Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Karöltve szívatott meg a Netrisk és a KÖBE

2010.03.12. 13:46 :: SilentSound

Azt leszögezhetjük, hogy Epikurosz már csak azért sem lehet sikeres ember, mert megjárta a biztosítási díjak poklának legmélyebb bugyrát, a malus 04-et, de szerencsétlent ezek után még jól meg is szívatta a biztosító és az alkusz azért, mert rosszabb bonus-malus szintet adott meg véletlenül annál, mint amit kellett volna. A helyében én nem hagynám ennyiben a dolgot.

Nagyon röviden írom le az esetem, mert nincs időm részletezni, poénkodni. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) ügyeimet pár éve a Netrisk.hu biztosítási alkuszra bíztam, és tavaly év végéig minden rendben is volt, de most beleesett a légy a levesbe.

Tavaly év végén úgy döntöttem, hogy biztosítót váltok, és e célból elvégeztem az alkusz honlapján a számításokat. Annyi hibát követtem el, hogy összekevertem az aktuális és a következő évi bónusz-málusz (BM) besorolást, ugyanis nem volt világos számomra, hogy az aktuálist vagy a következő évit kell beírnom az űrlapra.

2009-ben M04-esben voltam (tudom, nem lehet ezzel dicsekedni, de ez volt), és először ezt írtam be, helyesen, de meggondoltam magam, és 2009-11-05-én értesítettem a Netrisket, hogy:

"Rosszul adtam meg a bonus-malus besorolásom. M04-et adtam meg, de annyira nem rossz, hanem M03. Ma kaptam erről levelet a jelenlegi biztosítómtól."

(Tehát, a következő évi BM-et adtam meg, mint később kiderül, tévesen. Szeretném hangsúlyozni, hogy ez még csak egy értesítő levél volt, nem a BM igazolás.)

2009-11-06-án a következő választ kaptam:

"Tisztelt XY!
Bejelentését feldolgoztuk. Köszönjük a tájékoztatást.
Nyilvántartásunkban módosítottuk a megadott malus besorolást M3-ra, ennek értelmében jövőre M2 besorolásban lesz. Éves díja 67 160 Ft-ról 56 575 Ft-ra csökkent. Köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat, biztosítási kérdésekben a jövőben is készséggel állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel, Netrisk.hu Csapata
Perger Judit (Ügyintéző)"

Figyeltél, ugye?

Az M03-as díja 67.160 ft volt, ez csökkent 56.575 ft-ra (M02).
Az új biztosító, a KÖBE (hamarosan inkább KÖPE-nek írnám legszívesebben) kiküldte az ajánlatot, én meg aláírtam, és visszaküldtem. Utána nagy csend volt.

A BM igazolást, amint megkaptam, 2010. jan. 14-én azonnal elküldtem az új biztosítónak. Ekkor jött a meglepetés: a KÖBE közölte, hogy mivel rossz BM besorolást adtam meg, a biztosítási díjamat 56 575 Ft-ról megemelik, de nem ám a következő lépcsőfokra, vagyis 67 160 Ft-ra, hanem mindjárt 87.235 ft-ra, ami több, mint a 2009. évi díjam, az ugyanis 80.016 ft volt.

Vagyis, a biztosítóváltásom úgy sikerült, hogy annak ellenére, hogy 2009-ben egyetlen balesetet nem okoztam, emelkedett a biztosítási díjam. Magyarul, ezt megszívtam. A különbség nem nagy, kb. 7 ezer ft. de mégis bosszantó.

Első körben már most, jó előre megírtam a felmondó levelet a Netrisknek és a KÖBE-nek is, és jövőre vissza fogok menni a korábbi biztosítómhoz.

91 komment

Címkék: autó biztosítás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schnee 2010.03.12. 13:56:10

SZVSZ szerintem ne a Netrsikre haragudj, hanem sajáét magadra. A Netrisk leírta mig fog történni "malus besorolást M3-ra, ennek értelmében jövőre M2 besorolásban lesz."

Ha ebből nem vetted észre, hogy mi történt az szívás.

A módosít díjad meg valószínűleg azért ennyi a köbénél, mert ilyenkor már nem érvényesülnek az "online kötés" kedvezményei.

Szívás az biztos, de saját magad szívattad meg. :(

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.03.12. 13:58:47

hamis adatokat adtál meg az új szerződésedhez. jogos a "büntetésed".
ja, hogy "nem vetted észre"? nem "értetted"? jobban kéne figyelni.

Take-it-Easy 2010.03.12. 14:06:32

@schnee - NOKIA dobozokat elfogadok!: a netrisk azt írta, hogy a módosításnak megfelelően a nyilvántartásukat módosították. Közölték, hogy ennek fényében hogyan fog alakulni az ár. Ajánlatot ennek megfelelően kiküldték, posztoló aláírta. Mindezek után viszont mégis egy sokkal magasabb árat kénytelen fizetni. Lehet, hogy én látom rosszul, de én úgy érzem, hogy a biztosító szívat, nem a posztoló saját magát. Posztoló minden tőle telhetőt megtett, hogy a hibát időben korrigálja.

schnee 2010.03.12. 14:09:48

@Easyke: Éppen a korrekciónál követte el a hibát és ezt nem vette észre. Elöször jól adta meg M4, majd ezt módosította M3. Ez alapján kötött biztosítást. Viszont M3 csak idén lett, az ajánlat M2-re szólt.

Dr Kangörény 2010.03.12. 14:11:02

Milyen ajánlatot küldtek ki? Én évek óta a netrisknél váltok biztosítót és csak első alkalommal kellett papírt aláírva visszafaxolni nekik, utána mindent ez alapján a meghatalmazás alapján ők intéztek.

Biztosító nem küldözgetett semmit.

Benbe · http://www.benbe.hu 2010.03.12. 14:12:58

Az "alkusznak" szerintem többé-kevésbé feladata az ügyfél páytolgatása. Azért fordult szakértőhöz, és azért nem közvetlenül a biztosítóval áll kapcsolatban, mert nem ért hozzá. Ez nem bűn, ez egy állapot.

"Segítünk eligazodni"

"KÉNYELMES és MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁST is GARANTÁLUNK"

Ez alapján én nem arra számítok, hogy egy elírás miatt jóval többet kell fizetnem.

loláb 2010.03.12. 14:22:19

Ha hülye vagy, arról senki más nem tehet. Olvasgasd a visszaigazoló leveleket, nem csak unalmukban küldözgetik.

cork77 2010.03.12. 14:24:28

A Netrisk a kitöltött adatlap alapján számolt, a BM igazolás mégis az M3 besorolást mutatta. Mi itt a baj? Utólag lehetett volna módosítani nyugodtan. A Netrisk központja XIII.ker. Rószafa utca, várnak vagy vártak volna ott is szeretettel hogy módosítsák neked a szerződést.

akkor most mi van? 2010.03.12. 14:28:57

@Benbe:

én is a netrisknél vagyok sok éve. Segitenek eligazodni, kényelmes és minőségi szolgáltatást kapok. Igaz, hogy jo adatokkal töltöm ki a táblázatokat, lehet, hogy nem kellene funkcionális analfabétáknak jogsit adni, akik nem tudnak egy eléggé egyszerű adatlapot kitölteni. Mondjuk nekem b sok a bonusmalus kategóriám, ha rendszeresen törném mások kocsiját, lehet, hogy a kitöltéssel is gondjaim lennének.

Marcellusca 2010.03.12. 14:30:25

Aki Netrisk-ezik sikeres ember nem lehet. :)))
Aki évente ugrál a biztosítók között, az méginkább nem. :)))
Aki meg Malus-ba kerül/van, az aztán a ... :D

AutosVilli 2010.03.12. 14:34:29

Asztalborogatás a netrisknél,meg a köbénél,párpofon,és minden jó,pénzt nem kapsz vissza,de legalább ár érték arányban szolgáltatsz te is.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.12. 14:36:05

én decemberben vettem új autót és az imént említett alkusz cég honlapján sehol nem szerepelt, hogy így 2009-es díjakat fogok kapni 2010-ben is

mivel nem tudtam ezt, oda kötöttem a KGFB-t, ahol a komoly biztosítók közül a legalacsonyabb volt a 2010-es díj

ezek után kiderült, hogy én nem azt a díjat kapom, hanem kb. a dupláját annak, még a 2009-eshez képest is EMELTEK RAJTA

ráadásul a B10 besorolásomat csak január 27-én könyvelte le a biztosító, ezért az első negyedévre az A0 díjat számlázták ki

ezt követően nem hajlandók január 1-gyel érvényesíteni a B10-et, bár az autót előző év decemberében vettem, az azt megelőzőt meg már novemberben eladtam

így további kb. 4 ezer Ft-tal lettem megrövidítve

a Netrisk széttárja a kezét, hogy ez a biztosító

a biztosító meg eddig 6 alkalommal ígért 2 napon belül visszahívást és ez egyszer sem következett be

abszolút negligálják az ügy intézését

Generali-Providencia lehúzós banda

Ja és a feleségem autójával ugyanez a társaság a Cascoval szivat meg, nem engedik felmondani, bár tök más kondíciókat alkalmaznak, mint ami a megállapodásban benne foglaltatik

óvakodjon mindenki tőlük

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.03.12. 14:44:02

Azért akárhogy is nézem nem 7 ezer forintot, hanem alaphangon 30 ezret buktál ezzel. Velem is előfordult váltáskor, hogy eggyel nagyobb bónuszt írtam be. A különbség azonban csak 1700 forint volt, de kellett 3 év a biztosítónak, hogy észrevegyék a hibát. Persze rögtön fel is akarták mondani a szerződést díjhátralék miatt. Éljen a Genertel. Ja arról nem is szólva, hogy kabrióval hirdetik az olcsó cascót, de kabrió felépítményre nem kötnek ilyen biztosítást.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.03.12. 14:45:33

@GYUSZI BACSI: ha 2009-re kötsz biztosítást, miért a 2010-es díjakat nézed? az azoknak van, akik biztosítót váltanak, vagy tök új biztosítás fognak kötni 2010-ben.

mondjuk, ha nem hív vissza a biztosító, az is megér egy misét.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.03.12. 14:47:25

A netrisk itt szerintem nem igazán hunyó, legfeljebb az lehet a kérdés, hogy a honlapjukon a kitöltéskor egyértelmű-e, hogy melyik évre vonatkozó bónuszt kell megadni (én nem tudom, nem használom őket). Viszont a november elején elküldött levelükből ez már egyértelmű, onnantól a posztoló a hibás, hogy ezt nem ellenőrizte és javította időben.

Az viszont elég durva, hogy hibás adatközlésért a KÖBE így büntet. Egyrészt átolvasnám az ÁSZF-et, hogy ez benne van-e, másrészt utánanéznék a kötelezőre vonatkozó szabályozásban, hogy ez egyáltalán jogszerű-e.

Persze akár jogszerű, akár nem, igen szemét eljárás. Dehát a Köbének ilyen a híre, nem vagyok meglepve.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.12. 14:49:13

@xaba99: mivel 2009-es díj egyáltalán nem volt megadva, és abból indultam ki, hogy oda kötök, ahol a 2010-es díjam majd jó lesz

de ha 2009 decemberében kötöd, akkor nem az átkötős 2010-es díjakat adják 2010-ben, hanem a 2009-est megemelik

és erre még utalás sem volt sehol

nem az érdekel, hogy a 2009-es december drága volt, hanem hogy a 2010 még ennél is drágább

Leadfoot 2010.03.12. 14:51:03

Választottál volna normális biztosítót, ott legalább az általad okozott károkat (az M4 alapján volt pár) is többé-kevésbé rendesen kifizetik.

oszamaci 2010.03.12. 14:51:51

@GYUSZI BACSI: Cascora egy levél a biztositónak, hogy ezt a számu cascot érdekmúlás miatt felmondod, ajánlva azt kész.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.03.12. 14:52:07

@promontor: jelen pillanatban ezt kérdezik biztosítóváltásnál a netrisken:
"A szerződő 2009-ben érvényes Bonus/Malus fokozata erre a gépjárműre:"

szerintem egyértelmű

babel 2010.03.12. 14:53:17

Téged nem szívatott meg senki, nem volt rá szükség. Ui. Megszívattad magad. (Pont.)

Ettől még arra haragszol, akire akarsz, csak semmi értelme.

j311 2010.03.12. 15:02:46

@GYUSZI BACSI: Mi az a telefon?
Hányszor kell még leírni a hülye magyarnak, hogy itt a balkánon minden szolgáltatóval mindent csak tértivevényes ajánlott levélben szabad, főleg ha pénzed múlik rajta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.12. 15:05:16

@oszamaci: ezt csináltam és visszaírtak, hogy nem fogadják el, csak évfordulóra és ha nem fizetem, perelik a díjakat és blablabla

@j311: egyrészt levéllel kezdtem, ebben beküldtem az összes doksit (pl. kártörténeti igazolás)

ráadásul felveszik a telefonbeszélgetést, szóval elvileg biztonyítható, ha kikérem a hívást

de arra mennek rá, hogy 4 ezerért nem cirkuszol az ember

vernarancs 2010.03.12. 15:07:55

A poszt-tolo elkovetett mindent, hogy a hibat korrigalja. Jo adatrol a rosszra. Nem csoda, hogy a biztosito innentol nem koteles az elozetes ajanlatot fenntartani. Viszont ha jol emlekszem barmilyen szerzodestol el lehet allni par napon belul.

Ecsedy Áron 2010.03.12. 15:09:18

Véleményem szerint az eljárás simán lehúzási kísérlet és ne dőlj be neki. Az összes biztosítási alkusz (Netrisk is) GARANCIÁT vállal a nála kötött biztosítások díjára. Vagyis függetlenül attól, hogy elcseszted az adatközlést (ami hozzáteszem csak a te tájékoztatásod és a papírmunka miatt kell, mert a Netrisknek és/vagy a biztosítónak kell lekérnie az előző biztosítódtól az igazolást) az ott megadott áraktól el nem térhetnek (ajánlat ugye), kivéve ha ki van kötve erre az esetre eljárási vagy pótdíj (nem hiszem) az ÁSZF-ben. A visszaigazoló levél nem lehet eljárás alapja (akkor sem ha tényleg nem reagáltál rá).

Én mindenképpen reklamálnék a Netrisknél, majd a biztosítónál, majd a PSZÁF-nél. Ez a legutóbbi hasonló esetben (ott egy kedvezményt nem érvényesített a biztosító, mert ő másképpen gondolta, mint az alkusz - nem fizettem ki azt az összeget, reklamáltam, erre felmondták a szerződést) nagyon bejött, pár hét alatt mindent visszaállítottak és még a felmondott szerződési időtartamra nem is kellett fizetnem.

bunkocska 2010.03.12. 15:12:48

Sziasztok kedveskéim!

Na figyuzzatok, a postolónak javaslom gondolja át amit ir. A biztositó nem az alapján sorol be AMIT TE LEIRSZ, hanem lekéri a másik biztositótól a BM besorolást, és ha egyezik azzal akkor jó, ha nem akkor meg kiszámlázzák visszamenőleg. Arra, hogy előzetesen beírd az ajánlatkérésnél azért van szükség, hogy az első negyedéves számlát ki tudják állítani, ugyanis a biztositó csakis adott év január elseje után kérheti ki a másik biztositótól az adatot, ha nem tudja ezt lekérdezni és te sem jelzed neki, nem viszed az igazolást stb, akkor az automatikus M4 mindaddig amig nem igazolod, hogy mégsem, viszont amennyiben ezt megteszed a biztositó köteles korrigálni a díjat akár visszamenőleg is. Javaslom a felügyeleti szerveket PSZAF, de inkább MABISZ. Úgye a KÖBE egy egyesület, ezért egyesületi díjat is szedhet, lehet, hogy belerakta a biztositási díjba.
Aki 2009 decemberében vette a kocsit annak is javaslom gondolja át mit ir. A kocsi átvételekor, klell, hogy valahol köss egy kötelező biztosítást, mert különben nem lehet közlekedni az autóval, sokszor ezt meg is teszik ahol vetted. 2010-re 2009-es díjakat nem lehet kivetni, ez tilos és ezt nem is teszik meg, viszont lehet hozzácsapták a 2010-es díjhoz a 2009 decemberi díjrészletet is és ezért tűnik soknak. Érdemes körüljárni a témát. Szívesen segitek priviben, irjatok emailt.

Marcellusca 2010.03.12. 15:14:08

@j311: Vagy személyesen, asztalt borogatva!

neos 2010.03.12. 15:16:08

@xaba99: A posztoló azért irt, mert segitséget keres. Aki neki erre azt válaszolja, hogy hülye vagy ezt benézted úgy kell neked azt én "különleges" embernek tartom".

Ha nem tudsz segiteni akkor, nem kell feltétlenül megosztanod itt értékes véleményedet.

Rav Antal 2010.03.12. 15:19:10

@oszamaci: Minek levelezni? Nem fizetni, oszt kész. Majd felhívnak ők, hogy mi van, miért nem fizetsz, mondod, hogy mert csak és felmondják ők.

Nem kell túlbonyolítani.

akkor most mi van? 2010.03.12. 15:21:18

@promontor:

konkrétan ez van a netrisknél:
a megszűnő szerződés adait kérik be, egyebek mellett:

Kérjük adja meg a fenti KGFB szerződés megszűnésekor érvényes Bonusz-Malusz besorolást:

ez szvsz eléggé egyértelmű.

min 2010.03.12. 15:24:49

Na de öröm az ürömben, hogy a posztoló a múlt évben nem zúzta le valamelyikünk autóját!
Hurrá!
A fejlődés tagadhatatlan...
Jövőre már a nyomtatványokat is ki tudja tölteni helyesen.

vernarancs 2010.03.12. 15:25:52

@Rav Antal: Ez biztositonal nem jo jatek. Ha megzuzol valakit akkor fizetheted zsebbol az ellenfel karat, mert nincs ervenyes biztositasod (a mocsok biztositok mar akkor is megtagadhatjak a fizetest ha egyszer valamikor a mult evezredben egy napot kestel a reszletfizetessel).

Little Fluffy Cloud 2010.03.12. 15:27:07

Megfigyeltem, hogy ezen a blogon általában a bunkók pártjára állnak a hozzászólók, azért nem is nagyon jövök sokszor ide, de azért leírom én is, hátha valaki biztosítóváltás előtt áll:

A KÖBE-T SOHA SENKINEK NEM AJÁNLOM!!!

Engem nagyon egyszerűen szivatott meg: nem küldte a csekket, és mire ez nekem feltűnt, és felhívtam őket, már pont megszüntették a biztosítást. Addig teljesen jóhiszeműen biztosítás nélkül mászkáltam, ezután meg ugrott a Bonus 3-asom, plusz a biztosítók főcsaló egyesületének napra ki kellett fizetnem amit én "elmulasztottam".

Egy Horvát Ádám nevű bunkó robot oktatott ki a KÖBE részéről azzal, hogy márpedig én átvettem a csekket és nem fizettem be. Gondolom, másodállásban ő a kézbesítő, vagy a programja tényleg nem tud részletesebb magyarázattal szolgálni. Ő tudta és kész.

És itt követtem el a hibát (tudom, béna vagyok): újra megpróbáltam náluk kötni biztosítást. Újból nem küldtek csekket, újból nem lett biztosításom, újabb 30 napot kellett kifizetnem a maffiájuknak a semmire, újból biztosítás nélkül járkáltam teljesen jogkövetőként.

(10 éve lakom itt, eddig mindenki mástól minden levél a kezemben landolt, amit ide címeztek.)

SZÓVAL A KÖBE-T SOHA TÖBBET NEM AJÁNLOM SENKINEK.

Sziasztok.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.03.12. 15:27:13

@xaba99: Igen, továbbá ez alapján ( @bunkocska: ) valószínű, hogy a KÖBE sem csak úgy szemétkedik, hanem vszeg kiszámlázta az M4-es díjat, amíg megjön a bónuszigazolás a régi biztosítótól, aztán majd módosítja. Persze ezek után ki tudja, várjuk meg, hátha Epikurosz is megszólal még...

kági 2010.03.12. 15:30:56

A KÖBE esetében 1,35 az M2 szorzója, 1,6 az M3 és kétszeres a díj M4-ben. Itt egyértelműen arról van szó, hogy nem változott 2010-re a bonus-malus besorolásod. Ennek lehet az oka, ha nem volt 2009-ben 9 hónapig kötelező a neveden, vagy 2009-ben is okoztál kárt. De ha volt, akkor meg menj reklamálni a KÖBÉ-hez, mert akkor az előző biztinél levő M4-et M3-ra kellett volna módosítaniuk. Ezt nem tették meg, de ezt nem szabad annyiban hagyni. Kérd ki te is az előző biztitől a kártörténetit. A KÖBÉnek jóvá kell írnia a szerződéseden az M3-at, ha az jogos.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.03.12. 15:32:53

@neos: nekem a postban nem tűnt fel, hogy segítséget kért volna, vagy keresett volna.
ráadásul ez nem egy segélyegylet.
figyelmedbe ajánlom még a blogszabályzatot is, pl.: "A blogon bárki szabadon elmondhatja az aktuális témával kapcsolatos véleményét."
nem személyeskedtem, nem voltam nácifasiszta sem, még csak le sem hülyéztem senkit.

végül megköszönöm, ha "különleges" embernek tartasz, én is annak tartom magam.

egyébként te sem segítettél a postolónak, azzal meg főleg nem, hogy rólam "osztod meg értékes véleményedet". ;)

tokomtelevan 2010.03.12. 15:46:09

Kedves Postoló!

Pár éve töltögetem a netrisk adatlapot, s váltok is biztosítót.

Itt az a nagy büdös helyzet, hogy figyelmetlenül olvastad a kérdőívet, mert elég egyértelműen kérdezik, hogy a 2009-es B/M fokozatodra kíváncsiak, s nem arra, hogy mi lesz 2010 ben!
Illetve azt jelzik, hogy ha az év hátralévő részében balesetet okozol, akkor érvényesíteni fogja a biztosító az átsorolást!

Az ajánlattételkor az általad megadott adatokkal számol mindenki, majd a kártörténeti igazolás bekérésekor ellenőrzik az általad megadott adatok valóságtartalmát.
Mivel Te nem valós adatokat adtál meg, így a valós adatokkal ujraszámolták az általad fizetendő biztosítást.

Itt csak Te hibáztál!

Megjegyzem egy szerződésbe valótlan adatokat szerepeltetni közel van a magánokirathamisításhoz.
Szerencsédre előnyöd nem származott belőle, szóval lehetne ez az ügy rosszabb is.
Máskor figyelj jobban mit irkálsz, mert egyértelműen Te b..tad el.

Calden 2010.03.12. 15:57:14

Csupán el kellett volna olvasnod, mit írsz alá.

Másodjára is rossz volt a szerződésed, hiszen a köv. évi besorolást vették alapul, s annál eggyel jobb besorolást kaptál. Ők is hibáztak itt, de te vagy a hunyó.

Gyakorlatilag úgy is lehet fogalmazni, hogy legalább 7 rongyodba van a nemtörődömséged. Meg is érdemled.

Csilla9 2010.03.12. 16:00:17

Hát igen, ezt én is megjártam, szinte ugyanígy! Megkötöttem a netrisken keresztül az új biztosítást, aztán kaptam egy csekket, rajta általam soha nem látott durván magas 73 ezer forintos negyedéves díjjal! A hajam égnek állt, mert a szerződésbe 34 ezer volt! A megoldás az lett, hogy nagy bánatomra, el adtam a kocsimat anyukámnak, így köthettem új biztosítást januárban! :)
Persze az autót ettől még én használom! :)

Integrált Szerverterror 2010.03.12. 16:01:42

@xaba99: Neh pont ezt akartam írni én is!:)

A kedves poszter meg egyszerűen el akarta sunnyogni az M3-at. Mertugyebár ha rendes, becsületes sarcfizető polgár lenne, már nov. 7-én küldte volna az újabb levelet, hogy „oppá bocsi tévedtem mégis M4 lesz az az M3!”

Sobrijóska 2010.03.12. 16:02:49

Van egy kis szívatás a dologban, ha tényleg így történt. A novemberi váltásnál is érdemes figyelni, én pl. nov. 1-én már megkötöttem az újat Netriskkel, aztán 10 nappal később csak kíváncsiságból újra kalkuláltattam magamnak ugyanazt, hát nem kisebb volt a díj már? Hát ugye ez meg hogy? Hiszen közzé kell tenni a fix díjakat előre.
Szóltam nekik, aztán rögtön mondták, hogy persze, nekem is olcsóbb lett már.
Szóval azért működik a balekfogás, itt most te voltál az, mert megtehették veled, nem volt módod már mást választani.

vernarancs 2010.03.12. 16:04:55

@Csilla9: 34/negyed ev? Kamionnal jarsz? :DD

Silverf@x 2010.03.12. 16:17:47

Biztosítási ajánlatot jogilag az ügyfél tesz, nem a biztosító, tehát azt írod alá, amit Te ajánlasz (amit tulajdonképpen ő ajánl, de mindegy...), tehát olyan nincs, hogy aláírsz valamit és a számokat utólag töltik ki. Ha rossz adatot adtál meg az elején, ki fogják javítani Neked, feltéve, ha normális hangnemben kéred ezt. Én javasolnám ezt a módszert, ha a problémát szeretnéd megoldani. Ha a feszültséget levezetni, mint itt egyesek, akkor borogasd az asztalt és szaladj a pszáf-hez, akik úgysem fognak ezzel foglalkozni, mert van épp elég dolguk, például a biztosítókat megbüntetni kartellezésért, mert azon jóval többet kaszálnak...

aqua pluvia 2010.03.12. 16:23:49

Talán az volna a legegyszerűbb, ha a biztosításkötést nem bíznátok közvetítőkre, hanem ti magatok átolvasás és értelmezés után valós adatokkal kitöltenétek a biztosítási ajánlatot. Igaz, így nem tudnátok mást hibáztatni, ha elcsesztetek valamit, és az általatok befizetett biztosítási díjból sem kapna jutalékot a semmiért a biztosításközvetítő.
Egyébként ennek a posztnak mi értelme volt, azon kívül, hogy a posztoló közhírré tette magáról, hogy ő funkcionális analfabéta?

Fannii 2010.03.12. 16:25:06

@tokomtelevan: "Megjegyzem egy szerződésbe valótlan adatokat szerepeltetni közel van a magánokirathamisításhoz."
Hjajj! Miért nem húzzuk rá egyből az emberölést!

aqua pluvia 2010.03.12. 16:28:38

@vernarancs: 15:07:55
Szóval úgy emlékszel, hogy minden szerződéstől elállhatsz pár napon belül?

Emlékezz erre is: a tudatlanságnak egyetlen árulója van: a nyelv. Miért kell feleslegesen dolgoztatnod?

Wesszájd Gábor 2010.03.12. 16:33:17

Én pl ezt úgy csináltam, hogy 3 kalkulátorral kiszámoltam a várható díjakat( persze nem egyeztek az összegek), utána a legkedvezőbb áru biztosítóknál a szervereik legmélyéről előkerestem a szerződési feltételeket és díjszabásokat, és végül személyesen megkötöttem. A végén jobban tudtam mennyit kell fizetnem, mint az ügyintéző.

vernarancs 2010.03.12. 16:40:38

@aqua pluvia: Neked nem faj a nyelved a sok gepelestol (nyilvan te azzal gepelsz). Idiot.

Robis 2010.03.12. 16:56:35

Aki a Köbe-vel biztosít siekres ember nem lehet, ez ltászok a Malus besorolásodon is. Elbasztad, most szívsz. Ennyi.

neos 2010.03.12. 17:03:20

@tokomtelevan: Az okirat hamisitás szándékos cselekmény. Az igazolás még nem kapta meg, mikor megadta a besorolását. Itt tévedés történt a posztoló részéről. Ennyi.

Az felvetett okoskodást követve: Okirat hamisitáshoz hasonlítani, illetve rosszhiszeműséget feltételezni ott, ahol nincs a zaklatás esetleg rágalmazás lehetne.

aqua pluvia 2010.03.12. 17:15:05

@vernarancs: Igazad van! Mivel most nem beszélgetés során mondtál, hanem kommentelés közben írtál butaságot, nem a nyelved, hanem az ujjacskád árult el (remélem legalábis, hogy az ujjaddal gépelsz).

Don Carnage 2010.03.12. 17:16:34

A legutóbb okozott balesettől számított 9 hónapos balesetmentes időszak leteltét követő naptári évben ugrik egyet fel a bónusz.Tavaly is össze vissza nyomkodták a gombokat online,mindenféle kedvezmény beikszelve ami nem is járna - csak nem olvassa végig a feltételeket. Aztán jött a hörgés hogy nem annyi az ennyi.

FaZon 2010.03.12. 17:31:52

Milyen jó hogy B10-ben vagyok évek óta.Mégis minden évben emelkednek a díjaim.Ez a szemétség!!!!Hiába váltok biztosító társaságot.
egyébként a posztoló nagyon hüki volt.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.12. 17:41:53

Én 2006 óta hanyagolom a netrisket, csónyán átbasztak és szartak megoldani az általuk okozott problémát.

Közöd?? (törölt) 2010.03.12. 17:46:57

Egyáltalán felháborító hogy még mindig nekem kell megadni a bónus-malust ahelyett hogy valami gyökér műkörmös picsa akit kúrogat ott a kisfőnök kinézné a számítógépes rendszerből...

tundrazuzmo (törölt) 2010.03.12. 17:52:57

Nekem a Netrisk átkötés után a "társbiztosító" nem küldte meg a BM besorolást az új biztosítómnak, ezért M04 fenyegetés alá kerültem. Az új biztosító szerint (Genertel) ez amiatt volt, mert hibásan adtam meg:
- vagy az előzmény biztosítót
- vagy az előzmény kötvényszámot
- vagy a rendszámot

Persze nem. Nem hibáztam, és erről papírt is küldtek. Be kellett küldeni a kártörténeti igazolást a tavalyi BM besorolással, aztán kész.

Pozitívum: a kártörténeti igazolás megérkezése után visszamenőleg tudnak szerződésmódosítani, és az esetleges túlfizetést jóváírják. Gondolom erre rendelet kötelezi őket, nem merő szívjóságból teszik.

Nem lehet, hogy a posztoló problémáját is megoldaná egy utólag beküldött kártörténeti igazolás? Vagy ez nem ilyen egyszerű, biztosítója válogatja?

xcomman 2010.03.12. 18:16:12

@vernarancs: Nekem is 34k Ft volt az allianz-nal 2009ben a negyedev (bomi 320d-m van). 5-6 eve van jogsim kb es 3 eve vezetek eddig csak engem zuztak meg 1szer. Decemberben vagy novemberben felhivott egy csaj az allianztol, hogy kicsit sok a biztositasom es be kellene menni, mert leviszik a felere a jelenlegit :D Bementem, megkotottem naluk 20 percet alatt es kesz :) Piciket furcsaltam is a dolgot, hogy meg szolnak is ^^, de ez megalapozta nalam azt, hogy naluk legyen a kotelezom ezentul is.

egyittlakó (törölt) 2010.03.12. 18:19:14

A bringás volt a tettes, miatta szívtál.

misitcom 2010.03.12. 18:22:25

@egyittlakó: Végre valaki átlátja a helyzetet.

misitcom 2010.03.12. 18:24:24

@FaZon: Persze,hogy emelkedik.Te vagy a biztos bevétel.A maluszosok mind ráfizetés.

Astra001 2010.03.12. 18:27:29

Sajnos sokan jártak hasonlóan, köztük én is.
Az én esetem az "aljas hungária" biztosítónál zajlik.
Adott egy 1,3-as suzuki Swift, amire -mivel anyós nevén van a hitel miatt- A0 lett kötve az első biztosítása a kocsinak.Ez évi 60,000-ft volt.2008 év végi a gép, akkor kötöttem meg velük a kötelezőt.
Az idei váltásnál kissé megkésve az utolsó napon néztem meg a netrisk-en.Mivel 1 kis koccanásom volt, ezért M2be léptem a 2010es évtől kezdve, így is számolta ki a netrisk, 16800-/negyedév.
Az olcsóbb köbe 15 körül lett volna, el is inditottam az átkötést.Egyetlen hiba volt, hogy az emilcímet egy karakterrel elrontottam, így nem jött a várt email.Gondoltam le vannak terhelve az utsó nap, emiatt a lassúság, így visszamentem dolgozni.
Mivel este sem jött válasz, bebuktam az átkötést, lejárt a határidő...
Gondoltam sebaj, marad a 16800-.

Majd megjött a szerződés.
26,000-ft/negyedév!!!
Azt hittem leesek a székről.
Felhívtam őket, elég flegmán közölték, hogy az ajánlat csak akkor lett volna érvényes, ha ujrakötöm.
Engem ez háborít fel, a cascot, az életbiztositást a lakásbiztositást nem kell ujrakötni, ezt miért???
Leveleztem, bementem, telefonáltam, de elutasítottak...

Kollégám X5 bmw-je évi 64,000-ft

Soha többé aljas hungaria...

bunkocska 2010.03.12. 18:30:11

Mégegyszert leirom, úgy látszik nem voltam érthető, ez nem bemondásra megy, hanem le kell igazolni, hogy ténlyeg abban a besorolásban voltál 2009-ben, hiába irod, hogy igazából B10-ben voltam, kell igazolni. Ennek jelenleg két módja van, mindkettőt leirtam, az egyik az elektronikus adatcsere, ha megvannak a kellő adatok hozzá, ez biztositón keresztül megy. Ha ez nincs, akkor küldenek egy papírt, hogy biza igazolnod kell, mert M4, comprende amigo, az, hogy mit irsz az ajánlatra az a leszart kategória...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.03.12. 18:39:42

a netrisken értelmesen le van írva mit kell beírni. BM besorolása a 2009-es évben: mit nem lehet ezen érteni????? mit lehet ezen félreérteni?

a netrisk feltételei között szerepel hogy a feltüntetett árakat csak a minden szempontból helyes adatok megadása esetén garantálják. te ezt elrontottad, innentől kezdve ez nem a netrisk hibája.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.03.12. 18:43:54

@Astra001:
az aljas hungáriánál 33% online kedvezmény van. mivel az idei évre nem online kötöttél, hanem offline meghosszabodott, ezért buktad a kedvezményt.

hogy sikerült elrontani az e-mail címedet? hihetetlen. amikor tudod hogy sok múlik rajta, és az utolsó pillanatban vagy miért nem lehet még egyszer ellenőrizni egy rohadt űrlapot???

az e-mail cím elirás űgy gondolom nem a biztosító hibája....

misitcom 2010.03.12. 18:48:21

Pár éve én is a Netrisken keresztül kötök biztosítást.Soha nem volt velük semmi problémám.Amit kérdeztek arra válaszoltam.Amit ígértek azt adták. Ez a poszt szerintem nem is a szívatásról szól,hanem inkább egy igazolás arról,hogy milyen komolyan kell venni egy szerződéskötést.Főleg,hogy nem két forintról van szó.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.03.12. 18:49:51

@Csilla9:
lehet hivatkozni a szerződésbeli díjhoz, ha az adatokat helyesen adtad meg akkor attól nem térhet el a biztosító. ha alkuszon keresztül kötötted akkor meg az alkusznak kell biztosítania azt, így eltérés esetén jogorvoslati lehetőséged lett volna. ismétlem csak akkor ha minden adatot jól adtál meg

Astra001 2010.03.12. 18:51:10

@Hurrá Torpedó:
Mivel anyós nevére intéztem, az ő céges emiljét adta meg, amit egy .(pont) hijján jól írtam le.

A bajom azzal van, hogy nem minden biztosítónál kell újrakötni.Ezt csak azért találták ki, hogy szopassák a jónépet.
A másik, hogy 15000- ről 26,000- emelés szerinted reális??
A Cascomat ami szintén náluk volt felmondtam, ezzel többet buktak már most, mintha eleget tettek volna kérésemnek és egy "reális" árat fizettem volna.

lendit 2010.03.12. 19:01:42

@promontor: Ha B01-et mondtál volna és rossz szerződésszámot adtál volna meg akkor A 00-ba soroltak volna vissza. Így a M02 eltünt volna. Sajnos mindig vannak kiskapuk ami az okosok ki tudnak használni, mivel a biztosítók közötti kommunikáció nem működik.

morpet 2010.03.12. 19:02:43

Pozitív példa:
2008 óta vagyok X biztosítónál, 2009-re és 2010-re is újrakötöttem. Most szóltam nekik, hogy már 2008-ban is rossz bonus-malus kategóriára állították ki a kötvényt (az előzménybiztosítóra fogják). Kivizsgálták, és a 2007-re vonatkozó kártörténeti igazolás alapján visszamenőleg jobb bonus kategóriába soroltak, és visszafizették az így keletkezett összes túlfizetésemet.

lendit 2010.03.12. 19:10:42

@Sobrijóska: Az online alkuszok sietnek kihasználni a kampány elejét, a programok még hibásan számolnak ezért van eltérés a díjakban. Ilyenkor a különbözetet az alkuszok csekkolni szokták az ügyfeleknek. ( Ha a mi hibánkból van a díj eltérése, mi kifizetjük a különbözetet, ha tudomást szerzünk róla.)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.03.12. 19:23:38

@Astra001: de pofátlan az árkülönbség ez tény. egyébként az ár pont a 33+1+1% kedvezmény elmaradása miatt annyi, kiszámoltam :D

papíron teljesen korrekt, belekötni sajna nem lehet.

bunkocska 2010.03.12. 19:24:54

Promotor, ebben tévedsz, nagyon is mükődik és ha jól emlékszem a hatályos jogszabály szerint nem A00-ba, hanem M4-be sorolnak vissza egy idő után, A0-ba csak az elején sorolnak, de mint irtam igazolni kell! De már régen volt:)

bunkocska 2010.03.12. 19:25:39

Bocsánat lendit rád gondoltam:)

lendit 2010.03.12. 19:49:12

@bunkocska: Igen, de a biztosítók nem így értelmezik. Ügyfelemnek egy B03-as és egy M03-as autóra kötött biztosítást. A BOMA rendszrből nem tudták lekérni, így felszólították az igazolásra és az igazolás beérkezéséig visszasorolták A00-ba.Megbízott a B03-as igazolás beszerzésére, a biztosító B03-ba tette. A M03-as befizetett díjkülönbözetét visszautalta ügyfelem számlájára. Nevet a markába.
Ezek a díjak 10 évvel ezelőtti díjaknak felel meg, ki keresett sokat ez idő alatt?

PitBuli 2010.03.12. 20:02:27

B10.
És nincs mit mást mondanom...

PitBuli 2010.03.12. 20:03:05

Ja mégis!
Nem kiérdemeltem, vettem.
Ez van.

hamisnero 2010.03.12. 20:11:32

meg kell tanulni olvasni. meg kell tanulni írni. meg kell tanulni gondolkodni. és meg kell tanulni vezetni. a panaszkodás nem pótolja ez első pontot, a másodikat, a harmadikat és pláne nem a negyediket - ne zúzd le a többi autót. oszt akkó nem van gond, értem?

jaafar 2010.03.12. 20:45:19

Te most tényleg évi 7.000,- Ft miatt sírsz? Ezt úgy hívják, hogy tanulópénz. Nem a biztosító a hibás, Te voltál a figyelmetlen. Ha nem értesz valamit, kérdezni kell. Mindenhol van telefonos vagy email-es segítség.

labi 2010.03.12. 21:10:33

Már meg ne haragudj, de ott az a bónusz maluszos kérdés tök egyértelmű hogy melyik évre vonatkozik. :)
Próbáltál trükközni, nem jott ne oké... de hogy még itt nyavajogsz is miatta...

Adtad volna meg elsőre jól, és akkor baxtadhattad volna a brókert az árgaranciával.

min 2010.03.13. 00:47:55

@Astra001: Mindenhol újra kell kötni. Nekem az 1,6-ra B2-ben 6700 a negyedév az aljas hungária utódnál:-)

daniferi 2010.03.13. 06:19:01

Nekem fordítva történt. Beírtam, hogy A00 van, azzal kalkuláltak. Így is kijött negyedévre annyi, mint eddig havonta volt. Mégis szívesebben fizetek 7ezer/negyedév összeget, mint havonta, úgyhogy váltottam :) Év elején jött a levél az új biztosítótól, hogy átléptem B01-be, ezért még kevesebbet kell fizetnem. Persze ha időben megadom a megbízást a bankomnak, akkor még a régi díjat szedik le, így viszont a jó összeget elutaltam és még meg is köszönték, hogy időben fizettem :)

Egyébként elég érdekes módon van ez a biztosítós dolog megcsinálva, hiába van 10 éve jogosítványom, s balesetmentesen vezettem, még szabálysértésem se volt, mégse kaptam kedvezményt, mert "a rendszer szerint" ez új jogsinak számít.

indapass90210 2010.03.13. 10:05:45

@daniferi: olyan nincs, hogy nem jár a kedvemény. Ha van biztosításod valami 9 hónapon keresztül és nem csinálsz a biztosítás terhére kifizetéssel járó kárt, akkor minden évben előlépsz egy bónusz fokozatot. Különben ha okozol kárt, akkor meg visszalépsz káronként kettőt.

min 2010.03.13. 10:26:26

@daniferi: Ezt nem értem. Elvileg a bonúszokat viszed tovább . Két esetben nullázódhatsz. Az egyik ha a biztosító mond fel a másik ha meghaladja a biztosításmentes időszak a fél évet.

indapass90210 2010.03.13. 11:33:25

@min: kettő év az a fél év.

Silverf@x 2010.03.13. 13:01:35

@Astra001: Inkább a 33% online kötési kedvezmény volt a pofátlan :D A baj csak az, hogy a többi biztosítónál is vannak online kedvezmények, újrakötések stb, úgyhogy ott is van mit elrontani.

pengusz 2010.03.13. 15:11:40

Üdv Mindenkinek!
Én is kezdő vezető vagyok, most lesz két éves a jogsim. Amikor vettem a kocsit, egy alkusz cégen keresztül kötöttem én is a biztosítást. Azóta már másodszorra tértem vissza hozzájuk, és tényleg sok mindenben segítettek. Pl. olyan biztosítást tudtak idén felajánlani a tavalyi biztosítómnál, amit netes ajánlatkéréssel nem értem volna el (olcsóbb volt, mint a biztosító hivatalos ajánlata). A BM besorolásnál is segítettek, nekem sem volt teljesen érthető.

daniferi 2010.03.13. 20:22:47

@Dövan: Igaz, ám ha nem volt biztosításom, hiába van jogsim évek óta, nem számít, mert ugye ha nincs biztosításom, akkor elvileg én nem is vezetek... Ahogy 'min' is írta. Nulláról indultam, hiába vezettem hivatásosként is éveken keresztül.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.03.15. 18:23:24

@daniferi:
persze hogy így van mivel nem neked van biztosításod, hanem az autódnak, és ha még sosem volt autód akkor A0-ról indulsz, ez logikus ebben a rendszerben.

az más kérdés hogy a rendszer szar :D

j311 2010.03.16. 15:04:31

@GYUSZI BACSI: Dolgoztam szolgáltatónál, ritkán kerülnek elő olyan telefonos beszélgetések, amik kárára vannak a cégnek.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.03.16. 19:46:29

Köszönöm a válaszokat. Számítottam jóra is, rosszra is, így semmilyen meglepetés nem ért.
Én egyébként csak 2006. óta vezetek, és kezdőként elkövettem pár apróbb hibát, kisebb anyagi károkat okoztam, ezért kerültem az M04-be. Nem mindig egyértelműen az én hibámból, volt olyan helyzet (köd, nyálkás, lejtős út, hirtelen felbukkanó gyalogos -> tömeges koccanás, például), amelyet gyakorlott vezető sem tudott volna elkerülni.
Teljesen jogos viszont az a felvetés, hogy mi a búbánatos francnak van ez az egész elektronikus hóbelevanc, ha a BM besorolást a biztosítók nem tudják lekérdezni egy központi adatbázisból? Ráadásul, postán kell nekik küldözgetni, levélborítékban, ajánlva a BM igazolást.
Bezzeg ha a pénzünkre van szükségük, azt nem kell levélben, bankók formájában elküldeni nekik, mert - miután csoportos beszedési megbízást adunk - úgy leemelik a banszámlánkról, mint megrögzött alkoholista a pálinkás üveget a polcról.

Amint a posztban írtam, a Netriskkel már fel is mondtam az alkuszi megbízást: "Alkuszi megbízást és meghatalmazást ezennel felmondom, mivel Önök nem megfelelően képviselték az érdekeimet". Azt hiszem ez világos beszéd.

A KÖPÉ-ről meg hallani sem akarok többé! Nekem ez a min. 7000 ft egy tanulópénz, a jövőben messze elkerülöm a KÖBE-t, és a Netrisket is. A KÖBE-től akkor is átszerződöm jövőre, ha máshol többet kell fizetnem. Nem a pénz a minden! Bizalmat kérek, segítséget, és azt, hogy ne nézzenek hülyének, akkor sem, ha hülyeséget csinálok!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.03.16. 20:09:29

Még valami:
2006-ban szereztem jogsit és vettem autót.
Csináltam egy apró koccanásos balesetet 2007-ben, majd egyet 2008-ban. Ugyanebben az időszakban nekem is okoztak 2 apró koccanást. 2009-ben nem volt biztosítási eseményem. (Köszönhetően, például, annak, hogy nem feltétlenül akarok sárga jelzésnél megállni, így nem jönnek belém hátilról.
A budapesti autósoknak a sárga jelzés - a KRESZ-szel ellentétben - nem azt jelenti, hogy lassítok, hanem ők gyorsítanak, hogy még átcsússzanak, így ha te lassítasz, akkor felöklelnek hátulról.)

A BM furcsasága, hogy A0 után M2-be kerül a delikvens, és még egy baki után a M04-be, de amikor innen vissza akarod tornászni magad, nem M2-be sorolnak, hanem M03-ba.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása