Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Én mentem neki, ő lépett le

2010.06.11. 17:44 :: SilentSound

Egy hét alatt többeknek elvonási tünetei mutatkoztak, de remélem mindenki túlélte, mert most Balázs igazán fura története fog következni. Lezúzott egy autót, elmentek betétlapért, aztán a vétlen fél egyszerűen felszívódott...

Ha a szomszédod 55-60 év körüli és egy 89-es fehér vw jettával jár ami tegnapig egyben volt, de ma már hátul törött, értesítsd! Ha június 8-án a Gyömrői-Sibrik sarkon koccant valakivel (én autóm fehér nagy toyota) , akkor adósa vagyok egy betétlappal. kwbalazs@freemail.hu-ra írja meg a mobilszámát és felhívom adategyeztetésre. Inverz cserbenhagyásos eset történt velem, keresem a vétlen felet (nem vicc).

 

Június 8. délután a Gyömrői útról kanyarodtam ki a Sibrikre a felüljáró felé. Valami felújítás folyik ott, ezért furcsa ideiglenes felfestések vannak kint a Sibriken. Az előttem haladó autót sikeresen megtoltam a kanyarodás közben. Rossz szokás szerint néztem a másik irányból kanyarodókat és mire visszanéztem már egy fehér vw jetta hátsó fele terítette be a látómezőt, nem volt időm/helyem megállni. Nem volt nagy erejű ütközés, de a jetta igen rozsda marta volt mindenhol. Hátfala benyomódott és a lökös is csúnya lett. Enyémen „csak” fényezés látta kicsit kárát.

Autós kolléga 55-60 éves lehet, végig furcsán, rezignáltan viselkedett, nem tudtam mire vélni. Félt tőlem vagy esetleg volt benne egy korsó sör...nem is érdekel. Mindenesetre természetesen elismertem, hogy én vagyok a vétkes. Ő készített pár képet a telefonjával a két autóról, bár már nem a baleset pontos helyszínén álltunk. Felajánlottam, hogy esetleg kifizetem a kárát ha meg tudunk állapodni, de nagyon ragaszkodott a betétlaphoz, így nem forszíroztam.

Szokás szerint nem volt nálunk betétlap, ezért elmentem a túl oldalon lévő benzinkútra aztán a shell hez is átellen de senkinél nem jártam szerencsével. Két taxist is megállítottunk, de náluk sem volt.

Minden ismerősöm felhívtam aki a közelben lakik, de senki nem tudott kisegíteni betétlappal.

Mivel Kispesten, a beleset helyszínétől 2 percre lakom, mondtam menjünk el hozzám, nyomtatok a netről és kitöltjük. Elmondtam neki a lakcímemet is, tudta kb. hol van.

Szépen jött utánam, bementünk a parkolóba (panelházak között) és le is parkolt egy jó kis helyre.

Gondoltam sejti, hogy megérkeztünk. Én tettem egy kört a parkolóban még, mire találtam helyet.

Kiszállok, séta, ember sehol. Szőrén-szálán eltűnt. Autóba vissza három nagy kört tettem, bejártam mindent a környéken, de semmi jele. Barátnőm – ő is ott volt a balesetnél - a ház előtt nézelődött, de ő se látta többet. Bárcsak szóltam volna neki, hogy szálljon ki és tartsa szemmel amíg leparkolok.

Azért ha nekem kéne betétlap, egy kicsit maradtam volna a helyében...

Nagy hibát követtem el, mert én nem fényképeztem le az autóját, így nem tudom a rendszámát sem. Másik hiba, hogy nem kértem el a mobilszámát. Össz-vissz annyit tudok, hogy 89-es fehér vw jetta bal hátulja törve.

Szívem szerint minden ilyen esetben kihívnám a rendőröket, de tudom, hogy komoly tortúra mire rájönnek, hogy „ezt nem lehet róla lebeszélni” és ha ezt sikerült elérni akkor + 2 órát kell rájuk várni a helyszínen mire megérkeznek :) Ha kihívtam volna a rendőröket egészén biztosan korábban végeztem volna, na de ezt akkor még nem tudhattam...

Átfutott az agyamon, hogy ez így nem lesz jó, még feljelent cserbehagyásért. Így el a közeli 19. ker rendőrkapra. Na ott persze azonnal tudták, hogy ez 10. kerületi ügy, ezért nem vehetik fel a bejelentésemet. 107 meglepően barátságosan és rokonszenvesen eligazított, átmentem a „közelben” lévő x. ker kapitányságra és ott pár röpke óra alatt felvették a bejelentést. Így már este 10-re azaz tíz órára sikerült? pontot tenni az ügy végére.

Na de azért mégiscsak ki kéne tölteni azt a betétlapot... Please segítsetek megtalálni!

58 komment

Címkék: budapest közlekedés autó baleset béna

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rahsid 2010.06.11. 18:04:30

Végre, végre, végre. Mindjárt el is olvasom. :D

Rahsid 2010.06.11. 18:07:46

Ha már a rendőrségen bejelentetted, akkor én nem nagyon forszíroznám az ügyet. Neked hátrányod már nem lehet, ő meg biztos nem véletlenül lépett le, ergo így érte meg neki. Bár azért mindenképpen furcsa.

csak john 2010.06.11. 18:15:09

A saját védelmedben még annyit megtehetsz, hogy elsétálsz a kutakra és azoknak az adatait elkéred, akiktől betétlapot kéregettél. Akár le is irathatod velük. Így ha később mégis felnyom az illető cserbenhagyásért (vagy már megtette, de máshol), neked lesznek tanuid. A helyedben nem keresném tovább, ő már tud minden adatot, amivel megtalálhat, ha leesik neki, hogy mi is történt.

1kutya 2010.06.11. 18:24:32

szerintem ittas volt a krapek (ha csak egy sör is) és nem merte bevállalni az esetleges rendőri intézkedést (mi van ha végül valamin mégsem egyeztek). ennyi...

1kutya 2010.06.11. 18:26:30

egyébként sztem már kijózanodott és írja az emilt Silentnek, hogy a kötsög fehér toyotás a háza előtti parkolódzsungelben lerázta és most mit tegyen?:-DDD

Ssipak 2010.06.11. 18:27:31

cserbenhagyás akkor van ha valaki megsérült, nem ?

Rahsid 2010.06.11. 18:39:44

@Ssipak: Elég ha anyagi kár van és te megpattansz. Csak akkor helyszínelhagyásnak minősül.

2010.06.11. 18:48:12

Én azt gondolom, hogy nagy király vagy, abszolute riszpekkkk!!!!!

atila68 (törölt) 2010.06.11. 18:48:17

Cigit kértél a koccanás után?
Kérdezzük meg Stohl Bucit mi ilyenkor a teendő!

közlekedő edény 2010.06.11. 18:58:49

Ha még csak sör, de mi van a csomagtartóban kuporgó venezuelai politikai menekültek rejtegetésével?! Helyében én is leráztam volna a tojj otást.

nopánick (törölt) 2010.06.11. 19:02:00

...és miként van az, hogy
nincs betétlap valakinél?!

A kötelezővel, eddig mindig adtak egyet.

Vagy rendszeresen ütközővel van dolgunk ..?

eml 2010.06.11. 19:05:45

Részemről a rendőrségi papírral a dolog lezárva.

nitro1 2010.06.11. 19:18:49

Nekem sose adtak a kötelezővel...

igazi hős 2010.06.11. 19:25:09

Hát, ha az autónak nincs érvényes forgalmija vagy kötelezője, akkor okos tulaj nem várja meg, amíg ezt a másik fél megnézi a neten...

lopiko 2010.06.11. 19:58:21

de akkor miért nem volt jó neki a megegyezés :"Felajánlottam, hogy esetleg kifizetem a kárát ha meg tudunk állapodni, de nagyon ragaszkodott a betétlaphoz". ha valami sara lett volna, mond valami piti összeget, és mindenki megy dolgára, nem? szóval furcsa....

loláb 2010.06.11. 20:05:24

Nem fér el a kesztyűtartóban egy betétlap? Vagy nálatok fogyóeszköz?

bandika57 2010.06.11. 20:08:16

Lehet válogatni: ivott, drogozott, lopott autó, nincs műszaki, biztosítás, hamis papírok, stb.
Másik aspektus: totojás lelépett, franc a pofáját :-))) (miért üljek itt)

vérengző kismalac 2010.06.11. 20:13:37

@loláb:

Multkor, az országút mellett, a nagy dolgomat intézve tett jó szolgálatot.
Kettőt is elhasználtam.

bunkó · http://bunko.blog.hu 2010.06.11. 20:44:37

Engem egy kutya hagyott cserben egyszer. Egy falun hajtottam át éppen, amikor egy nagy németjuhász jellegű eb rontott ki egy nyitott kapun (gondolom megkergette a gazda) és hátrafelé tekintgetve tiszta erővel nekiment az ajtómnak (be is horpadt rendesen a vékony lemezű 1984-es Toyota GT-m ajtaja). Megálltam, hogy kérek tőle betétlapot (meg hogy nem-e lett-e valami baja szegénynek), de pár másodperc tántorgás után elvágtatott a naplementébe.

cork77 2010.06.11. 21:08:26

Hogy hülyézzük le itt akkor most a posztolót? Ritka csoportjába tartozik az emberiségnek.

randomuser1 2010.06.11. 21:37:04

Én is adok mindenkinek betétlapot, m4 a besorolásom, szal nyerésben vagyok a biztosítókkal szemben :)

Edecker Bürger 2010.06.11. 22:44:16

Szerintem a Stirlitz volt. Először jó ötletnek látszott neki a betétlap (írásmintának), de a központja utasította, tűnjön el. Mostantól aktád van náluk!

@loláb: Nekem csak a régifajta volt, egyszer kellett használnom összesen. 80-as évek, egy taxis előttem hússzal. Ott akartam hagyni, erre index nélkül befordult balra. Némi vita után meggyőzött,én vagyok a hibás. Beszólt a CB-be, és 15 kollégája jött neki tanúskodni. Nem volt akkor elég a nagy szám.
Neki viszont nagyobb kára volt, a nyugati autó vezetőoldali ajtaja gallyra ment, az 1200-es horpadását pedig kézzel kinyomtuk.

indapass90210 2010.06.11. 23:05:13

Jó, Balázs, koccantunk, de nem volt olyan vészes, hogy ezért betétlapozzunk, és különben sem volt a kocsiban két kiló kokain!

Csigorin 2010.06.11. 23:23:45

Lehet hogy a poszttoló egy nagydarab kigyúrt ember, és az illető attól tartott hogy megjelenik néhány haverjával és ellátják a baját... meg ugye X km-re a helyszíntől már hogy bizonyítaná hogy épp ő ment neki... gondolom azt hitte hogy ő most pléhrecsúszott, úgyhogy ment a dolgára...

_John_Doe_ 2010.06.11. 23:44:41

Hasonló velem is előfordult.
A régi kocsimmal ahhoz voltam szokva, hogy automatikusan behúzza a kéziféket ha leállítom. Mikor lecseréltem egy kézi váltósra, a régi szokásokkal kulcs ki, kipattantam, távirányítón gomb megnyom és usgyi.
Azért még visszanéztem rá és a vér meghűlt bennem, a kocsi elkezdett gurulni, egyenesen neki egy parkoló Suzukinak. Próbáltam én visszatartani (szaladtam, ajtót is kinyitottam, próbáltam a kéziféket behúzni), de akkorra már megbecstelenítette a kis autót, amelynek lefittyent a lökhárítója.

Visszatolattam, azt enyémnek semmi baja, a Suzukira visszapattintottam a lökhárítót amennyire lehetett és hagytam egy névjegykártyát "Kérem hívjon fel!" szöveggel.

Még aznap este fel is hívott egy pajzán hangú hölgy, hogy ki is vagyok és miért akarok megismerkedni vele.
Mikor mondtam, hogy ismerkedésről szó nincs, csupán az általam a Suzukiban okozott akarom rendezni, elkedvetlenedett "Ja, csak azért?" és mondta, hogy az nem érdekli.

Másnap a számkijelzés alapján még visszahívtam, hogy rábeszéljem a kárrendezésre, de elzárkózott.

kwbalazs 2010.06.11. 23:45:56

@Csigorin: Ez így még nem merült fel bennem de előfordulhat.
Ami a betétlapot illeti, nem kaptam a biztosítótól. kb. 6 éve töltöttem ki utoljára betétlapot, akkor a változatosság kedvéért engem toltak meg, de az komolyabb volt. Belenézek a visszapillantóba néha. Ezért padlót nyomtam és át a piroson, mert jelentős sebességgel vágtatott felém a mögöttem lévő. Így is rendesen elintézett. Ráadásul betétlap akkor sem volt egyikünknél sem:) elmentünk egy biztosító irodájába érte.
Egy biztos, ezután lesz a kocsiban mindig.

Zsírfeka 2010.06.12. 00:01:54

nem szükséges a betétlap, elég ha írtok egy papírt, amelyen minden körülmény rögzítve van
a betétlap csak egy bejelentőlap, nem is kell rajta a felelősséget elismerni, hiszen az majd a későbbiek folyamán szükséges azokban a nyilatkozatokban

elvileg elfogadja a biztosító az A4-es papírt megírva, adatokkal stb
aztán minden megy a maga útján

kwbalazs 2010.06.12. 00:08:32

@Zsírfeka: hátizé..., ilyen egyértelmű dolog hogy nem jutott eszembe....
Amiért talán jobb egy fokkal a betétlap, hogy indigós, de az nem létszükséglet. Továbbá, hogy arról nehezebb lefelejteni a lényeges dolgokat.

Nem vagyok fideszes 2010.06.12. 00:53:15

Szerintem egy marhára megzavarodott, szinte sokkot kapott bácsika lehetett az illető, aki szimplán eltévedt a parkolóban és most meséli anyjukomnak, hogy "az a fiatal pernahajder átvert, hogy ad betétlapot, de lerázott!". Posztírónak meg ezerszeres riszpekt, így kéne mindenkinek gondolkodnia/cselekednie és ez az ország sokkal előrébb tartana. Hozzáfűzöm, mindent megtett, senki sem tarthatja őt felelősnek semmiért.

(---Flúgos Buszos---) 2010.06.12. 00:56:16

@_John_Doe_: Pedig megismerkedhettél volna vele,legalább egy éjszakára. :))))

Amúgy,amióta saját kocsival járok,abban mindig volt bejelentőpapír.
teherautót meg leszarom,ha kocsi jön beléd.

Pennywise 2010.06.12. 02:00:38

@atila68:
Cigit kértél a koccanás után?
Kérdezzük meg Stohl Bucit mi ilyenkor a teendő!

:)) Ez jo volt.

algi 2010.06.12. 03:01:09

@Ssipak: Nekem az a tippem, hogy csak addig cserbenhagyás, amíg még nincs sérült. Utána már segítségnyújtás elmulasztása.

Marcellusca 2010.06.12. 07:16:27

Na, végre!
Már elvonási tüneteim voltak. :)
De ilyennel kezdeni (folytatni)? Hogy hüjjjézzem le a posztolót? :D

Nekem van betétlapom. Adta a biztosító.
De, hogy miként kell kitölteni, azt ne kérdezzétek!
Még egyszer sem volt rá szükségem. :)
És nem tegnap kaptam a jogsit és nem is vitrinben tartom. :)))

Kowalski76 2010.06.12. 07:23:48

LOL. Egy biztos, a poszttolo tenlyleg minden tole telhetot megtett, igy a lelkiismerettel biztos nem lesz gond. Okos dolog volt a bejelentes, igy helyszinelhagyassal sem vadolhatjak mar kesobb. Elismeresem!

PeriAttila 2010.06.12. 07:58:16

@Zsírfeka: Igen, de ha nem ismeri el valaki a felelősségét a betétlapon, akkor utána majd megy a fejvakarás, hogy mi is történt. Mert az azon szereplő kis ákom-bákom óvodás gyerekrajzból az Isten sem fogja tudni megállapítani a vétkességet.

Iustizmord 2010.06.12. 08:22:11

nem lehet h nem csak te keresed de pl a rendőrség is, nem koccanás miatt?

Ízisz, a macska 2010.06.12. 08:28:13

@cork77: ezt a tehetetlen fantáziátlan bandát!

Adok tippeket:

- aki a Sibriken jár, sikeres ember nem lehet
- szarjon sünt, akinél nincs betétlap
- sunáznám a Jettát
- fotosop! Nincs is autód, barom!

KIZS 2010.06.12. 09:01:59

Szerintem simán nem volt jogsija/kötelezője/műszakija. Vagy egyik sem.

Barry Kent 2010.06.12. 10:18:31

Ilyet is ritkán olvasni, korrekt a posztoló.

Irise 2010.06.12. 11:12:54

Tapsvihar a posztírónak!

sosem 2010.06.12. 14:32:31

Na, most, hogy megmentettem Felsődobszát, újra itt vagyok lehülyézni, és lehülyéztetni... ))))

sosem 2010.06.12. 14:36:09

Ja, ritka hülye a posztoló, de minden tiszteletem az Ővé, a becsületességéért. Kevés ember tenné meg a helyében, hogy elismerve a felelősségét, még Ő keresi a vétlen felet. Ja, hogy ez lenne a természetes.... ?

jónévez 2010.06.13. 01:17:41

Szerintem meg csak simán elege lett. Egy kivénhedt kocsira kaphatott volna (őszerinte) párezer forint kártérítést, esetleg ezt még (miközben te kárbejelentőért futkostál) valaki telefonon meg is mondta neki, hát nem forszírozta tovább. Több órát várni egy öt-tízezer forintot is csak feltételesen érő papírra neki már fárasztó lehetett.

Mondjuk, nem igazán jól gondolta, nekem pl. volt olyan rozsdahalmom, amit még átíratni sem volt időm, mielőtt belefutott egy terepjárónak látszó tárgy, és a türelmemnek hála, több pénzt kaptam a biztosítótól, mint amennyiért egy héttel azelőtt vettem...

erdészpista 2010.06.13. 06:06:22

@jónévez: Szal ha mi basszuk át a biztosítót, az rendben van?

jónévez 2010.06.13. 21:39:14

@erdészpista: @Rahsid: nem értem, mit gondoltok rólam. Nem írtam agy szót sem arról, hogy átbasztam volna a biztosítót.
Egyszerűen, vettem agy szétesőben levő Skodát pár éve 60000-ért, egy hét után beleszaladt egy terepjáró, a biztosító szerint totálkáros lett, és fizettek 68000 ft-ot.
Mi ebben az a "biztosító átbaszása"? nem én kértem, ők fizették, nem én mondtam az összeget, az ő szakértőjük állapította meg.

parapali 2010.06.14. 09:36:07

Sziasztok! szerényen jegyzem meg hogy a betétlapon NEM kell elismerni semmit! az csak segíti a "gyorsabb" ügyintézést a biztosítónál ha valaki odaírja,hogy elismeri a felelősségét! Megjegyzem ha engem egyszer összatörnek akkor jó lenne ha poszt írója lenne,mert ritkaságszámba megy!:DÖrülök hogy van még ilyen EMBER!!

Take-it-Easy 2010.06.14. 12:42:52

@Marcellusca: nekem is van. Német nyelvű :DD

PitBuli 2010.06.16. 09:16:02

Telefon:
- Te Bélám! Itt van egy gyerek, nekem jött az autójával, nincsen nála betétlap, rángat itt mindenfele mit csináljak? Ittam egy-két sört, még rám hívja a rendőrséget, aztán elveszik a jogsimat.
- Jenőkém nagy a kár?
- Nem csak egy kis kocc, meg tudod a jetta is szakadt már, nem látszik azon.
- Hagyd ott azonnal és gyere be az irodámba, megbeszéljük, csinálunk neked tanúkat, ha pattog a kiscsákó, majd azt mondjuk, hogy ő hagyott ott.
- Jól van Bélukám, jövök neked egy üveg pálinkával, majd a vadászaton megadom.

BMW MB 2010.06.21. 09:24:16

@PitBuli: Abszolút életszerű. :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása