Nagyon érdekel, hogy ti, olvasók mit gondoltok a következő esetről, az eddigi tapasztalataim alapján valószínűleg meg fogja osztani a véleményeket. Ítélkezni könnyű persze, de nagyon más a helyzet egy arra járó gyalogos és egy kisteherautóval járó futár szemszögéből. Kell ilyenkor méltányosságot gyakorolnia a közterület-felügyelőnek vagy minden körülménytől függetlenül jogos a büntetés?
Párom nevében írok most nektek, mert ma reggel olvastam a filmforgatásos problémát és pont a napokban vele is hasonló történt. A párom futárként dolgozik területe a XI. kerület és éppen most büntették meg 30.000 Ft-ra, mert szabálytalanul, a zebrán állt meg.Hadd idézzek most a levélből, amit a Közlekedési Hatóságnak írtunk válaszul a büntetésre:
„A büntetést azért kaptam, mert 2010. február 23-án 10:22 perckor Budapest, XI. kerület, Bartók Béla út – Lágymányosi utca sarán szabálytalanul parkoltam. A szabálytalanság tényét egy térfigyelő kamera rögzítette.
DE! Amit Önök talán nem tudnak. Abban a kereszteződésben rakodási terület van kijelölve (a Lágymányosi utcába befordulva a zebra után jobb oldalon, kb. 15 méter hosszan) a szakasz végén táblával jelezve. Azonban azon a napon filmforgatás miatt az egész Lágymányosi utca le volt zárva!
Amint a felvételen is látszódik én munkavégzés céljából, álltam meg közvetlenül a gyalogátkelőhely után kirakott mobil tábla előtt egy Fiat Ducato típusú gépkocsival, melynek oldalán jól láthatóan, nagy méretben ott van cégünk logója. Azonban a Bartók Béla úton szintén nem lehet megállni, mivel a külső sávja buszsáv.
Hangsúlyozom még egyszer: elismerem, hogy szabálytalanul parkoltam, viszont önhibámon kívül, mert azzal, hogy filmforgatás miatt lezárták a teljes utcát és erről előzetesen senkit sem értesítettek, engem megakadályoznak abban, hogy a munkámat rendesen elvégezzem, az én munkához való jogom sérült ezzel.
Naponta többször járok el arrafelé és a forgatást megelőző napokban sehol sem volt kirakva erről tábla, az autók szélvédőjén nem hagytak semmiféle tájékoztatást! Ráadásul most emiatt most engem büntetnek meg, nekem kell kifizetnem 30.000 Ft-ot, ami nem kis összeg és igenis megterhelő számomra.
Tudom azt is, hogy a méltányosságból való elengedés/mérséklés mint olyan megszűnt.”
Antalbaba 2010.05.22. 11:13:32
_ng_ 2010.05.22. 11:25:57
Leadfoot 2010.05.22. 11:39:19
Ekkora baromságot is régen olvastam.
Emellett elismerem, hogy a futárok élete nem könnyű, én is dolgoztam ilyesmit.
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 11:39:24
Teljesen egyet értek Antalbabával.
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 11:41:52
AMúgy erre találták fel az elakadásjelző háromszöget. Pont egy ilyen váratlan szituációban kell használni,kirakva a kereszteződés elejére.
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 11:44:43
Én győriként úgy láttam eddig utcát lezárva,hogy egy rohadt nagy 2 lábon álló tábla miatt egyáltalán be se tudtam fordulni az utcába.
itt meg a képen még ketten is be tudtak fordulni.
javítsatok ki,ha rosszul látom a szitut.
arthur877 2010.05.22. 11:46:35
cett · http://cettblogja.blogspot.com 2010.05.22. 11:46:56
szerencséd, hogy egy vidám gyalogos nem hívta a sünöket és nem szállíttatta el a kocsidat... én lehet megtettem volna.
szépen 2-3 utcával arrébb állsz meg szabályosan (!). vegyék már észre a T futárok, hogy a kresz rájuk is vonatkozik, nem viccből találták azt ki.
RaveAcE 2010.05.22. 11:48:03
Itt pl. a gyalogosnak sérült az élethez veló joga. Tudom, leszarod. Én meg a büntetésed. Nem értem miért kell itt nyávogni.
Rocko- 2010.05.22. 12:19:10
amúgy azt tudom rá mondani: szopó, de ez van. ha 2 kilométerre kell megállni, akkor 2 kilométerre. senki nem mondta, h mindig rögtön a portánál van a parkolóhely.
pcmci 2010.05.22. 12:24:06
theutat villám 2010.05.22. 12:46:39
Gregorily 2010.05.22. 12:53:45
Kedved parasztoló..ööö..akarom mondani posztoló! Ha a pápának vittél volna új járókeretet, akkor sem állhatnál meg egy zebrán sem!
És szerinted miért? Mert a KRESZ így írja elő...Olvastad? Van jogsid amúgy? Tudod, előtte 15, utána 5m...rajta meg semmikor se...
Szerintem sürgősen írj egy új levelet, amiben közlöd, hogy egy idióta vagy, és bocsánatot kérsz, és megígéred, hogy többet nem fordul ilyen elő!
cork77 2010.05.22. 12:59:57
Na ezt meg hogy? Magától állt oda a Ducato? Csoszogj el szépen a postára - de próbálj meg szabályosan leparkolni - és fizesd be a csekket. A bordó ( most már sárga-bordó) futárcégnél 3 évig a VI.-VII.-XIII. ker. volt a körzetem, de SOHA nem okozott gondot a szabályosan való parkolás.
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 13:51:33
Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.05.22. 13:59:38
Gondolom, hasonló az érvelése azoknak is, akik a buszsávon, vagy a bicikliúton állnak meg, és kibasszák a vészvillogót, amíg bevásárolnak ("Mert csak egy száz méterre lévő kis utcában lett volna parkolóhely").
Szarjon sünt!
hawkeye 2010.05.22. 14:02:00
Jogilag is, emberileg is.
Mertha egy hűtőszekrényt szállított volna a címre, akkor emberileg megértem.
De naponta látom az ő, és más hasonló cégek embereit, cca. két dvd-s doboznyi küldemény kézbesítésekor ugyanígy parkolni.
Ugyanez vonatkozik a többi furgonosra is, akik pl. egy doboz Sport szelettel a kezükben szállnak ki a Körút külső sávjában másodikként leparkolt autóikból.
Még egyszer: ha nehéz, ha nagy, ha sok, érthető. De legtöbbször egyik se játszik, csak a trehány lustaság, a "leszarom" effektus...
A jogi oldalával meg nincs mit tenni.
Mindenesetre az utcákat pofátlanul lezáró filmeseknél parasztabb népség nincs a világon. Beleértve a kigyúrt, kopasz, fuxos, többnyire újdonsült "biztonsági őreiket" is...
mr_x 2010.05.22. 14:20:14
.lll. 2010.05.22. 14:36:40
.lll. 2010.05.22. 14:37:15
"streetfighter" 2010.05.22. 14:38:16
Jól lejárattad a párodat azzal, hogy ide beírtál. Ha ő is egyetértett vele, akkor röhejes!
Ekkora marhaságot csinálni (egy zebrát teljes szélességében elfoglalni), és utána hülyeségre hivatkozva védeni nagyon szánalmas!
Szó nélkül be kell fizetni a nem kevés birságot és kész. Szerintem a fele is elég lett volna, de nálunk semmi sem normális. : Ez jó kis tanulópénz lesz.
Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.05.22. 14:39:50
Még egyik sem halt meg ettől.
labi 2010.05.22. 14:42:10
De szerintem mindenki ezt tette volna. Ráadásul a vészvillogót is kitettem. Senki sem várhatja el, hogy elmenjek a következő lehajtóig ha nekem a lezárt közelében van dolgom.
ormotlan 2010.05.22. 14:43:02
Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.05.22. 14:43:19
Aláfestették a zebrát.....
helenésafiúk 2010.05.22. 14:45:07
És annak a babakocsisnak vagy kerekesszékesnek vagy csak egy sima gyalognak, akinek a Bartókra kellett kimennie, hogy kikerülje az autódat??? ő le van szarva, a lényeg hogy te le tudj parkolni egy centire az ajtótól, mert a parkoláshoz való jogod...nem hiszem el.
Én minden nap úgy megyek végig az utcánkon, hogy az úton kell mennem, mert nem férek el a járdán a sok parkolási jogával élő autóstól.
Kovacsla 2010.05.22. 14:45:30
Macibb
Öleld meg a pánikmacit és mond el neki mi fáj 2010.05.22. 14:47:10
Ha rakodási területnek is van felfestve az utca, a kresz szerint a zebrán akkor is tilos a parkolás.
Káposztakukac 2010.05.22. 14:47:11
mellesleg érdekes, hogy erre van kapacitás, de ennek ellenére az egész város össze van graffitizve és valamiért a lopott autókat sem tudják követni, pedig...
Yo! Maaan! 2010.05.22. 14:50:21
pernyekergető 2010.05.22. 14:51:30
Káposztakukac 2010.05.22. 14:51:57
ami engem zavar, az az, hogy budapesten a térfigyelőkamerák látatlanul annyira elterjedtek, hogy szinte mindenhol beléjük botlunk és nem tudjuk magunkat kivonni a megfigyelés alól. persze ez csak az autósokra vonatkozik, mert rendszám nélkül már basznak arra, hogy nyomozzanak.
megmondtam?megmondtam 2010.05.22. 14:58:51
lezárták neki a hivatalosan kijelölt rakodási területét, anélkül, hogy értesítették volna őket erről. nekik a munkájukhoz szükségük van a rakodási területhez, nem úgy mey az, hogy akkor majd 10 felé parkolunk 2km-es körzetben, és serpákkal cipeltetjük oda-vissza a cumót.
az a minimum, hogy egyeztetnek erről velük, vagy a filmesek kifizetik azt a napot a cégnek. (vagy a háttérben megállapodnak arról, hogy jó vazzeg pakoljatok a zebrán és ha lesz 1-2 30ezres bünti, azt kifizetjük)
normális országban elképzelhetetlen, hogy lezárjanak u.egy utcát forgatásért, hogy leszarják ha az ott dolgozóknak ebből káruk lesz.
az a minimum, hogy elengedik, ha már az önkormányzat ilyen balfasz volt a területfoglalási engedély kiadásánál.
Lúdtalp 2010.05.22. 15:00:05
theveryguest 2010.05.22. 15:00:51
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:05:44
Hát én nem vagyok futár csak bort szállítottam a Moszkva tér környékére (Retek utca asszem) egy barátom soproni pincészetéből egy ottani Vinotékába. Namost 10 darab 25 literes kannát a tököm fog elhurcolni 2-3 utca azaz 2-300 méter távolságból, és mit ad isten az egyetlen szabad hely egy gyalogátkelő hely volt. Hát én bizony úgy beálltam oda mint a szél és kiraktam egy áruszállítás feliratú táblát. Kb 3 perc alatt befutottam a borral oszt ennyi.
Tudom, szarjak sünt...
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 15:07:40
Ha leakarnak zárni egy utcát,akkor az út közepére kidobnak egy széles táblát,amitől nem tudsz bekanyarodni
Tényleg,a Skodás tulajt is várjuk,hogy ő netán kapott-e valamiért büntit????
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.22. 15:09:46
Szerintem ez nem mentesít senkit, mert nem kell feltétlenül odaállni, még ha rakodnak, akkor sem. Zebrát nem foglalunk el.
Én a futár helyett is kényelmetlenül érzem magam, ha nekem hoz valamit, és tilosban áll meg (elég gyakori).
Mondjuk mérsékelni lehetett volna a büntit, de mondjuk 15000-re.
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 15:11:15
Amúgy hány méter széles ez az egyirányú utca???
tutti 2010.05.22. 15:12:56
megmondtam?megmondtam 2010.05.22. 15:13:35
"mert rendszám nélkül már basznak arra, hogy nyomozzanak."
egyszer lelopták a rendszámot a verdámról. csináltattam újat, de basztam felrakni. ott volt a kocsiban becsomagolva a vadi új rendszám. 1.5 hónapig autóztam úgy Bp-n 'munkaszerűen', hogy se elől, se hátul nem volt rendszám, mire egyszer hajnal 2kor megállított egy rendőr.
hát itt-mutatom a vadi új rendszámot- most megyek épp a benzinkútra rendszámtartót venni.
nem tudott mit csinálni, de ezután feltettem. kiváncsi voltam mennyi idő mire beszólnak érte. nem kapkodták el. főleg, hogy heti 1000km-t mentem vele itt pesten.
"streetfighter" 2010.05.22. 15:14:03
"gondoljunk bele, ha mi lennénk a futárok, hogy csinálnánk?"
Tényleg olyan nehéz kitalálni?
A tábla mögött kell megállni és nem a zebrán!!!
Esetleg, ahogy már többen leírták a tábla még bónuszként áthelyezhető.
Jim Raynor 2010.05.22. 15:14:52
hát egyrészről szarjál sünt, másrészről ne járjatok ide panaszkodni, ha a saját lustaságotok miatt miatt néha mengbüntetnek titeket, mint tették azt a posztolóval is.
megmondtam?megmondtam 2010.05.22. 15:18:40
ez azért más, mintha a kopaszgeci vagy a cigánygeci a terepjáróval vagy a medzsóval áll oda, mert csak.
romesz 2010.05.22. 15:20:19
A jelen esetben talan a filmeseket kellene megkeresni, mival miattuk nem tudott szabalyosan parkolni
megmondtam?megmondtam 2010.05.22. 15:20:21
Esetleg, ahogy már többen leírták a tábla még bónuszként áthelyezhető."
aztán megbüntetnek, hogy behajtottál a lezárt területre...jobb esetben.
rosszabb esetben belelógsz a képbe, vagy egyéb módon elbaszod a forgatást, és jól beperelnek a filmesek téged vagy a céget.
Golem 2010.05.22. 15:20:29
Egyébiránt, ha a tábla túloldalán leparkol, a filmesek valszeg semmit se tudnak vele csinálni. Feljelentéssel nem fognak szarakodni, az ő biztonsági embereik nem érhetnek a kocsihoz, a közteresek meg nem érnek ki csak úgy pikk-pakk. Még ha lenne is valaki, aki felhívja őket.
Vérlázítóan ostoba emberek vannak az utakon.
Mondjuk utóbbi időben azt vettem észre, hogy javul a tendencia és szaporodnak a jó fej, hagyományos értelemben vett előzékeny autósok is. De ez egy másik poszt.
tbb 2010.05.22. 15:21:09
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:21:36
Te meg próbálj meg egyszer két darab 25 kg-os kannával gyalogolni egy 100-200 métert.
Mint feljebb írtam, nem vagyok futár, de azért abba bele tudok gondolni, hogy a futár naponta 20-30-szor vagy még többször kell bevigye a csomagot a címzetthez. Ha a pesti parkolási körülményeket figyelembe veszem, akkor kb. minden alkalommal futkozhatna 2-3 utcát a ki tudja mekkora csomaggal...
bikila 2010.05.22. 15:21:43
Zebrára nem állunk, értsd már meg.
Akkor az se zavarjon, ha pl. a kapubejáród elé valaki beáll, és csak beugrik vásárolni az ABC-be 10 karton ásványvizet. Te meg pont akkor mennél el otthonról és késésben vagy.
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:23:27
neki szólt az előző hozzászólásom.
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:24:49
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:26:28
Vagy békázzák be a járdán 500 méterről?
bikila 2010.05.22. 15:29:32
Don Quixote de la Ferko 2010.05.22. 15:30:37
Amikor a Baros téren laktam, nekem is egyszerűbb lett volna leparkolni a kapu előtt, de muszáj volt hátra menni, oszt volt olyan, hogy 5 kör után is csak a régi urológiai rendelő környékén volt hely.
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:30:46
hipokrita 2010.05.22. 15:34:35
bikila 2010.05.22. 15:34:41
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:36:19
Persze ezeknek a mellékhatása meg nem tetszik. Akkor költözz vidékre, ott nincs tumultus.
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:38:45
Tippelhetek? 100-ból nulla teszi ezt meg.
romesz 2010.05.22. 15:39:01
privateer 2010.05.22. 15:41:21
Lényeg hogy zebrán nem állunk meg.
Basszus, igen békázzák be 500 méterről akkor!
privateer 2010.05.22. 15:43:27
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:43:42
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 15:44:35
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 15:45:55
nem sok
legkozelebb nem fog ott megallni
mindig csaka zindok kereses megy
itt a boltom
csak 2 percre beugrottam
stb.stb.
van ahol meg lehet allni van ahol nem
ahol nem, ott nem
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 15:48:21
najo
lehetni lehet betorni is, meg bankot rabolni
meg buntetni is
bikila 2010.05.22. 15:49:58
Tudom, hogy az áruszállítás is egy "szükséges rossz" és nincs is ezzel gondom - bár elég sok áruszállító nem kora reggel, vagy késő este, vagy akkor dolgozik, amikor a legkevesebb gondot jelenti, hanem akkor amikor a legnagyobb forgalom van. Persze nem mindenhol tehetik ezt meg - pl. a Váci utcában sem hiszem hogy du. 5-kor bemehet az áruszállító mondjuk az adidas bolthoz, mert neki akkor jó és majd félreugrálnak előle a gyalogosok.
A szemétszállítást is meg tudják oldani kora reggel - legalábbis ahol lakom.
Viszont a zebrára akkor se álljon senki, ezzel van a gondom. A képen látható áruszállító is meg tudta volna oldani - ha akarta volna - hogy ne a zebrán álljon meg és ehhez nem kellett volna 2 utcányira elmenni. hanem a táblát 1 m-rel arrébb tenni és beállni az üres helyre. Vagy, ha le van zárva az utca, akkor a zebra után az út közepén is megállhatott volna 3 percre.
Azért az áruszállítók egy részében igencsak benne van a leszarom tabletta, és ha 10m-rel arrébb megállhatna, akkor is ott áll meg, ahol szinte mindenkinek gondot okoz ezzel - legalábbis sajonos ez a tapasztalatom...
Mertcsak 2010.05.22. 15:50:59
Mertcsak 2010.05.22. 15:52:40
A futárok nem tudnak hajnalban vagy késő este dolgozni,mert reggel kapják az árut és nappal kell kihordaniuk.
Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2010.05.22. 15:53:40
orangutan 2010.05.22. 15:55:10
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 15:55:45
bikila 2010.05.22. 15:58:12
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 15:59:41
Ha meg volt ott valami filmes ürge,akkor szólok neki,hogy a címre feldobom a csomagot,és tépek el a Duggatóval. :)))
bikila 2010.05.22. 16:02:04
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.22. 16:06:10
No comment.
Mertcsak 2010.05.22. 16:06:40
Na igen,hajtják őket erősen,nem ritka a napi 80-100 cím egy kocsinak.
Nem akarom védeni,zebrán megállásért büntessék meg,lett volna lehetősége máshogy megoldani.
(Halkan jegyzem meg,hogy a büntetések összegét mostanában azért erősen túlzottnak érzem a jövedelmi vioszonyokhoz képest.)
Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.05.22. 16:09:19
bikila 2010.05.22. 16:15:01
De amit feljebb írtam, jó páran közülük erre hivatkozva mindent és mindenkit leszarnak, és ha megtehetnék sem állnak kevésbé zavaró helyre.
A zebrán való megállásra a fenti indokok nem jogosítanak fel senkit. Svájcban egy ilyen mutatvány után megnézhetné magát a delikvens.
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 16:16:49
Káposztakukac 2010.05.22. 16:36:38
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.05.22. 16:37:41
Ahhoz képest pedig, hogy volt már itt százezres parkolással kapcsolatos büntetés, mert belógott az autó vége a mozgásérült parkolóba, a harmincezer nem is olyan sok.
Nyilván azért gondolják sokan, hogy az ilyesmi bocsánatos bűn, mert rengeteg más szabályszegést is látni az utakon és sajna általában ezek legtöbbje büntetlen marad. Ezért akit "elkapnak", úgy érzi, hogy őt igazságtalanul sújtja a sors. Az ideális megoldás az lenne, ha sokkal nagyobb arányban kapnák el a szabálysértőket.
A térfigyelőknek meg szvsz pont az lenne a célja, hogy a szabálysértőket elkapják, legyenek azok bankrablók, zsebtolvajok, vagy éppen tilosban parkolók. Ilyenkor személyiségi jogra hivatkozni szerintem elég siralmas.
A mérleg másik serpenyőjébe annyit tennék, hogy ha filmforgatás miatt lezárnak valamit, szigorú szabályok legyenek arra, mennyivel előre és milyen módon kelljen azt közhirré tenni és ennek be nem tartását szintén bírságolják.
Meg még annyit, hogy nyilván van ennek olyan oldala, hogy a szállító cég rákényszeríti az alkalmazottat az irreálisan magas napi "normára", aztán gondolom képmutatóan széttárja a karját, ha valamelyikemberét megbírságolják.
De ettől még a büntetés jogos, ráadásul az illető szabadon eldönthette, hogy mondjuk félóra extra helykeresés és cipekedés helyett bevállalja a zebrát. A konkrét esetben ráfázott, de ha mindig ezt teszi, a akkor lehet, hogy hosszú távon "bejön" neki. Sajnos.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.05.22. 16:42:38
Ámbár... hacsak úgy nem, hogy egy helyen sok címzett is van, pl. én a munkahelyemre szoktam a könyveket rendelni, a futárnál mindig jó pár csomag van...
vanek ur 2010.05.22. 16:45:23
A jozan eszre hiaba apellalnal (nem allunk a zebrara, mert tilos, es mert foloslegesen teremt veszelyhelyzetet) - egy-ket korabbi hozzaszolasban ott a pelda. Marad a buntetes. Nevelo hatasa pedig akkor van, ha az ember megerzi. Ha valaki felhavi fizeteset erre kolti, legkozelebb megtanulja, hogy nem all a zebrara. Ennyi.
nahát-nahát 2010.05.22. 16:46:08
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 16:52:01
esef 2010.05.22. 16:52:34
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 16:52:55
Ha jobban tetszik közterület!!
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 16:53:59
esef 2010.05.22. 16:55:22
esef 2010.05.22. 16:56:03
Mozgáskorlátozott helyre parkoltam...
Jim Raynor 2010.05.22. 17:03:04
1. igen, békázzák be 500 méterről.
2. sok ilyen tahó módon parkoló furgonost láttam már, de egyiknél sem láttam annyi árut, aminek a cipelésébe belerokkant volna.
3. ezentúl, a havi nagybevásárlás után megállok az út közepén a kocsival, keresztben, mert úgy esik a legközelebb a csomagtér ajtaja a bejárathoz, vagyis nekem így a legjobb.
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 17:05:39
záporjózsi 2010.05.22. 17:07:14
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.22. 17:16:19
Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.05.22. 17:17:30
Svájcban a jövedelemhez vigazítják.
Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.05.22. 17:19:41
eml 2010.05.22. 17:20:10
eml 2010.05.22. 17:23:11
Davyd · http://wordsofmusic.blog.hu/ 2010.05.22. 17:28:31
bikila 2010.05.22. 17:32:26
Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.22. 17:33:47
Nálunk az irodaház garázsának utcájába költöztek be pár napra filmesek. Tökéletesen korrekten emberi módon meg tudtuk beszélni, várjak, mehetek, filmfelvétel pereg etc etc etc... :)
közlekedési bűnöző (törölt) 2010.05.22. 17:34:33
"az a baj hogy Ilyen Stohl féléknek semmmi egy 30 ezer forintos büntetés,még a 300 ezer sem veri őket földhöz,és sajna erre kalkulálták ki a drága büntetést.
Svájcban a jövedelemhez vigazítják.
Válasz erre "
Ezzel az a gáz, hogy Mo-n a leggazdagabbak keresnek papíron a legkevesebbet...
Viszont szvsz lehetne a szabálysértés elkövetéséhez használt kocsi értékéhez igazítani a büntetéseket.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 17:37:15
azert ez nekem nem tulsagosan tunik igazsagtalannak
itt nalunk is csak ovadeknal vesik figyelembe a jovedelmet
ha a szemeteles 100 dollar, az akkor annyi
mindenkinek
Leonard Zelig 2010.05.22. 17:37:24
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.22. 17:38:26
Templ@r 2010.05.22. 17:41:24
""engem megakadályoznak abban, hogy a munkámat rendesen elvégezzem, az én munkához való jogom sérült ezzel."
Ekkora baromságot is régen olvastam."
A munkához való jog, az alkotmányunkban van rögzítve, ezt nevezik alkotmányos alapjog-nak. És szvsz ezzel sérült a futárt munkához való joga.
Ez persze nem jogosítja fel arra, hogy a zebrán parkoljon, teljesen jogosan büntették meg.
romesz 2010.05.22. 17:47:05
misitcom 2010.05.22. 17:48:58
eml 2010.05.22. 17:54:30
A nappalnál maradva, azon a környéken nem szeretek dolgozni, mert a múltkor 1 óra alatt még szabálytalanul sem tudtam megállni.
Van egy 2 havonta rendszeres könyves melóm arrafelé, 90%-ban állandó címekkel, és napközben kell csinálni (cégek). Azt előre megtervezem a legutolsó méterig, és az Alleeba parkolok be, max 400 Ft, de ez parkolás elviszi néha 2-3 címem hasznát is. (Általában 200/cím nettó, ez a minimum)
Az Alleeban parkolva a vasút-KDT-Feneketlen tó-Bertalan területen 32 címet lehet három óra alatt megcsinálni gyalog. A XXII. kerületben ugyanennyit címről címre menve, a teljes kerület területén, hacsak nem kell bemenni valami szar helyre (földút, sétálós telephely, várni kell az aláíróra, bonyolult portaszolgálat), akkor maximum egy óra és 20 perc, de akkor ráérősen csináltam.
Ahol én melózom, ott határidősek ezek a munkák, aki sokszor mulaszt határidőt, az kevés munkát kap, és elmegy. A rekordom egy termékmintával, névre-címre (tehát konkrét embereknek szólt, cipősdoboznyi). Visegrád és Százhalombatta között leadtam 128-at, reggel 7-kor voltam az első címen (Visegrád), 20:30-kor az utolsón, 8-at nem tudtam átadni sehogy (szomszédnál pl), az címenként nettó 400/cím volt. De ebben nem állsz meg pisilni-kakilni, enni-inni is csak menet közben.
Ez a 120 egy 2-3 napi adag egy normál embernek.
Szóval ha jó helyen vagy, akkor van pénz (Egyre kevesebb egyébként), de én bizonyos normákat betartok, úgymint zebrán nem állok meg, igyekszem nem a rokihelyre állni.
Konkrét esetben én simán beálltam volna a mobiltábla mögé, elakadásjelző, futárszolgálat tábla.
A helyszín, és tényleg ott a rakodási övezet tábla:
www.norc.hu/embed.aspx?id=b84db9c4e0fa57574d86f5aa178903fb&ppa=214.8&r=209.2&vla=4.9&lz=25&acc=b18dc43c-86a0-4044-b632-582f3fa541cf
A parkolási övezet tábla mögött van.
Akik itt osztják a futárokat, ugyan osszák már ezeket az autókat is, mert ezekre is vonatkozik a KRESZ, leparkolják ugyanis a rakodási területet. Egyszer mi ezeket fogjuk elvitetni, 20x20 centis darabokra flexelve, szatyorban.
www.norc.hu/embed.aspx?id=88f0744de7c1a16189c292a7b49bc850&ppa=324&r=122.2&vla=-3.5&lz=59&acc=b18dc43c-86a0-4044-b632-582f3fa541cf
Van egy éjszakás köröm újsággal, ahol a rendőröknek igazoltatáskor adtam 21:30-kor másnapi megjelenésű hetilapot, de be volt érte zsongva. Majd elkezdett a rendőr kioktatni, hogy hogy kell szabályosan megállni, (Kb 40 másodpercet álltam egy 3 sávos úton). Én erre odamentem a rendőrautóhoz, kivettem az ülésről a neki adott másnapi újságot, és mondtam neki, hogy a hetilapot a megjelenés napján a kijelölt értékesítőhelyeken lehet megvásárolni. Ez valami spéci modellezős újság volt, nem két forint volt az ára, nem árulták mindenhol, és a nyomdászok odaadták ingyért, ha kell elvihetem, mert vágási hibás volt (minden második oldalt, ahol lapozol, neked kellett felvágni kézzel).
Ezt leszámítva 5 éve nem volt gondom rendőrrel. Nappal mondjuk, ha hülye helyen állok meg, akkor sem állok 2-3 percnél többet. És mégegyszer: NEM ÁLLOK MEG ZEBRÁN! SOHA!
Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.05.22. 17:55:40
eml 2010.05.22. 17:55:59
Lakatos Baltazár 2010.05.22. 17:56:02
Ez a rohadt hely, hogy fél minimálbéreket, meg 100-akat, meg 300-akat vágnak az emberekre. Rohadna meg ez az egész hely.
Blogerovac 2010.05.22. 17:59:04
Bazzeg, a szellemi fogyatékosság már feltétel a sofőr munkakörnél?!
eml 2010.05.22. 17:59:11
Mennyit mentél éjjel? Rendszám nélkül.
eml 2010.05.22. 18:03:41
Kívánom hogy anyádat is vigyék hordágyon 3 utcányit az esőben!
A mentős is megáll az út közepén, ha nem baleset van, akkor is. Sima betegszállításnál is.
Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.22. 18:05:27
A mentő az mentő, a betegszállító meg betegszállító. Nem ugyan az ám! :)
misitcom 2010.05.22. 18:05:35
bikila 2010.05.22. 18:09:02
eml 2010.05.22. 18:09:41
Leonard Zelig 2010.05.22. 18:14:47
LoL, a futár munkája, hogy fusson. Tehát nem lépjen kettőt és kész. Tessék futni.
min 2010.05.22. 18:18:17
KávéMókus 2010.05.22. 18:30:32
cogito..sum 2010.05.22. 18:33:24
1.annak a két portásnak annyi vér nem volt a pucájában hogy közölje.
2 ha indokolatlan a tábla miért nem ezt jelentik.
eml 2010.05.22. 18:33:28
Rahsid 2010.05.22. 18:37:15
Káposztakukac 2010.05.22. 18:38:13
Rahsid 2010.05.22. 18:39:58
Azért az ilyen hozzáállással rendelkezőket is minden további nélkül kapja el egy talicska aprómajom egy kiadós menetre.
KávéMókus 2010.05.22. 18:40:31
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 18:41:45
floridaban konkretan ott van a tikett hatoldalan, pl a gyorshajtas
x mph
x dollar
egy adott plusz utan persze nem tikett van hanem birosag
@Mertcsak:
kapjak meg este es hordjak ki ejjel
@eml:
mentos, rendor tuzolto ott all meg ahol akar, figyelve hogy ne legyen balesetveszely/
kibaszott nagy szirenak/
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 18:44:00
hat pedig, ha nyitok boltot, megszervezem az aruszallitast, megnezem van -e parkolo
ha meg futar vagyok es nincs a kornyeken megallasi lehetoseg, akkor igy jartam
ha nagyon gaz a kornyek nem kell felvallalni a melot
lecet
no mail, no problem 2010.05.22. 18:45:15
@közlekedési bűnöző: igen, más országokban ezt tennéd. és ez lenne a normális.
@Templ@r: el vagy tévedve: már akkor sérültek az alkotmányos jogai, amikor jogsit kellett szerezni, mint a többi parasztnak, akik nem is dolgoznak, hanem csak ténferegnek az utakon, feltartva a dolgozó járművezetőket. az már csak a jogsértés sűlyosbítása, hogy nem hajthat fel a bérház negyedik emeletére kocsival az ajtó elé, szörnyű.
Rocko- 2010.05.22. 18:46:01
KávéMókus 2010.05.22. 18:50:05
Rahsid 2010.05.22. 18:58:32
eml 2010.05.22. 18:59:32
Mentő rendőr tűzoltó csak akkor áll meg ott és ahol akar, HA használja amegkülönböztető jelzést (kék villogó).
A mentőknél tudom, hogy már vontak sofőrt felelősségre 'indokolatlan kéklámpa használat' címen is.
Hagyma, ez egy másik ország! És most nem földrajzilag értettem.
Elnok ur 2010.05.22. 19:05:21
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 19:06:50
en mezei soffor vagyok, igyekszem betartani a szabalyokat, mert eppen tegnap a haverom nem tul jo helyen allt meg, es 2/ketto percet/ toltott a bankban es ott volt a buntetes
hat emiatt
amugy megy 3 metert , a zebre utan megallhat
@eml:
az tuti masik orszag, ha valaki latja a kulonbseget en igen, hidd el
ejjel 3-kor nem csenget be, de nappal sem all meg csak ahol lehet
mondjuk itt kentuckyban a parkoloora es a prkolohaz a divat, a parkoloora az ut mellett es az orok a fedex-el meg a UPS-el nem foglalkoznak
de ha zebran allna meg akkor igen
nem vagyok en szent en is alltam mar megg hendikepp parkoloban mert nem volt hely es 2 meterre volt az ujsagos, jott volna egy hendikeppes rogton elallok, deha ellenor jott volna vagy rendor, hiaba dumaltam volna, hogy 1 perc volt
akkor tikett
forgodssake 2010.05.22. 19:07:04
buta vagy es csodalkozol h nem ert meg senki.
ha nincs lezarva a hely mondjuk csak minden rakodasit hasznal eppen valaki akkor is serula munkahoz valo jogod?
az mondjuk udito hir, hogy nem a jogot valasztottad hivatasodul. setet vagy mintaz eccaka es ezt legalabb fel is raktad a netre, hogy a fonokod is lassa.
Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.22. 19:07:19
A várakozni tilos, kivéve áruszállítás kijelölés kb másfél millió forint a boltnak. Hogy "nokiás dobozos" plusznak kell-e csúsznia azt nem tudom. :)
sosem 2010.05.22. 19:11:42
Ha kéred, leírom, hogy mit kell írnod, kifogásként.
De a legegyszerübb, egy szervízszámla, mivel az autód "elromlott". )
jaafar 2010.05.22. 19:13:40
sosem 2010.05.22. 19:22:13
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.22. 19:28:35
A superb-os hova akar menni, ha le van zárva az út?
Nem szép dolog zebrán állni, de ha nem lehet másképp megoldani, akkor ez van. Ha meg teljesen le van zárva az utca, akkor oda úgysem megy be autó, szóval nyugodtan át lehet menni a zebrától 1 méterre is.
Azoknak a nagyonokos kreszhuszároknak, akik szerint 3-4 utcával arrébb kell megállni, és onnan kocsival betolgatni az árut, pedig csak annyit tudok mondani, hogy próbálják meg naponta min. 15-20-szor ezt megcsinálni, és utána nyafogjanak.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.05.22. 19:29:55
Öleld meg a pánikmacit és mond el neki mi fáj 2010.05.22. 19:31:10
KávéMókus 2010.05.22. 19:32:25
Öleld meg a pánikmacit és mond el neki mi fáj 2010.05.22. 19:37:38
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 19:37:47
valahol az V kerben volt a bolt meg a raktar
minden alkalommal 500 a kezfogaskor es volt rakodasi helyunk
akkor meg eleg volt ennyi
szekrenysort nehez elbekazni, de zebran nem alltunk meg
mielott mentubk kirakott 2 szeket vagy ikyesmi
ha minden kotel szakadt akkor kicsit feltartottuk a forgalmat, olyankor egy savon mentek
steflac 2010.05.22. 19:40:22
Hogy miért: a gyalogosok miatt!
A "villogóval mindehol árurakodókat" meg eleve gyűlölöm, nem a tiétek az úttest, az nem parkoló! Nehéz felfogni?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 19:40:40
hat most igy jart
ez olyan /m,ert tuti vagyok maskor is allt meg ott, csak most jo rafogni a filmre/ aki sose vett berletet
az allomasrol jart be a gimibe
neha elkaptak, de egy tanev folyaman nyereseges volt
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 19:41:45
ez kimaradt
Kovacsla 2010.05.22. 19:46:49
És utána tolják fel a békával az aprómajmokat a Lágymányosi utcán mondjuk a Budafoki sarkától a Bartók Béla sarkáig. Verejtékes 500 méter lenne :-)
Macibb
KávéMókus 2010.05.22. 19:49:34
sosem 2010.05.22. 19:50:40
pengusz 2010.05.22. 19:50:43
Megnéztem volna a futárt mit csinál, ha két ráérő gyalogos elé illetve mögé áll (természetesen nem a holt térbe), és ott álldogálnak vagy 20 percig. Akkor mi a következő lépése? Átgázol rajtuk, mert ő siet és dolga van, ezért bármilyen szabályt megszeghet?
Egyébként a futár ugyanolyan, mint a pénzszállító/ taxi: rájuk semmilyen szabály nem vonatkozik! Én kevésnek is találom a büntetést, hiszen aki hivatásos sofőr, és ilyen szinten szarik a szabályokra, az ne legyen hivatásos sofőr! Szerintem a kocsi elszállítása + 100.000 Ft igazán nagylelkű büntetés lenne hivatásos sofőrök esetében.
Titus_sb 2010.05.22. 19:51:41
Kerülgetjük az autókat ebben a kutyaszaros-macskaköves mókuskerékben.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 19:55:21
ezt mondtam en is
mindenki kifogast keres, miert ott es miert es csak 2perc
ettol lehetnek elcseszettek a szablyok es a tablak, de ha ott vannak..
be kell tartani
meg en sem hiszek a KRESZ-ben de illik legalabb nyomaiban kovetni
mert legkozelebb Te szopsz
akkor aztan mutogatod a KRESZ konyvet
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 19:58:32
extrem szallitasnal mifelenk kernek egy rendorautot aski megall mogotted, mig felviszed az elbaszott zongoradat es villog:)
ecceru ez
en fuvaroztam majdnem aposommal, es egyszer mondtak zongorat kene/ nem paianot/ mi meg mondtuk ez a Te problemad
qrwa nehez, nem fer be sehova
de ez a "parom" futar, tartok tole nem zongorat szallit naponta
sosem 2010.05.22. 19:58:47
zolika78 2010.05.22. 20:01:15
Rahsid 2010.05.22. 20:01:31
sosem 2010.05.22. 20:02:39
okostojgli (törölt) 2010.05.22. 20:09:46
Vágod,
"MI A ZEBRÁN IS MEGÁLLUNK HA AZ ÜGYFÉL ÚGY KÍVÁNJA!"
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 20:11:04
hat bazmeg itt tenyleg szinte minden sarkon
nem orom sokszor
van is tekintelye
jo, neha lelovik, dehat veszelyes foglalkozas
Misi 2010.05.22. 20:15:48
Megerdemelte...
sosem 2010.05.22. 20:16:45
sosem 2010.05.22. 20:18:12
Nymus 2010.05.22. 20:22:24
AvgDvl 2010.05.22. 20:23:15
Nem csak az átkelést akadályozza, de a kereszteződés belátását is, nagyjából minden irányból.
Eleve halál az átlátszatlan puttonyos teherautókra.
Nymus 2010.05.22. 20:23:50
LOL... szerencsetlen
Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.22. 20:24:34
Ezzel a "mögötte rendőrautó kékvillog"-gal itt egy a gond. Tuti lenne minimum 20 ember 10 perc alatt, aki kérdőre vonná, megjegyezné, hogy na má' megin' kiaqrvaannya ilyen fontos ember, akinek rendőr biztosít helyet.... :)
"streetfighter" 2010.05.22. 20:28:30
Az általad vázolt büntetésre:
Menj te a jó büdös francba!
"streetfighter" 2010.05.22. 20:30:19
Neked is kezeltetned kéne magad.
"streetfighter" 2010.05.22. 20:34:13
"ettol lehetnek elcseszettek a szablyok es a tablak, de ha ott vannak..
be kell tartani"
Birka szellem, mi?
AvgDvl 2010.05.22. 20:35:23
Lehet, de attól még nem én vagyok a közlekedés-paraszt. Igaz, nincs is az autóm oldalán "nagy méretben a cégünk logója". Mert az mentesít minden szabály alól.
KávéMókus 2010.05.22. 20:35:25
AvgDvl 2010.05.22. 20:37:42
"Birka szellem, mi? "
Na itt a lényeg. Ez a szellemiség az, ami miatt balkáni állapotok uralkodnak az utakon. Aki nem képes, vagy nem akarja betartani a szabályokat, az ne közlekedjen. Vagy költözzön Albániába.
Add le szépen a jogosítványodat, és járj gyalog.
"streetfighter" 2010.05.22. 20:46:25
A hülye szabályokat nem tartom be ennyi!
Azt is csak emberek hozzák.
Ők is tévedhetnek.
Azt mondják ugorj a kútba, beleugrasz?
Kiváncsi lennék, hogy vezetsz? :D
romesz 2010.05.22. 20:50:13
AvgDvl 2010.05.22. 20:54:54
"A hülye szabályokat nem tartom be ennyi!"
Akkor menjél el tiltakozni ellenük, éhségsztrájkolj a közlekedési felügyelet elött, vagy valami, de ha vezetsz, akkor tartsd be, mert a többi közlekedő jóhiszeműen számít rá.
( ez nem pont a parkolásra vonatkozik, hanem általában )
steflac 2010.05.22. 20:59:51
A konkrét képen pl. a gyalogosok kénytelenek a csomópontba besétálni... és ha jön egy kerekesszékes, vagy babakocsis, vagy kisgyerek? De egyáltalán, mit kell ezen magyarázni!?
eml 2010.05.22. 21:11:39
Akkor Bp-n a boltok 99%-a bezárna.
Don Blasius 2010.05.22. 21:12:09
XI. kerület? Ott nem nokiásdoboz van, hanem barna boríték. ;):)
Egyébként meg: a posztoló jogosan kapta büntetést, nyugodtan megpróbálhatta volna előrébb, ha úgyis le volt zárva az utca. A posztban szereplő cég autói reggelente rendszeresen raliversenyt rendeznek a Soroksári úton, követési távolságra, indexhasználatra, sebességhatárokra egyaránt tojva. Biztos érzik az autót, de elég idegesítő és néha ijesztő manővereket produkálnak.
De hogy meg is védjem őket picit, a pontos szállítást úgy érik el, hogy orrba-szájba szabálytalankodnak. És ez nemcsak erre a cégre igaz, hanem szinte az összes hasonló cégre. Tipikus, hogy egy hazai munkáltató spórol az embereken. Talán több futár kellene, de azt már csesznek megfizetni. Saját melóhelyemen is megtapasztaltam rá, milyen az, ha spórolnak az emberen. Ezért vannak a fáradt ideges, stresszes kamionosok, futárok, területi képviselők. Lehet, hogy 5 emberrel lehet jól megoldani egy munkát 8 óra alatt, ehelyett marad 3, aki meg vagy túlórázik ingyen (és még le is basszák, hogy miért lassú) vagy megy a kapkodás, aminek ez az eset is a következménye. És ez a probléma már túlmutat a poszton persze, miért is van ez így.
Ettől függetlenül kerestem volna más megoldást a zebra helyett. És hasonló okból nem mentem fel a piroson átrohanó biciklis futárokat sem. Ott is megy a sürgetés. Nagyon erőlködünk, hogy hű de szolgáltatunk, de az emberélet mintha nem számítana.
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.22. 21:14:35
Azt hiszed, attól jól vezetsz,hogy mész ész nélkül, Pubi?...
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.22. 21:25:24
Ez a munkája, ezt vállalta, ha nem tetszik, nem kell csinálni, de más f.száva verni a csalánt???Mást sodorni veszélybe, hogy neki könnyebb legyen? Hol élsz te?? Fuvaros észjárás, tisztelet a kivételnek. (A posztoló férje nem az.)Ja és még egy. A fenti cég sofőrje rendszeresen szállít nekem. Arra nem tudom rávenni, hogy a házunk előtt, ahol a max.30km/óra és a kapu direkt az útra nyílik, ne menjen legalább ő 90-nel...Nem sajnálom őket...
eml 2010.05.22. 21:44:21
A sok köcsög bunkó ott sem vette észre, hogy a rakodási területet a seggjancsi baromarcúak, akik a KRESZ mindenek feletti elsőségét papolják, gond nélkül teleparkolják, mert derogál nekik 6 utcával arrébb leparkolni az autójukat.
4 darab leparkolt rakodási terület, az első a poszt helyszíne. Mindegyik max két utcányira az eredeti helyszíntől. Elég?
Ezeket a köcsögöket is meg kellene büntetni, mert tudomásul kellene venni, hogy a rakodási terület nem parkoló.
www.norc.hu/embed.aspx?id=c3c61423e27c832d6f89a52b60970232&ppa=218&r=-119&vla=1.6&lz=20&acc=b18dc43c-86a0-4044-b632-582f3fa541cf
www.norc.hu/embed.aspx?id=1716f479bd64b63c9b9e5add888c1ad1&ppa=266.4&r=157.2&vla=-2.4&lz=31&acc=b18dc43c-86a0-4044-b632-582f3fa541cf
www.norc.hu/embed.aspx?id=3537fc773d931082c443d64843019983&ppa=259.1&r=-23&vla=-0.5&lz=20&acc=b18dc43c-86a0-4044-b632-582f3fa541cf
www.norc.hu/embed.aspx?id=ccabf15843edca88fe78fb05adc93d12&ppa=194.7&r=-115.4&vla=1.9&lz=23&acc=b18dc43c-86a0-4044-b632-582f3fa541cf
A térfigyelő kamerás gecik is jobb lenne ha ezeket rakodási területet elálló fasszopó köcsögöket is elkezdenék büntetni, de hamarosan!
eml 2010.05.22. 21:46:48
FIZESSEN!
Inkább állt volna meg a Bartókon, Egyébként ott nem buszsáv a külső.
lutria 2010.05.22. 22:11:18
Egyébként könnyű azt mondani hogy parkoljon távolabb és "sétáljon"de ha akár csak 50-100métert kell,akkor vissza is annyit és igy hamar összejönnek a kilóméterek,néha én is többet gyalogoltam mint amennyit vezettem.Szerencsére a belvárosban nem dolgoztam mert ott még durvább lehet parkolni.Ráadásul nem csak kekszesdoboz méretű csomagok vannak hanem akár 30-40kg-osak is vagy pl.kettesével csomagolt autófelnik vagy gumik.(tudnék mesélni miket képesek az emberek feladni)
Egyébként vajon mit léptek volna a térfigyelős zsaruk ha azt látták volna ha kiszáll a sofőr és átrendezi a táblát máshová?Nem lehet hogy dupla büntit kapott volna?
Az is csak egy kamu lehetőség hogy kifogással lehet élni a rendőrségi határozat ellen mert az a szabvány válasz hogy nincs lehetőségük mérlegelni vagy méltányosságból csökkenteni a büntit,azt csak a biróság teheti.Nem érdekli őket hogy ha pl.ha megbüntetnek 50e-Ft-ra és csak 70-et keresel miből fizeted ki 15 napon belül,egy ismerősömnek meg bevonták a jogsiját egy bagatell koccanás miatt,de nem érdekelte őket hogy a munkájához szükséges és abból él ő és a családja,úgyhogy már másnap munkanélküli is lett,már legalább 2-3 millójába került a szigorúság.
eml 2010.05.22. 22:22:30
De az éremnek a másik oldala a négy kép, amiket belinkeltem kicsit feljebb.
És ha a zebra miatt a GLS büntit kapott, akkor minimum aznap megcseszni mindenkit, aki leparkolta a rakodási övezetet. Ez így lett volna korrekt.
lutria 2010.05.22. 22:45:54
De ettől még lehet hogy a rendőrök igy is megbüntették volna mivel egy szabályosan,engedélyel kihelyezett megállni tilos tábla volt és a bevétel a legfontosabb.
Perillustris 2010.05.22. 22:58:10
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.22. 22:58:48
"streetfighter" 2010.05.22. 23:01:52
Én nem pártolom a zebrán megállást!
Olvass vissza te szerencsétlen!
Már rég nem erről volt szó!
eml 2010.05.22. 23:09:10
Nekem egyszer az egyik rendőrség előtt mondták, hogy ott nem szabad várakozni, én mondtam akkor minden rendben, a csomagleadás ugyanis csak megállás, nem várakozás. Nem értette meg, csak akkor amikor kiderült hogy a címzett a kerületi rendőrkapitány. Utána állhattam volna az út közepén is.
"streetfighter" 2010.05.22. 23:09:40
Na, már csak te hiányoztál nagy eszü!
A szánalmas ovodás szinvonalu szövegeddel.
Te csak tartsd be a szabályokat és ne foglalkozz mással, mert még megerölteted az agyadat!
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.23. 07:30:09
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.23. 07:33:31
@"streetfighter": helyes. Remélem, rajtad is keresztülmegy egy úthenger, mert hülyeségnek tartja, hogy a fajtádon nem lehet keresztülmenni.
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.23. 08:15:43
@eml: Teljesen jogos, senki nem mondta, hogy nem. A rakodási területeket is szabadon kell(ene)tartani. Azonban, ha az el van foglalva, attól még nem jogos a fuvaros hozzáállás...Ha egy cím 500 méterre van, akkor 500 méter..Megoldandó feladat..Ha pedig szabálytalankodsz és buksz, fizess. Vagy ne szabálytalankodj...Mint feljebb is írtam, mindenkit köt valamilyen szabály a munkájában.Titeket a KRESZ..Minket más..Mégsem sírunk.Nálunk eddig sem volt méltányosság..Mostmár nálatok sincsen..Alkalmazkodni kell...
"streetfighter" 2010.05.23. 09:44:11
Te tudod miről megy a vita, vagy csak ész nélkül beleszólsz olyan dolgokba amiről fogalmad sincs.
Az ilyen birkák mint te meg a társaid alakítják a dugokat. A hülye szabályok megszegéséről volt szó, nem minden szabály semmibevételéről!
Olyan helyeken vannak 40-es! sebességkorlátozások, ahol semmi értelme, záróvonalak szintén.
Országuton emelkedőn megy elötted egy lassú autó 60-al de az út belátható, akkor nem előzöd le, mert záróvonal van. Ezzel gátolod a haladást pedig egy normális ember ilyenkor simén leelőzi. Téged meg a lassút már a következőnek nehezebb. Így alakul ki a libasor.
Ehhez hasonló helyzetekre gondoltam. Nagyon kiváncsi lennék, hogy a sok "minden szabályt betartó" aki ide irogat, a forgalomban is úgy viselkedik e mint ahogy itt lefesti magát.
"streetfighter" 2010.05.23. 09:54:36
Rákattantál a Suzukira?
Röhejes ez a szinvonalu cikizésed.
Nem te vagy az a szerencsétlen, aki itt bizonygatta, hogy az elfogyó sávból nem ajánlott eléd menni, mert direkt neki mész?
Eszed az van! Csak nehogy szétvesse a fejed.
Ha jól emlékszem te valami bontószökevény audival járkálsz, hogy "tekintélyed" legyen az úton?
Mindig szánom az ilyen embereket.
Mellesleg rád is vonatkozik amit Sixxnek írtam.
(---Flúgos Buszos---) 2010.05.23. 10:25:08
Úgy szeretem az ilyen történeteket,amiben nem is volt részem,hanem mással történt meg,de én jobban tudok fogalmazni,és megírom,hogy mi is történt valójában,mikor ott sem voltam,de még a környéken sem......
gipsz1234 2010.05.23. 10:39:11
Take-it-Easy 2010.05.23. 11:08:44
Költői kérdés: most tényleg szögekkel kell felszórni a zebrát ahhoz, hogy ne parkoljanak rá...? :(
eml 2010.05.23. 11:56:57
"Teljesen jogos, senki nem mondta, hogy nem. A rakodási területeket is szabadon kell(ene)tartani."
- Nem kellene, hanem KELL! Csak egyformán osszuk az észt!
"Azonban, ha az el van foglalva, attól még nem jogos a fuvaros hozzáállás"
- Mi a jogos? Félreáll másodiknak a rakodási terület mellett, és elszállítást kér? Esetleg kihagyja a címet? Meddig álljon a forgalom, míg leadja a csomagot (2-3 perc)? Vagy míg jön a lopóautó és felszabadítja a rakodási területet (1-2 óra)?
"...Ha egy cím 500 méterre van, akkor 500 méter..Megoldandó feladat.."
- Egyel fenntebb a megoldása. És akik a rakodási területen parkolnak, azoknak is ha két buszmegálló a szabad parkolóhely, akkor két buszmegálló, megoldandó feladat.
"Ha pedig szabálytalankodsz és buksz, fizess. Vagy ne szabálytalankodj"
- Ez oda-vissza áll! Nem parkolunk sem zebrán, sem kijelölt rakodási területen.
- Ha minden kiszállító szabályosan menne, akkor a csomagok sosem érnének ki időben. Emiatt viszont a szarabb szolgáltatásért árat kellene emelni, több ember kellene, TÖBB KOCSI, és mait most 15 autóval terítenek le, ahhoz kellene kb 35-40 autó. Összetett dolog ez, ettől függetlenül zebrára nem állunk.
DE én a munkám során szinte mindenhol megállok. Én is tudnékl szabályosan közlekedni, de akkor reggel esetleg nem lenne újság a sarki újságosnál, ahol venni szoktad.
"...Mint feljebb is írtam, minden kit köt valamilyen szabály a munkájában.Titeket a KRESZ.."
- A KRESZ azokat is köti, akik miatt nem lehet rakodási területen megállni.
"Minket más..Mégsem sírunk."
- Csak éppen az 'amatőrök' foglalják el a rakodási területet, a KRESZ őket is köti!
"Nálunk eddig sem volt méltányosság..Mostmár nálatok sincsen..Alkalmazkodni kell..."
- Ez nem igaz, nézd meg a négy képet itt: autozz.blog.hu/2010/05/22/ilyenkor_miert_kell_birsagolni/fullcommentlist/1#c9920440
Nem az a jellemző, hogy azokat az autókat, akik a rakodási területen állnak, megbüntetnék.
Eddig én csendben tűrtem, alkalmazkodtam. Holnaptól kurvára megkövetelem az alkalmazkodást azoktól is akik miatt nekem esetleg 500 métert gyalogolni kell.
El lehet révedni mindenkinek magába.
KávéMókus 2010.05.23. 12:48:46
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.23. 13:03:06
Reggie 2010.05.23. 14:18:55
Osztrakoknal meg megallnak a mellekutcaban, ahol van hely, es a maradek szakaszon kezikocsival bevonszoljak az arut.
KávéMókus 2010.05.23. 14:25:46
Reggie 2010.05.23. 14:31:54
Az ejjeli szallitas az csak mint lehetoseg merult fel. Nagyon sok irodaban ejjel is van portaszolgalat. Szerintem a dijszabas kis merteku modositasaval siman raszoktathatoak lennenek az ugyfelek.
KávéMókus 2010.05.23. 14:51:11
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.23. 16:47:45
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.23. 16:53:47
"Eddig én csendben tűrtem, alkalmazkodtam. Holnaptól kurvára megkövetelem az alkalmazkodást azoktól is akik miatt nekem esetleg 500 métert gyalogolni kell.
" Tehát eddig Te nem szabálytalankodtál, hanem gyalogoltál 500 métert? Nagyon kíváncsi lennék...Ha Te eddig nem szabálytalankodtál, akkor én azt mondom, neked mostantól lehet.....
Reggie 2010.05.23. 18:26:25
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.23. 20:31:15
Mintha az én emberem hisztizne, hogy akkor is gumit szerelünk, mikor esik a hó és hideg, koszos a kerék:-)) Nem csak akkor kell a munkát becsülettel, rendesen elvégezni, ha kellemes és könnyen megy...
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.23. 20:54:32
[mike] 2010.05.23. 22:27:56
Kiégek ezektől a magyarázkodó szövegektől :)
Kár, hogy a térfigyelőbe nincsen picsánrúgó funkció integrálva...
"streetfighter" 2010.05.23. 23:31:26
Honnan veszed, hogy én vérig vagyok sértve ha megbüntetnek?
Ha jogos tudomásul veszem és kész.
Csak azt utálom, ha ilyen korlátolt kis tahók mint te, belepofáznak olyan dolgokba amiről fingjuk nincs.
eml 2010.05.24. 00:08:43
Én hordtam felcímzett folyóiratot irodaházakba, de a portaszolgálat 60-70 %-ban aludt, és kurvára zokon vette már azt is, ha esti film alatt 20 másodpercre el kellett jönni a tv elől ajtót nyitni.
Mivel reggel 5-8 között nem tudtam csak az éjjeli 15-20%-át megcsinálni, a 80/cég árat fel kellett volna emelni 300-ra, hogy megérje, és még két embert, aki megbízható és nem hülye ráállítani, plusz reggel 4-6 között elmebeteg módon közlekedni.
Nem ment (már az emelés se), leadtuk a munkát, most a posta hordja 120-ért, van ahova délután 3-ra.
eml 2010.05.24. 00:13:30
Nem a munka nehéz, hanem a köcsög autósokat, akik itt adják a szentéletűt, elviselni.
Ha te még sose álltál meg kijelölt rakodási területen, akkor holnaptól neked lehet.
eml 2010.05.24. 00:14:34
eml 2010.05.24. 00:15:55
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.24. 09:34:58
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.24. 09:39:57
Neked kellene megtanulni pártatlanul szemlélni, de nem megy és elönti az agyad a lila gőz...Ugyanis tudod, hogy nincs elfogadható erkölcsi alap arra, hogy így álljatok hozzá ehhez a kérdéshez és ezt nehéz elismerni...A legtöbb szállító csak a saját kényelmét és boldogulását nézi, ezt merem álltani. Majd csinálok én is pár száz fotót, mikor 5 méterre ott a parkolóhely...
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.24. 09:41:45
eml 2010.05.24. 11:55:55
Nyomod a magad erkölcsi fellengzését, de nem veszed észre, hogy van egy kiváltó ok.
Mindenki okoskodik, hogy szállítsunk éjjel, de mikor őneki kellene éjjel 2-kor átvenni valamit, akkor visszavonul.
Mindenki anyázik az elakadásjelzős autóra, de nem vette észre senki, hogy a rakodási területeken nem lehet rakodni, mert parkoló autókkal van tele.
Mindenki anyázik, hogy miért ilyen drága a kiszállítás, de amikor emiatt hajtunk, akkor eszementek vagyunk.
Ez egy ilyen anyázós ország.
Én egyébként az esőben kimész gumit szerelni, mondjuk két sarokkal arrébbra, azt úgy értettem, hogy az én autóm bennt áll a műhelyedben, de én nem gumizni vagyok ott, hanem a közeli moziban ülök. Akkor korrekt az összehasonlítás.
Én egyébként nem azt mondtam, hogy minden esetben azért állok meg szabálytalanul, mert a kijelölt rakodási terület foglalt, én azt mondtam: Nem állok meg zebrán, igyekszem nem rokihelyen megállni. Nem akadályozom a forgalmat.
A kijelölt rakodási terület foglaltságát csak azért említettem meg, mert minden hozzászóló olyan szépen leanyázta a posztolót -jogosan-, de az érem másik oldalát, hogy a harmincas csekk bármikor dukálhat másoknak is, nem akarta senki meglátni a történetben, mert most egy filmforgatás miatt nem lehetett megállni, amúgy a parkoló autók miatt se tudott volna ott megállni.
Integrált Szerverterror 2010.05.24. 13:40:47
reader613 2010.05.24. 13:56:04
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.24. 14:45:54
Mindenki okoskodik, hogy szállítsunk éjjel, de mikor őneki kellene éjjel 2-kor átvenni valamit, akkor visszavonul." Megint a Te problémád akarod ránk testálni. Ez a Te munkád, én a megrendelő vagyok.Ha nappalra rendelem, nekem ne hozd éjjel. Nem tudod megoldani? Ne csináld! Menj el más munkakörbe!Szerencsére az én szállítóim nem sírnak ennyit és nem drágák!Bármit kiszállíttatok az országba 3600 Ft-ból, pénzbeszedéssel együtt. Pedig itt a pénzbeszedés százezreket takar!!Szerinted?
"Mindenki anyázik az elakadásjelzős autóra, de nem vette észre senki, hogy a rakodási területeken nem lehet rakodni, mert parkoló autókkal van tele."
Megint azt sugallod, hogy mindig ez a kiváltó ok. Ez hazugság.Legtöbbször akihez szállítasz foglalja a helyet.Látom, tudom és így ésszerű.. Kényelemesek vagytok..Egyszerűbb a tilosban megállni.
"Mindenki anyázik, hogy miért ilyen drága a kiszállítás, de amikor emiatt hajtunk, akkor eszementek vagyunk.
Ez egy ilyen anyázós ország." Én nem anyázok az én fuvarosaimra. Szerencsére ők már felnőttek a feladathoz. A GLS-t cseréltem le rájuk.Egyáltalán nem drágák.
"Én egyébként az esőben kimész gumit szerelni, mondjuk két sarokkal arrébbra, azt úgy értettem, hogy az én autóm bennt áll a műhelyedben, de én nem gumizni vagyok ott, hanem a közeli moziban ülök. Akkor korrekt az összehasonlítás." Nonszensz. Az én műhelyem magánterület.A parkoló nem az. Ne légy nevetséges...Ha foglalt a rakodási terület, attól még megállhatnátok szabályosan! Nem teszitek, mert az messze van...
"Én egyébként nem azt mondtam, hogy minden esetben azért állok meg szabálytalanul, mert a kijelölt rakodási terület foglalt, én azt mondtam: Nem állok meg zebrán, igyekszem nem rokihelyen megállni. Nem akadályozom a forgalmat."
Látod, már terelsz! "Igyekszem nem rokihelyen.."Ne igyekezz,e állj oda, mert megbüntetnek és jogosan! Utána meg anyázol, mint a posztoló!Soha életemben nem kellett még mozgáskorlátozott helyre álljak és majd 40 vagyok..Még jó, hogy nem akadályozod a forgalmat. Ez a normális, ezt értsd már meg!"A kijelölt rakodási terület foglaltságát csak azért említettem meg, mert minden hozzászóló olyan szépen leanyázta a posztolót -jogosan-, de az érem másik oldalát, hogy a harmincas csekk bármikor dukálhat másoknak is, nem akarta senki meglátni a történetben, mert most egy filmforgatás miatt nem lehetett megállni, amúgy a parkoló autók miatt se tudott volna ott megállni." Te is láttad, hogy meg lehetett volna ezt a helyzetet oldani a zebra elfoglalása nélkül is. A kényelmes sofőr effektus..Abban pedig igazad van, ha én rakodási területre állok, a tiltott időben, büntessenek meg. Ezzel semmi gond. A belvárosban laktam és nem volt ingyenes parkolásim jó darabig.(Bérelt lakás) Sohasem büntettek meg, pedig volt olyan este, hogy 17.15-kor otthon voltam, de csak 18 óra után pár perccel találtam szabályos helyet, addig kőröztem, Kazinczy>Dohány>Nagydiófa>Wesselényi kört..Majdnem egy órát és nem egyszer..Majdnem minden héten..Szerinted?? De tudtam, ha megállok, úgyis megbüntetnek, nincs miben reménykedni...Szerintem ez így normális. Ha tilosban állok, büntessenek meg. Minden alkalommal.Akkor majd nem áll senki a tilosba..Ez így van rendben, így lesz élhető a város..
eml 2010.05.24. 16:06:12
Egyik sem parkolásra való.
Mellesleg a kiszállítóid mit gondolsz hogy állnak meg? Ők 500 m-re cipelik a kerekedet?
Majd ha minden második címet 500m-ről kell békázni, akkor 3600-ból egy tálca teccós söröd lesz, nem országos kiszállításod.
eml 2010.05.24. 16:15:03
De ezt már fenntebb írtam.
Cserébe csak annyit kérek, hogy a rakodási terület, amely táblával van jelezve, maradjon szabad. Amikor foglalt, akkor a jövőben valahogy nem tud érdekelni a forgalom akadályozása.
eml 2010.05.24. 16:45:24
vastagbor.blog.hu/2010/05/24/a_wieszt_ugy_hattere
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.24. 16:48:08
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.24. 18:14:00
A másik posztban leírta, hogy azért utálja a kamionosokat, mert reggelente nem engedik őt besorolni z M6-ról az M0-ra. Hát ez van.
Fogadni mernék, hogy itt prédikál a bunkó fuvarosokról, de szereintem a valóságban sokkal bunkóbb, mint egyes "fuvarosok".
Ezért jó ez a net, arctalanul, névtelenül lehet hazudozni.
eml 2010.05.24. 20:23:34
Ha nem mennek a betűk, akkor kérj meg valakit, hogy olvassa fel!
autozz.blog.hu/2010/05/22/ilyenkor_miert_kell_birsagolni/fullcommentlist/1#c9920466
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.24. 20:24:37
Ja és ha nem akarnád reklámozni magad, akkor nem a céged honlapját és címét írtad volna ide.
rcfan 2010.05.24. 23:33:15
Itt most kényesebb az ügy - bár továbbra sem szimpatikus a zebrán való megállás. Én mindenesetre nem a közlekedési hatósággal szívóznék, hanem egy az egyben benyújtanám a számlát a lezárást engedélyező önkormányzatnak.
Ugyanis a munkavégzéshez jogom van. Ráadásul erre ki is van jó pénzért jelölve rakodási terület, amit az önkormányzat elvett. Ergó állja ő a bírságot.
mégsenem! 2010.05.25. 02:00:37
Phaszomkivan 2010.05.25. 07:32:45
Phasznak kell ezen rinyálni?
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.05.25. 10:26:18
írhatnék a helyről sztorikat... több mega lenne...
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.25. 10:54:22
Alex3000 2010.05.25. 11:03:19
pengusz 2010.05.25. 11:04:49
@KávéMókus: Igazad van, nem dolgoztam ilyen területen, de más állásoknál is van ilyen: reggel azt mondja a főnök, hogy márpedig xy alkatrésznek holnapra kész kell lennie, különben ki leszel rúgva. A gépidő meg mondjuk 3 nap :) Nos ebben az esetben még választási lehetőségem sincs. A kórházas dumát meg hagyjuk, lejárt lemez :)
Egyszerűen szarik a szabályokra, és még hőbörög utána. Ha kórházba menne, szarna a büntetésre, és főleg nem írna posztot a baromságáról.
A filmesek területfoglalása meg jogos volt, minden állampolgár élhet ezzel a jogával, pl. hozathatsz konténert a házad elé, és 72 óráig ott lehet az utcán. Ha fizetsz, akkor a közterület használója egyéb extrákat is megenged. Na most képzeljétek el, ha egy 10 emeletes házat felújítanak kívülről, erre mondjuk 10-20 lakó úgy dönt, hogy egyszerre felújítja a lakását, és hozat 10-20 konténert a ház elé. :)
eml 2010.05.25. 12:55:54
Nem lennél te egyébként rossz gyerek, ha vita közben nem kiragadott félmondatokra válaszképp a magad egysoros álláspontját hajtogatnád csúsztatva jobbra balra.
A nevezett komment, már több napos, de te vagy az a fajta pöttöm ember, aki az utolsó két komment, meg a fotó alapján leszűr valamit, majd ír, mert az a lényeg, hogy a weboldal címe megjelenik a blogban.
Miután belinkeltem a kommentet, akkor se olvastad el, mert akkor nem kérdeznél zöldeket.
A piros betűk halmaza, ami az 'autozz.blog' betűcsoporttal kezdődik, az egy link. Ha azt egeret fölé viszed, és megnyomod a bal egérgombot, akkor átvezet oda, amit már lassan kb 4 napja képtelen vagy elolvasni, értelmezni, megérteni.
Jogosan vagy kiakadva azon, hogy a poszter megállt a zebrán, ezen én is ki vagyok akadva. A többi amit hajtogatsz, marhaság, mert szerinted minden teherautós egy barom. Ha végigolvastad volna, hogy mihez szólsz hozzá, akkor tudnád hogy a teherautósgyűlöleted hidegen hagy. Megjegyzem nálad a teherautósutálat krónikus méreteket ölt, ahogy a többi posztbeli hozzászólásodat olvasom.
Próbálj meg nyitott szemmel járni, és észrevennéd, hogy a kép nem fekete vagy fehér, hanem színes, és sokárnyalatú. Én egy másik árnyalatot, ha úgy tetszik egy új színt hoztam be a vitába, amit senki nem akart észrevenni.
Ja és a gyűlölt teherautós hozza ám a boltba a kenyeret, amit este megeszel, ez is egy szempont, hogy miért nem kellene utálni.
Amíg nem alakul ki a komplex rálátásod bizonyos problémákra, addig tényleg nincs értelme vitatkoznunk.
Nem kell mindent több oldalról látni, én már azzal is beérem, ha el tudod képzelni, hogy egy dolognak több oldala van.
Na jó napot.
eml 2010.05.25. 12:56:45
"streetfighter" 2010.05.25. 14:42:18
Akkor egyet értek veled, ha valaki visszaeső.
De elsőre azért az nagyon durva!
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.25. 15:09:14
eml 2010.05.25. 16:29:35
Ha még emlékeznél miért linkeltem oda a kommentemet......
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.25. 18:55:27
Jó ez így nekem...Szeva..
tocibacsi 2010.05.26. 15:13:26
más téma, hogy faszomért kell egy ien baromságot engedélyezni abban a kuplerájban, ami most a környéken amúgyis van...
j311 2010.05.26. 16:48:46
Miért, ki a fasz állt a zebrára ha nem te?
RobiRobi002 2010.05.26. 23:02:38
j311 2010.05.26. 23:06:00
www.youtube.com/watch?v=-tEXu8roJEQ
RobiRobi002 2010.05.26. 23:30:22
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.27. 19:53:31
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.29. 10:30:19
Hova álltál volna, mire hivatkoznál, ha a rakodási területen már több teherautó elfoglalta volna a helyet?
Parkolj a városon kívül és cipeld kerékpárral a cuccodat! :))
Mielött nekem esnél, 2x kaptam 30,000-et mert csak 2,5m volt a saroktol ahogy parkoltam
A másodikat úgy, hogy el sem mozdultam onnan.
Ezt persze "embertelenségre" hivatkozva megfellebbeztem :)
Irreális a mai park.helyzetben ez a saroktol mért 5m, de szabály-szabály
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.29. 18:16:07
:-)))Majd kapsz itt, ha ilyeneket írsz:-)
eml 2010.05.30. 03:05:09
A fizető parkoló övezetben a Kijelölt rakodási területen állva elvileg a centrumos nem buzerálhat, ha nincs jegyed.
eml 2010.05.30. 03:06:29
Jövő hét közepéig még csak kétszersült és sós vízben főtt krumpli, sok-sok teával. Jövő hét végétől már ehetsz almát is.
Vladimir Harkonnen 2010.05.30. 09:01:50
Lusta verzió: beállok a mobil tábla mögé elakadás jelzővel (magyaros szokás, nem is szabályos, de jobb, mint a zebrán megállni!)
Kissé macarásabb verzió: Beállok a mobil tábla mögé, majd a táblát előre viszem.
:D
eml 2010.05.30. 11:21:03
Coyote82 2010.05.30. 22:54:14
Lama 2010.06.01. 14:21:55
pozitron.uw.hu/photo.jpg
fecsa 2010.06.11. 01:49:44
Azért, mert ahogy te is írtad, zebrán áltál meg.
Az áruterítői mnkakör ugyan olyan szakma, mint bárki másé. Te momentán autót vezetsz, céged illetve a kresz szabályai vonatkoznak rád. Ezeket pedig be kell tartani.
A pékek gondolom a liszt minőségét ellenőrzik, frissességet, üzemi hőfokot meg a nyavaja tudja, hogy még mit. Ő ebben a szabályrendszerben él.
Nem, nem vagyok kívülálló, autóval dolgozom én is, de eszembe nem jutna pl zebrán megállni.
Momentán tarkón lőném mindegyiket, meg azokat a rendőröket is, akik elsétálnak, elkocsikáznak az ilyenek mellett.
Megérdemelte a párod, reméljük tanul belőle.
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.06.11. 16:48:50
jónévez 2010.06.13. 02:13:28
Ha pedig okvetlen ott kellett volna megállnom, mert olyasmi van a kocsin, amit kézben nehéz odavinni, hát a táblát teszem arrébb, vagy máshol parkolok le, és beballagok a címzetthez, hogy keressen megoldást az áruátvételre.
Igaz, én teherautósofőr vagyok, nem nyálgép "gyorsfutár". :)
@Aabroncs: Hát ezt a hsz.-ed nem tudom, komolyan vegyem-e? Te, mint fuvarrendelő tudatosítod-e a címzettben azt, hogy az áru átvételéhez helyet is kell biztosítania? Ha nem, akkor a fuvarosnak kifizeted-e az ebből adódó költségeit? Ha azért nem veszik át az árut, mert a fuvaros nem tudja átadni ott (nem a saját lustasága, hanem a megfelelő rakodási hely hiánya miatt), akkor visszaveszed-e tőle minden szó nélkül?
Ha erre az összesre igen a válaszod, akkor minden szavaddal egyetértek. Ha nem, akkor viszont csak egy vagy azok közül, akik újabb és újabb megélhetésért küzdő fuvarosokat keresgélnek, csapnak be, rájuk nyomva minden költséget és felelősséget.
Már hálisten nincsenek ilyen megbízóink, de voltak. Akkor is, és most is a holdig rúgtam volna legszívesebben az így megnyilvánuló kuncsaftot, aki szerint a fuvarosnak INGYEN a dolga helyette fuvarcímet keresni, rakodót, rakodógépet, stb...(és itt az ingyenen van a hangsúly).
eml 2010.06.13. 02:41:18
-Bp XVI Újszász u. 45/b J épület 6. emelet...
-Mondom a J épület csak két emeletes.
-Honnan szedek ilyet, hisz ki se vittem még a cuccot, még oda se adta stb..
-El se hoztam, inkább tartsa meg a pénzét az ilyen de legközelebb nem vállalunk tőle semmit. Kevesebb pénz, de nyugodtabb élet.
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.06.13. 14:29:14
"Ha erre az összesre igen a válaszod, akkor minden szavaddal egyetértek. Ha nem, akkor viszont csak egy vagy azok közül, akik újabb és újabb megélhetésért küzdő fuvarosokat keresgélnek, csapnak be, rájuk nyomva minden költséget és felelősséget." Ez a mondatod, bocsáss meg, nevetséges. Szerinted az én ügyfeleimet érdekli,hogy pl. már a 13 collos és a 14 collos gumikat jó egy éve haszon nélkül értékesítem? Vágod? Te megrendeled, én teljesítem és egyetlen forintom sem marad rajta! Mégsem sírok. (Ezt is lenyelem, vagy majd abbahagyom, ha nem bírom.Megvan az esélye!) Ha jó közeli a címed, akkor kiviszem én, sk. és marad egy ezresem a 4 gumin...Megállok, szabályosan és séta a négy gumival...Ha pedig nem megy másképp, séta, egyesével. Szezonon kívül saját magam kiviszek sok mindent..Amerikában erre akár egy majomnak is adnak két banánt és megcsinálja...Nem túl bonyolult...
Szóval, igen, a kialkudott összegből elvárom,hogy az alku szerint, kaputól-kapuig szállítson,ebben egyeztünk meg, ahogy ezt teszik is, és ha megsérül egy árum, fizessék ki,(felelősség) ahogy ez egyszer már elő is fordult...Elvégre,ha én lehúzok egy felnit, azt meg én fizetem, ahogy ez 13 év alatt egyszer már elő is fordult...Azt pedig, hogy az áruátvételhez helyet is kell biztosítania? Már miért kéne? Az átvevő magánszemély! Ha a postás nem tud a csomaggal megállni, nem adja oda a csomagom, levelem? Viccelsz, ugye? !!! Ez nem a tcso, vagy az osan, ahol nagy tömegű áru érkezik...
Futárszolgálat...Kéztől-kézhez!Sőt még a pénzt is visszakapom ide a kis kezembe!!!
Egyébként nem olyan nagy dolog ez, évek óta nyomom, ugyanazzal a céggel, és jól csinálják, ami előtte a GLS-nek pl. kimondottan xarul ment..Azok hülyék ehhez...A mostani cégemmel vagy tíz gumis szállíttat..Ebből hármat én küldtem...Mindenki elégedett velük..
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.06.13. 14:29:51
Harcimaci 2010.06.18. 17:10:06
Kivánom neked,hogy legyen munkaeszközöd átlátszatlan puttonyos!!!!