Friss kommentek

  • aefzuj: Ne gondolkozz annyit a jövőt illetően! Egyrészt láthatóan nem megy túl jól, másrészt meg árt a szépségednek, rusnya ráncos ... (2022.11.11. 04:50) Mi lesz itt, ha lesznek önvezető autók?
  • eßemfaßom meg áll: @indapass90210: "Egyébként pár év, jön az elektronikus útdíj. Akkor lehet fizetni 10 HUF-ot km-enként, és megszűnik a probl... (2022.02.20. 07:46) Hányszor büntethetnek meg?
  • Brownage: @Timnorc: Bár azóta eltelt 11 év, de a napokban pont belefutottam ebbe a kérdésbe fb-on és hiába érveltem, hogy a lakott te... (2022.02.06. 22:49) Feloldja a sebességkorlátozást a település vége tábla?
  • Reactor: Ha a nénike kijelölt gyalog-átkelőhelyen ment át és az autó úgy bombázta telibe, a sofőr volt a hibás. Ha nem volt semmifél... (2021.12.05. 16:42) Stresszes napok, ideges emberek és halál
  • PIi: @amatőr: Amúgy csak viccelek. Válaszoltál úgyhogy úgy látszik igazad van. Ezek szerint én tévedtem... száműznöm kell magam ... (2021.07.13. 12:07) Mit keresnek teherautók a belső sávban?
  • kincsőrző: Kicsit megkésve, de a kérdést az FMSZ 1.12 döntheti el. "Az olyan úton, ahol a KRESZ 155. és 156. sz. ábra szerinti útburk... (2021.01.04. 18:16) Fogalmuk sincs, kié az elsőbbség
  • Arcade Macho: jelen pillanatban jelentem, hogy sikerult P+R -et csinalni Csikos kollega elott sikerult a mesterterv, igaz 10 evet kellett... (2020.10.15. 14:13) Sosem tudhatom, lesz-e másnap parkolóhelyem

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Én vagyok a csávó a sötétített BMW-ből

2010.03.17. 17:22 :: SilentSound

Én nem tudom, hogy Benedek szívott valami kemény anyagot, vagy csak olyan jó idő van már, hogy napszúrást kapott, de olyan levelet írt, hogy nem tehetem meg, hogy ezt nem osztom meg veletek. Ilyen tényleg van, vagy csak álmodta az egészet? Régebben én is gondolkodtam motoron, de van egy mindent vivő ellenérvem: féltem a szaros kis életemet. És sajnos van is miért Magyarországon.

Mi köze az autóvezetésnek az asztrológiához? Kos vagyok. Nyilas az aszcendensem. Még aki a horoszkóp-rovatot átlapozza, annak is egyértelmű: két tüzes jegyből nem sok jó sül ki.

Igen, én vagyok a csávó a sötétített 3-as BMW-ből, aki dudál, ha nem mész át a sárgán. Ha nem dudál, akkor éppen meditációs cd-t hallgat és a világon semmi sem húzhatja fel. De én vagyok az a csávó is, aki a buszsávban eléd vág, mert sietek, mert időre megyek, mert dolgom van. Akkor is, ha meditációs cd-t hallgat. Mert ilyenkor a szellem elriasztja a rendőröket és zöld-hullámot okoz. :)

Oké, most már sokan fintorognak. Akkor elmondok még valamit, itt, egy autós blogon. Utálok autózni (Budapesten). Egy évtized elrepült az első kokettálástól, majd megértett bennem: a 2800 köbcenti egészen pontosan 2750-el ötbb, mint amennyire Budapesten szükség van. néha elélvezel, de az esetek 99 százalékában felesleges. És közben milyen jó lenne a kihasználatlan 190 lóerőt beváltani egy kis haladára. Ott, a buszsávon, padlógázon a villogó sárgában.

Vettem egy robogót. 50 köbcenti.

Azt mondják, a húrelmélet lényege, hogy az egyszerre egymásnak csapódó 11 dimenzió olyan hullámokat kelt, amelyek összeállnak egy új univerzummá.

Összecsap 11 dimenzió és én eltűnök valahol a cél felé. Buszsáv? Phö. Zebra? Phö. Egyirányú? Phö! Rendőr? Phö. Parkolás? Phö. Közteresek? Phö.

Folytassam?

Folytatom. Levegő, még ha szmogos is, de gyorsan halad. Autók között el: visítva nevetés. Tankolás: ötöde, visítva, ordítva nevetés. 50-nel buszsávban, álló autók mellett: felbecsülhetetlen.

Autóval 50 perc és idegbaj, hogy most húzza rám a rohadt BKV-s. Folyamatosan, kényszeresen mosolyogva, boldogságban úszva meditációs cd nélküll 20 perc.

Robogóra magyar, robogóra Budapest és a világ egy szebb hely lesz!

187 komment

Címkék: budapest motor biztonság közlekedés autó sztereotípia veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

''autónepper.'' 2010.03.17. 17:24:20

Mint ha csak magamat látnám :)

Marcellusca 2010.03.17. 17:30:30

Asszem az nem meditációs cd volt. :D

toolate 2010.03.17. 17:34:22

Álom és valóság avagy bömös és robogó...

.lll. 2010.03.17. 17:40:05

robogozni jó időben fasza,de télen,esőben,fagyban robogozzon a f@szom

Bogyi bácsi 2010.03.17. 17:44:56

Valamit biztosan szívott; sajnos nem kipufogó gázt. Sületlenség az egész, és bár ez nem "hejesírósblog" azért mégis... Ja kérem, egy bunkó BMW-s (és robogóstól)emberkétől mit is várhatnánk? Ezért tart itt ez az ország.

biohazard 2010.03.17. 17:46:23

Van valami kellemesen röhejes abban, ha valakinek van egy lepukkant "nagyköbcentis" autója, és azt hiszi ő a császár.

bekov 2010.03.17. 17:47:43

átmegy a nyakadon egy taxis? phö. bocsánat, Phö.

Lacaca 2010.03.17. 17:47:47

Könyörgöm kínálj meg! :)

pickapu 2010.03.17. 17:51:25

Bélyeg volt vagy csík?

Jim Raynor 2010.03.17. 17:53:39

hátha a visítva nevetve robogózó posztírót egyszer bedarálja egy másik, sötétített bmw-s, meditációs cd-t éppen nem hallgató csávó, és a t. posztírónak így a gipszágyban fekve lesz ideje a kultúrált közlekedésen is meditálni......

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.17. 17:58:54

Én átérzem a problémát.
14 évesen leraktam az smkp. jogsit és simsonoztam mint akkoriban mindenki 1993 körül. Aztán 17 évesen B jogsi. A gimim meg egy megyeszékhely belvárosában volt amit a főtéren át is meg lehetett közelíteni, de csak taxival vagy smkp-val, szgk-t tiltó tábla volt egy 20m-es szakaszon :)
A simsonnal 8 perc volt az út, autóval az említet 20m miatt 15-18 perc.
24 éves korom óta öregebb bajorokat vezetek..

Szóval értemén, csak fordítva élem meg, amúgy nagyvárosban tényleg a robogózás a király, bár én akkor adtam el a simsont amikor köteleztek lakott területen is a bukósisakra.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.17. 17:59:34

Buszsávban padlógázon azért jó, mert sokkal nagyobb esélyed van arra, hogy totálkárosra töröd a szarodat. :)))

Funkerman 2010.03.17. 17:59:39

Jééé és lôn az ember, aki felismerte a lényeget. Ha egy kis rásegitéssel is :) , de felismerte. Grat.

ganyager 2010.03.17. 17:59:40

Robogozzon akinek van....! - Én ugyan semmi pénzért nem mennék Pesten 2 keréken! - Mellesleg nagyon pofátlanok amiatt, hogy nincs rendszámuk, és így lehetetlen őket azonositani!

u.i..: örülök, hogy találok mozgássérült parkolot. :S - Ugyan má, robogo. :))

Everyl 2010.03.17. 18:03:34

@biohazard: Van valami kellemesen röhejes abban...

na ja, valamiért mégis csak, egy ilyen lepukkant, nagy motoros autóval közlekedve alakul ki benned az a kép, hogy az autós társak kedvesek és előzékenyek. Illetve a rendőr valamilyen fura okból vezérelve nem állít meg szinte soha, ha meg mégis, teszem az mert kiszúrja, hogy lejárt a műszakid, annyira meglepődik hogy képes vagy kedvesen elbeszélgetni velük, hogy elenged egy ejnye-bejnyével :-)

Gondolom minden csak nézőpont kérdése, szóval lehet, hogy röhejes, de inkább kellemes ;-)

ganyager 2010.03.17. 18:03:42

Hmm!

Robogozzon akinem van...! - Mellesleg csak azért nagy az orcájuk a robogósoknak, és azért közlekednek buszsávban, mert nincs rendszámuk.

- Kik voltak a legjobban amikor felvetették, hogy 50 ccm alatti motoroknak is legyen rendszámuk?? -Hmm mellesleg semmi pénzért nem mennék be motorral a fővárosba.

Lacaca 2010.03.17. 18:15:37

@ganyager: Azért közlekednek buszsávban, mert a KRESZ a legutóbbi változtatása óta megengedi nekik. Azelőtt valóban azért közlekedtek ott, mert pofátlanok voltak, de a rendőrök meg elnézték nekik, mert kisebb a baleset esélye, mint ha az autók között lavíroznak.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.17. 18:17:34

Egyébként jellemző hazánkra az effajta kiskapukeresés. Arra élvez hogy büntetlenül hajthat végre szabálysértéseket a saját érdekében. És ezért virul a búrája a robogón.

Azért a simsonban útáltam hogy cuccolni nemigazán lehet max ami a hátizsákodba befér, nem vihetsz magaddal senkit, és igaz hogy országúton bírja a 60-at 20km feletti távokon is, csak szétülöd a s_gged mire odaérsz. Az esőről 40km/h felett ne is beszéljünk. Vagy 15 celsius fok alatt egyáltalán menni vele motorosruha nélkül...

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.17. 18:30:30

Az emberek többsége azért vesz bmw-t mert jó, és nem azért hogy képes legyen a városban legyorsulni a "nagytöbbséget".
Az emberek többsége azért robogózik mert nincs más lehetősége, és/vagy szeret robogózni, és nem azért hogy hatósági jelzés hiányában kockázatmentesen randalírozzon a közúton.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.17. 18:30:31

"Összecsap 11 dimenzió és én eltűnök valahol a cél felé. Buszsáv? Phö. Zebra? Phö. Egyirányú? Phö! Rendőr? Phö. Parkolás? Phö. Közteresek? Phö.

Folytassam?"

Aha. Figyelmetlen teherautó/BKV/szösziplázacicanagyterepcsivelvagyminivel? Placcs!

misitcom 2010.03.17. 18:39:47

Így elaludtam volna?Már Április elseje van?

2010.03.17. 18:40:36

a postoló az, aki a bunkó bmw-sből most bunkó robogós lett. lehet 30 perccel gyorsabb, de vajon kevésbé bunkó?

indapass90210 2010.03.17. 18:53:24

Silent, hozol ebből az anyagból a találkozóra?

Vogon 2010.03.17. 18:54:00

hehe... 528-as bmw, 50 ccm-es robogó és bkv bérlet az én repertoárom. Jó látni hogy más is így van. Most vizsgáztattam a bömbit és az ügyintéző elképedt milyen keveset mentem vele az előzőhöz képest (7000Km két év alatt) A robogóba kb 2000-et raktam, a belvárosba csak busszal és metróval járok.. azért mert TUDOK OLVASNI utazás közben. :)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.17. 18:55:42

a sötét csávó átült a bömbiről a motorra.

neurotikk! (törölt) 2010.03.17. 19:04:34

@Sztávrosz_: hat ez tipikus.
Mondjatok mar, aki ulve kozlekedik varosban naprol napra, annak lecsuszik a seggebe az agya amit aztan elszorit?

Eloszor is, a szokott alibi szoveg, hogy pesten veszelyes kozlekedni.
Kik miatt veszelyes. Na kik? Nem a robogosok miatt. Nem a bicajosok miatt. Ok a puhatestuek nektek.
Hanem a taho, figyelmetlen autosok miatt.
Vannak orszagok ahol az autosok nem tahok, es ovatosak. Ott nem veszelyes bicajozni pl.

Aztan meg hogy vinni kell cuccokat meg masokat.
Ekkora kepmutatast!
Nem mindenkitol, elnezest a kivetelektol, - toled is ha epp az vagy, akkor komolyan elnezest - de annak az aranya hany ures autoval kozlekedo, autoba vekony taskaval be, kiszallo embert latok, nincs aranyban ahanyszor hangoztatjak ezt az elvet.
A sok nyomottagyu panaszkodik adokra, benzinkoltsegre, rendorokre, parkolasra, dugora, bunko autosokra, na meg nem tudom meg mire, kozben 80%-ban egyedul, es alig cuccal kozlekedik. Latom bazdmeg! Ultok egyedul az autoba es egy pirinyo aktataskaval mocorogtok.
Amit boven lehetne ketkerekun. Boven!!
(ha meg nagyon akartok nagybevasarlast rendszeresen, hisz nagycsaladosok vagytok, akkor legalabb hetkoznap, mikor nem kell, akkor ne alljatok mar be a sok birka koze!)
Nehogy elkezdjetek itt kimosakodni itt egyenenkent, hogy de nekem igy kell, de nekem ugy kell. A kisebbsegnek elhinnem, na de az egesz autozo kozossegnek messzemenoen nem. Marpedig nem jottok majd itt azzal, hogy milyen igaz, tok foloslegesen hasznalom az autot. Nana, hogy itt csak autoval a seggukhoz nottek vannak.
Akar ki is valaszthatjatok kozuletek ki az aki tenyleg szuksegbol autozik, es ki a tobbit aki szar nagyszaju alak. Nekem mindegy.
De hogy a kepmutato onigazolasok azok a legtobbotoknel egy nagy hazugsag, az is biztos.
Mellesleg a sok vattacukorbol levo ember, akinel 15 fok alatt mar Sziberia van, hat az is szanalom. -10 fokig nyugodt tempoban es feloltozve hihetetlenul jol lehet haladni. Jobb is mint melegben, mert nem izzadsz ki mire odaersz.
0 fok korul van gaz, mikor felvaltva olvad es fagy. Na akkor sajna alternativ lehetoseg, ondjuk a sok koca autos az ugyanugy flipperezik mint ahogy a bicajosok esnek.

Na de konyorgom, az esetek 70%-ban nem kell auto, mert nem szallitasz senkit, nem szallitasz sok cuccot, es fel lehet ugy oltozni, hogy jo legyen.
E helyett mit csinal a sok ontudatos autos? Szop az auto aran, adojan, fenntartasan, biztositasan, uzemanyagan, parkolasan, mikozben nem hasznalja ki!
Nekem is jol jon neha egy auto, mikor ezt azt szallitok innen oda. Hivok egy taxit. Sokkal olcsobb mint egy auto, lemerhetetlenul.

Nadehat amig masokat majmolnak es nem gondolkodnak az emberek ez lesz, a szabadsag szimboluma az Auto, kozben meg szopnak vele es megkotik magukat sok egyeb teren. Okos ez? Legkevesbe sem.

Es meg az a hulye aki ezt felismeri, azt hiszik elszalltnak.
Az is, de nem mert begozolt, pont forditva, mert felszabadult hirtelen sok szarsag alol, euforia ez kerem.
Ti vagytok akik komaban vannak, elszoritja az agyat a benzinszag.

(csak igy utolag ismetlem, az egesz - annak kepmutato reszet - kozosseget itelem meg, plane akik fikazzak a robogost, es fokent a nagyvarosi kozlekedoket, nem az egyedeket. Sokaknak szuksege van ra, gyakran, napi szinten, kenyszeru nagyvarosban hasznalni, de naluk tobben vannak akinek nem! Sokkal tobb a szuksegtelen autos. Es ez gaz. Nagyon. Agyatlan dolog.)

vagyok59 2010.03.17. 19:06:23

Nem olyan nagy dolog ez. Arra a járműre váltottál, ami neked való.

Etniez 2010.03.17. 19:06:30

Az ötvenes robogó nem jó amúgy, majd lassan rájössz.

50 cm3 2T = büdös, hangos, 3,5 litert fogyaszt, 25e km után szét kell borítani a blokkot.

50 cm3 4T = halk, gyenge, nem megy, 2 litert fogyaszt.

Érdemes lerakni a jogsit, legalább A1-et, mert
125 cm 4T halk, városban elég, 2,5 litert fogyaszt.

Városban a motor a király, reggeli csúcsban 20 km (agglomeráció -> belváros) 25 perc. Nem száguldozva, normálisan, de hatékonyan.

Érdemes lenne sok autósnak ezen elgondolkoznia.

Amúgy vigyázz magadra, mert a kezdő "kétkerekes" belemegy veszélyes szitukba.

.lll. 2010.03.17. 19:08:57

nyugi béééla,igyál egy pohár csapvizet

szaGértő 2010.03.17. 19:09:18

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: Ja. Jó az anyag... :D

Egyébként megjegyezném, hogy csak a lúzer siet, a fontos embert megvárják.

Cifu78 2010.03.17. 19:13:23

"Nadehat amig masokat majmolnak es nem gondolkodnak az emberek ez lesz, a szabadsag szimboluma az Auto, kozben meg szopnak vele es megkotik magukat sok egyeb teren. Okos ez? Legkevesbe sem."

Egyazon trombitát fújsz azokkal, akik ellen próbálsz fújni. Vidékről jársz fel Budha-pestre? Próbáltad már összehasonlítani, mennyi idő Volán/MÁV vs. személyautó? Esetleg mondjuk 30 km-ről naponta bebicajozol? :)

Terry Wrist 2010.03.17. 19:18:28

@Sztávrosz_: múltkor 30 kiló cukrot hoztam haza Simsonon, miután másképp nem ment, így a cukor ült elöl, én meg mögötte/körülötte, a cipőm orrával épphogy elértem a váltót - egy élmény volt :)

a poszthoz: robogózni robogózzon az, aki nem tud/nem szeret motorozni, a többieknek vannak egész normális áron 125-ös motorok, amiken ugyan van rendszám (igaz, még egy érv a robogó mellett), viszont mégsem néz ki olyan nevetségesen rajta az ember...

''autónepper.'' 2010.03.17. 19:20:33

@Beela: de te aki bkv-val jár esetleg taxival annak lehet nem kocsi az élete lehet hogy nem is szeretsz vezetni azért nem is jársz kocsival nincs meg rutinod helyzet felismerésed stb lehet jobb is hogy nem vezetsz akkor ja és masik meg h hamarabb kell elindulnod nem olyan kényelmes stb stb én ha késésbe vok azt be tudom hozni kocsival ... de te nem ... ezen is el kell gondolkodni sztem :)

Pollen · http://indafoto.hu/pollen 2010.03.17. 19:21:29

Azonnal mond meg, hogy mit szívtál, és adjál nekem is. 11 dimenzióóóó...., csak úgy szállok repülök.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.17. 19:22:15

@Beela: Számomra a robogózásban az volt az előny hogy bármelyik sarokba behajítottam mint egy bicajt léezártam és csá. Aztán jött a bukó amit cipelhettél magaddal. És a motorozás minden hátránya ráadásul a száguldás élménye nélkül. ennyi erőből legyen legalább 250-es az már megy is. A 15 fok alatti motorozást túl lehet élni persze, de a reumát 25 év múlva fogod érezni. Motorosruhába öltözni egy robogóhoz azért biztos biztonságos, de lássuk be életszerűtlen.

Kapott már el eső motoron azért írtam, leírhatatlan szenvedéstől tud megmenteni a kocsiszekrény és a szélvédő. Ez nem takarózás és nem képmutatás.

Én pl egyedül megyek, de hazafele minden esetben minimum 2-en, és hazafele van hogy meló után beugrunk az ósanteszkóba bevásárolni. Ja ráadásul vidéki vagyok albérletbe hordom a cuccaimat, ehhez se árt ha kocsid van. Ettől még biztos leköpsz amikor reggel egyedül a táskámmal ülök a nagyautóban. Kösz szépen.

Rahsid 2010.03.17. 19:22:41

Hányan sütitek még el ezt a mit szívtál viccet?

Spiro 2010.03.17. 19:22:47

@Etniez:
Egyetértünk. Bár, egy 500-as robogó az igazi, és akár autópályán is megállja a helyét, rövidebb távokon.

Autó után 2 évig 50-esem volt (már nem bírtam a dugóban üldögélést), utána 4 éve 500-as robógóm van (bármit megoldok, gyereket iskolába,stb....)
Aki nem próbálta úgysem fogja megérteni miről is szól a cikk. Teljesen más világ.

Sajnos dec-jan-febr. kissé hűvös, de ha kell jó ruhában megoldható.

Kár, hogy még kevesen élnek ezzel, de ami késik nem múlik.

:)

túrógombóc 2010.03.17. 19:23:08

Hali,mindenki!Kicsit nyugatabbra is vannak BMWk,de nem sűrűrn látni őket a buszsávban.Pedig az is van.De általában nem is magyarok vezetik őket.Tán épp ez az oka.Jó dolog a BMW,a robogó,meg a bicaj is és én pl. szeretek gyalogolni.A nem jó dolog az,amikor az emberek csak akkor érzik jól magukat,ha nyírhatják egymást!Basszátok meg,miért láttok mindenkiben ellenséget!!!???Egyszer próbálnátok azt mondani,ok,relax,elengedem,végül is így is odaérek.Nem versenypály a város,ha siet,el kell engedni.Csak 1szer próbáljátok ki,mondjuk holnap

Marcellusca 2010.03.17. 19:27:21

@Lacaca: Én aszittem, Te vótá! :DDDD

MrZed001 2010.03.17. 19:28:12

Nagyon jól teszed, hogy minél több embert próbálsz rábeszélni a motorozásra, ezt köszönjük is neked.

Hogy miért köszönjük?
1) minél többet sikerül rávenni a motorozásra, annál több lesz a hely az utakon nekünk autósoknak (ti is gyorsabban odaértek, meg mi is)
2) hiány van implantálható szervekből, szóval MOTORRA FEL SZERVDONOROK!

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.17. 19:29:20

Nincs 150ezrem egy robogóra, viszont minden hónapban állt 2hetet bkv-val járok, tele vagyok az elhasznált gyűjtőjegyekkel. Azért mert így olcsóbb. 20gyűjtőjegy 6ezer, abból kapsz 18l benzint, az nekem kevés 2 heti bejárásra.

Take-it-Easy 2010.03.17. 19:36:13

Egészen különön/különleges számomra ez a poszt. Van néhány dolog, amelyen túl kell jutni: a posztíró stílusát meg kellett emésztenem, ez tény. Kicsit ezoterikusra vette a figurát, ez egy "bunkóbömistől" egészen fura.
De gondoljatok bele, hogy milyen durva ugrás (sebességben és lóerőben visszafelé) és átszokás neki a bömiről a robogóra áttérni!!! Tény, hogy ettől még marhára nem tartja be a szabályokat (meg is fogja szívni, mint a torkosborz), ráadásul csak azért tért át a robogóra, mert önző, de akkor is... :))

Spiro 2010.03.17. 19:37:01

@MrZed001:

Ha implantátumra vársz, azzal nem fogsz tovább élni, maximum nagyobb melled lehet.

Szellemes hozzászólásodból arra következtetek Transzplantáció amire gondoltál.

Tanulni, tanulni, tanulni.

Balage85 2010.03.17. 19:38:16

Nyáron én is a motort választom a kocsi helyett minden esetben. Buszsáv, ingyen parkolás, 1/10 annyi idő. Régebben robogóztam, nekem az 50ccm kevés volt a városban, mert nem volt tartalék 50-60 fölött a gyorsulásra mondjuk a Budaörsin amikor rám húzták. Egy 125-ös robesz viszont már nagyon kellemes tud lenni, persze ha nem esik az eső. Gondolkodtam is hogy a 600-as gép mellé kéne egy robogó. 3 literes fogyasztás annál már magasnak számít. :)

tejfogubandi 2010.03.17. 19:39:50

Kerékpárra magyar, kerékpárra Budapest és a világ egy szebb hely lesz!

MrZed001 2010.03.17. 19:40:10

@Spiro: jóvanna, hülyére dolgoztam mára a fejem :)
Természetesen transzplantra gondoltam

t0thl 2010.03.17. 19:40:26

Én egy celicán és egy robogón osztozom. Szintén 50es.. :)
Azért így olvasgatva a sorokat a posztírónak valószínűleg tényleg nem árthat az a meditációs cd ! :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.17. 19:44:06

Ezt az bkv-zást/autózást/motorozást/biciklizést nem lehetne meghagyni mindenkinek saját döntésének?

Miért akarja bárki nekem megmagyarázni, hogy nekem miért nem jó az autó? Miért dönti el helyettem bárki, hogy az autóval való ügyintézésemet, milyen szempontok alapján szervezem?

Arra egyik sem gondolt, hogy esetleg autóval úgy szervezi az ember, hogy egy nap több olyan dolgot is egymás utánra szervez, ami lehet autó nélkül megoldhatatlan? Az autózás költségei (biztosítás, teljesítményadó, karbantartás) akkor is fen áll, ha egy métert sem közlekedek vele. Abban az esetben valóban pénzkidobás, ha nem használom ki ésszerűen. Azt jó lenne már észrevenni mindenféle közlekedési eszköz használatához nyugodtan fel tudsz sorolni pro és kontra ész érveket. Viszont egy valamit ne tegyél: NE DÖNTSD EL HELYETTEM nekem mi az ésszerű! Köszi! :)

skrewdriver 2010.03.17. 19:52:38

detto:
3ooo es turbos 5M hosszú vasam van.
imádom.
és vettem mellé egy robogót.
alig várom a tavaszt.

túrógombóc 2010.03.17. 19:52:44

mrzed001:te nem mára dolgoztad hülyére a fejed,sajna.kurva rég lehetett.ésMityunak meg igaza van ,mindenki avval közlekedik,aminel akar,vagy ami a legésszerűbb neki

jaafar 2010.03.17. 19:53:28

@Beela: Öltözzél fel te a bicajhoz. Én ha bicajra ülök, akkor az erdőben tekerek a hozzá való ruhában. De nem kívánok leizzadva megérkezni sehova, főleg nem ingben, zakóban.
Nem ülök BKV-ra (MÁV-ra meg főleg nem), mert nem bírom szagolni a sok büdös embert, akiknek hiányzik otthon a folyóvíz. És miért várnék a buszra? Ha én pont akkor akarok elindulni.

Buszsávban, villamos sínen én is megyek, kocsival, robogóval, motorral. Haladni szeretek, nem állni. De nem padlógázzal, hanem max 30km/h-val, mert a jóindulatú magyar tuti rádhúzza a kormányt és mivel te voltál a szabálytalan, rendesen seggbe rúgnak.

Az 50ccm nekem is kicsinek tűnik és 125ccm-vel kezdtem 50es papírokkal, B jogsival. Sosem állítottak meg.
Szerintem teljesen biztonságosan lehet motorozni, robogózni Budapesten. Csak távolabb kell látni az előtted lévő autónál. Ezt hívják defenzív vezetésnek. De tudom, ez sokaknak ismeretlen fogalom.

MrZed001 2010.03.17. 19:56:29

@túrógombóc: Gombócartúr, egyetértünk.
Én is azt támogatom, menjenek minél többen amivel akarnak, és akarjanak minél többen motorral. Nekünk autósoknak ez JÓ lesz :)

Berbécs 2010.03.17. 19:58:06

HEHEHE! Tökugyanezt éltem meg tavaly nyáron, most télen visszaültem az autóba, de lassan újra jön az eufória, robogón!!!

Basszus, az elmondhatatlan érzés, ahogy a dugóban láblógatva tövig húzott gázzal száguldok a szembesávban, miközben mások ott rohadnak a szaros kocsijukban wááááááááá. És mégegyszer wwwwwwáááááááááááááááááááááááááá!!!

Etniez 2010.03.17. 20:00:11

@Spiro: Én már négy éve lemondtam a tömegközlekedésről, autót meg nem veszek. Nincs annyi felesleges szabadidőm.. meg pénzem... meg idegrendszerem..

Most 4T 250-em van (22 nm, 30 ló), ez már nekem elég mindenhova és csak 3,3-at eszik. Időként még asszonyt is viszem vele :)

Évente kb két hónapot tömegközlekedem, tízet motorozom. Van spéci aláöltözőm (40.000-es windstopperes cucc), -5-ig nem fázom. És reumám sem lesz, mert meleg marad a térdem is... Hiába, modern ruházat aranyat ér.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.17. 20:00:47

Egy robogót 30mp alatt bevágnak egy Transitba és huss. De az a minimum hogy jóindulatból felrúgják. Ez is többször megtörtént. Pedig tényleg jó motorozni.. majd egyszer talán.

túrógombóc 2010.03.17. 20:04:09

@MrZed001: így stimmel,csak ne hívd őket szervdonoroknak.Egyébként én is autózom a munkám miatt,de errefelé sok akerékpáros és sokszor elsőbbségük van a szabályok szerint.De nem idegesítenek cseppet sem.Elférek mellettük.Meg a motorosok mellett is.

"streetfighter" 2010.03.17. 20:12:27

A robogó nagyon gyenge.
Nem csak dugókból áll a budapesti közlekedés akkor pedig mindenki letapos leszorít.
20Le alatt nem érdemes motorra ülni.
A posztolónak valószínüleg az is sokat számít, hogy retorzió nélkül garázdálkodhat, szabálytszeghet.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.17. 20:12:39

Eszembe jutott valami film, ahol a környezetbarát tömegközlekedési beruházást azzal fújták le:
-Jó, jó, frankó meg minden, a probléma csak az, hogy az emberek szeretik az autójukat, és szeretnek autózni.

MrZed001 2010.03.17. 20:13:04

@túrógombóc:
Pedig sajnos azok. Ez van.
Hatványozottan nő az esélye ha motorra ülsz az elhalálozásnak-agyhalálnak.
Egy ismerősöm ismerősének vesére volt szüksége pár éve, és gyorsan. Az orvos csak annyit mondott neki, hogy nem gond, ilyenkor rajzanak ki.
Április eleje volt. 1 héten belül lett veséje.

Ottopappa 2010.03.17. 20:19:01

Nagy az isten állatkertje, és egyre durvábbak a szerek... De én inkább maradok a Borsodi Bivalynál, meg a Dreher Baknál...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.17. 20:20:17

@Sztávrosz_:

Környezetbarát tömegközlekedés beruházásba férjen bele az is, hogy engem, mint embert környezet részének tekintenek és megfelelő(!) minőségű/tisztaságú/biztonságos járművekkel állnak rendelkezésre. Gondolom az autóforgalom szabályozásával is terelni akarták a népet. vagyis, autó behajtása korlátozva, hogy a környezetbarát tömegközlekedést vegyem igénybe. Nincs igazam? :)))

Vogon 2010.03.17. 20:24:28

Azzal egyetértek hogy az 50ccm elég gyenge a normális közlekedéshez, ezért csak a külvárosban használom.. viszont:

"De gondoljatok bele, hogy milyen durva ugrás (sebességben és lóerőben visszafelé) és átszokás neki a bömiről a robogóra áttérni!!!"
El kell hogy keserítselek de autó vezetés után ÉLMÉNY motorozni. :) Többnyire akkor hagyom abba amikor már nekem túl hideg van a robogón

Ottopappa 2010.03.17. 20:31:23

@Beela: Én kocka lada/Schwinn Csepel bringa/Féléves tanulóbérlet trión osztozom. Időjárás, távolság, alkoholizálás, pakolászás, és sietség függvényében mikor melyik... Na, ez az igazi szabadság, kedves Bélám...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.17. 20:37:03

@Ottopappa:

Most nem téged akarlak piszkáni, csak jó példa vagy. Nem tudom, lehet rosszul csinálom, de nincs ingerenciám belepofázni az általad szervezett közlekedési módozataidba. Mert semmi közöm hozzá! Szerinted rosszul gondolom? :)))

killermoney 2010.03.17. 20:38:47

Senki nem üljön motorra Budapesten tényleg életveszély komolyan az átlag amit megél egy motoros nyaktörés nélkül az kb 3km. Ismétlem SOHA SENKI NEM NEM ÉS NEM.

killermoney 2010.03.17. 20:39:51

na remélem mindenki megfogadta a tanácsomat és nemfogtok feltartani a sorok között :D

2010.03.17. 20:42:51

+döglesz közbe'? visítva nevetés

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.17. 20:52:20

@Valandil: számomra nincs különbség a kettő között: megtaszajtom oldalról és beesik az árokba.

ganyager 2010.03.17. 20:58:05

@Lacaca: Ott a "pont"! - Attól függetlenül sem mernék közlelkedni motorral Bp-en!

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.03.17. 21:04:28

finom segédeszköz lehetett, de kérek :)

Sákif za morro? 2010.03.17. 21:14:20

OFF
Ezúton szeretném üzenni, a deres hajú, világoskék passzátos úrnak, hogy ha legközelebb is kijön elém a Révész utcában a macisajt mögül és a villantásomra büntető satuval válaszol egy bocsánatkérő intés helyett, akkor nem fog érdekelni hogy ő balra megy tovább én meg jobbra. Utána megyek és kitépem a gerinc csökevényét az orrán keresztül. Értem, bunkókám?!
ON

gerarda 2010.03.17. 21:16:10

@lófő: bár ez autós blog,elmondanám,-15 fokig keróval járok dolgozni,az alatt autóval. A robogó veszélye az izületekre a sebesség, és a fix helyzet (azaz nem mozog a láb) miatt nagyobb. De én is inkább a robogót pártolom,kisebb a szennyezés,fogyasztás,és gyorsabb is városban.

1kutya 2010.03.17. 21:16:28

Benedek végre felnőtt! igaz a szernek lehet ebben valami valami hozzáadott értéke, de akkoris:DDD

Justice RAT 2010.03.17. 21:16:38

Nem megyek sehova, otthon maradok, építem a pánikszobámat, és a géppuskaállványt a teraszra.

misitcom 2010.03.17. 21:19:17

Ez tényleg nagy ötlet!!!Mindenki járjon robogóval!!!Éljen a szabadság!...Így ha legközelebb mennem kell sokkal könnyebben találok majd parkolót....Éljen a robogó!

Szelki Lata 2010.03.17. 21:19:47

125 ccm kell azért a biztonságérzethez. De amúgy teljesen egyetértek a cikkel.:)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.17. 21:20:30

@misitcom:

Hozzunk létre egy Közösség a robogókért Közalapítványt? Vagy az még korai lenne?

misitcom 2010.03.17. 21:26:21

@Mityu: Nem korai.Inkább úgy mondanám,hogy még nem késő.

misitcom 2010.03.17. 21:28:32

@Mityu: Lacaca lehetne a tiszteletbeli elnök.

Ottopappa 2010.03.17. 21:29:23

@Mityu: Most pontosan mire is gondolsz ezzel? Bocs, fárdt vagyok, tényleg nem értelek...

Forrester (törölt) 2010.03.17. 21:32:27

@Beela: Ennyi, sajnos az autosok legalabb felere igaz amit irtal, kifogas az mindig van, komolyabb elgondolkodas ritkan.

Lehet hogy elelmes nep vagyunk, de kib*szott lustak is, kulonben mar az autosok jelentos resze heti par napot robogoval jarna. Egyszeruen erthetetlen miert tart ezt ilyen sokaig felismerni, pedig ha egyszer joidoben kiprobalnanak egy 125os vagy kozepes motort, ugy kene lerangatni oket rola decemberben.

(Na de sebaj, ha mar odafent nem ismertek fel hogy tamogatni kene a robogo/motorvasarlast, majd idovel kikenyszeriti a valsag igy vagy ugy.)

Balesetmentes szep estet!

Matrix_ 2010.03.17. 21:35:06

rohadjak meg ha nem próbálom ki ezt a robogósdit. Nincs valakinek kölcsönbe örökbe egy robogója?

Borisz2003 2010.03.17. 21:39:44

A posztírónak még sose volt BMW-je, mert akkor ki tudná olvasni a forgalmiból a valós adatokat. Nincs 2750 ccm3-es BMW. Ha venné a fáradságot a Google megmondaná neki a tutit. (2793 a nyerő szám). Esetleg a szobájában van egy ilyen poszter a falon, és most gondolta megtéríti az autósokat, ha már neki nem futja rá, más se járjon autóval...
Én továbbra is maradok az autónál. Télen meleg, nyáron hűvös, nem vagyok időhöz kötve és senki izzadtságát nem kell szagolnom, ráadásul mindig van helyem. :)
egyébként a normális motorosokkal nincs bajom, az is egy életérzés. Csak azt sérelmezem, amikor az utcánkat versenypályának használja 1-2 idióta. De az sajnos az 1.2 sztrítrészerek között is van...
Mindenki közlekedjen azzal amit fent tud tartani és szeret.
Én nem leszek az a BMW-s aki robogóra vált, még ilyen kamu szövegek után sem.

misitcom 2010.03.17. 21:43:20

@Matrix_: Szerintem,nem a robogó a megfelelő eszköz.A pici kerekei miatt nagyon rázós vele közlekedni.A moped kivitelű motorok vagy mint a simson jobban viseli a gödröket.

Szelki Lata 2010.03.17. 21:44:22

@Borisz2003:
Neked meg sosem volt papírod szövegértésből. A posztíró ugyanis azt írta, hogy 2800 az pontosan 2750-nel több, mint ami kell.
Tehát 2,8-as BMWje lehetett.
Te meg kukázz össze valami agyat a gugliból, USB-vel feltöltheted.

megint 2010.03.17. 21:45:36

Így van, még több ilyen kisebbségi komplexussal küzdő robogóst, legalább több hely lesz nekünk autósoknak.

Phrascarica 2010.03.17. 21:47:40

robogózzatok csak phö, Ford Transitos nem ad meg jobbkéz phö, agyhalál phö hányszor volt már ilyen phó, tavaly előtt egy haverom halt meg ilyesmiben phö, egy meg majdnem phö, én meg roadsterezek phö, ezzel még a dugóban is szívesen állok phö

Szelki Lata 2010.03.17. 21:48:29

Honda Innova 125ccm a nyerő. Ennyi. Aki kipróbálja nem száll le róla. Persze nem lehet vele gyereket vinni az iskolába és bevásárolni, de aki egyedül közlekedik, ingázik, annak tökéletes. 14 LE, nagy kerekű, 2l a fogyasztás, négyütemű, 110 km/h a vége, 90 kényelmes, a tökély maga.

cork77 2010.03.17. 21:50:24

Tavasztól őszig én is robogóval jártam -eddig. Az idén nincs robogó. De terv az van. Szerintem egyáltalán nem veszélyes robogózni Budapesten, de legalább gyorsabb, mint a dugóban szívni és nem kell a parkoló és bkv maffia zsebébe tömni a forintokat.

b. patricia 2010.03.17. 21:52:18

köszönöm a posztot, írója a férfi változatom:)
én autózom ősztől tavaszig, egy kicsi iggazi női autóval. de a legszemtelenebb női módon (buszsáv, kanyarodóbol visszasorolás, nem is folytatom). vessetek meg érte, de egyszerűen nem bírom a várakozást, fáj közben mindenhol. mondjuk vasárnap délután meg 30-al megyek az andrássyn mert szép és iszonyúan ráérek.
de jöjjön csak el a 10C, és robogóóóó már sok éve. és igen: buszsáv, villamossín, egyirányú utca, autók között, 125 cm3 - anyám meg ne lássa.
és: a városban mindenhová 20 percen belül és a phü felsorolás.
aki egyszer kipróbálta, nem akar visszaszállni az tuti!
és igen: vásárláshoz átülök az autóba és késő este kimegyek a nagyboltba mikor nincs dugó.

az eső, picit hideg nem gáz, van tucano kabátkája a robogónak (van ennek magyar neve?), és nem megyek vidékre.

megértem a gyűlölködő autósokat és is utálnám magam mikor a kánikulában elhúzok magam melett miközben felforrtam a 10l-t fogyasztó autómban üldögélve.

bocsi, de próbáljátok ki. sztem ez a nagyvárosi közlekedés jövője

Borisz2003 2010.03.17. 21:52:53

@Szelki Lata:

Ok azt elnéztem, de neked ajánlom az ismerkedést a számológéppel, ha már az EGÉSZEN PONTOS adatokról beszélünk okostojás!
Talán először te is fogd föl agyilag, amit írtam, utána okoskodj. Menni fog? ;)

Szelki Lata 2010.03.17. 21:53:29

Nem tudom, hogy miért vannak emberek, akik fikázzák ezt a posztot. Ha motoroztak már, akkor tudják miről szól. Ha meg nem, akkor örüljenek, hogy több hely jut nekik.
Nem értem meg azokat, akik beszólnak. Biztos betegek.

Szelki Lata 2010.03.17. 21:59:57

@Borisz2003:

Szarok rád, faszkalap. Mit pofázol az egészen pontos adatokról? Ki a faszt érdekel? 2793 az 2,8. Ennyi, baromarcú.
Egyébként egészen sokat foglalkozom a munkámból kifolyólag autókkal, mert 10 éve egy ilyen tevékenységű nemzetközi cégnél dolgozom vezetőként, de talán épp ezért nem is érdekelt sosem, hogy 2,8 az pontosan mennyi is. Erre valók az adatbázisok, amikkel sajnos minden nap dolgozom. Hülyegyerek.

Ne ülj át motorra, ha nem akarsz, de azt nem tudom mit kötekedsz. Örülj annak, hogy a hájas seggednek több hely jut. Idióta.

belakis 2010.03.17. 22:03:12

@lófő:

Autóm szervízben lassan egy éve.
Még esőben is izléstelenül robogóra, motorra ülök, mindössze egy vízálló réteggel kell több, és meg sem érzem az esőt.

Összesen kb 10 nap volt az évben, mikor nem tudtam kétkerekűvel elindulni. (660 v 150 ccm)

Netuddki. 2010.03.17. 22:03:49

Oszt ki nem szarja le mivel jársz.
Eljön még az az idő is amikor a sünök szépen kiemelik a magadfajta, szabálytalankodót. Akkor majd visszaveszel a nagy arcodból.

belakis 2010.03.17. 22:04:46

@Borisz2003: huha :-)
2750 PLUSZ 50 (alias robogó) egyenlő 2800 ccm :)
Matekóra, és szövegértés.

Borisz2003 2010.03.17. 22:06:31

@belakis:
Már korábban lelőtték a poént. ;)

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.17. 22:12:22

Szerintem, a bringás nem adta meg az elsőbbséget ennek a hülye robogósnak, phö...

túrógombóc 2010.03.17. 22:12:54

@Szelki Lata:így kell ezt!el sem olvassa,beugat és el is ismeri,hogy benézte.aztán jön a pontos adatokkal.a stílusod meg egyenesen brilliáns!szeretem ezt!

b0lha 2010.03.17. 22:13:57

haha, sztem teljesen jo a post. de nekem van megjobb otletem, seta + kotott palya. nem lehet elbaszni.

2010.03.17. 22:14:33

Jaja, alátámasztom a postírót. A Robogónak csak előnyei vannak, tavasztól őszig budapesten jobb, olcsóbb, gyorsabb, praktikusabb közlekedési alkalmatosság egyszerűen nem létezik, élvezet közlekedni. Jó érzés beállni vele a kútra, és tankolni 1200 forintért (telitank). Masszív autóbuzi vagyok, de ezek elvitathatatlan érvek.

Viszont télen nem visz rá a lélek. Csak jobb érzés a meleg lóerőgyárral gurulászni, mint ráfagyni a robira. Nomeg tényleg nem egy életbiztosítás a száguldozó szőke picsák, boyracerek, és vak tatterek világában.

Borisz2003 2010.03.17. 22:14:51

@Szelki Lata:
Örülök hogy ilyen nagy ember vagy és gratulálok hozzá. Jelzem csak felvettem a stílusod (ami érdekes egy vezetőtől). Az utóbbi szintre nem süllyedek.
Attól hogy valaki autóval jár, nem egyenlő az elhízottsággal...
De mindegy részemről lezárva.

Autósoknak olcsó üzemanyagot, motorosoknak jó időt!

Szelki Lata 2010.03.17. 22:15:33

@túrógombóc:

Én is szerettem megírni. Szívből jött.:)

belakis 2010.03.17. 22:17:43

@b0lha: séta jó, kötött pályán bringázni jó, de arra a szarra felszállni kevéssé, az említett robogó akkor már, olcsóbb mint a kötött pálya.

Jó, tárolni nem ideális panelban, társasházban, de ez legyen a belvárosiak problémája.

ave 2010.03.17. 22:23:13

En is autos volnek, de ebben a varosban muszaj vagyok robogozni.
Sokszor van, amikor nem gyorsabb a robogo mint az auto, de alig lassabb. Ellenben sokszor van, hogy sokkal gyorsabb a robogo. Hat ezert...

ave 2010.03.17. 22:24:39

En is autos volnek, de ebben a varosban muszaj vagyok robogozni.
Sokszor van, amikor nem gyorsabb a robogo mint az auto, de alig lassabb. Ellenben sokszor van, hogy sokkal gyorsabb a robogo. Hat ezert...

Szelki Lata 2010.03.17. 22:32:24

Holnap, idén először fel is ülök a mocira munkába menet. Hétvégente már motoroztam, de reggelente hideg volt. Kezdődik a szezon.:)

forumnick 2010.03.17. 22:53:25

Ne keverjétek a fogalmakat! :-)
Van a segédmotorkerékpár és a motorkerékpár, de olyan, hogy robogó, olyan nincs a KRESZ szerint.
Ez egy gyűjtőfogalom, amibe általában a burkolt, automata motorokat sorolják.

Bocs, csak hülyén hangzik és a szépérzékemet bántja, hogy "a robogó gyenge", és nem való a városba stb. Az 50 köbcentin túl is van robogós élet (pl. Gilera GP800 együtt gyorsul a Lamboval - motorshow1, youtube).

Amúgy pedig nem az 50-es segédmotor gyenge a városba, hanem az emberek rohannak állat módon. Engem képesek letolni minden nap, pedig nem vagyok lassú. Nem megyek állat módjára, mégha én is túllépem a megengedett sebességet, megállok a zebránál stb.

Közel 100 ló van a lábam között és nincs ki a négy kerekem.

Sokan inkább félnek a motorozástól, pedig kis rutinnal kezelhető.

Ottopappa 2010.03.17. 23:00:35

@forumnick: 100 ló van a LÁBAD KÖZÖTT??? Te győzté bazmeg... :DDDD

=Daniken= 2010.03.17. 23:17:30

fél éve ezen gondolkodom, de egyszerűen necces. hiába vennék egy robogóhoz is egy patent motoros ruhát, simán kinyírnak az autósok. pedig én annyira vigyázok rájuk autóval, de a többiek úgysem vigyáznának és ez sanszos...

közlekedő edény 2010.03.17. 23:33:07

repülőszőnyeggel közlekedem - kerékbilincs? rendszám? szélvédő? Mikuláscsomag? Súlyköbcenti stb adó? Haggyá má'

Forest (törölt) 2010.03.17. 23:37:57

Istenem, mindig tudtam, hogy az ember _bármit_ remekül meg tud ideologizálni adott esetben, bármit, és bármi ellenkezőjét is rögtön.
De hogy valaki ezt ilyen mesterfokon teszi? Ha még nem vagy kampánytanácsadó, azonnal fogj hozzá, ha meg igen, akkor mindent értek :)

Forrester (törölt) 2010.03.17. 23:48:48

@=Daniken=: Ha ovatosan mesz, nem kockaztatsz tobbet mint a gyalogosok vagy bringasok nap mint nap. Feltuno, protektoros ruha + defenziv vezetes, ennyi kell, es nem lesz gond, foleg ha van mar forgalmi tapasztalat. Kisebb, hasznalt jargannyal erdemes kezdeni, ha megtetszik ugyis valtasz majd :)

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 00:03:50

@Ottopappa:
Ez respect. Van is hasonlo ismerosom, esszel valaszt.
Nagy tavolsagra ertheto auto, nagyvarosban naprol napra diliflepni, leginkabb.

Megint tipikus egyesek miket reagalnak, hogy lustak, meg behozzak az idot (maskor meg panaszkodnak a forgalomszervezesre), meg en akkor megyek mikor en akarok, persze, napkozben mikor idore mennek nehogy mar elhigyjem : ) Keptelenek kicsit nagyban latni, talan meg a kis kornyezetukben sem.
Buszkek az alkalmatlansagukra idobeosztas es onuralom kapcsan, alkalmazkodaskeptelen, finnyas onamitok. Ki videkre ilyenekkel, ott van hely is, tavolsag is, es meg csak nem is zavarnak masokat.

jaafar 2010.03.18. 00:16:45

@Beela: Én napközben is időre szoktam menni. Pl. reggel 9-re regglizni a társammal, mert éhes vagyok. :-) Utána meg csak azért, mert szeretek minél hamarabb végezni a napi dolgaimmal és du. 3-4 körül hazamenni sziesztázni.
Éljél csak te nyugodtan vidéken, bár szerintem ott is élsz.
Engem nem frusztrál a vezetés, csak nem fogok más szaglászni utazás közben. És nem cipelek magammal inni valót, parfümöt, stb ami minden a kocsimban van.
Van olyan, ahova a BKV másfél óra, autóval meg a kis utcákon át kb 20 perc.

qqri 2010.03.18. 00:35:00

....vagy 328-as öreg BMW-t tartani már nem éri meg :D sok rá a mindenféle luxusadó is :D Ez a levél egy vezeklés saját maga előtt hogy miért adja fel hivalkodó, fensőbbséges autózását és jár egy szimpla egyszerű Robogóval :D Természetesen még ezt is úgy vezeti fel, hogy ő most akkor még hivalkodóbb, fensőbbséges ... stb mint ti barmok, akik még mindig autóztok, nem bírjátok ha az öltönyötök benzinszagú lesz a robogótól, a hajatok meg koszos a város levegőjétől, stb stb :P

Phxmike 2010.03.18. 00:58:14

Nem igazan latom az ertelmet ennek a posztnak...
vagy valaki hirtelen azt hiszi hogy feltalalta a spanyolviaszt csak azert mert o is rajott vegre hogy szar dolog a dugoban ulni egy autoban akarmilyen nagy is az...?

Hmm.. halleluja akkor.. :-S

Morrózió 2010.03.18. 01:22:22

@qqri: kicsi a pénisze, valahogy kompenzálni kell. Nagy autó alkalmas erre.

A robogónak meg a kereke kicsi, lendületesen lehet pofáraesni vele. Én ezért utálom.

2010.03.18. 01:30:25

@phrascarica: te komolyan minden blogban elújságolod, hogy képes voltál pénzt adni azért a 3 hengeres mecsbokszért? anyám borogass. ingyen se kéne az a szar.
bocs, de olvastam már a pöcsköszörűdről vagy 10 posztban, most ez kijött.

és a posztolónak igaza van! mindenki hülye, ő meg most sz*rta a spanyol viaszt.
uff

pink75 2010.03.18. 02:18:57

Egy köcsöggel több robogózik, ha jól veszem ki a posztból
Ennyi.

bean 2010.03.18. 04:57:09

Aha, egy emberrel megy, nézzétek meg amikor a bátyám bepakol a Ford Focus C-Maxba, mert mennek Budapestre (Balatonfelvidéken laknak), feleség, egy éves baba, minden cuccuk, annyi hely van hogy hazafelé a bevásárolt kaja még valahogy belefér, kész.

gpetersz 2010.03.18. 05:08:24

A BMW-s bunkó átül a robogóra és bunkó marad?
Ki gondolta volna... :P

Etniez 2010.03.18. 06:19:28

@MrZed001: Tök hülyeséget beszéltek.
Szerinted egy olyan balesetben, ahol meghal a motoros, marad ép belső szerve? Egy motorosnak az a karosszériája... Gondolkozzatok már egy kicsit...

Etniez 2010.03.18. 06:20:51

@killermoney: Ehhez képest közel 30 ezret mentem az elmúlt négy évben és semmi bajom nincsen...

Marty Mcfly 2010.03.18. 06:56:52

teccik az írás!
a húrelmélet viszont ennél kicsit több...
hu.wikipedia.org/wiki/H%C3%BArelm%C3%A9let

Donor 2010.03.18. 07:30:17

Kedves postoló! Erről van szó! Ezért motorozok én is. Tömör élvezet, haladás, míg autóval csak az infartus kockázatát növelem.
Viszont egy a motorméret szerintem 125-ös optimális városban és nagykerekü.
50-es kiskerekü robogó a leg veszélyesebb formája a motorozásnak.
A 125-ös motoromra ráadásul nem fizetek többet összesen mint egy robogó biztosítása. Egy modern 125-ösnek a fogyasztása sem nagy.

SilenSoundnak? Veszélyes? Nem a motor hanem a tudás hiánya. A motor esetében a tudás pótolja a körkörös védelmet, de alapvetően ha valaki nem agreszív és óvatosan megy akkor nem veszélyesebb mint átmenni a zebrán ;-)

Donor 2010.03.18. 07:32:31

@lófő: 0 fok alatt én sem megyek, de az eső meg hideg nem probléma. Jó ruha kell és meg sem érzed.

A meleg sokkal kellemetlenebb beöltözve.

Donor 2010.03.18. 07:34:16

@pickapu: Eggyik sem: Adrenalin amit az örömmotorozás közben termelsz magadnak.

ági anyu 2010.03.18. 07:40:03

@Easyke: Hát, van akinek nem a feeling kell, hanem a gyors célbaérés.

ági anyu 2010.03.18. 07:50:30

Buszsáv - Párizsban, forgalmasabb helyeken buszfolyosók vannak, nem buszsávok. Fizikailag is le vannak választva. Ilyenek kellenének nálunk is sok helyen

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.18. 08:04:41

Jól meg kellene erősíteni a buszok orrát,mint régen a gőzmozdonynak azzal a rácsos, hókotrószerű valamivel, aztán letarolhatnának mindent,ami az útjukba kerül.
Elég hamar kitisztulna minden buszsáv. Városba sem ártana már egy jó kis Mad Max-es hangulat, ahol rendet raknak a csőcselék között.

etruszk 2010.03.18. 08:20:33

Óvatosan kell motorozni, ennyi a titok. Számít a lóerő is talán, de leginkább az, hogy az autók tükre kis túlzással a térdem magasságában van. Próbálkoztam robogóval is, de Budapestre nagy enduró kell. A nagydarab enduróst mindenki észreveszi. Engem legalábbis mindenki előzékenyen kezel. :) Meg is szoktam köszönni.

AutosVilli 2010.03.18. 08:22:49

Úgylátszik már nem bírod fentartani a Bmvédet.
És idejössz ,hogy milyen helyesen cselekedtél.
Ki nem szarja le,hogy egy paraszt mások elé bevágó,dudálós bunkó BMV-s robogóra ül.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2010.03.18. 08:23:03

Nyáron énis robogóra (Simsonra) pattanva gyűröm le a munkahelyem és lakhelyem közti 25 km-es távot. Igaz, ebből kb 18 km a 6-os úton van és néha para, amikor a kamionos elszámítja az előzést és rámhúzza a vontatmányát, de megszokható. A legtöbb rögtön elnézést kér.
2-2,5 liter közötti fogyasztás, 60 km/h, kukásmellény (láthatósági), na EZ a válságkezelés :D

degreen 2010.03.18. 08:24:58

üljél télen a jeges utakon robogóra :)))

efhábé 2010.03.18. 08:26:22

Robogózás meg városi autózás élvezet? Ugyanmár, az igazi élvezet a néhány nap alatt kiolvasott könyv a tömegközlekedésen. Reggel be asszonnyal és gyerekkel a kiskocsival. Onnan tovább kötöttpályán, hazafelé meg ki a városból végig kötöttpályán. A nagyautóra így csak hétvégén van szükség.

etruszk 2010.03.18. 08:35:11

@efhábé: Az igazi élvezet talán az lenne, hogy azt a napi 1-1,5 óra utazáson megspórólt időt olvasással töltenéd. Fotelban, sörrel. Persze ha a család együtt indul reggelente, akkor apuka individualista motorozása anyukát nehéz helyzetbe hozná. Szóval a motorozás nem mindig és nem mindenkinek a legjobb. De aki teheti, tegye.

ex-dr. vuk 2010.03.18. 08:45:47

@kolbászoszsömle:
"@Valandil: számomra nincs különbség a kettő között: megtaszajtom oldalról és beesik az árokba."

Ezert veszelyes motorozni az orszagban, mert ilyen seggek jarnak az utakon, mint te.
Szandekosan oljuk meg egymast az uton. Gratulalok.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.18. 08:48:25

Egy kollégám pont azért nem használja az egyébként nagyon jó és szép motorját, mert elege van abból hogy 10-15 perc mire felöltözik, bejön melóba, és újabb 10-15 perc mire megszabadul a ruhától.
Szóval a városi ide rohanok oda rohanok amott beugrok beszélgetni 10 percet igencsak izzasztó tud lenni motorosruhával.

Sobrijóska 2010.03.18. 08:57:01

Érdekes a téma. Mert elsősorban sötétített 2800-as bömmerekkel nem a haladás miatt szoktak járkálni a városban, legfeljebb az autópályán.
Az autó, akárhogy is szépítjük, elsősorban ékszer, a legdrágább és egyben a leglátványosabb, amit mindenki lát. Mert mi a fenének vesznek a budapestiek szalonautót, amikor évi 6-7000 km-t tesznek bele? Azért, mert feszíteni akarnak, ellensúlyozni akarják az egyéb téren megélt nyomorúságukat, hogy szar panelban laknak, vagy koszos, forgalmas út mellett élnek, órákat vánszorognak stb.

ex-dr. vuk 2010.03.18. 08:57:47

Azert a posztiro meg mindig hulye.
Dicseretes, hogy rajott, nem az auto az idealis kozlekedesi eszkoz varosban, hanem valamely ketkereku, ugyanakkor a zebra/egyiranyu/piroslampa arra is vonatkozik, akarmerrol nezzuk. Kocsogbunko autos helyett kaptunk egy kocsogbunko robogost. Eljen.
Na innen latszik, hogy a szabalyok betartasa es a bunkosag nem jarmufuggo. Le a sztereotipiakkal! :D

ex-dr. vuk 2010.03.18. 08:59:50

@Sztávrosz_: 10-15 perc amig feloltozik? Te jo isten. Vagy ennyi a kulonbseg a ket jarmuhoz valo oltozkodesben? Mi a szart vesz fel??
En kismotoroztam hoban fagyban szelben esoben 6-7 evig. A sima feloltozeshez kepest kb. 1-2 perccel tobbet kell tolteni oltozessel, viszont ezt az idot max 2 km-en behozod...

vivax 2010.03.18. 09:17:42

az összes bkv buszra egy mindkét oldalra 50-50 cm-t túllógó, hóeke alakú ún. robogó-tolólapot szerelnek április 1-től

teabore 2010.03.18. 09:25:59

@Tron65: cabrio változat nincs? :D

CApa (törölt) 2010.03.18. 09:26:46

Akinak annyira sürgős, hogy emiatt kénytelen motorral járni, az nagyon elhibázott életet él...
Úgy kell szervezni az életed, hogy ne kelljen sehova se közlekedni, a meló jöjjön hozzád, és ne Te hozzá. Ha valahová mégis el kell menni, legyél annyira fontos, hogy örömmel várjanak rád ha késel is. Ha azért sietsz, hogy csak jajj el ne késs, akkor csak egy kis köcsög vagy, aki megérdemli az idegbeteg életét...
Vonatkozik ez a hülye autósra, a cikázó motorosra, a tökönbabonhídonpiroson át nyomuló idióta bringásokra, a lökdösődő békávé-közönségre egyaránt.

teabore 2010.03.18. 09:37:30

@CApa: Azért most elképzeltem, hogy Mariska néninek hazahozzák a földjét....
Ja, igaz, ő nem is siet...viszont nemcsak szellemi foglalkozásúak dolgoznak Magyarországon.

TonTomika 2010.03.18. 09:38:33

Végtére is, a magyar az lovas nép, tehát ha azt vesszük, a motor lehetne az újkor paripája. – Már csak az AK hiányzik a kézből, amint hátrafelé fordulva lövöldözik... – :)

vivax 2010.03.18. 09:42:55

@CApa: @CApa: milyen meló?
kezdjük azzal, hogy az igazi májerek nem melóznak;) sietni meg max a reptérre sietnek, nehogy lekéssék a Sydney-i operaházban a Lagzi Lajcsi koncertet...

CApa (törölt) 2010.03.18. 09:51:37

@teabore: Ja, mindenki életét az utolsó öt magyar esztergályos keseríti meg az utakon...

Már annyi is elég lenne a jól(l)éthez, ha a sok seggmeresztő állami irodista távmunkázna, az máris a legalább papíron dolgozó 3,5 milliós populációnak több mint a fele.

@vivax: sajnos nem lehet mindenki Igazi Májer, de már a KisMájernek sem kell szaladgálni. :))

Mogyoró007 2010.03.18. 10:09:55

én csak annyit mondok, hogy: kerékpár és kerékpárút...

Mogyoró007 2010.03.18. 10:12:30

ha lenne közlekedési morál, akkor nem lennének ilyen idióta autósok, idióta bkv sofőrök idóta motorosok, biciklisek, gyalogosok. Jelenleg a magyar közutak leginkább egy túlélő szituációs játékhoz hasonlítanak....

Picsasereghajtó 2010.03.18. 10:20:28

@CApa: Én bringával járok, és ezzel spórolok kb 20 percet az autóhoz képest, és simán pariban vagyok a metróval.

Az a napi 2*20 perc heti szinten több, mint 3 kárbaveszett óra - ennél még az is hasznosabb, ha péntek este 3 órát eltöltök egy kocsmában, inkább, mint egész héten a dugóban ülve.

Bajcsyn reggel 8-kor és délután 4-kor a képébe röhögök azoknak, akik ott állnak a dugóban én meg szabadon suhanok el mellettük :)

Posztolónak meg respect, egy megtért lélek :)

Droidfigyelő (törölt) 2010.03.18. 10:21:58

A posztíró droid, valamint fasz, de még nála is nagyobb droid a Szelki Kata nevű gyártmány. Ráadásul végtelen szerencsétlen fapina.

CApa (törölt) 2010.03.18. 10:29:13

@Sün! balázs: Az 1990-es évek elején ültem utoljára metrón, és reggel nyolckor, amikor te éppen az idióta bringást mutatod be a többi közlekedőnek, még éppen átfordulok a másik oldalamra.

Na erről beszéltem..., jössz itt a 20 percekkel...

ex-dr. vuk 2010.03.18. 10:48:45

@CApa: tehat az a valaki, aki ul autoval a dugoban, es szarik ra ha kesik, varjon csak ra a sok luzer.

Megfogtad a lenyeget komam :)

En pl. utalok elkesni barhonnan is, utalok barkit megvarakoztatni, az minimum a tiszteletlenseg jele. Kismotorral kozlekedni pedig bazi kenyelmes es kiszamithato.

sweety 2010.03.18. 14:37:50

Azt a rohadt életbe. És veri magát a 2800 köbcentire, mert az nagyon sok ám! Komoly autó phö!

ex-dr. vuk 2010.03.18. 15:28:00

@sweety: sok is keves is. versenypalyara keves, kozutra sok. de lehet vele villogni :) csak minek.

labi 2010.03.18. 15:33:22

Szívesen járnék én robogóval, de hová tegyem a Kálvin téren? Phö!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.18. 17:50:52

@vuk_: "Ezert veszelyes motorozni az orszagban, mert ilyen seggek jarnak az utakon, mint te.
Szandekosan oljuk meg egymast az uton. Gratulalok. "

Ez egy egyirányíú dolog.
Nekem nem lesz semmi bajom, ha megtaszajtok oldalról egy motorost. Szóval nem öljük egymást, hanem ölöm őket.

Ez az én szempontomból nagy különbség.

Egyszer remélem minden olyan seggfej sorra kerül, aki nem tud beszerezni egy magyar ékezetes billentyűzetet, vagy nem hajlandó átállítani a karakterkészletet, ha már az a fixa ideája, hogy magyar emberekkel magyarul kell kommunikálnia.

bikila 2010.03.18. 21:57:29

@killermoney: akkor én az átlagtól marha messze vagyok :)

bikila 2010.03.18. 21:59:47

@bikila: bocs este van, már az iróniát sem veszem észre - időben :)

bikila 2010.03.18. 22:16:24

@kolbászoszsömle: Fú, te ilyen kemény gyerek vagy? Vagy csak a kocsid oldala az? :)

B.GY. 2010.03.18. 22:53:35

Én csak nyáron robogózok,de nem félek."Hamarabb bekövetkezik az amitől félsz,mint az amit remélsz" 320 forintos benzint nem vicces a dugóban elpöfögni.Igaz csak 10 kilométerre lakom a munkahelyemtől.Feleslegesen meg nem járok a városban.

B.GY. 2010.03.18. 23:08:11

@phrascarica:

Roadsterben is haltak már meg phö.Szerintem azért nem motorozol,mert nem akarsz.Nekem is halt meg családtagom autóbalesetben mégis autózok.Ismerőseim is motoron,mégis motorozom.Nagyapám részegen belesett a kútba,és meghalt.Mégis iszom,ennyi.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.19. 13:24:22

@bikila: Az mindegy, hogy én kemény vagyok-e, ha az autóm oldala az.

bikila 2010.03.19. 21:18:59

@kolbászoszsömle: Ha elhibázod/kivédi a gyilkossági kísérleted, később már korántsem lesz az :)

_B_ 2010.03.20. 11:02:53

Pesten nincs jobb a robogónál. Kivéve mikor nagyonhideg van vagy esik.
A gyárilag 2LE-re fojtott 50-es tényleg kevés, de ez könnyen orvosolható :)
És egy jól beállított váltóval 10 és 50 között kb folyamatosan a max teljesítmény áll rendelkezésre.
egy 7-8 lovas robogó bőven odaver egy 15 lovas EZT-nek(és az átlag autónak) lámpánál pont a váltó miatt. Persze végsebesség 70, de városban ennyi elég.
Tavasszal nagyon óvatosnak kell leni, nyárra már megszokják az autósok a motorosokat, ilyenkor még meglepetésként éri őket:)

Szilizoli 2010.03.20. 13:56:46

@CApa: "Akinak annyira sürgős, hogy emiatt kénytelen motorral járni, az nagyon elhibázott életet él...
Úgy kell szervezni az életed, hogy ne kelljen sehova se közlekedni, a meló jöjjön hozzád, és ne Te hozzá. Ha valahová mégis el kell menni, legyél annyira fontos, hogy örömmel várjanak rád ha késel is. Ha azért sietsz, hogy csak jajj el ne késs, akkor csak egy kis köcsög vagy, aki megérdemli az idegbeteg életét..."
Barátom! Te mekkora egy fellengzős faszmadár vagy! Bírom az ilyen okostónikat, akik megmondják a tutit a sok bunkó parasztnak.
Tudod van egy régi mondás: Ha a vidéki nem szarik, akkor a városi nem eszik. Ez így van akkor is, ha a vidéki bejár melózni a városba.

efhábé 2010.03.21. 02:12:54

@etruszk: Nem spórolnék napi 1-1,5 másfél órát, max. 20-30 percet nyernék (kötöttpálya azért más, mint buszon szopni) robogóval a metró+hév kombóval szemben. Szóval nekem jobb alternatíva a tömegközlekedés olvasva, melegben, széltől, esőtől, hótól védve, mint a robogó.
Ha nem csak kötöttpályás cuccokkal közlekednék, akkor lehet, hogy elgondolkodnék egy robogón.

Etniez 2010.03.21. 17:20:33

@Sztávrosz_: Elég lassan öltözik a barátod.
Télen van rajtam:
-windstopper zokni
-windstopper cicanaci
-windstopper cicafelső
-külön thermo izé a térdre
-motoros nadrág
-csizma
-gerincvédő
-motoros kabát
-windstopper maszk
-bukósisak
-kesztyű

Ez az öltözési sorrend is. Csak leírva tűnik soknak, írd össze hogy az utcára mit veszel fel télen. Én kb. 5 perc alatt felöltözöm a nulláról, egyáltalán nem sok. Ráadásul ezt csak 5 fok alatt kell viselni, felette elhagyhatóak a windstopperes cuccok.

karlmax 2010.03.22. 16:07:37

Nemrég voltam Párizsban, ami ugye jóval nagyobb város, mint Budapest. Itthon az ismerősök felkészítettek, hogy hatalmas dugókra számítsak (autóval voltam néhány napot, munka ügyben -mondjuk). Arra is számítottam, de láss csodát, a közlekedés szuper volt. rengetegen jártak robogóval, pedig januárról beszélek és emiatt gördülékenyebb volt a közlekedés. Négy nap alatt nem álltam annyit dugóban, mint itthon egy délelőtt alatt.

karlmax 2010.03.22. 16:08:09

Nemrég voltam Párizsban, ami ugye jóval nagyobb város, mint Budapest. Itthon az ismerősök felkészítettek, hogy hatalmas dugókra számítsak (autóval voltam néhány napot, munka ügyben -mondjuk). Arra is számítottam, de láss csodát, a közlekedés szuper volt. rengetegen jártak robogóval, pedig januárról beszélek és emiatt gördülékenyebb volt a közlekedés. Négy nap alatt nem álltam annyit dugóban, mint itthon egy délelőtt alatt.

Ugyandehogy (törölt) 2010.03.23. 21:41:21

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: csak maradjanak ott, nem kellenek ide...ne jöjjenek utánam.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása