Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Sorban gázolta el az állatokat a zoológus

2010.03.01. 16:12 :: SilentSound

Amit Viktória írt, az már erősen abszurd kategória, ráadásul ha nem dobtam volna be ezt a pólónyerhetőséget, mindannyian lemaradtunk volna erről a remek kis sztoriról! Már-már gyanúsan mesébe illő, egyszerre sírós és nevetős, de ha belegondolok, hogy nekem is volt már olyan, hogy egymás után vetették magukat elém az állatok ls csak a szerencsén és reflexeken múlt, hogy akkor nem mutattam be nyúl vagy fácán áldozatot.

Az én történetem talán az egyik legszánalmasabb autós baleset-hegy! Amikor olvastam erről a nyereményjátékról, akkor úgy éreztem írnom kell nektek, mert ha bár nem is nyerek, biztos lesz hozzáfűznivalótok. A történet elején tisztáznom kell, hogy foglalkozásomat tekintve zoológus vagyok és egyben nagy állatvédő...

Történt egy nyári napon (2009.augusztusában), hogy este útnak indultunk négyen egy kis kirándulásnak Budapestről Debrecenbe. Amikor lejöttünk az autópályáról és a cél felé tartottunk nagy erőkkel, felfigyeltünk a jó öreg szarvasos táblára, ennek megfelelően visszavettem a tempót olyan 80 körülire... Mögöttünk egy tranzit haladt. Ment volna ő gyorsabban is, de mi feltartottuk az óvatoskodásunkkal...

Hát megelőzött... És mit ad isten?! Hát persze hogy kiszaladt elé egy kedves kis vaddisznó, aki a tranzit orráról a mi motorháztetőnkre vetette át magát egy vagy lehet akár két dupla szaltóval is.

A nagy ijedtségre persze beleálltam a fékbe és kiugrottam megnézni, mi a helyzet a kis csávóval (mert az volt), de ő úgy meglepődött, hogy odébb bandukolt... Hát hagytam és folytattuk utunk.

Nagy megnyugvás volt végre a városba érkezni, ahol jobbak voltak a fényviszonyok, de itt egy macskanő próbálta eljátszani az egyik életét a sok közül. Büszkén mondhatom, ÉN VOLTAM AZ ERŐSEBB! A barátaim ez idő alatt persze jót nevetgéltek az állatvédő sofőr nyomorán... Már én is csak ezt tudtam tenni. Végülis egyben megérkeztünk a hotelba, ahol jól ki is rúgtunk a hámból. :)

Itt már majdnem vége a mesémnek, de a hazaút sem volt zökkenőmentes... Az bizony halálos áldozatot kívánt. Egy vakmerő szürke galamb próbált beülni hozzánk. Valószínűleg a hátsó ülésre tervezte a földetérést, csak ott volt kettejük között az én méregdrága szélvédőm...

A halál beálltáról nem bizonyosodtam meg személyesen, mert a józan ész azt diktálja, hogy lehetetlen túlélni ez autópályán 120 km/h-val haladó jármű és egy - fogjuk rá - 50km/h-val repülő galambocska ütközését. A szélvédő sem úszta meg... Szerintem szegény pára sem...

Íme: Az ÁLLATGYILKOS ÁLLATVÉDŐ! Hát nem ironikus? És még az autóm is 2 elem cserére szorult (szélvédő, motorháztető)! Nesze nekem kirándulás!

82 komment

Címkék: közlekedés autó baleset veszélyes gázolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forrórágógumi 2010.03.01. 16:19:32

Na a nagy zoológus. Azon a bizonyos kresztáblán nem szarvas van hanem őz. Bameg. Amúgy ne hidd azt hogy az a disznó túlélte... kínok közt pusztult el valamelyik fa alatt. Két autó elütötte...gondolj már bele... szerinted???

diessel 2010.03.01. 16:23:55

Basszus ha Sün is lett volna??? Akkor mehetnél gumishoz is!! :DDD
Van ilyen ! SAJNOS

HPL 2010.03.01. 16:26:46

Vaddisznós részhez erős, élénk fantázia kell, hogy elhiggyem. ... Nem is sikerült.

theutat villám 2010.03.01. 16:32:10

Egyszer elém is kiugrott és megállt egy őz, szintén csak 80-nal mentem, éjszaka, mellékút, az a jóféle durva felületű (vészfékezés miatt lényeges), szerencséjére csak az utolsó méteren kapott, inkább csak fellöktem, mire kiszálltunk, felállt és elszaladt. Aztán vagy túlélte, vagy nem (őzek nagyon stresszes állatok, a sokkba is belepusztulhatnak). Nekem meg ABS hiányában lehetett lecserélni az aznap felrakott vadonatúj gumikat, mert a 80-0 satufék a 7 mm-es profilból 1, helyenként akár 2 mm-t is meghagyott, igazi forma-1-es elfékezési nyomokat hagyva a gumikon (megállás után a füst úgy szállt el a kocsi felett, mint a filmekben, látni sem lehetett). Toronycsapágy is összefosta magát a fékezéstől, úgyhogy megúsztam a kalandot potom 70 ezerből. Remélem békésen legelészik valahol az őzike.

cork77 2010.03.01. 16:34:10

Vaddisznót rendesen kellet volna elütni, megfőzni pörköltnek, így kompenzálva lészen a motorháztetőcsere költsége.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.03.01. 16:49:15

persze. "kedves kis" vaddisznó ráugrik a motorháztetőre, te meg simán továbbmész...
mivel voltál, hummerral?

Integrált Szerverterror 2010.03.01. 16:52:56

A zoológus az állatkerteket tanulmányozza? Esetleg nem?

BFikusz 2010.03.01. 16:57:39

Hali!
Hogy sorba reagáljak.
A szarvasos tábla azért szarvasos tábla mert 100autósból 95 szarvasozza...ez amolyan irónia a társadalom által elkeresztelt táblára nézve...így lett volna tökéletes,hogy ne lehessen belekötni "szarvasos".
A vaddisznónak szinte 100% hogy belső sérülése lett,de nem fogom kergetni,hogy meggyógyítlak,meggyógyítlak...
Suzukival voltam,hisz egyetem mellett erre futja diák hitelből :DMivel a tranzittal találkozott szegény elsőnek,ő jól rá is fékezett,csak azt nem gondoltam hogy ránk repül...nem telibe csapott,csak még jobban össze nyomta az elejét ::SD:

BFikusz 2010.03.01. 16:59:30

A szakma lényege:hogy állatokkal foglalkozik..aki zoológus,az a kutyákról is tanul...sőt a galandférgekről is...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.01. 17:06:21

A szökellő szarvasos figyelmeztető tábla még az átkosból maradt itt. Jelentése:

A közelben Volga gyár!

:))

szaGértő 2010.03.01. 18:04:32

@Mityu: És a buta indián kislányt meg úgy hívják, hogy szőkenő szarvas. :D

"streetfighter" 2010.03.01. 18:17:36

@theutat villám:
"Toronycsapágy is összefosta magát a fékezéstől"

Ha ilyen autód van örülj, hogy nem esett szét az egész.

ági anyu 2010.03.01. 18:44:49

Én egy alkalommal láttam nagyon csúnya állatos balesetet Norvégiában, egy Ski nevű település határában. Jávorszarvas bika kontra merci. Szarvas, autó, sofőr - egyik sem élte túl. Utóbbi nézett ki a legrosszabbul, mert az agancs kettévágta

misitcom 2010.03.01. 19:13:26

A galamb biztos biciklis volt.

sosem 2010.03.01. 19:31:26

Egy haverom figyelmen kívül hagyta Dormándon a tehén áthaladását jelző táblát. Kielőzte a sort, és megdobbent, mikor egy jámbor szarvasmarha benézett a szélvédőn. Nehezen kerülte el a lincselést, a falu népétől...

1kutya 2010.03.01. 19:36:27

kedves Viktória: ha te lejöttél pályán debrecenig, akkor fasse láttál szarvasos táblicskut, mert a pálya gyakorlatilag mindhárom (4) lehajtón a várostábláig visz.

szerintem el sem kellett volna kezdened a mesédet!

vagy sok lehetett a zanyag!

de ha ilyen jó, küldhetnél nekem is:D

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.03.01. 20:11:35

tesóm mesélte hogy egyszer városon kívül egy sövényes-bozótos résznél kifutott egy kutya elé, és már nem tudott mit csinálni csak fékezni a hátsó kerékkel átment a kutyán érezték hogy döccent az autó. megálltak, és kiugrottak megnézni mi lett szegénnyel, erre az felpattant és befutott a búzatáblába. oda már nem mentek utána.

engem meg egy macska fejelt le oldalról, 3 kifutott egy kerítés mögül, fékeztem 2 elfutott előttem éppen a harmadik megállt, így abbahagytam a fékezést és 20-szal továbbgurultam majd amikor mellé értem elindult, és nekirohant a kocsi oldalának. ez is elfutott utána :)

egyittlakó (törölt) 2010.03.01. 20:16:30

@misitcom: "A galamb biztos biciklis volt."

Én magam egyetértek a fene nagy állatvédelemmel (embervédelem amúgy sincs ebben a tetű országban).
Csak hogy mi van a retardált bringásokkal? Azokat ki lehet vasalni? Szerintem nem, mert ők is állatok. Ha ezek után valaki azt mondja, hogy a bringás nem állat, gallytörőt szerelek az autómra.

Riska 2010.03.01. 20:20:19

Én is küldtem már majdnem telibe útszélről rohanó macskát, megijedt a csikorgó kerekektől, visszafordult és elszaladt h b.ná meg, pedig elküldtem volna az anyjába, amiért nem a zebrát használta.
Haver viszont nem volt ilyen mázlista, átment a macskán, megállt, belenézett a tükörbe, látta, hogy az állat már matrica, de még mozgolódik, így kénytelen volt rajta még1x átmenni, ne szenvedjen szerencsétlen.

hazug fidesznyik (törölt) 2010.03.01. 20:25:36

@Riska: "átment a macskán"

biciklis volt az, nem macska

misitcom 2010.03.01. 20:29:31

@egyittlakó:Eddig azt hittem,hogy az összeesküvés elméletekben csak én hiszek.De most kezdek félni tőled.

Riska 2010.03.01. 20:30:49

@hazug fidesznyik: lehet, a biciklije rommátört, azt nem láthatta.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.01. 20:37:54

Vas megyében tudjátok mi megy? A vadásztársaság tudatosan felnövelte a vadak számát a természetes felé, mert egy-egy szarvas, vaddisznó kilövése fél-1 millió forintba is belekerül, így ebből sok pénzük van.

Erre a megnövelt állatsereg rendszeres baleseteke okoz pl.a nagyforgalmú 8-as úton is. A kárt senki nem fizeti, mert a vadásztársaság csak beszedi a pénzt az osztrák-német vadászoktól, de nem fizeti ki a vadak által okozott károkra. Jah, ha az elütött állatott valaki hazavinné egy jó kis őzpörköltnek, azért keményen megb.ssz.k a száját :)

poseidon 2010.03.01. 20:50:27

@Hurrá Torpedó: Nem biztos, h. sokáig élt az a kutya... Én az utcánkban mentem át egy elémszaladó kutyán (a gazdája nyitva hagyta a kaput és kiszaladt a kis hülye). Lassan mentem, döccent, azonnal megálltam és kiszálltam. A szerencsétlen még odaszaladt a gazdájához (10-12 méter), ott eldölt, kicsit rángatódzott és már vége is volt... :-(

Még ma is szar érzés. :-(((

Macskanátha 2010.03.01. 21:02:07

"És még az autóm is 2 elem cserére szorult (szélvédő, motorháztető)! Nesze nekem kirándulás!"

Ezért sem szabad Suzukit venni! Egy galamb elcsapása a miautónknál 2 elemcserét jelent? Én pár évvel ezelőtt egy Alfa 166 típusú "halálosztóval" csaptam egy egy varjút, ami úgy másfél-kétszer akkora, mint egy galamb. Az eredmény a kocsin: egy kis vér, és pár fekete toll, mindezek a gépi mosás után nyom nélkül eltűntek a kaszniról...

Hümüzhümümüz 2010.03.01. 21:24:12

@Macskanátha:

Hallod, haversrác? Okés, hogy vetítesz a halálosztóval, de olvass is picit..! Galamb a történet vége! Előtte volt egy vaddisznó is! :)

Bladika 2010.03.01. 21:43:32

Egyszer nekünk neki szaladt az autó oldalának egy kutya. Gyakorlatilag az ütött el minket. Aztán volt nyúl, az pont beszaladt a kerék alá. A legdurvább egy kutya volt, kb. 100körül, na mi vissza mentünk. Mivel pont a fejét csaptuk el az autó bal elejével nem nagyon akart az elszaladni, inkább csak bugyogott a vér a fejéből az eredeti és az új nyílásokon. A legviccesebb pedig egy kismadár volt. Beszélgettünk az autó előtt és szól haver, hogy valami fura van a hűtőrácsban. Csórikám már csak egy csontváz volt, nem tudom mióta lehetett ott.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.01. 22:01:15

Kamu.

A vadgalamb meg nem töri be a szélvédőt.

Szilizoli 2010.03.01. 22:06:11

A macskák hülyék mint a seggem!
Sikeresen átér előttem,( persze zebra a közelben sincs) még 5 méterre vagyok tőle, erre visszafordul és pont elkapom.

tururú 2010.03.01. 22:08:15

@Macskanátha: a galamb a szélvédőnek csapódott.

@bloodmn:
@HPL:
ti szerintem valamilyen robotok vagytok, és a szoftver ennyit bír, hogy minden blogba beböfögi, hogy "kamu". szedjétek már össze magatokat.

van még a "ne általánosíts"-t beíró hülyeidióta típus is, meg a "fotósopp"-os.

Szilizoli 2010.03.01. 22:09:37

Bladika: Akkor neked a véres fejű kutya is vicces volt? Szét röhögted magad rajta mi?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.01. 22:15:43

@tururú: 120-al semmiképpen. Én ütöttem el már sast is, akkora volt, hogy beterítette a teljes szélvédőt, de az se törte be.
A galamb egyszer beszorult az ablaktörlő alá (tehát nem tudott lecsúszni), és még úgysem törte be, pedig _gyorsan_ mentem mindkét esetben.

hard 2010.03.01. 22:33:39

azé ezeknél a madaraknál nem mindegy, hogy szembe kapod, vagy seggbe/oldalba. Mert szemből van az a kemény izé a fejükön. Jah, csőr az lesz az !

hard 2010.03.01. 22:34:34

Meg ugye nem kell szilánkosra törnie a szélvédőnek, hogy cserélni kelljen. (A mindenféle javítási technikáktól tekintsünk el)

killermoney 2010.03.01. 22:37:52

www.youtube.com/watch?v=cZAjJ-g0UDw

Na ezt nézzétek meg ez egy kicsit kellemetlenebb mint kocsival...

tururú 2010.03.01. 22:53:06

@kolbászoszsömle: hát akkor csak az a lehetőség maradt, hogy piszkos nagy kamu ez, és valaki jót próbál röhögni rajtad, mi?
vagy nem értem, mire gondolsz? valaki direkt ilyeneket talál ki, hogy téged átverjen?
hogy egy galamb betörte a szélvédőjét? :)
most komolyan, ezt gondolod? :D

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.03.01. 22:54:03

Csákvár és Környe között mindig lassan haladok, mert sokszor vannak az úton vadak. Róka, őz, nyulak, néha egész családok... És vigyázom az úton.

Tornado86 2010.03.01. 23:20:54

Kamuszagú a sztori.
@theutat villám:
Lehetett volna több is ha van ABS. Nem egyszer jártam úgy hogy pl. poron vagy egy kisebb úthiba okán beavatkozott és legjobb az volt ha leugrok a fékrõl és gyorsan vissza a fékre.
@1kutya:
2x tettem csak meg a Budapest - Debrecen távot, de nekem is pont ez bûzlik. Bár arról nem tehetünk hogy a posztoló rasztás, így nem tud tájékozódni, cserébe szövegelni és füvezni igen. Mellesleg a régi 35ösön se emlékszem ilyen figyelmeztetésre, igaz amikor arra jártam meg rendre álmos voltam :)@Macskanátha:
Nem vonom kétségbe, faterem egy 2002es Leonnal csapott el egy verebet az olasz pályán, azt hiszem Firenze környékén úgy 160 körül. A helyzet ugyanaz mint az Alfával.

Szilizoli 2010.03.01. 23:23:33

@maholnap: Ja, szívás lenne elütni egy családot:)

kuki123 2010.03.01. 23:24:05

valahogy sosem fogom fel hogy a retvás gecibe nem lehet ilyen műanyag hálót kifeszíteni...nem kell 5 méteres csak 1 m már azon se megy át az őzike....meg "apró" vad
na persze ahol egy kurva kátyút nem tudnak betömni...

mi súroltunk egyet Trabantal karácsony éjszaka
fasza hangulatunk volt utána...

Bladika 2010.03.01. 23:50:35

@Szilizoli: Sejtettem, hogy valaki lesz akinek ezt az egyet mondja majd a történet. Sajnálom, hogy nem tettem meg mindent annak érdekében, hogy egyetlen fogási pontot se találj.

De akkor kicsit más megvilágításban mesélem el, hogy te is felfogd! 100km/h sebességgel elütöttünk egy kutyát! Az autóban 300ezer forintos kár keletkezett(pótolható)! Amikor az ütközés történt éppen egy másik autót előztünk! Akár ülhettél volna te is a másik autóban amire esetleg bátyám reflexből rárántja a kormányt. Azért mentünk vissza, mert tudtuk, hogy a kutyának annyi, de mivel vadász (mezőőr) barátunk a közelben lakik, kihívtuk volna, hogy agyonlője, hogy ne szenvedjen(nem volt rá szükség). Elkezdjem neked ecsetleni az egész történetben annak a felelősségét aki miatt az a kutya ott lehetett? Vagy magadtól is tudod? Ja tudom! Bátyám volt a hibás, mert gyors hajtott.

Had kérdezzek vissza? Neked az egészben egyedül az szúrt szemet, hogy lehet, hogy röhögtünk a kutyán és nem az, hogy akár meghalhatott volna minimum 3 ember? Bravó! Mivel tudom, hogy kb. te egy giliszta életét is többre tartod mint az én vagy bátyám életét, had jegyezzem még egyszer! A másik autóban ülhettél volna te is vagy egy hozzátartozód és akkor kb. kezet csókolhatnál bátyámnak, hogy higgadtan és megfelelően kezelte a helyzetet!

De, hogy elégedett legyél, igen vissza mentünk jól kiröhögtük, kicsit megköpködtük, jól elvertük a leszakadt lökhárítóval, feldugtuk a seggébe a törött fényszórót és végül felfektettük a horpadt motorháztetőre és lelöktük a domboldalba, csak még előtte meggyújtottuk!

Yo! Maaan! 2010.03.02. 00:13:46

@tururú: Szerinted mekkora a valóságalapja a fent írtaknak? :))
Igen, én is ütöttem el verebet, mentem át lakmározó, gusztustalan nagyvárosi galambon kerékkel, külterületen futott oldalról a kerekemnek nyúl, róka autópályán 150-el megvolt. Meg a temérdek rovar ugye. Pont ezért merem bátran állítani, hogy a fenti írás olyan kitalált, mint a Káma-szútra!

Integrált Szerverterror 2010.03.02. 00:23:33

@Bladika: Ja, Kínában meg éheznek...

csak john 2010.03.02. 00:27:51

Én is találkoztam már pár öngyilkos hajlamú álattal. Egy kis özike átszaladt előttem keresztben, majd amikor kezdtem megkönnyebbülni, hogy megúsztam, meggondolta magát és visszaszaladt a motorom előtt.
Egy nagyon kora hajnalon még sötétben a hegyek között, a kanyar közepén valami isteni megérzés hatására elkezdtem erősen fékezni. A kanyar után ott állt a vaddisznó az út közepén, én meg pont meg tudtam állni előtte.
A legemlékezetesebb talán az öngyilkos fácán volt. Egyik reggel hirtelen felszállt előttem az árokból. Sikerült egy nagyot fékezni és centikkel a szélvédő előtt átért. Másnap ugyanakkor sikerült odaérnem, akkor megint felrepült, most egy kis gáz és kormánymozdulat, így sikerült nekem átmennem előtte. Harmadnap már készültem, hogy próbálkozni fog, ezért már egy kanyarral előbb elvettem a gázt és kényelmesen gurultam, vártam a kísérletet. Ekkor megláttam az út szélén szegényt, sikerült mással próbálkoznia és legnagyobb sajnálatomra összejött neki. Ránéztem az órára és láttam, hogy pár percet késtem az előző napokhoz képest. Az egész napomat elrontotta a szerencsétlen fácán.

Bladika 2010.03.02. 00:33:42

@79th &-rewboy: Igazad van azt elfelejtettem, hogy legvégül bevittük egy Kínaiba ott meg úgy megörültek, hogy a lányok leszopták a

a húst még a kutyafüléről is!

Integrált Szerverterror 2010.03.02. 00:47:53

@Bladika: akkor hepiend! És így remélhetőleg a keményvonalas állatvédőket is megnyugtattad:D

@csak john: Én is jártam így, csak mivel az eutanázia híve vagyok nekem elsőre sikerült. És milyen finom leves lett belőle! Nyam-nyam!

Marty Mcfly 2010.03.02. 02:02:04

állat rohan eléd, dudálni kell (persze ha van még ehhez is lélekjelenléted, ill megfelelő távolságból);
a refizés (sötétben) csak megzavarja őket, mintegy figyelemfelkeltés és hajlamosak ledermedni az út közepén!
baszott nagy dudaszó, oszt iszkol is a picsába... persze vannak élesebb helyzetek is... :-)

Marty Mcfly 2010.03.02. 02:05:43

amúgy 1szer úgy csaptam el egy fácánt, h már csak a visszapilantóban láttam, ahogy tollfelhőre bomlik szerencsétlen, mint a Tom&Jerry rajzfilmekben... sajnáltam, de eszméletlen muris volt! :-S

Doryyka 2010.03.02. 07:26:34

Az a tábla se nem szarvas, se nem őz. Azt jelenti: Volgagyár.

Hauzer 2010.03.02. 07:55:27

@kolbászoszsömle: Sast?:DD Ne...Galamb meg az ablaktörlő alatt..Jóvan.

dtk74 2010.03.02. 08:01:59

Nekem volt egy bukólámpás 323F-es Mazdám régebben. Elég lapos kocsi, de azért az túlzás volt, hogy az őz át akarta ugrani fölöttem, miközben én 70 körül mentem egy kanyargós részen Demecser közelében. Belepukkant a szélvédőbe, lepattant és kiterült.
Vadászt, rendőrt hívtam. A vadásztársaságnak nem volt biztosítása, a rendőr pedig még azon izmozott, hogy én vagyok a hibás, mert nem az út, és látásviszonyoknak megfelelően, stb. Fényes nappal, egy olyan részen ahol nem volt vadveszély tábla. Végül elhúztak, főképp azért, mert az őz a kocsi elejét nem is érintette, a motorháztetőn sem volt sérülés, egyenesen a szélvédőbe érkezett. Ezt nehéz elkerülni.
Ja az őz. Véres hab a szájból, törött lábak, bordák, ezért tarkóba kés, egyet fordít, szenvedés vége. Vadász, fejet, lábat lecsap, testet vadrácsra feldob, és go. Nekik az őz, nekem a kár. Többé nem hívok senkit. Ennyi.

springer 2010.03.02. 08:34:05

@Szekuriti Blogger: Szerintem nézz utána kicsit a dolgoknak, ne csak sejtésekből, mendemondákból indulj ki.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.02. 08:34:57

@kolbászoszsömle: Nekem egyszer egy viziló akadt be az ablakmosó spriccelőjébe, észre sem vettem, csak a mosóban szóltak.
De a legdurvább az volt, amikor egy lajhár akart átrohanni előttem az úton. Nem emlékszem semmire, olyan gyorsan történt...

SereG 2010.03.02. 08:35:48

Én is egyszer egy galambot csaptam el, szintén 120 körül. Valahol B.szentgyörgy magasságában mentem rá az akkor még friss M7-es részre, ezek meg ott legelésztek az új autópályán. Persze amikor érzékelte, hogy jövök, felszállt, de miért is oldalra ment volna... Próbált előttem egyenesen gyorsulni, úgyhogy a szélvédő magasságában a kloákájával csapódott az autónak, azthittem törik szanaszét minden. Valószínűleg az se élte túl... :$

Szilizoli 2010.03.02. 08:47:27

Bladika: Egy cseppet túlreagáltad a dolgot.
Azt írtad: "A legviccesebb pedig egy kismadár volt." Ebből következtettem arra, hogy az előtte említetteket is annak találtad.
Légyszi olvasd el újra ezt a kommentedet. Sehol sem említed benne, hogy emberéletet veszélyeztetett volna a blöki.
Szeretem a kutyákat, mert az ő hűségük megkérdőjelezhetetlen. Nyilván nem direkt csaptad el, csak ez a vicc dolog csapta ki nálam a biztosítékot.

Yoli87 2010.03.02. 09:02:19

A szárnyas patkányt nem sajnálom! De a vaddisznó ha a motorháztetődön landolt akkor annak baja is lett, mert egy disznó nem 50 kg.
A "szarvasos" tábla pedig mint tudjuk, Volga gyárat jelez a közelben. :-P

labi 2010.03.02. 09:12:34

@volánrulz: "nem kell 5 méteres csak 1 m már azon se megy át az őzike"

Aha...
Saját szemmel láttam ahogy a normál szabvány fémháló vadkerítést (ami bőven magasabb mint egy méter) egy szarvasbika helyből átugrotta.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.02. 09:19:01

Ismerősöm egyszer egy tehenet gázolt el. Motorral. A vas tropára ment, ő is össze-vissza törte magát. De amikor feltápászkodott nagy nehezen az árokból, azt látta, hogy a tehen békésen legelészik tovább.

tururú 2010.03.02. 09:25:25

@bloodmn: szerintem kamu, amit írsz, nem ütöttél el verebet, és nagyvárosi galambot. rókát sem. nyúl sem szalad keréknek, ez is kamu.
tudom, mert én is mentem már autópályán, és nem jött elém semmi állat, ez rá a bizonyíték, hogy eléd sem ment.
lásd be, hogy ezt most találtad ki.

labi 2010.03.02. 09:36:25

@Marty Mcfly: "baszott nagy dudaszó, oszt iszkol is a picsába..."

vagy nem. erdei úton kisétált elém egy őz. lassan mentem megálltam. vártam egy darabig. amikor unalmas lett dudáltam neki. letojta. lekapcsoltam a lámpát, dudáltam. letojta.
lehet hogy hót süket volt... :)

Sárkányböffentő 2010.03.02. 09:40:18

@egyittlakó: Van embervédő!
Sanya, az egyik susogós maci:)

2010.03.02. 09:58:50

@Szekuriti Blogger: ezt amúgy viccesnek és abszurdnak érzem. A vadásztársaság "vezérli" a vaddisznókat és őzeket valami csippel ? és ha hibázik a vadvezérlő kezelő akkor történik baleset ? és akkor jogosan lehet büntetni a vadásztársaságot ? Vagyezakkormosthogy ?
Hogyan felelhet egy vadásztársaság egy saját feje után menő vaddisznóért ? abszurd.

vérengző kismalac 2010.03.02. 10:07:02

Tényleg nagyon sok állat rohangál az utakon és nagyon oda kell figyelni.
Csak az a baj, hogy a legtöbbnek két lába van felegyenesedve jár, sőt még kocsiba is ül.

Peetee 2010.03.02. 10:07:48

Kedves cikkíró: Szomorkodjál nyugodtan élteled végéig.

Elárulom: Bp-Debrecen oda-vissza út alatt megöltél még 16525db hangyát, 216 méhecskét, átgázoltál 12921 szúnyog életén amik a Tisza felett haladtál át. Ezen felül elpusztult a kereke alatt még 832 db svábborgár, 1 hőscincér, és komolyan megijesztettél 3 sündisznót is, akik vélhetően a TE autód hatására meghalnak a következő 3 hétben.

Legyél öngyilkos, és nézz körül otthon is, nehogy véletlenül alvás közben megölj egy poratkát!!!!

Valakinek annyira tökéletes az élete, hogy azon kesereg, hogy egy macska meg egy galmab meghalt, mert Ő éppen akkor járt arra.
Micsoda beteg világ ez?

"streetfighter" 2010.03.02. 10:17:09

@Peetee:
"Valakinek annyira tökéletes az élete, hogy azon kesereg, hogy egy macska meg egy galmab meghalt, mert Ő éppen akkor járt arra.
Micsoda beteg világ ez?"

Ezek szerint te is beteg vagy, csak nem dudsz róla.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 10:46:59

@Hauzer: lehet, hogy egerészölyv volt. De nem magyar sas volt, a horvát természetet károsítottam.
A galamb meg beszorult az ablaktörlő alá, kb, mint egy reklám, leffent kettőt hármat, majd elrepült, egész kevés vért meg agyvelőt hagyva csak hátra.

@newtehen: Biztos a szárazság miatt! Azt hallottam, lassan vigyázni kell, mert invazív a faj, és erre terjeszkedik.

Take-it-Easy 2010.03.02. 10:47:49

Tipikusan azzal történik ilyen és ennyiszer, akit extra érzékenyen érint az állatok sérülése/pusztulása.
Mi jó pár évvel ezelőtt este ütöttünk el egy őzet. Gyakorlatilag kivédhetetlen volt a dolog, a sárvédőnk totál behajlott, az őz meg elszaladt....

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 10:51:47

@Easyke: keresni kell az árokban. Az őz nagyon puha, nem éli túl, ha behorpad az autó.

Take-it-Easy 2010.03.02. 11:07:13

@kolbászoszsömle: hát, szerintem a lábát kaphattuk el. Utána egyébként gondolkoztunk rajta, hogy affene, lett vón' egy jó őzpöri, dehát...
Most így több év után meg már biztos azért porhanyós... uuuáááhhh... :(

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.02. 11:31:51

Merre van ez a Sor község? Gondolom Budapest és Debrecen között, ha már sorban ütötte el ezt a sok állatot...

Marr 2010.03.02. 14:19:46

És az állatorvost senki se hívta?

Nemtom, mi még akkor is megkerestük a legközelebbi faluban az állatorvost, mikor nem mi ütöttünk el egy gólyát, csak láttuk, hogy az árokból próbál kijönni, és nem megy neki. Mentek is érte azonnak, törött volt a szárnya, de így túlélte.

Marr 2010.03.02. 14:20:21

@Marr: ..és a lába is törött volt.

Marr 2010.03.02. 14:21:42

@dtk74: Szerintem hívj legközelebb is... Hátha értelmesebbek lesznek.

cso zsi 2010.03.05. 14:56:32

Az időben visszafelé haladva...
Nyúl a 33-as úton, elgörbítette a lökhárító alatt a kasznit picit.
Finom volt egyébként.

Galamb a Béke úton. Leszáll - autó jön - felszáll - leszáll - autó jön - felszáll - leszáll - autó jön - felszáll - leszáll - én jöttem kisebb követési távolsággal, mint kellett volna - felszáll.... na.
Hűtőmaszkon megpattan, a szélvédőn felrobban, útitársnő visít...

Iskolai buszkirándulás. Akkoriban volt újdonság a panorámaszélvédős Ikarus. (Vagy legalábbis a pösti gyeröknek annak tűnt.)
Olyan 100 körül mehettünk, amikor a jobb oldali szélvédőn dörrenés, tollfelhő, és szétfolyó madárka. Fiúk röhögtek, lányok rosszul lettek.
Szélvédő megrepedt.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása