, mennyi is az átlagfizu UK-ban? Aztán nézzük mán meg a tömegközlekedést, az agglomerációk bekötését vasutak tömkelegével. Hja, a metróhálózat térképe kb. olyan, mint ha Magyarország főútvonalainak a térképét néznéd. Összesűrítve. Érdemesebb ott tömegközlekedni.

igazi hős 2010.02.12. 19:53:22

@vrv: "Na ezért nem fizetek adót, leszarom a törvényeket. Majd ha azt látom, hogy a piti kis összegeket, mint a parkolási díj befizetik a piti kis emberek, akkor majd talán meggondolom..."

AntiTrans 2010.02.12. 19:55:24

Én csak azt nem értem a rokkantak miért parkolhatnak ingyen?
Vegyen mindenki jegyet, vagy rokikártyával csak rokkant helyre lehessen állni. Ha ott nincs hely akkor lehet smsben is venni és már az sem fenyeget, hogy a rokis nem tud elmenni az automatáig.

Király kis ország ez.....mindenkinek minden ingyen kell. Ha meg 10 év alatt 1x megbüntetik 1500-ra akkor nyávog. Fogd fel évi 150ftos parkolási díjnak. Aztán csókolom....

vrv 2010.02.12. 19:57:50

@igazi hős: Mivel nem magyar a lakcimem még a kibaszott matircát sem lehett elintézni ahol lakom...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.12. 19:59:14

@AntiTrans: A roki szent tehén.
A roki isten.
Ha ezt nem vagy képes megérteni, náci vagy, le akarod őket lőni, meg ilyesmi...

Tudom. Mondták már nekem is,az efféle kérdések után.

AntiTrans 2010.02.12. 20:03:20

@kolbászoszsömle: A főbérlőm is rokkant, állandóan meg van sértődve, hogy én lekezelem mert rokkant. Jeleztem már neki, hogy nem azért kezelem le mert rokkant, hanem mert egy aljas hazudozó aki véletlenül mindig roisszul akar számolni.

Állandóan ezzel jönnek, mintha ők nem lehetnének köcsögök.....

Picsasereghajtó 2010.02.12. 20:10:18

@záporjózsi: Teljesen igazad van. Én szívesen kifizetnék 1000 Ft-ot is egy óra parkolásért, ha cserébe lenne szabad hely azon ritka esetekben amikor tényleg kell. Szerintem még mindig túl olcsó a parkolás, foglalják a helyet olyan autók amelyikről a kéthetes hóból csak az a pár marék hiányzik amiből az utcában sétáló gyerekek hógolyót gyúrtak. Gondolom, ők ingyen parkolnak ott, nekik tökmindegy. Meg a környéken levő irodaházakban dolgozó excelpicsák tömegei, hát nekik aztán tényleg fontos foglalni előlem a helyet amikor egyszer egy évben mennék asztali géppel, monitorral, vagy épp bútorral.

Dugódíjat, és drasztikus parkolódíj-emelést! (természetesen a pénzek felhasználását is szigorúbbra kéne venni, bár ebben az országban nem csak a parkolópénzek tűnnek el gyanús körülmények között)

Picsasereghajtó 2010.02.12. 20:12:04

@AntiTrans: Ugyanez más kisebbségekre is igaz.

- Biztosúr, há nebaszogasson má, most ezt ází' csinájja, mee' cigány vagyok?
- Nem baszod, hanem mert loptál, és rajtakaptunk.

Szőke kisfiú 2010.02.12. 20:24:27

Legalább ha valaki egy autós blogot működtet, akkor annyira legyen tájékozott, hogy melyik társaság nem ellenőrzi a jegyeket.

Látszik, hogy csak ctrl-c - ctrl-v gombokat ismered a blogod működtetéséhez:)

Egyébként a BÖP nem ellenőriz a XIII. és a IX. kerület egy részén - hétfőig! Tehát hétfőn reggel 8-tól igen.

Lugi 2010.02.12. 20:28:25

@Sün! balázs: Érdekes hozzáállás ez. Az egyik tábor mindig azzal jön, hogy hagyják otthon a kocsit az emberek, üljenek bkv-ra, vagy legalábbis ne MINDENHOVA, MINDIG kocsival menjenek. Jó eséllyel az ilyenek kocsiján van 2hetes hó. Erre jön a másik tábor (mint Te is:) ), hogy miért áll ott 2 hétig a kocsi... Most akkor döntsük már, mi legyen!

reader613 2010.02.12. 20:30:50

Bécsben érdemes körülnézni, parkolás szervezés ügyben.

Ha más nem, ott például egyértelmű, mi parkolóhely és mi nem az, mikor kell fizetni és mennyit.

müszi 2010.02.12. 20:31:33

ne a romániai magyarokkal, meg a szlovák nyelvtörvénnyel, meg kárpátaljával....stb foglalkozzanak már a törvényalkotóink,hanem a parkolódij eltörlésével, a viz , a gáz, a villany alapdij, a regisztrációs adó,az eredetiségi sarc, a tököm tudja milyen adók megszüntetésével!
ja!hogy akkor nem lesz mit ellopni?
menjenek el dolgozni!

Karlitosz 2010.02.12. 20:47:23

tolvaj féreg banda az egész centrum parkoló, régen megérett nekik a kötél. alig várom hogy eldördüljön az első lövés, magam rángatom ki a bmwikből meg a várbeli lakásaikból fürst györgyöt és társait.

Huckhun 2010.02.12. 20:51:36

Nem tudom melyik parkolási hiéna társaság területe... de ha nem a saját magam tapasztalom nem hiszem el. Gyalogosan mentem az V. kerületben (talán Arany János utca) amikor látom, hogy ezerrel fényképez egy autót egy parkolóellenőr. Bepillantok az ablakon a szélvédő mögött ott van a mozgáskorlátozott igazolvány. Rögtön szólok a fickónak, hogy nézzen már egy kicsit jobban oda, mit fényképez. Erre meg kérdezi magáé a kocsi? Aztán feleletet se várva sietősen elhúz. Utána mentem, kérdőre vontam, mi a f...t csinál (még mikulás csomagot se hagyott) erre neki áll feljebb, hogy a hótól nem fér oda a kocsihoz, hogy lássa (a fényképezéshez azért térdig bele állt), meg hány kocsin van ilyen igazolvány! Nagyon felhúztam magam, de egy alapos leköcsögözésnél tovább nem mentem. Pedig egy ilyen szemétláda sokkal többet érdemelne, akár kinek vesz el az életéből pénzt, vagy időt, és stresszeli aljasságával. Az ilyen pontosan olyan aljas görény, mint egy zsebtolvaj, vagy betörő. Kívánok az ilyeneknek valami ronda fájdalmas rákot!

ionsrác 2010.02.12. 20:52:50

hát ezen a ponton azért bocs vagyok, de ha 10-ből 9 rokikártyás csaló ódis, és ez senkinek sem fáj, akkor szerintem jogos az általánosítás, legalábbis erre fele haladunk, ugye.

akkor igazolja, hogy tényleg jogos, és köszönje ezt meg az ódisoknak.

majdcsak egyszer valakinek valahol eszébe jut, hogy esetleg nem kéne bárkinek ilyet adni, csak annak, aki rászorul. bár ebben nem hiszek, ilyen csak pl. a szomszédos Európában történne meg.

a centrumra meg fölösleges haragudni, ezt a pénzt mindenképpen ellopná tőletek valaki, ez sem fog változni. nekem halálmindegy, hogy hogy hívják a tolvajt.

sertésmájkrém 2010.02.12. 21:20:58

Mákod volt, hogy nem mozgássérülteknek femmtartott helyen parkoltál, akkor nem fogadják el utólag az igazolást.

Arvedui 2010.02.12. 21:43:25

@Karlitosz: jó érvelés, kár hogy téged is le fog valaki a 7-es buszról rángatni ha ilyen helyzet lesz.
Egyébként ha igazatok van ne fizessetek, én jelenleg 8 esetben várom, hogy bepereljenek, minden esetben volt parkolójegyem, szépen lefűztem a Centrum feliratú vastag dossziémba.

MP 2010.02.12. 23:18:25

Engem a Trombitás utcában büntettek meg az alatt a 4 perc alatt amíg a bokáig érő hóban elmentem az automatáig. Már két mail-t írtam nekik egy hét nem volt elég hogy válaszoljanak.

MeeCee 2010.02.12. 23:48:04

Igen, sokszor jogosulatlanul adják ki a kártyát, egyes esetekben meg jogosan sem. Ismerek olyat, akinek a gyereke után járna, de nem adták ki, mert a lakóhely szerinti okmányiroda úgy véli, hogy gyerek után nem jár, igy az ismerősöm havi 10 ezreket költ parkolásra csak azért, mert a gyerekét hordja orvoshoz.

ave 2010.02.13. 02:15:42

Salalala..... ... habbal.

Ha lehet parkolni, akkor fizetni is kell, egyszeru ez mint az egyszeregy. Ha ho van, akkor is.

Mi jon meg? Osszel a falevelek miatt nem akarsz majd fizetni? Vagy tavasszal ha mondjuk pocsoja van az ajtonal akkor sem?

Öreg Sam 2010.02.13. 04:24:21

A rokikártya valódiságának ellenőrzése baromi egyszerű (lenne),ha a dolog nem csak lehúzásról,meg az ügyfél tornáztatásáról szólna.
Minden kártyát az önkormányzat ad ki,amennyiben orvos igazolja a jogosságát.
A parkolótársaságnak ott kellene lecsekkolni a kártyát,és ha valódi,akkor békén hagyni a jámbort,ha hamis,akkor meg még jók fel is jelenteni hamisitásért.
Ötletem ingyenes,és azt hiszem működőképes.

hawkeye 2010.02.13. 08:32:49

Silent, a poszthoz jó lenne odailleszteni egy update-tel:

"A BÖP és a FÖPKT 2010. február 15-én, hétfőn reggel 8 órától újra ellenőrzi a parkolójegyek meglétét és érvényességét."

Nehogy megszívja bárki!!!

Egyébkét a Centrum az elmúlt másfél hétben sem tartott szünetet, csak a fentebb említett két társaság.
Majdnem azt írtam, maffia.... :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.02.13. 10:02:51

@hawkeye: Odatettem, a rádióban is ezt mondták reggel. :)

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2010.02.13. 12:03:42

Ez az egész BÖP leváltás egy színjáték. Ne higgyétek el azt se amit kérdeznek. Szépen átjátszák a bulit a másik maffiavállalatnak - a Parking Kft-nek. Semmiféle "szerződésszegésről" szó nincs. Basznak rá magasan, hogy a hó miatt ez van,. vagy az van. A lényeg hogy még a választások előtt kiszervezzék a bizniszt.
Különben a kerületek miért nem tudták volna már évekkel ezelőtt ugyanerre hivatkozva felbontani velük (vagy a Centrummal) a szerződést? Mert őket sem érdekelte soha semmi. Hát akkor most épp a főváros háborodik fel a dolgon és épp a saját maga által üzemeltetett és felügyelt szervezetnél? Hazugság! Néphülyítés! Maffia!

puffancs 2010.02.13. 12:06:42

@hha96: nem az atlagfizun mulik, hogy tiszteled-e mas tulajdonat vagy lakhelyet. egy eves parkolasi engedely nincs tobb 20e huf-nal, csak ha kurvara kornyezetszennyezo a kocsid, es mondjuk a belvarosban laksz. amugy nincs tobb annal. minden utca elejen van 5-6 fizetos hely, ahol max egy orat tartozkodhatsz.
belvarosban dugodij napi £8. NEM KOTELEZO.

en nem belvarosban dolgozom, gyalog jarok dolgozni, a kocsim meg a rezidenseknek fenntartott helyen parkol. meg is sertodnek, ha a lakok parkolohelyet elfoglalhatnak a dolgozok ,akik amugy tudnak tomegkozlekedessel jarni.

puffancs 2010.02.13. 12:08:13

@puffancs: a NEM KOTELEZO-t arra irtam, hogy nem kotelezo kocsival jarni, de aki azt valasztja, fizessen.
mielott meg valami gyengeelmeju felreertene

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.02.13. 21:36:29

@Balee:
"hiszen mi a szolgáltatás?
- nem őrzik
- nem tisztítják
- kocsim se tisztítják"

Az, hogy van helyed. Mert ugye abból egy nagyvárosban kicsit kevés van, és hát ezért fizet a trafikos is a bódéja után. Ez ilyen baromi egyszerű.

záporjózsi 2010.02.13. 22:17:37

@Sün! balázs: Budapesten kevés olyan hely van, ahol a jelenlegi díjak mellett sem lehet helyet találni. A pesti alsó rakpart Margit hídtól északra eső szakaszának díjasítása pl. egy pofátlan lehúzás, ráadásul értelme snincs.

@Shopping : Parkolj telefonnal...

@Comandante en Jefe: Így van. Az a szolgáltatás, hogy kordában tartja a díj a parkolást, ezzel helyet teremt neked. Ha soknak találod, akkor ott a BKV.

Tigrincs00 2010.02.22. 23:32:32

Centrummal kapcsolatos dolgokban szívesen segítek, ha gondoljátok. Feljebb írta valaki, hogy vett 1 órára jegyet 400-ért és lejárt neki, ami után kapta a pótdíjat. VAN TÜRELMI IDŐ!! 15-59 perc közötti időre 5 perc, 1 óra felettire, pedig 15 perc amit hozzá kell(ene) adni a lejárati időhöz. Ha valakit ebben az időben pótdíjaznak akkor az a büntetés ÉRVÉNYTELEN. A Cetrumos pótdíjak mellé kinyomtatott papíron ott van a parkolási ellenőr azonosító kódja. Amennyiben komoly hibát vét, vagy talán már a sokadik gondotok van vele érdemes külön szóvá tenni az ügyfélszolgálaton akár írásos formában is. Ki kell szűrni azokat az ellenőrőket akik már hobbyból szórakoznak az autósokkal. Tudom, hogy veszélyes ezt írni ezen az oldalon , de nem minden ellenőr szemét!!!

Tigrincs00 2010.02.22. 23:43:33

@Huckhun: Szia! Az 5kerben az önkormányzat saját "emberei" dolgoznak. Tudom, hogy nehéz ilyen esetekben higgadtnak maradni, de célravezetőbb nyugodt hangon elkérni az azonosítóját az illető ellenőrnek. Feljegyezni a helyszint és az időpontot. dátummal. Lehetőleg úgy, hogy az ellenőr is ott legyen.
Utána a döntés a kezedben van....
1., vagy megteszed a hívatos feljelentést a cég6önkormányzat központjában (V.ker. Akadémia utca)
vagy...
2., nem csinálsz semmit, de az ellenőrnek lesz pár napja amikor be lesz sz*rva, hogy baja lesz belöle!!! :)))












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása