Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Csőbe akart húzni a rendőr?

2010.03.21. 16:40 :: SilentSound

Azt mindannyian tudjuk, hogy vannak a jó rendőrök, meg vannak a rossz rendőrök. Dinyus vagy valami őrült nagy szerencsétlen bagázzsal futott össze múlt szombaton, akik azt se tudták, kit kell megállítani, vagy lehúzásra mentek. Hogy mi az igazság, az valószínűleg már soha az életben nem fog kiderülni, mai posztunk beküldője is csak találgatni tud az eset után.

Budaörsi Auchanból mentünk Budakeszi felé, és a kettő között kb. félúton, valahol itt

rendőrök álltak az út szélén, autósokat igazoltattak. Engem is kiintettek, elkérte a rendőr a papírokat, majd a kocsi mögött nézegette, közben a kollégája az adóvevőjébe beszélt.

Kb. 1 perc után visszajött, és a következőt mondta: "Hátrébb civil autóban vannak kollégák, azt mondják, hogy záróvonalon előzött. Igaz ez?". Ez két dolog miatt is lehetetlen: egyrészt nem szoktam záróvonalon előzni, másrészt pedig az Auchan óta nem is előztem, mentem az előttem levők tempójában. Mondtam is neki, hogy nem igaz.

Erre azt mondja: "Vigye el a balhét, és mehet". Továbbra is állítottam neki, hogy márpedig én nem előztem záróvonalon, erre azt mondta, hogy akkor biztos tévedtek a kollégák, és elengedett. Azóta azon gondolkodom, hogy ez mi lehetett:

A) tényleg volt civil autó és összekevertek vkivel,

B) bepróbálkozott a civil autó és ő csak közvetítette,

C) ő próbálkozott be, hogy hátha tényleg előztem záróvonalon és akkor bevallom,

D) ő próbálkozott be, hogy hátha nem követtem el semmit, de annyira megijedek tőlük, hogy fizetek...

Én az utóbbi kettő vmelyikére tippelek, mert az egész beszélgetés alatt halvány mosoly volt a szája sarkában... Szóval nagyon fura a dolog. Ennyire nem találnak szabálytalankodót (meglepődnék, van elég belőlük), hogy kamuzni kell?

107!, ha erre jársz, nagyon kiváncsi lennék a te véleményedre is, vannak-e ilyen irányú tapasztalataid a kollégáknál.

99 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr sztereotípia kresz lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janikahhh (törölt) 2010.03.21. 16:55:00

A sünök nem látnak jól nappal, cask éjcaka. Ennyi.

107! 2010.03.21. 17:17:02

Ha már így meg lettem szólítva... :-)))

Mivel én ebben élek, messziről megismerem a sumák rendőrt. Olyat, mint amit Te is leírtál. Ez szemfényvesztés volt, ami nálad nem jött be.
Sajnálom, hogy létezik a jelenség, mert ugyan azt az egyenruhát viselem, így az én becsületemmel is játszanak az ilyenek.

Ha valós lett volna a történet, akkor mindegy, mit mondasz, feljelentenek.

Korrupt rendőrök között is van különbség. Ezek a butábbik fajtába tartoznak, akinek csak zsebe van a megvesztegetéshez. Az okosabbak tisztában vannak a speciálisabb jogszabályokkal is, ők kamura nem próbálkoznak, ha valakit le akarnak venni, azt csak biztosra teszik. Nem is tudom, melyik rosszabb a cégnek. Talán az első, mert még primitív is.

Nem szabad felülni az ilyeneknek, mindig tisztában kell lenni vele, mit követtem el, és hogy az milyen súlyú. Ha belementek a játékukba, soha nem lesz vége.

Integrált Szerverterror 2010.03.21. 17:24:00

Biztosan csak Balhé főtörzsnek akart egy ingyenfuvart szerezni. Nem kell egyből lehúzást feltételezni. Fene rosszmájúság ejnye-bejnye!

Bladika 2010.03.21. 17:29:37

A budaörsi rendőrségről elég hosszan tudnék nektek mesélni sajnos! Egy hihetetlenül gusztustalan bagázs az egész. Legalább is akik az utcán vannak, azok a rendőrség szégyene. Sok a "fiatal" primitív buta, akik élvezkednek a frissen szerzett hatalmukkal. A tiszteletet és jó modort hírből sem ismerik.

Bladika 2010.03.21. 17:30:21

Ja és a posztoló kérdésére a válasz:
Igen! Csőbe akart húzni!

gishi 2010.03.21. 17:41:40

E) Bolhából csinálsz elefántot.

Ugyanis: "erre azt mondta, hogy akkor biztos tévedtek a kollégák, és elengedett. Azóta azon gondolkodom, hogy ez mi lehetett"

Semmi.

sosem 2010.03.21. 17:48:29

Mivel már jónéhányszor fizettem, a költségkímélés céljából zsebbe, láttam egy-két ráutaló magatartást. Ebből nem ez jött le. Olyan bizonytalan lettem. Vagy mégsem?

107! 2010.03.21. 17:52:23

@sosem:

Ameddig zsebbe fizetsz, nem is lesz vége. Amúgy elég lusta ám az ilyen. Ha nem veszed a lapot lehet eljátssza a nagylelkűt és elenged, mert gépelni lusta.

cork77 2010.03.21. 17:53:43

A rendőr blöffölt, nem jött be neki. Még ki is röhögtem volna, ha tudom hogy nem előztem sehogy, nem még záróvonalon.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.21. 18:03:58

@sosem:

Tőlem rendőr pénzt nem lát soha! Ha szabálysértést követek el és igaza van arra ott a helyszíni birs-tömb. Ha a helyzetet vitatom akkor a szabálysértés tényét nem ismerem el, nem írok alá(!) semmit. Ott a feljelentés, ami a helyszíni bírsággal ellentétben tartalmaz jogorvoslati lehetőséget, fellebbezést. Innen is látszik mennyire nincs tisztában a magyar autósok jó 80%-a a legalapvetőbb szabályokkal.

"streetfighter" 2010.03.21. 18:10:45

Nekem is volt ilyen.
Araszoltam Bp.-en sötétedésben az útlezárásnál és elhúzott mellettünk egy feketa SAAB a szembe lezárt sávon. Gondoltam is, hogy milyen pofátlan.
Elérek az útlezárás végére erre int a rendőr, hogy álljak férre.
- Mi a probláma?- kérdeztem.
- Szabálytalanul végigelőzte a sort.
- ÉÉÉn??
- Igen.
- Én nem! Itt araszolok már 20 perce!
- Rádión mondták,hogy egy fekete autó végigelőzte a sort, és az öné fekete, vagy rosszul látok?
- Nem lát rosszúl, én is láttam, de nem én voltam.
Hosszasan rám néz, látszik, hogy mérlegel.
- Na rendben, tovább mehet.

Lehet, hogy itt is tévedtek, bár minden előfordulhat.

sosem 2010.03.21. 18:18:58

@Mityu: Elkövettem, így olcsóbb volt. Nem szép dolog, de ez van.

sosem 2010.03.21. 18:23:05

@107!: Mostanában nem találkoztam ilyennel. Régen ez teljesen "megszokott" volt. Volt egy-két jellegzetes figura közöttetek. Ezek vagy meggazdagodtak, vagy börtönbe vannak, mert teljesen nyíltan, már-már pofátlanul csinálták. Volt egy srác, aki annyira naprakész volt, hogy tudta, hogy áll a vizsgaérvényesítő cimke sorszámkiadása. )

sosem 2010.03.21. 18:25:33

@szaGértő: Tizenegynéhány éves történetek. ) Az utolsó is több mint öt éve történt, az M3 hatvani kihajtójánál. Nem álltam meg éjjel a Stop-táblánál. )

Kovacsla 2010.03.21. 18:37:42

@"streetfighter":
Járj almazöld autóval, sokkal ritkábban tévesztenek össze bárkivel :-)

Macibb

107! 2010.03.21. 18:46:20

@Macibb:

Célozgatunk, célozgatunk??? :-)))

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 19:03:47

Én ezt nem hiszem el, mert ennek semmi értelme.

maydayray 2010.03.21. 19:04:34

107!, lenne egy kérdésem, ha már: ilyen esetben hívhatom-e a katonai ügyészséget ott helyben? milyenek az esélyeim?

Kovacsla 2010.03.21. 19:06:06

@107!:
Hát szerintem csupa elmeháborodott jár almazöld autóval :-)

Macibb

szaGértő 2010.03.21. 19:06:38

@maydayray: Mire kiér, agyonlőnek. :D

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.03.21. 19:08:59

@107!:

"Ameddig zsebbe fizetsz, nem is lesz vége. .. Ha nem veszed a lapot lehet eljátssza a nagylelkűt és elenged"

Pontosan! Velem többször bepróbálkoztak, adtam a hülyét, aki nem érti, mire megy ki a játék. A vége kétszer az lett, hogy legyintéssel elengedtek, egyszer meg a legkisebb szabálysértési bírság. (Nyilván nem cserbenhagyás volt 6 halálesettel, hanem apróságok - nem volt nálam a jogsi, egyszer meg nem égett a lámpa egy másfél km-es országúti szakaszon.)

japanautos 2010.03.21. 19:21:03

Asszem Te sem lehetsz sikeres ember.. nem fizetsz kenőpénzt :-D

Lacaca 2010.03.21. 19:31:08

@maydayray: Nem a Katonai Ügyészség, ha az Ügyészségi Nyomozó Hivatal az illetékes. Az esély annyi, hogy elmondják, hogy menj be és tegyél feljelentést. Lélektani hatása viszont van a helyszínen is. Pl ha szarul adod elő, mégjobban magadra húzod a rendőrt, de az értelmesebbjének eszébe jut, hogy mi és hogyan tehet. Éjjel-nappali szám: 06-1-266-5730
Véletlenül megvan...

Lacaca 2010.03.21. 19:32:06

@Pipas: elnézted a blogot. Ezt ne itt.

szaGértő 2010.03.21. 19:35:11

@Lacaca: És felkérjük Silent papát, hogy törölgessen egy kicsit. :D

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.03.21. 19:35:19

@japanautos:
Az nem úgy van, hogy a sikeresség az, ha kapom? :)

szavazzfasszal · http://szavazzfasszal.blog.hu 2010.03.21. 19:37:06

Engem is állandóan egrecéroztattak a rendőrök ott az Auchannál régebben. De mióta Fasszal szavazok, már szerencsére nem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.21. 19:39:47

15 ev alatt egyszer kerultem bele rutinellenorzesbe ity
a fiatal rendoroket tanitottak, meg a technikat probalgattak

Sadist 2010.03.21. 19:41:31

Elég valószínű, hogy rád akartak húzni valami kamu szabálysértést. Ha tényleg szabálytalan voltál, akkor a rendőr nem kérdezget, hogy tényleg előztél-e záróvonalnál. A másik ilyen susnyásba húzós szöveg az "elismeri-e, hogy ..."
Ilyet csak akkor kérdeznek, ha nincs bizonyíték a kezükben, de valahogy rá akarják húzni az autósra a vizes lepedőt.

atila68 (törölt) 2010.03.21. 19:43:25

Ha nekem valaki azt mondja, hogy hallotta, hogy valaki látott valahol, hogy csináltam valamit, ismerjem el(!) igen furán néznék rá.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.21. 19:47:38

@Sadist:

"A másik ilyen susnyásba húzós szöveg az "elismeri-e, hogy ...""

Azért ez így ebben a formában nem jó ötlet. Ha megkérdezi a rendőr, hogy elismerem-e abból nem következtethető rögtön, hogy nincs bizonyító erejű fénykép- vagy videofelvétel a cselekményről. A kérdésre amiatt van szükség, hogy figyelmeztetést, helyszíni bírságot válassza az intézkedő vagy a feljelentést. :)

dr kíváncsivagyok 2010.03.21. 19:54:55

Csak ugrattak . Nekem jó tapasztalataim vannak, igaz átlag 5 évente állítanak meg. Soha nem próbálnék zsarut megkenni, visszaüthet. Volt olyan esetem : Kijött a szabálysértési bírság , hogy zebrán előztem . Kapásból cáfolom, ugyanis SOHA nem előzök zebrán . Bementem, fiatal tiszt mutatja a fotót, mondom a helyszínen ellenőrizze le !
Beültünk az autókba, megnézte a helyszínt - rendben,- mondta- igaza van,az előzés a zebra előtt történt, a fotó kissé csalt ! Ennyi.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.03.21. 19:56:27

Ez lesz akkor, ha az osan kiszorítja a lép mellől a sünöket. Mérgesek lesznek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.21. 20:15:54

@kíváncsivagyok:
hehe probalnal itt felkialtojeles mondatokat a rendornek....
bar az is teny akkor csinaltal rosszat ha utoler es levillog
onnantol nem sok esely van
nem kell meg egy rendor meg foto:)

A80 2010.03.21. 20:19:32

@BKV figyelő.hu: a "lép" az "láp" akart lenni?

107! 2010.03.21. 20:20:41

@Sadist: @Mityu:

Mityunak igaza van. Kötelező megkérdeznem, hogy elismered e. Ez az egyik feltétele a "helyszíni bírságnak" (utálom így használni, rögtön félreértik, inkább postaizni szoktam)

teddybear01 2010.03.21. 20:21:21

Nekem a szonda zöldült be amíg a rendőr megfordult a tengelye körül, hogy a társának is megmutassa. Igen érdekes volt.

107! 2010.03.21. 20:27:50

@teddybear01:

Micsoda finomságok vannak? Erről még nem is hallottam. Elég csúnya. (feltéve ha tényleg nem ittál)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.21. 20:33:35

@teddybear01:
@107!:

Miért, én "ütöttem el" (vagy csak próbáltam?) úgy REBISZ-est, hogy a mellette tébláboló kb 40 rendőr egyike sem mozdult rá az elfogásomra a Wesselényi utcában. :)

De bírságoltam már álrendőrként Ausztriában kizárólag forintra. :)))

teddybear01 2010.03.21. 20:39:23

@107!: Egyáltalán nem iszom. Minden nap vezetek, sokat. Nem ér annyit.

Fogtam az esernyőnyelet, rázártam a kormányra, és mondtam a pasinak, hogy mehetünk vért venni.

Csak habogott.

Pestszentlőrincről mentem a Béke tér felé. Olyan 8 éve volt októberben, hétvégén, éjfél fele.

MSammer6 2010.03.21. 20:47:44

Engem a Blahán állított meg a rendőr, hogy átmentem a piroson. Nem is láthatta a lámpát onnan, ahonnan utánam jött, amúgy meg nem volt piros... Rövid huzavona után közöltem velük, hogy van nálam egy 10ezres, de nem fogják megkapni, jelentsenek fel, én is azt fogom tenni. Erre a kocsijuk mögé mentek, tanakodtak kicsit, majd elköszöntek....Gusztustalan. Sajnos nincs pozitív véleményem a rendőrökről, egy csomó negatív tapasztalatom van más téren is. Persze sajnálom is őket, mert állandóan rettegniük kell, ha balhé van, senki nem áll ki értük, és szinte alig keresnek valamennyit, de azért ismerek jó rendőrt, lehet tisztességesen is csinálni.

kutyafej 2010.03.21. 20:51:23

Engem kamu traffipaxra hivatkozva vettek le pénzre. Kamunak tűnt a dolog, így utána feljelentettem a két patkányt (a rendszámot megjegyeztem) és hatalmas balhé lett belőle. A végeredmény az volt, hogy a két rendőr teleszarta a nadrágját és még a pénzemet is visszaadták az után. :)))
Nem tudtam sajnálni őket.

Vateraman 2010.03.21. 20:53:09

Szerintem csak

A) tényleg volt civil autó és összekevertek vkivel,

Ennyire egyszerű. Nem kell mindig a rosszat feltételezni.

boldii10 2010.03.21. 21:09:29

@kutyafej: Elég kamugyanús sztori, mert ha tényleg adtál pénzt, az hivatali vesztegetés, és a pénzt a bíróság nem szokta visszautalni, vagyonelkobzás keretében szedik el. Továbbá, téged is elővehetnek, annak ellenére, hogy te tetted a feljelentést.
Ha pedig nem indult bírósági eljárás, akkor az hogy?

Sántít.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.03.21. 21:09:34

@A80:

Igen a lép láp akart lenni, csak túl közel vannak egymáshoz ezek a szemét gombok. És túl kicsik is.

misitcom 2010.03.21. 21:37:13

Szabad ellenkező történetet is írni?

Igaz ez már régebben történ velem.
Munkaidőm után ügyeletre voltam beosztva.Ha történik valami kábelrongálás vagy fontos vonalhiba elhárítás akkor egyszerre menni kell.
Még lesem telet a munkaidőm mikor csörgött a telefonom,hogy menjek egyenesen Csepregre mert elszabtak egy kábelt,a kollégám már úton van.Mivel jó messzire voltam toltam neki mint állat,nem akartam,hogy miattam feleslegesen várakozzon a kollégám.
A saját autóm javításon volt ezért egy szabadságon lévő kolléga kocsijával voltam.Csepregen a falutáblára van fel szerelve a negyvenes tábla.Ez azt jelenti,hogy az egész faluba max. 40.+ csatornaépítés miatt 30-as is kivolt téve.Tömörd felől érkeztem,a falutábla után kb.100 méterre erős balkanyar.Ahogy kiérek a kanyarból ott vigyorog velem szemben a trafis autó.Mikor beletapostam a fékbe és lenéztem az órára az még mindig 90- et mutatott.Gondoltam lesz ami lesz megállok megpróbálom helyben elintézni.Igaz ilyet még sosem tettem és nem tudom,hogyan kell lebonyolítani és nehogy még jobban ráfaragjak.Oda mentem a rendőr autóhoz és mire csak köszönni tudtam volna már mondta is a fotós,hogy bármit mondhatok csak azt nem hogy nagyon sietek.Akkor megpróbáltam szépen töredelmesen beismerni,hogy miért is ez a nagy rohanás.Látszott rajt,hogy Ő sok mesét hallott már.Mikor befejeztem a történetemet pár másodpercre elgondolkodott és vigyorogva azt mondta:"Hát tudja mit?Ez a fotó valami oknál fogva nem sikerült."Valamit babrált a masinával és elköszönt.Én meg a meglepetéstől,hogy ilyen könnyen ment,azt is elfelejtettem megkérdezni,hogy ez szigorúan kettőnk között mennyi lesz.Beültem a kocsiba és tovább hajtottam.A következő kanyar után kikerültem az éppen csekket átvevőket.Szép hosszú tömött sorban álltak.

Azt,hogy a rendőr tényleg csak rendes akart velem lenni vagy,hogy tényleg Ő is úgy gondolta,hogy akkor zsebe legyen fizetve már sosem fogom megtudni.

Ha egy rendőrrel leakarom boltólni a bünti azt hohyen kell csinálni?

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2010.03.21. 21:46:20

@maydayray: Mintha 107 nem vette volna észre a kérdést (vagy én a választ) de tudtommal a katonai ügyészség nem működtet akciócsoportot, így őket hiába várnád...

Lehet próbálkozni az RSZVSZ-nél, de nagy valószínűséggel realizálást csak a Rendőrség végez, akkor is ha "házon belül" kell söprögetni.

Amúgy a többség megveti a zsebrebirit, szégyenli kollégái botlását, főleg ha az gusztustalan (kisnyugdíjas, 20-30 eFt-os autóval járó vagy éppen más kiszolgáltatott) és láttam már örömmel megtaposott egy-két "kollégát" tettenéréskor.

A probléma a bizonyítási teherrel van, pl. ki volt a kezdeményező fél, meg az is jó, ha a bankó sorszáma ismert (és egyezik is).

Wolfram 2010.03.21. 21:50:47

Engem szabályosan kiraboltak az út mellett. Hajnali négy felé járt, amikor felértem Siófokról és nem sokkal a Bach csomópont előtt mögém állt egy Skoda Fabia járőr és levillogott.
Csatolom ki az övem, szállok ki:- Jó estét, mi történt biztos úr?
- Öööö... Nem volt becsatolva a biztonsági öve.
- De hisz...
- A kollégámmal mind a ketten láttuk! (a mögöttem haladó kocsiból, na persze)
- Nézze, maga is tudja, hogy be volt, és is tudom, hogy miről van szó. Mik a lehetőségek?
- Vagy feljelentjük, ami egy 30 ezerről induló szabálysértési tétel ugye, meg a macera, legalább egy óra papírmunka itt az út mellett...
- Vagy pedig? Esetleg helyszíni bírság...?
- Hát az tízezer Forint lenne. Gyorsan utánaszámoltam, tízezer forintba kerülne a nyugalom, hogy nem kell itt szobroznom hulla fáradtan a hideg téli éjszakában, hazamehetek és kialhatom maga, holnap munka van, nem kell fellebbezést írogatnom, tárgyalásra járnom, mennyi esélyem lenne két rendőrrel szemben? Ennyi erővel meg is Zsanettozhatnának! Ez egy tízest megér... Odaadtam, megköszönték és tovább mentünk.

Azt hiszem ez az egykori legendás útonállás modern megfelelője ez. Gelencsér Józska, Rózsa Sándor, Sobri reinkarnációi ők. Csak már a másik oldalon.

---
Megkérdeztem egy xxxxxxx ismerősöm, ő javasolta az ilyen helyzetekre:

• jelölt (UV festék, feljegyzett sorszám stb.) papírpénzt tartani a kocsiban
• hangfelvétel (ma már minden telefonban van diktafon funkció, ki kell tenni e gyorsgombra, rögtön indítani a felvételt, hogy ne lássák)
• rendszámukat, azonosítójukat megjegyezni
• korrumpálni, odaadni a pénzt, másnap pedig Teve utca és feljelentés

Eastbay1 2010.03.21. 21:53:55

Pozitív sztorim nekem is van:
Még amikor jártam egyetemre, egyszer Fehérváron éjszaka megfogtak, hogy villogó lámpán áthajtottam (siettem...). Még valami más baromságot is rám akartak verni, ami nem volt igaz. Mindegy, szó szót követett, megkérdezte, hogy mennyit keresek (egyébként ezt azóta majd minden yard megkérdezte), mondom: gyakorlatilag semmit, mivel egyetemista vagyok. Melyik egyetemre járok? ELTE. Rómain túl vagyok már? (Mi a fasz az a római, én természettudományos szakra járok.) Persze! Jól van KOLLÉGA, akkor menjen, de csak óvatosan, mert figyeljük. Oh, köszönöm!:)
Szóval nem volt itt semmi ajándék, mégis elengedtek. Azóta már azt is tudom, mi az a római.

Virágkötőrita · http://www.viragkotorita.hu 2010.03.21. 21:55:13

10 év alatt egyszer igazoltatott egy rendőr. Akkor is beelőztem egy buszt a kereszteződésben mert sárga volt a lámpa már. Leintette a buszt, hogy álljon meg aztán jött a belső sávba engem megállítani.. Húzodjon félre, stb.. Tudja , hogy piroson ment át? Én??????? Az sárga volt, ha a busz is velem jött sárga volt... Papírokat kérném szépen forgalmi miegymás...Két hetes a jogsija???? na húzzon innen :DDDD

107! 2010.03.21. 21:55:25

@Koczeka, a pampák királya:

107 észrevette a kérdést, csak nem tudja a választ. Mivel sosem volt ilyen helyzetben.

Olyanban viszont már voltam, hogy az éjszakás szolgálat közepén több kollégámmal berendeltek felismertetésre bemutatásra. Valaki levette a kis sárgát, de az "véletlenül" közeli ismeretségben volt a kerületi kapitánnyal, és felnyomta a járőrt. Elég szar érzés volt még úgy is, hogy tudtam, nincs félni valóm.

Eastbay1 2010.03.21. 21:59:06

@Wolfram: Az öves trükköt mindig eljátszák, nem kell vele foglalkozni. 40-50-es sebességnél rossz látási viszonyok között a kutya nem fogja nekik elhinni, hogy mindketten pontosan látták.
De szokták úgy is csinálni, hogy ha levillognak/intenek és kikapcsolod magad, akkor egyből ráugranak, hogy nem vagy bekapcsolva. Ilyenkor sem kell magyarázkodni, csak közölni, hogy ha nem jár a motor, akkor nem is kell bekapcsolva lennie az övnek.

107! 2010.03.21. 22:05:49

Azért szerintem abban egyezzünk meg, hogy várjátok ki, milyen rendőr állított meg, csak utána kezdjetek el hadakozni, ha bebizonyosodott, hogy tényleg zsebpénzgyűjtés a cél. Mert ha korán indítotok ilyesmivel, nagyon pipa tud lenni az ember. Én is kaptam már sokszor az első másodpercben. olyankor valahogy elveszítem az együttérzés képességét, és mindenből a maximumot célzom meg.

Reggie 2010.03.21. 22:11:35

Hm. Tanuljak meg a szakmat:)

Jelvenyszamot elkerni, ha nem adja meg szolni 107en alrendorok miatt.

kacsa. 2010.03.21. 22:26:25

A posztíró szerencsés volt. Az egyik ismerősöm 1 éve nem akart zsebbe fizetni, mert nem követte el és a lelkiismeretével is ellenkezett. Feljelentés lett a vége, úszott 1 havi nyugdíja. Hiába tanúsítottuk mi, utasok 4-en is, hogy az nem úgy volt, a témában járatos ismerősünk szerint, hiába a fellebbezés, 3 rendőr ellen esélye sem lenne. Így maradt a levél, hivatkozás a rossz szociális helyzetre, beteg rokonra stb.
Az már mellékes, hogy az a rendőr, aki a 2 autó között korzózott -finoman szólva- bunkó volt.
Így vágta haza 1 (vagy 3) ember azoknak a segítőkész kollégáinak a munkáját, akik miatt addig nem voltam rossz véleménnyel a "mezei" rendőrökről.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.21. 22:27:25

Már vártam, hogy mikor jelenik meg megint valami faszkalap, aki elkezd zsanettozni. Kösz, ebből itt nem kérünk. Kivettem pár kommentet.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.21. 22:35:09

@107!:

Így van. Pont ezért működik nálam az egyéni megítélés gyakorlata. Ha normális a rendőrjárőr (mondanom se kell találkoztam nem eggyel!), akkor tök felesleges a hiszti-nyitány. Mert a válasz is hisztis lesz... :))

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.21. 23:10:35

posztoló: "Én az utóbbi kettő vmelyikére tippelek"

Én meg erre:

E) Álmodtad az egészet...

Nazareus 2010.03.21. 23:11:16

@Eastbay1: Én ki se szoktam szállni a kocsiból. Amerikai módra :-) Lehúzom az ablakot, folyamatosan be van kapcsolva az övem.

Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy SOHA nem adok pénzt rendörnek. Nem is nagyon szoktam kapni büntetést :-)

jelentéktelen alak 2010.03.21. 23:27:58

Érdekes olvasni a kommenteket. Én kb 15évig napi átlag 150-200km-t vezettem és évi 4-5000km-t bicikliztem (az utóbbi 5 évben már nem Magyarországon, tehát az ismereteim elég elavultak.) Ez idő alatt, 6-8 alkalommal állított meg rendőr és ebből 3 esetben, mikor biciklin ültem. Vagy nagyon nem vettem a lapot, vagy nem akartak kenő pénzt. Autóval sima igazoltatáson kellett átesnem egyszer büntettek, mikor a másik kocsiban maradtak a papírjaim.
Biciklin ülve, mindig feljelentés lett a vége, amit büntetlenül úsztam meg, mert nem követtem el szabálysértést. 2 alkalommal nem bicikli út volt az út mellett, így nem is kellett volna azon tekernem, egyszer pedig egy diósdi lejtőn gyorsabb voltam mint 50, de akkor még biciklire nem volt limit.

Szerintem, ha valaki ismeri a szabályokat és azok betartását komolyan is veszi, akkor nem tud pórul járni. Ha meg vétkezünk, akkor vállaljuk is érte a következményeket!

kutyafej 2010.03.21. 23:36:50

@boldii: Nem visszautalták, hanem utánam száguldott a két seggfej és visszaadta a kezembe a kp-t!!! Ezt süsd meg! Még azt is megkérdezte, mennyit adtam, mert biztos a sok másik "bírság" mellett nem tudta már pontosan.
Azzal is tisztában voltam, hogy engem is megbüntetnek, de úgy felhúztam magam, hogy blöfföltek és még pénzt is elfogadtak, hogy bementem az őrsre és feljelentést tettem ellenük. Persze ekkorra már a pénz átadást nem mondtam, csak a zsarolást nehezményeztem. Na innentől, ahogy berendelték őket, már nagyon kisfiúk voltak a nagy kamuzó legények.
Utána követtek és 1 km-el arrébb újra félreállítottak kék lámpával, majd szépen visszaadták a pénzt az utolsó forintig. És könyörgött, hogy ígérjem meg, hogy nem mondom el senkinek.

kutyafej 2010.03.21. 23:39:38

@Vateraman: nem lehetett civil autó, mert az út olyan kialakítású, hogy sehová sem tudott volna leállni. Utána végigmentem lépésben azonnal és kerestem, hogy honnan mérhettek volna be. De ilyen hely nem volt! A tény, hogy visszaadták (lásd az eset leírását), számomra egyértelműen beismerő vallomás, hogy hazudtak és megzsaroltak, mert úgy gondolták, jól jön egy kis maszekolás.

kovacsg4 2010.03.21. 23:45:16

Mocsok egy dolog, es az ember konnyen ideges lesz ha megallitjak ok nelkul.

Meg fiatalabb koromban megallotottak a zsaruk ketszer is ugyan ott, es ugyan az a rendor.
Azt mondja, hogy igazoltatas, es nem eg az egyik elso ego, de mar a multkor is mondta... es bizony eloszor rabolintottam, hogy biztos, es csak aztan jottem re, hogy ez lehetetlen mert multkor a sajat autommal voltam, most meg anyameval... szoval kicsit nem figyelsz, kicsit meg vagy illetodve, es kesz is a beismeres... onnan meg mar nehez elkerulni a buntetest.

jelentéktelen alak 2010.03.21. 23:48:03

@kutyafej:

Én egyszerűen nem lépem át a limitet így eleve kiderül, hogy hazudnak, vagy sem. Felőlem aztán állhat akárhol, akármennyire eldugva trafipax, engem nem érint. Ha mégis megállít a rendőr, hogy gyorsan mentem, akkor persze jelentsen fel! :-)

De ha mégis gyorsan mennék és lefülelnek miatta, (akár blöfföléssel), nem volna bőr a képemen hisztizni. Ha elkövettem, akkor elkövettem. Nem az a lényeg, hogy tudják-e bizonyítani, hanem, hogy elkövettem.
Persze ez már morál. Pont úgy, mint a rendőr részéről, hogy a zsebét tömi, vagy a közlekedés biztonságáért dolgozik...

Ez a név 2010.03.21. 23:49:37

A Rend őre ugyanolyan emberből készült csak nem tanult tovább na van ilyen:) Félretéve a viccet semmi különleges nincs abban hogy korruptálhatóak hisz ha ma körülnézel magyarországon akkor a legtöbb helyen ez van, van ahol kicsibe oksan van ahol nagyba gusztustalanul de ugyanazt azt a szisztémát használják, beszélheünk bármelyik szervről vagy intézményről és az egész csúcsán ott üllnek a politikusok.Hagyák megvesztegetni magukat és ennek fejében a te "ügyed" sinre kerül vagy másik oldaról nézve nem "siklatnak" ki, és persze ők is jóljárnak. Nagyon egyszerü a képlet szerintem a megfelelő egyensúly eléréséhez: ahogy mi közlekedők is szabályt szegünk a korruptálhatóak is ugyanezt teszik ergó ahogy mi is megbünhődünk ő nekik is megkell.Én csak azt sajnálom hogy ebből mindig azt érzem hogy a kis ember baszik rá a legtöbbszőr és legkevésszer aki nagyot markol ás a jéghegy csúcsán csücsül....

jelentéktelen alak 2010.03.21. 23:51:03

@kovacsg4:

:-))))

Most világított a lámpád, vagy nem?

Ha világított, akkor ne illetődj meg annyira, hogy beismered a kiégett izzót. Ha meg nem világít, akkor így jártál. Mindennek van következménye... :-)))

augustiener 2010.03.22. 00:09:49

Na ja. A magyar rablóság. 25000 Ft bírság + 4000 Ft perköltség. Egy olyan dolog miatt, amit nem követtem el. A tárgyalás elején elmondta a rendőr, hogy mit követtem el, tíz perc múlva feltettem pár kérdést, akkor azt mondta, hogy több hónapja volt az eset, nem emlékszik rá. Tíz perce még emlékezett. A másik rendőr mondta, hogy ő nem látta az esetet, mégis tanú volt és elmondta, hogy mit követtem el. Ennyi ellentmondás, független tanúk és bármilyen bizonyíték hiányai sem voltak elegendőek ahhoz, hogy a bírónő ne úgy döntsön, ahogy megmondják neki, akiktől a fizetését kapja. Hátha összetalálkozom még valamikor az életben ezzel a három korrekt emberrel

Bár ugye nem is várhat mást az ember, ha belegondolunk, hogy kik jelentkeznek rendőrnek és ezeket fel is veszik. És addig amíg egy rendőr szar semmi pénzt kap a munkájáért, addig ne is várjuk, hogy tisztességesebb és kultúráltabb emberekből legyenek rendőrök.

ave 2010.03.22. 01:37:17

Hat, szerintem ez nem rossz modszer.

Ha eloztel zarovonalon...
1) es bevallod, hogy igen, tenyleg eloztel zarovonalon, akkor megbuntetnek.
2) ha letagadod, akkor is meggondolod legkozelebb, hogy elozol-e ott. (Ettol meg elozhetsz, de biztos eszedbe fog jutni ez a multkori)

Armand Catalano 2010.03.22. 01:41:25

A poszt címében miért van kérdőjel?

romesz 2010.03.22. 02:12:47

Egyertelmuen a penzre utazott. Ha ott voltak a civil autoban a rendorok akkor oda kell hivni oket, hogy mondjak a "vadlott" szemebe amit elkovetett. Talan akkor elfogadhato, de ez az azt mondta a valaki a radioban stb. nem olyan hogy fizetni lehessen ra.

romesz 2010.03.22. 02:18:23

@Wolfram: ha nem ugraltal volna ki az autobol, hanem megvarod mig odemegy a szerv akkor nem sokat hapciaskodhatott volna.

Öreg Sam 2010.03.22. 04:24:25

Amíg Kecskeméten a bükkfafejű szögletes Gergényi volt a főkap,addig rendőri lehúzás szóba se jöhetett.
Mikor felbuktatták,elszabadult a pokol,a kiéhezett hiéna semmi az akkor utcán lévőkhöz képest.
A motorosok kikisértek az egyik benzinkút MÖGÉ,ott vették át a lét,mondták is,hogy oda nem lát a kamera.
Valamelyik nap 3000-re nyultak le a Tesco parkolójában.
Valaki mondja már meg,mert sehol nem találtam rendőrségi honlapokon: magánterület-é a tecsó parkoló,vagy köz?
Bérelik a rendőröket,vagy mifene?
Közúton igaza lehetett volna (rokikártyás kocsimmal a sűrű csikos területre belógtam orral),de itt nem értelmezem a dolgot.

bandigyerek 2010.03.22. 06:06:10

@Öreg Sam:
a teszkóparkoló magánterület, de mivel meg van nyitva a közforgalom előtt, így a kresz szabályai érvényesek ott is, tehát a rendőr is büntethet.
kb 10 éve közlekedtünk egy cimbora lerohadt ladájával, hátul a két kislánya. a koma egy stopos kereszteződésnél 0 forgalom mellett nem állt meg csak majdnem, teljesen belassulva gurultunk át.a másik oldalon civil kocsiból kiszálltak a sünök, állj!
-elismeri?
-el.
látta a csóróságot, megkérdezte:
-mennyi pénz van magánál?
- egy ezres..
-na akkor most átballag oda szembe a zöldségeshez, és mindért vesz a gyerekeknek gyümölcsöt, aztán mehet. máskor odafigyelni...
kiscsajok hogy örültek már...

Öreg Sam 2010.03.22. 06:12:58

@bandigyerek:
vannak jó fej rendőrök,nem kétlem,volt nekem is pár találkozásom.
DE: ezek szerint,ha átállok a Tesco egyik végéből a másikba,parkolón belül,és nem kötöm be az övet? Bünti? 30 000? Nekem ebben valami nem frankó.

Kardics 2010.03.22. 06:57:19

@Öreg Sam: Autóval mész? Akkor öv be.

qwertzu 2010.03.22. 07:02:50

@Öreg Sam: Teljesen frankó. A parkolóban ugyanúgy érvényes a kresz, mint bárhol máshol.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2010.03.22. 07:12:26

@107!: "107 észrevette a kérdést, csak nem tudja a választ. Mivel sosem volt ilyen helyzetben."

Sajnos én is "csak" olyanban, hogy kiküldtek széttúrni a járőrautót a lóvét keresni (meg is lett a belső világítás mögötti üregben), aztán meg irány házkutatás, miegymás, barátságos család meg szörnyülködő szomszédok szeme láttára:-(((

Amúgy nem vészes az ilyen, csak kell némi érzelmi töltés, pl: Teves utca ablakán rálátni a szolgálati parkolóra. Fiatal srác jön a zsír Corvette-tel, csomitartóból kiveszi a motoros rucit és indul az épült hátsó bejáratához... ilyenkor bevillan az én 17 éves verdám, a korunkban, a beosztásunkban és rangunkban tátongó szakadék és érzem, hogy egyikünk valamit rosszul csinál:-(((

/Persze! Tudom: biztos a pia... meg a többi sztereotípia:-(((/

Öreg Sam 2010.03.22. 07:33:14

@qwertzu
Még mindig nem frankó!
PARKOLÓN BELÜL?
Övet soha nem felejtem bekötni közúton,egyszer már megmenette az életemet.Világitás is?
Az egész parkoló zónában 30 a megengedett sebesség,azt is szeretem.
DE Azért ez csak egy parkoló!
OK,hagyom magam meggyőzni,csak kicsit értetlenkedek,nekem ez nem ugyanaz,mint a Hungária krt.

Wolfram 2010.03.22. 08:16:31

@romesz: lehet... nagy rutinom nincs rendőrökben, de nekem anno úgy tanították, hogy kiszállni, kedvesnek lenni, mindenben igazat adni.

egyébként a rendőr meg a határőr az a két foglalkozás, akivel találkozva akkor is összeszorul a gyomrom, ha tényleg semmi szabálytalant nem követtem el, mert benne van a pakliban, hogy bármit (de tényleg BÁRMIT) megtehet veled, attól függ milyen a kedve, és te mennyiben járulsz hozzá ehhez. sajnos ilyen az imidzsük. és azt hiszem nem alaptalanul...

maydayray 2010.03.22. 08:27:37

@Lacaca: köszi a tippet, telefonszám elmentve :-)
parkoló-kresz vonalhoz: Németországban például nem vonatkozik a kresz (StVO) a parkolókra és parkolóházakra, csak ha külön ki van írva!! Tehát NINCS jobbkézszabály és tsai. hogy övet kell-e kapcsolni, nemtom, de én az a fazon vagyok, aki még motor indítása előtt megteszi (és mindenkivel a kocsiban megteteti)

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2010.03.22. 08:30:33

Úgy látszik a hely még mindig kedvenc. Már több mint tíz évvel ezelőtt történt, hogy azon a részen megelőztem egy cammogó Skodást, erre utánam jöttek, majdnem leszorítottak a nagy szirénázásban. Utána elővezették a záróvonalon előzés dumát, amit tagadtam, mire megfenygedtek, hogy fel fognak jelenteni. Nem lett belőle semmi.

Parajpuding 2010.03.22. 08:52:58

1.Ha nem volt szabálysértés, akkor - mondani kell a rendőrnek - nyugodtan tegyen szabsértési feljelentést.
2.Ha még van MESZ, akkor szólni kell a rendőrnek, hogy kihívod. Ellenőrizzék őt és az állítólagos kollégáit, illetve a felvételeket.

A magyar rendőr (különösen a járőr) a pénzlehúzásra jár szolgálatba, tényleges ügyben nem jár el, ha nem muszáj, ugyanis ahhoz dolgozni, papírozni és gondolkozni kell. Még akkor sem nagyon, ha a bizonyítékokat az orra elé teszik. Ráadásul a vonatkozó törvényeket alig-alig ismeri, és ezt sajnos senki nem ellenőrzi, vagy akinek kellene, az szintén tudatlan és/vagy korrupt.
Ez a mai magyar rendőrség.

Bougheau Tschichka 2010.03.22. 08:58:06

Egyszer a barátnőmmel a kis körútról fordultam jobbra, következő sarok előtt leintett a zsernyák, körbenézte az autót, nem talált semmit, majd közölte, hogy tiltó tábla ellenére jobbra kanyarodtam.

Mivel tudtam, hogy ez lehetetlen, kiszálltam a kocsiból, és a sarok felé néztem
Nem hogy tiltó tábla nem volt, hanem egyáltalán semmilyen KRESZ tábla!
Közöltem vele, hogy ez a tényállás nem valósulhatott meg a hiányzó eszköz miatt

Na erre elkezdett tovább vizslatni, majd mindenfélére rákérdezett. Mivel időre kellett érnünk, megkérdeztem a frankót, hogy mennyit szeretne, mert teljességgel meg voltam bizonyosodva, hogy le akar húzni. Azt mondta "Kétezret". Odaadtam.

Mindez nem tegnap történt. Így az érintett ma vagy magas rangú tiszt vagy biztonsági őr.

labi 2010.03.22. 09:45:29

Szerintem a motoros a hibás, de azon kívül ilyen sztorik kapcsán a jelen lévő rendőrök elmondják , hogy sajnos vannak ilyenek is, és ezek jáératják le a tisztességeseket.
De:
Boldogult ifjúkoromban egy ócska 1200 Ladám volt. Pénzem meg kevés. A kocsi kinézete miatt nem tudtam elmenni rendőr mellett úgy hogy ne intsen le. Volt hogy az M3 bevezetőn villogtak ki, vagy a Ferenciek terén kaptak ki a belső sávból full dugóban.
És elismerem, nem kellett sokat keresni, hogy kisebb nagyobb problámát találjanak a kocsin amibe bele lehetett kötni, ez a rendőr figyelmességétől függően a kisebb összegű helyszini bírságtól a rendszám levételéig bárhol megállhatott volna. Ennek ellenére soha (ismétlem SOHA) nem találkoztam olyan rendőrrel, amelyik nem saját maga ajánlotta fel hogy "elintézhetjük másként".

Azóta eltelt sok év, és már normális kinézetű autókkal járok, (nem is emlékszem hogy leintettek volna ezekben az években) de számomra a nem saját zsebre bírságoló rendőr csak legenda... én nem láttam az tuti... :)

atompyka 2010.03.22. 09:59:24

@107!:
Ráadásul hülyék, mert ott (a pizzériánál) van pár méter lakott terület, amin mindenki átsüvít, simán kaszálhatnának...

Atesz. 2010.03.22. 09:59:35

Eddig én is csak normális rendőrrel találkoztam. Pont pár napja kaptam meg életem első bírságát. Közúti ellenőrzésnél észrevette, hogy az egyik tompított nem ég. Igazából a helyzetjelző égett ki, csak sötétbe nem láttam rendesen, tompítotthoz izzóm meg pont nem volt, mint kiderült utána. (Rendes volt a közeg, világított, amíg megpróbáltam kicserélni) Megköszöntem a segítségét, elvettem a csekket. Másnap vettem izzókat, kicseréltem...
Örülök neki hogy észrevette, szoktam nézni, de csak annyira hogy világít vagy sem, én szeretem ha rendben vannak az ilyen dolgok - látni és látszani...

dinyus 2010.03.22. 10:19:04

@107!: köszi a választ, sajnos sejtettem, hogy ez lehet a háttérben, de azért reménykedtem, hogy sima tévedés.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.22. 10:52:36

A korrupt rendőrt nem nehéz megismerni. Onnan lehet, hogy egyenruha van rajta...

mi nem foglalt még 2010.03.22. 10:57:56

tetű egy népség le akartak húzni.
ilyenkor azt kell mondani bizonyítsanak ha nem tudnak akkor ne rágalmazzanak.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.03.22. 11:10:12

Engem kb 6-7 éve állítottak meg hajnal 2kor Siófok-Szabadifürdőn. Egyedül voltam egy pug 206al tehát nem egy tipikus maffiakocsi,nem hallgattam tuctuc zenét nem volt kizslézve a hajam és nem volt tág a pupillám sem,egyszóval titpikus diszkós sem voltam. Elkérte a papírokat, minden rendben volt majd amikor adta vissza őket ennyit kérdezett: " És mi van az ülés alatt lévő droggal" ? Köpni nyelni nem tudtam(számitottam szivatásra hogy égőkészlet meg elsőseggéj és társai,de teljesen megdöbbentem) azonnal az volt a reakcióm hogy kiszálltam a kocsiból, (akinek volt 206 az tudja hogy az első ülések ülőlapőja pillanatok alatt felbillenthető) feltéptem az üléseket megnézte, oszt elköszönt. A kurva ...ját. Szerintem az ilyen fosson sósavat:(:(

Take-it-Easy 2010.03.22. 11:32:40

Szerintem bepróbálkozott a rendőr, hátha bejön. A záróvonal átlépése tipikusan erre jó, hiszen ha az autós egy kicsit is bizonytalan, akkor rá lehet verni. Gáz, hogy "rendőreink" ilyen aljas módon próbálnak lehúzni minket.

kutyafej 2010.03.22. 14:29:31

@jelentéktelen alak: Szeretem a morálapostolokat, csak ha megemeljük a csuhájukat, mindig kiderül, hogy ők is emberek! :)
Azért ne mondd már nekem, hogy te még sosem gyorshajtottál! És azt sem gondolnám, hogy gyorshajtani és megvesztegetést kizsarolni blöffel azonos súlyú cselekmény lenne. De szerencsére a jogszabályok sem így "látják", hiszen az egyik szabálysértés a másik meg bűncselekmény.

107! 2010.03.22. 15:44:54

Valaki írta feljebb, hogy kiszolgáltatva érzi magát, ha megállítjuk. Szerintem tök hülyeség. észre szoktam venni, ha valaki parás. remeg a keze, nem veszi észre az igazolványait, csak turkál a táskában... Ilyenkor mindig meg szoktam nyugtatni őket. Általában úgy is olyan teszi ezt, aki nem visszaeső szabálysértő, csak éppen beleszaladt valamibe. Mindig megpróbálom picit oldani a hangulatot, aztán mikor már látom, hogy nyugodtság van, akkor térek rá az ejnye-bejnyére. Az ilyen típusú emberek mindig megbánóak, és sosem hurrogják le a rendőrt. A kiszabott szankció is ehhez mérten kedvezőbb egy szájtépősénél.

Meg kell jegyeznem, kevés kivételtől eltekintve általában normális szájízzel távozik a polgár is és én is az intézkedés után. Minden csak a két fél kulturáltságán múlik. Lehet, a suliban kicsit több pszichológiát kellene oktatni a kollégáknak, és általánosan jobb véleménnyel lennének rólunk.

b0c1k4 2010.03.22. 16:49:23

107! Sajnos nekem sincs jo velemenyem a rendorok uj generaciojarol (van par rendor ismerosom). Felesegemek par eve jottek haza ejjel Bajarol. Mar majdnem hazaertek mikor belejukjott oldalrol fekezes nelkul egy golf. Felesegemnek dupla kulccsonttorese volt (be volt kotve de 3an utaztak hatul oldalrol kapta a b oszlop mogott a kocsit). Apam (o vezette a kocsit) kerte hogy csinaljanak drogtesztet a csokanak.A rendorok megtagadtak, utolag kiderult a csavo valami nagykutya fia volt. Az ugyeseg gyorsitott eljarasban vizsgalta az esetet. Eredmeny (amit mi csak azert tudtunk meg mert az ugyvedunk bement hogy elkerje a papirokat a biztositoval torteno perhez) 30e forint bunti. Jogsija is megmaradt allitolag. A csavo vegig a kocsija mellett allt es rohogott. Meg csak bocsanatot sem kert. (A lampa amin atment mar legalabb fel perce piros volt tehat meg csak azt sem mondhatta hogy nemlatta)

107! 2010.03.22. 17:58:33

@b0c1k4:

Ha csak ez miatt a történet miatt neheztelsz, akkor ne tedd.

A kábszer vizsgálathoz indok is kell, csak úgy, mint a véralkohol méréshez. Ez utóbbi annyival egyszerűbb, hogy megfújatok egy szondát, és az ha pozitív, akkor már meg van a gyanú. (manapság már a szonda is kincs, alig van belőle nálunk). A kábszer bonyolultabb ettől. Még drágább a gyorsteszt, ezért nincs is nálunk. Ha nem találok a kocsiban semmi erre utalót, akkor nem vizsgáltathatom meg. Az meg már, hogy mekkora büntit kapott, egyáltalán nem a járőr bűne. Sajnos odafent a vezetőinknél sokkal durvább a korrupció. (Tisztelet a kivételnek!)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása