Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Én vagyok a csávó a sötétített BMW-ből

2010.03.17. 17:22 :: SilentSound

Én nem tudom, hogy Benedek szívott valami kemény anyagot, vagy csak olyan jó idő van már, hogy napszúrást kapott, de olyan levelet írt, hogy nem tehetem meg, hogy ezt nem osztom meg veletek. Ilyen tényleg van, vagy csak álmodta az egészet? Régebben én is gondolkodtam motoron, de van egy mindent vivő ellenérvem: féltem a szaros kis életemet. És sajnos van is miért Magyarországon.

Mi köze az autóvezetésnek az asztrológiához? Kos vagyok. Nyilas az aszcendensem. Még aki a horoszkóp-rovatot átlapozza, annak is egyértelmű: két tüzes jegyből nem sok jó sül ki.

Igen, én vagyok a csávó a sötétített 3-as BMW-ből, aki dudál, ha nem mész át a sárgán. Ha nem dudál, akkor éppen meditációs cd-t hallgat és a világon semmi sem húzhatja fel. De én vagyok az a csávó is, aki a buszsávban eléd vág, mert sietek, mert időre megyek, mert dolgom van. Akkor is, ha meditációs cd-t hallgat. Mert ilyenkor a szellem elriasztja a rendőröket és zöld-hullámot okoz. :)

Oké, most már sokan fintorognak. Akkor elmondok még valamit, itt, egy autós blogon. Utálok autózni (Budapesten). Egy évtized elrepült az első kokettálástól, majd megértett bennem: a 2800 köbcenti egészen pontosan 2750-el ötbb, mint amennyire Budapesten szükség van. néha elélvezel, de az esetek 99 százalékában felesleges. És közben milyen jó lenne a kihasználatlan 190 lóerőt beváltani egy kis haladára. Ott, a buszsávon, padlógázon a villogó sárgában.

Vettem egy robogót. 50 köbcenti.

Azt mondják, a húrelmélet lényege, hogy az egyszerre egymásnak csapódó 11 dimenzió olyan hullámokat kelt, amelyek összeállnak egy új univerzummá.

Összecsap 11 dimenzió és én eltűnök valahol a cél felé. Buszsáv? Phö. Zebra? Phö. Egyirányú? Phö! Rendőr? Phö. Parkolás? Phö. Közteresek? Phö.

Folytassam?

Folytatom. Levegő, még ha szmogos is, de gyorsan halad. Autók között el: visítva nevetés. Tankolás: ötöde, visítva, ordítva nevetés. 50-nel buszsávban, álló autók mellett: felbecsülhetetlen.

Autóval 50 perc és idegbaj, hogy most húzza rám a rohadt BKV-s. Folyamatosan, kényszeresen mosolyogva, boldogságban úszva meditációs cd nélküll 20 perc.

Robogóra magyar, robogóra Budapest és a világ egy szebb hely lesz!

187 komment

Címkék: budapest motor biztonság közlekedés autó sztereotípia veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ottopappa 2010.03.17. 21:29:23

@Mityu: Most pontosan mire is gondolsz ezzel? Bocs, fárdt vagyok, tényleg nem értelek...

Forrester (törölt) 2010.03.17. 21:32:27

@Beela: Ennyi, sajnos az autosok legalabb felere igaz amit irtal, kifogas az mindig van, komolyabb elgondolkodas ritkan.

Lehet hogy elelmes nep vagyunk, de kib*szott lustak is, kulonben mar az autosok jelentos resze heti par napot robogoval jarna. Egyszeruen erthetetlen miert tart ezt ilyen sokaig felismerni, pedig ha egyszer joidoben kiprobalnanak egy 125os vagy kozepes motort, ugy kene lerangatni oket rola decemberben.

(Na de sebaj, ha mar odafent nem ismertek fel hogy tamogatni kene a robogo/motorvasarlast, majd idovel kikenyszeriti a valsag igy vagy ugy.)

Balesetmentes szep estet!

Matrix_ 2010.03.17. 21:35:06

rohadjak meg ha nem próbálom ki ezt a robogósdit. Nincs valakinek kölcsönbe örökbe egy robogója?

Borisz2003 2010.03.17. 21:39:44

A posztírónak még sose volt BMW-je, mert akkor ki tudná olvasni a forgalmiból a valós adatokat. Nincs 2750 ccm3-es BMW. Ha venné a fáradságot a Google megmondaná neki a tutit. (2793 a nyerő szám). Esetleg a szobájában van egy ilyen poszter a falon, és most gondolta megtéríti az autósokat, ha már neki nem futja rá, más se járjon autóval...
Én továbbra is maradok az autónál. Télen meleg, nyáron hűvös, nem vagyok időhöz kötve és senki izzadtságát nem kell szagolnom, ráadásul mindig van helyem. :)
egyébként a normális motorosokkal nincs bajom, az is egy életérzés. Csak azt sérelmezem, amikor az utcánkat versenypályának használja 1-2 idióta. De az sajnos az 1.2 sztrítrészerek között is van...
Mindenki közlekedjen azzal amit fent tud tartani és szeret.
Én nem leszek az a BMW-s aki robogóra vált, még ilyen kamu szövegek után sem.

misitcom 2010.03.17. 21:43:20

@Matrix_: Szerintem,nem a robogó a megfelelő eszköz.A pici kerekei miatt nagyon rázós vele közlekedni.A moped kivitelű motorok vagy mint a simson jobban viseli a gödröket.

Szelki Lata 2010.03.17. 21:44:22

@Borisz2003:
Neked meg sosem volt papírod szövegértésből. A posztíró ugyanis azt írta, hogy 2800 az pontosan 2750-nel több, mint ami kell.
Tehát 2,8-as BMWje lehetett.
Te meg kukázz össze valami agyat a gugliból, USB-vel feltöltheted.

megint 2010.03.17. 21:45:36

Így van, még több ilyen kisebbségi komplexussal küzdő robogóst, legalább több hely lesz nekünk autósoknak.

Phrascarica 2010.03.17. 21:47:40

robogózzatok csak phö, Ford Transitos nem ad meg jobbkéz phö, agyhalál phö hányszor volt már ilyen phó, tavaly előtt egy haverom halt meg ilyesmiben phö, egy meg majdnem phö, én meg roadsterezek phö, ezzel még a dugóban is szívesen állok phö

Szelki Lata 2010.03.17. 21:48:29

Honda Innova 125ccm a nyerő. Ennyi. Aki kipróbálja nem száll le róla. Persze nem lehet vele gyereket vinni az iskolába és bevásárolni, de aki egyedül közlekedik, ingázik, annak tökéletes. 14 LE, nagy kerekű, 2l a fogyasztás, négyütemű, 110 km/h a vége, 90 kényelmes, a tökély maga.

cork77 2010.03.17. 21:50:24

Tavasztól őszig én is robogóval jártam -eddig. Az idén nincs robogó. De terv az van. Szerintem egyáltalán nem veszélyes robogózni Budapesten, de legalább gyorsabb, mint a dugóban szívni és nem kell a parkoló és bkv maffia zsebébe tömni a forintokat.

b. patricia 2010.03.17. 21:52:18

köszönöm a posztot, írója a férfi változatom:)
én autózom ősztől tavaszig, egy kicsi iggazi női autóval. de a legszemtelenebb női módon (buszsáv, kanyarodóbol visszasorolás, nem is folytatom). vessetek meg érte, de egyszerűen nem bírom a várakozást, fáj közben mindenhol. mondjuk vasárnap délután meg 30-al megyek az andrássyn mert szép és iszonyúan ráérek.
de jöjjön csak el a 10C, és robogóóóó már sok éve. és igen: buszsáv, villamossín, egyirányú utca, autók között, 125 cm3 - anyám meg ne lássa.
és: a városban mindenhová 20 percen belül és a phü felsorolás.
aki egyszer kipróbálta, nem akar visszaszállni az tuti!
és igen: vásárláshoz átülök az autóba és késő este kimegyek a nagyboltba mikor nincs dugó.

az eső, picit hideg nem gáz, van tucano kabátkája a robogónak (van ennek magyar neve?), és nem megyek vidékre.

megértem a gyűlölködő autósokat és is utálnám magam mikor a kánikulában elhúzok magam melett miközben felforrtam a 10l-t fogyasztó autómban üldögélve.

bocsi, de próbáljátok ki. sztem ez a nagyvárosi közlekedés jövője

Borisz2003 2010.03.17. 21:52:53

@Szelki Lata:

Ok azt elnéztem, de neked ajánlom az ismerkedést a számológéppel, ha már az EGÉSZEN PONTOS adatokról beszélünk okostojás!
Talán először te is fogd föl agyilag, amit írtam, utána okoskodj. Menni fog? ;)

Szelki Lata 2010.03.17. 21:53:29

Nem tudom, hogy miért vannak emberek, akik fikázzák ezt a posztot. Ha motoroztak már, akkor tudják miről szól. Ha meg nem, akkor örüljenek, hogy több hely jut nekik.
Nem értem meg azokat, akik beszólnak. Biztos betegek.

Szelki Lata 2010.03.17. 21:59:57

@Borisz2003:

Szarok rád, faszkalap. Mit pofázol az egészen pontos adatokról? Ki a faszt érdekel? 2793 az 2,8. Ennyi, baromarcú.
Egyébként egészen sokat foglalkozom a munkámból kifolyólag autókkal, mert 10 éve egy ilyen tevékenységű nemzetközi cégnél dolgozom vezetőként, de talán épp ezért nem is érdekelt sosem, hogy 2,8 az pontosan mennyi is. Erre valók az adatbázisok, amikkel sajnos minden nap dolgozom. Hülyegyerek.

Ne ülj át motorra, ha nem akarsz, de azt nem tudom mit kötekedsz. Örülj annak, hogy a hájas seggednek több hely jut. Idióta.

belakis 2010.03.17. 22:03:12

@lófő:

Autóm szervízben lassan egy éve.
Még esőben is izléstelenül robogóra, motorra ülök, mindössze egy vízálló réteggel kell több, és meg sem érzem az esőt.

Összesen kb 10 nap volt az évben, mikor nem tudtam kétkerekűvel elindulni. (660 v 150 ccm)

Netuddki. 2010.03.17. 22:03:49

Oszt ki nem szarja le mivel jársz.
Eljön még az az idő is amikor a sünök szépen kiemelik a magadfajta, szabálytalankodót. Akkor majd visszaveszel a nagy arcodból.

belakis 2010.03.17. 22:04:46

@Borisz2003: huha :-)
2750 PLUSZ 50 (alias robogó) egyenlő 2800 ccm :)
Matekóra, és szövegértés.

Borisz2003 2010.03.17. 22:06:31

@belakis:
Már korábban lelőtték a poént. ;)

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.17. 22:12:22

Szerintem, a bringás nem adta meg az elsőbbséget ennek a hülye robogósnak, phö...

túrógombóc 2010.03.17. 22:12:54

@Szelki Lata:így kell ezt!el sem olvassa,beugat és el is ismeri,hogy benézte.aztán jön a pontos adatokkal.a stílusod meg egyenesen brilliáns!szeretem ezt!

b0lha 2010.03.17. 22:13:57

haha, sztem teljesen jo a post. de nekem van megjobb otletem, seta + kotott palya. nem lehet elbaszni.

2010.03.17. 22:14:33

Jaja, alátámasztom a postírót. A Robogónak csak előnyei vannak, tavasztól őszig budapesten jobb, olcsóbb, gyorsabb, praktikusabb közlekedési alkalmatosság egyszerűen nem létezik, élvezet közlekedni. Jó érzés beállni vele a kútra, és tankolni 1200 forintért (telitank). Masszív autóbuzi vagyok, de ezek elvitathatatlan érvek.

Viszont télen nem visz rá a lélek. Csak jobb érzés a meleg lóerőgyárral gurulászni, mint ráfagyni a robira. Nomeg tényleg nem egy életbiztosítás a száguldozó szőke picsák, boyracerek, és vak tatterek világában.

Borisz2003 2010.03.17. 22:14:51

@Szelki Lata:
Örülök hogy ilyen nagy ember vagy és gratulálok hozzá. Jelzem csak felvettem a stílusod (ami érdekes egy vezetőtől). Az utóbbi szintre nem süllyedek.
Attól hogy valaki autóval jár, nem egyenlő az elhízottsággal...
De mindegy részemről lezárva.

Autósoknak olcsó üzemanyagot, motorosoknak jó időt!

Szelki Lata 2010.03.17. 22:15:33

@túrógombóc:

Én is szerettem megírni. Szívből jött.:)

belakis 2010.03.17. 22:17:43

@b0lha: séta jó, kötött pályán bringázni jó, de arra a szarra felszállni kevéssé, az említett robogó akkor már, olcsóbb mint a kötött pálya.

Jó, tárolni nem ideális panelban, társasházban, de ez legyen a belvárosiak problémája.

ave 2010.03.17. 22:23:13

En is autos volnek, de ebben a varosban muszaj vagyok robogozni.
Sokszor van, amikor nem gyorsabb a robogo mint az auto, de alig lassabb. Ellenben sokszor van, hogy sokkal gyorsabb a robogo. Hat ezert...

ave 2010.03.17. 22:24:39

En is autos volnek, de ebben a varosban muszaj vagyok robogozni.
Sokszor van, amikor nem gyorsabb a robogo mint az auto, de alig lassabb. Ellenben sokszor van, hogy sokkal gyorsabb a robogo. Hat ezert...

Szelki Lata 2010.03.17. 22:32:24

Holnap, idén először fel is ülök a mocira munkába menet. Hétvégente már motoroztam, de reggelente hideg volt. Kezdődik a szezon.:)

forumnick 2010.03.17. 22:53:25

Ne keverjétek a fogalmakat! :-)
Van a segédmotorkerékpár és a motorkerékpár, de olyan, hogy robogó, olyan nincs a KRESZ szerint.
Ez egy gyűjtőfogalom, amibe általában a burkolt, automata motorokat sorolják.

Bocs, csak hülyén hangzik és a szépérzékemet bántja, hogy "a robogó gyenge", és nem való a városba stb. Az 50 köbcentin túl is van robogós élet (pl. Gilera GP800 együtt gyorsul a Lamboval - motorshow1, youtube).

Amúgy pedig nem az 50-es segédmotor gyenge a városba, hanem az emberek rohannak állat módon. Engem képesek letolni minden nap, pedig nem vagyok lassú. Nem megyek állat módjára, mégha én is túllépem a megengedett sebességet, megállok a zebránál stb.

Közel 100 ló van a lábam között és nincs ki a négy kerekem.

Sokan inkább félnek a motorozástól, pedig kis rutinnal kezelhető.

Ottopappa 2010.03.17. 23:00:35

@forumnick: 100 ló van a LÁBAD KÖZÖTT??? Te győzté bazmeg... :DDDD

=Daniken= 2010.03.17. 23:17:30

fél éve ezen gondolkodom, de egyszerűen necces. hiába vennék egy robogóhoz is egy patent motoros ruhát, simán kinyírnak az autósok. pedig én annyira vigyázok rájuk autóval, de a többiek úgysem vigyáznának és ez sanszos...

közlekedő edény 2010.03.17. 23:33:07

repülőszőnyeggel közlekedem - kerékbilincs? rendszám? szélvédő? Mikuláscsomag? Súlyköbcenti stb adó? Haggyá má'

Forest (törölt) 2010.03.17. 23:37:57

Istenem, mindig tudtam, hogy az ember _bármit_ remekül meg tud ideologizálni adott esetben, bármit, és bármi ellenkezőjét is rögtön.
De hogy valaki ezt ilyen mesterfokon teszi? Ha még nem vagy kampánytanácsadó, azonnal fogj hozzá, ha meg igen, akkor mindent értek :)

Forrester (törölt) 2010.03.17. 23:48:48

@=Daniken=: Ha ovatosan mesz, nem kockaztatsz tobbet mint a gyalogosok vagy bringasok nap mint nap. Feltuno, protektoros ruha + defenziv vezetes, ennyi kell, es nem lesz gond, foleg ha van mar forgalmi tapasztalat. Kisebb, hasznalt jargannyal erdemes kezdeni, ha megtetszik ugyis valtasz majd :)

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 00:03:50

@Ottopappa:
Ez respect. Van is hasonlo ismerosom, esszel valaszt.
Nagy tavolsagra ertheto auto, nagyvarosban naprol napra diliflepni, leginkabb.

Megint tipikus egyesek miket reagalnak, hogy lustak, meg behozzak az idot (maskor meg panaszkodnak a forgalomszervezesre), meg en akkor megyek mikor en akarok, persze, napkozben mikor idore mennek nehogy mar elhigyjem : ) Keptelenek kicsit nagyban latni, talan meg a kis kornyezetukben sem.
Buszkek az alkalmatlansagukra idobeosztas es onuralom kapcsan, alkalmazkodaskeptelen, finnyas onamitok. Ki videkre ilyenekkel, ott van hely is, tavolsag is, es meg csak nem is zavarnak masokat.

jaafar 2010.03.18. 00:16:45

@Beela: Én napközben is időre szoktam menni. Pl. reggel 9-re regglizni a társammal, mert éhes vagyok. :-) Utána meg csak azért, mert szeretek minél hamarabb végezni a napi dolgaimmal és du. 3-4 körül hazamenni sziesztázni.
Éljél csak te nyugodtan vidéken, bár szerintem ott is élsz.
Engem nem frusztrál a vezetés, csak nem fogok más szaglászni utazás közben. És nem cipelek magammal inni valót, parfümöt, stb ami minden a kocsimban van.
Van olyan, ahova a BKV másfél óra, autóval meg a kis utcákon át kb 20 perc.

qqri 2010.03.18. 00:35:00

....vagy 328-as öreg BMW-t tartani már nem éri meg :D sok rá a mindenféle luxusadó is :D Ez a levél egy vezeklés saját maga előtt hogy miért adja fel hivalkodó, fensőbbséges autózását és jár egy szimpla egyszerű Robogóval :D Természetesen még ezt is úgy vezeti fel, hogy ő most akkor még hivalkodóbb, fensőbbséges ... stb mint ti barmok, akik még mindig autóztok, nem bírjátok ha az öltönyötök benzinszagú lesz a robogótól, a hajatok meg koszos a város levegőjétől, stb stb :P

Phxmike 2010.03.18. 00:58:14

Nem igazan latom az ertelmet ennek a posztnak...
vagy valaki hirtelen azt hiszi hogy feltalalta a spanyolviaszt csak azert mert o is rajott vegre hogy szar dolog a dugoban ulni egy autoban akarmilyen nagy is az...?

Hmm.. halleluja akkor.. :-S

Morrózió 2010.03.18. 01:22:22

@qqri: kicsi a pénisze, valahogy kompenzálni kell. Nagy autó alkalmas erre.

A robogónak meg a kereke kicsi, lendületesen lehet pofáraesni vele. Én ezért utálom.

2010.03.18. 01:30:25

@phrascarica: te komolyan minden blogban elújságolod, hogy képes voltál pénzt adni azért a 3 hengeres mecsbokszért? anyám borogass. ingyen se kéne az a szar.
bocs, de olvastam már a pöcsköszörűdről vagy 10 posztban, most ez kijött.

és a posztolónak igaza van! mindenki hülye, ő meg most sz*rta a spanyol viaszt.
uff

pink75 2010.03.18. 02:18:57

Egy köcsöggel több robogózik, ha jól veszem ki a posztból
Ennyi.

bean 2010.03.18. 04:57:09

Aha, egy emberrel megy, nézzétek meg amikor a bátyám bepakol a Ford Focus C-Maxba, mert mennek Budapestre (Balatonfelvidéken laknak), feleség, egy éves baba, minden cuccuk, annyi hely van hogy hazafelé a bevásárolt kaja még valahogy belefér, kész.

gpetersz 2010.03.18. 05:08:24

A BMW-s bunkó átül a robogóra és bunkó marad?
Ki gondolta volna... :P

Etniez 2010.03.18. 06:19:28

@MrZed001: Tök hülyeséget beszéltek.
Szerinted egy olyan balesetben, ahol meghal a motoros, marad ép belső szerve? Egy motorosnak az a karosszériája... Gondolkozzatok már egy kicsit...

Etniez 2010.03.18. 06:20:51

@killermoney: Ehhez képest közel 30 ezret mentem az elmúlt négy évben és semmi bajom nincsen...

Marty Mcfly 2010.03.18. 06:56:52

teccik az írás!
a húrelmélet viszont ennél kicsit több...
hu.wikipedia.org/wiki/H%C3%BArelm%C3%A9let

Donor 2010.03.18. 07:30:17

Kedves postoló! Erről van szó! Ezért motorozok én is. Tömör élvezet, haladás, míg autóval csak az infartus kockázatát növelem.
Viszont egy a motorméret szerintem 125-ös optimális városban és nagykerekü.
50-es kiskerekü robogó a leg veszélyesebb formája a motorozásnak.
A 125-ös motoromra ráadásul nem fizetek többet összesen mint egy robogó biztosítása. Egy modern 125-ösnek a fogyasztása sem nagy.

SilenSoundnak? Veszélyes? Nem a motor hanem a tudás hiánya. A motor esetében a tudás pótolja a körkörös védelmet, de alapvetően ha valaki nem agreszív és óvatosan megy akkor nem veszélyesebb mint átmenni a zebrán ;-)

Donor 2010.03.18. 07:32:31

@lófő: 0 fok alatt én sem megyek, de az eső meg hideg nem probléma. Jó ruha kell és meg sem érzed.

A meleg sokkal kellemetlenebb beöltözve.

Donor 2010.03.18. 07:34:16

@pickapu: Eggyik sem: Adrenalin amit az örömmotorozás közben termelsz magadnak.

ági anyu 2010.03.18. 07:40:03

@Easyke: Hát, van akinek nem a feeling kell, hanem a gyors célbaérés.

ági anyu 2010.03.18. 07:50:30

Buszsáv - Párizsban, forgalmasabb helyeken buszfolyosók vannak, nem buszsávok. Fizikailag is le vannak választva. Ilyenek kellenének nálunk is sok helyen

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.18. 08:04:41

Jól meg kellene erősíteni a buszok orrát,mint régen a gőzmozdonynak azzal a rácsos, hókotrószerű valamivel, aztán letarolhatnának mindent,ami az útjukba kerül.
Elég hamar kitisztulna minden buszsáv. Városba sem ártana már egy jó kis Mad Max-es hangulat, ahol rendet raknak a csőcselék között.

etruszk 2010.03.18. 08:20:33

Óvatosan kell motorozni, ennyi a titok. Számít a lóerő is talán, de leginkább az, hogy az autók tükre kis túlzással a térdem magasságában van. Próbálkoztam robogóval is, de Budapestre nagy enduró kell. A nagydarab enduróst mindenki észreveszi. Engem legalábbis mindenki előzékenyen kezel. :) Meg is szoktam köszönni.

AutosVilli 2010.03.18. 08:22:49

Úgylátszik már nem bírod fentartani a Bmvédet.
És idejössz ,hogy milyen helyesen cselekedtél.
Ki nem szarja le,hogy egy paraszt mások elé bevágó,dudálós bunkó BMV-s robogóra ül.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2010.03.18. 08:23:03

Nyáron énis robogóra (Simsonra) pattanva gyűröm le a munkahelyem és lakhelyem közti 25 km-es távot. Igaz, ebből kb 18 km a 6-os úton van és néha para, amikor a kamionos elszámítja az előzést és rámhúzza a vontatmányát, de megszokható. A legtöbb rögtön elnézést kér.
2-2,5 liter közötti fogyasztás, 60 km/h, kukásmellény (láthatósági), na EZ a válságkezelés :D

degreen 2010.03.18. 08:24:58

üljél télen a jeges utakon robogóra :)))

efhábé 2010.03.18. 08:26:22

Robogózás meg városi autózás élvezet? Ugyanmár, az igazi élvezet a néhány nap alatt kiolvasott könyv a tömegközlekedésen. Reggel be asszonnyal és gyerekkel a kiskocsival. Onnan tovább kötöttpályán, hazafelé meg ki a városból végig kötöttpályán. A nagyautóra így csak hétvégén van szükség.

etruszk 2010.03.18. 08:35:11

@efhábé: Az igazi élvezet talán az lenne, hogy azt a napi 1-1,5 óra utazáson megspórólt időt olvasással töltenéd. Fotelban, sörrel. Persze ha a család együtt indul reggelente, akkor apuka individualista motorozása anyukát nehéz helyzetbe hozná. Szóval a motorozás nem mindig és nem mindenkinek a legjobb. De aki teheti, tegye.

ex-dr. vuk 2010.03.18. 08:45:47

@kolbászoszsömle:
"@Valandil: számomra nincs különbség a kettő között: megtaszajtom oldalról és beesik az árokba."

Ezert veszelyes motorozni az orszagban, mert ilyen seggek jarnak az utakon, mint te.
Szandekosan oljuk meg egymast az uton. Gratulalok.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.18. 08:48:25

Egy kollégám pont azért nem használja az egyébként nagyon jó és szép motorját, mert elege van abból hogy 10-15 perc mire felöltözik, bejön melóba, és újabb 10-15 perc mire megszabadul a ruhától.
Szóval a városi ide rohanok oda rohanok amott beugrok beszélgetni 10 percet igencsak izzasztó tud lenni motorosruhával.

Sobrijóska 2010.03.18. 08:57:01

Érdekes a téma. Mert elsősorban sötétített 2800-as bömmerekkel nem a haladás miatt szoktak járkálni a városban, legfeljebb az autópályán.
Az autó, akárhogy is szépítjük, elsősorban ékszer, a legdrágább és egyben a leglátványosabb, amit mindenki lát. Mert mi a fenének vesznek a budapestiek szalonautót, amikor évi 6-7000 km-t tesznek bele? Azért, mert feszíteni akarnak, ellensúlyozni akarják az egyéb téren megélt nyomorúságukat, hogy szar panelban laknak, vagy koszos, forgalmas út mellett élnek, órákat vánszorognak stb.

ex-dr. vuk 2010.03.18. 08:57:47

Azert a posztiro meg mindig hulye.
Dicseretes, hogy rajott, nem az auto az idealis kozlekedesi eszkoz varosban, hanem valamely ketkereku, ugyanakkor a zebra/egyiranyu/piroslampa arra is vonatkozik, akarmerrol nezzuk. Kocsogbunko autos helyett kaptunk egy kocsogbunko robogost. Eljen.
Na innen latszik, hogy a szabalyok betartasa es a bunkosag nem jarmufuggo. Le a sztereotipiakkal! :D

ex-dr. vuk 2010.03.18. 08:59:50

@Sztávrosz_: 10-15 perc amig feloltozik? Te jo isten. Vagy ennyi a kulonbseg a ket jarmuhoz valo oltozkodesben? Mi a szart vesz fel??
En kismotoroztam hoban fagyban szelben esoben 6-7 evig. A sima feloltozeshez kepest kb. 1-2 perccel tobbet kell tolteni oltozessel, viszont ezt az idot max 2 km-en behozod...

vivax 2010.03.18. 09:17:42

az összes bkv buszra egy mindkét oldalra 50-50 cm-t túllógó, hóeke alakú ún. robogó-tolólapot szerelnek április 1-től

teabore 2010.03.18. 09:25:59

@Tron65: cabrio változat nincs? :D

CApa (törölt) 2010.03.18. 09:26:46

Akinak annyira sürgős, hogy emiatt kénytelen motorral járni, az nagyon elhibázott életet él...
Úgy kell szervezni az életed, hogy ne kelljen sehova se közlekedni, a meló jöjjön hozzád, és ne Te hozzá. Ha valahová mégis el kell menni, legyél annyira fontos, hogy örömmel várjanak rád ha késel is. Ha azért sietsz, hogy csak jajj el ne késs, akkor csak egy kis köcsög vagy, aki megérdemli az idegbeteg életét...
Vonatkozik ez a hülye autósra, a cikázó motorosra, a tökönbabonhídonpiroson át nyomuló idióta bringásokra, a lökdösődő békávé-közönségre egyaránt.

teabore 2010.03.18. 09:37:30

@CApa: Azért most elképzeltem, hogy Mariska néninek hazahozzák a földjét....
Ja, igaz, ő nem is siet...viszont nemcsak szellemi foglalkozásúak dolgoznak Magyarországon.

TonTomika 2010.03.18. 09:38:33

Végtére is, a magyar az lovas nép, tehát ha azt vesszük, a motor lehetne az újkor paripája. – Már csak az AK hiányzik a kézből, amint hátrafelé fordulva lövöldözik... – :)

vivax 2010.03.18. 09:42:55

@CApa: @CApa: milyen meló?
kezdjük azzal, hogy az igazi májerek nem melóznak;) sietni meg max a reptérre sietnek, nehogy lekéssék a Sydney-i operaházban a Lagzi Lajcsi koncertet...

CApa (törölt) 2010.03.18. 09:51:37

@teabore: Ja, mindenki életét az utolsó öt magyar esztergályos keseríti meg az utakon...

Már annyi is elég lenne a jól(l)éthez, ha a sok seggmeresztő állami irodista távmunkázna, az máris a legalább papíron dolgozó 3,5 milliós populációnak több mint a fele.

@vivax: sajnos nem lehet mindenki Igazi Májer, de már a KisMájernek sem kell szaladgálni. :))

Mogyoró007 2010.03.18. 10:09:55

én csak annyit mondok, hogy: kerékpár és kerékpárút...

Mogyoró007 2010.03.18. 10:12:30

ha lenne közlekedési morál, akkor nem lennének ilyen idióta autósok, idióta bkv sofőrök idóta motorosok, biciklisek, gyalogosok. Jelenleg a magyar közutak leginkább egy túlélő szituációs játékhoz hasonlítanak....

Picsasereghajtó 2010.03.18. 10:20:28

@CApa: Én bringával járok, és ezzel spórolok kb 20 percet az autóhoz képest, és simán pariban vagyok a metróval.

Az a napi 2*20 perc heti szinten több, mint 3 kárbaveszett óra - ennél még az is hasznosabb, ha péntek este 3 órát eltöltök egy kocsmában, inkább, mint egész héten a dugóban ülve.

Bajcsyn reggel 8-kor és délután 4-kor a képébe röhögök azoknak, akik ott állnak a dugóban én meg szabadon suhanok el mellettük :)

Posztolónak meg respect, egy megtért lélek :)

Droidfigyelő (törölt) 2010.03.18. 10:21:58

A posztíró droid, valamint fasz, de még nála is nagyobb droid a Szelki Kata nevű gyártmány. Ráadásul végtelen szerencsétlen fapina.

CApa (törölt) 2010.03.18. 10:29:13

@Sün! balázs: Az 1990-es évek elején ültem utoljára metrón, és reggel nyolckor, amikor te éppen az idióta bringást mutatod be a többi közlekedőnek, még éppen átfordulok a másik oldalamra.

Na erről beszéltem..., jössz itt a 20 percekkel...

ex-dr. vuk 2010.03.18. 10:48:45

@CApa: tehat az a valaki, aki ul autoval a dugoban, es szarik ra ha kesik, varjon csak ra a sok luzer.

Megfogtad a lenyeget komam :)

En pl. utalok elkesni barhonnan is, utalok barkit megvarakoztatni, az minimum a tiszteletlenseg jele. Kismotorral kozlekedni pedig bazi kenyelmes es kiszamithato.

sweety 2010.03.18. 14:37:50

Azt a rohadt életbe. És veri magát a 2800 köbcentire, mert az nagyon sok ám! Komoly autó phö!

ex-dr. vuk 2010.03.18. 15:28:00

@sweety: sok is keves is. versenypalyara keves, kozutra sok. de lehet vele villogni :) csak minek.

labi 2010.03.18. 15:33:22

Szívesen járnék én robogóval, de hová tegyem a Kálvin téren? Phö!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.18. 17:50:52

@vuk_: "Ezert veszelyes motorozni az orszagban, mert ilyen seggek jarnak az utakon, mint te.
Szandekosan oljuk meg egymast az uton. Gratulalok. "

Ez egy egyirányíú dolog.
Nekem nem lesz semmi bajom, ha megtaszajtok oldalról egy motorost. Szóval nem öljük egymást, hanem ölöm őket.

Ez az én szempontomból nagy különbség.

Egyszer remélem minden olyan seggfej sorra kerül, aki nem tud beszerezni egy magyar ékezetes billentyűzetet, vagy nem hajlandó átállítani a karakterkészletet, ha már az a fixa ideája, hogy magyar emberekkel magyarul kell kommunikálnia.

bikila 2010.03.18. 21:57:29

@killermoney: akkor én az átlagtól marha messze vagyok :)

bikila 2010.03.18. 21:59:47

@bikila: bocs este van, már az iróniát sem veszem észre - időben :)

bikila 2010.03.18. 22:16:24

@kolbászoszsömle: Fú, te ilyen kemény gyerek vagy? Vagy csak a kocsid oldala az? :)

B.GY. 2010.03.18. 22:53:35

Én csak nyáron robogózok,de nem félek."Hamarabb bekövetkezik az amitől félsz,mint az amit remélsz" 320 forintos benzint nem vicces a dugóban elpöfögni.Igaz csak 10 kilométerre lakom a munkahelyemtől.Feleslegesen meg nem járok a városban.

B.GY. 2010.03.18. 23:08:11

@phrascarica:

Roadsterben is haltak már meg phö.Szerintem azért nem motorozol,mert nem akarsz.Nekem is halt meg családtagom autóbalesetben mégis autózok.Ismerőseim is motoron,mégis motorozom.Nagyapám részegen belesett a kútba,és meghalt.Mégis iszom,ennyi.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.19. 13:24:22

@bikila: Az mindegy, hogy én kemény vagyok-e, ha az autóm oldala az.

bikila 2010.03.19. 21:18:59

@kolbászoszsömle: Ha elhibázod/kivédi a gyilkossági kísérleted, később már korántsem lesz az :)

_B_ 2010.03.20. 11:02:53

Pesten nincs jobb a robogónál. Kivéve mikor nagyonhideg van vagy esik.
A gyárilag 2LE-re fojtott 50-es tényleg kevés, de ez könnyen orvosolható :)
És egy jól beállított váltóval 10 és 50 között kb folyamatosan a max teljesítmény áll rendelkezésre.
egy 7-8 lovas robogó bőven odaver egy 15 lovas EZT-nek(és az átlag autónak) lámpánál pont a váltó miatt. Persze végsebesség 70, de városban ennyi elég.
Tavasszal nagyon óvatosnak kell leni, nyárra már megszokják az autósok a motorosokat, ilyenkor még meglepetésként éri őket:)

Szilizoli 2010.03.20. 13:56:46

@CApa: "Akinak annyira sürgős, hogy emiatt kénytelen motorral járni, az nagyon elhibázott életet él...
Úgy kell szervezni az életed, hogy ne kelljen sehova se közlekedni, a meló jöjjön hozzád, és ne Te hozzá. Ha valahová mégis el kell menni, legyél annyira fontos, hogy örömmel várjanak rád ha késel is. Ha azért sietsz, hogy csak jajj el ne késs, akkor csak egy kis köcsög vagy, aki megérdemli az idegbeteg életét..."
Barátom! Te mekkora egy fellengzős faszmadár vagy! Bírom az ilyen okostónikat, akik megmondják a tutit a sok bunkó parasztnak.
Tudod van egy régi mondás: Ha a vidéki nem szarik, akkor a városi nem eszik. Ez így van akkor is, ha a vidéki bejár melózni a városba.

efhábé 2010.03.21. 02:12:54

@etruszk: Nem spórolnék napi 1-1,5 másfél órát, max. 20-30 percet nyernék (kötöttpálya azért más, mint buszon szopni) robogóval a metró+hév kombóval szemben. Szóval nekem jobb alternatíva a tömegközlekedés olvasva, melegben, széltől, esőtől, hótól védve, mint a robogó.
Ha nem csak kötöttpályás cuccokkal közlekednék, akkor lehet, hogy elgondolkodnék egy robogón.

Etniez 2010.03.21. 17:20:33

@Sztávrosz_: Elég lassan öltözik a barátod.
Télen van rajtam:
-windstopper zokni
-windstopper cicanaci
-windstopper cicafelső
-külön thermo izé a térdre
-motoros nadrág
-csizma
-gerincvédő
-motoros kabát
-windstopper maszk
-bukósisak
-kesztyű

Ez az öltözési sorrend is. Csak leírva tűnik soknak, írd össze hogy az utcára mit veszel fel télen. Én kb. 5 perc alatt felöltözöm a nulláról, egyáltalán nem sok. Ráadásul ezt csak 5 fok alatt kell viselni, felette elhagyhatóak a windstopperes cuccok.

karlmax 2010.03.22. 16:07:37

Nemrég voltam Párizsban, ami ugye jóval nagyobb város, mint Budapest. Itthon az ismerősök felkészítettek, hogy hatalmas dugókra számítsak (autóval voltam néhány napot, munka ügyben -mondjuk). Arra is számítottam, de láss csodát, a közlekedés szuper volt. rengetegen jártak robogóval, pedig januárról beszélek és emiatt gördülékenyebb volt a közlekedés. Négy nap alatt nem álltam annyit dugóban, mint itthon egy délelőtt alatt.

karlmax 2010.03.22. 16:08:09

Nemrég voltam Párizsban, ami ugye jóval nagyobb város, mint Budapest. Itthon az ismerősök felkészítettek, hogy hatalmas dugókra számítsak (autóval voltam néhány napot, munka ügyben -mondjuk). Arra is számítottam, de láss csodát, a közlekedés szuper volt. rengetegen jártak robogóval, pedig januárról beszélek és emiatt gördülékenyebb volt a közlekedés. Négy nap alatt nem álltam annyit dugóban, mint itthon egy délelőtt alatt.

Ugyandehogy (törölt) 2010.03.23. 21:41:21

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: csak maradjanak ott, nem kellenek ide...ne jöjjenek utánam.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása