Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Viperával kergetett meg a taxis

2010.03.20. 17:50 :: SilentSound

Kár, hogy Witaker nem terhes kismama (legalábbis gondolom), sokkal bulvárosabb lett volna a történet, ha nem tud elfutni az őrjöngő taxis elől és jól pépesre veri a teleszkópos vascsővel, ami igazából - mint ahogyan azt már néhány éve tudjuk - taktikai tükörtartó. Hogy visszakanyarodjak a témához, aki felismeri a leírtak alapján a taxist, az legyen oly kedves ezt emailben jelezni, mert szívesen írnék egy szívhez szóló levelet a cégének. Tulajdonképpen lehet, hogy enélkül is így fogok tenni, de jobb volna némi pontos infó, hogy ne lehessen elkenni az ügyet. Azt nem tudom, hogy szégyen-e a futás ilyenkor, de egészen biztosan hasznos.

Annyira felháborító dolog történt ma (tegnap - a szerk.) velem, gondoltam megírom. Mai napon du. 4 óra körül bandukoltam hazafelé munkából. Az Etele út északi oldalán a Kelenföldi pályaudvar felé a Bártfai utca túloldalára szerettem volna átkelni mikor is történt, hogy már lelépve a járdáról mentem volna át az út túloldalára mikor megjelent egy bézs vagy pezsgő színű kereklámpás Mercedes tele5taxi.

Lassítás nélkül jött felém. Intettem neki, de nem állt meg és ha nem lépek hátra, valószínűleg elüt. Dühömben tenyérrel ráütöttem a csomagtartóajtó tetejére ami mindenféle nehézség nélkül ment, annyira közel haladt el mellettem a gépjármű.

Ez az eset annyira megviselte taxisunkat, hogy üvöltve szállt ki az autóból, amit persze otthagyott az út közepén, akadályozva ezzel a többi autóst, de ez nem lep meg minket, nap mint nap megteszik a taxisok. Folytatva a történetet, az úr közeledik felém szidva felmenő lemenőimet és fennhangon üvölti, hogy nincs felfestve zebra és lámpa sincsen.

Aki ismeri a környéket tudja, mindenhol körbe panelok és kis utcák, talán még lakóövezet tábla is van kint és a Bártfai egy kis utca fekvőrendőrökkel teletűzdelve, a panelok és a park között halad. Az emberünk odaér hozzám és hangos üvöltözés közepette felszólít, hogy menjünk odébb a nagy nyilvánosság elől és "rendezzük le a vitánkat", miközben ökölbe szorított kezét felhúzza, mint egy bokszoló és látván szándékomat, nem akarok ebbe belemenni, elkezd előttem kalimpálni.

Egy alkalommal el is találja az arcom, de csak súrolja a keze és lehet sajnálatomra nem maradt nyoma sem, mert akkor most fel tudnám jelenteni. Eközben én folyamatosan hátrálok. Mikor eltalál, megunom a dolgot és folyamatos hátrálás közepette eltávolodom.

Gondolva, megunja az egészet továbbáll és folytathatom utamat hazafelé. Említett taxisunk látván, hogy a 150 cm-es testmagasságához tartozó lábhosszúsága és köpcös testalkata nem elegendő ahhoz, hogy tartsa a tempót, visszamegy autójához és elhajt.

Második felvonás:

Pár panellal odébb beér, kipattan a taxiból és most már egy teleszkópos vascsővel (vipera) kezében próbál sérelmének hangot adni. Pár 10 méteren keresztül még próbált követni de valószínűleg kifulladt (pedig én arccal felé háttal haladtam), mert abbahagyta a követésemet.

Az úrról még annyit elárulnék, hogy 40 körüli, fekete tüsi haja van és mindegyik fülében egy egy röhejesen nagy ezüst karika fülbevalót hord.

Hálás lennénk annak az embernek, aki esetleg információval tudna szolgálni az úrról. Utólag megkérdezném, hogy mennyiért vásárolta a jogosítványát. Vagy ilyesmit.

272 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes taxi gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.03.21. 17:09:13

@atila68:
Nincs hát. Minek? Apunak van autója, meg pénze benzinre és a büntikre. Kell ennél több? Na ugye.

2010.03.21. 17:10:45

@atila68: „...Ez így ebben a formában... nem áll, meg nem igaz...”

Kicsi79 2010.03.21. 17:26:09

@macsopapa:

Nem gondolod, hogy odamegyek? Ennyi erővel én is írhatnék olyan helyet, ahol biztosan én lennék fölényben. Abból nem 1 vs 1 lenne, mert ahogy a fajtádat ismerem, ott bandáztok 4-en, 5-en. Egyedül nem lenne ekkora pofád. Nem véletlen hívnak titeket hiénának: azok is csak akkor támadnak, ha falkában vannak. És biztos vagyok benne, hogy a kutyáidat uszítanád rám. De lehet, hogy meg lennél lepődve, mikor mindegyik kiterítve feküdne az aszfalton, levegőért kapkodva. De egy ilyen féreggel sem vagyok hajlandó bemocskolni a kezemet, mert NEM ÉRDEMLED MEG hogy hozzád érjek, és a családom többet ér egy szarházinál.

Az 1 azaz EGY százalék normális taxistól pedig a te nevedben is elnézést kérek. Mert az ilyenek miatt süllyedt ez a szakma a bányapatkányok szintje alá. Onnan pedig már nincs lejjebb.

Édesapám is volt taxisofőr, még a 70-es évek végén, 80-as elején. Akkoriban kiemelkedő tekintélye volt ennek a szakmának, megbecsülték őket. Mostanra a sok műmájer meg bűnöző akik közéjük keveredtek -mert így könnyebb rejtőzni a rendőrök elől-, a legaljává tette az összes sofőr-ágazat között. Már tényleg csak az megy taxisnak, akinek minden más emberi munka büdös, vagy meghaladja értelmi képességét. "A szakma kukabúvárai!"

Kicsi79 2010.03.21. 17:35:50

@Kicsi79: És akkor a mindennapos adócsalásról nem is beszélek. Vajon miből tart fent egy taxis egy 10millió feletti értékű autót, ha napi 10ezer forintnál többet nem keres hivatalosan? Csak nem az órából kóddal törölt címekből? Vajon miért hőzöngtek, amikor bevezették a bankkártya-elfogadást? Mert azt nem lehet törölni, ugyanis az bankközi forgalomként látszik, mint bevétel. És akkor mi a helyzet a drogfutár-taxisokkal, szobáztatókkal, night-club előtt ácsorgó magánosokkal, akik a fuvardíjon felül jutalékért hozzák-viszik a kuncsaftot, stb. És ez csak a jéghegy csúcsa. Vannak cifrább dolgok is, de azokat meg sem említem.

R069 2010.03.21. 17:36:05

@Kicsi79: Látod lehet ezt normálisan is.Nem állitom hogy nincsenek köztünk patkányok,sajnos vannak.Sajnos nagyon felhigult ez a szakma,már nem is lehet szakmának nevezni,sok a nem idevaló.A Zónás részben majdnem igazad van,de azért ott is vannak normális emberek.Sajnos a száguldozásba belekényszeritenek minket a szabályok,ha nem érsz oda időben az súlyos pénzbe kerül.Ez a történet szinte teljesen szokványos lenne,ha nem taxis lenne benne a főszereplő,így van ok amiért lehet szídni őket.Szerintem.
A Viperáról csak egy mondat:Csütörtök éjjel megkéseltek egy kollegát a 9.-ik kerületben.
Gondold el ő mit meg nem adott volna egy taktikai tükörtartóért?A támadónál egy 30-cm.kés volt. Mint mondtam felesleges ezt a sztorit ennyire tulspirázni:Mindketten hibáztak,bármelyikük egy szimpla boccsal elintézhette volna.Mondjuk akkor nem tudnánk miről irogatni....

Kicsi79 2010.03.21. 18:02:23

@R069: Ebben van igazság, lehetett volna akár egy családapa is az autós, csak itt kihegyeződött a vita nagy része a taxisokra, mert az volt az egyik főszereplő. Viszont pont azért, mert ez a foglalkozása, mindenkinél jobban tisztában kéne lennie a szabályokkal, azaz inkább azt mondom, hogy be kéne tartani. Mert biztosan tudja, hogy mi a szabályos, csak éppen szarik rá, mint az itt időnként jelen lévő egyik-másik "tisztelt" kommentelő, neveket nem említenék, tudjuk kikről van szó.

A Zónával kapcsolatban csak annyit tennék hozzá, hogy van ott (is és más társaságnál is) jópár ismerősöm (sajnos). Pontosan tisztában vagyok nagy részük előéletével. Még bizonyos körökben jól ismert bűnöző is van köztük, ott mossa a pénzt. És ez nem légből kapott, vagy kitalált dolog. De többet nem írhatok erről.

A biztonságról csak annyit: hallottam a késelésről. Vajon milyen színű volt az elkövető? Egyébként nem értem, nálunk miért nem lehet egy angliaihoz, vagy amerikaihoz hasonló rendszer a kocsikban, ahol az utas nem fér hozzá a sofőrhöz? Azt is meg lehetne oldani, hogy addig ne tudjon kiszállni, míg nem fizetett.

R069 2010.03.21. 18:21:58

@Kicsi79:Megint van igazság abban amit irsz.Nagyjából mindenki tudja mikor hág át külömböző szabályokat és igen van aki azt hiszi azért mert fenn van a szabadjelző ugysem szól a rendőr.Van viszont amikor a rendőrők kifejezetten ránk vadásznak,tehát itt sem tud sokáig bujkálni közöttünk.
Abba gondolj bele,van két perced hogy odaérj a cimre.Ha nem vagy ott sokba kerül vagy nem dolgozhatsz pár napig.Ha van taxis ismerősőd akkor tudod miről beszélek.Bele vagyunk kényszerítve ezekbe az esztelen száguldozásokba,pedig semmi értelme,hiszen ki az az utas aki két perces autót kér?Nyilván senki.Így a civil csak azt látja hogy jön a"büdös taxis"bevág,leszorit,majd satu és utána ott várakozik még tiz percet mire a megrendelő letalál.
A Késelésről:Látod megint általánosítasz,de minden embernek ez az első kérdése.Fehér bőrü,teljesen átlagos kinézetü,normálisan öltözött,fiatal srác volt.
Két okból se lehet ezt megcsinálni.Az egyik:Minden taxisnak ezt zsebből kéne állnia.Tehát fizessek ki minimum fél millát.
A második:Ma az utasok így is 5-6.szertnének beülni egy taxiba,ha egy taxicég ezt meglépné és onnantól csak három ember tudna beülni hátra,le is húzhatná a rolót.Ha meg nem engeded kiszállni,feljelent személyes szabadság megsértéséért,vagy ember rablásért.Nem egyszerű dolgok ezek.

Lacaca 2010.03.21. 18:28:49

@macsopapa: Ennyi esze is csak egy taxisféregnek lehet. Picit nagy az Oktogon ahhoz, hogy akár este 10-kor megtalálja egy mást 2 idegen. Mégse lehet mindenkivel iq tesztet íratni....

Blogger Géza 2010.03.21. 19:14:55

@atila68: Neked is sok szeretettel ajánlom a KRESZ tanulmányozását. Rád fér.

Kicsi79 2010.03.21. 19:28:06

@Lacaca: Ebben van valami... :-DDD

atila68 (törölt) 2010.03.21. 19:37:59

@Blogger Géza: neked mint járművezetőnek minden esetben úgy kell megválasztanod a sebességet, hogy ha lelép eléd egy gyalogos (mindegy, hogy hol) neked meg kell tudnod állni.

Melyik részével nem értesz egyet?

Kicsi79 2010.03.21. 19:44:32

@R069: Sajna ez így van, mármint a szabadság korlátozása. Az autók átalakítására meg csak annyit tudok mondani, hogy akkor kell hozni egy ilyen szabályt, hogy csak ilyen módon kialakított autó lehet taxi, és a "kedves" NKH ne engedjen mást forgalomba állítani. Hidd el, a gyártók egymást túllicitálnák erre a célra kialakított járművekkel. Mondjuk pont egy Zafira, vagy egy Picasso tökéletesen átalakítható szinte veszteség nélkül. Ja, és az áráról: Már kiszámoltam, és megterveztem egy ilyennek a költségét: maximum 250.000-ből ki lehet hozni, mégpedig már így is szép haszonnal. Csak az a baj ezzel is, hogy aki csinálná (mint minden másnál Magyarországon), egy darabon akarna meggazdagodni. Én -ha meglenne a technikai háttér (műhely)- két barátommal napi egy autót kényelmesen meg tudnék csinálni. De ne legyen 1, hanem legyen 3 nap, és akkor biztosan meg lehet csinálni erőlködés nélkül, típusfüggetlenül is. Igényesen! És nagy tételben még 200 alá is tudnám vinni az árát.

Az meg, hogy miből fizesse ki a tulaj: megoldható akár egy áruhitellel, de ha egy kicsit őszinték vagyunk, 4-5 hónap alatt kitermelhető a be nem vallott bevételből. ;-)

"streetfighter" 2010.03.21. 20:37:36

@Kicsi79:

Látom te mindig megtalálsz. :)
Hol írtam, hogy a taxisnak igaza volt?
Mind a kettő hülye volt, de a taxis a nagyobb.
Mellesleg nem ajánlott autókra csapkodni!
Én előzékeny vagyok a gyalogosokkal, de én sem tolerálnám, ha az autómra csapkodnának.
A lakó-pihenő övezetben nem szoktam gyorsan menni, csak ott ahol lehet (nem csak ott ahol szabad). De te ezt már kívülről fújod nem igaz?

witaker 2010.03.21. 20:51:11

Hi mindenkinek !

Mellőzzük a keménykedést. Élni és élni hagyni.

Nem gondoltam, hogy ilyen nagy "sikere" lesz a péntek délutáni hazamenetelemnek.

Úgy gondolom néhány infó kimaradt a történetemből, nem gondoltam, hogy fontos lesz.

1. A taxis az Etele útról kanyarodott be a Bártfai utcába a Kelenföldi pályaudvar felől jött.

2. Nem hordok gyűrűt.

3. A belinkelt képeket látva 30-as övezet.
freepicninja.com/view.php?picture=00059539

freepicninja.com/view.php?picture=00059540

4. Zebra és lámpa tényleg nincs de a KRESZ amire hivatkozva többen azt mondták hogy az autósnak van elsőbbsége és ezért elítéltek szerint elsőbbségem van.
KRESZ 43§ (1) bek. Kijelölt gyalogos-átkelőhelyen a járművel a gyalogosnak elsőbbséget kell adni. Útkereszteződésnél a bekanyarodó járművel - kijelölt gyalogos-átkelőhely hiányában is - elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, ha azon az úttesten halad át, amelyre a jármű bekanyarodik.
5. Én is autóval járok. Ritka alkalmak egyike volt, hogy most gyalogoltam.

Remélem azok akik a kimaradt információ hiányában ítéltek el lesz bátorságuk és megkövetnek.

ági anyu 2010.03.21. 20:55:29

@witaker: Másrészt meg, semmiképpen nem gyorsítunk rá a gyalogosra - akkor sem, ha nincs elsőbbsége ... szerintem

witaker 2010.03.21. 21:05:06

6. Nem bambán leléptem a járdáról be az autó elé. Fáradt, munka utáni bandukolós tempóban eljutotta a sáv feléig mire megjelent. Ami nem fél méter mivel a járdának szép nagy íve van.

Kicsi79 2010.03.21. 21:12:47

@"streetfighter": Ne vedd magadra, mint kommentjeimből láthatod, most éppen nem veled van alapvetően bajom. Sőt, alapvetően nincs veled bajom, csak bizonyos dolgokat "nem vesz be a gyomrom tőled". De ez most lényegtelen.

A taxisokra buktam ki, főként erre a macsopapára. Viselkedése és hozzáállása 99%-ban hűen tükrözi "társadalmát". Nagyon mély tiszteletem a kivételnek, sajnos egyre kevesebb normális, "régi vágású" taxis van.

Kicsi79 2010.03.21. 21:14:00

@Kicsi79: Ja, természetesen a privát üzenetemre nem válaszolt, csak itt volt nagy az 'ujja'! :-DDD

Leó a taxis 2010.03.21. 21:37:41

Gyalogost nem illik elgázolni! Ez aranyszabály. Persze a gyalogosokat sem kell félteni. Százszor találkozom olyanokkal, akik direkt totyorognak az út közepén, csak hogy az autónak fékezni kelljen. Ha két frusztrált alak találkozik könnyen lehet belőle csetepaté. Köztudott, hogy az emberek, hogyan viszonyulnak az autóikhoz. Féltik óvják és nem viselik el ha más hozzáér. Fokozottan igaz ez a taxisokra. Mi az autónkban élünk. Én még azt is utálom, ha szórólapot tesznek a szélvédőmre.

Ebben az esetben, egy udvarias sofőr, bizonyára előzékenyen átengedi a gyalogost és egy körültekintő gyalogos, úgy lép az úttestre, hogy ne essen baja. Aki bármilyen okból arra vetemedik, hogy csomagtartókat csapkod, főleg egy taxisét, az ne lepődjön meg ha verekedésre kerül a sor. Mire számított? Megáll az autó és bocsánatot kér? Átnyújt egy 10000ft-os utazási csekket majd elhajt? Aki provokál viselje a következményét.

A vipera azért túlzás. Ha jól tudom tiltott fegyver. Ha úgy ítéled meg, tegyél panaszt a társaságnál, vagy a rendőrségnél, valahogy csak be tudják azonosítani. Szerintem, mind a ketten idióták voltatok.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 21:42:25

@witaker: rácsaptál az autóra. Innentől kezdve te vagy a hunyó.

Reggie 2010.03.21. 21:44:50

@witaker: Az utolagos informaciok alapjan neked van igazad. Megkovetlek. De te is megkovethetnel engem, hisz sejteni csak a bartfai utcabol jovo taxis lehetet, mert azt az utcat reszletezted nagyon.

Reggie 2010.03.21. 21:46:23

@Leó a taxis: alapvetoen a vipera nem fegyver, csak kozbiztonsagra kulonosen veszelyes eszkoz. Viszont ha hasznaljak minosulhet fegyvernek, ugyanis az is definicio, hogy minden fegyvernek szamit amit akkent hasznalnak.

Lacaca 2010.03.21. 21:47:02

@kolbászoszsömle: Önvédelem volt. Az elhaladó autótól megtorpant, elvesztette az egyensúlyát, és ösztönösen próbálta azt visszaszerezni. Kalimpálás közben elérte a keze az autót, mert az olyan közel volt.

Reggie 2010.03.21. 21:49:25

@Lacaca: ez nem is onvedelem, hanem vetlen baleset:)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 21:50:45

@Lacaca: Szándékosan tévedsz, ugyanis ezt írta eme démoni faszharcos:

"Dühömben tenyérrel ráütöttem a csomagtartóajtó tetejére ami mindenféle nehézség nélkül ment, annyira közel haladt el mellettem a gépjármű."

Ha valaki annyira nem tudja kontrollálni az impulzusait, hogy ne basszon oda a dühének okára, az ne menjen az utcára.
Vagy, legalábbis ne rinyáljon, a egy ugyanolyan hülyével találkozik, mint ő maga.

Reggie 2010.03.21. 21:54:08

@kolbászoszsömle: lehet h ugyan olyen hulyevel talalkozik de neki volt igaza. igy moralisan neki van joga nevelni:)

Reggie 2010.03.21. 21:54:48

@kolbászoszsömle: lehet h ugyan olyen hulyevel talalkozik de neki volt igaza. igy moralisan neki van joga nevelni:)

Lacaca 2010.03.21. 21:56:22

@kolbászoszsömle: Tényleg? Azt hittem véletlenül tévedtem. Iróniáról hallottál már? Nem baj

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 22:05:52

@Lacaca: Jah, akkor bocs! Mentségem nincs! Kár, hogy már baracklevem se...

@Reggie: Amikor nevelik a nevelőket a neveltek, annál csak egy jobb van: amikor leverik a leverőket a levertek. Ez az elnyomottak elnyomása.

Reggie 2010.03.21. 22:17:33

@kolbászoszsömle: Furcsulnak a mondataid. Mit szedsz?:)

witaker 2010.03.21. 22:33:10

Nem önvédelem volt.
Nem nevelni akartam.
Dühös lettem mert majdnem elgázoltak.
Kíváncsi lennék, hogy hasonló helyzetben más hogyan reagálna.

prospero1960 2010.03.21. 22:47:26

Furcsa szembesülni ezzel a lénnyel,kit láttatni kíván a "taxis cikk" írója.Maradjunk tehát a puszta tényeknél,korom 50 év,magasságom 178cm.Ergo e torz kép melyet rólam láttatni kíván e bájos "áldozat",épp oly álságos és hazug,mint története.Továbbiakban nem kívánom méltatni ellenfelem jellemét sem szavahihetőségét.Van é az úrnak egy fekete nyelű kése!?Megtetszett é fenyegetni véle,minek utána az autómra ütött,így megtorolván valós vagy vélt sérelmét!?Jogosan kértem é számon nem épp barátságos magatartását!?-viszolygom minden megmérettetéstől és nem terepem az emailban s blogokban történő személytelen viták.Állok elébe viszont,bármilyen szellemi párbajnak önnel uram,mintegy lezárandó e meddő vitát,mert ön tisztátalan fegyverekkel küzd.Ön uram az utcán már legyőzetett.S végtelenül röstellem,hogy kollégáimat,a szakmát ezek alapján próbálják azonosítani az önhöz hasonló emberek e torz szemüvegen át.Nevem és telefonszámom a szerkesztőségben.

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.21. 22:52:44

@witaker: "Dühös lettem mert majdnem elgázoltak.
Kíváncsi lennék, hogy hasonló helyzetben más hogyan reagálna."

Más mondana egy imát, mert megúszta ép bőrrel.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 22:53:03

@Reggie: baracklevet. De elfogyott és sokára fog érni megint. :(

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.21. 22:59:46

@prospero1960: "Van é az úrnak egy fekete nyelű kése!?"

Ez hülye kérdés volt. Ilyen kése még a feleségemnek is van. Talán több is, ha szétnézek a konyhában.

Leó a taxis 2010.03.22. 00:54:02

@Reggie: Örülök, hogy így otthon vagy a jogban. Kedves tőled, hogy kijavítottál. Bár ebben az esetben szerintem fegyverként használták a viperát. Ha, a rendőr találna nálam egyet, biztosan nem dicsérne meg érte.

Ami viszont elkerülte a figyelmed, az csupán a véleményem. Ez egy "hétköznapi" helyzet. Zsák witaker megtalálta folt taxist. Ami szörnyű az egészben, hogy megint egy rakás ember szid miatta minket taxisokat, én meg, ha el akarok érni valamit, rugdoshatom a falat mezitláb. Bármit írok a blogomban csak azt kapom, hogy köcsög taxisok ne sírjanak. Pár napja, egy barom sushivá aprította egy barátomat egy harminc centis késel. Megírtam, ( taxisblog.blog.fn.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=127152 ) erre jön egy barom és leszemétládáz.

Gondolom sokan vannak itt, akik megsértődnének ha lerasszistáznák őket, közben nyugodt lélekkel szidja a taxisokat.

witaker 2010.03.22. 01:56:39

@Leó a taxis: Nem szidtam a taxisokat a postomban.

witaker 2010.03.22. 01:57:49

@prospero1960: Megkérem az urat, hogy hasonló részletességgel írja le az esetet ahogyan ön látta és rögtön rájön, hol a hiba.

bikila 2010.03.22. 02:05:53

@Orbán Diktor: hogy ez így van (mindenki) másnál, ne fogadj nagy összegben :)

Leó a taxis 2010.03.22. 03:15:08

@witaker: Lehet, hogy te nem szidtad, de itt sokan igen. A kedvedért kigyűjtöttem az utolsó 100-ból

Roberto1 2010.03.21. 10:15:57
Tök mindegy, kinek volt igaza, a taxisnak semmi joga nem volt így viselkedni, és szépen sikerült a cégét is lejáratnia.
Sajnos ebből a szakmából ez lett. Amíg régen kiváltság volt sofőrnek lenni, szép fizetés és megbecsülés, ma már a 90% lelkiismeret nélküli hiéna vagy csak sima drogfutár. Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy a Nyugatinál álló fekete 20millás mercit fent tudja tartani becsületes taxizásból a kopasz barma? :-) Na, akkor ezektől mit vársz? És ha már kiszállt és 150 centi, ugyan csavard már ki a kezéből a műpéniszét és azzal verd a debil fejét... :-)

Parajpuding 2010.03.21. 11:30:10
1. Az ilyen taxisnak azonnal el kellene venni az engedélyét, így legalább gyorsan csak annyi maradna - a tisztességesebbje - amennyi bőségesen elég ebbe az országba (fővárosba). A többi mehet a híd alá, merthogy máshoz nincs esze.
2. A taxitársaságnak be kellet volna jelenteni (legelőször és azonnal!), és ha korrektek, elzavarják ezt a különösen gennyes példányt. A rendőrt csak utána, mert ameddig a fakabátok kiérnek, valószínüleg a mosléktaxis először a társait hívja, akik ugyebár éppolyan primitívek, mint ő.
3. Közbiztonságra veszélyes eszköz birtoklásáért, plusz garázdaságért eljárást kellett volna indítani a csótánnyal szemben.

4. Ez csak a bátrabbaknak javasolt, egy jogos védelemből leadott térdkalácstörő rúgás helyretette volna a patkányt hosszú időre.

kalman.kalman 2010.03.21. 11:50:19
Sajnos minden taxis baromarcú, nincs kivétel.
Sokkal találkoztam, mert egy időben gyakran igénybe vettem a szolgáltatásukat, mind agresszív, hazug, lehúzó, a saját anyjukat eladták volna és ráadásul ápolatlanok. Nem csak az ún. mezitlábas taxisok, hanem a cégnél dolgozók is, akármennyire is szeretik magukat megkülönböztetni!
Számomra a BKV ellenőröknél is lejjebb állnak az evolúcióban. Bizonyították.

kalman.kalman 2010.03.21. 11:54:44
Viperát csak magadnál tartani is szabálysértésnek minősül, hadonászni vele meg egyenesen bűncselekmény! A taxisra kellett volna hívni a rendőrséget. Garázdaság, testi sértés kísérlete simán megállapítható, csak akarni kell.
Ki kell rúgatni az ilyen embereket az állásukból, de lehet, hogy még abból se tanulnak, annyira primitívek.

Kicsi79 2010.03.21. 12:10:04
@"streetfighter": Na akkor neked is leírom:

Lakó-pihenő övezet. Mond ez neked valamit? Vagy ott is csak száguldozol, mint egy őrült?

A taxis (99%-ban az összes) megérdemelne egy kiadós verést. Akkora bunkók, hogy az már fáj. És játsszák a kemény legényt. Az elmúlt 2 hónapban kétszer szorított le taxis:

1.: záróvonalon, forgalom elől elzárt területen keresztül áttuszkolt a szembejövő oldalra

2.: balra kanyarodósávból egyenesen haladva járdára, majdnem az árokba.

Az elsőről videó készült, és tanúm van, a másodikról tanúm van.

Ja, és mindkettő Zónahúzzukleaturistáttaxi.

Kicsi79 2010.03.21. 14:00:09
@macsopapa: Nem állt be a majré, küldtem privát üzit. Mailben egyeztethetünk, aztán leboxoljuk.
Guruló koldus.=Taxis
Hiéna.=Taxis
Fillérbaszó.=Taxis

Anyósom is taxis. Ő is közéjük tartozik.

Kicsi79 2010.03.21. 14:05:29
@Kicsi79: Ja, a jattvadász lemaradt. Az is taxis. Köcsög ez mind, de a leginkább a zónás.

Kicsi79 2010.03.21. 17:26:09
@macsopapa:

Nem gondolod, hogy odamegyek? Ennyi erővel én is írhatnék olyan helyet, ahol biztosan én lennék fölényben. Abból nem 1 vs 1 lenne, mert ahogy a fajtádat ismerem, ott bandáztok 4-en, 5-en. Egyedül nem lenne ekkora pofád. Nem véletlen hívnak titeket hiénának: azok is csak akkor támadnak, ha falkában vannak. És biztos vagyok benne, hogy a kutyáidat uszítanád rám. De lehet, hogy meg lennél lepődve, mikor mindegyik kiterítve feküdne az aszfalton, levegőért kapkodva. De egy ilyen féreggel sem vagyok hajlandó bemocskolni a kezemet, mert NEM ÉRDEMLED MEG hogy hozzád érjek, és a családom többet ér egy szarházinál.

Az 1 azaz EGY százalék normális taxistól pedig a te nevedben is elnézést kérek. Mert az ilyenek miatt süllyedt ez a szakma a bányapatkányok szintje alá. Onnan pedig már nincs lejjebb.

Édesapám is volt taxisofőr, még a 70-es évek végén, 80-as elején. Akkoriban kiemelkedő tekintélye volt ennek a szakmának, megbecsülték őket. Mostanra a sok műmájer meg bűnöző akik közéjük keveredtek -mert így könnyebb rejtőzni a rendőrök elől-, a legaljává tette az összes sofőr-ágazat között. Már tényleg csak az megy taxisnak, akinek minden más emberi munka büdös, vagy meghaladja értelmi képességét. "A szakma kukabúvárai!"

Lacaca 2010.03.21. 18:28:49
@macsopapa: Ennyi esze is csak egy taxisféregnek lehet. Picit nagy az Oktogon ahhoz, hogy akár este 10-kor megtalálja egy mást 2 idegen. Mégse lehet mindenkivel iq tesztet íratni....

Kicsi79 2010.03.21. 21:12:47
@"streetfighter": Ne vedd magadra, mint kommentjeimből láthatod, most éppen nem veled van alapvetően bajom. Sőt, alapvetően nincs veled bajom, csak bizonyos dolgokat "nem vesz be a gyomrom tőled". De ez most lényegtelen.

A taxisokra buktam ki, főként erre a macsopapára. Viselkedése és hozzáállása 99%-ban hűen tükrözi "társadalmát". Nagyon mély tiszteletem a kivételnek, sajnos egyre kevesebb normális, "régi vágású" taxis van.

Leó a taxis 2010.03.22. 03:29:22

Ez az utolsó a kedvencem. A 99% meg a "tisztelet a kivételnek". Azt mondja ezzel: Tudom, hogy gáz általánosítani, ezért nem mondom mindenkire, csak majdnem mindenkire. Ha, te nem vagy csaló, király, de a szakmádról úgy tárgyalunk, hogy mindenki csal.

Lacaca 2010.03.22. 08:09:30

@Leó a taxis: "Gondolom sokan vannak itt, akik megsértődnének ha lerasszistáznák őket, közben nyugodt lélekkel szidja a taxisokat. "

Mindig sejtettem, hogy külön állatfaj a taxis. Örülök, hogy megerősítetted. Most már tudom, hogy fajilag el lehet különíteni, hiszen a rasszizmus ezen alapul, és pont egy taxis hozta példaként.

Ha meg mégis arról van szó, hogy nem ismered a kifejezés jelentését, akkor visszakanyarodnék arra az általad is idézett mondatomra, miszerint ennyi esze.....

vivax 2010.03.22. 08:23:13

egyik haverom - Anti - így vert le egy csávót a Wesselényi utcánál, aki megpróbálta nem átengedni a zebrán, és elkezdett emberkedni amikor Anti odabaszott a motorháztetőre. Pikk-pakk megfeküdt a keménycsávó, mint egy darab sár, mi meg szépen elhaladtunk békésen.

Húzzunk bele! 2010.03.22. 09:03:26

@Orbán Diktor: "Ezt a szabályt 10 autós közül 9 nem ismeri. Aki nem hisz nekem, menjen a Budafoki útra, a Hőerőmű környékére. Ott annyit tudnának kaszálni a rendőrök, hogy plusszal zárna a költségvetés. Arrafelé nincs értéke a gyalogos életnek...
Volt itt a kommentelők között valami zebra akciós kötsög: odatolhatná egyszer a képét (ha még ki is vasalnák közben, az dupla nyereség lenne)."

Ma megyek oda, szal lesz tapasztalatom róla, nah mindegy is viszek aprót, hogy tudjak dobálni, mert 50 fölött már az jobb, mint a rúgás, tudom tapasztalatból!:D

ági anyu 2010.03.22. 09:30:35

@Húzzunk bele!: Az remek ... egy alkalommal mi engedtünk ott át gyalogost a járdasziget felől. A gyalogosok - nagyobb csoport - már épp kiléptek volna az autó elől, mikor látom, hogy messze a megengedettnél nagyobb sebességgel jön a külső sávban egy autó. Agyában sem volt megállni. Dudára ráfeküdtem, így kerültük el a nagyobb bajt. No, nem az autó, hanem a gyalogok álltak meg. A legelöl haladó és az elsuhanó autó közt nem volt 10 centi :(

ági anyu 2010.03.22. 09:37:29

@Húzzunk bele!: Bátrabb zebrázóknak ajánlanám még figyelmébe kicsit kiljebb az erőműtől a Hunyadi-Építész sarkot kifelé. Legutóbb ott csak úgy jutottam át, hogy elővettem a fényképezőgépet. A reakció érdekes volt :)

Alikam 2010.03.22. 09:41:02

Nem értem ezt a posztot. Most akkor valóban nem volt zebra, se semmilyen olyan helyzet amiben a gyalogosnak elsőbbsége lett volna?

Mert akkor én sem értem minek kell csapkodni.

Nem volt elsőbbséged, nem adta át a taxis a sajátjáét neked, akkor mi a gond?

Sokszor előfordul ez.

És akkor leírod ide ezt, hogy te vagy a nagy sértett??? na neeee:)))

Lehet, hogy a taxis is egy bunkó volt, sőt, a taxisok ált. lefossák a szabályokat de ez esetben úgy tűnk, neked posztoló semmi privilégiumod nem volt arra, hogy a taxist megállásra kényszerítsd arra meg végképp nem, hogy a jogos elsőbbségét kihasználva te bosszúból rácsapjál a kocsijára.

Azért álljon már meg a menet:)))

Az a sok csíra, amelyik úgy gondolja, hogy ez semmi, kíváncsi lennék, ha az ő kocsijukat ütögetnék a szabálytalankodó gyalogosok, mit szólnának:)))

ági anyu 2010.03.22. 09:49:37

@Alikam: Olvass tovább! - Az autó kanyarodott be arra az útra, ahol a gyalogos haladt át. Ebben az esetben átkelő híján is a gyalogosnak van elsőbbsége ... már a Kresz szerint legalábbis

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 09:57:02

@vivax: Anti haverod az leverte a csávót, nem pedig teleszart a gatyájában vinnyogott egy blogon.

Alikam 2010.03.22. 09:59:11

@ági anyu: ha valóban így történt, akkor sorry, akkor tényleg a gyalogosnak van elsőbbsége.

BMW MB 2010.03.22. 10:31:55

@thinker_: Jaja. Így van! Idióta gyalogos.

Lacaca 2010.03.22. 10:38:24

@kolbászoszsömle: Miért? Van itt olyan, aki jártatja a pofáját, beleköt mindenkibe, a blogtalálkozóra meg nem jön el, mert teleszarja a gatyáját. Ja, és utána osztja az észt a teleszart gatyáról. Az mondjuk jogos, mert van tapasztalata....

ági anyu 2010.03.22. 10:57:55

@Alikam: De akkor sem gyorsítunk rá a gyalogosra egyébként, ha nincs elsőbbsége. Mert itt az volt a kiváltó ok ... eltekintve attól, hogy még elsőbbsége is volt

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 11:01:39

@Lacaca: Azért menjek el egy blogtalálkozóra, hogy kiderüljön rólam, hogy egy kedves és művelt ember vagyok?
Esetleg azért autózzak cca. hatszáz kilométert, hogy általam még sosem látott emberek itt-ott beígért megcsapkodásának áldozatául essek?
Vagy esetleg azért, hogy az áldozatul esés helyett röhögjek a szájharcosokon, akik nem mernek belekötni egy olyan emberbe, akinek szélesebb háta van, mint egy Voyager ülése?

Kicsit száni ez a gyere ki a hóra mentalitás.
Kb annyira, mint amikor egy garázda nekiáll nyígni, hogy meg akarta verni az általa rongálni kívánt gépjármű tulajdonosa.

Húzzunk bele! 2010.03.22. 11:03:43

@ági anyu: Előfordul az máshol is, például a Örstől a Élessarok felé a Finommechanikánál van egy zebra, ott is vandálkodnak az autósok!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.22. 11:04:42

Mit vársz tőle? Ez csak egy taxis, nem ember. Tán még a rendőrnél is hülyébb lenne, ha nem tükörsima lenne mindkettő EEG görbéje..

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.22. 11:08:32

@kolbászoszsömle: Lacacának is nagy itt a szája, aztán kiderült róla élőben, hogy olyankor jófej. Bár van, amikor unalmas, például amikor órákon keresztül sorolja a perelési szándékait. ;D

Amúgy szerintem ő arra gondolt, hogy sokan vannak, akik ugyanolyan nagyszájúak, mint például ő, de az arcukat személyesen nem vállalják. Amúgy meg a rendszeresen összejáró magban nincsenek renitens idióták, a hétvégi találkozón is lesz egy polgárőrünk meg két rendőr. :)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 11:17:44

@SilentSound: Tudom. Igazából mindenki kedves és disztingvált ember, amikor nem a dróton kell tartani a kapcsolatot.
De a blogtali tényleg messze van, meg ha összebratyiznék élőben az emberekkel, akkor hogyan fikázzam őket nyugodt szívvel tovább?
Gondolni kell a jövőre is, különben belesüllyed a megértés és a tolerancia mocsarába eme blog, és a testmeleg jólfésültség dagonyájává lészen. :D

Lacaca 2010.03.22. 11:41:42

@kolbászoszsömle: A legutóbbi blogtalálkozó Budapesten volt. Honnan kell 600 km-t utazni Bp-re?

Senki nem esett eddig semminek áldozatul, de személyesen mégiscsak egyszerűbb megbeszélni bármit is. Lehet, hogy akkora a hátad, mint a Voyager hátsó ülése, ez nem derült ki, de az arcod közel lehet hozzá méretben. Ezért akkora a szád. Nagy arc, nagy száj.

Lacaca 2010.03.22. 11:43:32

@SilentSound: Szerintem perekről az első találkozásunk alkalmával beszéltünk, amikor az addig nem ismert testvéremnél megismerkedtünk. Mivel alaptalanul írtál ilyet, jössz egy pofa borral hétvégén! :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.22. 11:49:10

@Lacaca: Jó, te is jöhetsz a borkóstolóra, egye fene! ;P

Lacaca 2010.03.22. 11:56:26

@SilentSound: Nem az ingyenes borkóstolóra gondoltam. Olvastam a programot, mint látod :)

Kicsi79 2010.03.22. 12:01:04

@Lacaca: Remélem nem rám célzol!? Mennék én most is, de sajna az anyagi helyzetem nem engedi meg. Balf egy kicsit messze is van (tankolás), meg a szállást is ki kéne valamiből fizetnem. Márpedig bármilyen hízelgő az árfekvés, 3 főre már nem olyan olcsó, ha egyedül kereső az ember.

Lacaca 2010.03.22. 12:05:45

@Kicsi79: Szerintem érti az akire céloztam. Azokkal van tele a búrám, akik pofáznak, arcoskodnak mindenkivel, és sose érnek rá találkozni sehol. Az aktuális illető 600 km-re lakik Budapesttől.

Kicsi79 2010.03.22. 12:07:16

@Leó a taxis: Pedig ezzel tényleg nem az általánosítás alól kibújás a célom. Tényleg van normális taxis, de csak 1%. Édesapám idejében még fordított volt a mérleg nyelve. Akkoriban 1% volt a hiéna, sok tanult ember volt köztük. Sajnos idáig jutott ez a szakma.

Kicsi79 2010.03.22. 12:08:58

@Lacaca: Reméltem is. :-)
Tényleg nem akarom kihúzni magam alóla, mert nagyon mennék. De a család van az első helyen, meg az, hogy az 1 éves fiamnak enni adjak.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 12:17:19

@Lacaca: pl Pécsről ha az ember lemegy Budapestre, akkor az négyszázötven-ötszáz kilométer.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 12:22:07

@Lacaca: Mert ugye az, hogy hatszáz kilométert kell autózni, az nem azt jelenti, hogy hatszáz kilométerre van a céltól.

Hacsak ez nem egy burkolt fenyegetés, hogy csak odafelé kell menni.

@Kicsi79: pedig az igazi ember az juppi. Beül az autójába, elszarja a hétvégéjét, mert ha nem, akkor szájhős.

Leó a taxis 2010.03.22. 12:22:42

@Lacaca: Te fogalmi dugóba keveredtél. Az értelmezés látom nem az erősséged. Nem az a lényeg, hogy a rasszizmus kifejezést fajokra használják-e, hanem, hogy emberek egy csoportját elítéled valamilyen tulajdonsága alapján. Általánosítasz. A nyelv már csak ilyen! Változik egy szó jelentése a használat során. Persze, ha az a szándékod, hogy megsérts valakit, akkor jól csinálod. Gondolom, neked az Árpád sávos zászló is csak egy régi történelmi jelkép.

Leó a taxis 2010.03.22. 12:43:50

@Kicsi79: Ne csináld! Ezt komolyan elhiszed, hogy 5000 taxis közül csak 50 normális van? Te azt az 50 taxist látod magad előtt akik a frekventált helyeket befoglalták maguknak és azokra az ezrekre ügyet sem vetsz, akik cégeknél dolgoznak napi 12 órákat.

Igazatok van. Nem egy agysebészet a taxizás. Egyszerű munka. Itt is olyan egyszerű emberek húzzák az igát, mint minden más egyszerű szakmában. Szidjuk együtt a mentőst, a kamionost, a buszvezetőt stb.

Kicsi79 2010.03.22. 14:05:50

@Leó a taxis: Igen, elhiszem. Sajnos ez a helyzet. A többi minimum sír, mint egy fürdőskurva, hogy nincs fuvar, nincs pénz. Persze, ha törölgetjük az órából, akkor papíron nincs mit bevallani.
Tankolásnál a taxis az, aki a kutasnak 1000-ből egyszer sem ad jattot. Az már csak a hab a tortán, amikor tankol 5.003 forintért, és ledobja az ötezrest, holott az már a kerekítés szabályai szerint is 5.005 forint. De ha neki nem adnak 2-300 forint jattot, akkor leköcsögözi (jó esetben a háta mögött) az utast. De azt elvárja, hogy kinyalják a seggét, mert ő nem fogja meg a pisztolyt, mert koszos lesz a keze. Pedig az minden nap le van takarítva. Ráadásul minden kúton van mosdó, kezet lehet mosni. Köszönni meg alapból luxus. Közel 5 év tapasztalata.
Aztán a másik, amikor a Csarnok téren a szelektív konténernél áll meg hugyozni, több is. Nehéz bemenni egy benzinkútra, kulturáltan elintézni? Kézmosás itt is luxus. Nekem a normális viselkedésbe ez is beletartozik.

Kicsi79 2010.03.22. 14:10:00

@kolbászoszsömle: Hidd el, szívesen "elszarnám" a hétvégét Balfon. De a családom fontosabb.

"streetfighter" 2010.03.22. 15:26:09

@Kicsi79:

Te most benzinkutas vagy, vagy fuvaros?
Esetleg benzinkutasból lettél fuvaros?
Leverted este a taxisokat?

ági anyu 2010.03.22. 15:26:50

@Húzzunk bele!: Tényleg. Anyámat, aki az FMV-ben dolgozott/dolgozik majdnem megverték ott egyszer, mert megállt a zebránál. Pedig nem satufékezett ... nem szokása.

"streetfighter" 2010.03.22. 15:30:32

@ági anyu:

Na, ezt azért nehéz elhinni!

Kicsi79 2010.03.22. 15:36:46

@"streetfighter": Voltam benzinkutas, előtte kisteherrel sofőr, kettő közt futár. Most meg mobilokkal foglalkozom.
Fuvaros sosem voltam. Csak van egy kisteherem most, ami egyébként eladó.

"streetfighter" 2010.03.22. 15:42:25

@Kicsi79:

Nincs elég fuvar mi?
Nem csodálom, én is szívok mostanában.

Lacaca 2010.03.22. 15:42:42

@kolbászoszsömle: "Esetleg azért autózzak cca. hatszáz kilométert, hogy általam még sosem látott emberek itt-ott beígért megcsapkodásának áldozatául essek?"

Ez 600 km oda, akárhogy nézem.

Közben 450-500 lett. Mozognak a lemezek, hiába!

@Leó a taxis: Nézz utána, hogy mi a rasszizmus. Utána érteni fogod amit írtam. Az árpád sávos zászlóval a tüntetések helyét illik mostanában jelölni. Egyébként kétségtelenül történelmi zászló, bár nem értem, hogy a taxizással, vagy a rasszizmussal hogy sikerült összefüggésbe hozni, az meg különösen nem, hogy velem hogyan.

"Ezt komolyan elhiszed, hogy 5000 taxis közül csak 50 normális van? Te azt az 50 taxist látod magad előtt akik a frekventált helyeket befoglalták maguknak"

Már megint én értelmezek szarul, tudom. Ezek szerint van 50 hiéna taxis, azok normálisak, a többi 4950 meg mégiscsak féregtaxis. Furcsa ezt egy taxistól olvasni :)

Lacaca 2010.03.22. 15:46:04

@Kicsi79: Érdekes, az asszonynak hasonló tapasztalatai vannak, Ő kutat üzemeltetett. Nyilván véletlen.

Kicsi79 2010.03.22. 15:53:16

@"streetfighter": Nem, csak az építkezéshez használtam. Amúgy meg kölcsönadtam kb másfél évre egy ismerősömnek, aki tönkretette. Most örülök, ha a piaci érték negyedéért el tudom adni.

@Lacaca: Igen, valószínűleg. Sőt, biztosan ugyanazok jártak hozzájuk is, akik hozzánk.

"streetfighter" 2010.03.22. 16:17:02

@Kicsi79:

Akkor hol vezettél te olyan sokat, mint amit multkor írtál?

Kicsi79 2010.03.22. 16:19:43

@"streetfighter": Mondom, voltam sofőr, kisteherrel jártam Európát. 3,5 tonna alatt nem kötelező a tachograph, úgyhogy hajthattak éjjel-nappal. Utána évekig futárkodtam napi 13-14 órában.

karlmax 2010.03.22. 16:38:33

Azt hiszem ül a történet, de nem kifejezetten a taxisokra. Bárki lehetett volna szinte, nem csak taxis. A szörnyű inkább az, hogy mindenféle apró okot találva, vagy oktalanul az emberek elkezdenek fenyegetőzni, esetleg verekedni!

witaker 2010.03.22. 18:04:36

@prospero1960: "Nevem és telefonszámom a szerkesztőségben."
Felvettem a kapcsolatot a szerkesztővel: "Taxisunktól nem kaptam semmilyen formában megkeresést..."

witaker 2010.03.22. 18:08:47

Egyébként én egészségügyben dolgozom. Túl sok elgázolt embert raktam már össze, és sok olyat aki az ököljog áldozata lett. Hol élünk a középkorban?

witaker 2010.03.22. 18:12:27

Vicces lenne ha taxis emberünk pár hét múlva a kezeim közé kerülne.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 18:18:05

@Lacaca: bennem fel sem merült, hogy nem megyek haza... :o

"streetfighter" 2010.03.22. 18:23:58

@kolbászoszsömle:

A kolbászos zsömlét általában a "partikon" megeszik, reggelire vagy vacsorára!

"streetfighter" 2010.03.22. 22:19:33

@ági anyu:

Hát, hogy valaki normálisan megáll a zebránál, nem csinál semmi más bosszantót, és ezért meg akarják verni. Arról nem is beszélve, hogy nő az illető.

kispista 2010.04.04. 14:08:33

Taxisok a társadalom legalja! Ilyenkor ne a kocsit, hanem a taxis geci fejét üssed amíg mozog!

Zsákk 2010.04.24. 20:09:15

Üzenem a Kossuth téri metró előtt parkoló gennyláda fasszopó taxisnak, hogy
ne 'köcsögözzön' a csupán átmeneti biztonságot nyújtó családi egyterűjéből, mert egyszer leintem és menet közben KÚROM SZÉT A FEJÉT:))

közöntem

Forest (törölt) 2010.05.17. 23:49:49

Csk ámulok és bámulok, hogy milyen sok atomstabil egzisztenciájú, és cáfolhatatlan szakmai értékkel rendelkező végtelenül okos ember ír ide.
Akik valószínűleg sohasem lesznek munkanélküliek, sohasem fognak másokra szorulni, uram bocsá, átmeneti megoldásként sem próbálják majd ki a taxizást, napi 15-19 órában.
Ez egy nagyon szép és boldog ország, ahol ennyi jóravaló, szellemes, okos, és gazdag ember él.
A taxisok meg a társadalom legalja, minden bizonnyal.
Ugye.

Coyote82 2010.05.30. 19:27:57

@witaker: anyádért mész át ott ahol zebra sincs, aztán meg neked áll feljebb?
Nem vagyok se taxis, se bunkó pesti, de szerintem mindenki jobban járt volna, ha elüt a taxis, és most ő blogol ide.

billencses 2010.05.30. 20:16:50

Amikor 2003-ban a Budapest rallye prológján ráütöttem a VFTS csomagtartójára, nem szállt ki a Hodula (asszem ő volt) pörgött hármat azt ment tovább. :-) Na félre a tréfával én csak egy taxist ismerek ő sem a legkorrektebb. De egyet mondhatok a teleszkópos vascső fegyvernek minősül. Használjatok golf - vagy baseballütőt.

zooDoo 2011.07.07. 10:09:05

Érdekes mennyi kutya ugat itt. Így karatézik meg úgy ossza a pofont. Kölyök koromat leszámítva én 30 év alatt max szóváltásba keveredtem emberekkel. Fura, biztos bennem van a hiba. Vagy csak nem gondolom, hogy akkora sztár vagyok, hogy nekem mindenkit le kellene ugatni, meg vernem. De lehet jobb dolgom is akad. Mondjuk nekem a ablakból se kurvaanyázik senki.

zooDoo 2011.07.07. 10:11:32

Ja, taxisokról meg annyit, mikor a párom rosszul volt, olyan sebességgel juttatott el A-ból B-be, hogy állam leesett. Biztos akad bunkó is köztük, de az meg hol nincs.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása